2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja maar het zijn Amerikaanse miles en aangezien alles groter is in Amerika is 187 miles dus eigenlijk 560....oisyn schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:44:
Met 2/3c, zowel heen als terug, kom je dus op 187 miles. Waar is je speling nu?
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Geldt dat ook voor de prijs?hellum schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:30:
[...]
Ik gok 99%.
Voor de meeste consumenten geldt: hoger nummer == beter
Bij mij komt binnenkort 400/400 beschikbaar.
Maar als 1 persoons huishouden gebruik ik mijn verbinding (nu al) niet ten volle. Dus ik ga voor de 100/100 en bespaar lekker €20 per maand. Dat is toch al een 3x betere download dan nu.
Zou ik nu toch al €60 p/mnd betalen voor internet, dan had ik natuurlijk mogelijk wel voor die snellere versie gekozen. Maar een kostenbesparing zou ook aantrekkelijk geweest zijn.
let the past be the past.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Is het rustig op het werk?BtM909 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:20:
Dan maar deze https://github.com/angular/angular.js/issues/5017 en met name de reactie @ https://github.com/angula...017#issuecomment-31383905
Wheh, dat hadden wij ook kort. Onze api biedt zowel json en xml als optie aan. De json werd gegenereerd a.d.h.v. XML (jax rs) waarin het verschil tussen maximaal 1 child en maar 1 child niet opvalt. Overstappen naar een native json generator loste dat op.Not Pingu schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:03:
Lieve API-bouwers,
Een array met 1 element is nog steeds een array. Als je in je JSON berichtdefinitie opneemt dat element 'trutteBollen' een JSON array is, stuur dan niet een enkel 'trutteBol' = { .. } in als er maar 1 truttebol is. Dat haalt een beetje het nut van serialization onderuit.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
QFT... de frustratie als de boel ineens breekt als je voor t eerst een response krijgt met 1 result ipv meerdereNot Pingu schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:03:
Lieve API-bouwers,
Een array met 1 element is nog steeds een array. Als je in je JSON berichtdefinitie opneemt dat element 'trutteBollen' een JSON array is, stuur dan niet een enkel 'trutteBol' = { .. } in als er maar 1 truttebol is. Dat haalt een beetje het nut van serialization onderuit.

Laat dat nou net een use case zijn die in mijn tests niet naar voren kwam want niet gedocumenteerd

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Thanks
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.edit: hmm kwam dat tabelletje niet onlangs al eens voorbij?
.edit2: yup: PrisonerOfPain in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑"
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2015 10:29 ]
Read the code, write the code, be the code!
Ach, dat inzicht komt vanzelf hoorwackmaniac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:30:
En een lichtpuntje: 45.0% tabs vs 33,6% spaces
Upon closer examination of the data, a trend emerges: Developers increasingly prefer spaces as they gain experience.
Sterker nog; dan kan je collega een andere breedte hebben dan jij .
[ Voor 31% gewijzigd door wackmaniac op 09-04-2015 10:45 ]

Correlatie tussen koffiegebruik en job satisfaction?
Alleen het uitlijnen van constructies die niet op een tab seperator zitten worden dan erg lelijk. Met spaties ziet het er altijd goed iutwackmaniac schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:44:
Dat probleem heb je dus niet als je tabs gebruikt, kan je dat zelf instellen
Sterker nog; dan kan je collega een andere breedte hebben dan jij .
[ Voor 49% gewijzigd door HMS op 09-04-2015 10:47 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| // dus niet zo > > doIets(aap, > > > ...noot, > > > ...mies); // maar zo > > doIets(aap, > > .......noot, > > .......mies); |
(Niet dat je mij bovenstaande uitlijning ooit zal zien gebruiken overigens, puur ter illustratie)
[ Voor 66% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2015 10:49 ]
Dit. Uitlijning doe ik niet altijd aan, maar als ik het doe werkt het toch niet lekker met tabs, spaces zijn daar perfect voor.oisyn schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:46:
Tabs moet je ook alleen gebruiken voor indenting, niet voor uitlijning.
edit: Ah, ik had oisyn's edit niet gezien. Op die manier kan het wel ja.
[ Voor 22% gewijzigd door HMS op 09-04-2015 10:54 ]
.edit: ah het was je al duidelijk
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2015 10:57 ]
Mijn idee was namelijk om bitterballen uit te delen
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2015 11:48 ]
.oisyn schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:48:
Nou ik heb eigenlijk net een company wide mailtje de deur uit gedaan om te vragen of er nog vegetariërs zijn (met het plaatje van Merethil erbij). We hadden er ooit twee maar die hebben we eruit gewerkt
, maar we hebben tegenwoordig ook een shitload aan artists en dat zijn natuurlijk van die halve hipsters.

[ Voor 3% gewijzigd door Merethil op 09-04-2015 11:50 ]
Let dan ook op de glutenvrij eters.oisyn schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:48:
Nou ik heb eigenlijk net een company wide mailtje de deur uit gedaan om te vragen of er nog vegetariërs zijn (met het plaatje van Merethil erbij). We hadden er ooit twee maar die hebben we eruit gewerkt
, maar we hebben tegenwoordig ook een shitload aan artists en dat zijn natuurlijk van die halve hipsters.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
(Ik heb 1 collega met een gluten-allergie, dus ik ben ervan op de hoogte
https://www.jetbrains.com/resharper-cpp/
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 7% gewijzigd door HMS op 09-04-2015 14:07 ]
* hylke94 baalt dat hij vrijdagavond pas weer thuis is
Ealanrian schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:53:
Gefeliciteerd .oisyn
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
StM schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:39:
[...]
Members only:
Screenshots?HMS schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:05:
Tering, wat zijn die Emoji's met iOS 8.3 crap zeg. Ik wil geen politiek correcte huidskleur neutrale duim emoji.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Waarom die blanke als default?
Vieze racist haatmeneer. Ik neuk jullie allemaal de moeder
Lekker op de bank
Deze ochtend eindelijk terug gearriveerd, dankzij de ATC die weer zo nodig moest staken in Frankrijk

Lekker op de bank
Die blanke? Die lelijke gele zijn default. Stomme Chinezen...ZaZ schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:17:
[...]
Waarom die blanke als default?
Vieze racist haatmeneer. Ik neuk jullie allemaal de moeder

We are shaping the future

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Niets te doen op het werk?
Oh wacht, jarig. Gefeliciteerd!
HeheOkkE schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:16:
Members only:
Een elseif is daar niet per se nodig toch? Alleen nuttig i.c.m. een laatste "else" imo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| if (width < 768) { small } else if ( width < 1024) { medium } else if (width < 1280) { large } else { extra large } |
Moet je wel mee uitkijken (gluten-allergie). Straks voer je ze per ongeluk gluten, en dan beginnen ze me toch te ruften....oisyn schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:52:
glutenvrij schmutenvrij
(Ik heb 1 collega met een gluten-allergie, dus ik ben ervan op de hoogte)
/me can make any room smell like a nuclear wasteland
[ Voor 8% gewijzigd door Biersteker op 09-04-2015 19:29 ]
Ik ben niet snel van mijn stuk maar dat soort contraproductieve regels moet je mij niet mee aankomen.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:33:
Members only:
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik ken iemand die verlamingsverschijnselen krijgt als ze gluten eetBiersteker schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:27:
[...]
Moet je wel mee uitkijken (gluten-allergie). Straks voer je ze per ongeluk gluten, en dan beginnen ze me toch te ruften....
/me can make any room smell like a nuclear wasteland

Verwijderd

Ze kan nog net op een stoel zitten/hangen maar ze heeft dan niet eens de kracht om haar hoofd op te tillen.Avalaxy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:48:
Die wordt lame door het eten van gluten?
Voordat ze wist dat het iets met gluten te maken had zat ze meestal in een rolstoel, tegenwoordig kan ze een normaal leven leiden.
30" UHD
.edit: WTF die naam: pricewatch: Acer B326HKymjdpphz Grijs, Zwart

[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2015 23:37 ]
Verwijderd
Wat .oisyn zegt; dan hoeft de rest tenminste niet geëvalueerd. Plus, er staat als laatste ook een else. Natuurlijk “werkt” het ook zoals het er stond, maar er is code en er is goede code.Saven schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:41:
[...]
Hehe
Een elseif is daar niet per se nodig toch? Alleen nuttig i.c.m. een laatste "else" imo
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dan ben ik wel benieuwd hoe die laatste else er staat.. want dan zou die eerste if wel eens overbodig kunnen zijn omdat die overruled wordt door de laatste else..OkkE schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:21:
[...]
Wat .oisyn zegt; dan hoeft de rest tenminste niet geëvalueerd. Plus, er staat als laatste ook een else. Natuurlijk “werkt” het ook zoals het er stond, maar er is code en er is goede code.
Klopt, dat gebeurde ook...BoAC schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:56:
[...]
Dan ben ik wel benieuwd hoe die laatste else er staat.. want dan zou die eerste if wel eens overbodig kunnen zijn omdat die overruled wordt door de laatste else..
Kunnen er blijkbaar pas sinds gisteren bij. Hopelijk hebben we snel weer internet
Verder nieuwe regel bij de klant. Alleen medewerken boven een bepaalde pay grade krijgen nog een parkeerplek bij het nieuwe kantoor. LOL. Boel mensen pissed.
[ Voor 25% gewijzigd door alienfruit op 10-04-2015 12:56 ]
lol, laat het fucking plebs maar de tering krijgen. Die hebben we toch niet nodig! Of wel?alienfruit schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:49:
Haha, nog steeds geen internet op mijn werk door dit: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-32231725
Verder nieuwe regel bij de klant. Alleen medewerken boven een bepaalde pay grade krijgen nog een parkeerplek bij het nieuwe kantoor. LOL. Boel mensen pissed.
Lekker op de bank
Daar gaat het toch niet over, de 'plebs' krijgen hun centen toch gewoon. Fuck, wil je een eigen parkeerplek dan moet je een baan vinden waar dat wel in je arbeidsvoorwaarden zit en ja fuck your life als je dan het niveau niet haalt om in zo'n positie te komen om dat te krijgen. Ik bitch ook niet omdat ik geen 14e maand krijg of een winstuitkering of aandelen.. Hoort er gewoon bij hoor.ZaZ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:07:
[...]
lol, laat het fucking plebs maar de tering krijgen. Die hebben we toch niet nodig! Of wel?
Even los van dat, sommige kennen hun plek ook niet. Ik kom ook af en toe mensen tegen die doen alsof ze Koning Willem de 1ste zijn. Meestal is m'n antwoord dan; heb jij geen werk te doen? Zover ik kan zien zit je werklijst nog bomvol. Doeiii
(ja ook semi rand
Damn. dan heb ik nog mazzel. ( Wikipedia: Dermatitis herpetiformis )Jegorex schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:17:
[...]
Ze kan nog net op een stoel zitten/hangen maar ze heeft dan niet eens de kracht om haar hoofd op te tillen.
Voordat ze wist dat het iets met gluten te maken had zat ze meestal in een rolstoel, tegenwoordig kan ze een normaal leven leiden.
Ah, dus jij vind het niet erg dat je geen parkeerplek krijgt op een bedrijventerrein in de buurt van Schiphol (hier dan Heathrow) waar verder ook geen parkeerplek beschikbaar is voor 'overflow'? Dat je dus eigenlijk elke dag met de OV moet? Zelfs als full-time contractor krijg je geen parkeerplek. Maar goed, €100.000 per jaar was niet genoeg voor een parkeerplekDouweegbertje schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:43:
Daar gaat het toch niet over, de 'plebs' krijgen hun centen toch gewoon. Fuck, wil je een eigen parkeerplek dan moet je een baan vinden waar dat wel in je arbeidsvoorwaarden zit en ja fuck your life als je dan het niveau niet haalt om in zo'n positie te komen om dat te krijgen.

Prive-heli dan maar ?alienfruit schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:09:
[...]
Ah, dus jij vind het niet erg dat je geen parkeerplek krijgt op een bedrijventerrein in de buurt van Schiphol (hier dan Heathrow) waar verder ook geen parkeerplek beschikbaar is voor 'overflow'? Dat je dus eigenlijk elke dag met de OV moet? Zelfs als full-time contractor krijg je geen parkeerplek. Maar goed, €100.000 per jaar was niet genoeg voor een parkeerplek
M'n vrouw word er een beetje gestoord van (want MX-Brown, dus geluid)
Ik vind het heeeerlijk wegtypen iig. Die herrie hoort juist bij de charme!

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Not just an innocent bystander

Schijnt niet expensable te zijn. Had ik al gevraagd
Grr... Geen Apple Watch als verjaardagscadeau aan mijzelf

Je moet ook niet bottom outenLaurens-R schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 18:54:
Jeeeeej... m'n nieuwe mechanische toetsenbord is binnen
M'n vrouw word er een beetje gestoord van (want MX-Brown, dus geluid)
Ik vind het heeeerlijk wegtypen iig. Die herrie hoort juist bij de charme!
Nothing to see here!
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.