Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ha, ja met die oplossing had ik het intussen al gefixt. Wel bedankt.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
heb nu dus alleen mad max en Dying Light gekocht (zonder dlc want die zijn niet echt goed)
ik wacht wel op Feb dan komt die nieuwe DLC uit voor Dying Light .. die lijkt me wel heel goed worden
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Dat is verdomd handig, thanks! Alleen jammer dat Amazon alleen levert aan Amerikanen. Of is het heel simpel om daar een nep account aan te maken? Dragonborne en Dawnguard voor 5 dollar is wel een heel goede deal.2green schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:54:
Niet vergeten ENHANCED STEAM te installeren, zie bij de meeste titels die ik wil aankopen staat dat ze momenteel ergens anders goedkoper zijn.
Voorbeeld: Saints Row IV
Steam: 4,49
Amazon: 4,10
Je als Amerikaan voordoen is op zich het probleem niet, maar je moet er wel zeker van zijn dat de steamkeys niet US only zijn.Wee Man schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:19:
[...]
Dat is verdomd handig, thanks! Alleen jammer dat Amazon alleen levert aan Amerikanen. Of is het heel simpel om daar een nep account aan te maken? Dragonborne en Dawnguard voor 5 dollar is wel een heel goede deal.
Was de titel? Hack 'n slash ben ik altijd wel voor te porrenmaartend schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:48:
Oke, toch iets gekocht.
hack 'n slash voor 1,29 euro. Die stond op mijn wishlist
Anoniem: 172410
Hack 'n Slash is een puzzelspel, gek genoeg. Wel een heel gaaf puzzelspel dat zeker als je van programmeren houdt de moeite waard is, want daar doen ze een hoop mee.JerX schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:30:
Was de titel? Hack 'n slash ben ik altijd wel voor te porren
Zie ik zo niet...Sempy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:22:
[...]
Je als Amerikaan voordoen is op zich het probleem niet, maar je moet er wel zeker van zijn dat de steamkeys niet US only zijn.
http://www.amazon.com/Eld...6%3A-700&tag=isthcom0a-20
I see, haha!Anoniem: 172410 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:36:
[...]
Hack 'n Slash is een puzzelspel, gek genoeg. Wel een heel gaaf puzzelspel dat zeker als je van programmeren houdt de moeite waard is, want daar doen ze een hoop mee.
Hiervoor gebruik ik een vpn provider, zijn voldoende gratis diensten beschikbaar.Wee Man schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:19:
[...]
Dat is verdomd handig, thanks! Alleen jammer dat Amazon alleen levert aan Amerikanen. Of is het heel simpel om daar een nep account aan te maken? Dragonborne en Dawnguard voor 5 dollar is wel een heel goede deal.
Het zijn vaak andere shops trouwens dan alleen amazon, die leveren meestal wel gewoon internationaal.
En inderdaad wat Sempy zegt, even checken of de steamkeys niet US only zijn. Hier moet ik bij vermelden al een aantal us only keys te hebben gekocht en die activeren prima. Vermoedelijk kijken ze meer naar quantiteit om door verkoop te voorkomen.
The last tinker:
Deze kwam ik een paar maal tegen al top 10 titel bij gezinstitels.
Lego world:
De grootste Minecraft concurrent maar met betere graphics, maar voorlopig nog een kleiner community. Zo lang deze nog in ontwikkeling is, ligt de prijs lager en nu ook nog een aanbieding.
Bro force:
Lekkere platform shooter met idioot goede reviews van alle games sites, geschikt voor 4 persoons local co-op acties. Fun voor op de bank dus.
p.s. Voor Broforce lijkt me een 4-pack wel leuk, dan kost het spel maar 5,25. Super goede deal voor zo'n kei goede game. als iemand wil delen, graag een pm.
[ Voor 59% gewijzigd door 2green op 23-12-2015 13:51 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb net de verkeerde gerefund kwam ik achteranandus schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:54:
Broforce is echt een HEEL leuk spel, kan het niet genoeg aanraden
(eigenlijk mijn vriendin. Zei tegen haar of ze dat oorlogspel wat ik vorige week had aangeschaft of ze die wou refunden (mean green) maar ze heeft broforce gerefund die net is aangeschaft
Als de refund klaar spel maar opnieuw aanschaffen. Leuk spel, over the top and i love it.
[ Voor 22% gewijzigd door Meneer iCy op 23-12-2015 14:03 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Voordat je alles heb gezien ben je wel lang bezig. Volgens mij zijn er rond de 10.000 games in de aanbieding.boe2 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:38:
Er zijn geen flash sales meer. Betekent dat we nu al alle deals gezien hebben die er kunnen zijn? In dat geval is de wintersale wel vrij tam.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Shared library met iemand en die is toevallig aan het gamen? De website herkent de shared library games ook, maar niet of de persoon aan het gamen is.rwbk schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:26:
Wat raar. In de browser is valve game pack 17,99 en in steam zelf 24,99
Als de persoon aan het gamen is zijn X games niet meer beschikbaar. Wellicht dat daarom de prijs in steam hoger is dan de website?
Nee in de browser ben ik niet ingelogd.icy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:45:
[...]
Shared library met iemand en die is toevallig aan het gamen? De website herkent de shared library games ook, maar niet of de persoon aan het gamen is.
Als de persoon aan het gamen is zijn X games niet meer beschikbaar. Wellicht dat daarom de prijs in steam hoger is dan de website?
Wishlist bijhouden en de discovery queue gebruiken, dat is wat ze deze sale lijken te promoten.Matey schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:53:
Jammer dat er geen daily deals meer zijn. Nu moet je echt op een game komen die je wilt en zoeken of er een korting is....

Computer says no
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9
Wishlist lijkt me de enige optie. Ik heb een account met ruim 1.400 games en in verhouding weinig grote titels, maar die discovery que van Steam weet met weinig creatievers te komen als Just Cause 3 en GTAV. Dit is vooral promoten van de titels van de grote uitgevers die daar ongetwijfeld voor betalen, want op basis van mijn library gekoppeld aan de tijd die ik in bepaalde titels steek, zouden ze toch met betere suggesties moeten komen.SN4K3 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:55:
[...]
Wishlist bijhouden en de discovery queue gebruiken, dat is wat ze deze sale lijken te promoten.
Bij mij dus echt niet, gok dat nog geen 15% van de queue Triple A is.Sempy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:17:
[...]
Wishlist lijkt me de enige optie. Ik heb een account met ruim 1.400 games en in verhouding weinig grote titels, maar die discovery que van Steam weet met weinig creatievers te komen als Just Cause 3 en GTAV. Dit is vooral promoten van de titels van de grote uitgevers die daar ongetwijfeld voor betalen, want op basis van mijn library gekoppeld aan de tijd die ik in bepaalde titels steek, zouden ze toch met betere suggesties moeten komen.
(800 games, zowel triple A, als indie, als junk en een shitload retro) JC3 is nog niet eens voorbij gekomen ook al staat ie op de wishlist en heb ik de eerdere delen
Het is juist gebaseerd op gespeelde tijd in bepaalde games. Zo speelde ik veel War Thunder en Company of Heroes en daardoor kreeg ik alles wat ook maar iets met WWII te maken had aangeraden. Dat wat op je wenslijst staat word als het goed is verder ook niet meer aangeraden, je hebt het immers al gezien.eL_Jay schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:22:
[...]
Bij mij dus echt niet, gok dat nog geen 15% van de queue Triple A is.
(800 games, zowel triple A, als indie, als junk en een shitload retro) JC3 is nog niet eens voorbij gekomen ook al staat ie op de wishlist en heb ik de eerdere delen. Zou me niet verbazen als er een heel slim algoritme achter de queue zit.
Ik heb inmiddels alle games op Steam gezien (bijna 7000) dus na een tijdje doet dat algoritme ook niets meer en word je gebombardeerd met wat er maar voor handen is, en dat is om te janken.
Meeste games die ik speel heb ik al redelijk compleet qua DLC's dus daar viel niet heel veel te halen meer. Heb nog wel City Skylines After Dark gekocht. Ook nog Construction Sim en Black Mesa. De kortingen vielen wel mee.
Ik heb het idee dat het overgrote merendeel junk is. De korting op de meeste Triple A titels valt nog te tegen. Spellen als Black Ops 3 en GTA 5 zijn nog best duur te noemen.eL_Jay schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:22:
800 games, zowel triple A, als indie, als junk en een shitload retro
Commander Keen Complete Pack €1,24
The Bionic Commando Pack €2,99
LucasArts Adventure Pack €2,24
Grim Fandango Remastered €2,99
Halfway €2,99
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Die hele que stelt niets voor en komt met titels die nauwelijks afgeprijsd zijn. Daar vlieg ik hooguit ff doorheen voor mijn gratis badges. Spellen op mijn wish list zijn ook te duur nog imho.
Voorheen kwam ik nog wel eens iets vaag interessants en goed geprijsd tegen middels daily en flash sales en bijbehorende Cynical Brit reviews. Ik denk dat Steam de plank hiermee flink mis slaat omdat ze het meer van de impuls aankoop moeten hebben.
10.030 om precies te zijn. Daar oet vast wel iets leuks tussen zitten dunkt me.RobinNL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:41:
[...]
Voordat je alles heb gezien ben je wel lang bezig. Volgens mij zijn er rond de 10.000 games in de aanbieding.
Streep dan maar eerst de junk titels weg. Bergen aan spelletjes die in de sale zitten momenteel zijn van die "indie" spelletjes mee. Dan om een of andere reden een berg aan anime spelletjes met alles van schoolmeisjes tot kattenmeisjes.Cybergamer schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:34:
10.030 om precies te zijn. Daar oet vast wel iets leuks tussen zitten dunkt me.
De Steam sale vind ik zelf leuk om spellen te kopen met korting waarvan ik niet helemaal zeker ben of ze leuk zijn op de lange termijn. Ik wil niet kopen om het kopen. Maar de kortingen op de betere titels valt mee. Heel veel 25% en het maakt niet een heel groot verschil op de aanschafprijzen.
Anoniem: 172410
Je zegt het alsof het iets slechts is. Indies zijn juist interessant; weinig geld en veel plezierCMD-Snake schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:38:
Bergen aan spelletjes die in de sale zitten momenteel zijn van die "indie" spelletjes mee.

Ach, je hebt vast nog games over van de vorige sale die je moet spelenMeekoh schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:59:
Als dit inderdaad alles is wat de sale te bieden heeft dit jaar, dan is dat wel heel teleurstellend. Nog geen 1 game gezien die ik wil met voldoende korting.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Misschien wordt de laatste dag dan de Flash sale ???Compizfox schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:51:
Tja, ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat er geen daily/flash/community deals meer zijn. Game developers/publishers zullen wel niet voor twee weken lang hun game(s) met zo'n hoge korting (-75% of hoger) in de aanbieding willen hebben, dus dan krijg je matige kortingen die langer duren in plaats van hoge kortingen die korter duren.
Verder mis ik de maffe steamgame/challenge die we inmiddels gewend zijn. (misschien vanavond dan)
How do you save a random generator ?
Geen kans dat de laatste dag een flash sale zou zijn, argument is dat deze zijn afgeschaft vanwege de refund-mogelijkheid die Steam tegenwoordig biedt. Als je dan de laatste dag alsnog een flash doet, gaat iedereen zijn aankopen refunden.enchion schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:57:
[...]
Misschien wordt de laatste dag dan de Flash sale ???
Verder mis ik de maffe steamgame/challenge die we inmiddels gewend zijn. (misschien vanavond dan)
Ah ja laat maar, zat verkeerd om te denken.Sempy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:00:
[...]
Geen kans dat de laatste dag een flash sale zou zijn, argument is dat deze zijn afgeschaft vanwege de refund-mogelijkheid die Steam tegenwoordig biedt. Als je dan de laatste dag alsnog een flash doet, gaat iedereen zijn aankopen refunden.
Als ze het dus hadden willen doen dan hadden ze het de 1e dagen moeten doen, en dan heeft het geen marketing nut.
Anders is er nog 1 optie dat er nog spellen die helemaal geen korting hebben gehad nog in een flashsale zouden kunnen gaan maar eerlijk gezegd lijkt me dat ook sterk.
How do you save a random generator ?
fookin mad fer it
Het is meer dat de meeste van die ontwikkelaars denken dat Commodore 64 graphics gelijk staan aan indie zijn.Anoniem: 172410 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:39:
Je zegt het alsof het iets slechts is. Indies zijn juist interessant; weinig geld en veel plezier

Ik vond dat vorig jaar zo leuk. Je ging toch elke dag kijken wat er de special van de dag was. En zo heb ik best een paar games gekocht voor een zacht prijsje waar ik nu nog steeds plezier van heb. Het hoeft ook niet slecht uit te pakken voor de ontwikkelaar. Ik had vorig jaar Euro Truck Sim 2 gekocht in een flash sale, ik speel het nu nog steeds en heb ook behoorlijk wat DLC's erbij gekocht in de tussentijd.Compizfox schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:51:
Tja, ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat er geen daily/flash/community deals meer zijn. Game developers/publishers zullen wel niet voor twee weken lang hun game(s) met zo'n hoge korting (-75% of hoger) in de aanbieding willen hebben, dus dan krijg je matige kortingen die langer duren in plaats van hoge kortingen die korter duren.
De sale is ook een tijd om mensen aan je product te binden. Je kan met een goede korting denk ik toch heel wat twijfelaars over de streep trekken. En als het ze bevalt kopen ze mogelijk meer van je content.
fookin mad fer it
Niet dat ik heel veel heb gekocht, alleen de DLCs voor EuroTruck simulator 2. Nog voldoende games in mijn library die ik nog moet spelen.
Wel irritant dat als je geen mobile authenticator hebt, je 3 dagen moet wachten voordat een trade van kaarten doorgaat. Ik wordt eigenlijk nu gedwongen om mijn kaarten aan- en verkopen.
Iemand die nog een copy voor Rocket League zoekt voor 4-pack tarief of 2 copies nodig heeft voor Dying Light? Via een dm komen we er vast wel uit.
Ik zie maar af van Talos Principle omdat ik zeker weet dat die bij de volgende summer sale dan nog in mijn backlog zit. Wie interesse heeft in een Alienware Coupon voor extra korting bovenop de huidige steamprijs (normaal 40, wintersale 10, met coupon 5!) kan me een DM sturen.
Ook aan de Windows Phone? >.>Skyaero schreef op woensdag 23 december 2015 @ 21:10:
Wel irritant dat als je geen mobile authenticator hebt, je 3 dagen moet wachten voordat een trade van kaarten doorgaat. Ik wordt eigenlijk nu gedwongen om mijn kaarten aan- en verkopen.
http://store.steampowered.com/sub/50074/
Echte aanrader. Heb 30 uur in de 3 games samen aan speeltijd zitten. Geen geld.
Dus als ik vandaag op mijn wenslijst kijkt dan zullen de prijzen gelijk zijn als aan het einde van de week/sale?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Correct, de enige reden om tot de laatste dag te wachten is of de game bij een andere shop misschien niet goedkoper is dan op Steam.Dreanor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:03:
Begrijp ik het goed dat alle games nu de hele sale in de aanbieding zijn/blijven en dat deze aanbiedingen de gehele sale gelijk blijven?
Dus als ik vandaag op mijn wenslijst kijkt dan zullen de prijzen gelijk zijn als aan het einde van de week/sale?
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
2green (en ik dus ook) zoekt nog 1 kandidaat die mee wilt doen in de group buy voor boforce
Rocket League (middels group buy) 8,99 (had al 40 uur er in zitten via een shared library van mijn broertje)
Kerbal Space Program - 23,99€ (geweldig spel!
Dying Light ROW - 16,99€
RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack - 3,99€
Geometry Dash - 1,35€
The Escapists - 5,09€
Thanks, weer een game op de wish list er bijSp33dFr34k schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:35:
Bagger dit, haalt de fun een beetje weg zo... heb nog niets interessants gezien behalve Lethal League... wat kun je dit keer met die kaarten, geen badge craften zo te zien?
[ Voor 31% gewijzigd door Meneer iCy op 24-12-2015 08:11 ]
Hiernaast, zijn Her Story (HB DRM free+steam), This War of Mine 5,16€ (GMG) ook wel twee goede games voor een goede prijs. Her Story was laatst wel iets goedkoper op Gog.com.
[ Voor 57% gewijzigd door Rylo op 24-12-2015 09:12 ]
Grappig, Ik dacht dat ik een van de weinige was die dit spel kende! Heb de devs nog gesproken op First look dit jaar. Ze zijn allemaal Nederlands!Sp33dFr34k schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:35:
Bagger dit, haalt de fun een beetje weg zo... heb nog niets interessants gezien behalve Lethal League... wat kun je dit keer met die kaarten, geen badge craften zo te zien?
Goede reden om het spel te kopen:
Vraag is wel hoe lang het leuk blijft.... Misschien in de vakantie maar een topic ervoor maken, dan kunnen we tegen tweakers spelen
Had hem al een keer eerder voorbij zien komen, maar nooit op de wish list gezet.
Ga hem denk ik sowieso wel halen.
Oja, speedrunners is ook een leuke vermakelijke game! Tinygames geeft overigens flink wat DLC's/Games weg. Kans is 9 op de 10 dat je een DLC voor speedrunners krijgt en dus 1/10 dat je een game van tinygames krijgt.
Ik twijfel over wat games zoals Mad Max, Spin Tires en nog wat anderen.
offtopic FC4 voor 10 euro bij Ubishop
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
Mass Effect 2 €5
Counter Strike €5
Mark of the Ninja €3,75
Don't starve €3,75
Castle Crashers €3
Ik vind het natuurlijk niet zo erg om iets meer dan €10 uit te geven, maar dan moet ik weer csgo skins gaan verkopen daarvoor, en doordat die nu ook laag in prijs zijn is dat best irritant.
En weer offtopic:
De nieuwe humble bundle is weer erg goed: https://www.humblebundle.com/. Just Cause 2 en 3 (kortingscoupon), Tomb Raider en Hitman zijn erg goede games.
Mass Effect 2, leuke game maar prijs nog wel aan de hoge kant vind ik. Zal vast wel weer in een bundle volgend jaar verschijnen en de key is elders wel voor 3 euro te vinden.
Counter Strike €5 Welke versie? Global Offensive? Geweldige game als je van shooters hou met een competatieve tint.
Mark of the Ninja €3,75 Zeer vermakelijke indie game, wel een lastige hoor
Don't starve €3,75 ken ik niet
Castle Crashers €3 Zeer vermakelijke coop game. Alleen is het ook leuk te spelen hoor!
[ Voor 105% gewijzigd door Arunia op 24-12-2015 12:18 ]
Nog geen schade hier. Hand op de knip tot zover. Dat is wel handig van de nieuwe stijl sale: je hoeft niet te rushen.
fookin mad fer it
(En dan moeten beide partijen de authenticator gebruiken om die hold weg te halen! Ja, dat gaat niet lukken.)
[ Voor 19% gewijzigd door Trinsec op 24-12-2015 13:29 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Wat onzin is, want die refund is niet in 1 dag geregeld dus kun je alsnog die flash niet kopen.Sempy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:00:
[...]
Geen kans dat de laatste dag een flash sale zou zijn, argument is dat deze zijn afgeschaft vanwege de refund-mogelijkheid die Steam tegenwoordig biedt. Als je dan de laatste dag alsnog een flash doet, gaat iedereen zijn aankopen refunden.
Als ze bij Valve zo zouden denken dan kunnen ze nooit meer een prijsverlaging invoeren.
Mass Effect Trilogy pack kan je goedkoper vinden op Origin (nu 20 euro, maar heb hem wel eens goedkoper gezien).markdm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:36:
Ik heb mezelf voorgenomen deze sales niet boven de €10 uit te komen omdat ik vorige sales al te veel uitgegeven had. Nu twijfel ik tussen de volgende games:
Mass Effect 2 €5
Counter Strike €5
Mark of the Ninja €3,75
Don't starve €3,75
Castle Crashers €3.
Counter Strike, moet je wel echt liggen.. tis niet zoals BF4 of CoD
Mark of the Ninja, bang for buck. Kan je niet laten liggen voor de prijs.
Don't starve, geen ervaring mee. Volgens mij is het zo survival game die reset als je dood gaat...
Castle Crashes, geen ervaring mee.
Desnoods schiet je de nieuwe aankoop uit eigen zak voor in afwachting van de refund, ik neem aan dat de meeste mensen niet hun laatste geld voor een game-aankoop besteden.1shot1kill schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:32:
[...]
Wat onzin is, want die refund is niet in 1 dag geregeld dus kun je alsnog die flash niet kopen.
Als ze bij Valve zo zouden denken dan kunnen ze nooit meer een prijsverlaging invoeren.
Wel kopen als gift dan...Sempy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:49:
[...]
Desnoods schiet je de nieuwe aankoop uit eigen zak voor in afwachting van de refund, ik neem aan dat de meeste mensen niet hun laatste geld voor een game-aankoop besteden.
Is de steam variant de uncensored of de censored variant? Spel heb ik op de PS3 gehad. Vond hem wel leuk en vermakelijk, maar helaas zo kort. Was er in een uur of 2 al helemaal door heen.rwbk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:46:
South Park stick of truth maar gekocht zo'n game die ik eigenlijk altijd al wou spelen/hebben maar nooit tijd voor heb gehad.
Geen idee hoe kom ik daar achtericy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:47:
[...]
Is de steam variant de uncensored of de censored variant? Spel heb ik op de PS3 gehad. Vond hem wel leuk en vermakelijk, maar helaas zo kort. Was er in een uur of 2 al helemaal door heen.
Inmiddels mogen we daar aan toevoegen:icy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:08:
Rocket League (middels group buy) 8,99 (had al 40 uur er in zitten via een shared library van mijn broertje)
Kerbal Space Program - 23,99€ (geweldig spel!)
Dying Light ROW - 16,99€
RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack - 3,99€
Geometry Dash - 1,35€
The Escapists - 5,09€
The Talos Principle - 4,99€ (met dank aan sempy voor de 50% bon)
Lethal League - 3,06€ (two buy samen met speedfreak (wel vanavond pas maar tel hem wel mee))
BroForce - 5,25€ komt er waarschijnlijk ook nog bij als 2green de 4e man heeft gevonden.
Heb nog een beetje steamtegoed over in de portemenee en twijfel tussen 1 van onderstaande games:
magiccite, one finger death punch of unreal tournament GOTY (heb de cd's origineel maar 1 ervan is beschadigd en sjah steam)
Andere tips voor 2,5 a 3 euro zijn welkom
Je komt er tijdens het gamen wel achter of je de anal probe scene hebtrwbk schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:50:
[...]
Geen idee hoe kom ik daar achter. Ik heb hem nu gekocht vanuit Spanje, Dacht dat hij in Nederland zowiezo uncensored was. Of die in Spanje ook uncensored is heb ik geen idee. Hij is nu aan het downloaden en dat duurt nog zo'n 12 uur met de Wi-Fi hier,
[ Voor 57% gewijzigd door Meneer iCy op 24-12-2015 14:59 ]
Ik heb CS:GO al en daarom lijkt het me wel eens leuk de voorganger te proberen, maar ik denk toch wel dat ik dan eerder een andere game dan die ga kopen. En over Mass Effect 2, ik koop het liefst alleen op steam omdat ik nog €10 op steam heb staan, wat ik er voor wil gebruiken.
http://store.steampowered.com/app/314660
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ik twijfel momenteel nog over GTA V. Ik blijf het veel geld vinden voor een spel wat ik op een console bij een vriend van me na 2 uur al zat was. Natuurlijk is dat een hele andere ervaring, maar ik kon niet wennen aan het switchen tussen characters. GTA Online lijkt me dan wel weer geweldig, vooral omdat ik urenlang in MTA en SA:MP heb doorgebracht in een grijs verleden.
Brothers: A tale of two sons is een echte aanrader. Kost momenteel maar 1,50Andere tips voor 2,5 a 3 euro zijn welkomHeb geen zin om nog meer bij te leggen of het moet zo'n verdomd geweldige leuke game lijken/zijn, uiteraard geen tientallen euro's
. Besieged heeft een beetje een voorkeur om over het laatste beetje budget heen te gaan
Over dont starve, dat spel vind ik alleen leuk met vrienden. In je eentje vind ik er echt geen bal aan.markdm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:36:
Ik heb mezelf voorgenomen deze sales niet boven de €10 uit te komen omdat ik vorige sales al te veel uitgegeven had. Nu twijfel ik tussen de volgende games:
Mass Effect 2 €5
Counter Strike €5
Mark of the Ninja €3,75
Don't starve €3,75
Castle Crashers €3
Ik vind het natuurlijk niet zo erg om iets meer dan €10 uit te geven, maar dan moet ik weer csgo skins gaan verkopen daarvoor, en doordat die nu ook laag in prijs zijn is dat best irritant.
En weer offtopic:
De nieuwe humble bundle is weer erg goed: https://www.humblebundle.com/. Just Cause 2 en 3 (kortingscoupon), Tomb Raider en Hitman zijn erg goede games.
Ik kan me er nog steeds mee vermaken, ookal heb ik er al genoeg uurtjes opzitten op de ps3. In online kan ik me urenlang vermaken om gewoon door de stad te rijden en vanalles te doen, van racen tot vliegen.msnguy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:23:
Ik heb tot nu toe CS:GO en Rocket League (4 pack) gekocht. Rocket League heb ik nu al 2 uur gespeeld en ik vind dit wel echt een toppertje! Alleen de camera is soms vreselijk irritant, vooral als hij op de bal gericht is. Ik zag in dit topic Lethal League dus ging ik kijken, bleek ik hem al uit de Humble Monthly Bundle te hebbenook handig
![]()
Ik twijfel momenteel nog over GTA V. Ik blijf het veel geld vinden voor een spel wat ik op een console bij een vriend van me na 2 uur al zat was. Natuurlijk is dat een hele andere ervaring, maar ik kon niet wennen aan het switchen tussen characters. GTA Online lijkt me dan wel weer geweldig, vooral omdat ik urenlang in MTA en SA:MP heb doorgebracht in een grijs verleden.
Helaas al meteen mijn Nvidia driver die crasht tijdens spelen
Dying Light € 16,99
Serious Sam 3:BFE € 3,69
Serious Sam 3 uit pure nostalgie en om gewoon heerlijk hersenloos te knallen
Update: En Dying Light... wat een vermakelijke game, heerlijk
[ Voor 19% gewijzigd door SPOXYWOXY op 24-12-2015 18:38 ]
Verder nog weinig leuks gezien, of beter gezegd: geen leuke aanbiedingen. Erg jammer dat FC4 op steam niet in de aanbieding is, maar wel op ubi. Zit nog te denken aan The Evil Within met alle DLC (a 16 euro) en Audiosurf 2.
Toch wat aankopen gedaan:
Rollercoaster Tycoon (full) - Uit gemak, wil ze ook in steam hebben
Tropico 4 (full) - Stond al een tijdje op m'n lijstje om is te spelen. In de reviews las ik dat je beter voor 4 ipv 5 kon gaan.
Age of Empires II: HD edition - Nostalgie
Game Dev Tycoon - Stond al klaar in m'n winkelwagen
Op de ps3 uitgespeeld.Koennnnnn schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:28:
[...]
Brothers: A tale of two sons is een echte aanrader. Kost momenteel maar 1,50
2x Aperture Tag gekocht, en samen met een vriend gespeeld. Co-op is fun, campaign is boring.
Dan heb ik ook aardig wat gegift gekregen van m'n vrienden.
Fallout 4, Satellite Reign, en Teslagrad. Alleen dat laatste kende ik niet, maar het is best een aardige puzzle platformer, daar kan ik best wat mee.
Reden voor Satellite Reign is dat het binnenkort online co-op play zou krijgen, en die buddy wil met me samenspelen later.
Fallout 4 was echt random.
En de sale is nog niet over. heb nog wel 1 of 2 spelletjes op het oog. Ik kan er rustig over nadenken.
[ Voor 12% gewijzigd door Trinsec op 24-12-2015 19:07 ]
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Goede keusDutchHammer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:37:
Tropico 4 (full) - Stond al een tijdje op m'n lijstje om is te spelen. In de reviews las ik dat je beter voor 4 ipv 5 kon gaan.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
bedankt voor de FC4 tip!slashdev schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:18:
Ryse: Son of Rome is voor 6.74 ook wel de moeite.
offtopic FC4 voor 10 euro bij Ubishop
Daar was deze week nog een review over van Tweakers.
Speelt iemand dat toevallig? Zouden daar nog mensen online zijn op PC, het is een ietwat oudere game inmiddels.
Misschien is dit trouwens wel een interessante game voor LAN-party
Het is trouwens druk genoeg op de server daar:
https://steamdb.info/app/219640/graphs/
dying light is wel een topper ja, ook super te spelen in coop.SPOXYWOXY schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:51:
Toch ook maar 2 games aangeschaft:
Dying Light € 16,99
Serious Sam 3:BFE € 3,69
Serious Sam 3 uit pure nostalgie en om gewoon heerlijk hersenloos te knallen
Update: En Dying Light... wat een vermakelijke game, heerlijk
serious sam 3 is goed slecht zou je direct met 16man coop moeten spelen anders imo te matig
Nukezone FTW
Je krijgt net geen geld toe

[ Voor 14% gewijzigd door atillicious op 24-12-2015 21:34 . Reden: Verkeerde prijs ]