http://www.tinydeal.com/v...4427&sc_src=email_1403342 nu voor 10 euro een leren band voor Mi Band
Ik heb hem daar gekocht. Wat kan ik het beste doen zodra ik hem heb? Gewoon de app uit de play store downloaden of de gemodde versie (waar te krijgen?). Hij gaat worden gebruikt icm met een OnePlus one op cm12s
Nog 1 dag voor $9.99 te krijgen bij Tinydeal normaal is deze kopie $19.99Paperbag24 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:32:
[afbeelding]
ik kwam gisteren deze lederen armband tegen op tinydeal niet de originele maar wel van leer en kunststof
http://www.tinydeal.com/r...wrist-strap-p-151136.html
de originele is nog onderweg zodra die binnen is maak ik een video review![]()
ik zag het inderdaad kreeg het via mail bedanktChocoball schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:42:
[...]
Nog 1 dag voor $9.99 te krijgen bij Tinydeal normaal is deze kopie $19.99
ik laat deze aan mij voorbij gaan wacht nog op die van Ibuygou
[ Voor 44% gewijzigd door Paperbag24 op 07-06-2015 01:47 ]
Ik hoop niet dat deze vraag al gesteld is [kon het niet vinden iig]
Weet iemand het verschil tussen WWT-364568 en WWT-350920? Scheelt bij Tinydeal ongeveer 50 cent.
[Misschien alleen firmware verschil?]
Weet iemand het verschil tussen WWT-364568 en WWT-350920? Scheelt bij Tinydeal ongeveer 50 cent.
[Misschien alleen firmware verschil?]
Bij de eerste krijg je niet de originele verpakking maar een simpelere verpakking, vandaar het prijsverschil.
Verwijderd
^ dit dustimmert26 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:52:
Bij de eerste krijg je niet de originele verpakking maar een simpelere verpakking, vandaar het prijsverschil.
Die simplified verpakking is wat kleiner / lichter, scheelt verzendkosten dus kan de prijs wat omlaag
Ze komen overigens gewoon alle2 binnen in de originele verpakking, dus zijn alle2 ook echt origineel.
Ik heb hem sinds zaterdag in gebruik, en echt een leuk apparaatje. Gebruik de officiele app. Wat is het voordeel van de andere niet-officiele apps eigenlijk?
Ik mis eigenlijk wel wat gedetailleerdere info over het slaappatroon. Je krijgt diepe slaap en lichte slaap in uren. Maar ik zou eigenlijk wel een grafiek of iets dergelijks willen hebben met die info.
En van de wekker snap ik ook weinig. Toen ik hem testte, bleef die om de paar minuten maar trillen. Maar vanochtend trilde die 2x, en toen heb ik hem onbewust uitgezet. Alleen geen idee hoe
Wel grappig: had de tracking-gegevens van de eerste nacht op facebook geplaatst, en heb meteen 5 mensen die er ook eentje willen
Ik mis eigenlijk wel wat gedetailleerdere info over het slaappatroon. Je krijgt diepe slaap en lichte slaap in uren. Maar ik zou eigenlijk wel een grafiek of iets dergelijks willen hebben met die info.
En van de wekker snap ik ook weinig. Toen ik hem testte, bleef die om de paar minuten maar trillen. Maar vanochtend trilde die 2x, en toen heb ik hem onbewust uitgezet. Alleen geen idee hoe
Wel grappig: had de tracking-gegevens van de eerste nacht op facebook geplaatst, en heb meteen 5 mensen die er ook eentje willen
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 08-06-2015 09:39 ]
wekker uitzetten kan je doen door op de band te tappen. overigens zit er ook een smart alarm op. dus ligt eraan welke je bedoeld.Waah schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:38:
Ik heb hem sinds zaterdag in gebruik, en echt een leuk apparaatje. Gebruik de officiele app. Wat is het voordeel van de andere niet-officiele apps eigenlijk?
En er is een grafiek met slaap statistieken. Linksbovenin zie je dat knopje met grafieken. ff naar links / rechts swipen en je ziet de slaapgrafiek.
Overigens moet je die lichte / diepe slaap statistieken met een korrerltje zout nemen. Dingt houd niet echt REM slaap bij. Dat zie wel bij de duurdere trackers zoals de Jawbone UP3 etc.
Mijn band heeft nu het probleem dat ie blijft proberen de firmware up te graden

meerdere mensen hebben hier last van maar Xiaomi blijft er doodstil over.
Dat is een grafiekweergave van de urenKenzi schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:47:
[...]
wekker uitzetten kan je doen door op de band te tappen. overigens zit er ook een smart alarm op. dus ligt eraan welke je bedoeld.
En er is een grafiek met slaap statistieken. Linksbovenin zie je dat knopje met grafieken. ff naar links / rechts swipen en je ziet de slaapgrafiek.
Overigens moet je die lichte / diepe slaap statistieken met een korrerltje zout nemen. Dingt houd niet echt REM slaap bij. Dat zie wel bij de duurdere trackers zoals de Jawbone UP3 etc.
Mijn band heeft nu het probleem dat ie blijft proberen de firmware up te graden![]()
meerdere mensen hebben hier last van maar Xiaomi blijft er doodstil over.
Nu maar eens prutsen met de andere onofficiele apps. Notificaties via de mi band lijkt me ook best handig.
Op je 'slaapscherm' op je uren tappen.Waah schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:13:
Dat is een grafiekweergave van de urenik bedoelde eigenlijk dat je gedurende de nacht kon zien hoe laat je "diep" slaapt en wanneer "licht". Het zal wel niet supernauwkeurig zijn, maar vind het gek dat het er niet in zit. De data is er?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
De Mi Band lijkt mij ook een leuke instap fittband, waar ik alleen wel een beetje mee zit is hoe het zit met de privacy.
Ik vind zaken als leeftijd, lengte, gewicht, fitheid, ritme (wanneer slaap je) gekoppeld aan locatie en een online profiel (Mi app, Google fitt) uiteindelijk toch best veel gegevens. Niet dat ik nou zo bang ben dat Google of de US of Chinese inlichtingendiensten het wat zal boeien wie ik ben en wat ik doe, maar gevoelsmatig zit het me niet helemaal lekker om het ze via zo'n ding wel heel makkelijk te maken om m'n data te graaien.
Ik vind zaken als leeftijd, lengte, gewicht, fitheid, ritme (wanneer slaap je) gekoppeld aan locatie en een online profiel (Mi app, Google fitt) uiteindelijk toch best veel gegevens. Niet dat ik nou zo bang ben dat Google of de US of Chinese inlichtingendiensten het wat zal boeien wie ik ben en wat ik doe, maar gevoelsmatig zit het me niet helemaal lekker om het ze via zo'n ding wel heel makkelijk te maken om m'n data te graaien.
De beste oplossing? Niet kopen dan...sambalbaj schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
maar gevoelsmatig zit het me niet helemaal lekker
Ik heb er ook 1 aangeschaft. Heb zelf een fitbit flex en een jawbone up24, maar wil nu weer even wat anders proberen , ben benieuwd hoe het gaat werken
Ik ben wel benieuwd naar de verschillen vooralJanet_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:12:
Ik heb er ook 1 aangeschaft. Heb zelf een fitbit flex en een jawbone up24, maar wil nu weer even wat anders proberen , ben benieuwd hoe het gaat werken
heb nu de aangepaste versie draaien van Mi Fit. Maar best handig dat je notificaties per app kan instellen inclusief kleurtjes enzo. Misschien niet zo goed voor de accuduur.... maar dat gaan we zien
Mocht je open staan voor testen: Ik ben wel benieuwd naar de verschillen in sleep-tracking. Daar gebruik ik de Mi Band het meeste voorJanet_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:12:
Ik zal wel een vergelijking maken tussen de 3 bandjes.. Ik moet alleen even kijken hoe ik foto's moet uploaden enz
Net een hele rits besteld voor 17 euroRob112 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:24:
nu € 13,59 bij miniinthebox
http://www.miniinthebox.c...mart-phones_p3545663.html

