Ik nomineer mijn vader, die heeft nog steeds geen smartphone en daar wordt het wel eens tijd voor.
Verwijderd
Ik zou graag onze dierenarts nomineren dat ze tevens mijn vrouw is doet niets terzake.
Buiten het harde leven als dierenarts en ze tevens de tech goeroe is op haar 2de werk,
zijn er nog 2 rakkers bij van 5 en 3 jaar. Je hebt een bijna onmogelijk cocktail, dus waarom niet nog verantwoordelijke zijn van de babysitdienst van ons dorp en uitvoerend lid van de gezindsbond.
Vakantie is voor andere, en dus begrijp je nu dat een puik toestel haar wel kan helpen in deze taken.
Buiten het harde leven als dierenarts en ze tevens de tech goeroe is op haar 2de werk,
zijn er nog 2 rakkers bij van 5 en 3 jaar. Je hebt een bijna onmogelijk cocktail, dus waarom niet nog verantwoordelijke zijn van de babysitdienst van ons dorp en uitvoerend lid van de gezindsbond.
Vakantie is voor andere, en dus begrijp je nu dat een puik toestel haar wel kan helpen in deze taken.
Ik nomineer Erik (mijn broertje) omdat hij zijn nieuwe HTC One in het water heeft laten vallen en nog 2 jaar aan het contract vastzit en nu dus een oude Nokia (dumbphone) gebruikt.
Ik nomineer mijn vrouw omdat ze veel moet bellen wegens privé omstandigheden, maar haar telefoon valt regelmatig uit waardoor ze niet bereikbaar is of niet kan bellen - en wegens kastje en muur van de provider naar fabrikant wordt het probleem ook niet opgelost.
Verder zorgt ze ervoor dat ik niet continue naar huis hoef te komen om e.e.a te regelen, dat doet zij allemaal, waardoor de telefoon meer is dan alleen een bel apparaatje.
Ze wil mee met de tijd, maar wegens budgetten is het een budget-smartphone; ik gun haar dus een fatsoenlijke smartphone.
Verder zorgt ze ervoor dat ik niet continue naar huis hoef te komen om e.e.a te regelen, dat doet zij allemaal, waardoor de telefoon meer is dan alleen een bel apparaatje.
Ze wil mee met de tijd, maar wegens budgetten is het een budget-smartphone; ik gun haar dus een fatsoenlijke smartphone.
Ik nomineer mijn vader, de beste man heeft het erg zwaar gehad dit jaar met meerdere operaties en andere ongelukkige situaties. hij zeult ook nog met een oude galaxy y die random uitvalt en is dan ook hard toe aan een goede upgrade.
Hallo Tweakers,
Ik nomineer mijn vader Hans.
Als ik elke dag van stage thuis kom dan zit ie daar, te Candy Crushen op zijn van zijn dochter gekregen, maar inmiddels sterk verouderde, Galaxy SII. En dat voor iemand die beweert niets om smartphones/tablets te geven, maar ik weet wel beter
.
"Maarten, Maarten" roept hij dan. "Ik heb een leuke nieuwe app gevonden!". "Wat dan?" vraag ik waarop hij antwoord: "Het is een app waarmee je nummertjes kunt indrukken en als je dan even wacht kun met iemand anders praten.. ...de 'telefoon app'!".
"Leuk pap!
".
Verder is de accuduur inmiddels dramatisch en de micro-usb draad zit er eigenlijk constant in. En het scherm... Wat zou hij blij zijn om Candy Crush op zo'n groot scherm als van de Moto X te spelen
.
Het zou geweldig zijn als deze inzending mocht winnen en hij dit leuke kerstcadeau mocht krijgen. Mijn vader betekent veel voor me. Hij heeft me alles wat met computers te maken heeft geleerd (ondanks dat hij geen Tweakers account heeft
). En hij is, ook al laat hij dat niet makkelijk merken, een hele lieve en warme man.
Goede actie Tweakers!
Ik nomineer mijn vader Hans.
Als ik elke dag van stage thuis kom dan zit ie daar, te Candy Crushen op zijn van zijn dochter gekregen, maar inmiddels sterk verouderde, Galaxy SII. En dat voor iemand die beweert niets om smartphones/tablets te geven, maar ik weet wel beter
"Maarten, Maarten" roept hij dan. "Ik heb een leuke nieuwe app gevonden!". "Wat dan?" vraag ik waarop hij antwoord: "Het is een app waarmee je nummertjes kunt indrukken en als je dan even wacht kun met iemand anders praten.. ...de 'telefoon app'!".
"Leuk pap!

Verder is de accuduur inmiddels dramatisch en de micro-usb draad zit er eigenlijk constant in. En het scherm... Wat zou hij blij zijn om Candy Crush op zo'n groot scherm als van de Moto X te spelen
Het zou geweldig zijn als deze inzending mocht winnen en hij dit leuke kerstcadeau mocht krijgen. Mijn vader betekent veel voor me. Hij heeft me alles wat met computers te maken heeft geleerd (ondanks dat hij geen Tweakers account heeft
Goede actie Tweakers!
Ik nomineer Guruknol omdat die nu al maanden zit te wachten tot ze oude toestel terug komt van reperatie.
Ben bang voor hem dat, dat nog lang zal duren.
Daarbij het gezeur wat die heeft gehad met ze werk.
Dus hij verdiend hem zeker!
Ben bang voor hem dat, dat nog lang zal duren.

Daarbij het gezeur wat die heeft gehad met ze werk.
Dus hij verdiend hem zeker!
Ik wil graag mijn vriendin Kimberly(niet-lid) nomineren.
Sind 3 weken is haar SGS3 kapot, scherm gaat niet aan en het is zo'n beetje het enige wat ze heeft om mee te communiceren. Toentertijd heeft ze er heel hard voor moeten sparen om de telefoon te kunnen kopen. Ze was er dan ook heel erg blij mee. Dan is het altijd een vervelend moment als hij dan stuk gaat. Financieel is het nu niet mogelijk om een nieuwe telefoon aan te schaffen.
Ze heeft daarom nu tijdelijk mijn SGS3, maar ze verlangt naar haar eigen telefoon.
Naast het feit dat de telefoon kapot is gegaan verdient ze dubbel en dwars een mooie telefoon zoals ze Moto X. Nog geen 2 weken geleden heeft ze haar propedeuse gehaald en ook heeft ze best pittige tijd door staan. Op deze manier wil ik haar toch ook weer een beetje opbeuren, zodat ze het nieuwe jaar in kan gaan met een geweldige nieuwe telefoon.
Tweakers en Ben, een hele mooie actie. May the best (wo)men win
.
Sind 3 weken is haar SGS3 kapot, scherm gaat niet aan en het is zo'n beetje het enige wat ze heeft om mee te communiceren. Toentertijd heeft ze er heel hard voor moeten sparen om de telefoon te kunnen kopen. Ze was er dan ook heel erg blij mee. Dan is het altijd een vervelend moment als hij dan stuk gaat. Financieel is het nu niet mogelijk om een nieuwe telefoon aan te schaffen.
Ze heeft daarom nu tijdelijk mijn SGS3, maar ze verlangt naar haar eigen telefoon.
Naast het feit dat de telefoon kapot is gegaan verdient ze dubbel en dwars een mooie telefoon zoals ze Moto X. Nog geen 2 weken geleden heeft ze haar propedeuse gehaald en ook heeft ze best pittige tijd door staan. Op deze manier wil ik haar toch ook weer een beetje opbeuren, zodat ze het nieuwe jaar in kan gaan met een geweldige nieuwe telefoon.
Tweakers en Ben, een hele mooie actie. May the best (wo)men win
Ik nomineer mijn vriendin Chantal (heeft helaas geen tweakers account, maar uiteraard wel e-mailadres).
Ze loopt momenteel rond met een Samsung Galaxy SIII Mini, en dat ding is werkelijk waar niet vooruit te branden..
Zij is een schat van een meid, maar heeft helaas geen geld voor een nieuwe telefoon.
Ik gun haar het beste, en daarom verdiend zij zeer zeker die Moto X
Ze loopt momenteel rond met een Samsung Galaxy SIII Mini, en dat ding is werkelijk waar niet vooruit te branden..
Zij is een schat van een meid, maar heeft helaas geen geld voor een nieuwe telefoon.
Ik gun haar het beste, en daarom verdiend zij zeer zeker die Moto X
Ik nomineer mijn vrouw. Ze had een Galaxy Y die continu problemen gaf, nu een Huawei Y330 die ook al niet soepel wil. Tijd voor een fatsoenlijke telefoon die niet na 3 apps begint te mekkeren over te weinig ruimte.
Ik wil graag Andre21 nomineren omdat hij papa is geworden!
Hij kan wel een mooie smartphone gebruiken om zich te vermaken als de kleine slaapt.

Hij kan wel een mooie smartphone gebruiken om zich te vermaken als de kleine slaapt.

Ik nomineer mijn moeder. Zij wil nog steeds niet van haar Nokia3310 af en ik BEN er helemaal klaar mee dat ding te fixen als iets het weer een X niet doet.
Bij deze wil ik mijn lieve vriendin nomineren, ze heeft al jaren een zeer oude en aftanse Smangung S2 en deze telefoon begint steeds verder af te takelen, maar principes zijn principes dus vervangen is nog niet nodig... BEN geef haar de kans om haar principes opzij te zetten xD!!!
Hierbij nomineer ik mijn vriendin.
Ze loopt al tijden met een Sony Arc die van ellende bijna uit elkaar dondert.
Met deze actie kan ik haar verrassen met een verrassing! En uiteraard is ze de liefste EN de beste moeder die onze kinderen wensen kunnen
Ze loopt al tijden met een Sony Arc die van ellende bijna uit elkaar dondert.
Met deze actie kan ik haar verrassen met een verrassing! En uiteraard is ze de liefste EN de beste moeder die onze kinderen wensen kunnen
Bij deze nomineer ik mijn vader. Na al die tijd nog steeds geen smartphone. Hoog tijd om daar wat aan te doen na alles wat hij altijd voor ons doet!
Ik nomineer mijn maat Marco, een jeugdvriend die het al niet zo breed heeft en enkel via mijn oude ipod touch 3g zit te whatsappen.
Ik nomineer mijn vriendin:
Ik doe graag mee met deze super actie van Ben,
hoop dat ik win dan ben ik je nieuwe Fan!
Ik doe graag mee met deze super actie van Ben,
hoop dat ik win dan ben ik je nieuwe Fan!
Bij deze nomineer ik mijn schoonvader.
Als ras tweaker beweerde ik dat ik wel even een `bug` kon oplossen met zijn s2 dat die geen apps meer kon installeren, en dat die nog laaaaaang geen nieuwe telefoon hoefde...
Jammer genoeg, ging dat dus een beetje mis... En was de hele agenda inhoud, plus de backup pleiten (A).
Dus een Moto X zou prima uitkomen, met de tekst "Sorry voor het legen van je agenda, maar nu heb je genoeg tijd om met je nieuwe Moto X te spelen
".
Als ras tweaker beweerde ik dat ik wel even een `bug` kon oplossen met zijn s2 dat die geen apps meer kon installeren, en dat die nog laaaaaang geen nieuwe telefoon hoefde...
Jammer genoeg, ging dat dus een beetje mis... En was de hele agenda inhoud, plus de backup pleiten (A).
Dus een Moto X zou prima uitkomen, met de tekst "Sorry voor het legen van je agenda, maar nu heb je genoeg tijd om met je nieuwe Moto X te spelen
Certified Google Teacher.
Ik wil graag mijn vader nomineren, hij loopt nog steeds rond met een oude niet te slopen nokia omdat hij het zonde van het geld vind om nieuwe te kopen. Dus ik vind dat hij voor alles wat hij voor mij doet wel een nieuwe telefoon verdiend.
[ Voor 5% gewijzigd door Peter!!! op 02-12-2014 08:59 . Reden: Spelling ]
Ik nomineer mijn broertje.
Zijn S3 is kaduuk en moet het nu doen met een S2 van iemand anders. Een nieuwe is geen mogelijkheid voor hem ivm schuldsanering.
En uiteraard omdat hij er altijd voor me is.
Zijn S3 is kaduuk en moet het nu doen met een S2 van iemand anders. Een nieuwe is geen mogelijkheid voor hem ivm schuldsanering.
En uiteraard omdat hij er altijd voor me is.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik nomineer mijn vriendin. Ik heb al jaren gewerkt met china phones en nooit problemen gehad, nu kocht ik voor haar toch wel niet een mooie Doogee Dagger... komt ie DOA.
Teruggestuurd, maar nooit meer wat van gehoord. Dat is natuurlijk het risico van Chinaphones en dat was natuurlijk ook meteen haar laatste telefoon. Nu werkt ze op haar vijf jaar oude HTC android telefoon. Zij verdient het dus niet alleen omdat ze gewoon een lekker lief ding is, maar ook omdat ze best veel ongelukt heeft gehad met haar chinaphone.
Teruggestuurd, maar nooit meer wat van gehoord. Dat is natuurlijk het risico van Chinaphones en dat was natuurlijk ook meteen haar laatste telefoon. Nu werkt ze op haar vijf jaar oude HTC android telefoon. Zij verdient het dus niet alleen omdat ze gewoon een lekker lief ding is, maar ook omdat ze best veel ongelukt heeft gehad met haar chinaphone.
Consultant - Autogek
Ik nomineer mijn vrouw. Zij zit al 7 maanden in het ziekenhuis en moet er nog 3 maanden zitten door een ernstige ziekte. Zij heeft nog steeds een oude dumbphone maar zou heel graag whatsapp willen gebruiken in het ziekenhuis om in contact te blijven met mij en onze zoon.
Ik wil graag mijn vrouw nomineren. In april is ze bevallen van onze prachtige zoon en vorige week is haar 4 maand oude moto G overleden.
Nu moet ze met een galaxy pocket neo (zonder flits) foto's maken van onze baby. Jammer genoeg zien die foto's er niet uit... Ik wil ook graag mooie foto's via whatsapp ontvangen.
Dus daarom wil ik graag deze supermoeder nomineren.
Nu moet ze met een galaxy pocket neo (zonder flits) foto's maken van onze baby. Jammer genoeg zien die foto's er niet uit... Ik wil ook graag mooie foto's via whatsapp ontvangen.
Dus daarom wil ik graag deze supermoeder nomineren.
FCG
Ik nomineer mijn vader van bijna 67. Man zit lekker in de AOW met nauwelijks aanvullend pensioen. Wandelen is zijn grote hobby maar neemt zijn oude Nokia bijna nooit mee maar wel zijn fototoestel. Met een moderne smartphone heeft 'ie een soort combinatie van beide te pakken. Als 'ie dan volgende keer weer al wildplassend van een dijk afvalt kan hij gewoon bellen in plaats van strompelend naar huis toe komen. Lichamelijk wordt hij er namelijk niet veel beter op.
Ik wil graag mijn schoonzusje nomineren voor een prachtig nieuw toestel. Ze heeft het afgelopen jaar een hoop voor haar kiezen gehad met onder andere een stuk gelopen relatie, waardoor ze noodgedwongen heeft moeten verhuizen met twee kleine kinderen. Ze heeft geen smartphone omdat dit te duur is. Ik gun haar dit cadeautje van harte.
Ik nomineer mijn oma (ze heeft alleen geen Tweakers
). Ze vind smartphones geweldig sinds ik haar vorig jaar hiermee kennis heb laten maken,alleen heeft ze nu nog een oud budget toestelletje (xperia tipo) wat te klein is om goed af te lezen en was ongelofelijk traag is. Mede omdat haar broer dit jaar is overleden en ze het hier heel zwaar mee had gun ik haar wel een leuk cadeautje. Omdat ze geen tweakers heeft kan ik wel haar email adres sturen (mocht ze winnen
)
[ Voor 13% gewijzigd door brick5492 op 02-12-2014 09:03 . Reden: info ]
Ik nomineer mijn lieve moeder Els, zodat ook zij kan profiteren van deze mooie mobiele digitale wereld.
Ik nomineer mijn vrouw, Jennifer! Zij verdiend de Moto X omdat zij voor mij haar abonnement verlengd zodat ik een nieuwe iPhone krijg! Als dat geen echte liefde is....
Ik nomineer de ongedocumenteerde vluchtelingen in het Vluchtgebouw in Amsterdam. Zij zitten vast in de bureaucratische molens van Nederland en hun land van herkomst - zij kunnen niet blijven en ze kunnen niet weg. Terecht doen ze een beroep op de menselijkheid om in elk geval niet zonder bed, bad en brood op straat te hoeven leven. Hun enige alternatief is de straat, met alle ellende van prostitutie, criminaliteit van dien - iets dat we moeten voorkomen.
Ze hebben niets, zelfs geen toekomst. Geef ze een telefoon.
https://www.facebook.com/WijZijnHier
Ze hebben niets, zelfs geen toekomst. Geef ze een telefoon.
https://www.facebook.com/WijZijnHier
Ik nomineer hierbij mijn broertje.
Ik voel me nog steeds rot dat hij zijn Nexus 5 heeft laten vallen terwijl hij mij aan het helpen was met mijn auto. Toestel viel uit zijn zak en raakte helaas op een zwak punt. Hij had lang zitten sparen voor deze toestel en was al kapot na 4 maanden. Gelukkig nog steeds wel te gebruiken maar stukjes glas vallen er al inmiddels van af. Hij houd persoonlijk meer van Nexus telefoons vanwege de kale android versie wat hierop staat. Hij zou dan ook erg blij hiermee worden.
Hij is geen lid van Tweakers.net maar kan wel zijn E-mail doorgeven.
Zijn youtube channel: ABfilms (autography)
Ik voel me nog steeds rot dat hij zijn Nexus 5 heeft laten vallen terwijl hij mij aan het helpen was met mijn auto. Toestel viel uit zijn zak en raakte helaas op een zwak punt. Hij had lang zitten sparen voor deze toestel en was al kapot na 4 maanden. Gelukkig nog steeds wel te gebruiken maar stukjes glas vallen er al inmiddels van af. Hij houd persoonlijk meer van Nexus telefoons vanwege de kale android versie wat hierop staat. Hij zou dan ook erg blij hiermee worden.
Hij is geen lid van Tweakers.net maar kan wel zijn E-mail doorgeven.
Zijn youtube channel: ABfilms (autography)
Ik nomineer mijn moeder, vanwege het feit dat ik haar gloednieuwe HTC One M8 heb overgenomen uit haar verlengde abonnement. Terwijl zij op dit moment nog met mijn oude (gebarste) Samsung Galaxy S1 Advance loopt en ze wel een (vervroegd) kerstcadeautje kan gebruiken na een heftig jaar voor ons.
Ze heeft jammer genoeg geen Tweakers, alhoewel ze wel jullie pricechecker gebruikt!
Ze heeft jammer genoeg geen Tweakers, alhoewel ze wel jullie pricechecker gebruikt!
Bij deze nomineer ik mijn dochter van 4 weken oud
Jong geleerd is oud gedaan
PS. Mama heeft al aangeven om er op te passen als ze slaapt
Jong geleerd is oud gedaan
PS. Mama heeft al aangeven om er op te passen als ze slaapt
Ik nomineer mijn schoonmoeder!
Ik geef haar heel graag een kadootje, omdat ik door haar heel snel mijn studieschuld heb af kunnen lossen. We huren vrij goedkoop een huis van haar. Door de lage kosten was het mogelijk een aanzienlijk deel van mijn salaris te gebruiken voor het aflossen van mijn studieschuld. Daarnaast hebben we ook de oude auto van mijn schoonouders gekregen, omdat de inruilwaarde veel te laag was. Ze heeft mijn leven als zelfstandige afgestudeerde dus een gigantische boost gegeven!
Een nieuwe telefoon zou het ideale kado zijn, want ze heeft nog een dumbphone, die sinds ze NL Alert heeft ingesteld op random momenten piept. Ik heb al gekeken of ik een leuke budget smartphone zou kunnen geven voor kerst, maar dit zou natuurlijk een écht kado zijn!
Ik geef haar heel graag een kadootje, omdat ik door haar heel snel mijn studieschuld heb af kunnen lossen. We huren vrij goedkoop een huis van haar. Door de lage kosten was het mogelijk een aanzienlijk deel van mijn salaris te gebruiken voor het aflossen van mijn studieschuld. Daarnaast hebben we ook de oude auto van mijn schoonouders gekregen, omdat de inruilwaarde veel te laag was. Ze heeft mijn leven als zelfstandige afgestudeerde dus een gigantische boost gegeven!
Een nieuwe telefoon zou het ideale kado zijn, want ze heeft nog een dumbphone, die sinds ze NL Alert heeft ingesteld op random momenten piept. Ik heb al gekeken of ik een leuke budget smartphone zou kunnen geven voor kerst, maar dit zou natuurlijk een écht kado zijn!
[ Voor 8% gewijzigd door Jesserr op 02-12-2014 09:06 ]
Bij deze nomineer ik mijn vader. Hij heeft mij zonder te klagen zeer veel geld gegeven voor het kopen van mijn eigen huis en vervolgens heel wat dagen meegeholpen met het verbouwen. Momenteel loopt hij rond met een oud toestel waarvan het speakertje niet werkt, waardoor hij hem altijd op luidspreker moet zetten. Of hij z'n nieuwe telefoon dan wel eens meeneemt als hij het huis uit gaat is een andere vraag
Ik nomineer mijn mooie vrouw. Tot op heden doet ze het nog steeds met dumbphones dus ze mag ook wel eens een smartphone. (Dan hoef ik eindelijk niet meer te smsen.
) En het mooiste is: Ze is jarig op 15 december!
ik nomineer mijn moeder, omdat zij alles heeft voor mij heeft gedaan. Daarnaast heeft zij nog een oude Samsung en het zou echt leuk zijn dat zij een echte smartphone heeft.
Graag nomineer ik mijn vader. Het afgelopen jaar hebben we met zijn tweeën het nieuwe huis van mij en m'n vriendin gebouwd. De vele uren vrije tijd die daar in zijn gaan kruipen kan ik nooit compenseren, maar als ik zijn met cement besmeurde Samsung zou kunnen vervangen zou dat al een mooi begin zijn
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik nomineer mijn vriendin, die heeft een moeilijke tijd achter de rug en het gaat weer goed. Het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat mede door mijn toedoen haar huidige telefoon niet geheel naar behoren werkt
BEN en blijf een tweaker

Ik nomineer mijn moeder, ze heeft een zwaar jaar achter de rug gehad met het feit dat er longkanker bij haar geconstateerd is (nooit gerookt tevens). En ze nooit geld uitgaf aan haarzelf voor spullen zoals een mooie telefoon om haar kinderen van alles te gunnen.
Ik nomineer Mexel: Mexel
Een actieve tweaker die veel leuke dingen laat zien, en ook iemand die veel voor mij persoonlijk betekend heeft de afgelopen maanden. Als ik dan zie dat hij zich drie slagen in de rondte werkt, maar wel altijd de tijd maakt en vindt om tijd met het gezinnetje door te brengen dan verdien je wat mij betreft een steuntje in de rug. Na ook nog eens een aardige tegenslag de laatste tijd kan ik zelf in elk geval niemand bedenken wie ik het meer zou gunnen een leuke meevaller te krijgen.\
@ T.net: Leuke actie wederom, en ik wens iedereen veel succes!
Een actieve tweaker die veel leuke dingen laat zien, en ook iemand die veel voor mij persoonlijk betekend heeft de afgelopen maanden. Als ik dan zie dat hij zich drie slagen in de rondte werkt, maar wel altijd de tijd maakt en vindt om tijd met het gezinnetje door te brengen dan verdien je wat mij betreft een steuntje in de rug. Na ook nog eens een aardige tegenslag de laatste tijd kan ik zelf in elk geval niemand bedenken wie ik het meer zou gunnen een leuke meevaller te krijgen.\
@ T.net: Leuke actie wederom, en ik wens iedereen veel succes!
Ik nomineer mijn lieve vrouwtje. Als moeder van 2 kindjes heeft ze de afgelopen jaren érg weinig tijd voor zichzelf gehad en kan ze de ontspanning goed gebruiken.
Een spelletje op z'n tijd, Facebooken, mailen en fotootjes (Vd kinderen) maken - dat zou ze helemaal leuk vinden!
Een spelletje op z'n tijd, Facebooken, mailen en fotootjes (Vd kinderen) maken - dat zou ze helemaal leuk vinden!
" Play the violent strings of my symphony "
Ik nomineer mijn afstudeer partner FrankZZ. Dat hij na zijn stage in het werkende leven maar een mooie telefoon mag hebben
Bij deze nomineer ik mijn vriendin.
Zij heeft tijdens onze vakantie op Cyprus haar Nokia Lumia 820 laten vallen en vanwege toestellease (bedankt Hi) werd er door de verzekering niets vergoed. Nu heeft ze een cheap ass Alcatel toestel als vervanging. Hier moet ze het nog een jaar mee doen en daarom vind ik dat zij de Moto X verdiend.
Zij heeft tijdens onze vakantie op Cyprus haar Nokia Lumia 820 laten vallen en vanwege toestellease (bedankt Hi) werd er door de verzekering niets vergoed. Nu heeft ze een cheap ass Alcatel toestel als vervanging. Hier moet ze het nog een jaar mee doen en daarom vind ik dat zij de Moto X verdiend.
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
Ik nomineer mijn broertje omdat hij een tijd lang zonder werk zit en zijn draai moet gaan vinden in het leven ,wat soms al lastig genoeg is. Bovendien is hij toe aan een nieuw mobieltje! Wat mooier om zo het nieuwe jaar in te gaan!
Emailadres en adres via mij verkrijgbaar :-)
Emailadres en adres via mij verkrijgbaar :-)
Hierbij nomineer ik mijn vriendin, omdat ze een geweldig en hardwerkend persoon is en met een spontaan uitvallende iphone rondloopt. Daarnaast ben ik met haar verjaardag, kerst en oud en nieuw in New York (wat ze niet erg op prijs stelt), waardoor communicatie waarschijnlijk minder zal zijn. Met een eventuele nominatie hoop ik dan ook dat zij mij, en ik haar, in die periode goed kunnen blijven bereiken, zodat we toch nog een beetje samen haar verjaardag, kerst en oud en nieuw kunnen vieren.
Graag wil ik mijn buurvrouw nomineren!
Ze is moeder van 3, werkt in de zorg en heeft al jaren een hele oude telefoon die het geregeld begeeft.
Ze zorgt voor iedereen om haar heen, zo doet ze vrijwilligers werk (is een maatje voor een meisje uit de buurt met MS en doet werklijkwaar alles voor haar).
Het is echt een moeder van de buurt en staat altijd voor je klaar!
De afgelopen maanden is ze al geregeld bij me aan de deur geweest om een andere telefoon te lenen; haar mobiel is een keer in het water gevallen en de afgelopen keer wou deze niet goed meer aan.
Erg lastig als je op ieder moment van de dag kan worden gebeld om een zwangere vrouw te helpen met bevallen om vervolgens de dagen erna dag en nacht voor die mensen klaar te staan.
Ze leent nu (ze wou hem niet hebben) regelmatig een oude LG BL 40 http://tweakers.net/price...chocolate-bl40-zwart.html uit het stenen tijdperk. Ze voelt zich erg bezwaard om deze te moeten vragen en ik zou zo graag eens iets terug willen doen voor haar.
Omdat ze echt de held uit de buurt is wil ik haar nomineren voor deze prijsvraag!
Ze is moeder van 3, werkt in de zorg en heeft al jaren een hele oude telefoon die het geregeld begeeft.
Ze zorgt voor iedereen om haar heen, zo doet ze vrijwilligers werk (is een maatje voor een meisje uit de buurt met MS en doet werklijkwaar alles voor haar).
Het is echt een moeder van de buurt en staat altijd voor je klaar!
De afgelopen maanden is ze al geregeld bij me aan de deur geweest om een andere telefoon te lenen; haar mobiel is een keer in het water gevallen en de afgelopen keer wou deze niet goed meer aan.
Erg lastig als je op ieder moment van de dag kan worden gebeld om een zwangere vrouw te helpen met bevallen om vervolgens de dagen erna dag en nacht voor die mensen klaar te staan.
Ze leent nu (ze wou hem niet hebben) regelmatig een oude LG BL 40 http://tweakers.net/price...chocolate-bl40-zwart.html uit het stenen tijdperk. Ze voelt zich erg bezwaard om deze te moeten vragen en ik zou zo graag eens iets terug willen doen voor haar.
Omdat ze echt de held uit de buurt is wil ik haar nomineren voor deze prijsvraag!
Ik Nomineer Tim Cook (Apple CEO)
dank kan hij eindelijk eens een goede telefoon gebruiken...
deze telefoon zou een geweldige bijdragen voor Apple zijn om te zien hoe het super en snel werkt.
dank kan hij eindelijk eens een goede telefoon gebruiken...
deze telefoon zou een geweldige bijdragen voor Apple zijn om te zien hoe het super en snel werkt.
Hierbij nomineer ik mijn zoon Daniël, hij zit nu in 2 HAVO en daar wordt een mobiel gezien als "een eerste levensbehoefte " hij heeft wel een mobiel maar steeds een 2de hands welke niet optimaal is en regelmatig "kuren" heeft, hij heeft geen zakgeld genoeg om van te sparen en tijd om meer klusjes te doen heeft hij niet door zijn school, huiswerk en sport. Ik zou hem zo graag een goede en recente telefoon gunnen ! wellicht heeft hij via deze weg een keer een "gelukje".
Bij deze nomineer ik Gallery: oohh. Omdat ik hem al jaren ken en prima reviews schrijft
Ik nomineer mijn moeder. Omdat ze er altijd voor me is. En omdat haar mobieltje vorige maand stuk ging en zij niet het geld heeft om een nieuwe tekopen
Gewoon een spook
Ik nomineer mijn moeder. Haar dure Iphone 4s heeft het begeven en moet een nieuwe kopen omdat haar abonnement nog niet is afgelopen. Daarom loopt ze nu met een mindere telefoon rond. De moto X zou ideaal voor haar zijn, is ook wat groter dan de 4s zodat ze het scherm ook beter kan zien 
Naast dat ze er altijd is voor haar zoons en kleinkinderen, verdient zij deze telefoon.
Naast dat ze er altijd is voor haar zoons en kleinkinderen, verdient zij deze telefoon.
Ik wil mijn beste vriend nomineren. Hij is op dit moment in Thailand en zijn telefoon is gestolen.
Hij heeft voor zover ik weet geen tweakers account.
Hij heeft voor zover ik weet geen tweakers account.
[ Voor 21% gewijzigd door aicaramba op 02-12-2014 09:10 ]
Ik nomineer m'n moeder
.
Begin dit jaar is m'n vader overleden nadat eind zomer 2013 een tumor in z'n slokdarm was geconstateerd. M'n moeder heeft in die periode alleen maar naast zijn bed in het ziekenhuis doorgebracht. Als wij zelf niet naar het ziekenhuis konden komen, hield m'n moeder contact met ons middels haar Galaxy S Plus. Telkens had ze het erover dat als ze tijd had graag een ander, nieuwer, wat groter toestel zou willen kopen want berichtjes tikken op het kleine schermpje ging haar toch erg lastig af. Maar helaas, die tijd kwam er niet. Nadat m'n vader in januari was overleden kwam ze er financieel bijzonder slecht voor te staan waardoor ze het nu nog altijd met d'r Galaxy S Plus moet doen. Ik heb het zelf ook niet bijzonder breed, anders had ik haar wel een mooi toestel cadeau gedaan.
Ook omdat m'n moeder altijd voor ons klaar staat als we oppas nodig hebben voor onze kinderen of om welke andere reden dan ook haar hulp nodig hebben, verdient ze het absoluut.
Toeval wil dat m'n vader op 15 december jarig zou zijn.
Mocht m'n moeder de Moto X dan winnen, heeft ze op deze voor haar moeilijk dag toch een bijzonder leuke opsteker.
Begin dit jaar is m'n vader overleden nadat eind zomer 2013 een tumor in z'n slokdarm was geconstateerd. M'n moeder heeft in die periode alleen maar naast zijn bed in het ziekenhuis doorgebracht. Als wij zelf niet naar het ziekenhuis konden komen, hield m'n moeder contact met ons middels haar Galaxy S Plus. Telkens had ze het erover dat als ze tijd had graag een ander, nieuwer, wat groter toestel zou willen kopen want berichtjes tikken op het kleine schermpje ging haar toch erg lastig af. Maar helaas, die tijd kwam er niet. Nadat m'n vader in januari was overleden kwam ze er financieel bijzonder slecht voor te staan waardoor ze het nu nog altijd met d'r Galaxy S Plus moet doen. Ik heb het zelf ook niet bijzonder breed, anders had ik haar wel een mooi toestel cadeau gedaan.
Ook omdat m'n moeder altijd voor ons klaar staat als we oppas nodig hebben voor onze kinderen of om welke andere reden dan ook haar hulp nodig hebben, verdient ze het absoluut.
Toeval wil dat m'n vader op 15 december jarig zou zijn.
Mocht m'n moeder de Moto X dan winnen, heeft ze op deze voor haar moeilijk dag toch een bijzonder leuke opsteker.
[ Voor 17% gewijzigd door dEATHfLOWEr op 02-12-2014 09:17 ]
https://www.avl.nl/
Mijn vrouw zit elke dag weer te schelden op haar telefoon. Ze verwijdt mij, als techneut, dagelijks dat het ie niet goed doet, ik word er gek van.
Het zou toch geweldig zijn als ze een nieuwe telefoon zou winnen, dan ben ik eindelijk van dat gezeur af.
Dus ik hoop dat jullie mij van het gezeur af willen helpen en Karin de Boer deze geweldige telefoon laten winnen. :-)
Het zou toch geweldig zijn als ze een nieuwe telefoon zou winnen, dan ben ik eindelijk van dat gezeur af.
Dus ik hoop dat jullie mij van het gezeur af willen helpen en Karin de Boer deze geweldige telefoon laten winnen. :-)
Ik nomineer mijn schoonmoeder. Ze staat altijd klaar voor mijn vrouw en mij en ons zoontje. Maar is vaak lastig bereikbaar omdat haar telefoon constant uitvalt (LG Optimus 2x) zonder dat ze het doorheeft. De LG is inmiddels 3e hands maar ze heeft geen geld om een nieuwe telefoon te kopen.
Ik nomineer mijn vader omdat deze mij geholpen heeft met het verbouwen van mijn huis en dat ik het zonder hem niet had gered zonder voor mijn verhuisdatum. Hij heeft nog een oude iphone 3gs die niet meer te gebruiken is.
Ik nomineer mijn vriendin Marloes. Na teveel biertjes op te hebben is ze achterop mijn fiets gesprongen, waarna we samen achterover gingen, haar landig was naast op haar hoofd, ook op haar tas, en telefoon. Het resultaat volgens de man van de Hi winkel 'is hier een vrachtwagen overheen gereden' waarna ik opmerkte dat ze er bovenop gevallen is
Ik wil het graag goedmaken
Ik wil het graag goedmaken
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Ik nomineer mijn moeder. Ze heeft op dit moment een iPhone 3GS en ik heb flinke medelijden met haar hierdoor. Mijn moeder krijgt altijd alle afdankertjes van de rest van de familie en ze verdient nu een keer een echt nieuwe telefoon!
Verwijderd
Bij deze nomineer ik mijn moeder. Haar 3GS is helaas vast gelopen en ik krijg hem niet meer werkend.
zou dus een leuk cadeau zijn om haar dan een nieuwe fatsoenlijke smartphone te geven die weer mee kan met de tijd.
Ik nomineer een vriend van mij die op dit moment op reis is in Zuid-Amerika. Hij heeft alleen maar een enorm oude Samsung waarbij het 3 minuten duurt om Google Maps op te starten. Reizen is al duur genoeg en zo'n telefoon zou dan erg handig zijn voor bijvoorbeeld foto's en de routeplanner. Of om af en toe een muziek je te luisteren of een ebook te lezen. Als je dat allemaal los mee moet zeulen kost dat weer extra gewicht in de bagage. Hij heeft voor mij een kamer hier geregeld, dus dan zou dit wel leuk zijn als bedankje.
PS. Don't worry over de verzendkosten, die kan ik gewoon betalen hoor.
UPDATE: zie: i7x in "[ADV] Ik Ben, jij Bent"
PS. Don't worry over de verzendkosten, die kan ik gewoon betalen hoor.
UPDATE: zie: i7x in "[ADV] Ik Ben, jij Bent"
[ Voor 12% gewijzigd door i7x op 04-12-2014 21:14 ]
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
Ik nomineer (zoals de zoveelste) mijn moeder. Omdat ze nog een Galaxy S1 heeft die het langzaam begint te begeven. En ze wilt maar 100 euro aan een nieuwe uitgeven, en die zullen wel zo laggy als wat zijn. Tevens wilt ze graag meedoen met de selfy revolutie (waardoor de door mij voorgestelde Moto E afvalt).
Verwijderd
Ik nomineer mijn dochter omdat ik voor haar kaartjes voor One DIrection bij RTL Late Night wilde winnen met deze inzending maar helaas is dat niet gelukt. Ik heb haar toen maar een Galaxy Ace gegeven maar die telefoon heeft zo verschrikkelijk weinig geheugen dat de Facebook app er niet op werkt en de honderden whatsapp berichtjes per dag af en toe de telefoon totaal ontoegankelijk maken. Dramatisch voor een tiener natuurlijk, zo'n telefoon waar je niets mee kan omdat er zo weinig geheugen in zit. En toen ging One Direction ook nog eens niet door..... Ik zoek dus iets goedkoops waar ik haar heel erg blij mee kan maken.... goh....tweakers .actie.... idee!
Ik nomineer mijn vriend Ciro. Aangezien hij nog steeds een Nokia uit het stenen tijdperk gebruikt, en hij daardoor meerdere malen belangrijke studie mails gemist heeft! Verder zorgde hij ervoor dat ik een goed stel extra studievrienden heb opgedaan, dit heeft als gevolg gehad dat ik met een bijzonder prettig gevoel naar Delft af reis!
Verwijderd
Ik nomineer bij deze mijn vriendin. Ze heeft mij door de moeilijke afgelopen anderhalf jaar geholpen, en loopt nog steeds met een Samsung Ace waar je net tetris op kunt spelen. Met jullie hulp wil ik haar graag bedanken.
Ik nomineer mijn vrouw.
Na een zware zwangerschap waar ze de helft van de tijd op bed moest blijven, en ondertussen ook nog voor de 2 andere kinderen waarvan er een PDD-NOS heeft moest zorgen heeft ze dat wel verdient.
Nu ook nog steeds geen nachten doorslapen vanwege de kleinste, en dat allemaal zonder uberhaupt een smartphone. Met een leather black voor de feestdagen kan er weer een lach op haar gezicht getoverd worden.
Na een zware zwangerschap waar ze de helft van de tijd op bed moest blijven, en ondertussen ook nog voor de 2 andere kinderen waarvan er een PDD-NOS heeft moest zorgen heeft ze dat wel verdient.
Nu ook nog steeds geen nachten doorslapen vanwege de kleinste, en dat allemaal zonder uberhaupt een smartphone. Met een leather black voor de feestdagen kan er weer een lach op haar gezicht getoverd worden.
Ik nomineer Paxlie omdat het fijn zou zijnals hij na 3 jaar een telefoon heeft die wel werkt
Ik nomineer user Foritain, lees altijd met veel plezier z'n reviews!
Graag wil ik mijn beste vriendin (Anna) nomineren. Het zit niet mee, eerst een uitgestelde verbouwing waardoor de kouder winter overleeft moet worden met slechts een gaskachel. Kort daarna valt haar oude telefoon uit haar tas en barst de glasplaat op de achterkant in twee.
Zelf zal ze nooit over gaan tot de aanschaf van een nieuwe telefoon omdat een nieuwe telefoon volgens haar belachelijk duur is. Om deze redenen lijkt het me leuk haar deze december maand eens te verassen met een mooi nieuw toestel.
Uiteraard leg ik zelf een hoesje bij zodat het als het goed is niet meer gebeurd dat de telefoon barst.
Heel veel succes aan alle deelnemers. Ik zie hele leuke berichten terug komen, leuk om te zien dat de Tweakers ook massaal reageren als er voor anderen wat te winnen is :-)!
Zelf zal ze nooit over gaan tot de aanschaf van een nieuwe telefoon omdat een nieuwe telefoon volgens haar belachelijk duur is. Om deze redenen lijkt het me leuk haar deze december maand eens te verassen met een mooi nieuw toestel.
Uiteraard leg ik zelf een hoesje bij zodat het als het goed is niet meer gebeurd dat de telefoon barst.
Heel veel succes aan alle deelnemers. Ik zie hele leuke berichten terug komen, leuk om te zien dat de Tweakers ook massaal reageren als er voor anderen wat te winnen is :-)!
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Ik nomineer mijn vriendin.
Door haar BEN ik altijd druk in de weer met mijn eigen telefoon. Niet via whatsapp, maar dan BEN ik aan het sms'en. Op haar oude telefoon kan ze niet anders dan dat. Hoog tijd voor een nieuwe dus! Ik weet zeker dat ze heel blij en dankbaar zal zijn, en ik ook.
BEN ik blij, BEN jij blij.
Door haar BEN ik altijd druk in de weer met mijn eigen telefoon. Niet via whatsapp, maar dan BEN ik aan het sms'en. Op haar oude telefoon kan ze niet anders dan dat. Hoog tijd voor een nieuwe dus! Ik weet zeker dat ze heel blij en dankbaar zal zijn, en ik ook.
BEN ik blij, BEN jij blij.
Nominatie voor mijn gamenerd-vriendin 
Ik ga hier niet helemaal in op privé details, maar door een zenuw aandoening thuis zitten is geen pretje, en al helemaal geen vetpot. Dus ze mag van mij wel een financiële meevaller krijgen.
Ze loopt nu rond met mijn oude telefoon, een steeds verder falende HTC One X, met accuproblemen, scherm dat niet goed is, en nu is ook al de camera overleden.
Sociale contacten onderhouden gaat op deze manier steeds moeilijker.
Dus de telefoon is erg welkom!
Ik ga hier niet helemaal in op privé details, maar door een zenuw aandoening thuis zitten is geen pretje, en al helemaal geen vetpot. Dus ze mag van mij wel een financiële meevaller krijgen.
Ze loopt nu rond met mijn oude telefoon, een steeds verder falende HTC One X, met accuproblemen, scherm dat niet goed is, en nu is ook al de camera overleden.
Sociale contacten onderhouden gaat op deze manier steeds moeilijker.
Dus de telefoon is erg welkom!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Omdat ze een moeilijke periode achter de rug heeft mede door mij helaas. Ze heeft het nu heel druk met school en stage en dus bijna geen tijd om leuke dingen te doen, ik vind dus dat ze wel een extraatje kan gebruiken.
Omdat ze een moeilijke periode achter de rug heeft mede door mij helaas. Ze heeft het nu heel druk met school en stage en dus bijna geen tijd om leuke dingen te doen, ik vind dus dat ze wel een extraatje kan gebruiken.
Ik nomineer mijn maatje Erik. Hij is vaak druk met z'n studie en heeft eigenlijk weinig tijd om met z'n vrienden gezellig te 'chillen'. Maar als we gaan chillen zit hij altijd te vloeken op z'n huidige Nexus 5 dat de batterij weer bijna leeg is.
Aangezien hij, net als ik, een Google fan"boy" is. Vindt ik deze prijs wel goed bij hem passen, en hij verdient hem gewoon, hij verdient een betere accu, een betere telefoon!
Aangezien hij, net als ik, een Google fan"boy" is. Vindt ik deze prijs wel goed bij hem passen, en hij verdient hem gewoon, hij verdient een betere accu, een betere telefoon!
Ik nomineer mijn "kleine" broertje die net als ik op die leeftijd, gek is op telefoons.
Hierbij nomineer ik mijn vrouw, ze krijgt al tijden mijn afdankertjes en het wordt hoog tijd voor een mooie nieuwe telefoon.
Ik draag mijn moeder voor (lekker duf) omdat ze t echt verdient. Ze heeft door een moeilijke financiële situatie al jaren een telefoontje die zo ongeveer overleden is. Daar bovenop komt dat haar vriend dodelijk ziek ligt in in het ziekenhuis met nog enkele maanden. Als er iets is met zijn gezondheid kan ze anderen nauwelijks bereiken aangezien haar telefoon het telkens niet doet. Hierbij gun ik haar een telefoon zodat ze een oppepper krijgt in deze moeilijke tijden.
En de reden dat ik haar nog geen nieuwe telefoon kan geven is omdat ik voor mijn studie tot mijn nek in de schulden zit en wat ik uitgeef, allemaal voor de studie is.
En de reden dat ik haar nog geen nieuwe telefoon kan geven is omdat ik voor mijn studie tot mijn nek in de schulden zit en wat ik uitgeef, allemaal voor de studie is.
[ Voor 15% gewijzigd door TechHunter op 02-12-2014 09:22 ]
Laat ik ook is meedoen; ik nomineer: Hetepanda
Ik wil graag mijn broertje nomineren die al meer dan twee jaar rond loopt met mijn oude custom geflashte
Alcatel OT-991D.
Mijn broertje heeft een zware periode achter de rug en kan wel eens wat geluk gebruiken. Al bijna 3 jaar woont hij op een kamertje bij mij in huis sinds onze stiefvader het huis is uitgezet en mijn broertje dus op straat kwam te staan. Het huis werd destijds geruimd (stiefvader had huur achterstand), hier konden wij helaas niets meer aan doen waardoor ik mijn broertje in huis heb genomen en het contact met onze stiefvader heb verbroken (mede om andere dingen).
Langzaam krabbelt mijn broertje weer terug, maar omdat hij destijds alles is kwijt geraakt heeft hij van mij tijdelijk een Alcatel OT-991D gekregen, dat tijdelijk is nu al 2 jaar ergeren aan een single core Android telefoon, dus hoop ik dat hij ook eens volop kan genieten van een goed Android toestel.
Alcatel OT-991D.
Mijn broertje heeft een zware periode achter de rug en kan wel eens wat geluk gebruiken. Al bijna 3 jaar woont hij op een kamertje bij mij in huis sinds onze stiefvader het huis is uitgezet en mijn broertje dus op straat kwam te staan. Het huis werd destijds geruimd (stiefvader had huur achterstand), hier konden wij helaas niets meer aan doen waardoor ik mijn broertje in huis heb genomen en het contact met onze stiefvader heb verbroken (mede om andere dingen).
Langzaam krabbelt mijn broertje weer terug, maar omdat hij destijds alles is kwijt geraakt heeft hij van mij tijdelijk een Alcatel OT-991D gekregen, dat tijdelijk is nu al 2 jaar ergeren aan een single core Android telefoon, dus hoop ik dat hij ook eens volop kan genieten van een goed Android toestel.
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Ik nomineer mijn schoonzusje Margot. Ze heeft nu een LG met gebroken scherm, die ze een paar maanden geleden al voor bijna nieuwprijs had repareren om dezelfde reden. Er lullig omdat ze wel beschermhoesje had maar het alsnog inpocket gebeurde. Ik heb zelf een Moto G, ook nog een Defy gehad dus weet dat Motorola wel kwaliteit maakt
Haar Sony loopt de laatste tijd veel vast en ik heb haar nog niets gegeven voor haar verjaardag XD.
Haar Sony loopt de laatste tijd veel vast en ik heb haar nog niets gegeven voor haar verjaardag XD.
Ik nomineer mijn lieve vriendin (Dionne), met de rede dat zij vanaf het begin af aan al veel problemen heeft met haar Sony Xperia P(die ze op aanraden van mij notenbenen nog wel heeft gekocht:/ ). Tevens kan ze het toestel niet terug sturen omdat het bedrijf zegt dat het haar eigen schuld is. Dus loopt ze nu al een jaar met een toestel wat vaak problemen heeft en omdat ze nog altijd een student is , kan ze niet zomaar even een nieuwe telefoon kopen. Dus als jullie deze post kiezen voor te winnen zou dat een heeeeeel mooi begin zijn voor 2015 natuurlijk!
Graag wil ik via deze weg mijn lieve "zwangere" vrouw Natascha nomineren.
Drie weken heeft ze ongelukkig haar telefoon laten vallen, waardoor ze nu met een gebarste beeldscherm (inclusief plakband) de baby-forums aan het bekijken is.
Drie weken heeft ze ongelukkig haar telefoon laten vallen, waardoor ze nu met een gebarste beeldscherm (inclusief plakband) de baby-forums aan het bekijken is.

Ik nomineer m'n moeder.
Ze heeft dan wel een Ben Ouderwets Sim Only maar die pricewatch: Nokia 6300 Zilver kan ondertussen toch echt niet meer en ze wil zelf eigenlijk ook wel Ben modern worden.
Bij deze nomineer ik mijn vriendin Sophia. Door een ongeluk (gelukkig met de telefoon, niet met haar) is haar iPhone recent stukgegaan, en zoals iedereen weet zijn die dingen niet te repareren. Ik heb haar mijn oude telefoon (een Samsung) gegeven, maar die lijkt het nu door ouderdom ook te gaan begeven... Stom toeval, maar daar koop je geen nieuwe telefoon voor. Dus ik vind dat ze nu eindelijk wel een fatsoenlijke telefoon verdient!
Ik wil graag mijn vader nomineren. Hij gaat binnenkort met pensioen. Om te voorkomen dat hij in een sociaal isolement raakt is deze telefoon de ideale oplossing. Kan hij met zijn collega's toch nog contact houden.
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Ik wil graag mijn vriendin nomineren. Hoort aan, hoort aan:
*dromerig fade away muziekje*
3,5 jaar geleden, toen ik mijn vriendin, Nicole, leerde kennen werkte zij achter de bar bij ons sportcafé. Ik kwam er altijd, als super stoere gozer dat ik ben (ahum), langs na het sporten en met haar prachtige lach had ze me meteen helemaal ingepakt. Zij had destijds een Samsung Galaxy Gio/Mini. Voor de wat minder technische Tweakers onder ons; dit is echt een vreselijk ding. Van de eerste generatie budgetphones ook nog dus met een 0,01 Ghz processor en 2 mb intern geheugen... zo voelde het althans en mijn handen jeukten elke keer als ze het onding tevoorschijn haalde. Zij had er minder moeite mee, al merkte ik soms dat ze het stiekem toch vervelend vond.
Zij was nog laatste jaars student, uitwonend en had niet veel geld/interesse voor gadgets. Ik daarentegen; net een baan en was telefoons al beu als webpaginas of apps langer doen over opstarten dan 1 seconde. Ik had net (alweer) een nieuwe telefoon gekocht en zij dus kreeg telkens mijn oude.
Dit was eerst mijn Samsung Galaxy S, daarna mijn Xperia S. Het was toen dat ik telefoons uit China in de smiezen kreeg. Leuke telefoons met fijne specs voor weinig. Ik had haar dit aangepraat, tweakers forum op geholpen om eens te lezen over die dingen en ze was redelijk overtuigd.
Helaas ging dit niet helemaal zoals geplanned. Het Chineesje waar ik haar aan had geholpen, en waar ik haar eigenlijk van had overtuigd dat het waard was om eens een telefoon met wat dikkere specs te kopen i.p.v. een budgetphone, was juist verkeerd gegaan. Het ding valt nu constant uit en ze is daardoor grote delen van de dag onbereikbaar. Door de huidige economische situatie is het nog steeds lastig een baan te vinden (zelfs met haar inmiddels behaalde HBO diploma) en heeft ze dus wederom geen geld voor dure gadgets. Ze vind het nu dus achteraf helemaal zonde geld. Ik hoop dat jullie, Ben, mijn vriendin kunnen overtuigen met deze Moto X en haar weer enthousiast kunnen maken met high-end smartphones!
Als klap op de vuurpijl: sinds ik Nicole ken heeft zij ook al een abonnement bij Ben lopen (Ben, jullie mogen het checken, ik stuur jullie graag haar volledige naam + nodige gegevens). Ze overtuigde mij steeds dat het de moeite waard was en ik niet bij de duurdere "groene" concurrent moest blijven hangen (ik noem geen namen) maar ik was eigenwijs.
Ik denk dat dit allemaal heel mooi opsomt waarom mijn vriendin het meest van iedereen zo'n gave, nieuwe smartphone verdient tijdens de feestdagen! Ik zal hem zelf ook niet inpikken want ik ben zeer tevreden met mijn gloednieuwe OneplusOne. Ik heb haar niet eens verteld dat ik dit verhaal op Tweakers heb gezet, dus het zal als een volledige verrassing komen! Alsjeblieft Ben, Pimp her Phone!
Groetjes,
Jouel
*dromerig fade away muziekje*
3,5 jaar geleden, toen ik mijn vriendin, Nicole, leerde kennen werkte zij achter de bar bij ons sportcafé. Ik kwam er altijd, als super stoere gozer dat ik ben (ahum), langs na het sporten en met haar prachtige lach had ze me meteen helemaal ingepakt. Zij had destijds een Samsung Galaxy Gio/Mini. Voor de wat minder technische Tweakers onder ons; dit is echt een vreselijk ding. Van de eerste generatie budgetphones ook nog dus met een 0,01 Ghz processor en 2 mb intern geheugen... zo voelde het althans en mijn handen jeukten elke keer als ze het onding tevoorschijn haalde. Zij had er minder moeite mee, al merkte ik soms dat ze het stiekem toch vervelend vond.
Zij was nog laatste jaars student, uitwonend en had niet veel geld/interesse voor gadgets. Ik daarentegen; net een baan en was telefoons al beu als webpaginas of apps langer doen over opstarten dan 1 seconde. Ik had net (alweer) een nieuwe telefoon gekocht en zij dus kreeg telkens mijn oude.
Dit was eerst mijn Samsung Galaxy S, daarna mijn Xperia S. Het was toen dat ik telefoons uit China in de smiezen kreeg. Leuke telefoons met fijne specs voor weinig. Ik had haar dit aangepraat, tweakers forum op geholpen om eens te lezen over die dingen en ze was redelijk overtuigd.
Helaas ging dit niet helemaal zoals geplanned. Het Chineesje waar ik haar aan had geholpen, en waar ik haar eigenlijk van had overtuigd dat het waard was om eens een telefoon met wat dikkere specs te kopen i.p.v. een budgetphone, was juist verkeerd gegaan. Het ding valt nu constant uit en ze is daardoor grote delen van de dag onbereikbaar. Door de huidige economische situatie is het nog steeds lastig een baan te vinden (zelfs met haar inmiddels behaalde HBO diploma) en heeft ze dus wederom geen geld voor dure gadgets. Ze vind het nu dus achteraf helemaal zonde geld. Ik hoop dat jullie, Ben, mijn vriendin kunnen overtuigen met deze Moto X en haar weer enthousiast kunnen maken met high-end smartphones!
Als klap op de vuurpijl: sinds ik Nicole ken heeft zij ook al een abonnement bij Ben lopen (Ben, jullie mogen het checken, ik stuur jullie graag haar volledige naam + nodige gegevens). Ze overtuigde mij steeds dat het de moeite waard was en ik niet bij de duurdere "groene" concurrent moest blijven hangen (ik noem geen namen) maar ik was eigenwijs.
Ik denk dat dit allemaal heel mooi opsomt waarom mijn vriendin het meest van iedereen zo'n gave, nieuwe smartphone verdient tijdens de feestdagen! Ik zal hem zelf ook niet inpikken want ik ben zeer tevreden met mijn gloednieuwe OneplusOne. Ik heb haar niet eens verteld dat ik dit verhaal op Tweakers heb gezet, dus het zal als een volledige verrassing komen! Alsjeblieft Ben, Pimp her Phone!
Groetjes,
Jouel
Bij deze nomineer ik m'n moeder, heeft op dit moment nog een iphone 3gs en wil al tijden een nieuwe telefoon. Telefoon doet het nog wel ok, maar de wifi antenne heeft blijkbaar een opdonder gekregen en daardoor moet ze altijd maximaal 3 meter vanaf de router gaan staan om wifi ontvangst te hebben. Bovendien is ze iOS een beetje zat en wil ze weer terug naar android.
Ik nomineer mijn moeder,
Ze is de beste die er er is, geen dag wil ik zonder haar.
Helaas heeft ze nog steeds geen mobile telefoon.
Bellen kan alleen als ze thuis is.
De feestdagen zien er mooier uit als ik haar overal kan bellen/spreken.
Let it be Chrismas 2014.... Ben altijd bereikbaar, ik kan niet zonder je!
Ze is de beste die er er is, geen dag wil ik zonder haar.
Helaas heeft ze nog steeds geen mobile telefoon.
Bellen kan alleen als ze thuis is.
De feestdagen zien er mooier uit als ik haar overal kan bellen/spreken.
Let it be Chrismas 2014.... Ben altijd bereikbaar, ik kan niet zonder je!
Ik nomineer mijn vriendin Nancy.
Na het overlijden van haar zus in 2012 in een Italiaanse kliniek hebben wij de zorg op ons genomen van het nichtje van mijn vriendin ofwel de dochter van mijn schoonzus. Hierdoor kunnen we geen uitspattingen doen met gave fancy phones als deze. Ik wil haar hiermee toch kunnen verwennen rond de komende feestdagen.
Na het overlijden van haar zus in 2012 in een Italiaanse kliniek hebben wij de zorg op ons genomen van het nichtje van mijn vriendin ofwel de dochter van mijn schoonzus. Hierdoor kunnen we geen uitspattingen doen met gave fancy phones als deze. Ik wil haar hiermee toch kunnen verwennen rond de komende feestdagen.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Ik nomineer Stefan. Hij kan dit zeker gebruiken als opleukertje rond deze moeilijke tijden voor hem. Hij is gedeeltelijk blind geraakt en kan langzaam aan weer steeds meer zien. Met deze mobiel kan hij mooi de text to speech functie gebruiken!
Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow
Ik nomineer mijn vriendin, die nog met een manke xperia z met kuren rondloopt.
Ze maakt nu lange dagen met haar stage in het ziekenhuis, vroeg van huis weg en pas laat weer thuis.
In de trein zich ergeren aan haar telefoon wie weer uitvalt of kuren heeft met het internet, dat mag haar wel ontnomen worden zodat ze die ergernis niet meer heeft.
Ze maakt nu lange dagen met haar stage in het ziekenhuis, vroeg van huis weg en pas laat weer thuis.
In de trein zich ergeren aan haar telefoon wie weer uitvalt of kuren heeft met het internet, dat mag haar wel ontnomen worden zodat ze die ergernis niet meer heeft.
Ik nomineer: anand2001. Ik gun het hem omdat hij al best veel doet en toch nog altijd een goede vriend is geweest! Hij bouwt een pc alleen hij komt niet aan het geld... en hij heeft een slechte telefoon. Daarom gun ik het hem van harte!
Ik wil graag mijn broer aphax nomineren voor deze actie. Hij is mijn broer en wij zijn beide die-hard Tweakers sinds 1998. Wij werken beide in een (klein) familie bedrijf waar hij werkzaam is als webdesigner en ik als 3D graphics artist. In februari ga ik ons familie bedrijf verlaten voor een baan bij de TU Eindhoven, dit lijkt mij een grappige en toepasselijke verassing voor het afscheid!

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Ik nomineer mijn vriendin, de enige telefoon die ze ooit heeft gehad is een oude iPhone die ze gevonden heeft waar ze de eigenaar niet meer van kon vinden
Ik nomineer mijn collega.
Iphone 6 a 799 euro en een betegelde vloer gaan niet goed samen. Vooral zuur als je hem pas twee weken hebt
Iphone 6 a 799 euro en een betegelde vloer gaan niet goed samen. Vooral zuur als je hem pas twee weken hebt

Ik nomineer mijn huisgenootje.
Ze loopt al tijden rond met haar oude Samsung ZV40 omdat haar Galaxy S advance zoveel gebreken vertoont dat hij niet meer functioneel is. Ze is binnekort jarig en een nieuwe telefoon zou ze zeer op prijs stellen.
Ze loopt al tijden rond met haar oude Samsung ZV40 omdat haar Galaxy S advance zoveel gebreken vertoont dat hij niet meer functioneel is. Ze is binnekort jarig en een nieuwe telefoon zou ze zeer op prijs stellen.
Ik nomineer mijn broertje die nu een dumbphone moet gebruiken omdat z'n Chinaphone gebrickt is.
Volgens mij een terechte nominatie voor Alcyone.SuperTweaker en ik hoop het beste voor hem!!
Ik zou graag willen dat mijn vader deze telefoon krijgt. Momenteel doet hij alles met een oude acer liqiud die constant aangeeft dat zijn geheugen aan het vol raken is. Hij is constant aan het schelden op de telefoon maar wil ook geen nieuwe nemen omdat hij deze nog niet zo lang heeft, vind hij zelf (3 jaar). Verder raakt de accu van dat oude ding contant leeg waardoor hij onderweg vaak niet te bereiken is. Een wat grotere, nieuwe telefoon, zou dit probleem helemaal oplossen, maar ik krijg hem zelf nog niet zover om te gaan kijken naar iets. Verder zou mijn moeder (die nog geen smartphone heeft) deze oude acer, dan als wordfeud telefoon kunnen gebruiken.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Dit topic is gesloten.