Hallo medeforummers,
Ik ben relatief nieuw op het forum, maar lees al geruime tijd mee over de thermostaten kwestie(s). Ook in het honeywell evohome gebeuren.
Ik heb een nieuwe intergas hre gehangen vorig jaar, en moet nog steeds een goede thermostaat hebben (tijd aan het verbouwen geweest) nu ben ik al afgestapt van het idee van de honeywell, lees er teveel problemen over en moet er teveel mee bezig zijn om het werkend te krijgen.
Nu heb ik al veel over de nest gelezen maar weet niet of ik er goed aan doe deze wel te nemen.
Nou weet ik dat mijn ketel modulerent is en je leest zoveel verhalen dat het wel of niet goed is, overgewaardeerd etc.
Belangrijkste voor mij is:
Draadloos
Het moet er leuk uitzien
Het moet gewoon goed en makkelijk werken, zonder dat ik overal van alles in moet blijven stellen.
Feature van de nest zoals met app, en het "zelflerende" vind ik wel heel gaaf
Daarbij vin ik het zuinig van de ketel dan minder belangrijk, niet dat ik bakken wil verstoken, maar er is niemand met een concreet antwoord of wel of niet modulerent in werkelijkheid wel of niet beter is, in theorie zal het wel, maar praktijk is niet altijd hetzelfde.
Ik ben best bereid om meer te betalen voor de looks, voordat iemand zegt koop een simpele draai thermostaat
Hoop dat iemand mij een beetje licht in de duisternis kan geven en miss van nuttige tips kan voorzien,
Alvast allen bedankt!