[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.318 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grinden met 400k free xp? Dat noem ik geen grinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Bigsexy3 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:25:
[...]

10K wooh veel _/-\o_ . Ik suck misschien hard volgens jou, prima jou mening. Alleen weet jij niet hoe die potjes verlopen zijn dus dat scheelt. Lekker je naam eer aan blijven doen, ik probeerde alleen een leerzame YT film door te geven :X.

En dat je 5UPER niet kent kan kloppen, we bestaan pas een maand ;). Gelukkig maken we snel naams bekendheid, dus dat zal ook bij jou wel goed komen. Dus als je er nog 10K speelt zal je vast wel weten wie 5UPER is.

Altijd leuk z'n maandag humeur.
Whaha hoezo maandag humeur? Ik kan me helemaal aansluiten bij het verhaal van Inraged :)
Dat gaat niet over hard sucken, maar over whinen over arty (ik ken nog iemand die dat heel goed kan) :+
En ja, dat whinen doen we allemaal wel eens, ondertekende incluis :Y)

En veel succes met je 5UPER, jouw laatste alinea druipt van de pretentie, dus ik vraag me wederom af, hoezo maandag humeur _/-\o_
User schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:18:
Whaha idd! Heb zelf nu ook zo'n 300K staan :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ivJzItN.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door p0st op 12-01-2015 19:33 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Arty moet dood en nerf alle Soviettanks. :+
Nu die andere Daniël nog voor dat eerste. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
wontcachme schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:15:
Net mijn opgespaarde gold en xp omgezet. Nu 428k free xp :X

En ik heb geen flauw idee wat ik wil grinden...
Ik heb nu 301000 free xp, zonder conversie nog. Gespaard door alleen maar te spelen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

User schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:18:
Grinden blijft :P. Ik gebruik het alleen om tanks elite te maken zodat ik geen stock grind zal hebben. Maar van tank naar tank zal blijven :+
Derby schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:24:
[...]

Ik heb nu 301000 free xp, zonder conversie nog. Gespaard door alleen maar te spelen.
Anderhalve maand geleden had ik 140k free xp door spelen. Toen moest ik bepaalde tier 6 tanks kopen voor een CW campaign :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:05:
Nice! Foto van je build? Wat merk je dan van die Powerline, lagere ping of minder lag of iets anders?
Zelf dit weekend vrijwel niet kunnen spelen vanwege bezoek :z
foto's staan in mijn advies topic. Powerline lijkt idd wel wat stabieler dan de wifi ;)
p0st schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:31:
Dat gaat niet over hard sucken, maar over whinen over arty (ik ken nog iemand die dat heel goed kan)
wie dan? Ik voel me niet aangesproken namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Wat is te T29 toch een op tankje :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Inrage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:36:
[...]

Wat je omschrijft (in combinatie met je stats) lijkt erg veel op suicide runs om te scouten en arty te vinden en zo snel wat xp te pakken. Dat lijkt soms nuttig maar in vele gevallen is je team niet in staat om te raken wat jij spot. Ik denk dat het gewoon toevallig is dat je daardoor meer wint, op de lange termijn win je daar niks mee. Je gaat er ook niet beter van worden. Geen idee hoeveel potjes je al hebt, maar als je stats laag zijn heb je naar mijn mening minder invloed op win of verlies, je winrate wordt dan meer door geluk en anderen bepaald dan door jezelf. Als je niet compleet idioot bent heeft dit als resultaat dat je steeds rond de 50% blijft hangen ±2%.

De andere optie is dan campen achteraan om damage te doen. Ook niet ideaal. Zoals al gezegd.

De oplossing is de gulden middenweg... passief spotten op safe locatie (eventueel met camonet etc...) afgewisseld met safe shots en weg, proberen flanken als je team pusht en de aandacht heeft, ... zowiezo zo weinig mogelijk risico nemen want een late game scout kan veel beslissender zijn voor de game dan een die na 2 minuten dood is. Een goeie scout kan ook hoog op de damage lijst staan zonder extreem passief te spelen. 6th sense is ook wel een heel handige crew skill hiervoor, ik geef zeker toe dat het zonder een heel pak lastiger is!!!
Het gaat erom dat WN8 een bepaalde speelstijl forceerd (net zoals je zelf aangeeft, gebruik bepaalde manier van scouten) zonder risico en richt je op schieten/damage in plaats van het spel te spelen. Ergens lijkt me dan geen goed uitgangspunt, wanneer er zoveel andere punten zijn die ook belangrijk zijn (scouten, cap resetten, cappen, schoten opvangen voor je medetanker..)

[ Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 12-01-2015 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Xanaroth schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:39:
[...]

Het gaat erom dat WN8 een bepaalde speelstijl forceerd (net zoals je zelf aangeeft, gebruik bepaalde manier van scouten) zonder risico en richt je op schieten/damage in plaats van het spel te spelen. Ergens lijkt me dan geen goed uitgangspunt..
Scouten zonder risico resulteert ook niet bepaald tot hoge winrate. Volgens mij is een goede scoutspeler iemand die risico kan afwegen ten opzichte van resultaat, afhankelijk van map en team en tegenstander. Dat vereist wat ervaring en zal aan het begin vast vaak fout gaan, maar zolang je van de fouten leert is dat niet bijzonder erg.

Een scout die risicoloos speelt lijkt mij daarbij vrij saai. Ik ga liever rondjes rijden op Malinovka op C7 bijvoorbeeld, om te voorkomen dat men de heuvel op gaat. Of op Swamp het midden inrijden naar een agressieve scoutbush met het gevaar dat je er de rest van de battle vastzit, maar met kans arty's te spotten. Als zulke dingen minimaal 7/10 keer goed kunnen gaan dan geloof ik wel dat het een redelijke tactiek is die potjes vrij vroeg al in je voordeel kan laten beslissen.

Ik kan overigens wel zeggen dat het dan qua WN8 ook wel goedkomt :)
http://www.vbaddict.net/t...ffec3f921fa39c5ef8121eeb3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:15
Riegah schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:00:
[...]
Scouten zonder risico resulteert ook niet bepaald tot hoge winrate. Volgens mij is een goede scoutspeler iemand die risico kan afwegen ten opzichte van resultaat, afhankelijk van map en team en tegenstander. Dat vereist wat ervaring en zal aan het begin vast vaak fout gaan, maar zolang je van de fouten leert is dat niet bijzonder erg.

Een scout die risicoloos speelt lijkt mij daarbij vrij saai. Ik ga liever rondjes rijden op Malinovka op C7 bijvoorbeeld, om te voorkomen dat men de heuvel op gaat. Of op Swamp het midden inrijden naar een agressieve scoutbush met het gevaar dat je er de rest van de battle vastzit, maar met kans arty's te spotten. Als zulke dingen minimaal 7/10 keer goed kunnen gaan dan geloof ik wel dat het een redelijke tactiek is die potjes vrij vroeg al in je voordeel kan laten beslissen.

Ik kan overigens wel zeggen dat het dan qua WN8 ook wel goedkomt :)
http://www.vbaddict.net/t...ffec3f921fa39c5ef8121eeb3
Ik merk dat mijn RU 251 meer af schikt dan mijn 13-90. Ik speel de RU 251 bijna als een medium.
RU 251 is ook een WN8 machine.

Ik had het eerst niet op light tanks maar de RU 251 is in 1 keer mijn favoriete tank geworden.

Je moet kansen met een light tank zien en de vijand irriteren.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat scouten sowieso lastig is en bijzonder slecht geimplementeerd. Om succesvol te zijn moet je alle mappen zeer goed kennen kennen, weten wanneer welke tanks ongeveer ergens aan komen, scoutposities kennen, ontsnappingsroutes weten en dan moet je alsnog hopen dat je niet gezien word. Ik begin onderhand scoutposities ook te kennen hoewel ik geen lichte tanks heb. Als ik een scout doorheb dan maak ik die af als het kan.

Ik heb er ook niet z'n probleem mee als er suicide scoutruns worden gereden. Het geeft een aardig overzicht welke tanks waar naartoe gaan waar ik meestal al genoeg mee kan. Ik denk ook niet dat je veel moet verwachten, al is het maar omdat het camosysteem veel te complex is en je bijna altijd een gok doet als je in een tank zit met camo. Wordt ik gespot als ik nu schiet of hier sta of net niet?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Xanaroth schreef op maandag 12 januari 2015 @ 21:39:
[...]

Het gaat erom dat WN8 een bepaalde speelstijl forceerd (net zoals je zelf aangeeft, gebruik bepaalde manier van scouten) zonder risico en richt je op schieten/damage in plaats van het spel te spelen. Ergens lijkt me dan geen goed uitgangspunt, wanneer er zoveel andere punten zijn die ook belangrijk zijn (scouten, cap resetten, cappen, schoten opvangen voor je medetanker..)
'k zeg niet dat je geen risico moet nemen. Ik zeg gewoon dat je moet weten wanneer wel en wanneer niet. Een gemiddelde battle duurt langer dan 5 minuten, het is dus van belang dat je ook als scout ten alle tijden probeert te overleven.

Daarenboven win je als de HP van de tegenstander op 0 staat (win op cap is een minderheid) dus damage doen en kills pakken blijft altijd cruciaal.

Zelfde concept... hoe langer je leeft hoe meer schade je kan doen. Hoe meer je invloed hebt op de battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wow... Laatste battle van de avond in mijn m46 had ik 3 arties tegenover mij.. Die hebben iets van 25-30 shells in mijn richting geschoten waarvan er 2-3 mij geraakt hebben..

Goede stats, must fap!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Naast schade doen is vooral het laten doen van schade door teamgenoten de taak van een scout...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Nou ik heb de Challenger geresearched, ben benieuwd.
Deze TD heeft dezelfde top gun als de voorgaande twee TD's in de lijn. Voor de Archer was die gun zeer goed, voor de Achilles voldeed ie het nog net. Ben bang dat deze tank met de top gun het nog wel eens moeilijk kan krijgen.

Maar, voordat ik echt iets over deze tank kan zeggen eerst maar eens de crew weer op 100% krijgen en de tracks en top turret researchen

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren lekker gegamed. Paar potjes met één vriend, en even later met twee vrienden. Waarvan de ene nog maar net begonnen is. En das te merken. :P Maar hij komt er wel, en wellicht kan ik 'm (als iets minder n00b) nog een paar tips geven.

Ik heb nu eindelijk de Tiger, met de lange 88mm. Wat een zalige gun. En wat een stoere tank is het. Hij speelt lekker, en ik bounce meer dan ik had verwacht. Alleen merk ik wel dat het bij deze tank wat lastiger is om Fire for Effect te halen (toch altijd mijn doel in iedere battle), vanwege het hoge aantal hp. Maar oefening baart kunst. Anyway, heb nu alleen de top engine er nog niet in, en ik vind het nu al een keeper. :)

Maar goed, met die vriend die nog maar net WoT speelt zijn we lekker bezig geweest op tier 3 en 4. Op tier 4 is de Panzer III toch ook wel een fijn tankje. Lekker snel, crappy gun, maar goed genoeg. Maar op tier 3 moest ik denken aan iets wat Jingles zei... Cruiser MkII met 3,7" derp. Heb me rotgelachen. Crusaders en Panzer IVH's nagenoeg oneshotten met een tier 3 tank, geniaal. :D Fire for Effects farmen, 1 goeie hit is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
PcDealer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:30:
Naast schade doen is vooral het laten doen van schade door teamgenoten de taak van een scout...
Als een scout in een battle hiermee "Patrol Duty" of "Scout" weet te halen; kan de scout in kwestie een beste sloot aan exp verwachten :+.

Als je dan ook nog zelf gaat meeschieten, wordt het helemaal een feest :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Geh, die scout-medal heb ik maar één keer gehaald. In m'n KV-220. Dat was een leuk potje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Vorige week ace gehaald op de T-54, en gister eindelijk de begeerde ace gehaald op de T-29.

Battle gewonnen door een 1-op1 van een 'niet al de snuggere' Tiger II te winnen.
Deze persoon kwam de heuvel afrijden om mij kapot te rammen; helaas voor hem bleef er 160 HP op de teller staan en heb ik hem facehugged gehouden door die lelijke duitser de heuvel weer op te duwen en afgeschoten door APCR door z'n cupola te schieten.

Toen het potje voorbij was, had ik pas door dat ik een Top Gun had gehaald :+

Afbeeldingslocatie: http://keencityproductions.files.wordpress.com/2011/08/borat_great_success.jpg

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:59:
Niet op alle maps, maar hull down ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
dr34m3dd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:59:
Ja ik blijf hem ook fijn vinden. Heb de T32 vrijgespeeld, maar wil de T29 nog niet weg doen. De T32 lijkt me namelijk marginaal beter dan de T29 + hogere tier matchmaking... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:09:
[...]

Niet op alle maps, maar hull down ja!
Noem 1 map, waar de T-29 niet goed is?!

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Kepro schreef op maandag 12 januari 2015 @ 22:11:
[...]

Ik merk dat mijn RU 251 meer af schikt dan mijn 13-90. Ik speel de RU 251 bijna als een medium.
RU 251 is ook een WN8 machine.

Ik had het eerst niet op light tanks maar de RU 251 is in 1 keer mijn favoriete tank geworden.

Je moet kansen met een light tank zien en de vijand irriteren.
Persoonlijk zie ik ook weinig andere rollen weggelegd voor de light tanks tegenwoordig, het is wel duidelijk met het vern**ken van Murovanka en introductie van citymap na citymap dat een pure spottingrol nauwelijks adequaat is om in te nemen. Wel jammer, want op zich zou ik best binocs mee willen nemen op mijn light-tanks, maar voor die 2-3 maps waar je daar echt wat aan hebt is het een verloren equipmentslot.

Flanken daarentegen, dat kan op bijna elke map.

Vanuit pure jaloezie na de WZ missies maar weer de E50 gepakt om daar de 3e MoE mee te grinden. WoT pakte groots uit om mij daarvan af te houden door de meest geweldige teamgenoten (https://www.youtube.com/watch?v=IL2Msc2dKv8) en van die mooie 2-15 uitslagen waar E100s en arty 0 damage doen. Affijn, u kent het wel. Gelukkig was daar uiteindelijk één van de betere potjes in mijn E50 om mij eindelijk over die 95% te duwen.

Met bijna 6k damage en 3k spotting damage en dan had mijn platoongenoot ook nog ruim 6k damage moeten doen om de win eruit te slepen:
http://wotreplays.com/site/1523006#self

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
Bertvdk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:47:
[...]

elke city map waar de scout je kan pennen en je sowieso target n°1 bent :-). Maar in de juiste handen is het (in mijn ogen) de beste tier 7 heavy. De t32 vind ik in vergelijking een stuk ****.

[ Voor 7% gewijzigd door Yoshi op 13-01-2015 15:32 ]

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
white modder schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:32:
[...]

elke city map waar de scout je kan pennen en je sowieso target n°1 bent :-). Maar in de juiste handen is het (in mijn ogen) de beste tier 7 heavy. De t32 vind ik in vergelijking een stuk ****.
Himmelsdorf > Hill
Stalingrad > Strand
Ensk > :(

Maar je hebt zeker gelijk dat je op zulke mappen wel gelimiteerd bent in je T-29.
Meeste mappen hebben gelukkig wel wat leuke plekjes waar je fatsoenlijk kan staan.
Riegah schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:52:
[...]

Met bijna 6k damage en 3k spotting damage en dan had mijn platoongenoot ook nog ruim 6k damage moeten doen om de win eruit te slepen:
http://wotreplays.com/site/1523006#self
Vanavond even de replay kijken hoor, ziet er interessant uit.

@youtubefilmpje : |:( |:( |:( |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Bertvdk op 13-01-2015 15:43 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
white modder schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:32:
[...]

Bertvdk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:42:
[...]

Himmelsdorf > Hill
Stalingrad > Strand
Ensk > :(

Maar je hebt zeker gelijk dat je op zulke mappen wel gelimiteerd bent in je T-29.
Meeste mappen hebben gelukkig wel wat leuke plekjes waar je fatsoenlijk kan staan.
Leert niemand meer tegenwoordig te sidescrapen? :N

Erg goed filmpje van een maat die zeer goed de controle houdt over de situatie en de match goed uitspeelt:

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2015 15:59 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
psychoclown schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:58:
[...]

[...]

Met een T29?

LOL :+ :+

Edit: Ok, het is mogelijk, maar de T29 is niet de meest ideale en meest betrouwbare tank om dit mee te doen. Tiger P does the job :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bertvdk op 13-01-2015 16:01 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan met alles sidescrapen, behalve arties en TD's (en lights want die profiteren er niet van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
psychoclown schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Je kan met alles sidescrapen, behalve arties en TD's (en lights want die profiteren er niet van).
Zie mijn Edit, in de vorige reactie ;)

Als ik de T29, dan wil ik die ziekelijke koepel gewoon maximaal gebruiken.
Heuvels zijn mijn vriend en anders dus facehuggen zoals ik gister heb ervaren :+

Gister in een T29 platoon in een tier 9 battle op Mines zonder artys, hun heavys 'tegengehouden'.
Ze hadden makkelijk er over heen kunnen drukken, maar doordat ze niet wisten dat er minime rugdekking was, hebben we die pot dik gewonnen :9

Me like 279mm turret armour :+

[ Voor 24% gewijzigd door Bertvdk op 13-01-2015 16:04 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uiteraard maar je moet wel realistisch blijven, sommige situaties kun je bijv. wel een heuvel goed kunnen gebruiken maar als je daardoor (te) weinig ondersteuning aan je team kunt bieden heb je er alsnog niks aan.
Daarnaast gaat het er niet om of je tank wel of niet de meest ideale tank is om, in dit geval, mee te kunnen sidescrapen maar feit is dat het zeer effectief blijft zeker in maps zoals Ensk waardoor dit alsnog prima maps zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
psychoclown schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:12:
Uiteraard maar je moet wel realistisch blijven, sommige situaties kun je bijv. wel een heuvel goed kunnen gebruiken maar als je daardoor (te) weinig ondersteuning aan je team kunt bieden heb je er alsnog niks aan.
Daarnaast gaat het er niet om of je tank wel of niet de meest ideale tank is om, in dit geval, mee te kunnen sidescrapen maar feit is dat het zeer effectief blijft zeker in maps zoals Ensk waardoor dit alsnog prima maps zijn :)
Het is inderdaad niet de bedoeling om met je T29 op Ensk achter dat hele kleine heuveltje te gaan zitten campen :).

Wat een meesterlijk filmpje van die Object 140 ja.
Ben zelf druk bezig met de eerste grind op de T-54, maar heb nu al zin in die tier 10 tank :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:50
Afbeeldingslocatie: https://db.tt/ufsyU8z7
Uninstall all please... ;w ;w ;w ;w
Dat ik top damage dealer mag zijn in mijn T71 in een Tier X match.

[ Voor 31% gewijzigd door Appie Heijn op 13-01-2015 17:59 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
weer live @ twitch.tv/holyitsdadon
Come watch me fail :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 17:34
[quote]psychoclown schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:58:
[...]
wat versta je dan niet onder:" in de juiste handen" ;-). maar hij verliest toch een pak van zijn pracht en praal in de city vind ik :-)

if it is not broken, don't fix it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De T29 of T32 sidescrapen is misschien iets te veel van het goede. Beiden zijn alleen geweldige tanks. De T32 is ook gewoon een verdomd goede heavy. Uitzonderlijke koepel en redelijk goed frontale romppantser en een kanon dat zeer consistent is voor maar 0.4 precisie. (ja dag, het ding is veel en veel beter because logic)
Dan is 198mm pen voldoende tegen de meeste doelen en de prem granaat voldoende tegen bijna elke T10. De T32 begint onderhand een van mijn favoriete tanks te worden. Ik vind het ding in ieder geval veel beter dan de Tiger II. Zodra je hull down staat ben je levensgevaarlijk en hull down lukt mij ook redelijk op Ensk. Anders trade ik met IS3's ofzo. Ik herlaad sneller en leg veel sneller aan. 640hp uitdelen is beter dan 390hp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

zojuist werd ik in mijn Borsig in de fik geschoten, maar na gebruik van de brandblusser stond ik nog steeds in de brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Ik had net echt de meest lucky & random ever! blind shot kill in de T29.
Had echt zoiets van HuH!!?? :) \o/ ! _O- 8)7

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Zo'n shot had ik afgelopen week ook, tank was al minimaal 3 sec niet gespot en hij reed nog vooruit, beetje ingeschat waar en ik blind shot hem op meter of 300 :+

Heb je server side rectangle aan staan? Viel me op dat je crosshair over het scherm stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:49:
zojuist werd ik in mijn Borsig in de fik geschoten, maar na gebruik van de brandblusser stond ik nog steeds in de brand?
Duitse tank. ;)
Nee, geen flauw idee. Misschien werd je weer geraakt en brandde je door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ach, het was zo'n 'alles wat raakt sloopt een module' potje, dus het zal wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
themaxter schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:12:

Heb je server side rectangle aan staan? Viel me op dat je crosshair over het scherm stuitert.
Een wat? Heb 'k iets niet goed staan qua settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:21:
Ach, het was zo'n 'alles wat raakt sloopt een module' potje, dus het zal wel :P
Gewoon karma omdat je de Borsig speelt. Smerige neptank met BS camo en BS kanon.
Gewoon naar de E-50, dat is pas een tank. 8)

Nee bestond echt, totaal niet bedacht door wargaming, very stronk design. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-01-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanavond kan ik nog geen aardappel overwinnen met een E-100. Wat een BS matches. Het is ook niet één keer spannend. Gewoon 15-3 blijven verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:30:
[...]

Gewoon karma omdat je de Borsig speelt. Smerige neptank met BS camo en BS kanon.
*ahem*

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/128-2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door User op 13-01-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ken de projecten. Daar gaat het alleen om de 15cm sFH 18M en niet om de 12,8cm Kanone 44, want dat was de PaK 44 eigenlijk en geen luchtdoelkanon. De Kanone 44 was een uitzonderlijk goed kanon voor die tijd welke beroemder is geworden als de PaK 44 omdat er door de gigantische rotzooi waar Nazi Duitsland in november 1944 in belande. (zweden stopte met leveren van ijzererts wat echt een klap was)

Hierdoor en ontwerpmoeilijkheden welke ontstaan als je 24 uur per dag gebombardeerd word zorgde er voor dat er geen affuiten waren waardoor een aantal lopen provisorisch op de affluit van de Sovjet A-19/ML-20 of de Franse Canon de 155 GPF mle.1917 werden geplaatst of terechtkwamen in de Jagdtiger als de Pak 44.

Dan nog de "tank", tenminste zoals het in in WoT zit. Tja het is nota bene een artillerievoertuig en er is nu nauwelijks een mogelijkheid voor elevatie van de loop. Leuk dat er een tekening is maar dit zou nooit worden goedgekeurd, zelfs als Hitler het per se wou en dat zegt wat in 1944...
Verder was dit hele project voor een nieuw artillerievoertuig te belachelijk voor woorden op te veel vlakken maar dat is een ander verhaal.

Met BS kanon bedoel ik de snelheid waarmee je herlaad. Dat ga je nooit halen met een 12,8 cm op deze manier. Om überhaupt vuursnelheden te halen van vijf granaten per minuut heb je een bemanning nodig met minimaal vier laders die er dus niet zijn...

Oh en je links lijken mij vrij dood. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Da's allemaal leuk en aardig, maar ondertussen ben ik mede door dat fantavoertuig geragequit na 3 winst uit 13.

Interessant: http://tech.onliner.by/2015/01/13/wargaming-10
WG is van de beurs geknikkerd. Ze stonden in Cyprus geregistreerd (je weet wel, waar twee jaar geleden die ophef over was omdat het een witwasparadijs voor Russen is), omdat ze niet aan de eisen voor beursgenoteerde bedrijven konden voldoen. Schijnbaar was iets relatief eenvoudigst als het regelmatig publiceren van je cijfers was al te moeilijk...

[ Voor 65% gewijzigd door Edmin op 13-01-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus waar blijft het fraudeonderzoek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User, ik zie je plaatjes niet.

(hopelijk ben ik niet de enige hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:19:
Dus waar blijft het fraudeonderzoek? :P
In Sovjet Russia... enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Net potje gehad op Kharkov met mn SU-100. Begin beetje kut, wordt onnodig geraakt omdat ik ga spotten (ja lol, dacht dat ik iets verder kon rijden voor mooie sniper spot) maar lukt me om op tijd dekking te vinden en vervolgens toch paar hits te doen.

Is het over, zie ik 7 kills staan samen met ace tanker, top gun, high caliber, de eerste MOE en als kers erop genoeg xp voor de volgende tank unlock (SU-152). Heerlijk avondje zo.

Nu op naar MoE #2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Joindry schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:20:

Ik ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

Rechtsklik en de afbeelding-URL kopiëren en dan in een nieuw tabblad openen.

Dat dit anno 2015 op een Tweakers forum nog uitgelegd moet worden..

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 13-01-2015 22:27 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:03:
Ik ken de projecten. Daar gaat het alleen om de 15cm sFH 18M en niet om de 12,8cm Kanone 44, want dat was de PaK 44 eigenlijk en geen luchtdoelkanon. De Kanone 44 was een uitzonderlijk goed kanon voor die tijd welke beroemder is geworden als de PaK 44 omdat er door de gigantische rotzooi waar Nazi Duitsland in november 1944 in belande. (zweden stopte met leveren van ijzererts wat echt een klap was)
Tweede plaatje is van hetzelfde type ontwerp (minus 1 loopwiel) met een 12.8. Link naar plaatje is onderaan deze post te vinden.
Dan nog de "tank", tenminste zoals het in in WoT zit. Tja het is nota bene een artillerievoertuig en er is nu nauwelijks een mogelijkheid voor elevatie van de loop. Leuk dat er een tekening is maar dit zou nooit worden goedgekeurd, zelfs als Hitler het per se wou en dat zegt wat in 1944...
Verder was dit hele project voor een nieuw artillerievoertuig te belachelijk voor woorden op te veel vlakken maar dat is een ander verhaal.
Dat ontwerp kan prima elevatie hebben. De Mittlere Einheitswaffenträger met 15 cm sFH18/6 L/30 of 12.8 cm K18/3(sf) L/55 hebben beide een elevatie van 45 graden.
Met BS kanon bedoel ik de snelheid waarmee je herlaad. Dat ga je nooit halen met een 12,8 cm op deze manier. Om überhaupt vuursnelheden te halen van vijf granaten per minuut heb je een bemanning nodig met minimaal vier laders die er dus niet zijn...
Balance reasons.

Zijn je geliefde Duitse tanks een keer OP, is het weer niet goed.

Hmm vreemd, ik heb ze gewoon van Google Images gehaald.

Losse links:
http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/150.jpg
http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/128-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Lol _o- Net in m'n Leopard scoutje een Hellcat in een 1 op 1 deul gekilled terwijl ik met de autoloader rondrijd _o-

In eerste instantie had hij niet door dat hij het cirkelen van mij kon stoppen door zelf ook te gaan rijden.. Toen ie dat door had toch maar 1 schot gepakt en daarna vrolijk verder gegaan _o- WN8 van 8800 terwijl ik niet z'n goede speler ben in een scout :P (nu deed ik dus maar zelf veel damage :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
FTR staat hotlinken volgens mij niet toe, vandaar dat ze niet zichtbaar zijn als je ze in de IMG-tag plaatst.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:30:
[...]
Tweede plaatje is van hetzelfde type ontwerp (minus 1 loopwiel) met een 12.8. Link naar plaatje is onderaan deze post te vinden.
Oh wat mooi, een tekening. Als iets getekend is dan moet het wel kloppen en praktisch zijn. -)
[...]
Dat ontwerp kan prima elevatie hebben. De Mittlere Einheitswaffenträger met 15 cm sFH18/6 L/30 of 12.8 cm K18/3(sf) L/55 hebben beide een elevatie van 45 graden.
Ooit gehoord van het principe van terugslag? Ter demonstratie:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GO4B2FoG4K4]

Wens je veel succes met je sluitstuk dat bij het eerste schot dwars door het voertuig gaat...
[...]
Balance reasons.

Zijn je geliefde Duitse tanks een keer OP, is het weer niet goed.
Jij snapt het echt niet hé? Ik wil een fatsoenlijke balans zien. Daar hoort rotzooi zoals al die achterlijke papiertanks, belachelijke overbewapening van met name Russische tanks en het verlagen van de doorslagkracht van Duitse kanonnen niet bij. Het is dieptreurig dat tanks zoals de Panther en Tiger überhaupt een beter kanon nodig hadden. Als beide kanonnen hadden gepresteerd naar behoren dan waren de 7,5cm L/100 en de KwK 43 niet nodig geweest op T7. Wargaming heeft van de hele tier/techtree een gigantische rotzooi gemaakt waar niks meer klopt en goede tanks bagger zijn tenzij ze belachelijk overbewapent. Een leuk voorbeeld zijn de Amerikaanse mediums. De T20 had gewoon op T6 moeten zitten als alternatief voor de Shermans met de 76mm, T7 de Patton met de 127mm dikke koepel, T8 de M47, T9 de M48 en T10 de M60. Zo moeilijk was dat niet geweest en dan had je niks hoeven overbewapenen of extra pantser te hoeven geven...

Oh en verklaar maar eens waarom ik binnenkort de M103, Centurion 7/1 en de M26 Patton ga unlocken en gisteren de IS3 heb unlocked? Dat kan echt niet omdat ik alleen maar Duitse tanks speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Wow, wat kan men zich druk maken over een arcade spelletje waar je gratis dikke fun mee kan hebben...#justsaying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
HirzoSchuurman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:02:
Wow, wat kan men zich druk over een arcade spelletje waar je gratis dikke fun mee kan hebben...#justsaying
Yep, als dit spel realistisch zou zijn dan hadden we dit niet:

Afbeeldingslocatie: http://siemkakto.pl/wp-content/uploads/2015/01/1505190_861366733907500_7437376192365391571_n.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 13-01-2015 23:05 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Offtopic i guess :$ , maar hier ook mensen die in de beta van armored warfare proberen te komen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nope, geen interesse in moderne tanks. Daarbij leek het een beetje teveel op WoT in het laatste filmpje wat ik zag, en dan hou ik het liever bij WoT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nope komen andere games aan die ik ga spelen, toxikk early access op 22 januari en er wordt gewerkt aan de nieuwe UT.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
white modder schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:51:
[...]

wat versta je dan niet onder:" in de juiste handen" ;-). maar hij verliest toch een pak van zijn pracht en praal in de city vind ik :-)
Dat had ik even gemist :+
Maar in city maps moet je het op de goede gun gooien en dan kom je met oa. sidescrapen dus een heel eind.
HirzoSchuurman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:08:
Ik had net echt de meest lucky & random ever! blind shot kill in de T29.
Had echt zoiets van HuH!!?? :) \o/ ! _O- 8)7
Van de week een MT-25 aan het leaden en ongespot en buiten drawing distance hoorde ik een bounce :P
Edmin schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:32:
Vanavond kan ik nog geen aardappel overwinnen met een E-100. Wat een BS matches. Het is ook niet één keer spannend. Gewoon 15-3 blijven verliezen.
Zo zijn helaas veel van de tier 10 potjes de laatste maand/2 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
GoldenSample schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:32:
Lol _o- Net in m'n Leopard scoutje een Hellcat in een 1 op 1 deul gekilled terwijl ik met de autoloader rondrijd _o-

In eerste instantie had hij niet door dat hij het cirkelen van mij kon stoppen door zelf ook te gaan rijden.. Toen ie dat door had toch maar 1 schot gepakt en daarna vrolijk verder gegaan _o- WN8 van 8800 terwijl ik niet z'n goede speler ben in een scout :P (nu deed ik dus maar zelf veel damage :P)
Na de Hellcat nerf is die redelijk makkelijk om te circlen... de meeste gaan met hun loop draaien en achterwaarts afdraaien, laat dat nu net enorm traag gaan in de 'nieuwe' Hellcat. In een scout kan je makkelijk hoge WN8 halen, als je maar op lage tier uitkomt, tegen tier 8 ga je niet zoveel damage doen en zo balanceerd dat weer uit.
wsLy schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:26:
[...]

Rechtsklik en de afbeelding-URL kopiëren en dan in een nieuw tabblad openen.

Dat dit anno 2015 op een Tweakers forum nog uitgelegd moet worden..
Based on your organization's access policies, access to this web site ( http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/150.jpg ) has been blocked because the web category "Games" is not allowed.

Fuck da anno 2015 :)
HirzoSchuurman schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:12:
Offtopic i guess :$ , maar hier ook mensen die in de beta van armored warfare proberen te komen trouwens?
Snelheid bij AW ligt weer hoger, net daarom vind ik WoT zo relaxed :) Je moet geen 15 jarige zijn met supersnelle reflexen. Wel al een tijdje geleden sign up gedaan voor de beta. Er zitten wel leuke features in, smoke screen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 17:15
Van wat ik nu zie en weet lijkt AM veel te veel opties en mogelijkheden te hebben.

Ik ben nog steeds verslaafd aan WoT.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Ik heb me opgegeven.
Ben gewoon erg benieuwd naar dit spel.

Hopelijk is het zoiets als wot, maar dan met betere graphics.
Maar ik ben bang dat sommige dingen minder goed zullen zijn, en andere dingen weer beter.
Ik ben bang dat wot wel spelers gaat verliezen die overstappen naar dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Inrage schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:37:
[...]

Based on your organization's access policies, access to this web site ( http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2013/09/150.jpg ) has been blocked because the web category "Games" is not allowed.

Fuck da anno 2015 :)
Ja dat is bij jou het geval. Bij mij werden de afbeeldingen niet weergegeven omdat hotlinken niet werkt. Bij jou is het een filter.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
_O-
Oh yes and one more thing. The girl crews will have male voiceovers, as confirmed by Erissa, WG EU employee. I am sure we are all excited about our new drag queen crews. Hell, maybe they even decided to replace China in the game with Thailand…
http://ftr.wot-news.com/2...ions-tomorrow-drag-crews/

Maar goed, morgen beginnen dus de individual missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:54:
[...]

Oh wat mooi, een tekening. Als iets getekend is dan moet het wel kloppen en praktisch zijn. -)
Geachte meneer Doyle,

Ik kwam laatst een willekeurig iemand tegen op een forum die beweerde dat je onderzoek en tekeningen nergens op slaan. Ik verwacht van u dat u uw tekeningen per direct uit uw boeken verwijderd omdat deze incorrect zijn.

Met vriendelijke groet,
User
[...]
Ooit gehoord van het principe van terugslag? Ter demonstratie:

[video]

Wens je veel succes met je sluitstuk dat bij het eerste schot dwars door het voertuig gaat...
Uiteraard heb ik van het principe van terugslag gehoord, ik werk/reken bijna dagelijks aan wapensystemen/munitie.

Btw, als je je eigen filmpje goed bekeken had, dan had je op 0:47-0:49 gezien dat het stuk geschut op een slede zit, die doorloopt tot zijn maximale terugslag. Met andere woorden, als je slede niets raakt, zal je afsluiter ook niets raken, tenzij je iets op/boven de slede in het verlengde van de afsluiter monteert. Als de slede vrij is van het voertuig zal de afsluiter ook vrij zijn van het voertuig.

En verder zijn zat manieren om de terugslag op te vangen dan wel te verminderen. Om maar een voorbeeld te noemen, het kanon op de tekening heeft wel een mondingsrem, die in het filmpje niet.
[...]

Jij snapt het echt niet hé? Ik wil een fatsoenlijke balans zien. Daar hoort rotzooi zoals al die achterlijke papiertanks, belachelijke overbewapening van met name Russische tanks en het verlagen van de doorslagkracht van Duitse kanonnen niet bij. Het is dieptreurig dat tanks zoals de Panther en Tiger überhaupt een beter kanon nodig hadden. Als beide kanonnen hadden gepresteerd naar behoren dan waren de 7,5cm L/100 en de KwK 43 niet nodig geweest op T7. Wargaming heeft van de hele tier/techtree een gigantische rotzooi gemaakt waar niks meer klopt en goede tanks bagger zijn tenzij ze belachelijk overbewapent. Een leuk voorbeeld zijn de Amerikaanse mediums. De T20 had gewoon op T6 moeten zitten als alternatief voor de Shermans met de 76mm, T7 de Patton met de 127mm dikke koepel, T8 de M47, T9 de M48 en T10 de M60. Zo moeilijk was dat niet geweest en dan had je niks hoeven overbewapenen of extra pantser te hoeven geven...
Jij wil geen 'fatsoenlijke balans' zien, jij wil een 'DanielWW2 balans' zien. En daar komt een Tiger met lange acht-acht blijkbaar niet in voor. Als je de penetratie van de korte acht-acht verhoogt en de lange acht-acht weghaald, hoe denk je dat mensen daarop reageren? Ik denk zo: "ER WAS OOK EEN ONTWERP VAN EEN TIGER MET LANGE ACHT-ACHT, IK WIL DIE OP MIJN TIGER, HIJ IS NU NIET STERK GENOEG. RUSSIAN BIAS!!!!11!", aldus Wehraboos.

Ik vind het interessant dat de lange acht-acht en 7.5 cm L/100 wel op de Tiger en Panther zitten. Jij vind dat blijkbaar onacceptabel en daar moet blijkbaar alles en iedereen maar het veld voor ruimen?

Dat de tech trees op punten een rotzooi zijn zal ik niet ontkennen, ik bazuin ik al veel langer rond hierzo. Maar je voorstel om de T20 als alternatief voor de Sherman te doen slaat ook als een tang op een varken. De T20 (serie) was grotendeels bedoeld als vervanger voor de Sherman, niet als tweede optie. Dat de Amerikanen pas bij de T26 besloten dat ze een nieuwe tank nodig waren, hebben ze die aangenomen. Daarvoor waren zij van mening dat de Sherman nog voldeed, maar dat is ze later ook aardig opgebroken. Het is dan ook niet verwonderlijk dat delen van het T2x programma verwerkt zijn in de Sherman als stop-gap measure.
Oh en verklaar maar eens waarom ik binnenkort de M103, Centurion 7/1 en de M26 Patton ga unlocken en gisteren de IS3 heb unlocked? Dat kan echt niet omdat ik alleen maar Duitse tanks speel...
Waar hoor je mij zeggen dat je alleen Duitse tanks speelt? Volgens mij lees je dingen die er niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Ben erg benieuwd naar deze missies.
Ik heb ze op de testserver helaas niet kunnen doen, omdat ik constant in platoon aan het spelen was 8)

Bedankt voor het delen van deze info _/-\o_

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
wsLy schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:05:
[...]

Yep, als dit spel realistisch zou zijn dan hadden we dit niet:

Afbeeldingslocatie: http://siemkakto.pl/wp-content/uploads/2015/01/1505190_861366733907500_7437376192365391571_n.jpg
Ik kom liever dit gedrocht tegen dan een WT Auf IV hoor (want die spot je vaak niet)! Overigens speel ik ook liever de WT Auf IV, zelfde firepower waarbij je WEL camo hebt en niet 45-50 seconden weerloos bent 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Toch maar eens kopen dan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Moet je zeker doen! Ik vind dit samen met de Obj. 704 de leukste TD uit het spel! Wel ff doorhebben dat je achteruit moet parkeren, omdat je dan meer gun depression hebt EN minder van jezelf laat zien, waardoor je heel irritant kunt peek-a-boo'en als je toch gespot wordt :*)

Edit: Gefeliciteerd met je b-day trouwens Ed :D

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 14-01-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Bertvdk schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:15:
[...]

Ben erg benieuwd naar deze missies.
Ik heb ze op de testserver helaas niet kunnen doen, omdat ik constant in platoon aan het spelen was 8)

Bedankt voor het delen van deze info _/-\o_
Vooralsnog snap ik niets van hun uitleg. Vanavond maar eens even rustig thuis lezen. Een ding is me duidelijk: het is kapot veel werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:47:
[...]

Over het algemeen zijn city maps niet je vriend. Met name Stalingrad, Ensk Ruinberg daar wil je wat dikker hull armor hebben. 102 mm schiet je met een t4 a t5 doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Razorbite schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:24:
[...]

Vooralsnog snap ik niets van hun uitleg. Vanavond maar eens even rustig thuis lezen. Een ding is me duidelijk: het is kapot veel werk!
Het zijn inderdaad veel missies per tanksoort, waarbij je zowel missies alleen, als in platoon moet doen.
Vooral de final missies, om de speciale tanks vrij te spelen, schijnen vrij heftig te zijn.

Morgen weten we het allemaal :+
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:07:
[...]

Over het algemeen zijn city maps niet je vriend. Met name Stalingrad, Ensk Ruinberg daar wil je wat dikker hull armor hebben. 102 mm schiet je met een t4 a t5 doorheen
Op de mappen die jij noemt heb je inderdaad met de T-29 geen "OP" heavy.
Dat wil niet zeggen dat je compleet nutteloos bent.
De T29 heeft een supergoed kannon en ik zou in een map als Ensk mijn betere heavies gewoon ondersteunen of flanken.

Maar zeker niet voorop gaan rijden 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Bertvdk op 14-01-2015 16:12 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:11:
[...]

Moet je zeker doen! Ik vind dit samen met de Obj. 704 de leukste TD uit het spel! Wel ff doorhebben dat je achteruit moet parkeren, omdat je dan meer gun depression hebt EN minder van jezelf laat zien, waardoor je heel irritant kunt peek-a-boo'en als je toch gespot wordt :*)
Ik heb toch pas 1 T9 in de garage en ik zit een beetje te wachten tot ik er eentje tegen kom die ik ook daadwerkelijk leuk vind... Qua XP kan ik kiezen uit de IS-8 en de Waffelbaker4... En ik ben best een TD fan :P
Edit: Gefeliciteerd met je b-day trouwens Ed :D
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Edmin schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:10:
[...]

Ik heb toch pas 1 T9 in de garage en ik zit een beetje te wachten tot ik er eentje tegen kom die ik ook daadwerkelijk leuk vind... Qua XP kan ik kiezen uit de IS-8 en de Waffelbaker4... En ik ben best een TD fan :P

[...]

Thx!
Ik kan niets anders dan 'm aanbevelen! Ook WoTlabs heeft er een leuke review over geschreven :)

Link: http://wotlabs.net/articles/waffentrager-auf-pz-iv-review/

Conclusie: The waffle 4 has a flawlessly amazing gun platform on a fast, good camo, and good view range frame. That’s pretty monstrously strong…when you can sit back and fire. When you can’t, the tank still is formidable – high HP and good alpha can deter many opponents…but not all. As such, this tank is somewhat map and team dependent, like many DPG engines. But when it can play to its strengths…Jesus Christ its strong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:07:
[...]

Tenzij je een bult puin hebt. Die zijn best vaak te vinden. Echter om hoekjes kijken bij gebouwen is af te raden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
is [GOT2] nog actief?
Ik dacht een 'fun' clan te joinen :-)

[ Voor 46% gewijzigd door freelh op 14-01-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
GoT2 is meer dan actief, via de clan pagina of PCdealer kan je een aanvraag doen.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:05
Tsja ik heb ook al een tijd geleden een aanvraag gedaan via de site, volgens mij in oktober, maar daar heb ik nooit reactie op gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
RamonK schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:57:
Tsja ik heb ook al een tijd geleden een aanvraag gedaan via de site, volgens mij in oktober, maar daar heb ik nooit reactie op gehad.
3uur per week online zijn is nu ook niet echt clan materiaal hé ;)
Althans dat was mijn mening toen ik jouw application las. Maar goed, dat is interne keuken en ik ben geen recruiter, al zeker niet voor GoT2.

'k zie wel vaak veel actieve leden van GoT2 op teamspeak dus de clan leeft zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

psychoclown schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:22:
[...]

Van de week een MT-25 aan het leaden en ongespot en buiten drawing distance hoorde ik een bounce :P
Van de week had ik op Prokhorovka zoiets ook, maar zuurder. Ik spawnde noord en de battle duurde eeuwen. Op het eind heb ik de 1/2 lijn opgeruimd en race naar hun cap omdat hun laatste tank gespot was op de zijkant van de heuvel. Ik ging het compleet niet halen (nog iets van 7 seconde op de klok en ver buiten render range) en schoot een laatste wanhoopsschot met nog 3sec te gaan. Een verrekte critical en zijn track eraf :X :X

FFFFUUUUUU

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:33
Inrage schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:18:
[...]

Althans dat was mijn mening toen ik jouw application las. Maar goed, dat is interne keuken en ik ben geen recruiter, al zeker niet voor GoT2.

'k zie wel vaak veel actieve leden van GoT2 op teamspeak dus de clan leeft zeker!
Ik probeer zelf wanneer ik kan online te zijn. Vooral in wot zelf. Ben altijd in voor een platoon. Alleen TS3 moet ik nog steeds installeren op me nieuwe pc 8)7 Vooral in het weekend zijn er redelijk veel mensen altijd online in GOT2. Denk aan 10 tot 15 man. Er is ook redelijk vaak stronghold. Nu gaan we ook meedoen aan Easy 8 toernooi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:05
[...]

Vandaar dat er het woord minstens staat. Sommige weken zijn gewoon druk vanwege voorbereiding tentamens, andere weken heb ik juist weer meer tijd en kom ik makkelijk over de 10 uur. Daar gaat het verder ook niet om, maar aangezien ik geen bericht kreeg ging ik er maar vanuit dat er niet echt nieuwe leden werden aangenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag flink opgeschoten met de UK grind, 27 battles met UK tanks gedaan (1 met caernarvon en de rest Cromwell) en een totaal van 60 kills en 42k damage gedaan.

Nu nog maar 42 kills en 42k damage om de missie te voltooien :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Eerder al even gemeld, maar hierbij ook de replay van mijn eerste Ace op de T-54 van vorige week.

- God bless the Automatic Fire Extinguishers :+
- Not a single Goldshell was used/needed that day

Link: http://wotreplays.com/site/1528873#redshire-debanus-t-54

Noot bij de laatste 20 seconden: Topgun was me al meerdere keren net ontlopen, dus je probeert alles wat je kan.... :X

[ Voor 8% gewijzigd door Bertvdk op 14-01-2015 23:57 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
[...]

Goh, voor mij loopt het van 3u tot 12u per week. Het is tenslotte een sollicitatie voor GOT2, niet GOT... Ach ja, dan weten we weer waarom de aanvraag onbeantwoord zou kunnen blijven. :/

Ik ben voornamelijk op zoek naar platoongenoten, beetje TS, eventueel wat CW. Maar relaxed... Een clan met een gemiddelde van 43% WR of een Commander met 350WN8 spreekt me dan niet meteen aan. Ik ben geen Unicum, maar ik weet wel hoe ik mijn Black Prince moet anglen... Soms toch ;) .

Sinds maandag aan het grinden naar de Chaffee, op langere termijn misschien naar de Bulldog - eerst die skills wat opbouwen. Het snellere en lichtere type LT is nieuw voor mij (ik kom meer van de GBR lijn), gisteren pas mijn eerste goede pot gespeeld op de Stuart M5. Ik weet er de fun wel in te vinden, als ik mijn geduld weet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freelh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:18:
[...]

Goh, voor mij loopt het van 3u tot 12u per week. Het is tenslotte een sollicitatie voor GOT2, niet GOT... Ach ja, dan weten we weer waarom de aanvraag onbeantwoord zou kunnen blijven. :/
Dus omdat er een 2 in de naam staat moeten we daar alle inactieven en nauwelijks-online spelers ingooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:08:
[...]

Op de mappen die jij noemt heb je inderdaad met de T-29 geen "OP" heavy.
Dat wil niet zeggen dat je compleet nutteloos bent.
De T29 heeft een supergoed kannon en ik zou in een map als Ensk mijn betere heavies gewoon ondersteunen of flanken.

Maar zeker niet voorop gaan rijden 8)7
Ik zeg niet dat het een slechte tank is!! Je zal mij dat nooit horen zeggen! Het is een van de weinige tanks waarvan ik zeker weet dat ik die hou in de huidige vorm!

En ja een bult puin helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
User schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:22:
[...]
Dus omdat er een 2 in de naam staat moeten we daar alle inactieven en nauwelijks-online spelers ingooien?
Hold your horses... Zeker niet. Dat zeg ik niet... Het is een kwestie van interpretatie. Als een zelfde community 2 groepen heeft en deze opdeelt in 'Actievere leden' en 'Casual/Leveling/Fun', is daar, naar mijn mening, ook een factor tijdsbesteding bij ingebouwd.
Als je wekelijks +15, +20u besteedt aan WoT, zie ik je als een actiever lid. Hetzelfde voor een Premium vs Standard. (Ik besteed Gold, maar niet aan de account.)

Tenzij je het woord leveling anders ziet, natuurlijk...

GOT2 moet zijn ziel zeker niet verkopen.
Maar goed, we got off on the wrong foot. Unfortunately. Geen kwaad woord over GOT(2) of een andere clan als dit een reden is. Het is gewoon een andere kijk en we rijden even vrolijk naast elkaar in de volgende Random Battle. Opnieuw, ik zie mezelf als een Casual lid en steek zoveel tijd in WoT als ik kan. De vriendin vindt het momenteel al meer dan genoeg :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freelh schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:34:
[...]

Hold your horses... Zeker niet. Dat zeg ik niet... Het is een kwestie van interpretatie. Als een zelfde community 2 groepen heeft en deze opdeelt in 'Actievere leden' en 'Casual/Leveling/Fun', is daar, naar mijn mening, ook een factor tijdsbesteding bij ingebouwd.
Als je wekelijks +15, +20u besteedt aan WoT, zie ik je als een actiever lid. Hetzelfde voor een Premium vs Standard. (Ik besteed Gold, maar niet aan de account.)

Tenzij je het woord leveling anders ziet, natuurlijk...
In principe is het verschil tussen de beide clans dat de ene clan is voor mensen die actief CW/Tier 10 Strongholds willen doen, en de andere clan voor mensen die het niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
User schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:36:
[...]
In principe is het verschil tussen de beide clans dat de ene clan is voor mensen die actief CW/Tier 10 Strongholds willen doen, en de andere clan voor mensen die het niet boeit.
NP. Have fun on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Gisteren mijn ace gehaald op mijn object 140. Was echt een epic potje. Als ik er vanavond aan de zal ik hem even uploaden. Het was in ieder geval goed voor 7 kills, 7k dmg en over 1400 base xp. It made my day.

Gisteren ging sowieso awesome, na 14 potjes moeten stoppen vanwege andere bezigheden. Uitgekomen op een overal WN8 van bijna 5K en een winrate van 93%. Nu proberen deze lijn door te trekken en dan komt het wel goed mijn stats denk ik :9~

[ Voor 36% gewijzigd door Bigsexy3 op 15-01-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:33
http://ftr.wot-news.com/2...ndividual-missions-video/

Uitleg filmpje over de komende missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Dusss...
We moeten eerst 20 TD missies doen, voordat de 2e campain wordt geopend, and so on...
En Arty missies?! :| :F
Bigsexy3 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:45:
Gisteren mijn ace gehaald op mijn object 140. Was echt een epic potje. Als ik er vanavond aan de zal ik hem even uploaden. Het was in ieder geval goed voor 7 kills, 7k dmg en over 1400 base xp. It made my day.

Gisteren ging sowieso awesome, na 14 potjes moeten stoppen vanwege andere bezigheden. Uitgekomen op een overal WN8 van bijna 5K en een winrate van 93%. Nu proberen deze lijn door te trekken en dan komt het wel goed mijn stats denk ik :9~
Lekker hoor :)
Heb gister ook niet veel kunnen spelen, maar het ging weer zoals het eigelijk altijd gaat.
Pannekoeken teams en Poolse ***kinderen die het account van papa aan het verpesten zijn....

[ Voor 51% gewijzigd door Bertvdk op 15-01-2015 09:47 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Hmm.. ik zie dat de eerste missies (supermakkelijk ook nog) allemaal ook nog 30 tot 80k credits opleveren, opgeteld bij elkaar tikt dat behoorlijk aan.

Wellicht had ik geen t7 en t8 premium credit grinder hoeven kopen met kerst :p

Geen spijt van mn IS-6 aankoop BTW, al is het jammer dat er opeens zo veel WZ-111 broertjes rondrijden bestuurd door no-lifers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
_Anvil_ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:46:
Hmm.. ik zie dat de eerste missies (supermakkelijk ook nog) allemaal ook nog 30 tot 80k credits opleveren, opgeteld bij elkaar tikt dat behoorlijk aan.

Wellicht had ik geen t7 en t8 premium credit grinder hoeven kopen met kerst :p

Geen spijt van mn IS-6 aankoop BTW, al is het jammer dat er opeens zo veel WZ-111 broertjes rondrijden bestuurd door no-lifers ;)
IS-6 is sws een toptank hoor.
Daarbij zijn de missies natuurlijk maar éénmalig O-)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Je kunt ze opnieuw doen als je de 2nd objective mist lees ik, al denk ik dat je de credits maar 1 keer krijgt.

Met die 2nd objective tokens kun je dan 1 set overslaan, arty voor de meesten. En in mijn geval liever ook light tanks als het kan. Ik kan mn m3 priest terugkopen wellicht (kan ik iedereen aanraden, 40 rondjes arty spelen is heel leerzaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
_Anvil_ schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:51:
Je kunt ze opnieuw doen als je de 2nd objective mist lees ik, al denk ik dat je de credits maar 1 keer krijgt.

Met die 2nd objective tokens kun je dan 1 set overslaan, arty voor de meesten. En in mijn geval liever ook light tanks als het kan. Ik kan mn m3 priest terugkopen wellicht (kan ik iedereen aanraden, 40 rondjes arty spelen is heel leerzaam)
Je krijgt een reward voor de primary objective en de secondary objective. Als je de missie opnieuw doet, omdat je de secondary niet gehaald had krijg je natuurlijk enkel de reward van de secondary objective. Zo krijg je bij de eerste missies 50k voor de primary en 25k voor de secondary.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.