[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En toen kwam je SirFoch tegen op lakeville, en hij verdronk zichzelf. 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:18:
En toen kwam je SirFoch tegen op lakeville, en hij verdronk zichzelf. 8)7
Speelde hij arty? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee een T34. Ik denk dat die per ongeluk erin reed. Einde van de game.
Het laat alleen wel zien dat niemand immuum is om full retard te gaan op die map. :P

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-01-2015 15:28 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33
/me p0st houdt van de Pershing
Wat een heerlijke tank! Trollerige turret, prima mobiliteit, prima gun/pen/reload!

Oh en het is insane credit weekend, bijna vergeten! +30% als je in Top10 staat, en +40 % als je in de Top3 staat! (dus totaal 170% als je in de Top 3 staat, confirmed, win+loss). Dat wordt veel Type/FCM spelen :9

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CVL8BSk.png

Laf, werkt idd niet op Premium tanks zoals the_maxter DaniëlWW2 zegt ;(

[ Voor 10% gewijzigd door p0st op 09-01-2015 17:52 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Werkt niet voor Premium tanks. Daar kwam ik net ook achter. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dr34m3dd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:58:
Victory!
Battle: Lakeville
Vehicle: Cromwell
Experience received: 6.726 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 84.069
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
dr34m3dd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:52:
Victory!
Battle: Sand River
Vehicle: Type 59
Experience received: 7.486 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 155.902
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

nummer 2 :D
Zo.. dat is een zijn twee flinke!
p0st schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:37:
Wat een heerlijke tank! Trollerige turret, prima mobiliteit, prima gun/pen/reload!

Oh en het is insane credit weekend, bijna vergeten! +30% als je in Top10 staat, en +40 % als je in de Top3 staat! (dus totaal 170% als je in de Top 3 staat, confirmed, win+loss). Dat wordt veel Type/FCM spelen :9
Oh nice, toch nog een special over het hoofd gezien! En veel credits en veel exp bij winst! Daar moet ik even maximaal gebruik van maken zeg :9~

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
Na dit filmpje ben ik al zeker 4 ELC spelers tegen gekomen die die geintje doen. :/

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:28:
Het laat alleen wel zien dat niemand immuum is om full retard te gaan op die map. :P
Heb ook wel eens flinke lag bursts. Dan staat je beeld ongeveer vast voor 2-3 seconden. Altijd de vraag waar je dan eindigt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Noobs pownen in de SU 122-44 _/-\o_ .

5k damage - 9 kills - leuke medailles - ace tanker - credits 8)

Ik heb wel vrij agressief gespeeld. Oja, kijk eens hoeveel hulp ik heb gehad 0,0!!!! dus kijken waard. :9

http://wotreplays.com/site/1509506#erlenberg-kepro-su-122-44

Replay mag ook gebruikt worden.

[ Voor 37% gewijzigd door Kepro op 09-01-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

p0st schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:37:

Voorbeeld:
[afbeelding]

Laf, werkt idd niet op Premium tanks zoals the_maxter zegt ;(
Oeh, ik heb echt niet opgelet, wist al niet van die 2x en die credits ook niet.
Moet nog 1 miljoen voor die laatste tier 10 die ik wil kopen, dus komt heel goed uit _/-\o_

Oh en Post, het was Daniel, niet ik die dat van die premiums zei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ja, Post. :(

Zo na 31 games vind ik het meer dan wel geweest. De laatste pot een steel wall met de Löwe en toen kon ik de Black Prince kopen. Uiteindelijk toch nog bijna 55% winrate en stats boven mijn gemiddelde. Dat mag een wonder heten na de eerste tien games. :P

Morgen maar de v-stab kopen voor die tank en weer een beetje inslaan. De verplichte rammer en vents haal ik van mijn Jagdtiger. Na net weer een paar uitzonderlijke potjes waar ik werkelijk niks raakte geef ik het op. Die tank verkoop ik zodra de korting weg is of als ik de credits op het laatste moment nodig heb voor de E-50M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Lekker padden in de old skool T67 :-)
Na een lekkere pot (met een Radley's!!) de 3e mark of excellence binnen gehaald! Yeeeey !

Tijd om te stoppen nu, na zo'n reeks games kan het enkel bergaf gaan :*)

http://wotreplays.com/site/1510703#team

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YiWHB6z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:28:
Die zag ik op stream :P. Hij deed dat express omdat hij toch niets meer kon bijdragen gezien de hp van de laatste tank en dat er vier andere voor stonden. Hij en circon doen dat regelmatig puur omdat het kan. Hij wachtte nog totdat de laatste tank kapot/zo goed als kapot was.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ac89hYk.jpg(Ja, ik ben op de hoogte van de taalfout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wontcachme schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:38:
[...]

Die zag ik op stream :P. Hij deed dat express omdat hij toch niets meer kon bijdragen gezien de hp van de laatste tank en dat er vier andere voor stonden. Hij en circon doen dat regelmatig puur omdat het kan. Hij wachtte nog totdat de laatste tank kapot/zo goed als kapot was.
Dat verklaard het. De aanval op die laatste tank was ook een all out charge. Ik kon niet meedoen omdat mijn motor weer eens gesloopt was, gerepareerd en meteen weer gesloopt dus loserpoints verzamelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, weer eens lekker geplatooned met wat GOT'ers. 7-% wins en 1900WN8.... dat hadden we nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Inrage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:23:
Na een lekkere pot (met een Radley's!!) de 3e mark of excellence binnen gehaald! Yeeeey !

Tijd om te stoppen nu, na zo'n reeks games kan het enkel bergaf gaan :*)

http://wotreplays.com/site/1510703#team

[afbeelding]
En nu voor de 100% MoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik had net in een pot 5 keer een gold shell van een is-7 weten te bouncen in een kv-4. Dat is een kostbare pot geweest voor die persoon. Er stond ook nog een T30 achter me, en na 5 schoten probeerde hij het niet eens meer. Soms is WoT ook wel leuk.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Vandaag ging een beetje meh, op 1 pot na:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9iMZ90Ol.jpg

7K+ dmg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
User schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:50:
[afbeelding](Ja, ik ben op de hoogte van de taalfout)
Gefeliciteerd! Nu kan ik eindelijk weer grappen/opmerkingen over mijn Poolse medespelers maken! >:) :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Battle finances:

Gross Income: 323 007
Services: 147 719
Net Income: 175 288

Session Statistics:

Wins/Battles: 3 (5) (60.0%)
Free Exp: 433

Kills: 7 (1.4)
Deaths: 2 (40.0%)
Damage Dealt: 11 424 (2 284)
Damage Received: 7 150 (1 430)
Spotted: 4 (0.8)
Defence: 18 (3.6)
Capture: 0 (0.0)

Efficiency/WN8: 1 901 3 113

Gaat lekker zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Als er iemand nog geintresseerd is in de replay van mn leuke Type-59 pot:
http://wotreplays.com/site/1512283#self

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hoe belangrijk vinden julllie brothers in arms eigenlijk? Zie het toch vaak terug komen als eerste skill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Kepro schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 12:01:
Hoe belangrijk vinden julllie brothers in arms eigenlijk? Zie het toch vaak terug komen als eerste skill...
Ik vind het een belangrijke skill, de algemene prestatie van de tank gaat vooruit. Dat het vaak de eerste is komt door dat het pas actief is bij 100% en spelers retrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
Op veel tanks zijn imo de eerste 2 a 3 skills niet waard om BIA te nemen. Op je commander wil je bijvoorbeeld in een russische medium voor de eerste 3 skills eigenlijk al sixth sense, camo en repairs hebben. En in een heavy zijn skills als safe stowage, clutch braking en repairs IMO belangrijker dan die 5% bonus op alles. Dit kan natuurlijk wel enigszins per tank verschillen.
Heb je daarentegen een zeer ervaren crew (3 a 4 skills of meer) dan natuurlijk nemen omdat dan de losse skills minder effect hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door poderosoo op 10-01-2015 12:19 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
BIA als eerste skill is 100% NOGO.

Op dit moment zijn Yzne (van mijn oude TCM team) en ik bezig om filmpjes te maken en te streamen om dit soort dingen uit de wereld te helpen. We hebben dan ook een hekel aan QBs adviezen wat betreft dit onderwerp. Crew skills verschillen per type tank, per tier tank en heel belangrijk hangen af van hoe je de tank speelt en welke equipment je erop plaatst.

Als eerste skill adviseer ik eigenlijk altijd Sixth Sense op commander. Voor mijn type spel (gericht op camo en viewrange) zijn camo/situational awareness/recon een zeer belangrijke factor, ik speel namelijk veel meds en scouts. Ik doe er alles aan om de vijand als eerste te spotten, zodat ik vrijwel altijd het eerste schot heb. Mijn equipment zal dan ook vrijwel altijd coated optics bezitten en ik speel vrijwel niet met ventilation. Dit betekend wel dat ik minder aan mijn sklls heb op 100% city maps, waardoor ik mijn spel enigzins moet aanpassen en gebruik moet maken van mijn map awareness.

Er zijn veel uitzonderingen hierop, een voorbeeld hiervan is arty, waar je veel meer hebt aan skills gericht op je gun. Of bijvoorbeeld de M41 bulldog, welke een zeer gevoelig ammorack heeft en waar safe stowage echt de voorkeur heeft (in combinatie met wet ammorack).

Mocht je nou vragen hebben per tank, er zijn genoeg mensen hier die je kunnen helpen met advies ;)

[ Voor 23% gewijzigd door pkregting op 10-01-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49

StarWing

Huh ?!?

Een van mijn beste potjes tot nu toe, enige comments ?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/41497024/su122.png
replay

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dan doe je 3.5k damage in je E-50 terwijl je tegen goldnoob only in een M26, Panther 8.8 en STA-1 speelt. M26 dood, Panther en STA one shot en dan doodgespamt door gold.

Toen maakte een T110E5 die een behoorlijke game speelde de goldnoobs even af.

So much karma. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb nu sinds 3 dagen de RU 251 maar wat een super leuke light tank is dat zeg <3 .
Mijn favoriete tank op dit moment... zo erg dat ik geen andere tank op de IS-6 voor de credits na gebruik _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn nieuwe frustratie: bij een nieuw gekocht voertuig vergeten om automatisch de consumables bij te vullen. Dat heeft me vandaag al 3 potten gekost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Edmin schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:11:
Mijn nieuwe frustratie: bij een nieuw gekocht voertuig vergeten om automatisch de consumables bij te vullen. Dat heeft me vandaag al 3 potten gekost :(
Heb ik ook gehad. Leer moment van dat je dat niet meer moet vergeten

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Kepro schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:46:
Ik heb nu sinds 3 dagen de RU 251 maar wat een super leuke light tank is dat zeg <3 .
Mijn favoriete tank op dit moment... zo erg dat ik geen andere tank op de IS-6 voor de credits na gebruik _O-
Ik heb er 2x in gespeeld, ging beide keren niet geweldig..
Eerste keer te overmoedig in een arty run en weggeschoten
Tweede keer foutje door op een JPE100 en E4 in te rijden :9
Hoe speel jij 'm Kepro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:30:
[...]

Ik heb er 2x in gespeeld, ging beide keren niet geweldig..
Eerste keer te overmoedig in een arty run en weggeschoten
Tweede keer foutje door op een JPE100 en E4 in te rijden :9
Hoe speel jij 'm Kepro?
Ik denk wel een beetje zoals het filmpje van Foch. Eerst agressief Scouten op bekende plekken. Daarna ondersteunen en flanken. Ik speel de tank eigenlijk als een medium... Dat kanon is zo fijn.

Ik speel beter in de ru 251 dan in de Obj 140 op dit monent7(8)7

*zoek op YouTube review ru 251 en je vind het filmpje van foch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik neem BIA pas als ik diep in mijn derde skill zit. Als ik dan hertrain dan hou ik 6th sense, safe stowage, preventative maintenance in ieder geval en dan wordt de derde skill gewoon weer repairs. Ik hou niet zo van tanks waar je maar een rol mee kan vervullen en ik speel die tanks ook nauwelijks meer en verkoop ze. Voor mij is BIA dan logisch om te nemen omdat ik tanks meestal per map anders speel. Het ligt alleen aan je speelstijl wat het beste is. Voor mij werkt het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Redeta schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 17:25:
[...]

Heb ik ook gehad. Leer moment van dat je dat niet meer moet vergeten
Wat mij dus voortdurend gebeurt:

Tank X wordt gedetracked. Ik zie dat ikgeen repair kit heb geladen, permatracked. Dood.
Ik quit de game, pak tank Y en speel verder.

Een dag later pak ik weer tank X. Rinse and repeat.

I am not a smart man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dat was dan officier in het Nederlands leger. :N
:P

Wat ik altijd doe als ik een nieuwe tank heb is meteen de consumables en de munitie erin stoppen en alles instellen. Vaak moet ik later nog de premium munitie laden maar dat maakt niet veel uit als ik het dan een keer vergeet.

En ik ben echt flink kont aan het schoppen. Net de IS3 unlocked en nu denk ik verder met de grind naar de M26. Helaas niet de Ace te pakken en die gaat er ook niet komen. De IS is oke maar ik heb liever de T29 ofr de Tiger als die zich gedraagt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3aFBb7qTFVLZaA2R7sLYqbfu/thumb.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-01-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Inrage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:23:
Net ook ff aan clubben geweest.... 5 kills, en een afwachtend team. Ik was dus de spotter, de havies reden achter mij aan. Heb bijna alle shells gebruikt. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lz1s8Z3FxukSWTZg4DMvPDtt/medium.jpg

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:23:
En dat was dan officier in het Nederlands leger. :N
:P

Wat ik altijd doe als ik een nieuwe tank heb is meteen de consumables en de munitie erin stoppen en alles instellen. Vaak moet ik later nog de premium munitie laden maar dat maakt niet veel uit als ik het dan een keer vergeet.

En ik ben echt flink kont aan het schoppen. Net de IS3 unlocked en nu denk ik verder met de grind naar de M26. Helaas niet de Ace te pakken en die gaat er ook niet komen. De IS is oke maar ik heb liever de T29 ofr de Tiger als die zich gedraagt.

[afbeelding]
Liever de T29? Nou in hull down positie alleen. Anders kickt de IS ass!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu we het over het NL leger hebben...

Ik deze week een Leo 2 van de 11RHS bezorgd worden op de Tonnet kazerne. :9

Edit: Helaasch geen foto's, ik stond op terrein waar mobiele telefoons niet toegestaan zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door User op 10-01-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag de grind naar de 50b afgerond, duitse missie afgerond en eens met de m46 patton gespeeld. Tot nu toe alleen de top gun erop, ik moet nog de engine en turret. Maar damn wat een lekkere tank.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:47:
Nu we het over het NL leger hebben...

Ik deze week een Leo 2 van de 11RHS bezorgd worden op de Tonnet kazerne. :9

Edit: Helaasch geen foto's, ik stond op terrein waar mobiele telefoons niet toegestaan zijn.
Welke was het?

* Edmin zat op de A10

Exit: dat is dus niet de snelweg a10, maar de Romeo tank van het eerste peloton van het Alpha eskadron.

[ Voor 12% gewijzigd door Edmin op 11-01-2015 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Harmen schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 21:27:
[...]

Net ook ff aan clubben geweest.... 5 kills, en een afwachtend team. Ik was dus de spotter, de havies reden achter mij aan. Heb bijna alle shells gebruikt. :+

[afbeelding]
dit is pas statspadden:
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/vorst8/sand-river-usa-t67-800286972036597.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand die de m46 heeft en kan zeggen of ik eerst voor de turret of top engine moet gaan? Geeft de turret een snellere reload (buiten de betere viewrange) en hoeveel verschil maakt die engine?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

heb eerst turret gedaan en daarna engine. Top engine maakt hem wel wat meer wendbaar, maar het is geen verschil van dag en nacht. Als ik hem opnieuw moest grinden zou ik het weer zo doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
xVJ schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:50:
heb eerst turret gedaan en daarna engine. Top engine maakt hem wel wat meer wendbaar, maar het is geen verschil van dag en nacht. Als ik heb opnieuw moest grinden zou ik het weer zo doen
Ik heb net gelezen dat de RoF ook beter is met de turret, dus dan ga ik daar sowieso als eerste voor.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eventjes een dubbel post, daarnet weer een beest van een game gehad met de Type 59:

Victory!
Malinovka
Type 59
Experience received: 5.924
Credits: 175.096
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -7 436
Ammunition: -74 936
Total: 92 724 WN8: 19 299 (100)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0csghqx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W7BMm40.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z6PxOll.jpg

Replay: http://wotreplays.com/sit...alinovka-coldzero-type_59

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
wsLy schreef op zondag 11 januari 2015 @ 11:45:
Victory!
Malinovka
Type 59
Experience received: 5.924
Credits: 175.096
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -7 436
Ammunition: -74 936
Total: 92 724 WN8: 19 299 (100)

Replay: http://wotreplays.com/sit...alinovka-coldzero-type_59
ha ik dacht even dat je die obj.704 op het laatst wou gaan rammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Odessa schreef op zondag 11 januari 2015 @ 13:53:
[...]

ha ik dacht even dat je die obj.704 op het laatst wou gaan rammen. :)
Wilde ik ook doen.. :p maar toen zag ik dat de chi-ri de verkeerde kant op aan het rijden was en die 704 mij zou afschieten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Heb al een weekje niet meer gespeeld, maar is er nou nog zo'n bestand met alle HD textures van de tanks? Deze zouden toch alleen op je eigen tank worden geprojecteerd. Maar lijkt me wel leuker als ik bij alle hd tanks het zie :P

Had wel iets gezien in de OMC modpack, maar dan werden hele tanks veranderd. Bijvoorbeel de waffletrager turret werd dan nog wat groter. Vraag me niet hoe het kan, maar.... Zag er wel best nice uit, maar was wel irritant, omdat het soms buiten de lijnen van de tank ging.

[ Voor 37% gewijzigd door SurfBoy op 11-01-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SurfBoy schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:06:
Heb al een weekje niet meer gespeeld, maar is er nou nog zo'n bestand met alle HD textures van de tanks? Deze zouden toch alleen op je eigen tank worden geprojecteerd. Maar lijkt me wel leuker als ik bij alle hd tanks het zie :P

Had wel iets gezien in de OMC modpack, maar dan werden hele tanks veranderd. Bijvoorbeel de waffletrager turret werd dan nog wat groter. Vraag me niet hoe het kan, maar.... Zag er wel best nice uit, maar was wel irritant, omdat het soms buiten de lijnen van de tank ging.
Was er ook naar op zoek maar kwam er achter dat ze er met 9.4 al weer mee gestopt zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

d:)b Zo hoort het!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zijn 2 schoten meer dan mijn potje... :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gisteren nieuwe PC in elkaar geflanst en alles geconfigureerd. Kon ik vandaag eindelijk gamen. Lekker hoor, op Full HD gamen met 60-90 FPS en een stabiele verbinding (heb Powerline aangelegd) :D Moest ff inkomen de eerste paar potjes, maar uiteindelijk een mooie 68% WR en paarse WN8 behaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Lorraine 40T staat nu in mijn garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Soms heb je van die periodes dat niks lukt, afgelopen 4 dagen heb ik denk ik van de 50 potjes er 45 verloren, stats weer flink verneukt.. MAAR dan komt vandaag, 14 potjes gedaan 14 overwinningen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Zertaxka schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:00:
[...]

Was er ook naar op zoek maar kwam er achter dat ze er met 9.4 al weer mee gestopt zijn.
Dat is balen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vandaag ging het warempel goed :o

7 gespeelt, 7 gewonnen en 4400wn8. Dit inclusief een CW. Daarna moest ik stoppen, maar opeens werkte de Object 140 weer zoals vanouds :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere dag gehad vandaag, behalve de laatste paar battles waarin niks wilde lukken... 85% winrate ofzo en iets van 4400-4500 wn8. Ben alleen vergeten hoeveel battles :p tussen de 34 en 40 in ieder geval haha

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Mr_Size schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:57:
Zo, gisteren nieuwe PC in elkaar geflanst en alles geconfigureerd. Kon ik vandaag eindelijk gamen. Lekker hoor, op Full HD gamen met 60-90 FPS en een stabiele verbinding (heb Powerline aangelegd) :D Moest ff inkomen de eerste paar potjes, maar uiteindelijk een mooie 68% WR en paarse WN8 behaald :)
Nice! Foto van je build? Wat merk je dan van die Powerline, lagere ping of minder lag of iets anders?
Zelf dit weekend vrijwel niet kunnen spelen vanwege bezoek :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Borsig nog altijd even stronk ondanks cammo nerf. Ace tanker, High Caliber maar ook Patrol Duty :) Hoezo is Swamp een camping map. Gewoon een Borsig als spotter meenemen >:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OE5wvcdl.jpg
http://imgur.com/OE5wvcd

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Dat ziet er goed uit Rianata :)
Al gezien dat je een nieuwe vaardigheid kan kiezen bij één van je bemanningsleden?

Doen jullie hier ook iets met een clan?
Ik zoek vooral wat medespelers die zegmaar het tomato stadium zijn gepasseerd,met name voor samen spelen in peloton.
Zelf echt geen unicum ofzo; nu 14K potjes, en wensend dat ik de eerste tig duizend games serieuzer had aangepakt want het is echt (met 95% alleen spelen, in random games) ploeteren om de 50% winst te halen (nu 49,8 %) en wil eigenlijk nog hoger :)
M'n ingame naam is hirzo

Gisteren de 1e mark of excellence gehaald op m'n M103 :)
Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/shot_218.jpg

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:18:
[...]

Welke was het?

* Edmin zat op de A10

Exit: dat is dus niet de snelweg a10, maar de Romeo tank van het eerste peloton van het Alpha eskadron.
Weet ik helaas niet, ik was zelf op de LBO, low loader scheurde (onder begeleiding) de toegangsweg van de LTK op. Ik zag zo snel alleen het NL kenteken en de bok van 11RHS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

HirzoSchuurman schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:23:
Dat ziet er goed uit Rianata :)
Al gezien dat je een nieuwe vaardigheid kan kiezen bij één van je bemanningsleden?
Yup, was net met dit potje dat 3e skill voor die crew member 100% werd :)
Ik zoek vooral wat medespelers die zegmaar het tomato stadium zijn gepasseerd,met name voor samen spelen in peloton.
Zelf echt geen unicum ofzo; nu 14K potjes, en wensend dat ik de eerste tig duizend games serieuzer had aangepakt want het is echt (met 95% alleen spelen, in random games) ploeteren om de 50% winst te halen (nu 49,8 %) en wil eigenlijk nog hoger :)
M'n ingame naam is hirzo

Gisteren de 1e mark of excellence gehaald op m'n M103 :)
[afbeelding]
Kijk even hier voor GOT (Gathering of Tanks): http://eu.wargaming.net/clans/500002149/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ik voel me vanmorgen een enorme noob (misschien ben ik dat ook wel :p )

Begin van de december acties de Batchat 25t gekocht. Ook aardig wat potjes meegespeeld voor de Franse token voor de WZ-111 tank. Ik vond hem heel erg tegenvallen. Ik kwam bijna nergens doorheen met dat kanon.
Gisteren eens goed gaan kijken en er achter gekomen dat ik met de Tier 7 gun rondreed :s

De eerste 40 potjes maar snel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Rianata schreef op maandag 12 januari 2015 @ 01:35:
Borsig nog altijd even stronk ondanks cammo nerf. Ace tanker, High Caliber maar ook Patrol Duty :) Hoezo is Swamp een camping map. Gewoon een Borsig als spotter meenemen >:)
Borsig en WT. Auf. IV blijven super leuke tanks. Zo lang je er maar een crew op hebt met 100% camo (ik heb op de Borsig een (bijna volledige) 3 skill crew en de Auf IV een 4 skill crew) dan zijn het echt beesten van TD's met de 12,8cm gun, neigend naar OP als je weet hoe je ze moet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
p0st schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:26:
[...]

Borsig en WT. Auf. IV blijven super leuke tanks. Zo lang je er maar een crew op hebt met 100% camo (ik heb op de Borsig een (bijna volledige) 3 skill crew en de Auf IV een 4 skill crew) dan zijn het echt beesten van TD's met de 12,8cm gun, neigend naar OP als je weet hoe je ze moet spelen :)
Helemaal mee eens.
Gister 2 potjes gespeeld met de WT 4, beide op Lakeville en beide keren zonder gespot te worden vanuit het midden alles weg lopen schieten.

Beide potjes 5k+ damage.
Wel jammer dat ik in het 2e potje ge-oneshot werd door een ISU :(

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik heb gisteren een Kolobanov medaille weggegooid :(

Ik was over in mijn Sta-1 over tegen 5 tanks en had nog maar 400 health. Schiet de eerste 4 tanks redelijk simpel weg, waarbij ik helaas wel een shell van een T29 van voor iets van 300 dmg. Moest toen alleen nog een Su-100 met 100 health killen.

Hij stond achter me toen ik de 4e tank killde, maar ik ontwijk net zijn schot. Alleen dacht ik dat hij de top gun had dus dat ik eerder zou reloaden. Dus ik rijd direct op hem af om naast hem te gaan staan en hem zeker te killen. Reload hij net een kwart tel voor ik uit zijn aim ben :'( bleek dat hij de stock gun had met een reload van nog geen 5 sec en genoeg dmg om mij te killen. FUUU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
wsLy schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:15:
Lekkere dag gehad vandaag, behalve de laatste paar battles waarin niks wilde lukken... 85% winrate ofzo en iets van 4400-4500 wn8. Ben alleen vergeten hoeveel battles :p tussen de 34 en 40 in ieder geval haha
En bijna allemaal met de Type, hoeveel profit had jij wel niet? :)

Zelf iets meer dan 1mln winst na 31 potjes waarvan er slechts 2 met een premium tank waren. Heb ook niet minder of meer gold dan anders geschoten. Moest daar zelfs ook niet bijzonder goed voor spelen (had zelfs een tilt momentje met enkele super totamo games). Gaat wel lekker zo met die missies, vanavond nog maar wat credits grinden dan. Komt ook goed uit want kan wel wat credits gebruiken na een reeks tanks + equipment te kopen.

Gekocht de laatste 2 weken:
T9
Obj 704 (beest!)

T8
M40/43 (gisteren pas unlocked)
WZ-111 (enkel equipment kosten dus)
T32 (bleh, pas na 16 games de top turret, hopelijk gaat het nu beter, bijna alles schoot zelfs frontaal door die toren)

T7
Bulldog (voorlopig nog werkloos want ik vind de T37 nog te leuk ;))
Comet (idem, Cromwell is een echte funtank!)
Jagdpanther (gisteren gekocht, hopelijk is deze even goed voor m'n winrate als de T6)

T6
AMX 12T (nog geen zin om de crew uit de ELC weg te halen, zeker na het zien van dat filmpje van onlangs :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
themaxter schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:00:
Ik heb gisteren een Kolobanov medaille weggegooid :(

Ik was over in mijn Sta-1 over tegen 5 tanks en had nog maar 400 health. Schiet de eerste 4 tanks redelijk simpel weg, waarbij ik helaas wel een shell van een T29 van voor iets van 300 dmg. Moest toen alleen nog een Su-100 met 100 health killen.

Hij stond achter me toen ik de 4e tank killde, maar ik ontwijk net zijn schot. Alleen dacht ik dat hij de top gun had dus dat ik eerder zou reloaden. Dus ik rijd direct op hem af om naast hem te gaan staan en hem zeker te killen. Reload hij net een kwart tel voor ik uit zijn aim ben :'( bleek dat hij de stock gun had met een reload van nog geen 5 sec en genoeg dmg om mij te killen.
|:(

Sommige dagen mag het gewoon niet...

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
JPvdB schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:26:
Ik voel me vanmorgen een enorme noob (misschien ben ik dat ook wel :p )

Begin van de december acties de Batchat 25t gekocht. Ook aardig wat potjes meegespeeld voor de Franse token voor de WZ-111 tank. Ik vond hem heel erg tegenvallen. Ik kwam bijna nergens doorheen met dat kanon.
Gisteren eens goed gaan kijken en er achter gekomen dat ik met de Tier 7 gun rondreed :s

De eerste 40 potjes maar snel vergeten.
Ook ooit eens gehad. :9
Nieuwe gun was te zwaar, dus moest eerst tracks upgraden. Was me even niet opgevallen. :D :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

HirzoSchuurman schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:23:

Jaaaa! Check de ts: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47
Wij ook. Met een WN8 vanaf 650 over de laatste 1000 battles ben je welkom.
M'n ingame naam is hirzo
Je past prima binnen GOT2. Hier zitten redelijke nieuwelingen bij die wel een goede progressie maken, maar ook very good/unicum spelers. We spelen Strongholds op tier VI en VIII. Je hebt ervaring met de M6, KV-series, Trollwell, T37 en FV304 en de T32 / IS-3.

Voor meer info stuur mij een bericht via hier of Wargaming. Kom zeker op onze TeamSpeak om casual te platoonen met medetweakers en andere Nederlandstaligen.

GoT_PcDealer
Recruiting Officer GOT2

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
PcDealer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:11:
[...]

dat is toch nog steeds tomato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
PcDealer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:11:
[...]
Jaaaa! Check de ts: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47

[...]

[...]

Je past prima binnen GOT2. Hier zitten redelijke nieuwelingen bij die wel een goede progressie maken, maar ook very good/unicum spelers. We spelen Strongholds op tier VI en VIII. Je hebt ervaring met de M6, KV-series, Trollwell, T37 en FV304 en de T32 / IS-3.

Voor meer info stuur mij een bericht via hier of Wargaming. Kom zeker op onze TeamSpeak om casual te platoonen met medetweakers en andere Nederlandstaligen.

GoT_PcDealer
Recruiting Officer GOT2
Nice, ben niet echt een nieuweling met 14K games, maar nog ruimte zat voor verbetering :)
Op't moment zijn m'n favo tanks IS3 (crew moet beter though, net overgeplaatst naar m'n recent aangeschafte eerste tier 10 (IS7), cromwell (moet nodig met de comet aan de gang #dat-gun-depression ;) )
,M103, en walker bulldog, owja, en T29 ook.

Verder qua ervaring de T110E5, T54, ISU152, T49, Hellcat, Comet, Panther, Leopard PT A en nog wel een aantal al vrijgespeeld, kom alleen zegmaar iets van 30 miljoen credits te kort |:(

'k had al een verzoek tot joinen GoT2 clan gestuurd voor ik je reply hier zag, had in't bericht alleen iets gezet qua "n.a.v. tip in WoT topic @ tweakers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:26:
[...]

Hmm, misschien dan toch maar wat free XP gebruiken om langs de St Emil te komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Kepro schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:21:
[...]

Hmm, misschien dan toch maar wat free XP gebruiken om langs de St Emil te komen....
Nee jong, met de topgun en juiste crew een leuke tank om te grinden O-)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Gebruik op z'n minst free xp voor de topgun anders ga je niet veel pennen als je tegen tier 8 of 9 komt. Verder speel je die tank best met oneindig veel geduld (niet zo moeilijk gezien die ook nog eens erg traag is).
En dan is het een kwestie van je belachelijke gundepression ergens te kunnen gebruiken.

En dan skip je hem toch met free xp want de borsig die direct met een tier 10 gun start maakt veel goed. (wel niet meer zo sterk als dat die ooit geweest is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Zo het weekend was geweldig zeg. Veel credits gemaakt (zaterdag 3 miljoen). Kon ik eindelijk de object 140 aanschaffen (wat een beest van een tank).

De T37 door gegrind naar de M41 Walker Bulldog. Nu nog wat free xp sparen voor de modules van de bulldog en gas ermee. Die T37 is echt een top tank zeg. Al een paar keer mijn Ace mee gehaald en een WN8 farmer dat het is, damn... Mark of Excellence zit er ook op. Die tank blijft dus mooi in me garage staan, mede voor SH batlles maar ook gewoon voor in randoms. Toch leuk om tier 9's te cirkelen totdat ze duizelig zijn en het maar op geven >:) :9~.

Van de week van plan om de T29 aan te schaffen alleen heb ik daar nog niet genoeg free xp voor om wat modules te unlocken.

Eerst maar weer eens verder met credits farmen vanavond. Daar blijf ik toch chronisch te kort aan hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Als je al zo happy bent met de T37 (om dikke tankies heen cirkelen :) ) ga je helemaal happy zijn met de Bulldog.
Die credits bonus vandaag nog zijn ook erg nice, like i said, heb nog aardig wat miljoentjes nodig voor al vrijgespeelde tanks qua xp; kom maar op met die credits :)

Vandaag ff met cromwell (trollwell :) ) bezig, wil proberen of ik die second mark of excellence kan halen, zit nu rond de 80%, need 85%
Net 'n mooi potje, als dat zo door gaat komt dat wel goed :)
Eigenlijk beetje kamikaze stijl/do or die potje, maar 't kon en dan pakt het ook nice uit, ook direct dikke 82K credits erbij, en dat met 'n tier 6 non premium tankje, leuk die bonussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:21:
[...]

Nee joh, zonde want met de top gun is die tank echt heerlijk. Zorg dat je raakt wanneer je schiet en je doet bakken met damage!

Zelf flink wat potjes in de Tortoise gedaan en daarmee flink wat opgeschoten richting de FV183. Heel veel sneller de tank unlocken heeft toch geen zin als ik nog geen credits heb dus niet alleen maar gespeeld.
Daarnaast mijn barracks opgeschoond doordat ik erachter kwam dat ik 2 useless crew members erin had zitten en kon dismissen en ook mijn verdiende credits van vorige week verbrast aan de T1 Heavy. Kon ik er mooi 6 USA crewmembers met 2 skills in kwijt en man wat is dat een beest :D

Bizar veel credits mee verdiend, nog meer WN8 en veel fun. Dat was welverdiend ten opzichte van de 7 potjes in de Centurion I.. In die tank mocht ik echt niet winnen en pennen en de twee goede potjes die ik erin had waren beide ook verloren (loss en draw).

Ik heb mooi ook gebruik kunnen maken van die convert exp actie, weer de bak met free exp kunnen aanvullen voor als ik ooit op de WT tier 9, WZ-120 of Centurion 7/1 uitkom :)

Trouwens nog een leuk filmpje van een maatje in de AT15:

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2015 12:53 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gisteren niet gespeeld en vandaag nog even snel wat freexp verzamelen. Gezien de creditacties speel ik eigenlijk alleen maar de E-50 omdat ik bij een gemiddeld potje daar ook z'n 70.000 credits meer verdien nu.

Had ik er net een welke zeer belovend zou worden, al 3,2k damage op El Halluf en het halve vijandelijke team leefde nog. De hoek was gewonnen en ik wou net om de flank rijden om alles van achteren te beschieten.

En toen besloot een vuile klikker om mij in een keer 1750 damage te doen en dood. Ik reed verdomme zelfs. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
DaniëlWW2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:56:
Gisteren niet gespeeld en vandaag nog even snel wat freexp verzamelen. Gezien de creditacties speel ik eigenlijk alleen maar de E-50 omdat ik bij een gemiddeld potje daar ook z'n 70.000 credits meer verdien nu.

Had ik er net een welke zeer belovend zou worden, al 3,2k damage op El Halluf en het halve vijandelijke team leefde nog. De hoek/was gewonnen en ik wou net om de flank rijden om alles van achteren te beschieten.

En toen besloot een vuile clicker om mij in een keer 1750 damage te doen en dood. Ik reed verdomme zelfs. :(
:( :( :( :( :( Daar heb ik ook zo'n blafhekel aan. Wat mij betreft worden arties uit de game gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Leer er maar mee omgaan, eruit gaan ze niet.
1 van de FC's van mijn clan heeft een YT filmpje gemaakt hierover, misschien vindt je het wat. Misschien ook niet. Ik vond het leerzaam iig.

hier de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
DaniëlWW2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:56:

Had ik er net een welke zeer belovend zou worden, al 3,2k damage op El Halluf en het halve vijandelijke team leefde nog. De hoek/was gewonnen en ik wou net om de flank rijden om alles van achteren te beschieten.

En toen besloot een vuile clicker om mij in een keer 1750 damage te doen en dood. Ik reed verdomme zelfs. :(
Dat gebeurd me zo vaak.....

Laatst zelfs in Ensk in mijn T-54 (of all places). Nadat ik een BC arty had gesloopt en al zigzaggend en steeds veranderend van rijlijn de stad weer induik... Boem: -1.100 van een GW E100.

Blijkbaar kun je arty gewoon met je ogen dicht spelen en gewoon elke 40 seconden op je muis klikken....

Edit:
Ik ben geen voorstander om artys uit het spel te halen, maar dat er iets moet veranderen mag duidelijk zijn.
Of het spelen van arty moet moeilijker worden gemaakt (aimen/gunarc/dispersion verzin het maar) of de splashdamage moet naar beneden.

Maar dat gaan wij zeer waarschijnelijk niet meer meemaken :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Bertvdk op 12-01-2015 15:16 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Is er trouwens een mogelijkheid om geplande Stronghold battles buiten de game client te bekijken?
Misschien een rare vraag hoor, maar ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren nog een Löwe afgeschoten, 3 schoten op zn cupola. Begin de T-54 steeds beter door te krijgen, probeer nu vele mogelijk hull down. Vooral op sand river kan dat goed. (E0)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik weet echt wel hoe ik ze moet ontwijken en ik heb vaak genoeg ook dat ze mij missen.

Het gaat mij om iets heel anders. De krengen mikken op mij omdat ik blauwe stats heb waardoor je bepaalde posities niet kan spelen als ik de enige blauwe in mijn team ben. Wat nog veel hatelijker is zijn de random schoten. Herpa derp, vuur en ontploft. Maakt niet uit hoe je ontwijkt.

Arty zit volgens WG in de game om campen te voorkomen. Ik sta niet eens stil tussen twee schoten in, zeker niet in de E-50 waar je al rijdend snapshots op 300 meter nog kan raken, zonder v-stab. Toch raken die krengen mij en vergallen zo de game. 0% skill, 0% inzicht, gewoon herpaderp en dood. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Nog even flink grinden voor je Premium op is? ;)
DaniëlWW2 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:24:
Ik weet echt wel hoe ik ze moet ontwijken en ik heb vaak genoeg ook dat ze mij missen.

Het gaat mij om iets heel anders. De krengen mikken op mij omdat ik blauwe stats heb waardoor je bepaalde posities niet kan spelen als ik de enige blauwe in mijn team ben. Wat nog veel hatelijker is zijn de random schoten. Herpa derp, vuur en ontploft. Maakt niet uit hoe je ontwijkt.

Arty zit volgens WG in de game om campen te voorkomen. Ik sta niet eens stil tussen twee schoten in, zeker niet in de E-50 waar je al rijdend snapshots op 300 meter nog kan raken, zonder v-stab. Toch raken die krengen mij en vergallen zo de game. 0% skill, 0% inzicht, gewoon herpaderp en dood. :(
@Daniel:
Oja, was bijna het fenomeen XVM clicker vergeten. Wat dat betreft zijn goede stats zeker een nadeel.
En het zijn niet alleen de artys die dit doen hoor.

Laatst in een tier 10 battle tegen een knalpaars EFE platoon in hun Batchats.
Potje dik gewonnen omdat iedereen die lui per direct prio-target.

[ Voor 80% gewijzigd door Bertvdk op 12-01-2015 16:06 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Man ik ben nog geen eens over de 1250 wn8 (en ja ik ben enige en laatste in mijn clan) en alleen al omdat ik een logo achter mijn naam heb van een top 150 clan heb ik al last dat arty mijn focust.

Gisteren 4x ge-onshot in mijn t37. Oke, weinig armor. Maar toch, een light tank terwijl er 50m verder een heavy van 3 tiers hoger stil staat in het open waarvan ik zeker weet dat hij gespot is. En ik maar racen in me T37.

Het gebeurt en we moeten er maar mee leren leven. Die guide van _PizzaGuy_ vind ik een hele goede. Soms hebbie gewoon pech. Van het weekend ammorackde ik ook iemand op auto aim 8)7. Skill? Nee totaal niet, maar wel geluk. Die arty's die ons (mag ik ons zeggen?) raken hebben ook geluk, 100 van hun schoten gaan mis en als die dan raak gaat tja dan hebben wij pech.

Je wordt niet elke battle geraakt door arty. Hetzelfde als dat je niet elke battle in de fik vliegt of wordt ge-ammorackt. Het zij zo, ik heb ook een schurft hekel aan arty. Dat betekend niet dat ik me game erdoor laat verpesten, hoe zuur het af en toe ook is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Arty gezeur extra gevoed door halve waarheden... weeral een leuke non-discussie op maandag.
Als je 4x oneschotted wordt in je T37 dan suck je gewoon hard, dat is ook een feit! Als het geen arty was dan was het wel een ISU... yawn. Niemand kent top 150 clans... als random spelers 3 clans uit de top 10 kunnen opnoemen is het al veel... Speel al meer dan 10k battles, heb nog nooit van '5UPER' gehoord... 'k ga dan ook niemand van die clan focussen... tenzij hij goeie stats heeft en beslissend kan zijn voor de pot.

Dat een arty focussed op een paarse speler die veel meer de battle kunnen beslissen is toch gewoon normaal, live with it. Die paarse speler haalt nog steeds 60-75% winrate, zo veel last zal die daar dan toch niet van hebben hé? Focussen op paarse (of andere goede spelers) is altijd een goede strategy in iedere klasse die je speelt. (niet kost wat kost er in knallen om die af te schieten natuurlijk...)

Speel ook zelf eens arty, je kan dan ook ragen op hoe RNG driven dat is. Fully zoomed in is in no way garantie op een hit. Dan ben je om de zoveel battles al eens blij dat je een paar ammoracks haalt of gigantische hits doet. Je komt ook vaak op maps waar je echt weinig kan doen. Of kleine maps waar een flank sneller kan vallen dan dat jij ergens safety kan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Bertvdk schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:36:
Nog even flink grinden voor je Premuim op is? ;)
Something like dat :)
'k speel in principe gratis, behalve perma camo voor de tanks, en soms een keer een dagje premium als 'k er met vrienden een middagje/avondje voor ga zitten en we hoge tiers spelen.

Dit was nog v/d missie dat je per land 3 dagen premium kan verdienen. Maybe, just maybe haal 'k het nog een keertje met een ander land voor die missies de 19e stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Inrage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:02:
Arty gezeur extra gevoed door halve waarheden... weeral een leuke non-discussie op maandag.
Als je 4x oneschotted wordt in je T37 dan suck je gewoon hard, dat is ook een feit! Als het geen arty was dan was het wel een ISU... yawn. Niemand kent top 150 clans... als random spelers 3 clans uit de top 10 kunnen opnoemen is het al veel... Speel al meer dan 10k battles, heb nog nooit van '5UPER' gehoord... 'k ga dan ook niemand van die clan focussen... tenzij hij goeie stats heeft en beslissend kan zijn voor de pot.

Dat een arty focussed op een paarse speler die veel meer de battle kunnen beslissen is toch gewoon normaal, live with it. Die paarse speler haalt nog steeds 60-75% winrate, zo veel last zal die daar dan toch niet van hebben hé? Focussen op paarse (of andere goede spelers) is altijd een goede strategy in iedere klasse die je speelt. (niet kost wat kost er in knallen om die af te schieten natuurlijk...)

Speel ook zelf eens arty, je kan dan ook ragen op hoe RNG driven dat is. Fully zoomed in is in no way garantie op een hit. Dan ben je om de zoveel battles al eens blij dat je een paar ammoracks haalt of gigantische hits doet. Je komt ook vaak op maps waar je echt weinig kan doen. Of kleine maps waar een flank sneller kan vallen dan dat jij ergens safety kan zoeken.
10K wooh veel _/-\o_ . Ik suck misschien hard volgens jou, prima jou mening. Alleen weet jij niet hoe die potjes verlopen zijn dus dat scheelt. Lekker je naam eer aan blijven doen, ik probeerde alleen een leerzame YT film door te geven :X.

En dat je 5UPER niet kent kan kloppen, we bestaan pas een maand ;). Gelukkig maken we snel naams bekendheid, dus dat zal ook bij jou wel goed komen. Dus als je er nog 10K speelt zal je vast wel weten wie 5UPER is.

Altijd leuk z'n maandag humeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Arty games kun je inderdaad ook prima omdraaien.

Soms werkt mn arty heerlijk. Kill hier, kill daar (natuurlijk altijd non-heavy targetten voor kill, elke gun/spotter minder helpt mn team weer verder).

Andere keer heb ik perfecte aim, target beweegt niet, en 8 schoten later... staat die tank nog steeds stil met volle HP omdat op miraculeuze wijze elk schot weet te missen.
Of die <insert snelle light/med tank> gewoon je basis in mag rijden met 60kph zonder dat iemand erop schiet, en je als arty (met 20kph en een draaicircel van een half continent) alleen maar kunt toekijken hoe je de eerste kill van het spel wordt na 40 seconde gametijd.

Dus ja, soms is het irritant als een arty een goed moment heeft, maar soms kun je als arty net zo goed afk gaan en wat te drinken pakken.

Ondertussen zie ik de laatste tijd mn WN8 aanzienlijk verbeteren.
Het kostte dus wel mn winrate (van 52% overall naar 50%) omdat je enkel voor damage gaat en niet meer voor spots/cappen/verdedigen maar WN8 is van 410 nu 625 voor de laatste 60 dagen/1k gevechten (en de meest recente 7 dagen staat op 800+).
Om een of andere reden kost het je aanzienlijk in WN8 punten als je gaat voor de winst, door hoe zwaar damage meetelt in WN8 score. Speelt wel een stuk relaxter, maar ergens voelt het toch fout om potjes te verliezen omdat het helpen van je team mogelijk je WN8 score omlaag haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Inrage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:02:
Volgens mij is dit juist de "fout" in arty in WoT.
Ze hadden dit veel beter minder RNG afhankelijk kunnen zodat het als arty speler niet zo frustrerend is om 8 keer full aimed te missen. Als compensatie zou dan wel de alpha dmg omlaag moeten zodat het voor iemand die door arty wordt geraakt niet meteen game over is... Sta je dan niet arty safe wordt je afgestraft, maar niet zo dat meteen je game over is door 1 shell.

Precies dezelfde reden waarom ik de Fvb nog steeds niet in de game vind thuis horen. Afgelopen week al 2 keer in een tier 9 medium geonshot door een ongespotte fvb. Kijk dat je flink dmg vangt ok, dan kijk je de rest van de game wel uit, maar dit is wat mij betreft gewoon te.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:25:
Dus als je er nog 10K speelt zal je vast wel weten wie 5UPER is.
Waren jullie van plan zo lang overeind te blijven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Bigsexy3 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:25:
[...]

10K wooh veel _/-\o_ . Ik suck misschien hard volgens jou, prima jou mening. Alleen weet jij niet hoe die potjes verlopen zijn dus dat scheelt. Lekker je naam eer aan blijven doen, ik probeerde alleen een leerzame YT film door te geven :X.

En dat je 5UPER niet kent kan kloppen, we bestaan pas een maand ;). Gelukkig maken we snel naams bekendheid, dus dat zal ook bij jou wel goed komen. Dus als je er nog 10K speelt zal je vast wel weten wie 5UPER is.

Altijd leuk z'n maandag humeur.
Iedereen zeurt gewoon buiten proportie hard over arty. Eigenlijk is 70% van dit forum topic gezeur over RNG en bad luck en dat over een veel te kleine sample size van gespeelde games. Over meerdere games valt die random factor toch al weg. En ondanks al het gezeur blijft toch iedereen het spelletje als een gek verder spelen.

Dat ik toevallig op jou reageer is omdat je wederom toevallig iets mider toevallig met de zelfde WoT clichés komt aandraven.
Xanaroth schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:26:Ondertussen zie ik de laatste tijd mn WN8 aanzienlijk verbeteren.
Het kostte dus wel mn winrate (van 52% overall naar 50%) omdat je enkel voor damage gaat en niet meer voor spots/cappen/verdedigen maar WN8 is van 410 nu 625 voor de laatste 60 dagen/1k gevechten (en de meest recente 7 dagen staat op 800+).
Om een of andere reden kost het je aanzienlijk in WN8 punten als je gaat voor de winst, door hoe zwaar damage meetelt in WN8 score. Speelt wel een stuk relaxter, maar ergens voelt het toch fout om potjes te verliezen omdat het helpen van je team mogelijk je WN8 score omlaag haalt.
Door damage te doen krijg je WN8
Door kills te maken krijg je WN8
Door te winnen krijg je ook WN8 (al telt dat minder mee)
Door damage te doen en kills te pakken win je battles...
Battles die je wint doe je gemiddeld gezien meer damage/kills (want er blijven minder vijanden in leven)
In zo goed als alle gevallen stijgt je WN8 dus als je winrate stijgt!

Door langer te leven heb je meer kans om meer damage te doen. Er is wel een verschil tussen a.) achteraan in de base te staan campen ook al als je merkt dat je daardoor een hele flank verliest of gecapped wordt en b.) in het begint iets rustiger te spelen en dan beslissen waar je meest nodig bent (en zo ook waarschijnlijk het meeste damage kan doen). Cruciaal verschil dus tussen een nutteloze base camper die denkt zo z'n WN8 te padden en een goede speler die op die manier het maximum kan doen om z'n team te helpen. Soms wil je ook niet mee naar de frontlijn als er 5 tomaten heavies zonder viewrange recht hun dood in rijden...

Het verschil tussen 400 en 800wn8 van 1 speler in een team van 15 heeft volgens mij amper impact op de outcome van een game. Die 1à2 schoten verschil dat dat maakt kan een andere speler wel overnemen. Neemt niet weg dat er blijkbaar wel progressie in je spel zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Inrage op 12-01-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Inrage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:11:
[...]

Het verschil tussen 400 en 800wn8 van 1 speler in een team van 15 heeft volgens mij amper impact op de outcome van een game. Die 2 schoten verschil dat dat maakt kan een andere speler wel overnemen.
Maar het verschil tussen veel spots en geen spots, bijvoorbeeld, is ook weer het verschil tussen mijn team dat schade doet of mijn team dat juist beschoten wordt.

Dus inderdaad, 400 en 800 WN8 maakt kwa damage niet veel uit voor het spel, maar in speelstijl voor mijn team kan dat veel meer uitmaken dan de 2 schoten die ik extra raak schiet.

Stel dat ik goed rondrace, en mijn team daardoor snel hun arty kan uitschakelen en een paar lekkere flank shots kan maken omdat ik ze oplicht op de map. Mijn damage is dan laag (lastig raken met volle snelheid), maar mijn daadwerkelijke contributie om het spel te winnen is veel hoger. Want nu zie ik veel vaker een 13-15 ontstaan dan de 15-13 wanneer ik WN8 negeerde.

Dus het spel zegt dat ik het veel beter doe (hogere WN8) maar in de praktijk gaat het eigenlijk veel slechter (winrate zakt in). En dat is een principe wat ik nog niet geheel snap.

[ Voor 8% gewijzigd door Xanaroth op 12-01-2015 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Xanaroth schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:25:
[...]

Stel dat ik goed rondrace, en mijn team daardoor snel hun arty kan uitschakelen en een paar lekkere flank shots kan maken omdat ik ze oplicht op de map. Mijn damage is dan laag (lastig raken met volle snelheid), maar mijn daadwerkelijke contributie om het spel te winnen is veel hoger. Want nu zie ik veel vaker een 13-15 ontstaan dan de 15-13 wanneer ik WN8 negeerde.

Dus het spel zegt dat ik het veel beter doe (hogere WN8) maar in de praktijk gaat het eigenlijk veel slechter (winrate zakt in). En dat is een principe wat ik nog niet geheel snap.
Wat je omschrijft (in combinatie met je stats) lijkt erg veel op suicide runs om te scouten en arty te vinden en zo snel wat xp te pakken. Dat lijkt soms nuttig maar in vele gevallen is je team niet in staat om te raken wat jij spot. Ik denk dat het gewoon toevallig is dat je daardoor meer wint, op de lange termijn win je daar niks mee. Je gaat er ook niet beter van worden. Geen idee hoeveel potjes je al hebt, maar als je stats laag zijn heb je naar mijn mening minder invloed op win of verlies, je winrate wordt dan meer door geluk en anderen bepaald dan door jezelf. Als je niet compleet idioot bent heeft dit als resultaat dat je steeds rond de 50% blijft hangen ±2%.

De andere optie is dan campen achteraan om damage te doen. Ook niet ideaal. Zoals al gezegd.

De oplossing is de gulden middenweg... passief spotten op safe locatie (eventueel met camonet etc...) afgewisseld met safe shots en weg, proberen flanken als je team pusht en de aandacht heeft, ... zowiezo zo weinig mogelijk risico nemen want een late game scout kan veel beslissender zijn voor de game dan een die na 2 minuten dood is. Een goeie scout kan ook hoog op de damage lijst staan zonder extreem passief te spelen. 6th sense is ook wel een heel handige crew skill hiervoor, ik geef zeker toe dat het zonder een heel pak lastiger is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
6.1K damage in m'n 3e potje in de Lorraine 40T 8) . Net geen Ace tanker ;(
Ammorack vliegt er wel snel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net mijn opgespaarde gold en xp omgezet. Nu 428k free xp :X

En ik heb geen flauw idee wat ik wil grinden...

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.