god god m'n ammoracks vinden t spel niet meer zo leuk. Ben al 2x geammorackt vandaag
Van rol verwisselen is handig! Ik heb bijv. nog 3 radiomen van één natie met allemaal 3 skills maar ik kan er geen zak mee. Op die manier kan ik nog makkelijk een leuke tankcrew bij elkaar schrapen die wel bruikbaar is.ThomasG schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:30:
[...]
Volgens mij kun je gewoon alles doen met die crew wat je met een normale crew ook kunt. Gewoon hetrainen naar andere tanks, je moet dan alleen goud gebruiken of verliest experience. Binnenkort kune je ook van rol verwisselen, in 9.6. Je kunt ze alleen niet meer van natie wisselen - dat is een belangrijke keuze, en de vrouwen versie van Brothers in Arms niet droppen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Idd, of gewoon één goede crew allemaal retrainen naar commanders met 6th sense + ....psychoclown schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:59:
[...]
Van rol verwisselen is handig! Ik heb bijv. nog 3 radiomen van één natie met allemaal 3 skills maar ik kan er geen zak mee. Op die manier kan ik nog makkelijk een leuke tankcrew bij elkaar schrapen die wel bruikbaar is.
Heb je opeens 4-5 tanks met 6th sense
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Maar hopen dat de Crew skills snel op de schop gaan, zodat de radio operator standaard 6th sense heeft (bij 100%). Wel kut voor sommige tanks, maar in het algemeen beter.p0st schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:46:
[...]
Idd, of gewoon één goede crew allemaal retrainen naar commanders met 6th sense + ....
Ik zie dat liever niet, nu heb je skill nodig om de skill een beetje te kunnen vergaren. Straks heeft iedereen het... 
Niet dat iedereen er ook gebruik van zal maken overigens.
Niet dat iedereen er ook gebruik van zal maken overigens.
Ik zou niet weten waarom veranderd zou moeten worden.ThomasG schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:52:
[...]
Maar hopen dat de Crew skills snel op de schop gaan, zodat de radio operator standaard 6th sense heeft (bij 100%). Wel kut voor sommige tanks, maar in het algemeen beter.
Because Wargaming. Ze hebben gezegd dat ze dat gaan doen, en tegelijkertijd de huidige skills op de schop gaan nemen. Het is alleen nog niet bekend in welke patch dat precies zal gebeuren.Kepro schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Ik zou niet weten waarom veranderd zou moeten worden.
Op elke tank heb ik al een goede crew met o.a. Sixth Sense dus voor mij is dat niet zo nuttig om te doenp0st schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 17:46:
[...]
Idd, of gewoon één goede crew allemaal retrainen naar commanders met 6th sense + ....
Op dit moment alleen bezig met missies in de LTs. Die passen echter vrij goed in de reguliere gameplay van een LT.wontcachme schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:37:
[...]
Kijk voor de grap eens wat twitch streams. Ik wilde vanmiddag en vanavond spelen, maar na het kijken van +- 30 minuten heb ik besloten niet te spelen. Iedereen speelt voor de missie's en niet voor winnen.
Heb net Fury (2014) zitten kijken. Man, wat een film..... Lang geleden dat ik zo'n film heb gezien.
Gokje: Popcorn Time?SurfBoy schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:32:
Heb net Fury (2014) zitten kijken. Man, wat een film..... Lang geleden dat ik zo'n film heb gezien.![]()
![]()
Ik heb hem daar bij de buurman op plekje 3 van nieuwe films zien staan!
Oneens, dan zou correct Engels zijn "assist your allies by destroying it".Bertvdk schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:13:
[...]
Zucht, het zit inderdaad in de omschrijving:
"Spot an enemy SGP and assist your allies in destroying it"
"Spot een vijandelijke Arty en assisteer je team door het te slopen"
Heerlijke omschrijving.
Zoals ik al zei, tooltip komt exact overeen met missiebeschrijving.

Maar om verder op de discussie in te haken, ik vind het wel een aardige toevoeging. Met name omdat je na totale fail van je team alsnog een positief gevoel kan overhouden als je ziet dat je toch je missie hebt volbracht. Credits zijn natuurlijk ook leuk, kon ik gisteren mooi alweer een nieuwe T10 kopen, de 263

Na een matige dag gisteren vandaag een stuk beter (5 potjes kunnen spelen, maar goed
) met een mooie Ace op de IS3. 

http://wotreplays.com/site/1534129#sacred_valley-mrj-is-3

http://wotreplays.com/site/1534129#sacred_valley-mrj-is-3
Godfather Bodybuilding topic reeks
Dat is geen succesvolle, je hebt immers een draw.
Hij heeft toch de base gecaptured? Er staat nergens dat ie de match moet winnen. Hij moet de base capturen en meer dan 1000 hp schade veroorzaken. En als ie ook nog een andere tank weet te killen, is de secondary objective ook gelukt.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
In de descriptie staat een succesvolle base capture. Het lijkt mij niet dat een capture die eindigt in een draw als succesvol gezien wordt anders had hij wel gewonnen.
Ze mogen die descripties sowieso wel even beter maken, op deze manier is het dus niet duidelijk waneer je er wel of niet aan voldoet.
Ze mogen die descripties sowieso wel even beter maken, op deze manier is het dus niet duidelijk waneer je er wel of niet aan voldoet.
NL Flag Plugin (XVM)
Gebruik je p0st m0ds of een ander modpack gecombineerd met YasenKrasen Messenger Mod? Grote kans dat dan je XVM vlaggetje dan een EU of Britse vlag aangeeft. Maar daar is nu een oplossing voor!
Installatie
- Dit zipje in je res_mods folder uitpakken en de bestanden overschrijven
- 1 game spelen (je vlag is nog steeds EU/Brits) waarin XVM actief is
- Naar http://www.modxvm.com/en/ gaan en op "Update statistics" klikken
- Na een paar matches spelen zal je vlaggetje NL zijn!
Screenshot
Gebruik je p0st m0ds of een ander modpack gecombineerd met YasenKrasen Messenger Mod? Grote kans dat dan je XVM vlaggetje dan een EU of Britse vlag aangeeft. Maar daar is nu een oplossing voor!
Installatie
Screenshot

Even proberen. Wellicht kun je dit ook in je pack opnemen? Of dit in je post plaatsen?p0st schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:07:
NL Flag Plugin (XVM)
Installatie
Screenshot
[afbeelding]
Opnemen wordt lastig, omdat mijn modpack ook gebruikt wordt door niet NederlandersRazorbite schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:29:
[...]
Even proberen. Wellicht kun je dit ook in je pack opnemen? Of dit in je post plaatsen?
Het staat al wel op het GOT forum in de FP, en ik ga het ook in de FP op het WoT EU forum zetten als het goed werkt bij iedereen
Oh trouwens net een leuk berichtje gehad via het forum

Sick, de enige tank die ik wil is de Obj en die zal voor mij onmogelijk te halen zijn.
Bij mij werkt het!p0st schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Opnemen wordt lastig, omdat mijn modpack ook gebruikt wordt door niet Nederlanders
Het staat al wel op het GOT forum in de FP, en ik ga het ook in de FP op het WoT EU forum zetten als het goed werkt bij iedereen
Oh trouwens net een leuk berichtje gehad via het forum
[afbeelding]
Tnx, Bij werkt het ook goed.p0st schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Opnemen wordt lastig, omdat mijn modpack ook gebruikt wordt door niet Nederlanders
oke get ready
readyyy
readdyyyyy
zit je goed op je stoel?
Victory!
Mines
Type 59
Experience received:2.811 148.066
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Confederate, Steel Wall, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -8 237
Ammunition: -70 284
Consumables: -1 500
Total: 68 045 WN8: 17 167 (100)
Top gun en confederate in same battle ^^
http://wotreplays.com/site/1535513#mines-sepiroth-type_59
readyyy
readdyyyyy
zit je goed op je stoel?
Victory!
Mines
Type 59
Experience received:2.811 148.066
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Confederate, Steel Wall, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -8 237
Ammunition: -70 284
Consumables: -1 500
Total: 68 045 WN8: 17 167 (100)
Top gun en confederate in same battle ^^
http://wotreplays.com/site/1535513#mines-sepiroth-type_59
[ Voor 7% gewijzigd door dr34m3dd op 17-01-2015 13:07 ]
Meer mensen gezien dat na het behalen van een personal mission er een leeg tekstvenster in beeld komt?
Je moet XVM updatenEdmin schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:44:
Meer mensen gezien dat na het behalen van een personal mission er een leeg tekstvenster in beeld komt?
Hij heeft z'n werk toch al gedaan en zijn mod geupdatet.
Misschien toch maar een artillerie lijn beginnen voor de missies. Welke lijn zou ik gaan grinden dan?
De meeste artillerie missies zijn vrij makkelijk te halen met de FV304. Dus als ik jou was zou ik voor die tank gaan.Kepro schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:50:
Misschien toch maar een artillerie lijn beginnen voor de missies. Welke lijn zou ik gaan grinden dan?
tuurlijk. Was j/kpns333 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:47:
[...]
Hij heeft z'n werk toch al gedaan en zijn mod geupdatet.
Haha ik weet wie het zegt idd
Oh en voor ik het vergeet: sorry van eerder Daniel_WW2, I guess I was a little grumpy
Sommige speler wil je echt met hun kop dwars door hun beeldscherm rammen omdat ze gewoon te achterlijk voor woorden spelen.
Niet dat ik nu zo goed ben, maar af en toe zit ik echt met verbazing te kijken...
Niet dat ik nu zo goed ben, maar af en toe zit ik echt met verbazing te kijken...
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Voor degene die niet met zo veel fps spelen, ik kan je razers cortex aanbevelen. Heb het zelf ook gedaan. Speelde met 40 tot 50 fps op max graphics, behalve motion blur. Die staat uit. Nu speel ik ineens op minimaal 60 en soms zelfs 100 fps....
Klik hier voor de download site.
Klik hier voor de download site.
Als alles in een keer goed gaat is het maar 60 potjes.
Oke, voor deze keer is het je vergeven.p0st schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:48:
[...]
Haha ik weet wie het zegt idd![]()
![]()
Oh en voor ik het vergeet: sorry van eerder Daniel_WW2, I guess I was a little grumpy
Oh en I HAZ TIER 10 TANK.

