PragmatistDouweegbertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:35:
Wat is nou het woord om te zeggen tegen een mede IT er om het standaard draaiboek te omzeilen?
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Kerstbonus.Douweegbertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:35:
Wat is nou het woord om te zeggen tegen een mede IT er om het standaard draaiboek te omzeilen?
FizzbinDouweegbertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:35:
Van CTRL-Z word je XFiresphere schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:32:
[...]
Ah, zo. jep. Wat de CTRL-Z er dan mee te maken heeft, het zal wel.
Firesphere is X
Misschien heeft Firesphere stiekem een CTRL-Z
Verder gaan we nu alweer veel te lang door op een klein onschuldig dom flauw grapje
.edit: doe ik het alweer fout
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2015 15:19 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah, zo.oisyn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:55:
[...]
Van CTRL-Z wordt je X
Firesphere is X
Misschien heeft Firesphere stiekem een CTRL-Z
Verder gaan we nu alweer veel te lang door op een klein onschuldig dom flauw grapje
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 63% gewijzigd door Firesphere op 28-01-2015 15:21 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Had XKCD daar niet al een ander woord voor bedacht?BtM909 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 14:55:
Fizzbin yo!
Dat dus
[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2015 15:21 ]
Crashplan draait ook in de cloud.oisyn schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 12:43:
[...]
Denk niet dat de scanner het zelf doet, maar er zat wel software bij. Maar wellicht dat het dan niet direct naar een netwerk share kan.
[...]
Ik weet niet of ik het nou zo'n fijn idee vindt om mijn gehele administratie in de cloud te zetten eigenlijk. Ik beheer dat liever zelf (op mijn NAS, met een CrashPlan client voor offsite backup)
(Nee, ik snap het wel. En ja, je kunt een extra eigen encryptie-sleutel over je Crashplan data heen gooien)
Zelf een tevreden Crashplan gebruiker (en Evernote)
Ook zonder dat zou CrashPlan niet bij je data moeten kunnen. Goed, het is natuurlijk wel mogelijk, want standaard is de sleutel geencrypt met je account password, die je nodig hebt om in te kunnen loggen dus die zouden ze stiekem kunnen onthouden. Dan heb je nog de keuze om een apart wachtwoord voor de sleutel te gebruiken, en daarnaast idd nog om gewoon een geheel eigen sleutel te gebruiken.Sardaukar schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:21:
(Nee, ik snap het wel. En ja, je kunt een extra eigen encryptie-sleutel over je Crashplan data heen gooien)
Bij een tech support line van een provider die ik niet ga noemen was er wel zo'n soort woord dat hetzelfde deed als FizzbinAfvalzak schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:18:
Heeft iemand Fizzbin al eens geprobeerd? Ik denk dat je gelijk doorverbonden wordt met de psychiatrische hulplijn namelijk i.p.v. een 2e lijnsmedewerker
Ik heb ook Evernote premium maar kan die ook zoeken door pdf's dan? Want dat zou wel betekenen dat ik hem veel meer ga gebruikenSardaukar schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:21:
[...]
Crashplan draait ook in de cloud![]()
Zelf een tevreden Crashplan gebruiker (en Evernote).
Nothing to see here!
Jazeker, Evernote OCR't je PDFjes zodat je gewoon op tekst kan zoeken. Ik heb bijvoorbeeld al mijn handleidingen als PDF in Evernote staan die heel eenvoudig te doorzoeken zijn. Alleen dat scheelt me al een meter papierRutix schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 17:33:
[...]
Bij een tech support line van een provider die ik niet ga noemen was er wel zo'n soort woord dat hetzelfde deed als Fizzbin.
[...]
Ik heb ook Evernote premium maar kan die ook zoeken door pdf's dan? Want dat zou wel betekenen dat ik hem veel meer ga gebruiken. Office Lens is inderdaad ook sexy
Einde van de dag was ongeveer iets als dit dan
Wereld: "Sure, neem mijn 4.000.000!"
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Gelukkig ben ik niet de enige met een sub-optimale dag.Douweegbertje schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:26:
Pft wij hadden ook veel bugs vandaag, enorm veel aan de telefoon gezeten en onze internetlijn was er ook nog 3x uitgevallen vanwege storing bij UPC..
Einde van de dag was ongeveer iets als dit dan![]()
[afbeelding]
Bij parkeren werkte mijn telefoon niet mee en kon ik niet het parkeren starten.
Bij een nieuwe update van svn ging mijn build ook zeer traag en zat vol met fouten. ; (
Daarna proberen in te loggen op de O omgeving, waar de login niet werkte en ik moest wachten op de beheerders om dit te fixen om verder te kunnen.
Gisteren was het ook een dag vol problemen.
Met 4 teams van 6 ontwikkelaars die op dezelfde codebase werken en op dezelfde omgeving, geeft toch regelmatig van die problemen...
let the past be the past.
Het nieuwbouwproject van mijn huis heeft een facebook pagina. Nou schijnt er een bewonersforum aan gekoppeld te zijn waarbij de nieuwe bewoners info delen. Via de FB app op mijn vrouw's telefoon kan ik daar gewoon bij. Maar via de browser op mijn eigen dummy account kan ik daar dus echt compleet niets over vinden
[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 29-01-2015 01:11 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Kutfacebook.
.edit: ah het is een verborgen groep
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2015 01:02 ]
Zo.. maar wie gaat er vandaag naar zijn werk? Damn.. wat een takke weer zeg!
* Limburg -> Eindhoven
Nothing to see here!
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Viel wel mee hier in BrusselDouweegbertje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:50:
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Nergens last van hoor? Gewoon rond half zeven vertrekken en dan rond 7 uur op je werk zijn. Hier en daar een druppel en een beetje hagel, maar de wegen waren gewoon goed begaanbaar.Douweegbertje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:50:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Zit je in NY dan?Hoogie2004 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:42:
Dat doen ze nu altijd, mij sneeuw beloven en dan niks leveren
RTFM!
Nope, maar daar zou ik helemaal pissed zijn geweest
Diegene die het zonnetje geeft is blijkbaar nog een klein kind...
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Read the code, write the code, be the code!
Nja, beetje afhankelijk van de regio denk ik.RayNbow schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:39:
[...]
Nergens last van hoor? Gewoon rond half zeven vertrekken en dan rond 7 uur op je werk zijn. Hier en daar een druppel en een beetje hagel, maar de wegen waren gewoon goed begaanbaar.
500 meter vanaf mijn huis was ongeveer de zelfde tijd als mijn totale reistijd... Normaal doe ik er ongeveer 15-20 minuten over. Vandaag 1 uur en 20 minuten over gedaan om op mijn werk te komen
Mja... Zegt wel wat over de mensen die zo'n systeem gebruiken en de mensen die het ontwikkelen...wackmaniac schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 09:30:
Meeste CI-omgevingen gebruiken zonnetjes, regenbuien etc om status van tests weer te geven. Heeft dus waarschijnlijk niet zo heel veel met de (geestelijke) leeftijd van je QA-manager te maken
Read the code, write the code, be the code!
Hoor ik daar nou de dromen van mijn mede-devschuur personen kapot gaan?
De enige meid in de Devschuur bezet!
Oeps, sorryRyur schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Je hoort Rubinski nochtans niet klagen hoorRyur schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:09:
[...]
Ik heb niets met Rubinskiwsitedesign schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:21:
[...]
Je hoort Rubinski nochtans niet klagen hoor
Kun je zoeken op groepen dan? Zo ja, hoe? Zo nee, kutfacebookDouweegbertje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 07:50:
Wel schattig om te zien dat je iets kut vindt omdat je er zelf geen kut van snapt
(en dan heb ik het natuurlijk over publieke groepen)
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2015 10:27 ]
Zwijg me ervan. Ik stond op het punt om te vertrekken hier in Hasselt, opeens een gigantische bliksem en bijhorende knal. En daarna alleen maar regen (en kou), ik kwam ook doorweekt aan thuis na een halfuur fietsen.ElkeBxl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:25:
Stevig onweer met hagel over mijn hoofd gekregen --' Mijn lief en ik waren doorweekt omdat het ook zo heel leuk regende met veel wind waardoor een paraplu brol was...
Gelukkig thuis een warme kachel en eten al klaar
In Groningen stad merk ik helemaal niets van sneeuw of dergelijken?Martijn19 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:40:
50 minuten in de auto i.p.v. 25. Dat zijn wij in Groningen / Drenthe niet gewend
Anyways, geen vertraging gehad hier (is ook maar 5 minuten fietsen)
ja, het kan, alleen de meest gesloten privacy setting is een groep niet te vinden. Anders verschijnen ze gewoon in de zoekresultaten. Gewoon tikken in de zoekbalk (waarmee je ook je vrienden, andere pagina's enzo vind).oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Kun je zoeken op groepen dan? Zo ja, hoe? Zo nee, kutfacebook
Wij hadden het geluk niet lang erdoor te moeten stappen al was die 500m vanaf de tram blijkbaar genoeg om doorweekt te zijn. Er vielen bakken hagel uit de lucht na paar bliksems en beetje gerommel in de lucht, het begon echt een stevige laag te worden op de straten. Die paraplu was eerder voor de show...Mercatres schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:28:
[...]
Zwijg me ervan. Ik stond op het punt om te vertrekken hier in Hasselt, opeens een gigantische bliksem en bijhorende knal. En daarna alleen maar regen (en kou), ik kwam ook doorweekt aan thuis na een halfuur fietsen.
Gelukkig thuis een warme kachel en eten al klaar
Wij hadden ons onder een fleece dekentje in mijn zetel genesteld met de chauffage vollenbak op
De enige reden waarom ik begreep wat je hiermee bedoelde was een Facebook-groep die de eerste hit op facebook wasElkeBxl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:35:
[...]
Wij hadden het geluk niet lang erdoor te moeten stappen al was die 500m vanaf de tram blijkbaar genoeg om doorweekt te zijn. Er vielen bakken hagel uit de lucht na paar bliksems en beetje gerommel in de lucht, het begon echt een stevige laag te worden op de straten. Die paraplu was eerder voor de show...
Wij hadden ons onder een fleece dekentje in mijn zetel genesteld met de chauffage vollenbak opLekker croque monsieurs gemaakt
Insinueerde ik dat?
We liggen nu eenmaal halverwege tussen Nederland en Frankrijk, dus we mixen dat gewoon door elkaarMerethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:38:
De enige reden waarom ik begreep wat je hiermee bedoelde was een Facebook-groep die de eerste hit op facebook wasWaarom heet het bij jullie niet gewoon verwarming? Het ding verwarmt... toch?
[ Voor 53% gewijzigd door azerty op 29-01-2015 10:41 ]
Searchception!.oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:32:
Waarom staat er dan "find friends". En toen ik ging zoeken hoe je moest zoeken kwam ik op allemaal reacties die zeiden dat het niet kon
Maar inderdaad, los van de leuke Graph-search is Facebook een flutsite. We (m'n vriendin en ik) gebruiken het ook alleen maar om in contact te blijven via Messenger, dus de rest mag eigenlijk wel weg.
Vertaling naar begrijpelijk Nederlands:ElkeBxl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:35:
[...]
Wij hadden ons onder een fleece dekentje in mijn zetel genesteld met de chauffage vollenbak opLekker croque monsieurs gemaakt
We zaten op de stoel onder een fleece-deken met de verwarming op de hoogste stand. Lekker tosti's gemaakt.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Korben schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:41:
[...]
Vertaling naar begrijpelijk Nederlands:
[...]
Chauffage is een overblijfsel van de eeuwenlange franstalige overheersing in België/Vlaanderen, chauffage = verwarming in het frans.Merethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:38:
[...]
De enige reden waarom ik begreep wat je hiermee bedoelde was een Facebook-groep die de eerste hit op facebook wasWaarom heet het bij jullie niet gewoon verwarming? Het ding verwarmt... toch?
Ik zeg al heel mijn leven chauffageMerethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:38:
[...]
Insinueerde je dat dan niet?
Moesten we op een stoel gezeten hebben, zaten we op mekaars schoot. Niet dat ik dat erg zou vinden maar een zetel biedt meer ruimte om erin te hangenKorben schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:41:
We zaten op de stoel onder een fleece-deken met de verwarming op de hoogste stand. Lekker tosti's gemaakt.
Soms verschiet ik er zelf van hoeveel woorden wij uit het Frans nog altijd gebruiken. Zolang we mekaar maar verstaan kan me dat weinig schelen eigenlijkt-town schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Chauffage is een overblijfsel van de eeuwenlange franstalige overheersing in België/Vlaanderen, chauffage = verwarming in het frans.
Errr, 'jus d'orange'?Merethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:38:
[...]
Lastig verhaal, waarom zo wispelturig? Kies gewoon óf Nederlands, óf Frans! Zoals wij hier in Nederland doen, kijk maar naar de minimale verschillen tussen Friesland en Zeela..... Oh wacht...t-town schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Chauffage is een overblijfsel van de eeuwenlange franstalige overheersing in België/Vlaanderen, chauffage = verwarming in het frans.
