Steam Holiday Sales topic

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

€2,29 zelfs dat is echt geen geld voor die game, zeker de moeite waard om te checken voor die paar centen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 14:54
Ik heb aangeschaft:

Commander Keen €1,24 (6 delen )
Kerbal Space Program (€23,99)
Witcher 3 (€29,99)
Rocket League (€12,99)

Heb nog op het oog:
Apogee Pack van 32 games (8-9 euro nostalgie, zoals raptor, cosmo, wacky wheels)
Ark (16 euro)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:39

Meneer iCy

swarma

Reb87 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:10:
Iemand nog tips mbt een leuke LAN party co-op shooter/adventure die nu in de aanbieding is? :)
We zoeken nog iemand voor BroForce om mee te doen voor een 4pack en laat dat nou een leuke co-op shooter zijn :D ;-)

pm 2green als je mee wilt doen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:53
Baelrog schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:51:

Heb nog op het oog:
Apogee Pack van 32 games (8-9 euro nostalgie, zoals raptor, cosmo, wacky wheels)
Zonde dat de Killer6-bundle van bundlestars net is afgelopen, daar zat deze gamebundle in, samen met 9 andere titels voor nog geen 5 euro. Misschien kan je nog een exemplaar oppikken op een grijze key site of het trade gedeelte van steamgifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-06 02:00

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Een aanrader! Ik heb de game maanden geleden gekocht en heb er nog steeds enorm veel plezier van!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:13
De store ligt er blijkbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Hmmm...

UPDATE: Blijkbaar zijn er weer wat kiddies bezig met een DDoS attack.

[ Voor 28% gewijzigd door Cybergamer op 25-12-2015 16:02 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Kunnen die lui niet in het privé hun wedstrijdje houden om te zien wie er het verst kan pissen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Bij mij werkt de store weer in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsv44
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11-2024
Hij heeft het even gedaan, nu weer niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyroB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-06 18:47
Vandaar dat FC4 niet in de aanbieding is op Steam.. AC Rogue ook al niet afgeprijsd, Ubi is lekker bezig op Steam.
Ik wacht iig op een aanbieding op Steam. En anders koop ik het gewoon niet.

Ik vind deze sale trouwens enorm tegenvallen zeg. Het is niet zozeer dat de aanbiedingen tegenvallen, meer dat het hele speciale gevoel simpelweg verdwenen is. Bij mij althans. Ik heb voor het eerst nog NIKS gekocht, en als ik al wat ga kopen zal het waarschijnlijk op de laatste dag zijn. Door het hele afschaffen van de daily deals en flash sales koop ik véél minder impulsief, genoeg tijd immers om er over na te denken.

Ben benieuwd of Valve straks minder omzet heeft behaald deze sale vergeleken met vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 15:34
Aan de andere kant vind ik het juist wel relaxt. Ik koop vaak 4packs met vrienden en dan is het uber a-relaxt als je maar een paar uur hebt om ze van een nieuwe game te overtuigen, nu hebben we geowon alle tijd om reviews te checken / YT etc :) heb Broforce / Insurgency / Chivalry gekocht atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Jammer dat die knakworsten niets beters te doen hebben dan de Steam website te DDOS'en.

Enfin, Lethal League gekocht zover, wellicht nog de volgende erbij:

- Commander Keen 1-6 (€1 nog wat)
- Verdun 4-pack €8,75 pp
- Depth €5 nog wat
- Chivalry Deadliest Warrior addon voor €2 nog wat, maar die schijnt niet zo gebalanceerd te zijn qua klassen

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06 10:40
voor kerst een €50 steam card gekregen, lekker te gebruiken voor de holiday sale en dan is het ge-DDOS't
is er ergens al iets bekend wanneer ze verwachten dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:44
Brandonvds schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:08:
voor kerst een €50 steam card gekregen, lekker te gebruiken voor de holiday sale en dan is het ge-DDOS't
Na het kerst diner...

Serieus: wacht gewoon ff rustig.. die €50,- verloopt morgen niet en de steamsale is ook niet vanavond afgelopen.
Ze doen vast wat ze kunnen, maar ETA's zijn bij dit soort gevallen lastg te geven en als ze gegeven worden en ze worden niet gehaald gaat iedereen ook weer los.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Brandonvds schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:08:
Als de script kiddies door hun moeder uit de kelder geroepen worden om te eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wee Man schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:27:
[...]

Als de script kiddies door hun moeder uit de kelder geroepen worden om te eten.
Volgens mij zijn het juist de bejaarden die willen dat we een spelletje met hun komen doen in het tehuis.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:17

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Hoe dan ook, ze verpesten het mooi weer voor de gamers die tussen de eet festijnen door even een (nieuw) spel willen spelen... :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
bvk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:40:
Hoe dan ook, ze verpesten het mooi weer voor de gamers die tussen de eet festijnen door even een (nieuw) spel willen spelen... :(
Spelen kan, voor zover ik weet, nog steeds..
Alleen het kopen van nieuw spul kan even niet, als de rampen niet groter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
bvk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:40:
Hoe dan ook, ze verpesten het mooi weer voor de gamers die tussen de eetfestijnen door even een (nieuw) spel willen spelen... :(
Hahaha :D Ach, wat heb je het slecht. :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Spelen kan inderdaad natuurlijk vaak wel via de offline optie. Maar dan mis je eventuele game updates, wordt je voortgang niet opgeslagen etc. En kun je niets uit de sale kopen wat je misschien nét van plan was.

En nee, vind ik dus geen "Hahaha" en ik heb het ook niet slecht. Maar ga dan als hacker lekker jezelf pesten of zo en laat de gamer die even zin heeft om te spelen heeft met rust.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kan dus helemaal niet connecten met de client..

[ Voor 10% gewijzigd door bvk op 25-12-2015 17:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:15
Spelen kan wel, met een paar keer opnieuw proberen lukt het ook gewoon online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
bvk schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:51:
Spelen kan inderdaad natuurlijk vaak wel via de offline optie. Maar dan mis je eventuele game updates, wordt je voortgang niet opgeslagen etc. En kun je niets uit de sale kopen wat je misschien nét van plan was.
Online is ook gewoon mogelijk; alleen de store is rete onstabiel. De rest van de systemen worden niet lastig gevallen.
https://steamstat.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Desalniettemin is het niet meer dan een FWP. Voor Valve is het zakelijk even tegenvallen maar voor de gebruikers m.i. niet meer dan jammer. Er zijn wel grotere problemen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Na een fiks aantal pogingen en een pc herstart ben ik nu ook weer verbonden via de client. Werd mogelijk ook veroorzaakt door een Windows update en AMD die met een nieuwe driver op de proppen kwam zetten. Heeft misschien even in de weg gezeten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 24-06 18:30
Voor de eerste keer in jaren dat ik een gehighlite deal zie dat niet eens is afgeprijst. WTF Steam?

Verder is de tijd van de grote kortingen precies ook voorbij, meestal zelfs nog niet eens 50% voor iet of wat recente games (+2jr ofzo).

Heb net wat extra steamtegoed gehad, maar op dit moment is het nog niet veel soeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:39

Meneer iCy

swarma

Schade en meer gaat het echt niet worden :)

Rocket League (middels group buy) 8,99 (had al 40 uur er in zitten via een shared library van mijn broertje)
Kerbal Space Program - 23,99€ (geweldig spel! :))
Dying Light ROW - 16,99€
RollerCoaster Tycoon® 2: Triple Thrill Pack - 3,99€
Geometry Dash - 1,35€
The Escapists - 5,09€
The Talos Principle - 4,99€ (met dank aan sempy voor de 50% bon)
Lethal League - 3,06€ (two buy samen met speedfreak (wel vanavond pas maar tel hem wel mee))
BroForce - 5,25€ via groupbuy
Skyrim - 3.49€

77,19 totaal, maar heb the mean green gerefund en dat scheelt toch weer 9 euro en had nog 10 euro steam te goed dus effectief 58 euro.

Heb tevens vandaag Diablo 3 gekregen ivm kerstcadeautje. Zoveel games, nu nog eens veel tijd zien te vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 25-12-2015 20:48 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06 10:40
Ik heb The Elder Scrolls V Skyrim legendary edition ook mooi meegenomen, kon hem voor die €7,50 niet laten liggen.
verder best wel teleurgesteld in het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Iemand anders die op de site in een keer Tsjechisch, dan Duits, dan weer Russisch en dan een andere onleesbare taal krijgt te zien? Nu kan ik niet meer inloggen en kan rechtsboven de taal ook niet aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 13:13
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:16:
Iemand anders die op de site in een keer Tsjechisch, dan Duits, dan weer Russisch en dan een andere onleesbare taal krijgt te zien? Nu kan ik niet meer inloggen en kan rechtsboven de taal ook niet aanpassen...
Ik kreeg dit toevallig enkele minuten geleden van een vriend te horen, dus je bent niet de enige.

