Nou nou mensen, niet zo negatief
Het gaat allemaal wat langzamer dan ook ik zou willen, maar het gaat erom dat we het doen. Ik heb dit opgepakt en ga dit nu gewoon doorzetten. Al is het maar om een keer zo'n zitting bij te wonen.

En wie A zegt, moet B zeggen. Ik ben dus wel bereid de groepsklacht op mij te nemen, maar het is aan jullie om dat te bepalen. Die 27,50 ga ik iig niet moeilijk over doen, dus het enige wat je moet doen is iemand machtigen.
De regels hier op Tweakers beperken ons echter in het organiseren (en dus ook het 'benoemen' van mensen). Ik heb hierover nog even contact gehad met Gambieter, maar in de topicregels zit niet veel rek. Aangeraden werd om verder te gaan op een blog of ander forum. Andre heeft daarom een forum opgezet en zal iedereen een mail sturen met de link. Niet dat er echt veel besproken dient te worden, maar daar kunnen we in ieder geval vrijuit discussiëren. Niet de meest ideale oplossing, maar beter iets dan niets/slotje op dit topic.
Ik ga vanmiddag de brief aanpassen, dossier op orde maken en even in de AV van de geschillencommissie duiken. Het enige wat dan nog gedaan moet worden is
- iemand aanwijzen die de groepsklacht indient (en dus eventueel het woord voert op de zitting)
- het dossier aanvullen met bewijzen die andere nog hebben (screenshot e.d.)
- en het verzamelen van de machtigingen.
Dus heb geduld, die zitting gaat er komen