Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-08 11:14

Barryke

blauw

Ik gun [Verwijderde gebruiker] deze prijs van Ben, want hij is amper bereikbaar en kan een goeie agenda gebruiken. O-)

PS. stel hij wint en is niet bereikbaar haha.. ;w ..de ironnie.

Error 304: Please hit any user to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Bij deze nomineer ik: mindcre8r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreX
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-05 16:06

CreX

Princess Leia: @(-_-)@

Ik nomineer mijn vriendin, na een heel moeilijk jaar door onder andere complicaties bij de bevalling en de dood van haar vader verdiend ze wel een nieuwe telefoon.

Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. —Cale Yarborough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Ik wil mijn zus nomineren. Ze heeft momenteel mijn oude telefoon en is echt aan een nieuwe toe. Tevens is ze zwanger en dit zou echt een top cadeau zijn.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:17
Ik nomineer mijn broer Jasper die al jaren geen fatsoenljke telefoon heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 22:46

two

Hierbij nomineer ik :

Androiddomi

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vide
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-08 09:35
Ik nomineer mijn echtgenote, haar iPhone 3GS loopt toch op z'n laatste benen, en zeker nu ze thuis is met ons tweede, pasgeboren dochtertje is dat soms wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 04:22
Ik nomineer mijn vader. Hij heeft nog nooit een smartphone gehad, en gebruikt tot op vandaag nog een oude Nokia'tje waarvan de houdbaarheidsdatum al lang is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bij deze nomineer ik mijn vrouw:

Mijn vrouw is een alles kunner; zorgen voor 3 kinderen als full time moeder, moeten leven met mij ( :+ ) en moeten leven met een iPhone 4 die toch echt wel op zijn laatste benen staat. Mijn vrouw zit maar te pielen op dat kleine telefoontje van haar en het steekt toch wel erg af bij mijn Note 2.

Maar afgezien van dat heeft ze gewoon een hart onder de riem nodig. Ze heeft een burn out door alles wat er gaande is in ons gezin: dochter met autisme, geen familie om op terug te vallen behalve mijzelf, self esteem issues en nooit eens wat voor jezelf kunnen hebben omdat alles naar de kinderen gaat. Dan ook nog eens dat haar vrienden het allemaal laten afweten omdat we het nu eenmaal druk hebben met het gezin en je zit zo in de put dat je er maar moeilijk uit kan komen.

Daarom zou ik haar graag blij willen maken met een mooie nieuwe telefoon. En zeg nou zelf: je wilt toch alles doen om van iOS af te komen? :+ (en ze is dol op wit ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 02-12-2014 09:28 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leegethas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik nomineer mijn schoonmoeder.

Dat verhaal dat schoonmoeders vreselijk zijn, is een leugen! We kunnen altijd op haar rekenen. En ze staat altijd klaar om op onze kinderen te passen. En als ze dat doet, dan stuurt ze ons altijd leuke foto's over de whatsapp. Op die manier zijn we toch een beetje bij onze kinderen, terwijl we aan het werk zijn.

Helaas is haar HTC Wildfire op sterven na dood. En een nieuwe zit er voorlopig niet in. En als wij haar een nieuw toestel geven, voelt ze zich bezwaard. Dat vindt ze veels te duur en dus zal ze er weinig plezier aan beleven. Maar een nieuwe Moto X winnen, dat zou een fantastische verrassing zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dschoonman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 15:22
Ik nomineer graag mijn moeder omdat ze altijd enorm veel voor mijn broer en mij heeft gedaan en daarom wel eens een mooi cadeau verdient. Ze heeft nog geen smartphone en we zijn daar toevallig net naar op zoek, waarbij de voorkeur uitgaat naar een moto G, maar een X is helemaal mooi natuurlijk. Moeten we haar straks alleen nog leren appen 😯 gelukkig werkt het vrij intuïtief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:20

DJ

Bij deze nomineer ik mijn lieve vrouw en moeder van mijn drie kinderen Anja Deij-Provoost. Ze heeft een oude Samsung Galaxy S2 die bijna uit elkaar valt en klaagt dat de telefoon vaak uitvalt. De batterij is ver heen en de telefoon valt regelmatig stil / uit. Omdat ze drie kinderen heeft is het belangrijk dat ze bereikbaar is voor school en dergelijke. Een nieuwe telefoon zou een enorme uitkomst zijn ;-)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Ik wil bij deze mijn trouwma nomineren. Ze heeft een Chinees toestel maar die heeft elke keer maar weer kuren, en het ergste is dat ik hem aangeraden heb. Daarom verdiend ze wel een stuk betere telefoon dan wat ze nu heeft. En dan kan ze ook mooiere foto's maken van bloemstukken en delen met de familie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toimoi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik nomineer mijn vriendin, die op dit moment geen baan heeft, en vandaag uit het ziekenhuis is ontslagen. Ze zal nog een hele poos met pijn thuiszitten, en kan op het moment niet eten, dus ik geef haar graag wat afleiding voor als ik moet werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:22
Ik nomineer mijn vriendin. Op de een of andere manier heeft ze ALTIJD pech met mobiele telefoons. Vast lopen, uitvallen. Providers die andere prijzen hanteren dan in het contract staat. Een sim only @ BEN zoals ik heb, met een Moto X zou daar eindelijk verandering in aan moeten brengen.

Wat een leuke actie, veel beter dan al die drank/icebuckets nominaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eawert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik nomineer één van mijn vrienden, Lourens. Hij heeft als enige in onze vriendengroep nog geen smartphone. Zijn Nokia 3310 valt van ellende uit elkaar. Het wordt hoog tijd dat hij ook kan Whatsappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmndr_adama
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:44
Ik nomineer mijn vriendin Jesamine.

We hebben nu 7 jaar een relatie, maar zijn pas 2 jaar echt samen omdat ze pas 2 jaar in Nederland woont.
Afgelopen jaar is ze haar eigen bedrijfje begonnen (Ze is kunstenares) met de ups en downs die daar bij horen. Onze hobbies & werkzaamheden verschillen dan ook enorm, maar ze waardeert mijn getweak altijd wel en daar ben ik haar dan ook dankbaar voor. Ik voel wel dat ik wat meer voor haar had kunnen doen het afgelopen jaar bij het starten van haar bedrijfje, om dat goed te maken gun ik haar graag een nieuwe Moto X (ook haar oude, gebarsten iPhone 4 kan echt niet meer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
Ik nomineer hierbij mijn vrouw. Ondanks haar handicap, Osteogenesis Imperfecta, gaat ze gewoon door met alles wat ze doet. Zelfs nu ze voor de 2de keer zwanger is en dit heel zwaar is voor haar lichaam. Zij verdient een nieuwe telefoon om dat ze dan straks in januari als de kleine is geboren in het ziekenhuis een goede telefoon heeft.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maridude
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 13:48
Hierbij noimneer ik mijn zusje die binnenkort jarig is. Ze is al 5 jaar gebruiker is van haar iPhone 3gs. Het scherm is gebarsten en ze wilt nu overstappen op .....een iPhone 5s! Ik denk dat het tijd is voor een Android toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik nomineer mijn ouders, deze zijn nog van de dumb phones en snappen niets van de digitale snelweg.
Ik hoop dat ik met dit toestel ze kan laten zien dat het allemaal wel goed kan

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asomateos
  • Laatst online: 05-11-2024
Bij deze nomineer ik: Ronneke1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 16:36
Ik nomineer mijn schoonvader Ad.

Ad heeft nog steeds geen smartphone en mist nu helaas alle leuke berichtjes via Whatsapp. Bij voorbeeld de leuke foto's van mijn zoon die vorige week is geboren
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/v620zo.jpg

Of de hei-installatie die tijdens de kraamweek in onze achterkant staat te bonken.

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WigaDan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:13
Ik nomineer mijn zus, Zij is moeder van drie kinderen en staat er helaas alleen voor deze op te voeden. Zij heeft echter geen geld voor een mobiele telefoon en hierdoor is ze niet goed bereikbaar mocht er iets aan de hand zijn. Een nieuwe telefoon zal haar zeker ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Ik nomineer mijn vrouw. Na een ziekenhuistraject van 3 jaar eindelijk zwanger! Dat mag gevierd worden, en dit zou een mooi kado zijn.

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incmve
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 12:08

incmve

maredana.nl

Ik nomineer mijn zoon Danny, al jaren de afdankertjes en nu heeft hij een S2 dus wel eens aan vervanging toe.

Mijn YT kanaal - Mijn domotica blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:48
Ik Ben binnenkort voor een drietal maanden alleen thuis en ik nomineer dan ook mijn vriendin om de wereld te verkleinen en de pijn te verzachten.
Ze gaat namelijk voor een aantal maanden vrijwilligerswerk doen in Costa Rica en ik zou het fijn vinden als we gedurende deze periode contact kunnen onderhouden zonder dat haar huidige telefoon dienst weigert. Momenteel is het nog maar de vraag of haar telefoon het doet en hier moet verandering in komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritio
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 11:49
Ik nomineer mijn lieve vriendin Johanna.

We zijn iets meer dan een jaar samen en gaan rond februari waarschijnlijk samenwonen in Duitsland. Ze is een duitse dus vandaar.
Ze heeft nog steeds een oude Nokia Xpressmusic en die is echt aan het overlijden. Whatsapp werkt niet meer, batterij houd het nog geen 4 uur uit en touchscreen crasht. Als ik een nieuwe telefoon krijg in Mei 2015 mag zij mijn HTC One (M7) hebben maar het is natuurlijk veel leuker om haar een nieuw toestel te kunnen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Laatst online: 19-09 09:00
Ik nomineer graag mijn vriendin, omdat zij al een tijd met een vastlopende, oude telefoon loopt. Dat ding valt van ellende uit elkaar, kapot scherm, traag, home knop stuk.. Niet ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Ik nomineer Mux!

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:03
Bij deze nomineer ik mijn vrouw die heeft dit wel verdiend nadat ze mij het hele jaar bijgestaan heeft tijdens mijn bestralingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 17:03

Case_C

[Team Carrack]

Bij deze wil ik batumulia nomineren voor de Moto X.

