[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 45.200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-06 11:18
Aardige credit machine die WZ-111
Was wel vrij simpel potje met hoop lage tiers, maar heb van de 5 games ermee al 4 boven 100k credits gehad :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ig6SRsh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-06 23:49
Eindelijk mijn 4de Ace Tanker binnen
Ik ben hier wel blij mee, want als je naar mijn stats kijkt ben ik vrij slecht maar geen tomato (nieuwsgierig Wot naam is Tankfighter41)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wsk2YXr.png

Hoer nog de link:
http://wotreplays.eu/site...halluf-tankfighter41-t-34

[ Voor 17% gewijzigd door Emryte op 28-12-2014 16:37 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:17:
Leuk om deze tank ook eens te zien. Je ziet T110E5's bijna niet. Wel opvallend omdat die alleen al qua statistiek mij een goede tank lijkt.
Valt wel mee toch? Ik zie E5's regelmatig hoor, speel je wel T10 games? :p In CW gebruiken wij hem ook bijna elke match.
Oh en je beseft natuurlijk wel dat je voor deze game de volgende twee dagen alleen maar gaat missen en opgeblazen worden door arty hé? ;)
Mwah, viel mee: :*)

Wins/Battles: 6 (9) (66.7%)
Efficiency/WN8: 3 473 / 3.358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op zondag 28 december 2014 @ 16:41:
[...]

Valt wel mee toch? Ik zie E5's regelmatig hoor, speel je wel T10 games? :p In CW gebruiken wij hem ook bijna elke match.
Mwah, viel mee: :*)

Wins/Battles: 6 (9) (66.7%)
Efficiency/WN8: 3 473 / 3.358
T10 games zit ik vaak genoeg in, alleen niet als T10.
Oh en dit somt wel aardig op hoe het bij mij gaat vandaag. :X

http://wotreplays.com/site/1467950#mines-danielww2-e_50

x5 was wel binnen. :')

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
^^ _O- ...hij's wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Net ook weer een bijzondere pot. Encounter Lakeville. Mijn team heeft de valley uitstekend verdedigd, en de tanks die de stad ingingen werden volledig overlopen (mijzelf inclusief). Het bijzondere aan dit potje? We hebben nog gewonnen ook. :')

Oh, en ik ben een noob genoemd. :7 Blijkbaar moet je met een VK 3601 H in een tier 8 pot vooraan rijden om pro te zijn. Denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm, merk dat ik de E25 nog niet onder de knie heb. Crew is ook nog lang niet op 100pct. Heb er nu iig bino's en een netje op zitten. Tip voor 3e slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:50:
Hmm, merk dat ik de E25 nog niet onder de knie heb. Crew is ook nog lang niet op 100pct. Heb er nu iig bino's en een netje op zitten. Tip voor 3e slot?
Coated optics. ;)

En het wordt erger en erger. Net uitgescholden omdat ik een Maus niet kwam helpen welke zichzelf in een gevecht storten met een M103, E-75, AMX-50-120 en een E-100. Uiteindelijk geblokkeerd en dan word ik op het laatst nog even voor 900 damage beschoten door vriendelijke arty...

Vandaag zijn er echt alleen maar malloten online...

[ Voor 37% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-12-2014 00:49 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Edmin schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:50:
Gun rammer.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou de Tiger I ook weer teruggekocht en ik kap ermee. Niet te geloven hoeveel idioten er vandaag spelen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat is je straf.. Een Tiger verkopen... Tssk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:23:
Dat is je straf.. Een Tiger verkopen... Tssk :X
Dit is al de derde keer dat ik die koop. O-)
En toen brak RNG hel los. :+
Dan kan iemand het nog waarderen. Bij mij lukte dat om een of andere reden niet...

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-12-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Guderian draait zich om in zijn graf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:48:
Guderian draait zich om in zijn graf...
Gudarian vond de Tiger een ongelofelijk dom idee en wou dat ze zouden stoppen met het maken van het ding. Tiger II, Jagdtiger, Maus, E-100, Löwe etc moet hij al helemaal van gegruwd hebben. Gudarian wou, terecht meer Pz IV tanks of Panthers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-06 11:34

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn advies, niet spelen als er een x5 weekend is.... dammit!
Balans 11 potjes, winrate 36%. Wn8 1104...
Ik ga snel een film kijken.... brrrr

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:04
DaniëlWW2 schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:51:
[...]

Gudarian vond de Tiger een ongelofelijk dom idee en wou dat ze zouden stoppen met het maken van het ding. Tiger II, Jagdtiger, Maus, E-100, Löwe etc moet hij al helemaal van gegruwd hebben. Gudarian wou, terecht meer Pz IV tanks of Panthers. ;)
Panther tanks <3

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Woehoe, ik heb de Tiger gekocht. *O*
Nu nog even wachten tot 9 januari en dan free xp ik de turret, gun en tracks. Oh, en ik heb stiekem toch een IS-6 gekocht. Jup, ik ben nu ook zo'n noob. :+ 20 potjes gespeeld inmiddels, winrate van 33%. WN8 van iets boven de 1000, met 1200 dmg. Niet echt best nog dus, al valt het me ook weer niet te erg tegen, ik merk namelijk ook dat er iets anders wordt gespeeld op tier 8/9. Dus daar moet ik nog even aan wennen. Verder heb ik in die 20 potten exact 2 citymaps gehad, en voor de rest constant van die open mappen. Niet het ideale terrein voor de IS-6.

Ik word alleen soms echt gestoord van die gun. Je mikt volledig op iemand, en vervolgens zie je de shell richting het ISS gaan. Dat helpt niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als die ingame waren zoals in het echt. :9~
1942 Aus G tanks wel te verstaan. Liever geen 1943 Aus D. Hallo meneer IS-2 met je 122mm kanon, angled z'n 30 graden en bounce. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Kerstperiode + weekend + x5 XP + gratis goud + school vakantie = weekend warriors x tomatoes x 10

Niet normaal; een redelijke potje is 1:5 (als je mazzel hebt), gele spelers proberen er iets van te maken, groene spelers campen of gaan kamikaze, zelfs de blauw/paarse platoons sterven een zwanendood...

Lemmings en tomatoes die niet op de map kijken of reageren op comments , zucht....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Breezers schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:11:
Kerstperiode + weekend + x5 XP + gratis goud + school vakantie = weekend warriors x tomatoes x 10

Niet normaal; een redelijke potje is 1:5 (als je mazzel hebt), gele spelers proberen er iets van te maken, groene spelers campen of gaan kamikaze, zelfs de blauw/paarse platoons sterven een zwanendood...

Lemmings en tomatoes die niet op de map kijken of reageren op comments , zucht....
Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet met normaal, de teams zijn doordeweeks echt niet beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489680

Alleen maar heavies(Tier VII) en een winrate van 50%. Had alleen niet veel damage gedaan omdat, ik voor het eerst op een andere tank(IS-2) wilde springen en overleefde het maar net. :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zSUE07O.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QlVimpQ.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Die winchance moet je niet naar kijken.
Genoeg potjes met 5% chance gewonnen en ook genoeg met 95% verloren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Idd, laat winrate lekker voor wat die is. Ik ga meestal pas echt oppassen als mijn team statistisch veel beter is. Dan gaan de redelijk goede spelers YOLO en dood en daar sta je dan, alleen tegen 10 tanks. 8)7

Doe je niet voorzichtig of ben je mij en haat WoT je dan staat het voorbeeld hierboven door mij gelinkt. :X (echt f*cking arty) :')

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-12-2014 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Was de T28 een beetje zat wel een leuke gun, maar te makkelijk frontaal te pennen. T95 gekocht eerste match met de coil springs zodat ik de 2 gun er op kon zetten uitgerust. 2e klas steel wall, high caliber met daarbij kills op een Maus en een E100 , 2e potje zelfde alleen een T110E3 ipv een Maus enzovoort. De snelheid is dramatisch en ik ben ook al 3 maal door arty gekilled. Maar hij is wel leuk als Tier 10's je niet pennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13
Anoniem: 224682 schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:44:
Was de T28 een beetje zat wel een leuke gun, maar te makkelijk frontaal te pennen. T95 gekocht eerste match met de coil springs zodat ik de 2 gun er op kon zetten uitgerust. 2e klas steel wall, high caliber met daarbij kills op een Maus en een E100 , 2e potje zelfde alleen een T110E3 ipv een Maus enzovoort. De snelheid is dramatisch en ik ben ook al 3 maal door arty gekilled. Maar hij is wel leuk als Tier 10's je niet pennen.
Heerlijk stuk staal idd :p echt mega traag maar heerlijke armor. Heb ook nog de tweede gun die wat minder punch heeft, maar wel consistent damage doet en zelfs hogere DPM heeft dan de top gun :)

Oh en ook leuk, FV183's die HESH op je schieten en dan maar 200-300 damage doen :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Gewoon flanken als het mogelijk is en de T95 is nergens meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-06 15:00
Deze periode is uitermate geschikt om lekker te trollen in E25 / Leopard platoons. De afgelopen dagen echt geweldige potjes gehad met 3 Leopards in tier 6 potjes.. Met z'n 3'en op heavies af en met 1 clip vernederen.

Normale potjes spelen heb ik al opgegeven.. Wat een volk rijdt er momenteel rond. :(

[ Voor 17% gewijzigd door wvdveer op 29-12-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
wvdveer schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:00:
Deze periode is uitermate geschikt om lekker te trollen in E25 / Leopard platoons. De afgelopen dagen echt geweldige potjes gehad met 3 Leopards in tier 6 potjes.. Met z'n 3'en op heavies af en met 1 clip vernederen.

Normale potjes spelen heb ik al opgegeven.. Wat een volk rijdt er momenteel rond. :(
Veel Leopards gezien dit weekend ja. Nog bedankt voor de Cool Headed medailles. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-06 15:00
Gaius schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:05:
[...]

Veel Leopards gezien dit weekend ja. Nog bedankt voor de Cool Headed medailles. :+
Ik geef die graag weg in ruil voor 6-16k wn8 potjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend was ietjes beter dan de kerstdagen, op één of andere manier was tier 8 (voor mij sinds lange tijd) goed te doen met gunstige matchmaking. Ik kon meer carrien in tier 8 tanks (ook in hoge tier potjes) dan wanneer ik zelf op tier 9 of 10 was. Gisteren ook de Comet afgesloten en de Centurion in mijn garage gezet, eerste pot was wel aardig te noemen :)

Leuke 50b pot:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks - AMX 50b - Top Gun, High Caliber, Brothers in Arms

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:29:
Dit weekend was ietjes beter dan de kerstdagen, op één of andere manier was tier 8 (voor mij sinds lange tijd) goed te doen met gunstige matchmaking. Ik kon meer carrien in tier 8 tanks (ook in hoge tier potjes) dan wanneer ik zelf op tier 9 of 10 was. Gisteren ook de Comet afgesloten en de Centurion in mijn garage gezet, eerste pot was wel aardig te noemen :)

Leuke 50b pot:

[video]
Die Comet... Die was echt vervloekt toen je de daily erop probeerde te halen :p
En heerlijk hoe wij met onze tier 7s de schuld kregen van de tier 9s dat de pot verloren werd :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad en dat terwijl wij tegen de tier 9s van de tegenstander aan het vechten waren.. Logica van veel mensen is ver te zoeken in de wereld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigsexy3 schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:48:
Gewoon flanken als het mogelijk is en de T95 is nergens meer :9
Klopt maar blijft leuk als je langzaam (had ik al gezegd langzaam) naar voren rolt terwijl de snipers in je team de flankers aan gort schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
psychoclown schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:29:

Leuke 50b pot:

[video]
Om de 1 of andere reden zie ik de 50B steeds vaker in potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Kepro schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:02:

Om de 1 of andere reden zie ik de 50B steeds vaker in potjes.
Ik weet wel waarom dat is. Dat ding is OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gewoon een hele goede tank en je kan niet zomaar meer makkelijk carrien in heavies in tier 10. De 50b is daarentegen lekker mobiel en is dus favoriet naast de mediums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

psychoclown schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:08:
Het is gewoon een hele goede tank en je kan niet zomaar meer makkelijk carrien in heavies in tier 10. De 50b is daarentegen lekker mobiel en is dus favoriet naast de mediums :)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De FV215b is ook een hele goede tank en toch zie je die niet vaak.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 29-12-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De 50B is volgens mij gewoon heel erg goed. De T57 is bijzonder OP. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:49
Niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-06 23:57
ik heb sinds een tijdje me nieuwe pc. Ik speel nu met alles op Max graphics, maar dan heb ik rond de 40 fps. Het liefst zou ik rond de 60 willen krijgen. Welke settings kan ik dan een beetje terug draaien zonder dat het achter uit gaat. Ik heb een i5 4460, gtx 970 en 8 gb RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag dan toch flink gestraft voor een goed weekend. 40% WR in 20 potjes.. Vooral de IS-8 trok echt debielenteams aan, maar 1 van de 6 potjes weten te winnen in die tank :') Gelukkig was dat potje dan weer wel goed voor 9K XP..

Maar nee, vandaag valt er weinig eer te behalen. Ik heb op m'n grinds x5 weten te halen met redelijke XP, dus het was gelukkig geen verloren middag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Die nerf was ook een grap...
Een T10 autolader met vrij goed pantser die de meeste T10 mediums eruit schiet qua DPM kan ik moeilijk gebalanceerd noemen...
Mr_Size schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:24:
Vandaag dan toch flink gestraft voor een goed weekend. 40% WR in 20 potjes.. Vooral de IS-8 trok echt debielenteams aan, maar 1 van de 6 potjes weten te winnen in die tank :') Gelukkig was dat potje dan weer wel goed voor 9K XP..

Maar nee, vandaag valt er weinig eer te behalen. Ik heb op m'n grinds x5 weten te halen met redelijke XP, dus het was gelukkig geen verloren middag :)
Toch nog gerechtigheid. :+
Na gisteren durf ik niet eens meer online te gaan. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-12-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
M'n eerste lekker potje na 27 battles in de E 75, was dan ook gelijk een super pot:
Victory!
Ensk
E 75
Experience received:10.050 ( x5) 74.779
Battle achievements Confederate, Steel Wall, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -13 817
Ammunition: -26 780
Total: 34 182 WN8: 8 641 (100)

Kan wel merken dat ik de laatste tijd voornamelijk mediums heb gespeeld, TDs en heavies gaan me bijzonder moeilijk af.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
SurfBoy schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:45:
ik heb sinds een tijdje me nieuwe pc. Ik speel nu met alles op Max graphics, maar dan heb ik rond de 40 fps. Het liefst zou ik rond de 60 willen krijgen. Welke settings kan ik dan een beetje terug draaien zonder dat het achter uit gaat. Ik heb een i5 4460, gtx 970 en 8 gb RAM.
apart ik draai namelijk ook alles op een i5, 970 en 8gb ram. en haal altijd wel 60+ fps op 1440p. er is alleen 1 map waar dit 50-60 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
XBladee schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:03:
[...]

apart ik draai namelijk ook alles op een i5, 970 en 8gb ram. en haal altijd wel 60+ fps op 1440p. er is alleen 1 map waar dit 50-60 is.
Welke I5 heb jij? Want WoT schijnt best wel related te zijn op de clocksnelheid. mijn CPU draait maar op 3.2 ghz met een 3.4ghz boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
SurfBoy schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:05:
[...]

Welke I5 heb jij? Want WoT schijnt best wel related te zijn op de clocksnelheid. mijn CPU draait maar op 3.2 ghz met een 3.4ghz boost.
oh dan kan dat welles het verschil zijn. ik heb namelijk de 4690k nog op 3.5 lopen met 3.9hz boost. moet nog even wat tijd vrijmaken om hem te overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sinds 9.5 (?) heb ik last van motion blur. Dat wil zeggen: tijdens het rijden blijft mijn omgeving scherp, maar wordt mijn voertuig wazig. Slaat nergens op en ik wil er vanaf. Meer mensen dit gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Edmin schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:40:
Sinds 9.5 (?) heb ik last van motion blur. Dat wil zeggen: tijdens het rijden blijft mijn omgeving scherp, maar wordt mijn voertuig wazig. Slaat nergens op en ik wil er vanaf. Meer mensen dit gezien?
Daar had ik ook last van, dat kan je uit zetten in je settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm, dan zal ik wel scheef gekeken hebben, want ik zag niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 15:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Staat er inderdaad tussen hoor. :) met een vinkje :P

En wat betreft je je fps omhoogkrijgen met nauwelijks visueel verschil, shadows op low en AA uitzetten. Scheelt bij mij 10-15 fps.
Special effects in snipermode off zetten, scheelt bij framedrops. Flora uitzetten, scheelt niet zoveel, maar speelt gewoon beter zonder. en details van water op med of low en scheelt ook weer paar frames.

En inderdaad wot hangt sterk aan de CPU Ghz, heb mn CPU overclocked van 2.8 naar 3.4 en scheelt ook weer solid veel. Minder drops en gemiddelde ligt hoger.

[ Voor 51% gewijzigd door Joindry op 29-12-2014 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Joindry schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:49:
Staat er inderdaad tussen hoor. :) met een vinkje :P

En wat betreft je je fps omhoogkrijgen met nauwelijks visueel verschil, shadows op low en AA uitzetten. Scheelt bij mij 10-15 fps.
Morgen is even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Als je problemen hebt met FPS kun je ook WoT Tweaker installeren, hiermee kun je bepaalde effecten uitschakelen. Dit wil ook wel helpen..

Afbeeldingslocatie: https://img-fotki.yandex.ru/get/16102/165932854.59/0_deca4_e8d08ca4_XL.jpg

http://forum.worldoftanks...-wot-tweaker-upd-for-095/

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 29-12-2014 22:17 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je afbeelding doet het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bij mij wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan.. totale bullshit RNG, bijzondere spelers in mijn team en ook nog zoveel geluk dat ik in een perfecte MM in mijn T34 een crash krijg van het internet (precies de match lengte lang.. wat in de 7 maanden dat ik hier woon nog niet eerder is voorgekomen).

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 30-12-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

BS RNG was ook in de T34? Die tank, dat kanon is af en toe zo krom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 17:47
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:26:
Zeker perongeluk ergens tegen aangereden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 12:01
Edmin schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:40:
Voila: (In het NL, maar mag de pret niet drukken.. :) )
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2rz9f2c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah, ik had een vinkje verwacht, maar het is een slider. Thx :)

Toch lijkt me dit een bug. Hoe onlogisch is het dat motion blur niet de omgeving vervaagt bij beweging, maar je tank?
edit: http://forum.worldoftanks...lurry-tanks-while-moving/

[ Voor 19% gewijzigd door Edmin op 30-12-2014 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:19:
Zo dan.. totale bullshit RNG, bijzondere spelers in mijn team
Dat, en ik bakte er zelf ook niks van gisteren :+

Gelukkig wel goed afgesloten met wat LeFH potjes, het leukste was nog wel het laatste potje op Campinovka waarbij ik eerste een Heilige Emil affikte in 2 schoten en vervolgens met een hit van 402HP zo'n nieuwe Britse Challenger afmaakte. Die laatste wenste mij overigens vervolgens Ebola toe, waar ik hartelijk om heb zitten lachen achter mijn PC })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

BTW P0st, ik heb die modpack van jou geinstalleerd, maar geen arty sniper mod. Had je die niet bijgevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Edmin schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:23:
BTW P0st, ik heb die modpack van jou geinstalleerd, maar geen arty sniper mod. Had je die niet bijgevoegd?
Probeer eens de letter "G" of je middelste muisknop terwijl je in Arty view bent :)
Oh en het is geen "echte" Sniper View, maar schuin van bovenaf, zoals op onderstaand screenshot!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IPhpbRfl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah. Thx.

En Ja, het is gewoon damn sniper view voor arty... en die zal ik misbruiken ook!!!!11one })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Eigenlijk ben ik wel vóór een soort van tank-etiquette. Dat beide teams bij de start van de battle even hun eigen arty afschieten, zodat de rest tenminste een normaal leuk potje kan spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:50

StarWing

Huh ?!?

Arty-mod... Ik heb deze nu een 2tal keer geinstalleerd, maar als ik in de "G-modus" zit, geraak ik daar op geen manier terug uit, iemand een idee ?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

That's what she said :+

Probeer eens op shift te drukken? Dat doet bij mij de trick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

StarWing schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:37:
Arty-mod... Ik heb deze nu een 2tal keer geinstalleerd, maar als ik in de "G-modus" zit, geraak ik daar op geen manier terug uit, iemand een idee ?
Nog een keer G indrukkken ;).
wsLy schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:17:
Als je problemen hebt met FPS kun je ook WoT Tweaker installeren, hiermee kun je bepaalde effecten uitschakelen. Dit wil ook wel helpen..

[afbeelding]

http://forum.worldoftanks...-wot-tweaker-upd-for-095/
Bedankt man! Gaat hem vanavond gelijk proberen.

p0st, ik gebruik sinds zondag jou modpack in combinatie met wat mods uit het OMC Modpack. Nu cracht WoT en heb ik ontiegelijk last van lags |:( . Weet jij toevallig wat dat kan wezen? Nog nooit last van gehad namelijk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bigsexy3 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:06:
[...]
p0st, ik gebruik sinds zondag jou modpack in combinatie met wat mods uit het OMC Modpack. Nu cracht WoT en heb ik ontiegelijk last van lags |:( . Weet jij toevallig wat dat kan wezen? Nog nooit last van gehad namelijk. :?
Als je mijn modpack gaat bevuilen met mods uit een ander modpack kan ik je helaas geen garantie bieden op goede werking van mijn modpack :+ O+ (aangezien elke mod impact kan hebben op een andere mod en/of de werking van WoT in geheel)

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 30-12-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:50

StarWing

Huh ?!?

Moest het zo simpel zijn, zou ik het niet vragen :)
G drukken switched idd view, maar niet terug naar gewone view.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:09:
[...]

Als je mijn modpack gaat bevuilen met mods uit een ander modpack kan ik je helaas geen garantie bieden op goede werking van mijn modpack :+ O+ (aangezien elke mod impact kan hebben op een andere mod en/of de werking van WoT in geheel)
Daar was ik al bang voor :-(, dan moet ik gaan kiezen welk modpack ik ga houden. Weet je toevallig of je via OMC ook die vlaggetjes kan krijgen bij de namen van alle spelers die in jou modpack zit? Vind ze wel grappig
StarWing schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:12:
[...]

Eerst G en daarna SHIFT, dan kom je weer terug in normale view volgens mij.

[ Voor 40% gewijzigd door Bigsexy3 op 30-12-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
StarWing schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:12:
[...]

Je kunt proberen om de nieuwe versie even te installeren, misschien helpt dat? http://forum.worldoftanks...817-095-battle-assistant/ deze komt ook in de volgende versie van mijn modpack!
Bigsexy3 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:13:
[...]
Daar was ik al bang voor :-(, dan moet ik gaan kiezen welk modpack ik ga houden. Weet je toevallig of je via OMC ook die vlaggetjes kan krijgen bij de namen van alle spelers die in jou modpack zit? Vind ze wel grappig
Het lastige is dat een modpack specifiek wordt samengesteld om als geheel te werken, dus mixen kan werken maar soms ook niet :9 ... En nee dat weet ik niet, ik houd me bij mijn eigen brouwsel dus heb weinig kennis van andere modpacks 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:22:

Het lastige is dat een modpack specifiek wordt samengesteld om als geheel te werken, dus mixen kan werken maar soms ook niet :9 ... En nee dat weet ik niet, ik houd me bij mijn eigen brouwsel dus heb weinig kennis van andere modpacks 8)
Bedankt voor de feedback d:)b . Ga vanmiddag dan maar eens bedenken welk modpack het dan gaat worden voor mij. In ieder geval 1 en geen 2 door elkaar :9.

Gisteren tijdens de vele SH battles 2x een volledige crash gehad :F . Schiet natuurlijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

http://worldoftanks.eu/en...nther-88-price-reduction/
Commanders,

As always, we have been analysing financial and in-game statistics following the release of our German newcomer, the Panther mit 8,8 cm L/71. This analysis, and the important feedback of our players, has informed our decision to reduce the cost of this Premium tank. On 30 December at 05:00 CET (UTC +1), its price in the Premium Shop – bundled with a garage slot – will be reduced from the current 41.69 Euros to 27.80 Euros. In Version 9.6, the Panther will appear in the in-game shop at the price of 7,300.
All players who purchased the Panther mit 8,8 cm L/71 at the old price, before the specified time, will receive Compensation for the difference in cost in the form of in-game gold (4,200) within 72 hours after the price changes in the Premium Shop. Should a player prefer a full refund, they must contact Customer Support, in which case the tank, gold and garage slot will be removed from their account.

[ Voor 35% gewijzigd door PcDealer op 30-12-2014 09:30 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo hee, die is ineens €20 goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Heeft misschien ook te maken met dit:
According to Vbaddict, out of all 14 tier 8 premiums, Panther 88 is on 13th place with 48,55 percent winrate (the best out of “regular” premiums are IS-6 and FCM 50t). In net income, according to the same source, Panther 88 is 9th out of 13 (13 because the T95 premium data are missing), while FCM 50t is 4th. Panther 88 is earning only 60 percent credits of the Jagdtiger 88, which is actually cheaper in the premium shop currently.

As such, I still cannot recommend buying it. The fact we had no option of testing it during 9.5 test along with its steep price and problematic results… there are better way how to spend 40 Euro.
http://ftr.wot-news.com/2...les-review-of-panther-88/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Edmin schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:29:
Zo hee, die is ineens €20 goedkoper...
Nu nog preferential matchmaking en dan wordt het interessant :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Bigsexy3 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:13:
[...]

[...]

Eerst G en daarna SHIFT, dan kom je weer terug in normale view volgens mij.
Die vlaggetjes zijn een onderdeel van de xvm config, die zou je in princiepe moeten kunnen behouden ism post zijn modpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:26:
Nee in die tank niet, heb ik in totaal 3 keer kunnen schieten in 2 potjes.
Eén potje waarin internet dus crappy ging doen één match lang. En daarvoor een pot waarin ik geen support kreeg, stond een M46 Patton in een hoekje naast me en twee TD's achter ons die geen vinger uitstaken terwijl ik en een A-44 een 704, T34, Lorraine en Bulldog aan het tegenhouden waren. Zelfs geen arty hulp die er ook recht achter stond..

Het potje in de T-34-2 ging zo, lekker schieten op een E-75, mooi laatste schot uiteraard 0-crit. Vervolgens met een maatje in de Pershing een IS6 gaan flanken, heeft hij met twee snapshots 2x een fire, 1300 damage in 2 snapshots van een IS6 8)7

En de rest.. tja dat was veelal vage schots helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ach ja, gister was hier ook drama, vooral qua winrate. Ik dacht, ik doe even snel de x5-potten. Wrong! Eerste 5 potten verloren. Pz IVS is vervloekt denk ik, die kostte me 5 potten voordat ik een keer won. De VK 3601 H daarna nog eens 3 potten. Zelfde geldt voor de T-34 (fuck you arty). KV-85 en IS-6 hadden beiden maar 2 potten nodig. Nu weet ik wel dat puur spelen om de dubbels (of x5) even te halen over het algemeen slecht is voor je winrate, maar dit sloeg nergens meer op.

En dan heb je op zo'n avond een keer een blauw&paars platoon in je team. Zitten ze in fucking arty. Ook verloren dus.

Fury en de T-25 heb ik maar laten zitten, nog even een paar potjes PES5 gespeeld om het moedeloze gevoel af te spoelen. :+

Lichtpuntjes, m'n WN8 overall is wel gestegen. En weer genoeg credits bij elkaar gespeeld om alvast een Vertical Stabilizer te kopen voor later. Gebruik maken van de equipment-korting zolang het kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

FFS, kom ik net toch een gold spammende tomaat tegen in een T26E4... niet tegenop te knokken in een T44. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaius schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:06:
Lichtpuntjes, m'n WN8 overall is wel gestegen. En weer genoeg credits bij elkaar gespeeld om alvast een Vertical Stabilizer te kopen voor later. Gebruik maken van de equipment-korting zolang het kan. :P
Haha dat is in ieder geval een goed iets dan, die van mij is alleen maar gezakt :F Schaam me diep :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:44:
[...]

Haha dat is in ieder geval een goed iets dan, die van mij is alleen maar gezakt :F Schaam me diep :$
Toch ligt mijn behaalde WN8-score gisteren maar 50 puntjes boven jouw gisteren behaalde score. Hell, wat voor jou gemiddeld is, is voor mij een superavond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat maakt niet uit, achteruitgang is stilstand, jij gaat vooruit en ik speel al iets langer natuurlijk ;)
Lekker blijven leren en je gaat vanzelf steeds beter presteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 10:25
Gaius schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:53:
[...]

Toch ligt mijn behaalde WN8-score gisteren maar 50 puntjes boven jouw gisteren behaalde score. Hell, wat voor jou gemiddeld is, is voor mij een superavond. :P
Dit maakt het spel ook leuker voor jou dan voor psycho.

Jij ziet vooruitgang en psycho blijft altijd maar een noobje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:22:
Dat maakt niet uit, achteruitgang is stilstand, jij gaat vooruit en ik speel al iets langer natuurlijk ;)
Lekker blijven leren en je gaat vanzelf steeds beter presteren!
Thanks! Dat is natuurlijk wel de bedoeling. Mijn 'yolo'-plafond ligt blijkbaar rond de 1200-1300 WN8 gemiddeld. Dat komt blijkbaar 'vanzelf', ik heb nu het gevoel dat ik niet (veel) beter ga worden door lukraak meer potten te spelen en dat het nu tijd is om gerichter aan mijn zwakke punten te werken. Pijnpunten die ik tot nog toe vaak merk zijn twijfel over positionering en te makkelijk hp weggeven/traden.
dr34m3dd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:44:
[...]

Als ik uiteindelijk top bij 2/3e de noobheid van psycho zal ik zeer tevreden zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:24

Rianata

Have you played Atari today?

Wist niet dat psychoclown een Johan Cruijff alter ego had... Volgens mij moet het toch echt ' stilstand is achteruitgang ' zijn :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Goede middag. ..

Heel graag zou ik beginnen met wot.

Game gedownload beginscherm gezien zie door bomen het bos niet meer...

Pls some help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
jeroni1976 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:10:
Goede middag. ..

Pls some help
First Post: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 47
Beginners Guide: http://forum.worldoftanks...f-tanks-beginners-primer/
Nog eentje: http://www.redbull.com/en...ks-top-tips-for-beginners

Succes! En bij vragen die daarin niet beantwoord worden en/of tips helpen we je graag op weg!

[ Voor 32% gewijzigd door p0st op 30-12-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jeroni1976 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:10:
Goede middag. ..

Pls some help
Heb je al een account? Ik kan wel een invite-speler gebruiken namelijk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 10:25
Edmin schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:12:
[...]
Heb je al een account? Ik kan wel een invite-speler gebruiken namelijk... :P
Als je dit wat eerder zei en een goede invite code had wou ik je helpen met die tank te halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:10:
FFS, kom ik net toch een gold spammende tomaat tegen in een T26E4... niet tegenop te knokken in een T44. :(
Schiet op de stomme uitstulping boven het kanon. ;)
Verder wordt ik ook gek van de T-44. Bounce, bounce, bounce is het ding en af en toe schiet ik gewoon ergens maar en pen. Laatst gewoon door de glacis van een Tiger II. Dat natuurlijk weer wel. :')
En terecht. Nu ga ik het overwegen. Het is een T8 medium en geen goede, daar mag deze prijs wel voor. Dat die geen pantser heeft doet mij niks, dat ben ik gewent. Waardeloze gundepressie kan ik ook aan dankzij de E-50.
psychoclown schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:46:
[...]

Nee in die tank niet, heb ik in totaal 3 keer kunnen schieten in 2 potjes.
Eén potje waarin internet dus crappy ging doen één match lang. En daarvoor een pot waarin ik geen support kreeg, stond een M46 Patton in een hoekje naast me en twee TD's achter ons die geen vinger uitstaken terwijl ik en een A-44 een 704, T34, Lorraine en Bulldog aan het tegenhouden waren. Zelfs geen arty hulp die er ook recht achter stond..

Het potje in de T-34-2 ging zo, lekker schieten op een E-75, mooi laatste schot uiteraard 0-crit. Vervolgens met een maatje in de Pershing een IS6 gaan flanken, heeft hij met twee snapshots 2x een fire, 1300 damage in 2 snapshots van een IS6 8)7

En de rest.. tja dat was veelal vage schots helaas :/
Niks bijzonders dus. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:49
Afgezien van een loss-streak aan het einde gisteren ging het hier eigenlijk wel prima. UK missie afgegrind met m'n nieuwe FV4202 welke boven verwachting lekker speelt. Net dat beetje extra DPM ten opzichte van de Centurion en voor m'n gevoel een stuk beter in snelle snapshots doen.

Gisteren ook eindelijk een feature aan het werk gezien op mijzelf, made my day:
https://www.youtube.com/watch?v=GX7L98s6j7M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Riegah schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:19:
Afgezien van een loss-streak aan het einde gisteren ging het hier eigenlijk wel prima. UK missie afgegrind met m'n nieuwe FV4202 welke boven verwachting lekker speelt. Net dat beetje extra DPM ten opzichte van de Centurion en voor m'n gevoel een stuk beter in snelle snapshots doen.

Gisteren ook eindelijk een feature aan het werk gezien op mijzelf, made my day:
https://www.youtube.com/watch?v=GX7L98s6j7M
Kan me voorstellen dat je toen de rest van de dag een glimlach op je gezicht had :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaius schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:32:
Eigenlijk ben ik wel vóór een soort van tank-etiquette. Dat beide teams bij de start van de battle even hun eigen arty afschieten, zodat de rest tenminste een normaal leuk potje kan spelen. :+
Ach als ik in een normale tank zit doe ik dan poef daar gaat een arty hater. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En het begint weer met de malloten. Sta je bij J5 bij Fjords met je toptier T32 tegen een IS3 en een Black Prince. De IS3 maak je zo af en de Black Prince probeert te sidescrapen maar doet het niet goed. Dan komt er een volslagen idioot die door moet gaan voor een teamgenoot met een KV-3 welke je twee keer raakt. Maak alsnog de BP af en toen was ik alleen. KV-3 telde niet en ging ook nog dood. Kan ik gaan resetten wat gelukt was als een of andere malloot niet de helft van mijn hitpool had weggeschoten.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik dacht dat de X5 bonus tot 31-12 was, is het al afgelopen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dr34m3dd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:44:
[...]

Inderdaad lang niet zo leuk als je al aan de top staat.
Tijd dat ik meer nadruk ga leggen op mijn tweede account :+
Gaius schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:57:
[...]

Thanks! Dat is natuurlijk wel de bedoeling. Mijn 'yolo'-plafond ligt blijkbaar rond de 1200-1300 WN8 gemiddeld. Dat komt blijkbaar 'vanzelf', ik heb nu het gevoel dat ik niet (veel) beter ga worden door lukraak meer potten te spelen en dat het nu tijd is om gerichter aan mijn zwakke punten te werken. Pijnpunten die ik tot nog toe vaak merk zijn twijfel over positionering en te makkelijk hp weggeven/traden.
Als je je zwakke punten weet kun je eraan werken dus dat is al een goede stap in de richting :)
Als ik uiteindelijk top bij 2/3e de noobheid van psycho zal ik zeer tevreden zijn. :P
Dan zal ik je verder pushen door toch weer even een stapje hoger te komen ;)
Rianata schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:58:
[...]

Wist niet dat psychoclown een Johan Cruijff alter ego had... Volgens mij moet het toch echt ' stilstand is achteruitgang ' zijn :+
Haha blijkbaar :>
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:04:
En het begint weer met de malloten. Sta je bij J5 bij Fjords met je toptier T32 tegen een IS3 en een Black Prince. De IS3 maak je zo af en de Black Prince probeert te sidescrapen maar doet het niet goed. Dan komt er een volslagen idioot die door moet gaan voor een teamgenoot met een KV-3 welke je twee keer raakt. Maak alsnog de BP af en toen was ik alleen. KV-3 telde niet en ging ook nog dood. Kan ik gaan resetten wat gelukt was als een of andere malloot niet de helft van mijn hitpool had weggeschoten.

:X
Niks bijzonders dus :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fair enough. :P
Net 3.6k damage en first class met mijn Centurion en verloren. :')
Deze game. :N

edit: Een game gewonnen. :o
T-44 Ace is ook binnen en drie arties afgeschoten. Gerechtigheid. :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MB4pBr7aA9Jc1FBJV7Do9iyS/full.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-12-2014 14:36 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.