Ik heb Uncharted 4 omdat ik de Media Markt deal met 1TB PS4 + 2 Dualshock + Uncharted 4 voor minder dan € 400 niet kon laten liggen, zou het spel anders niet zo snel kopen. Ik vind alle lof een beetje overdreven. Wat me tegenstaat in het spel is dat het ongelofelijk mooi en daarmee realistisch uit ziet maar dat het ongeveer net zo realistisch is als die laatste Saints Row IV.
Om wat voorbeelden te noemen:
- Nathan kan onbeperkt kogels koppen zo lang hij tussendoor maar even in dekking gaat;
- In sommige gevechten is het letterlijk onmogelijk de vijand te raken. In spoiler tag het gevecht waar ik op doel;
spoiler:gevecht bij de veiling, in de bibliotheek
- Nathan kan bizarre jumps maken maar in sommige gevallen gaat hij heel dramatisch dood als hij maar een meter of drie naar beneden valt, op een rechte vloer..
- Nathan komt op zeer moeilijk bereikbare plekken met zijn klim- en klauterkunsten om dan op enig moment daar een zooitje huurlingen aan te treffen.. ?
Dit soort aspecten staan mij echt enorm tegen. Ik ga de game wel uitspelen overigens en vind het klimmen en de actie an sich verder wel leuk. Maar ik vind het zeker geen topgame. Ik zou het een 6,5 geven at most.
[
Voor 8% gewijzigd door
snmght op 22-06-2016 16:09
]