Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.505 views

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Geen matches
Iemand uit mijn organisation:
You have been awarded ¤907,500 REC as your Subscriber Test Pilot reward for 33 month(s) of accumulated subscription time.

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:47:
[...]

Hoeveel REC heb jij dan gekregen :P ?

[...]
Ik zat op 55k voor maar 2 maanden imperator. Ze krijgen dus 27,5k permaand itt centurions die 11k krijgen. Dus ik kan me voorstellen dat er veel grotere aantallen uitgedeeld zijn.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Fordox
  • Laatst online: 16-01 13:43

Fordox

00101010

Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 08:47:
[...]

Hoeveel REC heb jij dan gekregen :P ?

Deze gozer had 160k REC gekregen :/ , en een paar Aurora's geleend :+ :
http://i.imgur.com/es9p27g.jpg

Oh en een nieuwe asset via Sandi's faceboek (weapon racks)

[afbeelding]

edit:
Lees ook dat er via de 10ftC duidelijkheid is gekomen over SQ42, en wat de backes krijgen:

[...]
Wut?
Ik krijg dus niet de gehele SQ42 serie omdat ik niet heb gepleged voor de 6 miljoen?
Ik dacht dat heel SQ42 in een game package zat. hoeveel kost elke episode dan?

Steek je er al 700 dollar in...

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:37
Geen matches
Fordox schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:25:
[...]

Wut?
Ik krijg dus niet de gehele SQ42 serie omdat ik niet heb gepleged voor de 6 miljoen?
Ik dacht dat heel SQ42 in een game package zat. hoeveel kost elke episode dan?

Steek je er al 700 dollar in...
Dat is precies wat ik ook heb :P, ergens zou het wel vriendelijk zijn van CIG wanneer ze vice/rear admiral + gewoon toegang tot alle delen geven. (Het zou ze sieren :P ) En echt veel gaat ze dat toch niet 'kosten' gezien slecht 5 tot 10% van de citizens een dergelijk hoog bedrag hebben gebacked.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Wel een beetje vreemde omslag ja. Moet wel bij gezegd worden dat SQ42 veel groter is geworden dan de originele plannen (ben wel blij dat ik inde pre 6 miljoen zit).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 09:55 ]

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Geen matches
[Angel side]

In principe krijg je natuurlijk wel gewoon SQ42 "The Original" waar je voor gepledged hebt. Alleen we hebben niet voor de $6M gepledged dus hebben we geen recht op "Behind enemy lines" was dus een sequel is.

Zelfde als mensen die nu pledgen geen toegang hebben tot Arena Commander, maar een losse pas moeten kopen, ook al kopen ze 10 Vanguards.

Ze moeten natuurlijk ergens een lijn trekken.

[/Angel side]

[Evil side]

Maar als Grand Admiral wil ik wel toegang tot alles ffs :(

[/Evil side]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:54
Geen matches
Ik vind de uitleg van CR echt super onduidelijk

• Case_C
Geen matches
Basekid schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:12:
Ik vind de uitleg van CR echt super onduidelijk
Duidelijkheid is inderdaad niet zijn sterkste punt... :P

• Basekid
Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:15:
[...]

Duidelijkheid is inderdaad niet zijn sterkste punt... :P
Wij krijgen dus episode 1 en 2 die in totaal iets van 14 missies (met in totaal 40 uur speeltijd) en de laatste episode zullen we moeten kopen? Ofzo?

Dat lees ik er uit...

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Basekid schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:18:
[...]

Wij krijgen dus episode 1 en 2 die in totaal iets van 14 missies (met in totaal 40 uur speeltijd) en de laatste episode zullen we moeten kopen? Ofzo?

Dat lees ik er uit...
Episode 1 krijgt iedereen met een game package
Episode 2 krijgt iedereen die pre 6 miljoen heeft gebackt
Episode 3 nog niet duidelijk. Moet denk ik iedereen voor betalen aangezien het waarschijnlijk na release komt.

• Metalkai
Geen matches
Basekid schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:18:
[...]

Dat lees ik er uit...
Dat is niet hoe ik het lees.
Ik lees het als, Episode 1 bestaat uit meerdere chapters, die elk bestaat uit meerdere missies.
Episode 2 is dan weer een compleet nieuw spel, net zoals Halo 2 een ander spel is dan Halo 1.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
CR's redenering is (wat ik eruit lees) dat Eqisode 1 de speeltijd biedt die beloofd is in de stretchgoals. Episode 2 en 3 is "extra" gameplay.

• Basekid
Geen matches
Hm ik zie ep 2 niet als een nieuw spel

• Fordox

Fordox

00101010

Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:53:
[...]

Dat is precies wat ik ook heb :P, ergens zou het wel vriendelijk zijn van CIG wanneer ze vice/rear admiral + gewoon toegang tot alle delen geven. (Het zou ze sieren :P ) En echt veel gaat ze dat toch niet 'kosten' gezien slecht 5 tot 10% van de citizens een dergelijk hoog bedrag hebben gebacked.
Nou, wie maakt er een topic over op de RSI fora? :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Fordox schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:30:
[...]

Er zal al wel een Katamari zijn. :P Maar heb nog niet gekeken.

• Case_C
Geen matches
Fordox schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:30:
[...]

Jij hebt een gave in jezelf luid en duidelijk aanwezig te maken :P . Dat zijn toch de kwaliteiten die je op 't RSI forum nodig hebt om je request naar voren te laten komen ;) .

• Fordox

Fordox

00101010

Geen matches
Ik kan daar niet schreeuwen over teamspeak en mn reputattie daar is zeer onbekend.
Ik kan daar niet zomaar aan komen lopen als methadonbuschauffeur die handelt in erotische hologrammen en weet ik veel wat ik nog meer was/ben/word :9 Dan wordt ik nooit serieus genomen :+

• Case_C
Geen matches
Fordox schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:45:
Ik kan daar niet schreeuwen over teamspeak en mn reputattie daar is zeer onbekend.
Ik kan daar niet zomaar aan komen lopen als methadonbuschauffeur die handelt in erotische hologrammen en weet ik veel wat ik nog meer was/ben/word :9 Dan wordt ik nooit serieus genomen :+
Wacht :P , waar word je dan wel serieus genomen ? :+

• Fordox

Fordox

00101010

Geen matches
Overal indien nodig :)

Heb je ooit een blije gek op een andere toonhoogte horen spreken?

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:36
Geen matches
http://www.reddit.com/r/s...m/connie_loads_up_in_ptu/

voor de mensen die de constellation in free flight willen zien :-), besturing en voortstuwing werken helaas niet :-(

• Case_C
Geen matches
ProVine schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:01:
http://www.reddit.com/r/s...m/connie_loads_up_in_ptu/

voor de mensen die de constellation in free flight willen zien :-), besturing en voortstuwing werken helaas niet :-(
Wow wat vet :P , dit soort schepen gaan er echt voor zorgen dat SC de beste space-sim gaat zijn. Zag ook al filmpjes van de Connie in de racing mode.

