Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 23:43
Richh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:59:
[...]

Dat is wel het plan vanmiddag, inderdaad. Maarja, ze hebben 'm al wel verzonden, dus dat gaat vast weer lastig worden.
Bovendien mis ik dan waarschijnlijk het pre-order T-shirt en de pre-order DLC... Maar ga 't indd proberen.

Waarschijnlijk ontvangt iedereen die 'm bij MM heeft besteld, de game morgen pas. Het is toch triest dat je als bedrijf adverteert met een levering op de release, maar dat dan niet nakomt 8)7
Heb het ook bij mm besteld en die t-shirt welke maat is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:16:
Lijkt me helemaal niks om het spel op Crushing te spelen. Hoeveel kan je hebben? 1 a 2 kogels en de tegenstander waarschijnlijk een hoop? Denk dat ik alleen maar loop te vloeken in plaats van te genieten :P
Volgens velen is Moderate de ideale stand voor een eerste playthrough. Enerzijds omdat je dan gewoon rustig door de story heen kan en niet constant tegen een zwartwit beeld (omdat je steeds geraakt wordt) aan zit te kijken (iets wat je niet wilt, gezien de waanzinnige graphics). Anderzijds omdat de enemy placements blijkbaar anders zijn op Hard en Crushing. Dus als je de tweede keer een standje moeilijker pakt, zijn de gevechten anders. Dat zal je niet hebben als je van Hard naar Crushing gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Richh schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:54:
[...]

Ik game op de PC. Ik koop dus nooit fysieke games, laat staan op de release.
Gratis T-shirt en de laagste prijs klonk wel goed ;)
Kom net van de MM vandaan. Day one editie was daar nog flink op voorraad. Inclusief T shirt!!!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:36
MrMistral schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:31:
[...]

Kom net van de MM vandaan. Day one editie was daar nog flink op voorraad. Inclusief T shirt!!!
Ik zie in je profiel Rotterdam staan... ik zit in Groningen :)
Maar thnx voor het laten weten, ga vanmiddag even kijken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Volgens velen is Moderate de ideale stand voor een eerste playthrough. Enerzijds omdat je dan gewoon rustig door de story heen kan en niet constant tegen een zwartwit beeld (omdat je steeds geraakt wordt) aan zit te kijken (iets wat je niet wilt, gezien de waanzinnige graphics). Anderzijds omdat de enemy placements blijkbaar anders zijn op Hard en Crushing. Dus als je de tweede keer een standje moeilijker pakt, zijn de gevechten anders. Dat zal je niet hebben als je van Hard naar Crushing gaat.
Thx. Dat van enemy placement wist ik niet :)
Wat je zegt.... in zwart / wit ziet het er idd een stukje minder mooi uit. Misschien dan maar 2 playthroughs doen. Op zich ook geen straf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Morgen na ontvangst dus en mass een shopsurvey plaatsen hier en op www.budgetgaming.nl. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweakstarter schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:41:
[...]

Thx. Dat van enemy placement wist ik niet :)
Wat je zegt.... in zwart / wit ziet het er idd een stukje minder mooi uit. Misschien dan maar 2 playthroughs doen. Op zich ook geen straf :P
Ja en ik adviseer je ook enemy tagging en enemy outlining uit zetten. Dat ze dat er überhaupt in hebben gedaan, dat begrijp ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:41
Ik heb echt zo'n zin in dit spel! Maar heb hier nog een stuk of 10 spellen liggen dus ik móet me inhouden. Can't...resist...

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:27
Ben nu bij chapter 3 en wat is het weer tof :)

Gekocht bij de MM voor 53 euro, met t shirt en extra multiplayer DLC. De standaard en extra DLC versie liggen door elkaar heen en zijn beide 53 euro, dus even op letten ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 19:46
bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:29:
[...]

Nou als moeilijkheidsgraad zelfde niveau is als de eerste 3, dan is Crushing echt goed te doen, af en toe een vervelend stukje waarje 15 min vast loopt.

Maar goed ik pijnig mezelf liever 15-20 min lang met kut-stukje op Crushing, dan dat ik door hele game loop zonder uitdaging.

Ik wil eerste keer dat ik een spel speel, begin ik meestal met hoogste moeilijkheidsgraad, zolang mogelijk genieten en flinke uitdaging in hebben. En dan 2e playthrough kan op makkelijkere moeilijkheidsgraad en dan alle collectibles vinden.

TLoU op hoogste moeilijkheidsgraad beginnen is daarentegen 8)7 , enige game waar ik echt snel difficulty omlaag heb geschroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Albinoraptor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:33:
[...]

Nou als moeilijkheidsgraad zelfde niveau is als de eerste 3, dan is Crushing echt goed te doen, af en toe een vervelend stukje waarje 15 min vast loopt.

Maar goed ik pijnig mezelf liever 15-20 min lang met kut-stukje op Crushing, dan dat ik door hele game loop zonder uitdaging.

Ik wil eerste keer dat ik een spel speel, begin ik meestal met hoogste moeilijkheidsgraad, zolang mogelijk genieten en flinke uitdaging in hebben. En dan 2e playthrough kan op makkelijkere moeilijkheidsgraad en dan alle collectibles vinden.

TLoU op hoogste moeilijkheidsgraad beginnen is daarentegen 8)7 , enige game waar ik echt snel difficulty omlaag heb geschroeft.
De eerste 3 delen waren idd goed te doen op Crushing en bij deze twijfel ik ook om direct op Crushing te beginnen en dan cleanup doen. Ik ben wel voor de uitdaging en we gaan in ieder geval weer voor de platinum. Wachten is best lastig..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Albinoraptor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:33:
[...]

Ik vond er weinig aan op Crushing. In Uncharted met je gewoon fatsoenlijk kunnen rondrennen tijdens vuurgevechten á la een over the top Holywood film. Als je dat op Crushing doet zit je echt continue naar een zwartwit beeld te kijken omdat je de hele tijd geraakt wordt en weinig health hebt.

TLoU heb ik de eerste keer wel op Hard zonder listen mode gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Kid Buu

Huh, Pietje?

Had hem gisteren ook besteld via MM online in de veronderstelling dat ie vandaag bezorgd zou worden; niet dus :/ Ga hem zo denk ik fysiek bij de winkel aanschaffen en de online bestelling retourneren.

Edit: als klap op de vuurpijl is ie ook nog eens als pakketpost verzonden, dus vereist een handtekening |:( Dus indien je niet thuis bent dat tijdstip zal je nog minimaal een dag moeten wachten.

[ Voor 33% gewijzigd door Kid Buu op 10-05-2016 13:11 ]

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij gooien ze vrijwel alles bij de buren af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zending is aangemeld maar helemaal nog niet verwerkt door POSTNL. Vraag me af waarom ze gisteren al niet de aanmelding hebben gedaan. Adverteer je dat de game er op release is. Anticipeer daar dan ook naar en ga niet wachten tot op de release dag zelf.

Ze werken wel heel hard hoor ^K

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:12:
Bij mij gooien ze vrijwel alles bij de buren af.
Heb ze er over gebeld en omdat het een pre-order betrof is ie aangetekend verzonden. In dat geval zullen ze hem niet zomaar bij de buren droppen en zul je moeten ondertekenen voor ontvangst.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 18:49

KoffieNT

banaan

Heb m net binnen en ben nu op Crushing aan het spelen. Even kijken hoelang ik het vol kan houden hehe. Op dit moment net na de intro: https://www.twitch.tv/koffient

edit: Iemand enig idee hoe je de subtitles aan kan zetten voor andere talen? Spaans wordt gesubtitled in..het Spaans..

[ Voor 27% gewijzigd door KoffieNT op 10-05-2016 14:23 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Media Markt heeft leveringsproblemen. Dus de pre order ontvang je morgen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Daarom doe ik ook niet aan de pre-orderen :P

zojuist de mediamarkt ingelopen en een UC4 incl t-shirt opgehaald :P nu helaas nog werken tot 17 uur :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:22:
Heb m net binnen en ben nu op Crushing aan het spelen. Even kijken hoelang ik het vol kan houden hehe. Op dit moment net na de intro: https://www.twitch.tv/koffient

edit: Iemand enig idee hoe je de subtitles aan kan zetten voor andere talen? Spaans wordt gesubtitled in..het Spaans..
Ik geloof dat je dit bij 'Audio' in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:45:
[...]

Ik geloof dat je dit bij 'Audio' in kunt stellen.
Alleen bij Game en Accessibility voor zover ik zie. En dan wordt er letterlijk vertaald wat er gezegd wordt. Engels geen probleem, maar mijn Spaans is wel wat rusty.
Hoop dat er niet te veel andere talen gesproken worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Het duurt wel lang voordat Tweakers met de review komt, de game is voor reviewers al enige tijd beschikbaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de eerste twee chapters gedaan. Begint al goed. Vanavond maar weer eens verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:47:
[...]

Alleen bij Game en Accessibility voor zover ik zie. En dan wordt er letterlijk vertaald wat er gezegd wordt. Engels geen probleem, maar mijn Spaans is wel wat rusty.
Hoop dat er niet te veel andere talen gesproken worden dan.
Kan alleen vanuit het hoofdmenu. Dus even quit game doen. Daar kun je tekst, speech en subs afzonderlijk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:40
Chaoss schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:41:
Daarom doe ik ook niet aan de pre-orderen :P

zojuist de mediamarkt ingelopen en een UC4 incl t-shirt opgehaald :P nu helaas nog werken tot 17 uur :P
Welke maat is de t-shirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Pakhtun schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:07:
[...]

Welke maat is de t-shirt?
Ze hadden alleen M en L, kheb een L meegenomen maar die gaat ook niet passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Kan alleen vanuit het hoofdmenu. Dus even quit game doen. Daar kun je tekst, speech en subs afzonderlijk instellen.
Net even gecheckt. Ze staan alledrie op English, maar Spaans blijft Spaans gesubbed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Net even gecheckt. Ze staan alledrie op English, maar Spaans blijft Spaans gesubbed :?
Begrijp er geen reet van. Je hebt alles op Engels staan, maar krijgt Spaanse speech met Spaanse subs? Dat klinkt niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Chaoss schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:09:
[...]

Ze hadden alleen M en L, kheb een L meegenomen maar die gaat ook niet passen :P
Heb zelf de M genomen, de helft van mijn t-shirts zijn M en de andere helft een L. Vond lastig kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:43
bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:16:
[...]

Begrijp er geen reet van. Je hebt alles op Engels staan, maar krijgt Spaanse speech met Spaanse subs? Dat klinkt niet best.
Ik gok dat er slechts bepaalde teksten in het Spaans worden uitgesproken (spoiler alert ;) )en dat die dus Spaans ondertiteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zo! Ik kan het me niet eens meer herinneren eigenlijk. Mij is niets vreemds opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 23:43
Kid Buu schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:19:
[...]

Heb ze er over gebeld en omdat het een pre-order betrof is ie aangetekend verzonden. In dat geval zullen ze hem niet zomaar bij de buren droppen en zul je moeten ondertekenen voor ontvangst.
Heb wel vaker dan staat er in de track en trace dat een handtekening vereist is, maar dat ik dan niks hoef te tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ben benieuwd. Heb hem net afgehaald bij de MM gewoon. Indien ik hem kan weigeren aan de deur scheelt het gedoe met terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Spaans wordt alleen onderling gesproken tussen ........ voor het verhaal maakt het niks uit. Als je er doorheen bent begrijp je het.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

KoffieNT schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Er zijn een tiental zinnen in het Spaans, wil je die echt vertaald hebben? Het is helemaal niet de 'bedoeling' dat je die gesprekken snapt, ze horen gewoon bij het verhaal.

Net als in een film van James Bond ook weleens een Rus voorbij komt die wat Russisch mompelt tegen z'n collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

EddoH schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:10:
[...]

Er zijn een tiental zinnen in het Spaans, wil je die echt vertaald hebben? Het is helemaal niet de 'bedoeling' dat je die gesprekken snapt, ze horen gewoon bij het verhaal.

Net als in een film van James Bond ook weleens een Rus voorbij komt die wat Russisch mompelt tegen z'n collega.
Ah een tiental valt inderdaad mee :). Ik dacht, misschien komt het om de zoveel tijd terug en dan is het wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Ik zag op yourgamezone.nl http://www.yourgamezone.n...59&ViewAction=ViewProduct een UK versie staan en een NL versie. Iemand een idee naar de verschillen? Behalve dat de NL versie duurder is.

Ik haal hem wel bij MM dacht ik maar was toch benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door Xfade op 10-05-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Vermaak mij nu al prima met het spel. Ook leuk gedaan in chapter 4 op die zolder :)
spoiler:
Of even op je PSX Crash Bandicoot spelen ;-)

Al die schatten zoeken doe ik ooit nog wel eens op easy ofzo, weet vrij zeker dat ik er nu alweer wat gemist heb :D

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 11-05-2016 10:39 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zo, terug van werk. Tijd om verder te spelen :D Ben erg benieuwd!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Pff online besteld bij MM. Aangegeven dat ik m wil ophalen bij de winkel zelf. Krijg ik nu vandaag een mailtje dat de verzending vertraagd is en ik pas morgen de game kan ophalen :(

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
[quote]Nakebod schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:38:
Vermaak mij nu al prima met het spel. Ook leuk gedaan in chapter 4 op die zolder :)
Al die schatten zoeken doe ik ooit nog wel eens op easy ofzo, weet vrij zeker dat ik er nu alweer wat gemist heb :D
[/quote]

Spoilers dude.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Nakebod schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:38:
spoiler:

Ik ben nu bij chapter 6 en ben pas 2 uurtjes aan het spelen. Gaat wel snel :0.
Heb niets geskipped.

