• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:58
Beste vrienden,

Na het succes van "Waar Ben ik" organiseren Ben en Tweakers de tweede actie van de #WeggeefBende. Deze tweede actie heet ‘Ik Ben, jij Bent’. Wat is het idee?

Bij deze actie bieden we jullie de gelegenheid om iemand anders in het zonnetje te zetten en blij te maken met een mooie, gloednieuwe Moto X 2014? Ben geeft er vijf weg. Er liggen 3x een leather black en 2x een bamboo voor jullie klaar. Dus wie wil jij een hart onder de riem steken? Met wie wil jij nog wat goedmaken? Wie verdient er een mooi kado? Wie kan er een opsteker gebruiken? Wie heeft er nog iets tegoed van jou? Laat ons weten waarom juist die persoon dit mooie kado verdient en wie weet krijgt hij of zij een Moto X 2014.

Ben stelt vijf Moto X 2014-en ter beschikking voor de meest pakkende/mooie/leukste inzendingen. Tweakers en Ben zorgen voor een mooie cadeauverpakking inclusief een kaart met persoonlijke boodschap en zorgen dat deze bij de gelukkige terechtkomt.

Spelregels
  • Inzenden kan t/m 8 december in dit topic.
  • Maximaal één post per persoon in dit topic.
  • Uiterlijk 15 december worden de winnaars geïnformeerd.
  • Insturen kan alleen in dit topic.
  • Iedere user kan één keer iemand voordragen in dit topic.
  • De genomineerde hoeft geen Tweakers account te hebben. Het mag wel. ;)
  • Je mag niet jezelf nomineren!
  • Medewerkers van Tweakers en Ben zijn uitgesloten van deelname.
  • Vragen of opmerkingen kun je kwijt in het feedbacktopic.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

[ Voor 75% gewijzigd door zeef op 02-12-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:31
Bij deze nomineer ik: 2strong4you

[ Voor 42% gewijzigd door kemphaas op 02-12-2014 08:15 ]

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij deze nomineer ik MmarkM :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nomineer ik HenkAjax _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik nomineer Gunner. Een groot aantal Tweakers vind het een azijnzeiker, maar in reallife is het gewoon een aardige gast en dat mag beloond worden met een mooi geschenk.

[ Voor 54% gewijzigd door MegaTronics op 03-12-2014 07:09 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• umbrella1982
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-06 16:36
Bij deze wil ik graag nomineren: gallery: thomassaebu :) Succes ;)

[ Voor 58% gewijzigd door umbrella1982 op 02-12-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-07 13:45
bij deze nomineer ik: Arjan_25

[CPU] Intel Core i7 3820 @ 3,6 Ghz, [MEM] Kingston HyperX 16GB 1600Mhz [GPU] Asus GTX660, [MB] Asus P9X79 Pro [SSD] 2X Samsung 830 128Gb RAID0,[HDD] WD 640 Sata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Bij deze nomineer ik MK_

Omdat nu eenmaal ook een Limburger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb m'n moeder zich direct laten registeren.
Bij deze nomineer ik dan ook [Verwijderde gebruiker]
Dit omdat mijn moeder altijd maar de afdankertjes krijgt van degene die mag verlengen (en uiteraard beter wilt). Vaak werkt de telefoon dan nog wel goed maar niet uitstekend.
Dat ze een keer een nieuwe telefoon krijgt zou super zijn!

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:00
Ik nomineer mijn kamaraad Rick. hij heeft helaas geen tweakers. Maar ik kan wel eventueel zijn mail adress sturen :).

Hij had een zwaar jaar achter de rug omdat die gezakt was op VMBO TL examen en nu weer een beetje bovenop komt na anderhalf jaar. En hij loopt nog steeds met een vastlopende galaxy Y, omdat die geen werk heeft om een andere smartphone te kopen. En ik vind dat hij de MOTO X verdiend!

[ Voor 130% gewijzigd door silverchaoz op 02-12-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nomineer ik Ntr-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalin848
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08 10:56
Ik nomineer mijn vriendin.

Onze dochter van 1,5 jaar heeft haar 'oude' telefoon (Nokia Asha 310) gesloopt.
Sindsdien loopt ze rond met een Nokia 5110.

Omdat dit echt in deze tijd niet meer kan nomineer ik haar.

[ Voor 15% gewijzigd door Kalin848 op 02-12-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

Mooie actie! Ik nomineer mbb26

Michel is een van m'n beste vrienden en ik ken hem nu een jaar of 14/15. Hij heeft privé een behoorlijk k*t jaar achter de rug (relatie na dik 12 jaar op de klippen, twee kinderen) en begint nu alles weer wat op de rit te krijgen. Ontzettend veel respect voor hem hoe hij de boel oppakt. Dat verdient in mijn ogen wel een cadeautje!

Gun je het beste, kerel! Hopen dat 2015 een beter jaar gaat worden!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Bij deze nomineer mijn vrouw. Ze heeft een heel zware zwangerschap gehad met veel bekkenklachten en zelfs 7 maanden na de bevalling heeft ze nog veel last. Het gaat beter, maar het einde is nog niet in zicht. Daarnaast loopt haar iPhone4 op het eind en heeft ze wel een extraatje verdiend.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Ik nomineer mijn opa, hij wil graag eens zo'n slimme telefoon (zoals hij het zelf noemt) uitproberen, helaas is het financieel niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:29
Ik Nomineer mijn vriendin. Ze heeft nu een xperia SP die ik haar heb aangeraden (nouja niet afgeraden) maar dat ding is zo hampel as can be. Met 50mb ram gemiddeld vrij is hij onwerkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:19
Ik wil graag Badderbeest nomineren!

Samen met vrienden hebben we hem een 2 hands iPod cadeau gedaan voor in de auto. Na ophalen en controleren van de werking bleek deze na uitpakken niet langer te werken dan 5 minuten. Hij heeft er nog nieuwe accu voor gekocht, maar ook daarmee was het probleem niet verholpen. Ik hoop hem op deze manier alsnog een (extra) mooi cadeau aan te kunnen bieden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-09 14:38
Hierbij nomineer ik mijn collega Casejunkie aangezien hij nu al een hele tijd met een telefoon loopt met barsten in het scherm en dat irriteert mij mateloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ntr-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 09:32
Bij deze nomineer ik mijn beste collega :D [Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemshock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-08 15:41
Ik nomineer mijn vriendin

Ze had een paar jaar geleden net een nieuwe telefoon gekregen en de eerste dag stuk gegaan omdat het van tafel was gevallen.
Nu loopt ze meer dan een jaar of twee met een flinke barst in het scherm en kuren die de telefoon geeft.
En omdat het een die-hard meisje is, vind ik dat ze nu wel weer een goed werkend toestel verdient! :)

[ Voor 9% gewijzigd door systemshock op 02-12-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-01 10:25
Ik gun deze vette telefoon aan Rutger de Groot, hij is 17 jaar en heeft nu een tweedehands iPhone4 en hij zou dolgraag eens een mooie nieuwe smartphone hebben, deze Moto X zou dan ook zeker goed in de smaak vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:57

Barbas

Gallego!

Ik nomineer Phusion omdat hij altijd voor een ander klaarstaat _/-\o_

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik nomineer mijn baas, die loopt al tijden met een oude iPhone 3Gs rond en is wel toe aan een nieuwe telefoon. De huidige is vaker leeg dan vol en hem bereiken is altijd een lastige onderneming
Daarnaast heeft hij mij altijd de mogelijkheid gegeven te groeien en me recentelijk zelfs aangeboden zonder kosten als mede eigenaar in te stappen in een nieuwe onderneming, het brouwen van speciaalbier. Dat ondanks dat hij tevens een nieuw restaurant aan het opzetten is verdient hij wel een nieuwe telefoon zodat hij in ieder geval weer eens bereikbaar is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 07:34
Ik nomineer mijn moeder, Ze koopt nooit een nieuwe telefoon, omdat ze het zonde van het geld vind. Maar ondertussen is ze er wel altijd voor mij en mijn broertjes en zusje en komen wij niks tekort. Ze verdient het om nu eindelijk een telefoon te krijgen waar ze niet constant problemen mee heeft. Ze is dierenarts en wanneer ze dienst heeft moet ze constant bereikbaar zijn. Het kan gewoon niet dat haar telefoon dit in de weg zit, waardoor ze soms niet bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Ik nomineer mijn lieve vrouw. Sinds 2014 (vorige week) hebben we im precies te zijn X (10) jaar een relatie. Wat is beter om haar te laten weten hoe gek ik op haar BEN dan een Moto X (2014) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donphan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:08
Ik zou deze telefoon gunnen aan mijn dochter Mandy. Haar telefoon (Samsung Ace II) reageert steeds niet en neemt de tijd. Telefoonsoftware al bijgewerkt van Android 2.3.6 naar 4.2.1 maar blijft traag met allerlei Samsung apps erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-07 15:24
Ik nomineer mijn vader, dit zou dan zijn eerste smartphone worden. Hij heeft nog steeds de Siemens telefoon die ik destijds heb gehad van de Postbank......

Hij vond het niet nodig want hij doet het nog, maar mag wel eens tijd worden dat hij overgaat naar een smartphone.

En de beste man staat altijd voor mij klaar!! Rot tijd achter de rug o.a. k.anker. Gun hem wel eens een leuk kado.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Ik nomineer [Verwijderde gebruiker] ... want ze Afbeeldingslocatie: https://cdn.serinus42.com/4ecc56033f5cdf8/uploads/c/300/77eab/ben.pngne mijn wederhelft :D ;)

[ Voor 29% gewijzigd door GS88 op 02-12-2014 08:56 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinhheddes
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 09:10
Bij deze nomineer ik mijn vriendin omdat die vorig jaar op brutale wijze is beroofd van haar gloednieuwe iPhone 5 en geen geld meer voor een nieuwe, dus moest ze het doen met een tweede hands iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Mag je alleen users van Tweakers nomineren of ook niet-Tweakers?

Mag ook niet-Tweakers dus.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 02-12-2014 08:48 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Laatst online: 15-09 12:47
Bij deze nomineer ik mijn vriendin:
[Verwijderde gebruiker]

omdat haar gsm een afdankertje van haar pa was waar ze zelf al een jaar of 2,3 mee rondloopt. Ze had gewoon nog de oude htc desire waar ik de laatste custom roms op probeer maar ondaks deze tweaks heeft ze toch dringend nood aan een gsm waar er meer dan 2 apps op het intern geheugen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heckie
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik nomineer mijn vrouw die altijd voor me klaar staat en supergoed voor onze kinderen zorgt. Desondanks moet ze het altijd doen met mijn telefoon afdankertjes :) Dus nu verdient ze wel een Bamboo White Moto X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wander waals
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-08 00:26
ik nomineer mijn allerliefste moeder,
samen met haar en mijn zusje woon ik nu al 13 jaar in een huis (ik ben 15), en in die dertien jaar is er van alles gebeurt, echter heeft mijn moeder in haar eentje de volle zorg over ons genomen en doet ze dat nog steeds vol plezier, maakt niet uit wat het haar kost. dit heeft er dan ook voor geleid dat mijn moeder een jaar geleden een burn-out heeft gekregen, en voor lange tijd niet heeft kunnen werken. Als basisschoollerares die in haar eentje twee kinderen opvoed vindt ze het het geld niet waart om een goeie telefoon te kopen, daarom nomineer ik bij deze mijn allerliefste moeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffymol
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Ik nomineer Bert Waals ,

Hij heeft geen tweeakters account , maar de reden is dat ik hem nomineer is dat zijn vrouw en twee kinderen telkens ruzie maken over wie er op zijn tablet mag.
Haha , dus misschien kan hij nu met deze mooie telefoon zijn EIGEN dingen doen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adameric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 14:32
Beste Tweakers en Ben,

Ik nomineer mijn vrouw. Ze is de liefste vrouw en moeder en ik gun haar de mooie telefoon die ze zich zelf niet gunt omdat ze zich zelf wegcijfert en altijd allerlei andere dingen voor laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leusinkie
  • Laatst online: 13-12-2022
Bij deze nomineer ik mijn vriendin omdat zij het nog steeds moet doen met een toestel van > 100 euro omdat ze er simpelweg het geld niet voor (over) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritwillie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-07 21:27
Bij deze nomineer ik mijn vrouw http://tweakers.net/gallery/637781.
Zij verdient deze telefoon, omdat haar S3 allang aan vervanging toe is.
Een bamboe achterkant is prachtig voor haar, normaal BEN ik het die alles maakt wat met hout te maken heeft...
Zij staat altijd voor me klaar... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 09:38
Ik nomineer mijn neefje remco! Had zijn iPhone laten vallen en moet het nu doen met een iPhone 2g! Hij zou Super blij zijn als ik kan zeggen dat ik een nieuwe telefoon voor hem heb gewonnen!

Super actie weer tweakers en ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marktm
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-07 12:55
Bij deze nomineer ik mijn vrouw Saskia. Ze heeft 3 jaar geleden de (met terugwerkende kracht) dubieuze beslissing gemaakt om de galaxy young te nemen 'omdat die zo lekker klein is'. Het probleem nu? De telefoon is veel te klein en veel te langzaam (dat had ik haar 3 jaar geleden ook wel kunnen voorspellen). Daar komt bij dat foto's met die telefoon van onze 12-weken oude zoon wel erg korrelig en low-quality zijn, en dat is natuurlijk ook wel jammer (vooral voor mij aan de ontvangende kant van die foto's als ik op mijn werk zit). Een grotere, snellere telefoon (met een goede camera) zou dus een hele welkome aanwinst zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hierbij nomineer ik mijn vriendin.

Ze loopt al anderhalf jaar met een iphone 5 rond die niet fatsoenlijk werkt door een defecte accu.
Ze heeft al een aantal keren proberen de verzekering in te schakelen maar die erkennen het probleem niet waarvoor ze al 2 jaar netjes heeft betaald!

Eigenlijk een schande! maar daarvoor zou ik haar geduld willen belonen met een mooie nieuwe telefoon!

Tweakers en Ben bedankt voor de leuke actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen73
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Mijn moeder, haar Nokia N91 is bijna 10 jaar oud. Alleen de batterij wordt wat minder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiello
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 12:40
Ik nomineer JayCapone, omdat hij me altijd helpt als ik iets niet getweakt krijg! :-) ik heb helaas geen idee hoe ik zijn naam link in dit bericht via mobiel :-0

Stiello.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bits
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Ik nomineer mijn vriend Tom. Ik zit nu in Amerika en hij zit gewoon in Nederland, ik heb het goed en hij heeft het zwaar, ik heb een telefoon en hij heeft geen geld voor een telefoon. Een Moto X zou hem helpen van 2015 (eindelijk) een succesvol jaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 09:34
Ik nomineer mijn vader, hij heeft dit jaar mij veel geholpen met mijn nieuwe huis, zonder hem was het niet gelukt om er nu al in te wonen. Kort daarna werd ik ziek en het duurde een aantal weken voordat ik weer helemaal fit was, in die tijd heeft me vader en me moeder mij alleen maar bijgestaan.

Ik ben trots om zo lieve vader te hebben die niet alleen voor mij maar voor iedereen klaar staat als ze hulp nodig hebben. Hij heeft momenteel mijn oude Galaxy s2 die steeds vaker kuren heeft, hij verdient zeker een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
Laat ik voor opstellen dat dit een hele leuke actie is!

Ik nomineer : Kraanwater

Deze rakker zit al jaren op iOS en zit altijd met glinster oogjes naar android te kijken, en misschien is dit wel het moment om eens lekker over te stappen! :Y)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongewoongewoon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik nomineer mijn vader, die hard aan een nieuwe telefoon toe is, maar daar geen budget voor heeft nadat wij ons huis kwijt raakten vanwege het faillisement van zijn bedrijf en executie verkoop van het huis.

Op naar betere tijden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabbie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Ik nomineer mijn vrouw omdat ze nog steeds met een Galaxy S2+ bezig is en zelf te eigenwijs is om een nieuwe te kopen.

* my 2 cents *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefunit41
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 23:31
Ik nomineer mijn vriendin, omdat ze beweert nooit een smartphone nodig te zullen hebben en wil ik haar laten ervaren welke nieuwe wereld er voor haar open gaat. (ze durft soms ook wel is te beweren dat we zonder internet kunnen ook)

Soms missen we belangrijke mailtjes van de school waar onze kindjes naartoe gaan, doordat ik het haar soms gewoon vergeet te vertellen, moest dit op een gezamelijke mailbox toekomen en op haar smartphone (die ze nog niet heeft) zouden we dit probleem al niet hebben.
Ook als ze met de wagen weg is, hoeft ze me niet meer te bellen als ze de weg nog maar is niet vind, kan ze dat gewoon lekker via haar GPS opzoeken en naartoe rijden :)

Ik wil dat ze lekker mee is met deze tijd, want dat mag nu toch wel stilletjes aan en met een Nokia X2 is ze daar nog ver van verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 22:57
Ik nomineer mijn vrouw. Pas getrouwd!
Tijd om haar S3 Mini te vervangen :Y

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Bij deze wil ik mijn mama/moeder nomineren.