En ik kap ermee. Na negen potjes waarvan 7 gewonnen ben ik er als nog helemaal klaar mee. Stupids became even more stupid. GG Wargaming en missies.

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-01-2015 18:48 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat gevoel had ik ook, ook echt wel stomme potjes waarin ik gewoon snoeihard gerushed of geartied werd afgewisseld met zeer mooie/strakke potjes.. Er was in ieder geval geen touw aan vast te knopen..
Uiteindelijk wel een mooi resultaat waar ik wel blij mee ben maar het voelt niet voldaan als je zeer goed probeert te spelen en dat bij de helft goed lukt en je in andere potjes totaal niks mag.
Uiteindelijk wel een mooi resultaat waar ik wel blij mee ben maar het voelt niet voldaan als je zeer goed probeert te spelen en dat bij de helft goed lukt en je in andere potjes totaal niks mag.
The killstealing was stronk in this team... Ik weet niet hoeveel shells van mij een dode tank hebben geraakt..
Ik heb 11 tanks beschoten..
Ik heb 11 tanks beschoten..

[ Voor 25% gewijzigd door wsLy op 17-01-2015 18:56 ]
Normaal gesproken ben ik in 60% van de battles bottom tier. Dan zijn de top-tiers 1 of 2 tiers hoger. Ben je bij de missie aangekomen om een heavy te doden die 1 tier hoger is dan jouw medium, ben je ineens constant zelf top tier. Voor 10 battles achter elkaar. Dat begint toch echt de stinken..
Kon het toch niet laten en de E-50M geprobeerd.
Uiteraard eerste game 3k damage en verloren.
Wel een zeer toepasselijke medaille voor mijn eerste game in mijn eerste T10 tank, Knispel class 1 is ook binnen.
Uiteraard eerste game 3k damage en verloren.
Wel een zeer toepasselijke medaille voor mijn eerste game in mijn eerste T10 tank, Knispel class 1 is ook binnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zooooo de WZ-111 staat in mijn garage
Heeft me maar 10 euro gekost. Een goede beslissing geweest om de Cromwell te researchen voor de UK tree te doen. Kills en damage liepen goed op erdoor
Ik heb een vraag over het overplaatsen van crew tussen een premium tank en een non premium. Het gaat hier om de su-100 en de su-100y (premium). Kan ik in de su-100 mijn dubbel pakken, de crew in de su-100y zetten, een dubbel pakken en dan weer terug zetten in de su-100? Zonder te retrainen?
Edit: dankje warlord
Edit: dankje warlord
[ Voor 3% gewijzigd door Derby op 18-01-2015 14:21 ]
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Verwijderd
ja premium tanks zijn crew trainers dus dat kan. Let wel alleen van het zelfde land in een zelfde soort voertuig. Dus een Russische premium td kan zonder pen de andere Russische td crew trainen
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2015 22:12 . Reden: verduidelijking ]
Ja, zolang de crew is getrained voor een reguliere tank. Mijn type 59 crew is getraind voor de t-34-2, zodat ik kan wisselen tussen die 2. Maar als die crew puur voor type 59 was dan kan ik ze niet gebruiken in de t-34-2.Derby schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:00:
Ik heb een vraag over het overplaatsen van crew tussen een premium tank en een non premium. Het gaat hier om de su-100 en de su-100y (premium). Kan ik in de su-100 mijn dubbel pakken, de crew in de su-100y zetten, een dubbel pakken en dan weer terug zetten in de su-100? Zonder te retrainen?
Feli, maar... de eerste pas? Ik had het idee dat je er al wel een paar zou hebben.
De derde is niet zo makkelijk. Je moet namelijk constant een zeer hoog niveau halen voor die en dat kost heel veel tijd en het nodige aan offers voor Serb. De eerste is vrij simpel om te halen als je er genoeg games inzet. Gisteren nog de eerste gehaald voor de Jagdtiger 8.8, met een crapgame waar ik uiteindelijk capte.Edmin schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:44:
Feli, maar... de eerste pas? Ik had het idee dat je er al wel een paar zou hebben.

De tweede is een kwestie van veel tijd erin stoppen van hoog niveau, de derde is ietwat problematisch. Die halen op de E-25 is helemaal knap omdat die tank misschien een beetje OP is.

... buiten het verlies.. was het een lekker potje
yep die walker bulldog bij het vijandelijk team heb ik geoneshot.. krijg je ervan als je een arty gaat facehuggen..
WAT EEN VUILE CLICKER, OMFG!!!
Dit. Het duurt idd erg lang voordat je op die 95% zit. Je moet denk ik wel minimaal 300 (in mijn geval 349) potjes in een tank spelen voordat je zover bent. Ik speel veel tanks tegelijk, vaak maar max 3,4 potjes met één tank per speelsessie. Dus dan schiet het ook niet echt op. Daarnaast ben ik ook niet heel erg bezig met die MoE's, maar met de E-25 was ik zo dichtbij dat ik die de laatste tijd wat meer speelDaniëlWW2 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:55:
De derde is niet zo makkelijk. Je moet namelijk constant een zeer hoog niveau halen voor die en dat kost heel veel tijd en het nodige aan offers voor Serb. De eerste is vrij simpel om te halen als je er genoeg games inzet. Gisteren nog de eerste gehaald voor de Jagdtiger 8.8, met een crapgame waar ik uiteindelijk capte.![]()
De tweede is een kwestie van veel tijd erin stoppen van hoog niveau, de derde is ietwat problematisch. Die halen op de E-25 is helemaal knap omdat die tank misschien een beetje OP is.
Verder overigens een hoop tanks met 2 MoE's. Uit mijn hoofd iig de T-54, Conqueror, Hellcat, IS-8 en de 13-90. Maar die tanks speel ik nauwelijks meer en om echt voor die 3e te gaan moet je een tank dus veel spelen
Net ff een ochtendsessie met wat lights gehad, weer 2 personal missies gehaald. Maar dit vond ik wel opmerkelijk:

Geen enkele battle overleefd! Dat gebeurt me echt nooit, zit gemiddeld op 41% survival rate.
Oeps
De familie T110E is eindelijk compleet 
Purchased: 'T110E3' successfully purchased.
Spent : 5.185.000

Ik heb altijd een zwak voor de E3.p0st schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:07:
De familie T110E is eindelijk compleet
[afbeelding]
Hoezo dat?
Het apparaat is aan de voorkant heel goed, maar de rest valt mijn inziens best tegen voor tier 10.
Het apparaat is aan de voorkant heel goed, maar de rest valt mijn inziens best tegen voor tier 10.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Ik speel de meeste tanks niet eens genoeg om een MoE op een tank te krijgen. Ik heb er iets van vijf die ergens tussen de 55% en 65% zitten.Mr_Size schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:06:
Dit. Het duurt idd erg lang voordat je op die 95% zit. Je moet denk ik wel minimaal 300 (in mijn geval 349) potjes in een tank spelen voordat je zover bent. Ik speel veel tanks tegelijk, vaak maar max 3,4 potjes met één tank per speelsessie. Dus dan schiet het ook niet echt op. Daarnaast ben ik ook niet heel erg bezig met die MoE's, maar met de E-25 was ik zo dichtbij dat ik die de laatste tijd wat meer speel
Verder overigens een hoop tanks met 2 MoE's. Uit mijn hoofd iig de T-54, Conqueror, Hellcat, IS-8 en de 13-90. Maar die tanks speel ik nauwelijks meer en om echt voor die 3e te gaan moet je een tank dus veel spelen
De tweede zal ik denk ik alleen met mijn E-50 halen puur omdat ik tanks niet vaak genoeg speel. Ik blijf alleen een zwakke plek houden voor de E-50. Moet nu eerst wel weer een bemanning krijgen met tenminste een skill. Die heb ik gelukkig bijna maar toch even geen E-50. Ik ga dat ding echt niet rijden zonder 6th sense, safe stowage en preventive maintenance.
Daar ben ik het niet mee eens. Het is juist een van de betere tier X tank destroyers, vooral als je hem als heavy speelt. Je komt de E4 zo veel meer tegen, terwijl de E3 zo veel beter is.Derby schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:29:
Hoezo dat?
Voor de E4 moet je de T30 spelen die best leuk is, maar voor de E3 moet je de T95 spelen die even leuk is als een bezoekje aan je blinde, doofstomme en demente grootmoeder op zondag... Het is mijn enige tree die ik echt heb opgegeven.ThomasG schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:24:
[...]
Daar ben ik het niet mee eens. Het is juist een van de betere tier X tank destroyers, vooral als je hem als heavy speelt. Je komt de E4 zo veel meer tegen, terwijl de E3 zo veel beter is.
Geen RNG beinvloeding mijn reet. De eerste 10 potjes gingen super. En toen opeens lukte niks meer. Alleen maar ammoracks, in de fik gaan en full arty hits. Ik ging van 4400wn8 in 10 games naar 2900 in 15 games. In die 5 games deed ik in totaal 900dmg.... in tier X.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Die shit overkomt mij ook vaak. Je bent gewoon normaal aan het spelen en ineens mag je niks meer pennen bijv....wontcachme schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:05:
Geen RNG beinvloeding mijn reet. De eerste 10 potjes gingen super. En toen opeens lukte niks meer. Alleen maar ammoracks, in de fik gaan en full arty hits. Ik ging van 4400wn8 in 10 games naar 2900 in 15 games. In die 5 games deed ik in totaal 900dmg.... in tier X.....
Yes, eindelijk de Ace tanker op mijn favoriete tank van dit moment, de RU 251.
Had alleen wel een ander potje en map verwacht en gehoopt waar ik de M-Badge zou behalen.
Victory!
Battle: Winter Himmelsdorf
Vehicle: Spähpanzer Ru 251
3.7k Damage
Experience received: 2.092
Credits received: 50.970 (compensation for damage caused by allies: 348)
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -7 242
Ammunition: -5 940
Total: 37 788 WN8: 7 444 (100)
http://wotreplays.com/site/1539624#team

Had alleen wel een ander potje en map verwacht en gehoopt waar ik de M-Badge zou behalen.
Victory!
Battle: Winter Himmelsdorf
Vehicle: Spähpanzer Ru 251
3.7k Damage
Experience received: 2.092
Credits received: 50.970 (compensation for damage caused by allies: 348)
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -7 242
Ammunition: -5 940
Total: 37 788 WN8: 7 444 (100)
http://wotreplays.com/site/1539624#team
Moet ook zeggen dat ik me er even op verkeek. Dacht er zelf zonder op te letten twee binnen te hebben, maar zowel de Tiger als de PzIVS staan pas op 2 MoE'sMr_Size schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:06:
[...]
[...]
Dit. Het duurt idd erg lang voordat je op die 95% zit. Je moet denk ik wel minimaal 300 (in mijn geval 349) potjes in een tank spelen voordat je zover bent. Ik speel veel tanks tegelijk, vaak maar max 3,4 potjes met één tank per speelsessie. Dus dan schiet het ook niet echt op. Daarnaast ben ik ook niet heel erg bezig met die MoE's, maar met de E-25 was ik zo dichtbij dat ik die de laatste tijd wat meer speel

Zit in mijn tweede periode flink WOT spelen.
Gister nog eens de basis technieken doorgenomen na wat teleurstellende potjes en nu lukt er op eens toch wel weer wat meer.
Net een T1 Heavy met 27 schoten waarvan 4 penned.
Coolheaded, Steel wall, en meer dmg blocked dan ik had. En nog survived.
Nu mijn zijkanten op alle maps nog goed zien te verdedigen.
ps: Post, bedankt voor het vlaggetje.
Gister nog eens de basis technieken doorgenomen na wat teleurstellende potjes en nu lukt er op eens toch wel weer wat meer.
Net een T1 Heavy met 27 schoten waarvan 4 penned.
Coolheaded, Steel wall, en meer dmg blocked dan ik had. En nog survived.
Nu mijn zijkanten op alle maps nog goed zien te verdedigen.
ps: Post, bedankt voor het vlaggetje.
Vandaag heb ik gebruik gemaakt van de korting om de amx 50 120 terug te kopen om de grind af te maken naar de 50b. Free xp gebruikt om de top gun erop te kunnen zetten, maar man, wat een verschil. Een jaar terug vond ik het een baggertank en nu ben ik enthousiast. Wat een goede gun niet kan doen. Ik heb nu al zin in de 50b.
Nou hou je hart maar vast. 9.6/9.7 komt ons weer een RGN accuracy nerf brengen.wsLy schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Die shit overkomt mij ook vaak. Je bent gewoon normaal aan het spelen en ineens mag je niks meer pennen bijv....
Gister precies hetzelfde, van 60% wr / 2600 wn8 naar 26% 1200 wn8. Ik snap het nog steeds niet, het ene moment gaat alles gewoon normaal en de volgende tig potjes zijn de teams klote, vliegt je engine continu in de fik en gaan je shells overal heen behalve naar de vijand.wontcachme schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:05:

De missies helpen momenteel ook totaal niet. Ik was blij dat alle specialnoobs weer onder hun steen waren gekropen, krijgen we nu al dit volk er weer bij.
7k battles, dat is niet mis.Vorst8 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 02:31:
Het is me eindelijk gelukt, ben vandaag begonnen aan de 7e skill op mijn t67
[afbeelding]
maar 13.439.963 xp to 100%

Blijf zelf gek op het tankje, soort van hellcat voor de aanpassing. (reverse)
Gemiddelde damage is meestal rond de 1000.
Whatever.
Komt door de RNG. Er zijn mensen die denken dat WG de RNG bijstuurt. Misschien is dat waar en misschien is dat niet waar. Sowieso is het statistisch volstrekt normaal dat geluk en pech in reeksen komt. Gooi bijvoorbeeld 100 keer een muntje op, kop en munt komen echt niet netjes om en om. Voor je gevoel is dat vreemd, maar zijn mensen patroondenkers en daardoor hopeloos slecht in het omgaan met random numbers.wvdveer schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:03:
[...]
Gister precies hetzelfde, van 60% wr / 2600 wn8 naar 26% 1200 wn8. Ik snap het nog steeds niet, het ene moment gaat alles gewoon normaal en de volgende tig potjes zijn de teams klote, vliegt je engine continu in de fik en gaan je shells overal heen behalve naar de vijand.![]()
De missies helpen momenteel ook totaal niet. Ik was blij dat alle specialnoobs weer onder hun steen waren gekropen, krijgen we nu al dit volk er weer bij.
Gewoon even overstappen naar de WT auf 4wsLy schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Die shit overkomt mij ook vaak. Je bent gewoon normaal aan het spelen en ineens mag je niks meer pennen bijv....
Gister belachelijk veel verloren (3 wins uit 13 potjes), maar wel veel damage geschoten met dat apparaat.
Gisteravond laat het mooiste potje van de dag, met onmogelijk veel RGN in Ensk.
Heb blijkbaar iets goeds gedaan voor RNGsus, want in je flank worden aangevallen door een Obj 261, die "slechts" je tracks er af schiet, dat is net zo rare als een Pools Medal.
Voor de rest alles lopen snapshotten; gewoon raak natuurlijk
Wow, ik denk even een half uurtje een paar potjes te doen maar wat een drama. De teams zijn ronduit slecht en de schoten die ik doe mogen niet pennen ook al switch ik naar premium shells.. Heel bizar.
Anyways een filmpje waarin het wel mocht
Campinovka, zonder arty. You lucky bastardpsychoclown schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:42:
Wow, ik denk even een half uurtje een paar potjes te doen maar wat een drama. De teams zijn ronduit slecht en de schoten die ik doe mogen niet pennen ook al switch ik naar premium shells.. Heel bizar.
[video]
Gister waren de teams weer erg bijzonder, wat ook regelmatig in mijn/ons voordeel was.
Heb de T71 ook weer terug gekocht voor de lightmissies, wat een heerlijk tankje is dat toch.
Maar heb ik een T71 nerv gemist oid? Ben toch zeker de helft van de potjes "gewoon" in de fik geschoten.
Kan me niet herinneren dat dat voorheen ook zo was.
Heb mn 100-octane gasoline toch maar vervangen voor een Automatische brandblusser......
Heb me van het weekend goed vermaakt met de persoonlijke missies. Het voordeel van deze missies is dat ik niet de enige ben die enorm domme dingen doet. Daardoor heb ik het weekend afgesloten met een winrate van 57% en WN8 van rond de 1600. Ik weet dat dat redelijk gemiddeld is voor de meeste mensen hier, maar voor mij is dat een grote sprong vooruit. 
De grind voor de TD gaat goed, ben nu bij de laatste platoon missie en dat terwijl ik voor het weekend bijna niets deed met TD's. Met mijn medium en heavy missies zit ik vast.
Ik moet een ram kill doen met mijn heavy. Waar dat vroeger makkelijk ging wil het nu gewoon niet lukken. Slachtoffers worden dood geschoten vlak voor de ram. Of ik ram met net niet genoeg snelheid en daarna worden ze door iemand anders afgeschoten. Of nog erger ik wordt 2 cm voor mijn slachtoffer afgeschoten.
Met mijn medium moet ik een andere tank in brand schieten. Dat wil al helemaal niet lukken. Als iemand nog tips heeft om dit makkelijker te maken dan graag.
De grind voor de TD gaat goed, ben nu bij de laatste platoon missie en dat terwijl ik voor het weekend bijna niets deed met TD's. Met mijn medium en heavy missies zit ik vast.
Ik moet een ram kill doen met mijn heavy. Waar dat vroeger makkelijk ging wil het nu gewoon niet lukken. Slachtoffers worden dood geschoten vlak voor de ram. Of ik ram met net niet genoeg snelheid en daarna worden ze door iemand anders afgeschoten. Of nog erger ik wordt 2 cm voor mijn slachtoffer afgeschoten.
Met mijn medium moet ik een andere tank in brand schieten. Dat wil al helemaal niet lukken. Als iemand nog tips heeft om dit makkelijker te maken dan graag.
De Heavy missie om een tank te rammen is inderdaad ronduit sneu. Je hebt gewoon erg veel geluk nodig, dat je tegen een mogelijkheid aanloopt om een tank te mogen rammen, die dan ook nog eens op laag HP is, enz enz.Ryack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:20:
Heb me van het weekend goed vermaakt met de persoonlijke missies. Het voordeel van deze missies is dat ik niet de enige ben die enorm domme dingen doet. Daardoor heb ik het weekend afgesloten met een winrate van 57% en WN8 van rond de 1600. Ik weet dat dat redelijk gemiddeld is voor de meeste mensen hier, maar voor mij is dat een grote sprong vooruit.
Vraagje: Welke heavies heb je precies? (Het is vrij lastig om deze missie te doen in bijv een KV-1)
Vraagje 2: Welke medium gebruik je voor deze missie?
Heb is niet aan te raden om dit te proberen met een derpgun. Verdiep je eens in waar de plekken zitten om de verschillende tanks in de fik te schieten (engine, fuel tanks).
Als je daarop gaat mikken, komt die inferno vanzelf
Heavy missie heb ik gehaald met de b2 740f en de medium brand missie moet je op t5 of t6 doen. En dan op zoek gaan naar een kv1 ,kv-1s of kv-85. En die raken op de zijkant, net onder de externe brandstofvaten. 2 keer op ongeveer de zelfde plaats raken is genoeg.
Het komt natuurlijk omdat ik er nu op let. Maar het lijkt wel alsof ik voor de missies veel meer mogelijkheden had om iemand te rammen.Bertvdk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:25:
[...]
De Heavy missie om een tank te rammen is inderdaad ronduit sneu. Je hebt gewoon erg veel geluk nodig, dat je tegen een mogelijkheid aanloopt om een tank te mogen rammen, die dan ook nog eens op laag HP is, enz enz.
Lowe, VK4502A, E75, E100, T29, T34, M103, T110E5, KV-1, KV-220, KV-85. IS-3, IS-6 en IS-8.Vraagje: Welke heavies heb je precies? (Het is vrij lastig om deze missie te doen in bijv een KV-1)
Sommige speel ik bijna niet meer maar vind het zonde om ze te verkopen.
T-34-1, E50, Comet, Centurion 7/1, FV4202, Pershing, T69, T44 en STA-1.Vraagje 2: Welke medium gebruik je voor deze missie?
Heb is niet aan te raden om dit te proberen met een derpgun. Verdiep je eens in waar de plekken zitten om de verschillende tanks in de fik te schieten (engine, fuel tanks).
Als je daarop gaat mikken, komt die inferno vanzelf
Ik speel eigenlijk al mijn mediums om ze te dubbelen en probeer dan ook de missies mee te pakken.
Na de dubbels speel ik de engelse het meest ondanks lage snelheid. Met de E50 heb ik een haat/liefde verhouding die speel ik ook nog redelijk vaak. Begin nu ook een beetje meer de STA-1 te waarderen.
IS-3 en KV-85 zijn regelijk snelRyack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:47:
[...]
Het komt natuurlijk omdat ik er nu op let. Maar het lijkt wel alsof ik voor de missies veel meer mogelijkheden had om iemand te rammen.
[...]
Lowe, VK4502A, E75, E100, T29, T34, M103, T110E5, KV-1, KV-220, KV-85. IS-3, IS-6 en IS-8.
Sommige speel ik bijna niet meer maar vind het zonde om ze te verkopen.E75 en E100 speel ik het meest, daarna de russen/amerikanen.
[...]
T-34-1, E50, Comet, Centurion 7/1, FV4202, Pershing, T69, T44 en STA-1.
Ik speel eigenlijk al mijn mediums om ze te dubbelen en probeer dan ook de missies mee te pakken.
Na de dubbels speel ik de engelse het meest ondanks lage snelheid. Met de E50 heb ik een haat/liefde verhouding die speel ik ook nog redelijk vaak. Begin nu ook een beetje meer de STA-1 te waarderen.
Genoeg mediums met goede, hoge ARP guns. Die fik missie komt vanzelf binnen.
Het is inderdaad dat je er nu op gaat letten.
Zodra je die missie hebt gehaald, schiet je ineens elk potje tanks in de fik enz
Wat een vreselijk ding om te pennen is dat. Net als de T-54!Ryack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:47:
[...]
Begin nu ook een beetje meer de STA-1 te waarderen.
Ik doe veel van de heavy missies lekker met de KV-2. Dat is nog eens (seal)clubbing hahaha. Ging lekker gisteravond nog snel effe een paar missies gedaan.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik heb nu twee dagen de Caernarvon. Waarom al die klachten over die tank? Ik heb hem stock en vind hem lekker met die goede rof.
Met 5 schoten 22 modules/crew kaput, naicesnowD schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:11:
[afbeelding]
[afbeelding]
... buiten het verlies.. was het een lekker potje
yep die walker bulldog bij het vijandelijk team heb ik geoneshot.. krijg je ervan als je een arty gaat facehuggen..
Ik denk dat ik die missies van het criticalen met me kv-2 ga doen. Nog niet veel tijd gehad. Dus ben nog niet echt ver. Kv-2 met he en gaan met die banaan
Banaan?? Je weet dat dat net boven sinaasappel en dat weer net boven tomaat komt?SurfBoy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:56:
Ik denk dat ik die missies van het criticalen met me kv-2 ga doen. Nog niet veel tijd gehad. Dus ben nog niet echt ver. Kv-2 met he en gaan met die banaan
De missie om een module van een tank kapot te schieten?SurfBoy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:56:
Daar heb je toch helemaal geen KV-2 voor nodig
1x in de zijkant van een tank schieten en je hebt de tracks al gehit: Mission complete
Resultaat van een zondagje knallen in een hele slechte mood. Blijkbaar kan dat dan toch goede resultaten opleveren 
Trouwens de tier 6 JagdPz IV is een echt beest. Zieke camo, super DPM, redelijk mobiel, als het mag super acuraat, goedkope premium shells voor tier 8 potjes, ... En het leuke is dat niemand het verwacht van zo'n klein tankje. Stond op het einde van mijn laatste pot gisteren tegen een full HP T34 en nog 2 arties, eerst die tomaat van een T34 belachelijk gemaakt (ok die was gewoon heel slecht) en dan beide tier 6 arties geammoracked. 3 Ace tankers op 9 games. Nerf incomming
Trouwens de tier 6 JagdPz IV is een echt beest. Zieke camo, super DPM, redelijk mobiel, als het mag super acuraat, goedkope premium shells voor tier 8 potjes, ... En het leuke is dat niemand het verwacht van zo'n klein tankje. Stond op het einde van mijn laatste pot gisteren tegen een full HP T34 en nog 2 arties, eerst die tomaat van een T34 belachelijk gemaakt (ok die was gewoon heel slecht) en dan beide tier 6 arties geammoracked. 3 Ace tankers op 9 games. Nerf incomming

Je moest toch ook een crewlid beschadigen?Bertvdk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:57:
[...]
De missie om een module van een tank kapot te schieten?
Daar heb je toch helemaal geen KV-2 voor nodig![]()
1x in de zijkant van een tank schieten en je hebt de tracks al gehit: Mission complete
Hey, ik ga hier even inpikkenSurfBoy schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:04:
[...]
Je moest toch ook een crewlid beschadigen?
Je moet een module vernietigen OFWEL een crewlid verwonden maar hierbij toch een kleine opmerking nl. de tracks tellen niet mee voor deze missie.
Ik zit al vast bij missies waarbij platoons vereist zijn. Heeft er toevallig iemand interesse om samen in een platoon verder aan die missies te werken?
thnx guys
338 Top gunsVorst8 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 02:31:
Het is me eindelijk gelukt, ben vandaag begonnen aan de 7e skill op mijn t67
[afbeelding]
maar 13.439.963 xp to 100%
You evil Seal-clubber
Vraagje voor p0st over zijn meer dan uitstekende mod pack. Iemand anders die het weet mag ook antwoorden. 
Ik probeer de win percentages in te schakelen maar om een of andere reden wil het niet lukken. In de files battleLoading.xc en statisticsForm.xc heb ik showChances en showChancesExp van false naar true gezet. In voorgaande versies was dit volgens mij voldoende. Moet ik nog iets anders doen?
Namen van bestanden en variabelen doe ik uit mijn hoofd, het kan zijn dat ze net iets anders moeten heten.
Ik kan nu niet meer zeiken over de vreselijke MM die ik krijg en dat mis ik wel.
Ik probeer de win percentages in te schakelen maar om een of andere reden wil het niet lukken. In de files battleLoading.xc en statisticsForm.xc heb ik showChances en showChancesExp van false naar true gezet. In voorgaande versies was dit volgens mij voldoende. Moet ik nog iets anders doen?
Namen van bestanden en variabelen doe ik uit mijn hoofd, het kan zijn dat ze net iets anders moeten heten.
Ik kan nu niet meer zeiken over de vreselijke MM die ik krijg en dat mis ik wel.
Misschien moet je ook op de XVM site bij settings eens kijken. Daar moet je winchance ook aanvinken!
Als je dat gewoon doet werkt het allemaal met de standard settings van p0st z'n modpack.
Als je dat gewoon doet werkt het allemaal met de standard settings van p0st z'n modpack.
[ Voor 31% gewijzigd door Inrage op 19-01-2015 13:50 ]
Heh ik wist niet eens dat ze daar ook settings hadden. Meer dan de pagina openen en verlengen doe ik eigenlijk niet. Ik ga het vanavond meteen bekijken/proberen.Inrage schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:50:
Misschien moet je ook op de XVM site bij settings eens kijken. Daar moet je winchance ook aanvinken!
YEP...(340 ondertussen ) En 7 Pools en 44 radley-Walters
[ Voor 4% gewijzigd door Vorst8 op 19-01-2015 14:20 ]
Haha prachtigVorst8 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:19:
[...]
Heb gister de M8A1 gekocht en met veel plezier al een aantal rondjes gespeeld. (Voor de TD missies begonnen met deze lijn)
Kijk nu al uit naar de T67
Zit je al aan 100% MOE? Ikke 96,23% en stijgend! (alsof er weer meer noobs deze tank spelen die het gemiddelde drukken) Het is mijn 2de meest gespeelde tank en ook de enige tank waar ik de Pools heb op kunnen halen (2x dus 1keer per 363 games), wel slechts een teleurstellende 3 Radleys.Vorst8 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:19:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Inrage op 19-01-2015 15:41 ]
Dat is ook een vrij lastige medal om te halen, moet toch echt alles meezitten.Inrage schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Zit je al aan 100% MOE? Ikke 96,23% en stijgend! (alsof er weer meer noobs deze tank spelen die het gemiddelde drukken) Het is mijn 2de meest gespeelde tank en ook de enige tank waar ik de Pools heb op kunnen halen (2x dus 1keer per 363 games), wel slechts een teleurstellende 3 Radleys.
Is me ooit eens 2x gelukt op dezelfde avond/nacht op de M4, verder nooit meer weten te halen
Inrage schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Zit je al aan 100% MOE? Ikke 96,23% en stijgend! (alsof er weer meer noobs deze tank spelen die het gemiddelde drukken) Het is mijn 2de meest gespeelde tank en ook de enige tank waar ik de Pools heb op kunnen halen (2x dus 1keer per 363 games), wel slechts een teleurstellende 3 Radleys.

Dit topic is gesloten.