Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:51
Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:49:
Straaljager is wel waar :P voor het eerst dat ik mijn PS4 buiten de kast heb gezet omdat het geluid niet te harden was! buiten de kast overigens geen enkel probleem meer.
Ik heb hier buiten het eerste uurtje niet echt last van gehad. Waarschijnlijk was de game toen nog aan het installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 15:58
Waar ik af en toe vreselijk om moet lachen (en dat geldt voor alle delen van Uncharted), is het volgende:
Nate en vrienden komen af en toe op plekken waar de laatste eeuwen niemand is geweest. Ze hebben vreselijk puzzels moeten oplossen, waarna een mysterieuze deur opent en wat komen ze daar tegen??? De tegenstanders die al gedurende het gehele spel achter hun aan zitten... of stalen kratten op wieltjes uit de 20e eeuw... hoe dan??? _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

Jackal131 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:50:
Waar ik af en toe vreselijk om moet lachen (en dat geldt voor alle delen van Uncharted), is het volgende:
Nate en vrienden komen af en toe op plekken waar de laatste eeuwen niemand is geweest. Ze hebben vreselijk puzzels moeten oplossen, waarna een mysterieuze deur opent en wat komen ze daar tegen??? De tegenstanders die al gedurende het gehele spel achter hun aan zitten... of stalen kratten op wieltjes uit de 20e eeuw... hoe dan??? _O-
Haha mijn vrouw zei met de Uncharted Collection precies hetzelfde tegen mij. (Ze kijkt vaak mee) Ik helemaal moeilijk doen om ergens binnen te kunnen komen. Heb je eindelijk de deur open staat er ineens een horde npcs. En hoe zijn die daar dan gekomen? Kon jij ook niet omlopen? :D :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speciaal op gelet, maar tot aan chapter 13 nog niet gezien (behalve die krat). Verder ben ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25

d0s

sssst

Daar stoor ik me al niet aan, maar is wel jammer idd. Was voorgaande uncharted ook zo.

Of vrienden die ineens 'to the rescue' schieten terwijl je net fucking 10 doodservaringen hebt gehad om ergens te komen. Hoe komen die vrienden daar ineens? :*) Noem het maar even zo om niet te veel te spoilen.

Maargoed, dit was in Uncharted 2 en 3 ook al zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als die game realistisch zou zijn was het een dodelijk saai spel, dan zaten we namelijk 15 uur lang op een kantoor achter een PC suf werk te doen ipv een epic verhaal te beleven...

[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 11-05-2016 17:54 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Om te beginnen is het hele klauteren natuur lijk onzin. Nooit van valbescherming gehoord zeker bij naughty dog;). Het hele avontuur an sich is natuurlijk onzin maar een fantastische ervaring en dan moet je niet gaan zeuren om onrealistiche dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chapter 17:)
Nog even en uitgespeeld:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:29
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:21:
Chapter 17:)
Nog even en uitgespeeld:(
Hoe is hij nu na (bijna) 2 keer uitgespeeld te hebben? Ging je er sneller doorheen, dit keer al gelijk alle trophies gehaald?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:52
spoiler:
Nu een kwartiertje bezig in Chapter 10 en gelukkig is dit weer een leuke chapter. Vond 8 & 9 niet zo denderend. Dat grijze gebied, het klimmen en dat glijden over die stenen had ik wel een beetje gehad. Ook die puntjes die hiervoor al zijn aangegeven vond ik wat tegenvallen. Vanaf nu hopelijk weer zo tof zoals de ijzersterke start en chapter 10!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig Timocos :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Snap gewoon niet waarom je erover ging liegen dat je hem al had, en daarna gelijk een grote spoiler even het web op gooide :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
d0s schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:26:
[...]
Daar stoor ik me al niet aan, maar is wel jammer idd. Was voorgaande uncharted ook zo.
Ik stoor me er ook niet aan. Het is gewoon grappig....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar even mijn ps4 afgestoft en uncharted erin gegooid.
Wat een mooi spel.
Moet zeggen dat ik op hard net toch wel wat moeite had met schieten. De besturing lijkt toch net iets anders dan de vorige delen. Ik zag dat ik toch ook weer een paar treasures gemist heb.
Ook weer even wennen aan de PS controller. Heb een tijdje alleen met de elite controller op de xbox one gespeeld en ik moet zeggen dat ik hem wel een beetje mis.
Ik krijg van die zweethanden van die PS controller en hij is een stuk lichter.
Het wordt tijd dat Sony ook eens zo'n controller op de markt gooit. Het kost wel wat, maar het is naar mijn mening het geld zeker waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit gezegd dat ik hem al had vriend... Beter lezen. Ik heb gezegd dat ik iets gehoord had van iemand. Groot verschil hoor... En jank niet zo over zo'n feit zeg wat kunnen mensen toch Door blijven janken zeg is al week terug. Beter maken mensen zich druk om andere dingen in t leven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:09:
Ik heb nooit gezegd dat ik hem al had vriend... Beter lezen. Ik heb gezegd dat ik iets gehoord had van iemand. Groot verschil hoor... En jank niet zo over zo'n feit zeg wat kunnen mensen toch Door blijven janken zeg is al week terug. Beter maken mensen zich druk om andere dingen in t leven.
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 02:47:
Ik heb de game al. Vraag maar raak!!
Ik kan zo al de chapters doorgeven in Namen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

imho een goede review van gamekings: http://www.gamekings.nl/v...ed-4-a-thiefs-end-review/

