De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.908 views

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-12 14:38
Ik ruil zo met je :p
Wil ook wel naar CERN.

[ Voor 37% gewijzigd door jip_86 op 21-01-2015 08:24 ]

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:29
F.West98 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 05:35:
* F.West98 deelt koffie uit vanuit de bus richting CERN

Tot zaterdag!
Daar zou ik eigenlijk ook wel eens naar toe willen!

RTFM!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

F.West98 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:46:
God wat een k*tbus zeg.... Harde rugleuning die helemaal trilt als er gas gegeven wordt...
Nog slechts een ruime 13 uur -_-
En ook nog terug. Tot zaterdag :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ben een aantal jaar terug bij CERN geweest, irl is de Atlas detector wel heel indrukwekkend. Ik geloof dat je er nu niet meer zo bij mag komen, omdat de LHC in gebruik is.

Afbeeldingslocatie: http://www.dailygalaxy.com/.a/6a00d8341bf7f753ef015437d7a943970c-pi

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01:16
Als ik dat zo zie heb ik echt zin om een draadje los te trekken en te kijken hoe lang ze er over doen om het probleem te vinden })

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:21
Hier ook! Mijn vriendin vond het eerst raar ("huh, exploderende katten? Zieliggggg!!") maar nadat we alles doorgelezen hebben toch maar besteld, want leek toch wel leuk :+

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12 15:56
Martijndoes schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:56:
we hebben er weer 1

[...]

Ik heet dus geen Frans...
Je kunt zeker geen reactie geven op een invite zonder te accepteren he?
De brutaliteit van die mensen. Nadat ik de invite netjes geignored had werd ik vandaag gewoon gebeld door ze.

Uiteraard gelijk even de tip gegeven volgende keer op de namen te letten.

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-12 15:07
Ik gisteren al... Wie kan er nu eenmaal weerstaan aan een combinatie van kittens en explosies? :+

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12 21:27
F.West98 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:46:
God wat een k*tbus zeg.... Harde rugleuning die helemaal trilt als er gas gegeven wordt...
Nog slechts een ruime 13 uur -_-
Sterkte.

Volgende keer maar de ICE naar Basel en een IC naar Genève? :P

We are shaping the future

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:39
wsitedesign schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:39:
[...]

Ik gisteren al... Wie kan er nu eenmaal weerstaan aan een combinatie van kittens en explosies? :+
Hier ook, wel met de NSFW pack er bij natuurlijk!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wat is Cassandra een bitch :(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Alex)

• Merethil
Apache Cassandra of gewoon een vrouwelijke collega die niet van katten houdt? :+

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Merethil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:07:
[...]

Apache Cassandra of gewoon een vrouwelijke collega die niet van katten houdt? :+
Het eerste dus.

• Merethil
Gewoon vanuit professionele interesse: Waarom gebruik je Cassandra?

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Merethil schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:09:
[...]

Gewoon vanuit professionele interesse: Waarom gebruik je Cassandra?
Clustering is er goed mee te doen, en je bent zekerder van de data dan met een bigdata/nosql database.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:46

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Alex) schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Sterkte.

Beetje prijzig met 50 mensen :p
Gleighton schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:25:
Ben een aantal jaar terug bij CERN geweest, irl is de Atlas detector wel heel indrukwekkend. Ik geloof dat je er nu niet meer zo bij mag komen, omdat de LHC in gebruik is.

[afbeelding]
Hij stond iig wel op de planning, maar wow....

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Alex)
F.West98 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Beetje prijzig met 50 mensen :p
Valt best mee als je dat met DB Gruppenreisen regelt. Ik ben pasgeleden met 6 mensen naar Trier gegaan, via DB kregen we tientallen procenten korting op de tickets.

• Jan_V
Firesphere schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:12:
[...]

Clustering is er goed mee te doen, en je bent zekerder van de data dan met een bigdata/nosql database.
Jullie beheren het dan ook zelf?
Wilde het onlangs als een hosted oplossing gebruiken voor een klant, maar dat prijskaartje was net iets te fors om in te zetten. Self-hosted is natuurlijk prima te doen, als er iemand is die het beheer wil doen.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Jan_V schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:12:
[...]

Jullie beheren het dan ook zelf?
Wilde het onlangs als een hosted oplossing gebruiken voor een klant, maar dat prijskaartje was net iets te fors om in te zetten. Self-hosted is natuurlijk prima te doen, als er iemand is die het beheer wil doen.
In het geval van deze klant niet, maar als't moet kunnen we dat wel ja.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-12 22:54

Rannasha

Does not compute.

Gleighton schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:25:

[afbeelding]
De ATLAS detector is inderdaad indrukwekkend, maar het plaatje dat je hebt gepost is van CMS, een van de andere detectoren (en ook indrukwekkend) :)

Ik weet niet of er nog toers zijn, de LHC staat nog niet aan, maar men is wel bezig om het ding binnen niet al te lange tijd weer op te starten. Ik ben zelf in december nog even bij CMS gaan koekeloeren.
Alex) schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Sterkte.

Of per vliegtuig (EasyJet) van Schiphol naar Geneve (1hr20) en daarna nog even met de bus (25min) naar CERN. Stuk sneller en comfortabeler dan 13 uur in een bus *gruwel*

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Alex)
Rannasha schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:40:
[...]

Of per vliegtuig (EasyJet) van Schiphol naar Geneve (1hr20) en daarna nog even met de bus (25min) naar CERN. Stuk sneller en comfortabeler dan 13 uur in een bus *gruwel*
Kan ook nog, al zou ik in F.West98's geval dan eerder kijken naar een vliegveld in de provincie Groningen (of misschien in noord-Duitsland). Schiphol is een beetje uit de richting voor iemand die uit het noordoosten van het land komt. ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Aan de andere kant. F. is al onderweg, dus het maakt allemaal niet meer uit ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Alex)
Ook waar. :Y

Met de trein zou hij nu al wel in Zwitserland zijn maar nog niet in Genève.

Mooie stad wel, dat Genève. :)

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

BtM909 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:00:
Aan de andere kant. F. is al onderweg, dus het maakt allemaal niet meer uit ;)
In de buurt van Frankfurt of Luxemburg nog snel uitstappen en van daar vliegen!
Om een keer te bezoeken, zeker. Maar het mist een "binnenstad" zoals we dat in NL kennen met terrasjes, restaurants, enz... Het is niet echt gezellig.

[ Voor 35% gewijzigd door Rannasha op 21-01-2015 17:03 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik denk dat de redenen voor F. om de bus te pakken ook de redenen zullen zijn om niet uit te stappen en verder te vliegen :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Alex)
Mijn gok: zijn school heeft het georganiseerd en een bus charteren was snel geregeld en redelijk betaalbaar.

Wat zou dat eigenlijk kosten, een bus afhuren die vanaf Groningen helemaal naar Genève rijdt? Rekening houdend met rij- en rusttijden zullen er wel 2 chauffeurs op zitten en die bus zal waarschijnlijk vanavond of morgen weer rechtsomkeert maken richting Nederland.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Zelfs daar is een prijsvergelijker voor: http://www.bushurenvergelijker.nl/bus-huren.html

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:00
En we hebben er weer een. Searchlite dude wil met mij linken:
Hi Werner, Excuses voor de directe benadering. Ik vroeg mij af of ik je wat info zou mogen toesturen over een interessante vacature voor een developer met Scala ervaring in Nijmegen. Denk dat het goed zou kunnen passen bij je profiel. Verder altijd goed om even te linken! Gr Justin
In Nijmegen ook echt... :') Jammer dat je niet kunt reageren op invites. Ik wil die gozer niet accepteren.

Hij heeft blijkbaar wel gezien dat ik Scala ervaring heb... Nu nog begrijpen dat 'The hague area' niet in de buurt ligt van Nijmegen.

//edit
Dit is ook wel een pareltje:
Werner,

First of all I want to apologise for contacting you randomly out of the blue, but hopefully I can differentiate myself from the rest and hopefully you can see why I made the effort to contact you. At the moment the markets Booming! great jobs, great employers and nice luxury salaries.

Now this will sound a little generic, because every man and his dog will tell you there looking for a guy with a set of skills like yours? But I really am and I have a number of options you'd be fantastic for.

Could do with speaking to when your free for 10 minutes, NO bullshit approach.

I think I have a number of options you'd love to go and meet? sound promising/strange. Either way lets talk!

Best regards
Samuel Holloway
Waarom krijg ik toch nooit fatsoenlijke recruiters die mij via Linkedin benaderen. Bestaan die eigenlijk wel?

[ Voor 54% gewijzigd door WernerL op 21-01-2015 17:13 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
WernerL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:11:

[...]

In Nijmegen ook echt... :') Jammer dat je niet kunt reageren op invites. Ik wil die gozer niet accepteren.

Hij heeft blijkbaar wel gezien dat ik Scala ervaring heb... Nu nog begrijpen dat 'The hague area' niet in de buurt ligt van Nijmegen.

//edit

[...]

Waarom krijg ik toch nooit fatsoenlijke recruiters die mij via Linkedin benaderen. Bestaan die eigenlijk wel?
Je kunt wel reageren op uitnodigingen (via de website iig)

[ Voor 9% gewijzigd door wouterwouter2 op 21-01-2015 17:15 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Cassandra O+

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

WernerL schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:11:

[...]

//edit

[...]

Die gasten van Searchlite zijn echt verschrikkelijk. Zelfs na duidelijk aangeven waar je dan wél geinteresseerd in zou zijn, gaan ze gewoon door met het spammen van posities die totaal niet binnen je ervaring en regio vallen :')

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Het is een reis georganiseerd door de Nederlandse Natuurkunde Vereniging. En we zitten met 25 van onze school en 25 van een andere school in de bus. Ik denk dat de trein dan duurder en omslachtiger is (met 50 man overstappen) en het vliegtuig ook duurder is.
Mijn ouders hebben nog voorgesteld dat ik terug op eigen gelegenheid ging reizen, maar met de klas is wel zo leuk. Terug is trouwens 21:00 weg en 11:00 aankomen. We rijden trouwens via België, Luxemburg en Frankrijk, in Luik stond er een andere chauffeur klaar.

Al met al een veel te lange rit. Dat wel.
Nu nog "maar" dik 3 uur.

• Alex)
F.West98 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:40:

We rijden trouwens via België, Luxemburg en Frankrijk
Klinkt als een flinke omweg :X

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Alex) schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:46:
[...]

2e optie bij Google Maps...
De andere school stond btw in Meppel. Dus dat is her vertrekpunt

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
F.West98 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:40:
Het is een reis georganiseerd door de Nederlandse Natuurkunde Vereniging. En we zitten met 25 van onze school en 25 van een andere school in de bus. Ik denk dat de trein dan duurder en omslachtiger is (met 50 man overstappen) en het vliegtuig ook duurder is.
Even terzijde, dat zou wel echt cool zijn, een heel vliegtuig charteren ipv een bus! Geen idee of dat kan. Geloof best dat het wat duurder is, maar tegelijkertijd - er vliegen heel wat goedkope charters naar allerlei rare vakantiebestemmingen, dus waarom geen vliegtuig van Groningen naar Cern?

Nog een tripje regelen dus, gewoon omdat het stoer is!

En verder natuurlijk: heel veel plezier daar :Y

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

incaz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:06:
[...]

Even terzijde, dat zou wel echt cool zijn, een heel vliegtuig charteren ipv een bus! Geen idee of dat kan. Geloof best dat het wat duurder is, maar tegelijkertijd - er vliegen heel wat goedkope charters naar allerlei rare vakantiebestemmingen, dus waarom geen vliegtuig van Groningen naar Cern?
Toen ik een keer een gesprek had over vervoer naar locatie, werd er voor de grap huureenvliegtuig.nl genoemd. Die site bestond dus blijkbaar nog ook :)

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Een half jaar, tot jaar terug ging hier een discussie over HelloFresh. Zijn degene die toen lid werden nog steeds lid?

Ben het zelf wel inmiddels ruim een half jaar. Maar blijf vinden dat er vrij weinig in zo'n box zit. Ik heb het twee maaltijdenpakket, omdat de eenpersoonsversie verhoudingsgewijs vrij duur is. Maar voor mijn gevoel is het structureel te weinig voor twee personen. Ik zou geen tweede persoon mee kunnen laten eten zonder bijgerechten te gaan maken.

Ook mis ik het vlees in het pakket. Niet dat er niks in zit, maar ik lust wel graag een stukje vlees :)

Dus, meer hier (nog steeds) HelloFresh abonnee?

• Jan_V
GateKeaper schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:20:
Een half jaar, tot jaar terug ging hier een discussie over HelloFresh. Zijn degene die toen lid werden nog steeds lid?

Ben het zelf wel inmiddels ruim een half jaar. Maar blijf vinden dat er vrij weinig in zo'n box zit. Ik heb het twee maaltijdenpakket, omdat de eenpersoonsversie verhoudingsgewijs vrij duur is. Maar voor mijn gevoel is het structureel te weinig voor twee personen. Ik zou geen tweede persoon mee kunnen laten eten zonder bijgerechten te gaan maken.

Ook mis ik het vlees in het pakket. Niet dat er niks in zit, maar ik lust wel graag een stukje vlees :)

Wij hebben het niet meer, omdat m'n vriendin de gerechten niet zo lekker vond (de groenten en kruiden).
Zelf vond ik het meestal wel lekker. Wj hadden trouwens altijd genoeg voor 2 personen. Als m'n vriendin niet hoefde had ik nog een portie voor de volgende dag.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik niet meer na een redelijke tijd (3 maanden oid). Dit kwam door meerdere redenen. Ik ben alleen dus dan is het relatief gezien aardig prijzig, in zekere zin niet zo erg behalve dat je overal bonnen zag met korting dit en dat terwijl ik hier als vaste klant de volle mep zat te dokken week in week uit. Vervolgens vond ik de gerechten niet echt afwisselend. De inspiratie was af en toe ver te zoeken want hoewel het allemaal verschillende gerechten zijn, is vaak de 'basis' wel het zelfde. Het kookboekje vond ik ook nog eens erg onoverzichtelijk of gewoon onduidelijk. Ik had af en toe wel eens 'alles' van een product gebruikt terwijl je dan 3/4 voor het één moest gebruiken en 1/4e voor iets anders. Als ik kook prepareer ik eigenlijk alles, terwijl als je daar alles volgt zit je soms dubbel werk te doen. Nja misschien ben ik de enige maar ik vond het soms gewoon onlogisch.
Daarbij had ik een paar keer wat mindere producten gekregen. Gewoon verpieterde groente bijvoorbeeld. Vervolgens werd er niet bezorgd op de tijdstippen zoals ik had aangegeven, wat domweg vervelend is omdat ik soms haast speciaal thuis bleef.. daar had ik geen zin in. De druppel was dus ook mijn laatste box waarbij een kruid in zat, maar dan gepot. Heel leuk, zij het niet dat heel mn fucking doos onder de aarde zat. Elk ingrediënt en verpakking zat vol met modder...

Dus tja, alles bij elkaar een leuk concept maar ik kook sneller mijn eigen gezonde gerechten voor een veel betere prijs. Als je al met 2 man bent, en je hebt misschien wat meer tijd om te koken zie ik veel meer waarde in hellofresh. Wellicht als je totaal geen ervaring hebt met koken/gerecht dat het leuk is, maar ik kook aardig redelijk (al sinds m'n 16e begon ik :p) dus ik heb dan ook niet perse een voorbeeld als zo'n doos nodig.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:54

Rhapsody

In Metal We Trust

Wij hebben al een tijdje om de week een krat van de Streekmolen. Van wat ik zo gezien heb is het goedkoper vergeleken met HelloFresh en zit er vlees of vis bij :-)
Levering is altijd op tijd en de inhoud is vers.

Hoewel we deze krat al gebruikten voordat ik van HelloFresh hoorde, heb ik wel het idee dat HelloFresh een tikkeltje commercieel is, veel reclame; overal krijg je die kortingskaartjes bij...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• WernerL
  • Laatst online: 12:00
Ik heb die box ook niet meer. Vond het te duur en vond niet alle gerechten lekker. Verder vaak te veel groentes en te weinig vlees.

In another note, wie heeft hier de ondertitel voor gemaakt?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jwLGgtN.png

//edit
Om een of andere reden stond de character encoding van mijn mediaplayer niet meer op utf-8.. .

[ Voor 17% gewijzigd door WernerL op 21-01-2015 20:15 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Die HoloLens ziet er wel leuk uit :)

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12 22:23
Echt he! Zag hem net :D leuk speelgoed.

Nothing to see here!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Alex) schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:46:
[...]

Wel goedkoop tanken in Luxemburg :D En de route over het Jura gebergte is erg mooi (alleen niet in de winter en niet in een bus :P)

Maar veel plezier op CERN F.West98! Ik zal morgen even zwaaien als ik langs rij :P

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-12 22:06
incaz schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:06:
[...]

Nog een tripje regelen dus, gewoon omdat het stoer is!

En verder natuurlijk: heel veel plezier daar :Y
Dat is gewoon mogelijk. Wat denk je dat al die reisorganisatie doen?
Alleen je moet dan wel contact met een vliegmaatschappij opnemen. Het kan niet via de website ofzo. ;)
Dan zijn er ook extra opties mogelijk, zoals custom doekjes enzo.

let the past be the past.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:56

markvt

Peppi Cola

SPee schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:28:
[...]

Alleen je moet dan wel contact met een vliegmaatschappij opnemen. Het kan niet via de website ofzo. ;)
probeer deze ;)
https://www.flyvictor.com/

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• _Moe_
Is inderdaad leuk voorgesteld, nu alleen nog even afwachten of het ook daadwerkelijk zo gelikt is.

RTFM!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
In de trein, rustig aan t werk aan eigen tool/platform. Werd ik zojuist in de trein gevraagd om ergens te komen solliciteren omdat ik doe wat ze zochten. Heb nee gezegd, maar vond t wel grappig.

Morgen naar Breda pogen leuke klant binnen te halen. Spannend. Heb een goed product dus moet haalbaar zijn :).

Storyteller @ soundcloud

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-12 10:53

Heb toentertijd de discussie niet gevolgd, maar ik heb hem ook. Ik kom er wel mee uit, qua hoeveelheid. Zit idd veel groente in en met name bladgroente. Dat vult als het goed is iets meer. Ik sport veel en eet dus ook veel, maar met ons twee is het meestal wel voldoende. Ik eet na het eten vaak nog een bakje yoghurt en dan is de honger wel gestild. En ze brengen het thuis :)

Read the code, write the code, be the code!

• Alex)
SPee schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:28:
[...]

Ik ben een paar jaar terug met een hele berg collega's naar een zonnig eiland gegaan als bedrijfsuitje. Er waren toen (heel veel) stoelen geregeld in in totaal 3 vliegtuigen en daar waren inderdaad custom hoofddoekjes enzo op gelegd :Y

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
Hoofddoekjes? Laat Wilders het maar niet horen!

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:05
Coffeeee \o/

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:46

OkkE

CSS influencer :+

Yay, vakantie is goedgekeurd; in september maandje naar Amerika. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Jan_V
Alex) schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:25:
[...]

Ik ben een paar jaar terug met een hele berg collega's naar een zonnig eiland gegaan als bedrijfsuitje. Er waren toen (heel veel) stoelen geregeld in in totaal 3 vliegtuigen en daar waren inderdaad custom hoofddoekjes enzo op gelegd :Y
Klinkt als Avanade. Die waren een paar jaar geleden naar Malta(?) geweest voor een x-jarig bestaan.

Bij m'n vorige werkgever gingen we ook (bijna) ieder jaar met een vliegtuig op vakantie. Vlucht werd dan speciaal voor ons gereserveerd. Wel lekkere bedrijfsuitjes :9

[ Voor 15% gewijzigd door Jan_V op 22-01-2015 10:55 ]

• Mercatres
Ok Microsoft, ik snap dat jullie naamgeving soms strikt is, maar een punt in de naam van een Azure Workerrole-project die een RDP-file laat crashen is iets te veel van het goede...

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 12:14

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:53:
Yay, vakantie is goedgekeurd; in september maandje naar Amerika. :)
Even een maandje naar Amerika, netjes 8)

De US of A, of heel Amerika?

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:15

Korben

() => {};

Mercatres schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:05:
Ok Microsoft, ik snap dat jullie naamgeving soms strikt is, maar een punt in de naam van een Azure Workerrole-project die een RDP-file laat crashen is iets te veel van het goede...
Hoe crash je een bestand? :/

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-12 11:38

Hoogie2004

Whohooooo

Center Parks Het Meerdal bij Horst-America :+

My iRacing profile | Strava

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-12 12:03
Ijskoude handen :(

Eury#2434

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:05:
[...]

Even een maandje naar Amerika, netjes 8)

De US of A, of heel Amerika?
Niet altijd even makkelijk om een maand vrij te krijgen, maar gelukkig ook dit jaar weer gelukt. :7

Alleen US of A; alleen 't westen daar van zelfs.

.
Hoogie2004 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:09:
Center Parks Het Meerdal bij Horst-America :+
Nee, naar http://en.wikipedia.org/wiki/Nederland,_Colorado. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Als je post weg is, dan weet je wel waarom ;)

• Mercatres
Korben schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:09:
[...]

Hoe crash je een bestand? :/
Mwah, eerder een corrupte file. :P

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

OkkE schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:12:
[...]

Niet altijd even makkelijk om een maand vrij te krijgen, maar gelukkig ook dit jaar weer gelukt. :7

Haha nee dat geloof ik :p Maar de ervaring wel waard denk ik, awesome! ^^

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
OkkE schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:12:
[...]

Heel gaaf, heb ik afgelopen Augustus een maand gedaan, zeker de moeite waard.
Colorado ben ik maar heel even geweest, alleen in Mesa Verda, maar wel gaaf om daar echt in de middle of nowhere midden in het park in een lodge te zitten.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Woy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:32:
[...]

Heel gaaf, heb ik afgelopen Augustus een maand gedaan, zeker de moeite waard.
Behalve als je daardoor Campzone mist, dan is het eigenlijk geen zak aan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

Colorado ben ik maar heel even geweest, alleen in Mesa Verda, maar wel gaaf om daar echt in de middle of nowhere midden in het park in een lodge te zitten.
Ja dat lijkt mij ook wel eens wat, beetje wandelen en rondkijken in zulke enorm uitgestrekte gebieden :o. Maar van alleen de vliegtickets kun je al bijna een normale vakantie boeken, dus dan zou ik goed sparen. Zoiets doe je in één keer goed natuurlijk.

---

downloads: Google Chrome 40.0.2214.91: En weer zien de fonts er anders uit. Vreemder nog...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/eREBh/1a5eda030e.png

• ZaZ
  • Laatst online: 21-12 00:53

ZaZ

Tweakers abonnee

Natriumacetaatzakjes meenemen naar het werk. Ik heb er altijd een zooitje op mijn bureau :)
Kosten geen drol en zijn herbruikbaar

Lekker op de bank

• OkkE

OkkE

TheNephilim schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:16:
[...]

Haha nee dat geloof ik :p Maar de ervaring wel waard denk ik, awesome! ^^
Een maand rondreizen in een land is toch wel mijn ideale vakantie (als 't kon, langer zelfs) en zeker een ervaring. Al is 't ene land meer een “ervaring” dan 't andere. :D
.
[...]

Wij beginnen in Denver, CO en zullen dan waarschijnlijk een hoop (alle?) natuurparken ten westen daar van bezoeken; Yellowstone en Grand Canyon sowieso. Uiteindelijk is het idee bij de westkust (San Francisco) uit te komen. :)
.
TheNephilim schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:40:
[...]

Ja dat lijkt mij ook wel eens wat, beetje wandelen en rondkijken in zulke enorm uitgestrekte gebieden :o. Maar van alleen de vliegtickets kun je al bijna een normale vakantie boeken, dus dan zou ik goed sparen. Zoiets doe je in één keer goed natuurlijk.
Daarom een maand op vakantie, het is een beetje zonde om €1000 voor een vliegticket te betalen en vervolgens maar één week daar te zijn. :o Vooral USA is erg geschikt om een auto/camper te huren en rond te rijden.
.
.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:
[...]

Of juist op vakantie naar de USA zodat je PuppetConf kunt bezoeken. :)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het was meer een sneer richting Woy omdat hij vorige keer niet op Campzone was omdat hij die reis door de VS aan het maken was ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• OkkE

OkkE

Dat is dan zeer slechte planning van Woy inderdaad. ;) :+

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
OkkE schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:55:
[...]
Wij beginnen in Denver, CO en zullen dan waarschijnlijk een hoop (alle?) natuurparken ten westen daar van bezoeken; Yellowstone en Grand Canyon sowieso. Uiteindelijk is het idee bij de westkust (San Francisco) uit te komen. :)
Je moet zeker ook langs Bryce Canyon gaan, dat is zeer mooi. Wij zijn vanaf San Francisco naar Colorado gegaan, en dan via de Grand Canyon, Palm Springs, LA weer terug naar SF.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:
[...]

Hadden jullie wel lekker veel ruimte in de tent, maar dit jaar ben ik weer van de partij

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
O+ Zion National Park O+

[ Voor 41% gewijzigd door HuHu op 22-01-2015 12:38 ]

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:36

Wij zijn ook nog steeds lid. Onze zoon van 1,5 jaar eet ook gewoon met ons mee uit een 2-maaltijden box. Wij vinden dat de hoeveelheid nog al wisselt. De ene keer kan je er met 3 volwassenen en een kind uit eten en de andere keer is het net genoeg voor 2 volwassenen. Maar aangezien onze zoon steeds meer eet, moeten we binnenkort maar overschakelen naar de 3-maaltijden box.

LinkedIn - Collega worden?

• OkkE

OkkE

Woy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:18:
[...]

Je moet zeker ook langs Bryce Canyon gaan, dat is zeer mooi. Wij zijn vanaf San Francisco naar Colorado gegaan, en dan via de Grand Canyon, Palm Springs, LA weer terug naar SF.
Dit is wat we van plan zijn: http://www.theamericanroa...l-parks-explorer/#roadmap

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Zion is ook erg mooi, maar persoonlijk vind ik Bryce mooier.
Ziet er goed uit, toch net wat anders dan dat wij gedaan hebben, maar jullie beginnen dan ook anders.

Alleen Monument Valley die er tussen staat vond ik erg tegenvallen. Dat is dan ook geen national park, maar een Indian Reservation, je merkt meteen dat het een stuk commerciëler is.

• alienfruit
  • Laatst online: 24-12 20:01

alienfruit

the alien you never expected

Weer terug van vakantie. Puff, koud hier zeg.

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

alienfruit schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:17:
Weer terug van vakantie. Puff, koud hier zeg.
Dan zou ik geen korte broek aantrekken naar het werk

Lekker op de bank

• alienfruit
  • Laatst online: 24-12 20:01

alienfruit

the alien you never expected

Zou ik toch nooit doen :P

• Geerrrt
ZaZ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:52:
[...]

Natriumacetaatzakjes meenemen naar het werk. Ik heb er altijd een zooitje op mijn bureau :)
Kosten geen drol en zijn herbruikbaar
Ik heb ze liggen... Alleen moet ik ze weer een keer warm stoken voordat ik ze weer kan gebruiken :+

Eury#2434

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Woy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:18:
[...]

Ik ben van plan om LA/SD/Phoenix (honkbal kijken), Apache Trail, Grand Canyon (helitour :8 ), Monument Valley, Lake Powell, Bryce Canyon, Las Vegas, Death Valley, LA te doen van de zomer. Nou ja van plan heb al een en ander geboekt om de dalende euro koers iets voor te zijn.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

GeertJam schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Ik heb ze liggen... Alleen moet ik ze weer een keer warm stoken voordat ik ze weer kan gebruiken :+
Na wat googlen: http://www.conrad.nl/cont...en--PC+voeding/handwarmer

Waarom bestaat die categorie, als subcategorie van voedingen? :+

Hier ook koude handen trouwens! Nog niet echt een goede oplossing voor gevonden tot zover.

• Geerrrt
TheNephilim schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Na wat googlen: http://www.conrad.nl/cont...en--PC+voeding/handwarmer

Waarom bestaat die categorie, als subcategorie van voedingen? :+

Hier ook koude handen trouwens! Nog niet echt een goede oplossing voor gevonden tot zover.
Zodat je je handen boven de 'warme' lucht van de voeding kunt hangen waar geen stroom van getrokken wordt!

Eury#2434

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

In other news
http://www.nu.nl/opmerkel...aand-blijven-plassen.html
Mannen hoeven niet te gaan zitten tijdens het plassen. Een Duitse rechtbank heeft donderdag het recht om te blijven staan tijdens het urineren bevestigd.
Afbeeldingslocatie: http://i3.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/162/317/2vA1a.png

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Manus van alles dag. Vertrekkende collega helpen met HDD waarop hij niks kan backuppen (want mac + ntfs, en de meeste commandline hacks werken niet meer), verder iemand adviseren wat te doen bij dataloss door hack (heel naar) en nog meer kleine wissewasjes. Kom niet aan mn werk toe, maar het is allemaal wel prima voor vandaag, vnaaf lekker kantoorparty.

Storyteller @ soundcloud

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik zat net't zelfde te lezen. Blij dat we mogen blijven staan.

• Caelorum
Wat een gedoe voor een rechtszaak trouwens. Waarom leg je überhaupt een marmeren vloer in de WC en al helemaal zonder het te impregneren |:(

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B79Uux3IMAA8zgW.jpg

Verwijderd

Nu nog een rechtszaak voor het omlaag doen van de WC-bril na het plassen… Wij vragen dames toch ook niet ze weer omhoog te doen nadat ze klaar zijn? :*)

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik doe wel altijd de WC bril weer naar beneden. Inclusief de deksel, dat oogt gewoon schoner :Y).

Kreeg ik lang geleden gezeik van mijn (toen nog) vriendin omdat die gewoon blind was gaan zitten. Ja, dat moet je dan ook niet doen he :P

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:09:
Ik doe wel altijd de WC bril weer naar beneden. Inclusief de deksel, dat oogt gewoon schoner :Y).

Kreeg ik lang geleden gezeik van mijn (toen nog) vriendin omdat die gewoon blind was gaan zitten. Ja, dat moet je dan ook niet doen he :P
dan krijg je ook dit soort grappen

• _Moe_
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:13:
[...]

dan krijg je ook dit soort grappen
[video]
Dan moet je toch echt niet kijken.

RTFM!

• Caelorum
Geniaal! ^^

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

.oisyn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:09:

Hoe kreeg jij het gezeik dan?

Lekker op de bank

Verwijderd

_Moe_ schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:19:
[...]

Dan moet je toch echt niet kijken.
Valt wel mee hoor, je moet het alleen wel goed strak trekken.
Daarnaast doe je dit niet in het volle daglicht maar 's avonds of 's morgens als je niet alle licht aandoet.

Gelukkig geen lijdend voorwerp geweest van deze grap maar wel succesvolle verhalen gehoord.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12 13:11

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Pagina: 1 ... 45 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.