GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oh, ik scrolde dus wat te rap over alle posts.DaniëlWW2 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:36:
[...]
He, wel blijven opletten hé.
Daar had ik het gisteren over.
Riperino in pepperoni, modpack.

Toevallig sinds gisteren ook de WZ-111 binnen. En hij bevalt me wel. Lijkt erg op de IS-6 met iets minder armour maar betere turret, zolang je hulldown staat echt een beest. Ben bezig met de WZ-111 1-4 en daar viel me al op dat er veel ammo-racks waren dus idd loader de perk gegeven. Op de WZ-111 nog maar weinig ammo-racks gehad dus zit nu wel goed.blonderulez schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:52:
Heb gister de missie naar de WZ-111 afgerond. Viel me achteraf gezien toch wel mee. Zijn er nog meer tweakers die de missie hebben afgerond of er mee bezig zijn? Ik heb vrijwel alles gedaan op tier 7 en 8 omdat daar de HP van de tanks rond de 800 - 1500 ligt en dan redelijk gelijktijdig qua dmg en kills klaar moet zijn volgens mijn theorie. En op de AMX 50 100 na (te veel dmg en te weinig kills) klopte dat redelijk.
Een paar potjes gespeeld met de WZ-111, net als de IS6 heb je soms wel een gold-shell nodig. Verder vaak een ammorack beschadigd (misschien wet ammorack equipment installeren en de loader de safe storage skill?). Qua credits inkomsten lijkt het ook wel op de IS-6. Dus beperk je de hoeveelheid gold shells, dan maak je best goede credits (2800 dmg leverde 108K bruto op met premium account). Het is mijn eerste tier 8 premium, en een leuke afwisseling op mijn SU-122-44 die ik gebruikte voor credit inkomsten.
Gun lijkt wat beter dan de IS-6 qua handling, wat me wel opviel is de troll damage rolls. Ene keer is het bijna 500 en dan net aan 300, terwijl de IS-6 gun gewoon constant 390-390-390 doet.
Missions waren goed te doen, Chinezen en Jappen waren met kills nog het lastigst. Russen en USA met Spershing en IS-6 gedaan, leverde me 2 nieuwe tier 10 tanks op qua credits (FV4202 en FV215b
Dus die maar met E-100, E-50m en Nashorn gedaan, Fransen was goed te doen met 3 autoloaders (Bat, AMX 50-120 en Foch 155). Engelsen was met de TOG zo gedaan, had de kills eerder dan de damage.
AMX 50-120 is een erg leuke tank als je hem een beetje onder de knie hebt, als de 50B beter is dan ga ik daar nog veel pleier aan beleven.
Ik vind de M46 erg leuk maar las verhalen dat de M48 niet zo goed is als de tier 9. Dus nog maar niet gekocht. Als ze hem een leuke buff geven dan is het wel de eerst volgende tier 10 die ik wil halen.psychoclown schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:51:
Overigens vond ik deze nog wel mooi:
[ Fatton buff in future is very probable ]
Ik vind hem nu al erg lekker en speel de M48 Patton erg graag dus kom maar op met de buff
Vind alle tier 9 mediums wel leuk om te spelen. Alleen de Type 61 wil niet echt lukken. Heb de Leopard lijn nog niet gedaan maar dat zal wel een beetje hetzelfde zijn als de Type 61.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Heb een nagenoeg zelfde laptop, echter wel met een GTX850M. Haal zo'n 50 fps @ 1600x900, OS W8.1.O_A_B schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:50:
Performance verschil W7 vs W8.1?
Ik heb een nieuwe laptop gekocht met I7-4710MQ/GT840M/1920*1020/8GB/W8.1 en ik kom op medium settings en resolutie ingame op 1600*900 net rond 25fps. Door enkele settings naar low te setten is het nu rond 30fps.
Nu heeft iemand eerder al eens aangegeven dat hij met een i7/GT640M/1440*800 op medium met sommige setting op high rond 40-45fps draait. Nu weet ik niet of dat op W7 is, maar ik vind het een redelijk performance verschil terwijl ik op papier toch de betere grafische kaart heb.
Details staan op medium, dus aardig speelbaar. Denk dat het OS niet extreem veel uit gaat maken.
In theorie zal 30 fps genoeg moeten zin, wellicht een optie om vsync in te schakelen?
Whatever.
Doei 120 fps, het was leuk je gekend te hebben, maar het is tijd voor nog meer fps.
Hallo 60 fps.
Wacht, 60 fps?

Dank je voor je reactie. Maar hoe kan een GT640M dan met gemiddeld hogere settings 40-45fps halen. Ik denk dat de resolutie niet zoveel doet dat dat het verschil verklaart. Daarom misschien het OSHarmen schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:14:
[...]
Heb een nagenoeg zelfde laptop, echter wel met een GTX850M. Haal zo'n 50 fps @ 1600x900, OS W8.1.
Details staan op medium, dus aardig speelbaar. Denk dat het OS niet extreem veel uit gaat maken.
In theorie zal 30 fps genoeg moeten zin, wellicht een optie om vsync in te schakelen?
Dus back to W7?User schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:25:
Ik begon spontaan te huilen toen ik mijn GTX 670 inruilde voor een GTX 780, en W7 voor W8.
Doei 120 fps, het was leuk je gekend te hebben, maar het is tijd voor nog meer fps.
Hallo 60 fps.
Wacht, 60 fps?
(beetje late reactie, maar toch...Riegah schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:19:
Afgezien van een loss-streak aan het einde gisteren ging het hier eigenlijk wel prima. UK missie afgegrind met m'n nieuwe FV4202 welke boven verwachting lekker speelt. Net dat beetje extra DPM ten opzichte van de Centurion en voor m'n gevoel een stuk beter in snelle snapshots doen.
Gisteren ook eindelijk een feature aan het werk gezien op mijzelf, made my day:
https://www.youtube.com/watch?v=GX7L98s6j7M
Haha briljant. Voor het eerst in real life gezien dat een bounce ook daadwerkelijk een kill veroorzaakt. xD
Neuh, WoT hangt niet echt op fps, tis geen twitch shooter. ~60 fps is wat mij betreft genoeg.
En ik vind W8 zelf beter dan W7, dus ik bleef lekker op W8.
En hoe waarschijnlijk is het dat je een team tegenkomt?
Echt een hele fijne tank, met een erg fijne gun en bizarre view range. Je wilt er niet teveel meer op de voorgrond treden in het begin van de battle maar je hebt al gauw veel spotting damage als je naast of achter de heavies staat.Zertaxka schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:55:
[...]
Ik vind de M46 erg leuk maar las verhalen dat de M48 niet zo goed is als de tier 9. Dus nog maar niet gekocht. Als ze hem een leuke buff geven dan is het wel de eerst volgende tier 10 die ik wil halen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik weet dat wot erg houd van je corespeed, maar 3.2ghz lijkt voor mij snel genoeg

Ja die moet weg.User schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:43:
[...]
Oh, ik scrolde dus wat te rap over alle posts.
Riperino in pepperoni, modpack.
[afbeelding]
De zoom mod moet kennelijk ook weg. Dat zo ongeveer iedereen die een modpack heeft dat ding gebruikt en zoals je al zegt kan je gewoon om de hoek kijken.

WG logic, Very Stronk.

Oh en 60fps, ik ben blij als die bij 40 blijft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
40 fps krijg ik wel, maar zou het toch leuk vinden als wot de graphic engine is gaat verbeteren. Niet meer dat het op 1 of 2 cores loopt, maar als je een quadcore hebt dat ze allemaal ook gewoon gebruik worden. Wanneer komt Havok trouwens, werd al in begin 2014 aangekondigd.DaniëlWW2 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Ja die moet weg.![]()
De zoom mod moet kennelijk ook weg. Dat zo ongeveer iedereen die een modpack heeft dat ding gebruikt en zoals je al zegt kan je gewoon om de hoek kijken.![]()
WG logic, Very Stronk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij komt Havok in 9.6, welke voor eind januari gepland staat.DaniëlWW2 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:04:
Havok komt echt niet dit jaar en gaan bijna niks bereiken. Ze gaan een hele hoop physics introduceren en die draaien op een aparte core. De enige FPS verbetering die je krijgt zullen rookeffecten zijn of een koepel die van een tank afvliegt. Dat ziet er dan nog steeds niet uit omdat de game ook op "Stronk Potato" moet draaien.
http://ftr.wot-news.com/2014/10/12/havoc-9-6/
[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 05-01-2015 15:15 ]
Rip mijn account.DaniëlWW2 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Ja die moet weg.![]()
De zoom mod moet kennelijk ook weg. Dat zo ongeveer iedereen die een modpack heeft dat ding gebruikt en zoals je al zegt kan je gewoon om de hoek kijken.![]()
WG logic, Very Stronk.
Inb4 blanket ban op alle WoT accounts.
3.2 GHz moet meer genoeg zijn, ik heb zelf dus een 3930k op 3.2 GHz, W8.1, Farplane mod, XVM, etc etc en ik haal nog 60 FPS.
Oh wacht, ik werk voor WG, ik krijg extra fps, WN8 en RNG.
ff reactie destijds terug gezocht en het blijkt dat hij op een MACBOOK draait. Met deze soortgelijke hardware lijkt het dus toch een OS issue te zijn. Alleen niet binnen windows versies..themaxter schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:13:
Dat het laatste wel mogelijk moet zijn denk ik. Zelf heb ik een i7 2,3 ggz met GT 650M in mijn laptop (macbook pro) en ik draai op 1440 × 900 rond de 45 fps op voornamelijk high settings.
Dan maar zo laten.
Echt elke game weer mijn ammorack eruit, in de fink vliegen of tegen een TD aanlopen die ergens is waar die tanks niet horen. Geen één potje gehad met meer dan 2k dmg op mijn Object 140 waar mijn gemiddelde 3k is.... Elke keer bij de 2k en de ammorack ontploft of mijn benzinetanks gaan in de fik.
Kan niet eens boven de 88% MoE komen meer tegenwoordig. Mijn algemene winrate was 4 dagen geleden nog 64.6%. Nu is het 64.54% omdat het voor geen meter meer gaat...
[/rant]
[ Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 05-01-2015 16:03 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik zou er blij mee zijn...wontcachme schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:01:
Fuck de game vandaag. Echt een *** dag tot nu toe. 1900wn8 in 13 games.....
Godfather Bodybuilding topic reeks
Blindstaren op statestieken verpesten de lol in het spel.wontcachme schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:01:
Fuck de game vandaag. Echt een *** dag tot nu toe. 1900wn8 in 13 games.....
Echt elke game weer mijn ammorack eruit, in de fink vliegen of tegen een TD aanlopen die ergens is waar die tanks niet horen. Geen één potje gehad met meer dan 2k dmg op mijn Object 140 waar mijn gemiddelde 3k is.... Elke keer bij de 2k en de ammorack ontploft of mijn benzinetanks gaan in de fik.
Kan niet eens boven de 88% MoE komen meer tegenwoordig. Mijn algemene winrate was 4 dagen geleden nog 64.6%. Nu is het 64.54% omdat het voor geen meter meer gaat...
[/rant]
Daarbij heb jij waarden waarmee je eigelijk geen reden tot klagen hebt hoor.
Heb een T-54 stock in de garage staan: 50 potjes: 34% winrate
En dus de Cent 7/1 stock zoals eerder vandaag vermeld: 22 potjes: 27% winrate
Tja, nu is mn overall winrate ook gezakt van 55,2 naar 55,16.
Gelukkig wist ik dat dit zou gaan gebeuren, aangezien een keihard falende stock gun (zowel ARP als DPM) mijn WN8 drastisch gaat aantasten; want de expected damage is met die ***guns een utopie.
You win some, you lose some

Edit:
Voordat mensen mij gaan vertellen dat de ARP van de Cent 7/1 stockgun prima is; ik heb een replay waarmee ik een Lorraine tot 2x toe frontaal bounce.... (net als meerdere schoten op de zijkant van een IS-8, onder ~80-90 graden)
Lorraine <

[ Voor 9% gewijzigd door Bertvdk op 05-01-2015 16:19 ]
Ik heb het gevoel ook steeds meer overal te lezen. Ook op andere fora.PcDealer schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:37:
Ik weet dat het hier een openbaar forum is waar met name over WoT wordt gesproken, maar continu "me" gebruiken in plaats van "mijn" gaat mij te ver. Dan heb ik het nog niet eens over het ontbreken van "Ik" in veel zinnen. Krijgen kids tegenwoordig geen Nederlands meer? En dan wordt gezegd dat allochtonen Nederlands moeten leren...
[...]
Ik wil echt niet zeggen dat ik perfect Nederlandsch kan. (eerder het tegenovergestelde).
Maar dit doet mij ook altijd pijn aan den eaugen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Mensen grinden de 7/1 stock? Wat doe jij dan met je free-xp?Bertvdk schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:16:
[...]
Blindstaren op statestieken verpesten de lol in het spel.
Gelukkig wist ik dat dit zou gaan gebeuren, aangezien een keihard falende stock gun (zowel ARP als DPM) mijn WN8 drastisch gaat aantasten; want de expected damage is met die ***guns een utopie.
You win some, you lose some
Edit:
Voordat mensen mij gaan vertellen dat de ARP van de Cent 7/1 stockgun prima is; ik heb een replay waarmee ik een Lorraine tot 2x toe frontaal bounce.... (net als meerdere schoten op de zijkant van een IS-8, onder ~80-90 graden)
Lorraine <> Bounce
Mijn doel is juist om stats omhoog te krijgen. Daarvoor speel ik het juist nog. Ik heb het net nog nagekeken en in de 13 games die ik heb gespeelt vandaag ben ik 13x in de fik gevlogen en 7x mijn ammorack verloren. Normaal verlies ik mijn ammorack 1x in de 5 games en in de fik misschien 1x in de 10 games. Waarom nu dan opeens 13 uit 13. En dan dat complete hersendode spelers (lees 200wn8 na 10k battles) mij kunnen snapshotten en dit doen terwijl ik 7x bounce op een lfp van een 268 of een E100 terwijl ik van onderen erop schiet.....Bertvdk schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:16:
[...]
Blindstaren op statestieken verpesten de lol in het spel.
En mijn overal winrate zou juist niet moeten dalen met een Elite Object 140, 5 skill crew. Tijdens een grind met een stock tank vind ik het ook niet erg, maar op deze manier...
Zeker het inzoomen in soms erg handig. Makkelijker focussen als je een sniper-gun hebt.
Wat ik las is dat de zoom-mod er niet voor mag zorgen dat je door bosjes heen kun kijken.
Stel dat ze de mod dus zo aanpassen dat de bosjes altijd zichtbaar blijven, ongeacht hoe ver je inzoomed, dan zou het misschien toegestaan zijn. Echter weet ik niet of dit mogelijk is met de engine.
Maarja... als het moet... Dag zoommod. Valt de arty-mod dan ook niet onder deze zoommod? Volgens mij kijken die ook door bosjes en gebouwen die dichtbij de tank staan. of niet?
Dat is wat ik dus bedoel van de laatste tijd, zelfs met een platoon vol met (super) unicums is het tegenwoordig nog maar een gok of je kunt gaan winnen of niet. Dat snapshotten vind ik trouwens ronduit irritant, als ik dat probeer lukt het mij niet en zelfs geaimed willen schoten soms zelfs debiel vliegen.. Lekker eerlijkwontcachme schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:28:
[...]
Mijn doel is juist om stats omhoog te krijgen. Daarvoor speel ik het juist nog. Ik heb het net nog nagekeken en in de 13 games die ik heb gespeelt vandaag ben ik 13x in de fik gevlogen en 7x mijn ammorack verloren. Normaal verlies ik mijn ammorack 1x in de 5 games en in de fik misschien 1x in de 10 games. Waarom nu dan opeens 13 uit 13. En dan dat complete hersendode spelers (lees 200wn8 na 10k battles) mij kunnen snapshotten en dit doen terwijl ik 7x bounce op een lfp van een 268 of een E100 terwijl ik van onderen erop schiet.....
En mijn overal winrate zou juist niet moeten dalen met een Elite Object 140, 5 skill crew. Tijdens een grind met een stock tank vind ik het ook niet erg, maar op deze manier...

Ging het nou dan om de zoom-in mod? Ik dacht juist om de zoom-uit mod.. Dat is overigens de enige die ik gebruik en verdomd handig vind om snel even nog wat meer overzicht van de situatie te krijgen.mkliko schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:33:
Ik ga de zoommod juist heel erg missen denk ik.
Zeker het inzoomen in soms erg handig. Makkelijker focussen als je een sniper-gun hebt.
Wat ik las is dat de zoom-mod er niet voor mag zorgen dat je door bosjes heen kun kijken.
Stel dat ze de mod dus zo aanpassen dat de bosjes altijd zichtbaar blijven, ongeacht hoe ver je inzoomed, dan zou het misschien toegestaan zijn. Echter weet ik niet of dit mogelijk is met de engine.![]()
Maarja... als het moet... Dag zoommod. Valt de arty-mod dan ook niet onder deze zoommod? Volgens mij kijken die ook door bosjes en gebouwen die dichtbij de tank staan. of niet?
Overigens weer tijd voor een filmpje:
[ Voor 30% gewijzigd door psychoclown op 05-01-2015 16:38 ]
Ben er wel aan begonnen, maar afmaken gaat niet lukken. Ben weer een beetje uitgespeeld met WOT.blonderulez schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:52:
Heb gister de missie naar de WZ-111 afgerond. Viel me achteraf gezien toch wel mee. Zijn er nog meer tweakers die de missie hebben afgerond of er mee bezig zijn? Ik heb vrijwel alles gedaan op tier 7 en 8 omdat daar de HP van de tanks rond de 800 - 1500 ligt en dan redelijk gelijktijdig qua dmg en kills klaar moet zijn volgens mijn theorie. En op de AMX 50 100 na (te veel dmg en te weinig kills) klopte dat redelijk.
...
Ik speel een paar potjes met de T49 en de Achilles en na de dubbels op de de E 75 en T30 ga ik weer iets anders ga doen
Shuttle st20g5
Ik snap niet helemaal wat er is (of ik snap je reactie niet), maar ik draai Wot op mijn Macbook wel onder Windows 7 (en dan niet virtueel, maar echt opnieuw opstarten met Bootcamp).O_A_B schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:21:
[...]
ff reactie destijds terug gezocht en het blijkt dat hij op een MACBOOK draait. Met deze soortgelijke hardware lijkt het dus toch een OS issue te zijn. Alleen niet binnen windows versies..
Dan maar zo laten.
Dat snapshots begint me ook steeds meer op te vallen, met een mega inaccurate gun on the move, terwijl ze hun turret naar je draaien, jouw commanders hatch snipenpsychoclown schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:33:
Dat is wat ik dus bedoel van de laatste tijd, zelfs met een platoon vol met (super) unicums is het tegenwoordig nog maar een gok of je kunt gaan winnen of niet. Dat snapshotten vind ik trouwens ronduit irritant, als ik dat probeer lukt het mij niet en zelfs geaimed willen schoten soms zelfs debiel vliegen.. Lekker eerlijk

[ Voor 37% gewijzigd door themaxter op 05-01-2015 17:48 ]

Dichterbij een Pools medal ben ik nog niet geweest. De laatste enemy (Panther) stond in cap en had helaas nog 800 HP over, ik nog maar 133 HP en m'n ammorack lag eruit. Heb hem wel 4x weten te raken, ik was de enige die dmg op hem had gedaan. Eeuwig zonde, zo dichtbij.. Voor een Pools heb je echt MEGA veel luck nodig, ik bedoel dit potje was verder fantastisch.
Wel m'n 1e De Langlade's medal ooit (ten minste 4 enemies killen die aan het cappen zijn), dus in ieder geval nog een primeur
replay
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 05-01-2015 20:03 ]
Dat was een statement van een WG werknemer uit 1 of ander interview op een of andere website.Maerer schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:17:
Is de xvm mod van p0st nog "legaal" volgens wargaming? Gebaseerd op het in en uitzoomen.
Doe eens een gok.
Of het nou echt duidelijk is. Het is en blijft wargaming.User schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:22:
[...]
Dat was een statement van een WG werknemer uit 1 of ander interview op een of andere website.
Doe eens een gok.

Ik ga de zoom mod ook maar eens verwijderen.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-01-2015 20:37 ]
Na mijn 11 game loss streak is het nog niet voorbij. Even niet gespeeld, maar vandaag beginnen we weer met 4 losses op rij. Passieve tomaten, AFK's, YOLO's... December was leuk, maar dit is een drama.
"Hi team, please play smart. No 'yolo' actions/lemming trains (=all 1 side), support your team/teammates and communicate. Good hunting and have fun! :)"
Al helpt dit maar op 1 vd 10 potjes dan ben ik al blij.
Godfather Bodybuilding topic reeks
crit op tracks 13 75, no dmg, track blijft heel
crit op een lorr, no dmg, mis ik de kill
crit op de kont van een IS-7, ok kan nog gebeuren, maar toch
crit op een AMX 50 120 van 20m, REALLY?
potje verloren met 15-4 en 400 dmg gedaan.

potje daarop de SU-122-44 gepakt: 6 (!) bounces/crits op rij op de zijkant van een IS-3. Ok, het was van een flinke afstand, maar mag er niet 1 shelletje gewoon dmg doen?
Vervolgens kom ik een IS-6 tegen: crit in de zijkant, bounce op zijn achterkant... met APCR shells.

FUUUUU RNG

Daarna toch nog m'n IS-8 weten te dubbelen. Toen maar gestopt, wil RNGsus niet verder verzoeken
Geëindigd op 3,4K WN8. Stond voor die 2 bizarre potjes op 5,5K WN8. Was blijkbaar te hoog, mocht niet. ff 2 potjes maximaal getrolled door het spel en WN8 daalt meteen 2K. Typisch WoT
Ik weet ik mag niet zeuren met zo'n resultaat, maar toch: ik blijf het bizar vinden hoe weinig invloed je af en toe hebt: ik zat in een gigantische winning mood en ineens.. is het weg. En wat deed ik nou anders dan die potjes ervoor? Ik schiet niet ineens alleen maar op upper plates ofzo.
On a sidenote: even gebruik gemaakt van de korting op Franse tanks om aan de 50B lijn te beginnen. Free XP gebruikt tot de B1. Vet slechte potjes mee gehad, maar wel 2 wins. Hopelijk gaat het vanaf de BDR 1 GB beter worden. Kijk natuurlijk erg uit naar de 50 100 en verder
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 05-01-2015 22:15 ]
Edit:
Recent GJP wat geholpen met zijn tier 9 grind. E-50 weer eens van stal gehaald en er een goeie crew in gemikt.
Resultaat:

German tanks are weak yo. (Net als de winrate
En omdat ik te lam ben om 50 49 replays te uploaden naar wotreplays, een replaypack: Downloadlink
[ Voor 74% gewijzigd door User op 05-01-2015 22:24 ]

Leuke momenten met poderoso en etitus gehad vanavond met als hoogte punt met z'n 3en om een full health is-8 te cirkelen.

En dan heb ik het niet eens over zaken zoals MM en RNG.
Ik word hier ook sterk ontmoedigd om nieuwe tanks te proberen. Na ruim 20 battles staat de IS-6 op 33% win, de KV-85 heb ik nu zowaar één fatsoenlijke pot in gehad (ook ruim 20 gedaan) en gisteren de T-34-85 geprobeerd. Na 4 potten nog niet gewonnen, dus ik dacht, nog ééntje dan. Enfin, tier 8, en na 1 minuut staan we 4-0 achter. Laat ook maar...Edmin schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:34:
Ik niet. Wat willen ze doen, me NOG slechtere MM geven?
Na mijn 11 game loss streak is het nog niet voorbij. Even niet gespeeld, maar vandaag beginnen we weer met 4 losses op rij. Passieve tomaten, AFK's, YOLO's... December was leuk, maar dit is een drama.
Komend weekend gaan we beginnen met de Tiger. Heb er zin in op deze manier.

Positief; de T-34-85 lijkt een fijnere tank te zijn dan de T-34. En die was al fijn.
Na een paar weekjes sparen opgemaakt aan de gun voor m'n T-54.Riegah schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Mensen grinden de 7/1 stock? Wat doe jij dan met je free-xp?
Moet nu alleen de motor en de tracks nog, maar wat speelt die tank een stuk fijner met een fatsoenlijke gun, dan met dat belachelijke ding van de T-44.
Na 50 potjes stock en een winrate van 34%, zitten we nu op 75 potjes met een winrate van 50% and rising
Alle vrije ervaring die ik dus nu opbouw via de T-54 gaat direct naar de Centurion 7/1, Riegah
Ik ben zelf nu met de Type 61 bezig en daar zit nu we de 105 op, dat is wel een heel fijn kanon hoor
Voor de WZ-111 missie moet ik alleen nog de USA en japan afmaken. Nog iets van 35k damage voor beiden, 50 kills voor USA en 75 kills voor japan. Dus dat is nog goed te doen. Ik doe nu 's avonds ongeveer 20 kills totaal. Dus dat ga ik wel redden.
Tja, kijk toch wel uit naar de 105 mm hoor, die 225 pen met ~220 alpha wordt niemand echt bang.JPvdB schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:44:
Centurion 7/1 met de 20 ponder vond ik nog goed te doen hoor. DPM is zelfs nog beter dan de 105.
Ik ben zelf nu met de Type 61 bezig en daar zit nu we de 105 op, dat is wel een heel fijn kanon hoor
Stock T-54 is een nog veel groter drama.
2 van de 3 van de potjes is tier 10, dan is een trage motor + een gun van 175 pen echt veel te weinig.
Die stock gun is inderdaad echt uien. Maar die beide topguns (ja beide) zijn geweldig. De ene heeft net wat meer pen en de andere net wat sneller reload. Heb gisteren de grind naar de object 140 afgerond. De T62-A was al binnen aan het begin van de feest periode van wargaming. Nu nog een miljoen of 4 aan credits grinden de komende dagen en dan kan ik hem nog mooi met wat korting aanschaffen voor de 19eBertvdk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:49:
[...]
Tja, kijk toch wel uit naar de 105 mm hoor, die 225 pen met ~220 alpha wordt niemand echt bang.
Stock T-54 is een nog veel groter drama.
2 van de 3 van de potjes is tier 10, dan is een trage motor + een gun van 175 pen echt veel te weinig.
Heb zelf gekozen voor de lagere pen, maar snellere aim-tijd en betere dispersion.Bigsexy3 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Die stock gun is inderdaad echt uien. Maar die beide topguns (ja beide) zijn geweldig. De ene heeft net wat meer pen en de andere net wat sneller reload. Heb gisteren de grind naar de object 140 afgerond. De T62-A was al binnen aan het begin van de feest periode van wargaming. Nu nog een miljoen of 4 aan credits grinden de komende dagen en dan kan ik hem nog mooi met wat korting aanschaffen voor de 19e![]()
Na de potjes van gisteravond mijzelf al aangeleerd, dat zodra ik een bouce doe op een plek die hoort te pennen, er automatisch een HEAT shell ingaat
(of op momenten zoals 1 op 1 gevechten, waarop ik absoluut niet mag boucen)
1 op 1 waarbij je niet wil bouncen gaat er bij mij ook gelijk HEAT in de pijp. Maar na 1x een bounce op een bepaalde plek ga ik niet gelijk HEAT laden. Beter aimen of de hoek veranderen van je shell ten opzichte van de armour. Als het dan nog niet lukt krijgen ze wel HEATBertvdk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:05:
[...]
Heb zelf gekozen voor de lagere pen, maar snellere aim-tijd en betere dispersion.
Na de potjes van gisteravond mijzelf al aangeleerd, dat zodra ik een bouce doe op een plek die hoort te pennen, er automatisch een HEAT shell ingaat.
(of op momenten zoals 1 op 1 gevechten, waarop ik absoluut niet mag boucen)
Mooi dat die tank die optie heeftBigsexy3 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:27:
[...]
1 op 1 waarbij je niet wil bouncen gaat er bij mij ook gelijk HEAT in de pijp. Maar na 1x een bounce op een bepaalde plek ga ik niet gelijk HEAT laden. Beter aimen of de hoek veranderen van je shell ten opzichte van de armour. Als het dan nog niet lukt krijgen ze wel HEAT
Hoek veranderen kon gister niet, maar non-stop HEAT schieten is zeker overdreven.
Heb gister ook gemerkt hoe irritant je in een 1 op 1 kan zijn met de T-54 door te blijven draaien. (en dat met stock motor & tracks)
De 110 die ik in de straten van Himmelsdorf tegenkwam, had erg veel moeite met kiezen; of op mijn onderplaat schieten, of in m'n zijkant.
Resultaat: Meerdere bouncers en die knaap heeft zelfs 2x bij me langs geschoten
Als voornamelijk Heavy speler, begin ik toch steeds meer plezier te krijgen in de mediums
Dat van heavy's rijden en de mediums steeds meer waarderen herken ik. Half jaar geleden zowat geen meds gespeeld omdat het me totaal niet lag. Klein beetje hulp gekregen van betere spelers en nu loop het als een trein.Bertvdk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:34:
[...]
Mooi dat die tank die optie heeft
Hoek veranderen kon gister niet, maar non-stop HEAT schieten is zeker overdreven.
Heb gister ook gemerkt hoe irritant je in een 1 op 1 kan zijn met de T-54 door te blijven draaien. (en dat met stock motor & tracks)
De 110 die ik in de straten van Himmelsdorf tegenkwam, had erg veel moeite met kiezen; of op mijn onderplaat schieten, of in m'n zijkant.
Resultaat: Meerdere bouncers en die knaap heeft zelfs 2x bij me langs geschoten.
Als voornamelijk Heavy speler, begin ik toch steeds meer plezier te krijgen in de mediums
En de T54 is een beest van een tank, zeker 1 op 1 tegen iemand die niet weet wat die moet doen. Gisteren zelfs tot 4x een schot (lees gold shell) van een IS7 weten te bouncen
Maar als je je hoek inderdaad niet kan veranderen dan is HEAT een hele goeie optie al zeg ik het zelf
Helaas zijn er teveel spelers die in een T54 rijden en alleen maar HEAT spammen omdat ze niet weten wat ze doen. ZO zonde van je credits
[ Voor 4% gewijzigd door Bigsexy3 op 06-01-2015 10:53 ]
4x een APCR shell van een IS-7?Bigsexy3 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:49:
[...]
En de T54 is een beest van een tank, zeker 1 op 1 tegen iemand die niet weet wat die moet doen. Gisteren zelfs tot 4x een schot (lees gold shell) van een IS7 weten te bouncen. Die gast had het niet meer, en ik zelf uiteraard ook niet
. Het maakte me dag gewoon goed. Alles wat er daarna gebeurde kan ik me niet meer herinneren,
Dan mikt hij wel heel scheel op je turret of langs de tracks. Zelfs frontaal op de hoek van de tracks > diagonaal door de tank, zou dan gewoon damage moeten doen.
De IS-7 staat inmiddles ook al een tijdje stof te happen in mn garage, maar na ~400 potjes ben ik toch van mening dat het "een bijzondere tank" is. Niet mijn favoriete tier 10.
[ Voor 38% gewijzigd door Bertvdk op 06-01-2015 11:27 ]
Ik nam aan dat je op MAC draaide ipv Windows. Het valt me namelijk tegen dat ik met mijn hardware ruim slechtere fps krijg dan jou setup.themaxter schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:46:
[...]
Ik snap niet helemaal wat er is (of ik snap je reactie niet), maar ik draai Wot op mijn Macbook wel onder Windows 7 (en dan niet virtueel, maar echt opnieuw opstarten met Bootcamp).
Mijn setup:
i7 4710 MQ 2.5Ghz
8Gb
GT840M 2Gb
Windows 8.1
Jouw setup:
i7 2.3Ghz
GT640M
Windows 7
Ik haal op resolutie 1600*900 op basis medium met sommige settings naar low slechts 30fps terwijl jij op een resolutie 1440*900 op basis medium met sommige settings op high 40-45fps doet.
Dit verbaaste mij, want op papier lijk ik toch de zwaardere machine te hebben. Waardoor ik mij afvroeg of dit aan de windows versie zou liggen.
IS-7 heb ik ook in de garage. Speel hem alleen nog met SH en CW als het nodig geacht wordt. Voor randoms alleen in platoon, want solo in randoms met die IS-7 is inderdaad heel speciaalBertvdk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:20:
[...]
4x een APCR shell van een IS-7?
Dan mikt hij wel heel scheel op je turret of langs de tracks. Zelfs frontaal op de hoek van de tracks > diagonaal door de tank, zou dan gewoon damage moeten doen.
De IS-7 staat inmiddles ook al een tijdje stof te happen in mn garage, maar na ~400 potjes ben ik toch van mening dat het "een bijzondere tank" is. Niet mijn favoriete tier 10.
Maar het was inderdaad 4x een shell van de IS-7 die niet pende. Heel bizar, maar wat een lol had ik

[ Voor 7% gewijzigd door Bigsexy3 op 06-01-2015 11:37 ]
MeowRiegah schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:50:
[afbeelding]
Mislukte rerolls zijn nooit leuk. Gaat hij 30-50 meter verder terug staan schiet ie alles wat ik daar spot zonder zelf gespot te worden.
Wie is het? Zit zelf ook in KITTY
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
http://wotreplays.com/sit..._halluf-kepro-e_50_ausf_m
Replay mag gebruikt worden als iemand dat wilt.
Record van het aantal toegebrachte damage trouwens.
[ Voor 27% gewijzigd door Kepro op 06-01-2015 14:01 ]
En dan race ik weg met 55 km/h en penned arty mij met HE on the move en niet meer gespot.....
[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 06-01-2015 15:27 ]
"Ale burak z ciebie. musisz mieszkac na strasznej wsi i masz komplwksy. ojciec zrobil cie po pijaku. Bo gdyby wiedzial ze zrobi takiego deblia to spuscilby sie by do kibla. odinataluj gre baranie i wez sie za nauke dobrego wychowania. Ni ena darmo pisza n aforum ze poacy to debila ale to przez takich wiesniakow jak ty."
https://translate.google....h%20wiesniakow%20jak%20ty.
Daarom doe ik geen moeite meer om dat te vertellen, waar vroeger het uniek was voor mij om slechte streaks te hebben is het nu zeldzaam om fijne sessies te spelenwontcachme schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:27:
Ik denk dat ik voortaan elke post van mij in dit topic kan ctrl+c ctrl+v doen. Vandaag wederom 44% winrate en shells die weigeren te doen wat ze moeten. Net achter elkaar 4 crits op een m48 en 2 op een batchat. Op 50m. Terwijl ik ze op de achterkant schiet.....
En dan race ik weg met 55 km/h en penned arty mij met HE on the move en niet meer gespot.....
Dat hij zoveel moeite voor je deed vind ik wel erg attent te noemen.Fest schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:27:
Ik kreeg net een gelukkig nieuwjaar toegewenst van een Pool. Zo ontzettend lief van hem:
Dat vond mijn IS-8 denk ik niet zo leuk
Jij hebt hem vast ook de beste wensen gewenst zekerFest schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:27:
Ik kreeg net een gelukkig nieuwjaar toegewenst van een Pool. Zo ontzettend lief van hem:
"Ale burak z ciebie. musisz mieszkac na strasznej wsi i masz komplwksy. ojciec zrobil cie po pijaku. Bo gdyby wiedzial ze zrobi takiego deblia to spuscilby sie by do kibla. odinataluj gre baranie i wez sie za nauke dobrego wychowania. Ni ena darmo pisza n aforum ze poacy to debila ale to przez takich wiesniakow jak ty."
https://translate.google....h%20wiesniakow%20jak%20ty.
Haha, ja dat probleem had ik gister ook op mn WT Pz. 4, zelfs met de ontwijktechnieken van afgelopen arty filmpje.wontcachme schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:27:
Was op Siegfried line aan het meepushen met een F215 en een Object 140. (was een tier 11 potje).
Nadat we de 0 lijn in de stad hadden opgerold en de rest van het team van achter zouden gaan aanvallen, schoot hun Bc arty....
Waar denkje waar de vijandelijke Bc arty voor ging...
Vieze WN8 padder......
IGNORE.....TOPTIER...MUST.....DO.....MAXIMUM.....DAMAGE.....

Één troost, het potje werd dik gewonnen :+S
Replay or it didn't happen!Redeta schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:40:
Had net een match waarbij ik in mijn eentje (andere teammates waren dood) z'n 10 spelers tegen hield van de enemy. Maar toen werd je over hoop geschoten door een jagdpanzer E100 en een Fvb 215B 183.
Dat vond mijn IS-8 denk ik niet zo leuk
Als ik een IS8 zie dan rollen we erover in eender welke tank! garrrr!
Maar er spelen wel erg veel rode spelers de laatste dagen. Gisteren werd ik geteamkilled door een speler met 9k games played, 47% WR (absuuuuurd hoog) en 34 WN8 !!!!!!!
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal dat je op de open top TD schiet met kans op one shot ipv een snel bewegende medium. Die kan je nog met de andere 3 shells in je clip proberen raken.
[ Voor 20% gewijzigd door Inrage op 06-01-2015 16:03 ]
Je bent me net voor. De medium tank IS-8 is 1 op 1 prima te pakkenInrage schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:00:
[...]
Replay or it didn't happen!

Edit:Inrage schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:00:
[...]
Maar er spelen wel erg veel rode spelers de laatste dagen. Gisteren werd ik geteamkilled door een speler met 9k games played, 47% WR (absuuuuurd hoog) en 34 WN8 !!!!!!!
[...]
Lijkt me eigenlijk niet meer dan normaal dat je op de open top TD schiet met kans op one shot ipv een snel bewegende medium. Die kan je nog met de andere 3 shells in je clip proberen raken.
De flank was net opgerold en ik en de F215 waren bezig met dekking te zoeken / te bewegen om arty te ontwijken.
De F215 had nog 400 HP over, omdat hij de klappen had opgevangen.
De Obj 140 stond een stukje verderop stilstaand in het open op een wegscheurende Aufk.Panter te snipen.
[ Voor 90% gewijzigd door Bertvdk op 06-01-2015 16:07 ]
http://wotreplays.eu/site/1500204#selfInrage schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:00:
[...]
Dit is hem hoor. Ik ben dan misschien niet heel goed, maar hier kon ik zelfs niks aan doen
En terrecht.Razorbite schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:10:
als ik een speler met een wn8 van <100 en 9k games zie report ik m direct voor bot.
Vooral als ze naar een punt vlakbij de eigen basis gaan staan en vervolgens geen meter meer rijden.
Ik kwam er ooit een tegen met 27k battles en een wn8 van 27Razorbite schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:10:
als ik een speler met een wn8 van <100 en 9k games zie report ik m direct voor bot.
Dan heeft die beste kerel al een hoop battles "gespeeld" als botRedeta schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:11:
[...]
Ik kwam er ooit een tegen met 27k battles en een wn8 van 27
Het rare was dat die kerel met 34wn8, wel nog rond reed een schoten lostte (wel in mijn kont maar goed...)
Team damage haalt wel je WN8 niet naar beneden.
Omdat deze gevallen zo vaak voorkomen heb ik ook het gevoel dat er zo goed als nooit iemand effectief perma banned wordt voor botting.Bertvdk schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:12:
[...]
Dan heeft die beste kerel al een hoop battles "gespeeld" als bot
Opzich ook niet zo heel erg, zo haalde ik nog de Ace Tanker op de T-34 door een Idle TOG op spawn volledig weg te schieten
[ Voor 51% gewijzigd door Inrage op 06-01-2015 16:17 ]
HahahahaRazorbite schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:15:
Ja! als je je turret beweegt heb je al 145.Helaas had ik er gisteren nog een
Zal wel zijn omdat je dan in een tier 9 tank speelt, in plaats van een tier 1.
@Ingrage
Ja klopt, ik heb maar 10 votes per dag, maar eigelijk heb ik admin rechten nodig om die mensen direct uit het spel te verwijderen oid....
Een IDLE TOG, helemaal voor jou alleen ?!
[ Voor 26% gewijzigd door Bertvdk op 06-01-2015 16:25 ]
Volgens mij komt dit omdat Yasenkraken voor een enkel potje een winrate van 50% neemt, omdat je anders een vertekend beeld krijg voor die ene gespeelde pot (of 100% of 0%). Aangezien de meeste bots een winrate van 40% hebben zal de WN8 een stuk lager uitkomen dan 147.Inrage schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:13:
Zelf snap ik wel niet hoe je minder dan 100 WN8 kan halen. Gistere had ik bijvoorbeeld een game in de E75 waar ik mezelf in een debiele spot reed en in 1 shot werd weggemaaid door een T92. Resultaat na 300m rijden, 0 spots, 1 schot gelost en gemist, ... --> 147 WN8, althans volgens Yasenkrasen mod toch.
Zet een IS8 overdwars richting tegenstander en let the trolling begin. Spaced armor van die tank vond ik altijd een stuk betrouwbaarder dan de voorkantInrage schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:00:
[...]
I know, ik was laatst nog uitbundig naar je aan het zwaaien in je T92 op Lakeville. Volgens mij is eea wel aan de stats in de screenshot af te leiden overigens
psychoclown schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:38:
[...]
Daarom doe ik geen moeite meer om dat te vertellen, waar vroeger het uniek was voor mij om slechte streaks te hebben is het nu zeldzaam om fijne sessies te spelen

Veranderde metagame, rng, mm, wie zal het zeggen?

Ja, gold was used. Screw de RNG tijdens de laatste paar procenten van een MoE.Overwinning!
Gevecht: Klif
Voertuig: E 50
Ervaring ontvangen: 5.297
Credits ontvangen: 87.492
Gevechtsprestaties: 3 Markeringen van Uitmuntendheid, Zwaar Kaliber, Bondgenoot, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Dat was een leuke pot, die E100 van hun heeft een aardige ammo bill door zijn heat shell spam tegen mijn VKB front armor...User schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:46:
[afbeelding]
[...]
Ja, gold was used. Screw de RNG tijdens de laatste paar procenten van een MoE.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Ja ik ben nu jinxed voor het leven.
Heb je daar een replay van?User schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:46:
[afbeelding]
[...]
Ja, gold was used. Screw de RNG tijdens de laatste paar procenten van een MoE.
Wil ze wel vergelijken met deze van mij vandaag.
7.6K damage in de E50-M maar had nog zoveel meer in kunnen zitten
http://wotreplays.com/site/1500820#cliff-usertmp-e_50Kepro schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:17:
[...]
Heb je daar een replay van?
Wil ze wel vergelijken met deze van mij vandaag.(nieuwsgierig)
7.6K damage in de E50-M maar had nog zoveel meer in kunnen zittenhet is een mooi resultaat maar tegelijkertijd ook ontevreden. (heb ook aardig wat fouten gemaakt)
Ik kan ook wel de hele 'grind' uploaden btw. Ik begon met 1 MoE, 55 potjes later had ik 3 MoE.
Stats: http://www.vbaddict.net/p...04e95aa/germany-1/e-50-40
edit: ja echt begonnen nu.

Nee geen tien teamgenoten die geen damage deden dus eigenlijk mag ik ook niet klagen.
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-01-2015 19:43 ]
Hier het linkje: http://www.twitch.tv/coldzero043
VK28.01.
Wut?
Gelukkig zijn de resultaten o.h.a. weer op orde. Brengt de lol weer terug in het spel
[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 06-01-2015 20:36 ]
Uiteraard ging dit gepaard met een paar games ervoor waar een Waffle Pz IV met de 15cm met AP gewoon even dwars door de koepel van mijn E-75 schoot, op afstand
Was je ook nog aan het streamen toen je mij tegen kwam?wsLy schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:45:
Ik ben ook weer eens aan het streamen, wil dit weer vaker gaan doen.
Hier het linkje: http://www.twitch.tv/coldzero043
Of was er toen al klaar mee?
En die T37 is fun ook. Gisteren een troll platoon met me vasten maten gedaan. Dat was echt geweldig.
Helaas daarna een paar dramatische potten gehad die me stats van gisteren volledig verziekt hebben. Soms mag je na een paar awesome potjes gewoon niet slagen
Heeft er hier iemand toevallig nog een invite code beschikbaar voor mij

[ Voor 41% gewijzigd door Bigsexy3 op 07-01-2015 08:39 ]
Ik heb nu een ster op de loop (klinkt ook niet echt lekker) van mijn KV85
Dat er nog vele mogen volgen
Anoniem: 224682
Hahahaha, is dat serieus mogelijk?Edmin schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:33:
RNG is out to get me... ik bounce op 50 meter afstand met mijn Idien op de front EN side van een.....
VK28.01.
Wut?
Gelukkig zijn de resultaten o.h.a. weer op orde. Brengt de lol weer terug in het spel
Gister over de hele avond gezien best lekker gespeeld.
Mooiste moment was op Airfield in een tier 8 platoon, waarbij ik in m'n Iosef Stalin 3 zat.
Uiteraard was het WEER een tier 10 potje.
Wij (IS-3 & ISU) besloten om eerst bij de base te blijven en de hill te dekken voor hun paarse tier 10 mediums, komt er een object 907 onhoog...
Eerste shot: Blowjob > 1.800 damage.
[ Voor 9% gewijzigd door Bertvdk op 07-01-2015 09:35 ]
Dafuck?? Amorack of whut?Bertvdk schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:33:
[...]
Hahahaha, is dat serieus mogelijk?
Gister over de hele avond gezien best lekker gespeeld.
Mooiste moment was op Airfield in een tier 8 platoon, waarbij ik in m'n Iosef Stalin 3 zat.
Uiteraard was het WEER een tier 10 potje.
Wij (IS-3 & ISU) besloten om eerst bij de base te blijven en de hill te dekken voor hun paarse tier 10 mediums, komt er een object 907 onhoog...
Eerste shot: Blowjob > 1.800 damage.
HAIL RNGsus
Ja, ik had zoveel mazzel dat ik die Object 907 zn ammorack kapot schoot.
Typisch russisch he.
Had van de week ook een IS-3 met vol HP geammoracked met mn Centurion 1....
Die Centurion heeft een klein piskaliber met lage alpha per schot, maar het was genoeg om de module volledig weg te schieten
Door de Nederlandse cliënt te gebruiken. Dat vlaggetje geeft namelijk de taal aan die gebruikt wordt door die gebruiker. Bij mij is het een vlag van Groot-Brittanië omdat ik Engels gebruik.Razorbite schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:31:
Weet iemand trouwens hou ik mijn vlaggetje in het overzicht van spelers in battle (te zien via XVM mod) op die van NL kan zetten? Ik gebruik de P0st modcompilatie.
DubbelRazorbite schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:31:
Weet iemand trouwens hou ik mijn vlaggetje in het overzicht van spelers in battle (te zien via XVM mod) op die van NL kan zetten? Ik gebruik de P0st modcompilatie.

Coldzero was me voor
[ Voor 16% gewijzigd door Bertvdk op 07-01-2015 10:38 ]
Dit topic is gesloten.