[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Sinds wanneer geeft zigzaggen immuniteit voor een shell op je dak?
Edmin schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:40:

Duurde niet lang voor ik al zig-zag rijdend ge-oneshot werd :/

We weten nu toch wel dat een Mastery Badge niet erg afhangt van winst of verlies?

[ Voor 60% gewijzigd door PcDealer op 30-12-2014 14:37 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 10:25
psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:10:
[...]

Inderdaad lang niet zo leuk als je al aan de top staat.
Tijd dat ik meer nadruk ga leggen op mijn tweede account :+
Je mag anders wel op mijn account spelen hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan krijg ik al helemaal nooit meer nieuwe tanks ;)
De Foch 155 grind heeft mij ook dikke 6+ maanden gekost en ik had geluk dat ik nog genoeg credits bij elkaar had gekregen in die tijd :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neophyte (goldnoob_mcmastercard) en ik zijn aan het streamen, je kan ons hier beide volgen! (Multitwitch ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

User schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:24:
Neophyte (goldnoob_mcmastercard) en ik zijn aan het streamen, je kan ons hier beide volgen! (Multitwitch ftw!)
Damn internet op de zaak vind 2 streams tegelijk niet zo leuk volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 17:47
Bigsexy3 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:29:
[...]

Damn internet op de zaak vind 2 streams tegelijk niet zo leuk volgens mij 8)7
Dat ligt volgens mij gewoon aan twitch, want dat geeft al vaak genoeg problemen met een enkele stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
User schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:24:
Steeds dubbel commentaar :D Als 1 van jullie wat zegt hoor je het op de andere stream 2 seconde later nog een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

ThomasG schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:35:
[...]
Dat ligt volgens mij gewoon aan twitch, want dat geeft al vaak genoeg problemen met een enkele stream.
Neem van mij aan dat het hier op de zaak aan het internet ligt ;). Uploaden van bestanden gaat ook ***king traag :X

Thuis nergens last van met mijn glasvezel kabeltje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En een nieuwe dieptreurige standaard gezien. Ik dacht ik pak de Tog eens. Komt er een vijandelijke KV-1 op mij af die twee keer mist, op 10 meter. :')
Nee, hij had geen schijn van kans tegen Tog. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 27-06 23:49
User bedankt voor de leuke stream

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redeta schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 17:25:
User bedankt voor de leuke stream
Ty, planning was om wat vaker te gaan streamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

PcDealer schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:35:
Sinds wanneer geeft zigzaggen immuniteit voor een shell op je dak?

[...]
Niet, maar op een zigzaggende tank aimen met je arty is wel een stuk lastiger... tenzij je met 5 arties spamt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Aimen an sich is al lastig, ook al staat een tank stil. Hoewel het aimen gaat wel, het landen op de juiste plaats is vaak een gok. Zo kun je ook gokken dat een tank op een bepaalde plaats is als je klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mjah User zijn stream was goed voor 2 dingen: credits verdienen en WN8 farmen :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6WJ8bSiSD9iu5r8IknQJdbt7/thumb.jpg

Bijna 600K aan credits verdiend. E25 ftw, nuff said.

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 30-12-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 15:12
Ben net begonnen, en ik begin het te snappen, ben wel benieuwd wat de beste medium tank is om voor te gaan, gezien alles best wel veel xp kost om vrij te spelen, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-06 10:29
Die IS is dat nou een goede tank of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Razorbite schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:21:
Redelijk goed, niet bijzonder maar ook niet slecht.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-06 10:29
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:23:
[...]

Redelijk goed, niet bijzonder maar ook niet slecht.
Ik vind het dus echt een beest van een tank. Ik kom van de US heavy lijn af. Die zijn preciezer, maar met die IS sloop ik een hoop (voor mijn doen ;-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:40

thijsco19

KTM 990 SMT

Zit nu dus te kijken en valt me op dat je af en toe van die indicaties krijgt, zelfde indicaties als je damage ontvangt maar dan een andere kleur (wit, en licht blauw ofzo), waar zijn deze van/voor?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:32
thijsco19 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:33:
[...]

Zit nu dus te kijken en valt me op dat je af en toe van die indicaties krijgt, zelfde indicaties als je damage ontvangt maar dan een andere kleur (wit, en licht blauw ofzo), waar zijn deze van/voor?
Geven aan waar een tegenstander is gespot, op het moment dat deze gespot wordt. Ik denk deze.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

The rage is very Stronk. :Y)

edit: En jij vuile clicker, ik ben weg. :P
Ja ik zie en weet alles, ALLES. :+

[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-12-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-06 11:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Clickers. :+
Wanneer wordt die artymod nou eens gebanned?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13
Harmen schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:22:
[...]

Clickers. :+
Wanneer wordt die artymod nou eens gebanned?
Nooit >:) http://wotreplays.com/site/1476331#kharkov-p0st-105_lefh18b2

Wat een heerlijkheid is het ook, click click! Vandaag nog maar 3 ziektes toegewenst gekregen :7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uo9qq5X.png

[ Voor 22% gewijzigd door p0st op 30-12-2014 23:46 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:46:
[...]

Nooit >:) http://wotreplays.com/site/1476331#kharkov-p0st-105_lefh18b2

Wat een heerlijkheid is het ook, click click! Vandaag nog maar 3 ziektes toegewenst gekregen :7
[afbeelding]
Ga je diep, diep schamen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren de Chaffee eens aangeschaft (eindelijk). Wil de T37 voor SH hebben dus moest wel. Had ik maar geweten dat die tank mij zo goed lag als dat iej me gisteren deed. Echt alleen maar heerlijke potjes in die tank. Denk dat de lights me steeds me meer gaan liggen. Op een paar speciale potjes na dankzij me medespelers toch boven de 2k WN8 geëindigd dankzij me chaffee. Ik ga hem straks weer poetsen om er daarna weer keihard mee te gaan racen.

Voordeel was natuurlijk ook wel dat ik dankzij die chaffee-race een baas van een crew in me barakken had zitten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik weet dat het hier een openbaar forum is waar met name over WoT wordt gesproken, maar continu "me" gebruiken in plaats van "mijn" gaat mij te ver. Dan heb ik het nog niet eens over het ontbreken van "Ik" in veel zinnen. Krijgen kids tegenwoordig geen Nederlands meer? En dan wordt gezegd dat allochtonen Nederlands moeten leren...

Mijn Chaffee had meer dan 500 vrange met bino's en vents. Maar nu met nieuwe crew (82%) nog 465 m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

PcDealer schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:37:
Ik weet dat het hier een openbaar forum is waar met name over WoT wordt gesproken, maar continu "me" gebruiken in plaats van "mijn" gaat mij te ver. Dan heb ik het nog niet eens over het ontbreken van "Ik" in veel zinnen. Krijgen kids tegenwoordig geen Nederlands meer? En dan wordt gezegd dat allochtonen Nederlands moeten leren...

Mijn Chaffee had meer dan 500 vrange met bino's en vents. Maar nu met nieuwe crew (82%) nog 465 m.
Bij mijn in de buurt spreken we Westlands. Google maar eens westlandswoordenboek. Me, mijn, wij, ons, hunnie, het zal me gestolen worden O-)

Maar weer on-topic: Wat jou Chaffee had zal me mijn reet roesten PcDealer. ;) Of was het nou, mijn me reet roesten :F. Sorry kon het niet laten, maar als je je daar druk over gaat maken op een forum ben je denk ik met je verkeerde been uit je bed gestapt vandaag :9

Ik vind je nog steeds een beste pik hoor, maar jezelf druk maken over de schrijfwijze van een ander zou ik niet doen. Je verandert er toch waarschijnlijk niks aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bigsexy3 op 31-12-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 21:21:
Beest van een tank, schroom niet om wat premium shells te laden tegen tier 9 en 10, meer damage is altijd beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:32
psychoclown schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:41:
[...]

Beest van een tank, schroom niet om wat premium shells te laden tegen tier 9 en 10, meer damage is altijd beter ;)
Sinds wanneer komt de IS tier 10 tegen? :+

En heb trouwens nu rond de 55 fps, omdat ik motion blur uit heb gezet. Je tank werd gewoon helemaal wazig wat me eerst niet wat opgevallen.

[ Voor 19% gewijzigd door SurfBoy op 31-12-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je met tier 8 platooned, super mooi om dan een E100 finaal in de pan te hakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:59:
Als je met tier 8 platooned, super mooi om dan een E100 finaal in de pan te hakken :P
Haha, kom maar op met de replay >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was helaas al tig patches terug maar je kunt aan mijn stats wel terugzien dat ik het een bizarre tank vond evenals de IS-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gisteren een T28 proto, M103 en IS-7 gepwnt (in die volgorde) ... in een TigerII :P

... jammer dat de rest van de dag in een teleurstellende score afliep, maar je moet je successen vieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Dat winrate |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:05:
Gisteren een T28 proto, M103 en IS-7 gepwnt (in die volgorde) ... in een TigerII :P

... jammer dat de rest van de dag in een teleurstellende score afliep, maar je moet je successen vieren!
Ben je toch nog een echte tankaas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vandaag is anders ook een pijnlijke dag. Ik heb net halverwege de Douchewagongrind mijn zak met FreeXP getrokken. Na vijf bounces op rij op de flank van een Tier4 medium was ik het spuugzat.

... blijkt die VK30.01H gewoon dezelfde tank te zijn maar dan op Tier5. Wat een grap. Ik heb per heden oneindig respect voor Panther chauffeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:02:
Vandaag is anders ook een pijnlijke dag. Ik heb net halverwege de Douchewagongrind mijn zak met FreeXP getrokken. Na vijf bounces op rij op de flank van een Tier4 medium was ik het spuugzat.

... blijkt die VK30.01H gewoon dezelfde tank te zijn maar dan op Tier5. Wat een grap. Ik heb per heden oneindig respect voor Panther chauffeurs.
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom je die tanks zo kut vind.. DW2 krijgt speciale MM, dat is al heerlijk. En die gun is prima, zeker als je wat meer APCR schiet dan gebruikelijk.

De VK 3001H is nog veel leuker. Die krijgt een Könisch gun, met iets van 170 APCR pen ofzo... OP TIER 5! What is not to like? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:02:

Ik moest destijds via de Pz III en de Pz III/IV.
De Pz III is een schaduw van wat het moet zijn en dat is nog een van de betere T4 tanks, de Pz III/IV, hopeloos. :P
Toen kwam de oude VK 30.01H die wel aardig was. Nu als je bij de VK 30.02 M komt dan krijgt je tenminste wat. Nog steeds niet in de buurt van de Cromwell of T-34-85 maar ook niet hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Traag hok, 0 pantser.

De DW2 is echt een drama. Speciale MM is er alleen maar omdat spelers anders tijdens de grind zelfmoord zouden plegen. Hij bount niets, je bent overal te laat en de gun komt ternauwernood door de achterkant van een M4 heen.

Goed, de Konisch had ik nog niet op de 30.01H gezet. Zal die eens proberen.

edit: OK, die gun doet een hoop.

Als ik nu kijk waar ik in sommige tanks tegenaan loop, dan is het bij de 30.01H vooral dat elke pen een module lijkt te slopen. Net ook weer: gun kapot, motor kapot, tracks kapot, ammo kapot. Vier treffers ontvangen, vier keer iets gesloopt. :X

[ Voor 30% gewijzigd door Edmin op 31-12-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

:w Fijne jaarwisseling alvast allemaal! Ik kom niet meer op het forum vanavond denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Lol Bat Chat is jinxed ofzo.. kan al 2 dagen geen victory erop krijgen... Boeit niet wat ik doe, de battle wordt toch verloren... Pak ik een andere tank? Victory.. :/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eerste potje met de Tiger I gespeeld. Ik moest eerst nog even de credits voor een rammer en een vents grinden.

De game eindigde met mijn kanon, radio, ammorack en motor beschadigd...

Ik weet al weer waarom ik het ding een hele tijd geleden verkocht. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, vlak voor het einde van het jaar nog ff een filmpje gemaakt, het is tenslotte woensdag vandaag :p

Gelukkig nieuwjaar alvast iedereen en hou je vingers heel he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Moge 2015 de broodnodige balans aanbrengen. :Y) (yea right :P )
Gelukkig nieuwjaar mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-06 11:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

De beste wensen mensen! ;)

Net nog een paar potjes gedaan, maar dammit wat een campers zeg. Zie onderstaande, er stonden 4 heavies te campen. :(

Campers

Gevolg, verloren.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

beste wensen mede tankers

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Iedereen nog de beste wensen.

Trouwens een handig filmpje over hoe je arty kan ontwijken:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De meeste tips had ik mijzelf al geleerd. Je bent alleen altijd de lul als je de enige "smurf" in je team bent. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
DaniëlWW2 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 16:07:
De meeste tips had ik mijzelf al geleerd. Je bent alleen altijd de lul als je de enige "smurf" in je team bent. :X
Haha, heb het ook al als donker groen mannetje in het veld. Tomaten die net XVM hebben geinstalleerd en dan alleen op de goede mensen gaan richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Soms heb je van die potjes... Waarin je het helemaal zelf mag doen, en op het einde nog met je laatste 5 shells het enemy platoon mag afmaken! Ik snap overigens niet waarom dat platoon (paarse en groene speler) me niet tegelijk aanviel, dan hadden ze sowieso gewonnen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NXQQJBG.jpg

Replay: http://wotreplays.com/site/1482643#erlenberg-p0st-achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 17:51:
Soms heb je van die potjes... Waarin je het helemaal zelf mag doen, en op het einde nog met je laatste 5 shells het enemy platoon mag afmaken! Ik snap overigens niet waarom dat platoon (paarse en groene speler) me niet tegelijk aanviel, dan hadden ze sowieso gewonnen...

[afbeelding]

Replay: http://wotreplays.com/site/1482643#erlenberg-p0st-achilles
De chat was geweldig. :P
Oh en hoeveel keer gaat Wargaming denk je nog de Fury proberen te verkopen. Ja, hij is er weer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Draw
Sacred Valley
Cromwell
Experience received:1.604 38.127 (inclusief 3.355 for courageous resistance, 22.102 netto)
Battle achievements 1 Mark of Excellence, Top Gun, High Caliber, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Fire for Effect, Duelist, Eye for an Eye!, Bruiser

Repairs: -5 025
Ammunition: -11 000
Total: 22 102 WN8: 11 376 (100)
1 spot. 488 spotting dmg
14 damaged, 6 kills
9 hits received, 7 pens, 2 non-pen
70 dmg blocked
29 shots, 29 hits, 24 pens
3.057 dmg, 266 van meer dan 300 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 15-06 15:34
DaniëlWW2 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:24:
[...]

De chat was geweldig. :P
Oh en hoeveel keer gaat Wargaming denk je nog de Fury proberen te verkopen. Ja, hij is er weer. 8)7
Iets als dit?
Afbeeldingslocatie: http://siemkakto.pl/wp-content/uploads/2014/12/OvJTDmK5493.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat ziet er nog realistisch uit ook. :P

Oh en leuk nieuws van FTR.
- Q: “Why doesn’t MM put the same amount of vehicle classes to each team?” A: “It does take LT’s and arty into account. That’s completely sufficient”
Dus de onzin dat je totaal ongebalanceerde verdeling in tanks krijgt blijft.
- no plans to ban the Battle Assistant arty mod
:')

http://ftr.wot-news.com/2015/01/01/1-1-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:24

Rianata

Have you played Atari today?

Het nieuwe jaar beginnen met een nieuwe replay, nee... een dubbele natuurlijk. Met in de hoofdrol de heerlijke Britse tier 6 medium tank, de Cromwell:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo... Hehe, eindelijk de T-34 elite gemaakt. Aangezien ie naar 3 tier 6 tanks leidt, heeft het me 140 potjes gekost. En nog zit de crew pas op 96% van de eerste skill. Gezien het aantal potjes denk ik dat het afsluiten van het T-34-hoofdstuk met een 58% winrate best netjes is. :)

Op naar de T-34-85. Crew retrainen is nog steeds 50% korting dus dat komt mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 27-06 23:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZbBuXh5.png

Heb je eindelijk een lekkere pot met 3100 damage verlies je door Cap.
En ik ben oranje speler dus ik vind dit best wel knap.

[ Voor 18% gewijzigd door Emryte op 02-01-2015 14:46 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Zo een had ik er deze week ook met de afk panther. Moest samen met een KV-2 derp nog een campende T28 prod uitschakelen. Maar ik bouncede met gold 3 keer op m helaas en de KV miste zijn shell :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2juftg7l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo.. eindelijk weer eens een lekkere sessie, veel WR, veel WN8 en veel credits omdat ik weer eens wat tier 8 potjes (met 4/11 in de T34). Helaas was de Centurion I niet zo gelukkig, tot twee keer toe was het team heel snel weggevaagd en de derde keer was natuurlijk een matige double dus die heb ik maar niet meer aangeraakt :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 02-01-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

We zijn weer live http://www.twitch.tv/goldnoob_mcmastercard faal potjes met usertmp xD

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-06 10:31
Geen multitwitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

neej vandaag niet morgen weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat een drama vandaag... 10 potten gespeeld, 1 gewonnen. En dat terwijl ik zelf en aardige WN8 scoor van 2000... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Edmin schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:16:
Wat een drama vandaag... 10 potten gespeeld, 1 gewonnen. En dat terwijl ik zelf en aardige WN8 scoor van 2000... :(
Ik zit op 9 gespeeld, 4 gewonnen en wn8 van 3900.

Maar de RNG vandaag weer :X. In één potje 6k dmg, 2 tier X aan onze kant verdronken zichzelf binnen 30sec na de start en op het eind was het mij vs een full health 183. Hij was aan het cappen en ik spot hem vanaf een heuvel op 400m van de cap (Erlenberg south cap). Ik schiet van achter een bosje en alsnog spot hij me en sniped mijn cupola vanaf 450m. En de cupola was ook het enigste wat nog zichbaar was aangezien ik al aan het moven was...

Als ik 10x dat moest doen met een 183 dan zou ik 10x missen. En hij sniped hem zonder problemen...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De luck van veel random lui met snapshotten de laatste tijd is ook bizar te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Laatst online: 04:40
psychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:05:
De luck van veel random lui met snapshotten de laatste tijd is ook bizar te noemen :)
Afbeeldingslocatie: http://www.freubel.net/aim.jpg

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het werd ook weer griezelig duidelijk dat er teveel bijzondere spelers in top tiers rondrijden. Het begin was goed met winst na winst maar zodra de T34 en elk andere tank erna uit de schuur kwam kreeg het mentale retardatievirus de overhand in het team van Mr_Size, haast2000 en mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja het is het weekend mensen. :P
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/d6/d6e81e1d3be7923f4a4ea8cfc014642380696a5d129113bee2019b5995176798.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klik hier om te zien hoe hard Goldnoob_McMastercard en User vanavond falen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 19:47:
Klik hier om te zien hoe hard Goldnoob_McMastercard en User vanavond falen. :D
Ga je weer "clicken" met heat? :P
Jij noob. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
E-50 heeft geen HEAT. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:04:
Het werd ook weer griezelig duidelijk dat er teveel bijzondere spelers in top tiers rondrijden. Het begin was goed met winst na winst maar zodra de T34 en elk andere tank erna uit de schuur kwam kreeg het mentale retardatievirus de overhand in het team van Mr_Size, haast2000 en mij.
Ja vandaag stond er een big NO op mijn account. In het begin van de avond begon het nog aardig, had de slechte WR van vanmiddag al aardig weggepoetst (samen met Xcessive in platoon). En ineens, je knipt met je vingers, je knippert met je ogen, mag je gewoon NIET meer winnen van het spel. Performance bleef redelijk gelijk, steeds zo rond de 3K WN8, maar we werden gewoon niet meer bij goede teams ingedeeld. Waren we bottom tier, faalde je top tiers keihard. Waren we top tier en deden we beide rond de 4K dmg, was de rest van ons team weer keihard aan het falen waardoor we alsnog verloren.

Na 8 losses op rij heb ik de handdoek maar gegooid. Ik denk dat als ik tot middernacht door was gegaan ik nog niets had gewonnen. Zo'n loss streak als dit heb ik echt lang niet gehad, fucking bizar gewoon. Je bent gewoon compleet machteloos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Knap toch dat iets binnen wargaming zo'n invloed kan hebben. Matchmaking, RNG. Iets waarbij het niet uitmaakt hoe goed een speler is.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Vanavond ging het eerst bij mij ook wat beter, maar uiteindelijk steeds meer bagger....

Gestopt met 24 games, 54% winrate en een wn8 van 4100. Ben gekapt nadat in twee potjes achter elkaar mijn ammorack kapot ging, ik in de fik, na de ammo repair weer de ammo eraan ging en de schot daarna mijn turret eraf vloog....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Derby schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 22:11:
Knap toch dat iets binnen wargaming zo'n invloed kan hebben. Matchmaking, RNG. Iets waarbij het niet uitmaakt hoe goed een speler is.
Knap is een manier om het te beschrijven. Ik geen alleen de voorkeur aan broken sh*t. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:56:

Na 8 losses op rij heb ik de handdoek maar gegooid. Ik denk dat als ik tot middernacht door was gegaan ik nog niets had gewonnen. Zo'n loss streak als dit heb ik echt lang niet gehad, fucking bizar gewoon. Je bent gewoon compleet machteloos 8)7
ik ben na 10 verliespotten op rij gestopt. Precies dezelfde ervaring als jij en een absoluut dieptepunt. Sta je de ene flank te winnen, wordt de rest van je team volledig weggevaagd. In 8 van de 10 potten was ik bottom tier en het leek wel of de gold ammo in de aanbieding was. Mijn hardste ragequit tot nu toe.

Moet wel even terugkomen op mijn eerdere rant op de vk30.01h. De top gun is behoorlijk potent en nu de crew stijgt rijdt hij ook wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edmin schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:34:
[...]

ik ben na 10 verliespotten op rij gestopt. Precies dezelfde ervaring als jij en een absoluut dieptepunt. Sta je de ene flank te winnen, wordt de rest van je team volledig weggevaagd. In 8 van de 10 potten was ik bottom tier en het leek wel of de gold ammo in de aanbieding was. Mijn hardste ragequit tot nu toe.

Moet wel even terugkomen op mijn eerdere rant op de vk30.01h. De top gun is behoorlijk potent en nu de crew stijgt rijdt hij ook wat beter.
Blij om te horen dat er meerdere mensen problemen hadden gisteren. Gedeelde smart is halve smart :+

En told you so over die 3001H ;) Die top gun is behoorlijk OP voor zijn tier, gewoon zieke pen. En een goede gun is toch echt wat een tank maakt of breekt. Armor, mobiliteit, camo e.d. vind ik toch van secundair belang. Als de gun goed is dan kan je, over het algemeen, met een tank uit de voeten.

Wellicht de reden dat ik ook niet zo'n problemen had met de M3 Lee. De topgun van dat ding is behoorlijk goed, genoeg om T5 tanks mee te pennen. T6 wordt een ander verhaal, maar er zijn weinig tanks op T4 die door T6 tanks heen komen.

Gisterenavond had ik nog wat tijd over na die zure loss-streak, dus dat heb ik mooi kunnen gebruiken voor een nieuwe video:

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 04-01-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:42

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gisteren de Conway getest en man man wat een rijdende doodskist is dat. Geen elevation arc om je nuttig neer te zetten op de map en de camo is ook best slecht. Ik hou het bij de tier 8, de rest wat erna komt is gewoon rommel eerste klas.

Pluspuntje is dat ik gisteren ook eindelijk alle MoE op de RU heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:04
Ik begin die light tank grind naar de batchat echt zat te worden, Nog 150000k tot the Loraine.

Maar ik haal nu wel voor het eerste de M-badge op de 13-90 :9

Victory!
Battle: Westfield
Vehicle: AMX 13 90
Experience received: 2.190
Credits received: 56.899
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -8 340
Ammunition: -52 335
Total: -3 776 WN8: 11 499 (100

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

http://www.twitch.tv/goldnoob_mcmastercard samen met GJP en Zimmer tier 7 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Mr_Size schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:58:
[...]
Gisterenavond had ik nog wat tijd over na die zure loss-streak, dus dat heb ik mooi kunnen gebruiken voor een nieuwe video:

[video]
Dankjewel voor het replay-en Daniël!
Idd niet slim om op een gegeven moment zoveel shells te verspelen, maar gelukkig pakte het (net) goed uit :D
Was idd een van de beste potjes uit mijn WoT-carriére, en in ieder geval tot nu toe het beste potje van het nieuwe jaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Nu online
Heb gister de missie naar de WZ-111 afgerond. Viel me achteraf gezien toch wel mee. Zijn er nog meer tweakers die de missie hebben afgerond of er mee bezig zijn? Ik heb vrijwel alles gedaan op tier 7 en 8 omdat daar de HP van de tanks rond de 800 - 1500 ligt en dan redelijk gelijktijdig qua dmg en kills klaar moet zijn volgens mijn theorie. En op de AMX 50 100 na (te veel dmg en te weinig kills) klopte dat redelijk.

Een paar potjes gespeeld met de WZ-111, net als de IS6 heb je soms wel een gold-shell nodig. Verder vaak een ammorack beschadigd (misschien wet ammorack equipment installeren en de loader de safe storage skill?). Qua credits inkomsten lijkt het ook wel op de IS-6. Dus beperk je de hoeveelheid gold shells, dan maak je best goede credits (2800 dmg leverde 108K bruto op met premium account). Het is mijn eerste tier 8 premium, en een leuke afwisseling op mijn SU-122-44 die ik gebruikte voor credit inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakJerommeke schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:58:
Gisteren de Conway getest en man man wat een rijdende doodskist is dat. Geen elevation arc om je nuttig neer te zetten op de map en de camo is ook best slecht. Ik hou het bij de tier 8, de rest wat erna komt is gewoon rommel eerste klas.

Pluspuntje is dat ik gisteren ook eindelijk alle MoE op de RU heb gekregen.
Ah speel jij weer? Tijdje niet gezien ;)

Die nieuwe TD lijn lijkt mij idd ook ruk, dat gederp is niet echt iets voor mij. Nee dan beter die Achilles of de Firefly of idd de Charioteer.
p0st schreef op zondag 04 januari 2015 @ 16:53:
Dankjewel voor het replay-en Daniël!
Idd niet slim om op een gegeven moment zoveel shells te verspelen, maar gelukkig pakte het (net) goed uit :D
Was idd een van de beste potjes uit mijn WoT-carriére, en in ieder geval tot nu toe het beste potje van het nieuwe jaar :9
np, was een vermakelijk potje :) 9 kills is ook nog steeds mijn record, wacht na bijna 2 jaar spelen nog steeds op mijn 1e pools medal :X

Vandaag trouwens flink gecompenseerd voor het drama van gisteren, hoewel de E5 nog steeds een dikke vervloeking op zich had. Het 3e potje met die tank dan eindelijk met pijn en moeite gewonnen 8)7 Ik denk dat ik hem ff een paar dagen laat afkoelen :P

Wins/Battles: 13 (18)
Efficiency/WN8: 1 995 / 3 177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

6e verlies op rij. Elk potje tot nu toe 6 teamleden met 0 dmg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:53:

np, was een vermakelijk potje :) 9 kills is ook nog steeds mijn record, wacht na bijna 2 jaar spelen nog steeds op mijn 1e pools medal :X
Je had gewoon Very Stronk KV-1S moeten spelen. :P
wontcachme schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:03:
6e verlies op rij. Elk potje tot nu toe 6 teamleden met 0 dmg....
Nog steeds niet mijn record, van begin mei 2013 toen ik net een week speelde. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fc0Af6Jms2O6f610YmwLoPMc/full.jpg

Ja deze game was memorabel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zo, nu gestopt met 44% winrate vandaag. Gemiddelde laatste 1000 potjes was 74%......

De teams zijn soms zo verrekte hopeloos... Het is dat ik de 3x crew xp nodig heb om de 5th skill the openen op de Object 140 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je had ook deze game kunnen hebben.

Ik zou echt ontploffen als mij dit overkwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:52

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Heartbreak it is :)
en ik zou ook ontploffen, twee weken niet meer spelen, go full paranoid "WG is against me". Om uiteindelijk dan nog het loodje te moeten leggen tegen een tier VII med :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus Wargaming logic op zijn best...
- Enemy team HP bars and infinite zoom are considered cheats, especially in a situation when you zoom out and look over corner to see if the tank is looking at you.

-that what’s-its-name-arty-cheat-view mod is legal

-”Why there’s no list of banned mods on EU?” – “Because it was decided that way”
8)7

http://ftr.wot-news.com/2...fo-and-errata/#more-21003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-06 11:18
Goedemorgen allemaal,

Beste wensen en blablabla.
Hopelijk dit jaar weer wat meer tijd om te spelen. Eind vorig jaar zat het er helaas niet in...
Oudjaarsdag nog wel wat kunnen spelen. Ging erg goed toen! Aardig leuke potjes gespeeld en best veel wins! :)

Moet me nog wel even verdiepen in de aanpassingen sinds de laatste update merk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:17:
Zo, nu gestopt met 44% winrate vandaag. Gemiddelde laatste 1000 potjes was 74%......

De teams zijn soms zo verrekte hopeloos... Het is dat ik de 3x crew xp nodig heb om de 5th skill the openen op de Object 140 :+
Ja ik snap het ook niet, zelfs met goede platoons kom ik niet meer op de 75% recent wat ik een paar maanden geleden nog wel deed..

Gisteren daarentegen even gecompenseerd voor de afgelopen tijd, enkel tier 8 gespeeld o.a. met oog op de credits en dat ging weer eens erg lekker. Enkel een potje verloren waarbij de tier 9's en andere tier 8jes te weinig hadden gedaan.
Pff dat gaat ze nog eens boze spelers opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Performance verschil W7 vs W8.1?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht met I7-4710MQ/GT840M/1920*1020/8GB/W8.1 en ik kom op medium settings en resolutie ingame op 1600*900 net rond 25fps. Door enkele settings naar low te setten is het nu rond 30fps.

Nu heeft iemand eerder al eens aangegeven dat hij met een i7/GT640M/1440*800 op medium met sommige setting op high rond 40-45fps draait. Nu weet ik niet of dat op W7 is, maar ik vind het een redelijk performance verschil terwijl ik op papier toch de betere grafische kaart heb.

Nu kan het de resolutie zijn, maar mogelijk ook het OS.

Wie heeft er ervaring met performance verschil tussen beide OS-en? Kan ik beter een W7 op mijn laptop installeren puur voor game performance? Dat het een beter/gebruiksvriendelijker OS is, is mij bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens vond ik deze nog wel mooi:
Fatton buff in future is very probable
Ik vind hem nu al erg lekker en speel de M48 Patton erg graag dus kom maar op met de buff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben, die tegen verschikkelijk slechte teams aanloop.
Gisteravond, de Centurion I naar alle tevredenheid uitgespeeld (2 MoE, 59% Winrate, 2k damage gemiddeld) en direct de Centurion 7/1 gekocht.

Stond na 11 potjes in mijn nieuwe aanwinst op een winrate van 9%.

Eerste gewonnen, daarna 10 achter elkaar dik verloren (WN8 <500)

Stock tanks.....

Noob teams....

Geen woorden meer voor |:(
Edit: gelukkig kost het maar 136.000 exp voor de 105 mm topgun......

[ Voor 9% gewijzigd door Bertvdk op 05-01-2015 10:19 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Beste wensen nog allemaal.

Sinds oudjaarsdag niks meer gepost hier. Moet zeggen dat het in de dagen erna best wel goed is gegaan. WN8 blijft stijgen (alhoewel er nog te veel noob potten tussen zitten naar me zin) en ik begin alles steeds beter onder de vingers te krijgen. Kijken of we die stijgende lijn eens ff flink door kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu we het toch al over FTR 'nieuws' hebben:
- Enemy team HP bars and infinite zoom are considered cheats, especially in a situation when you zoom out and look over corner to see if the tank is looking at you.
Nooit geweten dat standaard gamefeatures illegaal zijn. ;(

Ja, met de standaard zoom kan je ook om hoekjes kijken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:17:
Nu we het toch al over FTR 'nieuws' hebben:

[...]
Nooit geweten dat standaard gamefeatures illegaal zijn. ;(

Ja, met de standaard zoom kan je ook om hoekjes kijken :>
He, wel blijven opletten hé.
Daar had ik het gisteren over. ;)

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.