maarja wel met officiele doosjes enzo, en TinyDeal is vaak wel snel met versturen
En ik betaal de rekening in dit geval toch niet
Uiteraard???
Is het niet mogelijk om notificaties te ontvangen op de MiBand bij iOS?
Dat weet ik niet, heb zelf geen IOS. Via Jailbrake lukt het wel zo te zien.Ridder schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:22:
Uiteraard???
Via de App Store gaat dit inderdaad niet. Dus je moet je iOS appartaat jailbraiken of hopen dat de notificaties worden toegevoegd door Xiaomi zelf.Ridder schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:22:
Uiteraard???
Je kan wel instellen dat je Mi Band trilt wanneer je gebeld wordt!
heel netjesDacuuu schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:33:
Mijn filimpie over notificaties ontvangen op je miband. Uiteraard Android only![]()
[video]
Zeker weten? In het bericht staat:Reaper.JA2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:36:
Nu nog sleep tracking integreren in Google Fit en de app van Xiaomi is overbodig
your data will also get synced with Google Fit once the Mi Fit app is opened.
Eigenlijk zou ik een combi willen tussen die 2.Dacuuu schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:33:
Mijn filimpie over notificaties ontvangen op je miband. Uiteraard Android only![]()
[video]
Dat je per app kan instellen is ideaal (zoals op de aangepaste xiaomi app). Maar ook wat inconsistent (de duur van de trilling klopt niet altijd. Soms doet whatsapp 250ms, en soms 100ms zoals ik heb ingesteld).
Daarnaast knippert die altijd blauw tijdens het trillen, en daarna laat die pas de app-kleur zien.
die andere app (pushbullet) kan je weer geen trillingsduur instellen en per app een kleur geven lijkt het.
Gisteren de leren armband van Xiaomi ontvangen van Ibuygou.
duurde zo'n 3 weken.
ik moet zegen erg mooi product het voelt allemaal erg luxe aan al blijf ik de prijs voor dit product aan de hoge kant vinden.
ik heb zoals beloofd een filmpje op youtube gemaakt
(de tracker heb ik er niet in ben hem verloren een tijdje geleden er is een nieuwe onderweg van Tinydeal die over enkele dagen binnen zal komen.)
duurde zo'n 3 weken.
ik moet zegen erg mooi product het voelt allemaal erg luxe aan al blijf ik de prijs voor dit product aan de hoge kant vinden.
(de tracker heb ik er niet in ben hem verloren een tijdje geleden er is een nieuwe onderweg van Tinydeal die over enkele dagen binnen zal komen.)
[ Voor 27% gewijzigd door Paperbag24 op 13-06-2015 13:26 ]
Ik kan mijn MI band nog maar opladen tot 65%. Een hele nacht aan de lade gehangen daarna een nacht aan een USB poort maar de 100% vol dat wil ie niet.
Waar kan dat aan liggen?
Waar kan dat aan liggen?
Mn mi band eergister binnen gehad wilde vanaf morgen een vergelijking maken met mn fitbit flex en mn jawbone up en vandaag is hij al kwijt... Nu weer een nieuwe bestellen.
leuk gedaan. Maar die naam... het is niet xiaoi-meee, maar "Show me". Dat is de hele grap van die naam.Paperbag24 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:11:
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Bedankt deed me best.
Oo oké dat wist ik niet haha zal er op letten.
Weet alleen dat Xiaomi kleine rijstkorrel bekend toch?.
Oo oké dat wist ik niet haha zal er op letten.
Hoe ben je hem kwijt geraakt, uit het bandje gevallen?Janet_ schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:34:
Mn mi band eergister binnen gehad wilde vanaf morgen een vergelijking maken met mn fitbit flex en mn jawbone up en vandaag is hij al kwijt... Nu weer een nieuwe bestellen.
Ik heb er namelijk ook 1 in bestelling en er is ook zo'n luxe bandje onderweg, ik lees nogal regelmatig de laatste tijd dat mensen de mi tracker verliezen dus ik denk dat ik hem pas gebruik als die luxe band binnen is.
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
zo gebeurt het helaas is mij ook overkomen en je merkt het niet tot je ziet dat je een lege armband om hebt.puntje013 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:23:
[...]
Hoe ben je hem kwijt geraakt, uit het bandje gevallen?
Ik heb er namelijk ook 1 in bestelling en er is ook zo'n luxe bandje onderweg, ik lees nogal regelmatig de laatste tijd dat mensen de mi tracker verliezen dus ik denk dat ik hem pas gebruik als die luxe band binnen is.
dus ook ik doe m in mn nieuwe luxe band want geen 2 e keer verliezen
Verwijderd
Ga er maar gewoon vanuit dat die data inderdaad door allerlei diensten en bedrijven gejat wordt. Ikzelf zou het in elk geval niet vertrouwen.sambalbaj schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:09:
De Mi Band lijkt mij ook een leuke instap fittband, waar ik alleen wel een beetje mee zit is hoe het zit met de privacy.
het kan wel ik heb het getest alleen blijft het bandje vrij lang vochtig niet zo'n fijn gevoel4POX schreef op zondag 14 juni 2015 @ 20:27:
Kan je die leren band ook omhouden bij het douchen?
Ik gebruik de mi band ook als wekker. De accu gaat nu wel twee keer zo snel leeg.
Ik dacht dat het 'gerst' betekende, omdat ik bij de Xiaomi powerbanks overal 'millet' tegenkwamPaperbag24 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 02:37:

Ik heb niks bijzonders gedaan, was aan het winkelen en kwam er bij de auto achter dat hij verdwenen was. Ik wilde er eigenlijk 1 voor mijn zoon van 8 kopen om te kijken hoeveel hij nou eigenlijk beweegt op een dag en hoe hij slaapt, maar dit is denk ik geen succes..puntje013 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:23:
[...]
Hoe ben je hem kwijt geraakt, uit het bandje gevallen?
Als je de luxe band besteld misschien wel, daar zit de tracker niet los in en heb je een schroevendraaier nodig om hem eruit te krijgen.Janet_ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:42:
[...]
Ik heb niks bijzonders gedaan, was aan het winkelen en kwam er bij de auto achter dat hij verdwenen was. Ik wilde er eigenlijk 1 voor mijn zoon van 8 kopen om te kijken hoeveel hij nou eigenlijk beweegt op een dag en hoe hij slaapt, maar dit is denk ik geen succes..
Kleine kans dat je hem dan nog kwijt raakt, of je moet het complete bandje verliezen.
Waar kan ik het beste een Mi Band kopen en tegelijk ook een lerenbandje, het liefst orgineel.
Stop even met het vragen van dezelfde vraag in diverse topics.Even zelf zoeken kan ook gaan kwaad, het staat in beide topic als een paar keer
Stop even met het vragen van dezelfde vraag in diverse topics.Even zelf zoeken kan ook gaan kwaad, het staat in beide topic als een paar keer
[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 15-06-2015 23:07 ]
En opladen dan? Moet je deze weer los schroeven? Het zal niet vaak nodig zijn maar toch...puntje013 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:49:
[...]
Als je de luxe band besteld misschien wel, daar zit de tracker niet los in en heb je een schroevendraaier nodig om hem eruit te krijgen.
Kleine kans dat je hem dan nog kwijt raakt, of je moet het complete bandje verliezen.
ja helaas zul je m moet open schroeven maar zo vaak hoeft dat niet.Tonkey schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:32:
[...]
En opladen dan? Moet je deze weer los schroeven? Het zal niet vaak nodig zijn maar toch...
ik had bij mijn vorige miband een batterij duur van 50 dagen en dat was met de notafictie en alles aan dus valt reuze mee
Idd, opladen moet je hem er weer ff uit halen, maar dat doe ik liever 1 keer per maand dan iedere maand een nieuwe bestellen omdat ie weer kwijt is.Tonkey schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:32:
[...]
En opladen dan? Moet je deze weer los schroeven? Het zal niet vaak nodig zijn maar toch...
Absoluut hoor! Dat is anders natuurlijk zonde. Vanavond maar eens 1 bestellen danpuntje013 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:06:
[...]
Idd, opladen moet je hem er weer ff uit halen, maar dat doe ik liever 1 keer per maand dan iedere maand een nieuwe bestellen omdat ie weer kwijt is.
Tip:Tonkey schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:18:
[...]
Absoluut hoor! Dat is anders natuurlijk zonde. Vanavond maar eens 1 bestellen dan
http://www.gearbest.com/smart-watches/pp_197102.html
niet orgineel, maar voor de prijs...
Heb zelf de zwarte besteld tijdje terug.
De niet originele lederen band is nu in de aanbieding bij Tinydeal: http://www.tinydeal.com/-p-151136.html
Van €17.75 voor €7.09
Van €17.75 voor €7.09
Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Vandaag eindelijk m'n miband ontvangen na 24 dagen met Swiss post ff opladen en in de lederen armband monteren :-)
Ik heb gisteren de miband ontvangen. Ik vind het echt een indrukwekkend product voor dat geld. Helaas crasht de app (android tweaked 1.3.912 notifify) steeds bij mij als ik in bepaalde delen van de app zit (o.a. share). Maar de sleep tracking lijkt echt nauwkeurig, very impressive.
[ Voor 12% gewijzigd door Kanibanani op 17-06-2015 11:37 . Reden: Additionele info ]
Vandaag de Mi Band ontvangen van DX EU.
Hij hangt nu aan de lader....
Ben benieuwd!
Hij hangt nu aan de lader....
Ben benieuwd!
Hoe weet de Mi band eigenlijk dat je in bed ligt, moet je dit zelf invoeren of registreerd hij dit op de een of andere manier?
Hij registreert het vanzelf, maar vraag me niet hoe. Het klopt altijd behoorlijk goed!timmert26 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:34:
Hoe weet de Mi band eigenlijk dat je in bed ligt, moet je dit zelf invoeren of registreerd hij dit op de een of andere manier?
Enige waar ie niet tegen kan is als je al om 19u in slaap valt, van 2 tot 4 wakker bent en daarna weer doorslaapt. De tweede keer slapen registreert ie dan niet.
je kan ook achteraf tijd aanpassen. Bij mij gaat het mis als ik een compleet verneukte nacht heb door die koters van mij en soms de luxe heb overdag nog ff een of twee uurtjes bij te pakken. Die krijg je er helaas niet bij dan als slaap qua stats.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Dit is vandaag gebeurd:

Waar kan ik zsm een nieuwe band halen? Eventueel een iets mooiere band.

[ Voor 4% gewijzigd door ObiTewodros op 18-06-2015 09:15 ]
Serious? Denk niet dat het dumpen van die vraag in dit topic de snelste methode is....ObiTewodros schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:14:
Dit is vandaag gebeurd:
[afbeelding]
V&A aangeboden: Orgineel Xiaomi MiBand bandje blauw of geelObiTewodros schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:14:
Dit is vandaag gebeurd:
[afbeelding]
Nu bijna een dag met de Mi Band gelopen.
Volgens mij haal ik de 30 dagen niet.....

Alles werkt wel: notificaties krijg ik binnen en ik werd vanmorgen netjes op tijd gewekt.
Sleeptracker werkt ook leuk, maar wijkt wel af van mijn Pebble met Misfit er op.

Alles werkt wel: notificaties krijg ik binnen en ik werd vanmorgen netjes op tijd gewekt.
Sleeptracker werkt ook leuk, maar wijkt wel af van mijn Pebble met Misfit er op.
Ik heb na 29 dagen nog 46% over. Ik heb alarm aanstaan voor elke dag en heb ook incoming call notifications heb ik aanstaan.Ridder schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:20:
Nu bijna een dag met de Mi Band gelopen.
[afbeelding]
Vandaag eindelijk mijn miband binnen
Ik was eigenlijk van plan om hem pas te gaan gebruiken als mijn luxe bandje binnen zou zijn maar ik kon niet wachten en heb hem toch maar vast omgedaan.

Ik was eigenlijk van plan om hem pas te gaan gebruiken als mijn luxe bandje binnen zou zijn maar ik kon niet wachten en heb hem toch maar vast omgedaan.
Mijn vriendin heeft een Mi Band gekocht maar deze lijkt het niet te doen. Ze heeft een telefoon die zou moeten voldoen aan de eisen (een doogee valencia).
Mijn telefoon is zowiezo niet geschikt om te koppelen met het apparaat (Jiayu G5S) want zowel de Bleutooth als de Android versie zijn te laag.
Weet iemand of ik de Mi Band kan koppelen aan de PC om te kijken of het ding uberhaubt werkt?
Pairen lukt met alle devices maar er data uit krijgen lijkt onmogenlijk?
Mijn telefoon is zowiezo niet geschikt om te koppelen met het apparaat (Jiayu G5S) want zowel de Bleutooth als de Android versie zijn te laag.
Weet iemand of ik de Mi Band kan koppelen aan de PC om te kijken of het ding uberhaubt werkt?
Heeft ze de Mi Fit app dan wel gedwownload?jbhc schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 10:16:
Mijn vriendin heeft een Mi Band gekocht maar deze lijkt het niet te doen. Ze heeft een telefoon die zou moeten voldoen aan de eisen (een doogee valencia).

Uiteraard.bottom line schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:18:
[...]
Heeft ze de Mi Fit app dan wel gedwownload?

Als ze hem kan pairen zit ze toch al redelijk goed. Af en toe heb ik ook wel problemen om er data uit te halen. Gewoon een uurtje wachten, bluetooth afzetten, reboot telefoon zijn allemaal dingen die kunnen helpen. Je hoeft trouwens niet de Mi Band te pairen met de telefoon. Enkel naar de app gaan en daar de stappen volgen.
Om echt te kunnen helpen weten we te weinig. Heeft ze haar kunnen inloggen, is de Mi Band volledig opgeladen...
Alles werkt alleen de app maakt uiteindelijk geen verbinding met de (uiteraard volledig opgeladen) Mi Band. Telefoon rebooten, Bluetooth aan/uit enz. het maakt allemaal geen verschil. Nou heb ik op z'n zachtst gezegd nogal wat twijfels over haar telefoon. Het is een < $100 chinaphone. Vandaar mijn vraag of het ding ook via de PC uit te lezen is. Ik kan daar namelijk bar weinig over vinden. Anders moet ik even op zoek naar iemand die in het bezit is van een telefoon die er wel mee zou moeten werken.
Heeft iemand al ervaring met de pendant? Stappenteller zal niet goed werken denk ik, maar voel je de notificaties wel voldoende?
http://img2.allbuy.com/al...2-9578-d5eb187448f3_b.jpg
ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van het materiaal.
De mi band kost nu trouwens nog maar 12,90usd - 11,75euro in de Allbuy app.
http://img2.allbuy.com/al...2-9578-d5eb187448f3_b.jpg
ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van het materiaal.
De mi band kost nu trouwens nog maar 12,90usd - 11,75euro in de Allbuy app.
[ Voor 12% gewijzigd door Medione1210 op 20-06-2015 15:22 ]
Jammer dat de kwaliteit van het bandje te wensen over laat. Ik zag ook al slijtage foto's van Kenzi voorbij komen. Gelukkig zijn. Reservebandjes goedkoop.ObiTewodros schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:14:
Dit is vandaag gebeurd:
[afbeelding]
[Ik draag mijn swr10 van Sony nu bij na een jaar [ook douchen] en het bandje is nog in nieuwstaat. Alleen de chromen sluiting heeft wat krasjes. Maar goed, de nieuwprijs is ook 4x zo hoog [wel maar voor 20 euro gekocht op MP]. Handiger van de mi band is dat je verschillendr notificatie trillingen en kleuren kan instellen]
Zelf heb ik, toen ik ook een $100 chinaphone had, mijn Mi Band getest met de Ipadjbhc schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:03:
Alles werkt alleen de app maakt uiteindelijk geen verbinding met de (uiteraard volledig opgeladen) Mi Band. Telefoon rebooten, Bluetooth aan/uit enz. het maakt allemaal geen verschil. Nou heb ik op z'n zachtst gezegd nogal wat twijfels over haar telefoon. Het is een < $100 chinaphone. Vandaar mijn vraag of het ding ook via de PC uit te lezen is. Ik kan daar namelijk bar weinig over vinden. Anders moet ik even op zoek naar iemand die in het bezit is van een telefoon die er wel mee zou moeten werken.
Het makkelijkste zou zijn dat je iemand met een moderne smartphone hem even laat testen
Verwijderd
Ik heb de mi band een week om. Om te voorkomen dat ik de tracker verlies heb ik hem aan de achterkant vastgeplakt met sporttape wat dus niet opvalt. Verder heb ik extra aan de armband een loomelastiekje dubbelgevouwen en voor het knopje geschoven waar je band vastmaakt.
Na 7 dagen heb ik nog 80% battery. Op de fiets heb ik armband in broekzak en hij registreert toch een activiteit: hoelang ik van plaats a naar b onderweg ben en daarbij toch ook een x aantal stappen. Ik ben tot nu toe dus tevreden over deze goedkope tracker
.
Na 7 dagen heb ik nog 80% battery. Op de fiets heb ik armband in broekzak en hij registreert toch een activiteit: hoelang ik van plaats a naar b onderweg ben en daarbij toch ook een x aantal stappen. Ik ben tot nu toe dus tevreden over deze goedkope tracker
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 23:32 ]
Ik heb mijn Mi Band vandaag ontvangen. Gebruik deze samen met mijn Xiaomi Redmi Note.
Mijn telefoon herkent de band. Samen met Mi band Notity free heb ik leuk wat kleuren ingesteld.
Echter de unlock feature werkt niet. Krijg hem niet gekoppeld.
Eerst had ik de Mi Fit app uit de Play Store gehaald...geen succes met het unlocken.
Eraf gegooid en via de Mi Store de "officiële" binnen gehaald. Echter ook nu gaat het "Open sesame!" niet lukken. Pincode ingevoerd, maar de app blijft groene bollen uitzenden.
Iemand een tip hoe ik dit wel werkend krijg?
("Find device" werkt vlekkeloos}
Mijn telefoon herkent de band. Samen met Mi band Notity free heb ik leuk wat kleuren ingesteld.
Eerst had ik de Mi Fit app uit de Play Store gehaald...geen succes met het unlocken.
Eraf gegooid en via de Mi Store de "officiële" binnen gehaald. Echter ook nu gaat het "Open sesame!" niet lukken. Pincode ingevoerd, maar de app blijft groene bollen uitzenden.
Ik heb mijnes nu ook binnen.
Ik gebruik hem icm de iPhone 6.
Ik heb de wekker even getest en werkt.. al vibreert mijn miband wel spontaan.
Kan dat kloppen omdat die nog maar 12% heeft?
hij kwam met 12% binnen en ik gebruik hem wel tot ie op is
Ik gebruik hem icm de iPhone 6.
Ik heb de wekker even getest en werkt.. al vibreert mijn miband wel spontaan.
Kan dat kloppen omdat die nog maar 12% heeft?
hij kwam met 12% binnen en ik gebruik hem wel tot ie op is
[ Voor 13% gewijzigd door ApC_IcE op 21-06-2015 14:05 ]
Zojuist een toch maar een Mi band besteld... Ik ben benieuwd. Hopelijk komt er een ondersteuning voor sleep as droid.
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Ik heb hetzelfde. Ik kan de Mi Band wel toevoegen aan 'vertrouwde apparaten', maar hij vergrendelt alsnog na 4 minuut 30. Ik dacht dat het eraan lag omdat ik gebruik maak van de vingerafdrukscanner om mijn device te unlocken, maar ook als ik een pincode instel werkt dit niet.CrazyBorr schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 23:45:
Ik heb mijn Mi Band vandaag ontvangen. Gebruik deze samen met mijn Xiaomi Redmi Note.
Guys,
Troubles incoming! Update je MI band niet. Ik heb een tijd met de notify version rondgelopen, en alles werkte prima. Totdat ik op het idee kwam om de official app te installeren, en daarbij mij Band moest updaten. Na deze update doet mijn sleep tracker het niet meer, en de stappen die hij telt, worden niet naar de server geüpload.
Op het Mi forum zijn er meerdere mensen die dit zelfde probleem hebben. Wees dus voorzichtig met updates...
Troubles incoming! Update je MI band niet. Ik heb een tijd met de notify version rondgelopen, en alles werkte prima. Totdat ik op het idee kwam om de official app te installeren, en daarbij mij Band moest updaten. Na deze update doet mijn sleep tracker het niet meer, en de stappen die hij telt, worden niet naar de server geüpload.
Op het Mi forum zijn er meerdere mensen die dit zelfde probleem hebben. Wees dus voorzichtig met updates...
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Nou....vandaag was ie echt leeg...het accuutje dus....toch nog zo'n 5 dagen mee gedaan!
Dat is dus nogal teleurstellend.
Alles werkt, maar mijn Pebble houdt het langer uit.....en daar kan ik ook stappen mee tellen en slaap monitoren (mbv Misfit).
Alles werkt, maar mijn Pebble houdt het langer uit.....en daar kan ik ook stappen mee tellen en slaap monitoren (mbv Misfit).

zo dat is inderdaad erg weinig.Ridder schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:07:
Nou....vandaag was ie echt leeg...het accuutje dus....toch nog zo'n 5 dagen mee gedaan!
[afbeelding]
hoeveel apps heb je gekoppeld en hoe vaak per dag krijg je een notificatie binnen?
dit zijn allemaal factoren die mee spelen met betrekking tot de accu
die van mij staat op 60% 7 dagen gelden opgeladen en heb ook de notificatie aan staan
Ik heb slechts enkele notificaties ingeschakeld: mail, whatsapp, telefoon (bellen dus).
En de wekker.
Ik krijg maar een stuk of 10-20 notificaties per dag.....net als op m'n Pebble en die houdt het wel een week uit, wat normaal is voor een Pebble.
De Mi Band was al leeg na krap 6 dagen...en da's niet normaal....moet toch wel 5x langer kunnen.
En de wekker.
Ik krijg maar een stuk of 10-20 notificaties per dag.....net als op m'n Pebble en die houdt het wel een week uit, wat normaal is voor een Pebble.
De Mi Band was al leeg na krap 6 dagen...en da's niet normaal....moet toch wel 5x langer kunnen.
Oké ja dat valt idd mee misschien is het kleine batterijtje defect
Wel balen hoor hopelijk wordt het na de volgende lading beter en anders met de verkoper contact opnemen
Wel balen hoor hopelijk wordt het na de volgende lading beter en anders met de verkoper contact opnemen
Ik heb mijn Mi Band sinds zaterdag om en nu nog 89% batterij. Heb wel notificaties uitgezet, omdat ik ook Whatsapp notificaties kreeg voor groepsberichten en daar werd ik gek van. Probeer nu alleen nog te achterhalen of ik een Google Now notificatie kan krijgen (bijv. als het druk op de weg is als ik van werk naar huis rijdt).
Kijken of de nieuwe lading beter gaat....vrouw heeft hem nu om (ik heb al een Pebble die hetzelfde +meer doet).
Gisteravond was de stappenregistratie flink van slag. Vrouw had 'm om tijdens honden uitlaten en ik heb app op mijn telefoon, maar na syncen gaf ie veel te weinig aan.
Haar iPhone 6 en Runkeeper gaven beiden hetzelfde en veel meer aan.
Omdat Xiaomi zulke goede producten levert, met fantastische accucapaciteit, heb ik ook maar een Xiaomi powerbank aangeschaft.... ;-)
Ik heb al een Oneplus powerbank maar je kan er nooit genoeg hebben.
Bij Banggood lekker goedkoop (€13) maar slechts in 1 kleur leverbaar. Dit is dus de nieuwste 10000mAh versie, die flink compacter is geworden.
Stuk duurder bij Tinydeal (€21) maar wel in meerdere kleuren......pricematch aangevraagd.
Gisteravond was de stappenregistratie flink van slag. Vrouw had 'm om tijdens honden uitlaten en ik heb app op mijn telefoon, maar na syncen gaf ie veel te weinig aan.
Haar iPhone 6 en Runkeeper gaven beiden hetzelfde en veel meer aan.
Omdat Xiaomi zulke goede producten levert, met fantastische accucapaciteit, heb ik ook maar een Xiaomi powerbank aangeschaft.... ;-)
Ik heb al een Oneplus powerbank maar je kan er nooit genoeg hebben.
Bij Banggood lekker goedkoop (€13) maar slechts in 1 kleur leverbaar. Dit is dus de nieuwste 10000mAh versie, die flink compacter is geworden.
Stuk duurder bij Tinydeal (€21) maar wel in meerdere kleuren......pricematch aangevraagd.
[ Voor 4% gewijzigd door Ridder op 24-06-2015 10:15 ]
Zojuist is de 2e band binnengekomen...voor de vrouw.
Dat kwam mooi uit want "mijn" band was alweer leeg!!!
Gisteravond opgeladen!
Haar band is nu gekoppeld aan de iPhone van haar en alles ging goed....kijken hoe lang accuutje van haar band meegaat.
Dat kwam mooi uit want "mijn" band was alweer leeg!!!
Gisteravond opgeladen!
Haar band is nu gekoppeld aan de iPhone van haar en alles ging goed....kijken hoe lang accuutje van haar band meegaat.
Da's inderdaad niet goed. Ik heb nu geen notification versie meer, dus krijg alleen de wekker en notificatie als ik word gebeld, maar hij staat nu na 17 dagen op 61%.Ridder schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:07:
[afbeelding]
Met notificaties stond ie nu nog op zo'n 40%.
Duidelijk een defect in jouw accu lijkt me.
Ik gebruik 'm ondertussen een maand denk ik, en ben er erg tevreden over. Sinds een dikke week ook de scale in huis. Werkt ook lekker. Maar het gewicht wordt niet doorgegeven aan de Health app op iOS. Nog gebruikers van miband + scale + iOS die dit ervaren?
Enfin.....mijn bandje was dus weer leeg na max 8 uur.
Meteen weer op de lader en na een tijdje was ie zo'n 60% opgeladen en moest ik weg, dus bandje weer om.
Ik doe bandje om, sync en loop de deur uit en na 3 stappen krijg ik de melding dat accu weer leeg is......da's wel heel snel!
Toen op de lader gedaan en helemaal op laten laden en nu issie alweer 88% (na zo'n 7 uur).....het zal mij benieuwen.
Meteen weer op de lader en na een tijdje was ie zo'n 60% opgeladen en moest ik weg, dus bandje weer om.
Ik doe bandje om, sync en loop de deur uit en na 3 stappen krijg ik de melding dat accu weer leeg is......da's wel heel snel!
Toen op de lader gedaan en helemaal op laten laden en nu issie alweer 88% (na zo'n 7 uur).....het zal mij benieuwen.
Werkt perfect hier. Bluetooth aan?dodge_911 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:37:
Ik gebruik 'm ondertussen een maand denk ik, en ben er erg tevreden over. Sinds een dikke week ook de scale in huis. Werkt ook lekker. Maar het gewicht wordt niet doorgegeven aan de Health app op iOS. Nog gebruikers van miband + scale + iOS die dit ervaren?
Yep, Bluetooth aan, daarzonder werkt het toch niet?
Gewicht wordt ook mooi weergegeven in de MiFit app, maar die geeft normaal gezien toch alle info door aan de health app?
In de health app staat de MiFit app ook netjes als source, maar helaas, geen data van die source.
Gewicht wordt ook mooi weergegeven in de MiFit app, maar die geeft normaal gezien toch alle info door aan de health app?
In de health app staat de MiFit app ook netjes als source, maar helaas, geen data van die source.
[ Voor 38% gewijzigd door dodge_911 op 24-06-2015 18:21 ]
Zeg ik toch in de post boven je berichtJadang schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:31:
Heb je wel de MiFit app als bron voor gegevens aangevinkt in de Health app?
Maar, voor alle zekerheid nog 's gechecked :

My bad, helemaal overheen gelezen..
Geen idee waar het anders aan zou kunnen liggen.
Had zelf afgelopen week ook wat problemen met de Mi Band. Via een jailbreak tweak op iOS kon ik de Mi Band weer naar fabrieksinstellingen herstellen. Voorlopig doet die het weer goed, ook met het ontvangen van de notificaties.

Had zelf afgelopen week ook wat problemen met de Mi Band. Via een jailbreak tweak op iOS kon ik de Mi Band weer naar fabrieksinstellingen herstellen. Voorlopig doet die het weer goed, ook met het ontvangen van de notificaties.
Mijn Mi Band heeft de nacht niet overleeft.......vanmorgen was ie weer dood.
Ik heb 'm aan de lader gehangen, maar zelfs opladen wil hij niet meer!
Maar ff een mailtje naar DX.
Ik heb 'm aan de lader gehangen, maar zelfs opladen wil hij niet meer!
Maar ff een mailtje naar DX.
Volgens mij was deze nog niet voorbij gekomen...alvast voor Halloween http://www.tinydeal.com/n...-strap-band-p-147869.html
Vandaag mijn nieuwe bandje binnen gekregen, zit best goed en het geeft wel een veilig gevoel dat ik een tracker zelf niet zo makkelijk kan verliezen.

Tinydeal heeft er zelfs nog een nieuwe lader bij gedaan in de envelop zonder dat ik die besteld had

Tinydeal heeft er zelfs nog een nieuwe lader bij gedaan in de envelop zonder dat ik die besteld had

Erg lastig wanneer je iOS hebt.. Ik kreeg gister mijn Mi Band binnen, hij begon gelijk met updaten en nu werkt de sleep tracker inderdaad nietthomskipsp schreef op maandag 22 juni 2015 @ 18:27:
Guys,
Heb wel iets gevonden hoe ik em kan downgraden maar ik denk dat wanneer ik em weer opnieuw ga pairen hij direct weer gaat updaten...
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Verwijderd
Hallo,
Ik heb al een paar weken een Mi Band, de stappen telt hij goed. Alleen de sleep tracker doet het niet, want hij berekent niet hoeveel slaap er is geweest terwijl ik de Mi Band aan heb gehad. Paar weken terug deed hij het wel nu ineens niet.. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Ik gebruik hem op iOS namelijk.
Ik heb al een paar weken een Mi Band, de stappen telt hij goed. Alleen de sleep tracker doet het niet, want hij berekent niet hoeveel slaap er is geweest terwijl ik de Mi Band aan heb gehad. Paar weken terug deed hij het wel nu ineens niet.. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Ik gebruik hem op iOS namelijk.
Gisteren mailtje naar DX over de overleden Mi Band.
Als antwoord werd gevraagd hoeveel het kost om op te sturen naar de UK.
Dat is €1,15 dacht ik...daarna niets meer gehoord.
Zojuist kwam de lederen band van Tinydeal binnen.
Die wordt voor mevr. Ridder.....haar Mi doet het wel goed (qua batterijduur)
Eerst even de Mi goed opladen voordat ik 'm er in schroef.
Bandje ziet er goed uit.
Als antwoord werd gevraagd hoeveel het kost om op te sturen naar de UK.
Dat is €1,15 dacht ik...daarna niets meer gehoord.
Zojuist kwam de lederen band van Tinydeal binnen.
Die wordt voor mevr. Ridder.....haar Mi doet het wel goed (qua batterijduur)
Eerst even de Mi goed opladen voordat ik 'm er in schroef.
Bandje ziet er goed uit.

knip
[ Voor 93% gewijzigd door The Wizard op 29-06-2015 09:17 ]
Weet iemand waar ik de originele zwarte siliconen band voor de Mi Band kan vinden? Om antwoord te geven op de vraag of de mi band bestand is tegen zeewater. Ja. Ik heb met de Mi Band gedurende 14 dagen structureel 2 keer per dag in zee gezwommen en het apparaatje werkt nog steeds. Wel zit nu een kleine scheur in de band op de plek waar de oplaadcontactpunten zitten. Vandaar ook mijn vraag voor de vervanging van de siliconen band.
Ik heb bij Banggood 1tje meebesteld met de MiBand, ik dacht dat ik best 1tje op reserve had.sawtomyer schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:04:
Weet iemand waar ik de originele zwarte siliconen band voor de Mi Band kan vinden? Om antwoord te geven op de vraag of de mi band bestand is tegen zeewater. Ja. Ik heb met de Mi Band gedurende 14 dagen structureel 2 keer per dag in zee gezwommen en het apparaatje werkt nog steeds. Wel zit nu een kleine scheur in de band op de plek waar de oplaadcontactpunten zitten. Vandaar ook mijn vraag voor de vervanging van de siliconen band.
En da's een originele, kan ik beamen.
Ik zie bij Banggood een vervang band in verschillende kleuren maar ik zie geen zwarte kleur. Zie link http://www.banggood.com/O...Wrist-Strap-p-951981.htmldodge_911 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 19:19:
[...]
Ik heb bij Banggood 1tje meebesteld met de MiBand, ik dacht dat ik best 1tje op reserve had.
En da's een originele, kan ik beamen.
Voor zover ik weet maakt Xaomi geen bandjes anders dan de zwarte. Welke kleur heb jij dodge_911 en heb je misschien een link? Alvast bedankt.