Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.482 views

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-01 16:52
Geen matches
Het ziet er allemaal heel cool uit, maar kun je al iets in de game behalve arena en racen?

Want alle toffe dingen zoals opstijgen, missies, steden, shops heb ik nog niet gezien behalve in trailers...

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
phex schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:39:
Het ziet er allemaal heel cool uit, maar kun je al iets in de game behalve arena en racen?

Want alle toffe dingen zoals opstijgen, missies, steden, shops heb ik nog niet gezien behalve in trailers...
Dat laatste kan allemaal nog niet, want de game is nog in ontwikkeling..

Ik had eerder trouwens een stats overzicht gepost. Dit is de echt uitgebreide versie (gebaseerd op de xml files): :)

https://docs.google.com/s...sGUAE/edit#gid=1843890647

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-01 11:21
Geen matches
Ja die kwam ik ook al tegen op reddit best leuk om even te bekijken :)

(o en opstijgen/landen kan nu wel sinds 1.1 :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02-2025

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Tylocke schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:31:
[...]

Er zijn wat voorstellen op reddit gedaan in het verleden om performance iets te verbeteren. Het is mij niet helemaal duidelijk of deze tips nog werken in 1.1.

http://www.reddit.com/r/s...ander_performance_tweaks/

Wat ik ook heb begrepen is dat vooral de hangar graag 12GB wil opslokken van je geheugen. Mensen met 16GB lijken volgens een aantal reddit posts toch veel minder last van lag te hebben in de hangar. AC zelf gebruikt weer minder geheugen dus daar merk je het niet echt met 8GB.
Als tussenoplossing werd er een tip gegeven om je swapfile drastisch te vergroten. Daar heb ik verder nog geen bevestiging voor gezien.
Ja ik heb zelfs 16Gb Ram dus zou ik niet erg last van moeten hebben. En ik had er in het begin helemaal tot nergens last van. En heb mijn hardware niet in de tussentijd veranderd. Misschien moet ik er maar van uit gaan dat het aan het spel ligt.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-01 12:42
Geen matches
Zo, net even een 512GB SSD en 8GB extra ram erbij gekocht:) Helemaal klaar voor SC2.0 en The Witcher 3

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:37:
[...]

Ja ik heb zelfs 16Gb Ram dus zou ik niet erg last van moeten hebben. En ik had er in het begin helemaal tot nergens last van. En heb mijn hardware niet in de tussentijd veranderd. Misschien moet ik er maar van uit gaan dat het aan het spel ligt.
Performance was de laatste tijd wat minder maar ik ging er vanuit dat dat kwam door de grote hoeveelheid schepen in onze hangars vanwege de free flight week.

Misschien dat het helpt om maar één schip in je hangar te zetten? Je hardware zou toch echt voldoende moeten zijn. Heb je ook al een poging gedaan om van hangar te wisselen? Die cleane luxe hangar bij mij loopt ook niet super lekker.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-01 18:26

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:37:
[...]

Heb je al met je settings lopen klooien? Ik heb ooit eens gehad dat ik maar 15~20fps had, week lang lopen irriteren. De oplossing was, settings naar low, client opnieuw opstarten, settings naar high en tada 50~60 again. Vraag me niet waarom hoe of wat maar het werkte bij mij.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:39
Geen matches
Wie o wie komt er nog een paar potjes AC spelen op de TS? ts.gotinc.nl pw: gotinc

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06-2025

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Geen matches
Hmm zojuist weer zwart scherm en vastgeslagen pc...tweede keer al dat ik mn Aurora in klim, was de vorige keer ook. Duurde nu alleen een minuutje langer. Settings op high ipv very high. Zo nog eens een keer met medium enz proberen

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Tylocke schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:59:
[...]

Performance was de laatste tijd wat minder maar ik ging er vanuit dat dat kwam door de grote hoeveelheid schepen in onze hangars vanwege de free flight week.

Misschien dat het helpt om maar één schip in je hangar te zetten? Je hardware zou toch echt voldoende moeten zijn. Heb je ook al een poging gedaan om van hangar te wisselen? Die cleane luxe hangar bij mij loopt ook niet super lekker.
Dat ga ik maar eens proberen. Bij de Free flight week was het inderdaad nog erger.
Cogency schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:11:
[...]

Heb je al met je settings lopen klooien? Ik heb ooit eens gehad dat ik maar 15~20fps had, week lang lopen irriteren. De oplossing was, settings naar low, client opnieuw opstarten, settings naar high en tada 50~60 again. Vraag me niet waarom hoe of wat maar het werkte bij mij.
Ga ik ook proberen. Dank je wel voor het meedenken :)

• Case_C
Geen matches
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:52:
[...]

Dat ga ik maar eens proberen. Bij de Free flight week was het inderdaad nog erger.

[...]

Ga ik ook proberen. Dank je wel voor het meedenk :)
Ik moet wel zeggen dat ikzelf vanavond geen problemen had met performance. Niet 'minder' als anders in ieder geval. Gewoon rond de 40fps op very high in de hangar, en af en toe een lage fps in het enige potje wat we hebben kunnen spelen.

Maar hopelijk kunnen we met patches in de komende weken toch een aantal fixes voor de performance krijgen. Want af en toe kan het wel dramatisch zijn...

Oh ja nieuwe upgrade met REC aan mn Avenger:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/XiYAcYxbFUPPajGWxSeCbrVG/full.jpg?nohitcount=1
(hint ze zitten onder de vleugels ;) )

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Geen matches
ScytheNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:19:
Hmm zojuist weer zwart scherm en vastgeslagen pc...tweede keer al dat ik mn Aurora in klim, was de vorige keer ook. Duurde nu alleen een minuutje langer. Settings op high ipv very high. Zo nog eens een keer met medium enz proberen
En gefixt. Drivers verwijderd, ddu eroverheen en de laatste beta erop gezet. Het feit dat ik AA vol open had staan in catalyst hielp ook niet mee denk ik...

Eerste impressie free flight: ziet er allemaal echt heel mooi uit, maar de controle is echt even wennen en waar alle knoppen voor dienen etc. vaker wel dan niet ergens bovenop geknald :P

Nu geen enkele performance issues op very high @ 1680x1050 met 50+ fps

[ Voor 5% gewijzigd door ScytheNL op 25-03-2015 23:49 ]

• Case_C
Geen matches
FPS Gadget via Sandi's facebook: (force-shield generator?)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iStBeXm.jpg

En de laatste update met betrekking tot de problemen rond 1.1 :
Update #10 8pm CDT/1am GMT;

As many of you have noticed, there are periods of being able to play crossed with getting dropped and not finding a match. We've made progress today and fixed several items that needed to be fixed, but there are some outstanding issues we still need to work on tomorrow.

For US tonight and EU early morning you can expect:

- Periods of normal play until we hit certain concurrency levels.
- At that point, we feel some of our core services aren't able to properly farm out the backend work, thusly resulting in matches that fail to accept new players.
- This, in combination with us still developing automatic scaling services to raise and lower capacity to demand, will result in Match Not Found for long periods of time.
- As servers ultimately cycle, and then the core services catch up, players will be able to log in and repopulate.

A vicious cycle, and one we will be tackling again tomorrow.

I can't thank everyone enough for posting their results in this thread. This has helped us isolate true problems and discount others, and while it was a tough day for playing, it was instrumental to us improving several backend systems which will help us long term.
Het klinkt wel als een probleem wat niet 1 2 3 op te lossen is... het kan waarschijnlijk nog wel even duren voordat de servers zonder problemen draaien. Gisteren konden we ook maar in 1 potje komen, daarna wou geen een gamemode meer laden.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Case_C schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:12:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ikzelf vanavond geen problemen had met performance. Niet 'minder' als anders in ieder geval. Gewoon rond de 40fps op very high in de hangar, en af en toe een lage fps in het enige potje wat we hebben kunnen spelen.

Maar hopelijk kunnen we met patches in de komende weken toch een aantal fixes voor de performance krijgen. Want af en toe kan het wel dramatisch zijn...

Oh ja nieuwe upgrade met REC aan mn Avenger:
[afbeelding]
(hint ze zitten onder de vleugels ;) )
Na het uitvoeren van de vorige stappen is hij eindelijk stabieler. Heb nog niet getest met een volle hangar, maar zit ook rond de 40fps op dit moment. Zal het vanavond weer uittesten.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:27
Geen matches
ScytheNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:46:
[...]
Nu geen enkele performance issues op very high @ 1680x1050 met 50+ fps
Neem toch aan dat dat niet is met de PC-specs die in je signature staan... :P

In jouw sig:
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

• Case_C
Geen matches
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:36:
[...]

Na het uitvoeren van de vorige stappen is hij eindelijk stabieler. Heb nog niet getest met een volle hangar, maar zit ook rond de 40fps op dit moment. Zal het vanavond weer uittesten.
Gelijk maar tijdens een potje battle royale? (als de servers het toelaten?)

Echt geweldig gisteren, om samen met Mac-rolec en Rescla targets eruit te pikken en af te maken :) . Het flight-model voelt overigens ook weer net iets sneller aan als voorheen... dat zorgt ook weer voor meer actie :P .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Case_C schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:00:
[...]

Gelijk maar tijdens een potje battle royale? (als de servers het toelaten?)

Echt geweldig gisteren, om samen met Mac-rolec en Rescla targets eruit te pikken en af te maken :) . Het flight-model voelt overigens ook weer net iets sneller aan als voorheen... dat zorgt ook weer voor meer actie :P .
Ik probeer vanavond wel online te komen. :) Zit nu weer eens op werk.

• Case_C
Geen matches
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:08:
[...]

Ik probeer vanavond wel online te komen. :) Zit nu weer eens op werk.
Dat 'probleem' hebben er meer :+ .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Case_C schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:12:
[...]

Dat 'probleem' hebben er meer :+ .
Ik moet toch ergens het geld weghalen om pixels te kopen :+

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Geen matches
Haay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:57:
[...]

Neem toch aan dat dat niet is met de PC-specs die in je signature staan... :P

In jouw sig:
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
Ja zeker. Je bent een tweaker of niet toch? Zo zwaar is SC nou ook weer niet :+

2005. Nostalgie..zal m binnenkort maar eens updaten idd

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
ScytheNL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:21:
[...]

Ja zeker. Je bent een tweaker of niet toch? Zo zwaar is SC nou ook weer niet :+

2005. Nostalgie..zal m binnenkort maar eens updaten idd
Feb 21, 2005 introductie datum.. .dan mag je zeker een keer updaten :D

Wel gaaf dat je het zolang hebt volgehouden. Inderdaad, je bent een tweaker of niet _/-\o_

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Geen matches
Ik heb nog crysis en armed assault op dat beestje draaiende gekregen, is toch een flink aantal jaartjes trouw van dienst geweest. Staat nu netjes in een doos natuurlijk.

Draai nu alweer een paar jaartjes met een i5-2500k, 16 GB en sinds een jaartje met een R9 290 @ X firmware. Draait SC heerlijk soepeltjes op het moment.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:27
Geen matches
Heb deze week de knoop doorgehakt en een nieuwe (game) PC besteld:
Core i5 4690K @3,5 GHz
Gigabyte Z97-D3H moederbord
16 GB RAM
512 GB Samsung Pro SSD
MSI GTX 970 Gaming 4G

Daarmee zal ik eindelijk normaal in m'n Hangar kunnen rondlopen, in plaats van de dia-voorstelling die ik nu op mijn huidige PC krijg voorgeschoteld! :P

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:43

Fordox

00101010

Geen matches

This makes me sad..
Hij heeft eigenlijk wel gelijk tot op zekere hoogte. We zien alles wel wanneer de FPS module en AC2.0 uitkomen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Case_C
Geen matches
Fordox schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:52:
[video]
This makes me sad..
Hij heeft eigenlijk wel gelijk tot op zekere hoogte. We zien alles wel wanneer de FPS module en AC2.0 uitkomen.
Angry Jingles :P , maar serieus dit is in de basis enkel een rage op de heel onhandig gekozen naam Starcitizen 1.1 . Blijkbaar volgt hij SC niet op de voet, dus dan is het logisch dat je niet op de hoogte bent van de voortgang van alles. IMO is dat niet echt handig als je wel filmpjes wil maken over de voortgang en schepen.

En RSI als ontwikkelaar van SC seriously Jingles? Ik dacht dat hij nogal op de feiten was?

Maar we gaan het wel zien met de release van de FPS binnenkort :) .

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Geen matches
Damn hebben jullie de laatste aflevering gezien van The Wonderful World Of Star Citizen? zit aan het eind een fan art / concept art in van een repair en medical vessel. ziet er zo super gaaf uit. ik hoop dat SC zoiets gaat bouwen. zou zo mn Carrack er voor omsmelten :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Ja dat repair schip was erg gaaf, fanmade goodness!
Case_C schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:20:
[...]

Angry Jingles :P , maar serieus dit is in de basis enkel een rage op de heel onhandig gekozen naam Starcitizen 1.1 . Blijkbaar volgt hij SC niet op de voet, dus dan is het logisch dat je niet op de hoogte bent van de voortgang van alles. IMO is dat niet echt handig als je wel filmpjes wil maken over de voortgang en schepen.

En RSI als ontwikkelaar van SC seriously Jingles? Ik dacht dat hij nogal op de feiten was?

Maar we gaan het wel zien met de release van de FPS binnenkort :) .
Die video hierboven heb ik ook bekeken, ik vond het wel mooi om te zien hoe die rant over dit en dat en dan loopt die door het schip heen en alles lijkt vergeten te zijn, dan is het oooh en aaaaah. Haha, dat is inderdaad dus wat StarCitizen met je doet.

Maar hij heeft wel gelijk op een aantal punten, vooral als je de AC vergelijkt met een jaar geleden. Sommige dingen lijken gewoon niet op te schieten.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Wat schiet er niet op dan? Ik vind AC echt dag en nacht verschil vergeleken met een jaar geleden.

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:39
Geen matches
Advocaat van de duivel: "Nou ja, het is nog steeds een beetje rondvliegen en op elkaar schieten, of dat met die alien waves, of racen. En dat allemaal maar in 3 maps. Nou dat kon een jaar geleden ook al..." ;)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Als er 10 maps in zaten waren we ook nog steeds niet tevreden. :) En wat er in AC bij komt zegt natuurlijk niks over de progressie van de game als geheel, want lang niet alles wordt meteen speelbaar voor backers.

• Case_C
Geen matches
Kijk maar naar de hoeveelheid objecten in de maps. Vorig jaar kon je die nog op 1 hand tellen, nu zie je door het debries je targets niet eens meer :P . Astroids zijn ook gigantisch gave elementen geworden in de map waar je je in en om kan verbergen.

Alle systemen beginnen steeds meer vorm te krijgen en werken al heel goed samen. De doorstroom naar de PU word op deze manier alleen maar makkelijker.

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Geen matches
Ik vind sowieso dat mensen veel teveel zeuren op die game. Een game, vooral een game van deze scope, ontwikkelen kost nou eenmaal tijd en moeite. Enige verschil is dat de meeste games pas publiek worden gemaakt als ze al halverwege zijn en we hier vanaf het begin mee kijken.
We zitten nu op iets van 4 jaar? Waarvan ze in het begin ook nog eens met een klein team zaten. Zolang we voortgang zien (en dat zien we genoeg volgens mij) is er volgens mij weinig aan de hand. Menig game heeft in het verleden een stuk langer in ontwikkeling gezeten.

We mogen blij zijn dat we deze speeltuin mogen gebruiken ipv te zeiken over dat we nog steeds geen schommel hebben gekregen.

Maargoed, das mijn mening, die overigens niet gericht is op iemand hier :P

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Oraijon schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:45:
We zitten nu op iets van 4 jaar?
Nog lang niet. We zitten nu op 2,5 jaar ofzo (vanaf okt. 2012). Nog minder als je de opbouw van de studio's meerekent.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Mij hoor je niet klagen. Liever lang en goed werk. Dan alles maar half :) en als ik er geen vertrouwen in had. Dan had ik ook zeker niet zitten pledgen.

• Pretender
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06-2023
Geen matches
Het schiet inderdaad niet erg op. kan me voorstellen dat mensen dat gaan zeggen. er zijn niet zoveel veranderingen tegenover de Arena Commander vorig jaar. Laten we hopen dat de FPS module snel uitkomt.

• JJvdM
Geen matches
Cygnitr0n schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:51:
Mij hoor je niet klagen. Liever lang en goed werk. Dan alles maar half :) en als ik er geen vertrouwen in had. Dan had ik ook zeker niet zitten pledgen.
Idem dito. Verder is het volgen van de ontwikkeling ook razend interessant. Zoals we allemaal betrokken worden bij de bouw, is op zich bijna een pledge waard!

• Oraijon
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Nog lang niet. We zitten nu op 2,5 jaar ofzo (vanaf okt. 2012). Nog minder als je de opbouw van de studio's meerekent.
My point exactly :)
Moest zelf ook ff op wikipedia nakijken wat het was, daar stond 2011.

Reactie was ook voornamelijk denk ik reactie op de zeur topics op het forum wat er door die jingles video een beetje uit kwam toen hij over de UI begon "the ui of SC isnt that great".. who fucking cares? het is een pre-pre-pre-alpha :P

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:23
Geen matches
Star Citizen ziet er gigantisch veelbelovend uit. Af en toe volg ik het nieuws hierover en steeds ben ik weer verbaasd over de grootte van het spel en de ambitie van de developers. Ik begrijp dat het interessant kan zijn om nu al te spelen, maar ik vind het niet erg prettig om een alpha te spelen; heeft iemand een ruwe schatting voor de release date van dit spel?

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Pretender schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:55:
Het schiet inderdaad niet erg op. kan me voorstellen dat mensen dat gaan zeggen. er zijn niet zoveel veranderingen tegenover de Arena Commander vorig jaar. Laten we hopen dat de FPS module snel uitkomt.
Nou ik vind het voor 2,5 jaar best wel opschieten.
Oraijon schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:56:
[...]

My point exactly :)
Moest zelf ook ff op wikipedia nakijken wat het was, daar stond 2011.
Het jaar voor de presentatie in okt 2012 hebben ze besteed aan het prototype die tijdens de presentatie werd getoond, waarmee ook de eerste backers zijn binnen gehaald. Misschien dat ze daar die 2011 vandaan halen. Maar alles wat in die prototype zat is daarna opnieuw opgebouwd, dus ik zou dat niet als ontwikkeltijd meerekenen. :)

• Brandonchat
Geen matches
Om mijn mening ook even te geven. :p Ze hebben volgens mij AC snel gemaakt en unpollished snel beschikbaar gesteld aan het publiek. Daarna zijn ze begonnen met verbeteren. Waarom kunnen ze dat ook niet met de FPS doen? Volgens mij steken ze nu veel tijd in de FPS zonder dat wij die "early access" hebben en stellen ze een pollished versie van FPS beschikbaar. Ik denk dat ze de FPS wel eerder beschikbaar hadden kunnen stellen (zeker na het zien van de demo's).

• Case_C
Geen matches
Brandonchat schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:04:
Om mijn mening ook even te geven. :p Ze hebben volgens mij AC snel gemaakt en unpollished snel beschikbaar gesteld aan het publiek. Daarna zijn ze begonnen met verbeteren. Waarom kunnen ze dat ook niet met de FPS doen? Volgens mij steken ze nu veel tijd in de FPS zonder dat wij die "early access" hebben en stellen ze een pollished versie van FPS beschikbaar. Ik denk dat ze de FPS wel eerder beschikbaar hadden kunnen stellen (zeker na het zien van de demo's).
Dat is nu precies wat ze niet hebben gedaan. Arena Commander hebben ze 6 maanden vertraagd om het op te poetsen. Dus als de FPS slechts 4 weken later uit zou komen als dat verwacht werd valt dat reuze mee.

En met demo's kan je altijd de game-breaking bugs makkelijk vermijden, met een release kan dat niet. En als iets niet goed werkt komt er altijd een shitstorm aan kritiek :P .

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 26-03-2015 12:08 ]

• Brandonchat
Geen matches
maar denk je niet dat ze de FPS al beschikbaar hadden kunnen stellen nadat ze de demo hadden laten zien? Ok, het is dan nog wel niet af, maar dat was AC ook niet toen ze het beschikbaar stelden. :)

zeker ook omdat cryengine gemaakt is voor FPS, dus je zou toch denken dat de ontwikkeling daarvan sneller/soepeler zou verlopen.

[ Voor 25% gewijzigd door Brandonchat op 26-03-2015 12:10 ]

• Case_C
Geen matches
Brandonchat schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:09:
maar denk je niet dat ze de FPS al beschikbaar hadden kunnen stellen nadat ze de demo hadden laten zien? Ok, het is dan nog wel niet af, maar dat was AC ook niet toen ze het beschikbaar stelden. :)

zeker ook omdat cryengine gemaakt is voor FPS, dus je zou toch denken dat de ontwikkeling daarvan sneller/soepeler zou verlopen.
Ze hadden het zeker kunnen doen. Maar het zou heel onverstandig zijn om een 'kale' variant van de FPS uit te brengen. Dat zorgt weer voor een heleboel negatieve geluiden rond de game...

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
De release van de eerste AC liep alles behalve soepel. Grotendeels omdat ze opeens besloten om de server backend toch voor de release van AC op te bouwen (degene die standaard in de Cryengine zit zuigt namelijk behoorlijk hard). Achteraf is dit de goede beslissing geweest. De boosheid van toen werd imo meer veroorzaakt door de gebrekkige communicatie vanuit CIG hierover.

Met de FPS heb je veel van die problemen niet meer, dus ik verwacht dat de release daarvan veel soepeler zal gaan.

• Oraijon
Geen matches
[b]mac-rolec schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:03:Het jaar voor de presentatie in okt 2012 hebben ze besteed aan het prototype die tijdens de presentatie werd getoond, waarmee ook de eerste backers zijn binnen gehaald. Misschien dat ze daar die 2011 vandaan halen. Maar alles wat in die prototype zat is daarna opnieuw opgebouwd, dus ik zou dat niet als ontwikkeltijd meerekenen. :)
Oh dat klinkt wel bekend inderdaad. Had het heel even vluchtig opgezocht :P

• Lazarus71
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:59
Geen matches
Zoals geadviseerd voor de laatste update van SC wil ik alles eerst uninstallen.
Wat denk je; mijn 'uninst.exe' is foetsie.

Hopelijk kan iemand mij dit bestand doormailen/sturen.

Ik ben er niet gerust op om alles handmatig uit het register te gaan vissen in de hoop dat er straks na herinstallatie geen onverklaarbare vastlopers ontstaan.

Graag DM redders in nood

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik heb gewoon SC vanuit de launcher opnieuw laten downloaden en installeren, werkte prima.

• Lazarus71
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:59
Geen matches
Dat is ook een optie.
Dan kan ook daarna nog een uninstall proberen met daarna herinstallatie.

Verwijderd

Geen matches
Case_C schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:30:
Ze hadden het zeker kunnen doen. Maar het zou heel onverstandig zijn om een 'kale' variant van de FPS uit te brengen. Dat zorgt weer voor een heleboel negatieve geluiden rond de game...
Ze brengen de onderdelen uit om te testen en ook de mensen te enthousiasmeren (lees zieltjes winnen).

Vergeet ook niet dat ze in het begin nog met een beperkt team moesten ontwikkelen en nu pas een jaar vol stoom met een groot team kunnen werken aan een spacesim, shooter en single player campaign.
En dan nog lopen ze tegen grenzen aan van wat mogelijk is.
Dat ze dat team in Frankfurt erbij hebben voor Cryengine geeft al aan dat ze de bestaande software flink moeten verbouwen om het zo aan te passen dat het praktisch het beste werkt.

Je kan het vergelijken met huizenbouw. Als je een prefab woning in elkaar klutst kan dat in een paar weken.
Als je zelf een woning gaat bouwen zonder tekening en die gaande het project bedenkt dan duurt het flink langer eer je gaat herkennen hoe het huis eruit gaat zien. En als tijdens de bouw ook nog eens muren gaat slopen omdat de bakstenen te lelijk zijn dan duurt het ook ietsje langer. :)

• JJvdM
Geen matches
Verrassend treffende vergelijking :) d:)b

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Ze brengen de onderdelen uit om te testen en ook de mensen te enthousiasmeren (lees zieltjes winnen).
17 woorden 1+7 = 8 /2.0AC = 4
4 - Verkoop Ziel = 3
Half life 3 confirmed. 8)

//Ontopic:
Ik vind de term zieltjes winnen wel een beetje heftig, ook tussen de regels door. Gewoon WYSIWYG.
Vind je het leuk en ben je geënthousiasmeerd dan doe je een pledge of je wacht tot het spel uit komt.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Vanguard blabla @ 23m45s

https://youtu.be/uU_48DSOR1k?t=23m45s

[ Voor 5% gewijzigd door Cogency op 26-03-2015 17:07 ]

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:20
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/mfbgspybd/vanguard.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/6q9h2dl1z/vanguard_2.jpg
Een inklapbare modus voor het jumpen?

:9~

[ Voor 45% gewijzigd door SgtPoen op 26-03-2015 17:35 ]

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Geen matches
Ik ben nu de gelukkige eigenaar van een Mustang alpha starter pack en een 300I stand alone.

Maar hoe werkt de insurance? Wanneer de game is gereleased kan ik dan zovaak dood gaan als ik wil en alles terug krijgen of puur de hull+mods die standard erop zitten?

[ Voor 48% gewijzigd door dudee op 26-03-2015 17:41 ]

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Alleen de standaard meuk.

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-01 18:51

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Geen matches
Of voor als je niet op een planeet met atmosfeer bent ;)

• dudee
Geen matches
Bedankt!

Tevens zijn er ook leuke Nederlandse organisations?

• SgtPoen
Geen matches
Djesse8999 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:57:
[...]

Of voor als je niet op een planeet met atmosfeer bent ;)
Niet alleen de vleugels klappen in, kijk ook naar de turret.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen matches
dudee schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:33:
[...]

Bedankt!

Tevens zijn er ook leuke Nederlandse organisations?
https://robertsspaceindustries.com/orgs/GOT

;)

• dudee
Geen matches

• Case_C
Geen matches
dudee schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:55:
[...]

Danku wat doet GOT org precies?
Gelijk maar even uit het manifesto;

Primary disciplines
  • Exploration – the organisation seeks and gathers vast riches of the verse in terms of minerals, intelligence and wealth.
  • Protection – defending the interest of our organisation, be it trade, exploration or mining.
  • Trading – we sell our acquired cargo at the best prices in the far reaches of space.
Secondary disciplines
  • Bounty Hunting
  • Fine tuning spacecraft
  • Mining
  • Salvage
Verder willen we missies faciliteren zodat Tweakers leuk en gemakkelijk met elkaar kunnen samenspelen :) .

• Basekid
Geen matches
dudee schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:55:
[...]

Danku wat doet GOT org precies?
Nu nog niet veel :P

We spelen soms wat potjes met wat mensen maar het idee is dat we een soort exploring/mining/PvE guild worden

• Case_C
Geen matches
Basekid schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:11:
[...]

Nu nog niet veel :P

We spelen soms wat potjes met wat mensen maar het idee is dat we een soort exploring/mining/PvE guild worden
Zo ook vanavond :) , vanaf half 9 op de TS:

ts.gotinc.nl
password: gotinc
(hopelijk zit het een beetje mee met de servers...)

• Basekid
Geen matches
Ik denk dat ik mijn game van PoE wel even kan onderbreken daarvoor :P

• SgtPoen
Geen matches
Vanguard animations:

• dudee
Geen matches
Case_C schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:11:
[...]

Gelijk maar even uit het manifesto;

Primary disciplines
  • Exploration – the organisation seeks and gathers vast riches of the verse in terms of minerals, intelligence and wealth.
  • Protection – defending the interest of our organisation, be it trade, exploration or mining.
  • Trading – we sell our acquired cargo at the best prices in the far reaches of space.
Secondary disciplines
  • Bounty Hunting
  • Fine tuning spacecraft
  • Mining
  • Salvage
Verder willen we missies faciliteren zodat Tweakers leuk en gemakkelijk met elkaar kunnen samenspelen :) .
De carebears van SC, net wat voor mij.

Ik zal ff aanmelden, heet DutchCaptain

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Geen matches
Voor de mensen die het gemist hebben en interesse hebben:
In de 1.1 release zaten er credentials van een JIRA account waarmee er iemand hun hele interne planning heeft kunnen screenshotten. In de spoiler tag een mirror van die screenshots.

Opgelet: deze bevat spoilers (zoals de namen van de Squadron 42 missies).

Members only: Google Drive mirror
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Case_C
Geen matches
AndrewBourgeois schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:40:
In de 1.1 release zaten er credentials van een JIRA account waarmee er iemand hun hele interne planning heeft kunnen screenshotten. In de spoiler tag een mirror van die screenshots.

Ehm de SQ42 Alpha is al gereed en krijgt zijn release 25 Juni? Ik dacht dat ze daarmee direct naar full-release gingen zonder alpha/s en beta/s ?

Ah bedankt mooleto :P , tijd om te gaan slapen voor mij :O

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 26-03-2015 22:49 ]

Verwijderd

Geen matches
Dat zijn interne alpha's en betas.

• Oraijon
Geen matches
Ben er nog niet helemaal uit wat ik van de vanguard vind qua looks, beetje... weird sleek... had hem iets bulkier en beefier verwacht. Achterkant is raar dun vooral.

Maar ff nachtje over slapen, zal em toch wel kopen uiteindelijk :P

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
AndrewBourgeois schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:40:

Wow, als ik het goed begrijp krijgen we volgende week een leuke week mbt releases?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Geen matches
Ik denk dat ik ook voor de Vanguard ga, even kijken wat de stats zijn in ieder geval.

Het schip lijkt me perfect om escorts te vliegen en bounty hunten.

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:10

Sturmovik177

Vroem

Geen matches
Ook even aangemeld als affiliate member van GOT :)

Ingame handle: McWabbit

Oink

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 23:27:
Ik denk dat ik ook voor de Vanguard ga, even kijken wat de stats zijn in ieder geval.

Het schip lijkt me perfect om escorts te vliegen en bounty hunten.
Dat is precies wat ik in gedachte had. :9
Vandaag zullen we het zien :)

• JJvdM
Geen matches
Ik ben nog niet zo overtuigd door de concepts. Ik vind hem er ook wat licht uit zien. Ik ben erg benieuwd naar de specs.

Wel jammer, want tot eergisteren had ik hem, in m'n hoofd tenminste, al gekocht...

• Case_C
Geen matches
En bij deze de opgewerkte RtV met de belangrijkste info bovenaan:

En ik heb een donkerbruin vermoeden dat de Reliant na release het schip is wat iedereen heeft :P . Een LTI schip voor 'maar' 40/50 dollar? Want het blijft een starter.
  • Hull E confirmed. (A = station wagon, B = box truck/RV, C = tractor trailer, D = between C and E, E = Supertanker)
  • REC is a bit too easy to earn currently. Will be adjusted.
  • Avenger variants will be a little longer… Squadron 42 is the focus right now.
  • The Cutlass can land in an Idris. As can a Hornet. The Orion can’t.
  • The MISC Reliant will have an LTI concept sale. - Reliant will be different. It will be added permanently to the store as soon as it is flight-ready. Will appear in the Fly Now screen with the other starters. Will be made quickly and likely go from Hangar to Flight fairly quickly
  • Vanguard sale tomorrow, fry-free week for Gladius tomorrow, Vault Update will go up, 1.1a will be today or next week.
  • Server issues
  • It’s great news all around, even though it’s slowing some people down. Working on 1.1a that should fix some issues. It’s a good problem that too many people want to play though.
  • Vanguard release tomorrow, waiting for release renders.
  • Entire community team is now addicted to ‘Star Wars Card Trader’. It destroys lives.
  • Soon we’ll see things from the German office. They’re putting together a video walkthrough. An intro will be shot with CR later today. The guy editing the piece is the same guy who did the Hornet commercial and all the early commercials. Should be a good walkthrough.
  • Subscriber perks are coming along nicely, should be revealed next week or so. Before they switch to a third year of subscription, they want to reward folks for now. Awarding REC so that subscribers can fly any ship for 7 days, instead of one.
  • REC balance, Right now, REC is simply based on the current price on the website. 10% of the UEC, and UEC is 1000x a dollar or something.
  • Ship Prices in REC are not based on what the ships will cost in the PU, just based on what they’re costing on the site right now. The prices will change significantly when the economy is implemented.
  • You cannot buy game-character slots with in-game credits. That’s something you’ll have to buy with money outside of the game.
  • Limited ships will be “in and out” for rent with REC just like they are “in and out” in terms of being for sale.
  • These will be available more often through REC than they are for sale on the Site though. More chances to rent with REC than buy with Cash.
  • New Starfarer art came in last night. They will “find a way to share this”.
  • Ship Design is a LONG process to make changes. They capture feedback, send it to the artists, and then see back. They make multiple passes at things.
  • CIG look at all feedback. Just because they haven’t addressed something you’re concerned about, doesn’t mean they aren’t looking at it.
  • Won’t make every change fans want.
  • Making a pass at the Freelancer and Constellation right now, because they need changes. The Retaliator will get changes as well, but it takes time. It won’t come tomorrow.
  • It sounds annoying, but they have to be measured with it. Things have to be fixed in the best way for the most people, but also they have to stay true to the vision for the game. They’re not ignoring any feedback. If we know about it, Devs know about it.
  • Eddie Del Rio is working on the concept for the Endeavour. He did the Xi’An Scout.
  • For all the arguing that came with REC, it’s pretty cool that CIG take part of the team, changed their schedule, and now they’re figuring out how it works with us. REC was not part of the plan, but Feedback from the Fans said it was needed.
  • Ben forgot the Vault Update yesterday, he will put it up today.
  • Narrowing down on a release date for FPS launch. Will do an AtV/RtV from Denver.
  • Travis says the FPS is looking very good, much more polished. Lots more work on animations, characters will be very smooth once it gets out.
  • argest ever dev playtest with the FPS yesterday. (for CIG). Very smooth sailing with FPS so far.
  • A reminder of the rule. If it’s a concept sale, the ship has LTI. Makes up for the fact that there might be 8 months before you see the ship again. It’ll be cheapest in the concept sale as well. It goes up a bit in price for the Hangar sale. The earlier you pledge, the more they can put the money pledged into the game.
  • There are always three types of sales. Concept, with LTI. Hangar-ready, with 6 months, flight-ready, with 6 months.
  • Vanguard is 250$.
  • If you want to know what the Vanguard is, check out today’s AtV.
  • Yes, the completionist package includes the Vanguard.
  • They’re working on having ‘shoulder patches’ things for FPS. Part of the character customization stuff..
  • Balancing input control methods will be ongoing till, and probably after, launch. There are plans to balance mouse / keyboards. Changes to Mounts / Gimbals falls under that.
  • They’re in Alpha right now. They’re looking at ways to make things as nuanced as possible in the final game.
  • Ben will try to get some new images of the Idris, being polished up in Foundry 42.
  • Crucible and other ships are being doled out to concept artists.
  • We’ll see the Herald again soon. It’s being put into the game as we speak. It’s in SQ42 chapter 1.
  • Chris is headed to the UK this weekend. He will be there for THREE MONTHS as he will be directing the big performance capture shoot for Squadron 42.
  • CIG have dealt with the issue of the Reddit leak. It’s off site, they’re not going to censor it. Even if CIG hate it, Reddit can do its own thing. Reddit’s organic. It’s in the hands of legal now.
  • Starfarer mid-space refueling will probably be similar to mid-air refueling as it is in real life now, but it’ll probably be pretty automatic. It’s not another skill that needs to be learned.
  • The Idris Landing ability is an ongoing term of debate. It will still have protection – same protection as being in a Hangar – but they don’t have a definite option. Still plenty of time before that’s needed.
  • There may be the option between manual and automatic for mid-space fueling. There’s no downside to doing automatic, though it might be needed sometimes because something’s damaged or something.
  • UEE Environment Coat, like all clothing customization options, will have an impact on your character. In this case… protecting from environmental hazards somewhat.
  • Alexis shoots every enemy in FPS games in the crotch. Alexis: “It got the job done.”
  • Merchantman – it’s coming.
  • Working on creating “better” events with a lot more stuff to do, more information on what you will get and what you will see. Make them more comprehensive. Not particularly happy with how PAX East and SXSW went.
  • They’d like to do Star Citizen trading cards someday. Can’t tell if serious. (Nehkara thinks serious) (So does Aieris_)
  • No plans to do refunds for REC items bought during 1.1 server issues. We’re earning more REC than planned, that makes up for it.
  • CRAB PLUSHY required.
  • Both velcro and snap-back Star Citizen hats coming SoonTM!
  • They’re aware of 1.1 naming concerns. It’s an internal debate right now. Some people want it alpha 1.1, some people want it 0.1.1. In the past, they worried about it in the past. Internally they just called it 1.1. But fans consider it to be a marketing designation, when it’s not, it’s just what they call it. Ongoing debate, probably more information next week.

• Oraijon
Geen matches
Dank voor de RtV samenvatting :)

Moet na een nachtje slapen toegeven dat de Vanguard me steeds minder tegenstaat. Its growing on me.
Vond de P-38 Lightning ook altijd al tof en de gelijkenis is natuurlijk wel zichtbaar. Carrack er maar uitgooien dan, Hornet ook en dan Retaliator laten unmelten (24 maanden insurance is nog steeds beter dan 6 :P).

Concept sale zal wel vanavond tussen 5 en 6 beginnen denk ik?

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 08:36:
En bij deze de opgewerkte RtV met de belangrijkste info bovenaan:

En ik heb een donkerbruin vermoeden dat de Reliant na release het schip is wat iedereen heeft :P . Een LTI schip voor 'maar' 40/50 dollar? Want het blijft een starter.

[...]
Hey dat is vreemd. Bij Imperial News Network hebben ze een andere interpretatie van dat stukje RtV
– There are always three types of sales. Concept, with LTI. Hangar-ready, with 6 months, flight-ready, with 6 months.

– Reliant will be different. It will be added permanently to the store as soon as it is flight-ready. Will appear in the Fly Now screen with the other starters. Will be made quickly and likely go from Hangar to Flight fairly quickly.
Heeft de mustang trouwens ooit een concept sale gehad?

• Oraijon
Geen matches
[b]Tylocke schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:18:
Heeft de mustang trouwens ooit een concept sale gehad?
Daar was destijds een vote over geweest, schijnbaar is toen No gekozen.
Weet niet meer hoe of waarom :P

• Case_C
Geen matches
Tylocke schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:18:
[...]
Hey dat is vreemd. Bij Imperial News Network hebben ze een andere interpretatie van dat stukje RtV
[...]
Hoezo? Dit zegt INM: – The MISC Reliant will have an LTI concept sale. (INM is stiekem ook mijn bron, enkel haal ik de "onzin" dingen eruit)

De prijs die ik noem is gewoon mijn eigen speculatie van wat een stand-alone starter met LTI zou kosten.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Wel leuk artikeltje op Polygon:
http://www.polygon.com/fe...5/star-citizen-kill-video

Ik heb gisterenavond laat 2 Omnisky's op de vleugels en een turret op de neus van mijn standaard Hornet gezet. Wat een verschil in firepower! De Omnisky's hebben wel minder fire rate, maar ze hebben veel damage en enorme range.

Dan realiseer je je wel hoe underpowered de basisopstelling van de schepen is.

• Oraijon
Geen matches
Leuk stuk inderdaad, vanochtend al gelezen.

Standaard equipment hangt idd wel aan de onderkant van het spectrum. Had al gelezen dat de standaard equipment op een schaal van 1-10 ongeveer op 2 zou liggen, 3 voor premium schepen. Genoeg ruimte voor verbetering dus.
Geeft eigenlijk ook wel een beetje aan hoe insignificant LTI is. Zodra je je equipment gaat vervangen (al vrij snel dus volgens mij) heb je er eigenlijk niks meer aan omdat je dan extra insurance wilt voor het nieuwe spul op je ship.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:34:
[...]

Hoezo? Dit zegt INM: – The MISC Reliant will have an LTI concept sale. (INM is stiekem ook mijn bron, enkel haal ik de "onzin" dingen eruit)

De prijs die ik noem is gewoon mijn eigen speculatie van wat een stand-alone starter met LTI zou kosten.
Pffft, ik heb koffie nodig. Ik werd op het verkeerde spoor gezet door de tekst The Reliant will be different. Dank voor de opheldering!

• Case_C
Geen matches
Tylocke schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:05:
[...]

Pffft, ik heb koffie nodig. Ik werd op het verkeerde spoor gezet door de tekst The Reliant will be different. Dank voor de opheldering!
Ik was al bang dat ik iets verkeerd had geinterpeteerd :P , kan namelijk niet wachten tot ik een space-taxi met LTI heb :P .

Dan gaat de DUR eruit voor de MISC Reliant + Hull B hoewel dat 2 schepen met hetzelfde doel zijn...
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:57:

Ik heb gisterenavond laat 2 Omnisky's op de vleugels en een turret op de neus van mijn standaard Hornet gezet. Wat een verschil in firepower! De Omnisky's hebben wel minder fire rate, maar ze hebben veel damage en enorme range.

Ook een tip, koop geen rattlers... ze zien er cool uit maar doen geen flikker :P . Gewoon missiles met een hoge velocity, dan heb je meer kans op frontale hits :) .
Oraijon schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:05:
Leuk stuk inderdaad, vanochtend al gelezen.

Standaard equipment hangt idd wel aan de onderkant van het spectrum. Had al gelezen dat de standaard equipment op een schaal van 1-10 ongeveer op 2 zou liggen, 3 voor premium schepen. Genoeg ruimte voor verbetering dus.
Geeft eigenlijk ook wel een beetje aan hoe insignificant LTI is. Zodra je je equipment gaat vervangen (al vrij snel dus volgens mij) heb je er eigenlijk niks meer aan omdat je dan extra insurance wilt voor het nieuwe spul op je ship.
Klopt, maar het is een leuke gedachte :) . Maar op mijn Carrack ben ik er wel blij mee :) , daarop gaat het zowieso veel schelen.

[ Voor 64% gewijzigd door Case_C op 27-03-2015 10:16 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:57:

Mijn favoriete setup op de 315p was dan ook 3 Omnisky's VI. En in de oude situatie nog allemaal gimballed.

Moet je voor de gein maar eens zoveel mogelijk Omnisky's icm Badger repeaters (of heet die size 1 anders) op een Super Hornet zetten. More Dakka = more fun :D
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:11:
[...]

Ik was al bang dat ik iets verkeerd had geinterpeteerd :P , kan namelijk niet wachten tot ik een space-taxi met LTI heb :P .

Dan gaat de DUR eruit voor de MISC Reliant + Hull B hoewel dat 2 schepen met hetzelfde doel zijn...

[...]

Ook een tip, koop geen rattlers... ze zien er cool uit maar doen geen flikker :P . Gewoon missiles met een hoge velocity, dan heb je meer kans op frontale hits :) .

[...]

Klopt, maar het is een leuke gedachte :) . Maar op mijn Carrack ben ik er wel blij mee :) , daarop gaat het zowieso veel schelen.
Ik zou de Reliant voornamelijk voor CCU kopen. LTI op kleinere (goedkopere) schepen is leuk maar ik denk dat het juist een meerwaarde op de grotere schepen heeft vanwege de hogere verzekeringen.

Hoe dan ook wel leuk maar door de Reliant met LTI aan te bieden gaat het unieke van LTI er ook wel een beetje af. Aan de andere kant, het is natuurlijk al lang niet zo uniek meer dus echt een ramp is het nou ook weer niet.

Ik ben wel benieuwd hoe de reliant eruit gaat zien. De Vanguard is wel leuk en hij heeft wel iets gevaarlijks maar het is niet mijn type schip. Het is erg gaaf hoe het schip zich kleiner kan maken zodat hij toch kan landen op een ander schip zoals een carrier (of misschien een Idris?)

[ Voor 46% gewijzigd door Tylocke op 27-03-2015 10:58 ]

• Case_C
Geen matches
Tylocke schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:50:
Ik ben wel benieuwd hoe de reliant eruit gaat zien. De Vanguard is wel leuk en hij heeft wel iets gevaarlijks maar het is niet mijn type schip. Het is erg gaaf hoe het schip zich kleiner kan maken zodat hij toch kan landen op een ander schip zoals een carrier (of misschien een Idris?)
De Cutlass kan het, dus misschien kan de Vanguard het ook :) .

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Tylocke schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Mijn favoriete setup op de 315p was dan ook 3 Omnisky's VI. En in de oude situatie nog allemaal gimballed.

Moet je voor de gein maar eens zoveel mogelijk Omnisky's icm Badger repeaters (of heet die size 1 anders) op een Super Hornet zetten. More Dakka = more fun :D
Ik heb op de neus turrets nu inderdaad size 1 repeaters (ik haal ze altijd door elkaar badgers/bulldog). Dat is een mooie combinatie. Je zou eventueel in de plaats van de turret ook een enkele fixed size 2 kunnen doen.
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Waarschijnlijk kan het wel. Alleen het voordeel van de Vanguard is juist de massive fuel tanks die je dan teniet doet. Daardoor is ie als carrier fighter wel juist in het nadeel tov andere fighters.

• Case_C
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:07:
Waarschijnlijk kan het wel. Alleen het voordeel van de Vanguard is juist de massive fuel tanks die je dan teniet doet. Daardoor is ie als carrier fighter wel juist in het nadeel tov andere fighters.
Bigger explosions als tie ploft dus :p .

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 27-03-2015 11:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:11:
[...]

Ah toch niet zo goed bevallen dus. Volgende keer idd naar een missile upgrade kijken.

Kan morgen nog wel een potje doen trouwens.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2025
Geen matches
Oraijon schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:30:
[...]

Daar was destijds een vote over geweest, schijnbaar is toen No gekozen.
Weet niet meer hoe of waarom :P
er is toen nog gevote vanwegen LTI en de potentie om dan te kunnen CCUen naar schepen die alleen voor OB en VB met LTI zijn.
Dat was toen LTI nog exclusief was en nooit meer terug zou komen.
Vervolgens werd de regel veranderd naar alles wat in concept is krijgt LTI mee (en daarmee kan aangenomen worden dat er naar en van ge-CCU-ed kan worden)
Dus wanneer je nu een starter schip krijgt met LTI wat je kan CCU-en dan kan je dus elk schip wat je wil als LTI versie krijgen (wellicht iets duurder dan origineel)

• dudee
Geen matches
Pff net wat rond gevlogen, tering wat is dat moeilijk met de muis..

• Bornhald
Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Was laatste stukje ATV niet de Vanguard, had hem in ieder geval al gezien,
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5XQHGE3.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VfT3YDh.png

• Case_C
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:23:
[...]

Ah toch niet zo goed bevallen dus. Volgende keer idd naar een missile upgrade kijken.

Kan morgen nog wel een potje doen trouwens.
Heb gisteren nog wel 1100 REC weten te scoren met een potje BR :) , dus zit weer boven de 5K REC. Nog 2 size 1 Omnisky's en beter missiles en ik kan erweer tegen :D .
dudee schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:39:
Pff net wat rond gevlogen, tering wat is dat moeilijk met de muis..
Je kan je ook nog verdiepen in alle verschillende flight-modussen. Als je het eenmaal doorhebt is het prima vliegen met de muis :P , hoewel je wel veel moet vegen.
Bornhald schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Was laatste stukje ATV niet de Vanguard, had hem in ieder geval al gezien,
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaja ik had 'm ook al gezien :P, hij staat ook bovenaan de laatste pagina in een filmpje, maar de vergelijking qua grote met andere schepen is er nog niet. Dus over werkelijke afmetingen valt nog niet heel veel te zeggen.

• dudee
Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:46:
[...]

Heb gisteren nog wel 1100 REC weten te scoren met een potje BR :) , dus zit weer boven de 5K REC. Nog 2 size 1 Omnisky's en beter missiles en ik kan erweer tegen :D .

[...]

Je kan je ook nog verdiepen in alle verschillende flight-modussen. Als je het eenmaal doorhebt is het prima vliegen met de muis :P , hoewel je wel veel moet vegen.

[...]

Jaja ik had 'm ook al gezien :P, hij staat ook bovenaan de laatste pagina in een filmpje, maar de vergelijking qua grote met andere schepen is er nog niet. Dus over werkelijke afmetingen valt nog niet heel veel te zeggen.
Dat zal ik doen en anders moet ik ja maar zo'n mooie X-55 halen :)
Duur maar gvd wat ziet die er mooi uit.

• Bornhald
Geen matches
Case_C schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:46:
[...]

Ik vind hem wel vet, ben aan het bedenken wat te smelten om hem te nemen.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Wat zal de MISC Reliant LTI gaan kosten? Zelfde als de Mustang/Aurora?

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Cogency schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:13:
Wat zal de MISC Reliant LTI gaan kosten? Zelfde als de Mustang/Aurora?
Ik verwacht iets duurder. Zit ook wat alien tech in volgens mij. :)

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Geen matches
Hehe ok... Dammit, iemand AMD package met Cutlass kopen. :+
Ik kan het echt niet goed praten om nu weer een schip met pakket te kopen... hahaha

• Bornhald
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:15:
[...]

in de freelancer toch ook?

• Case_C
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:15:
[...]
Bornhald schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:17:
[...]
in de freelancer toch ook?
Volgens mij alleen in de Freelancer, maar het is niet vreemd als MISC het in meerdere schepen kan/zou stoppen.
Pagina: 1 ... 31 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.