Ik nomineer mijn schoonvader Peter, wiens mobiele telefoon al 8 weken bij de reperateur ligt terwijl deze gloedje nieuw is.
Verwijderd
Mijn vrouw Karin. Verdient wel een leuk kado als de Moto X.
Ze is een Toppertje. Heeft veel te verduren gehad de afgelopen 4 jaar. Dus deze prijs gun ik haar het meest!
Ze is een Toppertje. Heeft veel te verduren gehad de afgelopen 4 jaar. Dus deze prijs gun ik haar het meest!
Ik nomineer mijn vrouw. Ze slijt haar avonden nu achter haar kreupele PC, heeft daadwerkelijk nog een Nokia 3310 en wil haar graag de geneugten van de moderne techniek laten beleven!
Ik nomineer mijn moeder. Haar goedkope Samsung smartphone heeft zo weinig geheugen dat Whatsapp updaten niet eens meer gaat.
AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL
Ik nomineer mijn moeder (zoals heel veel mensen), omdat....
Het smartphone avontuur van mijn vader begon bij een Chinese telefoon die ik voor hem had gekocht, omdat ik het wel tijd vond voor iets beters dan een simpele Siemens telefoon. Als student zijnde helaas maar een simpele Jiayu F1 voor hem kunnen kopen, maar daar was hij maar al te blij, omdat hij nu net als zijn vrienden en collega's een smartphone had en eindelijk kon whatsappen en dergelijke. Natuurlijk begon hij als een klein jongetje te pronken bij mijn moeder en te laten zien wat hij allemaal wel niet kon met dat ding. Ma vol bewondering (en jaloezie) kijken en luisteren naar ''pa de smarpthone expert''
Dit begon ik sneu te vinden voor m'n moeder en haar wou ik ook een fatsoenlijke telefoon gunnen, omdat ze altijd de ''bekende afdankertjes'''kreeg waar ze niet veel mee kon. Daarnaast ging zoonlief in het buitenland studeren en is vaak naar het buitenland bellen prijzig; een uitkomst is dan Viber oid, maar dat gaat moeilijk als ze zelf geen smartphone heeft. Hierom wil ik mijn moeder al helemaal een smartphone gunnen, zodat ze niet de enige meer is zonder smartphone, kan bellen, viberen, appen en alle andere handige dingen kan gebruiken. Daarnaast heeft ze er ook nog een tegoed, omdat ik pa er ook een gegeven heb.
Helaas kost studeren nog al wat en is het niet mogelijk voor mij om voor haar een fatsoenlijke smartphone te kopen. Deze Moto X actie is daarom meer dan welkom; wellicht wat overkill voor haar doen, maar dan kan ze er tenminste jaren voorruit én m''n pa jaloers maken (terug pakken).
Het smartphone avontuur van mijn vader begon bij een Chinese telefoon die ik voor hem had gekocht, omdat ik het wel tijd vond voor iets beters dan een simpele Siemens telefoon. Als student zijnde helaas maar een simpele Jiayu F1 voor hem kunnen kopen, maar daar was hij maar al te blij, omdat hij nu net als zijn vrienden en collega's een smartphone had en eindelijk kon whatsappen en dergelijke. Natuurlijk begon hij als een klein jongetje te pronken bij mijn moeder en te laten zien wat hij allemaal wel niet kon met dat ding. Ma vol bewondering (en jaloezie) kijken en luisteren naar ''pa de smarpthone expert''
Dit begon ik sneu te vinden voor m'n moeder en haar wou ik ook een fatsoenlijke telefoon gunnen, omdat ze altijd de ''bekende afdankertjes'''kreeg waar ze niet veel mee kon. Daarnaast ging zoonlief in het buitenland studeren en is vaak naar het buitenland bellen prijzig; een uitkomst is dan Viber oid, maar dat gaat moeilijk als ze zelf geen smartphone heeft. Hierom wil ik mijn moeder al helemaal een smartphone gunnen, zodat ze niet de enige meer is zonder smartphone, kan bellen, viberen, appen en alle andere handige dingen kan gebruiken. Daarnaast heeft ze er ook nog een tegoed, omdat ik pa er ook een gegeven heb.
Helaas kost studeren nog al wat en is het niet mogelijk voor mij om voor haar een fatsoenlijke smartphone te kopen. Deze Moto X actie is daarom meer dan welkom; wellicht wat overkill voor haar doen, maar dan kan ze er tenminste jaren voorruit én m''n pa jaloers maken (terug pakken).
Ik nomineer een goeie vriendin van me. Ze heeft nog een Note 1 die momenteel nogal slecht functioneert (uitvallen, herstarten e.d.). Maar dat is niet het ergste. Haar moeder ligt in een scheiding en is chronisch ziek. De vriendin zelf ondergaat momenteel regelmatig onderzoek bij de neuroloog omdat ze kans heeft op MS.
Dit zou haar op z'n minst een beetje vrolijk kunnen maken.
Dit zou haar op z'n minst een beetje vrolijk kunnen maken.
Ik nomineer mijn moeder. Mijn moeder is hard nodig aan een nieuwe! De rest van het gezin heeft er al een.
Ik [color=#00AEEF]Ben[/color] Thomas en ik nomineer tim427. Ik heb helaas geen 'zielig' verhaal over hem te vertellen, zodat ik jullie medelijden krijgen met deze jongeman. Hij heeft ook geen oud of slecht toestel, want hij heeft een Nexus 5. Ook studeert hij nog (zal nog wel even duren
) en heeft hij leuke baantjes waar hij plezier in heeft. Dus waarom nomineer ik hem?
Omdat hij een goede vriend is en ik altijd om hem kan lachen. Hij kan leuk praten (soms te veel) en is erg sociaal. Hij verdient het gewoon om deze telefoon te krijgen. Voor jullie komt hij misschien niet bijzonder over, maar voor mij is hij dat wel
EDIT: Waarom kan ik geen kleurtjes, zeef?
Omdat hij een goede vriend is en ik altijd om hem kan lachen. Hij kan leuk praten (soms te veel) en is erg sociaal. Hij verdient het gewoon om deze telefoon te krijgen. Voor jullie komt hij misschien niet bijzonder over, maar voor mij is hij dat wel
EDIT: Waarom kan ik geen kleurtjes, zeef?

[ Voor 5% gewijzigd door oohh op 02-12-2014 15:48 ]
Bij deze nomineer ik mijn 4 maanden zwangere wederhelft, om dat alle centjes richting de kleine gaan en ik haar op deze manier toegang wil verschaffen tot de mogelijkheden van n moderne telefoon. O.a fatsoenlijke foto's en webbrowsing.
Ik wil graag mijn vrouw nomineren, omdat na een jaar vol tegenslagen ik haar al het geluk toewens voor 2015 en het ook tijd word voor leuke dingen!
Ik nomineer onze enige echte -The_Mask-, die jongeman doet zo veel voor Tweakers en heeft zo veel gedaan. Hij heeft zelf een eigen voedingentopic waarin hij niet-experts helpt met hun voedingen. Stuur je hem een berichtje om je systeem te controleren op compatibiliteit, geen probleem. Heb je een vraagje over hardware, hij weet altijd wel een antwoord.
Deze meneer mag als het aan mij ligt, de telefoon krijgen. Want na zo veel jaren op t.net adviezen geven, vind ik dat echt verdiend. Dus voor mij Ben jij één van de winnaars,
Deze meneer mag als het aan mij ligt, de telefoon krijgen. Want na zo veel jaren op t.net adviezen geven, vind ik dat echt verdiend. Dus voor mij Ben jij één van de winnaars,
Ik nomineer mijn moeder.
Mijn broer en ik hebben ooit een iPad voor haar gekocht en toen was ze licht gepikeerd omdat ze zichzelf slim genoeg vond voor Android. Ze heeft toen (om ons en haarzelf hiervan te overtuigen) haar Nokia te ruste gelegd en een Aldi Wolfgang Android telefoon gekocht. Dit is inmiddels 2 jaar geleden en het brakke touchscreen is het niet beter gaan doen, daarnaast kan de telefoon alleen mee op korte tripjes ivm de slechte batterij. Ze heeft geen centjes om een iets minder lowbudget toestel te kopen en mijn Nexus 4 ga ik haar niet geven omdat de batterij bijna even slecht is als die van haar telefoon.
Ze is op haar 68ste een stuk meer tech-savvy dan de meeste dames van 30 en kent daardoor altijd de meeste handige appjes om te hebben. Die stuurt ze dan naar mij door omdat haar telefoon ze niet kan downloaden of draaien. Het wordt tijd dat ze eindelijk eens zelf al die leuke apps kan proberen en weer helemaal mee kan met de tijd.
Mijn broer en ik hebben ooit een iPad voor haar gekocht en toen was ze licht gepikeerd omdat ze zichzelf slim genoeg vond voor Android. Ze heeft toen (om ons en haarzelf hiervan te overtuigen) haar Nokia te ruste gelegd en een Aldi Wolfgang Android telefoon gekocht. Dit is inmiddels 2 jaar geleden en het brakke touchscreen is het niet beter gaan doen, daarnaast kan de telefoon alleen mee op korte tripjes ivm de slechte batterij. Ze heeft geen centjes om een iets minder lowbudget toestel te kopen en mijn Nexus 4 ga ik haar niet geven omdat de batterij bijna even slecht is als die van haar telefoon.
Ze is op haar 68ste een stuk meer tech-savvy dan de meeste dames van 30 en kent daardoor altijd de meeste handige appjes om te hebben. Die stuurt ze dan naar mij door omdat haar telefoon ze niet kan downloaden of draaien. Het wordt tijd dat ze eindelijk eens zelf al die leuke apps kan proberen en weer helemaal mee kan met de tijd.
Ik nomineer mijn (toekomstige) schoonvader.
Hij is al meer dan 30 (misschien wel 40 jaar) actief in het bestuur van afdeling 2 van de Nederlandse Postduivenhouders Organisatie. Nu is het redelijk rustig, maar tijdens het seizoen is hij bijna elke dag in de weer voor de vereniging en elke keer als de duiven worden verzameld om naar hun vertrekplaats vervoerd te worden is hij aanwezig. Dit houd in dat hij dan 's nachts, meestal tussen 1 en 2 uur, nog 65 km moet rijden.
Hij heeft ook geen telefoon en omdat hij al bijna 75 jaar wordt, is het wel handig als hij een telefoon heeft voor het geval er wat gebeurd. Zo'n mooie moto x is ook heel handig als hij het weer wil controleren om te zien of de duiven wel mogen uitvliegen.,
Hij is al meer dan 30 (misschien wel 40 jaar) actief in het bestuur van afdeling 2 van de Nederlandse Postduivenhouders Organisatie. Nu is het redelijk rustig, maar tijdens het seizoen is hij bijna elke dag in de weer voor de vereniging en elke keer als de duiven worden verzameld om naar hun vertrekplaats vervoerd te worden is hij aanwezig. Dit houd in dat hij dan 's nachts, meestal tussen 1 en 2 uur, nog 65 km moet rijden.
Hij heeft ook geen telefoon en omdat hij al bijna 75 jaar wordt, is het wel handig als hij een telefoon heeft voor het geval er wat gebeurd. Zo'n mooie moto x is ook heel handig als hij het weer wil controleren om te zien of de duiven wel mogen uitvliegen.,
Ik nomineer mijn vader, hij staat altijd voor mij klaar en heeft mij een prachtig verjaardagscadeau gegeven waar ik erg blij mee ben. Daarom wil ik iets terug doen voor hem. Bovendien is zijn Galaxy Ace laatst gevallen en zit daar ik grote barst in.
[ Voor 5% gewijzigd door OB1 op 02-12-2014 15:59 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Verwijderd
Ik nomineer mijn 80 jarige vader. Zijn huidige telefoon had hij in een bevlieging gekocht vanwege de 'mooie' aanbieding in een folder. Bleek dat ding zo weinig geheugen te hebben dat na installatie van enkel Facebook en WhatsApp de laatste zelfs niet meer kan updaten. Toch wil hij nog graag met de jeugd meedoen vandaar mijn nominatie.
Het zou ook een leuke manier zijn om hem te bedanken voor alle tijd die hij steekt in zijn kinderen en kleinkinderen of het nu is om op te passen of te helpen klussen.
Het zou ook een leuke manier zijn om hem te bedanken voor alle tijd die hij steekt in zijn kinderen en kleinkinderen of het nu is om op te passen of te helpen klussen.
Ik nomineer ons konijn Trui.
Nu is ze vaak slecht bereikbaar als we eventjes de deur uit zijn en nu heeft ze dan eindelijk de leeftijd dat ze haar eigen mobiel mag hebben. Ze hoeft dan ook niet meer onze mobiele telefoon te lenen om haar avonturen en selfies voor op Facebook vast te leggen, scheelt ons ook weer
Trui zal er erg blij mee zijn en zal dan als blijk van waardering flink wat rondjes om je voeten lopen en je broek af likken!
Facebook: https://www.facebook.com/teddy.trui
Nu is ze vaak slecht bereikbaar als we eventjes de deur uit zijn en nu heeft ze dan eindelijk de leeftijd dat ze haar eigen mobiel mag hebben. Ze hoeft dan ook niet meer onze mobiele telefoon te lenen om haar avonturen en selfies voor op Facebook vast te leggen, scheelt ons ook weer
Trui zal er erg blij mee zijn en zal dan als blijk van waardering flink wat rondjes om je voeten lopen en je broek af likken!
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Ik nomineer jullie allemaal de moeder. (lees mijn moeder)
Ze loopt nog steeds rond met een Swing 200.. Ze heeft zelfs een aparte handtas bij om deze gsm mee te nemen naar verjaardagen of feestjes.
Omdat niemand haar meer een sms stuurt omdat iedereen aan de whatsapp zit, ik het zielig vind dat ze geen ''mobiele aandacht'' krijgt en niet in onze familie-app kan, daarom nomineer ik de liefste moeder van de hele wereld!
Ze loopt nog steeds rond met een Swing 200.. Ze heeft zelfs een aparte handtas bij om deze gsm mee te nemen naar verjaardagen of feestjes.
Omdat niemand haar meer een sms stuurt omdat iedereen aan de whatsapp zit, ik het zielig vind dat ze geen ''mobiele aandacht'' krijgt en niet in onze familie-app kan, daarom nomineer ik de liefste moeder van de hele wereld!
[ Voor 4% gewijzigd door hazecase op 02-12-2014 16:07 ]
Mijn bijna 11-jarige dochter vraagt al een tijdje om een gsm, maar het moest wel een smartphone zijn!
Het zou dus wel leuk zijn voor haar om als eerste gsm direct een Moto X te winnen...
Het zou dus wel leuk zijn voor haar om als eerste gsm direct een Moto X te winnen...
Ik nomineer mijn vader, omdatie een cracky Samsung heeft waarvan het geheugen constant te vol is
Ik nomineer mijn zusje, haar telefoon valt momenteel telkens uit en heeft ook een gebarsten scherm.
Aangezien ze elke week weer uren onderweg is om het weekend met de familie door te brengen is het niet handig dat ze zo een onbetrouwbaar toestel heeft.
Aangezien ze elke week weer uren onderweg is om het weekend met de familie door te brengen is het niet handig dat ze zo een onbetrouwbaar toestel heeft.
Ik nomineer mijn zoon - hij klaagt steen en been over zijn iPhone4 maar heeft als scholier natuurlijk geen cent te makken. Met een Moto X is hij weer helemaal bij de tijd en BEN ik ook blij (geen gezeur meer
)
Ik nomineer ook mijn vriendin.
Ze heeft niet zolang geleden de Galaxy S4 gekocht, omdat haar oude iPhone kapot is gevallen en het hele scherm kapot was. Helaas is de Galaxy S4 ondertussen ook twee keer gevallen en ook daarvan is nu het scherm helemaal kapot. Daarom.... uh eigenlijk kunnen jullie die MotoX beter aan iemand anders geven, want de MotoX zal ze ook wel kapot laten vallen. Veel succes ermee diegene wat hem wel wint!
Ze heeft niet zolang geleden de Galaxy S4 gekocht, omdat haar oude iPhone kapot is gevallen en het hele scherm kapot was. Helaas is de Galaxy S4 ondertussen ook twee keer gevallen en ook daarvan is nu het scherm helemaal kapot. Daarom.... uh eigenlijk kunnen jullie die MotoX beter aan iemand anders geven, want de MotoX zal ze ook wel kapot laten vallen. Veel succes ermee diegene wat hem wel wint!
Hierbij nomineer ik sfoekema
Ik nomineer mijn lieve vriendin, ze is net zo gek op telefoons als ik. We hebben sinds kort een half jaar, maar al veel meegemaakt. Ik zou dit echt een mooi cadeau voor haar vinden en ben ik echt het ultieme vriendje voor haar.
Ik nomineer mijn lieve moeder.
Omdat ze er nooit moeilijk over doet als ik wat later eet, of als ik om 17.30 bel dat ik niet thuis eet (wat wij op zijn Hollands elke dag strak om 18.00 doen). Ook hoort ze altijd mijn "gezeik" over de hogeschool aan, en moedigt me aan toch door te gaan, omdat ik ervan af ben als ik eindelijk mijn diploma heb.
Ook omdat ze, ondanks dat ze niks met computers, telefoons of andere apparaten heeft die net iets meer gebruiksaanwijzing hebben dan een "aan" en "uit" knop. Toch probeert ze dit met veel oefening onder de knie te krijgen. Dit vraagt niet alleen veel geduld van de tweaker-zoon, maar nog meer geduld van haarzelf, om het toch steeds weer te vragen, te proberen, fout te doen, en het uiteindelijk te kunnen, om de volgende dag weer terug te komen met precies dezelfde vraag, inclusief de toevoeging: "Hoe zat dat ook alweer? Ik moest toch hier klikken?". Ze doet het ook niet met plezier, maar omdat het moet.
