[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Ik lees het net ja, de missie blijft actief tot je de 2nd objectief hebt gehaald. Doorskippen moet handmatig.

En de 2nd objective van missie 15 van elke set geeft je een commendation, daarmee kun je dus 1 set overslaan als je dat bij de 4 andere haalt. In mijn geval lastig, want ik speel geen arty of lights.

Denk dat de light tank missions overslaan het gemakkelijkst is voor mij persoonlijk. Al boeien de gift tanks zelf me weinig, geen credit bonus en ik heb al premiums zat (meer dan de helft van mn garage zag ik pas, ging heel hard door een aantalf gold/premium gifts die ik gehad heb :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Voor de mensen die niet actief genoeg zijn voor GoT2, team Druifluis zoekt nog malloten die Strongholds willen doen O-)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Hierbij de missies uitgeschreven op FTR.

http://ftr.wot-news.com/2...ug-iv-stage-1/#more-21340

Om heel eerlijk te zijn had ik de finale missies moeilijker verwacht.
Ok, dit speel je niet even in een weekje uit; maar de missies zijn zeker niet onmogelijk.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Bertvdk schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:58:
Hierbij de missies uitgeschreven op FTR.

http://ftr.wot-news.com/2...ug-iv-stage-1/#more-21340

Om heel eerlijk te zijn had ik de finale missies moeilijker verwacht.
Ok, dit speel je niet even in een weekje uit; maar de missies zijn zeker niet onmogelijk.
Dit zijn de missies voor de tier 5 tank. Die zijn in verhouding natuurlijk gemakkelijk. De missies van de Object 260 zijn een stuk moeilijker. Je moet dan op plaats 1 staan, of X aantal kills of schade schieten wat je alleen in een goed potje haalt waarbij zowel je eigen team als de vijand vrij slecht is. Niet onmogelijk, maar een stuk moeilijker dan voor de StuG IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Individual missions... maar je moet er wel voor platoonen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Persoonlijke missies :p

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
ThomasG schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:11:
[...]
Dit zijn de missies voor de tier 5 tank. Die zijn in verhouding natuurlijk gemakkelijk. De missies van de Object 260 zijn een stuk moeilijker. Je moet dan op plaats 1 staan, of X aantal kills of schade schieten wat je alleen in een goed potje haalt waarbij zowel je eigen team als de vijand vrij slecht is. Niet onmogelijk, maar een stuk moeilijker dan voor de StuG IV.
Heavy Tanks

Makkelijke te halen
- destroy enemy vehicle (deal at least 1000 damage)
- destroy enemy vehicle that is no more than 100 meters from you (deal at least 1000 damage)
- destroy two enemy vehicles of two different classes (deal at least 1000 damage)
- destroy one internal module or crewmember of enemy tank (win, survive)
- be in top 3 in damage (survive)
- destroy two enemy heavies (survive)
- participate in base capping, deal at least 1000 damage (destroy two enemy vehicles)
- deal at least 1000 damage to enemy heavies (destroy two enemy tanks)
- destroy an enemy by ramming (win)
- deal at least 1000 damage to enemy vehicles within your viewrange (destroy two vehicles)

Lastiger te halen; even goed voor zitten dus
- deal at least 1000 damage while (at battle’s end) having no internal modules damaged or destroyed and no crew dead (destroy two enemy vehicles)
Oplossing: Large Repair Kit & Large First Aid Kit bewaren voor het einde van de battle

- block at least two times your hitpoints with your armor while dealing at least 1500 damage (win, survive)
Oplossing: Prima te doen in Amerikaanse Heavies in hulldown posities

- platoon with another heavy tank, destroy one enemy vehicle within 5 minutes of battle (survive)
Noot: Meeste battles duren amper 5 minuten :F

- platoon with another heavy tank, destroy at least 3 enemy vehicles of 2 different classes (at least one has to survive)

Moeilijke missie; Veel RNGsus voor nodig en een perfecte angle know-how
- a sum of damage dealt, damage recieved and damage blocked by armor of your tank has to exceed 8000 (win)

Op de laatste missie na, zijn de ze goed te doen :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Bertvdk schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:34:
[...]

Heavy Tanks

Makkelijke te halen
- destroy enemy vehicle (deal at least 1000 damage)
- destroy enemy vehicle that is no more than 100 meters from you (deal at least 1000 damage)
- destroy two enemy vehicles of two different classes (deal at least 1000 damage)
- destroy one internal module or crewmember of enemy tank (win, survive)
- be in top 3 in damage (survive)
- destroy two enemy heavies (survive)
- participate in base capping, deal at least 1000 damage (destroy two enemy vehicles)
- deal at least 1000 damage to enemy heavies (destroy two enemy tanks)
- destroy an enemy by ramming (win)
- deal at least 1000 damage to enemy vehicles within your viewrange (destroy two vehicles)

Lastiger te halen; even goed voor zitten dus
- deal at least 1000 damage while (at battle’s end) having no internal modules damaged or destroyed and no crew dead (destroy two enemy vehicles)
Oplossing: Large Repair Kit & Large First Aid Kit bewaren voor het einde van de battle

- block at least two times your hitpoints with your armor while dealing at least 1500 damage (win, survive)
Oplossing: Prima te doen in Amerikaanse Heavies in hulldown posities

- platoon with another heavy tank, destroy one enemy vehicle within 5 minutes of battle (survive)
Noot: Meeste battles duren amper 5 minuten :F

- platoon with another heavy tank, destroy at least 3 enemy vehicles of 2 different classes (at least one has to survive)

- a sum of damage dealt, damage recieved and damage blocked by armor of your tank has to exceed 8000 (win)

Maus of T95? Zelf 4K damage doen en 4K blocken, klaar >:)
Ik zie geen onmogelijke missies, ik vind het zelf een leuke extra uitdaging met toffe rewards (zowel de credits als de reward tanks!)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
p0st schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:49:
[...]

Maus of T95? Zelf 4K damage doen en 4K blocken, klaar >:)
Ik zie geen onmogelijke missies, ik vind het zelf een leuke extra uitdaging met toffe rewards (zowel de credits als de reward tanks!)
T95 is een TD ;)
Maar verwacht dat ik de komende weken weer een Mouse Trap faantje ga halen.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Aan de andere kant, dankzij die missies worden een aantal spelers misschien nog wel eens beter. Er zitten er een aantal bij die eenvoudig zijn, maar spelers toch nooit doen. Misschien gaan ze hierdoor wel tracks eraf schieten met een light tank wanneer mogelijk/nodig, schade doen terwijl je om een tank heen rijd, of sidescrapen met hun tank. Zulke dingen zijn staat bijna letterlijk in de beschrijving van de missie en zijn nodig om ze te voltooien. Wie weet brengt het nog iets goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Combinatie van blocked en damage voor een totaal van 8k haal ik toch wel 'regelmatig' op de E75 hoor. Als je een paar E3 shells weet te bouncen ofzo dan ben je al halfweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
De Stug IV missies zijn in elk geval prima te halen, ook voor een banaan met 4k battles zoals ik :)

Niet dat ik verwacht veel met die stug te rijden, als je een Dicker Max of JT88 hebt beetje overbodig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
_Anvil_ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:16:
De Stug IV missies zijn in elk geval prima te halen, ook voor een banaan met 4k battles zoals ik :)

Niet dat ik verwacht veel met die stug te rijden, als je een Dicker Max of JT88 hebt beetje overbodig ding.
Dicker Max O+

Die heb ik sinds een weekje of 2. De WT Auf IV crew erin (4e skill op 90%) en knallen maar! Average van 300 damage per 7~8 seconden op Tier VI is echt te lollig voor woorden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Laatst online: 24-07-2024
Spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2015 15:11 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 10-09 23:40
Grrr vergeet vooral niet om op de start knop te drukken om met een missie te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
Zet ze dan wel allemaal aan :-) ik had de light tank aangezet en ik begin met een medium :-(
Tis nog ff wennen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Iemand enig idee hoeveel tijd we hebben voor deze "persoonlijke" missies? Is het er weer een waarvoor je 8 uur per dag WoT moet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Ryack schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:20:
Iemand enig idee hoeveel tijd we hebben voor deze "persoonlijke" missies? Is het er weer een waarvoor je 8 uur per dag WoT moet spelen?
Die blijven gewoon voor altijd. Er zullen waarschijnlijk wel na verloop van tijd nieuwe tanks bij komen, of misschien de oude vervangen (en als je hem al hebt blijft je hem houden). Maar reken maar dat je hier sowieso minstens een jaar voor hebt, en kunt doen wanneer het jouw uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:02
Moet dan trouwens nog een medium en arty kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Er is geen tijd vermeld.
TD-1 Effective Performance: Completed with honors
TD-2 Aimed Fire: Completed with honors
TD-3 Good Hunting: Completed with honors

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertvdk schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:34:
[...]

Met een tier 10 doe je al gauw 3-4k damage, block je zeker 1.5-2k en moet je veel tracking shots maken en dan is 8000 zo gedaan ;)
ThomasG schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:56:
Aan de andere kant, dankzij die missies worden een aantal spelers misschien nog wel eens beter. Er zitten er een aantal bij die eenvoudig zijn, maar spelers toch nooit doen. Misschien gaan ze hierdoor wel tracks eraf schieten met een light tank wanneer mogelijk/nodig, schade doen terwijl je om een tank heen rijd, of sidescrapen met hun tank. Zulke dingen zijn staat bijna letterlijk in de beschrijving van de missie en zijn nodig om ze te voltooien. Wie weet brengt het nog iets goeds.
Exact, hopelijk brengt het iets goed. Gelukkig zijn er niet toch missions met maak X kills en loopt niet iedereen in sync anders krijg je zoals met die WZ-111 bullshit dat er teveel gasten wachten tot ze kunnen afmaken..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:20:
[...]

Met een tier 10 doe je al gauw 3-4k damage, block je zeker 1.5-2k en moet je veel tracking shots maken en dan is 8000 zo gedaan ;)
- Je pakt de E100
- Je laad een lading HEAT shells ;)
- Je wacht op een goede city map (Himmelsdorf bv)
- Je gaat sidescrapen

Profit :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
wontcachme schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:22:
[...]

- Je pakt de E100
- Je gaat sidescrapen

Afbeeldingslocatie: http://ru.ign.com/sm/ign_ru/screenshot/g/great-success/great-success_cvrq.jpg

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:22:
[...]

- Je pakt de E100
- Je gaat sidescrapen

Of een beetje rondcrossen met de AMX 50b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
psychoclown schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:48:
[...]

Of een beetje rondcrossen met de AMX 50b ;)
Vind 8.000 wel erg veel om in die papieren clipper te halen. Graag even de replay uploaden als je deze uitdaging haalt ;)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
8k is wel heftig voor de spelers die geen hoge tiers hebben, ikzelf probeer het wel in mn IS6 of Tiger2, 4k dmg is zo gebounced, maar 4k dMG is nog zeldzaam voor mij :)

[ Voor 12% gewijzigd door _Anvil_ op 15-01-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
wsLy schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Door de Nederlandse cliënt te gebruiken. Dat vlaggetje geeft namelijk de taal aan die gebruikt wordt door die gebruiker. Bij mij is het een vlag van Groot-Brittanië omdat ik Engels gebruik.
Waar kan ik dit wijzigen? Bij de launcher heb ik een Nederlands vlaggetje en ingame een Engels vlaggetje. Ik gebruik de PoST mod.

Het aparte is dat mijn zoon op dezelfde pc in beide situaties (launcher/in-game) een Nederlands vlaggetje heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
wat je dus nu gaat krijgen is dat mensen doelbewust hun tank ergens parkeren in de hoop dat ze genoeg bounchen om die 8000 te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
O_A_B schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:57:
[...]

Waar kan ik dit wijzigen? Bij de launcher heb ik een Nederlands vlaggetje en ingame een Engels vlaggetje. Ik gebruik de PoST mod.

Het aparte is dat mijn zoon op dezelfde pc in beide situaties (launcher/in-game) een Nederlands vlaggetje heeft
dan heb jij een engelstalige versie geinstaleerd en hij een nederlandstalige (de zogenaamde user versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
O_A_B schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:57:
[...]

Wat wil je nou precies veranderen dan?
De p0st mod kijkt naar de landkeuze die je maakt in de Launcher

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bertvdk schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:59:
[...]

Wat wil je nou precies veranderen dan?
De p0st mod kijkt naar de landkeuze die je maakt in de Launcher
Nee hoor, de p0st mod heeft een Engelstalige messenger mod ingebouwd, dus is standaard Britse of EU vlag! Helaas dus geen NL vlaggetje als je mijn modpack gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertvdk schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:50:
[...]

Vind 8.000 wel erg veel om in die papieren clipper te halen. Graag even de replay uploaden als je deze uitdaging haalt ;)
Laatst nog een keertje gehaald, komt binnenkort de replay van op mijn youtube.

AMX 50b 8000+ total damage
Klikbaar uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
p0st schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:03:
[...]

Nee hoor, de p0st mod heeft een Engelstalige messenger mod ingebouwd, dus is standaard Britse of EU vlag! Helaas dus geen NL vlaggetje als je mijn modpack gebruikt :)
En dat is nou het enige nadeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zucht... cappers..... -,-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5nFBFSe.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vorst8 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:59:
wat je dus nu gaat krijgen is dat mensen doelbewust hun tank ergens parkeren in de hoop dat ze genoeg bounchen om die 8000 te halen
Als dat inhoud dat de helft van het vijandelijke team op een T29 hulldown gaat zitten knallen, vind ik het prima. Misschien zijn we dan af van die in de basis campende heavies.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus na 10 pogingen ben ik nog niet eens voorbij de eerste medium missie.
Iets met mallotenteams. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7560/16261317946_8ff6a109e0_b.jpg
Help? Iemand weet wat er gaande is?
Wel een leuk potje gehad :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:02
Schijnt door mods te komen wat ik eerder heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
freelh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:05:
[afbeelding]
Help? Iemand weet wat er gaande is?
Wel een leuk potje gehad :9 .
Update XVM is het opgelost.

Door die missions wordt er gespeeld als idioten. Iedereen heeft alleen maar oog voor die missions en kijken niet meer naar de map of tactiek.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 17:28
mhindrik schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:40:
[...]
...
Door die missions wordt er gespeeld als idioten. Iedereen heeft alleen maar oog voor die missions en kijken niet meer naar de map of tactiek.
Gebeurde dat al voor die missies? Het is nog steeds niet naar de map kijken en lekker continue in snipe modus rondcrossen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Researched:T49 researched. Undistributed experience spent: 101200. Free Experience spent: 0.

Wooh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik snap er ff niks van, ik doe de missie Stug IV, wees in top 10 + overleef, nveau IV of hoger, ik heb al met tig tanks gewonnen en overleeft + hoogste ervaringen steeds en de missie blijft op gestart staan nog steeds :/ Wtf mis ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vedrano schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:38:
Ik snap er ff niks van, ik doe de missie Stug IV, wees in top 10 + overleef, nveau IV of hoger, ik heb al met tig tanks gewonnen en overleeft + hoogste ervaringen steeds en de missie blijft op gestart staan nog steeds :/ Wtf mis ik..
Je hebt hem voor de juiste klasse gestart?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ja.. ik ben toch niet gek of wat dan.. ik snap het niet
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oA87JLR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-M
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:20
Vedrano schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:56:
Ja.. ik ben toch niet gek of wat dan.. ik snap het niet
[afbeelding]
Je probeert een missie voor light tanks te vervullen met een td. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
Daarom zei ik al, zet ze allemaal aan . lite, medium, heavy, td en arty.
Dan kun je niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
YEAAHH!! Net Godzilla1 van KAZNA afgeknald met m'n arty. 3e potje in mn M41 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
p0st m0ds v6
Fixed compatibility after the latest patch that introduces Personal Missions
- Updated XVM to 5.5.1.3
- Updated YasenKrasen Messenger Mod

Download: http://p0st.nl/mods/0.9.5_p0st_m0ds_v6.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 14:53
Dank je voor de update p0st. :)

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:29:
p0st m0ds v6
- Updated XVM to 5.5.1.3

Is de nu verboden zoom mod er al uitgehaald of moet ik die zelf eruit slopen?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:03:
[...]

Er is helemaal niks verboden op de Europese server.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je mag er vanuit gaan dat p0st alleen legale mods er in heeft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:03:
[...]

Verboden... ;( ja die mag je er idd zelf uitslopen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
mhindrik schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:40:
[...]

Update XVM is het opgelost.

Alleen XVM updaten was niet de oplossing bij mij. De meest recente versie van YasenKrasen is ook nodig. (Indien je die mod gebruikt natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Nog eens lekker kunnen pwnen in de Hellcat :)
3463 damage en 8 kills kunne pakken goed voor een dikke ace, een reeks medals, 1711 base xp en meer dan 11k WN8 !

http://wotreplays.com/site/1531566#self

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9LSSAmR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Inrage schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 01:16:
3463 damage en 8 kills kunne pakken goed voor een dikke ace, een reeks medals, 1711 base xp en meer dan 11k WN8 !

[afbeelding]
Nice man! 1700+ Base XP is echt ziek _/-\o_

/me N.B.: p0st approves this screenshot :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Mas-ih schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:53:
[...]
Gebeurde dat al voor die missies? Het is nog steeds niet naar de map kijken en lekker continue in snipe modus rondcrossen |:(
Voor de missies probeerde ik nog een beetje met overleg te spelen. Nu met de missies betrap ik mezelf er op dat ik risico's neem die ik eerder niet meer nam. Dat gaat weer 10k games kosten om er uit te krijgen. ;(

Het killstealen heeft trouwens belachelijke proporties aangenomen. Gisteren drie heavy tanks rond een tank van de tegenstander, niemand schoot omdat ze alledrie de kill nodig hadden. Werkelijk iedereen schiet nu met goud om de damage requirements voor de missie te halen.

Gaat nog leuk worden voor mij om al die missies te doen. Ik heb geen light tanks en geen artillerie. De beste tank destroyer die ik heb is een tier 7 permium. Gelukkig zit er geen tijd limiet op. Wat wel een probleem is, zijn de verplichte platoon missies met 3 spelers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:35

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

[afbeelding]
Nice, mijn record zijn 10 kills... :)
Heb gisteren eens niet gespeeld, was te geforceerd aan het spelen en staarde mij blind op de stats.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
p0st schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:03:
[...]

Hoe kan het dan dat op dezelfde pc met een ander account het wel een NL vlaggetje is? :?

Jou mod pack is geinstalleerd en beide accounts maken daar gebruik van.

Voor ons beide geeft de launcher NL aan, maar in-game is het een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ryack schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:46:
[...]

Gaat nog leuk worden voor mij om al die missies te doen. Ik heb geen light tanks en geen artillerie.
Wat dacht je van de WZ-111 missie? Heb speciaal zelfs Japse tier VI gekocht. Niet dat ik het ga halen :(
De beste tank destroyer die ik heb is een tier 7 permium. Gelukkig zit er geen tijd limiet op.
Die kun je nu mooi verder grinden.
Wat wel een probleem is, zijn de verplichte platoon missies met 3 spelers. :(
Kom gewoon op TeamSpeak: ts3.gathering.tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Moet toch mijn bericht over de missies van gistermiddag even nuanceren.
Iedereen is natuurlijk druk bezig met de missies voor de Tier 5 TD.
Hieronder de link van de 4 x 15 missies voor de Object 260.

http://ftr.wot-news.com/2...t-260-stage-4/#more-21352

Jemig, hier gaan de super unicums het nog moeilijk mee krijgen :?

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren niks opgeschoten met de wz-111 missie, mijn UK tanks waren weer eens jinxed... Geen damage, geen pens, geen wins... Dit weekend de laatste 45k en kills maar bij elkaar spelen, grrrr

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Day 31 results:
• USSR 85.051/150.000, 101/150
• Germany 659/150.000, 0/150
• Japan 528/150.000, 0/150
• China 3.033/150.000, 3/150
• France 12.623/150.000, 12/150
• UK Done
• USA Done

Totaal:
• 401.894/1.050.000
• 416/1.050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
PcDealer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:37:
Day 31 results:
• USSR 85.051/150.000, 101/150
• Germany 659/150.000, 0/150
• Japan 528/150.000, 0/150
• China 3.033/150.000, 3/150
• France 12.623/150.000, 12/150
• UK Done
• USA Done

Totaal:
• 401.894/1.050.000
• 416/1.050
Dat ga je niet meer halen voor de 19e... Ik hoef alleen nog 45k en 45/46 kills met UK en dan skip ik Japan.. Omdat ik niks van Japan heb.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

No shit :P
Ik hoop nog USSR te halen. France no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Ik heb gisteren 3 potjes gespeeld in me Bulldog. Eindelijk de clipgun unlocked. Daarna gelijk gestopt met randoms, want wat een drama was het met die missies zeg. Lekker SH gespeeld. Dat ging tenminste wel goed. Van het weekend maar eens kijken of het wel loopt. Zo niet skippen we de randoms ff, meestal hebben we wel zat mensen online om SH te starten. Die personal missies komen wel een andere keer aan bot. Ze zijn toch oneindig beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
PcDealer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 09:42:
No shit :P
Ik hoop nog USSR te halen. France no way.
Ik heb er ook maar 3 gehaald: US, Duitsland, USSR.

Dan maar geen WZ-111 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk

[afbeelding]
ZIEK.
Vanavond even de replay kijken ;)

Lees alweer aardig wat geklaag over trollteams met pipo's die alleen voor hun missie gaan e.d, maar heb gister eigelijk heel normale en redelijk degelijke teams gekregen. (Zowel het eigen team, als het vijandelijke team). Zelfs 2x Topgun gehaald in een halfuur :+ :+ :+

Wel jammer dat ik in platoon met de M4 (tier 5 medium met derp) echt CONSTANT tier 7, in mappen als Kharov en Himmelsdorf etc. heb gekregen. Super kansloos 8)7

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren, kort de missies geprobeerd maar de games waren mwah. Kwam ook deels doordat 2 games ik niet in de gaten had dat mijn dropbox snoeihard aan het syncen was.. vond het al onbegrijpelijk waarom ik ineens zo'n lag had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Weet je wat erg is?
Dit:
Victory!
Siegfried Line
SU-100Y
Experience received:3.815 ( x2) 69.933
Battle achievements Mastery Badge: "I Class"

Repairs: -3 361
Ammunition: -8 160
Total: 58 412 WN8: 3 881 (100)
I.c.m. niet TD-5: A Long-Range Gun aanzetten -O- :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Dan heb ik er ook nog wel een:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mHpFDYNl.jpg
Voldoet precies aan de missiebeschrijving, rijd je nota bene rondjes om arties voor en dan overtuigd zijn dat je de missie wel gehaald hebt. Guess not :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Moet je die arty niet een hit geven?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Fiesta1958 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:16:
Daarom zei ik al, zet ze allemaal aan . lite, medium, heavy, td en arty.
Dan kun je niet meer stuk.
Dat kan toch niet?
Ik dacht ook even alle 1ste missies aan te zetten, maar toen ik heavy 1 aanzette, ging light 1 echter weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Riegah schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:46:
[afbeelding]
Voldoet precies aan de missiebeschrijving, rijd je nota bene rondjes om arties voor en dan overtuigd zijn dat je de missie wel gehaald hebt. Guess not :).
Blijkbaar moet je dr ook nog damage op doen...
Met HE in de tracks schieten ofzo, anders knal je die arty direct stuk |:(

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Pittie schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Dat kan toch niet?
Ik dacht ook even alle 1ste missies aan te zetten, maar toen ik heavy 1 aanzette, ging light 1 echter weer uit.
Dit werkt. Ik heb van alle 5 de onderdelen een missie aangezet. Waar je wel op moet letten is dat je niet op de cancel knop drukt dan gaat de missie weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Dat kan ik nog eens proberen inderdaad, zou wel raar zijn want de tooltip van spotting damage noemt die spotting + tracking damage ook gewoon "Assistance in destroying - Damaged caused with your assistance, dus dat zou een bugged missiebeschrijving zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
Ryack schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Dit werkt. Ik heb van alle 5 de onderdelen een missie aangezet. Waar je wel op moet letten is dat je niet op de cancel knop drukt dan gaat de missie weer uit.
:o oke! Dan ga ik dat vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Riegah schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:00:
Dat kan ik nog eens proberen inderdaad, zou wel raar zijn want de tooltip van spotting damage noemt die spotting + tracking damage ook gewoon "Assistance in destroying - Damaged caused with your assistance, dus dat zou een bugged missiebeschrijving zijn.
Maar voor zover ik kan zien, heb je precies gedaan wat je moest doen...

Hou ons op de hoogte a.u.b. :)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
[afbeelding]
Bij die missie heb ik gewoon de artillerie gewoon zelf afgeschoten voor 100% (VK 26.01 met een HE shell), omdat niemand er op schoot en hij wel op mij zat te aimen. En dat telde blijkbaar ook.

Bij de light tank missie 9 staat dat je 2 tanks moet spotten of hun tracks eraf moet schieten. Maar je team moet er dan vervolgens ook schade op doen, zodat je veel assistance damage hebt. Anders telt die missie alsog niet.

[ Voor 17% gewijzigd door ThomasG op 16-01-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:05
ThomasG schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:02:
[...]
Bij die missie heb ik gewoon de artillerie gewoon zelf afgeschoten voor 100% (VK 26.01 met een HE shell), omdat niemand er op schoot en hij wel op mij zat te aimen. En dat telde blijkbaar ook.

Bij de light tank missie 9 staat dat je 2 tanks moet spotten of hun tracks eraf moet schieten. Maar je team moet er dan vervolgens ook schade op doen, zodat je veel assistance damage hebt. Anders telt die missie alsog niet.
Ik kan bevestigen dat je hem helemaal kapot moet schieten. Eerst dacht ik de missie gehaald te hebben toen ik net het laatste beetje damage deed op een arty, maar dat werkt blijkbaar niet. Daarna heb ik er één helemaal zelf vernietigd en toen had ik de missie wel voltooid.

De beschrijving is inderdaad erg vaag af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
[afbeelding]
Zucht, het zit inderdaad in de omschrijving:

"Spot an enemy SGP and assist your allies in destroying it"

"Spot een vijandelijke Arty en assisteer je team door het te slopen"

Heerlijke omschrijving 8)7.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Kun je wel meerdere missies tegelijk activeren?

Ik had dat dacht ik geprobeerd maar ging niet? Zal het vanavond nog eens proberen...

Vind het wel moeilijk, light tank speel ik sowieso niet en was gisteren (onbewust) als een autistische zombie de missies aan het proberen, maar valt tegen aangezien ik eigenlijk alleen maar TD's, Mediums & heavies speel...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:39
p0st schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:29:
p0st m0ds v6
- Updated XVM to 5.5.1.3

Voordat ik deze update installeerde werd er een indicator (*) geplaatst voor spelers die gespot waren (zowel huidige spot als laatst bekende positie). Is dit in jouw pack verwijderd of heeft het met XVM te maken?

Iig bedankt voor de modpack! Gebruik hem al een tijdje naar grote tevredenheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Orandajin schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:24:
Kun je wel meerdere missies tegelijk activeren?

Ik had dat dacht ik geprobeerd maar ging niet? Zal het vanavond nog eens proberen...

Vind het wel moeilijk, light tank speel ik sowieso niet en was gisteren (onbewust) als een autistische zombie de missies aan het proberen, maar valt tegen aangezien ik eigenlijk alleen maar TD's, Mediums & heavies speel...
Ja, maar één per klasse. Dus één LT-missie, één MT-missie, één HT-missie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertvdk schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Zo staat het toch echt niet in de NL client hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
User schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:42:
[...]
Zo staat het toch echt niet in de NL client hoor.
Screen graag, want Riegah gebruikte de Engelse variant.
Heb gewoon de zin vertaald, kan op stage (helaas) geen WoT spelen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Bertvdk op 16-01-2015 13:48 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
wvdveer schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Voordat ik deze update installeerde werd er een indicator (*) geplaatst voor spelers die gespot waren (zowel huidige spot als laatst bekende positie). Is dit in jouw pack verwijderd of heeft het met XVM te maken?

Iig bedankt voor de modpack! Gebruik hem al een tijdje naar grote tevredenheid. :)
Klopt, vond ik zelf niet nodig! Kun je weer aanzetten door in res_mods/xvm/configs/p0st/texts.xc de waardes vanaf line 31 aan te passen

Voorbeeld: Nu, zonder markering
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
"spotted": {
"neverSeen": "",
"lost": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'></font>",
"revealed": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#00DE00'></font>",
"dead": "",
"neverSeen_arty": "",
"lost_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'></font>",
"revealed_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#DE0000'></font>",
"dead_arty": ""

Voorbeeld: Met * gemarkeerd, hier kun je elk willekeurig teken van maken!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
"lost": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'>*</font>",
"revealed": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#00DE00'>*</font>",
"lost_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'>*</font>",
"revealed_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#DE0000'>*</font>",

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:39
p0st schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:46:
[...]

Klopt, vond ik zelf niet nodig! Kun je weer aanzetten door in res_mods/xvm/configs/p0st/texts.xc de waardes vanaf line 31 aan te passen

Voorbeeld: Nu, zonder markering
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
"lost": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'></font>",
"revealed": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#00DE00'></font>",
"lost_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'></font>",
"revealed_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#DE0000'></font>",

Voorbeeld: Met * gemarkeerd, hier kun je elk willekeurig teken van maken!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
"lost": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'>*</font>",
"revealed": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#00DE00'>*</font>",
"lost_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#999999'>*</font>",
"revealed_arty": "<font face='$FieldFont' size='24' color='#DE0000'>*</font>",
Thanks! Ik vind het zeker in het begin van een potje wel handig om te zien hoeveel ongespotte tanks er nog op een flank kunnen zijn.
Bertvdk schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Zelfde met TD missie 2.. Het blijkt dat je crew en modules moet raken ipv OF. Engels blijft ook moeilijk, stronk russians drink vodka.

[ Voor 15% gewijzigd door wvdveer op 16-01-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:16
Weet iemand of je een female crewmember nadat je nation/tank/role hebt gekozen nog kan retrainen naar een andere tank van dezelfde nation?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
poderosoo schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:19:
Weet iemand of je een female crewmember nadat je nation/tank/role hebt gekozen nog kan retrainen naar een andere tank van dezelfde nation?
Volgens mij kun je gewoon alles doen met die crew wat je met een normale crew ook kunt. Gewoon hetrainen naar andere tanks, je moet dan alleen goud gebruiken of verliest experience. Binnenkort kune je ook van rol verwisselen, in 9.6. Je kunt ze alleen niet meer van natie wisselen - dat is een belangrijke keuze, en de vrouwen versie van Brothers in Arms niet droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las net stukje op FTR, die gast vond het maar niks die missies. Mensen gaan er anders door spelen.
Zelf WoT wat met rust gelaten na de campaign, maar is het werkelijk weer zover?
Dan laat ik WoT lekker verder verstoffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:35:
Las net stukje op FTR, die gast vond het maar niks die missies. Mensen gaan er anders door spelen.
Kijk voor de grap eens wat twitch streams. Ik wilde vanmiddag en vanavond spelen, maar na het kijken van +- 30 minuten heb ik besloten niet te spelen. Iedereen speelt voor de missie's en niet voor winnen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Heb t nog niet echt gespeeld nadat deze missie actief werd maar soms is het ook een beetje zien wat je wilt zien. Dus als je ergens op let dan zul je vanzelf wel keer dat gedrag zien. Of het ook zo erg is dat het elk potje is weet ik niet. Mja iedereen zit toch altijd al te bashen op het niveau van de gemiddelde WOT speler dus veel erger zal t wel niet worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
wontcachme schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Kijk voor de grap eens wat twitch streams. Ik wilde vanmiddag en vanavond spelen, maar na het kijken van +- 30 minuten heb ik besloten niet te spelen. Iedereen speelt voor de missie's en niet voor winnen.
x-cessive schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Heb t nog niet echt gespeeld nadat deze missie actief werd maar soms is het ook een beetje zien wat je wilt zien. Dus als je ergens op let dan zul je vanzelf wel keer dat gedrag zien. Of het ook zo erg is dat het elk potje is weet ik niet. Mja iedereen zit toch altijd al te bashen op het niveau van de gemiddelde WOT speler dus veel erger zal t wel niet worden toch?
Ik val misschien in herhaling, maar ik heb gister totaal geen last gehad van IM-fanatics, maar vooral van de MM (zoals gebruikelijk |:( )

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Yup, sommige matches erger dan andere maar zeker merkbaar.
Zelfs mensen die piepen in de chat dat ze de kill willen om hun missie te halen, of lopen te vloeken omdat er net geen light/spg in de game zit omdat ze die moeten killen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Thx! Dan laat ik het voor gezien.

Gisteren keek ik "voor de grap" quickgevalbaby... Die werd er al niet vrolijk van.
Het is dus voor iedereen ruk.

Beetje zonde, maar na 3.5jaar WoT begint het spel zn allure te verliezen...
Merk vooral dat wargaming meer graait en **** missies/events plaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Mwah, bekijk het ook eens van de andere kant, de missies zijn wel een mooie kans om credits te verdienen. Daarnaast hebben ze wel missies gekozen (in ieder geval de eerste) waarbij ze een stukje uitleg geven over de tankklasse en hoe je de tank zou moeten spelen. Ik ben er zelf dus niet tegen, en vind het zelfs een verrijking voor het spel omdat je er credits meer verdient en uiteindelijk ook nog leuke tanks.

Het minpunt is inderdaad dat mensen retarded dingen gaan doen omdat ze graag een missie willen halen, maar hoeveel anders is dat dan de normale player base die er ook zo vaak een zooitje van maakt. Ik heb er overigens vandaag totaal geen moeite mee (zie screenshot) en vind het wel prettig dat er wat meer initiatief wordt genomen. Liever een scout die een semi-suicide doet maar wel wat spot, dan een scout die basecampt en liever een BatChat die gelijk de arty probeert uit te schakelen dan een die denkt dat hij een heavy tank is :Y

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UVsl1rd.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ThomasG schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:06:
[...]
Er is helemaal niks verboden op de Europese server.. :X
I know, je kent de strekking van Wargaming alleen. Geen zin in hun random onzin. ;)
p0st schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 00:11:
[...]

Verboden... ;( ja die mag je er idd zelf uitslopen :Z
Ik bedoelde het niet rot. Het was gewoon een vraag. :/

Dan nog die missies. Ik moet nog z'n 400.000 credits en dan koop ik eindelijk mijn E-50M. Premiumtijd is ook bijna op dus ik speel gewoon even twee weken niet ofzo. Ben toch weer een beetje uitgebrand door al die credit, freexp en tankunlock grinds die ik de laatste tijd heb afgewerkt.

Dan zullen de meeste malloten wel de Stug hebben of het hebben opgegeven. Verder gaan de meeste toch niet komen. Met een beetje geluk spelen ze dan weer normaal en dan ik dan lekker aan de slag.

Oh en ik vermeld het nu alvast, gisteren een bak met freexp uitgegeven en toen had je de Hummel opeens unlocked. O-)

Ja ik ga ook klikken, wil die T55A. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mooie stats p0st! Zeker stoppen nu ;)

Ik vind dat er ook wel erg veel gezeurt wordt over de missies. Ze zijn amper 1 dag beschikbaar... zeker dat iedereen niet gewoon aan het overdrijven is? 'k vind het maar kuddegedrag. Heb gisteren veel lol beleefd aan WoT dankzij deze missies. Levert soms hilarische momenten op en extra spanning in sommige anders saaie potten. Dat sommige mensen minder voor de win spelen dankzij de missies zal mij een worst wezen. Er zitten zoals altijd gemiddeld even veel van deze personen in het andere team dus no problemo. Ik vind het persoonlijk een erg leuke toevoeging!!! Er gaan dagen zijn dat ik mij eens ga toeleggen op missies en andere gewoon voor de stats of grind spelen (en misschien per toeval een missie lukken).

Het is waarschijnlijk ook allemaal wat leuker in platoon, geeft je weer wat extra materiaal om over te lullen. En als iemand een missie bezig is en die moet een kill halen dan kan die dat effe roepen en als de kans zich voordoet kan je de kill dan laten voor te platoonmate. Leuk leuk leuk!

Het zijn ook weer meestal dezelfde mensen die klagen over de MM, en dan valt het ook op dat die mensen OFWEL niet eens zo'n slechte stats hadden die dag (ja het kan niet alle dagen kermis zijn hé) OFWEL zijn ze te slecht om invloed te hebben op de battle. Kies zelf maar in welke groep je zit. (ja ik ken maar 2 kleuren... zwart en roos...

TL,DR versie: stoppen met herhalen van steeds hetzelfde gezeur, kijk naar jezelf of start een leuke platoon en doe waar je zin in hebt! Dankzij de missies heb je alvast weer iets extra om te doen in WoT!

[ Voor 11% gewijzigd door Inrage op 16-01-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
Dat van die missies is ook maar tijdelijk. Het is nu een nieuwigheid, iedereen wilt die missies doen. Mensen zijn boos als het niet lukt, of de juiste tanks niet in het gevecht zitten. Na een tijdje zijn missies te moeilijk voor een aantal spelers, maakt het er een hoop niet zoveel meer uit, etc. Ik probeer er nu ook veel te halen, maar een aantal komen wel wanneer de situatie zich voordoet.

De enige missies waarvoor ik iets anders ga spelen zijn de missies met de verschrikkelijke voorwaarde dat je in de cap moet staan en winnen door te cappen. Welke mafketel dat bedacht heeft..
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.