P.s. gelieve niet zeggen hoeveel chapters er zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Chaoss op 11-05-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zegt geen reet. Sommige chapters ben je zo doorheen, terwijl andere chapters een uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Eerste 2 chapters door gespeeld, begint veel belovend en graphics zijn next level. Morgen ook lekker heel de dag de tijd voor uncharted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34
Duurde even voor de game binnen was, maar rond 16 uur konden we eindelijk aan de slag. Chapter 6 nu en al een paar leuke momenten meegemaakt.

spoiler:
Die zolder en crash bandicoot die hier al paar keer voorbij gekomen zijn.
Het doorbladeren van de trouwfoto's zorgde ook voor een glimlach.

Iemand trouwens al gepoogd de high score van Elena te verbeteren, dat zal ook wel een leuke scene opleveren.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Ben ik de enige die in veel area's witte rondvliegende pixels heeft? Twijfel of het zo hoort of niet, ziet eruit als een glitch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 02-10 21:59
Zo hey, die graphics en de naadloze overgangen van cutscenes naar gameplay zijn echt niet normaal mooi zeg.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55
Mijn ps4 is net een vliegtuig dat opstijgt als ik u4 speel. Bij andere spellen is dit veel minder. Meer mensen last van? En tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:21
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:42:
Ben ik de enige die in veel area's witte rondvliegende pixels heeft? Twijfel of het zo hoort of niet, ziet eruit als een glitch..
Heb ik ook

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04:21
bram1984 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:36:
Die update is maar 140MB ofzo, duurt 10 seconden. ;)
5,4 GB hier

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Same here. 5GB+, duurde kwartier ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de day one patch. Er is al een tweede die gisteren uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28
spoiler:
Ok, wow ik ben nu in chapter 14. Maar ik heb me hier toch even een deja-vu gevoel naar TLOU, alleen zonder de zombies....

Maar het is zo mooi gemaakt ,dat ik me ook af vraag, wtf is hier opeens gebeurd. De tafels staan gewoon gedekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met tafels dekken adlermann?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Bugje ?
spoiler: Chapter2
Tijdens het gevecht in de gevangenis, als je terugkomt van die cel op grote hoogte
Beeld werd zwart terwijl ik moest vechten met wat mannetjes, zag nog net de tegenstanders, na het gevecht alles weer in orde...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 09-10 19:46
Echt ik heb een vloek op mij zitten, na lang wachten eindelijk Uncharted in huis,
begint mijn PS4 moeilijk te doen met de disc te lezen. Zucht...

Bij mij XBOX360 had ik precies zelfde, op dag dat GTA5 uitkwam hield mijn drive er mee op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:59
Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:42:
Heb ik ook, is denk ik stof dat gedetailleerd in beeld wordt gebracht :P

Mijn PS4 is overigens muisstil (CUH-1200) tijdens het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Mijn uncharted is helaas niet geleverd in het afgesproken tijdsvlak :/ ik zal waarschijnlijk nog een dagje langer moeten wachten op de game.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:51
Murzeltje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:55:
Bugje ?
spoiler: Chapter2
Tijdens het gevecht in de gevangenis, als je terugkomt van die cel op grote hoogte
Beeld werd zwart terwijl ik moest vechten met wat mannetjes, zag nog net de tegenstanders, na het gevecht alles weer in orde...
Ik zag niks meer alleen de plafon verlichting lol, dacht wtf is dit wat mis ik hier maar goed toen ik dood was en weer opnieuw begon was het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP32
  • Laatst online: 19-01-2021
Helemaal te gek dit spel. Ben in H7. Wauw. De visuals van dit spel. Te gek.
De vuurgevechten zijn veel intenser. Onder andere omdat veel meer van de omgeving kapot geschoten kan worden en je kan veel logischer vijanden omleggen door andere routes te nemen en te schuilen.
Nu even stoppen. Maar snel weer verder.

Game of the year? Voor mij waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pre-order bij Bol is prima verlopen. Speel ook op crushing met aim assist; ziet er mooi uit en zal nog lang speel plezier hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:21:
Pre-order bij Bol is prima verlopen. Speel ook op crushing met aim assist; ziet er mooi uit en zal nog lang speel plezier hebben
Waarom speel je op crushing met aim assist? Is dat leuker dan een makkelijker niveau zonder aim assist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobvG schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:32:
[...]

Waarom speel je op crushing met aim assist? Is dat leuker dan een makkelijker niveau zonder aim assist?
Niet zo goed in vrij schieten, maar wel zo realistisch mogelijk willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:35:
[...]

Niet zo goed in vrij schieten, maar wel zo realistisch mogelijk willen :)
Als je realisme wil moet je hem op makkelijk zetten. Dan zijn tegenstanders in 2 a 3 kogels tenminste neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:37:
[...]

Als je realisme wil moet je hem op makkelijk zetten. Dan zijn tegenstanders in 2 a 3 kogels tenminste neer :P
Zo, da's lang geleden :)

Zijn er geen trophies speciaal voor crushing? Anyway, is ook iets explosievere gameplay ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben in chapter 13 met 10 uur op de klok. Ik kam echt ieder hoekje uit, dus als het goed is heb ik nog wel even te gaan.

Pfff ik kan nu al niet wachten op een The Last of Us 2 met deze belachelijke mooie beelden. Ik ruik de bomen bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Vinden meer mensen het water en vuur er extreem goed uit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:02

d0s

sssst

spoiler:
chapter 19 nu

morgen uitspelen. Maar man, wat ziet het er allemaal goed uit, ik denk dat ik nog niet eerder zo'n mooie graphics en physics heb gezien. Hier ook last van een stofzuigende PS4 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
net begin van chapter 10 gezien. man man man. Het detail in deze game........ Te ziek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:23
Ik geniet er ook onwijs van! Ben pas bij chapter 6, maar nu 2 dagen vrij om hem lekker te spelen. Ben heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat. Al met al een super dikke exclusive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 22:10
Ik heb 'm vanavond ook krap 4 uurtjes kunnen spelen.
Heerlijk spel weer, wat Naughty Dog heeft afgeleverd :)
Toch begon 't voor mij met een lichte teleurstelling. Ik mis Nate's theme echt verschrikkelijk in het start/menu scherm bij het opstarten van 't spel :D
Klinkt suf, maar ik krijg altijd een glimlach op m'n gezicht van dat deuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in chapter 14. Heerlijke game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Man man man, gisteren de hele avond kwijlend voor de tv gehangen :P wat een fantastische game heeft ND weer afgeleverd! Jammer dat er weer gewerkt moet worden, maar vanavond weer vol aan de bak in UC4! Wat een genot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Kwistnix schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 01:02:
Ik heb 'm vanavond ook krap 4 uurtjes kunnen spelen.
Heerlijk spel weer, wat Naughty Dog heeft afgeleverd :)
Toch begon 't voor mij met een lichte teleurstelling. Ik mis Nate's theme echt verschrikkelijk in het start/menu scherm bij het opstarten van 't spel :D
Klinkt suf, maar ik krijg altijd een glimlach op m'n gezicht van dat deuntje.
Die mis ik ook!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Willen jullie svp STOPPEN met het vertellen in welke chapter jullie zitten... Zet het even in spoiler tags svp... Ik wil niet weten hoeveel chapters er zijn. Ook al geven jullie niet aan hoeveel chapters er zijn, maar ik weet nu al dat er 14 zijn.... heel hinderlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:51

JSchut

.....

Albinoraptor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:03:
Echt ik heb een vloek op mij zitten, na lang wachten eindelijk Uncharted in huis,
begint mijn PS4 moeilijk te doen met de disc te lezen. Zucht...

Bij mij XBOX360 had ik precies zelfde, op dag dat GTA5 uitkwam hield mijn drive er mee op. :(
Ik heb dit ook met sommig games als ik vanuit rust modes kom. Na een PS4 restart gaat het weer goed. Ik heb dit sinds de laatste update van de PS4 software.

Gister tot chapter 7 gekomen (niet in spoilers omdat er al meerdere hoger genoemd hebben)
Wat een game! Man man. Zit er echt helemaal in. Knap hoe ze dit voor elkaar krijgen terwijl andere ontwikkelaars er met pijn en moeite minder uit krijgen.

Vanavond (gelukkig) weer verder.

[ Voor 21% gewijzigd door JSchut op 11-05-2016 09:23 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-10 13:47

s0kkie

Cowabunga

Ik ben in Chapter 44 :P
Zo, nu weet niemand hoeveel er zijn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28
innerchild schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:59:
Willen jullie svp STOPPEN met het vertellen in welke chapter jullie zitten... Zet het even in spoiler tags svp... Ik wil niet weten hoeveel chapters er zijn. Ook al geven jullie niet aan hoeveel chapters er zijn, maar ik weet nu al dat er 14 zijn.... heel hinderlijk...
Dat is wel een beetje aanstellerij imho.

Meer ontopic.

Ik kom toch met regelmaat wel wat rare bugjes tegen. Vooral als je de game suspend en daarna weer opent :)

Heb al aardig wat npc's gehad die vast komen te zitten, interactiemomenten die niet meer werken en graphics bugs.

[ Voor 22% gewijzigd door Adlermann op 11-05-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 03:53:
En een paar dagen geleden had je 'm uitgespeeld..
Ik begrijp het probleem niet zo goed. Zolang je niet weet waar de chapters zich afspelen en hoe lang je per chapter bezig bent, vind ik het geen spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:40
Wel raar, zit hij er uberhaupt wel in? Heb deze al helemaal stuk geluisterd namelijk:

YouTube: Uncharted 4 Soundtrack - Nate's Theme 4.0

Mooiste theme van de 4 vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Laatst online: 23:33
overdreven. gaan we niks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
Als je dat al hinderlijk vindt, wat doe je dan in vredesnaam op een forum dat gaat over de game?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
KaiseRRuby schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:10:
[...]

Wel raar, zit hij er uberhaupt wel in? Heb deze al helemaal stuk geluisterd namelijk:

YouTube: Uncharted 4 Soundtrack - Nate's Theme 4.0

Mooiste theme van de 4 vind ik..
spoiler:
In de opening credits (na het intro level) komt het liedje voor maar wel een flink aangepaste versie

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gisteravond ook begonnen met UC4 ben nu in chapter 8, ik vond de proloog matig qua gameplay, weet niet precies waarom maar het voelde allemaal wat onsamenhangend / geforceerd terwijl het juist qua verhaal wel onmisbaar is.

Grafish is het een toppertje maar het verschil tussen cutscenes en gemeplay is wel zichtbaar desalniettemin is het de mooiste PS4 titel tot dusver. animaties zijn ook subliem en het zit vol details. Gameplay is tot dusver gelijk als in vorige delen, had om iets meer vernieuwing gehoopt maar ach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
RobvG schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Als je dat al hinderlijk vindt, wat doe je dan in vredesnaam op een forum dat gaat over de game?!?
Lezen over de ervaringen van spelers. Gaan lopen lallen over welke chapter zit ik niet op te wachten. Daarmee 'verklap' je hoeveel chapters het al minimaal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
innerchild schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:57:
[...]

Lezen over de ervaringen van spelers. Gaan lopen lallen over welke chapter zit ik niet op te wachten. Daarmee 'verklap' je hoeveel chapters het al minimaal heeft.
spoiler:
Het zijn er 22. Wat maakt het uit? Iedere chapter heeft andere speelduur. Je weet toch wat de speelduur ongeveer is van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
[...]

Je bent niet bang dat in die ervaringen inhoudelijkere dingen worden verklapt dan het aantal hoofdstukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:06
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 03:53:
Speel jij het spel achterstevoren? Gisteren had je hem namelijk al uitgespeeld ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:44:
Gisteravond ook begonnen met UC4 ben nu in chapter 8, ik vond de proloog matig qua gameplay, weet niet precies waarom maar het voelde allemaal wat onsamenhangend / geforceerd terwijl het juist qua verhaal wel onmisbaar is.

Grafish is het een toppertje maar het verschil tussen cutscenes en gemeplay is wel zichtbaar desalniettemin is het de mooiste PS4 titel tot dusver. animaties zijn ook subliem en het zit vol details. Gameplay is tot dusver gelijk als in vorige delen, had om iets meer vernieuwing gehoopt maar ach.
Wat had je precies gehoopt qua gameplay? In mijn optiek zitten er zat vernieuwingen in, dus ben altijd wel benieuwd als mensen dit roepen. Ik zet de vernieuwingen even op een rijtje tussen spoiler tags, voor de mensen die er blind in gaan:

spoiler:
- Grappe hook
- Duiken
- Zwemmen
- Varen
- Autorijden
- Stealth
- Enemy tagging
- Vernieuwd cover systeem
- Grotere omgeving met meerdere paden, dus veel diversiteit in gameplay mogelijk
- Van hellingen af glijden
- Vernieuwd klimsysteem

Wat zou je hier aan toegevoegd willen hebben dat er niet in zit?
[...]

LOL. Je wilt niet weten hoeveel chapters erin zitten want dat noem je spoilers, maar wilt wel ervaringen van mensen lezen. Juist. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 11-05-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Gisteravond thuis gekomen, PS4 aangedaan, uiteraard weer een systeemupdate, dan 22 GB, maar na een uur kon ik dan ook beginnen *O*.

Alles voelt lekker vertrouwd, maar toch wel weer vernieuwd ook. Het speelt gewoon heerlijk weg weer. Ben eigenlijk nog nergens hoor, net door de intro heen, maar ik ga me er zeker mee vermaken nu het weer weer minder begint te worden.

En het ziet er echt heel erg goed uit, zeker voor een consolegame natuurlijk.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Gisteren bij de Intertoys ook mijn exemplaar gehaald. Helaas niet de + versie waar ze wel mee adverteerden. Maar aangezien het mij vooral om de Single Player gaat lig ik er niet wakker van.

Kan ook niet wachten om vanavond verder te spelen. Alleen zien hoe laat dat gaat worden. Lang leve een dag in Brussel werken...

Ik moet nog wel wat wennen aan de controls. Ik druk nog te vaak R2 in als ik wil klimmen/springen of rennen. Inderdaad, te veel Assassin's Creed gespeeld hiervoor. Het schieten moet ik nog wel onder de knie krijgen. Ik schiet nu meer op goed geluk dan dat ik echt weet wat ik doe. Sowieso is dat laatste wat meer aan de orde in Uncharted 4 dan de voorgaande delen. De spelwereld is wat meer open zodat ik soms naar delen/plateau's spring/afzak die absoluut niet de bedoeling (b)lijken te zijn. Ik heb in het eerste deel al een treasure misgelopen en dat wil ik niet weer hebben :P

Al met al - tot op heden - zeker een fijne game die het wachten waard was. Over de graphics is al genoeg gezegd, die zijn echt schitterend.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:20:
[...]

Wat had je precies gehoopt qua gameplay?
Beetje meer exploratie/vrijheid, ik vindt tot dusver (ben nog maar in chapter 8 ) dat je juist erg aan het handje wordt gehouden, er waren stukken gameplay (vooral in het begin) die voelden als een aaneenschakeling van quicktime events. Zelfstandigheid was niet nodig en je er wordt te vroeg/snel aangegeven met welk object je interactie moet hebben, waardoor je zelf amper nog hoeft te zoeken.

De keuze vrijheid beperkt zich tot dusver tot "ga ik linksom of rechtsom om het rotsblok" of zal ik de vijanden in stealth aanpakken of ze neerknallen. Verder is het gewoon je weg zoeken en die weg staat tot nu toe vrij vast. Dat je daarbij bijvoorbeeld een grapling hook gebruikt is leuk, maar de plaatsen waarbij je de hook kunt gebruiken zijn weer duidelijk aangegeven en voorheen slingerde je ook regelmatig aan touwen ed. ik kan het gebruik van een grapling hook niet bepaald nieuwe gameplay noemen.

Dat de essentie van de gameplay niet veranderd is misschien ook logisch en het is ook alweer het 4'de deel in de series dus het is logisch dat alles vertrouwd aanvoelt. Nieuwe details zijn er voldoende daar ligt het niet aan.

De game valt me ook niet tegen, ik ga vrolijk verder, ben uiteindelijk nog maar 4 uur bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:06:
[...]

Beetje meer exploratie/vrijheid, ik vindt tot dusver (ben nog maar in chapter 8) dat je juist erg aan het handje wordt gehouden, er waren stukken gameplay (vooral in het begin) die voelden als een aaneenschakeling van quicktime events. Zelfstandigheid was niet nodig en je er wordt te vroeg/snel aangegeven met welk object je interactie moet hebben, waardoor je zelf amper nog hoeft te zoeken.

De keuze vrijheid beperkt zich tot dusver tot "ga ik linksom of rechtsom om het rotsblok" of zal ik de vijanden in stealth aanpakken of ze neerknallen. Verder is het gewoon je weg zoeken en die weg staat tot nu toe vrij vast. Dat je daarbij bijvoorbeeld een grapling hook gebruikt is leuk, maar de plaatsen waarbij je de hook kunt gebruiken zijn weer duidelijk aangegeven en voorheen slingerde je ook regelmatig aan touwen ed. ik kan het gebruik van een grapling hook niet bepaald nieuwe gameplay noemen.

Dat de essentie van de gameplay niet veranderd is misschien ook logisch en het is ook alweer het 4'de deel in de series dus het is logisch dat alles vertrouwd aanvoelt. Nieuwe details zijn er voldoende daar ligt het niet aan.

De game valt me ook niet tegen, ik ga vrolijk verder, ben uiteindelijk nog maar 4 uur bezig geweest.
Je bent inderdaad duidelijk nog niet ver. De levels zijn groter dan ooit en ik heb gisteren 3 uur gespeeld en alleen in het laatste half uur een vuurgevecht gehad. Verder alleen maar puzzels en exploratie. Maar goed: "meer exploratie" vind ik ook geen vernieuwing. Exploratie zat er al in. Meer schieten is ook geen vernieuwing. Die keuze vrijheid is alles wat Uncharted maakt. Als je een freeroam wereld wilt, zit je echt verkeerd. Maar wat ik eerder al aangaf: de levels zijn later in de game echt enorm met talloze manieren om ergens te komen.

Dat er prompts zijn op het moment dat je het touw kunt gebruiken, maakt het niet minder een vernieuwing. Het touw maakt nu ook deel uit van sommige puzzels en je kunt slingeren en omhoog en omlaag klimmen, buiten het feit dat je deze altijd bij je hebt. Het is iets wat niet in andere games zat, buiten enkele stationaire touwen om, dus vernieuwing. ;)

Ik vergeet er trouwens nog 2:

spoiler:
Klimmen met die bijtel en de winch van de jeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:59
spoiler:
Met die winch zat ik in het begin even te kijken hoe dat moest. Ik dacht ik loop naar een boom, druk op driehoekje en hij bindt de winch om de boom maar je moet zelf echt een rondje om die boom lopen voordat het driekhoekje komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D. Ninjai schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:31:
spoiler:
Met die winch zat ik in het begin even te kijken hoe dat moest. Ik dacht ik loop naar een boom, druk op driehoekje en hij bindt de winch om de boom maar je moet zelf echt een rondje om die boom lopen voordat het driekhoekje komt :P
spoiler:
Dat wist je in principe al, door het container duik level. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
bram1984 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:20:

LOL. Je wilt niet weten hoeveel chapters erin zitten want dat noem je spoilers, maar wilt wel ervaringen van mensen lezen. Juist. 8)7
Lees wat je wilt lezen.... Ik wil weten wat andere ervan vinden... Ik hoef niet weten hoeveel chapters er zijn in het spel. Ik wil qua chapters verrast worden anders weet ik wanneer het doek valt. Maar zoals ik al aangaf lees lekker wat je wilt lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Zoals velen hier zeggen inderdaad een fantastische game! Had ook de mazzel zaterdag al te kunnen starten ermee en heb er inmiddels een kleine 18 uur inzitten (en ben er nog niet doorheen, lekker rustig alles ontdekken).

Blijf hier vooral wél chapters noemen, dan weet ik welke spoilers ik kan lezen ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Pro's
  • Heerlijke game,
  • Prachtig verhaal,
  • Schitterende graphics,
  • Sterk acteerwerk
Con's
  • Als ik nog één keer met een krat moet gaan slepen om ergens op te klimmen donder ik alles het raam uit. :X
  • Idem voor driehoekje spammen om een zwaar ding op te tillen
  • PS4 straaljager
  • Cliché hier en daar
  • One shot master snipers met anti-zwaartekracht-kogels

[ Voor 16% gewijzigd door FirePuma142 op 11-05-2016 15:28 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Straaljager is wel waar :P voor het eerst dat ik mijn PS4 buiten de kast heb gezet omdat het geluid niet te harden was! buiten de kast overigens geen enkel probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FirePuma142 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:26:
Pro's
  • Heerlijke game,
  • Prachtig verhaal,
  • Schitterende graphics,
  • Sterk acteerwerk
Con's
  • Als ik nog één keer met een krat moet gaan slepen om ergens op te klimmen donder ik alles het raam uit. :X
  • Idem voor driehoekje spammen om een zwaar ding op te tillen
  • PS4 straaljager
  • Cliché hier en daar
  • One shot master snipers met anti-zwaartekracht-kogels
Die kratten staan ook serieus op plekken waarvan je denkt: waarom staat daar een krat en hoe is die daar in godsnaam gekomen? Dat is een dingetje dat ze uit TLoU hebben overgenomen, maar acht. Mag de pret niet drukken.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste