iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.813 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gefeliciteerd Tommy588!

@Martinoes, er zijn hier een aantal die oval doen, het is niet zo populair hier als road helaas. Tip voor als je echt oval wil doen, zorg ervoor dat je nu snel je C license haalt. Dan kun je mee doen met de NASCAR iRacing Series. Die volgt het gehele NASCAR seizoen en er zijn per week 4 timeslots. Er zijn dus altijd meerdere splits en je komt ongeveer altijd dezelfde mensen weer tegen. Erg gaaf!
De rookies is lastiger bij oval dan road. Herken de gevaren en acteer daarop, dan kom je al een heel eind.
Erg indruk wekkend. Als ik naar je input kijk volgens mij wel een erg loose setup? Ook mooi om te zien dat je de rust hebt om geen gas of rem te gebruiken en hem door de bocht te laten rollen, dat moet ik mezelf nog steeds eens aanleren.

Valt me trouwens op dat je vaker hotlaps laat zien, rij je ook races? Vraag dat meer omdat ik benieuwd ben of dit one time lucky laps zijn of dat je constant zo snel bent :)
Ithric schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 12:35:
Misschien ga ik ook wel mee rijden, als de tijden mij uitkomen.
Heb (nog) geen stream, dus voor dat punt heb je nog niks aan mij.

Laat eventueel maar even weten wat de plannen zijn, dan ga ik proberen bij te voegen (al kom ik waarschijnlijk in een lagere split met +-2000 Irating)
Owjeej, dan bestaat er een kans dat wij indezelfde split komen (2444 iRating). Laten we nu alvast even afspreken dat we geen close racing gaan oefenen ;)

Daytona en Talladega vind ik net rijden op de A2, iedereen rijdt ongeveer dezelfde snelheid en dicht op elkaar en een hoop naast elkaar. Soms gaat de rechterij wat sneller :D
Heb over het algemeen wel goede resultaten behaald op de plate races. Van mijn 5 oval wins heb ik:
- Streetstock op Charlotte
- Talladega 500 (+2 laps) mijn eerste Gen6 race
- Daytona (NiS in juli)
De laatste was echt een mooie race die volledig green ging. Het geduld hebben en op het juiste moment toeslaan.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
The_FrankO schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:23:

Owjeej, dan bestaat er een kans dat wij indezelfde split komen (2444 iRating). Laten we nu alvast even afspreken dat we geen close racing gaan oefenen ;)
Ik heb 2120 Irating en dat close racen bewaar ik wel in test sessies. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:30

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Martinoes schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:12:......Het lijkt me leuk om ook met jullie race school mee te doen als daar nog plek voor is.......
Het is geen rookie school, maar eentje om close racen / rijden onder controle te krijgen.
Als je de auto goed kan beheersen en de baan kent wel.

Ik wil best voor alle nieuwe GoT rijders binnenkort ook een rijvaardigheidsschool organiseren. Dan gaat het over lijnen rijden en zo.
Martinoes schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:12:Oh, en een kleine tip voor andere beginners: als je de coureur armen in de cockpit weglaat (show wheel only) draait het stuur wel gewoon helemaal mee, had dat zelf uitgevonden :+
Ow een tip voor de beginners. Zet dat hele stuur op het scherm uit ;) Waarom zou je in vredesnaam 2 stuurtjes willen zien?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

BM

Moderator Spielerij
JoepW schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:52:
[...]

Ow een tip voor de beginners. Zet dat hele stuur op het scherm uit ;) Waarom zou je in vredesnaam 2 stuurtjes willen zien?
Voor het ultieme zaterdagavond-uit-de-kroeg-terug-naar-huis gevoel Afbeeldingslocatie: http://windowssecrets.com/forums/images/smilies/cheers.gif

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Of als je met je muis / toetsenbord speelt :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:40

Fuelke

Forza Ferrari

Omdat het met de DW12 niet uit kan :P

Ik heb niet de uitgebreide tools zoals Joep heeft, extra schermen voor iSpeed en consoorten. Het stuur van de DW12 geeft de resterende brandstof aan en ook het aantal push-to-pass die je nog overhebt. Plus nog wat andere zaken.

Ik heb het even getest, als je het stuur uitzet dat heb je nog steeds het stuur in beeld, alleen draait het dan niet mee, dat vind ik dan nog gekker :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat ben ik niet met je eens Fuelke. Het is dan gewoon een dashboard als het stil staat. Maar die beweging van het virtuele stuur is gewoon alleen maar afleiding.
Overigens is de DW12 niet de enige auto waar het voor geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-10 20:54
We hebben echt veel nieuwe mensen hier in dit topic ineens, dat is wel leuk.
Hopelijk wordt het nog gezelliger en ben ik niet meer de ergste rijder op de baan.. :-+

Heb net met hulp van meerdere op TS mijn streams op Twitch en YT aan de praat gekregen op alleen het middelste scherm.
(Kwaliteit een klein beetje finetunen nog, maar het is al redelijk)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom heeft GT3 dit seizoen zoveel nieuwe tracks? Ik haal de 8 niet eens geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/gu3lYhJ.jpg
Het team van iRacing bestaande uit:
  • Steve Myers
  • Kevin Bobbitt
  • Shannon Whitmore
  • Randy Cassidy
  • Chris Weidner
  • Dan Garrison
  • Chris Lerch
is live te volgen: http://www.twitch.tv/iracing
De race start om zaterdag om 14:00 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:14:
[afbeelding]
Het team van iRacing bestaande uit:
  • Steve Myers
  • Kevin Bobbitt
  • Shannon Whitmore
  • Randy Cassidy
  • Chris Weidner
  • Dan Garrison
  • Chris Lerch
is live te volgen: http://www.twitch.tv/iracing
De race start om zaterdag om 14:00 CET.
Daar ligt en lastige achievement op de loer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Grappig, ga wel stukje kijken. De start dan want veel verder zullen ze wel niet komen :p

Zo lastig is die achievement niet hoor, Nim Cross rijdt in een aantal series best vaak mee. HPD en lotus bijv maar tegenwoordig weer andere.

[ Voor 45% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2015 09:09 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nim staat er niet bij ;)
En Steve en Kevin heb ik zien rijden, maar dat is niet indrukwekkend.
Shannon daarentegen is wel snel.
Rest weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik dacht dat Ruudje bedoelde dat je nooit een staff lid in een race ziet. Ik zie ook alleen Nim ooit maar die zie ik dan wel meteen heel vaak.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow op die fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog thans sean siff (ex iracing dacht ik ondertussen) heb ik ooit verslagen in een MC race op daytona, maar die had niet echt de snelheid ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

Shannon heeft wel goed de snelheid te pakken op Daytona.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
waarom niet samenwerken >:)

1 dummy team schakelt hun uit, het echte team gaat aan de haal met de overwinning :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nim cross jr rijdt veel GT3 en WSCS dus die achievement heb ik al

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
iRacing pakt het weer lekker handig aan
Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/2307214.page
Paar man van de sessie gooien omdat ze de apron gebruiken. En de andere 3892 sessies die al geweest zijn of nog gaan komen? Te triest voor woorden....... Doe er wat aan, of laat het gewoon legaal zijn, zo half er tussen in slaat gewoon echt nergens op.

Ik hoor ook al dat mensen geband zijn voor draften... kijk dus maar uit.

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2015 10:25 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:15

Niellie41

[object Object]

iRacing moet de apron op de road versie off-track maken. Dan is dat probleem ook opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gebeurde ook in de Daytona race die ik 2 weken terug reed. Leverde nauwlijks tijd op, maar zag er erg knullig uit. Het werd in het begin van de race gebruikt om draft te breken met de mensen achter je. Daarna werd de apron niet meer gebruikt.

Als iRacing dat niet wil, moeten ze er maar een slowdown op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Precies... maar ze hebben nooit een uitspraak gedaan over of het mag of niet, terwijl er tientallen threads over zijn. En dan ineens zonder waarschuwing bannen? Slaat nergens op.

Nu komt er ineens dit
Shannon Whitmore wrote:
The apron is not the racing surface, and would be subject to Article 134.

There is no issue with catching a draft on in qualifying by either luck or timing of pit out. But having a car blow though cones and wait for you at certain parts of the track is a method of cheating. Obviously the Prototype is the best to use for this method, but it can be done with two GT cars as well.
Waarom is de apron geen racing surface? Volgens welke regel? Als je er geen offtrack of slow down krijgt zou ik het racing surface noemen. Zijn zoveel voorbeelden te vinden (Watkins glen T1), gaan ze daar ineens ook voor bannen?

[ Voor 65% gewijzigd door NickThissen op 30-01-2015 10:31 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:48
Sterker nog, dit is een post van 2,5 maand terug, waar Nim Cross dus op een protest tegen apron rijden antwoord dat het geen overtreding van de regels is.

http://members.iracing.co...list/3282302.page#8501200

Ook vorige week in de WSCS was er die discussie weer en heb ik het zelf niet gedaan, maar aangezien het daar ook een algemeen geaccepteerd gedrag bleek te zijn (in Q tenminste) ga ik dan ook deze week niet meer het braafste jongetje van de klas uithangen.

Anyway we zullen wel weer zien of dit nog een staartje krijgt, maar hoe ze het aanpakken is ook weer complete willekeur en slaat inderdaad nergens op.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

NickThissen schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:30:
Precies... maar ze hebben nooit een uitspraak gedaan over of het mag of niet, terwijl er tientallen threads over zijn. En dan ineens zonder waarschuwing bannen? Slaat nergens op.

Nu komt er ineens dit

[...]

Waarom is de apron geen racing surface? Volgens welke regel? Als je er geen offtrack of slow down krijgt zou ik het racing surface noemen. Zijn zoveel voorbeelden te vinden (Watkins glen T1), gaan ze daar ineens ook voor bannen?
Bij NASCAR is de apron geen "out of bounds", zoals het bij road racen is. Op tracks als Phoenix, Michigan en Fontana rijden ze af en toe op de apron. Alleen bij Talladega en Daytona is apron (aangeduid met de dubbele gele lijn) uit. Bij Watkins Glen gebruiken ze de in het echt ook de run-off bij T1, vooral in NASCAR. Daarom mag je daar wel wijd en op Spa bijvoorbeeld niet.

Het rijden op de apron is al heel lang een probleem op Daytona Road en snap niet dat ze daar niet gewoon een off-track of slow down voor geven. Het is inderdaad raar dat ze nu ineens gaan bennen voor het rijden op de apron terwijl iedereen dit al lang heeft aangegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 30-01-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*bounds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt super frustrerend de rookie class.. Ik had net een mooie SR opgebouwd, word ik in 1 race 4x van de baan gereden door een idioot. Keldert heel je ranking en kan je weer opnieuw beginnen :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:55:
Echt super frustrerend de rookie class.. Ik had net een mooie SR opgebouwd, word ik in 1 race 4x van de baan gereden door een idioot. Keldert heel je ranking en kan je weer opnieuw beginnen :? :'(
Waarom laat je jezelf vier keer door dezelfde auto aanrijden? Na een keer blijf je toch uit zn buurt ;)

Dat soort mensen kom je soms tegen in rookies maar je moet ze leren ontwijken. Niet mee gaan racen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je ook gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ze gaan zelfs bannen als je speelt met draften :

quote van staff

The apron is not the racing surface, and would be subject to Article 134.

There is no issue with catching a draft on in qualifying by either luck or timing of pit out. But having a car blow though cones and wait for you at certain parts of the track is a method of cheating. Obviously the Prototype is the best to use for this method, but it can be done with two GT cars as well.

denk dat er schot in de zaak komt omdat ze nu zelf als team meedoen (en dus zien wat er speelt in Q sessies)

[ Voor 10% gewijzigd door dabelg op 30-01-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Waar Shannon met die quote meer op doelt denk ik, is het parkeren van auto's aan het einde van het infield die daar hun snelle man staan op te wachten en als draft-gever rechtdoor gaan in de busstop zodat de ontvanger na de busstop weer kan aansluiten.

Zoals ik het interpreteer vinden ze het verder niet zo'n punten als je gewoon met z'n 2'en als paar een ronde doet. Hij deed dat notabene zelf ook vannacht, met iemand die het hem aanbood in de sessie, maar was vervolgens een druif om richting start finish tegen de draft-gever aan te bumpen ipv hem te passeren waardoor hij geen tijd klokte :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Red Baron schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:09:
Waar Shannon met die quote meer op doelt denk ik, is het parkeren van auto's aan het einde van het infield die daar hun snelle man staan op te wachten en als draft-gever rechtdoor gaan in de busstop zodat de ontvanger na de busstop weer kan aansluiten.
Ja, dat kan echt niet. O-)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jullie zijn vast niet de enige die het doen maar ik zou dus maar uitkijken, beetje lullig om daar een ban voor te krijgen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Het hele punt dat we het gedaan hebben is omdat iedereen het al deed.
We zijn dus ook maar gestopt toen we die post opgemerkt hadden en er mensen warnings / bans etc begonnen te krijgen.

Sowieso is het natuurlijk idioot dat de enige manier waarop ze iets communiceren een reactie in een forum topic of een opmerking in een sessie waar toevallig een staff member aanwezig is.
Alsof mensen die niet non-stop het forum uitpluizen of in andere sessies rijden het nu uberhaupt meekrijgen. :X

In plaats van dat ze gewoon een duidelijk statement maken naar iedereen dat het in de race niet mag ofzo, maarja dat zal wel weer te logisch gedacht zijn ofzo. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Communicatie is nog nooit het sterkste punt van iRacing geweest. Misschien eens solliciteren als marketing en communications manager. Geen opleiding en ervaring mee maar slechter dan hoe het nu gaat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 13:07

Arfman

Drome!

Het zou volgens mij al een klap helpen als ze daar een stagiair elke dag 2 uur het forum lieten uitpluizen. Er staan soms geniale stukje die echt de moeite waard zijn (zoals optional fast repairs) maar die vervolgens gewoon genegeerd lijken te worden.

Of sluit het forum als je er toch niks mee doet, kan ook.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan men dan niet gewoon lone q doen, dan is men toch van al dit gezeik af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik weet niet of er luitjes hier zijn die zoiets zoeken en ik weet ook niet of deze standaard een beetje werkt: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3297187.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Je lijkt er niet een al te grote hoek mee te kunnen maken zo op het eerste oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
off topic vraagje: heeft iemand hier een non-gigabyte z77 bordje liggen ?

heb sinds gisteren met mijn headset weird usb problemen en denk dat het de onboard usb controller is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Zojuist de volgende content aangeschaft, niet zo zeer gekeken naar series maar meer naar antwoorden hier en toch ook naar wat me gewoon leuk lijkt.

- RUF
- Spa
- Zolder
- Interlagos
- Zandvoort
- Brands hatch

Even afwachten hoe soepel m'n Alfa volgende week door de APK komt, mocht dit meevallen komt er wel weer wat extra's bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Zijn dus al serieus mensen gebanned vanwege het rijden op de apron. Gaat werkelijk nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

The_FrankO schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 20:23:
Gefeliciteerd Tommy588!

@Martinoes, er zijn hier een aantal die oval doen, het is niet zo populair hier als road helaas. Tip voor als je echt oval wil doen, zorg ervoor dat je nu snel je C license haalt. Dan kun je mee doen met de NASCAR iRacing Series. Die volgt het gehele NASCAR seizoen en er zijn per week 4 timeslots. Er zijn dus altijd meerdere splits en je komt ongeveer altijd dezelfde mensen weer tegen. Erg gaaf!
De rookies is lastiger bij oval dan road. Herken de gevaren en acteer daarop, dan kom je al een heel eind.

[...]

Erg indruk wekkend. Als ik naar je input kijk volgens mij wel een erg loose setup? Ook mooi om te zien dat je de rust hebt om geen gas of rem te gebruiken en hem door de bocht te laten rollen, dat moet ik mezelf nog steeds eens aanleren.

Valt me trouwens op dat je vaker hotlaps laat zien, rij je ook races? Vraag dat meer omdat ik benieuwd ben of dit one time lucky laps zijn of dat je constant zo snel bent :)

[...]

Daytona en Talladega vind ik net rijden op de A2, iedereen rijdt ongeveer dezelfde snelheid en dicht op elkaar en een hoop naast elkaar. Soms gaat de rechterij wat sneller :D
Heb over het algemeen wel goede resultaten behaald op de plate races. Van mijn 5 oval wins heb ik:
- Streetstock op Charlotte
- Talladega 500 (+2 laps) mijn eerste Gen6 race
- Daytona (NiS in juli)
De laatste was echt een mooie race die volledig green ging. Het geduld hebben en op het juiste moment toeslaan.
[video]
ik rijdt ook masters of endurence sinds kort. heb al 2 races mee gedaan suzuka en spa.
je kan mijn laptimes op spa nakijken en dat zijn allemaal strakke tijden.

van suzuka heb ik zelf een 2 uur video van 2 stints.

veel geklungel bij de start bij al die mensen zo dicht op elkaar wachten op ongelukken is het altijd...
na een paar laps kom ik te ver op de kerb in 130R en spin in en daarna rijdt ik van de laatste positie gewoon weer helemaal terug naar voren naar een nog betere plek dan waar ik starte.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:42:
Zijn dus al serieus mensen gebanned vanwege het rijden op de apron. Gaat werkelijk nergens over.
lol iracing maakt zich populair , dat ze gewoon slowdown geven IMO, case closed ... maar bannen omdat de sim het toe laat 8)7 |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

NickThissen schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:08:
Zo lastig is die achievement niet hoor,
Het hielp ook wel dat Sean van de baan werd gereden door iemand :+
iLetYouWin - Road
Beat an iRacing employee in an official road race. This award may not be earned while participating in a team event.
Fuelke finished 6th in the HPD ARX-01c ahead of iRacing employee Sean Siff.
[Click here to publish your iRacing award to your facebook account]
2-12-2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
offtopic:
Even geheel off-topic: iPad Air als VR bril. Whoohaaaaa. Loop / zit je dan voor .......
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/cx9d6f6ns55i0yo8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:23:
Ik hoor ook al dat mensen geband zijn voor draften... kijk dus maar uit.
Volgens welke regel is dat verboden?

Ik mag hopen dat die bans tijdelijk zijn, anders is het wel erg zuur.

[ Voor 13% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-01-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Gewoon draften is niet verboden, maar wel als ze met 2 de pits uit rijden en de eerste auto de busstop volledig afsnijdt (op de oval blijven, niet remmen, dwars door de kegels) om daarna de 2de auto terug op te wachten voor de draft tot aan de finish.

Ze vinden dit cheaten en de leidende rijder, die de draft levert aan de kwalificerende rijder, wordt dan geband. Ik vermoed dat de Q tijd van die 2de rijder ook geannuleerd wordt, als ze bewijs hebben.

Gewoon met 2 uitrijden en het circuit normaal volgen is geen probleem.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
hmm, ik heb echt mijn twijfels als iRacing echt mensen aan het bannen is.

Tot voorheen deden ze niet mee, en was het geen probleem. Doen ze een keer mee, gaan ze mensen zitten bannen 8)7 komt een beetje raar over op mij

Gooi er dan een update voor Daytona uit vandaag (is toch optijd :p) en maak er gewoon een Slow down van :D en een 1x offtrack als je de onderste gele lijn aanraakt.

Maar vorige week was het ook al raak met iedereen die apron op wou. Zelfs nog commentaar gehad over mijn lijnen. Ik blijf namelijk stijf links rijden bij het uitkomen van de busstop, en " blokkeer" dan de apron voor HPD's, is de korste lijn :) Voor de witte lijn op de oval ben ik dan wel keurig netjes terug.
Mij werd "vriendelijk" verzocht hun niet in de weg te rijden, of ik werd gewoon van de baan gereden 8)7
Gelukkig alleen in practice, maar in een race had ik op een gegeven moment 1 links op de apron, en 1 GT en 1 HPD rechts van me ... lekker afstormend op T1 :P Ben maar even van mijn gas gegaan toen :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Uploaden van team paints is mogelijk!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/tradingpaints_beweegt.png
Er komt op korte termijn een update van de client en dan moet het werken voorafgaand aan de Daytona race.
Ben heel benieuwd....
Bron: http://members.iracing.co.../100/3279190.page#8698338
Trading Paints: http://www.tradingpaints.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:46
Nieuwe Fanaleds software updaten en alle settings zijn weg. Handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:49:
Nieuwe Fanaleds software updaten en alle settings zijn weg. Handig...
Heb ik nog nooit gehad. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Een mooie cleane lap op Donington Park

dat zijn geen lucky laps :D

[ Voor 12% gewijzigd door BruceLee op 30-01-2015 16:16 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
.....

[ Voor 111% gewijzigd door JoepW op 30-01-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Heb ik nog nooit gehad. Vreemd.
Ik ook niet :o

Welke settings heb je het over glnk? Buttons of RPM configs? Anders gooi maar even een draadje uit naar ons eigen forum.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Haha. Wat zielig dit:
1. The follow is the list of sections added or edited in Sporting Code Version 2012.10.29.02.
a. Added Section 7.1.1.12 – Racing Surface
b. Added Section 71.1.1.13 – Qualifying
Bron: http://members.iracing.co...list/3297222.page#8698682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nja ik vind het prima dat ze de regels eindelijk aanpassen. Maar waarom moet dit zo ontzettend lang duren? En volgens welke regel zijn er nu mensen gebanned? Zo pakken het niet slim aan nee... Ach ja.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de aanpassing overhaast. Had in de volgende update het rijden onder de apron Out of Bounds gemaakt en slowdowns/off tracks gegeven.

Wat Niel eerder al aangeeft is het bij Nascar heel simpel, enkel Talladega en Daytone hebben de 'out of bounds' apron lijn. Banen als Michigan, Chicagoland, Kansas is het heel gewoon om af en toe onder de apron (racing surface) te duiken wat je een minimal voordeel geeft. Dat mag volgens de letter van de 'nieuwe' sporting code niet meer.

En dan Phoenix waar zelfs een special layout te kiezen is zodat mensen kunnen 'cutten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben zeker dat het in het echt ook gebeurt dat je hulp krijgt bij het slipstreamen op Daytona road. Dat de chicane daarbij afgesneden wordt vind ik uiteraard niet kunnen.

Wat gaan ze doen als Monza uitkomt, gaan ze bewust slipstreamen dan ook bannen, als er 1 baan is waar het in raceklassen gebeurt dan is het daar wel. Chevrolet in het WTCC anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Fuelke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:43:
....Dat de chicane daarbij afgesneden wordt vind ik uiteraard niet kunnen.....
Dat deed jij ook op Pocono ;)
Maar ik vind het absurd dat er al mensen zijn gebanned en dat er na pas regels worden gemaakt.
En waarom is dit allemaal in een stroomversnelling geraakt.... Ze rijden zelf mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

JoepW schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:50:
[...]

Dat deed jij ook op Pocono ;)
Die persoon die daar voordeel van had moet me nog steeds de beloofde 10€ betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:50:
[...]

Maar ik vind het absurt dat er al mensen zijn gebanned en dat er na pas regels worden gemaakt.
is precies NES j/K :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:39

iew

What the...?!

Ik wil graag met een 3 monitor setup gaan iracen.
Ik heb 1 VGA 24inch 5ms scherm, kan ik hier 2 24inch 2ms hdmi schermen bij aansluiten of krijg ik dan problemen met het beeld ivm vga en hdmi ?

Wat kunnen jullie mij hier over adviseren ?

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-10 19:25

derx666

mecker ende blaet

Dat zou zonder problemen moeten werken.
Waar je wel op moet letten is dat de monitoren dezelfde resolutie hebben, en het liefst ongeveer even groot zijn (maar dat zou met allemaal 24" wel moeten lukken). VGA en hdmi zou je volgens mij gewoon tegelijk moeten kunnen gebruiken.
Je hebt natuurlijk ook een snelle PC en gpu nodig.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Alle 3 de monitors zijn dan 1080p en alledrie ook exact dezelfde 24inch maat (23,6-inch)
alleen is 1 monitor alleen met vga aan te sluiten en is 5ms, de andere twee monitors zijn exact hetzelfde met VGA, DVI-D en HDMI aansluitingen maar zijn 2ms.
Krijg ik geen enorme beeld(kwaliteit) verschillen met de VGA monitor ?

Mijn pc is een Intel i5-4690, GTX 770, 16gb ram dat zit wel snor volgens mij.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Volgens mij is dat geen enkel probleem. Ik heb een aantal jaar 2 monitoren gehad (niet voor racen), waarvan er 1 via VGA, en 1 met DVI (signaal technisch identiek aan HDMI) aangesloten zat. Ik heb eerlijk gezegd nooit echt een verschil kunnen ontdekken.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Ik lees hier en daar toch wel wat problemen met het aansturen van een 3 monitor setup met verschillende aansluitingen.
Heb natuurlijk eerst even zitten googelen en wil graag het zekere voor het onzekere nemen.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
** Emergency maintenance beginning sometime after 4pm EST (21:00 UTC) for about an hour **
Ze zullen toch niet nu een (ongeteste) Daytona track update uitbrengen he? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Zover ik weet is nvidia niet heel picky met aansluitingen. AMD is (was) daar wat moeilijker mee. Ik heb m'n 3 schermen nu aangesloten met 2x DVI-D en 1x HDMI.

Ik heb het net nog even gezocht op de nvidia website, en daar zeggen ze dat voor 2d surround met 3 displays alle connectors gebruikt kunnen worden. In mijn boek wil dat zeggen dat je dus ook vga kunt gebruiken.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:49
Fuelke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:43:
Ik ben zeker dat het in het echt ook gebeurt dat je hulp krijgt bij het slipstreamen op Daytona road. Dat de chicane daarbij afgesneden wordt vind ik uiteraard niet kunnen.

Wat gaan ze doen als Monza uitkomt, gaan ze bewust slipstreamen dan ook bannen, als er 1 baan is waar het in raceklassen gebeurt dan is het daar wel. Chevrolet in het WTCC anyone?
Niets zo erg als op de Salzburgring :+
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107507

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

derx666 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:36:
Zover ik weet is nvidia niet heel picky met aansluitingen. AMD is (was) daar wat moeilijker mee. Ik heb m'n 3 schermen nu aangesloten met 2x DVI-D en 1x HDMI.

Ik heb het net nog even gezocht op de nvidia website, en daar zeggen ze dat voor 2d surround met 3 displays alle connectors gebruikt kunnen worden. In mijn boek wil dat zeggen dat je dus ook vga kunt gebruiken.
Ik had het inmiddels ook uitgevonden daar ja, hartelijk dank voor je hulp.
Ga dit weekend beginnen met het bouwen van m'n eigen game room met race rig.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Yeah!
quote: Steve Luvender
UPDATE 2015-01-30:

Team Paints are now implemented on Trading Paints. You can access them using the new "Team" link that appears in the Your Paints section when you're logged in to TradingPaints.com.

Your Team list will update automatically daily; if you don't see your team, it will appear later.

Only owners of the team can upload Team paints at this time.

There is a mandatory update to the Trading Paints program that will enable Team paints to show up when you race.

Currently, there isn't a way to use a Showroom paint as a team paint -- this is a function we will add in time, but we wanted to have at least basic functionality ready in time for the 24 hour race this weekend. If you want to use a Paint Builder paint as a team paint, you will need to export/download it as a PSD or TGA from Paint Builder.

Shawn and I would like to give a sincere thanks to everyone for your patience and continued support. We have a lot of exciting updates happening in the coming weeks.

Get the Trading Paints Update (version 1.2.0)...
Bron: http://members.iracing.co.../125/3279190.page#8699267

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat is er nu geupdate net met die emergency update??

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja....... GT3 verbruik? ;)
Nee dus. Enkel dit is veranderd:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/emergency.png
Volgens mij dan iets technisch. Niks met auto's of circuits te maken...

[ Voor 78% gewijzigd door JoepW op 31-01-2015 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
JoepW schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:58:
Tja....... GT3 verbruik? ;)
Nee dus. Enkel dit is veranderd:
[afbeelding]
Volgens mij dan iets technisch. Niks met auto's of circuits te maken...
Je kunt iig nog over de apron in je HPD :P (moest het toch ff proberen ^^)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Toch problemen. Ik lees dat het toch niet werkt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hij downloade hier gisteren prima de GoT skin. Maar als hij niet de nieuwste skins download dan is dat wel een probleem ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Hadden ze niet gezegd dat hij maar 2 maal per dag database update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dabelg schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:28:
Hadden ze niet gezegd dat hij maar 2 maal per dag database update ?
Dat is alleen voor de nieuwe teams die worden aangemaakt.

Voor de zekerheid:
http://members.iracing.co.../100/3296353.page#8700496

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:08

DutchDevil79

I race, therfore I am

Nog 1 1/2 uur. We hopen de topsplit te halen. Dan kun je ons nog volgen hier:

Part 1- 13:00 - 18:00 https://www.youtube.com/watch?v=56nei4u586o
Part 2- 18:00 - 23:00 https://www.youtube.com/watch?v=kAOksyM3Ovc
Part 3- 23:00 - 04:00 https://www.youtube.com/watch?v=dsEuWyb3xPM
Part 4- 04:00 - 09:00 https://www.youtube.com/watch?v=iUgx5R0WN98
Part 5- 09:00 - 14:00 https://www.youtube.com/watch?v=23lTqb_4yUI
Onboard Feeds https://www.youtube.com/watch?v=X9ty8XbLrS8
Live Timing & Scoring: http://www.racespot.tv/timing/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Succes!

Moet ik nog wat tweeten? If so dan moet iemand me ff de login gegevens sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 31-01-2015 12:44 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Woops: http://sportscar365.com/i...um-over-drive-time-issue/

Blijkbaar zijn het niet alleen iRacing teams die die fout maken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Misschien een leuke regel voor nes gewoon team vanachter zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

dabelg schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:59:
Misschien een leuke regel voor nes gewoon team vanachter zetten
In P en GT zou dit sowieso 0 punten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
iracing site down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Jep, mooi moment hoor :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Waar heb ik dit eerder gezien? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij gaat een beetje op z'n bek bij de splits berekenen volgens mij. Maar hij doet het wel nog gewoon hier.

Team GoT in tweede split helaas :( Toch succes!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sommige traditites moet je in ere houden :p
NickThissen schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:05:
Hij gaat een beetje op z'n bek bij de splits berekenen volgens mij. Maar hij doet het wel nog gewoon hier.

Team GoT in tweede split helaas :( Toch succes!
Klinkt redelijk logisch, forum is wel gewoon bereikbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door BM op 31-01-2015 14:06 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Hier werkt het weer enigsinds :) Maar toch wel weer leuk om oude tradities te zien ;)

Even de start kijken, en dan ga ik me voorbereiden op mijn Q en R voor de WSCS :) Alleen hopen dat er mensen komen opdagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Onze HPD zit in de topsplit, maar ik heb geen idee of onze Z4 er in geraakt is of niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Succes mannen !!

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
4500 was niet genoeg voor topsplit pfff IR tanken volgend seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We liggen #13 na de eerste stint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
aaaaiiiiiii Dennis betrokken bij ongeluk, zonde hij reed goede rondes

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor de mensen die mee doen met de 24uur, heel veel succes!

Zit nu even mee te kijken op RacespotTV in de topsplit. Wat een hoop fouten worden er gemaakt :| met dit tempo is er niemand meer over in het laatste uur

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
PatrickPost1972 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:42:
aaaaiiiiiii Dennis betrokken bij ongeluk, zonde hij reed goede rondes
Tja geheel buiten zijn fout. Tow & 2,5 minuten optional repairs auto is ietjes langzamer nu, maar er is nog 21 uur te gaan. Er kan nog van alles gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik volg dit topic sinds ik de video van JoepW heb gezien. Het lijkt mij ook super om dit te gaan doen maar het zal zeker nog 2 maanden duren voordat ik begin.

Ik kijk nu een live stream via de link gepost door DutchDevil79. Ik denk dat dit de topsplit is? Kan ik ook iets zien van het GoT team?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wes46 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 17:37:
Ik volg dit topic sinds ik de video van JoepW heb gezien. Het lijkt mij ook super om dit te gaan doen maar het zal zeker nog 2 maanden duren voordat ik begin.

Ik kijk nu een live stream via de link gepost door DutchDevil79. Ik denk dat dit de topsplit is? Kan ik ook iets zien van het GoT team?
De stream van RaceSpot is inderdaad de top split.
Pagina: 1 ... 18 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.