]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Dat zal dan wel een RAW clubmix teruggeven!DeluxZ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:50:
Leuk man, projecten overnemen van andere bedrijven. Kom je dit tegen
code:
1 Html.Raw(jasonData)
Zou die fan zijn van Jason Derulo?
Letterlijk dan....oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:09:
Ik doe wel altijd de WC bril weer naar beneden. Inclusief de deksel, dat oogt gewoon schoner.
Kreeg ik lang geleden gezeik van mijn (toen nog) vriendin omdat die gewoon blind was gaan zitten. Ja, dat moet je dan ook niet doen he
https://fgheysels.github.io/
Why are you posting? You should be busy cooking, woman!Korben schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:30:
[...]
Actually, zittend plassen is beter, want zo leeg je je blaas beter en het is hygiënischer.Bron en bron. Lawyered, son.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Echt, omgekeerde wereld..oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:09:
Ik doe wel altijd de WC bril weer naar beneden. Inclusief de deksel, dat oogt gewoon schoner.
Kreeg ik lang geleden gezeik van mijn (toen nog) vriendin omdat die gewoon blind was gaan zitten. Ja, dat moet je dan ook niet doen he

Ben een heel meegaand type, maar de bril omlaag moeten doen vind ik zo'n stom verzoek, daar ga ik lekker niet in mee.
[ Voor 13% gewijzigd door MichielPH op 22-01-2015 18:02 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:44:
[...]
Why are you posting? You should be busy cooking, woman!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Koken is leuk..oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:44:
[...]
Why are you posting? You should be busy cooking, woman!
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
Nu met Land Rover Series 3 en Defender 90
WWDC (Apple's jaarlijkse conferentie) kost $1600 en was twee jaar geleden binnen anderhalve minuut uitverkocht. Vorig jaar was het een loterij, en als je ingeloot was mocht je een ticket kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Scott op 22-01-2015 21:01 ]
We are shaping the future
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja, ik ben wel benieuwd of ze de 10.000 gaan halen zeg!
10.000 dollar hebben ze al lang en breed gehaaldMerethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:12:
[...]
Gaat ze nooit lukken. Een stom kaartspelletje?Merethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:12:
[...]
* Firesphere zit nu al te wachten op de postbode
Ik eh... Ik... Euhm. Ik was een beetje de sarcasme-smiley vergeten.....Ealanrian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:13:
[...]
10.000 dollar hebben ze al lang en breed gehaald
Wees ik'm ook al opMerethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:15:
[...]
Ik eh... Ik... Euhm. Ik was een beetje de sarcasme-smiley vergeten.....![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 22-01-2015 21:16 ]
Kan je er niet snel even een typo edit van maken dat je 10.000.000 bedoelde?Merethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:15:
[...]
Nee want ik bedoelde het wel zoals Firesphere het opvatteEalanrian schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:15:
[...]
Kan je er niet snel even een typo edit van maken dat je 10.000.000 bedoelde?
Merethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:15:
[...]
Nee want ik bedoelde het wel zoals Firesphere het opvatte
Ja ja, je dacht gewoon even dat de 3 cijfers achter de komma centen waren.Merethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:15:
[...]
Ik denk in CSV-imports en de locale stond verkeerd.Douweegbertje schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:16:
[...]
Ja ja, je dacht gewoon even dat de 3 cijfers achter de komma centen waren.
Merethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:17:
[...]
Ik denk in CSV-imports en de locale stond verkeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Firesphere op 22-01-2015 21:18 ]
Je krijgt vaak ook nog een 'gratis' tablet, telefoon en andere hardware/software goodies welke een hogere retail waarde hebben dan 2000 dollar.Douweegbertje schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:49:
Waarom kost dat 2000$?..
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Firesphere schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 21:18:
[...]
Hey! Ik heb hier niets mee te maken!
spoiler:Is dit nu de nieuwe running gag?
Date: Thu, 22 Jan 2015 22:08:05
Action: alert
Host: mijndomein.org
Description: process PID changed from 1983 to 2015
Your faithful employee,
Monit
[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 22-01-2015 22:19 . Reden: Even geen reclame voor 1 van mijn domeinen doen anders ]
Edit: Ah, hairy boob dragons! Precies wat ik wilde, dank je Oat Meal!
[ Voor 54% gewijzigd door Merethil op 22-01-2015 22:32 ]
Normaal noem ik ze minions.Merethil schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:26:
Sinds wanneer heb jij employees?
Had je'm nog niet besteld?Edit: Ah, hairy boob dragons! Precies wat ik wilde, dank je Oat Meal!
Voor wie het nog niet door heeft. BESTELLEN! We moeten de 100.000 backers halen!
*edit*
De boob-dragons zijn ook pas als de NSFW expansion een full-pack wordt
[ Voor 33% gewijzigd door Firesphere op 22-01-2015 22:45 ]
Moar boob dragons!Firesphere schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:43:
Voor wie het nog niet door heeft. BESTELLEN! We moeten de 100.000 backers halen!
*edit*
je hebt me overgehaald....Firesphere schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:43:
*edit*
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Exploding kittens was niet genoeg?! O_o We might be needing a docter here!
Ehm, voor iedereen geldt dit even. Mocht je graag het spel willen hebben, maar geen zin in gezeik met de CC, dan kun je via mij bestellen, en maak je het geld aan mij over, betaal ik het van mijn CC.dcm360 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:11:
Nou, ehm, ik heb m ook nog niet gesteund. Het heeft me echter wel overgehaald om maar eens een creditcard aan te vragen...
LET OP!
De NSFW pack is 50 US$! Er komt namelijk verzendkosten bij!
(En ja, dat is per pack, aangezien ik ze op m'n eigen naam en adres moet bestellen, en daarna doorsturen, die kosten reken ik door, 40 US$ voor elk extra pack + 6,75 verzendkosten is plm 50 US$)
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 22-01-2015 23:23 ]
* .oisyn heeft ook maar $50 gebackt. Jammer dat de duurdere packs al weg zijn
Tegenover git voelt Subversion misschien een stap terug maar op zichzelf is het een prima systeem. Vergeet overigens niet dat je het kan aanspreken met een git cliënt.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Gecondoleerd! Vanavond lezen wij een overlijdensbericht van jou?
"GuidoH, gestorven in frustratie door SVN"
Serieus!?!Sebazzz schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:42:
[...]
Tegenover git voelt Subversion misschien een stap terug maar op zichzelf is het een prima systeem. Vergeet overigens niet dat je het kan aanspreken met een git cliënt.
Ik wist wel dat er een git-svn bridge was, maar dacht dat dit was bedoeld om je svn repo naar git te migreren.
Maar in principe kan ik dus gewoon SourceTree of zo gebruiken om commits te doen in SVN?
Ik werk nu op een Win7 bak met Netbeans en MySQL Workbench als belangrijkste tools. Waarschijnlijk kan ik binnenkort iets nieuws uitkiezen en een kennis van mij -die helemaal leip is van alles met een appel op de achterkant- zegt dat hij devven op een Mac helemaal geweldig vind. Hij doet grofweg hetzelfde werk als ik dus ik neem aan dat het wel goed zou komen als ik ook voor de Mac ga, maar ik heb werkelijk 0,0 ervaring op een Mac.
Mijn enige Apple ervaring is een iPod die ik al bijna 2x het raam heb uitgeslingerd vanwege de bloatware die nodig is om er muziek op te zetten,
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Heb thuis een macbook en die werkt uitstekend, maar voor ontwikkelen zet ik toch altijd een Vagrant-machine op, omdat ik de packages veel makkelijker kan binnenhalen via aptitude dan via het halfbakken Homebrew. Het argument dat MacOS met standaard Apache en PHP komt is kul; die had ik aan de slinger, maar na de laatste grote MacOS-update vond Apple het nodig mijn volledige configuratie overhoop te gooien, wat mijn productiviteit niet bepaald ten goede kwam.
De hardware is wel uitstekend, dus misschien kan je direct linux op je macbook zetten
[ Voor 28% gewijzigd door wackmaniac op 23-01-2015 09:12 ]
Read the code, write the code, be the code!
Maar een Apple nemen om een Apple, dan ga je tegen dingen aanlopen die anders zijn dan op Windows. Dus heb je zin om een heel nieuw besturingssysteem "te leren"?
Dit soort kleine details zorgen er al gauw voor dat ze het systeem niet fijn vinden werken (ze verwachten verder dat alles exact hetzelfde is), en ze dus al snel spijt hebben van hun switch.
Voor de rest wijken er wel meer dingen af van wat je gewend. Finder bijvoorbeeld, daar kan ik geen vrienden mee worden. Die magicmouse is een ramp om mee te werken vind ik.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Jep, diezelfde issues loop ik tegenaan.Acid_Burn schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:49:
Ik liep ook tegen simpele dingen aan als 'home' en 'end' gebruiken om naar het begin of eind van de regel te springen. Ten eerste heb je die knoppen niet op dat standaard klote toetsenbord van apple. Ten tweede, als je dan een normaal toetsenbord aansluit, dan werkt dat dus niet. Je moet dus met cmd+links/rechts werken. Nu kon ik gelukkig wel keys mappen in Xcode, dus daar viel in die editor in ieder geval mee te werken.
Voor de rest wijken er wel meer dingen af van wat je gewend. Finder bijvoorbeeld, daar kan ik geen vrienden mee worden. Die magicmouse is een ramp om mee te werken vind ik.
Wat betreft Finder, ik gebruik Path Finder, dat is al een hele verbetering.
Nu dus Release notes aan het doorlezen waardoor het komt.
Oh wauw. Hele kleine wijziging, maar voel me nu zo dom!
[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 23-01-2015 11:15 ]
Maar ik vind m nog steeds te duur (i7+16gb mem).
Wat doe ik mezelf aan
Misschien dat het goedkoper word als de opvolger uitkomt. Al heb ik daar alleen nog maar geruchten over gelezen. Dus een echte release date is er nog niet.
Maar die zal ook wel weer zo enorm veel geld kosten wanneer die uit komt.
Dat Command + links of rechts is inderdaad ronduit ruk. Gelukkig worden in eigenlijk alle invoerveldem op een Mac de Emacs keybindings ondersteund. Daarmee kun je met Ctrl + a naar het begin van een regel en met Ctrl + e naar het einde van een regel. Met Ctrl + f ga je een karakter vooruit en met Ctrl + b ga je een karakter achteruit. Als je dan Ctrl mapt op de Caps Lock toets werkt het al een stuk beter en hoef je je handen niet van de home-row af te halen. (Voordeel is dat de Emacs keybindings ook werken in de terminal)Acid_Burn schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:49:
Ik liep ook tegen simpele dingen aan als 'home' en 'end' gebruiken om naar het begin of eind van de regel te springen. Ten eerste heb je die knoppen niet op dat standaard klote toetsenbord van apple. Ten tweede, als je dan een normaal toetsenbord aansluit, dan werkt dat dus niet. Je moet dus met cmd+links/rechts werken. Nu kon ik gelukkig wel keys mappen in Xcode, dus daar viel in die editor in ieder geval mee te werken.
Join the club. Ik zit ook al (lang) te azen op dat apparaat. Het is alleen zo'n uitgave..D-Raven schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:16:
Argh. Ik zit (alweer) te kijken naar de surface pro 3. Ik wil er een als laptop vervanger.
Wat doe ik mezelf aan
Misschien dat het goedkoper word als de opvolger uitkomt. Al heb ik daar alleen nog maar geruchten over gelezen. Dus een echte release date is er nog niet.
Ik zit ook te kijken naar een Surface Pro, maar ik vind het ook nog te duur.D-Raven schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:16:
Argh. Ik zit (alweer) te kijken naar de surface pro 3. Ik wil er een als laptop vervanger.
Wat doe ik mezelf aan
M'n Surface RT (eerste generatie) doet't op zich nog prima, maarja, Windows 10 he.
Ik ben een mac gebruiker en ik vind het allemaal heerlijk werken. Maar ook onder ubuntu en windows vind ik mijn weg wel. Het is volgens mij allemaal kwestie van gewenning. Elk besturingsysteem heeft zo zijn voor en nadelen. En ik denk dat je puur voor jezelf moet uitmaken, welke het beste bij jou past.Ger schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:06:
Mensen in de zaal die ervaring hebben met devven op een Mac?
Ik werk nu op een Win7 bak met Netbeans en MySQL Workbench als belangrijkste tools. Waarschijnlijk kan ik binnenkort iets nieuws uitkiezen en een kennis van mij -die helemaal leip is van alles met een appel op de achterkant- zegt dat hij devven op een Mac helemaal geweldig vind. Hij doet grofweg hetzelfde werk als ik dus ik neem aan dat het wel goed zou komen als ik ook voor de Mac ga, maar ik heb werkelijk 0,0 ervaring op een Mac.
Mijn enige Apple ervaring is een iPod die ik al bijna 2x het raam heb uitgeslingerd vanwege de bloatware die nodig is om er muziek op te zetten,
RTFM!
Dat vind ik nu juist een van de fijnste dingen. Ik kan door tekst navigeren en selecteren met alleen maar de pijltjes toetsen, ipv dat ik naar home/end moet of andere locaties op mn toetsenbord.dev10 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:23:
[...]
Dat Command + links of rechts is inderdaad ronduit ruk.
Voor frontend is een Mac mijns inziens een stuk praktischer.
- Veel tools zijn ontwikkeld voor command line of *nix. Dingen als grunt of node.js op Windows blijft altijd een beetje houtje-touwtje met ports. En zo'n beetje alle guides die je vindt op het internet gaan uit van dat je op OS X oid draait.
- Veel vakgerelateerde software wordt ontwikkeld voor OS X, zoals bijvoorbeeld Sketch om maar iets te noemen. Je loopt altijd een beetje achter op de ontwikkelingen dus met Windows.
- Op OS X kun je een stuk makkelijker testen met Windows VM's (andersom kan dit praktisch niet) en zaken als de iOS Simulator. Dat maakt je werk simpelweg een stuk gestroomlijnder.
Het kan allemaal prima onder Windows, maar het is een stuk soepelere ervaring onder OS X.
[ Voor 50% gewijzigd door Bosmonster op 23-01-2015 11:56 ]
Nothing to see here!
Cmd is toch zeg maar de Ctrl van Mac? (me=mac-noob)Bosmonster schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:50:
[...]
Dat vind ik nu juist een van de fijnste dingen. Ik kan door tekst navigeren en selecteren met alleen maar de pijltjes toetsen, ipv dat ik naar home/end moet of andere locaties op mn toetsenbord.
Nu navigeer ik per woord door Ctrl+pijl. Dat zou ik dan dus missen als ik het zo begrijp.
Nja, weet je wat het is? Ik werk nu al jaren met Windows. Met enige regelmaat ook wel onder Linux Mint maar dat vind ik maar zo-zo, ook al heb ik daar Netbeans en Workbench. Ik ben gewoon een gewoontedier wat dat betreft denk ik.
Aan de andere kant is het wel steeds meer Mac wat ik zie en iedereen die overstapt lijkt enthousiast. Ik wil dus ook wel eens proberen of dat iets voor mij is, maar je gaat niet voor een paar duizend euro iets proberen en dan vervolgens zeggen dat je toch weer terug wil naar een Windows omgeving...
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Jep maar dat zit er nog niet standaard inCartman! schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:56:
Je hebt nu ook al Chocolately toch? https://chocolatey.org/
Nothing to see here!
Op Mac navigeer je per woord met alt (option) + cursor. Selecteren is shift + cursor. Home/end is cmd + cursor.Ger schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:59:
[...]
Cmd is toch zeg maar de Ctrl van Mac? (me=mac-noob)
Nu navigeer ik per woord door Ctrl+pijl. Dat zou ik dan dus missen als ik het zo begrijp.
Die kun je ook combineren dus shift + alt + cursor is selecteren per woord, etc.
Ik heb gister de middenmaat aangeschaft (i5, 8gb ram, 256gb ssd). Het top model was me net iets te duur.D-Raven schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:16:
Wat doe ik mezelf aan
Nu weet ik ook weer waarom ik een hekel heb aan nieuwe pc's, het kost altijd zoveel tijd om alles in te stellen zoals ik dat wil.
Ik heb daar gewoon een mooi Boxstarter script voor gemaakt. Nieuwe PC (of VM) aanzetten, in een browser de WebLauncher URL pakken, half uurtje achterover leunen met een boek en klaar is linksgetekende.Jegorex schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:12:
[...]
het kost altijd zoveel tijd om alles in te stellen zoals ik dat wil.
[ Voor 15% gewijzigd door AtleX op 23-01-2015 12:15 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Boxstarter is een beetje de Vagrant voor Windows?AtleX schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:15:
[...]
Ik heb daar gewoon een mooi Boxstarter script voor gemaakt. Nieuwe PC (of VM) aanzetten, in een browser de WebLauncher URL pakken, half uurtje achterover leunen met een boek en klaar is linksgetekende.
Nothing to see here!
Op dat vlak zit je bij Mac wel goed want hun toestellen verliezen zeer weinig aan waarde.Ger schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:59:
[...]
... maar je gaat niet voor een paar duizend euro iets proberen en dan vervolgens zeggen dat je toch weer terug wil naar een Windows omgeving...
Je zou dus kunnen gaan voor een nieuw toestel en het na enkele maanden alweer kunnen verkopen voor een paar tientjes minder.
Of je koopt een 2de hands toestel en verkoopt het alsnog. (meestal presteren toestellen uit periode 2010 - 2012 nog zeer goed)
Ik heb mijn oud toestel een maand geleden verkocht, anders had je deze wel even mogen lenen.
[ Voor 37% gewijzigd door _Moe_ op 23-01-2015 13:25 ]
RTFM!
Dat weet ik ja, ik bedoelde "Boxstarter doet met virtualbox en windows wat Vagrant met virtualbox en Linux doet" o.i.d.Rutix schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:27:
Vagrant en puppet werken ook op windows tegenwoordig.
Nee toch? Boxstarter is toch meer een script dat chocolatey packages installeert, en rekening houdt met benodigde reboots?Firesphere schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:26:
[...]
Dat weet ik ja, ik bedoelde "Boxstarter doet met virtualbox en windows wat Vagrant met virtualbox en Linux doet" o.i.d.
Een beetje een bash script die apt-get commands uitvoert en zo nu en dan reboot?
Dat was dus exact mijn vraag, is het vergelijkbaar.GateKeaper schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:00:
[...]
Nee toch? Boxstarter is toch meer een script dat chocolatey packages installeert, en rekening houdt met benodigde reboots?
Een beetje een bash script die apt-get commands uitvoert en zo nu en dan reboot?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hahhaa. Hij hangt nu bij ons op het LOL-bord
"The page you are trying to browse to is categorized as "Obscene/Tasteless""Merethil schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:52:
"En, wat heb jij vandaag gedaan?" .... http://explosm.net/rcg
Ohjee...
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Tasteless?
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Kijk ik even verder... hmmm 1.3gb... owkeeeyyyy misschien was dit niet zo'n goed idee... (pscp)
Speciaal voor jou dan eentje vanaf m'n dropbox:ElkeBxl schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:58:
[...]
"The page you are trying to browse to is categorized as "Obscene/Tasteless""
Ohjee...

Ja, ik weet het, niet de leukste random, maar de rest die ik steeds kreeg waren nóg slechter
Edit: Deze moest ook even
[ Voor 11% gewijzigd door Merethil op 23-01-2015 15:45 ]
OmgMerethil schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 15:43:
[...]
Speciaal voor jou dan eentje vanaf m'n dropbox:
[afbeelding]
Ja, ik weet het, niet de leukste random, maar de rest die ik steeds kreeg waren nóg slechter![]()
Edit: Deze moest ook even
[afbeelding]
Geweldig! Wist helemaal niet dat er een RandomGenerator van was.Merethil schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:52:
"En, wat heb jij vandaag gedaan?" .... http://explosm.net/rcg
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Chrome hier, geen apart lettertype._David_ schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:01:
Omdat jij Chrome gebruikt, de browser die raar doet met lettertypes?
Door die (TheNephilim schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:00:
Waarom heeft het tabblad van dit topic altijd een andere lettertype?
[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 23-01-2015 19:02 ]
Fixed..
>.< Beetje jammer je ninja edit
[ Voor 14% gewijzigd door Douweegbertje op 23-01-2015 18:43 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Gamebuster op 23-01-2015 19:02 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.