[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Son of a...

Dus gewoon doorspelen en kijken wat ik kan halen. :P
In ieder geval bedankt. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gisteren een redelijke avond gehad met 59% winrate en een 1300 WN8.

Met de heavy tanks zit ik nu op de laatste missie. De missie waar in je minimaal je eigen hp moet bouncen was een heerlijke match. In mijn E100 samen met een T110E5 op Karelia. Wij hadden de heuvel veroverd. Ik hield de poort aan de onderkant dicht. Toch heerlijk als de rofflewaffles niet door je heen kunnen komen. :) Aan het einde van de match leek het nog even fout te gaan. Onze linker flank was gevallen en de tegenstander had 4 tanks in onze basis. Wij hadden nog 2 heavies (mijn platoon) en twee light tanks over. Als ze hadden gecapped hadden we verloren maar ze reden door om ons in de rug aan te vallen. De T110E5 ging terug om de tanks te vertragen en ik veegde samen met de light tanks de laatste TD's aan onze kant weg. Onze light tanks rushte daarna naar de cap terwijl de tegenstanders allemaal op de T110E5 doken. Daarna waren ze te langzaam om zelf te cappen of onze cap te stoppen. De protesten van de tegenstander over de cap win waren als muziek. :)

Aan het eind van de match had ik 5k damage en 7880 damage blocked by armor, 21 hits met maar 3 penetraties. Mooie compensatie voor al die matches waar in ik in de eerste minuten al kapot wordt geschoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mijn PC heeft de oplossing gevonden voor als ik aan een losing streak met crappy WN8 bezig ben en echt NIKS meer wil lukken (kom je moet al slecht bezig zijn als je zelfs in de E75 geen 2 schoten damage kan doen, en 14% winrate haalt opd e Cromwell...).

--> Router opgefikt, internet plat, einde losing streak :)

Kom nog op 1815WN8 voor de avond maar das een verkeerd beeld door 2 monster potten (24k WN8 op ELC AMX en 2 potjes van 10k+ op de JagdPz IV. Speel toch liever constant goed niveau in plaats van 3 uitschieters en 20 crap potjes.

[ Voor 26% gewijzigd door Inrage op 22-01-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Inrage schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:00:
Mijn PC heeft de oplossing gevonden voor als ik aan een losing streak met crappy WN8 bezig ben en echt NIKS meer wil lukken (kom je moet al slecht bezig zijn als je zelfs in de E75 geen 2 schoten damage kan doen, en 14% winrate haalt opd e Cromwell...).

--> Router opgefikt, internet plat, einde losing streak :)

Kom nog op 1815WN8 voor de avond maar das een verkeerd beeld door 2 monster potten (24k WN8 op ELC AMX en 2 potjes van 10k+ op de JagdPz IV. Speel toch liever constant goed niveau in plaats van 3 uitschieters en 20 crap potjes.
Dat van die router had ik vorige week donderdag ook. Zaterdag maar gelijk een nieuwe gehaald die het hopelijk wat langer volhoudt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een monster pot in mn Maus.
8K dmg geblocked, 4.5K dmg, 5k spotting dmg :D

Jep een ace ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Vandaag zou toch de test server online komen? Zo iets las ik op FTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:10

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Lol, :)
godzijdank kom je er nu al achter niet binnen 5 maanden...

Voor die eerste missies, ben ik gewoon van plan alle 5 de trees te doen. Extra crewlid is gewoon handig en zo moeilijk zijn ze nu ook niet. Ik heb intussen van alle klasses een top tier (zelfs een vuile GW klikker) Ik erger me meer aan de platoonvereisten. Het is echt gewoon onzin in platoon te spelen voor missies. Ze hadden er voor die missies imho beter gewoon enkele keren dezelfde missie ingestoken ipv de missies die écht slecht zijn voor teamplay (zoals cappen)
Maar so far so good. Ik speel enkel dailies (met elke klasse één tank) en heb al een missie of 25 gedaan intussen. Steady as she goes. Nu speel ik door tot ik in iedere klasse toe ben aan platoonmissies om er dan zo snel mogelijk vanaf te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Trouwens, ik krijg niet wanneer ik op tab druk in battle de missie requirements niet.... Komt dit door XVM? Want heb volgensmij de laatste update die in OMC modpack zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
SurfBoy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:40:
Trouwens, ik krijg niet wanneer ik op tab druk in battle de missie requirements niet.... Komt dit door XVM? Want heb volgensmij de laatste update die in OMC modpack zit....
Ik heb wel XVM én de requirements in het battlescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:17:
[...]

Voor die eerste missies, ben ik gewoon van plan alle 5 de trees te doen. Extra crewlid is gewoon handig en zo moeilijk zijn ze nu ook niet. Ik heb intussen van alle klasses een top tier (zelfs een vuile GW klikker) Ik erger me meer aan de platoonvereisten. Het is echt gewoon onzin in platoon te spelen voor missies. Ze hadden er voor die missies imho beter gewoon enkele keren dezelfde missie ingestoken ipv de missies die écht slecht zijn voor teamplay (zoals cappen)
Maar so far so good. Ik speel enkel dailies (met elke klasse één tank) en heb al een missie of 25 gedaan intussen. Steady as she goes. Nu speel ik door tot ik in iedere klasse toe ben aan platoonmissies om er dan zo snel mogelijk vanaf te zijn.
Inderdaad leuk dat ik er nu achter kom. Het doel voor mij is nog steeds de T-55A. :9~
De platoonmissies, tja ik heb zo het idee dat WG er ook niet al te blij is als ik FTR lees. Ik heb nog nooit met iemand samengespeeld, ben een sociaal teruggetrokken persoon. (lees autist)
Hoe ik dat ga doen weet ik dan ook echt niet. Verder heb ik opzettelijk even pauze genomen omdat er te veel malloten online zijn. Daarna ga ik denk ik ook gewoon mijn grinds voortzetten en dan zie ik het wel. De paar missies die ik al gegrind had irriteerde me al te veel.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:54:
[...]

Inderdaad leuk dat ik er nu achter kom. Het doel voor mij is nog steeds de T-55A. :9~
De platoonmissies, tja ik heb zo het idee dat WG er ook niet al te blij is als ik FTR lees. Ik heb nog nooit met iemand samengespeeld, ben een sociaal teruggetrokken persoon. (lees autist)
Hoe ik dat ga doen weet ik dan ook echt niet. Verder heb ik opzettelijk even pauze genomen omdat er te veel malloten online zijn. Daarna ga ik denk ik ook gewoon mijn grinds voortzetten en dan zie ik het wel. De paar missies die ik al gegrind had irriteerde me al te veel.
Ik platoon ook niet hoor, mijn pc staat in de huiskamer en dan ga ik niet met anderen zitten kleppen. Vaak staat het geluid van WoT zelfs uit! Van mij mogen ze die platoon missies er wel uit slopen, want ik blijf er op vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Joindry schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:17:
[...]

Waarom vind je dat onzin dan? Ik vind het wel passend eigenlijk, de missies lijken mij in essentie zo opgesteld om mensen wat te laten leren over de rol van de tank die ze spelen en zodoende het spel beter te leren spelen. Platoons zijn een wezenlijk onderdeel van dit spelletje, scheelt je zo 5-10% Winrate ten opzichte van solo-spel, dus waarom mensen niet licht 'dwingen' om daar ook eens mee kennis te maken.

Daarbij zijn er genoeg channels met daarin genoeg mensen om dergelijke missies even snel te doen. Hoef je geen TS voor te hebben, alleen even een keer posten in een channel. Ik zit zelf vanwege zulke redenen vaak in Stronk Plutons bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Razorbite schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:57:
[...]

Ik platoon ook niet hoor, mijn pc staat in de huiskamer en dan ga ik niet met anderen zitten kleppen. Vaak staat het geluid van WoT zelfs uit! Van mij mogen ze die platoon missies er wel uit slopen, want ik blijf er op vastzitten.
Gisteren met een random Duitser (met niet eens zo'n goede stats) de eerste TD platoon missie gehaald. Ik kreeg een vriendelijke uitnodiging na een battle en we hebben gewoon effe samengespeeld alsof het een random battle was. Zonder TS dus. 3 potjes later was het bingo (niet moeilijk met 2x Obj 704...)

Als mij (antisociaal bij momenten :)) dat al lukte na dan kan jij dat zeker ook. Je moet het wel een kans geven hé.

Het zijn gewoon wat missies, je moet ze niet doen hé. Het is gewoon een extra in de game. Als je een toptier wil behalen moet je soms ook tanks grinden in die lijn die helemaal niet leuk zijn.

Heb gelezen dat ze er nu over denken om "Win the battle" toe te voegen aan alle missies. Dat zou wel al wat anti-team acties wegnemen (opzettelijk verdrinken, als een gek gaan rammen, ...)

De heavy cap missie zit ik ook op vas maar die lukt wel na genoeg battles te spelen. Sommige potjes vragen echt wel om een cap actie dus zo vreemd vind ik die niet. Zeker in een heavy als je ver doorgedrongen bent in de enemy zone is het soms te laat om terug naar eigen base te keren omdat je te traag bent. Cappen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Ergens vind ik het wel jammer dat de 15de missie vooral naar top tiers gericht is. Neem als voorbeeld missie15 van HT in het eerste deel van de campain.
Veel geluk met die als je maar een tier VII HT hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik denk dat het wel lukt met de T29 in hulldown positie hoor. Moet je natuurlijk wel je best doen, maar dat moet je in een tier X ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Bigsexy3 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:30:
Ik denk dat het wel lukt met de T29 in hulldown positie hoor. Moet je natuurlijk wel je best doen, maar dat moet je in een tier X ook
t29 kan makelijk. Potje met 3k damage heb je zo gedaan en dan nog wat bounchen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
belgian1 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:26:
Ergens vind ik het wel jammer dat de 15de missie vooral naar top tiers gericht is. Neem als voorbeeld missie15 van HT in het eerste deel van de campain.
Veel geluk met die als je maar een tier VII HT hebt.
Black Prince? Die eet damage onder de juiste angle. echt een nubstomper die tank.
Helaas als je een goede speler tegenkomt dan is het meer een trage blikkedoos met een speldeprikjes gun.

Anders idd de T29, king of hulldown op die tier en nog steeds goed op tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:43:
Idd, lekkere XP pinata voor mijn Tiger :P

* Edmin haalde vandaag nog bijne 13.000 WN8 tegen een verameling IS tanks :P
Dan spelen ze die wel erg slecht want de IS is echt een baas :D
cannibal schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:58:
Wat is die T1 fijn spelen voor mij persoonlijk, dat ding parkeer je ergens goed in de weg en alle randoms blijven op je schieten, en bouncen maar. En dan op je gemak terug schieten. Net een 5.5k WN8 op Stalingrad.
De T1 Heavy vind ik ook verbazingwekkend lekker wegspelen, echt bizar hoe je daar makkelijk veel damage in kan doen.

Foch 155 :9~

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 22-01-2015 14:28 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus dan heb je een geweldige game in de E-50M. 4.6k damage, 6 kills, gewonnen en je missie was twee mediums afmaken en het overleven. Mediums afgemaakt, game overduidelijk gecarried en dan besluit een FUCKING MISERABEL STUK STRONT IN EEN E-100 OM JOU DE ALLERLAATSTE SECONDE AF TE SCHIETEN ZONDER ENIGE REDEN.

:( :( :( :( :( :(

http://wotreplays.com/sit...ley-danielww2-e_50_ausf_m

Ik kap er mee, geweldige sessie gehad met 2.6k WN8, dik 60% gewonnen. De RNG naaide me ook eens niet maar zo hoeft het van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:18
Ik speel al een tijdje af en aan WoT. Eigenlijk al vanaf de Beta.

Maar ik kom zeer vaak de WN8 tegen hier op het forum.
Wat is het belang van WN8? Waar kan ik dit vinden?
Is het iets belangrijks in de game?

Ik heb net een wiki erover gelezen, maar daar komt het meer over als een statistisch iets.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennis_k op 22-01-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8

Met xvm kun je de wn7 en wn8 stats zichbaar maken van iedere tanker. Zo heb je een indicatie wat de statistics van een speler is.
Op bv noobmeter.com kun je een willekeurige spelersnaam invullen en zijn statistics bekijken, ook die van jezelf.

[ Voor 88% gewijzigd door MB113 op 22-01-2015 15:08 ]

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mja conclusie --> Heel situationele tank die best werkt als je basecampt... ;)

- bijna heel de game op 1 spot, ergens wel begrijpelijk want tijdens je reload ben je useless dus solo pushen zit er niet in
- de tegenstander komt in dit geval bijna altijd mooi 1 per een op je afgereden dus ze 'abusen' de lange reload al helemaal niet
- als toptier is het een beest
- die light doet zelfs geen poging om je te circlen...
- suicide arty?
- ook op het einde komen ze een per een op je af terwijl die zo lijkt nog redelijke stats hebben

Tja als alles meezit :)
Wel een mooie ode aan een overgenerft beest!

(geen geluid op het werk dus kon geen commentaar horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Voor degene: 9.6 test server is er...

Linkje: Hiero!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik had de nieuwe ASAP bekeken en daarin hebben zr het ook over het retrainen van crewmembers van bijv. Radio operator naar loader etc.

Eindelijk.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
wsLy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:24:
Ik had de nieuwe ASAP bekeken en daarin hebben zr het ook over het retrainen van crewmembers van bijv. Radio operator naar loader etc.

Eindelijk.
Tegen 600 gold!

http://ftr.wot-news.com/2...y-and-crew-retrain-price/

[ Voor 11% gewijzigd door Razorbite op 22-01-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Wil eigenlijk ook die arty view mod gebruiken. Maar werkt die met de test server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Voor geïnteresseerden ik heb nog wat invite codes over na het buitmaken van 2 Intel starter pack codes. Dus mocht je beginnende spelers kennen, laat ze dan contact met me opnemen aub. De code biedt Valentine 2, 1k gold en 7dagen premium.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Eerste potje op de test server is gedaan. Even voor de gein eerst conqueror gun carrier. 4.6k damage...

En al de eerste keer geteamkilled 8)7 |:(

[ Voor 18% gewijzigd door SurfBoy op 22-01-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zal toch wel aangepast worden, het werd in ieder geval tijd tot die freaking mogelijkheid er kwam.. Hoe vaak zat je wel niet opgescheept met een overtollig crewlid.. dat je gewoon nergens voor kon gebruiken...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Heb nog minimaal 7 a 8 man in mijn barracks die uit hun neus eten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dennis_k schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:01:
Ik speel al een tijdje af en aan WoT. Eigenlijk al vanaf de Beta.

Maar ik kom zeer vaak de WN8 tegen hier op het forum.
Wat is het belang van WN8? Waar kan ik dit vinden?
Is het iets belangrijks in de game?

Ik heb net een wiki erover gelezen, maar daar komt het meer over als een statistisch iets.
http://www.modxvm.com/en/

Oftewel: zie in-game je stats en die van je medespelers, op basis van een effing ingewikkelde berekening. WN8 is de 8ste iteratie van de berekening, AFAIK.

edit: O lol, pagina stond nog niet gerefreshed :P

DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:01:
Dus dan heb je een geweldige game in de E-50M. 4.6k damage, 6 kills, gewonnen en je missie was twee mediums afmaken en het overleven. Mediums afgemaakt, game overduidelijk gecarried en dan besluit een FUCKING MISERABEL STUK STRONT IN EEN E-100 OM JOU DE ALLERLAATSTE SECONDE AF TE SCHIETEN ZONDER ENIGE REDEN.

Ik kap er mee, geweldige sessie gehad met 2.6k WN8, dik 60% gewonnen. De RNG naaide me ook eens niet maar zo hoeft het van mij niet.
:r :r :r

[ Voor 53% gewijzigd door Edmin op 22-01-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kots even vrolijk met Daniel mee om die E-100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Die krijgen bij mij een specaal icoontje in XVM. Zie je ze weer terug in een game kan je ze wat speciale aandacht geven ;)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zertaxka schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:04:
[...]

Die krijgen bij mij een specaal icoontje in XVM. Zie je ze weer terug in een game kan je ze wat speciale aandacht geven ;)
Ik heb hem en zijn platoonmaat die als een idioot speelde gewoon op de ignore/blacklist gezet. Dat is mijn icoontje als ik die twee malloten ooit nog tegenkom. ;)

Ik ben nog steeds een beetje pissig. Zonder mij was die game absoluut verloren geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:11
Jouw ontlading zal ik niet snel vergeten _O- :*) :P

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:23:
Jouw ontlading zal ik niet snel vergeten _O- :*) :P
:+ :+

Dat soort schoten zijn gewoon pure porno :*)

Vanavond ging het super... totdat ik de FCM en de T71 ging proberen. allebei 3 potjes op rij mee verloren. Ik had blijkbaar veel te hoge WN8 ofzo, moest lager zijn. Het leek wel of Serb himself mijn potjes bestuurde. En na die 6 losses ging het ineens weer beter :S Uiteindelijk de FCM met heel veel pijn en moeite weten te winnen omdat er EINDELIJK eens wat capabele spelers in mijn team zaten..

Wel weer lekker wat credits binnen geharkt zeg. Had de mazzel om zowel de cap missie voor de lights als de heavies te voltooien. Eveneens een ram binnengehaald met de Obj 140 (op een Rhm :+) en de set on fire missie (vind Duitse tank, schiet in zijn achterkant, profit :9)

edit: LOL, wat klopt er niet aan dit plaatje?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M3QmjkRTBI7Kw6mxP9PTDz61/thumb.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 22-01-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023

Mooie pot om te zien. :)

Lijkt een "ik haal me ram missie niet, dus jij overleef jou missie niet" reactie te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ben benieuwd hoe de nerf van de nauwkeurigheid gaat uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

O_A_B schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:10:
[...]

Mooie pot om te zien. :)

Lijkt een "ik haal me ram missie niet, dus jij overleef jou missie niet" reactie te zijn
Dat vermoede ik dus ook. Of het kon niet dat ik bijna twee keer zoveel schade had uitgedeeld.
Oh en bedankt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:08:
edit: LOL, wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]
Zie je nou wel wat er gebeurd als je voor een missie speelt. Ramt een borsig met de Object en supercrapgame. :Y)

edit: en dat was een dubbelpost. :$

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-01-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren de T29 eindelijk aangeschaft. 1 potje meegedaan, was niks. Maar gisteren waren alle randoms uien.
Die missies.... |:( 7(8)7 -O-, lijkt echt net of de retards got even more retarded. Rijden opeens overal TD's waar je ze nooit ziet, potjes met extreem veel arty's :X.
En dan te bedenken dat die missies zijn bedoeld om spelers beter te maken 8)7

Ik hoop dat de T29 z'n naam eer aan gaat doen. Ben wel benieuwd wat die gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Bigsexy3 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:22:
Gisteren de T29 eindelijk aangeschaft. 1 potje meegedaan, was niks. Maar gisteren waren alle randoms uien.
Die missies.... |:( 7(8)7 -O-, lijkt echt net of de retards got even more retarded. Rijden opeens overal TD's waar je ze nooit ziet, potjes met extreem veel arty's :X.
En dan te bedenken dat die missies zijn bedoeld om spelers beter te maken 8)7

Ik hoop dat de T29 z'n naam eer aan gaat doen. Ben wel benieuwd wat die gaat brengen.
Je moet wel even door hebben waar de sterke punten zitten van de t29 ?

Gun op lange afstand, front en side armor afdekken achter rotsen, sidescrapen in city maps, gebruik je sterke turret, pak je voordeel met je gun elevation achter heuvels etc (en als je stock bent, dan is het wel even grinden voor alle upgrades)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Stock? Nee ik had genoeg free xp gespaard om hem al zo goed als elite te maken. Heb alles erop zitten op de beste radio na (me credits waren weer is op O-) ). Dus dat gaat vast goed komen.
Eerst maar weer eens wat rust vinden in me spel. ;)

Maar bedankt voor de tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Even op de testserver wat tanks uitgeprobeerd. Wat een beest is die E100. Eerste potje 4 kills en 5k+ damage!

Verder zijn de T-62A en IS-7 ook wel tanks die ik leuk ga vinden. Ben onder weg met de grind voor die twee tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-09 10:47

xTmPizzaMan

Error

Een T-34-85 coureur beweerde dat ik een 'Vid hacker' was, iemand enig idee wat dat is?

Ik had gisteren twee geniale potjes in mijn T20. Wat een tank.. Hij heeft een goede spotting range en behoorlijke snelheid. Alleen moet je er niet mee willen brawlen vs TD's en Art's :). Tot 2 maal toe een T-34-85 afgeknalt in een 1 vs 1 zonder enige serieuze schade op te lopen.

T1 Heavy is ook prima te doen naar mijn mening. Een van mijn favorieten. HIj doet goede damage. Je moet wel 'semi' volledig geequiped zijn. Dat houdt in de 76 mm Gun M1A1. De churchill 1 is ook zn geval, hij is niet leuk totdat je de 75 mm Vickers HV hebt.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Bigsexy3 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:22:
Full ops T29 is in verhouding naar mijn mening de beste heavy (of mogelijk tank) van de game.
Ergens hull down gaan staan, lower plate verbergen en gaan met die banaan. :*)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

xTmPizzaMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:47:
Een T-34-85 coureur beweerde dat ik een 'Vid hacker' was, iemand enig idee wat dat is?
Stream sniper? misschien was ie aan het streamen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Stream sniper? Net even gegoogled wat dat is, maar ik ga geen stream bekijken als ik zelf speel, daar heb ik al handen genoeg aan. Hoe kan je in godsnaam zo snel een stream vinden van een random battle?!

Ik heb het gevoeld dat hij niet weet wat een andere tank kan.

Ik was aan het vechten met 2 artilleries van de tegenstander. Iemand schoot al op mij (mis) toen heb ik cover gezocht op een plek waar ik nog wel arties kon killen, maar uit zijn geschut bleef. Met de verwachting dat iemand de arties wel een handje zou helpen. Dat bleek dus ook zo te zijn. Omdat ik af en toe achterom keek had ik had hem ruim gespot, dus het gevecht was een eitje.

Maar ik denk dat sommige mensen niet tegen hun verlies kunnen.

[ Voor 5% gewijzigd door xTmPizzaMan op 23-01-2015 11:01 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:38:
Hoe spelen jullie die missies eigenlijk?
Indien mogelijk meteen met een griffel halen. Vaak probeer ik een neit behaalde Secondary alsnog te halen in een volgende (of een daarna volgende) pot.
Alles met secondaire halen zodat je een klasse kan skippen of gewoon halen en verder? Verder weet iemand of je door kan gaan met missies en later bij een oude de secondaire kan halen of dat je vooruitgang dan weg is?
Je kan ze gewoon overslaan en naar de volgende. Je kan ook weer terug.
Je make this shit look easy.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
xTmPizzaMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:00:
Maar ik denk dat sommige mensen niet tegen hun verlies kunnen.
Dat weet ik wel zeker. :P

Gister weer op tier 4 gespeeld met een paar vrienden. Had geen zin in de Pz III, dus na even zoeken in de tech tree naar andere tanks die binnen bereik waren ben ik uitgekomen op de M8A1. Geinig ding zeg, had alleen wel een wat lage survivalrate, zelfs voor mijn doen. Nu hebben we gister ook alleen maar tier 5-potten gehad, dus dat maakt het wel iets lastiger, maar toch. En ik mis sixth sense ook wel. Maar hey, tis een geinig ding, lekker snel met een goeie gun. En hierna komt de T-67.

Alleen is de nieuwe vriend op weg naar de KV-1. Dus even bekijken wat we gaan doen zodra hij daar is. Een 3-man KV-1-platoon is natuurlijk ook wel erg grappig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
xTmPizzaMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:47:

Ik had gisteren twee geniale potjes in mijn T20. Wat een tank.. Hij heeft een goede spotting range en behoorlijke snelheid. Alleen moet je er niet mee willen brawlen vs TD's en Art's :). Tot 2 maal toe een T-34-85 afgeknalt in een 1 vs 1 zonder enige serieuze schade op te lopen.

T1 Heavy is ook prima te doen naar mijn mening. Een van mijn favorieten. HIj doet goede damage. Je moet wel 'semi' volledig geequiped zijn. Dat houdt in de 76 mm Gun M1A1. De churchill 1 is ook zn geval, hij is niet leuk totdat je de 75 mm Vickers HV hebt.
Vergeet niet dat de 34-85 een Tier VI tank is he :) dus wel logisch dat je daar als Tier VII tank iets minder moeite mee hebt :) maar alsnog goed gedaan natuurlijk!
Jij bent degene die dit zo vertaalt toch :?
Of is dat niet hoe jij het hebt vertaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
p0st schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:07:
[...]

Jij bent degene die dit zo vertaalt toch :?
Of is dat niet hoe jij het hebt vertaald?
Voltooid (alleen primary objective) of Voltooid met eer (beide objectives)
Ja was een leuk potje, alleen nog jammer dat het net geen Brothers in Arms medaille was.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
PcDealer schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:04:
[...]
Indien mogelijk meteen met een griffel halen. Vaak probeer ik een neit behaalde Secondary alsnog te halen in een volgende (of een daarna volgende) pot.
Ik probeer de primary te halen en als het even kan de secundary. Maar ik ga een missie niet overnieuw spelen alleen om de secundary te halen als ik de laatste missie in een lijn nog niet heb.

Heb sinds gisteren mijn heavy tank missies af en ben daarna begonnen om de secundary objectives te halen op de missies waar ik deze heb gemist. Anders zit ik niks meer te doen in die lijn tot ik de andere lijnen heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:15:
Zie je nou wel wat er gebeurd als je voor een missie speelt. Ramt een borsig met de Object en supercrapgame. :Y)
Jij gaat niet door voor de koelkast, want dat bedoelde ik niet. Hoewel je wel (deels) gelijk hebt, want dat potje met de Obj 140 was idd crap. Kwam niet door de ram overigens, maar doordat er 3 arty (o.a een GC) bij de tegenpartij zat waar ik nogal bang voor was. Daardoor veel te voorzichtig gespeeld achteraf gezien, maar ja. Altijd als ik denk: ze zullen toch niet?..... Boem, arty shell incoming |:( En nu hou ik er rekening mee en geen 1 shell. Gevolg: zaadpot, want ons team deed een walk-over.

Maar je moet nog even beter naar het plaatje kijken: wat ziet er onlogisch uit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Gemiddeld XP per game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ryack schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:39:
[...]

Ik probeer de primary te halen en als het even kan de secundary. Maar ik ga een missie niet overnieuw spelen alleen om de secundary te halen als ik de laatste missie in een lijn nog niet heb.
Dit doe ik dus ook. Eerst de hele missie-sequence maar eens halen daarna kun je altijd nog proberen ze met eer te halen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:50:
[...]

Jij gaat niet door voor de koelkast, want dat bedoelde ik niet. Hoewel je wel (deels) gelijk hebt, want dat potje met de Obj 140 was idd crap. Kwam niet door de ram overigens, maar doordat er 3 arty (o.a een GC) bij de tegenpartij zat waar ik nogal bang voor was. Daardoor veel te voorzichtig gespeeld achteraf gezien, maar ja. Altijd als ik denk: ze zullen toch niet?..... Boem, arty shell incoming |:( En nu hou ik er rekening mee en geen 1 shell. Gevolg: zaadpot, want ons team deed een walk-over.

Maar je moet nog even beter naar het plaatje kijken: wat ziet er onlogisch uit? ;)
Ik dacht gisteren eigenlijk dat als je crapgames had dan win je en visa versa. Dit klopte alleen niet elke keer dus dan maar het trol antwoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 23:51
Ik ben nu voor het eerst op de test server aan het spelen. Tot nu toe vindt ik eigenlijk wel een goede leer moment voor welke tanks ik zal gaan en welke niet. Probeer het hiermee af te wegen.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 21:00
Redeta schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:16:
Ik ben nu voor het eerst op de test server aan het spelen. Tot nu toe vindt ik eigenlijk wel een goede leer moment voor welke tanks ik zal gaan en welke niet. Probeer het hiermee af te wegen.
Houd er wel rekening mee dat vrijwel iedereen enkel en alleen met premium shells schiet, behalve dat je dan kunt oefenen hoe je HEAT shells kunt counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
is er iemand al bezig met de clicker (arty) missies?

Iemand zin om er enkele samen te doen? Ik heb een S-51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 23:51
ThomasG schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:26:
[...]
Houd er wel rekening mee dat vrijwel iedereen enkel en alleen met premium shells schiet, behalve dat je dan kunt oefenen hoe je HEAT shells kunt counteren.
Nou tot nu toe vrij weinig van gemerkt.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mr_Size schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:50:
[...]

Veel te hoge survival rate, basecampende pussy !!!!

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:41:
Veel te hoge survival rate, basecampende pussy !!!!

8)
En we hebben een winnaar :D

Dat waren 2 potjes die binnen 5 min over waren en gecapt door de tegenstander terwijl ik nog leefde en zij 14-5 voorstonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Victory!
Sand River
Type 59
Experience received:3.111 163.890
Battle achievements High Caliber, Fadin's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

3.1k xp no missions GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Thanks, ik kies dan de T34 als reward!

Yey wat een start van het weekend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:57:
Thanks, ik kies dan de T34 als reward!

Yey wat een start van het weekend!!!
trolololol :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
p0st m0ds v7
- Added mod that automatically starts new mission after the previous one is completed
- Updated XVM to 6.0.0-dev (new major release yay!)
- Updated YasenKrasen Messenger Mod to be compatible with the micro patch from 22-01
- Updated Crosshair Mod to fix the reload timer bug (hopefully no ProTanki warnings this time!)
- Updated Battle Assistant to fix the bug where view remained on the old position
- Introduced special edition that enables Dutch (NL) XVM flag (no sorry, I won't do other flags)

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 23-01-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

p0st schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:10:
p0st m0ds v7
- Updated XVM to 6.0.0-dev (new major release yay!)
- Updated YasenKrasen Messenger Mod to be compatible with the micro patch from 22-01
- Updated Crosshair Mod to fix the reload timer bug (hopefully no ProTanki warnings this time!)
- Updated Battle Assistant to fix the bug where view remained on the old position
- Introduced special edition that enables Dutch (NL) XVM flag (no sorry, I won't do other flags)
Hoi p0st, ik ga XVM en jou mod eens proberen :). Ik ben benieuwd. Weet jij ook een goede hitskin / weak zones of modules mod? Dat schijnt door veel mensen gebruikt te worden.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
xTmPizzaMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Hoi p0st, ik ga XVM en jou mod eens proberen :). Ik ben benieuwd. Weet jij ook een goede hitskin / weak zones of modules mod? Dat schijnt door veel mensen gebruikt te worden.
Okay nou veel plezier ermee dan! :D
Je kunt hier een selectie vinden: http://worldof-tanks.com/category/zone_penetration_wot/
Maar ik gebruik deze zelf niet, maar kan nuttig zijn om weakspots mee te leren (her)kennen.
Op een gegeven moment weet je het gewoon en dan kun je die spuuglelijke skins weer verwijderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
p0st schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:27:
[...]

Okay nou veel plezier ermee dan! :D
Je kunt hier een selectie vinden: http://worldof-tanks.com/category/zone_penetration_wot/
Maar ik gebruik deze zelf niet, maar kan nuttig zijn om weakspots mee te leren (her)kennen.
Op een gegeven moment weet je het gewoon en dan kun je die spuuglelijke skins weer verwijderen :9
Ziet er weer mooi uit p0stje. Speelt ook erg fijn je modpack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Laatst online: 21-08 23:03
Je snapt er soms ook niks van...

Missie primair: raak en doe schade aan de vijand 6x (beloning 3x attributen)
Missie secundair: vernietig een vijand (beloning 40k credits)

En wat doe ik: 5x schade en vernietig 2x een vijand. Wat krijg ik als beloning? 3x attributen en geen 40k aan credits... vaag?

XVM ook maar eens geïnstalleerd, is inderdaad een handig hulpmiddel :P Vooral voor de missies... :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Chiel340 op 23-01-2015 19:07 ]

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
xTmPizzaMan schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:16:
[...]

Vind ik maar een cheat. Maar ieder zijn mening zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Inrage schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:24:
[...]

Vind ik maar een cheat. Maar ieder zijn mening zeker.
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hitskin is gewoon een cheat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Zo, vanavond weer eens vanouds een KV-2 platoon gedaan met een goede vriend. Gegarandeerde lol en huilende pubbies, shells guided by SerB etc. etc. :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8qaK2Fv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Voor mij is het weer een avond met maximale damage + verlies en no damage + wins.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Bedankt p0st. Ik zal eens kijken. Ik denk persoonlijk dat 90% van de wotters ooit een hitskin heeft gebruikt om zelf de hitspots te leren. Ik snap niet anders waarom mensen hitskins aanraden. Dus ik vind het prima gerechtvaardigd om ze te gebruiken om het spel zo te leren.

Zo vind ik 6th sense, BIA enz eigenlijk ook een cheat. Je krijgt een bonus die heel waardevol is. Van die bonussen kan ik als beginner niet genieten als ik tegen ervaren spelers speel. Dus zo wordt ik weer benadeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door xTmPizzaMan op 24-01-2015 00:21 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

6th sence en BIA cheats.... Lol, weet je hoeveel je daar voor moet doen voordat je dat verdient hebt. Cheats zijn (in mijn opinie) dingen die je kan implanteren zonder er ook maar enige moeite voor te hoeven doen. Dus daar vallen 6th sence en alle andere perks buiten, want daar moet je toch wel je stinkende best voor doen eer dat je ze hebt. Dat het een voordeel geeft aan gevorderde spelers is dan weer een feit. Maar dat heb je in elk spel. Als je CoD of BF speelt heb je ook spelers die alles al unlocked hebben en als beginner loop je daar rond met je waterpistooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Perks krijg je door tanks te grinden. Of je goed speelt of niet, uiteindelijk krijg je ze toch. Misschien was de term cheat ook overdreven.

Een hitskin lijkt mij ook niet echt een cheat als nieuwe speler, want je moet toch blijven mikken op de tanks die je schiet + je hersenen gebruiken..

[ Voor 11% gewijzigd door xTmPizzaMan op 24-01-2015 12:27 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Van die hitskins ga je niks leren. Je krijgt meteen te zien waar je moet mikken zonder dat je er iets van hoeft te leren. Dan denk je dat je het weet, verwijder je de hitskins en dan weet je het toch niet omdat er nogal wat tanks in WoT zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Van de hitskins leer je wel een beetje waar de modules zich bevinden en waar de crewleden zitten. Voor een groot gedeelte is dit bij veel tanks hetzelfde, dus als je dit onthoud dan weet je in ieder geval waar je ongeveer moet schieten. Het heeft mij in mijn begin dagen wel geholpen moet ik zeggen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
wsLy schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:25:
Van de hitskins leer je wel een beetje waar de modules zich bevinden en waar de crewleden zitten. Voor een groot gedeelte is dit bij veel tanks hetzelfde, dus als je dit onthoud dan weet je in ieder geval waar je ongeveer moet schieten. Het heeft mij in mijn begin dagen wel geholpen moet ik zeggen.
Gefeliciteerd!

Heb zelf eigenlijk nooit hitskins gebruikt. Maar dingen als een engine of ammorack zijn wel op bijna alle tanks hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wsLy schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:25:
Happy BD!!

En ik heb de eerste paar maanden ook met skins gespeeld. Ik vond ze uiterst leerzaam. WG zou ook een model kunnen nemen a la Warthunder, dan zou niemand moeten skins installeren... Maar goed, nu speel ik zonder en zie er geen meerwaarde meer in voor mezelf. Ik vind ze zeker kunnen. Maar die discussie gaan we niet weer opentrekken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik gebruik altijd hitskins als er weer nieuwe tanks in het spel zitten. Ik kan wel buiten het spel om gaan kijken waar ik moet schieten, maar een paar keer in de praktijk kijken werkt stukken beter. Ik pak wel altijd een subtiele hitskin waardoor de tanks er nog goed uit zien en je dus ook even goed moet kijken waar wat zit. Dan kun je tenminste eerst mikken en dan controleren of je echt goed zit :) Daarnaast ziet het er een stuk beter uit dan al die rode/groene/witte vlekken op alle tanks.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zojuist gelezen dat tank ace Otto Carius vandaag is overleden op 92-jarige leeftijd.

http://www.tiger-apotheke.de/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ru 251 madness <3 , 4.2k damage 1550 base xp, ace tanker en nog wat lintjes en overige medailles.

http://wotreplays.com/site/1558483#team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou de ace halen op de Black Prince is ook een grap. :P
2.6k damage en 1231 base xp is al voldoende. Het was leuker geweest als het kanon niet op het laatste moment F U tegen me zei anders had ik mooi nog een topgun gehaald en wat extra missie credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een light replay dit keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:24

_Z3

Tractor slopert en nemen van risico, kan ik me niets bij voorstellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Eerste potje van de dag begon gelijk goed...

[YouTube: http://youtu.be/6CfwYOcxx6s]

[ Voor 11% gewijzigd door Fest op 25-01-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit somt de missies perfect op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Fest schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:12:
Eerste potje van de dag begon gelijk goed...

[video]
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Vandaag de E50M gekocht. Weak tonk.

7 battles 43% winrate en 3.9k dmg.

Heerlijke tank haha

Met een beetje geluk tik ik vanavond of morgen de 3k WN8 aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Have you played Atari today?

Ik heb ditmaal een replay voorzien van commentaar waar ik een keer niet de enige ben die schittert :z

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Kleine vraag. Wordt de matchmaking aangepast op het in een platoon zitten?

[ Voor 76% gewijzigd door Derby op 25-01-2015 21:01 . Reden: niet relevante info verwijderd ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, m'n eerste Top Gun in de Cromwell. En dat levert dan een 2nd Class Mastery badge op. Volgens mij heb ik een monsterpot nodig voor m'n Ace in deze tank.

Also, wat een grafding met de stock engine zeg. :D
Pagina: 1 ... 13 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.