Verwoord wel aardig wat ik ook van de game vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Iemand die een hele tijd loopt te trollen in een topic wordt hier niet gewaardeerd. Ik vind het vreemd dat jij nog steeds geen ban hebt gekregen voor dit topic. (ik moet ook maar nooit admin/moderator worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja. Nog even de hype en dan is deze game ook vergeten. Iedereen m uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:39:
Ach ja. Nog even de hype en dan is deze game ook vergeten. Iedereen m uitgespeeld
Er zijn ook mensen die hem pas later kopen omdat ze 60-70 euro iets teveel vinden voor een (voornamelijk) SP game, waaronder ik. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben nu bij chapter 8 heb hem sinds begin vanmiddag. Vind het tot dusver een toffe game, mis alleen een beetje de uitdaging qua puzzels. Nu in chapter 8 dus en weinig spannends gezien tot dusver. Dat vind ik wel jammer.. Verder zien de Graphics er ontzettend gaaf uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Zojuist uitgespeeld.. :)

spoiler:
kan me wel in veel reviews vinden. Het is gewoon een goede game, grafisch echt genieten. Alleen het is toch minder 'sprookjesachtig' dan Uncharted 2 en met name deeltje 3. Bijvoorbeeld het zinkende schip of het vliegtuig in de woestijn pakte me toch meer. Ik vond het overgrote deel van de game 'teveel jungle'.

Verder is het einde wel een anti-climax, maar dat vond ik bij de voorgaande delen eigenlijk ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Ook maar begonnen en idd wat een geweldig spel. Toch maar voor crushing gegaan, chapter 7 stealth tot de binnenplaats 👻 ik geniet :-) tot de ballroom. Oooppss niet echt stealth daar lolol 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Tweakstarter op 11-05-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Ik doe normaal, redde crushing in de eerste delen al niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Iemand ook op gevallen dat er in de gezichten soms lijnen / patroon vorming te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
lordloeder schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:04:
Iemand ook op gevallen dat er in de gezichten soms lijnen / patroon vorming te zien is?
Je bedoelt van die zwarte puntjes enzo? Dat had ik vooral bij de eerste chapters, daarna lijkt het beter te worden.

Nathan drake is trouwens ook de enige persoon op aarde zonder een smartphone, over die kratten had ik inderdaad niet na gedacht, maar die liggen inderdaad op bijzondere plekken. En de eerste groeps knock partij in de game moest me nog het meest denken aan dat amerikaanse worstelen wat soms op eurosport was.

De controls zijn soms wel irritant vind ik, reloaden met driehoekje, wie verzint dat? Maar vooral het cover systeem doet vaak niet wat je wilt.

[ Voor 41% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-05-2016 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Nieuwevolger schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:55:
[...]

Je bedoelt van die zwarte puntjes enzo? Dat had ik vooral bij de eerste chapters, daarna lijkt het beter te worden.
Ja of een soort raster. Het valt naderhand minder op, maar in de eerste scènes viel het echt op.

Wat een mooi spel. Zit echt te genieten.

@f16 geluid....jah de fan slaat op de nieuwe ps4 ook nog wel aan, maar dat is vooral in het begin. naderhand is het me niet meer zo opgevallen.t (Multiplayer nog niet geprobeerd) misschien veel data caching of zo?
Ik vind wel dat de controls bij het klimmen wel eens niet goed reageren. Ik kan me dat bij u2 of u3 niet zo reageren.
Ik had trouwens nooit gedacht dat die lier zo eenvoudig te gebruiken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Zo...ook uitgespeeld. Wat een episch avontuur.
Erg jammer dat ND geen nieuwe Uncharted meer wilde maken. Qua verhalende game zijn ze nu zo goed opweg. Eerst TloU en nu Uncharted 4.

Van dit soort verhalende games zouden er veel meer moeten komen. Doe daar de grafische pracht bij, zoals in eerder genoemde games en je hoor mij niet meer klagen...

Voor mij is Naughty Dog de beste studio...by far!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
Het lijkt wel of jij een account het aangemaakt om de boel over deze game te trollen. Eerste heb je de game al, dan weer niet. Dan heb je hem uitgespeeld, dan weer niet. En dan het spoilen van wat je op Internet leest. Hier respecteert iedereen elkaar, door spoilers te plaatsen, wat jij ook niet deed.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik speel op hard, ga ook wel veel dood tijdens vuurgevechten :+ volgens mij hadden de vorige delen meet auto aim of dat kwam omdat ik toen op easy/normale speelde?

Verder sucken de controle soms, vooral dat drop en cover dezelfse knip zijn, wil je achter een muurtje duiken, spring Drake van een rand...

[ Voor 65% gewijzigd door Chaoss op 12-05-2016 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ikkuh84 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:51:
[...]

Er zijn ook mensen die hem pas later kopen omdat ze 60-70 euro iets teveel vinden voor een (voornamelijk) SP game, waaronder ik. :>
Overdrijven is ook een vak de MM verkoopt hem al voor 53,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Gekocht voor 25 euries bij Gamemania met de inruilactie.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:27
Review van tweakers staat eindelijk online maar ik baal van een spoiler in de screenshots. Misschien overdreven maar de verrassing is nu weg.
Ik zou de spoiler alleen lezen als je het spel hebt uitgespeeld.

spoiler:
Ik ben op dat eiland met die enorme hoofd van een schildpad als een berg en wist niet dat Elena daar zou komen...

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 12-05-2016 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Kan je het wel lezen zonder naar de screenshots te kijken? Heb chapter 5 net afgerond :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-09 11:24
Afgelopen dagen na werk al enkele uurtjes gespeeld en ik vind het zeker een hele toffe game.. Vrijdag tot en met maandag vrij en dan ga ik er eens echt goed voor zitten :) Zijn er trouwens al mensen begonnen aan de multiplayer ? En zo ja, is het een beetje leuk ? Ben normaliter niet zo van de multiplayers in dit soort games maar wil hem toch uiteindelijk platinum halen dus daarom zal ik er wel aan moeten geloven :P Het ziet er wel geinig uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Ik ben nieuw met de Uncharted reeks. Is het aan te raden om eerst de Uncharted - The Nathan Drake Collection te spelen? Dus deel 1, 2 en 3? Of valt de gameplay of/en graphics dan teveel tegen in tegenstelling tot Uncharted 4?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ryan_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:43:
Ik ben nieuw met de Uncharted reeks. Is het aan te raden om eerst de Uncharted - The Nathan Drake Collection te spelen? Dus deel 1, 2 en 3? Of valt de gameplay of/en graphics dan teveel tegen in tegenstelling tot Uncharted 4?
Begin met deel 1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ryan_ schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 08:43:
Ik was ook nieuw in de serie en ben begonnen met de collection. Persoonlijk ben ik heel blij dat ik dat gedaan heb. Je weet dan al wie wie is en er zijn toch wel wat verwijzingen naar de vorige games in Uncharted 4 die ik erg leuk vindt. Deze zou ik missen en/of niet begrijpen als ik de vorige delen niet gespeeld had.

Nu lees ik wel regelmatig dat mensen na het spelen van de 3 Uncharted games achter elkaar er even klaar mee zijn, maar dit is heel persoonlijk. Dit gevoel heb ik nooit gehad. Nu zat er bij mij echter wel een tijdje tussen Uncharted 3 en 4. Dus of het spelen van 4 Uncharted games op rij te veel is kan ik je niet vertellen. Wat ik wel kan vertellen is dat de controls van de eerste 3 delen identiek is en dat de graphics per deel beter worden. En deel 4 doet alles nog beter.

Korte versie :P : Ik zou zeker eerst deel 1 tm 3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Deel 4 is een op zich staand deel. Echter, er zijn een aantal kleine dingetjes die betrekking hebben op de eerdere delen en dat mis je als die niet hebt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Daarbij zijn deel 1 t/m 3 ook absoluut de moeite waard. Los van verhaal en personages, is het gewoon zonde om die nooit gespeeld te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Nakebod

Nope.

Dat inderdaad. Het zijn gewoon prachtige verhalen, en heel af en toe een korte referentie naar een eerder deel.
Ook voor 4 is het, vooralsnog niet meegemaakt iig, niet nodig om de voorgaande delen te hebben gespeeld. Ook zonder kom je gewoon verder.

Als je tijd hebt, lekker bij 1 beginnen. Voor nieuwe Uncharted spelers zal de "drang" om 4 te spelen waarschijnlijk wat minder zijn dan "trouwe" Uncharted spelers :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 11:50
Tom schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:05:
Daarbij zijn deel 1 t/m 3 ook absoluut de moeite waard. Los van verhaal en personages, is het gewoon zonde om die nooit gespeeld te hebben :)
True. Ik heb delen 1, 2 en 3 ook gespeeld. Ik heb die Collection gekocht voor de PS4 toen die uit kwam, wnat de PS4 is de eerste PS die ik heb (kom van Xbox af) en die heb ik toen gespeeld. Deel 1 viel me best wel tegen. Deel 3 vond ik tof. Nu deel 4 is echt de moeite waard. Ik zit in chapter 13, dus ik moet nog een paar uurtjes, maar dat is niet erg. Ik hoop dat ik hem vanavond uit kan spelen, maar ik vermoed zo maar van niet.

Nou ja, dan speel ik hem van het weekend uit, maar ik ga morgen ook direct Doom scoren, maar ik moet en zal eerst U4 uitspelen. Ik hoop dat het niet de laatste game uit de serie is. Als het wel zo is is het wel zo, en dan is deel 4 een hele, hele mooie afsluiter.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:42
Ja deel 1 zal wel een beetje tegenvallen als je er nu net in stapt (misschien gewoon op easy of medium doorheen knallen). Maar wel leuk om nog te spelen, 2 en 3 zijn zeker de moeite waard. Ik zou die collectie eerst spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Scheelt dat deel 1 de beste gameplay heeft, niet te veel shootouts en nog enigszins uitdagende puzzels. Deel 3 ziet er het beste uit maar heeft alleen maar matige puzzles.

Verder is het wel leuk als je de personages kent, en de referenties die in UC4 zitten ook snapt. Je kunt UC4 prima los spelen maar met de voorgeschiedenis erbij is het gewoon leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb geen idee hoe deel 1 nu is, aangezien dat al zoveel jaar geleden is dat ik die heb gespeeld. Weet wel dat ik dat toen echt een hele goede game vond en destijds de graphics ook behoorlijk indrukwekkend vond (dat laatste zal nu natuurlijk niet meer zo zijn).
Deel 1 t/m 3 heb ik sowieso met heel veel plezier gespeeld, alhoewel ik soms, vooral richting het einde, de nadruk iets teveel op combat vond liggen. En het is natuurlijk zo dat als je bij deel 1 begint het ieder deel beter zal gaan worden (alhoewel de meningen over deel 3 verschillen), met deel 4 als kers op de taart.

Ben momenteel in hoofdstuk 11 (volgens mij bijna aan het einde ervan) van deel 4 en moet zeggen dat ik tot nu toe de balans tussen combat, exploratie/platformen en puzzels wel beter vind en hoop dat dit ook in de rest van de game zo blijft. Alleen van mij mogen de puzzels best wel wat uitdagender, heb het idee dat die uitdaging sinds deel 1 per deel minder is geworden. Wat ik vooral storend vind aan de puzzels is dat ze veel te snel met een tip komen, dat terwijl ik zelf amper de tijd heb gehad om rond te kijken of na te denken.
Verder is de combat best pittig (terwijl ik het op normal speel), maar is het wel echt relaxed dat je het ook volledig stealth kan doen. Grafisch is het echt geweldig!

Als ik dan toch een vergelijking met the Last of Us mag maken (toevallig heb ik die 2 maanden geleden voor het eerst gespeeld) vind ik wel dat het verhaal en de combat in die game een stuk intenser zijn. Nou is Uncharted een ander soort game, dus een vergelijking is wat dat betreft ook niet helemaal zinnig en ik wil wel benadrukken dat het verhaal van deel 4 ook erg interessant is en ik ben dan benieuwd ben hoe het zich verder zal gaan ontwikkelen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Dat over de combat hebben ze ook in een interview aangegeven. Uncharted moet meer als een Hollywood jaren 80 avonturenfilm aanvoelen. Ook met betrekking tot het massamoorden en toch een vriendelijke leuke held. TLOU is inderdaad een veel duisterdere game.

Qua puzzels in 1, 2 en 3. Dat is volgens mij bij geen een deel echt moeilijk geweest. Kan me nou niet herinneren dat ik zo veel zat te puzzelen in deel 1. Het is een leuke toevoeging en ik zou ook graag wat meer rust in deel 4 zien, ben benieuwd, dit weekend spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Nou ja in deel 4 zitten best wel wat puzzels, iig t/m chapter 13 waar ik nu dus in zit. Het wordt inderdaad allemaal niet heel moeilijk. Ik zat op een gegeven moment in een stuk waar je een bepaalde puzzel moet oplossen. Het was direct duidelijk dat er maar een beperkt aantal mogelijkheden zijn en ik had eigenlijk geen zin om te gaan zoeken naar de hint, dus ik dacht, gewoon lekker alle mogelijkheden 1 voor 1 proberen, zo lang duurt t niet.

Maar dat stond de game toch niet toe, want dan klopt de chronologie niet meer. Mijn poging werd dus afgebroken voor me, en er werd gezegd dat er misschien daar en daar wel een hint lag. Nou, dan ga je dus kijken, en daar wordt het inderdaad uitgelegd + dat je daar een stukje van het verhaal mee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld. Pareltje!
Wachten op een volgende vette game...
31 september ff15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:09:
Uitgespeeld. Pareltje!
Wachten op een volgende vette game...
31 september ff15
Ik hoef voor de volgende vette game maar tot morgen te wachten. Doom :P For old times sake, gewoon, omdat het kan. Lekker hersenloos knallen. Ook wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Volgende game voor mij wordt No Man's Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Momenteel ben ik bij Chapter 5, maar nog geen stofzuiger geluiden uit de PS4 gehoord. De PS4 staat wel helemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Jumpman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:31:
Momenteel ben ik bij Chapter 5, maar nog geen stofzuiger geluiden uit de PS4 gehoord. De PS4 staat wel helemaal vrij.
Ik ook niet maar in Chapter 8 wel even last van gehad. Ook hier staat hij helemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Vroeger eens deel 1 of 2 gespeeld maar al gauw aan de kant gelegd. Verhaal was goed, de puzzels ook maar ik werd schijtziek van die shootouts met eindeloze waves van enemies terwijl je ergens in de middle of nowhere zat. Waar komen die gasten vandaan??

Maar goed, dat is alweer wat jaren geleden en als ik zo wat reviews lees moet UC4 wel erg goed zijn. Misschien 1 t/m 3 toch maar weer eens oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Jumpman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:31:
Toevallig het nieuwere model ps4? De CUH-1200 is stiller dan voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

superbassie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:43:
Vroeger eens deel 1 of 2 gespeeld maar al gauw aan de kant gelegd. Verhaal was goed, de puzzels ook maar ik werd schijtziek van die shootouts met eindeloze waves van enemies terwijl je ergens in de middle of nowhere zat. Waar komen die gasten vandaan??

Maar goed, dat is alweer wat jaren geleden en als ik zo wat reviews lees moet UC4 wel erg goed zijn. Misschien 1 t/m 3 toch maar weer eens oppakken.
Nou, dat is in dit deel niet veel anders. Dat hoort gewoon een beetje bij Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022

Onlangs de Nathan Drake Collection gekocht en ik ben niet verder dan halverwege deel 1 gekomen, precies om wat je hier beschrijft.
Twijfel dan ook enorm of ik deze wel aan moet schaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Sluw schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:32:
[...]

Ik heb "gewoon" de oude (december 2014/januari 2015) en nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 07:33

Fresh

nee is nee

Topicstarter

Heb hier ook last van gehad, maar je moet jezelf er gewoon doorheen knallen en van het verhaal genieten. Dat maakt het dan weer goed.

Maar ben het verder met je eens van die waves. Vaak genoeg meegemaakt (deel 1 t/m 3) dat je door een level heen was en dan dezelfde route weer terug moest gaan met shootouts :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Sluw schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:32:
[...]

De CUH-1100 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

veldkampj schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:33:
[...]

Onlangs de Nathan Drake Collection gekocht en ik ben niet verder dan halverwege deel 1 gekomen, precies om wat je hier beschrijft.
Twijfel dan ook enorm of ik deze wel aan moet schaffen :P
Deel 2 en 3 staan mijlenver boven deel 1 wat dat betreft. Probeer die anders eerst eens.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:09:
Scheelt dat deel 1 de beste gameplay heeft, niet te veel shootouts en nog enigszins uitdagende puzzels. Deel 3 ziet er het beste uit maar heeft alleen maar matige puzzles.

Verder is het wel leuk als je de personages kent, en de referenties die in UC4 zitten ook snapt. Je kunt UC4 prima los spelen maar met de voorgeschiedenis erbij is het gewoon leuker.
Deel 1 de beste gameplay? Totaal niet mee eens. :)
D. Ninjai schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 07:02:
Review van tweakers staat eindelijk online maar ik baal van een spoiler in de screenshots. Misschien overdreven maar de verrassing is nu weg.
Ik zou de spoiler alleen lezen als je het spel hebt uitgespeeld.

spoiler:
Ik ben op dat eiland met die enorme hoofd van een schildpad als een berg en wist niet dat Elena daar zou komen...
Lag redelijk voor de hand.

Ik heb 'm ook uitgespeeld zojuist. Wat een epische game en wat een briljante verhaalvertelling wordt hier tentoongesteld. De graphics zijn echt abnormaal goed.

Hij duurde een stuk langer dan ik dacht. Ik heb 16,5 uur op de teller staan en dat is exclusief cutscenes.

Nu weer 3 jaar wachten op de volgende ND game, maar DOOM staat om de hoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
bram1984 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:19:
[...]

Deel 1 de beste gameplay? Totaal niet mee eens. :)
Een leuke mening, maar wat doet het er toe zonder de onderbouwing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljante game is het zeker. Alleen zo jammer dat er bijna nooit toffe games uitkomen a la uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En er ligt al ammo klaar en andere moderne items. Heerlijke logica soms inderdaad. Maar dat hebben meer games hoor, alle from soft games hebben hier last van en nog veel meer :p

Krijg wel steeds meer zin in dit spel, eerst maar uitzoeken of de levels wat meer exploration hebben dan de eerdere delen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Een leuke mening, maar wat doet het er toe zonder de onderbouwing. :)
Vond ik ook niet nodig. Vrijwel alles aan de game is door deel 2 beter gedaan, inclusief de pacing en setpieces. Dus dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
corset schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:20:
[...]

Krijg wel steeds meer zin in dit spel, eerst maar uitzoeken of de levels wat meer exploration hebben dan de eerdere delen.
Bereidt je voor op veel meer exploration.
bram1984 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:38:
[...]

Vond ik ook niet nodig. Vrijwel alles aan de game is door deel 2 beter gedaan, inclusief de pacing en setpieces. Dus dat. :)
Het komt op mij over alsof je wilt dat jouw mening een feit is.

[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 12-05-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jumpman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:43:
[...]

[...]

Klinkt goed!

En dat is toch standaard hier? Voor sommige mensen is naughty dog heilig en doen zo nooit wat fout :+ zie ook alle reviews, een game zonder kritiek kan gewoon niet. Zelfs de grootste fan zal altijd wel iets van kritiek hebben, of er gaat iets fout.
Zelf vind ik de combat in Uncharted echt niks waard, het zit er leuk aangeplakt maar de cover shooters doen andere games beter.
De setpieces, ja dat doen ze gewoon goed in elke game (behalve tlou, na 4x grijze lege gebouwen snap ik het wel).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:18:
Briljante game is het zeker. Alleen zo jammer dat er bijna nooit toffe games uitkomen a la uncharted.
Eh... Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die was zeker goed! Rise of the blijft een van m'n favoriete xbox games. Buiten het hele supernatuurlijke gebeuren, maar dat is blijkbaar standaard in het genre

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:43:
[...]

[...]

Bereid*

Zucht. Doe je leesbril anders even op en lees de quote in mijn post. Over meningen als feiten presenteren gesproken. :X

Edit: Daarbij is het inderdaad een feit dat alles in deel 2 flink verbeterd is, of niet? Of moet ik alles nu ook gaan opsommen? Vreemd ook dat je alleen op mij reageert, terwijl de persoon die ik quote letterlijk zegt: 'Scheelt dat deel 1 de beste gameplay heeft'. Vervolgens presenteer ik mijn mening als feit, als ik letterlijk zeg dat ik het er niet mee eens ben (als dat geen mening is, dan zou ik toch de definitie ervan even gaan opzoeken, als ik jou was). Je haalt duidelijk dingen door elkaar.

[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 12-05-2016 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Niveau is hoog hier. Kleuters..

Ahum, ik ben nu in chapter 10. Puzzels zijn uitdagend dat geef ik toe maar sommige worden mij inziens re snel verklapt
spoiler:
goed voorbeeld is in de klokkentoren waarbij je bellen in een bepaalde volgorde moet luiden. Helaas wordt direct naar drake zijn notebook verwezen met eigenlijk direct het antwoord ipv eerst zelf proberen en dan pas een hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP32
  • Laatst online: 19-01-2021
Uitgespeeld vandaag. Wauw wat een ervaring. Ik heb bij dit deel veel meer het idee dat shoot-outs en set-pieces volledig in dienst staan van het verhaal en niet zoals in deel 3, een set-piece om een set-piece.

Grafisch helemaal af. Hele mooie art-direction. Chapeau voor Nd.

Meteen het spel opnieuw gestart omdat je veel meer vrijheid hebt in hoe je dingen aanpakt.

10/10 geef ik dit spel. Deze spellen speel ik graag. Helemaal mijn ding. Multiplayers doen mij niks meer. Op naar TLOU 2. Of een volledig nieuwe IP. Wil Nd weleens eens WW2-shooter zien maken met een intens verhaal en goede shoot-outs en grafische pracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 20:07
RvP32 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:57:Wil Nd weleens eens WW2-shooter zien maken met een intens verhaal en goede shoot-outs en grafische pracht!
Wat zou dat geweldig zijn zeg! Verder ben ik het ook helemaal met je eens.

Ik heb veel nagedacht over het spel sinds ik hem heb uitgespeeld. Het leek onmogelijk, maar ik vind dit beter dat Uncharted 2 c.q. de beste Uncharted game die er is. Voor mij persoonlijk ook één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.

De afgelopen dagen heb ik wat losse stukjes herspeeld en vanavond toch maar begonnen aan de story op hard, al is het nu wel met lock aim aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:18

s0kkie

Cowabunga

Iedereen die ook MP speelt add me s0kkie-NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ben gisteravond in chapter 13 aangekomen (storm), gaat vlot na 3 avondjes spelen. Grafisch vind ik Madagaskar en dn de eilanden het sterkst, heeft denk ik met de belichting te maken. details in de cutscenes zijn prachtig, tijdens het spelen neemt het natuurlijk wat af, ook omdat je dan geen personages close-up in beeld hebt. Grafisch gewoon de beste game en dat heeft ook met de mooie animaties te maken.

Speel nog op hard zonder auto-aim, daardoor moet ik shootouts vaak ober nieuw doen, opvallend daarbij is dat ze vaak hetzelfde verlopen, vooral de shootouts in kleine gebieden dan doen de vijanden steeds hetzelfde.

Qua keuze vrijheid stelt het nog niets voor, in de auto levels kun je wat kleine stukjes opzij rijden die dan snel doodlopend zijn, Al lopend in de jungle etc heb je hetzelfde, je moet soms even je weg zoeken waarbij je 10 stapen in een doodlopende weg doet. Helemaal niet erg voor een uncharted game maar na de verhalen had ik wat meer exploratie verwacht. De gesprekken onderling zijn wel erg leuk gedaan, soms zelf met leuke humor, voice acting is ook erg goed.

Als ik de game een cijfer moest geven dan krijgt het van mij een 9/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Chaoss schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:42:
Ik ben gisteravond in chapter 13 aangekomen (storm), gaat vlot na 3 avondjes spelen. Grafisch vind ik Madagaskar en dn de eilanden het sterkst, heeft denk ik met de belichting te maken. details in de cutscenes zijn prachtig, tijdens het spelen neemt het natuurlijk wat af, ook omdat je dan geen personages close-up in beeld hebt. Grafisch gewoon de beste game en dat heeft ook met de mooie animaties te maken.

Speel nog op hard zonder auto-aim, daardoor moet ik shootouts vaak ober nieuw doen, opvallend daarbij is dat ze vaak hetzelfde verlopen, vooral de shootouts in kleine gebieden dan doen de vijanden steeds hetzelfde.

Qua keuze vrijheid stelt het nog niets voor, in de auto levels kun je wat kleine stukjes opzij rijden die dan snel doodlopend zijn, Al lopend in de jungle etc heb je hetzelfde, je moet soms even je weg zoeken waarbij je 10 stapen in een doodlopende weg doet. Helemaal niet erg voor een uncharted game maar na de verhalen had ik wat meer exploratie verwacht. De gesprekken onderling zijn wel erg leuk gedaan, soms zelf met leuke humor, voice acting is ook erg goed.

Als ik de game een cijfer moest geven dan krijgt het van mij een 9/10
Dus de vrijheid waar ND over liep te vertellen is er dus eigenlijk niet? Jammer :-(

Vraagje, zonder spoilers graag.

spoiler:
Eindigt dit spel ook tegen aliens/magische wezens/zombies of iets anders onzinnigs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:50
corset schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:56:
[...]

Dus de vrijheid waar ND over liep te vertellen is er dus eigenlijk niet? Jammer :-(

Vraagje, zonder spoilers graag. Eindigt dit spel ook tegen aliens/magische wezens/zombies of iets anders onzinnigs?
Even in spoiler tags voor degene die het niet willen weten:
spoiler:
Nee

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:43
Ben ik de enige die deze puzzel lastig vond? :D Kan ook komen dat het al 02:00 was :P

spoiler:
Die puzzel met de emmer en de 3 kruizen

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
peto84 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:17:
[...]

Even in spoiler tags voor degene die het niet willen weten:
spoiler:
Nee
Thanks :) Ik vind het nog steeds storywise zo'n cheap oplossing. "Kut! we hebben tijd te kort. Welk excuus gebruiken we?"

En dan is de keuze

aliens
mutants
zombies
It was a dream

Helaas hebben steeds meer games dit probleem :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
corset: spoiler tag gebruiken aub. nog niet iedereen heeft deel 1, 2 & 3 gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ike. schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:28:
corset: spoiler tag gebruiken aub. nog niet iedereen heeft deel 1, 2 & 3 gespeeld.
Excuses! is aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 21:09
Heb m net uitgespeeld . WAT EEN MEESTERWERK !!!

Hele game bijna met een glimlach gespeeld regelmatig gepaard met kippenvel over m'n hele lijf . Wat een briljante game en serie was dit !

Voor de nieuwe spelers raad ik echt aan om 1 2 en 3 ook te spelen want anders snap je weinig van deel 4 !

Wat een briljante game ! De beste uncharted voor mij !

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:56:
[...]

Vraagje, zonder spoilers graag.

spoiler:
Eindigt dit spel ook tegen aliens/magische wezens/zombies of iets anders onzinnigs?
Welke vrijheid doel je precies op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Welke vrijheid doel je precies op?
In verschillende interviews werd genoemd dat de levels meer open zouden zijn, en dat er een stuk meer exploration in zou zitten. Alles wat ik tot nu toe lees is dat de verbetering op dat vlak minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:36:
[...]

In verschillende interviews werd genoemd dat de levels meer open zouden zijn, en dat er een stuk meer exploration in zou zitten. Alles wat ik tot nu toe lees is dat de verbetering op dat vlak minimaal is.
Ben ik niet helemaal met je eens, sommige levels/chapters/mappen zijn vrij open. Je kan een punt op meerdere manieren bereiken en hier en daar liggen dus ook de verborgen schatten (die glimmende puntjes zoals in de vorige delen)

Over die schatten gesproken: in de vorige delen kom je zien hoeveel schatten je had verzamelde en hoeveel er in de game zitten (bijvoorbeeld 12/50 schatten verzameld ) dit mis ik hier een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://www.thejimquisitio...tum-break-temper-tantrum/

Leuk artikel over hoe fans reageren dat Jim Sterling de game maar een 8.5 heeft gegeven :D laat goed zien hoe de community tegenwoordig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Mrjraider schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens, sommige levels/chapters/mappen zijn vrij open. Je kan een punt op meerdere manieren bereiken en hier en daar liggen dus ook de verborgen schatten (die glimmende puntjes zoals in de vorige delen)

Over die schatten gesproken: in de vorige delen kom je zien hoeveel schatten je had verzamelde en hoeveel er in de game zitten (bijvoorbeeld 12/50 schatten verzameld ) dit mis ik hier een beetje
Misschien moet je tijdens het spelen op option knop drukken , daar staat schatten bij en zie je ook hoeveel je hebt en gemist hebt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:36:
[...]

Oh nou zo heb ik dat absoluut niet ervaren. Ik heb in sommige gebieden echt een half uur rondgelopen om alles te verkennen. Voor een Uncharted game zit er echt enorm veel exploratie in. Sterker nog: ik had iets meer shoutouts en iets minder exploratie helemaal niet erg gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
taker1987 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:50:
[...]

Misschien moet je tijdens het spelen op option knop drukken , daar staat schatten bij en zie je ook hoeveel je hebt en gemist hebt XD
Dat doe ik ook wel, maar ik zie alleen een lijst en geen x/x aantal. Of ik kijk niet goed :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Mrjraider schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
[...]

Dat doe ik ook wel, maar ik zie alleen een lijst en geen x/x aantal. Of ik kijk niet goed :+ :+
Het staat volgens mij onder statistieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Mrjraider schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:52:
Dan moet je bij de statistieken kijken. Daar kan je zien hoeveel schatten van de 109 in totaal je gevonden hebt.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Aha, daar gaan we dan eens kijken. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen,

Bestel niet bij Allyourgames.nl! Ernstige vermoedens van fraude. Zie reviews. Games worden niet bezorgd en de schuld wordt vervolgens bij PostNL neergelegd. Klant heeft echter wel al betaald en blijft met lege handen achter. Goedkoop = duurkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:34:
Beste allen,

Bestel niet bij Allyourgames.nl! Ernstige vermoedens van fraude. Zie reviews. Games worden niet bezorgd en de schuld wordt vervolgens bij PostNL neergelegd. Klant heeft echter wel al betaald en blijft met lege handen achter. Goedkoop = duurkoop.
offtopic:
De winkel is verantwoordelijk voor levering, ongeacht de methode. Ze zullen dus alsnog moeten leveren. Voor de winkel dus verstandiger om voortaan met T&T te versturen.

Je ernstige vermoedens van fraude raken overigens kant noch wal, ook na het lezen van de shopreviews.

Gisteravond uitgespeeld. Het laatste stuk viel me, op graphics en acteerwerk na, best tegen. Erg langdradig spelen waardoor ook het verhaal me niet heel erg meer kon boeien. Een keer of drie een flinke veldslag geleverd die alleen met bepaalde vaste patronen wat betreft cover winbaar bleken, elke tweede sprong een afbrekend stuk hout of steen, het voelde heel erg lineair aan.

Het laatste gevecht vind ik echt een Naughty Dog onwaardig, vreemde controls, geforceerde setting, geforceerde exit. Hmpf.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:51:
[...]

Oh nou zo heb ik dat absoluut niet ervaren. Ik heb in sommige gebieden echt een half uur rondgelopen om alles te verkennen. Voor een Uncharted game zit er echt enorm veel exploratie in. Sterker nog: ik had iets meer shoutouts en iets minder exploratie helemaal niet erg gevonden.
Dat klinkt goed, dat vond ik bij Tomb Raider ook heerlijk. Genoeg vrijheid om zelf een pad te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Allyourgames fraude?
Ik bestelde vorige week vrijdag netjes mijn game daar en dag later kreeg ik hem binnen... Daarom al vorig weekend kunnen spelen en gisteren uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zat gisterenavond een live stream te kijken en dacht toch maar downloaden die handel. Vanmorgen één hoofdstuk kunnen spelen en het voelt echt als een uncharted game. Ik heb alle delen gespeeld ook die op de vita en met plezier dus ik denk dat niet anders gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP32
  • Laatst online: 19-01-2021
Een aantal exploratielevels kan je veel meer uit zoeken idd. Zet de tips uit en je zoekt echt. Veel is ook wel lineair. Vind ik verder geen probleem. Wat de vertelling en hachelijke momenten zijn van hoog niveau. Geluid is ook erg goed, explosies klinken veel beter. Wapens ook.

Bij bonuscontent zitten (als je het spel hebt uitgespeeld) leuke filters om het spel aan te passen. Cell-shaded ziet er ziek uit als je een nieuw spel start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:34:
Beste allen,

Vrijdag besteld, zaterdag geleverd, gisteren uitgespeeld. En velen hier met mij, volgens mij. Snelle reacties op mail ook. Prima ervaring met deze shop dus.

@Corset: verwacht geen Tomb Raider vrijheid hoor. Het is wel nog echt meer lineair zoals de vorige games. Alleen de gebieden zijn een stuk groter en er valt daarbinnen meer te verkennen.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste