Error 304: Please hit any user to continue.
Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough
In the window.
Mijn vrouw is een alles kunner; zorgen voor 3 kinderen als full time moeder, moeten leven met mij (
Maar afgezien van dat heeft ze gewoon een hart onder de riem nodig. Ze heeft een burn out door alles wat er gaande is in ons gezin: dochter met autisme, geen familie om op terug te vallen behalve mijzelf, self esteem issues en nooit eens wat voor jezelf kunnen hebben omdat alles naar de kinderen gaat. Dan ook nog eens dat haar vrienden het allemaal laten afweten omdat we het nu eenmaal druk hebben met het gezin en je zit zo in de put dat je er maar moeilijk uit kan komen.
Daarom zou ik haar graag blij willen maken met een mooie nieuwe telefoon. En zeg nou zelf: je wilt toch alles doen om van iOS af te komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 02-12-2014 09:28 ]
Dat verhaal dat schoonmoeders vreselijk zijn, is een leugen! We kunnen altijd op haar rekenen. En ze staat altijd klaar om op onze kinderen te passen. En als ze dat doet, dan stuurt ze ons altijd leuke foto's over de whatsapp. Op die manier zijn we toch een beetje bij onze kinderen, terwijl we aan het werk zijn.
Helaas is haar HTC Wildfire op sterven na dood. En een nieuwe zit er voorlopig niet in. En als wij haar een nieuw toestel geven, voelt ze zich bezwaard. Dat vindt ze veels te duur en dus zal ze er weinig plezier aan beleven. Maar een nieuwe Moto X winnen, dat zou een fantastische verrassing zijn!
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een leuke actie, veel beter dan al die drank/icebuckets nominaties!
We hebben nu 7 jaar een relatie, maar zijn pas 2 jaar echt samen omdat ze pas 2 jaar in Nederland woont.
Afgelopen jaar is ze haar eigen bedrijfje begonnen (Ze is kunstenares) met de ups en downs die daar bij horen. Onze hobbies & werkzaamheden verschillen dan ook enorm, maar ze waardeert mijn getweak altijd wel en daar ben ik haar dan ook dankbaar voor. Ik voel wel dat ik wat meer voor haar had kunnen doen het afgelopen jaar bij het starten van haar bedrijfje, om dat goed te maken gun ik haar graag een nieuwe Moto X (ook haar oude, gebarsten iPhone 4 kan echt niet meer
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik hoop dat ik met dit toestel ze kan laten zien dat het allemaal wel goed kan
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ad heeft nog steeds geen smartphone en mist nu helaas alle leuke berichtjes via Whatsapp. Bij voorbeeld de leuke foto's van mijn zoon die vorige week is geboren

Of de hei-installatie die tijdens de kraamweek in onze achterkant staat te bonken.
Wind, Waves and Snow
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Ze gaat namelijk voor een aantal maanden vrijwilligerswerk doen in Costa Rica en ik zou het fijn vinden als we gedurende deze periode contact kunnen onderhouden zonder dat haar huidige telefoon dienst weigert. Momenteel is het nog maar de vraag of haar telefoon het doet en hier moet verandering in komen!
We zijn iets meer dan een jaar samen en gaan rond februari waarschijnlijk samenwonen in Duitsland. Ze is een duitse dus vandaar.
Ze heeft nog steeds een oude Nokia Xpressmusic en die is echt aan het overlijden. Whatsapp werkt niet meer, batterij houd het nog geen 4 uur uit en touchscreen crasht. Als ik een nieuwe telefoon krijg in Mei 2015 mag zij mijn HTC One (M7) hebben maar het is natuurlijk veel leuker om haar een nieuw toestel te kunnen geven
Zijn 'oude' Oneplus is nu al een paar maanden niet meer functioneel, en een nieuwe telefoon laat nu toch echt te lang op zich wachten. Momenteel moet hij het doen met een half defecte iPhone 5 (accuproblemen/defecte knoppen).
Tijd dus dat hij weer eens een goed functionerende telefoon onder de vingers krijgt!
Verwijderd
Verwijderd
omdat zij altijd voor iedereen klaarstaat ondanks het zware jaar dat ze gehad heeft.
Ze gunt zichzelf geen nieuwe telefoon, ondanks dat die echt aan vervanging toe is, maar geeft mijn vriendin zonder er over te hoeven denken een nieuwe iPad toen die van haar gestolen was.
Hij heeft al bijna 2 weken zijn arm in het gips, maar nu blijkt dat zijn ellepijp gebroken is en dus alsnog geopereerd moet worden.
Hij woont alleen dus is zeer onthand bij al zijn werkzaamheden. Hij kan ook niet of moeilijk op zijn werk komen, omdat hij alleen een fiets heeft en dat gaat moeilijk met één hand.
Daarnaast is het ook nog zijn rechterarm (hij is rechtshandig). Zelfs naar de wc gaan of douchen zijn nu al een probleem.
Ik hoop dat hij voor het presentje in aanmerking komt.
Dit omdat hij een supercollega is. De kerstdagen komen er weer aan en hij kan wel een nieuwe telefoon gebruiken. Dan kan de oude Nexus naar zijn zoontje
De voorkeur gaat natuurlijk uit naar het houtmotief. Geeft een fijne en gezellige kerstsfeer.

En van een One X naar een Moto X....kom op dat is toch perfect?
[ Voor 29% gewijzigd door westergas op 02-12-2014 09:38 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
ik vindt dat hij een nieuwe Moto X verdient omdat zijn S2 echt aan het einde is.
en hij geen budget heeft voor een nieuwe

Gewoon omdat ze er altijd voor mij is ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon! Ze heeft nog steeds een rare oude Samsung S3650W Corby waarvan de batterij het een halve dag uithoud.
Het zou leuk zijn om haar te kunnen verrassen met een leuke nieuwe telefoon!
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Ze heeft al altijd mijn 'afdankertjes' van smartphones gebruikt, en ze verdient nu wel eens een splinternieuw toestel (na een oude huawei gebruikt ze al een hele tijd m'n oude Sensation XE. De XE voor een X inwisselen kan haar alleen maar blij maken.
's avonds in de zetel krijg ik vaak de vraag: "Wat is daar nu allemaal zo interessant op Tweakers.net?" en met een Moto X kan ik haar eindelijk eens tonen hoe fantastisch Tweakers wel niet is!
Ik BEN er heilig van overtuigd dat ze het fantastisch zou vinden!
Verwijderd
Iemand die zo sterk is om met rechte rug uit een diep dal omhoog te komen gun ik een goed werkende foon!
Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>
Zij betekent heel veel voor mij en staat altijd klaar voor mij, maar ook voor anderen.
Haar huidige telefoon (Galaxy S2) is aan vervanging toe. Een Moto X is daar natuurlijk een perfecte kandidaat voor.
Op deze manier kan ik (en jullie) haar eens bedanken!
(ps ze heeft geen Tweakers account).
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Het zal zijn leven veranderen!
Verwijderd
Hij heeft nog nooit een mobieltje gehad, laat staan een smartphone terwijl wij hem dit steeds aanraden omdat hij ver reist met de scooter. Als hij problemen heeft kan niemand hem dan helpen.
Ik vind dat hij deze telefoon verdient omdat hij een goede vader is en hem al veel te lang vanalles word onthouden.
Met vriendelijke groeten,
Kevin
Als Tweaker ben ik voor haar op zoek gegaan voor een nieuwe telefoon en omdat bestellen in China mijn hobby is, moest ook deze telefoon uit China komen. De eerste (Jiayu G3) leefde maar kort, tijdens een fietstocht met onze dochter ging deze laatste ineens rechtsaf de sloot in en dook mijn vrouw er achter aan, met G3 in haar zak. Snel een nieuwe bestellen dus. Nou snel? De eerste bestelling bleek bij een corrupte leverancier en ik werd hier door Aliexpress voor gecompenseerd. De tweede bestelling leverde na 2 maanden nog geen telefoon op, ook deze bleek 'kwijt' te zijn geraakt. Net toen mijn (en met name mijn vrouws) vertrouwen weg was, kwam ik de DooGee DG310 tegen voor weinig. Na nog weer wat weken geduld kwam deze binnen en heeft ze haar telefoon. Nou zul je denken, eind goed al goed. Nou, mijn vrouw denkt daar helaas anders over want nog nooit heeft zij (en ik) een telefoon gezien met zo'n slechte camera erop. Kortom, experiment mislukt en er moet een telefoon komen met fatsoenlijke camera. En laat Ben deze nu net hier willen weggeven! Hoop dat het bovenstaande verhaal van de afgelopen 6 maanden telefoon ellende haar hiervoor kwalificeerd
Ik gun het in dit geval aan een persoon die een moeilijke tijd achter de rug heeft en daar langzaamaan uitkrabbeld. Wegens de privacy van deze Tweaker ga ik niet precies vertellen wat hier achter schuilt, maar financieel gezien lijkt het nu stabiel en een stuk beter te gaan. De kinderen staan bij hem en zijn vrouw voorop. Ik vermoed dat deze Tweaker, van het eerste uur (ingeschreven in 2000 en een Karma van 163.000), zijn HP iPAQ 514 Voice uit 2007!! niet zomaar af zal staan. Er moet dus een waardige opvolger komen om hem blij te maken. Bij deze nomineer ik PcDealer. Als ik iemand iets gun, dan is het mijn broer, mijn grote voorbeeld.
Mocht het niet met een telefoon lukken, dan hoop ik dat de Sint of de Kerstman hem kan helpen aan een nieuwe baan in de sales. Via zijn pagina kun je contact met hem opnemen
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Laatst zei ze tegen mij; "Ik Ben ik er helemaal klaar mee en wil voor de Kerst een nieuwe telefoon gaan kopen met je!"
Ik nomineer mijn vrouw dan ook voor een nieuwe telefoon die gewoon onder de Nederlandse garantie valt want ik heb mijn lesje wel geleerd!
Oftewel ik Ben een beetje egoistisch geweest en nu Ben ik voornemens om het helemaal goed te maken. Ik hoop dat ze binnenkort deze geweldige telefoon in haar hand kan hebBen!
[ Voor 31% gewijzigd door xces op 02-12-2014 09:44 ]
Ik nomineer Stefan ook. Ik ken hem niet, ik ken FlyingDutchMen niet, maar ervan uitgaande dat het verhaal klopt komt de telefoon bij Stefan heel goed terecht.FlyingDutchMen schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:22:
Ik nomineer Stefan. Hij kan dit zeker gebruiken als opleukertje rond deze moeilijke tijden voor hem. Hij is gedeeltelijk blind geraakt en kan langzaam aan weer steeds meer zien. Met deze mobiel kan hij mooi de text to speech functie gebruiken!
OT:
Al die tweakers die de hun vrouw/vriendin/schoonmoeder nomineren geloof ik niet. Die houden 'm zelf en geven hun oude telefoon als afdankertje door aan de betreffende vrouw/vriendin/schoonmoeder.
You can't be late until you show up
Korte tijd geleden reuma geconstateerd en een kleine Galaxy Ace werkt voor haar dus niet goed meer. Te klein en dus krampachtig vasthouden. Een Moto X zou haar in dit geval goed kunnen helpen en bied een mooie steun in de rug.
Iedere keer dat ik mijn Motorola razr HD tevoorschijn tover krijg ik de opmerking:
"goh ik wist niet dat Motorola nog telefoons maakte."
Het lijkt mij om die reden fantastisch dat hij in aanmerking komt voor zijn eigen Motorola.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ook na rooten en het verwijderen van allerlei bloatware was het nog niet voldoende. Dus ze moet zich nu behelpen met een afgedankte SII die niet meer goed oplaad. (maar wel de ruimte heeft die ze nodig heeft).
Ze doet het zeer goed op school dus dit zou een zeer goede beloning voor haar zijn.
Als 16 jarige zijnde heeft hij helaas geen geld voor een nieuwe telefoon en is nu zelden bereikbaar omdat de accu van de huidige telefoon behoorlijk brak is geworden. Geef deze jongen weer whatsapp etc!:)
[ Voor 51% gewijzigd door Choasmarkk op 02-12-2014 09:47 ]
Sinds april is ze weer zwanger. Een bewuste keus, maar psychisch en fysiek heel moeilijk. Het is een zwangerschap die vele onzekerheden en spanningen met zich mee brengt. In week 22 van de zwangerschap leek het er op dat hetzelfde weer ging gebeuren, maar door het aanbrengen van een pessarium is dat voorkomen. Al met al kun je spreken van een zeer zwaar jaar, met ups en downs en op dit moment loopt de spanning voor de bevalling wel op, maar er is ook ruimte voor opluchting nu we op ruim 33 weken zitten. M'n vriendin zit nu eigenlijk al ruim een jaar in de zwangerschappen...
Op dit moment zit ze nog met een oude HTC 8S die niet zo heel erg lekker meer werkt, weinig geheugen heeft. Nu ze bijna de hele dag thuis zit is het voor haar het contactmiddel met haar vriendinnen......
[ Voor 8% gewijzigd door McBoom op 02-12-2014 09:49 ]
The ramblings of an idiot
Ze heeft op dit moment nog een oude Samsung Note 1 (GTN700) en wilt graag weer een nieuwe 'grote' telefoon.
Ik vind dat ze het echt verdiend omdat we allebei een moeilijke periode doorgemaakt hebben en ze wel een mooi en praktisch cadeau kan gebruiken!
Haar toestel ging kapot na een half jaar en sindsdien moet ze het doen met een brak toestel.
In plaats van zelf een nieuw toestel te nemen wil ze genoeg nemen met mijn oude toestel en gunt ze mij een nieuwe! Sophie jij Bent de beste!
Verwijderd
+1NakedDutchy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:45:
MIsschien een ideetje om met zijn allen te stemmen wie het zou moeten winnen? Ik lees in 5 minuten tijd genoeg nominatie's die er 1 zouden moeten winnen.
You can't be late until you show up
Op dit moment loopt ze rond met mijn oude LG Optimus 2x welke zo traag is dat ik hem eerst niet eens mee durfde te geven.
Ik Ben Ben echt bijzonder dankbaar als we mijn LG met pensioen kunnen sturen :-)
Ze heeft het de laatste tijd erg moelijk thuis qua geld en familie! en ik vind dat ze wel eens weer blij mag zijn door middel van een nieuwe mobiel waar ze me lekker mee kan appen!
KingxHai
Ok, nog een keer. Ik nomineer mijn maat Bart omdat hij voor de zoveelste keer zijn S5 heeft laten vallen dat deze inmiddels is overleden. Dit heeft hij ook voor elkaar gekregen bij zijn oude HTC one x.
Eventueel alleen een hoesje opsturen naar hem is ook prima
[ Voor 12% gewijzigd door NakedDutchy op 02-12-2014 10:31 ]
Nog geen vier jaartjes getrouwd en heeft zij heel wat moeten doorstaan. Ze heeft letterlijk de dood in de ogen moeten kijken maar als een echte amazone vocht ze keihard terug. Een echte Bikkel!
Ooit voor haar een Samsung Note 2 aangeschaft omdat ze het echt een geweldige telefoon vindt. maar in de tussentijd heeft ze mij verwend met een crossfire setup, nieuwe Hardeschijven en een mechanische toetsenboord op komst!
Ik zou graag mijn vrouw willen verassen met een toestel wat niet uit de Samsung hoekt komt en laten zien juist hoe goed een ander merk kan zijn anders dan Samsung. En vooral omdat ze mijn partner is

Kom niet loondienst i.v.m. haar gezondheid!
En zij heeft ,volgens mij ,de goedkoopste telefoon die is gemaakt bij Nokia ,6jaar geleden:)
Zij wordt 65jaar............😂😂:)
Het heeft haar erg tegen gezeten, op alle fronten.
Heel veel ziek geweest, een hoop ellende gehad met haar huidige man.
Haar kat moest weg wegens allergie van een van de kinderen en ze mist hem vreselijk.
Ze heeft nog steeds geen smart phone omdat ze er geen geld voor heeft.
Haar gun ik deze moto x van harte!
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 09:55 ]
Omdat haar telefoon het steeds minder gaat doen, accu steeds sneller leeg en hij wordt steeds trager.
Ze heeft geen geld om een nieuwe te kopen, en dit is al een afdankertje van mij, inmiddels bijna 3 jaar oud.
Het wordt tijd dat ze een keer een hele nieuwe telefoon krijgt, ik hoop dat ze dit ook gegund wordt.
Wel is zij een van de weinigen die weet over welke telefoon het precies gaat want zij had de moto X 2014 al laten zien en vroeg of het een “goeie” was. Waarop ik antwoorde dat het momenteel de beste opvolger van is van de Galaxy Nexus die ze nu heeft.
Bij deze nomineer ik haar.
Op dit moment loopt ze nog te schelden op een HTC One S die ik voorzien heb van weer een nieuwe custom rom. Aangezien dat ding iedere dag voor ellende zorgt is het tijd voor een nieuwe
Genomineerde Venom1. Omdat hij na zijn HBO, een master gaat doen. En we weten allemaal hoe duur studeren is. Een nieuwe telefoon doet dan geen kwaad.
[ Voor 48% gewijzigd door staringgg op 02-12-2014 17:40 ]
Gewoon doen
Ik nomineer mijn vriendin - al altijd wou ze een smartphone met echte kwaliteiten, echter heeft ze zelf nooit één kunnen/willen kopen daar dat de toestellen altijd te duur uit komen. Zij verdiend het puur omdat ze ook eens een echte gadget mag hebben, zouden we eindelijk eens samen een spelletje kunnen spelen op onze eigen smartphone. Nu is het altijd vechten om die smartphone wie een spelletje spelen mag.
Graag tweakers, graag had ik gezien dat zij het won!
Alvast dank voor deze leuke actie!
Jerrix.
Dit topic is gesloten.