Daarnaast zie ik in mijn Steam client een optie om in te loggen. Steam lijkt dus niet optimaal te functioneren.

Edit: Ik krijg nu ook allerlei andere talen.

[ Voor 19% gewijzigd door RobinNL op 25-12-2015 21:20 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 20:44
Ja en grappig genoeg ben ik ook ingelogd in accounts van anderen... Iedere refresh een andere account :)

Wel makkelijk hacken zo... Kan gewoon iemands e-mail en CC aanpassen.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 25-12-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:41

nielsvv

100% Afol

icy schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 20:47:

77,19 totaal, maar heb the mean green gerefund en dat scheelt toch weer 9 euro en had nog 10 euro steam te goed dus effectief 58 euro.
Wat beviel je niet aan The mean greens? Ik heb het zelf ook gekocht en vind het helemaal geweldig.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Ik had Tjechisch, daarna geprobeerd op Engels te zetten en opnieuw Steam gestart en nu heb ik Nederlands en Engels door elkaar...

Ook staat er een Steam installeren knop, in Steam...

Italiaans en Russisch ook voorbij gekomen nu.

[ Voor 9% gewijzigd door 1shot1kill op 25-12-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Ik zie ook vreemde talen in de steam store verschijnen. En ik kan account details van andere mensen zien...
- aankoop geschiedenis
- game list
- laatste cijfers van credit card
- kan mail & PW aanpassen...

Hopelijk is gebeurd dit dan ook niet met mijn eigen account...
Ik vertrouw het toch even niet...

Edit:
Het gaat om de account "orensaaf"
Zie net op steam forum dat velen hetzelfde zien nu...
Server overload, of hackers...

Vorig jaar werd op Kerstdag m'n Origin acocunt gehacked... plots een of andere chinees die Fifa 15 koopt op mijn account zonder geldige credit card gegevens, wat ook daar het nut van is...

Toen 2 weken aan het mailen geweest om alles opgelost te krijgen...

[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 25-12-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-06 15:33
1shot1kill schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:30:
[...]

Ik had Tjechisch, daarna geprobeerd op Engels te zetten en opnieuw Steam gestart en nu heb ik Nederlands en Engels door elkaar...

Ook staat er een Steam installeren knop, in Steam...
Hetzelfde hier :)

Misschien overbelast ivm que clickers?

Hmm misschien toch beter om niet je gebruikersnaam en wachtwoord in te typen in steam? Mag niet hopen dat er iets gehacked is.

[ Voor 14% gewijzigd door luxzenburcht op 25-12-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik denk dat ik het ook even laat liggen. Die vreemde talen zeggen me niks en ik vertrouw het ook niet. Zielig dat het juist met kerst gebeurt maar goed, genoeg te doen.
(maw ik heb dus ook diverse talen in beeld, dan weer russisch dan weer magyar dan weer turks)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Inrage schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:33:

Hopelijk is gebeurd dit dan ook niet met mijn eigen account...
Ik vertrouw het toch even niet...
Ik maak me niet druk. Steamguard staat aan, en email moet vanaf een vreemde browser ook geauthenticeerd worden dmv SMS.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Cybergamer schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:36:
[...]

Ik maak me niet druk. Steamguard staat aan, en email moet vanaf een vreemde browser ook geauthenticeerd worden dmv SMS.
Behalve dan dat je Steam Guard gewoon ff uit kunt zetten, mail kunt aanpassen, CC gebruiken, credits kopen. Je krijgt gewoon de volledige account in je schoot geworpen.

Kan Steam Support momenteel niet bereiken, ligt plat... Maar ik ga ff CC weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 25-06 11:27
Zelfde hier. Vreemde talen door elkaar heen.
Ook als ik op mijn eigen naam klik, en naar Account Details wil gaan kom ik bij een andere gebruiker uit.
Aldus de info zou het een Nederlandse speler zijn.
Ik wacht nog wel even met dingen aanschaffen denk ik :z

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Morrar schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:37:
[...]

Behalve dan dat je Steam Guard gewoon ff uit kunt zetten, mail kunt aanpassen, CC gebruiken, credits kopen. Je krijgt gewoon de volledige account in je schoot geworpen.

Kan Steam Support momenteel niet bereiken, ligt plat... Maar ik ga ff CC weghalen.
Steam is duidelijk gehackt.
En zowiezo nooit kiezen om je CC gegevens op te slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Morrar schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:37:
[...]

Behalve dan dat je Steam Guard gewoon ff uit kunt zetten, mail kunt aanpassen,
Ehh.. Nee. Want je zal hoe dan ook eerst nog een keer de authenticatie door moeten lopen voordat je het uit kan zetten. No worries dus...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:50
Inrage schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:39:
[...]

Steam is duidelijk gehackt.
En zowiezo nooit kiezen om je CC gegevens op te slaan...
Denk 't niet, ze moeten deze pagina's alleen niet meer cachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Goede manier om Steamguard aan te laten slaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Pistolebob schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:41:
[...]

Denk 't niet, ze moeten deze pagina's alleen niet meer cachen.
Het is niet zomaar een pagina uit de cache, je krijgt echt een login sessie waarmee je gegevens kunt aanpassen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OoQMWfz1svQCerbCKmkEhjie/full.png

Dit is niet mijn account. Ik kan gewoon de manage links aanklikken. Ik heb natuurlijk niet helemaal doorgezet, maar het lijkt gewoon mogelijk om wijzigingen te maken / aankopen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Morrar schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:44:
[...]

Het is niet zomaar een pagina uit de cache, je krijgt echt een login sessie waarmee je gegevens kunt aanpassen:

[afbeelding]

Dit is niet mijn account. Ik kan gewoon de manage links aanklikken. Ik heb natuurlijk niet helemaal doorgezet, maar het lijkt gewoon mogelijk om wijzigingen te maken / aankopen te doen.
Nee, alle wijzigingen krijg je een foutmelding van. Net uitgeprobeerd.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
[...]

[afbeelding]

Das dus die account die iedereen ziet nu, orensaaf of zo iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
[...]

[afbeelding]

Ik heb alles al geprobeerd te wijzigen, maar niks lukt :)

Edit: Ik zie idd ook orenasaf bij account details :P

[ Voor 4% gewijzigd door Pistolebob op 25-12-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
OK, goed om te weten dat je niet echt kunt doorklikken :) Ik durfde dat niet echt aan met de account van een ander...

Evengoed slordig dat je gewoon wel de persoonlijke gegevens voorgeschoteld krijgt.

Edit: Ik krijg niet Orensaaf, maar een ander account die begint met een M.

[ Voor 72% gewijzigd door Morrar op 25-12-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:11
Dit is wel zuur. Ik heb voor de zekerheid maar even paypal disabled voor steam

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Inrage schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:45:
[...]

Ik zie een andere, maar ik denk dat er niet iets is om nog druk over te maken aangezien als ik op purchase history klik ik in nog weer een andere account zit.

Maw het is zo`n wirwar dat het onwaarschijnlijk is dat er iets correct doorgezet/veranderd wordt bij Valve als je een setting aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Inrage schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:45:
[...]

Ik heb een andere. Dus nogal random denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hmmm hier er ook ineens last van mijn steam client veranderd ook steeds van taal en kan ook andere mensen hun accounts zien

daarnaast viel me ook op de als je de STORE laad dat je rechts bovenin nog ziet install steam dus vermoed dat ze egwoon de website laden ipv de steam client

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
  • Laatst online: 09-07-2017
Het lijkt erop dat niet iedereen dezelfde gebruikersprofiel ziet. Ik zie toevallig het profiel van drie verschillende nederlanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:36
Ik zie het profiel van ene rus orensaaf. Ik was al bang dat mijn account gehacked was ofzo. Wilde mijn wachtwoord wijzigen, maar dat ging niet i.v.m. problemen met de servers van Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
De Steam client lijkt verder goed te werken. Alleen idd zoals eerder vermeld de store doet raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Wel jammer, want ik wilde dus net wat games gaan aanschaffen. Daar wachten we dus nog maar even mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Laatst online: 20-06 10:03
Ik zag nog een andere gebruiker. De bibliotheek is wel die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ow, nu ben ik een of ander Turks persoon. Gaat lekker met de store. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 16:14

markvt

Peppi Cola

Via account details in de cliënt zie ik de gegevens van minkey314, in ieder geval staat de username en het e-mail adres daar.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 20:39
Gelukkig gebruik ik alleen iDeal...

Mijn download stopte ook uit het niet om 19 uur, maar goed sinds 2 minuten werkt het hier allemaal wel incl de store page.
markvt schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:54:
Via account details in de cliënt zie ik de gegevens van minkey314, in ieder geval staat de username en het e-mail adres daar.
Ik had dus precies hetzelfde.

[ Voor 46% gewijzigd door Mizgala28 op 25-12-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Als ik map.norsecorp.com eens bekijk gaan ze weer lekker te keer.. :/

Edit:\ Schijnt ook down te zijn, cloudflare bescherming :O

[ Voor 22% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Webgnome schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:47:
Dit is wel zuur. Ik heb voor de zekerheid maar even paypal disabled voor steam
Ik neem aan dat je het volgende bedoelt.

1 https://www.paypal.com/myaccount/settings/

2 Vooraf goedgekeurde betalingen

3 WWW.Steampowered.com

4 Annuleren.

Als je dan een nieuwe aankoop doet met paypal dan vraagt paypal weer netjes om je paypal password.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PdeBie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:54:
Ow, nu ben ik een of ander Turks persoon. Gaat lekker met de store. :')
Bij elke klik een andere taal en een ander persoon. Interessante bende :D

Gelukkig is alles wat ik wil hebben (De Rocket League DLC) in de aanbieding tot 4 januari. Steam heeft nog even de tijd om alles op orde te krijgen. Vind het wel raar dat ik niks via de officiële kanalen kan vinden over de problemen. Daar mogen ze wel wat in verbeteren... hoewel... /r/Steam staat vol :X

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
enchion schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:55:
[...]

3 WWW.Steampowered.com

4 Annuleren.

Als je dan een nieuwe aankoop doet met paypal dan vraagt paypal weer netjes om je paypal password.
Meteen maar even geregeld. Goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:56

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

[...]

3 WWW.Steampowered.com

4 Annuleren.

Bedankt! Voor de zekerheid ook maar even aangepast.

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
[...]

3 WWW.Steampowered.com

4 Annuleren.

Dat inderdaad . Heb ook maar even paypal wachtwoord aangepast. You never know

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxxaM
  • Laatst online: 02-07-2021
https://twitter.com/SteamDB

update van wat er aan de hand kan zijn.

wel geen idee of dit juiste informatie is ofniet...

[ Voor 19% gewijzigd door MrMaxxaM op 25-12-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-06 10:11
Ik heb mijn creditcard uit paypal cerwijderd, steam is geloof ik nergens aan gekoppeld. Steam is ook nergens actief als applicatie bij mij op pc of tablet.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Naja, wat de gevolgen zijn van wat er eerder is gebeurd, want heel Steam is vanmiddag al een aantal uren down geweest. Maar duidelijk, ik ben van Steam weg vandaag. Gelukkig geen Paypal of CC gekoppeld. Alleen iDeal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:06:
[...]

Naja, wat de gevolgen zijn van wat er eerder is gebeurd, want heel Steam is vanmiddag al een aantal uren down geweest. Maar duidelijk, ik ben van Steam weg vandaag. Gelukkig geen Paypal of CC gekoppeld. Alleen iDeal :)
Ik helaas wel, dus ik baal hier even flink van. Ik duim maar voor een goede afloop, anders wordt het wel een heel erg dure kerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Oyxl schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:07:
[...]

Ik helaas wel, dus ik baal hier even flink van. Ik duim maar voor een goede afloop, anders wordt het wel een heel erg dure kerst...
Je kan PayPal ook ontkoppelen in de settings van PayPal. Zie enkele posts boven je ;)
Hoe het met CC zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
Je kon niets toevoegen, je kon wel creditcards bij gebruikers verwijderen heb ik vernomen. ;)

Eindelijk ze herstarten nu een service.
502 Bad Gateway nginx/1.4.6 (Ubuntu)

update: kom nu weer op me eigen profile-page zonder problemen
de accountpage werkt nog niet

[ Voor 35% gewijzigd door donderdraak op 25-12-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Van wat ik van CC-liefhebbers en reclames heb gehoord is dat het veilig aankopen is en dat je eventuele schade kunt verhalen. Wat daar verder de voorwaarden aan zijn heb ik geen idee van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11-2024
PdeBie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:11:
[...]

Je kan PayPal ook ontkoppelen in de settings van PayPal. Zie enkele posts boven je ;)
Hoe het met CC zit weet ik niet.
Het is een CC. Paypal staat op mijn banlist.
Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:12:
Van wat ik van CC-liefhebbers en reclames heb gehoord is dat het veilig aankopen is en dat je eventuele schade kunt verhalen. Wat daar verder de voorwaarden aan zijn heb ik geen idee van...
Is zeker waar, maar het probleem is dat het bedrijf waar je de inkopen zogenaamd gedaan hebt, niet zo blij is met terugvorderingen van je CC verstrekker. Maw, je krijgt je geld terug, maar vervolgens doen de bedrijven waar dat bij gebeurd is geen zaken meer met je. Je bent in het geval van Steam dus aangewezen op Steam. Of je gebruikt het nooit meer.

[ Voor 53% gewijzigd door Oyxl op 25-12-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Verdomme, Steam.. moet nu maar Far Cry 4 gaan doen zeker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
donderdraak schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:11:
Je kon niets toevoegen, je kon wel creditcards bij gebruikers verwijderen heb ik vernomen. ;)

Eindelijk ze herstarten nu een service.
502 Bad Gateway nginx/1.4.6 (Ubuntu)

update: ik kom nu weer op me eigen profile zonder problemen
Nou ik nog niet hoor. Zit nog vrolijk op andermans account. Dit keer ene sephidaikatana. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

hmmm zat net op iemand anders zijn account die had nog 2800 euro erop staan :) inclusief wat heel lucratieve items die verkocht konden worden :S Erg slecht dit hoor Valve zou preventief alles gewoon moeten down brengen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Oyxl schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:12:
[...]

Is zeker waar, maar het probleem is dat het bedrijf waar je de inkopen zogenaamd gedaan hebt, niet zo blij is met terugvorderingen van je CC verstrekker. Maw, je krijgt je geld terug, maar vervolgens doen de bedrijven waar dat bij gebeurd is geen zaken meer met je. Je bent in het geval van Steam dus aangewezen op Steam. Of je gebruikt het nooit meer.
Hmm snap ik. Hopelijk is Steam coulant mocht het zover komen dat er via jouw CC aankopen gedaan zouden worden. Maar dat is voorlopig speculatie, en is niet duidelijk hoe fout het precies gaat wat betalingsgegevens betreft.

Als ik jullie was zou ik de tips van SteamDB opvolgen en geen requests naar de Steam servers sturen totdat het gefixt is. Is het systeem minder overbelast en heb je zelf geen last van andermans account. En wellicht vermindert het de kans dat anderen op jouw account terecht komen, wie weet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderdraak
PdeBie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:14:
[...]

Nou ik nog niet hoor. Zit nog vrolijk op andermans account. Dit keer ene sephidaikatana. :P
Inderdaad. Nu lukt het mij ook niet meer
Ik neem het advies van Value om nergens op te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
ShadowBumble schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:15:
hmmm zat net op iemand anders zijn account die had nog 2800 euro erop staan :) inclusief wat heel lucratieve items die verkocht konden worden :S Erg slecht dit hoor Valve zou preventief alles gewoon moeten down brengen.
2000 euro ?? 8)7 8)7

Voor de zekerheid ook maar ff de App geïnstalleerd op mijn telefoon. Daar kon ik wel normaal inloggen en Steam Guard omzetten naar de App ipv email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Bij mij staat er ene spyblock (met nog wat erachter) met een gmail.com email en z'n paypal gekoppeld. Komt uit Nederland, als het heel toevallig iemand hier is: don't worry, ik ben niet zielig.

Gelukkig voeg ik alleen saldo toe als ik ook daadwerkelijk wat wil kopen, scheelt een hoop ellende.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Voor de mensen hier, ik ben vrij zeker van dat Steam gewoon weet wie wat koopt, de kans ik groot dat Valve dus zelf geld terug gaat storten of eventueel dat geld terugvorderen makkelijker verloopt.

Vorig jaar toen de boel ook al plat lag werd mijn Steam wallet leeg geplunderd (25 euro) en ik kreeg dat netjes terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-06 13:13
"Do NOT attempt to unlink PayPal, remove your credit card details or anything else. Doing so will put you at risk instead."

https://twitter.com/SteamDB/status/680497713885102082

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Fijn om te weten hoe steam met je gegevens omgaat. Je zou verwachten dat die site direct down wordt gehaald...

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RobinNL schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:22:
"Do NOT attempt to unlink PayPal, remove your credit card details or anything else. Doing so will put you at risk instead."

Ja via Steam, niet via paypal ;) Gelukkig heb ik nooit wat gekoppeld aan mijn steam account

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:10

Dat account is niet van steam/valve.

Niet dat ze geen sense maken trouwens...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online

En verder naar beneden.
"(@SteamDB) It is fine to unlink Steam using http://PayPal.com itself. Just don't do it via the Steam store."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxxaM
  • Laatst online: 02-07-2021
https://steamstat.us/

ze hebben eindelijk de steam store offline gehaald dus hopelijk is het opgelost wanneer deze terug online komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDemon
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10-2023
de store is nu down voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Polbeer91 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:23:
[...]

Dat account is niet van steam/valve.

Niet dat ze geen sense maken trouwens...
Zeggen ze zelf ook: https://twitter.com/SteamDB/status/680496280041308160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Probeerde net gewoon in te loggen via mijn mobiel, wist nog niks. Heb nu al 4 mailtjes gehad met een verificatie code :o

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-06 14:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Strunkie schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:23:
Fijn om te weten hoe steam met je gegevens omgaat. Je zou verwachten dat die site direct down wordt gehaald...
Maar als ik het dus goed begrijp kan men games kopen op andermans account via paypal/cc/steam wallet? In dat geval zul je wel een hop grapjassen hebben die alles als gift gaan kopen, en versturen naar zichzelf oid. Ook al draaien ze dit terug, zal wel een idiote hoeveelheid werk zijn.

Daarnaast denk ik niet dat je bij een dienst als Steam even alles met een klik op de muis plat kunt leggen, er zullen gigantisch veel failsafes achter zitten ben ik bang.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

kuusj98 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:25:
[...]

Maar als ik het dus goed begrijp kan men games kopen op andermans account via paypal/cc/steam wallet? In dat geval zul je wel een hop grapjassen hebben die alles als gift gaan kopen, en versturen naar zichzelf oid. Ook al draaien ze dit terug, zal wel een idiote hoeveelheid werk zijn.

Daarnaast denk ik niet dat je bij een dienst als Steam even alles met een klik op de muis plat kunt leggen, er zullen gigantisch veel failsafes achter zitten ben ik bang.
Ik geloof pas dat het kopen van games op andermans kosten mogelijk is als ik er een voorbeeld van heb gezien. Je komt volgens mij niet ver in het betaalproces omdat er niks van je sessie fatsoenlijk gecached wordt. Of zie ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:27:
[...]

Ik geloof pas dat het kopen van games op andermans kosten mogelijk is als ik er een voorbeeld van heb gezien. Je komt volgens mij niet ver in het betaalproces omdat er niks van je sessie fatsoenlijk gecached wordt. Of zie ik dat fout?
Nee je hebt gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Migrator schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:27:
[...]

Zelfs als ze het doen, de kans bestaat dat Steam/Valve alle "grap" aankopen sinds deze ellende terug draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Laatst online: 20-06 10:03
Wel slordig van steam dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb zowel PayPal als CC gekoppeld aan Steam.
Ik ben nu paranoïde geworden.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

kuusj98 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:25:
[...]

Maar als ik het dus goed begrijp kan men games kopen op andermans account via paypal/cc/steam wallet?
Nee, dat werkt niet! (lezen mensen niet de andere reacties hierboven?) JE KAN NIETS AANPASSEN!!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Cybergamer schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 22:30:
[...]

Nee, dat werkt niet! (lezen mensen niet de andere reacties hierboven?) JE KAN NIETS AANPASSEN!!
Mensen zijn vrij slecht in het teruglezen van reacties ja ;)

Strava | AP | IP | AW

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste