Never explain with stupidity where malice is a better explanation
incaz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:21:
Pfoeh, mediawikiGeheel vergeten verdrongen wat een gedrocht dat is om mee te werken als je in de hel die templates heet moet duiken.
1
2
| <!-- line break fixes everywhere! --> |
En extra templates omdat het #if commando anders te agressief is
They blur the lines and lead the way, their way!
Lua, Lua everywhere! (moet je wel Scribunto installeren). Maargoed, je ziet wel mooi het probleem van alle talen die 'voor gewone mensen te gebruiken zijn': op een gegeven moment wordt het zó ingewikkeld en zó fragiel dat je maar beter meteen iets bestaands had kunnen nemen.incaz schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:21:
Pfoeh, mediawikiGeheel vergeten verdrongen wat een gedrocht dat is om mee te werken als je in de hel die templates heet moet duiken.
[ Voor 26% gewijzigd door ValHallASW op 11-01-2015 14:57 ]
Ja precies. Punt is natuurlijk ook dat de templates helemaal geen templates zijn (een buitenste schil waar je makkelijk informatie in kunt layouten) maar juist het omgekeerde: code blocks die je makkelijk ergens anders invoegt.ValHallASW schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:56:
[...] Maargoed, je ziet wel mooi het probleem van alle talen die 'voor gewone mensen te gebruiken zijn': op een gegeven moment wordt het zó ingewikkeld en zó fragiel dat je maar beter meteen iets bestaands had kunnen nemen.
En oh ja, <div style="clear: both">
Maar ik weet niet of ik veel zin heb om weer een taal erbij te leren... Weet iemand of je een wiki makkelijk kunt exporteren?
* incaz gaat wordpress voorstellen als alternatief
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Bugreport bij Apple ingediend. Reactie: duplicate of #xxxxxx. Maar ik kan die NIET BEKIJKEN omdat al die bugreports niet openbaar zijn..... Nieuwe reactie: Kan ik toegang krijgen tot #xxxxxx? Geen reactie daarop (sinds december).
PayPal ook zo leuk. Tijd geleden is mijn account 'ineens' geblokkeerd, op het moment dat ik inlog krijg ik een foutmelding dat ik het opnieuw moet proberen. Wat ik ook doe. Contact opgenomen met de helpdesk, na maanden eens een antwoord. "Ja probeer het opnieuw, dat staat ook in de melding". Ik antwoordde dat ik dat natuurlijk allang had gedaan, en of er gekeken kon worden wat er mis was. Geen reactie (al maanden).
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Tja, niet lullig bedoeld. Maar wellicht staat de encoding van je vragen verkeerd (oeps...)F.West98 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 16:32:
Mag ik weer klagen?
Bugreport bij Apple ingediend. Reactie: duplicate of #xxxxxx. Maar ik kan die NIET BEKIJKEN omdat al die bugreports niet openbaar zijn..... Nieuwe reactie: Kan ik toegang krijgen tot #xxxxxx? Geen reactie daarop (sinds december).
PayPal ook zo leuk. Tijd geleden is mijn account 'ineens' geblokkeerd, op het moment dat ik inlog krijg ik een foutmelding dat ik het opnieuw moet proberen. Wat ik ook doe. Contact opgenomen met de helpdesk, na maanden eens een antwoord. "Ja probeer het opnieuw, dat staat ook in de melding". Ik antwoordde dat ik dat natuurlijk allang had gedaan, en of er gekeken kon worden wat er mis was. Geen reactie (al maanden).
Maar ik denk toch dat je iets verkeerd hebt staan in je vragen. Want een organisatie als een paypal / apple krijgt er duizenden per uur en dan duurt een wachtwoord error geen maanden, in wezen moet iedereen jouw vraag vraag kunnen beantwoorden omdat jouw antwoord gewoon binnen 5 minuten eruit moet zijn.
Als het al langer dan een dag duurt zou ik het emailtje al als verloren beschouwen (ze hebben niet echt langlopende queues waarin "niet kunnen inloggen" algemene vragen beantwoorden).
Ik voorspel dat waar je nu "al maanden" neerzet, je straks "al jaren" kan neerzetten omdat je mailtjes er gewoon tussendoor geglipt of niet goed begrepen zijn.
