Redelijk bizar!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 31% gewijzigd door Edmin op 19-01-2015 17:06 ]
Maargoed, je komt dan ook wel tegen spelers waarvan ca. 90% nauwelijks een idee heeft wat er nu eigenlijk gebeurt in het spel. Zelf haal ik weinig plezier uit seal-clubben/low tiers spelen maar hé ieder zijn ding.Vorst8 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:21:
[...]
als je 25 potjes gemiddeld meer dan 1600 dm doet heb je hem al (mits je de 3e MoE al hebt)
Ik was pas geleden ook opzoek naar deze settings. Deze staan idd op de XVM site zoals Inrage aangaf.Ryack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:59:
[...]
Heh ik wist niet eens dat ze daar ook settings hadden. Meer dan de pagina openen en verlengen doe ik eigenlijk niet. Ik ga het vanavond meteen bekijken/proberen.
En met een rijtje speciale mods is het helemaal makkelijk natuurlijk.poderosoo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:16:
[...]
Maargoed, je komt dan ook wel tegen spelers waarvan ca. 90% nauwelijks een idee heeft wat er nu eigenlijk gebeurt in het spel. Zelf haal ik weinig plezier uit seal-clubben/low tiers spelen maar hé ieder zijn ding.
Seal clubbing is alles onder tier 6 meesal wel ja, maar dat is niet de enige reden om die tiers te spelen vind ik. Lagere tiers zijn voor mij ook leuk omdat je ook nog wat kan doen in een battle met 30% winchance. Je kan zelfs nog winnen en op je eentje of met een platoon echt het verschil maken. Op hogere tiers is dat vaak gegarandeerd een overrompeling. Lagere tiers gameplay is ook wat sneller, er wordt vaker gerushed, veel meer risico genomen en er zijn veel minder saaie camp games.poderosoo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:16:
[...]
Maargoed, je komt dan ook wel tegen spelers waarvan ca. 90% nauwelijks een idee heeft wat er nu eigenlijk gebeurt in het spel. Zelf haal ik weinig plezier uit seal-clubben/low tiers spelen maar hé ieder zijn ding.
Onder de gordelUser schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:37:
[...]
En met een rijtje speciale mods is het helemaal makkelijk natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 19-01-2015 17:41 ]
Ik zie ze helaas wel. Vaak is het een rush die volledig mislukt of gewoon f*ck dit team en yolo dood. Dat je vervolgens achterblijft en afgemaakt wordt...Edmin schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:58:
Zie je niet veel, spelers met 65% winrate die als top tier zichzelf binnen een minuut kapot YOLO'en
edit: en dankzij dat soort idioten sta ik nu na een begin met 3 wins op rij op 3 -11...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
+1User schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:37:
[...]
En met een rijtje speciale mods is het helemaal makkelijk natuurlijk.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
En vervolgens hoor je die clowns roepen: "Right, focus on guy with highest WN8, noobs!"Edmin schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:58:
Zie je niet veel, spelers met 65% winrate die als top tier zichzelf binnen een minuut kapot YOLO'en
edit: en dankzij dat soort idioten sta ik nu na een begin met 3 wins op rij op 3 -11...
[ Voor 60% gewijzigd door Razorbite op 20-01-2015 07:39 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Whatever.
Zoiets had ik zondag, in de JPE100 drie shells bouncen op een IS7 met 900 health zijn unangled side. Nu heeft een IS7 troll side armor en de JPE100 een troll gun maar nu had ik toch zoiets van whut???wsLy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 04:51:
Gisteren weer een battle ertussen waarin niks gepenned mocht worden... In mijn m46 tegenover tier 8 en tier 7 tanks.. 10 hits, 3 penetrations. Ik was aan het bouncen op unangled side armor van een tiger II...
En een T25/2 knalt natuurlijk door je gun mantlet heen.. Diezelfde mantlet stopte nog een JPE100 shell een paar battles ervoor.. Legit.
Gold geschoten ofzo? Iets van HEAT in spaced armour of tracks...themaxter schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Zoiets had ik zondag, in de JPE100 drie shells bouncen op een IS7 met 900 health zijn unangled side. Nu heeft een IS7 troll side armor en de JPE100 een troll gun maar nu had ik toch zoiets van whut???
Nee waren gewone shells. Bouncde dezelfde game ook nog een keer op de turret van m48 patton. Die game was rng echt niet te filmenInrage schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Gold geschoten ofzo? Iets van HEAT in spaced armour of tracks...
Zo had ik een bouce met m'n WT auf Pz4, op de zijkant van een T-44.... (Topgun = 276 mm pen)themaxter schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:12:
[...]
Nee waren gewone shells. Bouncde dezelfde game ook nog een keer op de turret van m48 patton. Die game was rng echt niet te filmen
Light tanks is een bijzondere tak van sport.Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:15:
De persoonlijke missies schieten voor geen meter op hier, ook al heb ik 17k battles, ik heb het nog nooit met light tanks gedaan + heb ze gewoon nooit gekocht ook, dus nu doe ik het met de premium type 64 VI maar ik bak er geen bal van pff..
Verwijderd
Je kan 1 van de 5 type tanks overslaan!Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:37:
Ik heb een paar medium missies gedaan. Gewoon voor de credits. Die tank kan me gestolen worden eerlijk gezegd...
Moet ook SPG's gaan spelen om uberhaupt zon tank te krijgen, maar sorry ik ga geen SPG's spelen...
Verwijderd
Geen idee, niet in verdiept... Zal vast wel weer lastig zijn.Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:43:
[...]
Je kan 1 van de 5 type tanks overslaan!
Ik ga ook echt geen arty spelen voor die missies. Niet eens omdat de lol er wel af is na een paar potjes klikken, maar ook omdat ik de ervaring en skills mis, om uberhaupt die missies te kunnen halen.
Speel de missies ook niet voor die tanks, maar wel de female crew, credits en verderop in de campain, de gratis modules en premium dagen
Alleen voor missie 15 inderdaad. Maar volgens mij is die altijd "Win the battle"PcDealer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:46:
Je moet dan wel alle Secondaries halen om een klasse te kunnen overslaan voor de Reward tank.
Ik had laatst een potje met een IS-3 waarin ik m had kunnen halen. Zat totaal op 9k. Jammer genoeg ben ik nog maar bij missie 11Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Light tanks is een bijzondere tak van sport.
Ben hier ook tegen aangelopen toen ik richting de T57 Heavy, langs de T21 (tier 6) en de T71 (tier 7).
Heb voor de lightmissies de T71 weer teruggekocht en met enige ervaring i.c.m. de turtorials en filmpjes, is die tank heerlijk om te spelen.
Zit je alleen vast op die lightmissies?
Heb alleen de Mediums tot dusver gehaald. Zit bij de Heavys vast bij de laatste missie.
Heb helaas geen Maus of E-100
Zo zit ik er ook in. Ik zet de missies aan en als ik er één haal is het fijn voor de credits, maar ik ga er niet specifiek voor spelen. Uiteindelijk komt het vanzelf wel.Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:37:
Ik heb een paar medium missies gedaan. Gewoon voor de credits. Die tank kan me gestolen worden eerlijk gezegd...
Moet ook SPG's gaan spelen om uberhaupt zon tank te krijgen, maar sorry ik ga geen SPG's spelen...
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Je moet toch alles volgens het lijstje afwerken, dus eerst alle light missies dan medium td heavy, of mis ik nu wat.Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Zit je alleen vast op die lightmissies?
Heb alleen de Mediums tot dusver gehaald. Zit bij de Heavys vast bij de laatste missie.
Heb helaas geen Maus of E-100
[ Voor 48% gewijzigd door Riegah op 20-01-2015 14:39 ]
Je moet inderdaad het lijstje met missies voor een type tank volgen.Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:24:
[...]
Je moet toch alles volgens het lijstje afwerken, dus eerst alle light missies dan medium td heavy, of mis ik nu wat.
??????????????????????????????????????????Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:58:
En daar ging het al mis, ik dacht kies gewoon de Stug IV voor de grap, en nu zit ik er aan vast terwijl ik de hele light tank poespas niet eens wil.. zeer gaar geregeld allemaal van WG dit.
De tanks waarvoor je speelt zijn verplicht in volgorde. Je moet eerst de Stug halen voor dat je de volgende tank kunt vrijspelen. De missies zijn er in vijf verschillende blokken; light, medium, heavy, TD en SGP. Van de missies kun je er 1 per blok actief hebben, dat is 5 in totaal tegelijk actief. Je moet 4 van de 5 missie blokken met succes afronden om de tank te krijgen.Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:58:
En daar ging het al mis, ik dacht kies gewoon de Stug IV voor de grap, en nu zit ik er aan vast terwijl ik de hele light tank poespas niet eens wil.. zeer gaar geregeld allemaal van WG dit.
In de fik schieten van een tank en de mogelijkheid om een tank dood te rammen "moet je overkomen"Ryack schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:04:
[...]
De tanks waarvoor je speelt zijn verplicht in volgorde. Je moet eerst de Stug halen voor dat je de volgende tank kunt vrijspelen. De missies zijn er in vijf verschillende blokken; light, medium, heavy, TD en SGP. Van de missies kun je er 1 per blok actief hebben, dat is 5 in totaal tegelijk actief. Je moet 4 van de 5 missie blokken met succes afronden om de tank te krijgen.
Btw je kunt ook gewoon de missies negeren.
Ik zit zelf nog steeds vast op de medium zet in brand missie en de heavy ram iemand dood missie. Gisteren had ik bijna een waffentrager te pakken maar die had 30 hp over na de ram.
Dat ligt voornamelijk aan je speelstijl. Zelf speel ik vrij agressief, en doe daarbij vaak ram schade en krijg behaal geregeld kills door te rammen. Soms is het simpelweg je tank in z'n achteruit zetten en een klein tikje geven al genoeg. Als je normaalgesproken meer een "sniper" bent zijn zulke missies uiteraard lastiger. De missies die mij het meeste tijd hebben gekost zijn de cap missies en de missies om zoveel tanks specifieke klasse te vernietigen, omdat de matchmaker dan ineens alles behalve dat in het vijandige team stopt.Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:06:
[...]
In de fik schieten van een tank en de mogelijkheid om een tank dood te rammen "moet je overkomen"
Vergeet de missies en ga lekker spelen, dan haal je de missies vanzelf
Misschien handig om je eerst even in te lezen voordat je ergens aan begintVedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:58:
Ok daar heb je een punt.ThomasG schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:11:
[...]
Dat ligt voornamelijk aan je speelstijl. Zelf speel ik vrij agressief, en doe daarbij vaak ram schade en krijg behaal geregeld kills door te rammen. Soms is het simpelweg je tank in z'n achteruit zetten en een klein tikje geven al genoeg. Als je normaalgesproken meer een "sniper" bent zijn zulke missies uiteraard lastiger. De missies die mij het meeste tijd hebben gekost zijn de cap missies en de missies om zoveel tanks specifieke klasse te vernietigen, omdat de matchmaker dan ineens alles behalve dat in het vijandige team stopt.
Niet helemaal waar. Je kan een aantal dingen doen om het jezelf wat makkelijker te maken.Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:06:
[...]
In de fik schieten van een tank en de mogelijkheid om een tank dood te rammen "moet je overkomen"
Vergeet de missies en ga lekker spelen, dan haal je de missies vanzelf
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
[ Voor 39% gewijzigd door Bigsexy3 op 20-01-2015 16:51 ]
Die kan je volgensmij wel weer makelijk doen met een auto loader. Pomp bijvoorbeeld met een amx 13 90 allemaal shells in de back van een Heavy tank en hij vliegt 9 van de 10 keer wel in de fik.Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:50:
Of gewoon je IS7 in de zijkant van een 13 90 werpen. Klaar is kees.
Nee rammen zie ik nou niet als een probleem, Burn baby burn wordt wat lastiger denk ik
[ Voor 55% gewijzigd door Bigsexy3 op 20-01-2015 16:57 ]
Zo lang je een medium tank moet gebruiken voor de missie niet denk ik.Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:55:
Mag de M41 Walker Bulldog ook?
Maar daar heb je inderdaad ook weer gelijk in. Meer schoten, meer kansen
Lorrain, batchat, t54e1..... Genoeg keusRyack schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:58:
[...]
Zo lang je een medium tank moet gebruiken voor de missie niet denk ik.
...Als het maar werkt
Ik wou net hetzelfde plaatsen... WN8 is prima, WR is 10%... Tot morgen!bobsquad schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:28:
Het wil ook echt niet vandaag he met geen enkele tankMorgen maar weer proberen.
Whatever.
[ Voor 10% gewijzigd door JRacer op 20-01-2015 23:26 ]
Die lijkt me ook makkelijk voor het tracken en vervolgens beschadigen van een tegenstander. Ik reed in de T-34-85 en door m'n reload waren de tracks net gefixed of m'n team had 'm al aan puin geschoten.JRacer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:25:
T-34 (Tier V med) nemen voor de in brand schieten. 57mm ZiS-4 gun met gun rammer en vents. Dan kom je onder de 2 sec voor een reload. Met die tank kom je vaak genoeg KV's (alle series) tegen. Die achterin raken en je hebt de missie zo te pakken.
KV-220 een optie? 62 ton op tier 5 en genoeg noobs die dat niet weten. Ben wel 's geramd door een Pz.Sfl. IVc in dat ding. That didn't end well for him.Heb zelf meer moeite met de heavy ramming missie..
[ Voor 8% gewijzigd door Ryack op 21-01-2015 08:38 ]
Had ik nou ook! Gewoon stoppen dan..freelh schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:49:
[...]
Ik wou net hetzelfde plaatsen... WN8 is prima, WR is 10%... Tot morgen!
[ Voor 92% gewijzigd door BM op 21-01-2015 09:33 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Is de Conway echt zo' n drama tank dan? Heb zelf geen ervaring met deze nieuwe lijnBean77 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:32:
volgens mij hoort dat in het vraag/aanbod gedeelte en niet hier op het forum![]()
on topic, gelukkig nog maar 11k exp voor de t10 van de nieuwe britse lijn. Ben de Conway meer dan heel erg zat, hoewel het ook het nodige free xp zal zijn.
Tijd voor een nieuwe lijn WG!
Rammen met een Pz. Sfl. IVc ?Gaius schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:26:
[...]
KV-220 een optie? 62 ton op tier 5 en genoeg noobs die dat niet weten. Ben wel 's geramd door een Pz.Sfl. IVc in dat ding. That didn't end well for him.
Als jij de tegenstander zover kan krijgen dat ze jou gaan rammen, dan maak je een goede kansbelgian1 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:30:
Is de KV-4 geen goede optie voor de rammission bij de HT?
E75 weegt ook behoorlijk watBertvdk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:45:
[...]
Als jij de tegenstander zover kan krijgen dat ze jou gaan rammen, dan maak je een goede kans
Ik zou het proberen met een snellere heavy.
Precies, als je die snelheid maar kunt maken en behouden.SurfBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:10:
[...]
E75 weegt ook behoorlijk wat
en kan ook nog behoorlijk wat snelheid maken wanneer hij van een bergje af rijd...
Me toetsweek is voorbij, dus dat wordt vandaag en morgen weer WoT opstarten.
Of van die light tanks die het beu zijn om te bouncen en besluiten je frontaal te komen rammen.Gaius schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:26:
KV-220 een optie? 62 ton op tier 5 en genoeg noobs die dat niet weten. Ben wel 's geramd door een Pz.Sfl. IVc in dat ding. That didn't end well for him.
Riegah schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:59:
Als je iets in de fik wil hebben, pak je t8+ tank en hoop dat je Wontcachme in z'n 140 tegenkomt.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 16% gewijzigd door Fest op 21-01-2015 13:01 ]
En nu datzelfde op een andere mapFest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:51:
Mijn nieuw record voor spotting damage:[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Bertvdk op 21-01-2015 12:58 ]
Nice! Mijn hoogste is volgensmij ook daar ergens. Maar gebruik me amx 13 90 niet meer als scout, maar meer als flanker en om damage te doen. Vond het een beetje te saai worden om in bushes te zitten en beetje rond te rijden.Fest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:51:
...Als het maar werkt
NiceFest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:51:
Replay: http://wotreplays.com/sit...novka-haast2000-amx_13_90
Je zou voor die WZ eigenlijk beter ook de light en heavy branch spelen, dan heb je al de motor en de tier 9 guns unlocked. Als je dan met free xp ook de tracks/turret researched (45k) heb je in ieder geval al de laatste gun voor de topgun. Zo heb ik het in ieder geval gedaanBelgar schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:20:
Ivm persoonlijk missies heb ik eindelijk maar de WZ-120 aangeschaft, die ik al bijna 2 jaar unlocked heb staan. Verder eigenlijk geen mediums.
Maar wat is dat ding een grind zeg. 105k XP om een gun te unlocken die nauwelijks beter is dan de meeste T8 tanks hebben. Dat gaat nog wel even duren
Heel nice, mooie plek in het beginFest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:51:
Replay: http://wotreplays.com/sit...novka-haast2000-amx_13_90
Crew kun je zien heMr_Size schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:17:
[...]
Heel nice, mooie plek in het beginIk vraag me af of je daar gespot kan worden vanaf de bosjes op D5, het leek erop alsof daar nu niemand stond. Maar je zal wel dikke camo crew hebben
Wel lucky in mid en end game dat die JPZE100 1x mist en 1x je tracks schiet en dat die WZ je ook nog weet te missen op point blank range. Maar goed, dat soort luck heb je nodig in dit soort potjes!
Ben benieuwt naar je replay, ga die vanavond even kijken.Fest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:04:
[...]
Crew kun je zien heTwee maal 100% en 1 maal 64%, als je dat combineert met een camo-netje en een bosje word je meestal alleen maar 'geproximityspot'.
Zonder geluk vaart niemand wel!
Vanochtend zelf in mijn 1390 dezelfde map en spawn, alleen dan een tier 8 game. Ik stond toen 1 bosje verder naar achter (G6 ipv F5) en werd daar wel gespot vanaf D5 door een Ru 251. Wel zonder camo net maar iets betere camo-crew. En het bosje is ook ietsje kleiner gok ik.Mr_Size schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:17:
[...]
Heel nice, mooie plek in het beginIk vraag me af of je daar gespot kan worden vanaf de bosjes op D5, het leek erop alsof daar nu niemand stond. Maar je zal wel dikke camo crew hebben
Wel lucky in mid en end game dat die JPZE100 1x mist en 1x je tracks schiet en dat die WZ je ook nog weet te missen op point blank range. Maar goed, dat soort luck heb je nodig in dit soort potjes!
Yup Mines noord spawn is redelijk OPSurfBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:58:
Wow, wat is het makelijk op mines als je de noord spawn hebt en je naar de hill gaat. Je bent er als eerste en je doet er zoveel damage. Net een potje met 3.5k damage
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Raar dat die map geen voorrang krijgt voor een kleine update... 'k heb ook het gevoel dat noordspawn echt wel veel meer wint.SurfBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:58:
Wow, wat is het makelijk op mines als je de noord spawn hebt en je naar de hill gaat. Je bent er als eerste en je doet er zoveel damage. Net een potje met 3.5k damage
De T1 kan nog rekenen op een sterke turret terwijl de hull een pak zwakker is (al heeft die toch nog rare hoeken waar men op kan bouncen). De KV-85 is meer all round waardoor je tegen lagere tiers nog wel wil bouncen maar al erg goed moet side scrapen tegen hogere tiers.cannibal schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:53:
Iemand nog wat tips voor de KV-85.
Speel nu dus max tier 5 en 6 (TD"s en tanks). De T1 heavy speelt echt heerlijk, nagenoeg geen problemen mee, tot iemand met iets als HE gaat schieten.
Maar die KV-85 daar schieten ze steeds los door heen, geangled en wel. Moet ik hier meer mee sidescrapen, of ook mijn turret nog beter positioneren?
Dat zal best gemonitord worden. Ik win ook vaak zat op zuid omdat tegenstanders niet met het hoekje van de rots om kunnen gaan.Raar dat die map geen voorrang krijgt voor een kleine update... 'k heb ook het gevoel dat noordspawn echt wel veel meer wint.
Oh hail de IS. Die ga je leuk vinden!De T1 kan nog rekenen op een sterke turret terwijl de hull een pak zwakker is (al heeft die toch nog rare hoeken waar men op kan bouncen). De KV-85 is meer all round waardoor je tegen lagere tiers nog wel wil bouncen maar al erg goed moet side scrapen tegen hogere tiers.
Gewoon door deze tanks grinden, geen echte uitblinkers, hop naar de volgende
[ Voor 6% gewijzigd door Razorbite op 21-01-2015 17:35 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 35% gewijzigd door cannibal op 21-01-2015 20:41 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Mas-ih op 21-01-2015 22:07 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Whatever.
Je hoeft alleen de secondaire van iedere 15e missie te behalen om een klasse te skippen. Daar krijg je namelijk een extra token voor. Primaire = 4 tokens en de secondaire = 1 token, in totaal 20 tokens.DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:38:
Hoe spelen jullie die missies eigenlijk? Alles met secondaire halen zodat je een klasse kan skippen of gewoon halen en verder? Verder weet iemand of je door kan gaan met missies en later bij een oude de secondaire kan halen of dat je vooruitgang dan weg is?
Ik zit namelijk nogal te twijfelen of ik een "vuile clicker" wordt omdat ik bij sommige secondaire missies er meteen geen zin meer in heb. Een beetje uitdaging mag maar sommige missies zijn gewoon onzin.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq