Edmin schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:34:
[...]
ik ben na 10 verliespotten op rij gestopt. Precies dezelfde ervaring als jij en een absoluut dieptepunt. Sta je de ene flank te winnen, wordt de rest van je team volledig weggevaagd. In 8 van de 10 potten was ik bottom tier en het leek wel of de gold ammo in de aanbieding was. Mijn hardste ragequit tot nu toe.
Moet wel even terugkomen op mijn eerdere rant op de vk30.01h. De top gun is behoorlijk potent en nu de crew stijgt rijdt hij ook wat beter.
Blij om te horen dat er meerdere mensen problemen hadden gisteren. Gedeelde smart is halve smart
En told you so over die 3001H

Die top gun is behoorlijk OP voor zijn tier, gewoon zieke pen. En een goede gun is toch echt wat een tank maakt of breekt. Armor, mobiliteit, camo e.d. vind ik toch van secundair belang. Als de gun goed is dan kan je, over het algemeen, met een tank uit de voeten.
Wellicht de reden dat ik ook niet zo'n problemen had met de M3 Lee. De topgun van dat ding is behoorlijk goed, genoeg om T5 tanks mee te pennen. T6 wordt een ander verhaal, maar er zijn weinig tanks op T4 die door T6 tanks heen komen.
Gisterenavond had ik nog wat tijd over na die zure loss-streak, dus dat heb ik mooi kunnen gebruiken voor een nieuwe video:
[
Voor 6% gewijzigd door
Mr_Size op 04-01-2015 12:55
]