Dat spul heet eigenlijk gewoon sinaasappelsap maar mensen doen graag "chique"
[ Voor 20% gewijzigd door Merethil op 29-01-2015 10:46 ]
Wispelturig? Goh, ik vind die mengelmoes van talen wel iets hebben. Hele Nederlandse zinnen met wat Franse en Engelse woorden tussen. Vloeken in het Frans is nog wel grappigMerethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:45:
[...]
Lastig verhaal, waarom zo wispelturig? Kies gewoon óf Nederlands, óf Frans! Zoals wij hier in Nederland doen, kijk maar naar de minimale verschillen tussen Friesland en Zeela..... Oh wacht...
Misschien bedoelde ik dat hij nu blij was dat hij hier niet langer aan jou gekoppeld kon worden
Maar ja, je zult het nooit weten
Zut alors!ElkeBxl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Wispelturig? Goh, ik vind die mengelmoes van talen wel iets hebben. Hele Nederlandse zinnen met wat Franse en Engelse woorden tussen. Vloeken in het Frans is nog wel grappig
Ik bediende de chauffage vanop afstand met een app op mijn tablet die realtime synct met de thermostaat?ElkeBxl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Wispelturig? Goh, ik vind die mengelmoes van talen wel iets hebben. Hele Nederlandse zinnen met wat Franse en Engelse woorden tussen.
Ik woon in het oosten van de provincie en moest naar Emmen. VandaarGropah schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:29:
[...]
In Groningen stad merk ik helemaal niets van sneeuw of dergelijken?
* Firesphere voegt "vlaams/nederlands" discussie toe in de lijst met vaste onderwerpen.
Komt Vlaams/Nederlands voor of na de discussie over waar de brackets horen?
Dat ligt eraan, kunnen we ze niet combineren?Firesphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:51:
Ow, er is een nieuw onderdeel in de vaste routine van onderwerpen gekomen?
* Firesphere voegt "vlaams/nederlands" discussie toe in de lijst met vaste onderwerpen.
Komt Vlaams/Nederlands voor of na de discussie over waar de brackets horen?
"Als mensen in hun eigen voertaal programmeren, waar zetten zij dan de brackets?"
Daar had ik nog niet aan gedacht... Mij eendert hoor!wsitedesign schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:48:
[...]
Misschien bedoelde ik dat hij nu blij was dat hij hier niet langer aan jou gekoppeld kon worden![]()
Maar ja, je zult het nooit weten
Salut putain! Alles ça va met de fieu?
Dit kan echt iets zijn wat ik zeg tegen iemand... Zeker als het Brusselaars zijn uit de studentenkring
Best wel graaf als dat marcheert ze! Zoiets zou ik ook eens moeten arrangeren, lijkt me wel handig als ik on the way ben. Lekker chill temperatuurke als ik dan thuis arriveerwsitedesign schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:50:
[...]
Ik bediende de chauffage vanop afstand met een app op mijn tablet die realtime synct met de thermostaat?
* Firesphere denkt terug aan die Duitse functiedefinities en riltMerethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Dat ligt eraan, kunnen we ze niet combineren?
"Als mensen in hun eigen voertaal programmeren, waar zetten zij dan de brackets?"
PHP is kut want die verrekte Vlamingen zetten de brackets altijd verkeerd?jip_86 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:54:
Dan is de PHP is kut discussie onderhand wel weer eens aan de beurt toch
Mijn Frans is zo goed dat translate.google.nl een uitkomst is. Helaas maakt hij hier echt een zooitje vanElkeBxl schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:56:
Salut putain! Alles ça va met de fieu?
Dit kan echt iets zijn wat ik zeg tegen iemand... Zeker als het Brusselaars zijn uit de studentenkring
Ik deel deze pijn: Laatst een project mogen openen uit 2005 dat nu draait op PHP 5.3.2 en MySQL 5.1. Ik moet het migreren naar een server met PHP 5.5 en MySQL 5.6, toevoegingen doen en wat wijzigingen maken waar 't al dan niet misgaat. Maar... ALLES IS IN HET DUITS!!!!!11one!Firesphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:56:
[...]
* Firesphere denkt terug aan die Duitse functiedefinities en rilt
Het grootste probleem was een xml-parser die ze zelf hebben ontwikkeld toentertijd, die gebruikt zoveel zut die nu niet meer werkt onder 5.5 dat ik maar even een nieuwe heb gedownload en toegevoegd. Opeens is alles nu een mix van Duits en Engels
Edit: Grappig genoeg maakten ze wel comments. Maar ook weer in het Duits, met afkortingen die google translate niet kent
[ Voor 5% gewijzigd door Merethil op 29-01-2015 11:00 ]
Gegroet hoer, alles goed met de zoon?
Zo praten Vlamingen? Ik ben blij dat ik in het relatief beschaafde Brabant woon
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Dat wordt eerder spelend gezegd hoorKorben schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Gegroet hoer, alles goed met de zoon?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Jee, makkelijk converteren naar html lists en tables! Ik ben fan! (Zou ook in Brackets moeten zitten.)RobIII schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:53:
Woei; twee handige tooltjes ontdekt: NimbleText en NimbleSet. Je schrijft de basis in een paar uurtjes zelf maar voor ~€20 ($24.95) ga ik die moeite niet nemen
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Goede oorzaak-gevolg relaties leggen is zeg maar niet echt jouw ding he?.oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:59:
[...]
PHP is kut want die verrekte Vlamingen zetten de brackets altijd verkeerd?
Gelukkig is dat niet van belang als je games ontwerptFiresphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:11:
[...]
Goede oorzaak-gevolg relaties leggen is zeg maar niet echt jouw ding he?
Mijn gun ging af toen die persoon een kogel door zijn hoofd kreeg die uit mijn gun kwam. Eh...wsitedesign schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:16:
[...]
Gelukkig is dat niet van belang als je games ontwerpt
Dan heb je 2x snel achter elkaar geschotenMerethil schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:17:
[...]
Mijn gun ging af toen die persoon een kogel door zijn hoofd kreeg die uit mijn gun kwam. Eh...
Ik wist dat er zoiets uit zou komen, mijn voorbeeld was niet waterdichtFiresphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:18:
[...]
Dan heb je 2x snel achter elkaar geschoten
https://www.facebook.com/...20niets%20van&type=groups.oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Kun je zoeken op groepen dan? Zo ja, hoe? Zo nee, kutfacebook
(en dan heb ik het natuurlijk over publieke groepen)
https://www.facebook.com/...ets%2Bvan/keywords_groups
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2015 11:27 ]
Wat de fuck, het is een app, niet een kunstwerk voor aan de muur!
In Brussel misschien. Hier in de enige echte hoofdstad van België (AntwerpenKorben schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:00:
[...]
Dat verklaart waarom BDW nu per se burgemeester ervan wou wordenStyxxy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Hier in de enige echte hoofdstad van België (Antwerpen![]()
)
Oops, kan er een modje deze samenvoegen?
[ Voor 10% gewijzigd door azerty op 29-01-2015 11:47 ]
Ach, dat land van jullie heeft 8 overheden, 4 officiele talen die geen hond spreekt, 12 bestuurslagen en 21 hoofdsteden. Regel dat eerst eens voor je jezelf "enige echte" noemt.Styxxy schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
[...]
In Brussel misschien. Hier in de enige echte hoofdstad van België (Antwerpen![]()
) praten we niet op die manier.
[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 29-01-2015 11:54 . Reden: WTF? Hoe kwam dat er zo tussen? ]
Die van DE werkt niet. Die van mij werkt welwsitedesign schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Ik krijg toch wel een resultaat hoor:
https://www.facebook.com/groups/598624490198853/?ref=br_rs
Firesphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:46:
[...]
Ach, dat land van jullie heeft 8 overheden, 4 officiele talen die geen hond spreekt, 12 bestuurslagen en 21 hoofdsteden. Regel dat eerst is voor je jezelf "enige echte" noemt.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Shit just got real!Firesphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:46:
[...]
Ach, dat land van jullie heeft 8 overheden, 4 officiele talen die geen hond spreekt, 12 bestuurslagen en 21 hoofdsteden. Regel dat eerst is voor je jezelf "enige echte" noemt.
Nu je het zegt... In dat geval, kun je toch lekker zoeken met jouw link?.oisyn schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Die van DE werkt niet. Die van mij werkt wel
Firesphere schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:46:
[...]
Ach, dat land van jullie heeft 8 overheden, 4 officiele talen die geen hond spreekt, 12 bestuurslagen en 21 hoofdsteden. Regel dat eerst eens voor je jezelf "enige echte" noemt.
Apply cold water to burnt area.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Nu na 2 of 3 uur kloten: Het werkt! Ik moest wel eerst de halve configuratie aanpassen maar goed.
Wie gebruikt er dan ook console.log?alienfruit schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:43:
Grr, Grunt's uglify_js wilt mijn console.log's niet weghalen
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.