De vraag kan je inderdaad als verloren beschouwen. Maar de vraag opnieuw inschieten heeft niet gegarandeerd resultaat.
Zodra je ook maar iets afwijkt van gemiddeld gebruik, of een ander issue hebt, zit je bij Paypal-support gewoon verkeerd.
Overigens vind ik je encoding opmerking in deze geen eens meer een beetje grappig.
[ Voor 15% gewijzigd door GateKeaper op 11-01-2015 17:47 ]
Maar Apple's eerste reactie duurde al een week, PP's eerste reactie duurde een aantal maanden... Maar ik zal het nog eens proberen.
Nothing to see here!
En ik neem aan dat de andere ook wel zo slim zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Toch heb ik het afgelopen weekend opeens van 5 recruiters een Linked-in invite gekregen en ze zaten allemaal in de IT business. Ik krijg alleen invites normaal gesproken van werkveldrelevante mensen.
Eentje stuurde me zelfs een bericht met daarin: "Kijkend naar de ervaring in jouw profiel denk ik dat ik een hele leuke job voor je heb als Frontend Developer met Backbone.js".
What the fuck? Ik heb Aerospace Engineering gedaan en heb opeenvolgend als Product Design Engineer gewerkt en werk nu als Medical Device Verification Architect. Hoe sluit dit in godsnaam aan?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
PrisonerOfPain had hem best uitgebreid uitgeprobeerd volgens mij. Iedergeval uitgebreider dan ik toen had gedaan.oisyn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 01:39:
Iemand ervaring met de Image Watch extension voor Visual Studio?
Nothing to see here!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Douweegbertje schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:22:
Bone .. medisch.. ding ding ding
We are shaping the future
Mwah. Je hebt een hoop uiteenlopende functies met fancy namen gehad, dus zo gek is het niet om daar weer eens iets nieuws aan toe te voegenarmageddon_2k1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:19:
What the fuck? Ik heb Aerospace Engineering gedaan en heb opeenvolgend als Product Design Engineer gewerkt en werk nu als Medical Device Verification Architect. Hoe sluit dit in godsnaam aan?
Lekker op de bank
Ik had 'm geinstalleerd en geprobeerd maar het beviel niet: een hoop XML setup-crap die je eigenlijk ook met wat slidertjes in een UI had kunnen doen. Het was niet de workflow zoals ik 'm had gewild iig.Rutix schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:27:
[...]
PrisonerOfPain had hem best uitgebreid uitgeprobeerd volgens mij. Iedergeval uitgebreider dan ik toen had gedaan
... Engineerarmageddon_2k1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:19:
... Architect
Backbone <-> Medical
let the past be the past.
Naar aanleiding van jouw post even naar gekeken. Ik ben bezig met wat Direct2D spul en kon redelijk snel een custom type toevoegen om mijn data weer te geven..oisyn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 01:39:
Iemand ervaring met de Image Watch extension voor Visual Studio?
Bedankt voor de tip
[ Voor 6% gewijzigd door Gamebuster op 12-01-2015 11:53 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ik vraag me af of ik nog werk gedaan ga krijgen vandaag. Al 4x geforceerd afgesloten (task manager) in de afgelopen 10 min. Elke keer als ik Styles.xml wil includen in het Xamarin.Android project heeft VS opeens teveeel te doen. Zoveel dat hij mijn muiskliks niet belangrijk meer vind...
Fijn he. Of de vast alom bekende 'Visual Studio is waiting for a background process to complete'. Ik weet niet, maar als ik daar op moet wachten, hoe 'background' is dat dan nog.Soundless schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:54:
*Microsoft Visual Studio is Busy*
Ja, ik kan ook wel voorbeelden bedenken, maar dan is het geen rant meer
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb het echt heel vaak met Xamarin projecten.BM schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:58:
[...]
Fijn he. Of de vast alom bekende 'Visual Studio is waiting for a background process to complete'. Ik weet niet, maar als ik daar op moet wachten, hoe 'background' is dat dan nog.
Ja, ik kan ook wel voorbeelden bedenken, maar dan is het geen rant meer
Nou heb ik bovenstaande opgelost door handmatig de csproj file aan te passen en daar de file te 'includen'. Vervolgens VS weer 'geforceerd' opnieuw starten en het werkt. Raar eigenlijk dat hij zoveel moeite heeft om 3 regels toe te voegen aan een xml file (csproj).
Achja...
EDIT:
Het mooiste is trouwens nog als je een Android build probeert te maken en heel VS vast lijkt te lopen en je zelfs geen 'VS is busy' melding krijgt. Ik weet nu dus ook niet of hij aan het builden is of gewoon vastgelopen is...
[ Voor 14% gewijzigd door Soundless op 12-01-2015 12:02 ]
Oplossing hiervoor is om het bestand handmatig aan de csproj toe te voegen in de XML. Wanneer je het project daarna opent zul je het probleem niet meer hebben.Soundless schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:54:
*Microsoft Visual Studio is Busy*
Ik vraag me af of ik nog werk gedaan ga krijgen vandaag. Al 4x geforceerd afgesloten (task manager) in de afgelopen 10 min. Elke keer als ik Styles.xml wil includen in het Xamarin.Android project heeft VS opeens teveeel te doen. Zoveel dat hij mijn muiskliks niet belangrijk meer vind...
Zo los ik tenminste altijd dit type problemen op. Iets met syntax highlighting en formatting volgens mij.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Dat is idd precies hoe ik het heb opgelost. Zie editJan_V schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:30:
[...]
Oplossing hiervoor is om het bestand handmatig aan de csproj toe te voegen in de XML. Wanneer je het project daarna opent zul je het probleem niet meer hebben.
Zo los ik tenminste altijd dit type problemen op. Iets met syntax highlighting en formatting volgens mij.
Ik gebruikte daar Xamarin studio voor.Soundless schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:17:
[...]
Dat is idd precies hoe ik het heb opgelost. Zie edit
Vooral als je een groot aantal hebt heeft VS het er idd erg moeilijk mee (400 extra items in de resources folder zetten was in VS onmogelijk)
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zo liep ik afgelopen weekend ook tegen een mooie aan. Ik was wat aan het rommelen in VS en wilde even een query testen tegen een fatsoenlijkgrote database aan. Dus ik klik in de Server Explorer een DB @ Azure open, en ga mijn query zitten tikken. Binnen een paar tellen schiet de monitoring in de stress en krijg ik paniekberichten over response times van een site en de load op de DB. En wat schetst mijn verbazing:Soundless schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:00:
[...]
Ik heb het echt heel vaak met Xamarin projecten.
Nou heb ik bovenstaande opgelost door handmatig de csproj file aan te passen en daar de file te 'includen'. Vervolgens VS weer 'geforceerd' opnieuw starten en het werkt. Raar eigenlijk dat hij zoveel moeite heeft om 3 regels toe te voegen aan een xml file (csproj).

Puur het openzetten van de connectie, dus nog geen query eroverheen sturen, zorgt voor 100% load.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Holy crap. Lag dat dan echt aan de Server Explorer in VS?AtleX schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:47:
[...]
Zo liep ik afgelopen weekend ook tegen een mooie aan. Ik was wat aan het rommelen in VS en wilde even een query testen tegen een fatsoenlijkgrote database aan. Dus ik klik in de Server Explorer een DB @ Azure open, en ga mijn query zitten tikken. Binnen een paar tellen schiet de monitoring in de stress en krijg ik paniekberichten over response times van een site en de load op de DB. En wat schetst mijn verbazing:
[afbeelding]
Puur het openzetten van de connectie, dus nog geen query eroverheen sturen, zorgt voor 100% load.En dat is niet bepaald de lichtste SQL database die aangeboden wordt in Azure. Maar goed, lesje geleerd. Volgende keer weer gewoon SSMS aanklikken ipv zo lui zijn.
Ik kan me herinneren dat je zei dat je ook niet gewoon een raw buffer kon bekijken door wat parameters in te stellen. Maar dat kan nu iig wel, en er zijn ook een aantal operaties die je kunt doen in de watch expression via de @ syntax, en zo kun je dus bijvoorbeeld ook doen: @mem(pBuffer, UINT8, 4, 640, 480, 4*640)PrisonerOfPain schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:07:
[...]
Ik had 'm geinstalleerd en geprobeerd maar het beviel niet: een hoop XML setup-crap die je eigenlijk ook met wat slidertjes in een UI had kunnen doen. Het was niet de workflow zoals ik 'm had gewild iig.
Nou ondersteunt hij ook YUV data, alleen het lukt me met geen mogelijkheid om dat in die @mem syntax te gieten.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sweet! Dat is vet.oisyn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:56:
[...]
Ik kan me herinneren dat je zei dat je ook niet gewoon een raw buffer kon bekijken door wat parameters in te stellen. Maar dat kan nu iig wel, en er zijn ook een aantal operaties die je kunt doen in de watch expression via de @ syntax, en zo kun je dus bijvoorbeeld ook doen: @mem(pBuffer, UINT8, 4, 640, 480, 4*640)
15 and counting...Soundless schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:20:
* Soundless restart VS nu voor de 10de keer...
Related
Wil je iets fatsoenlijks.. dan pak je niet MBO voor zoiets.sig69 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:34:
Ze willen hier een stagiair een mboiel thema laten maken voor de website (draait op Orchard CMS), maar ze gaan zoeken naar een 3e of 4e jaars HBO'er. Het is al een tijdje geleden dat ik afgestudeerd ben, maar zoiets is toch geen 3e of 4e jaars HBO opdracht? Het komt uiteindelijk neer op voornamelijk een beetje in css files frutten...
En los van dat ik iets van de opdracht weet, het is vrij simpel om te zeggen dat het wat frutten (wtf is dat?
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Dat ik op de HTS zat, moest ik 3x een half jaar fulltime stage lopen en dan echt het bedrijf ergens mee vooruit helpen. En dus niet gewoon de standaard werkzaamheden voor het bedrijf doen tegen gereduceerd loon.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
sky- schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:38:
Wat een onzin. Genoeg "MBO-ers" die dat meer dan prima kunnen. Ligt echt aan de persoon die je voor je hebt.
Mooie opening en argumentatie
Ik als MBO'er, die alles nog eens versneld deed (niv3&4) zeg dit zelf dat je beter niet een MBO'er op zo'n project kan zetten. Ten eerste is het een bestaande applicatie met waarschijnlijk een relatief onbekend CMS voor zo'n iemand. Vervolgens moet je (zoals ik het even snel lees) het allemaal wel proberen zelf te gaan doen.
Je doet net alsof MBO iets is waar talent zit, of waar men al ruim ervaring heeft of iets dergelijk, maar een stagiair van het MBO moet je relatief veel ondersteunen en zou je eigenlijk het eerste half jaar moeten laten leren om dan misschien in het laatste half jaar een projectje zelf te laten maken. Het zijn uiteindelijk gewoon 16-17 jarige..
Daarbij, HBO is ook niet hét niveau van Nederland, en zo'n project als hier beschreven staat is redelijk leuk ook qua niveau voor een HBO'er. Niet als afstudeeropdracht, maar als 'stage'.
En ja, er zullen vast enkele mensen zijn op het MBO die het wel zouden kunnen, zoek jij ze even uit? Er zijn veel betere/leukere opdrachten voor die doelgroep dan dat je iemand zo in het diepe gooit.
Nou ga ik er dus vanuit dat het een (bijna) schoolverlater is.
Heel interessante talk van iemand die Computer Science geeft in Noord-Korea. Ze hebben er dus hoofdzakelijk XP (niet veilig, ook daar niet) en een aantal smartphones/tablets (uit China) met Android.
Alles is over aan het gaan naar Linux. Noord Korea heeft daar zijn eigen OSX kloon genaamd Red Star 3.F.West98 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:59:
http://ftp.fau.de/cdn.med...cience_in_the_DPRK_hd.mp4
Heel interessante talk van iemand die Computer Science geeft in Noord-Korea. Ze hebben er dus hoofdzakelijk XP (niet veilig, ook daar niet) en een aantal smartphones/tablets (uit China) met Android.
http://motherboard.vice.c...d-koreaanse-os-downloaden
[ Voor 5% gewijzigd door mbarie op 12-01-2015 16:02 ]
Ik vraag me af hoe 'veilig' dat os (Redstar) daar is hahaF.West98 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:59:
http://ftp.fau.de/cdn.med...cience_in_the_DPRK_hd.mp4
Ik zou't best wel eens willen proberen, maar dan wel in een heel erg afgedichte sandbox!mbarie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:01:
[...]
Alles is over aan het gaan naar Linux. Noord Korea heeft daar zijn eigen OSX kloon genaamd Red Star 3.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
In die talk wordt dus gezegd dat dat juist helemaal niet zo is. Hij was het bijna nergens tegengekomen, er zijn maar een aantal winkels waar het verkocht wordt (op de campus niet!). Waarschijnlijk vooral in het bedrijfsleven met custom software voor machines door vendor lock-in.mbarie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:01:
[...]
Alles is over aan het gaan naar Linux. Noord Korea heeft daar zijn eigen OSX kloon genaamd Red Star 3.
Je kan je disk AES encrypten!Dragon707 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:07:
[...]
Ik vraag me af hoe 'veilig' dat os (Redstar) daar is haha
Die encryption key word dan zeker voor backup redenen door gestuurd naar de leiders, voor het geval iemand zijn key vergeet haha
Maar je weet wel zeker dat de NSA er niet aan gezeten heeft!
[ Voor 21% gewijzigd door F.West98 op 12-01-2015 16:12 ]
https://blog.whitehatsec....-weirder-than-we-thought/Dragon707 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:07:
[...]
Ik vraag me af hoe 'veilig' dat os (Redstar) daar is haha
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ger schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:20:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 9% gewijzigd door Soundless op 12-01-2015 16:26 ]
Soundless schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:24:
[...]
Members only:
F.West98 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Members only:
GateKeaper schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:29:
Members only:
[ Voor 17% gewijzigd door Tjolk op 12-01-2015 16:32 ]
Local privilege escalation flaws in Red Star (North Korean) OS 3.0 & 2.0 desktop
So it looks like there are some scripts in 3.0 that run with root privileges, but no restrictions on who can edit those scripts. Compromising security on an installation is as easy as adding a line to a script locally.
[ Voor 43% gewijzigd door afraca op 12-01-2015 16:32 ]
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Ehm, tjah als je geen enkele referentie hebt om ze te koppelen, dan toch gewoon niet? Dan moeten ze maar 3x klikkenGer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:28:
Members only:
Je mag het op T.NET niet zeggen over het algemeen, maar..

OS X much?
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 12-01-2015 16:36 ]
Eh, ja, het is overduidelijk OSX inspired.Bosmonster schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:35:
[...]
Je mag het op T.NET niet zeggen over het algemeen, maar..
[afbeelding]
OS X much?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gelukkig. Volgens sommige Tweakers ben je namelijk ook gek als je dit op een MacBook Air vindt lijken.Firesphere schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:37:
[...]
Eh, ja, het is overduidelijk OSX inspired.
Duidelijk geen Apple.Bosmonster schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:40:
[...]
Gelukkig. Volgens sommige Tweakers ben je namelijk ook gek als je dit op een MacBook Air vindt lijken.
[afbeelding]
Zit een oranje sticker op en een oranje toets. Volledig anders design dus!
[ Voor 5% gewijzigd door Jan_V op 12-01-2015 16:41 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
In alle artikelen over RedStar, wordt het benoemd als een poging een OSX kloon te zijn, dus waarom zou je dat ontkennen?Bosmonster schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:40:
[...]
Gelukkig. Volgens sommige Tweakers ben je namelijk ook gek als je dit op een MacBook Air vindt lijken.
[afbeelding]
En nee, ik ben absoluut geen OSX fan
Ik ontken niks, maar post het op de frontpage en je krijgt een paar honderd redenenFiresphere schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:43:
[...]
In alle artikelen over RedStar, wordt het benoemd als een poging een OSX kloon te zijn, dus waarom zou je dat ontkennen?
En nee, ik ben absoluut geen OSX fan
Ja, welke druiloor gaat er dan ook naar de FP?Bosmonster schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:44:
[...]
Ik ontken niks, maar post het op de frontpage en je krijgt een paar honderd redenen
(Is er trouwens een FP item over dan?)
[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 12-01-2015 16:47 ]
Hoe kom je anders aan TweakotineFiresphere schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:45:
[...]
Ja, welke druiloor gaat er dan ook naar de FP?
(Is er trouwens een FP item over dan?)
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Landingspage om door te klikken?
F.West98 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:26:
[...]
Members only:
SQL Server Management Studio open. Ik verplaats venster van scherm 1 naar scherm 2 en maximaliseer het. Vreemd, artefacts. * F.West98 probeert te slepen. Clicktrough en ik verplaats onderliggende scherm. Ik verplaats weer naar scherm 1. Werkt perfect. Scherm 2. Bovenste 50px zijn gewoon clicktrough met artefacts. WTF.
En jouw 'bug' is bij mij altijd gefixed bij een herstart van SMS
[ Voor 13% gewijzigd door Douweegbertje op 12-01-2015 19:47 ]
Say what?F.West98 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:04:
Het is weer F.West bugday hoor
SQL Server Management Studio open. Ik verplaats venster van scherm 1 naar scherm 2 en maximaliseer het. Vreemd, artefacts. * F.West98 probeert te slepen. Clicktrough en ik verplaats onderliggende scherm. Ik verplaats weer naar scherm 1. Werkt perfect. Scherm 2. Bovenste 50px zijn gewoon glicktrough met artefacts. WTF.
Glickthrough met artefacts?
Edit: na je edit snap ik hem nog steeds niet hoor
[ Voor 5% gewijzigd door EddoH op 12-01-2015 21:23 ]
GGJ is in mijn ervaring juist het tegenovergestelde: geen puntjes en een hoop motivatie!Douweegbertje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:26:
Misschien..Nah, mijn persoonlijke ervaring is dat bepaalde "school events" onderdeel zijn van 'iets' waar men puntjes voor krijgt of zoiets dergelijks en dat dan de motivatie bij sommige dan ver te zoeken is.
Het event zelf (GGJ) lijkt me echter wel tof.
Eh daar heb je acceptatie toch voor? Vraag of degene die zeurt het daar kan reproduceren en zo nee klap het online.Alex) schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:49:
Members only:
En voortaan een vaste acceptatietijd hanteren; geen showstoppers gevonden == altijd na xx dagen online.
{signature}
Zo werkt dat hier niet.Voutloos schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:49:
[...]
Eh daar heb je acceptatie toch voor? Vraag of degene die zeurt het daar kan reproduceren en zo nee klap het online.
En voortaan een vaste acceptatietijd hanteren; geen showstoppers gevonden == altijd na xx dagen online.
{signature}
En dan een herhaalmailtje met exact dezelfde tekst met wel de woonplaats ingevuld. Ja, dat maakt je meteen een stuk betrouwbaarder overkomen.Ik ben momenteel bezig met het vervullen van een vacature in de omgeving van en hier sluit jou cv goed bij aan.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ben dus niet veel actief hier
Genereer je iedereen keer een nieuwe IV
Het is 1 van zulke dagen ben ik bang
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
SSMS is een pain in the ass met meerdere schermen.F.West98 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:04:
Het is weer F.West bugday hoor
SQL Server Management Studio open. Ik verplaats venster van scherm 1 naar scherm 2 en maximaliseer het. Vreemd, artefacts. * F.West98 probeert te slepen. Clicktrough en ik verplaats onderliggende scherm. Ik verplaats weer naar scherm 1. Werkt perfect. Scherm 2. Bovenste 50px zijn gewoon clicktrough met artefacts. WTF.
Ook van dit verschijnsel al heel vaak last gehad: https://connect.microsoft...ng-with-multiple-displays
Cornelisjuh schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:04:
Loop je de hele dag naar je encryptie/decrypte code te staren waarom het niet werkt
Genereer je iedereen keer een nieuwe IV
Het is 1 van zulke dagen ben ik bang
Het feit dat je test waarde iedere keer een andere hash was, en dat dat best wel vreemd is, besef je dan ook pas achteraf
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.