[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wow... replay!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Zal vanavond even uploaden. Help me herinneren :)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
wsLy schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Door de Nederlandse cliënt te gebruiken. Dat vlaggetje geeft namelijk de taal aan die gebruikt wordt door die gebruiker. Bij mij is het een vlag van Groot-Brittanië omdat ik Engels gebruik.
Ik zit in dubio.. :? Ik speel liefst met de engelse taal aan, maar dat vlaggetje is me ook wel wat waard.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie pot van Tin53 in de E-75, was leuk om deze te recorden want de E-75 is echt twee jaar geleden voor mij dat ik die zelf gespeeld heb :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Toch een rare tank hoor die E75, de ene game bounce je Tier 10 heavies dat het zielig wordt voor hen (zelfs op je LFP mits goede angle) en lukt het ook nog wel eens een JPZ E100 bouncen op je turret of UFP... Dan heb je natuurlijk mega veel confidence voor de volgende pot! Kom je tegenover een of andere random tier 8 scrub die vanop afstand steeds mooi je cupola pent of ook makkelijk door je lower front plate knalt die net een beetje boven een steen komt peepen...

Nog zo'n tank in m'n arsenaal waar ik amper een average pot op speel. Ofwel heel goed ofwel helemaal niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
User schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:46:
[afbeelding]

[...]
Ja, gold was used. Screw de RNG tijdens de laatste paar procenten van een MoE.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Impressive!

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook ik heb weer een nieuwe replay gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Razorbite schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:51:
[...]

Ik zit in dubio.. :? Ik speel liefst met de engelse taal aan, maar dat vlaggetje is me ook wel wat waard.... 8)7
Ik heb begrepen van meerdere kanten dat het daar helemaal niets mee te maken heeft, maar met IP adres.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
PcDealer schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:18:
[...]

Ik heb begrepen van meerdere kanten dat het daar helemaal niets mee te maken heeft, maar met IP adres.
Uit zeer betrouwbare bron weet ik, dat de vlag die je via de p0st mod ingame hebt, gelijk is aan de taal van de client die je gebruikt.

Heb dit zelf vorige week getest namelijk :+ :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

De eerste dagen was dat niet, en waren er tegenstrijdige berichten.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Fijn, een Belgische tricolore zit er al niet in dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Inrage schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:58:
Toch een rare tank hoor die E75, de ene game bounce je Tier 10 heavies dat het zielig wordt voor hen (zelfs op je LFP mits goede angle) en lukt het ook nog wel eens een JPZ E100 bouncen op je turret of UFP... Dan heb je natuurlijk mega veel confidence voor de volgende pot! Kom je tegenover een of andere random tier 8 scrub die vanop afstand steeds mooi je cupola pent of ook makkelijk door je lower front plate knalt die net een beetje boven een steen komt peepen...

Nog zo'n tank in m'n arsenaal waar ik amper een average pot op speel. Ofwel heel goed ofwel helemaal niks :)
Dat heb ik dus ook. Meteen de reden dat ik veel liever de Löwe speel met mijn E-75 bemanning. Dan verdien ik tenminste wat credits terwijl ik weer eens tegen tanks zoals de E-100, IS7 en de laatste tijd opvallend vaak de Maus moet. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Inrage schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:41:
Fijn, een Belgische tricolore zit er al niet in dan :)
Hoezo: het ene deel voert rood wit blauw horizontaal en het andere deel verticaal toch? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Mr_Size schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:23:
Ook ik heb weer een nieuwe replay gemaakt :)

[video]
Thanks voor de review.
Ik heb nog geen BIA op die crew trouwens. Dus de reload gaat nog wel omlaag.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Razorbite schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 16:32:
[...]

Hoezo: het ene deel voert rood wit blauw horizontaal en het andere deel verticaal toch? >:)
+1. :Y)
Bedenkt zich iets over de Belgische grondwet en de Belgische vlag zoals die nu is. Nee, dat klopt niet. :+

http://ftr.wot-news.com/2...ants-to-build-a-moonbase/

Dus daarom was de kerstsale zo slecht. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was weer flink worstelen vanmiddag, vandaag was de FCM 50t aan de beurt om niet te mogen winnen. Kostte 5 potjes uiteindelijk..

Vandaag ook eindelijk de grind naar de IS-7 afgerond. IS-7 ook gelijk gekocht, 2 potjes mee gespeeld, nog niets denderends. Die aim time is me wel lang zeg :X Armor voelt op zich wel lekker, maar nog niet echt heel effectief kunnen gebruiken. Moest 2e potje cappen om te winnen, erg jammer eigenlijk want potentieel was er nog veel dmg te doen. Maar ja liever winnen dan dat we zelf worden gecapped.

Maar wel lekker, weer een nieuwe T10 tank. Mijn 8e :) Was de IS-8 wel een beetje zat de laatste tijd. Die tank is nergens eigenlijk echt goed in. De M103 en de Conqueror zijn veel betere T9 tanks in mijn ogen. Heb ook geen Ace tanker weten te halen op de IS-8, wel een shitload aan 1st class medailles. Maar jammer dan, voor een Ace heb je ook een dosis geluk nodig en dat ontbrak er nogal eens aan op de IS-8.
Geëindigd met 2 MoE's en een WR van 65%. Average WR volgens noobmeter op deze tank is 48%. Geeft wel aan dat ie niet geweldig is, want zo'n goede average dmg (2,3K) had ik nou ook weer niet op de IS-8. En toch goed voor 2 MoE's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat een stelletje volslagen idioten zijn er weer online. Ik kan een collum van T10 heavies gaan leiden in mijn Centurion omdat de malloten te bang zijn of ik ga naar het voormalige magic forest met mijn Tiger waarna letterlijk het hele team in een lemmingtrein achter mij aangaat en één tegenstander gewoon kan cappen. |:(

Nee ik kon niet weg omdat de malloten aan het "snipen" waren terwijl ik in een gevecht vastzat. :X

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-01-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
http://wotreplays.com/site/1503791#airfield-debanus-is-3

Blow up, as requested.
Nothing more, nothing less....

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:33
Er zijn een aantal reworks bekend:

Sand River: http://ftr.wot-news.com/2...test-sand-river-reworked/
Karelia: http://ftr.wot-news.com/2...test-sand-river-reworked/

Ook nog een nieuwe tank:
Tiger I L/56 Premium: http://ftr.wot-news.com/2...er-i-l56-premium-preview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wat een schok zeg, 132mm pen op de 8.8cm L/56...
Je zou toch denken dat de Panther 8.8 al een epic faal was als het om premiums gaat. Zelfs met T7 max matchmaking zou deze tank waardeloos zijn met 132mm pen. Het idee alleen al dat je gold moet vuren om competitief te zijn in je eigen tier. 8)7

Als ze die uitbrengen dan koop ik liever een Panther/M10 of een AT-15A. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
DaniëlWW2 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:11:
Wat een schok zeg, 132mm pen op de 8.8cm L/56...
Je zou toch denken dat de Panther 8.8 al een epic faal was als het om premiums gaat. Zelfs met T7 max matchmaking zou deze tank waardeloos zijn met 132mm pen. Het idee alleen al dat je gold moet vuren om competitief te zijn in je eigen tier. 8)7

Als ze die uitbrengen dan koop ik liever een Panther/M10 of een AT-15A. :X
Ik zou kunnen snappen als het een tier 5 of 6 zou worden, maar tier 7 8)7 ;w :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:14:
[...]

Ik zou kunnen snappen als het een tier 5 of 6 zou worden, maar tier 7 8)7 ;w :?
T6 ook niet. 132mm pen is daar ook crap.
Het zou zo makkelijk zijn als Wargaming hun hoofd eens uit hun reet zouden halen en het ding gewoon de historisch correcte 162mm pen op 100 meter zoude geven. Dan zou het ding ook op de VK 36 en VK P nuttig zijn. Twee tanks die je bijna niet ziet en met goede reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Historisch kan je bij wargaming vergeten Daniël....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Net een CW gespeelt. Met mijn 50B schiet ik mijn clip leeg op de zijkant van een Object 140. Ik sta stil en ben full geaimed. Van de 4 apcr shells bouncen er 3......

Reload later schiet ik op een Object 261. Alle shells vliegen door de 261 heen.....

WTF is er met mijn spel aan de hand de laatste week...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:49:
Net een CW gespeelt. Met mijn 50B schiet ik mijn clip leeg op de zijkant van een Object 140. Ik sta stil en ben full geaimed. Van de 4 apcr shells bouncen er 3......

Reload later schiet ik op een Object 261. Alle shells vliegen door de 261 heen.....

WTF is er met mijn spel aan de hand de laatste week...
/me Legt een hand op de schouder van wontcachme welkom tot de wondere wereld van WoT waar de unicums genakt worden zo hard als maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dussss, waar mag de pallet met aluminiumfolie afgeleverd worden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:29:
Historisch kan je bij wargaming vergeten Daniël....
I know. Net even wat World of Warships gezien. In de f*cking alpha zit er al een onzinontwerp slagschip, nota bene een Japanse waar je met gemak 10 tiers kan vullen met echte. 8)7
psychoclown schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:53:
[...]

/me Legt een hand op de schouder van wontcachme welkom tot de wondere wereld van WoT waar de unicums genakt worden zo hard als maar kan.
Smurfen ook, misschien iets minder hard maar vaak genoeg. :P
Echt niet te geloven vandaag. :')

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-01-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wauw, de Hellcat trekt ook speciale teams aan blijkbaar. Nu 3 potjes verloren op rij, dit waren de laatste 2:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1FR8JxnIZdiSqouiBARvAgGX/thumb.jpg
Zelf ook niet geweldige dmg gedaan, maar alsnog dik 2x zoveel als de nummer 2 uit mijn team :X |:(

Volgende pot:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uA2YUtiQMwTz3I4rxI8mNTbH/thumb.jpg

Really? Weer niemand anders boven de 1K dmg? 7(8)7

HOE MOEILIJK IS HET OM 1K DMG TE DOEN ECHT

Die laatste pot was trouwens goed voor ace tanker :') Damn de kitty is hard generfed zeg. In 'the old days' zou dit potje hoogstens 2nd class zijn geweest.

[ Voor 54% gewijzigd door Mr_Size op 07-01-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:28:
[...]

I know. Net even wat World of Warships gezien. In de f*cking alpha zit er al een onzinontwerp slagschip, nota bene een Japanse waar je met gemak 10 tiers kan vullen met echte. 8)7
En welk schip mag dat wezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:46:
[...]
En welk schip mag dat wezen dan?
Haku, kennelijk als T4 voor de T5 Kongo-klasse. Dat zouden alleen of de pantserkruisers van de Ibuki-klasse of de Kawachi-klasse slagschepen moeten zijn.

Dit bestond dus nooit...
https://www.youtube.com/watch?v=1bjYtmEmxtI

Nog iets. Als T5 echt de Kongo blijft dan krijgen we exact dezelfde onzin als in WoT. T4 schepen zijn dan net zo nutteloos als T4 tanks. Kongo was toen die gelanceerd werd een van de beste slagkruisers ter wereld, een die bija alles wat voor haar kwam achterhaald maakte. Ironisch genoeg van Brits ontwerp en beter dan alle Britse slagkruisers en naar mijn mening ook beter dan de Renown-klasse slagkruisers. Zeker niet beter dan de Derfflinger-klasse van de Duitsers en dat zeg ik niet omdat Derfflinger een Duits schip was. Meestal bouwde de Britten net iets betere schepen maar het verschilde per klasse in deze periode.

[ Voor 44% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-01-2015 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Mn Lowe is vervloekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:00:
[...]

Haku, kennelijk als T4 voor de T5 Kongo-klasse. Dat zouden alleen of de pantserkruisers van de Ibuki-klasse of de Kawachi-klasse slagschepen moeten zijn.

Dit bestond dus nooit...
https://www.youtube.com/watch?v=1bjYtmEmxtI

Nog iets. Als T5 echt de Kongo blijft dan krijgen we exact dezelfde onzin als in WoT. T4 schepen zijn dan net zo nutteloos als T4 tanks. Kongo was toen die gelanceerd werd een van de beste slagkruisers ter wereld, een die bija alles wat voor haar kwam achterhaald maakte. Ironisch genoeg van Brits ontwerp en beter dan alle Britse slagkruisers en naar mijn mening ook beter dan de Renown-klasse slagkruisers. Zeker niet beter dan de Derfflinger-klasse van de Duitsers en dat zeg ik niet omdat Derfflinger een Duits schip was. Meestal bouwde de Britten net iets betere schepen maar het verschilde per klasse in deze periode.
Heb je de ingame beschrijving van de Haku al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zit niet in die alpha. Dat hoeft niet om door te hebben dat dit een papierschip is of onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
User schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 19:54:
Dussss, waar mag de pallet met aluminiumfolie afgeleverd worden? :+
Nog meer? Ik heb al twee pallets thuis :+
Mr_Size schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:41:
Really? Weer niemand anders boven de 1K dmg? 7(8)7

HOE MOEILIJK IS HET OM 1K DMG TE DOEN ECHT
Op tier 10 is het al moeilijk voor vele tier 9 en 10 spelers dus laat staan op tier 6.. het is op tier 5 nog makkelijk te doen I know maar niet voor jan en alleman (al zijn dit geen jan en alleman meer te noemen).
Die laatste pot was trouwens goed voor ace tanker :') Damn de kitty is hard generfed zeg. In 'the old days' zou dit potje hoogstens 2nd class zijn geweest.
Minder statpadders die enkel die tank spelen totdat ze zelf een kitty zijn en dus ligt de bar ook lager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, de statpadders hebben die tank verlaten zo lijkt het.

Ook vanavond mocht er niet gewonnen worden. Had vanmiddag nog solo gespeeld, vanavond in platoon. Maakt dus geen reet uit, sterker nog de WR was nog lager :+ En ook nu was er weer een tank die niet mocht winnen, was dit keer de E-50M.

In 1 van die losses met E-50M kwam ik Arafel tegen van IDEAL. Die beweerde dat ik hem ge tk-ed had en dat het mijn schuld was dat we het potje hadden verloren. Bijzondere bewering, aangezien ik op een andere plek dan hem stond en hem niet heb geraakt. En blijkbaar had ik mijn tank dus moeten weggooien op de hill van Karelia tegen 2 batchats en een STB. Ja, lijkt me echt een prima plan!

Kom meneer na de battle in chat ook nog verhaal halen :') Dat zijn toch wel de allersneuste figuren hoor. Heb ooit nog een keer met hem en Remmke samen gespeeld, was ie blijkbaar vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Met Mr.Size en Blue_Boon geplatoond. Ging idd niet lekker, maar ja, je weet hoe dat gaat... Mr.Size verlaat het platoon en dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N5yyhW9l.jpg
http://imgur.com/N5yyhW9

Weer een Ace op de E25, voor Blue_Boon net niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Rianata op 07-01-2015 23:21 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
Dit spel wordt met de dag minder en minder leuk om te spelen. Het lijkt wel of er alleen hersendoden en gehandicapten aan het spelen zijn. Vandaag weer maar liefst één gevecht gewonnen van de 15, met een gemiddelde van boven de 3k WN8. Ik vraag me af waarom ik dit spel nog speel.. Plezier is ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

En hij is binnen. Vanavond de laatste kills met de T-34-3 gehaald, EUR10,00 voor het Japanse ticket neergeteld, klaar is Ria!

Congratulations!
For successful completion of the operation you receive a reward:

Vehicles added: WZ-111

Slots added: 1

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Klote dag gisteren. Met moeite werden er battles gewonnen... Bijna continu waren we low tier.. En dat begint behoorlijk te vervelen na een tijdje! Vooral als je continu moet constateren dat de hogere tiers gewoon compleet falen.

Pluspuntje van de avond: een side-scraping MAUS die tot 2 keer toe in de fik werd gezet door de HE shell van Ramasha zijn wz-120 en de HE shell van GJP zijn vk4205b.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:25
Voor die pluspuntjes doen we het, verder komt het vanzelf wel weer een keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:57:
Tja, de statpadders hebben die tank verlaten zo lijkt het.
Die zitten nu op de E50, wat bij de vorige update van WN8 wel redelijk goed te zien was. De expected damage van de E50 ging met 100 ofzo omhoog, terwijl de Statspadder-54 juist zakte met 30 punten ofzo.

Vergelijk op VBAddict de vereiste damage op de E50 voor de verschillende MoEs maar eens met andere tier 9 mediums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik heb gisteren ook niet een al te beste dag gehad in WoT....
Maar goed, wakker worden met het nieuws dat een bepaalde WoT speler een ban van 3 maanden heeft gekregen maakt mijn dag dan wel weer goed. :P

[ Voor 5% gewijzigd door GJP80 op 08-01-2015 09:42 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn resultaten blijven redelijk op peil de laatste dagen. Da's ook wel eens fijn :)

Wat mij wel opvalt is dat er enorm veel gold geschoten wordt en dat er wat meer bots lijken te zijn de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

GJP80 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:40:
Maar goed, wakker worden met het nieuws dat een bepaalde WoT speler een ban van 3 maanden heeft gekregen maakt mijn dag dan wel weer goed. :P
May i ask who? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
ThomasG schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:45:
Dit spel wordt met de dag minder en minder leuk om te spelen. Het lijkt wel of er alleen hersendoden en gehandicapten aan het spelen zijn. Vandaag weer maar liefst één gevecht gewonnen van de 15, met een gemiddelde van boven de 3k WN8. Ik vraag me af waarom ik dit spel nog speel.. Plezier is ver te zoeken.
En ik altijd maar denken dat ik 1 van de weinige gehandicapte (mis een arm) spelers ben, maar zo te lezen zijn er veel meer. :P

Gister ook ging het qua winrate ook minder met 6 uit 14 gewonnen maar met WN8 van 1440 stijg ik langszaam van sinaasappel naar banaan. :)

[ Voor 11% gewijzigd door O_A_B op 08-01-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bij mij ging het ook al ruk 15 potjes 3 gewonnen. 1800 wn8. Zit er een ban op nl spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Na 11 potjes met de T-34-85 nu een winrate van 9,09%. Vanavond eens kijken of ik dat nog verder omlaag kan krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kon niet tot vanavond na het werken wachten met uitproberen :9~ Vannacht behaald en alle moeite en geld waard! Pas het eerste potje en op Fiery Salient working that center ridge 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GiTHhtjl.jpg
http://imgur.com/GiTHhtj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Ben zo te horen (alweer) niet de enige.

Gister ging het weer HE-LE-MAAL nergens over.

Ga het niet eens meer noemen, anders wordt deze post echt te lang, maar na een maandje premium te hebben gespeeld (nog 2 dagen prem over), ben ik weer helemaal klaar met dit spel :(

De lol in het spel is compleet weg en heb geen zin om dagelijks, zwaar gefrustreerd mijn avonden door te brengen.

De groeten! ;w

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Bert, hetzelfde had ik gisteren. Ging best netjes, echter na een tijd waardeloos... en dan ben je gefrustreerd bezig de status boven de 1000 wn8 te krijgen... damn.
Binnen een paar minuten waren sommige potjes alweer over. Denk dat ik een paar dagen even niet ga spelen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Ik kreeg ergens iets mee over een 'dode foto' :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Rianata schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Ik kreeg ergens iets mee over een 'dode foto' :O
Ik ook via betrouwbare bronnen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-09 10:47

xTmPizzaMan

Error

Heeft er iemand tips hoe ik het beste de T20 kan spelen (modules + equipment). Ik heb er recent eentje gekocht en ik merk dat hij geen deuk in een pakje boter kan slaan. Is het slim om met deze tank op medium en light tanks te jagen?

Ik heb nu optics + Vertical stab gemount..

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Haha serieus? En hij was net terug van een maand ban.

Op naar de permaban, die volgt na de 3 maanden ban toch?

@pizza, flanken is wat ik deed ermee. Zorgen dat je in de zijkant of rug komt van de vijand.

[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 08-01-2015 11:31 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xTmPizzaMan schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:22:
Heeft er iemand tips hoe ik het beste de T20 kan spelen (modules + equipment). Ik heb er recent eentje gekocht en ik merk dat hij geen deuk in een pakje boter kan slaan. Is het slim om met deze tank op medium en light tanks te jagen?

Gebruik daarnaast nog Rammer en zoals wsLy al zegt flanken met dat apparaat :)
Wellicht een handige video voor jou:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Wat was dit keer de reden van de ban? :9

Toch wel zielig voor die arme jongen. Honderden euro's uitgegeven aan dat spel. Zeker bij een permaban. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Zielig nee? Hij reed weer eens iemand het water in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Bigsexy3 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:58:
Zielig nee? Hij reed weer eens iemand het water in
Didn't you smell the sarcasm? ;) :9 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
krijg je daar een ban voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Als je net 2 dagen uit een ban komt van een maand, krijg je bij de eerste de beste TK wel weer een ban lijkt me ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Inderdaad. :P en hoe heet de speler? Ben niet zo into de WOT famous guys..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Razorbite schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:07:
Famous? Zeg maar gerust infamous, of nog liever notorious of wellicht disgraceful...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Razorbite schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:07:
Photomorti voorheen. Zijn huidige naam weet ik niet uit mijn hoofd. Heeft hier ook even op GoT gezeten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet nodig om te namen en shamen, maakt niet uit hoe de ander zich gedraagt of heeft gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Wat is de de beste keus qua equipment voor 3e optie voor KV-3? Heb nu GLD en Rammer. Zit te twijfelen tussen optics of vents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

O_A_B schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:15:
Wat is de de beste keus qua equipment voor 3e optie voor KV-3? Heb nu GLD en Rammer. Zit te twijfelen tussen optics of vents
Op een heavy zou ik vents nemen om met name de reload tijd zo kort mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Rianata schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:22:
[...]

Op een heavy zou ik vents nemen om met name de reload tijd zo kort mogelijk te maken.
Duidelijk vents kiezen. Dat verbeterd de complete crew. Je bent toch geen snelle spotter. Dus optics heeft minder zin. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
wsLy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:11:
[...]

Photomorti voorheen. Zijn huidige naam weet ik niet uit mijn hoofd. Heeft hier ook even op GoT gezeten.
Dat was toch die figuur die zijn account aan Orzanel verhoerde?
Zag hem toen geloof ik in het Twitch kanaal (zoekende naar interessante spelers) daar een keer verkondigen hoeveel maanden voorbereiding (lezen, Youtube, etc etc) hij wel niet had verricht, voordat hij ging spelen. Daardoor was hij nu zo goed... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O_A_B schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:15:
Geen mogelijkheid tot VS? Dan voor Vents gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:34:
[...]

Geen mogelijkheid tot VS? Dan voor Vents gaan :)
Zag de VS niet als keuze staan anders wel genomen vandaar GLD.Volgens mij is VS pas vanaf Tier 8.

Zet er vents op. Dank voor alle reacties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

"An excellent piece of equipment for players that prefer offensive play. Use in combination with an Enhanced Gun Laying Drive for maximum aim time reduction, but vertical stabilizers are generally considered more beneficial than GLDs when avaliable. It's equally useful for defensive play when moving from behind cover ("peek-a-boo") as well as shooting on the move.

Available for American Lights at tier 5, Mediums at tier 6, and Heavies at tier 7. Available for all British medium and heavy tanks at tier 7. Available for all other nations starting at tier 8, with the exception of the French AMX 13 90."

Bron: http://wiki.wargaming.net/en/Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04

ik speel de t20 als een soort van light/medium hybride, heb er daarom een gunrammer, vents en bino's opzitten. ( ik weet dat het niet de bedoeling is van deze tank, alleen speel ik hem zo en bij mij werkt het).

met dit soort potjes als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/vorst8/live-oaks-usa-t20-80241591216614842.png

http://wotreplays.com/site/1505875#live_oaks-vorst8-t20

[ Voor 5% gewijzigd door Vorst8 op 08-01-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Ben nu een paar dagen met de WZ-111 aan het spelen. Heeft toch wel een paar nadelen. Ten eerste die LFP, als je die niet weet te verbergen (wat dus niet altijd lukt), dan kan werkelijk iedereen je pennen. Zelfde geld voor de 2 cupolas op de turret. En dan de GUN en de handling. De penetratie (en nauwkeurigheid) is niet goed (ok, was bekend, net als 112, IS-6, etc.) waardoor je regelmatig een premium shell nodig hebt (wat dus ten koste gaat van de netto inkomsten, en dat is toch wel de reden dat ik deze tank speel). De premium shells zijn HEAT, heeft voordelen (hoge pen waarde), maar ook nadelen (spaced armor, tracks etc kom je niet door). En de gun depressie is slechter dan de IS-6. En dat merk je echt, als je bijvoorbeeld op een platgereden auto of een kleine steen staat, kun je al niet meer je target raken. En dat maakt het dat je echt moet wennen aan die tank. Al die punten zorgen ervoor dat ik regelmatig de WZ-111 in garage wil parkeren en er een week niet meer mee wil spelen. Maar na weer zo'n gefrustreerd potje, heb je dan ineens een game waar alles op z'n plaats valt.....

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/mux5kn.jpg

En zonder premiums shell, dus goede inkomsten.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2yz0wmh.jpg

Dus tot nu toe gemengde gevoelens bij de WZ-111. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

O_A_B schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:03:
En ik altijd maar denken dat ik 1 van de weinige gehandicapte (mis een arm) spelers ben, maar zo te lezen zijn er veel meer. :P

Gister ook ging het qua winrate ook minder met 6 uit 14 gewonnen maar met WN8 van 1440 stijg ik langszaam van sinaasappel naar banaan. :)
De meeste spelers zijn kinderen van 12 die niks doorhebben of zijn dronken als ze spelen, zeker niet fysiek gehandicapt. Dat je überhaupt kan spelen met een arm en een WN8 van 1440 haalt is behoorlijk goed lijkt me. ;)

Het is een heerlijke tank. Je moet alleen wel de 90mm hebben en rammer, vents en v-stab zodat je reload het beste uitvalt. Zoek tanks uit die wat zwakker pantser hebben, vermijd heavies zolang als het kan of laad gold. Verder probeer schoten te ruilen met andere t7 mediums. Jij doet meer damage en wint zulke gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O_A_B schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:47:
[...]

Zag de VS niet als keuze staan anders wel genomen vandaar GLD.Volgens mij is VS pas vanaf Tier 8.

Zet er vents op. Dank voor alle reacties _/-\o_
VS moet kunnen vanaf tier 7 voor heavies dus dan zou ik voor GLD, VS en Rammer opteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Bedankt voor al jullie input. Ik ga het vanavond maar eens uit proberen!
Rammer is inderdaad een goede toevoeging zodra ik mijn 90mm heb. Tot die tijd stop ik er wel Camo op.

Dan wordt de 90mm gun mijn eerst volgende aanschaf. Ik probeer gold ammo te vermeiden. Voelt voor mij als een soort Pay2Win cheat...

[ Voor 31% gewijzigd door xTmPizzaMan op 08-01-2015 14:05 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
xTmPizzaMan schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:04:
Ik probeer gold ammo te vermeiden. Voelt voor mij als een soort Pay2Win cheat...
Dit vind ik dus zulke onzin, je kunt t voor credits krijgen. Net als je large service packs. Op sommige tanks wil je net wat meer PEN , wat kan door het type shell wat je gebruikt. Alles heeft een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

En als mensen gaan schreuwen van gold noob pomp ik er altijd nog een paar extra in ;-). Dat is het leukste, want zo vaak gebruik ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Bigsexy3 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:18:
En als mensen gaan schreuwen van gold noob pomp ik er altijd nog een paar extra in ;-). Dat is het leukste, want zo vaak gebruik ik het niet
Had gisteren er nog een. Had een goldshell geladen voor een T30. Komt er toevallig een 50t langsrijden, nou dan schiet ik gewoon. Hij gelijk klagen, heb m helemaal aan flarden geschoten met gold.

Oh en het was een Pool dus ik heb m uitgenodigd te komen werken in NL toen hij begon te schelden.

[ Voor 10% gewijzigd door Razorbite op 08-01-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Razorbite schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:23:
[...]

Had gisteren er nog een. Had een goldshell geladen voor een T30. Komt er toevallig een 50t langsrijden, nou dan schiet ik gewoon. Hij gelijk klagen, heb m helemaal aan flarden geschoten met gold.

Oh en het was een Pool dus ik heb m uitgenodigd te komen werken in NL toen hij begon te schelden.
Dat had ik dus met een STA die dacht dat tie wel ffies kon gaan zitten snipen in het open. Mooi niet, dan kent die biggy nog niet. Die had mooi een gold shell geladen voor een ge-angelde E75. Die STA begon ook gelijk te huilen, dus wat deden ik en me platoonmaatjes.... inderdaad goldspammen als een malle :9. En die gast was gelijk stil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
O_A_B schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Respect! We zijn ongeveer even goed qua stats, dus je hoeft je nergens voor te schamen vind ik! :7 _/-\o_
Toch wel nieuwsgierig:
Hoe doe jij rijden en aimen tegelijk? (mocht dat mogelijk zijn)
Enders gezegd: Wat is jouw speeltechniek?

Ik vind het altijd knap om te zien hoe mensen met een beperking het toch voor elkaar krijgen om te gamen. (Net zoals die australier zonder armen en benen wel counter strike speelt, en nog goed ook! 8) )

(mocht je het vervelend vinden om dit te beantwoorden dan mag je deze post als niet verzonden beschouwen... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Iemand nog tips voor de Churchill GC trouwens? Ik krijg hem niet echt onder de knie.

Sterker, als ik het had geweten, had ik hem niet gekocht. Wat een onding; traag, geen armor en die tier 8 gun heeft veel moeite met dingen te raken en / of te pennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Dweebus schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:36:
Iemand nog tips voor de Churchill GC trouwens? Ik krijg hem niet echt onder de knie.
Worst. Tank. Ever. >:)

Direct verkopen en Free XP gebruiken als je die tussenstap wilt/moet gebruiken om van de ene naar de andere lijn te komen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
p0st schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:42:
[...]

Worst. Tank. Ever. >:)

Direct verkopen en Free XP gebruiken als je die tussenstap wilt/moet gebruiken om van de ene naar de andere lijn te komen :)
Zo'n vermoeden had ik al. Dacht dat het nog een leuke tussenstap zou zijn om mijn crew te trainen, voordat ik verder ga in de AT lijn.
Maar goed, dan gaat ie straks weer de deur uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:18:
Ik heb juist ook vaak lui die begin te schreeuwen dat ik een goldnoob ben.. terwijl ik niet een premium shells geladen had. Hilarisch, geeft wel aan dat die lui totaal niet weten waar ze het over hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
USER YOU GOLDNOOB, YOU NOOB FOR USING APCR FOR TIER 8 AHAHAHAHAHAHHA, GET SKILL, NOOB.
- Pubbies, 2014/2015

APCR is blijkbaar gold, dus laad ik maar HEAT in mijn E-50M. -O-

[ Voor 12% gewijzigd door User op 08-01-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigsexy3 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:27:
[...]

Dat had ik dus met een STA die dacht dat tie wel ffies kon gaan zitten snipen in het open. Mooi niet, dan kent die biggy nog niet. Die had mooi een gold shell geladen voor een ge-angelde E75. Die STA begon ook gelijk te huilen, dus wat deden ik en me platoonmaatjes.... inderdaad goldspammen als een malle :9. En die gast was gelijk stil >:)
Ach als je niet kunt mikken kan je altijd goud gebruiken. TOCH! Dat is mijn persoonlijke mening pay2win met goud! Erger mij er aan dat ik het zelfs op tier 1 zie omdat ik een nieuw lijntje starte. Dat zorgt ervoor dat je minder aanwas hebt en het spel langzaam dood gaat bloeden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:15:
[...]

Ach als je niet kunt mikken kan je altijd goud gebruiken. TOCH! Dat is mijn persoonlijke mening pay2win met goud! Erger mij er aan dat ik het zelfs op tier 1 zie omdat ik een nieuw lijntje starte. Dat zorgt ervoor dat je minder aanwas hebt en het spel langzaam dood gaat bloeden
Niet met alle tanks kun je zo precies mikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe klein is de zijkant van een Sherman of hoe klein is de zijkant van een T95 op 25m?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2015 15:24 . Reden: afstand ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Mijn 10 games vandaag tot nu toe? 2000dmg max, op tier X......

8 potjes gespeelt, 14x in de fik gevlogen......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
wontcachme schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:29:

Join the club ;)

Heb gister zo veel potjes gespeeld, waar je niet eens de kans krijgt om damage te mogen doen.
Compleet overlopen worden, gigantische campbattles waarbij je amper tot een shot komt, verraden wordt door je teammates, geteamkilled wordt door een teammate, doodleuk naar voren wordt gedrukt wordt door een teammate "omdat je op zijn plek staat" enz... enz.. enz...

Edit:
Scouts die na 39 seconden dood zijn, of teammates die vrolijk een ambush inrijden ondanks dat ik ze 5x heb gewaarschuwd, wat uiteraard compleet genegeerd wordt omdat een Pools kind van 11 geen Engels kan en 10 seconden later ook compleet kapot is geschoten..... enz. enz. enz.

Edit 2:
Of teams die met 10 tanks over een flank pushed, allemaal geslacht worden, terwijl meerdere van de vijandelijke toptier gewoon in onze cap staan te wachten.

Zo, ff lekker zeiken :P
Heerlijk! :+

[ Voor 29% gewijzigd door Bertvdk op 08-01-2015 15:50 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:15:
[...]

Als ik met gewone ammo door een tank kan komen, maar toch goud gebruik, wat is dan het probleem van goud?
Als ik niet met gewone ammo door een tank kan komen, waarom zou ik dan geen goud schieten? Moet ik mezelf dan handicappen om jouw tere ego te beschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

psychoclown schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:57:
[...]

Ik heb juist ook vaak lui die begin te schreeuwen dat ik een goldnoob ben.. terwijl ik niet een premium shells geladen had. Hilarisch, geeft wel aan dat die lui totaal niet weten waar ze het over hebben :P
Dat ken ik ergens van, dat zeggen ze tegen mij ook wel eens. En dan inderdaad nog geen sprankeltje gold uit je loop geschoten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
User schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Als ik met gewone ammo door een tank kan komen, maar toch goud gebruik, wat is dan het probleem van goud?
Als ik niet met gewone ammo door een tank kan komen, waarom zou ik dan geen goud schieten? Moet ik mezelf dan handicappen om jouw tere ego te beschermen?
*Grabs popcorn* :7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan

xTmPizzaMan

Error

Razorbite schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Dit vind ik dus zulke onzin, je kunt t voor credits krijgen. Net als je large service packs. Op sommige tanks wil je net wat meer PEN , wat kan door het type shell wat je gebruikt. Alles heeft een prijs.
Ah ik wist niet dat je ook voor credits kon krijgen. Ik had de selectie box bij buy ammo nooit gezien.

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Nee dat hoeft niet alleen vraag ik mij echt af of mensen wel kunnen mikken! Vandaar Pay2Win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Nee dat hoeft niet alleen vraag ik mij echt af of mensen wel kunnen mikken! Vandaar Pay2Win!
Ik betaal credits, jij verliest. Het lijkt wel een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dweebus schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:36:

Sterker, als ik het had geweten, had ik hem niet gekocht. Wat een onding; traag, geen armor en die tier 8 gun heeft veel moeite met dingen te raken en / of te pennen...
De M3 Lee is een betere tank. Dat is alles dat je moet weten. ;)
wontcachme schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 15:29:

Ik denk dat jij een paar dagen pauze nodig hebt. Dat doe ik ook soms en na een paar dagen hersteld de RNG zich naar minder f*cked up waarden.

Yes, tinfoil hat for me to. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorbite schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:00:
[...]

Ik betaal credits, jij verliest. Het lijkt wel een spel.
Ach als je door te betalen wil winnen dan is dat je keuze maar ik blijf erbij en dat zal niemand ooit kunnen veranderen gold ammo is voor diegene die niet kan mikken! Kan je het beter uitgeven bij de opticien.
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.