iReverse beta
Voor degene die de komende dagen ergens een paar minuutjes tijd heeft: ik heb een heel vroege alpha/beta versie van iReverse klaar:
https://www.dropbox.com/s...5/iReverse_beta1.zip?dl=0
Let op: heel erg weinig getest
Hoe werkt het? Gewoon opstarten, dan een test sessie starten, en (de verkeerde kant op) gaan rijden.
Als het goed is moet het volgende werken:
- Rondetijd registratie.
- Live updaten van current / last lap.
- Onthouden van je eigen session times (best/optimal).
- Ophalen van je eigen overall times (best/optimal).
- Ophalen van Standings (tijden van andere mensen).
- Na elk rondje worden Standings refreshed (als je niet aan het rijden bent dus (nog) niet).
- Detectie van invalid laps / sectors (offtrack, pit, stoppen, "goeie" kant op rijden, afsnijden van een hele sector).
Afsnijden van een bocht ofzo is misschien mogelijk (test maar!), en waarschijnlijk tellen rondjes met een black flag ook nog gewoon. Een black flag rondje kan ik denk ik (later) wel ongeldig maken maar als je geen black flag of offtrack krijgt weet ik niet of ik er wat aan kan doen.
Let op: mocht het goed werken - de database wordt later weer leeg gegooid dus ga niet te veel je best doen
Ik heb twee van twee combo's een paar nep tijden in de database gezet, misschien is het handig als je die test zodat niet iedereen een andere combo zit te rijden en je niemand z'n tijden ziet:
- MX-5 Cup op Lime Rock (Full course)
- McLaren MP4-30 op Lime Rock (Full course)
Ik hoor graag (via PM) als er iets niet werkt, als het uberhaupt niet opstart, als het crasht, etc. Als er iets mis gaat kijk dan even in de volgende folder voor een log file:
C:\Users\<jouw user>\AppData\Local\NickThissen\iReverse\log.txt
Alvast bedankt