iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.325 views

Onderwerpen

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-12 13:52

Phydomir

Dennis

Dat zou mooi zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12 17:42

derx666

mecker ende blaet

Grin, op f1today.net staat ook het bericht dat iRacing de MP-30 krijgt. En dan de reacties :) P-Cars is beter, AC is beter enz enz... pffff...
AC is leuk, maar kwa physics vind ik het persoonlijk niet in de buurt komen van iRacing. iRacing is bij lange na niet perfect, maar wat mij betreft op dit moment beter dan de rest. AC heeft wel wat leuke extra's die de immersion ten goede komen (zoals daadwerkelijk gerammel van kiezel als je door de grindbak gaat, en ik denk dat de ffb over de curbs wat beter aanvoelt). Maar ik vind de ffb in AC vooral heel erg gedempt aanvoelen tov iRacing.
PCars kan ik niks over zeggen, die heb ik nog nooit gereden. Wat ik ervan hoor is dat je dat meer moet vergelijken met Forza en GT6, maar of dat klopt weet ik niet.
Het enige wat kwa feeling voor mij in de buurt komt van (of op gelijke voet staat met) iRacing is GSC-Extreme. Oude RF1 engine, maar dan zonder het gedoe om voor elke auto enz de realfeel en whatever plugin settings goed te zetten. Lekker driften met de Formula V :) Het voordeel wat iRacing heeft is dat ze gewoon een goed gereguleerde online competitie hebben, en omdat iRacing best prijzig is (lijkt) is de instap drempel een stuk hoger, en zul je minder snel last hebben van prutsers die alleen maar alles verklooien.

Begrijp me niet verkeerd, het kan evengoed leuk zijn om AC of Pcars te rijden, en AC rij ik zelf wel af en toe in gewoon voor de fun, maar voor mij is er maar een complete sim en dat is iRacing.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:22

Hoogie2004

Whohooooo

derx666 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:36:
Begrijp me niet verkeerd, het kan evengoed leuk zijn om AC of Pcars te rijden, en AC rij ik zelf wel af en toe in gewoon voor de fun, maar voor mij is er maar een complete sim en dat is iRacing.
Same :)

Het puntje dat je aanhaalt m.b.t. de grindbak, ik vind het overall gevoel van snelheid in AC wel wat meer aanwezig, iRacing is daar imho nog te 'braaf'

My iRacing profile | Strava

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heb je je FOV wel goed staan? :P

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:54

Arfman

Drome!

AC vind ik supertof om af en toe offline te hotlappen. Straks lekker met de E30 M3 over de Nordschleife knallen, soort trackday idee zeg maar. Verder vind ik het veel te veel gedoe om online te gaan. Dan heb je weer mod zus en zo nodig versie xyz, daarnaast zijn ook lang niet alle mods echt goed. rF2 zelfde idee, online ook maar matig. iRacing is online echt de koning :P

EDIT: AC FFB vind ik ook minder dan iRacing, voor zover ik daar een oordeel over kan geven natuurlijk, maar het voelt inderdaad te gedempt. Ben nog wel een goede thread over AC FFB instellen tegengekomen om hun forum, die maar eens doorwerken maar dan ben je ook zo weer een uur verder, nog geen tijd voor gehad.

[ Voor 29% gewijzigd door Arfman op 04-03-2015 11:44 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Vast niet 100%, ik rijd maar met 1 scherm. Als ik dat helemaal goed zet mis ik namelijk de spiegels e.d. denk ik... (moet ik toch maar eens nakijken).

Maar ook dingen als de trillingen enzo lijken imho in iRacing wat braaf.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-12 10:41

Niellie41

[object Object]

Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Vast niet 100%, ik rijd maar met 1 scherm. Als ik dat helemaal goed zet mis ik namelijk de spiegels e.d. denk ik... (moet ik toch maar eens nakijken).

Ik rijd ook met een scherm en heb de FOV op 61 staan. Probeer dat eens. Spiegels heb je niet nodig, want daar heb je de virtuele spiegel voor. Dit in combinatie met naar links/rechts kijken is genoeg.

*Pakt popcorn en kijkt hoe lang de AC vs iRacing discussie doorgaat*

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 04-03-2015 11:56 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Met 1 scherm in iRacing zit je al snel op een fov van 45, wat verre van ideaal is. Vaak maak je dan een afweging wat nog goed genoeg is. Toen ik zelf nog met 1 scherm reed merkte ik wel in bv de Skip dat ik de auto veel beter onder controle had, en veel beter de apex kon inschatten dan met de fov op bv 60 of 70. Scheelde me uiteindelijk dik 0.5s op limerock. Toen heb ik hem maar op 45 laten staan, en heb me vrij snel 3 schermen geregeld :)

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-12 15:05
Ik heb 54 sinds kort, stuk beter dan 61 wat ik eerst had, wel even wennen.

Mijn iRacing profiel

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Volgens mij rijd ik al best lang met een waarde hoog in de 50 of precies 60. Zal het volgende keer eens controleren en uitrekenen wat het zou moeten zijn.

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Kan jij deze thread in een PM zetten richting mij, want ik krijg ffb niet echt goed aan de praat in AC.
Arfman schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:43:
AC vind ik supertof om af en toe offline te hotlappen. Straks lekker met de E30 M3 over de Nordschleife knallen, soort trackday idee zeg maar. Verder vind ik het veel te veel gedoe om online te gaan. Dan heb je weer mod zus en zo nodig versie xyz, daarnaast zijn ook lang niet alle mods echt goed. rF2 zelfde idee, online ook maar matig. iRacing is online echt de koning :P

EDIT: AC FFB vind ik ook minder dan iRacing, voor zover ik daar een oordeel over kan geven natuurlijk, maar het voelt inderdaad te gedempt. Ben nog wel een goede thread over AC FFB instellen tegengekomen om hun forum, die maar eens doorwerken maar dan ben je ook zo weer een uur verder, nog geen tijd voor gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickPost1972 op 04-03-2015 12:04 ]

iRacing Profiel Game Pc

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Niellie41 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:53:
[...]
*Pakt popcorn en kijkt hoe lang de AC vs iRacing discussie doorgaat*
In dit topic hopelijk niet te lang, anders moet ik straks berichten gaan verwijderen/verplaatsen, en daar heb ik helemaal geen zin in :+

Oftewel: vragen over AC graag in het daarvoor bestemde topic ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 04-03-2015 12:04 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:00:
Ik zal dit ook eens proberen.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zet maar weer op 61, met 54 ben je te snel :P

Cube Nuroad Race (2022)

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-12 13:51

Wes46

Keep it simple.

Ik rij op 52. Bevalt erg goed. Ook mijn broertje rijdt met 52. Hij kwam vanaf de standaard (geen idee hoeveel dat is). Hij geeft ook aan dat het een stuk beter rijdt.

iRacing

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ik zal dit ook eens proberen.

Heb hem zelf volgens mij ook naar 54 gezet een paar weken terug. Pakte spontaan op Laguna Seca ook alle rode blokjes mee maandag in het begin :P

Mijn grootste issue is dat ik nu dus helemaal geen metertjes meer zie en schakelpunten opnieuw moet leren (of soundshift aan)

Maar op sommige banen gaat er toch echt een paar tiende af.

[ Voor 5% gewijzigd door themac1983 op 04-03-2015 13:13 ]

I-racing Profile

• Phydomir

Phydomir

Dennis

OK, er zijn dus mensen die niet schakelen op geluid. Dacht dat dat eigenlijk wel standaard was.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• themac1983
Phydomir schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:26:
OK, er zijn dus mensen die niet schakelen op geluid. Dacht dat dat eigenlijk wel standaard was.
meeste auto's wel, maar skip bijvoorbeeld, is zo lang geleden. ik schakel veel te laat op geluid :P

I-racing Profile

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb ook moeite om het juiste moment om te schakelen te horen aan het motorgeluid, zeker als er ook nog op TS geluld wordt of als je aan het vechten bent voor positie. Ik heb in iRacinghet motorgeluid ook niet al te hard staan, eigenlijk alleen het bandengeluid (omdat dat anders compleet overstemd wordt). Aangezien ik zelfs met een fov van 123 de tellers niet zie ben ik al lang geleden overgestapt op soundshift. Gewoon weer iets minder om op te hoeven letten, en zo kan ik me beter concentreren op andere zaken tijdens het racen.
Het schijnt trouwens in de F1 vrij standaard te zijn dat dmv geluidssignalen diverse dingen aangegeven worden (zoals schakelmoment, maar ook begin van DRS zone, en wellicht nog wel andere dingen als bv rembalans verzetten).

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:04

JoepW

Home Assistant & LochemEnergie

Topicstarter
derx666 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:10:
Ik heb ook moeite om het juiste moment om te schakelen te horen aan het motorgeluid....
Ik gebruik de "Leo Bodnar - SLI-F1 Wheel Display Controller + Fanaleds" en op het schakelmoment (-/- ongeveer mijn reactietijd) begint zo ongeveer alles fel te knipperen. Werkt prima ook als er veel activiteit op TS is ;)

Mede oprichter van GoT iRacen & druk met Home Assistant

• JoepW

JoepW

Topicstarter
And now something completely different.

Klik hier voor het programma
Het programma voor on Monday Tournament van Seizoen 2 - 2015 is vastgesteld en hier te vinden: KLIK

Klik hier voor het programma
En ook het Monday Madness programma voor maandag is vastgesteld: KLIKKERDEKLIK

Alles staat ook in de (tijdelijke) agenda op ons portal.
We zijn nog bezig om dit echt mooi te maken en te integreren (of zoiets) met onze tournament site.
Nog meer klikken

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 04-03-2015 17:39 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nog voor klikkerdeklik.... uh oohhh.. :P

En ik gebruik Fanaleds natuurlijk er ook nog bij, maar voor mij is SoundShift toch wel het belangrijkste hierin. Maargoed, is natuurlijk ook net wat je gewend bent :)

[ Voor 68% gewijzigd door derx666 op 04-03-2015 14:36 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

JoepW schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:32:

[afbeelding]
Het programma voor on Monday Tournament van Seizoen 2 - 2015 is vastgesteld en hier te vinden: KLIK

[afbeelding]

We zijn nog bezig om dit echt mooi te maken en te integreren (of zoiets) met onze tournament site.
Nog meer klikken
Hey ik kan mee doen aan de eerste race! *O*

Oh wacht, ik heb gezeur met mijn afstuderen en de 23e mijn scriptie inleveren... -O-

Week 4, 5, 8, 9 en 11 lijken me wel uit te komen kwa race setting (auto/baan).

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:07
Ik ben nu met de RUF aan het testen, maar ik blijf het een 'lastige' auto vinden. Ik heb al diverse tuning guides doorgenomen, maar ik ben er nog steeds niet achter op welk punt ik moet starten om de auto beter onder controle te krijgen. Is er een handige volgorde om bijv. onderstuur te verminderen, bijv. eerst tire pressure, dan toe, dan camber, etc??

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Welke Ruf? Er zit nogal wat verschil tussen de c-spec en de track.

• Online JJ
De C-Spec, maar ik stel de vraag meer in het algemeen, aangezien voor bijv. over/onderstuur er altijd verschillende parameters zijn om deze onder controle te krijgen, maar... waar start je?

• NickThissen
Ik ben niet super in setups maken (maar ik krijg een goeie baseline meestal wel naar m'n hand gezet), maar ik begin altijd met het differentieel als je dat kan aanpassen (in de c-spec niet), daar kun je flink wat mee oplossen (maar is niet altijd de 'correcte' manier denk ik). Met de wing kun je ook veel over/onderstuur maken maar ik probeer de wing altijd vooral op de track te laten passen (dat wil zeggen: lange rechte stukken dan lage wing, veel bochten dan hogere wing). Daarna springs en rijhoogte, daar kun je ook wel flinke veranderingen mee brengen. Ten slotte anti rollbars (ARB) is wel makkelijk om te veranderen en voel je ook wel snel verschil. Dingen als dampers en bumpstops kom ik eigenlijk bijna nooit aan want met de meeste settings weet ik toch niet echt wat ik doe. Bandendruk, toe en camber is ook belangrijk maar ik heb meestal het geduld niet om dat uit te zoeken omdat je steeds toch wel flink wat rondjes moet doen om te zien of het beter of slechter is :p

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Online JJ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:11:
De C-Spec, maar ik stel de vraag meer in het algemeen, aangezien voor bijv. over/onderstuur er altijd verschillende parameters zijn om deze onder controle te krijgen, maar... waar start je?
Als ik de CSpec rij (rij ik ook wat anders? :p), en ik heb last van onderstuur met de baseline, dan is het eerste wat ik doe, is langzamer de bocht in gaan.

Athans, dat is vaak het probleem met onderstuur met de CSpec :)

Als dat niet helpt, en de ARB (anti roll bar) voor staat boven of op de 3, dan ga ik eerst de ARB voor lager zetten.

Helpt dat niet, dan kan je de low compressie dempers lager zetten (1 stap per keer)

Helpt dat niet, dan zet ik de achterkant hoger (Spring perch offset)

Helpt dat niet, dan nog meer ARB minder voor

Helpt dat niet, dan ga je als nog te snel :)

/edit: De cspec baseline is overigens de setup waar de community mee gekomen is, en is overgenomen als baseline sinds 3 seizoenen

[ Voor 6% gewijzigd door -PassY- op 04-03-2015 18:32 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Vanavond om 20:00 is de eerste officiele practice voor de seizoensfinale.
Het is een teamsessie!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12 23:10
Op het C-spec gedeelte van het iRacing forum, een complete setup guide:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3261225.page

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Online JJ
Richard117 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:43:
Op het C-spec gedeelte van het iRacing forum, een complete setup guide:

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3261225.page
Jep, die had ik al gevonden. Heel handig om een verklaring / effect van alle parameters te krijgen, maar nog steeds geen logische volgorde om problemen op te lossen. Maar ik zal eens gaan rommelen, misschien moet ik minder hard de bocht in gaan ;)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:32:

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog meer klikken
Ik dacht vorige week nog dat Mosport een leuk circuit zou zijn voor een GoT avond :) Alleen zou een andere auto beter zijn dan de DP, misschien de Star Mazda daar en Silverstone met de DP ?

Ook leuk de Dallara IR-05 op Oulton, een week later start het Classic Indycar Series seizoen :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NickThissen
De Indycar moet volgens mij gewoon de nieuwe zijn :p En de DP is prima op Mosport hoor ;)

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
heb aardigwat auto's gereden op mosport, en ik denk dat ik wel kan zeggen dat alles op mosport leuk is ... en moeilijk :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:48:
De Indycar moet volgens mij gewoon de nieuwe zijn :p En de DP is prima op Mosport hoor ;)
Inderdaad een typo van mij. Ik zal het herstellen ;)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

-PassY- schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:52:
heb aardigwat auto's gereden op mosport, en ik denk dat ik wel kan zeggen dat alles op mosport leuk is ... en moeilijk :+
Moeilijk inhalen ja :P

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Helemaal niet! Gewoon degene voor je een zetje geven bij het ingaan van T2 en de bocht doet de rest. :+

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:53
Online JJ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:46:
Ik ben nu met de RUF aan het testen, maar ik blijf het een 'lastige' auto vinden. Ik heb al diverse tuning guides doorgenomen, maar ik ben er nog steeds niet achter op welk punt ik moet starten om de auto beter onder controle te krijgen. Is er een handige volgorde om bijv. onderstuur te verminderen, bijv. eerst tire pressure, dan toe, dan camber, etc??
Same... Wou eigenlijk nog snel 4 x race of tt doen zodat ik s2 naar de gt3 zou kunnen maar de ruf c spec heeft me toch even wakker geschud.

Toch maar een seizoen in de skip :Y

• JoepW

JoepW

Topicstarter
NickThissen schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:48:
Gecorrigeerd.

• Online JJ
Net mijn eerste officiële RUF C-Spec race gereden, helaas 15(!) incidents, iedere keer net stukkie buiten het asfalt. Heb de RUF nog niet helemaal onder de duim. Wat ook jammer is dat niet veel mensen kwalificatie rijden, waardoor ik (wel netjes gekwalificeerd) vrij ver vooraan sta op de grid (4e) en ik meteen het snot voor ogen wordt gereden. Tot ik rond de 8e a 10e plek uitkom, waar ik voorlopig thuis hoor...

Is t gebruikelijk om géén Q te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Online JJ op 04-03-2015 21:34 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Online JJ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:30:
Net mijn eerste officiële RUF C-Spec race gereden, helaas 15(!) incidents, iedere keer net stukkie buiten het asfalt. Heb de RUF nog niet helemaal onder de duim.
Nog meer oefenen dus. Dit is zonde van je SR :)
Wat ook jammer is dat niet veel mensen kwalificatie rijden, waardoor ik (wel netjes gekwalificeerd) vrij ver vooraan sta op de grid (4e) en ik meteen het snot voor ogen wordt gereden. Tot ik rond de 8e a 10e plek uitkom, waar ik voorlopig thuis hoor...

Is t gebruikelijk om géén Q te doen?
Vaak wel ja. Q wordt soms niet gedaan omdat mensen het leuker vinden om achteraan te starten en door het veld te vechten of, zoals ik, al nauwelijks tijd hebben om een race te rijden, laat staan een Q waarvoor je ook nog weer op een bepaald tijdstip achter de PC moet zitten. Als ze dat nou gewoon eens vrijgaven net zoals TT, maarja ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bij de Star Mazda hebben ze het nu voor de race gezet. Enerzijds prima, omdat (bijna) iedereen een Q-tijd heeft, en de grid dus wat meer op de 'juiste' volgorde staat, nadeel is wel dat de race-sessie dus een kwartier langer duurt, daar moet je maar net tijd voor hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

BM schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:14:
Bij de Star Mazda hebben ze het nu voor de race gezet. Enerzijds prima, omdat (bijna) iedereen een Q-tijd heeft, en de grid dus wat meer op de 'juiste' volgorde staat, nadeel is wel dat de race-sessie dus een kwartier langer duurt, daar moet je maar net tijd voor hebben.
Haha, daar kwam ik gisteren achter. Spring in de Star Mazda voor een race, krijg ik eerst een Q en een Warmup... wtf?

Nja, 6e op de grid, chaos in rondje 1 die ik gelukkig overleef, en uiteindelijk na een supermooi gevecht als 4e gefinished. Was wel weer erg leuk :)

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Gaat mijn crossfire toch opbrengen in iracing met Oculus

nieuws: AMD introduceert LiquidVR-sdk om latency bij vr-beelden terug te dringen

versturen Batch1 van accuforce start, deze week zijn al units verscheept. ( zal mijne dus ergens volgende maand kunnen aansluiten :p)
We're working on it Sam. The production is going quite well.There are units shipping today through Saturday.

Starting next week, units will ship twice weekly.

[ Voor 38% gewijzigd door dabelg op 05-03-2015 10:11 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW

JoepW

Topicstarter
We hebben zojuist een PM verstuurd met de drivers briefing voor de Skippy Enduro: http://www.got-racing.eu/files/Skippy3H_briefing.pdf

• themac1983
YAY, drivers mogen ook protests doen! was al bang :D

I-racing Profile

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Dat wordt voor de Marshals wel een gedoe hoor en ik hoop dan ook dat we niet platgebombardeerd worden met Protests ;)

• dabelg
gaan mijn downshift knop extra mappen op /rc x ...

• JoepW

JoepW

Topicstarter
We hebben inmiddels 10 man die zeggen geregeld op dinsdag mee te willen doen met de 'Skip Barber Race Series | School & Practice" in S2.
Zijn er nog meer gegadigden?
Meld je dan even aan: KLIKKIE

• Braintje77
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:11
Komt goed uit. Heb gister de skippie aangeschaft en is een leuke auto om in te leren. Kan wel wat tips gebruiken. Bijv. De rotatie graden voor het stuur enz. Volgens mij had ik hem gisteren niet goed staan. Dus zou ik me graag willen aansluiten bij de skippie groep. Ga denk ik volgend seizoen eens weer officiële races rijden, en was dat van plan in de skip te doen.

iRacing Profiel

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Met je rondetijden was niks aan de hand ;) ;) ;) ;)
Braintje77 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:18:
Komt goed uit. Heb gister de skippie aangeschaft en is een leuke auto om in te leren. Kan wel wat tips gebruiken. Bijv. De rotatie graden voor het stuur enz. Volgens mij had ik hem gisteren niet goed staan. Dus zou ik me graag willen aansluiten bij de skippie groep. Ga denk ik volgend seizoen eens weer officiële races rijden, en was dat van plan in de skip te doen.

iRacing Profiel Game Pc

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Braintje77 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:18:
Welkom!
En het stuur gewoon in de driver en sim op 900 graden.
iRacing regelt het vanzelf dat het allemaal klopt.

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-12 14:06
JoepW schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:45:
We hebben inmiddels 10 man die zeggen geregeld op dinsdag mee te willen doen met de 'Skip Barber Race Series | School & Practice" in S2.
Zijn er nog meer gegadigden?
Meld je dan even aan: KLIKKIE
Ja na vele races in de BMW, wil ik toch weer even stapje terug naar de Skip. (waar ik voor de BMW veel plezier in had)
Nu de finale heeft me over de streep getrokken, voor de geintresseerde ben dan ook van plan official races te gaan doen. (na de GoT School of gedurende de week)

Mocht het niveau het toelaten wil ik ook wel wat tips en tricks vermelden, echter ben ik nog niet niveau van de andere trainers. :+

iRacing Profiel

• themac1983
Heb me gewoon als leerling aangemeld :D zolang ik niet boven de 2k irating zit ben ik nog noob. (en daarna waarschijnlijk ook nog :P)

Ik ben inderdaad van plan om na de training een "echte" race mee te pakken. alleen moet ik nog even kijken of ik dan niet eerst een qualli wil doen (wat zou betekenen dat ik de trainings race niet kan uitrijden) of gewoon achteraan beginnen en het veld door. (wil aan mijn Irating werken, dus denk dat qualli eigenlijk wel nodig is, maar door een veld rijden is wel leuker :P)

I-racing Profile

• NickThissen
Volgens mij zit de qualy volgend seizoen ook voor elke race in de skip.

Mijn iRacing profiel

• Braintje77
[quote]PatrickPost1972 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:23:
Met je rondetijden was niks aan de hand ;) ;) ;) ;)

[...]
[/qquotum]

Nou Patrick, gisteren in de GoT test server ging het voor geen meter. Heb alle pionnetjes op de hele baan wel gehad. Een troost, waren mn eerste meters in de skippy en had mn stuur op 260 graden staan. Later in de practice op interlagos ging het al een stukje beter. Bandenspanning aangepast en stuur op volgens mij op 360 graden. Zal vanavond 900 graden proberen, en dan zal het wel goed komen. En anders gewoon km maken.

iRacing Profiel

• NickThissen
Voor elke auto moet je gewoon maximaal stuur uitslag gebruiken, niet gaan veranderen. Een keer calibreren en dat voor elke auto gebruiken, iRacing regelt dan zelf dat je altijd 1:1 stuur uitslag hebt tussen je echte stuur en in de sim, en als de auto minder dan 900 graden kan dan krijg je gewoon een hard ffb signaal bij de limiet van de echte auto waardoor je daar niet doorheen stuurt.

Mijn iRacing profiel

• Braintje77
Nick en Joep bedankt voor de tips. Ga het proberen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Braintje77 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 18:35:
Nick en Joep bedankt voor de tips. Ga het zo instellen.
Even juist geformuleerd _/-\o_

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12 20:03
Al de promotions in de topic start zijn volgens mij niet meer actief.

Deze nog wel: PR-RaceSpotLive

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Dank je Jasper. Ik zal het nu ff snel toevoegen. Ik ga binnenkort een plekje maken voor deze codes op onze portal ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

C spec race, eindelijk even tijd terwijl de vrouw De Mol kijkt en de dochter slaapt. Ronde 1, megacrash in Eau Rouge. Tuurlijk joh, maak het lekker 3 wijd in T1L1. Sukkels.

• dabelg
offtopic : speelt iemand van mijn iracing vrienden ook elite dangerous ? heb het gedowload omdat ze op werk ook spelen :p

[ Voor 4% gewijzigd door dabelg op 05-03-2015 21:23 ]

• JoepW

JoepW

Topicstarter
Oeps op de Skippy Enduro sever die Sebastian Job had gehost reed hij zelf: 1:56.719 Oeps.

• NickThissen
dabelg schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:23:
offtopic : speelt iemand van mijn iracing vrienden ook elite dangerous ? heb het gedowload omdat ze op werk ook spelen :p
Jep... maar tijdje niet meer gedaan.
JoepW schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:38:
Oeps op de Skippy Enduro sever die Sebastian Job had gehost reed hij zelf: 1:56.719 Oeps.
Dacht je dat je hem bij kon houden dan? :p Het zou me niet eens verbazen als er nog iemand een 55 rijdt, veel plekken om tijd te winnen en paar mensen die mee doen zijn echt heel erg snel...

Mijn iRacing profiel

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ben na mijn eerste echte race (zie vorige reactie van mij, of liever niet :+) op mijn gemak de baan en de auto aan het leren kennen. Ben langzaam maar zeker mijn SR aan het 'recoveren', d.m.v. Time Trials :-)

Ik zag trouwens een pagina of twee terug dat mensen met 50 á 60 FOV spelen, is dat ook op 3 monitoren? Ik speel echt met een véél hoger FOV op mijn triple-monitor setup. Heb even de 60 uitgeprobeerd maar ik heb geen fancy spullen naast mijn G27 dus dan heb ik ineens geen zicht meer op het dashboard van de wagen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• NickThissen
Nee dat is met 1 monitor. Met 3 monitoren zit je typisch 2-3 keer hoger (ligt er aan hoe groot de hoek tussen de monitoren is). Je kan in de graphic options gewoon instellen wat de grootte van je schermen is, de hoek, en de afstand, en dan krijg je de FOV die correct is. Er is maar 1 waarde correct, en met 3 schermen moet je die eigenlijk altijd gebruiken. Met 1 scherm is de correcte waarde meestal heel erg laag en is het soms beter om een beetje een compromis te sluiten tussen de correcte fov en toch nog wat naast je kunnen zien.

[ Voor 61% gewijzigd door NickThissen op 05-03-2015 22:06 ]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Week 13!
Week 13 is here. That means a final chance for iRacers from Rookie to Class B to climb to the next rung on the license ladder in time for all twelve weeks of Season 2, not to mention an opportunity for iRacers of all stripes and license levels to have some fun.

Road and oval racers can advance to the next license level in a couple of official series. The Street Stock Oval Series features 30 lap races at Charlotte (Legends), Lanier, Oxford Plains, South Boston and Thompson International Speedway. The Mazda Cup consists of 20 lap races in the Mazda MX-5 Cup at Charlotte (road), Lime Rock, Mazda Raceway Laguna Seca, Okayama (short and long) and Summit Point Raceway (full course and Jefferson reverse).

Safety Ratings and iRatings are in effect in both of these official series, offering competitors the opportunity to boost their license ratings before promotions for Season 2 are finalized at week’s end. Likewise, rookies who have yet to complete the category-specific minimum participation requirements for graduation to a D license (two official races or four time trials in each category) can do so.

The week’s unofficial competition features the Carburetor Cup at Talladega Superspeedway with the Gen6 Chevy SS, Ford Fusion and Toyota Camry, along with six different 24 Hours of Fun series.

Once the new build is released, the 24 Hours of Fun 1 will see the new Chevy Silverado and Toyota Tundra on the Gateway Motorsports Park oval, while the 24 Hours of Fun 2 (aka the Jean-Pierre Sarti Memorial) will feature the Lotus 49 on Monza Combined (the historic road course coupled with the high-banked oval).

The 24 Hours of Fun 3 brings the VW Jetta TDi, SpecRacer Ford, Pontiac Solstice and Legends Ford to the tricky Monza Junior circuit, while the 24 Hours of Fun 4 has the Dallara DW12 at Iowa Speedway.

Tapping into Monza’s incomparable legacy, the 24 Hours of Fun 5 is a virtual Race of Two Worlds (hearkening to the races pitting Indianapolis type cars against Formula One cars at Monza in 1957-58) with a fixed set-up contest featuring the Dallara DW12 and the Lotus 79 going head-to-head, counterclockwise, on the high-banked oval.

Finally, the 24 Hours of Fun 6 sees the HPD-ARX 01c tackling the formidable challenges of The Mountain, aka Mount Panorama, Motor Racing Circuit Bathurst.
Qua nieuwe content geen verrassingen. De twee nieuwe NASCAR trucks en Monza. Ik moet zeggen dat ze die trucks heel snel hebben gemaakt. De Chevrolet hadden ze midden januari nog gescand. Ik vermoed dat ze aan de physics niet veel hebben hoeven doen en dat het vooral artwork is geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 05-03-2015 23:11 ]

Verwijderd

JoepW schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:30:
We hebben zojuist een PM verstuurd met de drivers briefing voor de Skippy Enduro: http://www.got-racing.eu/files/Skippy3H_briefing.pdf
Zowel Mike als ik hebben de briefing niet ontvangen. Heb de briefing doorgestuurd en kijk er naar uit

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hmm, gisteravond zelf even offline paar rondjes gereden, had geen idee wat ik qua tijden kon/mocht verwachten. Kennelijk heb ik nog een 'paar' (lees: 7) seconde te gaan :+

Xbox

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-12 14:06
themac1983 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:36:
Heb me gewoon als leerling aangemeld :D zolang ik niet boven de 2k irating zit ben ik nog noob. (en daarna waarschijnlijk ook nog :P)

Ik ben inderdaad van plan om na de training een "echte" race mee te pakken. alleen moet ik nog even kijken of ik dan niet eerst een qualli wil doen (wat zou betekenen dat ik de trainings race niet kan uitrijden) of gewoon achteraan beginnen en het veld door. (wil aan mijn Irating werken, dus denk dat qualli eigenlijk wel nodig is, maar door een veld rijden is wel leuker :P)
Volgens mij wat Nick zegt en anders toch ervoor of in het begin (van de pract.) even een tijd zetten.(als je niet als bij de SM steeds een Q moet rijden natuurlijk.)
Het hoeft maar 2-3 rondjes te zijn, dan start je niet achteraan en kan je later altijd nog tijd zetten. 8)

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

NickThissen schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:40:
[...]
Dacht je dat je hem bij kon houden dan? :p Het zou me niet eens verbazen als er nog iemand een 55 rijdt, veel plekken om tijd te winnen en paar mensen die mee doen zijn echt heel erg snel...
Denk toch dat er niet heel veel rek meer in die tijd zit hoor. Zeker geen .7s. Maar 56.7 is wel belachelijk. Op een of andere manier weet hij die Skip zo de bocht in te gooien dat ie zonder wheelspin te genereren ontzettend vroeg op z'n gas kan. Ik heb iig nog niet gevonden hoe hij het doet. een 57.5-6 zou ik moeten kunnen rijden in een perfect rondje (voor mijn doen), maar sneller denk ik niet dat ik zal redden.

Cube Nuroad Race (2022)

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Ik heb ook nooit de illusie dat ik genoeg talent heb om die mannen bij te houden.

Oops, ik bedoelde grip natuurlijk he :+

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• NickThissen
Meer irating krijgen dan heb je meer grip :+

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja, maar zonder die grip stijgt je iRating weer niet. :(

Xbox

• derx666

derx666

mecker ende blaet

In Finland gaan wonen... Scheelt zo 0.5s :P

Cube Nuroad Race (2022)

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Zo das snel. Moet nog ergens 2 seconden zien te vinden wil ik hem bij houden :+

Heb me voor de race dit weekend ook maar een Bilstein livery aangemeten.

Afbeeldingslocatie: http://www.tradingpaints.com/showroom/pictures/22399/1.jpg

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
BobvK schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:11:
[...]

[afbeelding]
Mooi en kleurrijk 8)

• gtrNL
  • Laatst online: 27-12 16:57
Toffe skin Bob.

iRacing Profiel

• Online JJ
Ik begin die RUF C-Spec een beetje onder controle te krijgen, geen wereldtijden, maar wel 'slechts' 2 incidenten.

http://members.iracing.co...id=13216115&custid=183953

Ik vind dat het verkrijgen van de hogere licenses wel redelijk simpel gaat. Ik heb nu 20 races gereden in deze sim en moet nog één race rijden om volgende week de B license te krijgen, terwijl ik nog voor geen meter kan rijden..

• NickThissen
Licentie is dan ook meer hoe veilig je rijdt en dat doe je blijkbaar goed. Maar over het algemeen is het wel te snel ja, maar het is voor iracing natuurlijk niet handig om iedereen lang in rookie te houden want dan lopen mensen weg.

Mijn iRacing profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12 23:10
NickThissen schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 18:02:
Licentie is dan ook meer hoe veilig je rijdt en dat doe je blijkbaar goed. Maar over het algemeen is het wel te snel ja, maar het is voor iracing natuurlijk niet handig om iedereen lang in rookie te houden want dan lopen mensen weg.
In de begin jaren ging het nog wel zo, ik heb voor al mijn licenses netjes tot het einde van het seizoen moeten wachten voor ik promotie maakte :o

Ik ben er alleen na al die jaren nog niet over uit wat nou het beste systeem is. Beiden hebben zo hun voor en nadelen.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• NickThissen
Tot het eind van het seizoen wachten is ook overdreven ja. Probleem is dat je dan mensen die al goed kunnen simracen en van andere sims komen benadeeld. Wat beter zou zijn is als de hoeveelheid SR die je haalt per inc minder zou zijn. Nu haal je in rookie heel veel SR erbij door een cleane race, vergeleken met in hogere classes (hoe hoger de licentie hoe minder SR je wint voor dezelfde corners per incident). Als ze dat nou eens niet doen en gewoon altijd de 'moeilijkste' schaal gebruiken dan ben je in rookie vanzelf langer bezig maar kunnen goeie mensen nog steeds snel promoveren.

Mijn iRacing profiel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zucht, Indycar Road race van 19H trekt amper 6 rijders, net official dus, ingaan ronde 4 remt mijn voorligger veel te hard voor T1, hij slaat dwars de muur in. Ik kon geen kant op en knal er bovenop.

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
weet iemand een interesante league voor de RUF track te gebruiken,
Ja ik weet het het is de sissy RUF , maar ik voel me er lekker bij :?

en ik heb mijn Ruf track van custom skin voorzien.

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

BobvK schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:11:
[...]

[afbeelding]
ziet er lekker uit Bob.

Ik begin Indy redelijk door te krijgen en heb daarstraks in practice een volle stint gereden. Laatste 10 rondes op 1 na 1:57, met als snelste 1:57.5 en langzaamste 1:58.1. Meteen maar even de strategie voor zondag bepaald... Hopelijk kan ik in het begin een beetje dreften om wat benzine te sparen in de 1e stint, daarna kom ik wel uit denk ik. Kwa strategie wordt het wel interessant denk ik. Naar mijn mening zul je 3 stops moeten maken, en ik ben benieuwd hoe de teams dit gaan doen.

[ Voor 38% gewijzigd door derx666 op 06-03-2015 22:58 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Het was gepland op 3 stops... moet je daar voor sparen om dat te halen??

Ik snap ff niet wat je zegt, eerst zeg je dat je moet sparen om uit te komen, en daarna dat je toch 3 stops moet maken "naar jou mening" oftewel misschien kunnen mensen het zelfs met 2? Ik snap het niet :p

[ Voor 59% gewijzigd door NickThissen op 06-03-2015 23:30 ]

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Neuh, ik hoopte in eerste instantie dat het met 2 stops te halen was, maar dat was ijdele hoop. Zelfs met maximaal fuelsaven kom ik niet in de buurt. Met 3 stops heb je wel het probleem dat je tijdens minimaal 1 pitstop geen gratis rijderswissel kunt doen. Ik vermoed dat we rond de 90 rondes gaan rijden (92 als je de pitstops niet telt), en ik verwacht dat je maximaal 27-28 rondes op een volle tank kunt rijden. Dan hou je nog een paar rondes over als laatste stint.

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Ik had het zo uitgerekend dat elke stop > 30 s zou zijn, tenzij je een stop extra zou doen. Maar dat was met wat langzamere rondjes, misschien dat het nu wel tijd kan kosten om een swap te doen, dat was niet de bedoeling. Maar goed de tank kan alleen in stappen van 20% gelimiteerd worden en dat is veel te grof helaas.

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Je kunt 2 stops doen met een gratis wissel (als je 15L tankt). Het tanken duurt ong. 2s per liter, dus 3 stints met volle tank en 1 korte stint.

Trouwens: iemand nog interesse in een code voor de Fanatec CSW v2 ? Ik heb er nog 1 over.

[ Voor 24% gewijzigd door derx666 op 06-03-2015 23:50 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Go 'Murica!

Helaas geen Ford (omdat die niet officieel in de serie rijden). Ik ben nu aan het twijfelen welke van de twee het gaat worden.

Iemand van iRace4Life had een Q&A met Tony Gardner. Er zitten een paar interessante dingen tussen.
1. The new build coming out the week of March 10 will have a large spring change. From what was said changing the spring rates will now change the static ride heights as well. Since a 1000lb spring is not the same height as a 500lb spring this will be reflected when you make a change. Spring rates will be more radical. Example LR at 500lbs and RR at 4000lb. These were A car examples but the build is said to be for all cars. This is still not firm and could change. Running low spring rates in the rear to get the wing out of the air will be different now. Not sure how. Keeping the front sealed to the track will be more important. Again A car talk!

2. Another change in the draft. The Alpha testers who were there said it will be much improved. Side drafting will now be more realistic. In the A car the draft will extend back to about 1.5 sec. Again they said this would be for all cars. We’ll see how it works for the DW12. Personally I can’t deal with anymore aero push.

3. A new interface change is coming. The next build will have some changes but the entire interface will be changed at some point. Whatever that means? He said there would be four buttons when you sign in, one for race one for practice, etc.

4. No change to the tire model in this build.

5. Dynamic track conditions are soon to be released. This is separate from weather. Tony said that track temps will change during the race. Rubber build up will be an issue along with different track conditions changing during the race. Nothing more specific. When running off track there will be gravel, dirt and other things affecting the tires and the car.

6. I asked the question of racing off the track (MIS, Chicagoland, etc.). My suggestion was a black flag for running off the track surface. Tony said they could do that and should do something about the issue. He agreed that they should be giving black flags for Indy cars running off track while still allowing NASCAR’s rules for other cars. He only agreed something should be done but did not commit to anything. At least he knows.

7. Burning down fuel for qual in the fixed series. He is aware of the issue. He said they had reduced the qual time limit to five minutes in order to minimize the effect. They cannot reduce the fuel to two gallons for qual only. He seemed to infer that qual for road and oval were tied with this time event.

8. Qualifying for each race instead of having one hot lap put you up front for the entire week. He said they already do this with the Star Mazda. He said he wants to change this to be more like the hosted sessions. His example was when joining an official race you would go into a practice session for maybe 30 minutes and then qual would start. At that point when qual was over you would be sorted by qual times then put into the proper split. You would need only to join once. The program would do the rest. I really like this idea. No time frame was given. I will need to run a Star Mazda official race to see how this works.

9. Tony said that Fixed Indy car oval is the 5th most popular series on IRacing. He plans to have a fixed road series to go along with the Fixed oval series. Just my opinion but open oval is the Walking Dead.

10. Info Only: over 130,000 people have joined IRacing. There are 55,000 active members at this point. He says that for this line of business that is very high retention rate. They have a five year plan but he would not share that. He stated that they plan for IRacing to be around for the next ten years and more. They are profitable and that is a good thing.

11. As far as Ferrari and other cars, they have relations with these people and actually made a deal but in the end it was too expensive so they walked away. So no time soon for that.

12. Most of the other questions were stock car related like, no in car track bar adjustments for NASCAR’s.

13. Animated pit crews are on the list.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3302911.page

[ Voor 138% gewijzigd door Niellie41 op 07-03-2015 00:05 ]

• gtrNL
  • Laatst online: 27-12 16:57
"Dynamic track conditions are soon to be released."
Hallo! Dat is zeker nieuws. En goed nieuws.

Zal wel samen gaan met het 'gelekte' screenshot van de F1 banden met gravel en gras er op, denk ik.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

Topicstarter
De inspanning van Dirk, Nick en ondergetekende voor het concentreren van al onze informatie, posts en software op het dedicated GoT iRacing portal heeft geresulteerd in een Non-Profit-License van Teamspeak!

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/got-teamspeak.png

De komende tijd zal de server worden ingericht *O* oOo :)F :)B

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nice!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

JoepW schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 08:39:
De inspanning van Dirk, Nick en ondergetekende voor het concentreren van al onze informatie, posts en software op het dedicated GoT iRacing portal heeft geresulteerd in een Non-Profit-License van Teamspeak!

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Respect voor al het werk dat erin gaat zitten voor iedereen die meehelpt met de organisatie.
En toch wil ik ook iedereen bedanken die een race meedoet, omdat we er altijd een feest van maken. :)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 08:39:

[afbeelding]

Ik kan me alleen maar bij Hoogie aansluiten bij het maken van een diepe buiging _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Die dynamic surface komt misschien Juni al!
quote: Michael Main
Multi groove and dynamic track surface is coming soon - Possibly June build!

Tony is doing a live Q/A right now
http://members.iracing.co.../150/3288091.page#8787796

De server crash tijdens de Daytona 500 kwam blijkbaar door een of andere league.
Daytona 500 crash had nothing to do with the Daytona 500 - "issue was a hosted race going on at the same time with abnormal amount of admins doing weird things to the race at the same time."
En de interface wordt veranderd, zoals eerder beschreven.
Entirely new interface coming "soon" separating the website from the sim, making the sim handle more and avoiding the website from handling load. Possibly "Steam" like?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Over een klein half uurtje wederom de NiS:

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Grats met die TS server jongens, goed werk :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
"We are experiencing intermittent network issues on the US server farm."

Als dat maar goed gaat met de NiS zometeen dan...

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 39 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.