Dit doe ik omdat ze altijd voor mij klaar staat en een hard werkende vrouw is (bedankt mam voor de was die je iedere week voor mij doet _/-\o_ )

Naast dat ze voor mij klaar staat, staat ze ook altijd voor andere klaar. Helaas denkt ze soms iets te weinig aan zichzelf. Hiermee hoop ik haar een dienst te kunnen bewijzen, dat ze voor haar harde werken beloond wordt.

Ze verdiend deze telefoon omdat haar oude telefoon heel veel kuren had. Daarna had ik voor haar een (2ehands) iphone gekocht, helaas heeft deze een te klein scherm voor haar. Het is lastig voor haar om hier goed van af te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:44

Blokker_1999

Full steam ahead

Ik draag mijn vader voor. Hij loopt al sinds jaar en dag rond met zijn trouwe Nokia die ook wel eens vervangen mag worden. Hij staat altijd en voor iedereen klaar. Zonder hem zou mijn woning vandaag nog altijd een bouwwerf zijn, net zoals die van mijn zusters. Sinds zijn pensioen heeft die man amper een moment rust gekend en zou in heel wat huizen de elektriciteit er minder goed uitzien.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Laatst online: 17-09 15:58
Ik nomineer mijn moeder, na haar twee keer een chinese mobiel te geven wordt het tijd voor een toestel die het niet (bijna) begeeft. Ze staat altijd voor iedereen klaar, en dit zou een mooi cadeau zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 15:43

4play

-Nintendo- fan

Ik nomineer mijn beste vriend Bastiaan, na eerder een Sony experia play te hebben gehad is hij overgestapt naar een iphone. Nog nooit heb ik iemand met zo veel spijt 2 jaar zien creperen met een telefoon die hij achteraf niet wilde. De vreugde was erg groot toen hij na 2 jaar ellende en flauwe grappen van mij eindelijk weer mocht verlengen, en voor een android telefoon koos (sony experia Z3 compact).

Tevens is zijn vriendin bevallen van hun 2e kindje dus zijn geld is inmiddels echt wel op.

Wordt zijn telefoon gestolen na 1 dag.

dus voor een telefoonloze Bastiaan wil ik graag een mooie telefoon waarmee hij weer 2 tot 3 jaar door kan (als hij niet gestolen wordt)

[ Voor 0% gewijzigd door 4play op 02-12-2014 08:43 . Reden: kleine aanpassingen ]

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:00
Ik [url]Ben[/url] er over uit, niet [url]Ben[/url] maar mijn vriendin nomineer ik voor een te gekke Moto X 2014. Als [url]Ben[/url] ziet hoe mijn vriendin elke dag met haar oude telefoon zit te stuntelen, zou [url]Ben[/url] jankend in een hoekje zitten van angst. Rustig maar [url]Ben[/url], jij kunt hier verandering in brengen. of [url]Ben[/url] ik nu gek?

Groetjes van Pascal, ik [url]Ben[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijsdv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-07 10:09
Ik nomineer mijn broer Roeland, hij loopt nogsteeds met een iphone 4 rond en ik hoor alleen maar geklaag erover omdat de iphone zo langzaam is.
Hij moet hard sparen voor zijn verplichte studiereis naar de VS en loopt 5 dagen per week stage dus heeft geen budget over voor een nieuwe telefoon. Hij verdient gewoon een nieuwe telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48
Ik ben recent oom geworden. Mijn zus die de prachtige baby heeft gehad maakt nu foto's met een HTC Wildfire die ze gehad heeft van mijn andere zus omdat die het niks vond. De foto's zien er niet uit en die telefoon is echt niet meer van deze tijd. Ze wil ook graag een telefoon met een groter scherm en betere camera.
Ik woon niet om de hoek bij mijn neefje dus ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden en dan met mooie kwaliteit foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik nomineer me vader, hij gebruikt nog steeds die oude Nokia :/
Hij wil ook appen dan alleen bellen en sms'en

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
bij deze nomineer ik Rfolkers: Volk
Ik ben, hij bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faraz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 20:49
Beste,

Bij deze nomineer ik mijn vriendin (Nynke) omdat ze:
  • een schat van een mens is,
  • eigenlijk iedere dag een mooie prijs verdient,
  • en een mooier en groter scherm verdient dan haar huidige (OUDE!) HTC toestel:
Afbeeldingslocatie: http://irkshop.ru/product/HTC_Legend_A6363_Black_51325_zoom.jpg

Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 11:06
Ik nomineer mux, omdat hij de meest gewetenloze energiebespaarder is op GoT, en we allemaal ontzettend veel van hem hebben geleerd, en nog (bijna) elke dag van hem leren!

Altijd leuk om zijn posts te lezen, hoewel ze soms op het scherpst van de snede zijn, maar altijd informatief en goed onderbouwt!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderchu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-06 16:33
Ik nomineer mijn Vriendin.
Vorige week is ze haar telefoon kwijt geraakt na een vrijgezelle feestje.
Via internet konden we hem nog in een trein zien liggen, maar omdat het zondag was kon de NS niks doen. Er was niemand aan het werk. Kort daarna begon de telefoon te bewegen en belande in de metro. Toen we belde werd er op genomen maar ook direct opgehangen. Kort daarna verdween hij van de radar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
Hierbij nomineer ik mijn vriendin, ook uit eigen belang, omdat ze het vertikt haar half overleden galaxy s2 te vervangen, ze is er zo aan gehecht Maar onverstaanbaar als ik haar bel!

Dank aan Tweakers en Ben voor de mooie acties hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 23:21
Degene die ik nomineer voor deze mooie telefoon is mijn vrouwtje die nog nooit een spiksplinternieuwe telefoon gehad heeft maar altijd mijn afdankertjes gebruikt. Nu heeft ze m'n ouwe HTC Sensation in gebruik, prima machientje wel maar begint nu toch echt gedateerd aan te voelen.

En omdat ze mijn steun en toeverlaat is gun ik haar van harte deze mooie nieuwe Moto X.

... Je hébt soms van die dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjsurk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 10:22
Ik nomineer een goede vriend van me koessien.

Hij verdient een nieuwe telefoon, want hij zit vast aan een Samsung. De Moto X daarentegen is een supersnelle telefoon die alles aankan. Een hele verbetering, geen last van meegeleverde software!
Verder is hij een goede vriend die altijd wel tijd heeft en ook Tweakers geweldig vindt!

Mooie actie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranger__NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 22:19
Ik Ben Buzzman Willem aan het nomineren! Waarom? Ik Ben er van overtuigd dat als hij Android op de MotoX heeft gezien dat hij dan zijn iPhone banned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:36
Ik nomineer : Jakz

Omdat het gewoon een fucking baas met een knakentelefoon is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Ik nomineer Kirpeknots. Gewoon daarom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-06-2018
Ik nomineer mijn moeder, Ze koopt nooit een nieuwe telefoon omdat dit zonde van haar geld is. Omdat ze nu nog een Samsung B100 heeft, verdient ze gewoon een Moto X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi$ted
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 19:41
Moet het speciaal een tweaker zijn? Ik zou 'm mijn moeder willen geven. Zij had een Samsung S2 maar die heeft ze laten vallen. Zelfs in de case is het hele scherm versplinterd, en repareren is hij niet meer waard. Nu heeft ze mijn oude S1 maar die heeft toch wel z'n gebreken. Foto's en zeker video's die ik opstuur van m'n kids zien/afspelen is toch wel problematisch. Het zou dus heel leuk zijn als ze een telefoon kan hebben die dit wel allemaal wel weer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 00:01
Bij deze nomineer ik [Verwijderde gebruiker], opdat hij anders nooit van die oude bekraste verjaarde iPhone 5 afkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamuraiP1zzaCat
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-04 20:21
Ik nomineer Kupauw. Kan die eindelijk eens zijn iPhone inruilen voor een Android :D Hij twijfelt nu om een Android TV te kopen, dat is bij deze dan niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenlind
  • Laatst online: 10-02 16:21
Ik nomineer mijn vrouw, omdat ze gewoon een geweldig persoon is! Ik vind dat ze daarom wel een mooie nieuwe telefoon verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn lieve vriendin nomineren.
Ik heb in een periode van één maand het volgende weten te presteren;

- Ik stapte samen met mijn zoontje, dochtertje en vriendin op de fiets naar de stad en na een gezellig dagje reden we zo ook weer terug naar huis. Terwijl ik mijn zoontje op de fiets til vraag ik aan mijn vriendin of ik haar tas om mijn stuur moet hangen. Dat was goed. We fietsen weg en na wat vaart te maken rijden we het trottoir af. In een fractie van een seconde schiet haar zachte stoffen tas tussen het voorwiel. Met als resultaat een ingedeukte deodorant-fles (pfjoew) en haar iPhone helemaal aan de gruzelementen (AAAAAAAAAAA).

- Toen maar een goedkoop toestel aangeschaft, en alle schade was weer zo goed als "hersteld". Totdat we ruim een week later met het hele gezin bij mijn ouders op bezoek zijn en ook weer na een gezellig dagje op huis uit gaan. Ik laad de kinderen in de auto en zet diezelfde stoffen tas naast de auto neer. Ik vraag nog "Hebben we alles?" en stap zelf in om vervolgens oma en opa nog even uit te zwaaien. Ik start de auto, rijd achteruit en voel dat we over een steen-achtig voorwerp rijden. Ik zag mijn vader geschrokken kijken en wijzen naar de linker voorwiel. Ik stap uit en zie dat het geen steen was maar de tas van mijn vriendin waar haar net-nieuw-gekochte telefoon in zat en haar iPad mini.
Beiden hebben de ruim 600 kilo zwaar wegende auto niet overleefd.

Om wat goed te maken, wil ik deze Moto X dan ook doneren aan mijn vriendin.
Ze heeft geen Tweakers, maar een naam en email adres heb ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenex
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-01 10:03
Ik nomineer mijn vriendin Lotte(helaas geen tweakers account, wel email).

Momenteel in bezit van mijn oude iphone 4s die na enkele uren al leeg is en de telefoon fungeert als een kachel wanneer deze wordt gebruikt. Ze is toe aan een nieuwe telefoon waarmee ze het lieve vriendje die haar heeft genomineerd weer mee kan whatsappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 07:30
Bij deze nomineer ik: [Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Mark Boelen, een vriend van mij, die heeft wat pech gehad en het toe aan een telefoon die wel "smart" is.

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
Ik nomineer mijn schoonmoeder in spe, kan ze eindelijk eens whatsappen met mijn vriendin ipv sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassievdb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 17:13
Bij deze nominieer ik http://tweakers.net/gallery/Begbodyguard
Jelle is ne topkerl, ne goeie maat en ne slimmen dude. :)
Ik vind dan ook dat hij zeer zeker deze Moto X moet winnen. Natuurlijk heb ik daar volledig geen inspraak op, maar ik vind dat Jelle echt wel deze telefoon verdient. Af en toe vloekt hij wel eens op zijn nexus 5 die begint te mankeren, de moto x zal zeker een meer dan waardige opvolger zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nominatie: Peetke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik nomineer Rhamadan, een goede vriend uit Jakarta, Indonesië. Een telefoon betekend voor hem toegang tot de wereld.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelvBst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 12:28
Ik nomineer mijn vriendin, na jaren getob met een Xperia U wil ik haar wel eens iets fatsoenlijks kado doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Ik nomineer mijn vriend,
Hij loopt nu met een tijdelijke HTC wildfire S (Waar hij overigens wel lekker mee kan rondgooien). Ipv de Moto G die hij van plan is te kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Ttje op 02-12-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:58
Mijn vader, met zijn oude mobieltje word eens tijd voor een nieuwe. Zodat hij gewoon onderweg zijn NS updates van vertragingen en wijzigen live kan volgen. NOS app zou ook wat voor hem zijn :+

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionio
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:23
Ik nomineer : Glenn

Deze beheerder loopt al een tijdje met een oude Windows Phone en ik zou hem graag een echte telefoon willen laten proberen. Hij is mijn steun en toeverlaat tussen 8 en 5 met alle ICT vragen.

en ik de zijne

-

[ Voor 63% gewijzigd door dionio op 02-12-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik nominieer mijn moeder. Ze loopt nog steeds met haar oude nokia rond. Tijd voor een nieuwe tijdperk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake V
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-02 13:43
Bij deze nomineer ik mijn oudste dochter.

Haar telefoon is een paar maanden geleden gevallen en sindsdien moet ze naar een gescheurd scherm kijken.
Buiten dat wordt hij ook "steeds trager" en er niks vervelender voor een puber dan dat je telefoon niet wil opschieten en er ook niets meer bijgewerkt kan worden.

Aangezien ze nog geen bijbaantje kan nemen duurt het haar veel te lang om voor een nieuwe te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Ik nomineer mijn moeder!
Deze lieve schat staat altijd voor ons (broer, zus) klaar, ondanks dat ze nogal last heeft van haar gezondheid (o.a. erg snel vermoeid).
Ze is ook nooit te beroerd om op te passen op mijn kinderen of die van mijn zus.
Ze is alleen soms lastig te bereiken, ze heeft nu namelijk nog een hele oude nokia met slecht afleesbaar scherm (alsof het gefrituurd is (heb ervaring hoe zo'n scherm eruit ziet ;) )).

Daarnaast wil ik haar erg graag laten toetreden in het digitale tijdperk van de mobiele telefonie.
Internetten op de telefoon, foto's maken en doorsturen met bijv. whatsapp.
Nu zegt ze zo vaak dat ze zo weinig foto's krijgt van de kleinkinderen en dan zeg ik altijd dat dat tegenwoordig allemaal via (groeps)whatsapp gaat en dat heeft ze nu ook dus niet.

Geld voor een nieuwe heeft ze helaas niet en zelf sta ik op het punt om iets voor haar te kopen met kerst.
Met de MotoX mogelijk gemaakt door Ben, scheelt mij dat weer geld en is zij super blij.
Dat zijn dus 2 geluksvogels voor de prijs van 1!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fealine
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-07 08:45
Ik nomineer mijn vrouw die al jaren over tijd is met het upgraden van haar eerste generatie Samsung Galaxy en ik haar hiermee eindelijk kan overtuigen dat dit echt niet meer kan in 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Ik nomineer mijn vriendin!
Omdat ze een schat van een mens is :D
En omdat ze nog een LG L5 heeft die aan z'n einde is.

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
Ik nomineer mijn vader! Hij roept al tijden dat hij een tablet zou willen hebben en vind dat hij er eentje verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 20:07

parsnep

Cloud-Master

ik nomineer mijn broertje die loopt nog steets met zijn htc desire z ik gun hem een betere telefoon

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Mijn Broertje bij deze Daan
Beginnend ondernemer en druk met het huis uit te geraken waardoor geen budget voor een nieuwe Tellie, dus zou dit mooi zijn! Fingers Crossed.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxxio
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-07 09:05
Ze heeft op dit moment een iPhone 4 die zo traag is als wat.
Zelfs mijn moeder heeft een snellere telefoon dan haar.
Ze geeft altijd aan dat ze niet een nieuwe telefoon nodig heeft maar dit gun ik haar van harte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 19:34

Hulkr_

Hulkr_

Tijdens het geven van hulpverlening aan een oudere man is haar tas (die achter haar stond) met alle inhoud (telefoon, geld, enz.) gestolen door een voorbijganger. Respectloos en ze heeft tot heden moeten werken met een oude Nokia N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Ik nomineer me buurman, omdat die altijd voor ons klaar staat en hij nog een toestel heeft uit het jaar nul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Bij deze nomineer ik mijn vader, Ad. Hij moest noodgedwongen stoppen met werken om twee redenen. De Tetra Pak fabriek waar ie al 30 jaar werkte, stopt jammergenoeg in Nederland en daarnaast heeft ie erg last van reuma. En omdat ie nog steeds met een oude nokia 6210 telefoon rondloopt is het wel tijd voor een vervanging, zodat ie ook kan gaan whatsappen enzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 02-12-2014 08:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 09:38
Ik nomineer mijn zoontje van 5 weken oud :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik gun mijn vrouw deze mooie telefoon. Zwanger van ons tweede kindje en al maanden hartstikke ziek daardoor. Ze ligt veel plat, komt de deur niet uit en moet om het minst of geringste overgeven. Super zielig, maar toch blijft ze (meestal....) vrolijk en optimistisch.

Maar ze moet nu candycrushen en diertjes redden op een Galaxy S3 mini waarvan het touchscreen hapert als een gek. En ze moet nog 2 maanden voor onze kleine wordt geboren, dus gun ik haar in de laatste periode een fatsoenlijke telefoon!

[ Voor 80% gewijzigd door Hoppa! op 02-12-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Laatst online: 06:45
Bij deze nomineer ik mijn vriendin Guo Ying Zhen (ze komt uit China). We zijn druk bezig met een aanvraag voor een verblijfsvergunning maar met alle problemen bij de DUO lukt dat nog niet erg, zie ook het artikel uit de Volkskrant http://www.volkskrant.nl/...eert-inburgeren~a3792442/. Met deze telefoon kan ik in ieder geval lekker met Skypen totdat ze naar Nederland mag komen. De kerst ben ik in China en dan zou ik dus een mooi cadeau voor haar mee kunnen nemen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Ik wil bij deze mijn beste maatje Bart/Bob nomineren :) gallery: TehJokur
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.