Jammer dat de aansturing nog niet werkt, maar vanuit de clipping in dit filmpje lijkt het alsof hij nog niet helemaal af is :P .

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02-2025

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:53:
[...]

Ja dat vind ik nu ook! Heb een fortuin geïnvesteerd. Dus kom nu ook maar over de brug. Iemand al een topic gemaak OF is hij er al? :/ *Not amused at all!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Geen matches
Mja zo kun je wel zeggen dat je recht heb op alles wat uit gaat komen in de toekomst. Investeren doe je bewust en gericht op de informatie van dat moment.

Het is gewoon extra DLC/expansion.

[ Voor 21% gewijzigd door The Chosen One op 07-04-2015 14:02 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
The Chosen One schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:01:
Mja zo kun je wel zeggen dat je recht heb op alles wat uit gaat komen in de toekomst. Investeren doe je bewust en gericht op de informatie van dat moment.

Het is gewoon extra DLC/expansion.
Daar mag je wel gedeeltelijk gelijk in hebben, maar dan hadden ze bij mijn Alpha Package maar niet Squadron 42 Digital Download neer moeten zetten.

En dan nog, gun ik de Admirals zeker wel een volledige game. Al helemaal de High Admirals.

EDIT: Toevallig nog iemand die een ervaring heeft met de PTU 1.1.1 en die het graag wil delen? O+

[ Voor 8% gewijzigd door DutchWalnut op 07-04-2015 14:10 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Geen matches
Ze hebben de Gladiator iig ook al gevonden :P

Schijnt als een zware Hornet te vliegen.

YouTube: Gladiator Free Flight -- Star Citizen 1.1a -- Anvi

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Oraijon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:41:
Ze hebben de Gladiator iig ook al gevonden :P

Schijnt als een zware Hornet te vliegen.

YouTube: Gladiator Free Flight -- Star Citizen 1.1a -- Anvi
Wow! wat vet! :D

• Ircghost
  • Laatst online: 15:29

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Geen matches
Wel een naar voorstel dat CR nu heeft gemaakt, aan de ene kant snap ik heel goed wat er gebeurt. Opzich krijgen we nu een volledige campaign met meer dan genoeg missies en/of uren voor een normaal spel. Dus iedereen met een game package kan tevreden zijn.

Dat episode 2 gratis is voor OB/VB is ook goed en begrijpelijk. Daar staat dan wel weer tegenover dat mensen die iets later waren maar wel duizenden euro's hebben geïnvesteerd daar nu niks (directs )extra voor terug zien. Opzich wisten ze natuurlijk dat door het backen zij geen extra rechten kregen, want dat was altijd vrij duidelijk. Daar staat tegenover dat ik mij kan voorstellen dat veel mensen zich nu wel tegen de haren ingestreken voelen.

Met de hoeveelheid inkomen hadden ze denk ik ook wel iets vrijgeviger kunnen zijn, maar dat is slechts mijn mening.

• Oraijon
Geen matches
S5 missiles zijn volgens mij best groot... :P

• Case_C
Geen matches
Oraijon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:24:
[...]

S5 missiles zijn volgens mij best groot... :P
Ik denk ook niet dat die de snelheid hebben om als anti-fighter te werken :P , meer tegen een Connie oid..

• Fordox

Fordox

00101010

Geen matches
Cygnitr0n schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:09:
[...]

Daar mag je wel gedeeltelijk gelijk in hebben, maar dan hadden ze bij mijn Alpha Package maar niet Squadron 42 Digital Download neer moeten zetten.

En dan nog, gun ik de Admirals zeker wel een volledige game. Al helemaal de High Admirals.
Wanneer ik thuis ben gooi ik wel wat op t forum van RSI... Ik voel me ook f*cked :)

• Oraijon
Geen matches
Meh, reactie gekregen op m'n Carrack CCU vraag.
Thanks for getting in touch!

The Carrack is an awesome ship to pledge for. Many of us here at Cloud Imperium look forward to taking one of those out into the black to explore what is out there! As cool as it would be to offer a CCU of some measure into a limited ship, it is sadly not possible at this moment in time.

I would advise keeping an eye on our website for any announcements, but as for if and when this will happen I cannot make any guarantees.

If you need any further assistance in the meantime, please feel free to get back in touch.

See you in the verse!
Dat ze m'n huidige package nu niet upgraden kom ik nog wel in maar had eigenlijk nog wel iets meer verwacht dan "we kunnen je niet hebben man, check de website maar".

Wat is nu wijsheid.. tja... SH laten unmelten of tali eruit en MIS eruit en anniversary edition van carrack unmelten maar? Bah... :P
Gek genoeg voel ik nu nog het meeste voor m'n SupHornet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Oraijon op 07-04-2015 16:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ircghost schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:11:
Wel een naar voorstel dat CR nu heeft gemaakt, aan de ene kant snap ik heel goed wat er gebeurt. Opzich krijgen we nu een volledige campaign met meer dan genoeg missies en/of uren voor een normaal spel. Dus iedereen met een game package kan tevreden zijn.

Dat episode 2 gratis is voor OB/VB is ook goed en begrijpelijk. Daar staat dan wel weer tegenover dat mensen die iets later waren maar wel duizenden euro's hebben geïnvesteerd daar nu niks (directs )extra voor terug zien. Opzich wisten ze natuurlijk dat door het backen zij geen extra rechten kregen, want dat was altijd vrij duidelijk. Daar staat tegenover dat ik mij kan voorstellen dat veel mensen zich nu wel tegen de haren ingestreken voelen.

Met de hoeveelheid inkomen hadden ze denk ik ook wel iets vrijgeviger kunnen zijn, maar dat is slechts mijn mening.
VB valt daar niet eens onder. 6 miljoen grens werd al gehaald op 19/11/2012. :+

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

Iig wel weer dikke communicatie fail. eerst moeten ze maar eens duidelijk maken wat er precies met de Episodes wordt bedoeld.

Edit: Ik zie dat de mission disc nu ook een daadwerkelijke 6 miljoen pledge goal was:
The first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, will be available for free to all backers who pledge before $6 million upon release.
Komt toch niet helemaal uit de lucht vallen dat bedrag,

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 18:17 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:10:
[...]

VB valt daar niet eens onder. 6 miljoen grens werd al gehaald op 19/11/2012. :+

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

Iig wel weer dikke communicatie fail. eerst moeten ze maar eens duidelijk maken wat er precies met de Episodes wordt bedoeld.

Edit: Ik zie dat de mission disc nu ook een daadwerkelijke 6 miljoen pledge goal was:

[...]

Komt toch niet helemaal uit de lucht vallen dat bedrag,
Ik snap de commotie ook niet helemaal. Oorspronkelijk is ons een SQ42 beloofd van 50 missies. Nu wordt er al aangegeven dat er 70 missies bij deze versie horen. Dat er extra betaalde missies komen verbaasd me niets, dit is in het verleden ook echt wel aangegeven.

Ik ben ook een Vice Admiral maar helaas geen VB/OB. Er zijn wel meer zaken die ik gemist heb die ik ondanks mijn pledges alsnog zal moeten halen.

Eerlijk gezegd zie ik liever dat CIG met extra uitbreidingen het spel in de lucht houdt ipv met micro-transactions. Het kopen van UEC mag er dus ook uit wat mij betreft maar dit zal wel blijven (in beperkte mate gelukkig).

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Geen matches
Tylocke schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:26:
[...]

Ik snap de commotie ook niet helemaal. Oorspronkelijk is ons een SQ42 beloofd van 50 missies. Nu wordt er al aangegeven dat er 70 missies bij deze versie horen. Dat er extra betaalde missies komen verbaasd me niets, dit is in het verleden ook echt wel aangegeven.

Ik ben ook een Vice Admiral maar helaas geen VB/OB. Er zijn wel meer zaken die ik gemist heb die ik ondanks mijn pledges alsnog zal moeten halen.

Eerlijk gezegd zie ik liever dat CIG met extra uitbreidingen het spel in de lucht houdt ipv met micro-transactions. Het kopen van UEC mag er dus ook uit wat mij betreft maar dit zal wel blijven (in beperkte mate gelukkig).
Ehm die 70 missies zijn een vergelijking naar de oude Wing Commander games. In werkelijkheid zijn het rond de 20 missies voor ep. 1 . Allemaal prima, maar communiceer het correct. In het begin is iedereen lekker gemaakt met "bonussen en extra's" als je eerder backed, en nu blijkt er toch een heel groot deel buiten te vallen.

Die betekenis van de SQ42 disk hebben ze naar mijn inziens heel gemakkelijk aangepast naar een uitgeklede versie (1 chapter t.o.v. een hard-copy disk met daarop SQ42) Nu snap ik wel dat het er misschien moeilijk op zou passen. (8 DVD's om een spelletje te kunnen spelen zonder dat je een DVD-drive hebt is ook onzinnig :+ )

Maar communicatie, communicatie, communicatie.... zo moeilijk is dat woord niet..

Ach ja :P wat doe je er aan. Niet meer zeuren en wachten tot we überhaubt aan chapter 1 kunnen beginnen :P .

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:18:
[...]

Ehm die 70 missies zijn een vergelijking naar de oude Wing Commander games. In werkelijkheid zijn het rond de 20 missies voor ep. 1 . Allemaal prima, maar communiceer het correct. In het begin is iedereen lekker gemaakt met "bonussen en extra's" als je eerder backed, en nu blijkt er toch een heel groot deel buiten te vallen.

Die betekenis van de SQ42 disk hebben ze naar mijn inziens heel gemakkelijk aangepast naar een uitgeklede versie (1 chapter t.o.v. een hard-copy disk met daarop SQ42) Nu snap ik wel dat het er misschien moeilijk op zou passen. (8 DVD's om een spelletje te kunnen spelen zonder dat je een DVD-drive hebt is ook onzinnig :+ )

Maar communicatie, communicatie, communicatie.... zo moeilijk is dat woord niet..

Ach ja :P wat doe je er aan. Niet meer zeuren en wachten tot we überhaubt aan chapter 1 kunnen beginnen :P .
They’re splitting SQ42 into a trilogy, Episode 1 (this year) has ~ 70 Wing Commander style missions, some flying, some FPS, etc etc. These might be a fluid story spanning 3 missions, there are 21 chapters or so that has a segmented mission structure. It should be ~ 20 hours of gameplay with an awesome cast.
Ik geef je groot gelijk wat betreft de communicatie. Het stuk spreekt over 70 missies in 21 chapters (ong 3 missies per chapter). Uiteindelijk zal een chapter dus rond een 1 uur speeltijd zijn.

Door het gebruik van missies en chapters door elkaar wordt het verhaal van CR niet duidelijker (inclusief zijn eigen uitleg ;) ).

Ik had trouwens gehoopt op iets meer dan 20 uur campaign maar nu kan ik iig sneller in de PU vliegen :)

• Case_C
Geen matches
Tylocke schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:37:
[...]

[...]

Ik geef je groot gelijk wat betreft de communicatie. Het stuk spreekt over 70 missies in 21 chapters (ong 3 missies per chapter). Uiteindelijk zal een chapter dus rond een 1 uur speeltijd zijn.

Door het gebruik van missies en chapters door elkaar wordt het verhaal van CR niet duidelijker (inclusief zijn eigen uitleg ;) ).

Ik had trouwens gehoopt op iets meer dan 20 uur campaign maar nu kan ik iig sneller in de PU vliegen :)
Oh lol, nu zitten we volgens mij nog niet op 1 lijn wat betrefd we gaan krijgen :+ .

Ik denk 'deel 1' wat er uit gaat komen gaat x aantal missies zijn wat 20 uur speeltijd meerbrengt :+ . (For realz)

• barat
  • Registratie: Juli 2004
Geen matches
Volgens mij is het ook gewoon mogelijk om de US/EN TTS te gebruiken op de Nederlandse versie van W7/8. Hier alle voices van IVONA http://www.ivona.com/en/about-us/voice-portfolio/ maar die hoef je niet per sé te kopen. (Heb ik in ieder geval niet gedaan). Ik gebruik trouwens Amy.
Kan iemand bevestigen dat VoiceAttack werkt op een W7 NL icm een Ivona voice? En heb je alleen een voice nodig of het hele pakket (http://www.textaloud.com/)?

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
Geen matches
barat schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:10:
[...]

Kan iemand bevestigen dat VoiceAttack werkt op een W7 NL icm een Ivona voice? En heb je alleen een voice nodig of het hele pakket (http://www.textaloud.com/)?
werkt op w7 en alleen een voice, hoewel ik alleen een voice niet zeker weet.

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Geen matches
Case_C schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:18:
[...]

Ik weet echt niet wat andere mensen lezen, maar zoals ik het lees, zal wat nu Episode 1 heet, wat in den beginne als SQ42 werd benoemd, bestaan uit ~70 missies, die dus voor iedereen beschikbaar zullen zijn die een package heeft. Hoe die 70 missies verdeeld worden in de verhaallijn, is minder relevant (of dat nu 20 hoofdstukjes zijn of 3, 70 missies zijn en blijven 70 missies).

Dat alleen de mensen die vroegtijdig geld hebben geinvesteerd Episode 2 (voorheen 'eerste mission disk') krijgen, zoals gesteld in de stretchgoal rewards, is niets nieuws en het verbaast me dan ook een beetje dat mensen toch nog verontwaardigd kunnen doen. So what dat je 1000 euro hebt geinvesteerd. Dat maakt je niet beter dan een ander. De reward is voor de mensen die het blijkbaar de moeite waard vonden om Roberts' activiteiten in de gaten te houden en er dus op tijd bij waren toen hij dit nieuwe project uit de doeken deed. Het is al tragisch genoeg dat LTI gemeengoed is geworden door al het gezever en gezemel. Je hebt Mission Disk 1/Episode 2 gemist omdat je later ingestapt bent? Dan moet je later inderdaad ~20 dollar betalen voor die Episode 2. Of je smelt nu nog een schip voor de credits om het later van die credits te kunnen kopen, om het even.

Zoals het er nu voor staat:

Episode 1 (~70 missies) is voor iedereen
Episode 2 (~?? missies) is gratis voor een beperkte groep
Episode 3 (~?? missies) is (vooralsnog) gratis voor niemand

En elk episode is een volledige single-player game op zichzelf (~20 uur gametijd is niet extreem veel, maar ook niet extreem weinig voor een single-player campaign) binnen een bestaande multiplayer universum. Als vergelijking, ik denk dat ik nog niet eens aan 20 uur 'single-player' content ben gekomen in de laatste expansion van Blizzard (missies en levelen).

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:39
Geen matches
dahakon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:33:
[...]
Ik weet echt niet wat andere mensen lezen, maar zoals ik het lees, zal wat nu Episode 1 heet, wat in den beginne als SQ42 werd benoemd, bestaan uit ~70 missies,
Ik had het begrepen als volgt: Het zullen rond de 70 Wing commander missies zijn. 1 missie van SQ42 kan bevatten ergens heenvliegen, fps stukje, dogfight en dat was dan einde missie. Dat waren dus 3 missies in Wing commander.

Dus ik begreep het als: Je krijgt ~20 missies, welke gelijk zouden zijn aan iets van ~70 Wing commander missies.

Het word er wel duidelijker op :+

• Case_C
Geen matches
De M50 past dus toch niet in een Connie :P

Overigens heeft Ben 'geprobeerd' om de boel op te helderen...:
To clarify - there's no content being hidden away for a different release, we're just looking to the future. What's being referred to as 'episode 1' is really 'game 1,' with all the missions and features promised in the crowdfunding campaign. We've expanded the original mission disk (which early backers already have) into a comparable second campaign, and then have plans for a third. Squadron 42 is Wing Commander I, Behind Enemy Lines is Wing Commander II and the as-of-yet-untitled third campaign is Wing Commander 3.
Het dikgedrukte is weer lekker onduidelijk :P , early backers? Je krijgt SQ42 nog bij bijna elke package toch?

Volgens mij moet dat stukje achter 'comparable second campaign komen?

Onderhand is wel duidelijk wat we krijgen, maar is het dan zo moeilijk om de communicatie erover hetzelfde te laten zeggen 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 08-04-2015 08:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Edit: Dubbel.

Wat case zegt dus. :P

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 08:48 ]

• Metalkai
Geen matches
[b][message=44032146,noline]
Het dikgedrukte is weer lekker onduidelijk :P , early backers? Je krijgt SQ42 nog bij bijna elke package toch?

Hij heeft het hier over de mission disk. Daarmee refereerd hij naar de Behind Enemy Lines expansion.

• Oraijon
Geen matches
Tweede zal idd de mission disk wel zijn:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MfKFF80.png

• Bornhald
Geen matches
Case_C schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:39:

[video]

Overigens heeft Ben 'geprobeerd' om de boel op te helderen...:

[...]

Onderhand is wel duidelijk wat we krijgen, maar is het dan zo moeilijk om de communicatie erover hetzelfde te laten zeggen 8)7
Ik denk dat we daar onderhand volmondig ja op kunnen antwoorden, het is moeilijk om de communicatie erover gelijk te houden. Maar communicatie is nooit het stekte punt van CIG geweest, net als het houden aan eerder gedane toezeggingen.

En op dit moment krijg je nog steeds SQ42 en Star citizen (de PU) bij de meeste pakketten.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Eigenlijk kunnen we concluderen dat er niks nieuws onder de zon is, want de stretch goals worden gewoon precies gevolgd in dit geval. :) Alleen de benaming met "Episodes" is erg ongelukkig.

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 13:43
Geen matches
Case_C schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:39:

[video]
Heb ik iets gemist? Kan constellation aquila enzo inmiddels in freeflight krijgen?

• Case_C
Geen matches
Schnoop schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:15:
[...]

Heb ik iets gemist? Kan constellation aquila enzo inmiddels in freeflight krijgen?
In de PTU is de Constelation gebugged :P dus hij laad wel in Free-flight, maar kan zelf niet vliegen. Of dat voor de gehele serie werkt weet ik niet.

Dat is dus niet in de reguliere variant van AC.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:13

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Oraijon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:29:
Tweede zal idd de mission disk wel zijn:

[afbeelding]
Dat is mooi, die backer reward heb ik ook in me lijstje staan. yay

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-01 13:43
Geen matches
Case_C schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:25:
[...]

In de PTU is de Constelation gebugged :P dus hij laad wel in Free-flight, maar kan zelf niet vliegen. Of dat voor de gehele serie werkt weet ik niet.

Dat is dus niet in de reguliere variant van AC.
Ah, ik meende dat na de update van een paar weken terug de PTU niet (veel) verschilde van de huidige versie. Toch maar weer eens overstappen dus.

Verwijderd

Geen matches
Ik ben erg benieuwd hoeveel Vanguards we in onze vloot zitten, maar ik zag dat deze nog niet in de lijst staat.
Zou iemand deze kunnen toevoegen?

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Wat extra uitleg van Ben over S42:

https://forums.robertsspa.../4792199/#Comment_4792199

• Bornhald
Geen matches

• Oraijon
Geen matches
Maakt hij nog steeds niet helemaal duidelijk wie nou wat krijgt. Maar zal wel zo zijn dat iedereen deel 1 krijgt, deel 2 zal die "Mission Disk" zijn. Als dat beide volwaardige AAA games zijn prima toch zo? Krijgen we naast de "mmo" nog twee toffe singleplayer campaigns en die derde.. tja die komt toch pas na de PU dus das gewoon een nieuwe game.

• Bornhald
Geen matches
Oraijon schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:00:
Maakt hij nog steeds niet helemaal duidelijk wie nou wat krijgt. Maar zal wel zo zijn dat iedereen deel 1 krijgt, deel 2 zal die "Mission Disk" zijn. Als dat beide volwaardige AAA games zijn prima toch zo? Krijgen we naast de "mmo" nog twee toffe singleplayer campaigns en die derde.. tja die komt toch pas na de PU dus das gewoon een nieuwe game.
iedereen krijgt SQ 42. Dus een losstaand verhaal met alle missies van het eerste deel.
Het tweede deel, wat als missie disk staat in de backer rewards, die krijg je als je reward hebt staan.

het is dus het stuk van 20 uur waar CR het over had in z'n verhaal wat dus een losstaand verhaal is.

de 3e moet iedereen kopen (en de 4e t/m n ook)
en iedereen krijg de MMO die staat als star citizen onder elke pledge. los van SQ 42

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 09-04-2015 10:43 . Reden: spelling ]

• Oraijon
Geen matches
Bornhald schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:14:
[...]

iedereen krijgt SQ 42. Dus met alle missies het eerste deel
het tweede deel, wat als missie disk staat in de backer awards, die krijg je als je reward hebt staan.

het is dus het stuk van 20 uur waar CR het over had in zn verhaal

de 3e moet iedereen kopen (en de 4e t/m n ook)
en iedereen krijg de MMO die staat als star citizen onder elke pladge. los van SQ 42
Ja precies, zo had ik hem ook begrepen. Vind het prima zo :)

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-01 10:37
Geen matches
Die 2e zullen ook veel mensen moeten kopen, aangezien die goal al in de originele kickstarter werdt aangetikt volgens mij, zullen van de 800k+ backers weinig ervan al in hun pledge hebben zitten.

edit: wat overigens top is, ze hebben straks als ze geen ship funding meer hebben ook extra inkomsten nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door kipkruide op 09-04-2015 10:42 ]

• Bornhald
Geen matches
kipkruide schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:41:
Die 2e zullen ook veel mensen moeten kopen, aangezien die goal al in de originele kickstarter werdt aangetikt volgens mij, zullen van de 800k+ backers weinig ervan al in hun pledge hebben zitten.

edit: wat overigens top is, ze hebben straks als ze geen ship funding meer hebben ook extra inkomsten nodig.
Als ze de missies interessant genoeg kunnen houden is het heel mooi om die missies te blijven verkopen. Dus dat 4 tm N ook nog gaat komen.
En minder "unbalancing" dan extra UEC kopen

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
kipkruide schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:41:

Dit is het enige waar nog onduidelijkheid over is. Later kregen Veteran backers ook Original backer rewards toegewezen (juni 2013 ofzo), daarbij zat die repair bot en volgens mij ook de mission disk. Dus ik denk dat veel Veteran Backers ook gewoon de mission disc krijgen. Anyway als het in je eigen lijstje staat kun je ervan uitgaan dat je het krijgt.

En, verdere expansion packs moeten indd gewoon geld kosten, gaan erg veel manuren in zitten natuurlijk.

Edit: Als je dit ziet in My Hangar krijg je de mission disc:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/95sxfp9.png

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 11:06 ]

• Ircghost
  • Laatst online: 15:29

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Geen matches
Volgens mij moet CR gewoon stoppen met de communicatie en dit overlaten aan Ben, die kan het een stuk beter uitleggen elke keer.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Vette preview van Mobiglass!

https://imgur.com/a/UQ2oN

• Case_C
Geen matches
Gelekt van de subscriber-vault weer zeker :P? Des al niet te min erg gaaf om te zien :D .

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Staat in de vault trouwens wel expliciet bij vermeld dat dit de 2014 concept images zijn en niet meer current zijn. Ik vraag me afof ze dan zoveel gewijzigd zijn dat dit er expliciet bij moet staan of dat het meer een disclaimer is. Erg vette concept trouwens.

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:38
Geen matches
Wauw, echt prachtige interface (volledig mijn smaak)
Goed doorgedachte interface wel!

• Bornhald
Geen matches
notes van reverse the verse: http://imperialnews.network/2015/04/reverse-the-verse-ep42/
NOTES

– RTV is live. James is not here, so they don’t know what they’re doing. Sound is…horrible.

– James just called Ben. Can’t hear what he’s saying though. James is taking a day off it seems. Well deserved.

– Steam has stopped while they try to figure out mic issues.

– 4:06

– 4:07

– They are back.

– No-one knows why the show is named Reverse the ‘Verse.

– James is receiving a reward for podcasting today.

– Jenny is in Santa Monica full-time now.

– Disco Lando is now a member of the team. He’s giving some backers a tour right now.

– Because Ben forgot about the caterpillar, a fan sent them a 3D printed model of the caterpillar. So he’s going to start forgetting more ships now.

– If I bought 80 auroras using REC, do I get 80 Auroras for 7 days, or 1 aurora for 500 days? Ben says we’ll see what happens, cause someone did that. Best use for REC.

– What can be put in the bays behind the Hornet intakes? – Probably where things like gun cooler go, but not 100%. No real answer from Ben. But they do leave spaces in the current ships for things they haven’t had time to build yet.

– Idris P status – being modeled in the UK. There are some nice shots, but they can’t be shared, cause they’re SQ 42 action scenes.

– Still deciding who is going to CitizenCon. They hope to go, but they’re not sure. Lots of people at Gamescom this year though, details tomorrow.

– FPS – Doing great work on it. Will be best-looking module when it releases.

– Backend re-writes are holding up the launch of FPS. Update next week likely.

– Ben ‘forgot’ entirely about the Banu and other alien ships, and wants us to send him a 3D model of them.

– By the time bigger ships like the Merchantman and the Starfarer will be available, there won’t be any CCU’s anymore. Because they won’t be needed. There will be a new system to go from ship to ship. No more CCU’s once large ships come into play.

– No release date for Org 2.0 but Turbulent are working on it again after a few other things took up their time recently.

– Now they’re back to working on things they enjoy, like the map, and org 2.0 and such. Shout out to Turbulent, cause they’re amazing.

– Female models in various stages of completion.

– Not sure if female models will make it into FPS at launch.

– They hope that you make a job like ‘entertainer’ from SWG yourself. It’s not something you sign up for, but if you can entertain people and make money off it, you can.

– More solid view of Squadron 42 timeline after they have some of the performance capture shoot done and they can see how much work needs to be done to it.

– Ben says he thinks the whole Episode 1 will ship at once, but he is NOT sure, and wants us not to quote him. But he already said it. It’s news now!

– Banu and Xi’An ships will be purchasable. Ones that have been sold so far will be brought back at some point, and new ones are in concept, and we’ll see them eventually.

– This month’s subscriber flair model is the Xi’An Scout

– Interview with Christine and David @ Behaviour next week. Will include our first look at the Xi’An Space Plant.

– Because Behaviour are incredibly cool and awesome people and Erris loves them all.

– Don’t look for Behind Enemy Lines purchasable anytime soon, all focus is on the first episode of Squadron 42.

– If you cut an Idris in half, as per how the physics engine works, it’s hard to say if you could control it. Now, stuff works. For a long time, stuff didn’t work. We’ve seen teh Constellation floating around in the PTU now (no-one knows where it came from, by the way). None of that is finished and working in the game, but the system is there that allow things to still work in the physics system. The same would be true if you were cutting a ship in half. Yes, you’d be able to cut the ship in half and fire engines, maybe, and man some engineering stations…yeah.

– No news from Behaviour on the 890 Jump. It’s not at the front of the priority list.

– Jenny is watching an Operation Pitchfork t-shirt. Big thanks from CIG for the orgs who sent them free OPPF shirts!

– The next combat-ready ship is uncertain (maybe Herald or Merlin…)

– A lot of server-side stuff being done right now.

– CIG forgot to sell the SXSW skins. They’ll be up soon, hopefully.

– Land based races? Sure! Grab a couple rovers or greycats and race away.

– Ship-to-ship communication details later this year.

– Ben considering doing a Wing Commander walkthrough/Let’s Play.

– Cutlass a good platform for surgery. Endeavour is the main platform for black market purposes and as a hospital ship. Carrack good for research.

– Can’t talk about the Manticore.

– Some members of the community team will be at Star Wars celebration (Ben, Alexis, Lando).

– Paint system slowly being expanded to more ships but will take some time.

– A strong chance that more TNGS ships will make it into Star Citizen.

– Working on bugs with new damage system. Constellation and Freelancer are getting the new damage system right now.

– Discussions about the Hadesian artifact. We already have a clue!

– Auto-renew option for REC items? Unsure. Ben will check on this.

– CIG Frankfurt Inside CIG at 9 AM tomorrow. Studio includes Todd Papy of God of War fame.

– Hull series concept sale later this month!

– Caterpillar vs Hull series roles will get cleared up somewhat with concept sale for Hull series.

– Herald *Edit – Actually the Vanguard * is slower than Gladius but Faster than Constellation

– Alpha 1.1.1 is what the next patch is called. It won’t have a multi-seat lobby, you’ll have to land in free-flight and add the second person to the Gladiator and SH. Just a teaser for multicrew.

– Jenny needs a new top hat.

– Ability to call for orbital support for ground operations is something they would love to do but it will be post launch if/when it happens.

– Some people just showed up then disappeared.

– Will the Herald be able to add extra fuel capacity? – yes

– Will there be an option to turn off sounds in space? – Ben – mmmaaaaybe. Do they really want this, is it really fun? It might be a toggle they add, but it probably won’t be fun.

– They will have a small event in Montreal eventually, for local people, and if anyone takes my spot at that, I will … hurt them. (This is from Erris)

– Ben’s birthday next week! He’s taking the day off.

– It’s my birthday next week too! (Erris)

– More AC maps in progress but not ‘soon’ tm.

– Secret military bases? Yes.

– If they’re building something for SQ 42, it’ll be in the PU.

– SATAball likely to have another version in gravity similar to the lore.

– There will be a trainer ship – a two seat trainer you learn to play in. That was originally the Avenger, so it’s not used for that anymore.

– FPS weapons overheating? Yes, but maybe not the first release.

– Thorshu Grey needs to earn citizenship.

– Sakura Sun weapons progress? Yes.

– Ben: Why did all the old drugs stop working? All sci-fi has fancy space drugs.

– Now they’re talking about their weekend plans.

52 minutes:

– 10 for the designers, producers, and other people will replace 10ftC while Chris is away in the UK.

– “The sun never sets on the Roberts empire.”

– ‘can i kill peoples pets during boarding actions?’ Jenny is mad now. Why would you do that. You really shouldn’t do that sort of thing. That’s just evil.

– Gamescom and CitizenCon will be livestreamed by CIG! Expect these events to be good – they saw the need for significant improvement in the presentations.

– Planning them as a team now. There was nothing to do beforehand, so this time there’s more people, more swag, more entertainment. More stuff to do, a much tighter event with more interaction. Limited edition merchandise, digital stuff that comes with tickets, it’ll be cool.

– Ben will remind David Ladyman that a Caterpillar Jump Point would be cool.

– Ben thinks Ben for the Chairman should be a thing.

– CS people have the most exciting stories, but they can’t tell them, because it’s always ‘horrible backer a did this’. If you keep writing in to CS asking to buy ladies shoes…don’t do that. And don’t ask if anyone’s single. Your secret is safe with them, but don’t.

– New subscriber flair is the Xi’An scout model.

– Espera Prowler info? No. Has not gone out for concept.

– Melting weapons for metal? Yes.

– Sandi is at a Retaliator commercial script meeting.

– Ben will be missing from RtV next week.

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06-2025

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Geen matches
Soms lezen die reports alsof ze maar vanalles tegelijkertijd aan het doen zijn zonder echte roadmap voor wat dan ook. Ik hoop dat de realiteit een stuk beter is :p

• Case_C
Geen matches
ScytheNL schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:47:
Soms lezen die reports alsof ze maar vanalles tegelijkertijd aan het doen zijn zonder echte roadmap voor wat dan ook. Ik hoop dat de realiteit een stuk beter is :p
Gelukkig heb ze daadwerkelijk een roadmap :P , daar is nog een keer een filmpje over geweest over het opzetten daarvan. Dat was een meeting in Santa-Monica, waarbij ze een hele week hebben vergaderd over rollen verdeling tussen de studio's. Die lijnen hebben ze toen redelijk goed uitgezet :) .

Maar holy shit wat een berg interessante info :D .
Vooral een hoop nieuws over de schepen,

De Hull series die deze maand nog in de concept sale gaat :D word nu toch wel erg nieuwsgierig :P .

De Manticore is ook weer een keer genoemd :P , vraag me af of dat misschien niet een suprise in SQ42 gaat zijn. Dat je in een keer dat schip tegen komt zonder dat je die eerder hebt gezien in concept oid :P .

Vraag me nu ook wel af hoe ver ze zijn met het nieuwe damage systeem voor de Freelancer/Constellation, dat zou toch betekenen dat het schip in vorm al aan is gepast of niet?

• Bornhald
Geen matches
ScytheNL schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:47:
Ik denk ook dat ze van alles aan het doen zijn, maar ze hebben onderhand ook best veel verschillende aandachtsgebieden en studio's en ik gok daarbinnen ook aanzienlijk wat teams. Zolang iemand maar het overzicht bewaard (en dat is volgens mij waarom alle teamleads moesten verhuizen) bij elkaar zitten. Zodat van daaruit het overzicht bewaard kan worden door de grote roerganger (CR)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
– Backend re-writes are holding up the launch of FPS. Update next week likely.
Die gaan we dus niet released krijgen in april. :)

• Case_C
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:01:
[...]
Die gaan we dus niet released krijgen in april. :)
Ergens wisten we het al maar toch blijft het jammer :-(

En nog een volledig nietszegend stukje Arc-Corp via de facebook van Sandi :P .
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11149505_842089585844329_5554354678599710688_n.jpg?oh=0af25d1a9531923150a33fa441ef5290&oe=55E2D3EC

Durven er overigens nog mensen een gokje te wagen op de prijzen voor de Hull series?
Mijn gokje hierbij :P .
A $80
B $155
C $250
D $325
E (zit die in deze sale?) $450

Die sale gaat natuurlijk nog meer ophalen dan vorige sales :+ , en dan zijn de populaire schepen ineens uit de Hull series. Wat nu de Vanguard is en daarvoor de Orion... XD elke sale lijkt toch telkens weer meer succesvol te zijn dan de vorige..

[ Voor 36% gewijzigd door Case_C op 10-04-2015 09:10 ]

• Oraijon
Geen matches
Ben eigenlijk nieuwsgieriger naar de Reliant :P
Is daar al iets van een ETA van? Zelf nog niks kunnen vinden iig :P

• Bornhald
Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:08:
[...]

Ergens wisten we het al maar toch blijft het jammer :-(

En nog een volledig nietszegend stukje Arc-Corp via de facebook van Sandi :P .
[afbeelding]

Durven er overigens nog mensen een gokje te wagen op de prijzen voor de Hull series?
Mijn gokje hierbij :P .
A $80
B $155
C $250
D $325
E (zit die in deze sale?) $450

Die sale gaat natuurlijk nog meer ophalen dan vorige sales :+ , en dan zijn de populaire schepen ineens uit de Hull series. Wat nu de Vanguard is en daarvoor de Orion... XD elke sale lijkt toch telkens weer meer succesvol te zijn dan de vorige..
Je prijzen klinken normaal dus ik zeg factor 2.5 dus:
200
350
600
800
1200

:D

we hebben net een fighter gehad voor 250 dollar, en een banu MM was ooit een keer 250 dus zal het equivalent nu 500 zijn

alles ex VAT natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 10-04-2015 10:28 ]

• Case_C
Geen matches
Bornhald schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:23:
[...]

Je prijzen klinken normaal dus ik zeg factor 2.5 dus:
200
350
600
800
1200

:D

we hebben net een fighter gehad voor 250 dollar, en een banu MM was ooit een keer 250 dus zal het equivalent nu 500 zijn

alles ex VAT natuurlijk
Maar de Hull C is ongeveer het equivalent van de Banu, dus als die nu rond de 250/300 is.. lijkt het me wel geloofwaardig. De Hull B gaat niet veel meer zijn dan een trage Freelancer MAX :P dus 150. De Hull A... is daar eigenlijk een markt voor? Kan wss een starter worden.

• Oraijon
Geen matches
Hull A kan misschien een soort van koeriers vehicle worden, zeg maar iets tussen Citroen Berlingo en VW Transporter..
Dat zie ik een van de Avenger varianten ook wel worden eigenlijk :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Ja, vond de Vanguard echt wel aan de dure kant. En denk dat de hull's over de top gaan.

Maar hey, meerdere jumppoints en goed bewapend. Dat ga je niet trekken met een SuperH. Denk dat je in de PU meer hebt aan een Vanguard.

De reden waarom de SuperH niet weg gaat.. hij lijkt veel op de X-wing, en dat is mijn sentiment. :')

// Misschien overleeft de SuperH niet de Hull of de Starliner.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 10-04-2015 11:09 ]

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-01 21:19
Geen matches
Ik volg het spel zijdelings en heb er ook geen geld inzitten.. ik krijg al tijden het gevoel van "function creep" als ik de ontwikkeling van het spel volg. Ben ik de enige hier in?

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Geen matches
Cygnitr0n schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:02:
Ja, vond de Vanguard echt wel aan de dure kant. En denk dat de hull's over de top gaan.

Maar hey, meerdere jumppoints en goed bewapend. Dat ga je niet trekken met een SuperH. Denk dat je in de PU meer hebt aan een Vanguard.

De reden waarom de SuperH niet weg gaat.. hij lijkt veel op de X-wing, en dat is mijn sentiment. :')

// Misschien overleeft de SuperH niet de Hull of de Starliner.
Vriend van mij heeft de Starfarer. Ik hoop gewoon dat hij mijn SH refuelen kan :P

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
maniak schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:10:
Ik volg het spel zijdelings en heb er ook geen geld inzitten.. ik krijg al tijden het gevoel van "function creep" als ik de ontwikkeling van het spel volg. Ben ik de enige hier in?
Bedoel je nu echt dat een deel van de pledge naar andere dingen gaat? (Dus anders dan SC?)
Denk wel dat er een x bedrag achter de hand gehouden wordt voor toekomstige projecten.
Seroczynski schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:17:
[...]
Vriend van mij heeft de Starfarer. Ik hoop gewoon dat hij mijn SH refuelen kan :P
Hopelijk met korting :)
Een groepje SH's zal wel weer effectiever zijn natuurlijk :*)

[ Voor 26% gewijzigd door DutchWalnut op 10-04-2015 11:21 ]

• Case_C
Geen matches
maniak schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:10:
Op zich zijn er best een tijd geen nieuwe features bij gekomen. De laatste waren de 'pets' , sinds die laatste 'pledge-goal' is er eigenlijk niks mee bijgekomen en zijn ze bezig met het uitwerken van het al heel uitgebreide assortiment aan features.

Ze hebben er inderdaad een heleboel, maar de taakverdeling tussen de diverse studio's is goed. En daarom geloof ik wel dat ze 'uiteindelijk' alle features kunnen leveren.

En nieuwe schepen zie ik niet echt als een function/feature creep. Daarvoor hebben ze een hele mooie pijplijn opgezet die heel efficient nieuwe schepen ontwikkeld :) . Dat gaat toch het vlees van de game zijn natuurlijk .
Cygnitr0n schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:18:
[...]
Bedoel je nu echt dat je denkt dat de deel van de pledge naar andere dingen gaat?
Denk wel dat er een x bedrag achter de hand gehouden wordt voor toekomstige projecten.
Volgens mij gaat het niet over de besteding van funds, maar alsnog ik denk niet dat CIG geld achterhoud om in de toekomst ineens een andere game op te starten. (Hooguit voor vervolgen van SQ42 maar daar is blijkbaar al voldoende geld voor. Omdat ze dus al een deel 2 en 3 bekend hebben gemaakt voor deel 1 uit is :P )
Seroczynski schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:17:
[...]

Hoop wel dat hij een sneltank-pomp heeft voor grotere schepen :P , wil geen half uur wachten tot de fuel tanks van m'n Carrack weer vol zijn :+ .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 10-04-2015 11:26 ]

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-01 21:19
Geen matches
Cygnitr0n schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:18:
[...]

Bedoel je nu echt dat je denkt dat de deel van de pledge naar andere dingen gaat?
Nee.. ik doel meer op de ontwikkeling van het spel. Function creep is wanneer er telkens (ongecontrolleerd) nieuwe features worden toegevoegd tot een punt dat het project in gevaar komt.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
maniak schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:40:
[...]
Nee.. ik doel meer op de ontwikkeling van het spel. Function creep is wanneer er telkens (ongecontrolleerd) nieuwe features worden toegevoegd tot een punt dat het project in gevaar komt.
Dank je voor de verheldering. :)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
[...]

Zie het verhaal van Case_C, lange tijd geen features meer bijgekomen. Schepen die in ontwikkeling zijn, zitten al lange tijd in de pipeline (ookal lijkt het alsof die er net bij zijn gekomen wat niet zo is).

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:39
Geen matches
Wat mij betreft maken ze de kleinere HUL's lekker goedkoop, zodat er relatief veel van rondvliegen. Je ziet in de echte wereld ook meer bestelbusjes dan containerschepen.

Ik verwacht om die zelfde reden ook dat de HUL D en E best duur zullen worden. Je kan daarmee natuurlijk in één trip een berg geld verdienen. Daar mag best wat investering tegenover staan.

*edit* Ik liep blijkbaar nog een pagina achter, toen ik deze post deed. :p

[ Voor 9% gewijzigd door JJvdM op 10-04-2015 11:49 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
[...]

Ik denk dat je vrees wel een kern van waarheid bevat. In de originele kickstarter waren de einddoelen vrij 'beperkt' (nog steeds ambitieus). Door de gigantische influx van geld in 2013 zijn er echt enorm veel extra's toegevoegd. Dit is eigenlijk tot ergens in 2014 zo doorgegaan tot rond de 60 miljoen Chris Roberts met een bericht kwam dat er geen nieuwe stretchgoals bijkomen en de focus nu echt op de ontwikkeling van de bestaande zaken kwam te liggen.

Eigenlijk alles wat we nu te zien krijgen komt uit die pipeline van 2014. Er zijn dus geen echte verrassingen meer mbt tot functionaliteiten. We krijgen wel steeds meer informatie over hoe dingen gaan werken of hoe men bepaalde problemen wil aanpakken.

Korte versie: De visie die er nu is staat redelijk vast, function creep is niet meer een risico. M.i. was dit in 2013 en begin 2014 wel degelijk een risico.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Het klopt dat het in 2013 heel hard is gegaan, maar die extra features kwamen niet zomaar uit de lucht vallen. Het verschil is dat het eerst plannen waren voor na de eerste release en nu zijn ze pre release. Het zijn er nog steeds veel, maar als ik kijk naar Elite ben ik wel blij dat SC bij eerste release al heel feature complete probeert te zijn.

• Case_C
Geen matches
De funding staat nu ook alweer op 78,6 miljoen dollar... Voor het eind van de maand zitten ze makkelijk over de 81 miljoen heen, zeker als de Hull-sale deze maand nog komt.

Toch bizar hoe hard het blijft lopen, het loopt ook niet terug.. eerder elke keer een beetje harder.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:13

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Ik denk dat de aankoop voor de FPS module ook een flinke chunk geld in het laatje brengt.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Geen matches
Ik kijk nog steeds uit naar transport schepen. Ik heb nu cutlass black, dus leuk voor klein transport met verdediging maar nu nog voor grotere dingen.

Tevens hoe zit het met cargo overladen in space etc?

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:39
Geen matches
Volgens mij zou je het gewoon naar buiten moeten kunnen drukken, en bij de andere weer naar binnen kunnen schuiven. Alles physics based.

Maar goed, dan moet je wel wat tijd hebben. Automatisch over laten zetten op een planeet of spacestation is waarschijnlijk sneller.

• Case_C
Geen matches
Cargo crates zullen een anti-gravity module aan boord hebben waardoor je de boxen relatief makkelijk kan verplaatsen en stapelen. Dat is al een keer langs gekomen in een eerder bericht van CR.

Voor grotere containers is dit nog niet bekend.

• Basekid
Geen matches
https://www.youtube.com/watch?v=yisaDxvBH9s

Frankfurt office heeft volgensmij echt serieus talent aan boord

Verwijderd

Geen matches
Idd, als daar mensen tussen zitten die de CryEngine gebouwd hebben is dat altijd handig.

Zal wel minder fraai zijn geweest hoe die mensen daar terecht gekomen zijn maar vooralsnog is die hele Soap aflevering niet publiek geuit. En ze zullen ook hier wel weer een flinke subsidie krijgen want dat was toch de reden waarom alles op zijn Europees moest?

• Case_C
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:25:
Idd, als daar mensen tussen zitten die de CryEngine gebouwd hebben is dat altijd handig.

Zal wel minder fraai zijn geweest hoe die mensen daar terecht gekomen zijn maar vooralsnog is die hele Soap aflevering niet publiek geuit. En ze zullen ook hier wel weer een flinke subsidie krijgen want dat was toch de reden waarom alles op zijn Europees moest?
De reden dat ze in Europa /Frankfurt bleven was meer gericht op de huidige woonplek van de meeste ex-cryengine medewerkers.

Maar serieus wat gaaf dat ze zoveel dev's hebben zitten met een metric ton aan Cry-Engine expertise. Ben nu toch wel benieuwd hoeveel ze uit Cry-Engine weten te persen :D .

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Tickets voor Gamescom zijn nu beschikbaar. Ik heb de mijne al :D

ticket

Verwijderd

Geen matches
Ik nu ook. :) Thenks!
Mochten er nog mensen willen carpoolen (omg 040).

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sturmovik177

Vroem

Geen matches
Hier ook een kaartje! Nu nog accomodatie. Zal wel duur zijn met Gamescom.. 8)7

Oink

Verwijderd

Geen matches
Je zit daar niet ver van de tram af en dan kan je met OV makkelijk overal heen.
Bijv naar een plaats daar in de buurt waar de hotels iets goedkoper zijn.
Kwestie van even slim zoeken.

• Bornhald
Geen matches
kaartje gekocht, nu de vrouw overhalen mee te gaan en er een weekendje weg van te maken :D

trouwens, iemand enig idee wat dit is:
And for the first time, limited ships will be available for purchase directly at the event for Concierge and Subscriber backers!
staat hier https://robertsspaceindus...45-RSVP-For-Gamescom-2015

[ Voor 60% gewijzigd door Bornhald op 11-04-2015 01:14 ]

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Geen matches
Alpha 1.1.1 officieel gerealesed: https://robertsspaceindus...itizen-Alpha-111-Released

Met vliegbare Anvil Gladiator! En: "starting today, three of our ships, the Super Hornet, the Cutlass Black and the newly released Gladiator, now feature basic turrets which can be manned by a second player"

En een uitleg van Robert over de versie nummering: https://robertsspaceindus...hairman-Version-Numbering

Alpha 1.1.1 – Today’s Update (Primarily Arena Commander improvements)
Alpha 1.1.2 – Code Stability bug fix patch for Pre-Star Marine
Alpha 1.2.0 – Star Marine
Alpha 1.3.0 – Social Module

[ Voor 13% gewijzigd door WimP op 11-04-2015 11:32 ]

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Geen matches
Bornhald schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:51:
kaartje gekocht, nu de vrouw overhalen mee te gaan en er een weekendje weg van te maken :D

trouwens, iemand enig idee wat dit is:

[...]

staat hier https://robertsspaceindus...45-RSVP-For-Gamescom-2015
Waarschijnlijk kan je dan alle schepen kopen behalve diegene die gelimiteerd zijn in aantallen (= Javelin, Idris, Constellation Phoenix en Scythe).
Ze kunnen niet meer doen dan dit anders ontploft het forum weer. :P

Ik overweeg het trouwens ook om te gaan 't is blijkbaar maar 3u rijden. Nog ~1100 plaatsen dus ik heb nog 24u om te beslissen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door AndrewBourgeois op 11-04-2015 12:06 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.