Idd, zie games die ik de laatste sale gekocht heb nu voor 2x die prijs staan.
Deze sale zal weinig aan me gaan verdienen ...
Deze sale zal weinig aan me gaan verdienen ...
[ Voor 13% gewijzigd door Sempy op 22-12-2015 20:14 ]
Steam site knalt er hier constant uitBeakzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:12:
Kan niet eens mijn wishlist bekijken dus geen idee of er wat leuks tussen staat. Meer mensen last van?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ik wel. Nu met steam refund zouden ze te veel request for refund krijgen omdat de games goedkoper zijn geworden door flash of daily sale, omdat niet iedereen van het standaard riedeltje dat flash en daily goedkoper is af wist.MazeWing schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:30:
Ik snap echt niet dat ze van het flash en daily principe zijn afgestapt.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Die refund zou geen invloed hebben op de flash en daily sales, volgens Steam kan het een week duren voordat je het geld terug krijgt, dat is de sale van de game die je wilde al lang voorbij.Gropah schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:34:
[...]
Ik wel. Nu met steam refund zouden ze te veel request for refund krijgen omdat de games goedkoper zijn geworden door flash of daily sale, omdat niet iedereen van het standaard riedeltje dat flash en daily goedkoper is af wist.
Ja, maar je krijgt je geld toch terug? Dan kan je hem toch alvast opnieuw kopen.1shot1kill schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:42:
[...]
Die refund zou geen invloed hebben op de flash en daily sales, volgens Steam kan het een week duren voordat je het geld terug krijgt, dat is de sale van de game die je wilde al lang voorbij.
Verdwijnt die game gelijk uit je Steamlijst dan? Snap hoe dan ook niet dat ze moeilijk dan, want dit kan je toch gewoon als misbruik aanwijzen? Je geld terug vragen snap ik, maar als je dan gelijk het spel weer koopt dan lijkt het me duidelijk.Zinloos1 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:47:
[...]
Ja, maar je krijgt je geld toch terug? Dan kan je hem toch alvast opnieuw kopen.
[ Voor 53% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2015 20:52 ]
Her story is dezelfde prijs in de humble store, krijg je er ook nog eens een DRM free versie bij. (imho wel altijd handig van humble, zelfde prijs + DRM free.. ja dan niet bij steam johBeakzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:49:
Party Hard , Her Story en Spacebase DF9 in mijn winkelmandjes liggen... Mag best wel wat voller dus als er nog iemand een goed tip heeft. SpacebaseDF9 enkel omdat de community het spel gaat af maken
[ Voor 33% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2015 20:55 ]
Ik heb het zelf nog nooit fysiek gedaan, maar je kan het altijd nog als steam gift kopen. En het is geen misbruik. Het staat je vrij om iets te annuleren en opnieuw te bestellen. Ze kunnen jou niet dwingen iets bij hen af te nemen, of opnieuw te bestellen.Beakzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:49:
Party Hard , Her Story en Spacebase DF9 in mijn winkelmandjes liggen... Mag best wel wat voller dus als er nog iemand een goed tip heeft. SpacebaseDF9 enkel omdat de community het spel gaat af maken
[...]
Verdwijnt die game gelijk uit je Steamlijst dan? Snap hoe dan ook niet dat ze moeilijk dan, want dit kan je toch gewoon als misbruik aanwijzen? Je geld terug vragen snap ik, maar als je dan gelijk het spel weer koopt dan lijkt het me duidelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 22-12-2015 21:12 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2015 21:16 ]
Het lijkt mij dat het spel aan je account is gekoppeld tot ze het in behandeling nemen, anders kan je een spel nog een keer kopen terwijl er 1 in behandeling is, waardoor je mogelijk met 2 van hetzelfde spel eindigt op 1 account, wat niet kan.Zinloos1 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:47:
[...]
Ja, maar je krijgt je geld toch terug? Dan kan je hem toch alvast opnieuw kopen.
Daar wil ik er nog wel eentje van hebben ja.MusicAddict schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:
Wat ik mis is een monster game deze sale
100mil club x2
Er zit anders een leuke click-door-je-ontdekkingswachtrij-game inMusicAddict schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:16:
Wat ik mis is een monster game deze sale
100mil club x2
Je moet kijken bij badges.Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:18:
Iemand al zichtbare steamcards, in mijn inventory staan ze nog allemaal met alleen een nummer en ik kan ook niet zien welke ik nog mis.
Alleen de eerste heeft een plaatje gekregen toch? Iig hier wel (lijkt me dat ze elke dag een nieuwe card 'releasen')Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:18:
[...]
Er zit anders een leuke click-door-je-ontdekkingswachtrij-game in
Iemand al zichtbare steamcards, in mijn inventory staan ze nog allemaal met alleen een nummer en ik kan ook niet zien welke ik nog mis.
[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2015 21:23 ]
Anoniem: 691473
Alles? euhm.. als ik de site mag geloven zijn er 9961 titels afgeprijst.. En daar zitten aardig wat goede titels tussen zoals the Witcher etc.D4NG3R schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 20:37:
Leuk... Geen daily's en geen flash sales. Dus wat je nu ziet is alles wat we gaan krijgen?
Vergeleken met hoe het vrijwel elke voortgaande sale ging? Ja. "Alles" is dan vrij correct.Webgnome schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:32:
[...]
Alles? euhm.. als ik de site mag geloven zijn er 9961 titels afgeprijst.. En daar zitten aardig wat goede titels tussen zoals the Witcher etc.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Steam had wat aanloopproblemen zoals elke sale, ik heb het zojuist opnieuw geprobeert en 3 keer door de wachtrij voor de 3 cards van vandaag. Had er ook nog 3 van gecrafte badges, dus ik ben lekker op weg.Wee Man schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:23:
Heb maar één kaart gekregen ipv drie en dat was nadat ik voor een tweede keer een wachtrij doorklikte.
Oh well. Het gaat om de games en ik zie er wel wat leuke tussen
DLC's voor Rocket League zijn puur cosmetisch en gaan je 0 voordeel opleveren in de game. Gelukkig maar.Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:45:
[...]
Steam had wat aanloopproblemen zoals elke sale, ik heb het zojuist opnieuw geprobeert en 3 keer door de wachtrij voor de 3 cards van vandaag. Had er ook nog 3 van gecrafte badges, dus ik ben lekker op weg.
Weet iemand trouwens of de DLC voor Rocket League aanraders bevat, dus zaken die echt wat toevoegen aan de gameplay en niet enkel skins?
[ Voor 5% gewijzigd door wian op 22-12-2015 21:55 ]
Assetto Corsawian schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:49:
Ik wil een cadeautje kopen voor een vriend die gek is op sim race games (met stuurtje). Is Project Cars voor 20 euro de beste keuze of is er in die prijsklasse een betere optie? Vind Dirt Rally iets te duur.
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 22-12-2015 21:58 ]
How do you save a random generator ?
bedankt voor de info, doelde ook niet zo zeer op voordeel, maar was benieuwd of er bijvoorbeeld extra maps of spelmodes in DLC zouden zitten, maar dat is dus niet het geval.spokje schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:54:
[...]
DLC's voor Rocket League zijn puur cosmetisch en gaan je 0 voordeel opleveren in de game. Gelukkig maar.
Wel in Chaos Run als ik het goed gezien heb.Sempy schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:03:
[...]
bedankt voor de info, doelde ook niet zo zeer op voordeel, maar was benieuwd of er bijvoorbeeld extra maps of spelmodes in DLC zouden zitten, maar dat is dus niet het geval.
[ Voor 7% gewijzigd door Wee Man op 22-12-2015 22:13 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat ís de aanbieding.hupske schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:50:
Dirt Rally is nu nog 38 euro. Hopelijk komt die nog in de aanbieding
Daar adverteren ze wel mee ja. Maar voor de wintersale was die ook voor die prijs te krijgen op Steam
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Oh Media Markt praktijken? Toch lijkt me sterk dat de prijs tijdens deze sale nog gaat veranderen. Zoals eerder vermeld zijn er geen dailies en flashes meer.hupske schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:56:
[...]
Daar adverteren ze wel mee ja. Maar voor de wintersale was die ook voor die prijs te krijgen op Steam
Rocket League is een goede game, die ga je volgens mij echt niet refundenSjurm schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:05:
Gelden voor de Winter sales ook de refunds van Steam? Neem aan van wel toch.
Dan ga ik morgen maar eens Rocket League uitproberen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bestaan er nog mensen die nog steeds geen skyrim of bijvoorbeeld fallout 3 en NV hebben ;o ?RobinNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:08:
[...]
Rocket League is een goede game, die ga je volgens mij echt niet refunden
Ik heb Skyim en RollerCoaster Tycoon 1 en 2 gehaald. Misschien nog Dying Light erbij.
GRID Autosport is ook een optie.Complete pack voor 15 euro.wian schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 21:49:
Ik wil een cadeautje kopen voor een vriend die gek is op sim race games (met stuurtje). Is Project Cars voor 20 euro de beste keuze of is er in die prijsklasse een betere optie? Vind Dirt Rally iets te duur.
Haha okeRobinNL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:08:
[...]
Rocket League is een goede game, die ga je volgens mij echt niet refunden
Ik heb Skyim en RollerCoaster Tycoon 1 en 2 gehaald. Misschien nog Dying Light erbij.
Halen! Op de tweakers aoe2 HD sub-forum spreken we soms af voor een potje 4v4 erg gezellig en leuk! Iedereen leert ervan.Sjurm schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:12:
[...]
Haha oke
Age of Empires 2 HD voor 3,99 ziet er ook wel interessant uit. Lang niet meer gespeeld.
Dat is wel een interessante gedachte minder dan 10€ per game.Rylo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:21:
Rocket League in een 4-pack is wel interessantWij hebben geen groupbuy-ish topic hier op tweakers he?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1470891Rylo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:21:
Rocket League in een 4-pack is wel interessantWij hebben geen groupbuy-ish topic hier op tweakers he?
Baelrog schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:09:
[...]
Bestaan er nog mensen die nog steeds geen skyrim of bijvoorbeeld fallout 3 en NV hebben ;o ?
Zou ik niet doen, GRID is (hoewel beter dan GRID 2) nog steeds door en door arcade en ik heb het niet langer dan 6 uur uitgehouden. Assetto Corsa heb ik dan wel weer met plezier 300+ uur mee gereden en ik denk heel eerlijk dat je op dit moment geen betere (beter gezegd: eerlijkere) racegame kan vinden. Nu is het eerste DLC pack wel een soort van "must buy" omdat hier de Nordschleife inzit alsmede enkele leuke auto's. De andere 2 dreampacks stellen niet zo bar veel voor.Tackleberry schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:11:
[...]
GRID Autosport is ook een optie.Complete pack voor 15 euro.
http://store.steampowered.com/sub/74013/
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik zie ook een Star Trek dlc staan voor € 107,99Adr01 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:38:
Star Trek (JJ Abrams 2009 Game), Star Trek 25th Anniversary, Star Trek Judgment Rites, Star Trek Starfleet Academy. Allemaal laagste prijs ooit blijkbaar.
Haha, ja die Delta pack is voor Star Trek Online.migchiell schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:50:
[...]
Ik zie ook een Star Trek dlc staan voor € 107,99
grid 2 is inderdaad bagger maar GRID Autosport is niet dezelfde game als Grid 2 , ik vind persoonlijk GRID Autosport vele malen beter dan Grid 2kuusj98 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:44:
[...]
Zou ik niet doen, GRID is (hoewel beter dan GRID 2) nog steeds door en door arcade en ik heb het niet
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
PCars wordt niet meer actief developed/geupdate, Assetto Corsa wel en heeft ook een Mod community met extra auto`s en tracks.ikt schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:50:
PCars of Assetto Corsa? Ik ben de modder en de bomen (vooral de bomen) het eventjes zat
Assetto Corsa lijkt beter te zijn ontvangen over het algemeen, maar heeft hier iemand met wat kennis hier wat over te zeggen? Ik speel met een controllertje maar ik zit te kijken of er ergens een G27 voor weinig bij iemand de deur uit gaat.
Dan weet ik wat ik ga halen, bedankt! Zijn de Dream Packs ook het halen waard?enchion schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:56:
[...]
PCars wordt niet meer actief developed/geupdate, Assetto Corsa wel en heeft ook een Mod community met extra auto`s en tracks.
Buiten het feit dat de Assetto developer mensen zijn die je het geld gunt omdat die hun kopers wil teruggeven met regelmatig gratis toevoegingen, waar PCars z`n backers in de steek gelaten heeft om meer geld te zoeken met een nieuw funding project terwijl PCars nog niet eens af is.
[ Voor 3% gewijzigd door ikt op 23-12-2015 01:03 ]
[ Voor 12% gewijzigd door markdm op 23-12-2015 01:17 ]
Kan je als ik goed geteld heb later deze sale (tot 4 Januari) ook nog beslissen aangezien het niet goedkoper is om alles nu meteen te kopen.
Goede keuze en ik zou inderdaad met de dlc wachten tot je het iig gespeeld hebt,. 1 keer per week wordt er ook met een groepje gespeeld hier op tweakers die ook vriendelijk zijn tegen beginners (meestal donderdag of vrijdag) dus kijk even in het topic.ikt schreef op woensdag 23 december 2015 @ 01:01:
[...]
Dan weet ik wat ik ga halen, bedankt! Zijn de Dream Packs ook het halen waard?
Haha goeie tip, dat ziet er echt top uitYonix schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:20:
Mijn aanwinsten:
[List]
• The Mean Greens - Plastic Warfare;
[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2015 01:38 ]
Dat is inderdaad persoonlijke mening, zoals ook van mij, ik denk echter (en dat heb ik van die 6-7 uur spelen opgestoken) dat je gewoon een veel betere ervaring gaat overhouden aan Assetto Corsa dan aan iedere anders racespel op dit moment. Dirt Rally is geen racespel maar een rallyspel, maar ook de beste in zijn klasse.ravw schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:19:
[...]
grid 2 is inderdaad bagger maar GRID Autosport is niet dezelfde game als Grid 2 , ik vind persoonlijk GRID Autosport vele malen beter dan Grid 2
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Nou Ik heb ook de "STAR WARS™ X-Wing Bundle" gehaald. Maar natuurlijk ook alle oude Strat Trek spellen.migchiell schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:50:
[...]
Ik zie ook een Star Trek dlc staan voor € 107,99
ora et labora
[ Voor 6% gewijzigd door SN4K3 op 23-12-2015 06:10 ]
Inmiddels er al over uit. Dying Light en Kerbal Space program gekocht.icy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:29:
Ik twijfel tussen de rollercoaster games + broforce of dying light. Het is de 3 games of de enkele game Dying Light
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Mocht je de CD-versie van Rollercoaster Tycoon 2 hebben, dan raad ik je www.openRCT2.com aan om hem fatsoenlijk werkend te krijgen (met veel extra features zoals Multiplayer). Mocht je hem niet hebben, raad ik je aan om hem op Steam te kopen en alsnog OpenRCT2 te installeren. Ik ben dankzij OpenRCT2 namelijk weer gigantisch verslaafd geraakt aan RCT2
Thanks voor de tip. Ik heb dit spel juist nooit origineel gehadmsnguy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:12:
[...]
Mocht je de CD-versie van Rollercoaster Tycoon 2 hebben, dan raad ik je www.openRCT2.com aan om hem fatsoenlijk werkend te krijgen (met veel extra features zoals Multiplayer). Mocht je hem niet hebben, raad ik je aan om hem op Steam te kopen en alsnog OpenRCT2 te installeren. Ik ben dankzij OpenRCT2 namelijk weer gigantisch verslaafd geraakt aan RCT2
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vond het een prima vermakelijke game. Op het einde wel een beetje 'veel van hetzelfde' met het overnemen van settlements en dergelijke.M-ThijZ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:17:
Wat vinden jullie eigenlijk van Mad Max? Is nu van €49,99 voor €16,99 (-66%).
3 cards per dag is gerekend vanaf de start van de sale om 19:00. Als je gisterenavond 3 cards hebt gekregen, moet je dus tot vanavond 19:00 wachten.iamzero456 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:33:
Ik krijg 0 trading cards bij het doen van de opdracht (discover games) en las hierboven ook zoiets van een andere tweaker. Doet bij iedereen uberhaupt de event cards genereren het wel? Vandaag?
Gisteren deed ie het prima.
Fix: https://www.reddit.com/r/...ue_if_every_queue/cwkrrzfSN4K3 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 06:09:
Hoe werkt dat unlocken van Trading cards door je game queue te exploren?
Ik heb namelijk al bijna 7000 games gezien in deze queue en ik krijg vrijwel geen nieuwe aangeraden, op het einde krijg ik een foutpagina "This item is currently unavailable in your region".. Dus in het kort ben ik nu fucked omdat ik het broken ass systeem van Steam gebruikt heb voordat ze het gingen promoten in de sale? Geen Trading cards voor mij dus deze winter sale?..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik wil ook rocket league halen. Waarbij 1 code sowieso voor een vriend is.Rylo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:06:
Ik haal rocket league waarschijnlijk. Kijken of dat bij GMG wordt of een leuke 4-pack *hint *wink
9 euro, kriebelt nu wel erg van rocket league. Heb er al 40 uur in zitten via de shared library van mijn broertje hmmm hmmm hmmmProsac schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:17:
[...]
Ik wil ook rocket league halen. Waarbij 1 code sowieso voor een vriend is.
Ik wil best het 4 pack aanschaffen.
Moeten we nog een 4e hebben. Ter compensatie van een game wil ik dan bijvoorbeeld wel Mini Metro, Running With Rifles of iets anders van mijn lijstje.
Ik zou Life is Strange bij een volgende sale aanschaffen. Denk dat je wel even zoet bent met de huidige games en het is geen superdiscount. Wordt gematched door de SE store/Humble StoreSempy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:22:
Schade tot nu toe:
Rocket League 9,65 - behoeft denk ik geen toelichting
Lego Worlds 10,49 - soort minecraftachtig spel, ook geen superaanbieding, maar als deze uit early access gaat, verwacht ik dat de prijs weleens fiks kan worden opgeschroeft
Football Tactics 11,04 - eigenlijk niet echt een aanbieding, maar deze game ziet er ondanks early access al heel goed uit en ook al de nodige mods uit de community. Dus toch maar aangeschaft, denk dat het deze prijs wel waard is.
Twijfel nog over:
Life is Strange season pass, ik ga denk ik een dezer dagen het eerste deel uitproberen wat in het square enix kerstpakket zat. Dan beslissen of het verhaal deze prijs waard is. Reviews zijn goed, maar ik heb ook nog enkele telltale-games in mijn backlog.
Talos Principle, 5 euro met coupon is heel erg aantrekkelijk, maar ik ben een beetje bang dat deze over een paar maanden in een humble bundle zit en dat ik dan nog niet gespeeld ben omdat ik te druk ben met de andere games die ik gekocht heb.
Je krijgt voor elke 10 euro een holiday trading card.msnguy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:25:
Krijg je trouwens bij aankopen ook gewoon de gebruikelijke trading cards? Ik kan er niks over terugvinden namelijk. Voor mij altijd 1 van de redenen om een weeklong deal pas op een sale te overwegen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq