[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gaius schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:37:
[...]
Het is ook niet snel goed bij jou he? :+
Nee natuurlijk niet. Buff E-50 because very underpowered compared to T-54. :Y) (ja ik trol, dat ik dit aan moet geven is treurig genoeg)

En het probleem met arty is niet het geraakt worden voor mij, meestal dan. Het probleem dat ik ermee heb is dat ze totaal willekeurig en onzichtbaar op jou kunnen schieten en herpa derp "hij is blauw" doen. Als er veel arty is dan camp ik juist, op meer dan 445 meter van de vijanden zodat ik niet gespot kan worden aangezien ik geen zin heb om gefocust op te worden omdat ik de moeite heb genomen dit spel goed te leren...
Dat noem ik een bijzonder slechte gamemechaniek die van mij mag oprotten...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PcDealer schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:09:
Gezeik elke keer over spg's... Jij bent notabene een unicum met een winrate van rond de 60%! Stop met janken.
Whehehe, ik ga nog ff door hieronder :'( :P
ThomasG schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:34:
Er wordt al sinds jaar en dag geklaagd over de artillerie, terwijl het 9 van de 10 keer gewoon de schuld is van de spelers zelf dat ze geraakt worden.
Wordt vaak zat al rijdend geraakt, wat moet ik nog meer doen om het te ontwijken? In me spawn blijven wachten totdat de pot over is na 15 min?
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:44:
En het probleem met arty is niet het geraakt worden voor mij, meestal dan. Het probleem dat ik ermee heb is dat ze totaal willekeurig en onzichtbaar op jou kunnen schieten en herpa derp "hij is blauw" doen. Als er veel arty is dan camp ik juist, op meer dan 445 meter van de vijanden zodat ik niet gespot kan worden aangezien ik geen zin heb om gefocust op te worden omdat ik de moeite heb genomen dit spel goed te leren...
Dat noem ik een bijzonder slechte gamemechaniek die van mij mag oprotten...
Dit dus, alleen ik blijf niet campen, want dan is de kans dat mijn team verliest groter. Ik probeer dus toch naar de plek te gaan waar mijn tank hoort. En als er dan 4 arty is en ik rij in een T110E5, wat mijn favo tank is, heb ik gewoon een grafpot want ik kan niet mijn normale ding doen. Ergo, ik heb geen fun, dankzij arty.

Voorbeeldpotje: van de week speelde ik op Redshire in de T110E5, zuidspawn. Er waren 3 arties per team. Ik ga altijd graag naar D0-E0 in een heavy. Ik weet uiteraard dat arty daar zal focussen, maar moet ik die kant dan maar aan de tegenstander geven? Dus ik ga toch maar die kant op en hoop er het beste van. Ik bleef nog wat achter hangen op D0, waar je wat hoger kan staan en naar beneden op de heavies van de tegenstander kan schieten. En wellicht wat meer arty safe... Heb 2 keer kunnen schieten op een IS-7, uiteraard 0 dmg, want waarom zou mijn shell een keer wel gaan waar ik mik? (namelijk onder zijn spaced armor). Ondertussen ben ik door alle drie (!) de arties geraakt en getracked en schiet de IS-7 (want super accurate gun) mij af.

0 dmg gedaan. Fijn, super leuk. Mijn schuld? Tja, ik verwachtte al arty daar dus je zou kunnen zeggen van wel. Maar wat moet ik dan? Alternatief was geweest om naar de 1 lijn te gaan of ergens in het midden staan campen. Zijn niet echt plekken voor een heavy, hoewel de 1 lijn nog wel een optie is. Maar het is niet alsof je daar wel cover hebt. Redshire is een mega open map, dus zodra je gespot bent ben je eigenlijk nooit 100% arty safe.

Zo'n 0 dmg potje is super frustrerend en was met hooguit 1 arty nooit gebeurd. Ik word dus gestraft door een slechte game mechaniek i.c.m. zure MM. Gelukkig gaat uiteraard niet elke potje zo, dus deze zure appel kan ik nog wel opbrengen.

Wat mij echter nog het meest tegenstaat is dat ik STANDAARD de n00b arty spelers in mijn team heb die a) niet raak schieten en/of b) niet op de goede plek staan te schieten. De tegenstander heeft 6/10 keer wel capabele en/of lucky arty spelers die dus veel te veel impact hebben op de uitkomst van de game.
Die IS-7 uit bovenstaand voorbeeld overleefde de pot gewoon, ondanks dat hij een groot deel van de pot gespot is geweest en wij dus ook 3 arties hadden. Maar die waren hersendood en hadden andere prioriteiten. Het zal geen grote verrassing zijn geweest dat dit potje een loss was..

Zo, weer ff lekker 'gehuild' over arty :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mr_Size schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:32:
[...]

Wordt vaak zat al rijdend geraakt, wat moet ik nog meer doen om het te ontwijken?
Sorry, ben hier al gestopt met lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:38
ThomasG schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:34:
Er wordt al sinds jaar en dag geklaagd over de artillerie, terwijl het 9 van de 10 keer gewoon de schuld is van de spelers zelf dat ze geraakt worden. Als je al een tijdje meedraait in World of Tanks dan zou je inmiddels moeten weten waar artillerie, vooral in het begin van de battle, op pre-aimed. Je weet dat wanneer je op die plek als eerste, of een van de eerste wanneer je een "aantrekkelijke" tank bestuurd, jij een zeer grote kans hebt om beschoten te worden.
Leuk en aardig, maar je benoemt hier al gelijk waarom ik een hekel aan arty heb. Puur en alleen omdat er arty in het spel is kan ik de helft van de map niet gebruiken omdat ik weet dat arty me daar makkelijk kan raken. Er is geen andere tank in het spel die dat op zo'n schaal kan doen.

Niet te vergeten dat je er totaal niets aan kunt doen behalve die plekken ontwijken. Als er een TD tegenover me staat kan ik nog bedenken hoe ik er langs kan komen of samen met een teamgenootje wat bedenken. Die arty kan ik echter meestal pas wat aan doen als het hele spel al grotendeels voorbij is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat mij echter nog het meest tegenstaat is dat ik STANDAARD de n00b arty spelers in mijn team heb die a) niet raak schieten en/of b) niet op de goede plek staan te schieten. De tegenstander heeft 6/10 keer wel capabele en/of lucky arty spelers die dus veel te veel impact hebben op de uitkomst van de game.
Die IS-7 uit bovenstaand voorbeeld overleefde de pot gewoon, ondanks dat hij een groot deel van de pot gespot is geweest en wij dus ook 3 arties hadden. Maar die waren hersendood en hadden andere prioriteiten. Het zal geen grote verrassing zijn geweest dat dit potje een loss was..
Met arty heb ik vaak niet zo heel veel problemen maar in bovenstaande kan me wel vinden.
Het komt gewoon bijzonder vaak voor dat arty zo belachelijk prut is en gespeeld wordt door nietsnutten dat je graag had gewild dat ze liever in een normale tank hadden gereden. Dan is de kans dat ze iets zouden bijdragen tenminste iets meer dan 0%.

Voor mij is het gezeur over vele mechanieken dan ook niet toe te wijzen aan bepaalde mechanismen maar het ongelooflijk bizarre dat veel mensen vaak nog niet eens >[eigen hp] damage weten te doen terwijl dat dat zo eenvoudig is als wat... 8)7

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:32

Zo, weer ff lekker 'gehuild' over arty :Y)
Even los van de E5/IS-7 accuracy, helemaal met je verhaal eens. Gister ook weer 6 games ofzo achter elkaar met aan beide kanten 3 tier 10 arty en nog elke keer aangevuld met een tier 9. Zal wel komen doordat nu veel spelers die personal arty missions proberen te halen voor de credits (andere 4 lijnen doen en zsm met t28 missies verder gaan verdient meer maargoed...)
Krijg je een map als Westfield in je E100 als blauwe speler (laat staan jij als unicum) weet je al dat die noobs het hele potje op je gericht staan want 'must kill blue top tier'. Nee, arty in combinatie met xvm focus is echt compleet broken in de huidige staat.

Ze zouden het limiet aan arty omlaag moeten brengen naar 1 top tier of 2 lagere tiers in plaats van 5. Op deze manier zullen spelers tenminste weer initiatief gaan tonen en wordt de gameplay niet zo ontzettend traag en stroperig omdat iedereen in hard-cover blijft staan (mits dat mogelijk is).Daarom duren games op bijvoorbeeld Prokhorovka ook altijd zo lang als er aan beide kanten 3 artys aanwezig zijn op tier 10. Iedereen blijft zover mogelijk achteraan hangen om maar niet gespot en geclicked te worden omdat er geen hard-cover is op die map. Op maps waar wel hard-cover is gaat iedereen daar achter staan en wordt vaak alleen maar dat deel van de map door beide kanten benut. Wat weer zonde is omdat mensen zo niet het volledig potentieel uit een map halen.

Mensen die wel beweren dat arty op dit moment goed geïmplementeerd is snappen gewoon te weinig van dit spel.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
psychoclown schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:36:
[...]

Voor mij is het gezeur over vele mechanieken dan ook niet toe te wijzen aan bepaalde mechanismen maar het ongelooflijk bizarre dat veel mensen vaak nog niet eens >[eigen hp] damage weten te doen terwijl dat dat zo eenvoudig is als wat... 8)7
Bedoel je dit per potje, of dat spelers consequent weinig damage doen?

In het eerste geval denk ik namelijk dat dit niet anders kan, er zitten nu eenmaal maar zoveel hp in het spel. Als één speler een super pot heeft, betekent dit automatisch dat anderen een mindere pot hebben. Hoe goed die ook zijn. Als iedereen in jouw team een Fire for Effect haalt, kan dat alleen als het vijandelijke team totaal meer hp heeft dan jouw team, wat weer automagisch betekent dat niet iedereen in het vijandelijke team een Fire for Effect kan halen.

Dat spelers consequent weinig damage doen; tja, niet iedereen kijkt naar het spel op dezelfde manier. Ik kan me best voorstellen dat sommigen het (nog) niet snappen (maar dit later wel leren), of er gewoon niet om geven dat ze iedere keer snel worden afgeschoten, dat ze gewoon in een coole tank willen crossen en het verder wel best vinden.

Ik mik er wel altijd op om minimaal mijn hp aan damage te doen, maar ja, dat gaat lang niet altijd goed. Ik hoop altijd maar dat ik die faalpotten niet heb als ik top tier ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

Met een paar artillery in het spel is het al lastig om FFE te krijgen voor 5 players in jou team.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie moeten gewoon leren spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
psychoclown schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:36:

Nou dat is ook niet helemaal waar. Ik speel regelmatig met mijn arties en beschouw mezelf dan ook niet als een waardeloze speler in die dingen, maar er zijn potjes dat je gewoon niks weet te raken omdat die shells random ergens neer komen. Laat staan dat je een voltreffer op iemand hebt.
Kennis en kunde helpen heel veel, maar vervolgens ben je in die krengen ook wel erg afhankelijk van geluk.

Mja, dat is mijn mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Interessante theorie, maar als je zo bezig bent dan ben je te gefocust op arty's ontwijken en zal je gekild worden door iemand anders die je opwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
User schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:45:
Jullie moeten gewoon leren spelen.
+3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:42
Laat ze dan een lijn maken die armor heeft. Heb nu bijna de amx 50b en zou het ook nog leuk vinden als er een lijn is met armor O-)

Dit.... http://ftr.wot-news.com/2...nks-part-1-with-download/

[ Voor 11% gewijzigd door SurfBoy op 30-01-2015 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Uh, de AMX-30 is min of meer een licht inferieure Leopard 1, tenminste IRL. O-)

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-01-2015 21:14 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:02
Servers bij iemand anders ook niet bereikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:40
Nope, hier ook niet

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

EU1 hoorde ik net.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:40
Beide lagen er uit. EU1 nog steeds en op EU2 blijft 'ie hangen in het laden van de garage

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Net idd dus bijna mijn hele team DC op 2 na.
Een JT in ons team heeft gelijk door wat er aan de hand is, de 2 tanks (FV183 en Type 61) aan hun kant pas veeeel later.
Krijg je dus dit : http://wotreplays.com/sit...c2e72dc44c9b55eb44e2d43da
8)7

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Speciaal voor alle liefhebbers van de WF auf 4 en alle Arty whiners, hier een ziek potje op Prohovka.

Persoonlijk vind ik de leadshots en kill op de T-54 het mooist (en lucky :+ ).

http://wotreplays.eu/site...us-waffentr_ger_auf_pz_iv

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:09

jdh009

FP ProMod
Het is dan eindelijk gelukt om is wat consistenter te spelen in mijn Cromwell en ook op city maps een goede match neer te zetten en dat betaald zich uit! :) Op naar de volgende tank :)

Afbeeldingslocatie: http://image.torrent-invites.com/images/2015/01/31/shot003bORx.th.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 31-01-2015 11:57 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:58:
Erg goed filmpje van een maat die zeer goed de controle houdt over de situatie en de match goed uitspeelt:
[video]
Het is al een tijdje geleden dat je deze video gepost hebt, maar van die replay heb ik veel geleerd. Sowieso die positie op Fjords, maar vooral het tracken van vijanden. Zelf dacht ik er eigenlijk nooit aan, maar zeker met snelvurende tanks en met support helpt dit je team enorm. Laatst haalde ik mijn Ace Tanker in de Crusader doordat ik op Karelia Assault 5 tanks kon spotten en tracken, en mijn team de schade kon laten doen. Inmiddels heb ik de Cromwell. Kan niet wachten tot ‘ie full-ops is, lijkt me een erg leuke tank!

Overigens is die 8-bit missie ideaal voor iemand zoals ik die nog helemaal geen een crew met een complete eerste skill heeft. Ik probeer iig een complete crew skill op alle 3 de tanks te krijgen, hoewel die 8-bit missie nu wel erg saai begint te worden... Wel prettig dat je niet hoeft te winnen voor de XP en credits; gewoon damage doen, suiciden en volgende game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zertaxka schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:40:
Net idd dus bijna mijn hele team DC op 2 na.
Een JT in ons team heeft gelijk door wat er aan de hand is, de 2 tanks (FV183 en Type 61) aan hun kant pas veeeel later.
Krijg je dus dit : http://wotreplays.com/sit...c2e72dc44c9b55eb44e2d43da
8)7
Haha dat heb ik wel eens eerder gezien inderdaad, bizar lucky als jij degene bent die niet disconnect of snel genoeg reconnect.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:01:
[...]

Het is al een tijdje geleden dat je deze video gepost hebt, maar van die replay heb ik veel geleerd. Sowieso die positie op Fjords, maar vooral het tracken van vijanden. Zelf dacht ik er eigenlijk nooit aan, maar zeker met snelvurende tanks en met support helpt dit je team enorm. Laatst haalde ik mijn Ace Tanker in de Crusader doordat ik op Karelia Assault 5 tanks kon spotten en tracken, en mijn team de schade kon laten doen. Inmiddels heb ik de Cromwell. Kan niet wachten tot ‘ie full-ops is, lijkt me een erg leuke tank!

Overigens is die 8-bit missie ideaal voor iemand zoals ik die nog helemaal geen een crew met een complete eerste skill heeft. Ik probeer iig een complete crew skill op alle 3 de tanks te krijgen, hoewel die 8-bit missie nu wel erg saai begint te worden... Wel prettig dat je niet hoeft te winnen voor de XP en credits; gewoon damage doen, suiciden en volgende game :)
Goed om te horen! Vond het ook een erg goede replay om mensen wat bij te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht ik probeer de 8 bit mode eindelijk eens.

Wat een stelletje malloten. Echt waarom ga je in cappen in een funmode? :')
Ook nog een malloot die ik de basis stond te campen because why not. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:58:
Ik dacht ik probeer de 8 bit mode eindelijk eens.

Wat een stelletje malloten. Echt waarom ga je in cappen in een funmode? :')
Ook nog een malloot die ik de basis stond te campen because why not. 8)7
Had ik net ook 2x achter elkaar ja. Is het enige doel om te damage doen, gaan er 2 direct in de cap staan waardoor we met 2-1 en 4-2 winnen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:05:
[...]

Had ik net ook 2x achter elkaar ja. Is het enige doel om te damage doen, gaan er 2 direct in de cap staan waardoor we met 2-1 en 4-2 winnen... 8)7
Ik ga gewoon meteen naar voren en schieten. Als de tegenstander gaat cappen dan is het free damage. :P
Als mijn team capt dan laat ik de vijand gewoon door. >:)

Oh en standaard verdrinken er minimaal twee tanks bij die cap. Echt niet te geloven. :F

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-01-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50
Het is weer een arty only weekend......................

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:27:
Het is weer een arty only weekend......................
Tja, ik heb al bijna mijn eerste skill op mijn toekomstige T110E5 crew. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:02
http://wotreplays.com/sit...vdveer-m41_walker_bulldog

Wat blijft die M41 Bulldog toch een beest van een tank. 100% HP RHM? No problems! 7 kills, 4.3k damage, top gun, pascucci's, ace, alles! _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door wvdveer op 31-01-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Borsig is nog steeds een tank om rekening mee te houden ;)

Vanmiddag de TD missie 'doe de meeste schade van jouw team' gehaald in de Borsig... in een T10 match. Nummer 2 die meeste schade had gedaan? Platoonmaat Spaniard in een AT15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
In deze pot kan je goed zien hoe gevaarlijk een light tank kan zijn, zeker naar mate de ronde langer duurt. Mijn inbreng en verandering heeft bepaald dat we deze ronde hebben gewonnen.

Ace Tanker, 3.5k damage,

http://wotreplays.com/site/1579101#self

edit: 1606 base xp, is dat veel voor een LT?

Edit 2: Onverwachts de Ace tanker (eindelijk) op de Loraine 40T behaald en vond het zelfs maar een matig potje :S

[ Voor 33% gewijzigd door Kepro op 31-01-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bertvdk schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 05:42:
Speciaal voor alle liefhebbers van de WF auf 4 en alle Arty whiners, hier een ziek potje op Prohovka.

Persoonlijk vind ik de leadshots en kill op de T-54 het mooist (en lucky :+ ).

http://wotreplays.eu/site...us-waffentr_ger_auf_pz_iv
Waarom ga je in het begin in een bosje staan met notabene je loop er door heen stekend? Andere tip: gebruik shift om snel in- en uit te zoomen.
jdh009 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:57:
Het is dan eindelijk gelukt om is wat consistenter te spelen in mijn Cromwell en ook op city maps een goede match neer te zetten en dat betaald zich uit! :) Op naar de volgende tank :)

[afbeelding]
Je bedoelt deze bewaren en de volgende tier tank er bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

PcDealer schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:46:
[...]

Waarom ga je in het begin in een bosje staan met notabene je loop er door heen stekend? Andere tip: gebruik shift om snel in- en uit te zoomen.
Because Wargaming is stupid. ;)
Camo is je tank, niet je kanon...

edit:
Kan iemand mij deze uitleggen want ik snap er echt niks meer van.
TD missie 10: 1000 damage en niet gespot worden en win.

http://wotreplays.com/sit...immelsdorf-danielww2-e_25

Ja op himmelsdorf en ik ben zeker gespot. :P
Zal wel weer ronduit waardeloos vertaald zijn maar ik neem het. :*)

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-01-2015 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik begrijp je pun denk ik niet. Een van de Visibility Checkpoints is het begin van de loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Het grote nadeel van arty vind ik wel dat de total HP van het andere team zoveel lager ligt. Minder HP betekend lagere WN8 en weinig cred/xp. Maar sinds die missies haal ik wel vaker mijn pascussies medal (of hoe dat ding ook heet :+).

@hierboven, het is het einde van je loop (of bedoelde je dat ook? :P). Hadden ze recentelijk veranderd. Dus wanneer je echt met je bush gaat knuffelen is niet zo handig.

[ Voor 3% gewijzigd door SerpentNL op 31-01-2015 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:35
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/34110365653438410/4677CBB906407F3B354E58E1F52FA38EF1784C13/

wat doe ik verkeerd? heb de tracks van de GW panther eraf geschoten.. team heeft em gekilled.. maar ik heb de missie blijkbaar niet voltooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
snowD schreef op zondag 01 februari 2015 @ 02:14:
[afbeelding]

wat doe ik verkeerd? heb de tracks van de GW panther eraf geschoten.. team heeft em gekilled.. maar ik heb de missie blijkbaar niet voltooid?
Je heb de GW panther niet gespot volgens het overzicht. Je moet hem zelf spotten. Veel succes volgende battle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Rianata schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:31:
[...]

Dat hoeft immers ook niet, op een aantal maps kun je als arty zijnde gewoon blind schieten na een bepaalde korte periode na aanvang van de battle omdat je weet dat daar een x-aantal tanks langs/overheen rijden :-) Is hetzelfde dat je met een 'echte' tank ook blindshots neemt om bekende camp-posities (v.b. sommige bushes op El Halluf).
Dus bad luck begrijp ik |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
PcDealer schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:46:
[...]

[...]

Je bedoelt deze bewaren en de volgende tier tank er bij kopen?
Gundepression :(

Hoe bedoel je met shift? Dat is toch de knop om te wisselen tussen arcarde- en snipermode?

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:34

StarWing

Huh ?!?

Net de Ace gehaald op de M3 Lee, met dank aan de niet al te intelligente tegenstanders :)
8 kills en 1k damage.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wins/Battles: 11 (29) / (37.9%)

Efficiency/WN8: 2 521 / 2 640

Er waren weer flink wat tanks verdoemd vandaag. E5 en Type 64 waren onwinbaar, bizarre taferelen + n00b protection aan de hele fucking dag. Wat een spel is het toch af en toe :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zo, dat was toch sneller dan gedacht :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z6h1RBh9Nh5DrIghFO7iulUH/full.jpg

Potje daarna deze :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RHlIei6ajpNuJYEIeUtFBYlE/full.jpg

Nu ruim de tijd om mn stats voor deze sessie weer wat meer naar een normale niveau te krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Zojuist door middel van de Ru 251 de Leopard PTA vrijgespeeld (en meteen aangeschaft). Nu kan ik voor mijn crew bijna de 2e skill activeren.

Normaal hecht ik geen waarde aan camo maar iets in mij zegt dat het verstandig is... kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb op zowel mijn Ru als mijn leopard 1 een 100% camocrew zitten en ik vind dat een goeie keuze. Het maakt speler vaak wat makkelijker. Je wordt net dat beetje later gespot dan andere tanks, de kans dat jij eerst spot is net weer wat groter. Zeker van toepassing als je een tank speelt die 0.0 armor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Eindelijk mijn ace op de T-34-1 gehaald, toch best wel een fijne tank.

http://wotreplays.com/sit...d_river-serpentnld-t-34-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

http://wotreplays.com/site/1583861

Lol ff dubbelen na de nachtdienst ging toch iets beter als verwacht

Warning epic camp tactics!!!

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
FF een out of the game vraag voor de tank liefhebbers

Is het Panzer museum in Munster (D) de reis (450km) waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vond het zeker waard, tip: boek een hotel voor overnachting dag ervoor en dan heb je de hele dag om tanks te kijken en 's-avonds weer terug te rijden of zelfs 2 nachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het is niet enorm groot (kleiner dan Bovington :D ), maar zeker wel de moeite waard, imho. Het is wel al heeeeeel lang geleden dat ik er ben geweest en ik begrijp dat tegenwoordig alles binnen staat. Ze hebben er wel leuk spul als een Sturmtiger en het prototype van de Leo2.

Als tanky moet je er wel geweest zijn, natuurlijk. Saumur, Munster en Bovington horen op je minimumlijst. Kubinka is wat verder en dus voor de echte fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
O_A_B schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:40:

Hell yeah! :D

Ben er een paar jaar geleden geweest, supervet. Met name de Tiger II was erg indrukwekkend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Quantor schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:53:
Ik vond het zeker waard, tip: boek een hotel voor overnachting dag ervoor en dan heb je de hele dag om tanks te kijken en 's-avonds weer terug te rijden of zelfs 2 nachten.
Met een overnachting was wel de planning ivm de afstand. Dat wordt dan ff een mannen weekend met mijn zoon regelen.

Laptops mee voor battlen in het hotel en de fun de volgende dag in het museum
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Offtopic: Wifi in een hotel is meestal niet geschikt voor online gaming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O_A_B schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:40:

Ik ben er dit jaar geweest. Was niet de moeite waard als je alleen daar voor zou gaan...
Museum is niet heel groot, maar best wel veel tanks. Dus veel op elkaar gepropt helaas.

Was er op de dag dat je ook in de tanks kon, erg druk dus... Veel kids die in de tanks gingen en rondrenden, dit deed het bezoekje geen goed.

Je kunt als 2e ding ook een dagje in Hamburg rondhangen. Je kunt daar ook goed stappen :D
Dat heb ik uiteraard gedaan :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:30:
[...]

Ik ben er dit jaar geweest. Was niet de moeite waard als je alleen daar voor zou gaan...
Museum is niet heel groot, maar best wel veel tanks. Dus veel op elkaar gepropt helaas.

Was er op de dag dat je ook in de tanks kon, erg druk dus... Veel kids die in de tanks gingen en rondrenden, dit deed het bezoekje geen goed.

Je kunt als 2e ding ook een dagje in Hamburg rondhangen. Je kunt daar ook goed stappen :D
Dat heb ik uiteraard gedaan :9
Enthousiast. Munster en Hamburg liggen niet echt naast elkaar. Dat is een beetje als een dagje de grotten in Valkenburg te bezoeken om daarna ff in Groningen te gaan stappen. Dan moet je er wel heel erg veel zin in hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:40:
[...]

Enthousiast. Munster en Hamburg liggen niet echt naast elkaar. Dat is een beetje als een dagje de grotten in Valkenburg te bezoeken om daarna ff in Groningen te gaan stappen. Dan moet je er wel heel erg veel zin in hebben :p
Kun jij in een uur van Valkenburg naar Groningen? Knappe jongen!
Check even goed, Duitsland heeft meerdere plaatsen die Munster heetten...
Met en zonder die maffe puntjes op de U ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
De ene (Münster) is een stad in Noordrijn-Westfalen, en de andere (Munster) is een klein plaatsje in Nedersaksen ten zuiden van Hamburg. En het is dit plaatsje waar het museum zich bevindt. Maar vergis je niet, het is nog steeds ruim een uur rijden naar Hamburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja je kunt ook een uur in je hotelkamer porno gaan zitten kijken in het grote Munster waar niks is behalve dat museum xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
2e potje in de Leopard PTA meteen mijn Ace tanker behaald. _/-\o_ 8)7
http://wotreplays.com/sit...-kepro-leopard_prototyp_a

edit: Let even op mijn eerste bounch, ik bounch een shell van een T-30 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Kepro op 02-02-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Hmmm, ik zou bijna weer verder gaan met het grinden van mijn Indien Panzer als ik dat zie.

Goed bezig Kepro!

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:06:

On-ge-loof-lijk. Hoeveel heb jij Serb betaald echt?

Vandaag weer op alle mogelijke manieren tegengewerkt door de hogere macht. 2 potjes Type64 spelen? Dan krijg jij 2 city maps met n00b teams, GL HF |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren weer zo een troll dag.. Van de 8 potjes zijn er 2 goed gegaan... Dat was 1 met de 50b en 1 met de fcm. Ernaar alleen maar bagger...

In een t8 pot.. 6 penetrations uit 14 hits op lfp, side armor en weakspots van een tiger 2... GG... Nog een battle loop ik te bouncen met 212 pen op een at 7 zijn cupola en een jpz4 penetreert hem gewoon. Ok................
Toen ben ik maar gestopt -,-

GJP was erbij en heeft het gezien trouwens..

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 03-02-2015 08:28 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 13:08
Deutches Panzer museum ben ik ook geweest, zeker de moeite waard, maar een dagje is echt genoeg. Qua overnachting kan ik je Soltau aanraden, daar zit een prima hotel met een XXL tempel restaurant met mega 1000g schnitzels, 800g curry worsten etc. Ideaal voor een mannen uitje dus :)

Bij het museum zelf vond ik vooral de eerste ruimtes (fraaie WOI en WOII displays) interessant, daarna herinner ik me vooral lange rijen met krap geparkeerde koude oorlog USSR tanks waarvan ik er veel niet kende (overigens was dit voordat ik WoT speelde ;) De niet-tank fanaten in onze groep haakten daarna ook vrij snel af.

Geen Bovington lijkt me, maar veel makkelijker te bereiken en zeker de moeite waard voor de tank liefhebber.

*Edit: 2 jaar terug ook de Stalin linie even buiten Minsk bezocht, over indrukwekkende rijen USSR hardware gesproken, wow! Weet alleen niet hoe makkelijk je zo'n reisje plant als je geen vrienden met diplomatieke status daar hebt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 03-02-2015 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is dat toch met je fascinatie voor bomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus hoeveel koste het om je ziel aan Serb te verkopen? Kan Serb al naar de maan met jouw monniez? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Omg, net een leuk potje gehad... heb ik op een gegeven moment geen ammo meer. :(
Zat er maar 1 ding op, zie de replay... :+

http://wotreplays.com/site/1587298

[ Voor 15% gewijzigd door Harmen op 03-02-2015 14:37 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:27:
Gisteren weer zo een troll dag.. Van de 8 potjes zijn er 2 goed gegaan... Dat was 1 met de 50b en 1 met de fcm. Ernaar alleen maar bagger...

In een t8 pot.. 6 penetrations uit 14 hits op lfp, side armor en weakspots van een tiger 2... GG... Nog een battle loop ik te bouncen met 212 pen op een at 7 zijn cupola en een jpz4 penetreert hem gewoon. Ok................
Toen ben ik maar gestopt -,-

GJP was erbij en heeft het gezien trouwens..
Dat van die AT7 en die jpz4 was vanuit mijn oogpunt wel hilarisch! :+ Maar het was ook wel een WTF???! momentje.... :o

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:44
Wel een hoge instapdrempel deze game.. En zeker als je met die *kuch* schijttanks *kuch* moet beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:00
WE ARE NOT DISBANDING

One of our officers' accounts was maliciously used to remove almost all members from the clan. Everyone will be invited back when the cool-down is over.

We will be back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Is er wat speciaals aan die clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Rubberen schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:38:
Wel een hoge instapdrempel deze game.. En zeker als je met die *kuch* schijttanks *kuch* moet beginnen..
Iedereen is nub de eerste 1000 games hoor, geen paniek!
Die eerste tiers zijn ook geen benchmark voor de gameplay voor wat erna volgt (al heb je debielen op iedere tier).

Lees op je gemak al eens de openingspost door van dit topic dan kom je al heel wat te weten!

Kom ingame ook eens in het gathering of tanks kanaal, daar is ook altijd wel iemand om te antwoorden op je vragen. Meeste mensen platonen wel enkel op hogere tiers en niet direct met beginnende spelers, maar je kan altijd proberen :) Ik speel liever met iemand die positief is en het spel graag speelt (om m'n eigen negativiteit soms te compenseren :)) dan met een average speler die niet anders doet dan zeuren op vanalles en nog wat.

'k zou je effe kort door de bocht het volgende aanraden:
- Openingspost lezen
- Beetje tanks proberen in de medium, heavy & td classes en zien wat je wel leuk vindt
- Niet als een gek rushen om zo snel mogelijk wat te spotten en xp te halen, speel het eerder wat meer laid back en leer het spotting systeem wat kennen/abusen (vooral op lagere tiers)
- Installeer p0st z'n modpack ! :) altijd handig om een wat meer flexibele zoom te hebben bijvoorbeeld. Het is een heel simpel modpack zonder dat je game er als een kermis attractie uitziet en is ook makkelijk te installeren.
- Gebruik equipment (fire ext, repair kit, med kit) relatief goedkoop en zeer nodig ook al ben je op lagere tier snel dood. Ik zie het heel regelmatig dat nieuwe spelers gewoon volledig uitbranden als ze on fire staan... grappig :)
- Eens een uurtje naar een goeie stream kijken kan wel handig zijn (Twitch.tv -> Quickybaby je hebt voorstanders en tegenstanders maar hij speelt verschillende classes en z'n stats zijn beter dan die van de meeste die over hem zeuren :X )
- Koop een goede crew met credits, op lage tiers zou je normaal credits genoeg moeten hebben (als je geen premium ammo schiet) en een 80% crew is echt VEEL beter dan een 50% crew, zelfs op tier 3 begint dit al echt nut te hebben vind ik! Als je het spel echt leuk vindt dan kan je later beslissen om gold te kopen en daarmee rechtstreeks 100% crews te kopen of retrainen zonder xp verlies enzo... Doe ik meestal vanaf tier 5-6. Crew XP is echt megabelangrijk want het is het enige dat je niet direct voor echt geld kan kopen!
- ...

Er is zoveel eigenlijk, maar het is free to play, gewoon verder proberen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Kepro schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:16:
Is er wat speciaals aan die clan?
veel Fame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:14:
[...]

Dus hoeveel koste het om je ziel aan Serb te verkopen? Kan Serb al naar de maan met jouw monniez? :P
3 premium tank, 10 maanden premium, veel gold ivm die XP actie tijdens NYE periode. En binnenkort misschien wel een 3e prem tank (fcm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:44
Inrage schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:19:
[...]

Iedereen is nub de eerste 1000 games hoor, geen paniek!
Die eerste tiers zijn ook geen benchmark voor de gameplay voor wat erna volgt (al heb je debielen op iedere tier).

Lees op je gemak al eens de openingspost door van dit topic dan kom je al heel wat te weten!

Kom ingame ook eens in het gathering of tanks kanaal, daar is ook altijd wel iemand om te antwoorden op je vragen. Meeste mensen platonen wel enkel op hogere tiers en niet direct met beginnende spelers, maar je kan altijd proberen :) Ik speel liever met iemand die positief is en het spel graag speelt (om m'n eigen negativiteit soms te compenseren :)) dan met een average speler die niet anders doet dan zeuren op vanalles en nog wat.

'k zou je effe kort door de bocht het volgende aanraden:
- Openingspost lezen
- Beetje tanks proberen in de medium, heavy & td classes en zien wat je wel leuk vindt
- Niet als een gek rushen om zo snel mogelijk wat te spotten en xp te halen, speel het eerder wat meer laid back en leer het spotting systeem wat kennen/abusen (vooral op lagere tiers)
- Installeer p0st z'n modpack ! :) altijd handig om een wat meer flexibele zoom te hebben bijvoorbeeld. Het is een heel simpel modpack zonder dat je game er als een kermis attractie uitziet en is ook makkelijk te installeren.
- Gebruik equipment (fire ext, repair kit, med kit) relatief goedkoop en zeer nodig ook al ben je op lagere tier snel dood. Ik zie het heel regelmatig dat nieuwe spelers gewoon volledig uitbranden als ze on fire staan... grappig :)
- Eens een uurtje naar een goeie stream kijken kan wel handig zijn (Twitch.tv -> Quickybaby je hebt voorstanders en tegenstanders maar hij speelt verschillende classes en z'n stats zijn beter dan die van de meeste die over hem zeuren :X )
- Koop een goede crew met credits, op lage tiers zou je normaal credits genoeg moeten hebben (als je geen premium ammo schiet) en een 80% crew is echt VEEL beter dan een 50% crew, zelfs op tier 3 begint dit al echt nut te hebben vind ik! Als je het spel echt leuk vindt dan kan je later beslissen om gold te kopen en daarmee rechtstreeks 100% crews te kopen of retrainen zonder xp verlies enzo... Doe ik meestal vanaf tier 5-6. Crew XP is echt megabelangrijk want het is het enige dat je niet direct voor echt geld kan kopen!
- ...

Er is zoveel eigenlijk, maar het is free to play, gewoon verder proberen dus!
Goeie tips! Zal ik al een eind verder mee komen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 18:36:
[...]

3 premium tank, 10 maanden premium, veel gold ivm die XP actie tijdens NYE periode. En binnenkort misschien wel een 3e prem tank (fcm)
* DaniëlWW2 kijkt in garage en ziet een Löwe, T34, Jagdtiger 8.8, Fury, T-25, E-25 en een B2. Verder heel wat maandjes premium gekocht en ook veel te veel gold.

Wargaming haat mij gewoon. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou me niks verbazen als Honor dat heeft gedaan, dat was één van de gasten in die clan die niet goed bij zijn hoofd was. Voor de rest heel veel toffe en goede spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:06

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hehe, dat duurde even, de eerst Mastery Badge is binnen. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/STHt0N8Uv8f4tt3ORn13zmOl/full.png
3231 damage
1456 base xp
WN8: 13 634 (100)
http://wotreplays.com/sit...khorovka-harmen3k-panther

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:28
Wat zou de beste Medium tank zijn om 2 MEDIUMS te vernietigen?

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
maartentmm schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:55:
De gene met de hoogste DPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

M4 Sherman of Pz IV H met de 10,5cm. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32
Waarom gebruiken mensen gold in die 8bit winter game? Lijkt me toch zonde

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bo0bz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:47:
Waarom gebruiken mensen gold in die 8bit winter game? Lijkt me toch zonde
Kan je elkaar ook mee healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Heb de missie 'vernietig 3 mediums' gister per ongeluk gehaald op m'n nieuwe Object 140.
Het behalen van die missie kwam volledig als een verrassing, maar dat is ook logisch met die splinternieuwe tier 10 med.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ WAT EEN TANK, WAT EEN TANK _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Hoeft geen commentaar, ik had een top avond!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xHcMLBG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik zou voor een lagere tier gaan, volgens mij zie je daar wat meer mediums. En heb je wat meer kans dat een medium one-shot is voor je. Of two/three shot, maar met niemand anders in de buurt om even snel 3x te schieten. Op hogere tiers kun je hebben dat die paar mediums van two-shot voor jou in 1 keer afgeknald worden door een TD.

De T-25 is een goedkope premium medium tank met veel health, dus daarmee kun je ook vier schoten heen en weer uitwisselen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Inrage schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:15:
Hoeft geen commentaar, ik had een top avond!

[afbeelding]
HOE??!??!?!?

Gister nog gezellig met een stel lui van KAZNA (thanks to koudnulletje) de 8-bit mode gespeelt, ging aardig :)
De eerste 250K credits zijn weer binnen. Ik blijf nog even doorgaan.

En man wat heb ik een zooi free xp staan op mn mammoth, bijna 100k :9

[ Voor 35% gewijzigd door Fordox op 04-02-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Fordox schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:21:
[...]

HOE??!??!?!?

Gister nog gezellig met een stel lui van KAZNA (thanks to koudnulletje) de 8-bit mode gespeelt, ging aardig :)

Heb het om die reden maar op versneld crew trainen staan. :P die free xp raakt toch nooit op bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja dat heb ik ook maar gedaan nadat ik de 250k te pakken had.
Ik doe het meer voor de credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Fordox schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:21:
[...]

HOE??!??!?!?

Hehe geen dank. Flink opgeschoten met mijn crew en weer flink wat credits erbij.

En.. Wahahooow

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Jij p(gooische)raat zo tegen mij?
In Sitta(gooische)rd?

Whahahaaauuww

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Hallo, kan iemand mij een email adres van de got/got2 clans/forums pm-en? Ik heb me een tijdje geleden opgegeven/geregistreerd als "Istrilyin" voor GoT2, maar ik had toen nog niet genoeg win8. Dus nu is mijn forum account wel geregistreerd, maar ik kan niet inloggen, niet wachtwoord op laten sturen, en ook niet opnieuw als "Istrilyin" registreren.

=== Edit: Opgelost, thx Xcessive! ===

[ Voor 5% gewijzigd door Istrilyin op 04-02-2015 13:40 . Reden: Opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Matilda of autoloaders (T54E1/BatChat voornamelijk). Kan misschien nog met mediums met een hoge alpha voor zijn tier maar die zijn er niet zo veel.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

2 mediums killen is toch niet zo lastig in bijna elke medium...? Gewoon goed spelen en elke tank is er wel geschikt voor. Of zeg ik nu iets raars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Fordox schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:57:
2 mediums killen is toch niet zo lastig in bijna elke medium...? Gewoon goed spelen en elke tank is er wel geschikt voor. Of zeg ik nu iets raars.
Eensch. Gewoon lekker spelen met een medium die je prettig vindt en je hebt vanzelf wel een pot waarin je die missie haalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Was nu ook niet echt de missie waar ik het lastig in had. Gewoon een wat mobiele medium kiezen en niet te agressief van start gaan. Herpositioneren naargelang de locaties van vijandige mediums op de map and go full Guderian. Mission Accomplished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:38
Ik loop vast dat ik een hogere tier heavy moet killen. Het grootste probleem is dat ik de afgelopen 20 potjes iedere keer of zelf toptier ben of geen heavy heb die hoger is..... :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Neem een tier VIII, sinds wegvallen van Battletier XII kom je zelden als top tier uit in een tier VIII tank.
Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.