Zijn 'oude' Oneplus is nu al een paar maanden niet meer functioneel, en een nieuwe telefoon laat nu toch echt te lang op zich wachten. Momenteel moet hij het doen met een half defecte iPhone 5 (accuproblemen/defecte knoppen).

Tijd dus dat hij weer eens een goed functionerende telefoon onder de vingers krijgt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn vrouw. Ze heeft altijd pech met telefoons en heeft dus regelmatig een nieuwe nodig. Ze doet het nu alweer een tijdje met een Samsung xCover 2. Die is wel lekker stevig, maar heeft wel enorme beperkingen qua functionaliteit en schermgrootte. Dat laatste is voor haar erg onhandig, want ze ziet net als ik niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 13:33
Ik nomineer Thysiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Ik gun het mijn ouders, die mogen net als Buck Rogers de toekomst instappen :) Kunnen ze zeggen, BEN bereikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 02:36
Bij deze nomineer ik Dennisvalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nomineer ik mijn moeder,

omdat zij altijd voor iedereen klaarstaat ondanks het zware jaar dat ze gehad heeft.

Ze gunt zichzelf geen nieuwe telefoon, ondanks dat die echt aan vervanging toe is, maar geeft mijn vriendin zonder er over te hoeven denken een nieuwe iPad toen die van haar gestolen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan.vriend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 10:13
Bij deze nomineer ik mijn tweelingbroer. Hij is onlangs op de fiets aangereden door een andere fietser, die zonder te kijken van achter een bus (zonder uit te kijken) de weg over stak.
Hij heeft al bijna 2 weken zijn arm in het gips, maar nu blijkt dat zijn ellepijp gebroken is en dus alsnog geopereerd moet worden.

Hij woont alleen dus is zeer onthand bij al zijn werkzaamheden. Hij kan ook niet of moeilijk op zijn werk komen, omdat hij alleen een fiets heeft en dat gaat moeilijk met één hand.
Daarnaast is het ook nog zijn rechterarm (hij is rechtshandig). Zelfs naar de wc gaan of douchen zijn nu al een probleem.

Ik hoop dat hij voor het presentje in aanmerking komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn0
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-08 00:23
Hierbij normineer ik Dionio,

Dit omdat hij een supercollega is. De kerstdagen komen er weer aan en hij kan wel een nieuwe telefoon gebruiken. Dan kan de oude Nexus naar zijn zoontje ;)
De voorkeur gaat natuurlijk uit naar het houtmotief. Geeft een fijne en gezellige kerstsfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:25

westergas

rikkie_pc

Ik nomineer mijn vrouw. Haar oude HTC One X moet minstens 3x per dag aan de lader :z
En van een One X naar een Moto X....kom op dat is toch perfect? ;)

[ Voor 29% gewijzigd door westergas op 02-12-2014 09:38 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldpower600
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-12-2017
Bij deze nomineer ik Richard Mulder omdat hij nu nog een oude Samsung galaxy S2 heeft
ik vindt dat hij een nieuwe Moto X verdient omdat zijn S2 echt aan het einde is.
en hij geen budget heeft voor een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackvogel
  • Laatst online: 16-09 07:20
Hierbij nomineer ik mijn zusje die nu een iphone 3gs heeft, deze doet het echt niet meer en is het tijd voor een nieuwe, zij verdiend het gewoon omdat ze altijd de afdankertjes krijg dus ik denk dat ze super blij zou zijn met zo'n vette android moto x smartphone O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:34
Ik nomineer mijn moeder!

Gewoon omdat ze er altijd voor mij is ondanks dat ik aan de andere kant van het land woon! Ze heeft nog steeds een rare oude Samsung S3650W Corby waarvan de batterij het een halve dag uithoud.

Het zou leuk zijn om haar te kunnen verrassen met een leuke nieuwe telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Ik nomineer de altijd lieve :> Jep. Als verstokte Apple fanboy kan hij wel een nieuw perspectief gebruiken, en ik vermoed dat deze Moto X met android dat kan geven!

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
Bij deze nomineer ik mijn mama. Zij loopt nog rond met een heel oude nokia (3310 of iets vergelijkbaar), waarvan dan nog de voorkant eruit gebroken is. Met plezier trek ik dit weekend wel eens een foto van de gsm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegasuz1979
  • Laatst online: 16-05 21:49
Bij deze nomineer ik mijn vriendin.

Ze heeft al altijd mijn 'afdankertjes' van smartphones gebruikt, en ze verdient nu wel eens een splinternieuw toestel (na een oude huawei gebruikt ze al een hele tijd m'n oude Sensation XE. De XE voor een X inwisselen kan haar alleen maar blij maken.

's avonds in de zetel krijg ik vaak de vraag: "Wat is daar nu allemaal zo interessant op Tweakers.net?" en met een Moto X kan ik haar eindelijk eens tonen hoe fantastisch Tweakers wel niet is!
Ik BEN er heilig van overtuigd dat ze het fantastisch zou vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij nomineer ik mijn lieve zusje, wiens iPhone laatst is gestolen. Zou tof zijn als ik haar hiermee zou kunnen verblijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravhin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 12:08

Ravhin

no <root>...

Ik wil graag mijn zus Annelies nomineren. Ondanks een 'uitdagende' tijd met ontslag wegens ziekte (dit ligt iets genuanceerder, maar komt op hetzelfde neer), een vriend die een bedrijfsongeval heeft gehad en alle daaraan gerelateerde financiele trubbels houdt ze zich super sterk en vrolijk! Ze heeft haar eigen webshop gestart, staat op de markt met haar spulletjes en weet met een minimum inkomen zelfs nog wat geld opzij te zetten. Blij met haar centjes koopt ze een Z1 Compact... die een week later aan gruzielementen valt :(
Iemand die zo sterk is om met rechte rug uit een diep dal omhoog te komen gun ik een goed werkende foon!

Er zijn wegen die niet moeten worden begaan, legers die niet moeten worden aangevallen, ommuurde steden die niet worden bestormd, gebieden die niet moeten worden betwist en orders van de commandant die niet moeten worden opgevolgd <Sun Tzu>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik zou graag deze telefoon aan m'n Moeder willen geven.
Zij betekent heel veel voor mij en staat altijd klaar voor mij, maar ook voor anderen.
Haar huidige telefoon (Galaxy S2) is aan vervanging toe. Een Moto X is daar natuurlijk een perfecte kandidaat voor.

Op deze manier kan ik (en jullie) haar eens bedanken!
(ps ze heeft geen Tweakers account).

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Mijn vrouw: Haar iPhone 4 begint langzaam aan dienst te weigeren en vooral foto's maken is een ramp, wat erg jammer is aangezien onze kleine dreumes van 6 maanden oud nu heel fotogeniek begint te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quintenV
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 00:26
Ik nomineer Lisa Janssens. Zij is al 5 jaar mijn beste vriendin en staat telkens voor mij klaar. De laatste tijd is het voor haar niet zo makkelijk geweest. Een nieuwe telefoon zou niet alles oplossen. Uiteraard niet. Maar het ziu haar wel doen inzien dat er buiten mij andere mensen zijn die om haar geven. Bedankt tweakers & Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Laatst online: 26-06 13:19
Hierbij normineer ik Feralio Het is een vriend die ik via Tweakers heb leren kennen en sindsdien mee game. Helaas doet hij niet mee met de moderne techniek van de smartphones en is het tijd dat hij eens een echte goede telefoon krijgt, oftewel de Moto X.

Het zal zijn leven veranderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn vader Rob, hij helpt mijn broertje en mij bij alles. Hij werkt verschillende dagen per week over om ons door de school heen te helpen zodat wij zonder studieschuld vers kunnen beginnen.
Hij heeft nog nooit een mobieltje gehad, laat staan een smartphone terwijl wij hem dit steeds aanraden omdat hij ver reist met de scooter. Als hij problemen heeft kan niemand hem dan helpen.
Ik vind dat hij deze telefoon verdient omdat hij een goede vader is en hem al veel te lang vanalles word onthouden.

Met vriendelijke groeten,
Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 11:36
Ik nomineer hierbij mijn vrouw Iris en wel om de volgende reden:

Als Tweaker ben ik voor haar op zoek gegaan voor een nieuwe telefoon en omdat bestellen in China mijn hobby is, moest ook deze telefoon uit China komen. De eerste (Jiayu G3) leefde maar kort, tijdens een fietstocht met onze dochter ging deze laatste ineens rechtsaf de sloot in en dook mijn vrouw er achter aan, met G3 in haar zak. Snel een nieuwe bestellen dus. Nou snel? De eerste bestelling bleek bij een corrupte leverancier en ik werd hier door Aliexpress voor gecompenseerd. De tweede bestelling leverde na 2 maanden nog geen telefoon op, ook deze bleek 'kwijt' te zijn geraakt. Net toen mijn (en met name mijn vrouws) vertrouwen weg was, kwam ik de DooGee DG310 tegen voor weinig. Na nog weer wat weken geduld kwam deze binnen en heeft ze haar telefoon. Nou zul je denken, eind goed al goed. Nou, mijn vrouw denkt daar helaas anders over want nog nooit heeft zij (en ik) een telefoon gezien met zo'n slechte camera erop. Kortom, experiment mislukt en er moet een telefoon komen met fatsoenlijke camera. En laat Ben deze nu net hier willen weggeven! Hoop dat het bovenstaande verhaal van de afgelopen 6 maanden telefoon ellende haar hiervoor kwalificeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Er zijn meerdere mensen in mijn omgeving die ik een nieuwe telefoon gun. Zal ik het aan mijn schoonzus geven die altijd voor ons klaar staat en graag met onze zoon van 2,5 jaar op stap gaat? Gun ik het juist aan mijn andere schoonzus met 2 kids en daardoor vaak haar telefoon moet afstaan zodat ze een spelletje kunnen spelen?

Ik gun het in dit geval aan een persoon die een moeilijke tijd achter de rug heeft en daar langzaamaan uitkrabbeld. Wegens de privacy van deze Tweaker ga ik niet precies vertellen wat hier achter schuilt, maar financieel gezien lijkt het nu stabiel en een stuk beter te gaan. De kinderen staan bij hem en zijn vrouw voorop. Ik vermoed dat deze Tweaker, van het eerste uur (ingeschreven in 2000 en een Karma van 163.000), zijn HP iPAQ 514 Voice uit 2007!! niet zomaar af zal staan. Er moet dus een waardige opvolger komen om hem blij te maken. Bij deze nomineer ik PcDealer. Als ik iemand iets gun, dan is het mijn broer, mijn grote voorbeeld.

offtopic:
Mocht het niet met een telefoon lukken, dan hoop ik dat de Sint of de Kerstman hem kan helpen aan een nieuwe baan in de sales. Via zijn pagina kun je contact met hem opnemen ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 16:56

xces

To got or not to got..

Omdat IK graag een Nexus 4 telefoon wilde smeerde ik mijn vrouw er ook een aan. Samen zijn we naar Duitsland gegaan want in Nederland was hij niet te krijgen. Met mijn telefoon was niets mis maar die van haar valt sinds dag 1 om de haverklap spontaan uit. Firmware / OS updates mochten niet baten. Een ritje naar de Mediamarkt in Duitsland doe je niet zomaar voor de garantie want dan Ben je hem weer even kwijt..

Laatst zei ze tegen mij; "Ik Ben ik er helemaal klaar mee en wil voor de Kerst een nieuwe telefoon gaan kopen met je!"

Ik nomineer mijn vrouw dan ook voor een nieuwe telefoon die gewoon onder de Nederlandse garantie valt want ik heb mijn lesje wel geleerd!

Oftewel ik Ben een beetje egoistisch geweest en nu Ben ik voornemens om het helemaal goed te maken. Ik hoop dat ze binnenkort deze geweldige telefoon in haar hand kan hebBen!

[ Voor 31% gewijzigd door xces op 02-12-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:12
Ik nomineer mijn kleine bro. Nadat zijn iPhone 4 de geest heeft gegeven moest hij zich redden met afdankers waaronder een galaxy Y. Dit kan toch niet voor een jonge gast van 21?? Hoe moet hij nou voor de dag komen bij zijn maten. Als zijn flink wat oudere broer zou ik hem dan ook een toptelefoon als de Moto X willen gunnen met een top abbo wellicht van Ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Zoals velen wil ik ook mijn moeder nomineren, mn zus gaat binnenkort 2 weken naar Sint-Maarten, en daarna waarschijnlijk emigreren. Op dit moment heeft mijn moeder nog geen smartphone maar het zou wel leuk voor haar zijn dat ze makkelijk in contact kan blijven met mijn zus zonder tussenkomst van iemand anders of het eindeloos heen en weer gemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choenzer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-04 08:14
Ik nomineer Frituurman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doerakje
  • Laatst online: 21:58
FlyingDutchMen schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:22:
Ik nomineer Stefan. Hij kan dit zeker gebruiken als opleukertje rond deze moeilijke tijden voor hem. Hij is gedeeltelijk blind geraakt en kan langzaam aan weer steeds meer zien. Met deze mobiel kan hij mooi de text to speech functie gebruiken!
Ik nomineer Stefan ook. Ik ken hem niet, ik ken FlyingDutchMen niet, maar ervan uitgaande dat het verhaal klopt komt de telefoon bij Stefan heel goed terecht.

OT:
Al die tweakers die de hun vrouw/vriendin/schoonmoeder nomineren geloof ik niet. Die houden 'm zelf en geven hun oude telefoon als afdankertje door aan de betreffende vrouw/vriendin/schoonmoeder. ;)

You can't be late until you show up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvandermey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-06 21:58
Ik nomineer mijn moeder.

Korte tijd geleden reuma geconstateerd en een kleine Galaxy Ace werkt voor haar dus niet goed meer. Te klein en dus krampachtig vasthouden. Een Moto X zou haar in dit geval goed kunnen helpen en bied een mooie steun in de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik heb mijn Nexus 3 aan mijn zusje verkocht, omdat ik een Nexus 5 gekocht had. 1 Maandag na het verkopen begeeft de Nexus 3 het. Wat zou een leuker cadeau zijn dan de Moto x voor haar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 22:39
Bij deze wil ik tweaker Dutchjackal nomineren.

Iedere keer dat ik mijn Motorola razr HD tevoorschijn tover krijg ik de opmerking:
"goh ik wist niet dat Motorola nog telefoons maakte."

Het lijkt mij om die reden fantastisch dat hij in aanmerking komt voor zijn eigen Motorola. :P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMarkus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik nomineer graag mijn 12 jarige dochter. Ze is dit jaar voor het eerst naar de middelbare school gegaan en had natuurlijk een mobiele telefoon nodig. Na veel wikken en wegen heeft ze gekozen voor een Galaxy Fame. In het begin ging het natuurlijk allemaal prima, totdat ze op school allerlei apps moest installeren die ze voor school nodig had. Toen bleek opeens de interne ruimte te kort te schieten.
Ook na rooten en het verwijderen van allerlei bloatware was het nog niet voldoende. Dus ze moet zich nu behelpen met een afgedankte SII die niet meer goed oplaad. (maar wel de ruimte heeft die ze nodig heeft).
Ze doet het zeer goed op school dus dit zou een zeer goede beloning voor haar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 13:50
Bij deze nomineer ik Loei123 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Laatst online: 21-08 09:25
Ik nomineer mijn broertje Erik. Hij gebuikt nu een oude HTC Desire Z, tweakers profiel chaoserik O+

Als 16 jarige zijnde heeft hij helaas geen geld voor een nieuwe telefoon en is nu zelden bereikbaar omdat de accu van de huidige telefoon behoorlijk brak is geworden. Geef deze jongen weer whatsapp etc!:)

[ Voor 51% gewijzigd door Choasmarkk op 02-12-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
MIsschien een ideetje om met zijn allen te stemmen wie het zou moeten winnen? Ik lees in 5 minuten tijd genoeg nominatie's die er 1 zouden moeten winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 10:39

McBoom

Broem

Ik nomineer mijn vriendin. We zijn bezig met een zwaar jaar en vooral voor haar is het fysiek en psychisch zwaar. Na jaren proberen was ze september vorig jaar eindelijk zwanger van een tweeling. In januari, na 20 weken, is de zwangerschap afgebroken, waardoor de kindjes levenloos ter wereld zijn gekomen. Binnen een paar dagen van twee kinderen bevallen waarvan je weet dat ze het niet konden halen hakt er wel in bij een vrouw. Na de bevalling van de tweede veel bloed verloren en is met de hand de placenta er uit gehaald.

Sinds april is ze weer zwanger. Een bewuste keus, maar psychisch en fysiek heel moeilijk. Het is een zwangerschap die vele onzekerheden en spanningen met zich mee brengt. In week 22 van de zwangerschap leek het er op dat hetzelfde weer ging gebeuren, maar door het aanbrengen van een pessarium is dat voorkomen. Al met al kun je spreken van een zeer zwaar jaar, met ups en downs en op dit moment loopt de spanning voor de bevalling wel op, maar er is ook ruimte voor opluchting nu we op ruim 33 weken zitten. M'n vriendin zit nu eigenlijk al ruim een jaar in de zwangerschappen...

Op dit moment zit ze nog met een oude HTC 8S die niet zo heel erg lekker meer werkt, weinig geheugen heeft. Nu ze bijna de hele dag thuis zit is het voor haar het contactmiddel met haar vriendinnen......

[ Voor 8% gewijzigd door McBoom op 02-12-2014 09:49 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinjansen_
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-09 15:01
Omdat ik echt heel erg veel van haar hou nomineer ik mijn vriendin, Stephanie Nobbe.

Ze heeft op dit moment nog een oude Samsung Note 1 (GTN700) en wilt graag weer een nieuwe 'grote' telefoon.
Ik vind dat ze het echt verdiend omdat we allebei een moeilijke periode doorgemaakt hebben en ze wel een mooi en praktisch cadeau kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentomas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 12:23
Ik nomineer mijn vrouw Sophie!
Haar toestel ging kapot na een half jaar en sindsdien moet ze het doen met een brak toestel.
In plaats van zelf een nieuw toestel te nemen wil ze genoeg nemen met mijn oude toestel en gunt ze mij een nieuwe! Sophie jij Bent de beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In nominee mijn vriendin omdat we de dag na het sluiten van de inzendingen gaan trouwen en haar oude Moto G het aan het begeven is. Op deze manier toch nog een leuk extra cadeautje in deze toch al zo dure tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig1994
  • Laatst online: 18-02-2019
ik zou graag mijn lieve zus willen nomineren omdat ze ondanks alle tijd die in haar pittige geneeskunde studie zit, toch nog tijd vindt om langs te komen (bijna 2 uur met de trein) en ook nog tijd vrij maakt voor onze stichting voor ontwikkelingshulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijulio
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 12:57
Ik nomineer mijn vrouw Vera, omdat ze nog steeds met een iphone 4s loopt met een lamme accu. Hoog tijd voor een android opvolger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Ik nomineer mijn vriendin. Tijdens haar ziekenhuis bezoek is gebleken dat haar oude Samsung alleen nog maar geschikt is om te bellen... Niks geen netflix kijken of leuk spelletje spelen. Gelukkig gaat het nu weer allemaal beter en om dat te vieren en de mooiste maand van het jaar nog mooier te maken zou die Moto X een geweldig cadeau zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doerakje
  • Laatst online: 21:58
NakedDutchy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:45:
MIsschien een ideetje om met zijn allen te stemmen wie het zou moeten winnen? Ik lees in 5 minuten tijd genoeg nominatie's die er 1 zouden moeten winnen.
+1

You can't be late until you show up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echtniet
  • Laatst online: 04-04 17:47
Bij deze nomineer ik mijn lieve vriendin Stephanie van 23 jaar. Dit omdat ze al een tijd rondloopt met een telefoon met een barst in het scherm doordat deze is gevallen en een ontzettend trage telefoon heeft. Daarnaast is haar telefoon zo traag dat als ze onderweg naar school is geen muziek kan luisteren omdat deze om de 2 sec stotterd omdat deze zo traag is. Ze heeft zelf geen geld voor een nieuw toestel aangezien ze bezig is met een super zware studie en daarnaast geen tijd heeft om te werken en ik voor alle kosten opdraai kan ik hiernaast niet een telefoon voor haar bekostigen gun ik haar met alle geluk een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikuhhh
  • Laatst online: 19-06 15:04
Ik nomineer Erik. Hij heeft geen account op tweakers. Hij is al bijna twee jaar werkloos en kan dus geen nieuwe telefoon kopen. Ondanks dat is hij enorm optimistisch en vrolijk en daarom gun ik hem deze moto x van harte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkrulerz
  • Laatst online: 30-08 16:50
Ik nomineer mijn vriendin Natasja omdat afgelopen vrijdag haar HTC One (M7) uit haar kontzak is gevallen, zo in de wc pot, nadat ze er ruim een jaar heel voorzichtig mee heeft gedaan. Ze is fulltime studente en werkt in de weekenden om haar opleiding te kunnen betalen. Er is dus geen geld voor een nieuwe telefoon welke ik wel echt nodig acht aangezien we een lange-afstandsrelatie hebben (Kleine 2 uur met het OV)
Op dit moment loopt ze rond met mijn oude LG Optimus 2x welke zo traag is dat ik hem eerst niet eens mee durfde te geven.
Ik Ben Ben echt bijzonder dankbaar als we mijn LG met pensioen kunnen sturen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik nomineer mijn moderne oma. Ze heeft vorig jaar haar man verloren aan kanker en heeft nu veel contact met mijn moeder. Hoe mooi zou het zijn als ze straks een smartphone heeft waarmee ze kan videobellen, chatten en foto's kan delen! Op de iPad gaat dit al heel goed maar die durft ze niet overal mee naar toe te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingxHai
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 18:00
Ik nomineer mijn vriendin Sharon!
Ze heeft het de laatste tijd erg moelijk thuis qua geld en familie! en ik vind dat ze wel eens weer blij mag zijn door middel van een nieuwe mobiel waar ze me lekker mee kan appen!

KingxHai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 13:19
Ik nomineer mijn moeder. Ze kan wel een nieuwe telefoon gebruiken en ik wil iets voor haar terug doen voor haar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Laatst online: 22-05 15:35
Ik nomineer mijn maat Bart. Bart is een hele zielige jongen van 24 die gigantisch onzeker is en niet naar buiten durft. Om toch contact te houden met de buitenwereld hoop ik....

Ok, nog een keer. Ik nomineer mijn maat Bart omdat hij voor de zoveelste keer zijn S5 heeft laten vallen dat deze inmiddels is overleden. Dit heeft hij ook voor elkaar gekregen bij zijn oude HTC one x.

Eventueel alleen een hoesje opsturen naar hem is ook prima :P

[ Voor 12% gewijzigd door NakedDutchy op 02-12-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhunkOne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 18:18
Hierbij Wil ik mijn lieve vrouw IndoPoppetje nomineren. (heb hiervoor een account voor haar aangemaakt)

Nog geen vier jaartjes getrouwd en heeft zij heel wat moeten doorstaan. Ze heeft letterlijk de dood in de ogen moeten kijken maar als een echte amazone vocht ze keihard terug. Een echte Bikkel! O+

Ooit voor haar een Samsung Note 2 aangeschaft omdat ze het echt een geweldige telefoon vindt. maar in de tussentijd heeft ze mij verwend met een crossfire setup, nieuwe Hardeschijven en een mechanische toetsenboord op komst!

Ik zou graag mijn vrouw willen verassen met een toestel wat niet uit de Samsung hoekt komt en laten zien juist hoe goed een ander merk kan zijn anders dan Samsung. En vooral omdat ze mijn partner is <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the ed
  • Laatst online: 13-09 16:13
Ik nomineer gardiner omdat hij dringend een nieuwe telefoon kan gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anodesni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik nomineer mijn broer. Hij loopt nog rond met een Nokia 1100 waarvan het keypad totaal versleten is. Bovendien zit zijn sms geheugen altijd vol (jawel, 50 smsjes geheugen :) ) waardoor hij nooit bereikbaar is. Kortom, het wordt tijd voor de moderne tijd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemanNL
  • Laatst online: 10-09 16:32
Ik nomineer mijn moeder. Ze is er altijd voor mij, maakt niet uit of ik chagerijnig, boos of verdrietig ben. Op dit moment is haar smartphone stervende en is ze toe aan een nieuwe smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES1969
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ik nomineer mijn zoon: hij heeft van zijn zakgeld een samsung young gekocht en heeft er alleen maar ellende mee. dus met een nieuwe telefoon met een lange accuduur zal hij een gat in de lucht springen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbroen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07 09:38
Ik nomineer mijn dochter Debbie. Bij het uitkomen van een Ubuntu Touch telefoon zou zij mijn Moto G krijgen... nu lijkt de Ubuntu Touch voor haar inmiddels een stuk vaporware... Ik gun het haar enorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfuga
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:53
Mijn schoonmaakster Jo, zodat ik haar in de toekomst wél kan bereiken op momenten dat haar binnenkomst even niet uitkomt in verband met een 'date'. BEN ik blij, is zij blij. BENnen wij blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patoer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:15
Ik nomineer mijn vrouw, die alweer 20 jaar vrijwilliger is hier in schiedam bij een verzorgingshuis.
Kom niet loondienst i.v.m. haar gezondheid!
En zij heeft ,volgens mij ,de goedkoopste telefoon die is gemaakt bij Nokia ,6jaar geleden:)
Zij wordt 65jaar............😂😂:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki77
  • Laatst online: 06-08 11:28
Bij deze nomineer ik mijn moeder, die heeft nog geen smartphone. Hiermee kan ze dan eindelijk genieten van de leuke foto's van de kleinkinderen :) op de Moto X 2014. Tevens een mooie afsluiting van het jaar 2014...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plankhorst
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik zou graag mijn vader willen nomineren. Mijn vader is depressief geweest, maar gaat het laatste jaar weer de goede richting in. Hij doet erg veel voor het gezin, en probeert zelfstandiger te worden. Hij heeft ook ooit aangegeven dat hij een smartphone wou, zodat wij geen "dure" sms'jes meer naar hem hoeven te sturen. d:)b Daarom stuur ik mijn vader in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:38
Ik nomineer een vriendin van me, tevens de ex van mijn partner, maar we zijn goed bevriend geraakt.
Het heeft haar erg tegen gezeten, op alle fronten.
Heel veel ziek geweest, een hoop ellende gehad met haar huidige man.
Haar kat moest weg wegens allergie van een van de kinderen en ze mist hem vreselijk.
Ze heeft nog steeds geen smart phone omdat ze er geen geld voor heeft.
Haar gun ik deze moto x van harte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn vader die het afgelopen jaar ziekenhuis in en uit is gegaan. Deze prachtige smartphone zou een leuke pleister op de wond zijn en bovenal voor de broodnodige afleiding zorgen na al die maanden vol spanning en afwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggydub76
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:38
Hierbij nomineer ik mijn vrouw Jeannet.

Omdat haar telefoon het steeds minder gaat doen, accu steeds sneller leeg en hij wordt steeds trager.
Ze heeft geen geld om een nieuwe te kopen, en dit is al een afdankertje van mij, inmiddels bijna 3 jaar oud.

Het wordt tijd dat ze een keer een hele nieuwe telefoon krijgt, ik hoop dat ze dit ook gegund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jey
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

Ik zie dat ik niet de enige ben die zijn vriendin nomineert. Zij is ook niet de enige die een nieuwe telefoon nodig heeft omdat de oude klaar is.
Wel is zij een van de weinigen die weet over welke telefoon het precies gaat want zij had de moto X 2014 al laten zien en vroeg of het een “goeie” was. Waarop ik antwoorde dat het momenteel de beste opvolger van is van de Galaxy Nexus die ze nu heeft.
Bij deze nomineer ik haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

Ik nomineer mijn vriendin.
Op dit moment loopt ze nog te schelden op een HTC One S die ik voorzien heb van weer een nieuwe custom rom. Aangezien dat ding iedere dag voor ellende zorgt is het tijd voor een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
http://tweakers.net/gallery/405663

Genomineerde Venom1. Omdat hij na zijn HBO, een master gaat doen. En we weten allemaal hoe duur studeren is. Een nieuwe telefoon doet dan geen kwaad.

[ Voor 48% gewijzigd door staringgg op 02-12-2014 17:40 ]

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrixbe
  • Laatst online: 03-07 03:35
Beste tweakers,

Ik nomineer mijn vriendin - al altijd wou ze een smartphone met echte kwaliteiten, echter heeft ze zelf nooit één kunnen/willen kopen daar dat de toestellen altijd te duur uit komen. Zij verdiend het puur omdat ze ook eens een echte gadget mag hebben, zouden we eindelijk eens samen een spelletje kunnen spelen op onze eigen smartphone. Nu is het altijd vechten om die smartphone wie een spelletje spelen mag.

Graag tweakers, graag had ik gezien dat zij het won! :+

Alvast dank voor deze leuke actie!

Jerrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzJack
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 15:44
Ik nomineer mijn moeder: Na alle ellende die we de afgelopen 3 jaar mee hebben gemaakt, met ziekte in de familie en financiële tegenvallers verdient ze het wel eens om wat moois te hebben. Als mooie bijkomstigheid kan ze dan beter met mij en de rest van de familie in contact blijven (SMSen is niet meer echt van deze tijd namelijk vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivaho
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik nomineer mijn vriendin. Haar telefoon is ten einde en valt bijna uit elkaar. Dan is deze mooie BEN weggeef actie een mooie uitkomst.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.