Ook whatsappen probeert ze, maar ze heeft een oud, goedkoop toestel dat traag is en zijn eigen willetje heeft. En hoewel ze het nut van whatsapp inziet en het haar erg handig lijkt, werkt de telefoon niet altijd mee en denkt ze at het aan haar ligt en iets fout doet. Zelf een toestel kopen vind ze niet nodig, met als reden: Ik zal wel iets fout doen, en er is vast wel een andere oude telefoon die ik een keer kan overnemen.
Help mijn moeder, door haar een goede, degelijke, snelle telefoon te geven die haar zal laten zien dat ze hem heus wel kan gebruiken en het niet aan haar vaardigheden ligt dat ze nu niet kan whatsappen. Gun mijn moeder deze succeservaring!
Omdat ze er nooit moeilijk over doet als ik wat later eet, of als ik om 17.30 bel dat ik niet thuis eet (wat wij op zijn Hollands elke dag strak om 18.00 doen). Ook hoort ze altijd mijn "gezeik" over de hogeschool aan, en moedigt me aan toch door te gaan, omdat ik ervan af ben als ik eindelijk mijn diploma heb.
Ook omdat ze, ondanks dat ze niks met computers, telefoons of andere apparaten heeft die net iets meer gebruiksaanwijzing hebben dan een "aan" en "uit" knop. Toch probeert ze dit met veel oefening onder de knie te krijgen. Dit vraagt niet alleen veel geduld van de tweaker-zoon, maar nog meer geduld van haarzelf, om het toch steeds weer te vragen, te proberen, fout te doen, en het uiteindelijk te kunnen, om de volgende dag weer terug te komen met precies dezelfde vraag, inclusief de toevoeging: "Hoe zat dat ook alweer? Ik moest toch hier klikken?". Ze doet het ook niet met plezier, maar omdat het moet.
Ook whatsappen probeert ze, maar ze heeft een oud, goedkoop toestel dat traag is en zijn eigen willetje heeft. En hoewel ze het nut van whatsapp inziet en het haar erg handig lijkt, werkt de telefoon niet altijd mee en denkt ze at het aan haar ligt en iets fout doet. Zelf een toestel kopen vind ze niet nodig, met als reden: Ik zal wel iets fout doen, en er is vast wel een andere oude telefoon die ik een keer kan overnemen.
Help mijn moeder, door haar een goede, degelijke, snelle telefoon te geven die haar zal laten zien dat ze hem heus wel kan gebruiken en het niet aan haar vaardigheden ligt dat ze nu niet kan whatsappen. Gun mijn moeder deze succeservaring!
Ik nomineer mijn ouders. Ze doen samen met de telefoon.
Aan hen heb ik mijn gelukkige leven te danken (adoptie) en ik hoop dat ze daarmee op hun oude dag (75 jaar) veel interactiever zullen worden dan ze nu zijn. O.a. door whatsapp te gebruiken. Zo kunnen ze meer van hun kleinkinderen zien want heel veel wil ik niet via facebook sturen.
Aan hen heb ik mijn gelukkige leven te danken (adoptie) en ik hoop dat ze daarmee op hun oude dag (75 jaar) veel interactiever zullen worden dan ze nu zijn. O.a. door whatsapp te gebruiken. Zo kunnen ze meer van hun kleinkinderen zien want heel veel wil ik niet via facebook sturen.
Ik nomineer mijn lieve vrouw, ze heeft een rot jaar achter de rug maar het gaat nu zoveel beter. Ik BEN echt trots op haar! Dus op naar een beter en mooier 2015 en hoe mooier kan dat met een Moto X. Ze heeft ook nog afscheid moeten nemen van haar geliefde lumia 920 deze heeft mijn zoontje uit zijn handen laten vallen.
[ Voor 66% gewijzigd door Sixblade op 02-12-2014 16:34 ]
Hallo,
Ik volg tweakers al heel lang en toen ik van deze actie hoorde heb ik me meteen geregistreerd.
Ik vind namelijk dat mijn broertje zeker deze smarthphone verdient.
Waarom?
Hij is héél druk bezig met zijn studie op de middelbare school en kan helaas geen werk vinden om voor een smarthphone te sparen. Helaas wordt hij hiermee op school ook gepest. Het zou mij daarom geweldig lijken als hij ook eens in het 'zonnetje' wordt gezet.
Met vriendelijke groet,
Ik volg tweakers al heel lang en toen ik van deze actie hoorde heb ik me meteen geregistreerd.
Ik vind namelijk dat mijn broertje zeker deze smarthphone verdient.
Waarom?
Hij is héél druk bezig met zijn studie op de middelbare school en kan helaas geen werk vinden om voor een smarthphone te sparen. Helaas wordt hij hiermee op school ook gepest. Het zou mij daarom geweldig lijken als hij ook eens in het 'zonnetje' wordt gezet.
Met vriendelijke groet,
Graag wil ik mijn moeder nomineren.
Ze heeft al jaren (en echt al jaren) een oude nokia. Nog voor de tijd van Symbian.
Het apparaat is "nog goed genoeg". Helaas is het ongeveer de enige die geen Whats app kan installeren omdat het gewoon niet ondersteund wordt.
Het ding geeft nauwelijks geluid waardoor bellen en sms (jaja herinnert u zich deze nog) geen zin heeft, ze hoort de telefoon toch niet.
Ze wil alles wat op een smartphone ook kan en krijg dan ook steeds de vraag om dat te installeren. Tja met een Nokia uit 2000 gaat je dat toch echt niet lukken.
Verder is natuurlijk de belangrijkste reden dat ze al jaren met mij opgescheept heeft gezeten.
Ze heeft al jaren (en echt al jaren) een oude nokia. Nog voor de tijd van Symbian.
Het apparaat is "nog goed genoeg". Helaas is het ongeveer de enige die geen Whats app kan installeren omdat het gewoon niet ondersteund wordt.
Het ding geeft nauwelijks geluid waardoor bellen en sms (jaja herinnert u zich deze nog) geen zin heeft, ze hoort de telefoon toch niet.
Ze wil alles wat op een smartphone ook kan en krijg dan ook steeds de vraag om dat te installeren. Tja met een Nokia uit 2000 gaat je dat toch echt niet lukken.
Verder is natuurlijk de belangrijkste reden dat ze al jaren met mij opgescheept heeft gezeten.
Ik nomineer de dochter van mijn collega Wim (gezin met 6 kinderen). Ze heeft haar smartphone laten vallen, en de scherm reparatie van €120 kan ze niet betalen (en d'r pa ook niet).
Ik denk dat die puber helemaal in de wolken zal zijn en haar pa ook, als ze weer een smartphone heeft (en dan metteen een super mooie ook).
Ik denk dat die puber helemaal in de wolken zal zijn en haar pa ook, als ze weer een smartphone heeft (en dan metteen een super mooie ook).
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Ik nomineer mijn schat van een vriendin, Femke.
Motivatie
Op 1 april 2013, tijdens de 1 april grap, gaf Tweakers mij het mooiste cadeau wat ik ooit heb kunnen krijgen: een vriendin. Vanaf die dag zijn wij onafscheidbaar en doe ik alles om haar gelukkig te maken. Want één ding is zeker, mijn vriendin heeft het niet makkelijk gehad en ik was het licht puntje in haar leven.
Elk weekend zijn we samen, vrijwel elke avond (sinds 1 april) spreken wij elkaar online (dat heb je als je op kamers zit), we zijn afgelopen zomer samen voor het eerst met z'n 2 écht op vakantie geweest, ik heb geld apart gezet om uiteindelijk een 'nieuwe' laptop voor haar te regelen en nu is haar telefoon aan de beurt. Sterker nog, het is niet eens haar telefoon. De telefoon die ze nu bezit heeft ze ter leen van een vriendin. Maar dat ding kan alleen bellen en sms'en en is ondertussen écht aan vervangen toe. Helaas ben ik ook maar een student en een nieuwe telefoon kan momenteel gewoon niet.
Maar wat zag ik op Tweakers? Jullie geven telefoons weg! Komt dat even mooi uit. Zeker zo rond de kerst, want dan kan ik haar, namens jullie (en een beetje van mijzelf), een mooi cadeau geven.
Joeri
Motivatie
Op 1 april 2013, tijdens de 1 april grap, gaf Tweakers mij het mooiste cadeau wat ik ooit heb kunnen krijgen: een vriendin. Vanaf die dag zijn wij onafscheidbaar en doe ik alles om haar gelukkig te maken. Want één ding is zeker, mijn vriendin heeft het niet makkelijk gehad en ik was het licht puntje in haar leven.
Elk weekend zijn we samen, vrijwel elke avond (sinds 1 april) spreken wij elkaar online (dat heb je als je op kamers zit), we zijn afgelopen zomer samen voor het eerst met z'n 2 écht op vakantie geweest, ik heb geld apart gezet om uiteindelijk een 'nieuwe' laptop voor haar te regelen en nu is haar telefoon aan de beurt. Sterker nog, het is niet eens haar telefoon. De telefoon die ze nu bezit heeft ze ter leen van een vriendin. Maar dat ding kan alleen bellen en sms'en en is ondertussen écht aan vervangen toe. Helaas ben ik ook maar een student en een nieuwe telefoon kan momenteel gewoon niet.
Maar wat zag ik op Tweakers? Jullie geven telefoons weg! Komt dat even mooi uit. Zeker zo rond de kerst, want dan kan ik haar, namens jullie (en een beetje van mijzelf), een mooi cadeau geven.
Joeri
Ik zou graag mijn opa willen nomineren. Hij wordt in januari 85 jaar en houdt ervan om van de laatste elektronische gadget/nieuwigheden op de hoogte te blijven. Hij heeft voor zichzelf al een computer en een printer gekocht en surft graag over het internet. Ik weet zeker dat hij het te gek zou vinden om een smartphone te krijgen waarmee hij fatsoenlijk foto's en video's kan maken en kan leren whatsappen!
Ik nomineer mijn zoontje! Zeurt nooit over zijn veroudert toestel en gun hem deze gloednieuwe MotoX wel! Dus Tim hij is je gegunt!
[ Voor 11% gewijzigd door Dave73nl op 02-12-2014 16:44 ]
Bij deze nomineer ik mijn vader.
Had altijd een nokia van de stenen tijdperk die om de haverklap vastloopt. Mooie ervan is dat hij vorige week nog gestolen werd ook haha. Laat hij nou eens toevallig jarig zijn op 12-12-2014, 62 jaartjes oud worden en super leergierig zijn. Is een zeer gesloten persoon en vertrouwd mensen niet zo snel, dus wie weet dat dit hem een boost kan geven
Had altijd een nokia van de stenen tijdperk die om de haverklap vastloopt. Mooie ervan is dat hij vorige week nog gestolen werd ook haha. Laat hij nou eens toevallig jarig zijn op 12-12-2014, 62 jaartjes oud worden en super leergierig zijn. Is een zeer gesloten persoon en vertrouwd mensen niet zo snel, dus wie weet dat dit hem een boost kan geven
Ik nomineer mijn oude buurvrouw, een vriendin van mijn moeder. Ze heeft het niet vaak makkelijk gehad met haar relaties en baan, is recentelijk arbeidsongeschikt verklaard waardoor ze het baantje dat ze had ook niet meer kan uitoefenen. Toch wist ze 5 kinderen te onderhouden, die nu een voor een het huis uitgaan. Ondanks alles heeft ze gezorgd dat ze dat ze kunnen studeren, wat ik erg knap vind! Ze stelt anderen altijd voor haarzelf, dat is de reden dat ik haar nomineer. Ze verdient een keer een leuk presentje!
Ik nomineer Wilbert de Vries, Gewoon omdat ik wil kijken of echt de leukste uitzending wordt uitgekozen. denk dat ik met deze inzending aardig in de buurt kom! Wilbert, ik hoop dat je je eigen prijs wint!

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik nomineer mijn vrouw, Stephanie Santos Batista.
We zijn een jaar geleden met valentijn de sloot in gegleden.
Auto totall loss, telefoons in de sloot, date in het water.
We hebben toen goedkope modellen ter vervanging genomen.
- Ik heb inmiddels mijn contract verlengd en een nieuw toestel in handen.
- Zij is nog steeds op zoek naar een vervanging.
Het zou een mooi kado voor haar zijn einde jaar.
Groeten, Roelof
We zijn een jaar geleden met valentijn de sloot in gegleden.
Auto totall loss, telefoons in de sloot, date in het water.

We hebben toen goedkope modellen ter vervanging genomen.
- Ik heb inmiddels mijn contract verlengd en een nieuw toestel in handen.
- Zij is nog steeds op zoek naar een vervanging.
Het zou een mooi kado voor haar zijn einde jaar.
Groeten, Roelof
Nooit gedacht.... toch eens doen.
Hierbij nomineer ik: theblindman (ben zelf een redelijk onervaren tweaker dus weet niet hoe ik moet verwijzen). Dit is een goede vriend van me, hij heeft mij geintroduceerd in de ICT wereld, me de basis geleerd (denk aan: hoe bouw je een PC, hoe selecteer je onderdelen hoe installeer je windows) en is buiten de wereld van computers altijd een steun geweest door dik en dun (zoals toen het met mij slecht ging op school: ik werd gepest en had weinig vrienden dus mocht ik met hem en zijn vrienden optrekken. 8 jaar later en hij is nogsteeds een van mijn beste maatjes.) en dit alles deed hij terwijl hij eigenlijk degene was die hulp zou moeten hebben omdat hij amper kan zijn, theblindman is namelijk, zoals zijn naam dat al zegt, bijna blind.
Hij kan maar 3 a 4 procent zien van wat een normaal mens ziet en desondanks doet hij nu de opleiding Business en IT aan de universiteit Twente en is daarnaast vrijwillige voorzitter van een kleine stichting/bedrijfje dat op de campus van de UT zorgt voor goedkope hardware voor studenten en desondanks kan ik altijd bij hem terecht als ik een IT gerelateerd of ander probleem heb.
Hij kan maar 3 a 4 procent zien van wat een normaal mens ziet en desondanks doet hij nu de opleiding Business en IT aan de universiteit Twente en is daarnaast vrijwillige voorzitter van een kleine stichting/bedrijfje dat op de campus van de UT zorgt voor goedkope hardware voor studenten en desondanks kan ik altijd bij hem terecht als ik een IT gerelateerd of ander probleem heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Iliasa op 02-12-2014 17:25 ]
Ik Nomineer mijn lieve moeder, die helaas geen tweakers heeft. Ze swyped al 2,5 jaar op de Galaxy S II die ik onlangs voorzien heb van cyanogenmod 11 KitKat 4.4.4, dit heeft haar enorm geholpen (snelheid, batterij duur) maar stiekem vind ik dat ze gewoon een nieuwe verdiend (:. Ben zelf erg Motorola fan, heb de Moto G en X van vorig jaar voor beide zusjes gekocht, erg mooie toestellen. Liggen goed in de hand en bijna stock Android
.
Fijne feestdagen voor iedereen and may the odds be ever in your favor
Fijne feestdagen voor iedereen and may the odds be ever in your favor
Ik Nomineer mijn neef en goede vriend Michiel van Leeuwen , hij verdiend in mijn ogen zeker wat positief en vrolijk makend nieuws.
onlangs ontslagen en dat als enige kostwinner van een familie van 4 . bellen doet hij dan ook met een nokia 3310 geloof ik , te oud om mee te kunnen maar uit vrije keuze omdat hij het belangrijker vind dat zijn dochter (13) een beschaafde tel. heeft.
ik weet dat hij er erg gelukkig mee zou zijn omdat het dan ook iets is dat hij niet voor zichzelf zou (Kunnen) durven kopen.
Chris AKA Joebar2003
onlangs ontslagen en dat als enige kostwinner van een familie van 4 . bellen doet hij dan ook met een nokia 3310 geloof ik , te oud om mee te kunnen maar uit vrije keuze omdat hij het belangrijker vind dat zijn dochter (13) een beschaafde tel. heeft.
ik weet dat hij er erg gelukkig mee zou zijn omdat het dan ook iets is dat hij niet voor zichzelf zou (Kunnen) durven kopen.
Chris AKA Joebar2003
Ik nomineer mijn neef asomateos (profiel), want ik heb heel vaak met hem mee mogen reizen in de auto.
Ik nomineer mijn vader. Na alle jaren goede zorg voor mij en mijn zusjes verdient hij het om een keer wat te krijgen. Hij koopt zelden een nieuwe telefoon en zit daarom nu nog met een oudere telefoon en ik denk dat hij wel een Moto X kan gebruiken
.
Ik nomineer een vriend van mij: Eugene Wolters. Hij heeft al jaren een dumbphone en dat kan echt niet meer. Vanwege zijn handicap en bijhorende arbeidsongeschiktheid kan hij ook geen smartphone betalen en helaas kan zijn dumbphone geen WhatsApp draaien dus we communiceren wat moeilijk de laatste tijd omdat ik naar de VS geëmigreerd ben. Tijd voor een smartphone dus!
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Ik nomineer mijn zus, de afgelopen jaren heeft ze in diep financiëel water gevaren waarvan het end nog niet in zicht is, dit door een aantal geweldige telecom leveranciers die het logisch vinden om 10-15 abbo's in een dag af te sluiten en hier geen vraagtekens bij neerzetten, desondanks de financiele domper staat ze altijd klaar voor mij, ik vind dat ze hier iets leuks voor verdient, nog wel zo ludiek om haar wat vertrouwen te geven in één telecomleverancier!
Hierbij nomineer ik mijn zus. Mijn zus heeft mentaal al een aantal zware jaren achter de boeg, en daarom gun ik haar wel een lichtpuntje. Ze knokt er dagelijks kei hard voor er bovenop te komen, maar gaat enorm lastig. Ze heeft een hele lieve vriend, familie en hond, maar een telefoon laat te wensen over. Ik vind in het jaar 2014 dat je een mooie smartphone moet hebben. Daarbij kunnen apps, muziek, takenlijsten haar allemaal helpen dingen te verbeteren in het leven. Ik gun haar namelijk een heel goed en gezond leven en dus 2015
Ik nomineer mijn goede vriend Tijmen. Hij is vorig jaar zijn vader verloren aan longkanker en bij diens overlijden bleek de vader zijn gezin met torenhoge schulden te hebben opgezadeld ipv de rooskleurige toekomst hij zijn gezin altijd heeft voorgehouden. Als klap op de vuurpijl werd bij Tijmen 2 weken na het verlies van zijn vader ook kanker (schildklier) geconstateerd en moest hij onder het mes.
Hij vecht er nog steeds tegen en omdat hij werkeloos was op het moment dat hij ziek werd kan hij zijn moeder nu niet financieel ondersteunen laat staan dat hij een smartphone kan betalen. Hij belt dan ook met een oude Nokia ("dumb"-phone).
Hij kan zeg maar wel een opsteker gebruiken...
Hij vecht er nog steeds tegen en omdat hij werkeloos was op het moment dat hij ziek werd kan hij zijn moeder nu niet financieel ondersteunen laat staan dat hij een smartphone kan betalen. Hij belt dan ook met een oude Nokia ("dumb"-phone).
Hij kan zeg maar wel een opsteker gebruiken...
When someone beats you with a flaslight, you make light shine in all directions.
Jij durftVerwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:38:
Ik nomineer mijzelf zodat ik lekker vieze filmpjes erop kan kijken tijdens zwoele avonden.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik nomineer mijn echtgenote Tansel voor deze leuke actie. Natuurlijk omdat ze de liefste is die ik me kan wensen, maar dat terzijde. Ze is voor het eerst zwanger, en opa en oma's wachten op leuke bolle-buik-foto's die haar huidige toestel niet meer kan maken; het is nodig aan vervanging toe. Ook na de geboorte zullen de verwachtingen qua koedie koedie beeldmateriaal hoog liggen, maar dat moet geen probleem zijn met deze telefoon!
Ik nomineer mijn (pleeg)zusje na een tijd gespaard te hebben kon ze eindelijk de note 2 kopen(via die actie waar je hem voor 200 euro kon krijgen. Deze is na een paar maanden gevallen uit haar tas en daarbij helemaal kapot gegaan. Na weer een paar maand sparen hebben we een Doogee uit China voor haar besteld, deze is helaas ook kapot gegaan en nu zit ze opgescheept met een Samsung Gio en weer sparen voor een nieuwe telefoon. Wat niet snel gaat omdat werken nog niet kan (vanwege de problemen van voordat ze uit huis werd geplaatst) en zakgeld ook niet zo hard gaat. Vandaar dat ik vind dat ze een nieuwe telefoon verdiend.
[ Voor 3% gewijzigd door EdwardvGelder op 02-12-2014 18:36 ]
Mijn verloofde, die me steunt dat ik in het buitenland werk.. maar daardoor bellen/facechatten we best vaak
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ik nomineer mijn zus jannev123.
Zij heeft nu een oude HTC One Sta die al gebarsten is en bijna uit elkaar valt.
Zij heeft nu een oude HTC One Sta die al gebarsten is en bijna uit elkaar valt.
Om te vermijden dat ik met mijn schoonmoeder moet bellen, zou ik graag haar telefoon uit 1418 willen vervangen. Dit zorgt ervoor dat ik haar kan appen!
Ik nomineer mijn ouders, ze gebruiken al jaren de left over telefoons van mij. Maar nu gun ik ze toch echt een nieuwe telefoon! :-D
Bij deze nomineer ik mijn lieve vriendin Sharon,
Ze heeft een galaxy s3 maar heeft hier weinig geluk mee.
De Moto X lijkt mij een perfecte tel voor haar.
Ze heeft een galaxy s3 maar heeft hier weinig geluk mee.
De Moto X lijkt mij een perfecte tel voor haar.
Verwijderd
Ik nomineer mijn zusje Rianne, omdat ze nooit echt een goede smartphone heeft gehad en ze alleen maar constant chagrijnig er van wordt (en bovendien moet ik dat fixen...)
Ik nomineer mijn lieve vriendin Anke. Ze heeft op dit moment nog een oude mobiel die niet eens op KitKat draait. Qua snelheid en accu laat de telefoon het aan de wensen over. Dat laatste is uiterst belangrijk! We moeten enige afstand overbruggen om elkaar te zien (Limburg vs Groningen) maar dat trekt de mobiel niet. Halverwege de reis valt hij uit, wat een saaie treinreis tot gevolg heeft.
Als arme student is er niets te doen aan deze situatie. Daarom vragen we Tweakers en Ben te hulp!
Als arme student is er niets te doen aan deze situatie. Daarom vragen we Tweakers en Ben te hulp!
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG
Ik nomineer mijn moeder die ondanks mijn depressie er atlijd voor me is geweest. Die ondanks dat ik niet mijn bed uit kwam, me toch elke morgen een bakje koffie kwam brengen om er maar voor te zorgen dat het dan misschien wel lukte. Die ondanks dat ik elke dag chaggerijnig aan tafel zat, ze toch met een glimlach stond te koken. De moeder die mij elke dag weer zo veel liefde gaf, en er niks voor terug kreeg.
Ik ben het afgelopen jaar misschien niet een model-zoon geweest, maar ik kan me geen betere moeder toewensen. Ik woon nu door omstandigheden niet meer thuis en ik zou haar graag op deze manier willen bedanken voor dat ze er voor mij was, en nog steeds is.
Haar telefoon is ook niet meer wat het is geweest, dus een fantastische telefoon als de Moto X verdient ze wel.
Ik ben het afgelopen jaar misschien niet een model-zoon geweest, maar ik kan me geen betere moeder toewensen. Ik woon nu door omstandigheden niet meer thuis en ik zou haar graag op deze manier willen bedanken voor dat ze er voor mij was, en nog steeds is.
Haar telefoon is ook niet meer wat het is geweest, dus een fantastische telefoon als de Moto X verdient ze wel.
Hierbij nomineer ik mijn vriendin omdat ik vind dat ze ook wel in verwend mag worden.
Mijn moeder.
Kan ze haar oude Nokia ter zielen laten gaan en eindelijk toetreden tot het smartphone era.
Kan ze haar oude Nokia ter zielen laten gaan en eindelijk toetreden tot het smartphone era.
Ik nomineer mijn vriendin Stephanie. Op dit moment gebruikt ze nog een zeer oude telefoon en is ze altijd geduldig. Ze wil geen nieuwe kopen want dat is zonde, maar ze gebruikt haar telefoon erg vaak. Ze is een vervend bakker en wil graag al haar creaties in leuke kwaliteit op haar blog kwijt!
Ik nomineer mijn vriendin, tevens ook jarig op 15 december! Dit omdat ze een moeilijke tijd achter de rug heeft (eigen bedrijf) en ik erg trots op haar ben, hiermee dit probeer te laten zien aan haar. Ze heeft niet veel geld voor een zakelijk toestel en zou haar hiermee toch mijn waardering willen laten zien!
-
Bij deze nomineer ik Ted_W omdat die arme jongen nooit wat wint.... Heel veel succes Ted!
[ Voor 2% gewijzigd door kuenwaili op 02-12-2014 18:42 . Reden: foutje ]
Ik nomineer mijn vriendin. Erg zuinig op haar spullen en heeft dus een nog werkende Nokia N95 uit 2007. Maar met een loszittende voorkant, vlekken op het scherm, geen navigatie meer na een software-'update' en een browser waarin tegenwoordig niks meer werkt gun ik haar graag wat nieuws, ondanks dat ze zegt dat de oude nog niet stuk is
If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!
Ik wil het goed maken met me broer. Ik heb cola gegooid over zijn mobiel. HHet Was een gloednieuwe daarom hheeft hij al een jaar een oude sSamsung telefoon. Hier kan hij slechts mee whatsapp. Ik gun hem een nnieuwe mobiel. Gebruikersnaam: ikke_niels
Ik nomineer zijn vriendin.robinhheddes schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:34:
Bij deze nomineer ik mijn vriendin omdat die vorig jaar op brutale wijze is beroofd van haar gloednieuwe iPhone 5 en geen geld meer voor een nieuwe, dus moest ze het doen met een tweede hands iPhone 4.
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand na beroving zich bijzonder slecht voelt. Een klein happy momentje is dan wel verdiend. Ik kan niemand anders bedenken die het zou verdienen, iedereen in mijn kennissenkring heeft wel een hippe iphone of verdient geen smartphone.
[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 02-12-2014 19:05 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
niet echt of echt niet?Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:06:
Ik nomineer mijn moeder omdat ze pas jarig was en ik had niet echt een kado gekocht.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik nomineer Trui ook! WhahaVentieldopje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:04:
Ik nomineer ons konijn Trui.
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
Ik nomineer mijn lieve vriendin.
want ze is toe aan een nieuwe telefoon want haar oude Sony Z1 loopt vaak vast en laat niet goed op.
(soms wel soms niet) waardoor ze niet altijd bereikbaar is
want ze is toe aan een nieuwe telefoon want haar oude Sony Z1 loopt vaak vast en laat niet goed op.
(soms wel soms niet) waardoor ze niet altijd bereikbaar is
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Verwijderd
Ik wil graag mijn Moeder nomineren.
Waarom ik haar wil nomineren is voor het volgende:
In alle jaren dat ik momenteel leeft heeft zij mij ondersteund en geholpen in allerlei zaken.
Zij heeft haar Long kanker overleefd en is al behoorlijke tijd weer op dreef met haar werk.
Laatste maanden hebben we het krap gehad maar hebben het allemaal overwonnen door onze leuke familieband.
en zij heeft mij dit leven gegund, dus gun ik haar dit ook wel
Waarom ik haar wil nomineren is voor het volgende:
In alle jaren dat ik momenteel leeft heeft zij mij ondersteund en geholpen in allerlei zaken.
Zij heeft haar Long kanker overleefd en is al behoorlijke tijd weer op dreef met haar werk.
Laatste maanden hebben we het krap gehad maar hebben het allemaal overwonnen door onze leuke familieband.
en zij heeft mij dit leven gegund, dus gun ik haar dit ook wel
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 19:16 ]
Verwijderd
Ik heb een turbulente jeugd achter de rug. Toen ik 12 was uit huis gezet, moeder met problemen, toen ik 15 was woonde ik alleen en toen ik 17 was maakte jeugdzorg daar een probleem over.
Een verre kennis is er toen voor me geweest, heeft me opgevangen en ervoor gezorgd dat ik een goede start kon maken in mijn leven. Ik wil haar daarom nomineren. Ze heeft mijn leven veranderd.
Haar oude telefoon is stuk dus een nieuwe zou ideaal zijn.
Een verre kennis is er toen voor me geweest, heeft me opgevangen en ervoor gezorgd dat ik een goede start kon maken in mijn leven. Ik wil haar daarom nomineren. Ze heeft mijn leven veranderd.
Haar oude telefoon is stuk dus een nieuwe zou ideaal zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 19:14 ]
Ik wil mijn vader graag nomineren: Erik.
Mijn eeuwige steun en toeverlaat, die dit jaar, na het overlijden van mijn oma, zijn moeder, voor het eerst zelf gesteund kon worden. Ik vond dit, buiten dat het verschrikkelijk is om zelf een oma te verliezen, ook heel naar om te zien: je eigen vader in zeer diep verdriet. Mijn vader is namelijk normaal een erg sterk type, nog nooit had ik hem in mijn hele leven zien huilen. Het gevoel dat zelfs zo'n sterk persoon, je eigen vader, waar ik normaal toch wel tegenop kijk, kwetsbaar kan zijn. Ik krijg er zelfs nu nog weer de tranen van in mijn ogen.
Nu de kerstdagen er weer aankomen, is het natuurlijk weer een beetje extra nodig om mijn vader te steunen, een kerst zonder een persoon waar je van houdt is natuurlijk verschrikkelijk. Natuurlijk zullen mijn moeder, broertje en ik er voor hem zijn in deze tijd, maar een leuk presentje zou wel echt een hele leuke toevoeging zijn aan de kerstviering van dit jaar. Met zijn HTC Wildfire steelt hij namelijk ook niet helemaal meer de show bij de leerlingen aan wie hij les heeft op het ROC waar hij werkt.
Mijn eeuwige steun en toeverlaat, die dit jaar, na het overlijden van mijn oma, zijn moeder, voor het eerst zelf gesteund kon worden. Ik vond dit, buiten dat het verschrikkelijk is om zelf een oma te verliezen, ook heel naar om te zien: je eigen vader in zeer diep verdriet. Mijn vader is namelijk normaal een erg sterk type, nog nooit had ik hem in mijn hele leven zien huilen. Het gevoel dat zelfs zo'n sterk persoon, je eigen vader, waar ik normaal toch wel tegenop kijk, kwetsbaar kan zijn. Ik krijg er zelfs nu nog weer de tranen van in mijn ogen.
Nu de kerstdagen er weer aankomen, is het natuurlijk weer een beetje extra nodig om mijn vader te steunen, een kerst zonder een persoon waar je van houdt is natuurlijk verschrikkelijk. Natuurlijk zullen mijn moeder, broertje en ik er voor hem zijn in deze tijd, maar een leuk presentje zou wel echt een hele leuke toevoeging zijn aan de kerstviering van dit jaar. Met zijn HTC Wildfire steelt hij namelijk ook niet helemaal meer de show bij de leerlingen aan wie hij les heeft op het ROC waar hij werkt.
Ook ik wil mijn moeder nomineren, niet dat bijna iedereen haar genomineerd heeft, maar omdat ik in het bladeren door dit forum vaak mensen voor hun moeder heb zien kiezen.
Dat is begrijpelijk, je moeder is vaak degene die het meeste voor je doet en aan je geeft in het leven. En ik kan me ook voorstellen dat de meeste moeders van mensen van onze generatie zichzelf niet zo snel van een mooi duur mobieltje voor zien.
Zo ook mijn moeder, sinds het overlijden van mijn vader toen ik zes was, heeft ze in haar eentje er alles voor gedaan, zodat ik een goed leven kon hebben. Zo heeft ze er voor gezorgd dat ik voor mijn studie nu voor het tweede jaar op rij aan de andere kant van de wereld kan zijn, in Chili.
Het gevolg hiervan is helaas wel dat ik voor de tweede keer op rij sinterklaas en kerst met haar mis. Aangezien zij nogsteeds met een twintig jaar oud bakbeest van een nokia rondloopt (respect voor de levensduur van die dingen), maar de laatste tijd toch interesse heeft getoond in de foto en gps mogelijkheden van een smartphone, kan ik me geen beter cadeau indenken dan deze mooie Moto X.
Zodat zij ook niet hoeft te wachten tot ik terug ben in Nederland om toch iets van mij te krijgen.
Dat is begrijpelijk, je moeder is vaak degene die het meeste voor je doet en aan je geeft in het leven. En ik kan me ook voorstellen dat de meeste moeders van mensen van onze generatie zichzelf niet zo snel van een mooi duur mobieltje voor zien.
Zo ook mijn moeder, sinds het overlijden van mijn vader toen ik zes was, heeft ze in haar eentje er alles voor gedaan, zodat ik een goed leven kon hebben. Zo heeft ze er voor gezorgd dat ik voor mijn studie nu voor het tweede jaar op rij aan de andere kant van de wereld kan zijn, in Chili.
Het gevolg hiervan is helaas wel dat ik voor de tweede keer op rij sinterklaas en kerst met haar mis. Aangezien zij nogsteeds met een twintig jaar oud bakbeest van een nokia rondloopt (respect voor de levensduur van die dingen), maar de laatste tijd toch interesse heeft getoond in de foto en gps mogelijkheden van een smartphone, kan ik me geen beter cadeau indenken dan deze mooie Moto X.
Zodat zij ook niet hoeft te wachten tot ik terug ben in Nederland om toch iets van mij te krijgen.
Ik nomineer Amy mijn vriendin. Ze kan maar niet overweg met een Apple iPhone. Met een moto zou ze nog een mooiere telefoon hebben dan ik.
Ik nomineer mijn lieve vriend embee, embee, voor het nieuwe toestel van Motorola omdat die arme op dit moment een tweedehands toestel heeft waarmee de batterij niet eens een halve dag meegaat! Een toestel van deze tijd zou geweldig zijn!
Bij deze nomineer ik een goede vriend van me, Dave, afgelopen school jaar heeft hij me veel geholpen met sjouwen, bouwen en ook voor mij als persoon. Het is lang geleden dat ik zo'n iemand in mijn leven gehad heb en ben dus zeer blij hem te kennen, hij heeft me veel geholpen en zou graag iets groots terug willen geven maar dat is niet zo makkelijk gedaan. Hij heeft het niet makkelijk met mij, ha, maar toch staat hij aan mijn zijde, ondanks de schommellende humeur van mijn kant weet hij ondanks zijn eigen problemen mij en andere te helpen en blijft hij hoe dan ook, tot mijn grote verbazing goed vrolijk. Hij heeft het niet makkelijk met zijn stage, valt soms wat zwaar en dan helpen alle kleine beetjes, het zou dan ook mooi zijn om een mooi grijnz op zijn gezicht te zien verschijnen. Door alle wind en weer, door alle pijn en verdriet, staat hij er voor mij en ik ook voor hem. Dus bij deze nomineer ik hem. (en een geweldig toestel heeft hij ook niet, dus ik weet zeker dat ik hem er gelukkig mee kan maken)
Ik nomineer mijn ouders. Een smartphone hebben ze nog nooit gehad. Al jaren overwegen ze een smartphone aan te schaffen, maar het is tot nu toe altijd bij overwegen gebleven. Ik denk dat het ook voor mijn ouders een goed idee is om mee te gaan in de modernere communicatiemogelijkheden. Onbekend maakt onbemind en dat wil ik graag voor ze doorbreken.
Ze vinden smartphones erg duur, maar de reden dat ze het toch overwegen is dat ze ondanks hun leeftijd veel op reis zijn. Voor hun zou de smartphone een computer zijn op zakformaat.
Ze vinden smartphones erg duur, maar de reden dat ze het toch overwegen is dat ze ondanks hun leeftijd veel op reis zijn. Voor hun zou de smartphone een computer zijn op zakformaat.
Ik nomineer mijn vader,
Heeft 2 jaar geleden een zwaar auto ongeluk gehad en daarbij is alles kapot gegaan, auto, mobiel en eigelijk ook een deel van zn lichaam. Hij is nog steeds aan het revalideren en hij heeft in die 2 jaar ook geen nieuwe mobiel gekocht. Dus dit zou mooi zijn als hij een nieuwe Moto X krijgt!
Heeft 2 jaar geleden een zwaar auto ongeluk gehad en daarbij is alles kapot gegaan, auto, mobiel en eigelijk ook een deel van zn lichaam. Hij is nog steeds aan het revalideren en hij heeft in die 2 jaar ook geen nieuwe mobiel gekocht. Dus dit zou mooi zijn als hij een nieuwe Moto X krijgt!
Hallo,
Ik zou graag mijn vriend Thymen willen nomineren, omdat naar omstandigheden geen smartphone heeft maar wel graag zou willen.
Ik zou graag mijn vriend Thymen willen nomineren, omdat naar omstandigheden geen smartphone heeft maar wel graag zou willen.
Bij deze nomineer ik [Verwijderde gebruiker]
Gewoon, omdat hij een geweldige kerel is met wie ik uren kan tweaken over techniek, onderwijl genietend van elkaars hijgen tijdens het lopen of gewoon Orval aan den toog.
Gewoon, omdat hij een geweldige kerel is met wie ik uren kan tweaken over techniek, onderwijl genietend van elkaars hijgen tijdens het lopen of gewoon Orval aan den toog.
Ik ben blij, jij bent blij,
Voor dit keer ben ik maar zo vrij.
Voor Eve drie XXX en een Moto X,
In Bamboo White dat is haar fix.
Want ik Ben haar Moto, haar tweakmoment,
Voor als ze lacht of huilt, gewoon zoals je bent.
Zo luistert mijn hart naar elk gesproken woord,
En duizelen mijn ogen met beelden van een ver weg oord.
Dus Eve ben jij nu dichter bij mij?
Dan benne wij eindelijk samen, eindelijk blij.
Voor dit keer ben ik maar zo vrij.
Voor Eve drie XXX en een Moto X,
In Bamboo White dat is haar fix.
Want ik Ben haar Moto, haar tweakmoment,
Voor als ze lacht of huilt, gewoon zoals je bent.
Zo luistert mijn hart naar elk gesproken woord,
En duizelen mijn ogen met beelden van een ver weg oord.
Dus Eve ben jij nu dichter bij mij?
Dan benne wij eindelijk samen, eindelijk blij.
[ Voor 6% gewijzigd door kwakzalver op 02-12-2014 20:00 ]
Ik nomineer hierbij mijn vrouw, zodat ik hopelijk niet meer haar gejammer hoef aan te horen dat haar telefoon weer eens zo verschrikkelijk traag is of vast loopt.
Succes schat, hoop van harte dat je hem wint.
Succes schat, hoop van harte dat je hem wint.
12x SH-230P6 all-black op een Effekta ES3300 live en 22x SM55 op 2 Steca's 500 en 1 Steca 300 live
Ik nomineer mijn vader.
Reeds kreeg hij thuis een merkwaardig bericht van de CJIB binnen: een heffing op een boete die tijdig was betaald. Wat?
Ik was blijkbaar vergeten de zeven euro administratiekosten te betalen. Papa lief vertrouwt zoon toe om met internetbankieren het names hem af te handelen, maar ik vergeet de administratiekosten en mijn pa krijgt er daarom nog een verhoging bovenop! Schade; 352 euro.
En ik voelde mij al enorm schuldig; het was namelijk vanwege mijn belletje dat papa de auto even stillegt, opnam, en even later werd gezien door een agent die hem een boete oplegt voor bellen achter het stuur; maar dan wel het stuur van een stilstaand voertuig! Dubbel genaaid dus
Mijn vader is een hardwerkende man van 50+ die sinds jaar en dag aan de GGD arts heeft verzocht een terecht medische afkeur niet uit te brengen, omdat hij zichzelf in staat ziet te werken en het niet anders gewend is dan te leven van zijn zweet.
Ondanks een unieke vergroeing van zijn elleboog- en schoudergewrichten, die zijn armbuiging beperkt tot 70 tot 80 graden per arm en een doktorsadvies dat er ligt om niet meer dan 1 kg per arm te tillen, zeult mijn vader dagelijks meerdere kilo's aan rozen over de boulevard van Scheveningen om ons en familieleden in het buitenland, die nog niet geheel zelfvoorzienend zijn, te voeden en te onderhouden hoe gering ook de opbrengsten.
Een rondgang bij vrijwel alle gerelateerde specialisten in Nederland heeft niet meer willen baten dan de optie voor een ingewikkelde operatie met de helft kans van slagen; zo goed als het opgooien van een dubbeltje dus blijft die optie gepasseerd. Alleen het regelmatige inspannen van zijn armen onder werk houdt de noodzaak tot het innemen van pijnstillers af.
Ik wil het graag goed kunnen maken met mijn vader en ik vind dat een hardwerkende en eerlijke man als mijn pa een leuk en nuttig kadotje verdient! Als ik het niet krap had als student had ik het zelf kado gedaan.
Reeds kreeg hij thuis een merkwaardig bericht van de CJIB binnen: een heffing op een boete die tijdig was betaald. Wat?
Ik was blijkbaar vergeten de zeven euro administratiekosten te betalen. Papa lief vertrouwt zoon toe om met internetbankieren het names hem af te handelen, maar ik vergeet de administratiekosten en mijn pa krijgt er daarom nog een verhoging bovenop! Schade; 352 euro.
En ik voelde mij al enorm schuldig; het was namelijk vanwege mijn belletje dat papa de auto even stillegt, opnam, en even later werd gezien door een agent die hem een boete oplegt voor bellen achter het stuur; maar dan wel het stuur van een stilstaand voertuig! Dubbel genaaid dus
Mijn vader is een hardwerkende man van 50+ die sinds jaar en dag aan de GGD arts heeft verzocht een terecht medische afkeur niet uit te brengen, omdat hij zichzelf in staat ziet te werken en het niet anders gewend is dan te leven van zijn zweet.
Ondanks een unieke vergroeing van zijn elleboog- en schoudergewrichten, die zijn armbuiging beperkt tot 70 tot 80 graden per arm en een doktorsadvies dat er ligt om niet meer dan 1 kg per arm te tillen, zeult mijn vader dagelijks meerdere kilo's aan rozen over de boulevard van Scheveningen om ons en familieleden in het buitenland, die nog niet geheel zelfvoorzienend zijn, te voeden en te onderhouden hoe gering ook de opbrengsten.
Een rondgang bij vrijwel alle gerelateerde specialisten in Nederland heeft niet meer willen baten dan de optie voor een ingewikkelde operatie met de helft kans van slagen; zo goed als het opgooien van een dubbeltje dus blijft die optie gepasseerd. Alleen het regelmatige inspannen van zijn armen onder werk houdt de noodzaak tot het innemen van pijnstillers af.
Ik wil het graag goed kunnen maken met mijn vader en ik vind dat een hardwerkende en eerlijke man als mijn pa een leuk en nuttig kadotje verdient! Als ik het niet krap had als student had ik het zelf kado gedaan.

Ik nomineer mijn vader. Hij loopt nog steeds rond met een Nokia 6301.
En lopen doet hij veel want hij wandelt al een jaar lang elke ochtend een half uur met mij rond als onderdeel van mijn revalidatie.
Ik waardeer dit heel erg van hem. (dank je pa!)
Maar ik zou heel graag met een vader rondstappen die niet meer in het stenen tijdperk leeft.
En lopen doet hij veel want hij wandelt al een jaar lang elke ochtend een half uur met mij rond als onderdeel van mijn revalidatie.
Ik waardeer dit heel erg van hem. (dank je pa!)
Maar ik zou heel graag met een vader rondstappen die niet meer in het stenen tijdperk leeft.

Graag nomineer ik mijn lieve vrouw.
Wegens een peesziekte zijn we al jaren opzoek naar een device die zonder knopje aangaat, omdat druk uitoefenen pijn doet. De Motorola series lijken perfect, nu ze ook met stem of dubbele tap te activeren zijn.
Zou gaaf zijn! Dan dan wel de vrouwelijk witte natuurlijk
Wegens een peesziekte zijn we al jaren opzoek naar een device die zonder knopje aangaat, omdat druk uitoefenen pijn doet. De Motorola series lijken perfect, nu ze ook met stem of dubbele tap te activeren zijn.
Zou gaaf zijn! Dan dan wel de vrouwelijk witte natuurlijk
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Bij deze, nomineer ik [Verwijderde gebruiker]
Hij heeft in geval van nood, mij met geld ondersteund. Na vele jaren pech o.a. woningbrand(onverzekerd) (en mijn gezondheid) en heeft tot de dag van vandaag nooit om het geld gevraagd om deze retour te doen. Met dit kan ik wat terug doen en daarom dan ook in het zonnetje zetten.
Hij heeft in geval van nood, mij met geld ondersteund. Na vele jaren pech o.a. woningbrand(onverzekerd) (en mijn gezondheid) en heeft tot de dag van vandaag nooit om het geld gevraagd om deze retour te doen. Met dit kan ik wat terug doen en daarom dan ook in het zonnetje zetten.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Ik wil hierbij mijn vader nomineren.
Na een paar kut jaren (gescheiden, ontslagen tijdens de fianciele crisis, schulden ivm koophuis die verrot was.. En dit allemaal achter elkaar in korte tijd) vind ik dat hij de Moto X dik verdien!
Na een paar kut jaren (gescheiden, ontslagen tijdens de fianciele crisis, schulden ivm koophuis die verrot was.. En dit allemaal achter elkaar in korte tijd) vind ik dat hij de Moto X dik verdien!
Bij deezen nomineer ik graag dr.ir. G. Hommen. Daar hij de laatste in de groep Benne waar ik niet mee kan Appen. Zijn Samsung clamshell uit 200x overleeft veel te veel. Zwemmen in bergbeekjes, vallen van de fiets, het houdt maar niet op
Ik Nomineer mijn vrouw omdat ze altijd pech heeft met telefoons. Haar vorige LG onder haar neus gejat en haar S3 wordt met de dag trager
Bij deze nomineer ik Nilsepils omdat hij degene is waar ik 99 procent van alle tweakers artikelen mee kan bespreken. Hij verdient het om ook eens verwend te worden met een stukje nieuwe technologie 
Groetjes Zigros
Groetjes Zigros
ik nomineer mijn zusje. Ik heb vorige week geprobeerd haar gebarsten scherm van haar lumia 520 te vervangen, maar blijkbaar heb ik iets misgedaan waardoor het scherm geheel niet meer werkt
ze gebruikt nu terug haar samsungetje die het half begeeft. Met een moto X zou dit meer dan goedgemaakt zijn denk ik 
dan zal ze zelf kunnen ondervinden waarom ik zeg dat android beter is dan windows phone

dan zal ze zelf kunnen ondervinden waarom ik zeg dat android beter is dan windows phone
Verwijderd
Ik wil mijn man nomineren voor de Moto X omdat ik zijn smartphone heb laten vallen. Deze is nu kapot en ik wil hem een nieuwe telefoon geven. Maar ik heb niet voldoende geld om hem een vergelijkbaar goede telefoon te geven. Ik wil hem liever geen afdankertje geven omdat hij beter verdient. Hij heeft een tweakersaccount maar ik weet zijn account naam niet en ik wil nog niet verklappen dat ik hem genomineerd heb.
Bij deze nomineer ik mijn lieve moeder. We hebben als familie drie jaar geleden onze vader verloren en mijn moeder is nu eindelijk zo ver dat ze weer wilt daten. Nu zit ze vaker op mijn LG G3 te Viben dan ik er op kan om te Whatsappen. Ze wilt haar nieuwe Nokia maar niet wegdoen, dus als ik haar kan verrassen met een nieuwe Moto X dan kan ze eindelijk die lelijke Nokia inruilen voor smartphone. Dan hoef ik mijn G3 in de avonden niet meer af te staan en dan kan zij lekker verdergaan met daten.
bij deze nomineer ik(niet heel erg nieuw): mijn vriendin!
ze heeft het nu te doen met een galaxy Y met een zeer slechte batterij en constant vastlopers. Niet echt een plezierig ding!
ze heeft het nu te doen met een galaxy Y met een zeer slechte batterij en constant vastlopers. Niet echt een plezierig ding!
ik nomineer een goede vriend van mij genaamd Peter.
als arme student heeft hij niet gek veel geld over voor een telefoon, hij loopt momenteel nog met een oude sony ericson xperia neo V. Die hij met mijn hulp weer enig sinds werkend heeft gekregen(na de hopeloze ics update van sony). momenteel staat er custom android 4.1 op welke inmiddels ook al weer dagelijks kuren vertoond. ik wil hem graag nomineeren zodat ik eindelijk dat rot ding met een hamer
kan bewerken zonder mij er echt schuldig over te voelen.
als arme student heeft hij niet gek veel geld over voor een telefoon, hij loopt momenteel nog met een oude sony ericson xperia neo V. Die hij met mijn hulp weer enig sinds werkend heeft gekregen(na de hopeloze ics update van sony). momenteel staat er custom android 4.1 op welke inmiddels ook al weer dagelijks kuren vertoond. ik wil hem graag nomineeren zodat ik eindelijk dat rot ding met een hamer

Een Moto X winnen voor mijn vriendin, wat een feest!
Een beetje jammer dat half Nederland dit leest...
Origineel zijn, dat is nu dus mijn taak,
Maar voor mijn lieve vriendin doe ik graag wat hersenkraak.
Tweakers, Ben, hier kom ik met mijn rijm-skills hoor, als je mijn inzending niet kiest, dan ben je een domoor!
Ik nomineer Ilona voor het winnen van die Moto X smartphone, de Bamboo-white uitvoering staat haar vast zeer schoon.
Haar smartphone viel tijdens het rennen uit haar broekzak, en dat was toen haar hart brak. Zij verloor in de zomer haar kleine metgezel, dit was voor haar een enorme kwel.
Ik gun Ilona dus de telefoon omdat zij die van haar verloor, wat is het toch ook een domoor…
Zij verloor haar telefoon in Amerika en zij vond zichzelf tot op heden nog geen goede replica.
Haar huidige model, het spreekt haar niet aan, maar met een Moto X kan zij vast goed samengaan.
Naast de gunning vanwege het verlies, zijn er nog vele andere redenen waarom ik haar verkies,
Zij kan bijvoorbeeld zo heerlijk voor mij koken, daar raak ik maar niet over uitgesproken. Ben, Tweakers, ik weet zeker dat zij ook iets voor jullie zou bereiden, als ik dankzij jullie straks met een Moto X kom aanrijden.
Corning Gorilla Glass, Full HD, Quad-core processor, wat een feest, Motorola is terug van weggeweest. Even van Google maar dat is nu voorbij, Motorola begint nu met een schone lei.
Kom maar op met die nominatie, mijn vriendin Ilona verdient deze leuke felicitatie.
Een beetje jammer dat half Nederland dit leest...
Origineel zijn, dat is nu dus mijn taak,
Maar voor mijn lieve vriendin doe ik graag wat hersenkraak.
Tweakers, Ben, hier kom ik met mijn rijm-skills hoor, als je mijn inzending niet kiest, dan ben je een domoor!
Ik nomineer Ilona voor het winnen van die Moto X smartphone, de Bamboo-white uitvoering staat haar vast zeer schoon.
Haar smartphone viel tijdens het rennen uit haar broekzak, en dat was toen haar hart brak. Zij verloor in de zomer haar kleine metgezel, dit was voor haar een enorme kwel.
Ik gun Ilona dus de telefoon omdat zij die van haar verloor, wat is het toch ook een domoor…
Zij verloor haar telefoon in Amerika en zij vond zichzelf tot op heden nog geen goede replica.
Haar huidige model, het spreekt haar niet aan, maar met een Moto X kan zij vast goed samengaan.
Naast de gunning vanwege het verlies, zijn er nog vele andere redenen waarom ik haar verkies,
Zij kan bijvoorbeeld zo heerlijk voor mij koken, daar raak ik maar niet over uitgesproken. Ben, Tweakers, ik weet zeker dat zij ook iets voor jullie zou bereiden, als ik dankzij jullie straks met een Moto X kom aanrijden.
Corning Gorilla Glass, Full HD, Quad-core processor, wat een feest, Motorola is terug van weggeweest. Even van Google maar dat is nu voorbij, Motorola begint nu met een schone lei.
Kom maar op met die nominatie, mijn vriendin Ilona verdient deze leuke felicitatie.
Bij deze nomineer ik mijn Vader. Na veel wikken en wegen heeft hij vorig jaar een smartphone gekocht. Hij kan er inmiddels zelfs redelijk mee overweg, maar het betreft een verschrikkelijk sloom (Galaxy S Advance) en iets te klein toestel. Ik gun hem deze prijs dan ook van harte. Kan hij eindelijk een beetje bijblijven met mijn Sony Xperia Z1 Compact
Dit topic is gesloten.