[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
als je 25 potjes gemiddeld meer dan 1600 dm doet heb je hem al (mits je de 3e MoE al hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zie je niet veel, spelers met 65% winrate die als top tier zichzelf binnen een minuut kapot YOLO'en :/

edit: en dankzij dat soort idioten sta ik nu na een begin met 3 wins op rij op 3 -11... :(

[ Voor 31% gewijzigd door Edmin op 19-01-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Vorst8 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:21:
[...]

als je 25 potjes gemiddeld meer dan 1600 dm doet heb je hem al (mits je de 3e MoE al hebt)
Maargoed, je komt dan ook wel tegen spelers waarvan ca. 90% nauwelijks een idee heeft wat er nu eigenlijk gebeurt in het spel. Zelf haal ik weinig plezier uit seal-clubben/low tiers spelen maar hé ieder zijn ding.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norinco
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 15:13
Ryack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:59:
[...]

Heh ik wist niet eens dat ze daar ook settings hadden. Meer dan de pagina openen en verlengen doe ik eigenlijk niet. Ik ga het vanavond meteen bekijken/proberen.
Ik was pas geleden ook opzoek naar deze settings. Deze staan idd op de XVM site zoals Inrage aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poderosoo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:16:
[...]

Maargoed, je komt dan ook wel tegen spelers waarvan ca. 90% nauwelijks een idee heeft wat er nu eigenlijk gebeurt in het spel. Zelf haal ik weinig plezier uit seal-clubben/low tiers spelen maar hé ieder zijn ding.
En met een rijtje speciale mods is het helemaal makkelijk natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
poderosoo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:16:
[...]

Seal clubbing is alles onder tier 6 meesal wel ja, maar dat is niet de enige reden om die tiers te spelen vind ik. Lagere tiers zijn voor mij ook leuk omdat je ook nog wat kan doen in een battle met 30% winchance. Je kan zelfs nog winnen en op je eentje of met een platoon echt het verschil maken. Op hogere tiers is dat vaak gegarandeerd een overrompeling. Lagere tiers gameplay is ook wat sneller, er wordt vaker gerushed, veel meer risico genomen en er zijn veel minder saaie camp games.

Andere dagen speel ik liever net wel hogere tiers omdat de battles meestal langer duren en wat meer tactiek vergen en daardoor soms ook leuker zijn om als platoon te spelen.
User schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:37:
[...]
Onder de gordel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 19-01-2015 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:58:
Zie je niet veel, spelers met 65% winrate die als top tier zichzelf binnen een minuut kapot YOLO'en :/

edit: en dankzij dat soort idioten sta ik nu na een begin met 3 wins op rij op 3 -11... :(
Ik zie ze helaas wel. Vaak is het een rush die volledig mislukt of gewoon f*ck dit team en yolo dood. Dat je vervolgens achterblijft en afgemaakt wordt...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48
User schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:37:
[...]
+1 /3

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Edmin schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:58:

En vervolgens hoor je die clowns roepen: "Right, focus on guy with highest WN8, noobs!"

Laatst ook zo'n 1. Die wou op Mines in z'n uppie de heuvel veroveren. Maar daar stonden nog wat tegenstanders van hem. Hij was vrij vlot dood om daarna maar roepen "Sure, focus the blue guy!".. Zo arrogant dat ie niet eens ziet dat ie zelf dom bezig was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Wat een klote mm heb ik vanavond zeg...

Het trok bij. Uiteindelijk redelijk afgesloten.

WN8 Rating : 2,058 (+6.6)
Battles: 18
Win Rate: 55.56%

[ Voor 60% gewijzigd door Razorbite op 20-01-2015 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat, maar ik ben zelf ook niet op mijn best. Heb de Waffle4 nog niet goed onder knie en switch te veel tussen tanks. Ben eve nde focus kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48
Vanavond alleen maar Strongholds gespeeld met GOT. 10 potjes, waarvan 5 gewonnen, het zat niet echt heel erg mee maar was wel weer even gezellig en leuk! En tsja, als je dan met de Conqueror GC speelt met Premium HE, dan ga je geen winst maken :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7wH1Zws.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren weer een battle ertussen waarin niks gepenned mocht worden... In mijn m46 tegenover tier 8 en tier 7 tanks.. 10 hits, 3 penetrations. Ik was aan het bouncen op unangled side armor van een tiger II...
En een T25/2 knalt natuurlijk door je gun mantlet heen.. Diezelfde mantlet stopte nog een JPE100 shell een paar battles ervoor.. Legit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:36

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteravond ook een paar potjes gedaan met TD's. Dat ging wel redelijk met die tomato teams. ;)
Btw, die nieuwe maps zijn dramatisch, vooral die city maps zijn dramatisch met een TD.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

wsLy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 04:51:
Gisteren weer een battle ertussen waarin niks gepenned mocht worden... In mijn m46 tegenover tier 8 en tier 7 tanks.. 10 hits, 3 penetrations. Ik was aan het bouncen op unangled side armor van een tiger II...
En een T25/2 knalt natuurlijk door je gun mantlet heen.. Diezelfde mantlet stopte nog een JPE100 shell een paar battles ervoor.. Legit.
Zoiets had ik zondag, in de JPE100 drie shells bouncen op een IS7 met 900 health zijn unangled side. Nu heeft een IS7 troll side armor en de JPE100 een troll gun maar nu had ik toch zoiets van whut??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
themaxter schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:53:
[...]

Zoiets had ik zondag, in de JPE100 drie shells bouncen op een IS7 met 900 health zijn unangled side. Nu heeft een IS7 troll side armor en de JPE100 een troll gun maar nu had ik toch zoiets van whut??? 8)7
Gold geschoten ofzo? Iets van HEAT in spaced armour of tracks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Inrage schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:00:
[...]

Gold geschoten ofzo? Iets van HEAT in spaced armour of tracks...
Nee waren gewone shells. Bouncde dezelfde game ook nog een keer op de turret van m48 patton. Die game was rng echt niet te filmen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
themaxter schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:12:
[...]

Nee waren gewone shells. Bouncde dezelfde game ook nog een keer op de turret van m48 patton. Die game was rng echt niet te filmen 8)7
Zo had ik een bouce met m'n WT auf Pz4, op de zijkant van een T-44.... (Topgun = 276 mm pen)
Maar dat zelfde potje kreeg ik een trackshot van een OBJ 261, die TD-style mij kwam flanken, terwijl ik hun T49 afschoot...

You win some, you lose some ;)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister geplatooned met twee vrienden. De ene zit nog op tier 3/4, dus veel tier 3 potten gespeeld. Dat was achteraf niet handig zo kort na de introductie van de missions die je alleen op tier 4 en hoger kunt spelen. Nog nooit zoveel tier+2 potten achter elkaar gehad.

Afgezien daarvan, de Cruiser MkII is erg grappig met de howitzer. Licht gepantserde tier 5 tanks? No problem! 1 goeie hit en je hebt een goeie pot gespeeld. :D

En ik speel nu met een hageltjenieuwe pc. Grafisch alles op maximum gezet, en gewoon netjes 60/70 fps aanhouden. Dat speelt toch wel erg fijn en mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
De persoonlijke missies schieten voor geen meter op hier, ook al heb ik 17k battles, ik heb het nog nooit met light tanks gedaan + heb ze gewoon nooit gekocht ook, dus nu doe ik het met de premium type 64 VI maar ik bak er geen bal van pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:15:
De persoonlijke missies schieten voor geen meter op hier, ook al heb ik 17k battles, ik heb het nog nooit met light tanks gedaan + heb ze gewoon nooit gekocht ook, dus nu doe ik het met de premium type 64 VI maar ik bak er geen bal van pff..
Light tanks is een bijzondere tak van sport.
Ben hier ook tegen aangelopen toen ik richting de T57 Heavy, langs de T21 (tier 6) en de T71 (tier 7).
Heb voor de lightmissies de T71 weer teruggekocht en met enige ervaring i.c.m. de turtorials en filmpjes, is die tank heerlijk om te spelen.

Zit je alleen vast op die lightmissies?
Heb alleen de Mediums tot dusver gehaald. Zit bij de Heavys vast bij de laatste missie.
Heb helaas geen Maus of E-100 :(

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar medium missies gedaan. Gewoon voor de credits. Die tank kan me gestolen worden eerlijk gezegd...

Moet ook SPG's gaan spelen om uberhaupt zon tank te krijgen, maar sorry ik ga geen SPG's spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:37:
Ik heb een paar medium missies gedaan. Gewoon voor de credits. Die tank kan me gestolen worden eerlijk gezegd...

Moet ook SPG's gaan spelen om uberhaupt zon tank te krijgen, maar sorry ik ga geen SPG's spelen...
Je kan 1 van de 5 type tanks overslaan!
Ik ga ook echt geen arty spelen voor die missies. Niet eens omdat de lol er wel af is na een paar potjes klikken, maar ook omdat ik de ervaring en skills mis, om uberhaupt die missies te kunnen halen.

Speel de missies ook niet voor die tanks, maar wel de female crew, credits en verderop in de campain, de gratis modules en premium dagen 8)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:43:
[...]

Je kan 1 van de 5 type tanks overslaan!
Ik ga ook echt geen arty spelen voor die missies. Niet eens omdat de lol er wel af is na een paar potjes klikken, maar ook omdat ik de ervaring en skills mis, om uberhaupt die missies te kunnen halen.

Speel de missies ook niet voor die tanks, maar wel de female crew, credits en verderop in de campain, de gratis modules en premium dagen 8)
Geen idee, niet in verdiept... Zal vast wel weer lastig zijn.
Alleen premium en credits boeien me eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Je moet dan wel alle Secondaries halen om een klasse te kunnen overslaan voor de Reward tank.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
PcDealer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:46:
Je moet dan wel alle Secondaries halen om een klasse te kunnen overslaan voor de Reward tank.
Alleen voor missie 15 inderdaad. Maar volgens mij is die altijd "Win the battle"

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Light tanks is een bijzondere tak van sport.
Ben hier ook tegen aangelopen toen ik richting de T57 Heavy, langs de T21 (tier 6) en de T71 (tier 7).
Heb voor de lightmissies de T71 weer teruggekocht en met enige ervaring i.c.m. de turtorials en filmpjes, is die tank heerlijk om te spelen.

Heb alleen de Mediums tot dusver gehaald. Zit bij de Heavys vast bij de laatste missie.
Ik had laatst een potje met een IS-3 waarin ik m had kunnen halen. Zat totaal op 9k. Jammer genoeg ben ik nog maar bij missie 11 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:37:

Zo zit ik er ook in. Ik zet de missies aan en als ik er één haal is het fijn voor de credits, maar ik ga er niet specifiek voor spelen. Uiteindelijk komt het vanzelf wel. :)

En heb al moeite genoeg om consistent te spelen zonder afleiding in de vorm van missies. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Tot nu toe de Heavy, TD en Lights Missions voltooid tot aan de platoon missies. Wel allemaal met de secondary completed. Nu de Medium en Arty nog tot de platoon missies en dan maar eens kijken of ik ergens mensen voor de platoons missions kan vinden.

Vind het alleen al voor de rewards al de moeite om ze te doen, toch mooi easy credits en premium consumables.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die credits schieten inderdaad lekker op, alleen al dat vind ik een erg fijne toevoeging.
Verder speel ik nog steeds om te winnen, als ik zonder extra moeite een missie af kan maken dan pak ik die kans ook wel maar ik ga niet mijn gehele spel veranderen zoals je sommige pubbers ziet doen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik moet ook elke keer lachen aan het begin van een game om de chat, tot nu toe bijna elke match iemand zien klagen dat hij een missie niet kan halen door de matchmaking en zich vervolgens doodrushen of iets dergelijks om maar z.s.m. verder te kunnen met hun missie...

Eerste 3 matches heb ik er ook echt op gelet, maar dat komt je spel niet ten goede. Dus verder pas ik mijn speelstijl echt niet aan. Haal ik een missie leuk, maar verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Als ik het zo hoor van iedereen hier en uit me clan zijn die missies inderdaad niet goed voor je stats.
Ik heb er nog niet zoveel aandacht aangegeven, maar ik denk dat ik dat niet ga doen ook. Als ik er eentje haal selecteer ik de volgende wel, maar ik zal er geen extra moeite voor gaan doen. Tenzij, zoals psycho zegt, het voor het opgrijpen ligt.

Over 2 weken zullen de meeste toch alweer met die missies gestopt zijn omdat ze het niet kunnen halen. Dus dan kunnen we weer normaal spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Je moet toch alles volgens het lijstje afwerken, dus eerst alle light missies dan medium td heavy, of mis ik nu wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Je kan van elke type tank tegelijkertijd een missie hebben geactiveerd.

Paar rondjes op de Type59 mogen rijden... had ik 'm zelf maar, wat een tank :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r1xjTZX.png

[ Voor 48% gewijzigd door Riegah op 20-01-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:24:
[...]

Je moet toch alles volgens het lijstje afwerken, dus eerst alle light missies dan medium td heavy, of mis ik nu wat.
Je moet inderdaad het lijstje met missies voor een type tank volgen.
Dit bekent dat je, als je graag een heavy wilt spelen, moet beginnen met missie 1 van de heavies.
Je hoeft niet eerst de hele lighttank serie te hebben uitgespeeld, om door te mogen naar het volgende tank type.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
En daar ging het al mis, ik dacht kies gewoon de Stug IV voor de grap, en nu zit ik er aan vast terwijl ik de hele light tank poespas niet eens wil.. zeer gaar geregeld allemaal van WG dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Vedrano schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:58:
En daar ging het al mis, ik dacht kies gewoon de Stug IV voor de grap, en nu zit ik er aan vast terwijl ik de hele light tank poespas niet eens wil.. zeer gaar geregeld allemaal van WG dit.
??????????????????????????????????????????

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
De tanks waarvoor je speelt zijn verplicht in volgorde. Je moet eerst de Stug halen voor dat je de volgende tank kunt vrijspelen. De missies zijn er in vijf verschillende blokken; light, medium, heavy, TD en SGP. Van de missies kun je er 1 per blok actief hebben, dat is 5 in totaal tegelijk actief. Je moet 4 van de 5 missie blokken met succes afronden om de tank te krijgen.

Btw je kunt ook gewoon de missies negeren.

Ik zit zelf nog steeds vast op de medium zet in brand missie en de heavy ram iemand dood missie. Gisteren had ik bijna een waffentrager te pakken maar die had 30 hp over na de ram. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Ryack schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:04:
[...]

De tanks waarvoor je speelt zijn verplicht in volgorde. Je moet eerst de Stug halen voor dat je de volgende tank kunt vrijspelen. De missies zijn er in vijf verschillende blokken; light, medium, heavy, TD en SGP. Van de missies kun je er 1 per blok actief hebben, dat is 5 in totaal tegelijk actief. Je moet 4 van de 5 missie blokken met succes afronden om de tank te krijgen.

Btw je kunt ook gewoon de missies negeren.

Ik zit zelf nog steeds vast op de medium zet in brand missie en de heavy ram iemand dood missie. Gisteren had ik bijna een waffentrager te pakken maar die had 30 hp over na de ram. :(
In de fik schieten van een tank en de mogelijkheid om een tank dood te rammen "moet je overkomen"
Vergeet de missies en ga lekker spelen, dan haal je de missies vanzelf :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 21:00
Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:06:
[...]

In de fik schieten van een tank en de mogelijkheid om een tank dood te rammen "moet je overkomen"
Dat ligt voornamelijk aan je speelstijl. Zelf speel ik vrij agressief, en doe daarbij vaak ram schade en krijg behaal geregeld kills door te rammen. Soms is het simpelweg je tank in z'n achteruit zetten en een klein tikje geven al genoeg. Als je normaalgesproken meer een "sniper" bent zijn zulke missies uiteraard lastiger. De missies die mij het meeste tijd hebben gekost zijn de cap missies en de missies om zoveel tanks specifieke klasse te vernietigen, omdat de matchmaker dan ineens alles behalve dat in het vijandige team stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Misschien handig om je eerst even in te lezen voordat je ergens aan begint ;).
Er is hier al meerdere keren uitgelegd hoe het in zijn werk gaat. Op de WoT staat ook hoe het in z'n werk gaat. Kwestie van lezen.

Je kan niet kiezen tussen welke tank je wil. Eerst de Stug en daarna de volgende pas. Je hoeft ook niet verplicht light tanks te spelen als je dat niet ligt, alleen dan zal je wel de med's, heavy's, td's en arty's moeten spelen wil je de missie halen.

En ja kan natuurlijk altijd gewoon de missies negeren en gewoon spelen zoals je altijd doet, ook niks mis mee. Succes in ieder geval, en de volgende keer ff lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
ThomasG schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:11:
[...]
Dat ligt voornamelijk aan je speelstijl. Zelf speel ik vrij agressief, en doe daarbij vaak ram schade en krijg behaal geregeld kills door te rammen. Soms is het simpelweg je tank in z'n achteruit zetten en een klein tikje geven al genoeg. Als je normaalgesproken meer een "sniper" bent zijn zulke missies uiteraard lastiger. De missies die mij het meeste tijd hebben gekost zijn de cap missies en de missies om zoveel tanks specifieke klasse te vernietigen, omdat de matchmaker dan ineens alles behalve dat in het vijandige team stopt.
Ok daar heb je een punt.
Door een aanvallende speelstijl wordt de kans natuurlijk wel aanzienlijk groter. Neemt niet weg dat je nog steeds de kans moet krijgen om dit te doen.
Speelt natuurlijk ook mee welke tank je pakt. Lijkt me vrij lastig in een superzware heavy als een KV-4, E100 of Maus, mits ze jou proberen te rammen natuurlijk :9

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bertvdk schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:06:
[...]

Niet helemaal waar. Je kan een aantal dingen doen om het jezelf wat makkelijker te maken.
Het uitendelijke fikken is geluk maar als je een beetje weet waar je moet schieten (of welke tanks lekker fikken) maak je het jezelf al een stuk makkelijker.

Het rammen heb je ook redelijk zelf in de hand. Kies een snelle tank, pak niet de lemming train.
Zorg dat hoger staat zodat je wat snelheid kan maken als de ram mogelijkheid zich voor doet, "soften" je ramtarget met een shell (desnoods met HE) tot onder de 200 hp. En kies een target die lichter dan jou is anders loop je kans om te weinig damage te doen en dus geen ram kill te krijgen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:22
En kies je ram tank goed uit. Tanks als de e50m en amx 50 120, 50b wegen behoorlijk wat + hebben goede front hull armor, maar kunnen toch goed snelheid maken. Ram ook de zijkanten of achterkanten van je tegenstander. Sinds een aantal patches terug is dat veranderd dat je daar meer schade kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Of gewoon je IS7 in de zijkant van een 13 90 werpen. Klaar is kees :9.

Nee rammen zie ik nou niet als een probleem, Burn baby burn wordt wat lastiger denk ik

[ Voor 39% gewijzigd door Bigsexy3 op 20-01-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:50:
Of gewoon je IS7 in de zijkant van een 13 90 werpen. Klaar is kees :9.

Nee rammen zie ik nou niet als een probleem, Burn baby burn wordt wat lastiger denk ik
Die kan je volgensmij wel weer makelijk doen met een auto loader. Pomp bijvoorbeeld met een amx 13 90 allemaal shells in de back van een Heavy tank en hij vliegt 9 van de 10 keer wel in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Mag de M41 Walker Bulldog ook O-)?

Maar daar heb je inderdaad ook weer gelijk in. Meer schoten, meer kansen >:)

[ Voor 55% gewijzigd door Bigsexy3 op 20-01-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Van mij wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Bigsexy3 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:55:
Mag de M41 Walker Bulldog ook O-)?

Maar daar heb je inderdaad ook weer gelijk in. Meer schoten, meer kansen >:)
Zo lang je een medium tank moet gebruiken voor de missie niet denk ik. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Als je iets in de fik wil hebben, pak je t8+ tank en hoop dat je Wontcachme in z'n 140 tegenkomt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ryack schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:58:
[...]

Zo lang je een medium tank moet gebruiken voor de missie niet denk ik. :(
Lorrain, batchat, t54e1..... Genoeg keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Vandaag toevallig de "RAM" missie gedaan voor de heavies en 2 ramming kills in een enkel gevecht ;)

Overigens met een E-100. E-100 kan dan wel moeilijk vijanden bijhouden, maar doet zo'n 400-500 damage tegen de meeste tanks dus ben je minder kieskeurig. Je kunt ook gewoon frontaal in de aanval gaan, omdat je armor het kan hebben tegen veel tegenstanders. In de juiste omstandigheden is het verbazend makkelijk.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het wil ook echt niet vandaag he met geen enkele tank :( Morgen maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
bobsquad schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:28:
Het wil ook echt niet vandaag he met geen enkele tank :( Morgen maar weer proberen.
Ik wou net hetzelfde plaatsen... WN8 is prima, WR is 10%... Tot morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb zelf nog een paar rondje gedaan met oa de T67 en de Cromwell. Ging aardig. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
T-34 (Tier V med) nemen voor de in brand schieten. 57mm ZiS-4 gun met gun rammer en vents. Dan kom je onder de 2 sec voor een reload. Met die tank kom je vaak genoeg KV's (alle series) tegen. Die achterin raken en je hebt de missie zo te pakken. :D

Heb zelf meer moeite met de heavy ramming missie.. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door JRacer op 20-01-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
JRacer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:25:
T-34 (Tier V med) nemen voor de in brand schieten. 57mm ZiS-4 gun met gun rammer en vents. Dan kom je onder de 2 sec voor een reload. Met die tank kom je vaak genoeg KV's (alle series) tegen. Die achterin raken en je hebt de missie zo te pakken. :D
Die lijkt me ook makkelijk voor het tracken en vervolgens beschadigen van een tegenstander. Ik reed in de T-34-85 en door m'n reload waren de tracks net gefixed of m'n team had 'm al aan puin geschoten. :+
Heb zelf meer moeite met de heavy ramming missie.. |:(
KV-220 een optie? 62 ton op tier 5 en genoeg noobs die dat niet weten. Ben wel 's geramd door een Pz.Sfl. IVc in dat ding. That didn't end well for him. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Heb gisteren de ram missie eindelijk gedaan met mijn IS-3. Het was een eitje. Schiet mijn slachtoffer eerst voor flink wat damage en detrack hem terwijl hij in een stukje moeras staat. Daarna had hij geen enkele kans. :) Was er niet naar op zoek en daar was het ineens.

Jammer genoeg was de rest van de avond dramatisch. Het leek wel de val van lemminggrad. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Ryack op 21-01-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
freelh schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:49:
[...]

Ik wou net hetzelfde plaatsen... WN8 is prima, WR is 10%... Tot morgen!
Had ik nou ook! Gewoon stoppen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masoud20r
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:32
Verkoop gaat niet via het forum

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 21-01-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
volgens mij hoort dat in het vraag/aanbod gedeelte en niet hier op het forum ;)

on topic, gelukkig nog maar 11k exp voor de t10 van de nieuwe britse lijn. Ben de Conway meer dan heel erg zat, hoewel het ook het nodige free xp zal zijn.
Tijd voor een nieuwe lijn WG! :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Bean77 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:32:
volgens mij hoort dat in het vraag/aanbod gedeelte en niet hier op het forum ;)

on topic, gelukkig nog maar 11k exp voor de t10 van de nieuwe britse lijn. Ben de Conway meer dan heel erg zat, hoewel het ook het nodige free xp zal zijn.
Tijd voor een nieuwe lijn WG! :+
Is de Conway echt zo' n drama tank dan? Heb zelf geen ervaring met deze nieuwe lijn :+.

Gister juist een super goede avond gehad, heb echt geen reden tot klagen.
47 battles > 70% winrate.

Gister was de tweede dag om een poging te doen om de 14e missie van de TD's te halen en na een hoop battles is dat eindelijk gelukt met de WT auf 4 ;) met een gruwelijke damage van 1.700 en 650 van mijn platoon maat.
We speelden Erlenberg, en terwijl het KANZA bc platoon zich vergreep aan een T95 en een M103, pakten wij de cap.
Missie 15 werd direct de battle daarna gehaald, dus vanavond gaan we verder met de lighttanks :+
Gaius schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:26:
[...]
KV-220 een optie? 62 ton op tier 5 en genoeg noobs die dat niet weten. Ben wel 's geramd door een Pz.Sfl. IVc in dat ding. That didn't end well for him. :+
Rammen met een Pz. Sfl. IVc ?
What was he thinking 8)7

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ik vraag me nog een ding af: wanneer wordt de WT auf E100 uit de game gehaald. Ik heb zo'n hekel aan dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Is de KV-4 geen goede optie voor de rammission bij de HT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Qua gewicht wel, alleen meestal is de tegenstander je te vlug af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
belgian1 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:30:
Is de KV-4 geen goede optie voor de rammission bij de HT?
Als jij de tegenstander zover kan krijgen dat ze jou gaan rammen, dan maak je een goede kans :+
Ik zou het proberen met een snellere heavy.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Bertvdk schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:45:
[...]

Als jij de tegenstander zover kan krijgen dat ze jou gaan rammen, dan maak je een goede kans :+
Ik zou het proberen met een snellere heavy.
E75 weegt ook behoorlijk wat
en kan ook nog behoorlijk wat snelheid maken wanneer hij van een bergje af rijd...

Me toetsweek is voorbij, dus dat wordt vandaag en morgen weer WoT opstarten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
SurfBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:10:
[...]

E75 weegt ook behoorlijk wat
en kan ook nog behoorlijk wat snelheid maken wanneer hij van een bergje af rijd...

Me toetsweek is voorbij, dus dat wordt vandaag en morgen weer WoT opstarten. :*)
Precies, als je die snelheid maar kunt maken en behouden.
Dan is een getrackte tank onderaan de heuvel genoeg om je missie succesvol af te ronden >:)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Gaius schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 08:26:

Of van die light tanks die het beu zijn om te bouncen en besluiten je frontaal te komen rammen.
Echt grappige potjes gehad in die HT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Riegah schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:59:
Als je iets in de fik wil hebben, pak je t8+ tank en hoop dat je Wontcachme in z'n 140 tegenkomt :).
}:| }:| }:|

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mijn nieuw record voor spotting damage:Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22245513/1/shot_003k.jpg

Replay: http://wotreplays.com/sit...novka-haast2000-amx_13_90

[ Voor 16% gewijzigd door Fest op 21-01-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Fest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:51:
Mijn nieuw record voor spotting damage:[afbeelding]
En nu datzelfde op een andere map :+

Nee flauwekul. Super prestatie! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: Replay plx!

[ Voor 3% gewijzigd door Bertvdk op 21-01-2015 12:58 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Fest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:51:
Mijn nieuw record voor spotting damage:[afbeelding]
Nice! Mijn hoogste is volgensmij ook daar ergens. Maar gebruik me amx 13 90 niet meer als scout, maar meer als flanker en om damage te doen. Vond het een beetje te saai worden om in bushes te zitten en beetje rond te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ivm persoonlijk missies heb ik eindelijk maar de WZ-120 aangeschaft, die ik al bijna 2 jaar unlocked heb staan. Verder eigenlijk geen mediums.

Maar wat is dat ding een grind zeg. 105k XP om een gun te unlocken die nauwelijks beter is dan de meeste T8 tanks hebben. Dat gaat nog wel even duren

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Nice _/-\o_ moet mijn 13 90 ook maar eens van stal gaan halen voor die missies.
Belgar schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:20:
Ivm persoonlijk missies heb ik eindelijk maar de WZ-120 aangeschaft, die ik al bijna 2 jaar unlocked heb staan. Verder eigenlijk geen mediums.

Maar wat is dat ding een grind zeg. 105k XP om een gun te unlocken die nauwelijks beter is dan de meeste T8 tanks hebben. Dat gaat nog wel even duren
Je zou voor die WZ eigenlijk beter ook de light en heavy branch spelen, dan heb je al de motor en de tier 9 guns unlocked. Als je dan met free xp ook de tracks/turret researched (45k) heb je in ieder geval al de laatste gun voor de topgun. Zo heb ik het in ieder geval gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel nice, mooie plek in het begin ;) Ik vraag me af of je daar gespot kan worden vanaf de bosjes op D5, het leek erop alsof daar nu niemand stond. Maar je zal wel dikke camo crew hebben ;)

Wel lucky in mid en end game dat die JPZE100 1x mist en 1x je tracks schiet en dat die WZ je ook nog weet te missen op point blank range. Maar goed, dat soort luck heb je nodig in dit soort potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Heel nice, mooie plek in het begin ;) Ik vraag me af of je daar gespot kan worden vanaf de bosjes op D5, het leek erop alsof daar nu niemand stond. Maar je zal wel dikke camo crew hebben ;)

Wel lucky in mid en end game dat die JPZE100 1x mist en 1x je tracks schiet en dat die WZ je ook nog weet te missen op point blank range. Maar goed, dat soort luck heb je nodig in dit soort potjes!
Crew kun je zien he :P Twee maal 100% en 1 maal 64%, als je dat combineert met een camo-netje en een bosje word je meestal alleen maar 'geproximityspot'.

Zonder geluk vaart niemand wel! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Fest schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:04:
[...]

Crew kun je zien he :P Twee maal 100% en 1 maal 64%, als je dat combineert met een camo-netje en een bosje word je meestal alleen maar 'geproximityspot'.

Zonder geluk vaart niemand wel! :*)
Ben benieuwt naar je replay, ga die vanavond even kijken.
Lights en scouts speel ik niet vaak, dus kijk graag replays van verschillende mappen en spelers :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Mr_Size schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Vanochtend zelf in mijn 1390 dezelfde map en spawn, alleen dan een tier 8 game. Ik stond toen 1 bosje verder naar achter (G6 ipv F5) en werd daar wel gespot vanaf D5 door een Ru 251. Wel zonder camo net maar iets betere camo-crew. En het bosje is ook ietsje kleiner gok ik.

Uiteindelijk toch nog 6,5k spotting dmg in een tier 8 game en light tank missie voor de Stug afgerond :)

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Wow, wat is het makelijk op mines als je de noord spawn hebt en je naar de hill gaat. Je bent er als eerste en je doet er zoveel damage. Net een potje met 3.5k damage :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SurfBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:58:
Wow, wat is het makelijk op mines als je de noord spawn hebt en je naar de hill gaat. Je bent er als eerste en je doet er zoveel damage. Net een potje met 3.5k damage :9
Yup Mines noord spawn is redelijk OP ;)

Vanmiddag stond n00b protection full on zeg :N Echt de schoten die ik soms mis op spelers met een bepaalde kleur... En vervolgens snap shotten ze jou, waarbij er meerdere modules beschadigd raken en ook nog een crewmember. Prachtig altijd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen, ik was voor de leuk en de missies gisteren en eergisteren een handvol light potjes aan het doen. Met de WZ-131 waarmee ik nog zo'n 30k moest voor de tier 8, inmiddels nog 20k, en dat ging eigenlijk wel lekker. In zo'n 4-5 potjes gemiddeld ~3k+ WN8 en flink wat exp behaald terwijl ik al in een half jaar geen light tank meer aangeraakt had. Toegegeven, daarvoor speelde ik dikwijls de AMX 13 90 in ESL dus ik weet wel hoe ik ze moet spelen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00
Iemand nog wat tips voor de KV-85.
Speel nu dus max tier 5 en 6 (TD"s en tanks). De T1 heavy speelt echt heerlijk, nagenoeg geen problemen mee, tot iemand met iets als HE gaat schieten.

Maar die KV-85 daar schieten ze steeds los door heen, geangled en wel. Moet ik hier meer mee sidescrapen, of ook mijn turret nog beter positioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Eindelijk me ace in de t32. Leuk potje en leuke chat :P

Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
SurfBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:58:
Raar dat die map geen voorrang krijgt voor een kleine update... 'k heb ook het gevoel dat noordspawn echt wel veel meer wint.
cannibal schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:53:
Iemand nog wat tips voor de KV-85.
Speel nu dus max tier 5 en 6 (TD"s en tanks). De T1 heavy speelt echt heerlijk, nagenoeg geen problemen mee, tot iemand met iets als HE gaat schieten.

Maar die KV-85 daar schieten ze steeds los door heen, geangled en wel. Moet ik hier meer mee sidescrapen, of ook mijn turret nog beter positioneren?
De T1 kan nog rekenen op een sterke turret terwijl de hull een pak zwakker is (al heeft die toch nog rare hoeken waar men op kan bouncen). De KV-85 is meer all round waardoor je tegen lagere tiers nog wel wil bouncen maar al erg goed moet side scrapen tegen hogere tiers.

Gewoon door deze tanks grinden, geen echte uitblinkers, hop naar de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Raar dat die map geen voorrang krijgt voor een kleine update... 'k heb ook het gevoel dat noordspawn echt wel veel meer wint.
Dat zal best gemonitord worden. Ik win ook vaak zat op zuid omdat tegenstanders niet met het hoekje van de rots om kunnen gaan.
De T1 kan nog rekenen op een sterke turret terwijl de hull een pak zwakker is (al heeft die toch nog rare hoeken waar men op kan bouncen). De KV-85 is meer all round waardoor je tegen lagere tiers nog wel wil bouncen maar al erg goed moet side scrapen tegen hogere tiers.

Gewoon door deze tanks grinden, geen echte uitblinkers, hop naar de volgende :)
Oh hail de IS. Die ga je leuk vinden!

[ Voor 6% gewijzigd door Razorbite op 21-01-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Idd, lekkere XP pinata voor mijn Tiger :P

* Edmin haalde vandaag nog bijne 13.000 WN8 tegen een verameling IS tanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jagdpretzel fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Click en win he? Jij vuile clicker verrader. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:00
Dan zullen we daar maar op gaan, naar de volgende ;) (Nog een goede 20k voor de IS, M6 wel beschikbaar)

Met die T1 gisteren mooie scores (voor mijn doen) kunnen regelen.
Naast wat redelijke scores met de Stug (T5) en Luchs, met de T1 de wisselende scores van de KV-85 kunnen rechttrekken. Na 14 potjes zat ik op 1k WN8 (voor mijn doen heel goed),daarna afgezakt naar net iets onder de 800, maar met die lagere tiers lastiger om hoge scores te halen (ondanks redelijk je taak uitvoeren).

Edit:

Sorry, dat ikhet nog een keer meld ;)
Wat is die T1 fijn spelen voor mij persoonlijk, dat ding parkeer je ergens goed in de weg en alle randoms blijven op je schieten, en bouncen maar. En dan op je gemak terug schieten. Net een 5.5k WN8 op Stalingrad.

Stukken beter voor mij als dat stuk schroot van een KV-85 ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QlT13WX.png

[ Voor 35% gewijzigd door cannibal op 21-01-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:53:
Click en win he? Jij vuile clicker verrader. :P
Ey, je hebt clicken en clicken he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
2e potje met Poderosoo, even 10 tanks weggeveegd _/-\o_ .

http://wotreplays.com/site/1549368#highway-kepro-object_140

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 17:28
Niet meer nodig, dank je wel Mr_Size _/-\o_

[ Voor 68% gewijzigd door Mas-ih op 21-01-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
hoppa.... Purchased: 'FV4005 Stage II' successfully purchased.
en we zijn weer bij :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Omg, wat een teams vanavond..... :X
WN7: 800 WN8: 1 237
WIN: 1 / 15 (6.67%)

Potjes waren binnen 3 minuten al gedaan, zal wel te maken hebben met de missions. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die missions zijn af en toe flink vervelend. Ze brengen flink wat credits in het laatje, maar mensen spelen nog debieler dan anders. Heel veel YOLO scouts en mediums gezien die een arty moeten killen en dan maar in rechte lijn je basis binnen rijden. Of, ook een fijne, twee idiote T7 heavies die gaan staan cappen in een encounter match. Potje na 4 min voorbij bij een 4-4 stand. Zat in mijn Conqueror en had echt dream MM, was bijna de enige T9. Had al 2K dmg en een kill. Pot had echt nog veeeeeeeeeeel beter gekund, maar nee de morons blijven cappen. GG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja de missies halen niet het beste in de mensen naar boven... Gelukkig is het hier redelijk gegaan met 11 uit 16 gewonnen en ~4k WN8. Maar er was ook een battle tussen waarin we met 5-15 verloren en ik verantwoordelijk was voor de 5 kills van mijn team... Deze battle was in 3 minuten voorbij ofzo.. Mijn medespelers hadden niet echt wat gedaan...

Kijken of ik morgen nog wat kan opschieten met de missies, maar ik betwijfel het :P Morgen gaat komt de early access van TOXIKK online :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hoe spelen jullie die missies eigenlijk? Alles met secondaire halen zodat je een klasse kan skippen of gewoon halen en verder? Verder weet iemand of je door kan gaan met missies en later bij een oude de secondaire kan halen of dat je vooruitgang dan weg is?

Ik zit namelijk nogal te twijfelen of ik een "vuile clicker" wordt omdat ik bij sommige secondaire missies er meteen geen zin meer in heb. Een beetje uitdaging mag maar sommige missies zijn gewoon onzin. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
DaniëlWW2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:38:
Hoe spelen jullie die missies eigenlijk? Alles met secondaire halen zodat je een klasse kan skippen of gewoon halen en verder? Verder weet iemand of je door kan gaan met missies en later bij een oude de secondaire kan halen of dat je vooruitgang dan weg is?

Ik zit namelijk nogal te twijfelen of ik een "vuile clicker" wordt omdat ik bij sommige secondaire missies er meteen geen zin meer in heb. Een beetje uitdaging mag maar sommige missies zijn gewoon onzin. :/
Je hoeft alleen de secondaire van iedere 15e missie te behalen om een klasse te skippen. Daar krijg je namelijk een extra token voor. Primaire = 4 tokens en de secondaire = 1 token, in totaal 20 tokens.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.