Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:
  • 43.494 views
Wanneer is een Vstab niet relevant?

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:02
Mr_Size schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:02:
Waarom komen die patches altijd op een voor mij ongunstige dag? Ik kan woensdag vaak juist veel spelen, nou moet ik het weer een dag zonder mods doen. Nou ja, we zien wel hoe het gaat. Spel is nu aan het updaten ;)

Kan ik jullie mooi vermaken met een nieuwe replay:

[video]
:*)
DaniëlWW2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:16:
Kepro heeft zijn RNG hack weer eens aan staan. Echt niet te geloven. :P
8)

Nog 40000 xp tot the batchat en nog 150000xp tot de Leo 1. Waar haal ik die credits vandaan. :'(

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kan toch niet zeggen dat ik veel last heb van die accuracy nerf. Ben ik wel blij om eigenlijk. :)
p0st m0ds v1
- Mods geüpdate naar 0.9.6
- Aparte versie met NL XVM vlag beschikbaar

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:47
HirzoSchuurman schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:53:

[...]

als in Random Number Generator.

Is de Vstab dan nu ineens veel meer relevant trouwens, of valt dat wel mee?
Ik weet het, maar iedereen loopt altijd te mekkeren over RNG. Alsof de enemy er geen last van heeft.Soms heb je pech of soms heb je geluk. Iets ammoracken lijkt normaal te zijn, maar als er een bounce komt dan is het RNG. Ach snap niet dat je er druk over kunt maken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
p0st schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:18:
p0st m0ds v1
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Noobmeter

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:02
p0st schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:18:
p0st m0ds v1
Nooit geweten dat ik zo weinig tanks had xD

Lukt me niet om een foto in de tekst te zetten :X :?

Gamertag: timmie271

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 15:14
Available in Garage staat aan :+
In World of Tanks is dat eerder Random Noob Generator.

[Voor 27% gewijzigd door ThomasG op 11-02-2015 22:11]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:27:

Nog 40000 xp tot the batchat en nog 150000xp tot de Leo 1. Waar haal ik die credits vandaan. :'(
1) Selecteer de Premium tank met de hoogste DPM
2) Zet RNG hack aan
3) Profit

:Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 08:52

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ok, wat gaat er hier mis met mijn IS3? ;(

Ik vind het een leuke tank om te spelen, mijn stats zijn volgens mij redelijk maar mijn WR met deze tank zit rond de 44%...

Is dit gewoon pech hebben, of doe ik iets niet goed?

[Voor 3% gewijzigd door MrJ op 11-02-2015 23:51]

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
MrJ schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:51:

Ik vind het een leuke tank om te spelen, mijn stats zijn volgens mij redelijk maar mijn WR met deze tank zit rond de 44%...

[afbeelding]

Veel losses door toptier zijn met die eerste poepgun?
Het is een tijd geleden, maar volgens mij is de weg naar de topgun van de IS-3 best lang.

En ach jij plezier hebt in je IS-3, wat boeit die WR dan.

:+ Stats are just Stats :+

Noobmeter

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Bertvdk schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 01:58:
[...]

Veel losses door toptier zijn met die eerste poepgun?
Het is een tijd geleden, maar volgens mij is de weg naar de topgun van de IS-3 best lang.

En ach jij plezier hebt in je IS-3, wat boeit die WR dan.

:+ Stats are just Stats :+
I could have 60% winratio, but I play for fun.

Of

Stats are just luck

Stichting Hobbyserver

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:02
ThomasG schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:09:
[...]
Available in Garage staat aan :+
aha. Verklaard een hoop xD, eerste keer dat ik zijn mods gebruik namelijk :P

Puur pech denk ik.. ik vind het zelfs een hatelijke tank en toch heb ik er 59% win op 8)7

Gamertag: timmie271

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:59
Ik had ook dat probleem, maar mijn WR met de IS-3 gaat, nu ik de top-gun heb weer snel omhoog gelukkig. :9

Wel raar eigenlijk want met de IS-6 heb ik totaal geen problemen met zowat dezelfde 175 pen (Stock IS-3) gun...Maar misschien is het omdat de IS-6 gewoon langer in leven blijft met zijn troll-armour ofzo... 8)7

(*Edit) Alhoewel de IS-6 geen tier 10 tegen heeft en de IS-3 weer wel... :F

[Voor 10% gewijzigd door Orandajin op 12-02-2015 08:17]

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• Gaius
  • Niet online

[afbeelding]

Ik heb 32,1% winrate na een krappe 30 battles in m'n IS-6. Ik claim dus dat het gewoon pech is. De 59% winrate in m'n T-34 na 140 potjes is natuurlijk gewoon skill. :+

Gister weer lekker gespeeld. Kwam erachter dat ik nog een Duitse crew had, dus die heb ik in de Pz III/IV gezet. En de Pz III/IV stelt niet teleur. Het enige minpunt dat ik so far heb gevonden is dat je echt heel weinig hitpoints hebt. Vanwege de sloped voorkant bounce je nog best wel wat en met de snelheid kun je makkelijk flanken.

Ik heb de Pz IVH vervloekt en daarover gezegd dat ik de 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 tekort vond komen. Dit is ook de top gun van de Pz III/IV en daar heb ik dat gevoel totaal niet. Wellicht omdat ik iets beter ben geworden, maar vooral omdat de Pz III/IV wél de snelheid heeft om te flanken, itt de Pz IVH.

Hilarisch momentje en mooie toepassing van de wet van Murphy; Ik had de top turret unlocked en erop gezet. Hierna gelijk een potje in een andere tank gedaan en dus niet gezien dat m'n ammo weer gereset was naar 70 AP/ 0 APCR /15 HE. Dus, paar potjes later weer een potje in de Pz III/IV: uiteraard een tier 7 potje waarin je pas ziet dat je geen APCR meer bij je hebt. :+

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-06 21:55
Heb op de is-3 volgensmij een winrate van 55% na 500 battles. Speel hem eigenlijk elke dag wel een paar keer om me WN8 een beetje hoog te houden na een paar bagger games. Heb er nu 2 MoE op en ben onderweg naar de 3de. :D

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Gisteren voor het eerst in 2 weken dat ik weer een lekkere dag had. Ook een paar wtf momenten.. Zoals 3 keer bouncen op een 13 90 met mijn m46 patton... In de zijkant...

Gisteren tevens weer bij S3AL gegaan, ik heb gewoon veel te weinig tijd voor CW's te spelen momenteel.. Wel weer zeer welkom geheten door een flinke groep leden die blij waren dat ik toch weer terugkwam :p

[Voor 38% gewijzigd door wsLy op 12-02-2015 09:17]

Stichting Hobbyserver

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 13:59

Fordox

00101010

wsLy schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:15:
Gisteren voor het eerst in 2 weken dat ik weer een lekkere dag had. Ook een paar wtf momenten.. Zoals 3 keer bouncen op een 13 90 met mijn m46 patton... In de zijkant...

Gisteren tevens weer bij S3AL gegaan, ik heb gewoon veel te weinig tijd voor CW's te spelen momenteel.. Wel weer zeer welkom geheten door een flinke groep leden die blij waren dat ik toch weer terugkwam :p
Knap dat het goed ging met de accuracy nerf..
Misschien ook omdat iedereen vrijwel mod-loos speelde?

Na een LAAANG gedoe had ik mijn oude XVM config ook weer aan de praat :)

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik heb gisteren vrij weinig gemerkt van de accuracy nerf. Er waren wel verschillende ghost shells maar die waren er voor de nerf ook al. Gisteren heb ik wel heel weinig bewogen tijdens het schieten.

Waar ik gisteren gek van werd was de matchmaker. "Mooiste" was met een platoon van t8's terecht komen in een t10 game, dat kan altijd gebeuren. Maar de opbouw van de teams was compleet scheef. Wij 4x t10, 6x t9 en 4x t8. Tegenstander 5x t10, 9x t9 en 1x t8. Yup ze hadden 1 t10 en 3 t9's meer. Was een van de kortste potjes van de avond. Ik snap ook niet in welk universum dit gelijke teams oplevert.

• Gaius
  • Niet online
Wat mij gister opviel van de matchmaking was dat we bijzonder weinig arty kregen. Het was dus fijn spelen gister. Ook opvallend vaak top tier geweest in tier 5.

Accuracy nerf heb ik niets van gemerkt. Zou bijna stellen dat ik juist meer raak schoot, maar daar heb ik natuurlijk geen bewijs voor.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25

[afbeelding]

Meer damage doen! (simpel hé :))

Een kleine kort door de bocht theorie... "je zou op z'n minst je eigen HP aan damage moeten doen om iets bij te dragen aan de battle en de winchance van je team positief te beinvloeden." En een survival rate van onder de 20% zegt ook wel iets over je speelstijl ongeacht van de MM die je krijgt.

[Voor 8% gewijzigd door Inrage op 12-02-2015 09:56]

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-06 13:53
De random factor blijft opmerkelijk groot schijnbaar, zelf heb ik een paar tanks met een winrate van 44% (waaronder de IS-6 inderdaad), terwijl ik wel goed scoor in dmg en xp met deze tanks en tegen de 51% global WR zit. (4,5k battles nu, wn8 is iets van 1000 ofzo last time I checked, stats staan uit bij mij)

Ken ook een paar goede nieuwe spelers (beiden >1000 games nu) die op 47-48% winrate zitten, terwijl ze echt al lang consequent goed spelen inmiddels.

Andere vraag herhaald: hoe het beste reizen naar Tankfest Bovington? Ik neig naar de kanaaltunnel (want gratis rijdende leaseauto's), maar het door anderen geopperde vliegen is uiteraard relaxter voor een weekendje. Maar dan kom je niet in zuid Engeland maar in Londen lijkt me? Nie handig nie.

Slaapplaats zul je ook wel op tijd moeten boeken. Tips anyone?
Fordox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:18:
[...]

Knap dat het goed ging met de accuracy nerf..
Misschien ook omdat iedereen vrijwel mod-loos speelde?

Na een LAAANG gedoe had ik mijn oude XVM config ook weer aan de praat :)
De 'belangrijkste' mods doen het nog gewoon, of zijn al klaar voor 9.6. De 9.5 versie van Jimbo werkt op 9.6, XVM is ge-update en de (lees: mijn) oude damage panel doet het ook gewoon.

Also, ik heb nog wat interessants voor enkelen onder ons (Lees: DanielWW2).
Ik heb met wat Google-fu enkele interessante schootstafels gevonden. Namelijk die van de 100 mm D-10, 105 mm L7A, 125 mm D-81, 125 mm 2A46M, 12 cm PzKan 87 (120 mm Panzerkanone Rheinmetall).

Ik heb momenteel, om precies te zijn, de schootstafels van:
100 mm D-10: APDS BM-8, HEAT BK-5, HE-FRAG OF-412
105 mm L7A: KE-Geschoss M735/M, Hohlladungsgranate M456A1
125 mm D-81: Unterkaliber BM-9, Hohlladung BK-14M, Splitter-Spreng OF-19
125 mm 2A46M: Unterkaliber BM15, Hohlladung BK-14M, Splitter-Spreng OF-19
12 cm PzKan 87: APFSDS, MP (type granaat niet precies vast kunnen stellen)

Dit is wat ik zo even snel op internet kon vinden. Ik heb hier nog wel een kast vol met schootstafels staan, maar die mogen jullie niet zien. :>
Ik zal maar niet zeggen hoeveel winrate ik op de IS3 heb B)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Oh, hier de schootstafel van de 8.8 cm 43:

Sauce: H.Dv.119/329 - Vorläufige Schußtafel für die 8,8 cm Kw.K. 43 u. 8,8 cm Pak 43 (Sept. 44), pp. 104-107

[Voor 22% gewijzigd door User op 12-02-2015 11:15]

• Gaius
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:09:
Ik zal maar niet zeggen hoeveel winrate ik op de IS3 heb B)
Wilde gok; 80,14%? :P
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee