Steam Holiday Sales topic

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 23:10
Idd, zie games die ik de laatste sale gekocht heb nu voor 2x die prijs staan.
Deze sale zal weinig aan me gaan verdienen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:41
Wat mij een beetje tegenvalt zijn de prijzen van de kleinere (indie) titels, korting blijft gemiddeld steken op 50% op enkele uitzonderingen na. Vreemd dat deze devs het niet aandurven om tijdens de sale 2 weken te stunten, maar over een paar maanden dezelfde game voor een paar dubbeltjes bij een bundle-site onderbrengen.

offtopic: Humble Bundle heeft weer een Square Enix bundle, in ieder geval heel leuke $1 tier.

[ Voor 13% gewijzigd door Sempy op 22-12-2015 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Kan niet eens mijn wishlist bekijken dus geen idee of er wat leuks tussen staat. Meer mensen last van? Bovengenoemde Her Story ga ik wel binnen halen denk ik.

Van wat ik verder heb gezien ben ik voordelig uit dit jaar en eigenlijk is er heel het jaar een steamsale tegenwoordig en dan heb je alle steamkeys sites nog met aanbiedingen. Kan er niet om rouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Laatst online: 24-06 23:10
Beakzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:12:
Kan niet eens mijn wishlist bekijken dus geen idee of er wat leuks tussen staat. Meer mensen last van?
Steam site knalt er hier constant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Het helpt ook niet erg door het verdienen van holiday cards te koppelen aan het doorlopen van je wachtrij met geselecteerde aanbiedingen, allemaal onnodige belasting van de server door mensen die enkel een kaartje willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:13

MazeWing

The plot thickens...

Ik snap echt niet dat ze van het flash en daily principe zijn afgestapt. Het was altijd leuk om te kijken wat er deze dag weer extra in de opruiming was. Of het stemmen op een game en hopen dat die het zou worden.

Kudo's voor Valve voor het vakkundig omzeep helpen van de steam sale (die toch al jaar na jaar minder werd)! Wat ze echter deze keer presteren overtreft al mijn verwachtingen (en dan in de meest negatieve zin van het woord)....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:18
mad max voor 16 euro lijkt me wel wat
en dan nog Dying Light + dlc is 20 euro ..
maar heb is pas net begonnen dus wacht even af ze zijn tot de 4 de geldig

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

MazeWing schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:30:
Ik snap echt niet dat ze van het flash en daily principe zijn afgestapt.
Ik wel. Nu met steam refund zouden ze te veel request for refund krijgen omdat de games goedkoper zijn geworden door flash of daily sale, omdat niet iedereen van het standaard riedeltje dat flash en daily goedkoper is af wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:51

D4NG3R

kiwi

:)

Leuk... Geen daily's en geen flash sales. Dus wat je nu ziet is alles wat we gaan krijgen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Gropah schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:34:
[...]

Ik wel. Nu met steam refund zouden ze te veel request for refund krijgen omdat de games goedkoper zijn geworden door flash of daily sale, omdat niet iedereen van het standaard riedeltje dat flash en daily goedkoper is af wist.
Die refund zou geen invloed hebben op de flash en daily sales, volgens Steam kan het een week duren voordat je het geld terug krijgt, dat is de sale van de game die je wilde al lang voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 20:46
1shot1kill schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:42:
[...]

Die refund zou geen invloed hebben op de flash en daily sales, volgens Steam kan het een week duren voordat je het geld terug krijgt, dat is de sale van de game die je wilde al lang voorbij.
Ja, maar je krijgt je geld toch terug? Dan kan je hem toch alvast opnieuw kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Party Hard , Her Story en Spacebase DF9 in mijn winkelmandjes liggen... Mag best wel wat voller dus als er nog iemand een goed tip heeft. SpacebaseDF9 enkel omdat de community het spel gaat af maken :+
Zinloos1 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:47:
[...]

Ja, maar je krijgt je geld toch terug? Dan kan je hem toch alvast opnieuw kopen.
Verdwijnt die game gelijk uit je Steamlijst dan? Snap hoe dan ook niet dat ze moeilijk dan, want dit kan je toch gewoon als misbruik aanwijzen? Je geld terug vragen snap ik, maar als je dan gelijk het spel weer koopt dan lijkt het me duidelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Beakzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:49:
Party Hard , Her Story en Spacebase DF9 in mijn winkelmandjes liggen... Mag best wel wat voller dus als er nog iemand een goed tip heeft. SpacebaseDF9 enkel omdat de community het spel gaat af maken :+
Her story is dezelfde prijs in de humble store, krijg je er ook nog eens een DRM free versie bij. (imho wel altijd handig van humble, zelfde prijs + DRM free.. ja dan niet bij steam joh :D )

Refunds moeten eerst worden goedgekeurd volgens mij, dus kan varieren van 5 minuten tot een paar dagen tijdens een sale.. Daarna pas verwijderd van je acc. En je geld zie je pas n week later uiterlijk terug.

Dus je kunt alleen een gift kopen voordat de refund is goedgekeurd (want 2x voor jezelf een game kopen gaat niet)

[ Voor 33% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2015 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 20:46
Beakzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:49:

[...]

Verdwijnt die game gelijk uit je Steamlijst dan? Snap hoe dan ook niet dat ze moeilijk dan, want dit kan je toch gewoon als misbruik aanwijzen? Je geld terug vragen snap ik, maar als je dan gelijk het spel weer koopt dan lijkt het me duidelijk.
Ik heb het zelf nog nooit fysiek gedaan, maar je kan het altijd nog als steam gift kopen. En het is geen misbruik. Het staat je vrij om iets te annuleren en opnieuw te bestellen. Ze kunnen jou niet dwingen iets bij hen af te nemen, of opnieuw te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-06 20:25
Dropsy the clown is ook een aanrader voor 4,99. Psychedelische leuke point & click adventure:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:13

MazeWing

The plot thickens...

Hmmm. Lijkt erop dat steam weer wat beter bereikbaar is. Er zijn nu meer kortingen.

[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 22-12-2015 21:12 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Wat ik mis is een monster game deze sale :+

100mil club x2 :9~

[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Zinloos1 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:47:
[...]

Het lijkt mij dat het spel aan je account is gekoppeld tot ze het in behandeling nemen, anders kan je een spel nog een keer kopen terwijl er 1 in behandeling is, waardoor je mogelijk met 2 van hetzelfde spel eindigt op 1 account, wat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:49
Worden zware maanden na mijn aanschaf tijdens de steam sale.

Total War: Rome 2 - blood pack a €0,62!!!

De rest kan mij niet zo boeien, of ik zie games over het hoofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MusicAddict schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:

Daar wil ik er nog wel eentje van hebben ja. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/7df7857f98a5010db8fe33991f04251a.png

Maar goed, als dit alles is kan ik deze sale maar op 1 manier verwoorden: Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
MusicAddict schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:

Er zit anders een leuke click-door-je-ontdekkingswachtrij-game in ;)

Iemand al zichtbare steamcards, in mijn inventory staan ze nog allemaal met alleen een nummer en ik kan ook niet zien welke ik nog mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:18:
Iemand al zichtbare steamcards, in mijn inventory staan ze nog allemaal met alleen een nummer en ik kan ook niet zien welke ik nog mis.
Je moet kijken bij badges.

http://steamcommunity.com/id/iD4NG3Rs/gamecards/425280/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:18:
[...]

Er zit anders een leuke click-door-je-ontdekkingswachtrij-game in ;)

Alleen de eerste heeft een plaatje gekregen toch? Iig hier wel (lijkt me dat ze elke dag een nieuwe card 'releasen')

Gegarandeerd dat er iemand voor die wachtlijst een scriptje schrijft, zo lui is de mens :+

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 17:03
Toch wel gaaf dat wolfenstein the new order er ook in zit dit jaar :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-06 21:48
Heb maar één kaart gekregen ipv drie en dat was nadat ik voor een tweede keer een wachtrij doorklikte.

Oh well. Het gaat om de games en ik zie er wel wat leuke tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Wat een @*!#%$€ sale. Ik had aardig wat geld klaargelegd voor mooie games maarja. Denk dat ik maar wat daarvan in vuurwerk ga steken. Wat jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 17:03
D4NG3R schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:37:
Leuk... Geen daily's en geen flash sales. Dus wat je nu ziet is alles wat we gaan krijgen?
Alles? euhm.. als ik de site mag geloven zijn er 9961 titels afgeprijst.. En daar zitten aardig wat goede titels tussen zoals the Witcher etc.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Webgnome schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:32:
[...]

Alles? euhm.. als ik de site mag geloven zijn er 9961 titels afgeprijst.. En daar zitten aardig wat goede titels tussen zoals the Witcher etc.
Vergeleken met hoe het vrijwel elke voortgaande sale ging? Ja. "Alles" is dan vrij correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Matig idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 24-06 15:30

Meneer iCy

swarma

Bro Force 50% korting, morgen ga ik denk ik kerbal space program kopen :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Wee Man schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:23:
Heb maar één kaart gekregen ipv drie en dat was nadat ik voor een tweede keer een wachtrij doorklikte.

Oh well. Het gaat om de games en ik zie er wel wat leuke tussen :)
Steam had wat aanloopproblemen zoals elke sale, ik heb het zojuist opnieuw geprobeert en 3 keer door de wachtrij voor de 3 cards van vandaag. Had er ook nog 3 van gecrafte badges, dus ik ben lekker op weg. :)

Weet iemand trouwens of de DLC voor Rocket League aanraders bevat, dus zaken die echt wat toevoegen aan de gameplay en niet enkel skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik wil een cadeautje kopen voor een vriend die gek is op sim race games (met stuurtje). Is Project Cars voor 20 euro de beste keuze of is er in die prijsklasse een betere optie? Vind Dirt Rally iets te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Assetto Corsa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 21:53
Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:45:
[...]

Steam had wat aanloopproblemen zoals elke sale, ik heb het zojuist opnieuw geprobeert en 3 keer door de wachtrij voor de 3 cards van vandaag. Had er ook nog 3 van gecrafte badges, dus ik ben lekker op weg. :)

Weet iemand trouwens of de DLC voor Rocket League aanraders bevat, dus zaken die echt wat toevoegen aan de gameplay en niet enkel skins?
DLC's voor Rocket League zijn puur cosmetisch en gaan je 0 voordeel opleveren in de game. Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
@boerenlater: dat is ook een optie. Ik heb er de ballen verstand van (ben meer een burnout revenge liefhebber), maar afgaande op metacritic ontlopen de drie games elkaar niet veel. Dan lijkt project cars de meeste content te hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door wian op 22-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wian schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:49:
Ik wil een cadeautje kopen voor een vriend die gek is op sim race games (met stuurtje). Is Project Cars voor 20 euro de beste keuze of is er in die prijsklasse een betere optie? Vind Dirt Rally iets te duur.
Assetto Corsa
Stock Car Extreme
Rfactor2

In die volgorde ook. En hebben alle drie de meeste content vanwege de modcommunity met extra tracks en autos.

Maar de beste deal als het alleen maar om rijden gaat en niet racen dan Euro Truck Simulator 2 te kopen wel met East en North erbij natuurlijk. (is ook de goedkoopste optie.)

[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 22-12-2015 21:58 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
spokje schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:54:
[...]

DLC's voor Rocket League zijn puur cosmetisch en gaan je 0 voordeel opleveren in de game. Gelukkig maar.
bedankt voor de info, doelde ook niet zo zeer op voordeel, maar was benieuwd of er bijvoorbeeld extra maps of spelmodes in DLC zouden zitten, maar dat is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:03:
[...]

bedankt voor de info, doelde ook niet zo zeer op voordeel, maar was benieuwd of er bijvoorbeeld extra maps of spelmodes in DLC zouden zitten, maar dat is dus niet het geval.
Wel in Chaos Run als ik het goed gezien heb.

EDIT: Bij Chaos Run staat "update includes free map"

[ Voor 7% gewijzigd door Wee Man op 22-12-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo mad max maar gekocht ... ben ik wel weer een tijdje zoet mee
misschien dat ik Dying Light ook nog aan het einde mee neem maar dat zie ik dan nog wel

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 12:35
Star Trek (JJ Abrams 2009 Game), Star Trek 25th Anniversary, Star Trek Judgment Rites, Star Trek Starfleet Academy. Allemaal laagste prijs ooit blijkbaar. :)
Ook Evoland en Display Fusion opgepikt naast de Star Treks.

En bij Humble Bundle the Humble Square Enix Bundle 3 opgepikt, met de o.a Laura Croft games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
@enchion; thanks. Assetto Corsa krijgt goede reviews idd. Is wel een moeilijke keuze. Gelukkig heb je met deze steam sale lang de tijd om na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:00

Hupske

AFCA

Mm, wellicht ben ik niet heel slim geweest. Wilde altijd al Trackmania hebben. Nu zag ik die opeens voor 5 euro. Gelijk gekocht, alleen het is natuurlijk sale. Wellicht word die nog wel voor een dag voor 3 euro aangeboden ofzo xD Wat een ongeduld kan een mens soms hebben.
(overigens vermaak ik me uitstekend met Trackmania)
Nu is Lumino City ook nog in de aanbieding voor 5e. Heb ik mij op de iPad goed mee vermaakt, weet alleen niet of het mij waard is om hem nu ook op de PC in mijn lijst te hebben.

Dirt Rally is nu nog 38 euro. Hopelijk komt die nog in de aanbieding :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
hupske schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:50:
Dirt Rally is nu nog 38 euro. Hopelijk komt die nog in de aanbieding :)
Dat ís de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ideaal badges craften hoor! Autoclicker op 3 seconden en na 10-12x even uitzetten om de wachtrij opnieuw aan te klikken. Een kind kan de was doen!

De sale zelf is echt heel slecht, maar dat wisten we al... Zonder daily deals is het een dode boel met standaard sale kortingen. Eeuwig zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:00

Hupske

AFCA

Daar adverteren ze wel mee ja. Maar voor de wintersale was die ook voor die prijs te krijgen op Steam :P

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
The Last Tinker™: City of Colors in de sale voor 3,99.

Keer wat andere artstyle, mooi gebruik van kleur. Gameplay wise.. prima,soms iets te simpel. Maar dan kijk je er met een knipoog naar dan is het al een heel stuk beter :D. En uiteraard zit er ergens een diepere betekenis aan het verhaal, maar die ben ik al weer vergeten door mijn backlog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
hupske schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:56:
[...]

Daar adverteren ze wel mee ja. Maar voor de wintersale was die ook voor die prijs te krijgen op Steam :P
Oh Media Markt praktijken? Toch lijkt me sterk dat de prijs tijdens deze sale nog gaat veranderen. Zoals eerder vermeld zijn er geen dailies en flashes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 14:54
Zelf Witcher 3 opgepakt voor 30 euro..

Voor morgen of overmorgen staan nog op mijn lijstje: Kerbal Space Program en Rocket League.

Helaas is Football Manager 2016 niet in sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:17
Gelden voor de Winter sales ook de refunds van Steam? Neem aan van wel toch.
Dan ga ik morgen maar eens Rocket League uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 13:13
Sjurm schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:05:
Gelden voor de Winter sales ook de refunds van Steam? Neem aan van wel toch.
Dan ga ik morgen maar eens Rocket League uitproberen.
Rocket League is een goede game, die ga je volgens mij echt niet refunden :)

Ik heb Skyim en RollerCoaster Tycoon 1 en 2 gehaald. Misschien nog Dying Light erbij.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
RobinNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:08:
[...]

Ik heb Skyim en RollerCoaster Tycoon 1 en 2 gehaald. Misschien nog Dying Light erbij.
Bestaan er nog mensen die nog steeds geen skyrim of bijvoorbeeld fallout 3 en NV hebben ;o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 08:21
wian schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:49:
GRID Autosport is ook een optie.Complete pack voor 15 euro.
http://store.steampowered.com/sub/74013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:17
RobinNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:08:
[...]

Haha oke :)

Age of Empires 2 HD voor 3,99 ziet er ook wel interessant uit. Lang niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
Sjurm schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:12:
[...]

Haha oke :)

Age of Empires 2 HD voor 3,99 ziet er ook wel interessant uit. Lang niet meer gespeeld.
Halen! Op de tweakers aoe2 HD sub-forum spreken we soms af voor een potje 4v4 erg gezellig en leuk! Iedereen leert ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:41
Mijn aanwinsten:
[List]
• Besiege;
• The Mean Greens - Plastic Warfare;
• Surgeon Simulator (+Anniversary Edition);
• Bridge Constructor.

En dat voor nog (nét) geen € 20,-. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Rocket League in een 4-pack is wel interessant :) Wij hebben geen groupbuy-ish topic hier op tweakers he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
Rylo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:21:
Rocket League in een 4-pack is wel interessant :) Wij hebben geen groupbuy-ish topic hier op tweakers he?
Dat is wel een interessante gedachte minder dan 10€ per game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Rylo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:21:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891

Je kan hier de overige exemplaren ter ruil aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Baelrog schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:09:
[...]

Bestaan er nog mensen die nog steeds geen skyrim of bijvoorbeeld fallout 3 en NV hebben ;o ?
;w

Skyrim en New Vegas kan ik wel via de library van mijn broertje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Tackleberry schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:11:
[...]

GRID Autosport is ook een optie.Complete pack voor 15 euro.
http://store.steampowered.com/sub/74013/
Zou ik niet doen, GRID is (hoewel beter dan GRID 2) nog steeds door en door arcade en ik heb het niet langer dan 6 uur uitgehouden. Assetto Corsa heb ik dan wel weer met plezier 300+ uur mee gereden en ik denk heel eerlijk dat je op dit moment geen betere (beter gezegd: eerlijkere) racegame kan vinden. Nu is het eerste DLC pack wel een soort van "must buy" omdat hier de Nordschleife inzit alsmede enkele leuke auto's. De andere 2 dreampacks stellen niet zo bar veel voor.

Ik heb de afgelopen 2 sales al niet veel gekocht, maar nu heb ik mezelf een soort van onbeperkt koop-wat-je-wil budget gegeven en er is nog niks waarvan ik zeg: "ah die wil ik echt hebben". Ik heb Project Cars nog niet, maar aan de reviews te zien kan ik dat ook maar beter niet kopen, stelletje geldwolven...

Verder moet ik wel nog de North DLC van ETS2 aanschaffen, gezien de vele honderden uren gun ik de dev's ook wel wat.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Adr01 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:38:
Star Trek (JJ Abrams 2009 Game), Star Trek 25th Anniversary, Star Trek Judgment Rites, Star Trek Starfleet Academy. Allemaal laagste prijs ooit blijkbaar. :)
Ik zie ook een Star Trek dlc staan voor € 107,99 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 12:35
migchiell schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:50:
[...]

Haha, ja die Delta pack is voor Star Trek Online.
Nu heb ik ook in STO wat geld zitten, maar waarom zo'n pack er nou is kan ik nog steeds niet begrijpen.

Je hebt het in ieder geval totaal niet nodig om STO vol uit te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
kuusj98 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:44:
[...]

Zou ik niet doen, GRID is (hoewel beter dan GRID 2) nog steeds door en door arcade en ik heb het niet
grid 2 is inderdaad bagger maar GRID Autosport is niet dezelfde game als Grid 2 , ik vind persoonlijk GRID Autosport vele malen beter dan Grid 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:16

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Op sommig spul zit kennelijk een wat kortere timer. Ik zie Heroes of Might and Magic VII (of hoe ze het tegenwoordig ook noemen) Might & Magic Heroes VII met 50% korting geldig tot 25 december. Helaas nog veel te duur voor een spel dat nog niet af is, maar wellicht pak ik 'm in de summersale mee.

Ik heb mezelf strikt voorgenomen ten hoogste 3 games te kopen en zeker niks boven 10€ of ik moet echt een juweeltje tegenkomen (wat ik betwijfel)

En ook hier iemand die erg teleurgesteld is in de afwezigheid van acties en spellen rondom de sale. Geen daily, geen flash, geen goals/achievements, het is maar saai :/

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik twijfel tussen de rollercoaster games + broforce of dying light. Het is de 3 games of de enkele game Dying Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 13:20

ikt

PCars of Assetto Corsa? Ik ben de modder en de bomen (vooral de bomen) het eventjes zat :)

Assetto Corsa lijkt beter te zijn ontvangen over het algemeen, maar heeft hier iemand met wat kennis hier wat over te zeggen? Ik speel met een controllertje maar ik zit te kijken of er ergens een G27 voor weinig bij iemand de deur uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
ikt schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:50:
PCars of Assetto Corsa? Ik ben de modder en de bomen (vooral de bomen) het eventjes zat :)

Assetto Corsa lijkt beter te zijn ontvangen over het algemeen, maar heeft hier iemand met wat kennis hier wat over te zeggen? Ik speel met een controllertje maar ik zit te kijken of er ergens een G27 voor weinig bij iemand de deur uit gaat.
PCars wordt niet meer actief developed/geupdate, Assetto Corsa wel en heeft ook een Mod community met extra auto`s en tracks.
Buiten het feit dat de Assetto developer mensen zijn die je het geld gunt omdat die hun kopers wil teruggeven met regelmatig gratis toevoegingen, waar PCars z`n backers in de steek gelaten heeft om meer geld te zoeken met een nieuw funding project terwijl PCars nog niet eens af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 13:20

ikt

enchion schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:56:
[...]

PCars wordt niet meer actief developed/geupdate, Assetto Corsa wel en heeft ook een Mod community met extra auto`s en tracks.
Buiten het feit dat de Assetto developer mensen zijn die je het geld gunt omdat die hun kopers wil teruggeven met regelmatig gratis toevoegingen, waar PCars z`n backers in de steek gelaten heeft om meer geld te zoeken met een nieuw funding project terwijl PCars nog niet eens af is.
Dan weet ik wat ik ga halen, bedankt! Zijn de Dream Packs ook het halen waard?

[ Voor 3% gewijzigd door ikt op 23-12-2015 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Ik vind deze sales ook wel tegenvallen. Waar ik een eerdere sale bijvoorbeeld Super Meat Boy voor 95% korting kocht in een flash deal is de korting nu bij de meeste spellen "maar" 60% ofzo. In mijn verlanglijst hebben een hoop games 75% korting, maar geen een meer dan dat. Verder ook geen leuke minigame, wel jammer.

Het is nog steeds een erg goede sale, alleen het spectaculaire en bijzondere is er van af.

[ Voor 12% gewijzigd door markdm op 23-12-2015 01:17 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
ikt schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:01:
[...]
Zijn de Dream Packs ook het halen waard?
Kan je als ik goed geteld heb later deze sale (tot 4 Januari) ook nog beslissen aangezien het niet goedkoper is om alles nu meteen te kopen.

Verder is het dezelfde kwaliteit als ingame, gewoon meer auto`s en meer circuits dus.

Ik zou als ik jou was eerst een paar gratis community tracks/cars proberen toevoegen aan het spel voordat je de Dream Packs koopt. (kijken of je het leuk/belangrijk vindt.)

Verder kijk/lees ook even in het Assetto topic, staan meer antwoorden daar. [PC] Assetto Corsa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
Snap nog steeds niet wanneer de commanders in company of heroes 2 vrijwel nooit eens in de sales gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ikt schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:01:
[...]

Dan weet ik wat ik ga halen, bedankt! Zijn de Dream Packs ook het halen waard?
Goede keuze en ik zou inderdaad met de dlc wachten tot je het iig gespeeld hebt,. 1 keer per week wordt er ook met een groepje gespeeld hier op tweakers die ook vriendelijk zijn tegen beginners (meestal donderdag of vrijdag) dus kijk even in het topic.

PC cars heb ik dubbel gekocht (PS4 en pc) en bijna nooit gespeeld. AC is best te doen met een controller, maar een stuurtje is veel leuker dus pik inderdaad een G27 op of zo ;)
Yonix schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:20:
Mijn aanwinsten:
[List]

• The Mean Greens - Plastic Warfare;

Haha goeie tip, dat ziet er echt top uit :D Als ik voor de rest niet veel vind koop ik hem ook.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2015 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

ravw schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:19:
[...]

grid 2 is inderdaad bagger maar GRID Autosport is niet dezelfde game als Grid 2 , ik vind persoonlijk GRID Autosport vele malen beter dan Grid 2
Dat is inderdaad persoonlijke mening, zoals ook van mij, ik denk echter (en dat heb ik van die 6-7 uur spelen opgestoken) dat je gewoon een veel betere ervaring gaat overhouden aan Assetto Corsa dan aan iedere anders racespel op dit moment. Dirt Rally is geen racespel maar een rallyspel, maar ook de beste in zijn klasse.

Ik zie een hoop mensen klagen dat het een ruk-sale is, nu kan ik niet ontkennen dat er betere aanbiedingen zijn geweest, maar zó slecht is hij nu ook weer niet. Ik denk dat we de afgelopen 4 jaar gewoon wat té verwend zijn geworden. Een hoop mensen hebben alle games die ze eventueel wel wilden hebben al gekocht en daarom het nu ruk lijkt omdat er geen games meer tussenuit springen zoals die dat een jaar of 2 terug wel deden. Denk aan Fallout, The Elder Scrolls en bijvoorbeeld GTA.

Sowieso niet slecht om me eens aan mijn 70 ongespeelde spellen te begeven 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
migchiell schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:50:
[...]

Nou Ik heb ook de "STAR WARS™ X-Wing Bundle" gehaald. Maar natuurlijk ook alle oude Strat Trek spellen.

Ik heb ze(PC games) alle hier nog in de vitrine staan met de diskettes en latere CD enz.) en afgelopen kerstimis het ALLER-ALLER-EERSTE Startrek videospel ooit (gunstig) gekocht (voor de Colleco-vison(=Console(had ik nog) ) uit 1984 ) zie
of http://www.mobygames.com/game/colecovision/star-trek-strategic-operations-simulator _/-\o_ Dat exemplaar is in originel verpakking en in goede staat en nu bakken geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:27

mrc4nl

Procrastinatie expert

Mijn aanwinsten zijn Kami en Unreal tournament 2004

De èèn is relaxed, de ander juist niet :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Hoe werkt dat unlocken van Trading cards door je game queue te exploren?

Ik heb namelijk al bijna 7000 games gezien in deze queue en ik krijg vrijwel geen nieuwe aangeraden, op het einde krijg ik een foutpagina "This item is currently unavailable in your region".. Dus in het kort ben ik nu fucked omdat ik het broken ass systeem van Steam gebruikt heb voordat ze het gingen promoten in de sale? Geen Trading cards voor mij dus deze winter sale?..

[ Voor 6% gewijzigd door SN4K3 op 23-12-2015 06:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Hm ik twijfel tussen CS:GO of de Valve Complete Pack. Portal 1 & 2 en L4D2 heb ik al. Dan zou ik hem dus vooral voor CS:GO kopen en eventueel HL2. Er vanuit gaande dat er in de toekomst geen (betaalde) Valve games meer komen... Moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-06 18:07
Niet vergeten ENHANCED STEAM te installeren, zie bij de meeste titels die ik wil aankopen staat dat ze momenteel ergens anders goedkoper zijn.

Voorbeeld: Saints Row IV
Steam: 4,49
Amazon: 4,10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Laatst online: 23-06 12:17
Aha de steamsales, weer tijd om onnozel veel games te kopen en ze nooit de spelen. Damn you Gabe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

icy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:29:
Ik twijfel tussen de rollercoaster games + broforce of dying light. Het is de 3 games of de enkele game Dying Light
Inmiddels er al over uit. Dying Light en Kerbal Space program gekocht.

Vanavond toch nog BroForce, en daarbij Unreal Tournament: Game of the Year Edition (originele cd is hier defect en sjah, gemakzucht steam), The Escapists en tot slot Geometry Dash.

UT GOTY twijfel ik nog wel over. Het wordt Skyrim of UT GOTY, Skyrim kan ik wel via de library van mijn broertje spelen maar goed zelf hebben is ook wel handig wanneer hij aan het gamen is.

Rollercoaster is even uit beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 07:19
Dying light gekocht ben heel benieuwd ook straks met de rift als hij er is :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
icy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:27:
[...]
Rollercoaster is even uit beeld.
Mocht je de CD-versie van Rollercoaster Tycoon 2 hebben, dan raad ik je www.openRCT2.com aan om hem fatsoenlijk werkend te krijgen (met veel extra features zoals Multiplayer). Mocht je hem niet hebben, raad ik je aan om hem op Steam te kopen en alsnog OpenRCT2 te installeren. Ik ben dankzij OpenRCT2 namelijk weer gigantisch verslaafd geraakt aan RCT2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-06 21:53
Ja of vast spelen met de alpha's van Parkitect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

msnguy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:12:
[...]

Mocht je de CD-versie van Rollercoaster Tycoon 2 hebben, dan raad ik je www.openRCT2.com aan om hem fatsoenlijk werkend te krijgen (met veel extra features zoals Multiplayer). Mocht je hem niet hebben, raad ik je aan om hem op Steam te kopen en alsnog OpenRCT2 te installeren. Ik ben dankzij OpenRCT2 namelijk weer gigantisch verslaafd geraakt aan RCT2 :)
Thanks voor de tip. Ik heb dit spel juist nooit origineel gehad ;w

Denk dat ik hem dan alsnog erbij ga bestellen want ik heb behoorlijk veel uren in de Open variant van TTD gestoken (en steek er zo nu en dan ook wat uren in! :)

Denk dat skyrim gaat vervallen voor RCT2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:15

M-ThijZ

Riding on Rails

Wat vinden jullie eigenlijk van Mad Max? Is nu van €49,99 voor €16,99 (-66%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:40

On_E

Housemusic

Zit toch aardig wat leuks bij voor mij, ik zit te denken aan:

Chaos Reborn voor 9,99
Invisible Inc. voor 9,99
Besiege voor 5,59

En dan misschien nog een RPG ofzo...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Shit de eerste wave in de pocket, overigens houd greenmangaming ook een sale.
Wolfenstein: The New Order ROW 6.19 EUR
Never Alone (Kisima Ingitchuna) 3.09 EUR
The Talos Principle 8.26 EUR
Onikira - Demon Killer 2.88 EUR

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:02
M-ThijZ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:17:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mad Max? Is nu van €49,99 voor €16,99 (-66%).
Vond het een prima vermakelijke game. Op het einde wel een beetje 'veel van hetzelfde' met het overnemen van settlements en dergelijke.

Voor 17,- zeker geen miskoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:29
Ik krijg 0 trading cards bij het doen van de opdracht (discover games) en las hierboven ook zoiets van een andere tweaker. Doet bij iedereen uberhaupt de event cards genereren het wel? Vandaag?

Gisteren deed ie het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
iamzero456 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:33:
Ik krijg 0 trading cards bij het doen van de opdracht (discover games) en las hierboven ook zoiets van een andere tweaker. Doet bij iedereen uberhaupt de event cards genereren het wel? Vandaag?

Gisteren deed ie het prima.
3 cards per dag is gerekend vanaf de start van de sale om 19:00. Als je gisterenavond 3 cards hebt gekregen, moet je dus tot vanavond 19:00 wachten.

Bij mij werkte het gisteren zonder problemen 3 keer door de rij en 5 seconden na de laatste klik de kaart in mijn inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SN4K3 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 06:09:
Hoe werkt dat unlocken van Trading cards door je game queue te exploren?

Ik heb namelijk al bijna 7000 games gezien in deze queue en ik krijg vrijwel geen nieuwe aangeraden, op het einde krijg ik een foutpagina "This item is currently unavailable in your region".. Dus in het kort ben ik nu fucked omdat ik het broken ass systeem van Steam gebruikt heb voordat ze het gingen promoten in de sale? Geen Trading cards voor mij dus deze winter sale?..
Fix: https://www.reddit.com/r/...ue_if_every_queue/cwkrrzf

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Ik haal rocket league waarschijnlijk. Kijken of dat bij GMG wordt of een leuke 4-pack *hint *wink ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Rylo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:06:
Ik haal rocket league waarschijnlijk. Kijken of dat bij GMG wordt of een leuke 4-pack *hint *wink ;)
Ik wil ook rocket league halen. Waarbij 1 code sowieso voor een vriend is.
Ik wil best het 4 pack aanschaffen.
Moeten we nog een 4e hebben. Ter compensatie van een game wil ik dan bijvoorbeeld wel Mini Metro, Running With Rifles of iets anders van mijn lijstje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Prosac schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:17:
[...]

Ik wil ook rocket league halen. Waarbij 1 code sowieso voor een vriend is.
Moeten we nog een 4e hebben. Ter compensatie van een game wil ik dan bijvoorbeeld wel Mini Metro, Running With Rifles of iets anders van mijn lijstje. ;)
9 euro, kriebelt nu wel erg van rocket league. Heb er al 40 uur in zitten via de shared library van mijn broertje hmmm hmmm hmmm

PM me maar, let's do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Schade tot nu toe:

Rocket League 9,65 - behoeft denk ik geen toelichting ;)

Lego Worlds 10,49 - soort minecraftachtig spel, ook geen superaanbieding, maar als deze uit early access gaat, verwacht ik dat de prijs weleens fiks kan worden opgeschroeft

Football Tactics 11,04 - eigenlijk niet echt een aanbieding, maar deze game ziet er ondanks early access al heel goed uit en ook al de nodige mods uit de community. Dus toch maar aangeschaft, denk dat het deze prijs wel waard is.

Twijfel nog over:

Life is Strange season pass, ik ga denk ik een dezer dagen het eerste deel uitproberen wat in het square enix kerstpakket zat. Dan beslissen of het verhaal deze prijs waard is. Reviews zijn goed, maar ik heb ook nog enkele telltale-games in mijn backlog.

Talos Principle, 5 euro met coupon is heel erg aantrekkelijk, maar ik ben een beetje bang dat deze over een paar maanden in een humble bundle zit en dat ik dan nog niet gespeeld ben omdat ik te druk ben met de andere games die ik gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Krijg je trouwens bij aankopen ook gewoon de gebruikelijke trading cards? Ik kan er niks over terugvinden namelijk. Voor mij altijd 1 van de redenen om een weeklong deal pas op een sale te overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Sempy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:22:
Schade tot nu toe:

Rocket League 9,65 - behoeft denk ik geen toelichting ;)

Lego Worlds 10,49 - soort minecraftachtig spel, ook geen superaanbieding, maar als deze uit early access gaat, verwacht ik dat de prijs weleens fiks kan worden opgeschroeft

Football Tactics 11,04 - eigenlijk niet echt een aanbieding, maar deze game ziet er ondanks early access al heel goed uit en ook al de nodige mods uit de community. Dus toch maar aangeschaft, denk dat het deze prijs wel waard is.

Twijfel nog over:

Life is Strange season pass, ik ga denk ik een dezer dagen het eerste deel uitproberen wat in het square enix kerstpakket zat. Dan beslissen of het verhaal deze prijs waard is. Reviews zijn goed, maar ik heb ook nog enkele telltale-games in mijn backlog.

Talos Principle, 5 euro met coupon is heel erg aantrekkelijk, maar ik ben een beetje bang dat deze over een paar maanden in een humble bundle zit en dat ik dan nog niet gespeeld ben omdat ik te druk ben met de andere games die ik gekocht heb.
Ik zou Life is Strange bij een volgende sale aanschaffen. Denk dat je wel even zoet bent met de huidige games en het is geen superdiscount. Wordt gematched door de SE store/Humble Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
msnguy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:25:
Krijg je trouwens bij aankopen ook gewoon de gebruikelijke trading cards? Ik kan er niks over terugvinden namelijk. Voor mij altijd 1 van de redenen om een weeklong deal pas op een sale te overwegen :)
Je krijgt voor elke 10 euro een holiday trading card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:30

Pykow

Angelo OTR

Ik verkoop altijd mijn trading cards via de steam market.
Vandaag door het verkopen van mijn items en kaartjes al 12 euro verdient.

eens in de zoveel maanden verkoop ik mijn ingame items, zodat ik weer keys kan kopen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-06 20:10
Prosac schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:17:
[...]

Nou.. dat was snel geregeld. :D :P
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste