Ooh, dat wist ik niet. Nou wordt die optie pas interessant...
Heb een leuk jaar gedraaid, dat wist ik wel, maar grote bedragen terugstorten blijft zuur.
Lekker op de bank
Grrrr, domain relaxation werkt niet
Dat wil in php-fpm ook nog wel eens voor komen, als je gebruik maakt van php-apc.dcm360 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:17:
Oeps, iedere keer bij het opvragen van een bepaalde pagina geeft hhvm een segfault. Jammer, php-fpm heeft dat issue niet.
HHVM wil ik zelf ook nog eens testen, het moet in sommige gevallen een behoorlijke snelheidswinst opleveren. Vooral met WordPress zou dat enorm moeten schelen
Je kunt natuurlijk ook tot het einde van het jaar wachten, en dan naar PHP7 gaan. Die is qua snelheid ongeveer gelijk aan HHVM. Alhoewel HHVM natuurlijk wat meer voordelen heeft, met Hack. Maar de belangrijke dingen zitten volgensmij ook in PHP7 (scalar type hints, return type hinting)TheNephilim schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:11:
[...]
Dat wil in php-fpm ook nog wel eens voor komen, als je gebruik maakt van php-apc.
HHVM wil ik zelf ook nog eens testen, het moet in sommige gevallen een behoorlijke snelheidswinst opleveren. Vooral met WordPress zou dat enorm moeten schelen.
Het scheelt inderdaad behoorlijk met Wordpress. Ik had HHVM achter mijn ontwikkelomgeving zitten, en daarop draaide de site merkbaar sneller dan nu weer met de laatste stable php-fpm.TheNephilim schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:11:
[...]
Dat wil in php-fpm ook nog wel eens voor komen, als je gebruik maakt van php-apc.
HHVM wil ik zelf ook nog eens testen, het moet in sommige gevallen een behoorlijke snelheidswinst opleveren. Vooral met WordPress zou dat enorm moeten schelen.
Ben ik het niet helemaal mee eens, met een losse mobiele website kun je de pagina veel beter optimaliseren voor mobiel gebruik, waardoor de pagina veel sneller laad.Voutloos schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Iedereen gaat voorbij aan het echte probleem. 2005 is al een tijdje geleden, how about geen mobiele versie maar gewoon responsive. Bam, geen tekst nodig.
Als je veel pagina-grote afbeeldingen op je website hebt staan, wil je die (naar mijn mening) niet over een mobiele verbinding sturen ivm het datalimiet en de (meestal) trage verbinding.
Ook dat probleem is tegenwoordig getackeld. Met het <picture> element kun je meerdere images opgeven met een bijbehorende media query, waarna de browser dus zelf "de juiste" versie download.hellum schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:33:
[...]
Ben ik het niet helemaal mee eens, met een losse mobiele website kun je de pagina veel beter optimaliseren voor mobiel gebruik, waardoor de pagina veel sneller laad.
Als je veel pagina-grote afbeeldingen op je website hebt staan, wil je die (naar mijn mening) niet over een mobiele verbinding sturen ivm het datalimiet.
[ Voor 5% gewijzigd door RobertMe op 11-03-2015 16:36 ]
Alleen de browser ondersteuning is nog een beetje brak als ik jouw link moet geloven.RobertMe schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:34:
[...]
Ook dat probleem is tegenwoordig getackeld. Met het <picture> element kun je meerdere images opgeven met een bijbehorende media query, waarna de browser dus zelf "de juiste" versie download.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Het is wachten op de eerste die een keurig geplaatste drol op de link legtGrijze Vos schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:56:
[...]
Je kunt ook gewoon schrijven "druk hier"? Dat is zowel duidelijk voor muis als touch.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We are borg...
Als ik 'm goed begrijp: als ik m'n werk goed doe gaan er weer 10 Indiërs verdrietig naar huis omdat ze geen/weinig bugs konden vinden...
Challenge accepted
[ Voor 27% gewijzigd door Laurens-R op 11-03-2015 17:57 ]
Gewoon harder comprimeren met webp, gaat ook vaak genoeg niet goed in browsers maar heeft nog wel betere support dan <picture>.WernerL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:59:
[...]
Alleen de browser ondersteuning is nog een beetje brak als ik jouw link moet geloven.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Geef mij dan maar magento
ben al dagen in mijn vrije tijd een DB aan het optimaliseren..
Wanneer wordt 'ie hilarisch dan? Ik vind dat chanten een beetje eng, en vooral z'n "filler" wordt volmondig herhaald, maar zodra 'ie eindelijk een punt maakt, valt de zaal stil. Of zijn ze gewoon Engels aan het leren?
Dat. Waar het naar mijn mening soms op lijkt, is dat webdevelopers net iets te veel denken "less is more", en dus maar de hele site vergeten weer te geven, op drie regels tekst, een menubalk, een advertentie en een cookiebar na. En dan een popup "Try our app!".hylke94 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:45:
Maar soms nog wel een extra linkje onderaan om de desktop-versie te laten zien, want sommige sites laten imo te veel weg of werkt de "mobiele versie" gewoon totaal niet...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Why not both?Douweegbertje schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:15:
Amateurs die een DB in elkaar zetten![]()
Geef mij dan maar magento![]()
ben al dagen in mijn vrije tijd een DB aan het optimaliseren..
Woepsie, je hebt helemaal gelijk, het was een 80486, damn die naamgeving was toen al een ingewikkeld.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Moet toch iets roepen voordat het alweer middag is.
Lekker op de bank
Ik werk er nu al een aantal jaren mee, kan er maar niet aan wennen. Zoveel zaken die gewoon kut geregeld zijn vanuit front-end oogpunt.
In other news;
AMA met sir Tim Berners-Lee: http://www.reddit.com/r/I..._inventor_of_the_web_join
[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 12-03-2015 11:26 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Goedemorgen!ZaZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:23:
Goedemorgen!
Moet toch iets roepen voordat het alweer middag is.
Koffie?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Da's niet helemaal juist hè!Nog 1 minuten
Iemand nog wat koffie?
Volgens je inventaris heb je een best goeie pc. Waarom zeur je?!
Hey das thuis hèMerethil schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:41:
[...]
Volgens je inventaris heb je een best goeie pc. Waarom zeur je?!
Hier moet ik het doen met een Intel Core 2 Duo E8400 en 8 GB intern geheugen. Wel een SSD overigens!
Maar SourceTree bijv. schiet niet op als custom.min.css aan de beurt is. Excluden van diff kan weer niet op SourceTree op Windows ofzo
Jij hebt tenminste nog 8 GB geheugen.... Ik draai momenteel op een i5 540m met 4 GB DDR3 en een 250 GB SSD, de laatste heb ik ontfutseld vlak nadat ik hier kwam werken omdat dat toch wel de meeste prestatiewenst gaf.TheNephilim schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:44:
[...]
Hey das thuis hè![]()
Hier moet ik het doen met een Intel Core 2 Duo E8400 en 8 GB intern geheugen. Wel een SSD overigens!
Maar SourceTree bijv. schiet niet op als custom.min.css aan de beurt is. Excluden van diff kan weer niet op SourceTree op Windows ofzo.
Binnenkort wel een nieuwere laptop, maar die komt helaas nog steeds met slechts 4 GB.....
Gelukkig mag ik morgen eerder weg
Ik doe het hier nog slechter: 2.8Ghz Intel Core 2 Duo met 4GB 800MHz DDR2 SDRAMMerethil schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:47:
[...]
Jij hebt tenminste nog 8 GB geheugen.... Ik draai momenteel op een i5 540m met 4 GB DDR3 en een 250 GB SSD, de laatste heb ik ontfutseld vlak nadat ik hier kwam werken omdat dat toch wel de meeste prestatiewenst gaf.
Binnenkort wel een nieuwere laptop, maar die komt helaas nog steeds met slechts 4 GB.....
Al komt daar in de toekomst verandering in
RTFM!
Ergste is nog dat dit ding recent gekocht is, en voor 100 euro meer had mijn manager een zinnige I5 met 8GB kunnen kopen. Ik heb hem al voorgerekend dat ie in een jaar tijd al minstens 1000 euro aan pure wachttijd is kwijtgeraakt. Als mijn virusscanner aanspringt dan moet ik snel dat ding cancellen, anders kan ik gewoon niet eens meer fatsoenlijk F5en in mn Firefox. ><
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
6/8 GB zou dan ook een stuk fijner zijn, maar helaas kan ik dat er hier niet doorheen krijgen...
Als het goed is zouden we binnenkort wel desktops moeten gaan krijgen omdat we allemaal overstappen op een nieuwe IDE die ook als requirements een i7 en 16 GB memory heeft (weet niet waarom, het is niets meer dan een Eclipse on steroids
Snap niet dat mensen op een crappy PC iets willen doen, dan stop ik er gewoon mee hoor
Idd, oversight mijnderzijds. Als ik ooit weer ga solliciteren egens dan vraag ik naar de hardware, en loop ik weg als ze rotzooi hebben staan. Ik snap serieus niet hoe een bedrijf bereid is 50K+ voor een developer neer te leggen op jaarbasis, maar een paar honderd euro eens per 3 jaar is ineens een issue.Snap niet dat mensen op een crappy PC iets willen doen, dan stop ik er gewoon mee hoor
[ Voor 53% gewijzigd door Grijze Vos op 12-03-2015 16:40 ]
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Een E2160 met 4GB RAM en een 32bits systeem hierGrijze Vos schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:26:
Ach, ik heb hier een Intel Pentium 2117U 1.80GHz met 6GB ram.[...]
Oh, de SSD is wel de redding van deze machine, maar geloof me dat met office, visual studio en wat lokale sites dit ding niet echt super snel is
[ Voor 24% gewijzigd door Caelorum op 12-03-2015 16:45 ]
Wtf
We are shaping the future
Ook nog 2 GB dedicated Nvidia videokaartje
MAMP en PHPStorm draaien als een zonnetje en ik kan rusting een paar virtualbox linux servers in de lucht hebben als het nodig is.
Driving a cadillac in a fool's parade.
Heeft het alleen wat zwaar als ik Photoshop + VMs open.iMac (27-inch, Mid 2011)
2,7 GHz Intel Core i5
12 GB 1333 MHz DDR3
AMD Radeon HD 6770M 512 MB
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Welke ster is het nou? U708, U709 of U70?.oisyn schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:28:
Ster verlaat melkweg met recordsnelheid
I guess you can call him... lactose intolerant
[afbeelding]
Tja....Grijze Vos schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:26:
... had mijn manager ...
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
nu.nl op z'n best iddEalanrian schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:34:
[...]
Welke ster is het nou? U708, U709 of U70?
US 708
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.
Error (403)
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.
Nja als je denkt dat iedereen 1333 * 1031 pixels nodig heeft om zoiets te zien.. sure.
-----------------
Net even op een veldje hier met een bal wat lopen tikken, valt me op dat al die 'gastjes' zo letterlijk lopen te kankeren. Lekker allemaal stoer en tof lopen te doen naar elkaar maar als m'n voetbal voorbij komt is het stil en geven ze bal netjes terug en hoor je het woord 'meneer' en 'u' nog voorbij komen.
Goed, ik scheld ook regelmatig maar dan op mijzelf, in de auto of op m'n computer. Vraag me toch af wat voor opvoeding ze krijgen, als ze die überhaupt krijgen.
[ Voor 55% gewijzigd door Douweegbertje op 12-03-2015 19:17 ]
Niet zo heel vreemd als je bedenkt dat die expression tree geparsed moet wordenAlex) schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:46:
Hummm, ik bouw dynamisch een expression tree op die ik vervolgens aan EF voer (één query met daarin 69 ORs). Vervolgens duurt het 5 minuten voordat EF begint met het uitvoeren van die query
Wtf
69 or statements in een query... wat ben je aan het bouwen? een rapporten generator voor vrouwen?
* F.West98 wijst naar sig
Weet nog niet hoe het straks op mijn vakantiebaantje is, des noods RDP'en naar huis om dan op locatie extern te werken
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ga er maar vanuit dat dat niet mag en je gewoon op een oud bakje moet werkenF.West98 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:44:
Hé wat een origineel onderwerp. Hardware
* F.West98 wijst naar sig
Weet nog niet hoe het straks op mijn vakantiebaantje is, des noods RDP'en naar huis om dan op locatie extern te werken
Hele bureau onder de chocomelk spetters
Hij doet in ieder geval zijn best het weer schoon te likken. Ik mag ondertussen chocomelk spetters van mijn scherm, PC, laptop, toetsenbord, enz afhalen
[ Voor 32% gewijzigd door Gamebuster op 12-03-2015 21:29 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Werk gewoon mee!
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Zit nu weer in een Skype meeting waar een groep mensen ergens in een vergaderruimte worden opgenomen door de zelfde gast die notulen maakt, kortom wat gemompel op de achtergrond overstemd door keihard toetsengekletter. Dat alles met de vertrouwde blikken Skype geluidskwaliteit.
iOS developer
Ja, maar dat moet toch wel iets sneller kunnen dan dat?D-Raven schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:34:
[...]
Niet zo heel vreemd als je bedenkt dat die expression tree geparsed moet worden.
Op dit moment worden er 69 losse queries uitgevoerd om een set resultaten op te halen. Gezien alles wat er verder nog aan statements wordt toegevoegd aan de query duurt het zo'n 3 seconden per query om resultaten op te halen, een eindgebruiker zit zo 3,5 minuut op data te wachten.69 or statements in een query... wat ben je aan het bouwen? een rapporten generator voor vrouwen?
Ik dacht: met één monsterlijke OR-query moet het ook wel lukken, en die zal vast stukken sneller uitvoeren dan 69 losse. En dat is (lokaal) ook wel zo: als ik met SQL Profiler kijk naar de runtime van de door EF gegenereerde query is SQL Server in minder dan een seconde klaar. EF zelf heeft alleen de nodige minuten nodig om de query te genereren
Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan hoe ik de query opbouw (met BinaryExpressions, SelectMany's op parameters en andere hippe shizzle). Dat kan vast beter.
[ Voor 7% gewijzigd door Alex) op 13-03-2015 00:07 ]
Zonder reclame te maken voor mezelf, blijft de translatable dus Engels roepen, terwijl ik NL instelGamebuster schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:03:
Wat doet-ie verkeerd?
Ik werk 4/5 dagen daar, en de andere dag thuis. Ik zie geen reden dat het dan niet zou kunnenEalanrian schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:53:
[...]
Ga er maar vanuit dat dat niet mag en je gewoon op een oud bakje moet werken
(de computers die daar staan zijn trouwens ook niet slecht hoor, maar ik geef toch voorkeur aan mijn systeem
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Dan prop je toch gewoon een SQL query in EF?Alex) schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 00:05:
[...]
Op dit moment worden er 69 losse queries uitgevoerd om een set resultaten op te halen. Gezien alles wat er verder nog aan statements wordt toegevoegd aan de query duurt het zo'n 3 seconden per query om resultaten op te halen, een eindgebruiker zit zo 3,5 minuut op data te wachten.
Ik dacht: met één monsterlijke OR-query moet het ook wel lukken, en die zal vast stukken sneller uitvoeren dan 69 losse. En dat is (lokaal) ook wel zo: als ik met SQL Profiler kijk naar de runtime van de door EF gegenereerde query is SQL Server in minder dan een seconde klaar. EF zelf heeft alleen de nodige minuten nodig om de query te genereren
Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan hoe ik de query opbouw (met BinaryExpressions, SelectMany's op parameters en andere hippe shizzle). Dat kan vast beter.
Twee weken geleden was ik er ook nog. De super-handige "reserveer nu, betaal later" van booking.com gecombineerd met de stijgende koers, maakte m'n hotel ruim 10% duurder.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ach, valt wel mee hoor. Hij kan code lezen, hij past ook wat dingen in onze workflows aan, en hij kan zelfs overweg met de canjs view templates die daarbij horen. Dat pakt ie sneller op dan onze designer.
Jep helaas. Heb 1 januari mijn uurtarief van dollars naar een toen gelijkwaardig bedrag in euro's gezet. Had toch honderden euro's meer per maand kunnen verdienen was ik bij dollars gebleven.HuHu schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:49:
[afbeelding]
Aaarrrgghhhh.... het is bijna zover: $ 1 = € 1..
Boekhouding is wel makkelijker nu...
Ik ben er opzich niet zo heel erg treurig om eigenlijk. Het is jammer voor de individuele import van producten. "Jouw" inkopen in het buitenland zullen veelal duurder worden ja. Maar... Nederland is een export land, voor onze economie komt dit verdomd goed uit.HuHu schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:49:
[afbeelding]
Dat soort uitzonderingen moet je inderdaad zoals Avalaxy hierboven ook zegt; gewoon zelf in SQL kloppen en deze via je context aan de database voeren. Krijg je ze beter geoptimaliseerd, en hoef je EF niet te laten parsen. EF is super voor de basis acties, maar een OR met 69 voorwaarden, hoort daar niet bij.Alex) schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 00:05:
[...]
Ja, maar dat moet toch wel iets sneller kunnen dan dat?
[...]
Ik dacht: met één monsterlijke OR-query moet het ook wel lukken, en die zal vast stukken sneller uitvoeren dan 69 losse. En dat is (lokaal) ook wel zo: als ik met SQL Profiler kijk naar de runtime van de door EF gegenereerde query is SQL Server in minder dan een seconde klaar. ...
Ik koop er niet veel, maar ik ga er een tijdje wonen. M'n ontbijt en diner zijn flink duurder geworden. En m'n werkgever vergoedt dat nietGateKeaper schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:08:
[...]
Ik ben er opzich niet zo heel erg treurig om eigenlijk. Het is jammer voor de individuele import van producten. "Jouw" inkopen in het buitenland zullen veelal duurder worden ja. Maar... Nederland is een export land, voor onze economie komt dit verdomd goed uit.
Eten en drinken tijdens langdurige buitenlandverblijven is voor eigen rekening.
Tjah, dan zou je voor langdurige buitenlandverblijven moeten afspreken dat je loon tijdelijk word uitbetaald in de buitenlandse valuta. Omrekenen bij startdatum, en dat structureel betalen tot terugkomst. Valutafluctuaties zijn dan voor zijn rekening of voordeel.HuHu schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:28:
We werken hier met "voorschieten en achteraf declareren". Dus ja, de werkgever betaalt de werkelijke kosten, ook als het goedkoper wordt.
Eten en drinken tijdens langdurige buitenlandverblijven is voor eigen rekening.
Nu ik er nog eens een nachtje over heb geslapen ben ik tot een oplossing gekomen die veel beter lijkt te werken, en waarvoor ik maar één query nodig heb zonder 69 ORs erin. Eerste testen geven me resultaten in minder dan een secondeGateKeaper schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:12:
[...]
Dat soort uitzonderingen moet je inderdaad zoals Avalaxy hierboven ook zegt; gewoon zelf in SQL kloppen en deze via je context aan de database voeren. Krijg je ze beter geoptimaliseerd, en hoef je EF niet te laten parsen. EF is super voor de basis acties, maar een OR met 69 voorwaarden, hoort daar niet bij.
[ Voor 4% gewijzigd door Alex) op 13-03-2015 11:53 ]
Net ook 40 queries naar 1 gebracht.Alex) schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:53:
[...]
Nu ik er nog eens een nachtje over heb geslapen ben ik tot een oplossing gekomen die veel beter lijkt te werken, en waarvoor ik maar één query nodig heb zonder 69 ORs erin. Eerste testen geven me resultaten in minder dan een seconde
RTFM!
Godsamme Google!
In hun eigen Calendar-client op Android hebben ze recurrence gesloopt. Als je een recurring event aanpast, wordt de oude verwijderd en de nieuwe aangemaakt vanaf de dag van degene die je aanklikt. Als je op de knop klikt voor een nieuw event, je scherm uitzet, je scherm aanzet en opslaat, staat het event er dubbel. Als je een event opent om te bewerken maar niets aanpast, wordt bij Cancel/Back toch "Discard?" gevraagd.
Gare software.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ach bij Apple zorgt iCal er af en toe voor dat invitations voor meetings opnieuw verzonden worden. Leuke spam...CodeCaster schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:51:
[...]
Godsamme Google!
In hun eigen Calendar-client op Android hebben ze recurrence gesloopt. Als je een recurring event aanpast, wordt de oude verwijderd en de nieuwe aangemaakt vanaf de dag van degene die je aanklikt. Als je op de knop klikt voor een nieuw event, je scherm uitzet, je scherm aanzet en opslaat, staat het event er dubbel. Als je een event opent om te bewerken maar niets aanpast, wordt bij Cancel/Back toch "Discard?" gevraagd.
Gare software.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Yay, is het nog interessanter om uitbetaald te worden in $HuHu schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:49:
[afbeelding]
Sorry dat ik een idioot hoge resolutie hebDouweegbertje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Nja als je denkt dat iedereen 1333 * 1031 pixels nodig heeft om zoiets te zien.. sure.
-----------------
Ik was namelijk gezellig aan het borrelen op de vereniging, en toen ik naar huis wou gaan kwam ik erachter dat mijn fiets niet alleen met mijn ketting aan een fietsnietje vast zat, maar ook nog met een andere ketting aan een andere fiets en aan het fietsnietje. Na wat vloeken maar terug naar binnen gelopen, even gevraagd of iemand zin had om te gaan spelen met de haakse slijper en de politie ingelicht. Een kwartiertje, veel vonken, en een fietsketting minder later kon ik alsnog naar huis
Hangt nogal van je smaak af, denk je niet?_Moe_ schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:49:
Weet hier iemand nog goede boeken waar ik mijn boekenbonnen aan zou kunnen spenderen?
Clean Code?_Moe_ schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:49:
Weet hier iemand nog goede boeken waar ik mijn boekenbonnen aan zou kunnen spenderen?
Bijbel_Moe_ schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:49:
ora et labora
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.