Ik weet niet of ze nu weer terug gegaan zijn naar IBM WebSphere, maar zo moeilijk is het niet hoor om een cluster uit te breiden. Tenzij ze hier de hardware niet voor hebben dan wordt het wat lastiger.
Volgens de foutmeldingen welFabiandJ schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:32:
[...]
Ik weet niet of ze nu weer terug gegaan zijn naar IBM WebSphere ...
Dave, van wat je nu van de Nordschleife hebt gezien in iRacing; Welke heeft jouw voorkeur? iRacing of Assetto? Tenminste ik dacht dat je ook Assetto reed?
De iRacing website lijkt weer wat meer te reageren. Al wel erg langzaam en met wat internal error 500's en 502 bad gateways.
Edit: Al krijg ik bij het log in scherm nog niet de invoer vakken te zien.. Alleen de 'bovenkant' van de pagina.
Edit: èèèn weer de offline melding.
Edit: Al krijg ik bij het log in scherm nog niet de invoer vakken te zien.. Alleen de 'bovenkant' van de pagina.
Edit: èèèn weer de offline melding.
[ Voor 46% gewijzigd door aicaramba op 09-12-2015 19:59 ]
Offline scherm staat weer aan :\
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Dat kan de load tenminste aan-PassY- schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:00:
Offline scherm staat weer aan :\
Beide zijn goed maar als ik moet kiezen dan toch iRacing. Alleen wel jammer dat ze weinig aandacht hebben besteed aan de entree voor touristenfahrten. Geen pilonnen chicane waar je doorheen moet (zoals in het echt). Ook kan je niet op de parking. In Assetto Corsa is dat beter.Wes46 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 19:46:
Dave, van wat je nu van de Nordschleife hebt gezien in iRacing; Welke heeft jouw voorkeur? iRacing of Assetto? Tenminste ik dacht dat je ook Assetto reed?
Wat wil je op de parking doen? Meeten met je matties ?
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Maar waarom het niet toegankelijk maken, het is toch niet alsof je tijdwinst kan boeken door af te korten ofzo.derx666 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:12:
Wat wil je op de parking doen? Meeten met je matties ?
Het afbakenen is meer werk dan het open te maken imho.
[ Voor 9% gewijzigd door enchion op 09-12-2015 20:15 ]
How do you save a random generator ?
Tja, dan kan je ook zeggen waarom kan je niet naar het tankstation rijden via de openbare weg. Dan blijf je bezig.
Aan de andere kant: waarom wel toegankelijk maken? Wat voegt het toe? Je kunt op de "normale" circuits toch ook niet de paddock op.enchion schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:15:
[...]
Maar waarom het niet toegankelijk maken, het is toch niet alsof je tijdwinst kan boeken door af te korten ofzo.
Het afbakenen is meer werk dan het open te maken imho.
Cube Nuroad Race (2022)
Het is toch chiquer dat de pitstalls op een touristenfahrten gewoon de parkeerplekken zijn? In iRacing spawnen alle autos (60 stuks) in elkaar op dezelfde plek vlak voor de poortjes.
daar is hij dan 
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Oh ik ben maar 9 seconde langzamer en dat terwijl jij in die overpowered Ruf rijdt
Was met dit circuit wel geinig geweest, en tegelijk goeie marketing alsin "kijk we letten ook op deze details".derx666 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:19:
[...]
Aan de andere kant: waarom wel toegankelijk maken? Wat voegt het toe? Je kunt op de "normale" circuits toch ook niet de paddock op.
Assetto deed het wel en ik vond het wel apart maar ook wel leuk de eerste keer dat ik hun versie uitprobeerde.
3x raden dat 1 van de eerste topics op de feature request is dat iRacing dat ook moet doen.
(dit zijn de type "kansen" die iRacing consequent mist, die kleine dingetjes die het net leuker maken, de offline tijd tijdens wk13 heb ik verder weinig moeite mee.)
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 09-12-2015 20:26 ]
Tja, je start op elke andere baan ook in de pitlane en niet in je pitbox dus concequent is het wel
Nja, voor mij zijn dat nutteloze details waarvan ik blij ben dat ze er geen moeite in gestoken hebben.
Edit: ik kan wel nog iets met de opmerking van glnk dat je met 60 man dezelfde pitstop plaats hebt. Maar ik neem ook niet aan dat deze layout gebruikt gaat worden voor normale races, aangezien je na elke ronde weer de pits in moet.
Edit: ik kan wel nog iets met de opmerking van glnk dat je met 60 man dezelfde pitstop plaats hebt. Maar ik neem ook niet aan dat deze layout gebruikt gaat worden voor normale races, aangezien je na elke ronde weer de pits in moet.
[ Voor 53% gewijzigd door derx666 op 09-12-2015 20:32 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Ik wil $ 0,10 korting van iRacing! Want dat zijn de abbo-kosten per 24 uur.
En op een parkeerplaats ronderijden????
Go to GTA
Funny: https://pbs.twimg.com/tweet_video/CVzroqaVAAA8NDD.mp4
En op een parkeerplaats ronderijden????
Go to GTA
Funny: https://pbs.twimg.com/tweet_video/CVzroqaVAAA8NDD.mp4
[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 09-12-2015 20:49 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Denk dat het nog wel even gaat duren.
Steve is met pauze
https://twitter.com/iRacingMyers/status/674674223621738496
Steve is met pauze
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Voor mij ook....
site is upFransJansen schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:49:
Denk dat het nog wel even gaat duren.
Steve is met pauze
paypal werkt NOGSTEEDS NIET!
Ik kom zo om een servertje op te zetten of anders doet Nick dat alvast...
Bij mij staat er 'iracing is not in service'. Als ik daar op klik krijg ik een melding dat ik iracing moet installeren. Raar.
Verwijderd
ff de service stoppen en starten via het start menuaicaramba schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:53:
Bij mij staat er 'iracing is not in service'. Als ik daar op klik krijg ik een melding dat ik iracing moet installeren. Raar.
Ik doe niks want ik zit nog steeds naar een wit scherm te kijken
Voor mij juist wel, zijn toch dingen die erbij horen. Ik vind dat de term 'realisme' niet alleen op de auto/asfalt moet slaan maar op alles. En daarin loopt iRacing toch wat achter; immersie. Van de grote dingen zoals de pitcrew (waar ze ook mee bezig zijn), tot kleine dingen als werkende pitlichten, "dynamische" bezoekersaantallen (60.000 toeschouwers bij de lowest split Mazda race slaat natuurlijk nergens op) en verzin het maar. Hoe meer het op de echte wereld lijkt hoe beterderx666 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:30:
Nja, voor mij zijn dat nutteloze details waarvan ik blij ben dat ze er geen moeite in gestoken hebben.
members.iracing.com is gewoon wit bij mij
members.iracing.com/download stuurt me wel door naar de login pagina, maar die blijft laden en refreshen zonder resultaat
members.iracing.com/download stuurt me wel door naar de login pagina, maar die blijft laden en refreshen zonder resultaat
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Bij mij lijkt hij het ook alweer niet te doen.
/download doet het wel bij mij. Heb net de ring kunnen downloaden.
Member site geeft ook 502.
Member site geeft ook 502.
- 500
- 502
- wit scherm
- eindeloos laden
- wit scherm
- 502
- wit scherm
- eindeloos laden
- wit scherm

gvd .. heb ik net ff een uurtje, is de boel weer down ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Oeh oeh. Tradingpaints heeft de template voor de MP4-30
http://www.tradingpaints.com/files/resources/MP430.zip
Ik maak de Williams, doen jullie de rest van de grid?
http://www.tradingpaints.com/files/resources/MP430.zip
Ik maak de Williams, doen jullie de rest van de grid?
Ik had hem al gepost zodat iedereen (ook zonder twitter) kon kijken
Ik geef het op... overmorgen herkansing
kunnen inschrijven voor een sessie, maar joinen ... not

En weer plat ... ZUCHT.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bij mij ook niet, hoor. Half wit log in scherm into eindeloos laden into offline. Het begint nu toch wel echt vervelend te worden..
Bij grote game releases ga ik er altijd vanuit dat je op de eerste dag niet kan spelen, maar bij een update op de 2e dag nog niet kunnen spelen is toch een flinke stap erger.
Bij grote game releases ga ik er altijd vanuit dat je op de eerste dag niet kan spelen, maar bij een update op de 2e dag nog niet kunnen spelen is toch een flinke stap erger.
[ Voor 58% gewijzigd door aicaramba op 09-12-2015 21:37 ]
Heb geld uit kunnen geven!!!! en downloaden werkt.. dus over uurtje als ie het weer 10 sec doen, snel sessie in duiken
Stuur mij maar een whapje als het werkt
Ik ben er mee gekapt hoor, ik ga niet weer de hele avond naar een laad scherm kijken. Rest van de week geen tijd dus ik zie het zondag wel ofzo.
Zo erg als nu hebben ze het nog niet gehad volgens mij, misschien wel bij elkaar opgeteld in de eerste 1-2 weken maar niet in 1 stuk.
is gewoon een cyclus.
crash
500
internal error
offline message
site up
site langzaam
crash
repeat
zouden er echt ZOVEEEL mensen terug zijn gekomen ofzo?
crash
500
internal error
offline message
site up
site langzaam
crash
repeat
zouden er echt ZOVEEEL mensen terug zijn gekomen ofzo?
Het waren er "meer dan verwacht" gisteravond. Dat vind ik al verdacht. Dat het er nu nog steeds "meer dan verwacht" zijn is vrijwel uitgesloten tenzij ze dus echt niet meer servers kunnen bijzetten....... Ik denk ook niet dat een server bij een man of 3-4000 (meer zal het echt niet zijn) er binnen een seconde uitknalt.
Ik weet ook niet wat het is maar het begint wel irritant te worden nu. Hopelijk werkt het morgenavond anders wordt het voor mij ook zondag ofzo. 1 geluk, week 13 suckte toch de pan uit
Ik mis niets zo te horen
Ik kan volgende week pas de nieuwe build proberen, ga er vanuit dat het dan wel weer goed loopt.
Ik ga blokfluit spelen (die is altijd online).
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Heb al weer white screen off death
*verder gaat met painten*
*verder gaat met painten*
1:36.5 op de Nurburgring GP met die McLaren. Wat een beest om te temmen is die wagen
Communicatie is ook volledig stil gevallen sinds Steve weg is.
Verwijderd
dat is omdat het nu via het officiel account op twitter gaat (42min ago) 
We're still working hard to fix the site. Stay tuned for progress updates. => en dan tik ik dit maar even niet terug
....and tomorrow we are to tired to even try the build
We're still working hard to fix the site. Stay tuned for progress updates. => en dan tik ik dit maar even niet terug

Ja, dat is dus non-communicatie. Het zou erg zijn als ze tweeten dat ze met hun vingers zaten te draaien, maar er zit niets van informatie in die tweet.
Verwijderd
ja en random info heeft helemaal niemand iets aan, snap gewoon niet dat ze het niet gewoon als status mee geven op de maint. site. Leuk dat ze het volhouden maar ....ThiJor schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:49:
Ja, dat is dus non-communicatie. Het zou erg zijn als ze tweeten dat ze met hun vingers zaten te draaien, maar er zit niets van informatie in die tweet.
btw OrionRaceTeam is de mclaren aan het testen en ze zijn het aan het streamen. ... ik log uit , dan hoop ik morgen fris en monter de build te kunnen testen
dan denk ik dat je beter pcars of AC kunt doen.bluuuurgh schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:55:
[...]
Voor mij juist wel, zijn toch dingen die erbij horen. Ik vind dat de term 'realisme' niet alleen op de auto/asfalt moet slaan maar op alles. En daarin loopt iRacing toch wat achter; immersie. Van de grote dingen zoals de pitcrew (waar ze ook mee bezig zijn), tot kleine dingen als werkende pitlichten, "dynamische" bezoekersaantallen (60.000 toeschouwers bij de lowest split Mazda race slaat natuurlijk nergens op) en verzin het maar. Hoe meer het op de echte wereld lijkt hoe beter.
Ik vind het belangrijk dat ik een goeie competitie, een nagenoeg perfecte baan (wat racetrack en omgeving betreft), goeie automodellen, en goeie physics heb. in mijn optiek is iRacing misschien niet in alle dingen het beste, maar gemiddeld genomen laten ze geen grote steken vallen hierbij, waarbij ik dat bij AC en pCars wel heb.
Maargoed, ik heb er nu genoeg over gezeverd.
Ontopic:
Toen straks de site even online was heb ik net een testsessie kunnen draaien met de Skip op Nurburgring volledige config (dus incl volledige GP). Helaas moest ik eerst de graphics autoconfig draaien, dus mijn graphics settings zijn bagger (nja kwaliteit is goed, fps is dramatisch op sommige plaatsen). Maar wel leuk.
Na 7 rondes eindelijk een clean lap neer gezet met een laptime van 10:32.599. Kan vast een heel stuk sneller, maar ik was al blij dat ik een clean lap zonder al te grote fouten heb kunnen rijden. Zeker omdat ik de Nordschleife eigenlijk nauwelijks ken. Ik heb begin dit jaar een paar rondes op AC gedaan, maar dat vond ik niet echt geweldig, en tijdens de SimExpo heb ik een ronde of 3-4 gereden denk ik. Ik begin hem iig nu langzaam onder de knie te krijgen dat ik iig weet of er een langzame of snelle bocht aankomt. Het aansnijden gaat nog wel eens mis, en ik rem op plaatsen veel te vroeg, of veel te laat, maar over het algemeen is het voor mijn doen best redelijk
Cube Nuroad Race (2022)
Voor de Liefhebbers
1080p50 Tegenwoordig
1080p50 Tegenwoordig
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Lekker gereden!BruceLee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:32:
Voor de Liefhebbers
[video]
1080p50 Tegenwoordig
Waarom 50 en niet 60 Hz?
[ Voor 3% gewijzigd door Olaf van der Spek op 09-12-2015 23:49 ]
doet youtube dat ook 1080p60 ? ik zie altijd 1080p50 video's
volgende keer zal ik er eens naar kijken dan ;D ik ben net van 30 fps met drop geupgrade naar 50 fps videos
*gebruik nu nieuwe recording software
volgende keer zal ik er eens naar kijken dan ;D ik ben net van 30 fps met drop geupgrade naar 50 fps videos
*gebruik nu nieuwe recording software
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 10-12-2015 02:48 ]
Nog steeds up. Zou het dan toch eindelijk 
edit:
te vroeg gejuicht...
edit:
te vroeg gejuicht...
[ Voor 26% gewijzigd door derx666 op 10-12-2015 00:06 ]
Cube Nuroad Race (2022)
en nog een externe replay in HQ
Hmm, ik kom er nog steeds niet in. Inmiddels wel de betaling kunnen doen voor Nur en McL, maar toen kreeg ik de 'Service not running' meldingen. Voordat ik m'n service had gerestart alles weer offline.
Morgen weer een dag. Hopelijk hoef ik dan niet weer blind skins te maken:

Nope. Wit scherm weer. Wel tussendoor even de update binnen kunnen hengelen, maar meer ook niet.
Wel grappig: ik was de enige online!

Mooi! Ik bedacht mij gisteren dat ik zo een skippy wil maken. Kan ik iets stelen?gtrNL schreef op donderdag 10 december 2015 @ 00:13:
Hmm, ik kom er nog steeds niet in. Inmiddels wel de betaling kunnen doen voor Nur en McL, maar toen kreeg ik de 'Service not running' meldingen. Voordat ik m'n service had gerestart alles weer offline.
[afbeelding]
Edit: Smilie
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Site deed het weer. Update gedownload en geinstalleerd. System service not running. Iracing programma handmatig gestart. System service not running...
Iracing folder gewist.
Programma weer geinstalleerd.
System service not running.
Handmatig gestart.
Ssnr..
Volgens een tip op t forum de s in https gewist in de adresbalk.
Opeens optie om alle weer te downloaden (9 GB).
Is nu dus aan het downloaden....
Dit is werkelijk de meest moeizame update die ik tot nu toe heb gehad van Iracing.
BTW: ik kreeg ook opeens de melding dat Iracing is toegevoegd aan mijn Steam bibliotheek??
Ik heb Iracing helemaal niet via Steam aangeschaft.
Iracing folder gewist.
Programma weer geinstalleerd.
System service not running.
Handmatig gestart.
Ssnr..
Volgens een tip op t forum de s in https gewist in de adresbalk.
Opeens optie om alle weer te downloaden (9 GB).
Is nu dus aan het downloaden....
Dit is werkelijk de meest moeizame update die ik tot nu toe heb gehad van Iracing.
BTW: ik kreeg ook opeens de melding dat Iracing is toegevoegd aan mijn Steam bibliotheek??
Ik heb Iracing helemaal niet via Steam aangeschaft.

[ Voor 22% gewijzigd door flopdoc op 10-12-2015 07:22 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Ja dat idee had ik ook. Maar ja... ik heb de Iracing map al gewist in mijn enthousiasme het probleem op te lossen, dus ik wacht nu eerst maar af tot de boel opnieuw geinstalleerd is. Als ie t dan nog niet doet, wacht ik updates of oplossingen via t forum maar af.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:24:
ik heb hetzelfde probleem en ik vraag mij af of het wel correct is ?
PS Ik kreeg na de eerste keer dat ik de update gedownload en geinstalleerd had na het rebooten de melding in beeld Disk Read Error - CTR ALT DEL om te herstarten.... ???? DIe melding heb ik in geen jaren meer gezien. Wel toevallig net na de installatie van de update?
Kan natuurlijk ook zijn dat er iets met je HDD/SSD aan de hand is ..
Nooit een probleem mee gehad met die SSD, die een jaartje oud is.Arfman schreef op donderdag 10 december 2015 @ 07:39:
Kan natuurlijk ook zijn dat er iets met je HDD/SSD aan de hand is ..
Maar: Iracing werkt! Heb in ieder geval een test run op Spa kunnen doen in de Skip.
Render car first moest ook uitgevinkt worden inderdaad.. anders kreeg ik shimmering bij bv hekken aan de kant.
Verwijderd
btw het is toch iets op de site want ik heb nu zonder dat ik iets moeten re-downloaden heb terug de melding dat alles terug up-to-date is, dus ik vermoed eerder iets op de site zelf die de service down haalde.flopdoc schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:05:
[...]
Nooit een probleem mee gehad met die SSD, die een jaartje oud is.
Maar: Iracing werkt! Heb in ieder geval een test run op Spa kunnen doen in de Skip.
Render car first moest ook uitgevinkt worden inderdaad.. anders kreeg ik shimmering bij bv hekken aan de kant.
Bron: http://members.iracing.co...t/25/3346096.page#9414736quote: Steve Myers @ iRacing forumIf you are getting this error remove the s from https:// in the address bar as a temporary work around.
Steve
Bron: https://twitter.com/iRacingMyers/status/674829635306287104quote: Steve @ twitterOk we have done all that we can do today. Will be back at it early AM to sort through the rest. Next we get to find and fix the sim bugs!
Ik heb de bug met de KERS harvesting van de McLaren niet gemeld... De setting in de auto loopt van 1-9 en de documentatie in de pits zegt 0-13 ofzo... Heb ook niet op het forum gekeken of die gemeld is.
Lekker dat je de weg al kent daarBruceLee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:32:
Voor de Liefhebbers
[video]
1080p50 Tegenwoordig
Wat voor monitor gebruik je als ik vragen mag?
[ Voor 8% gewijzigd door Schuey op 10-12-2015 08:24 ]
Ik kon vanochtend wel een offline sessie laden, maar geen triple screen resolutie (meer) kiezen (max was 1920x1080). Zowel niet ingame als in de config. In windows werkt alles normaal en heb ik gewoon een triple screen resolutie. Hebben meer mensen hier mee te maken? Ik kan het volgens mij ook niet oplossen via de renderer.ini.
Edit: lijkt in de app.ini te kunnen worden opgelost. Vanavond even proberen.
Edit: lijkt in de app.ini te kunnen worden opgelost. Vanavond even proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door JoepG24 op 10-12-2015 10:23 ]
Nou gelukkig had ik gisteren geen tijd om te F5'en, want was nog niet opgelost.
Hopelijk dat rond het weekend weer werkt, dan wil ik echt nog even oefenen namelijk voor de GES!
Hopelijk dat rond het weekend weer werkt, dan wil ik echt nog even oefenen namelijk voor de GES!
BIj mij werkt alles alles als voorheen.
Wat de triple monitor setup betreft: die werkt bij mij ook. Alleen: de setting voor de hoek tussen de monitors heeft geen enkel effect. Nu heb ik ook 1 monitor moeten kiezen in de setup met resolutie 5760 x 1052 x 32 anders werkte het uberhaupt niet (dit is mijn setting van al een jaar geleden denk ik- toen van alles geprobeerd met Numbers of Screens 3). Misschien dat het nu wel werkt voor mij als 3 monitor setup. Testen...
EDIT: het werkt nu wel. Nu nog juiste FOV settings vinden.
Wat de triple monitor setup betreft: die werkt bij mij ook. Alleen: de setting voor de hoek tussen de monitors heeft geen enkel effect. Nu heb ik ook 1 monitor moeten kiezen in de setup met resolutie 5760 x 1052 x 32 anders werkte het uberhaupt niet (dit is mijn setting van al een jaar geleden denk ik- toen van alles geprobeerd met Numbers of Screens 3). Misschien dat het nu wel werkt voor mij als 3 monitor setup. Testen...
EDIT: het werkt nu wel. Nu nog juiste FOV settings vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door flopdoc op 10-12-2015 09:15 ]
samsung s27a750dSchuey schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:24:
[...]
Lekker dat je de weg al kent daar
Wat voor monitor gebruik je als ik vragen mag?
[video]
BTW iRacing site is nuweer up
[ Voor 5% gewijzigd door BruceLee op 10-12-2015 09:11 ]
Er zit volgens mij een gat in het GP circuit op het rechte stuk
[YouTube: https://youtu.be/syKARRX8zMM]
[YouTube: https://youtu.be/syKARRX8zMM]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
volgens mij he zijn al die bomen te kort op de nordschleife. ook zijn er veel veel te weinig bomen je hebt soms gaten dat je naar de andere kantvan de baan kan kijken bij wijze van je ziet bergen die kms ver liggen en kale open vlakes. in eem mx5 gaat dat zeker opvallen.
ook zijn de bomen te kort waar je bergtoppen moet zien zie je hele bergen. zo accuraat is die iracing versie nog niet kwa omgeving.
ook zijn de bomen te kort waar je bergtoppen moet zien zie je hele bergen. zo accuraat is die iracing versie nog niet kwa omgeving.
Als de baan maar accuraat is toch, vind hem heel gaaf net even een rondje gedaan in testsessie en ja het heeft niet alle shizzle van AC en Pcars maar dat vind ik niet het allerbelangrijkste. Maar wat is het banden geluid in de skip raar geworden dat verbaasd me wel. Iemand anders opgemerkt?BruceLee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:29:
volgens mij he zijn al die bomen te kort op de nordschleife. ook zijn er veel veel te weinig bomen je hebt soms gaten dat je naar de andere kantvan de baan kan kijken bij wijze van je ziet bergen die kms ver liggen en kale open vlakes. in eem mx5 gaat dat zeker opvallen.
dat wel maar ze mogen nog wel wat bossen er bij plakken
verder voelt de baan goed, daar komt geen andere game bij in de buurt.
Ik kom er nog steeds niet in..
Update gister wel kunnen uitvoeren alleen nu staat er service is not in use
Update gister wel kunnen uitvoeren alleen nu staat er service is not in use
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
als je iets verder terug leest dan lees je het antwoord op jouw probleem...
Cube Nuroad Race (2022)
Het geluid is anders, mij viel vooral het andere slip/spin geluid op. Maar misschien is het nu wel realistischer geworden, ik heb nog nooit in t echt in een Skip gereden. Helaas.PatrickPost1972 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:43:
[...]
. Maar wat is het banden geluid in de skip raar geworden dat verbaasd me wel. Iemand anders opgemerkt?

In seisoen 1 van 2016 gaan we in elke oneven week een GoT iRacing School organiseren.
De GoT iRacing School is toegankelijk voor League leden die afkomstig zijn uit de Benelux en Nederlands / Vlaams spreken.
Planning:
Week 01 | 15-12-15 | Driving School | SCCA Spec Racer Ford |
Week 03 | 29-12-15 | Close Racing School | SCCA Spec Racer Ford |
Week 05 | 12-01-16 | Setup School | Ruf RT 12R C-spec |
Week 07 | 26-01-16 | Driving School | Skip Barber Formula 2000 |
Week 09 | 09-02-16 | Close Racing School | Skip Barber Formula 2000 |
Week 11 | 23-02-16 | Setup / Close Racing School | Ruf RT 12R C-spec |
Meer details kan je hier vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=98
Oeh fijn dat het op dinsdag is!JoepW schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:36:
[afbeelding]
In seisoen 1 van 2016 gaan we in elke oneven week een GoT iRacing School organiseren.
De GoT iRacing School is toegankelijk voor League leden die afkomstig zijn uit de Benelux en Nederlands / Vlaams spreken.
Planning:
Week 01 15-12-15 Driving School SCCA Spec Racer Ford Week 03 29-12-15 Close Racing School SCCA Spec Racer Ford Week 05 12-01-16 Setup School Ruf RT 12R C-spec Week 07 26-01-16 Driving School Skip Barber Formula 2000 Week 09 09-02-16 Close Racing School Skip Barber Formula 2000 Week 11 23-02-16 Setup / Close Racing School Ruf RT 12R C-spec
Meer details kan je hier vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=98
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Oeh dinsdag en een setup school, ik ga m'n best doen om er bij te zijn!
Ja, Setup school lijkt mij ook heel interessant!
Hallo allemaal. "Vroeger" (een jaar of 14-15 geleden) heb ik redelijk wat rally en f1 games gespeeld. In die tijd had ik een MS Sidewinder stuur (toen best goed).
Op mijn Hackintosh/PC doe ik voornamelijk audio producties, maar omdat ik (op aandringen van wat vrienden) een redelijke grafische kaart erin heb gezet, kan ik op die PC ook redelijk goed gamen als ik naar Windows boot. Hier maak ik inmiddels dan ook goed gebruik van en speel redelijk vaak F1 2013 met een héul goedkoop Logitech stuurtje. Waarom? Omdat ik toen maar gewoon even zinloos wat Grid en F1 wilde spelen.
Nu ben ik een half jaar verder en kriebelt het enorm naar waar ik zo'n 14-15 jaar geleden mee bezig was, iets serieuzer racen. Hiermee is mijn oog dus ook op iRacing gevallen. Ik ben al een tijdje geabonnerd het youtube kanaal "Inside Sim Racing", en toen ik daar de McLaren MP4-30 voorbij zag komen op de Nurburgring wist ik het zeker, ik wil gaan iRacen.
Om eigenlijk even "to the point" te komen. Ik wil een wat serieuzer stuurtje dan ik nu heb, maar hij moet/mag me niet té veel kosten. Bij Inside Sim Racing geven ze veel credits aan Thrustmaster T300's, maar dit ligt wel even boven m'n budget en omdat je ze niet veel 2e hands ziet ook nog steeds.
Daarentegen lijkt me de Logitech G27 wel een beter keus. Deze is vaak nog voor zo'n 150 - 200 de kopen 2e hands en vaak nog de garantie bon erbij.
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en gedachtes hierover. Mijn doel is om tegen eind volgende week een setje bij me te hebben staan en bezig te kunnen gaan met iRacing.
Op mijn Hackintosh/PC doe ik voornamelijk audio producties, maar omdat ik (op aandringen van wat vrienden) een redelijke grafische kaart erin heb gezet, kan ik op die PC ook redelijk goed gamen als ik naar Windows boot. Hier maak ik inmiddels dan ook goed gebruik van en speel redelijk vaak F1 2013 met een héul goedkoop Logitech stuurtje. Waarom? Omdat ik toen maar gewoon even zinloos wat Grid en F1 wilde spelen.
Nu ben ik een half jaar verder en kriebelt het enorm naar waar ik zo'n 14-15 jaar geleden mee bezig was, iets serieuzer racen. Hiermee is mijn oog dus ook op iRacing gevallen. Ik ben al een tijdje geabonnerd het youtube kanaal "Inside Sim Racing", en toen ik daar de McLaren MP4-30 voorbij zag komen op de Nurburgring wist ik het zeker, ik wil gaan iRacen.
Om eigenlijk even "to the point" te komen. Ik wil een wat serieuzer stuurtje dan ik nu heb, maar hij moet/mag me niet té veel kosten. Bij Inside Sim Racing geven ze veel credits aan Thrustmaster T300's, maar dit ligt wel even boven m'n budget en omdat je ze niet veel 2e hands ziet ook nog steeds.
Daarentegen lijkt me de Logitech G27 wel een beter keus. Deze is vaak nog voor zo'n 150 - 200 de kopen 2e hands en vaak nog de garantie bon erbij.
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën en gedachtes hierover. Mijn doel is om tegen eind volgende week een setje bij me te hebben staan en bezig te kunnen gaan met iRacing.
Welkom 
Met een G27 zit alles wel snor. Ik heb zelf heel lang met een minder stuur als dat gereden en dat ging ook prima. Een aantal van de beste iRacers rijdt volgens mij ook nog met de G25 / G27, dus aan het stuur zal het dan niet liggen
Met een G27 zit alles wel snor. Ik heb zelf heel lang met een minder stuur als dat gereden en dat ging ook prima. Een aantal van de beste iRacers rijdt volgens mij ook nog met de G25 / G27, dus aan het stuur zal het dan niet liggen
Dit topic is gesloten.