Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
jongf7 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:39:
Dat had ik ook op een gegeven moment (op hard).
Volgens mij niet echt een standaard stuk:
Dat was inderdaad ook een uitdagend stuk, daar ben ik ook wel een aantal keer dood gegaan. Maar het stuk waar ik nu zit..... ppppffff. Om het leuk te houden zeg ik niks ook niet via Spoiler alert :X ;) Ik zeg Suc6 !! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54
Tweakstarter schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:42:
[...]

Dat was inderdaad ook een uitdagend stuk, daar ben ik ook wel een aantal keer dood gegaan. Maar het stuk waar ik nu zit..... ppppffff. Om het leuk te houden zeg ik niks ook niet via Spoiler alert :X ;) Ik zeg Suc6 !! >:)
Heb ik niet meer nodig, zaterdag uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
is het de moeite om na deel 4 deel 3 te spelen ? heb nooit uncharted gespeeld, 4 uitgespeeld.. maar het bevalt me wel vooral de story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Voor de volledigheid wellicht wel, ik ben bij deel 1 begonnen toen ik met de serie begon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
shakespeare schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:53:
is het de moeite om na deel 4 deel 3 te spelen ? heb nooit uncharted gespeeld, 4 uitgespeeld.. maar het bevalt me wel vooral de story.
Vind het moeilijk in te schatten of de stap terug (te) groot is.

Zelf ben ik ooit begonnen met 2 en vond ik het daarna moeilijk om 1 nog op te pakken.
Die heb ik uiteindelijk een jaar later pas gespeeld.

Maar ik zou zeker aanbevelen de remasters van deel 2 en 3 te spelen, geweldige spellen.
Misschien vond ik deel 2 kwa verhaal en locaties nog wel beter dan 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:59
Vrij simpel te beantwoorden imo. Als je puur verhaal/personages/avontuur wilt meemaken kun je ze goed spelen maar dan niet te veel op details gaan letten, je moet wat mindere graphics en gameplay voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePrutser
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

Sterker nog ik zou deel 2 je aanraden ipv 3, die blijft toch een van de betere. UC4 vind ik nu de beste, met UC2 direct daar achter.

Ik ben ooit begonnen met 2, daarna wilde ik ook 1 spelen (ook direct uitgespeeld). Toen kon ik niet wachten tot 3, die een beetje tegenviel in vergelijking met 2 en nu heeft 4 wat mij betreft de verwachting wel waar gemaakt en overtroffen. (Ik heb gewacht met een PS4 te kopen totdat UC4 uitkwam; heb meteen een UC4 bundel gekocht)

Als je deel 1 eerst speelt en dan deel 2, is sommige humor in deel 2 beter te begrijpen want er wordt zo nu en dan wel eens naar terug gerefereerd. Deel 1 & 2 heb ik zelfs meerdere keren uitgespeeld. Deel 3 pas anderhalf keer. Met deel 4 ben ik nu voor de twee keer bezig, maar dan nu op crushing en meteen alle collectibles verzamelen (of stukmaken in het geval van cairns (of een pile of rocks volgens Sam)).

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34
Paulus07 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:18:
Voorheen was uncharted 2 mijn favoriet. Met deel 4 gaat naughty dog daar dik overheen.
Zal vast met nostalgie te maken hebben, maar ik vind Uncharted 2 nog steeds verreweg het beste deel uit de serie :)
spoiler:
en The Last of Us > Uncharted, obviously :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kwistnix schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:10:
[...]

Zal vast met nostalgie te maken hebben, maar ik vind Uncharted 2 nog steeds verreweg het beste deel uit de serie :)
spoiler:
en The Last of Us > Uncharted, obvisously :P
spoiler:
Ze hebben heel veel dingen geleerd in TLoU en toegepast in UC4. En ik durf nog verder te gaan. The order 1886. Belichting die daarin zat lijkt verdomde veel op die in UC4 + natuurlijk het oprapen van objecten en bekijken etc. Zelfde animaties. Laten we eens gek doen. Was the Order 1886 een test voor de engine die ze nu gebruikt hebben in beide games en is daarom the order zo kort (wel gaaf) en was UC4 daarom uitgesteld om nog meer te fine-tunen op feedback vanuit the order.........

Of denk ik nu te ver door :P

beide overigens toffe games en brute engine dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

bram1984 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 22:21:
18 Uur over Drakes Fortune? Die game is minder dan 10 uur lang volgens mij.
Op hard gespeeld, gewoon normaal tempo verder, beetje rondkijken maar niet alle treasures gezocht. En ja 18 uur dus.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:07:
[...]

Op hard gespeeld, gewoon normaal tempo verder, beetje rondkijken maar niet alle treasures gezocht. En ja 18 uur dus.
Jij hebt ook Drakes Fortune gespeeld, begrijp ik? Ik reageer niet op jou namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ok, ook toevallig 18 uur, overheen gelezen. Conclusie is iig dat op hard spelen wel wat uurtjes toevoegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook zoiets over 4 gedaan op Moderate. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:57
Ik ben er nog niet helemaal doorheen, maar wat een toppertje is deel 4 weer. Deel 2 was mijn favoriet, maar deze is ook geweldig.

De kwaliteit van de cutscenes is echt fenomenaal. Naughty Dog kan altijd nog de animatie filmwereld in als het ooit fout loopt met de games. Vind vooral Elena erg goed geanimeerd.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002

JSchut

.....

jongf7 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:39:
Dat had ik ook op een gegeven moment (op hard).
Volgens mij niet echt een standaard stuk:

spoiler:
Als Elena met de auto in een houten lift zit en je zelf aan de buitenkast van de lift hangt.
Dit stuk begon ik zonder kogels in pistool, dus kon al niet hangend schieten dus moest meteen op de lift klimmen om wat te kunnen. Maar daar was ik een schietschijf.
Heeft wel 20 pogingen gekost voor ik daar voorbij was.
Gister ook dat stuk gehad. En idd wat een kut stuk lol. Na een paar pogingen lukte het al beter doordat je wist waar alles telkens vandaan kwam. Tot nu toe het enige frustrerende punt in het spel voor mij.

Ik ben nu bij
spoiler:
De grot naar het huis van Avery. Redelijk richting het einde gok ik. Ik heb ook wel redelijk een gevoel hoe dit gaat eindigen, Ik hoop alleen dat ik geen gelijk heb.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
spoiler:
Ik vind dat zwaardvecht gedeelte toch wel lastg; het is me na een paar keer (en een pijnlijke vinger) nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Sanction schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:09:
spoiler:
Ik vind dat zwaardvecht gedeelte toch wel lastg; het is me na een paar keer (en een pijnlijke vinger) nog niet gelukt.
spoiler:
Ik vond het wel een heel mooie manier om af te sluiten, paste goed in het piraten thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Er zitten op het einde meerdere lastige encounters.
spoiler:
Die bij de schepen
heb ik ook heeeel vaak over gedaan. Ammo is vaak wel een probleem, ik had nooit echt veel ammoo, wardoor ik tijdens een encounter vaak genoeg op zoek moest naar een ander wapen. Ook merkte ik dat met de moeilijkheid op hard, stealth beter werkt dan een shootout.
bram1984 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 21:51:
Ik heb ook zoiets over 4 gedaan op Moderate. ;)
Dan heb je gewoon veel staan lanterfanten :P

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 26-05-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt. Ik heb volgens mij alleen over onderstaand stuk al een paar uur gedaan.

spoiler:
boot met eilandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
jongf7 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:41:
[...]

spoiler:
Ik vond het wel een heel mooie manier om af te sluiten, paste goed in het piraten thema.
spoiler:
Ik vond het beter dan een standaard QTE segment, maar het duurde mij net even te lang allemaal. Als je dan een paar keer doodgaat in zo'n stuk is de lol er wel heel snel af vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Kwistnix schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 10:38:
[...]

spoiler:
Ik vond het beter dan een standaard QTE segment, maar het duurde mij net even te lang allemaal. Als je dan een paar keer doodgaat in zo'n stuk is de lol er wel heel snel af vind ik.
Ja, ik ging niet dood, dan was het precies goed.
Anders kan ik me je punt wel voorstellen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Spoiler!!!!!!

Maar wat blijft de game er bruut uitzien. Heb zelf ook berg screenshots gemaakt net als hieronder de link.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:17:
Spoiler!!!!!!

Maar wat blijft de game er bruut uitzien. Heb zelf ook berg screenshots gemaakt net als hieronder de link.

_/-\o_
Waarom zet je een link in een spoiler? De link zelf verraadt toch helemaal niets over het verhaal? Zet er dan gewoon bij dat de afbeeldingen in de link spoilers kunnen bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
als je per ongeluk op de link klikt krijg je direct een setting in je beeld te zien. En zoiets wil ik niet zien als ik de game nog niet uitgespeeld had :)

Nu zit er net 1 stapje extra tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 16:40
Dat hele "spoiler verhaal" gaat wel ver tegenwoordig....pfff.

PSN: Maichel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hele topic lijkt wel een rapport van justitie na een WOB. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 11:42:
als je per ongeluk op de link klikt krijg je direct een setting in je beeld te zien. En zoiets wil ik niet zien als ik de game nog niet uitgespeeld had :)

Nu zit er net 1 stapje extra tussen :P
Dat zou dan mijn eigen domme schuld zijn, maar spoiler tags zijn er wat mij betreft om tekstuele inhoud van een verhaal te verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Uitgespeeld! (en op V&A gezet)

15 uutjes over gedaan op Moderate. En iets van 40-45 treasures gevonden zonder al te veel echt naar ze op zoek te zijn..

Over het einde:
spoiler:
Ik had een ander einde verwacht omdat er gezegd was dat het heel moeilijk was een nieuwe Uncharted te maken met Nathan in de hoofdrol. Ik had niet verwacht dat Nathan dood zou gaan ofzo, maar misschien dat er iets zou gebeuren met Elena. Dit idee had ik trouwens wel even toen ze voor dood lag in de grotten.

Mooie game, mooi verhaal en goed einde hoor. Heb me er wel erg goed mee vermaakt. Had alleen een wat ander einde verwacht. Einde was wel een beetje cliché.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 08:55:
Uitgespeeld! (en op V&A gezet)

15 uutjes over gedaan op Moderate. En iets van 40-45 treasures gevonden zonder al te veel echt naar ze op zoek te zijn..

Over het einde:
spoiler:
Ik had een ander einde verwacht omdat er gezegd was dat het heel moeilijk was een nieuwe Uncharted te maken met Nathan in de hoofdrol. Ik had niet verwacht dat Nathan dood zou gaan ofzo, maar misschien dat er iets zou gebeuren met Elena. Dit idee had ik trouwens wel even toen ze voor dood lag in de grotten.

Mooie game, mooi verhaal en goed einde hoor. Heb me er wel erg goed mee vermaakt. Had alleen een wat ander einde verwacht. Einde was wel een beetje cliché.
spoiler:
Ik heb eigenlijk geen moment verwacht dat er een hoofrolspeler dood zou gaan. Daar is Uncharted veel te luchtig voor.

Wil je de game niet nog een keer spelen dan? Ik denk dat ik er nog wel een keer of 2/3 doorheen ga spelen net als met de vorige titels en TLoU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:02:
[...]

spoiler:
Ik heb eigenlijk geen moment verwacht dat er een hoofrolspeler dood zou gaan. Daar is Uncharted veel te luchtig voor.

Wil je de game niet nog een keer spelen dan? Ik denk dat ik er nog wel een keer of 2/3 doorheen ga spelen net als met de vorige titels en TLoU.
Nee. Met TLOU deed ik dat wel vanwege new game+.

Het is voor mij eerder uitzondering dat ik een game nogmaals speel. Dit komt grotendeels omdat ik de tijd er ook niet meer voor heb.

Ik ga nu weer verder met Mad Max. Stapje terug in alles maar goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-06 21:29

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:02:
[...]
Ik moet er niet aan denken. Volgens mij blijft er maar weinig replayvalue in de game over als je de story al kent. Bij platforming kan niks mis gaan dus dat is niet meer zo boeiend een tweede keer.
Verder zitten er feitelijk maar weinig encounters in de game, dus ook daar ga ik het niet voor doen. Hoewel het wel grappig zou kunnen zijn met unlocked wapens uit het Bonus menu... Voor die paar shootouts ga ik niet de game nog een keer doorlopen.
Technisch en op het gebied van details een pareltje, verder heeft U4 niet zoveel om het lijf vind ik.

Maarja, het is ook gewoon niet echt mijn game denk ik. Ik heb TLoU een keer of 4-5 uitgespeeld en zou die game zo nog een keer kunnen spelen, die game is echt geweldig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Ik ga hem wel nog een keer spelen maar dan met een andere graphics filter, cell shaded lijkt me wel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Ik moet er niet aan denken. Volgens mij blijft er maar weinig replayvalue in de game over als je de story al kent. Bij platforming kan niks mis gaan dus dat is niet meer zo boeiend een tweede keer.
Verder zitten er feitelijk maar weinig encounters in de game, dus ook daar ga ik het niet voor doen. Hoewel het wel grappig zou kunnen zijn met unlocked wapens uit het Bonus menu... Voor die paar shootouts ga ik niet de game nog een keer doorlopen.
Technisch en op het gebied van details een pareltje, verder heeft U4 niet zoveel om het lijf vind ik.

Maarja, het is ook gewoon niet echt mijn game denk ik. Ik heb TLoU een keer of 4-5 uitgespeeld en zou die game zo nog een keer kunnen spelen, die game is echt geweldig.
Tja ik vind de gameplay, voice acting en graphics gewoon fenomenaal. Daar kan ik gerust meerdere malen van genieten. Net als dat ik van een goede film meerdere malen kan genieten.

Grappig dat je de game weinig replay value vindt hebben als je het verhaal al kent, terwijl je TLoU wel 5x uitspeelt. Een game die 5x zwaarder op het verhaal leunt dan Uncharted en waarbij de gameplay in principe meer ondergeschikt is (langzaam en geen platforming). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Tja ik vind de gameplay, voice acting en graphics gewoon fenomenaal. Daar kan ik gerust meerdere malen van genieten. Net als dat ik van een goede film meerdere malen kan genieten.

Grappig dat je de game weinig replay value vindt hebben als je het verhaal al kent, terwijl je TLoU wel 5x uitspeelt. Een game die 5x zwaarder op het verhaal leunt dan Uncharted en waarbij de gameplay in principe meer ondergeschikt is (langzaam en geen platforming). ;)
Ik kan het wel begrijpen, ben nu ook bezig met uc4, maar denk niet dat ik hem 4x zal doorlopen. Terwijl ik dat met tlou wel heb gedaan. Uc4 heeft een prima verhaal maar vergeleken met tlou flinterdun imho.

Zal ook met de sfeer te maken hebben, tlou is allemaal wat grimmiger en veel meer "omg omg omg omg een clicker" momenten, terwijl uc4 meer guns blazing is.

En dat is ws allemaal een kwestie van voorkeur.

En een goede film kan ik ook meerdere malen van genieten, maar een indiana jones film? Not so much.

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 27-05-2016 10:24 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:19
Kun je zien hoe persoonlijk alles is. Ik heb erg lang gedaan over TLoU omdat ik maar niet lekker in het verhaal kwam. Uncharted serie heb ik allemaal binnen no-time uitgespeeld en daarbij wilde ik continu verder spelen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:01:
[...]

Dat komt vooral door de setting. Post apocalyptische narigheid spreekt me gewoon meer aan dan het het blije B-filmesque avonturenverhaal. Wat Uncharted wel heel goed doet, begrijp me niet verkeerd.
En dan de wat terughoudendere gameplay, met simpel crafting/upgrade systeem dat echt wat toevoegt in zo'n survival achtige setting.

Als ik die analogie naar film door zou trekken dan is Uncharted voor mij meer iets als The Expendables. Leuk voor een keer, niet meer dan dat.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 21:54
BigF25 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:57:
Ik ga hem wel nog een keer spelen maar dan met een andere graphics filter, cell shaded lijkt me wel gaaf
Had geen idee dat dat kon! Ben nu bezig met een second playthrough op hard (eerst gefinished op normal) en dan zie je duidelijk dat er op gebied van AI nog heel wat gesleuteld moet worden om geloofwaardig over te komen.

Voelt nu aan dat je een magneet ben die elke kogel aantrekt waarbij de tegenstanders van belachelijke afstanden je nog kunnen raken (zelfs met shotguns), ik vind het niet erg dat de kogels meer schade doen dan op een lagere moeilijkheidsgraad maar ze kunnen gewoon niet missen! Had liever gezien dat de tegenstanders meer gebruik zouden maken van het flanken of iets waardoor het realistischer lijkt dan nu het geval is.

Maar dat is ook tevens de enige minpunt waar ik over viel, verder ben ik van plan de game nog op crushing en dan op easy te doen (voor de treasures) dus ik ben nog wel even zoet met deze game.

Ben benieuwd naar het volgende project van Naughty Dog, want ik kijk er nu al naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zidanexo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Ben benieuwd naar het volgende project van Naughty Dog, want ik kijk er nu al naar uit!
Crash Bandicoot *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Zal eerder een Last of Us 2 gaan worden. Stiekem blijf ik nog steeds hopen op een nieuwe jak&daxter. Maar die kans is denk heel klein.

Of gewoon een nieuwe IP als verrassing :D

spoiler:
Crash Bandicoot hebben we nu gehad op de ps4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap nooit zo goed waarom mensen een nieuwe Crash of Jak willen. Naughty Dog heeft laten zien dat ze de beste developer ter wereld zijn als het op lineaire verhalende en vooral volwassen games aankomt. En dan willen mensen dat diezelfde studio een kiddy cartooneske game gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Crash Bandicoot... Ik snap echt niet wat mensen daar nou leuk aan vinden. Kinderen? Okee. Valse nostalgie denk ik.
Maar goed ik verbaas me ook over volwassen mannen die games als Ratchet & Clank of Lego games spelen dus het zal wel aan mij liggen. Ieder zijn ding hoor, mij hoor je niet echt oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Crash Bandicoot is tof en anders GTFO >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:24:
Crash Bandicoot... Ik snap echt niet wat mensen daar nou leuk aan vinden. Kinderen? Okee. Valse nostalgie denk ik.
Maar goed ik verbaas me ook over volwassen mannen die games als Ratchet & Clank of Lego games spelen dus het zal wel aan mij liggen. Ieder zijn ding hoor, mij hoor je niet echt oordelen.
Haha ik wilde het niet zeggen. :+

Ik trek die shit ook totaal niet. Ik kan het gewoon niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Voxalizer schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:24:
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:54
Haha ik wilde het niet zeggen. :+

Ik trek die shit ook totaal niet. Ik kan het gewoon niet serieus nemen.
Maar jullie zijn ook geen types die van animatiefilms zoals Ratatouille of Finding Nemo houden denk ik dan zomaar?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:52:
[...]

[...]

Maar jullie zijn ook geen types die van animatiefilms zoals Ratatouille of Finding Nemo houden denk ik dan zomaar?
Zeker wel. Maar bij dergelijke games blijf ik echt zo ver mogelijk uit de buurt. Van de week toevallig nog Zootopia gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Zeker wel. Maar bij dergelijke games blijf ik echt zo ver mogelijk uit de buurt. Van de week toevallig nog Zootopia gezien. :)
Maar wat is er mis met Ratchet & Clank dan? Niet dat ik het speel hoor, maar heb het laatst toevallig ff gespeeld en moet zeggen dat het er wel top uitzag en de gameplay best leuk is. En het is toch juist leuk om af en toe games te spelen die heel donker en grimmig zijn, maar ook af en toe luchtige, kleurrijke dingen te spelen? Ondanks dat je volwassen bent... Of is de gameplay dan vaak te te simplistisch?

Overigens is dit wel erg off-topic :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvd-linden schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Maar wat is er mis met Ratchet & Clank dan? Niet dat ik het speel hoor, maar heb het laatst toevallig ff gespeeld en moet zeggen dat het er wel top uitzag en de gameplay best leuk is. En het is toch juist leuk om af en toe games te spelen die heel donker en grimmig zijn, maar ook af en toe luchtige, kleurrijke dingen te spelen? Ondanks dat je volwassen bent... Of is de gameplay dan vaak te te simplistisch?

Overigens is dit wel erg off-topic :o.
Ik zoek in games immersie en ik wil me kunnen verplaatsen in de hoofdrolspeler. Dat lukt niet bij een buidelrat die achtervolgd wordt door stenen ballen en bananen moet oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 15:12:
[...]

Ik zoek in games immersie en ik wil me kunnen verplaatsen in de hoofdrolspeler. Dat lukt niet bij een buidelrat die achtervolgd wordt door stenen ballen en bananen moet oprapen.
Wait wut? Volgens mij moet je Ratchet & Clank toch eens gaan spelen ;)
Hij echt leuk btw, wel een beetje simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het over Crash Bandicoot, waar mijn eerste reactie in eerste instantie op is bedoeld. Maar Ratchet idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Vorige week dan eindelijk een PS4 gekocht met UC4.

WAUW!!!! Wat een geweldig spel, van tijd tot tijd moet ik echt even stilstaan om de omgeving te bekijken!
Wat ziet dit er goed uit en dat voor een console!

Mass Effect is mijn alltime favo, maar UC komt daar waarschijnlijk naast te staan.

Ondertussen half bezig met DOOM (tussendoor voor de afwisseling) en dan wil ik toch wel direct die nathan drake remasters gaan spelen!

(en daarna ook meteen The Last of Us (hoor ik ook alleen maar goeds van))

Thx Naughty Dog.. (die rat op de PS1 heeft mij al zoveel tijd gekost :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

s0kkie

Cowabunga

Crash Bandicoot is een game uit 1996 en een van de eerste PS1 games en 3D, puur een nostalgische titel. Als je die nu gaat afkraken op gebrek aan inhoudelijke verhalen of dieptegangen heb je wel een beetje een jeugdsentiment misgelopen :X

Ontopic:
Gisteren ook eindelijk uitgespeeld (was tussendoor op vakantie en kon niet verder :( ) maar wat een meesterlijke titel weer van ND!
spoiler:
Ik had wel een beetje een minder vrolijke einde verwacht
, maar van begin tot einde zat ik met mijn mond open te spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s0kkie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 19:20:
Crash Bandicoot is een game uit 1996 en een van de eerste PS1 games en 3D, puur een nostalgische titel. Als je die nu gaat afkraken op gebrek aan inhoudelijke verhalen of dieptegangen heb je wel een beetje een jeugdsentiment misgelopen :X
Ik kraak die game niet af, ik snap alleen niet dat mensen een nieuwe versie willen en wat ze er dan van verwachten. Laat jeugdsentiment lekker jeugdsentiment zijn. Wat je toen voelde ga je nu toch niet meer voelen.

En mensen kunnen je laatste alinea als spoiler ervaren.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
bram1984 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 20:48:
[...]

Ik kraak die game niet af, ik snap alleen niet dat mensen een nieuwe versie willen en wat ze er dan van verwachten. Laat jeugdsentiment lekker jeugdsentiment zijn. Wat je toen voelde ga je nu toch niet meer voelen.

En mensen kunnen je laatste alinea als spoiler ervaren.
Is idd een spoiler helaas..

Maar de nieuwe versie van Doom doet het ook prima en is een heerlijk spel.
De nieuwe versie van crash bandicoot moet wel van deze tijd zijn, maar er is totaal geen reden om aan te nemen dat (wanneer goed uitgevoerd) het wel een goede game kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-06 19:31

NeHoX

Gamer + PV

Zouden jullie eerst de Nathan Drake collection spelen en dan Uncharted 4? Ik vraag dat omdat Uncharted 4 op de PS4 ligt en Nathan Drake ergens deze week pas binnen komt.

Persoonlijk denk ik dat eerst 1,2,3 spelen leuker is omdat het dan gewoon steeds beter wordt. Ook de verhaallijn klopt dan.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
NeHoX schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:23:
Zouden jullie eerst de Nathan Drake collection spelen en dan Uncharted 4? Ik vraag dat omdat Uncharted 4 op de PS4 ligt en Nathan Drake ergens deze week pas binnen komt.

Persoonlijk denk ik dat eerst 1,2,3 spelen leuker is omdat het dan gewoon steeds beter wordt. Ook de verhaallijn klopt dan.
Zou het zelf wel aanraden. Je krijgt dan meer mee met de karakters en de achtergrond ervan + alle subtiele grappen tussendoor kloppen dan ook en voegen veel meer toe. Hoe flauw ze soms ook zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje

Ik ben zelf nu bezig met 4, nooit eerder een uncharted game gespeeld.
De Nathan Drake Collection ligt klaar, als ik kon kiezen was ik bij 1 begonnen (denk ik).

spoiler:
Gister zat ik in die groten waar Avery al die lichaamsdelen had opgehangen. Wat een briljante nuance dat je dan moet je controller moet schudden als je zaklamps niet meer werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit ook al in TLoU. ;)

Zou ik zeker doen. Veel verwijzingen naar de vorige delen in U4.

[ Voor 91% gewijzigd door bram1984 op 31-05-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Yep zeker doen, ik heb de collection laatst nog alle drie gespeeld en ondanks dat de graphics minder zijn (vooral de eerste, rest valt mij eigenlijk amper op) weet je iig al een beetje wie wie is en kan je je beter inleven in deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Predje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Ik ben zelf nu bezig met 4, nooit eerder een uncharted game gespeeld.
De Nathan Drake Collection ligt klaar, als ik kon kiezen was ik bij 1 begonnen (denk ik).

spoiler:
Gister zat ik in die groten waar Avery al die lichaamsdelen had opgehangen. Wat een briljante nuance dat je dan moet je controller moet schudden als je zaklamps niet meer werkt! :)
Jammer dat je inderdaad niet bij het begin bent begonnen.
spoiler:
Bij het einde komen er super veel verwijzingen naar de vorige delen. Dat maakt het des te leuker als je dit zelf allemaal hebt meegemaakt
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zit vast aan het begin van hoofdstuk 17. Waar Elena zegt look je drukt op F2 en dan heb ik op youtube gezien dat ze door moet praten maar dat doet ze niet. Daardoor krijg je niet mogelijk om door te gaan door op driehoekje te klikken. Ik heb al paar keer restart checkpoint gedaan maar dat helpt niet. Iemand een idee of is het vete bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F2? Je speelt de PC versie?

Zegt mij in ieder geval niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
bram1984 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 15:16:
F2? Je speelt de PC versie?

Zegt mij in ieder geval niets.
Ik bedoel natuurlijk L2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is meestal L3 volgens mij, als je ergens de aandacht op moet gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
bram1984 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:09:
Dat is meestal L3 volgens mij, als je ergens de aandacht op moet gooien.
Dat was het dus een paar stappen naar voren en dan L3. Bedankt ik voel me zo dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst kijken, dan zeiken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
homernt schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 19:28:
[...]

Dat was het dus een paar stappen naar voren en dan L3. Bedankt ik voel me zo dom.
Geeft toch niet joh. Het is al vervelend genoeg als je denkt dat je vast zit en het idee hebt dat je niet verder kan. Bijna iedereen heeft dat vast wel eens meegemaakt.

Veel succes en plezier nog met de rest van de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 07:53
Predje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:42:
[...]

spoiler:
Misschien ben ik bitter van de Wii en motion controls in general, maar ik vond dat niet leuk, 1x gedaan, daarna eigenlijk in het donker gestaan tot er een fakkel aan ging. Oprotten met dat geneuzel ND.

Uncharted 1 had ook dat sixaxis geneuzel als je over een balk wilde lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
AppieNL schreef op zondag 05 juni 2016 @ 18:30:
[...]

Misschien ben ik bitter van de Wii en motion controls in general, maar ik vond dat niet leuk, 1x gedaan, daarna eigenlijk in het donker gestaan tot er een fakkel aan ging. Oprotten met dat geneuzel ND.

Uncharted 1 had ook dat sixaxis geneuzel als je over een balk wilde lopen...
Ik kom juist van de PC, dus voor mij is dit anno 2016 gewoon nieuw en de eerste keer was het gewoon heel leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 08:41
Ben van mening dat U4 toch wel erg gehyped is...

Story zeker een dikke 10, maar multiplayer nog geen 7... Heb U4 uitgespeeld en weer verkocht.

Ja het verhaal was echt super maar het spel krijgt van mij geen 9+ door het ontbreken van een degelijke MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaido schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:07:

Story zeker een dikke 10, maar multiplayer nog geen 7... Heb U4 uitgespeeld en weer verkocht.

Ja het verhaal was echt super maar het spel krijgt van mij geen 9+ door het ontbreken van een degelijke MP.
Ik speel de MP zelf niet, maar volgens mij zit deze toch weer prima in elkaar. Daarbij heeft deze game wat mij betreft niet eens een MP nodig, dus wees blij dat dit er überhaupt bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
bram1984 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:12:
[...]

Ik speel de MP zelf niet, maar volgens mij zit deze toch weer prima in elkaar. Daarbij heeft deze game wat mij betreft niet eens een MP nodig, dus wees blij dat dit er überhaupt bij zit.
Nee, sorry maar dit is imo echt de verkeerde instelling. Als je een MP toevoegt zorg dan wel dat deze goed is.
Nogmaals: het verhaal is echt subliem maar de MP is echt ruk...

Eigenlijk zegt de stilstand van dit topic al genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaido schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:14:
[...]

Nee, sorry maar dit is imo echt de verkeerde instelling. Als je een MP toevoegt zorg dan wel dat deze goed is.
Nogmaals: het verhaal is echt subliem maar de MP is echt ruk...

Eigenlijk zegt de stilstand van dit topic al genoeg ;)
Maar wie zegt dan dat deze slecht is? Ik hoor alleen jou erover? Op NeoGAF is een heel actief multplayer topic en deze modus schijnt zeer vermakelijk te zijn. De beta vond ik in ieder geval lekker spelen.

De stilstand van dit topic zegt helemaal niets. Hier op Tweakers zijn Naughty Dog multiplayers nooit veelbesproken geweest en iedereen hier koopt Uncharted toch echt voor de singleplayer. De game is al bijna een maand uit en de echte fans hebben 'm al lang en breed uitgespeeld. Veel mensen hier (waaronder ikzelf) hadden 'm zelfs al op 7 mei door een shop die veel te vroeg verstuurde.

Over een paar maanden heb je weer een sale ofzo en zullen mensen die minder fan zijn de game wellicht aanschaffen, en dan zal er weer enige activiteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
aaaido schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:07:

UC is een singleplayer game.
De graphics, gameplay, story telling, story, humor, animaties, afwisseling van omgevingen..
Het is allemaal spot-on, dikke 10, zonder hype. Gewoon een pareltje.

Volgens mij zit er alleen maar een MP in omdat men dat tegenwoordig bijna eist.. ik zal de MP niet eens aanklikken. Speel het speel gewoon een keer of 4 uit en geniet elke minuut.

Zoals je destiny niet voor de SP speelt, speel je UC niet voor de MP, period.

Maar het is jouw mening, je weet er gewoon niet zoveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Prima dat je het persoonlijk wil spelen met: je weet er niet zoveel van... Echter ieder zijn mening ;)

De MP had van mij veel uitgebreider gekunt (bijv meer maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aaaido schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:31:
Prima dat je het persoonlijk wil spelen met: je weet er niet zoveel van... Echter ieder zijn mening ;)

De MP had van mij veel uitgebreider gekunt (bijv meer maps).
Speciaal voor jou, gratis en voor niks.

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7597/26724906131_42b3142be4_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 12:44
Hey guys, ik ben vandaag ook eindelijk begonnen met spelen en in mijn enthousiasme snel door de begininstellingen heen gegaan. Hierbij heb ik de spreektaal op Nederlands laten staan. Ik neem aan dat er in game ook nog een mogelijkheid bestaat om dit aan te passen, echter zie ik het toch echt over het hoofd. Kan iemand mij helpen?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exit game -> menu opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Voor degene die hem nog niet hebben.. Uc4 soundtrack, Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 12:44
Top, nog niet aan gedacht, was alleen naar in game settings aan het kijken.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Gister ook uitgespeeld. Wat een prachtig spel... graphics super, gameplay heerlijk, verhaal zat goed en leuk (beter als deel 3) in elkaar, prachtige locaties... ik kan niets negatiefs noemen. Mooi einde ook van de serie :)

Het schieten was ook minder vervelend. Bij de vorige Uncharted's had je te vaak het gevoel complete legers te moeten uitschakelen en dat was nu minder.
Sta er vooral van te kijken hoe elke ruimte of locatie waar je kwam gemaakt was... en vaak liep je er zo snel doorheen dat je er amper meer bij stilstond dat elk object en alles wat je zag wellicht uren gekost heeft om als 3D model te maken, voorzien van textures, in de ruimte te plaatsen, bepaalde physics mee te geven, juiste belichting erop. Niet normaal hoeveel werk het moet zijn geweest.

Eén van de beste games die ik gespeeld heb :)

Ik ben erg benieuwd waar Naughty Dog nu mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:30

FeaR

In GoT we trust

Afgelopen weekend ook uitgespeeld. Vrijdagnacht om 01:30 aan hoofdstuk 18 begonnen met het idee die laatste vier hoofdstukken wel even uit te spelen. Tegen 05:00 ging ik pas naar bed :P De teller stond op 16 uur en 16 minuten. Als je nagaat dat filmpjes in die tijd mee worden genomen dan is het een relatief korte game. Zeker als je hiervoor een Assassin's Creed dan wel Forza Motorsport hebt gespeeld met tientallen uren aan gameplay. Maar toch heb ik me meer dan vermaakt en voelde het eigenlijk constant goed.

Het meest saaie deel in de game gaf me eigenlijk het beste gevoel:
spoiler:
Chapter 17 - For Better or Worse, op zo'n 85% (?) van het level
Als je de laatste lift met de auto naar boven hebt genomen dat je dan een stukje over het pad rijdt met op de achtergrond heerlijk rustige muziek.

Nu eens met de punten van de gevonden items wat cheats en wapens kopen en dan nog een keer de game doorlopen. Toch even die laatste niet gevonden schatten en notes zoeken en vooral veel fun hebben door zelf de wapens te kiezen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De cutscenes worden juist niet meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:30

FeaR

In GoT we trust

In veel Speed Run-tips staat dat je filmpjes moet skippen omdat die mee worden geteld. Maar zonder is 16 uur nog steeds geen extreem lange game.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
je hoort inderdaad verschillende meningen of de filmpjes nou mee tellen of niet, ik ga in mijn speedrun ze allemaal skippen, dat is het veiligst.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:19
Dit weekend ook eens beginnen met U4. Heb er zin in! 8)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:42:
De cutscenes worden juist niet meegeteld.
Die worden wel meegeteld. Voor de speedrun moet je de cutscenes skippen anders is het onmogelijk om het spel binnen 6 uur uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las op NeoGAF dat filmpjes niet mee worden geteld in de speelduur. Dat staat verder los van een speedrun, want dan gebruik je je eigen timer en skip je sowieso cutscenes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-06 19:51
Ben ik de enige die U4 niet leuk vindt? *duikt weg onder de tafel*

Ik ben nu in het gebied met de jeep aangekomen, wat ook in diverse trailers te zien is geweest. Tot nu toe ben ik op doorzettingsvermogen door de chapters heen gegaan, moet er echt veel moeite voor doen om de PS4 niet na 1 chapter weer uit te zetten.

Het verhaal en de graphics zijn erg goed, maar ik vind de gameplay gewoon saai. Je wordt naar mijn mening te veel aan je handje vastgehouden, vooral je broer die continu verteld wat je moet doen is mateloos irritant. Daarbij komt het "glij > spring > rope" mechanisme nu al m'n strot uit.

Kan iemand me vertellen of dit in de aankomende chapters nog beter gaat worden? Zo niet, dan ga ik hem verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker verkopen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SparksNL schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:35:
Ben ik de enige die U4 niet leuk vindt? *duikt weg onder de tafel*

Ik ben nu in het gebied met de jeep aangekomen, wat ook in diverse trailers te zien is geweest. Tot nu toe ben ik op doorzettingsvermogen door de chapters heen gegaan, moet er echt veel moeite voor doen om de PS4 niet na 1 chapter weer uit te zetten.

Het verhaal en de graphics zijn erg goed, maar ik vind de gameplay gewoon saai. Je wordt naar mijn mening te veel aan je handje vastgehouden, vooral je broer die continu verteld wat je moet doen is mateloos irritant. Daarbij komt het "glij > spring > rope" mechanisme nu al m'n strot uit.

Kan iemand me vertellen of dit in de aankomende chapters nog beter gaat worden? Zo niet, dan ga ik hem verkopen.
Zo ongeveer hetzelfde hier, het zit zo mooi in elkaar allemaal maar net als bij TLOU ( ook snel weg gelegd) heb ik toch maar weinig met deze games blijkbaar.
Nou moet ik zeggen dat ik de meeste games vaak snel weg leg, het is meer dat ik er nieuwsgierig naar ben en dan heb ik het wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ben met mijn tweede playthrough bezig :Y Hoewel de eerste altijd het beste blijft qua ervaring kan ik het spel na enkele uren niet weg leggen, met TLOU was dat wel anders, elke keer hordes aan vijanden en eigenlijk 0.0 aan puzzel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
bram1984 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:50:
[...]

Speciaal voor jou, gratis en voor niks.

[afbeelding]
Ah, dit snapte ik eigenlijk al niet tijdens het spelen van het verhaal aangezien je 80-90% van het verhaal een NPC aan je reet hebt hangen: waarom is er geen co-op? Maar die komt dus in de herfst. Leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Maikjuh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 18:34:
Hey guys, ik ben vandaag ook eindelijk begonnen met spelen en in mijn enthousiasme snel door de begininstellingen heen gegaan. Hierbij heb ik de spreektaal op Nederlands laten staan. Ik neem aan dat er in game ook nog een mogelijkheid bestaat om dit aan te passen, echter zie ik het toch echt over het hoofd. Kan iemand mij helpen?
Nee niet in game zelf. Het spel kijkt naar de taal setting van je ps4. Die heb je dus op Nederlands staan. Bij settings even je ps4 op engels zetten en dan opnieuw je ps4 herstarten. Dan zit je met de engelse taal in het spel. Beetje suf van U4 dat je dit niet gewoon vanuit de opties in het spel zelf kan regelen. Ik speel het trouwens in het Nederlands net als de andere 3 series. Erg goed gedaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
innerchild schreef op maandag 20 juni 2016 @ 00:54:
[...]

Nee niet in game zelf. Het spel kijkt naar de taal setting van je ps4. Die heb je dus op Nederlands staan. Bij settings even je ps4 op engels zetten en dan opnieuw je ps4 herstarten. Dan zit je met de engelse taal in het spel. Beetje suf van U4 dat je dit niet gewoon vanuit de opties in het spel zelf kan regelen. Ik speel het trouwens in het Nederlands net als de andere 3 series. Erg goed gedaan imo.
Ik dacht dat dit wel kon.
In het hoofdmenu (voordat je je spel laadt) even door de instellingen/opties zoeken.

Instellingen -> Taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Ike. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 07:19:
[...]

Ik dacht dat dit wel kon.
In het hoofdmenu (voordat je je spel laadt) even door de instellingen/opties zoeken.

Instellingen -> Taal
Whoops je hebt gelijk... Ik was in de war met Knack van de ps4... Die heeft geen taal instelling en neemt je standaard taal instelling over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 11:20

JK

Gister uitgespeeld. Prachtig spel, leuk verhaal.. het einde had ik meer van verwacht.

Sommige easter eggs zijn dan wel weer geinig, zoals de onbekende piraat met aap-symbool: niemand minder dan Guybrush Threepwood! :P Wie kent 'm niet?

Ben benieuwd wat men nog meer voor moois kan toveren uit de PS4, want dit was echt waanzinnig mooi voor een console. Ik ga het spel geen tweede keer spelen, dus inmiddels te koop gezet. Deel 3 moet ik eigenlijk nog eens verder spelen, 1 en 2 wel uitgespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door JK op 21-06-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-06 21:46

snmght

imho dan he

Ik heb Uncharted 4 omdat ik de Media Markt deal met 1TB PS4 + 2 Dualshock + Uncharted 4 voor minder dan € 400 niet kon laten liggen, zou het spel anders niet zo snel kopen. Ik vind alle lof een beetje overdreven. Wat me tegenstaat in het spel is dat het ongelofelijk mooi en daarmee realistisch uit ziet maar dat het ongeveer net zo realistisch is als die laatste Saints Row IV.

Om wat voorbeelden te noemen:
- Nathan kan onbeperkt kogels koppen zo lang hij tussendoor maar even in dekking gaat;
- In sommige gevechten is het letterlijk onmogelijk de vijand te raken. In spoiler tag het gevecht waar ik op doel;
spoiler:
gevecht bij de veiling, in de bibliotheek

- Nathan kan bizarre jumps maken maar in sommige gevallen gaat hij heel dramatisch dood als hij maar een meter of drie naar beneden valt, op een rechte vloer..
- Nathan komt op zeer moeilijk bereikbare plekken met zijn klim- en klauterkunsten om dan op enig moment daar een zooitje huurlingen aan te treffen.. ?

Dit soort aspecten staan mij echt enorm tegen. Ik ga de game wel uitspelen overigens en vind het klimmen en de actie an sich verder wel leuk. Maar ik vind het zeker geen topgame. Ik zou het een 6,5 geven at most.

[ Voor 8% gewijzigd door snmght op 22-06-2016 16:09 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
- Dat eerste ligt niet echt aan Uncharted? Helaas zo'n beetje de standaard voor elke game tegenwoordig?
- Geen idee, ik kon wat ik wilde schieten, gewoon raken?
- Ik ben 3-5 keer in het spel dood gegaan puur door dat soort dingen. De mooiste vond ik nog een plas water waar ik in wilde springen ergens tegen het eind van het spel. Bam dood. Nul indicatie of het ondiep was of weet ik veel wat voor excuus Naughty Dog wil gebruiken, maar nog geen 5 minuten later bij een andere plas water wil Naughty Dog wel dat ik in het water val van nagenoeg dezelfde hoogte. Logica???
- Choppers? Vond dat ook wel een beetje raar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben het op zich best eens met het feit dat deze game te hoge cijfers en teveel hype krijgt, imo leunt de game te zwaar op tech en graphics over gameplay maar dan nog. Moeten alle games die er realistisch uitzien ook realistisch zijn dan? Oef.

Volgens mij weet je bij Uncharted al bij voorbaat dat het gewoon een over the top adventure game is waar realisme zeker geen prioriteit heeft. Er is nergens enige indicatie dat het om een serieuze life-sim gaat. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Voxalizer op 23-06-2016 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hij hoeft ook nooit te slapen :{
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste