[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
DaniëlWW2 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:54:
[...]

De meeste spelers zijn kinderen van 12 die niks doorhebben of zijn dronken als ze spelen, zeker niet fysiek gehandicapt. Dat je überhaupt kan spelen met een arm en een WN8 van 1440 haalt is behoorlijk goed lijkt me. ;)
Voelde me ook niet aangevallen hoor. Maar er zit inderdaad raar volk tussen die beter low tier (< tier 3)kunnen blijven spelen zodat ze serieuzere spelers niet frustreren.

Met meer knops muis gaat het goed. Kan niet veel/snel team chatten, maar laat de loop maar spreken.

Ik ben zeker tevreden met een sessie van avg WN8 >1000 maar de algehele avg WN8 is nog niet zo hoog als ik wil. Wil toch minimaal groen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Ach als je door te betalen wil winnen dan is dat je keuze maar ik blijf erbij en dat zal niemand ooit kunnen veranderen gold ammo is voor diegene die niet kan mikken! Kan je het beter uitgeven bij de opticien.
Het is niet alleen een kwestie van mikken hoor.

In m'n T-54 kom ik niet door een geangelde / gesidescrapte / half in cover staande IS-6 heen.

Ik had niet de mogelijkheid in die situatie om te flanken en het was van tactisch belang dat deze IS-6 op die plek dood moest.

Hup goud --> doei IS-6 ;w

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

DaniëlWW2 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Ik denk dat jij een paar dagen pauze nodig hebt. Dat doe ik ook soms en na een paar dagen hersteld de RNG zich naar minder f*cked up waarden.

Yes, tinfoil hat for me to. :Y)
Dat vermoed ik ook. Wel erg flauw want voordat dit allemaal begon had ik ook al een weekje pauze genomen :/

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:00:
[...]

VS moet kunnen vanaf tier 7 voor heavies dus dan zou ik voor GLD, VS en Rammer opteren.
Als er inderdaad toch VS beschikbaar is zou dan de beste keuze : Rammer/VS/Vents zijn? Dan wordt het voor gold GLD demounten en deze keuze nemen namelijk. Kan GLD dan wel op iets anders zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Ach als je door te betalen wil winnen dan is dat je keuze maar ik blijf erbij en dat zal niemand ooit kunnen veranderen gold ammo is voor diegene die niet kan mikken! Kan je het beter uitgeven bij de opticien.
Als ik een IS7 tegenkom met mijn E-50 dan laad ik gold. Niet omdat ik de rekening zo leuk vind maar omdat het ding frontaal onmogelijk te pennen is. Dat kleine zwakke plekje boven op de koepel mis je zelfs met het kanon van de E-50, 99% van de tijd en is meer dan 220mm dik...

Zou de E-50 APCR als standaard hebben dan zou ik geen gold hoeven laden omdat ik kan pennen. Oh en ter illustratie, ik laad meestal niet eens gold voor een STI/ST1/ST whatever omdat die penbaar is.
wontcachme schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Dat vermoed ik ook. Wel erg flauw want voordat dit allemaal begon had ik ook al een weekje pauze genomen :/
Ik had een tijd geleden een halfjaar niet gespeeld omdat ik er echt helemaal klaar mee was. Dit was de tweede game na een halfjaar:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sETQN1ehXW7BUiMGtWDAmHVi/full.jpg
8)7

Daarna had ik drie dagen waar ik bijna niet kon missen. Had toen net de E-50 unlocked en dat was even leuk. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O_A_B schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Als er inderdaad toch VS beschikbaar is zou dan de beste keuze : Rammer/VS/Vents zijn? Dan wordt het voor gold GLD demounten en deze keuze nemen namelijk. Kan GLD dan wel op iets anders zetten.
Ja of Rammer, VS en GLD, net wat je fijner vindt spelen. Beide setups zijn de beste die je kunt kiezen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rianata schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:20:
Met Mr.Size en Blue_Boon geplatoond. Ging idd niet lekker, maar ja, je weet hoe dat gaat... Mr.Size verlaat het platoon en dan krijg je dit:

[afbeelding]
http://imgur.com/N5yyhW9

Weer een Ace op de E25, voor Blue_Boon net niet.
FUUUUU, beetje expres slecht spelen zodat mijn WR omlaag gaat en dan als ik wegga ineens wel performen? Laag hoor, erg laag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:23:
[...]

FUUUUU, beetje expres slecht spelen zodat mijn WR omlaag gaat en dan als ik wegga ineens wel performen? Laag hoor, erg laag :+
Ik wil niet al teveel zout in de wonden strooien, maar dat was het begin van een leuke winstreak, waar Frunz later ook nog bij kwam. 's Nachts nog even China voor de WZ111 missie kunnen afronden (laatste 9 kills), oftewel; hij leefde nog lang en gelukkig O-)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

wontcachme schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Hij zei ook een paar dagen, niet gelijk een week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rianata schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:29:
Ik wil niet al teveel zout in de wonden strooien, maar dat was het begin van een leuke winstreak, waar Frunz later ook nog bij kwam. 's Nachts nog even China voor de WZ111 missie kunnen afronden (laatste 9 kills), oftewel; hij leefde nog lang en gelukkig O-)
Lees iedereen dit? Officieel 'Size mag niet winnen' beleid van WG confirmed :+ Zodra ik het platoon verlaat kunnen die mensen ineens wel winnen. Oftewel, mijn account is rigged. Ik wist het, ik fkin wist het!

congratz on het afronden van de missie, restecp ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 08-01-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-09 10:47

xTmPizzaMan

Error

Ik weet soms niet eens waar op ik moet mikken om te penetreren. Het is vaak nog trial en error bij mij. Helaas lijkt het soms allemaal een beetje willekeurig ene hit penetreert en de andere hit op de zelfde spot doet dat niet. Is er geen makkelijke manier om te zien wat je nou verkeerd doet?

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
xTmPizzaMan schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Ah ik wist niet dat je ook voor credits kon krijgen. Ik had de selectie box bij buy ammo nooit gezien.
Mocht je met deze informatie er milder tegenover staan, de T20 heeft echt superlekkere pen met z'n goldshells, dat geeft je een stuk meer flexibiliteit omdat zelfs t9 heavies daarmee frontaal te pennen zijn.

On a different note, inmiddels bijna de WZ binnen en daarvoor zo'n 120 potjes met de Type 62 gespeeld, omdat dat mijn enige Chinese tank is. De gun die daarop zit is zo wispelturig als maar kan zijn, ene potje snipe je alles kapot en de volgende vliegen ze alle kanten op. Het is dan ook één van de tanks waar het echt prachtig is om te zien hoe RNG je ook mee kan helpen.
https://www.youtube.com/w...1v8481gU&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=OPyHP7fCuAk
Ik probeer tegenwoordig maar uit zulke hits mijn lol te halen ipv te focussen op de 25 misses die er tegenover staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:30:
[...]

Lees iedereen dit? Officieel 'Size mag niet winnen' beleid van WG confirmed :+ Zodra ik het platoon verlaat kunnen die mensen ineens wel winnen. Oftewel, mijn account is rigged. Ik wist het, ik fkin wist het!

congratz on het afronden van de missie, restecp ;)
Je wint nog steeds meer dan ik hoor. Mijn account is pas vervloekt. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eerste pot van de dag. Ik word binnen 1 minuut in mijn Pz4S geoneshot door een ISU-152 die nog niet gesp[ot was door onze 2 Borsigs in overwatch.

Jij ook een fijne dag, WG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Sinds gister weer actief begonnen met spelen. Vanaf morgen zal ik ook weer gaan streamen en hopen dat ik de Comet zal gaan unlocken (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Maareh, waarmee denk je dat ik mijn gold ammo betaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Urgh net al weer de nodige bijzondere potjes gehad.

FV4202 iets van 8 bounces op paper tanks. Begint al met 2 crits op een Borsig, blindshot killed hem dan, vervolgens bounce op de zijkant van een Bat Chat, bounce op een STA achterkant, weer bounce op een zijkant Bat en vervolgens een 0 damage crit in zijn zijkant 8)7

Iets later in de FV215b, de nodige shells van een AMX 50B en Heat van een E-100 te bouncen. Komt er weer een Heat Shell van de E-100, weer een bounce. "The commander is knocked out" - Seriously WTF |:(

Of 2 potjes waar je echt alleen maar met Gold shells word beschoten, tja want je zou eens niet pennen op een Type 61 met zijn OP armour 8)7

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
xTmPizzaMan schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:33:
Ik weet soms niet eens waar op ik moet mikken om te penetreren. Het is vaak nog trial en error bij mij. Helaas lijkt het soms allemaal een beetje willekeurig ene hit penetreert en de andere hit op de zelfde spot doet dat niet. Is er geen makkelijke manier om te zien wat je nou verkeerd doet?
Mik op alles wat eruit ziet als een luikje of uitsteeksel. LFP is bij Duitse tanks vaak bingo. Verder heb je bijv. Nog hit skins. Dit is een laagje over een tank met daarop waar je ongeveer moet mikken voor oa module en crew damage. In mod als bijv Aslain bevat er een paar. Kijk ff welke je het prettigst vindt.
Een tool als Tank Inspector laat je off line zien wat sterke en zwakke punten zijn in het pantser van een tank.

Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens jongens, word er hier ook nog over positieve dingen gesproken :P

net een super lekker potje in mijn T-34-85, ace en 3200 damage... word ik helemaal vrolijk van XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
lucky of lucky?

Oordeel maar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:20
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:49:
Tijd om een klaag en zaag topic aan te maken idd... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe het je niet na... pfff _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:11:
[...]

Tijd om een klaag en zaag topic aan te maken idd... :9
lijkt me een goed idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Dat niet, maar het was nou ook niet echt goed gespeeld naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfBoy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:15:
[...]

Dat niet, maar het was nou ook niet echt goed gespeeld naar mijn mening.
nu ik het beter bekijk, hij gebruikt gold voor een AMX 50 100?? dat lijkt me niet zo heel slim als er nog 6 andere over zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:17:
[...]

nu ik het beter bekijk, hij gebruikt gold voor een AMX 50 100?? dat lijkt me niet zo heel slim als er nog 6 andere over zijn
Dingen als dat. Ook niet alle schoten zijn echt goed geaimed. Volgensmij bouncht hij ook met gold op de vk tier 6 heavy 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfBoy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:18:
[...]

Dingen als dat. Ook niet alle schoten zijn echt goed geaimed. Volgensmij bouncht hij ook met gold op de vk tier 6 heavy 8)7
klopt, en de tier 6 arty had hem zelfs nog makkelijk kunnen killen op het eind, dat zou een hb geweest zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:22:
[...]

klopt, en de tier 6 arty had hem zelfs nog makkelijk kunnen killen op het eind, dat zou een hb geweest zijn ;(
Jep. Maar was ook een average wot speler. Dus kan het ergens wel begrijpen dat hij/zij een aantal fouten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfBoy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:23:
[...]

Jep. Maar was ook een average wot speler. Dus kan het ergens wel begrijpen dat hij/zij een aantal fouten maakt.
klopt en hij had ook wel goede punten though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 19:24:
[...]

klopt en hij had ook wel goede punten though
Tuurlijk, die heb je altijd wel als je een top gun, radley of iets haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:09:
Eerste pot van de dag. Ik word binnen 1 minuut in mijn Pz4S geoneshot door een ISU-152 die nog niet gesp[ot was door onze 2 Borsigs in overwatch.

Jij ook een fijne dag, WG...
Tja, nu heb je geleerd dat de ISU-152 naast een belachelijk kanon ook belachelijk goede camo heeft. :P
Als ik er een zie dan wissel ik meteen van doel. ISU moet dood. :Y)
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:49:
Nee. :+
Stronk Russian server
Stronk Russian tank
Stronk Russian accuracy
Stronk Russian armour
Stronk arty misses

Very Stronk Russian in Russian tank who Very Stronk kills all non Very Stronk Russian and traitor not Stronk Russian. :Y)

Gewoon 100% skill dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Haha

Daniel, jij hebt toch ook zoveel skill? Ga jij is zo'n game maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:25:
Haha

Daniel, jij hebt toch ook zoveel skill? Ga jij is zo'n game maken?
Tja, ik voldoe niet aan alle voorwaarden om net z'n skill potje neer te zetten. De IS-6 ontbreekt en arty mist mij nooit zoals laatst gedemonstreerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Eindelijk...

Victory!
Westfield
110
Experience received:2.436 76.686
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 13 330 (100)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/19dBY2p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3bJfQAI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u7TgVhk.jpg

edit//
En vervolgens krijg je zo een team...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yNSTmSm.jpg

en zo een team, zucht

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VkoQjkY.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 08-01-2015 21:08 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Ik zat vanavond met Ries en Poderosoo in platoon en we hadden een paar bizarre mm samenstellingen.

Zijn wij de enige 3 tier 10 tanks (net zoals het andere team die hadden 3 waffentragers e100) maar is de rest van beide teams alleen maar T8, geen T9 te vinden. En de tegenstander heeft ALLEEN maar TD's op 3 heavies na..

Zelfde geldt net in een T10 match, bestaat de vijand alleen uit mediums en TD's 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kepro schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:32:
Ik zat vanavond met Ries en Poderosoo in platoon en we hadden een paar bizarre mm samenstellingen.

Zijn wij de enige 3 tier 10 tanks (net zoals het andere team die hadden 3 waffentragers e100) maar is de rest van beide teams alleen maar T8, geen T9 te vinden. En de tegenstander heeft ALLEEN maar TD's op 3 heavies na..

Zelfde geldt net in een T10 match, bestaat de vijand alleen uit mediums en TD's 8)7
MM was hier ook een beetje dronken... Maar gelukkig lekkere battles gehad 7 uit 11 gewonnen en ~4300/4400 WN8. Tevens ook goed opgeschoten met China voor de WZ missie :) 31 kills erbij en 31.4k damage.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja petje af.. maar hij is wel errug lucky met zulke scheve arty apen in het andere team, ongelooflijk. Daarnaast is het zelf ook niet de meest briljante speler, dat schot op die VK was wel erg trouwens (al had het mij ook zo kunnen overkomen door pech).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
Victory!
Sand River
Löwe
Experience received:3.754 ( x2) 107.728
Battle achievements Mastery Badge: "I Class"

Repairs: -2 072
Ammunition: -18 420
Total: 87 236 WN8: 6 336 (100)

3671 damage, 4 kills. Helaas niet de ACE :S

En ja er zaten 8 gold shells tussen. O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Razorbite op 08-01-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:16
Kepro schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:32:

Het was een vreemde sessie ja... Met daarnaast voor mij nog 2 dramatische potten. In mijn E100 gepenned worden door een T92 die AP schiet (dag HP) en na 30 seconden ge-oneshot worden in mijn 13 75 door een T49 8)7

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

poderosoo schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:39:
[...]

Het was een vreemde sessie ja... Met daarnaast voor mij nog 2 dramatische potten. In mijn E100 gepenned worden door een T92 die AP schiet (dag HP) en na 30 seconden ge-oneshot worden in mijn 13 75 door een T49 8)7
Dat is niet zo moeilijk, T92 heeft een van de hoogste pen guns van alle T10 artillery.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond nog ge one shot in mijn FCM 50t door een Obj 212 :X Was echt een vreemde one shot, want het was al een beetje end game en ik had gek genoeg nog geen dmg opgelopen, ondanks dat ik meerdere malen gespot was (op hill Prokhorovka). We hadden hill gewonnen en ik was naar beneden aan het rijden richting hun basis (noord). Kwam een GW Panther tegen die ik one shotte door zijn ammorack te raken. Vervolgens rij ik, beetje zigzaggend, met 40-45 km/h door richting het spoor. Wordt ik dus on the move voor full dmg in 1x weggeblazen. Ja, echt een hele realistische kill.... 8)7

Arty, fair and balanced, no problem at all. Just stop camping, u n00b. :r

Potje was daarna verloren uiteraard. Vind het altijd grappig hoe 1 random wank shot een potje kan beslissen. Anders hadden wij gewonnen namelijk, ik had nog full HP en er waren nog 2 arties en 3 gehavende T8 en 9 tanks. WIj hadden ook nog een arty en 2 tanks over. Maar nee, mocht niet van WG, meest onrealistische one shot ooit, echt WTF. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
354.900 successfully converted to Free Experience. Spent: 10.140
- Module Gun '155 mm AT Gun T7' researched. Free Experience spent: 29.991 (=T95 gun)
- M26 Pershing researched. Free Experience spent: 79.744 successfully purchased. Spent: 2.074.000
- Spähpanzer Ru 251 researched. Free Experience spent: 92.174.successfully purchased. Spent: 2.074.000

:D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het wat bescheidener aangepakt. Ca. 50k converted naar Free XP. Daarmee m'n stock Tiger omgebouwd naar een roofdier (top gun, incl turrent en tracks), en m'n stock Cromwell voorzien van de top gun. :)

Daarnaast gisteren gewoon lekker relaxed gespeeld. Paar kutpotjes, paar goede potjes, maar gewoon met een wat andere mindset gespeeld. Speelde heerlijk. Lol gehad, paar tanks opgeblazen. Zoals het iedere sessie zou moeten.

Nog wel de winrate in m'n T-34-85 verder omlaag kunnen krijgen naar de 6%. Maar ja, dan ga je toch per ongeluk potten winnen, dus de avond afgesloten met de T-34-85 overall op 33% na 21 potten. En de turret unlocked, nu verder voor de top gun. En dan de motor en de tracks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

>:) Trollwell, optics erop, 6th sense, recon, snap shot, clutch braking 8) en de rest naar believen (zou cammo aanraden).

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PcDealer schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:19:
>:) Trollwell, optics erop, 6th sense, recon, snap shot, clutch braking 8) en de rest naar believen (zou cammo aanraden).
Ben heel benieuwd. Snelle tank, goede gun depression, geen armor. Maar ja, heb wel een onervaren crew nog. Geen 6th sense, zit pas op 89%. Dus die 11% zal het wat voorzichtiger spelen zijn (doe dat dan ook eens, noob! :+ ).

Maar ja, m'n T-34-85 heeft ook nog geen 6th sense. Maar die zit op 99%. Grappig genoeg heb ik tot nog toe alleen maar 6th sense op m'n heavies, waar het wat minder belangrijk is. Ipv "oh crap, ben gespot" is het dan "ah mooi, ben dichtbij een doelwit". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Voor hogere tiers ben je een 3shot. Voor de rest...

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Na een drama avond, toch lekker afgesloten.
http://wotreplays.eu/site/1508137#westfield-vicecomes-e_25
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NLNHv0Q.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Vae Victus op 09-01-2015 10:31 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:44:
354.900 successfully converted to Free Experience. Spent: 10.140
- Module Gun '155 mm AT Gun T7' researched. Free Experience spent: 29.991 (=T95 gun)
- M26 Pershing researched. Free Experience spent: 79.744 successfully purchased. Spent: 2.074.000
- Spähpanzer Ru 251 researched. Free Experience spent: 92.174.successfully purchased. Spent: 2.074.000

:D
Waarom heb je zoveel free exp gespendeerd aan grinds? Moet je zelf weten natuurlijk maar zelf had ik dan lekker de Pershing elite gemaakt (of in ieder geval de nuttige modules unlocked) en hetzelfde geldt voor de Ru 251.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Ben nog maar een grote beunhaas, maak teveel fouten nog. Maar had gisteren ondanks verlies wel een lekker potje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/25Ygqsr.jpg

[ Voor 124% gewijzigd door cannibal op 09-01-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

psychoclown schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Waarom heb je zoveel free exp gespendeerd aan grinds? Moet je zelf weten natuurlijk maar zelf had ik dan lekker de Pershing elite gemaakt (of in ieder geval de nuttige modules unlocked) en hetzelfde geldt voor de Ru 251.
Ik ga ook nog wat free xp omzetten (maar bij lange na niet zoveel als Post) voor wat grinds, maar dat is meer om de betreffende tanks te kopen voordat de korting (special) hiervan over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dan is het wel nuttig maar het duurt nog tot 18/19 januari toch? Met de activiteit van p0st lijkt mij dat hij in ieder geval één van de twee wel binnen de actie kon halen. Zeker met de x2 voor elke winst dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mr_Size schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:18:
Gisterenavond nog ge one shot in mijn FCM 50t door een Obj 212 :X Was echt een vreemde one shot, want het was al een beetje end game en ik had gek genoeg nog geen dmg opgelopen, ondanks dat ik meerdere malen gespot was (op hill Prokhorovka). We hadden hill gewonnen en ik was naar beneden aan het rijden richting hun basis (noord). Kwam een GW Panther tegen die ik one shotte door zijn ammorack te raken. Vervolgens rij ik, beetje zigzaggend, met 40-45 km/h door richting het spoor. Wordt ik dus on the move voor full dmg in 1x weggeblazen. Ja, echt een hele realistische kill.... 8)7

Arty, fair and balanced, no problem at all. Just stop camping, u n00b. :r

Potje was daarna verloren uiteraard. Vind het altijd grappig hoe 1 random wank shot een potje kan beslissen. Anders hadden wij gewonnen namelijk, ik had nog full HP en er waren nog 2 arties en 3 gehavende T8 en 9 tanks. WIj hadden ook nog een arty en 2 tanks over. Maar nee, mocht niet van WG, meest onrealistische one shot ooit, echt WTF. :')
Kan mij de rage op TS al voorstellen, muahahahaha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
psychoclown schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:53:
Ja dan is het wel nuttig maar het duurt nog tot 18/19 januari toch? Met de activiteit van p0st lijkt mij dat hij in ieder geval één van de twee wel binnen de actie kon halen. Zeker met de x2 voor elke winst dit weekend!
Zo lekker 2x XP! Wat ik me alleen afvraag, telt dit ook door voor de crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik dacht alleen dit weekend...

edit: tot de 13e

http://worldoftanks.eu/en...4/end-year-specials-2014/

edit 2: je noemde de 19e?
edit 3: Ik ga ook een berg free xp kopen, ik ga free xp gebruiken tot tier 9 van de leopard en T57 denk. En alles wat ik over houd ga richting de borsig waffentrager.

@ Psycho, ik kom net uit bed en de koffie is net klaar, het zal daar wel aan liggen. :+ :P

[ Voor 51% gewijzigd door Kepro op 09-01-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:54:
[...]

Zo lekker 2x XP! Wat ik me alleen afvraag, telt dit ook door voor de crew?
x2 exp dus ook krijgt de crew twee keer zoveel :)
Kepro schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:55:
[...]

Ik dacht alleen dit weekend...
Dat zeg ik toch ook? :P
edit 2: je noemde de 19e?
Dat had betrekking op de actie van alle tier VIII-X met 15% korting (wat overigens de 18e moest zijn).
Daarna zei ik ook dat de x2 voor elke winst dit weekend gaande is ;)

Trouwens is hier de replay van Kepro_, mooie pot maar het kon zeker nog beter:

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 09-01-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
psychoclown schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Omdat het beide Tier VIII tanks zijn die nu nog in de sale zijn (scheelt ruim 800K) en uiteraard zijn beide tanks ook Elite gemaakt + crew retraining nu nog voor 50% :*)
Daarnaast wilde ik graag een jumpstart naar de Patton toe, en stond de RU al een poosje op de verlanglijst!
Tevens de Black Prince geünlocked, maar daarvoor wacht ik nog even tot een Tier VII Heavy Sale :)

Edit: Ik speel/grind lang niet zoveel meer als eerder, dus ja ik had ook minder Free XP kunnen besteden en langer kunnen grinden, maar daar had ik gewoon ff de motivatie niet voor met de T20/AwfulPanther! Sowieso dit weekend weinig WoT tijd (alleen vanmiddag/zaterdagmiddag). Bewuste keuze dus om 2 leuke Tier VIII's te unlocken! En idd dit weekend alleen 35XP/gold en tot de 19e sale op Tier VIII-X!

[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 09-01-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Hoe actief is de GOT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:57:
[...]

Omdat het beide Tier VIII tanks zijn die nu nog in de sale zijn (scheelt ruim 800K) en uiteraard zijn beide tanks ook Elite gemaakt + crew retraining nu nog voor 50% :*)
Daarnaast wilde ik graag een jumpstart naar de Patton toe, en stond de RU al een poosje op de verlanglijst!
Tevens de Black Prince geünlocked, maar daarvoor wacht ik nog even tot een Tier VII Heavy Sale :)
Dat begreep ik maar dat is nog tot 18 januari in die tijd moet jij toch wel één, zo niet beide, een flink eind gegrind hebben zeker met de x2 exp voor elke winst dit weekend? ;)
Edit: Ik speel/grind lang niet zoveel meer als eerder, dus ja ik had ook minder Free XP kunnen besteden en langer kunnen grinden, maar daar had ik gewoon ff de motivatie niet voor met de T20/AwfulPanther! Sowieso dit weekend weinig WoT tijd (alleen vanmiddag/zaterdagmiddag). Bewuste keuze dus om 2 leuke Tier VIII's te unlocken! En idd dit weekend alleen 35XP/gold en tot de 19e sale op Tier VIII-X!
Ah ok dan begrijp ik dat wel deels, de T20 is zo'n gave tank die had je gewoon moeten afmaken :+

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 09-01-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

x2 exp = ook x20 weekendwarriors he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:05:
Betekent ook x20 meer kans op faal potjes maar ook x20 meer opportunity ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Juistem! Positief blijven! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bigsexy3 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:05:
Meer kansen op damage en kills.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:00:
[...]

VS moet kunnen vanaf tier 7 voor heavies dus dan zou ik voor GLD, VS en Rammer opteren.
Voor heavies is het voor UK en USA vanaf tier 7 en voor andere naties is het tier 8. Dus het is Vents/GLD/Rammer geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
psychoclown schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:01:
[...]

Dat begreep ik maar dat is nog tot 18 januari in die tijd moet jij toch wel één, zo niet beide, een flink eind gegrind hebben zeker met de x2 exp voor elke winst dit weekend? ;)

[...]

Ah ok dan begrijp ik dat wel deels, de T20 is zo'n gave tank die had je gewoon moeten afmaken :+
Haha daar moet ik je wel gelijk in geven, de T20 is een prima tankje! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:54:
Kan mij de rage op TS al voorstellen, muahahahaha :9
Was toen nog solo aan het spelen ;) En viel wel mee, mijn mond viel eerder open van verbazing hoe ongelooflijk BS deze one shot was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Mr_Size schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Was toen nog solo aan het spelen ;) En viel wel mee, mijn mond viel eerder open van verbazing hoe ongelooflijk BS deze one shot was :|
Wat een dicipline ;)

Hoe doe je dat precies?
Meestal volgt er wel even verbaal geweld na zulke pech. (Mede dankzij mijn haat tegen arty's natuurlijk)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Oh, die 2x voor elke win had ik gemist, nice :D

Dat wordt nog even wat grinden, heb echt heel goed gebruik gemaakt van de korting special op tier 8 tot 10. Heb nu al de volgende tanks gekocht:
- IS7
- M48 Patton
- FV4202
- WZ 120
- WZ 132

En na dit weekend moeten deze daar nog bij komen:
- JP E100 (nog 27 k te gaan)
- GW E100 (nog 20k te gaan)
- Obj 416 (nog 10k te gaan)
- RU 251 (nog 25 k te gaan)

[ Voor 3% gewijzigd door themaxter op 09-01-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
duidelijk credits teveel themaxter? :p

Ik zit helaas nog opgescheept met een werkelijk kansloze Conway. Echt zwaar kansloos, okeey de gun is de enige leuke als je die kunt gebruiken........

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bertvdk schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:47:
[...]

Wat een dicipline ;)

Hoe doe je dat precies?
Meestal volgt er wel even verbaal geweld na zulke pech. (Mede dankzij mijn haat tegen arty's natuurlijk)
Na vele ebola- en andere enge ziekte verwensingen vond ik dit gisteravond ook wel eens leuk :)
Een speler met ongeveer gelijke stats die niet begint ragen, en dat terwijl ik 'm flink toegetakeld had O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZKeTK0G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Bean77 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:05:
duidelijk credits teveel themaxter? :p

Ik zit helaas nog opgescheept met een werkelijk kansloze Conway. Echt zwaar kansloos, okeey de gun is de enige leuke als je die kunt gebruiken........
Haha, ja dit hele geintje kost me iets van 30 miljoen credits :P Had gelukkig al het idee dat ze dit gingen doen dus heb in de tijd ervoor veel premiums gespeeld, scheelt ook als je de tank ervoor verkoopt gelukkig (zeker bij die eerste nog voor de korting).

Maar het scheelt me ook heel veel credits, tov normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik kan niet eens inloggen op EU server 2.... is het zo druk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Van het WoT forum:

Hi all,

We are experiencing some technical issues which is why you may not be able to log into the servers at the moment. We have our tech team looking into this and we will provide you with more information when we have them.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience!

- Erissa

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kepro schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:12:
Ik kan niet eens inloggen op EU server 2.... is het zo druk??
Ik denk dat er een servercrash is geweest ofzo. Tijdens het spelen schoot mijn ping omhoog naar 400ms en 20 seconde later een disconnect. Sindsdien kan ik niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
Fest schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Ik denk dat er een servercrash is geweest ofzo. Tijdens het spelen schoot mijn ping omhoog naar 400ms en 20 seconde later een disconnect. Sindsdien kan ik niet meer inloggen.
Las net ingame dat EU1 down was, dus dat waarschijnlijk al die EU1 spelers naar EU2 gingen waardoor die nu overvol is. Vandaar waarschijnlijk ook de hogere ping.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
p0st schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Na vele ebola- en andere enge ziekte verwensingen vond ik dit gisteravond ook wel eens leuk :)
Een speler met ongeveer gelijke stats die niet begint ragen, en dat terwijl ik 'm flink toegetakeld had O-)

[afbeelding]
_/-\o_

Die gast verdient een nobelprijs :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zo mijn bak is maar 73.000 free xp. Hallo Black Prince.
Nee, ik ga nooit meer de Chuchill spelen. Met de Black Prince heb je tenminste pantser.

De rest hou ik lekker achter en ik bouw nog wat meer op. Dat gaat naar stock grinds zoals de T-54 verandering in HEAT-54. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zometeen TS maar weer even installeren... dan kunnen we samen janken over de weekendwarriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:58:
Zo mijn bak is maar 73.000 free xp. Hallo Black Prince.
Nee, ik ga nooit meer de Chuchill spelen. Met de Black Prince heb je tenminste pantser.
De Churchill is mijn meestgespeelde Tank (^^) (GB Heavy line was mijn eerste lijn). Maar de Black Prince is mijn beste vriend, overall. De juiste angle bouncet veel, heel veel. Soms wel gebrek aan geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eerste potje...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P0FKeJNOThVgdYXRMdcsA1vl/thumb.jpg

Dit wordt nog wat denk ik zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Tank op transport bij de gijzeling in Frankrijk.

https://twitter.com/silve...53509799175139328/photo/1

Zou de tank op transport zijn en is het toeval? Of gaan ze echt zwaar materiaal inzetten?
Lees ook al op de liveblog van de NOS dat er gevechtshelikopters gesignaleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
En dan gaan we weer na een break van ongeveer een maand

Www.twitch.tv/holyitsdadon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
mkliko schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:31:

Zou de tank op transport zijn en is het toeval? Of gaan ze echt zwaar materiaal inzetten?
Lees ook al op de liveblog van de NOS dat er gevechtshelikopters gesignaleerd zijn.
Welke tank is dat?

Het is gewoon machtsvertoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Leclerc. Vrij dominante peri bovenop de toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Ik denk dat ze gewoon het zekere voor het onzekere nemen.

Tank is denk ik ook machtsvertoon.

Gevechtsheli:
Mochten ze op een bijzondere wijze nog ontsnappen en weer op de vlucht zijn met een auto, dan propt die heli er gewoon vanuit de lucht een raket in. (op een tactisch moment)

In ieder geval laat Frankrijk er geen gras over groeien.
Om 13:00 ook weer beschietingen in oost-parijs... Wat een vervelende bende daar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mkliko schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:31:

Vervoer is ook wel nodig gezien de transmissie van die tank naast de brandstofrekening van een tank een afstand laten afleggen op de weg. :P

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-01-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Kepro schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:34:
[...]

Welke tank is dat?

Het is gewoon machtsvertoon.
AMX 10RC Wheeled Armoured Reconnaissance Vehicle, France
http://www.army-technology.com/projects/amx//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Ru 251 staat in mijn garage :) benieuwd wat deze tank kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Victory!
Battle: Lakeville
Vehicle: Cromwell
Experience received: 6.726 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 84.069
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dan pak je de T-44. Ammoracked met een schot van een Ferdinand. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:04:
En dan pak je de T-44. Ammoracked met een schot van een Ferdinand. :')
Ik ben zo blij dat ik daar zo weinig last van heb gehad toen der tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Ik ben zo blij dat ik daar zo weinig last van heb gehad toen der tijd.
Je weet toch dat ik met afstand de grootste pechvogel ben in dit topic? :P
Ik heb Safe Stowage op de tank juist om deze reden en kaboom. :X

Edit: volgende game in de T-44...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8kZTeplpXm3jujX12uNM7lMY/thumb.jpg

:')

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 09-01-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Je weet toch dat ik met afstand de grootste pechvogel ben in dit topic? :P
Ik heb Safe Stowage op de tank juist om deze reden en kaboom. :X

Edit: volgende game in de T-44...
[afbeelding]

:')
Los van de matchmaking zou ik me meer storen aan je super kleine minimap, daar kan je toch niets op zien zo?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

poderosoo schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:30:
[...]

Los van de matchmaking zou ik me meer storen aan je super kleine minimap, daar kan je toch niets op zien zo?
Ik wel, met een klein scherm nota bene. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:32:
[...]

Ik wel, met een klein scherm nota bene. ;)
Dan zit je zeker tegen je beeldscherm aangeplakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ThomasG schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:34:
[...]
Dan zit je zeker tegen je beeldscherm aangeplakt? :+
Halve meter, iets meer. Valt wel mee hoor. Ik pik bewegingen gewoon heel snel op waardoor ik geen groot scherm nodig heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Victory!
Battle: Sand River
Vehicle: Type 59
Experience received: 7.486 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 155.902
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

nummer 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

dr34m3dd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:52:
Victory!
Battle: Sand River
Vehicle: Type 59
Experience received: 7.486 (x2 for the first victory each day)
Credits received: 155.902
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

nummer 2 :D
Die zag ik net op Twitch, mooie game idd, positie op D7 uit mijn hoofd en die dans met de T34 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eindelijk een goede game. :D

De T-54 noemde me een hacker, ik denk dat ik wel weet waarom.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GYbofi9A6uKjM1f7GYDaRycm/thumb.jpg

Oh en je ziet het niet maar twee keer in de fik gestoken waarna die uitbrandde. Een keer door een slechte sidescrape van hem en de tweede keer de brandstoftank vooraan. Heeft het toch zo zijn voordelen als je de interne layout van tanks kent. Als het kan dan switch ik altijd van plek waar ik schiet om maar zoveel mogelijk modules te slopen.

Deadeye is zo leuk af en toe. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Nu online
De tweede avond op rij een ace in de WZ-111, terwijl ik het niet eens hele fijne tank vind.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2wqyeep.jpg

Wel een paar premium shells gebruikt, maar toch over de 100K credits netto. Bij dit soort 'hoge' credit inkomsten zijn de verschillen tussen een premium en niet-premium account best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

premium account met een premium tank. Effing money press.
Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.