De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➑ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste
Acties:
  • 366.250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:18
Met de coupon komt het uit op ~ 6.2€. Is nog te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Strange, nooit een coupon gebruikt. Ik kwam er via de tweet van Hanselman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
yay! vakantie \o/

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 01:31
GateKeaper schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:44:
Howly.... ik ben nog nooit zo snel overgegaan tot het kopen van een stukje software. Wel wat hotkeys moeten remappen, maar damn... dit werkt lekker <3 Instantly in love.

http://www.nurgo-software.com/products/aquasnap

[video]
Dat lijkt wel enorm op de i3 window manager zeg. _/-\o_ . Die awesomeness nu ook in windows! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Vakantie? Ik moet volgende week nog even.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik heb helemaal geen vakantie :/

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:10

F.West98

Alweer 16 jaar hier

VAKANTIE *O*
9 boeken lezen voor mondeling -O-

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
En daar kom je nu pas achter?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nee.
En van die 9 zijn er sowieso 4 heel dun (<100blz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ofwel, dat had je beter kunnen plannen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Alex) op 20-12-2014 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Alex) schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:21:
Ofwel, dat had je beter kunnen plannen ;)
Niet echt.
Want ik ben de afgelopen 3 maanden niet heel druk bezig geweest met profielwerkstuk. En daarvoor toetsweek, en daarvoor het werkend krijgen van een app (geen hobbyproject in dit geval).
Ik heb in de zomervakantie al wel wat gelezen, maar niet heel veel dus. En in de 5e was ik er nog niet mee bezig.

edit:
Ik heb het gewoon enorm druk. En ik heb meerdere belangen voor mijn tijdsbesteding dus optimaal plannen is er niet altijd bij. Natuurlijk gaat school voor, maar een half jaar geleden gingen dingen met kortere termijn voor dat mondeling. En ik had niet helemaal door dat het daadwerkelijk zó veel waren.

[ Voor 25% gewijzigd door F.West98 op 20-12-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Is optimaal plannen dan niet juist noodzakelijk?

Ik heb het ook redelijk druk. Zo druk dat ik mijn planning meermaals per dag doorloop en nadenk of alles nog volgens planning verloopt. Uiteraard met maar één doel, zorgen dat de planning gehaald wordt en anders zo vroeg mogelijk wordt bijgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

_O-

Toetsen in de bovenbouw stellen weinig voor. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

GateKeaper schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:43:
Is optimaal plannen dan niet juist noodzakelijk?

Ik heb het ook redelijk druk. Zo druk dat ik mijn planning meermaals per dag doorloop en nadenk of alles nog volgens planning verloopt. Uiteraard met maar één doel, zorgen dat de planning gehaald wordt en anders zo vroeg mogelijk wordt bijgesteld.
Het is wel noodzakelijk, ik doelde er meer op dat ik minder marge heb voor zaken en die dus sneller uitlopen. Zo heeft bijvoorbeeld de app voor de Samsung contest langer geduurd dan gedacht, waardoor ik uiteindelijk minder 'vrije' tijd had tijdens mijn PWS.
RayNbow schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:45:
[...]

_O-

Toetsen in de bovenbouw stellen weinig voor. :P
Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde niet nee. Maar Latijn, Engels literatuur, Nederlands literatuur, wetenschapsfilosofie zijn toch best wel wat leerwerk voor mij als ik een goed cijfer wil halen (nee, ik ga niet voor de 10, maar eerder voor de 7-8). Ik heb toch vaak dat ik de hele week zit te leren, met af en toe wat tijd om net Tweakers door te lezen.

edit:
Los daarvan heb ik met dit mondeling toch wel een beetje deze inschatting: vrij makkelijk een 6 halen (weinig werk), met wat moeite een 7, maar ik zal nooit boven de 8 uitkomen. En het verschil in tijd dat daar in zit is zo groot dat ik gewoon voor de 7 ga. Ergo: wel alle boeken (snel) doorlezen, en wat achtergrondinfo opzoeken, maar niet alles over alle stromingen, thema's en nutteloze feiten leren.

[ Voor 14% gewijzigd door F.West98 op 20-12-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ach ja, toen ik aan de beurt was voor mondelinge examens over boeken (ruim 8 jaar terug inmiddels _O-) heb ik bij een paar boeken niet veel meer gebruikt dan samenvattingen van het internet. :')

Sommige boeken waren gewoon niet doorheen te komen. Gelukkig heb ik het handboek de dystopie 1984 wel helemaal van voor tot eind gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik dacht vroeger ook dat ik het druk had met school. Totdat ik een eigen huis had en ging werken. In feite kom je er dan achter dat school (*@#()! simpel en relaxed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

F.West98 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:59:
[...]

Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde niet nee. Maar Latijn, Engels literatuur, Nederlands literatuur, wetenschapsfilosofie zijn toch best wel wat leerwerk voor mij als ik een goed cijfer wil halen (nee, ik ga niet voor de 10, maar eerder voor de 7-8). Ik heb toch vaak dat ik de hele week zit te leren, met af en toe wat tijd om net Tweakers door te lezen.
Latijn? Het langste dat ik ooit geleerd had voor een grote toets was misschien drie dagen, maar meestal was ik wel voorbereid met slechts 1 dag leren. :p

(Kwestie van de taal leren, niet de vertalingen van de teksten in je kop stampen...)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Alex) schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 01:30:
Ach ja, toen ik aan de beurt was voor mondelinge examens over boeken (ruim 8 jaar terug inmiddels _O-) heb ik bij een paar boeken niet veel meer gebruikt dan samenvattingen van het internet. :')

Sommige boeken waren gewoon niet doorheen te komen.
Heel herkenbaar, hier hetzelfde. Bij een heel aantal wel begonnen maar was gewoon echt niet te doen, terwijl ik toch wel iemand ben die graag een boek leest. Mondeling uiteindelijk prima gehaald (nou ja, het was boven de 6, dus voldoende), heb aan literatuur gelukkig weinig overbodige tijd aan besteed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ARGH!

Ik krijg m'n mail niet aan de praat op m'n Windows Phone :(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:09
Welke versie? Lager dan de Amber update en je kunt Gmail iig niet instellen, dat weet ik toevallig. Maar zal wel een nieuwere versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Struikrover schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:37:
Welke versie? Lager dan de Amber update en je kunt Gmail iig niet instellen, dat weet ik toevallig. Maar zal wel een nieuwere versie zijn.
Lumia 630 op Cyan. En't gaat om m'n eigen IMAP server, niet Gmail. M'n server zegt auth failed, terwijl m'n Surface Tablet met dezelfde instellingen wel werkt.

Frustrerend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Je zal 't vast gechecked hebben, maar datum/tijd staat wel goed? Daar heeft die van mij nogal eens last van. Heb 'm gekocht zonder abbo, en dan kan hij helaas niet automatisch de tijd synchroniseren. Dat levert hier nogal eens synchronisatie problemen op.

Behoorlijk frustrerend, en ook de reden dat ik nu twijfel of ik wel bij Windows Phone blijf. Dat, en de gare browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:09
En het ecosysteem dat steeds meer verlaten wordt (geen updates voor apps meer), en Microsoft die de boel een beetje laat hangen? Voor mij redenen genoeg om bij de volgende telefoon weer naar Android of iOS te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GateKeaper schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:47:
Je zal 't vast gechecked hebben, maar datum/tijd staat wel goed? Daar heeft die van mij nogal eens last van. Heb 'm gekocht zonder abbo, en dan kan hij helaas niet automatisch de tijd synchroniseren. Dat levert hier nogal eens synchronisatie problemen op.

Behoorlijk frustrerend, en ook de reden dat ik nu twijfel of ik wel bij Windows Phone blijf. Dat, en de gare browser.
Lijkt iets met SSL te zijn toch:
TLS handshaking: SSL_accept() failed: error:1408A10B:SSL routines:SSL3_GET_CLIENT_HELLO:wrong version number
Blijkbaar ondersteund de Lumia niet de juiste SSL versie? Of ligt't aan mijn server?

Verder vind ik het een erg plezierige telefoon.

Ik heb trouwens al een tweet naar WinPhoneSupport gestuurd. Ik hoop dat ze me kunnen helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 20-12-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Struikrover schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:49:
En het ecosysteem dat steeds meer verlaten wordt (geen updates voor apps meer), en Microsoft die de boel een beetje laat hangen? Voor mij redenen genoeg om bij de volgende telefoon weer naar Android of iOS te gaan.
Het eco systeem vind ik juist wel prettig. Windows (desktop) en Windows Phone werken gewoon lekker samen. Kan mijn office bestanden overal openen en zelfs bewerken, en de live tiles t.o.v. de icons vind ik een verademing.

De apps, als in de 1001 games, kunnen mij gestolen worden. Ik merk dat ik de telefoon meer en meer als telefoon gebruik, en steeds minder voor de randzaken. Email en de agenda werken gewoon perfect, en ook de standaard routeplanner (Nokia Drive / Maps) vind ik beter dan de Google variant die ik op mijn S3 had.

Out of the box heeft de Nokia toegang tot dezelfde onedrive als mijn laptop, dezelfde agenda, en hetzelfde postvak. Toegegeven, dat kan ook met Google. Maar Google Drive (en daarbij Google Docs) vind ik niet fijn werken.

Ik heb op een gegeven moment de keuze moeten maken tussen Office 365 of Google Apps. En Office pakte daarbij beter uit. Op dat moment heb je dan ook meer aan een Windows Phone, dan aan een Android wanneer het gaat om ecosysteem.

Dus op de browser en iets simpels als tijdssynchronisatie na, bevalt het mij eigenlijk prima. Nouja, oké.. De SD-kaart doet wel eens raar, maar dat kan best komen omdat het een goedkoper model is (zowel de phone als de sd-kaart) en ik mijn telefoon nogal eens laat stuiteren.

Overigens snap ik niet wat je bedoeld met laat hangen? Als ik de nieuwsberichten lees, is Microsoft juist bezig met een behoorlijke strategie. Zoals ik het zie, zorgen ze ervoor dat je met hun ontwikkel tools app's kunt maken die op alle platformen gedeployed kunnen worden. Als ze dat lukt, is het voor ontwikkelaars dus makkelijker om ook Windows Phone te omarmen.
Firesphere schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 14:53:
[...]

Lijkt iets met SSL te zijn toch:
TLS handshaking: SSL_accept() failed: error:1408A10B:SSL routines:SSL3_GET_CLIENT_HELLO:wrong version number
Blijkbaar ondersteund de Lumia niet de juiste SSL versie? Of ligt't aan mijn server?
Aangezien het je eigen IMAP server is, neem ik aan dat het ook een eigen certificaat betreft? Dit vindt Windows Phone om bepaalde redenen niet erg plezierig. Oplossing is het certificaat installeren.

Heb je hier wat aan? http://www.markermetro.co...ficates-on-windows-phone/
(samenvatting, certificaat bereikbaar maken op een webadres (dropbox public url ofzo), en in je phone-browser naar dat adres gaan. Klik op "certificaat installeren", en de boel zou moeten werken. Mogelijk even je phone herstarten, zodat de mail-client nieuwe certificaten inleest).

[ Voor 20% gewijzigd door GateKeaper op 20-12-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

GateKeaper schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:04:

[...]

Aangezien het je eigen IMAP server is, neem ik aan dat het ook een eigen certificaat betreft? Dit vindt Windows Phone om bepaalde redenen niet erg plezierig. Oplossing is het certificaat installeren.

Heb je hier wat aan? http://www.markermetro.co...ficates-on-windows-phone/
(samenvatting, certificaat bereikbaar maken op een webadres (dropbox public url ofzo), en in je phone-browser naar dat adres gaan. Klik op "certificaat installeren", en de boel zou moeten werken. Mogelijk even je phone herstarten, zodat de mail-client nieuwe certificaten inleest).
Dat zou het wel eens kunnen zijn ja. Was ook al zo'n gezeik op m'n surface in eerste instantie. Even uitzoeken hoe ik't toen ook alweer had gedaan en m'n certificate ergens vandaan vissen.

[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 20-12-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Ik denk dat Windows Phone inderdaad prima is voor mensen die een telefoon met wat essentiële apps of voor zakelijk gebruik willen hebben en niet voor de 1001 apps "power user". Ik vind het wat consistenter dan Android en de enige echte klacht die je hoort is dat er gewoon te weinig apps zijn, verder werkt het wel prima.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BikkelZ schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:31:
Ik denk dat Windows Phone inderdaad prima is voor mensen die een telefoon met wat essentiële apps of voor zakelijk gebruik willen hebben en niet voor de 1001 apps "power user". Ik vind het wat consistenter dan Android ende enige echte klacht die je hoort is dat er gewoon te weinig apps zijnn, verder werkt het wel prima.
Deze cirkel stoort mij ook.
Weinig apps => weinig gebruikers => weinig interesse van developers => weinig apps.

Ik ben heel erg tevreden over m'n Surface, en nu dus ook maar een Lumia gekocht (dingen zijn erg goedkoop). Bevalt me, behalve het gezeik met de e-mail dus, erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Ealanrian schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:21:
[...]

Nee die heb ik niet gelezen. Ik vond zelf deze video: [video] wel best goed
Top d:)b

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Ikzelf heb heel veel profijt en informatie van de Atlassian documentatie gehad: https://www.atlassian.com/git/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
BikkelZ schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:31: Ik vind het wat consistenter dan Android en de enige echte klacht die je hoort is dat er gewoon te weinig apps zijn, verder werkt het wel prima.
Vooral de volharding van bedrijven en organisaties in Nederland om een app te leveren, maar ook geen behoorlijke mobiele site -O- (Ov, omroepen, gemeente, dat soort dingen.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:33:
[...]

Weinig apps => weinig gebruikers => weinig interesse van developers => weinig apps.

Ik ben heel erg tevreden over m'n Surface, en nu dus ook maar een Lumia gekocht (dingen zijn erg goedkoop). Bevalt me, behalve het gezeik met de e-mail dus, erg goed.
Behalve dat die cirkel niet klopt met de windows phone. Ik heb een 920, nu bijna 2 jaar. Er is een ontwikkelaar die populaire apps vrijwel 1op1 namaakt en daarmee een statement wilt maken dat er zeer zeker een goede markt op de WP is. (http://www.windowsphone.c...b6-492b-a62c-7ad743329650)
Zijn doel is ook om de 'originele' dev'er c.q bedrijf te pushen om zelf te komen met hun app, en als ze dat doen haalt hij ook zijn app weg :)

Mijn punt is echter, dev'ers vergeten de windowsphone 'gewoon' want qua marktaandeel is het niet zo super slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:04:
[...]

Behalve dat die cirkel niet klopt met de windows phone. Ik heb een 920, nu bijna 2 jaar. Er is een ontwikkelaar die populaire apps vrijwel 1op1 namaakt en daarmee een statement wilt maken dat er zeer zeker een goede markt op de WP is. (http://www.windowsphone.c...b6-492b-a62c-7ad743329650)
Zijn doel is ook om de 'originele' dev'er c.q bedrijf te pushen om zelf te komen met hun app, en als ze dat doen haalt hij ook zijn app weg :)

Mijn punt is echter, dev'ers vergeten de windowsphone 'gewoon' want qua marktaandeel is het niet zo super slecht.
Toch werkt het niet zoals gewenst. En namaak vertrouwt niemand eigenlijk, dus het is wel de cirkel die ik voorstel, maar met een nuance die niet 100% zijn doel bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
incaz schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:54:
[...]

Vooral de volharding van bedrijven en organisaties in Nederland om een app te leveren, maar ook geen behoorlijke mobiele site -O- (Ov, omroepen, gemeente, dat soort dingen.)
Inderdaad. No way dat ik de moeite ga nemen om een app te downloaden om even wat simpele informatie op te zoeken.

Moet zeggen dat Tweakers zeer goed werk heeft afgeleverd met hun responsive site. Werkt heerlijk en ik mis de app totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Douweegbertje schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:04:
[...]

Lijkt nou niet bepaald een positiefe 'push' naar een developer als je zijn app 1 op 1 gaat na maken

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Alex) schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 01:30:

Sommige boeken waren gewoon niet doorheen te komen. Gelukkig heb ik het handboek de dystopie 1984 wel helemaal van voor tot eind gelezen.
Daarom, ik ga gewoon snel lezen, ik wil er niet té veel tijd in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Even een los vraagje hier, misschien dat ik er later een topic aan wijd:

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het maken van een héél eenvoudige rijsimulator in Adobe Flash. Vanwege de beperkingen van Flash engine wat 3d-kracht aangaat het ik het eenvoudig gehouden omdat het anders echt niet draaide.

Nu is de vraag om toch meer realisme toe te voegen, ik heb hiervoor Away3D gevonden, maar dat lijkt zich vooral te richten op Flash Builder. Ik krijg niet direct een intro-tutorial voor Flash Professional, en ik ben zo'n noob die al 12 jaar lang z'n actionscript code in de .fla files schrijft.

Iemand die weet hoe ik Away3D aan de praat krijg in Flash professional?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

inquestos schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:56:
Onze grote vrienden, google en 'open een topic'? De topic warn is hier toch behoorlijk duidelijk in.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.

PFff.. even snel iets in elkaar flansen. Een static html pagina in dit geval, kost toch altijd meer tijd dan gepland. :/

[ Voor 12% gewijzigd door GateKeaper op 20-12-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Los daarvan denk ik niet dat hier heel veel mensen met Flash werken ;)
Misschien in een duister geleden, dat kan natuurlijk.

ARGH! RANT! HAAT! F*CK!
Dat roostersysteem blijkt elke keer weer brakker en brakker te zijn.... Sjongejongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Firesphere schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:33:
[...]

Ik zat er ook aan te denken. Kijk altijd eerst drie keer om me heen voordat ik mijn iPhone opneem hier op straat. Liever een 620 of zo waarbij ik niet zo erg de behoefte heb om de dief op straat nog achterna te gaan.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

BikkelZ schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:50:
[...]

Ik zat er ook aan te denken. Kijk altijd eerst drie keer om me heen voordat ik mijn iPhone opneem hier op straat. Liever een 620 of zo waarbij ik niet zo erg de behoefte heb om de dief op straat nog achterna te gaan.
Waar is dat?
Op zich heb ik er hier (Groningen) geen probleem mee om met mijn telefoon (S5) in de bus/trein whatever te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

F.West98 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:58:
[...]

Waar is dat?
Op zich heb ik er hier (Groningen) geen probleem mee om met mijn telefoon (S5) in de bus/trein whatever te zitten.
In een stad in Argentinië.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Aha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het maken van een héél eenvoudige rijsimulator in Adobe Flash. Vanwege de beperkingen van Flash engine wat 3d-kracht aangaat het ik het eenvoudig gehouden omdat het anders echt niet draaide.

Nu is de vraag om toch meer realisme toe te voegen, ik heb hiervoor Away3D gevonden, maar dat lijkt zich vooral te richten op Flash Builder. Ik krijg niet direct een intro-tutorial voor Flash Professional, en ik ben zo'n noob die al 12 jaar lang z'n actionscript code in de .fla files schrijft.

Afbeeldingslocatie: http://i768.photobucket.com/albums/xx323/__Noe__/flash-sucks_design.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45

1. Dump flash
2. Verdiep je in HTML5
3. Profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Momenteel geen tijd om me daarin te verdiepen, en voor prototype-doeleinden is het nog altijd verreweg de meest geschikte tool.
GateKeaper schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:11:
Onze grote vrienden, google en 'open een topic'? De topic warn is hier toch behoorlijk duidelijk in.
Ah, excuus, die rode topic warn is tegenwoordig zo alomtegenwoordig dat ik er overheen kijk alwaar het een advertentie. Je hoeft me uiteraard niet op de hoogte te stellen van google, maar bizar dat er geen plek is voor kleine vragen hier, of zie ik die over het hoofd?

Intussen wel het een en ander gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door inquestos op 20-12-2014 19:31 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Jouw vraag is geen kleine vraag en dat soort vragen gooien meestal een hele discussie om. Want tja, verwacht je nou dan één simpel antwoord of? Sowieso,
Away3D aan de praat krijg in Flash professional?
dat is echt een klote vraagstelling, want wat moet iemand hier nou mee? Wat heb je zelf geprobeerd, waarom lukt het niet etc.etc. Immers geeft de eerste google opdracht bij mij al het antwoord.

Los daarvan; vele hier 'haten' flash :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Wat is een Flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Megamind schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:26:
[...]

1. Dump flash
2. Verdiep je in HTML5
3. Profit.
Het enige goede antwoord lijkt me! Wat ben je op de dag van vandaag nu nog met flash.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Ben blij dat ik niet over Visual Basic begin :+

last time I checked, HTML5 was toch geen volwaardige vervanger van Flash. Althans voor mij. Voor web is het wellicht gedateerd, maar voor het bouwen en testen van prototypes is Flash een stuk sneller, zeker als je bekend met de omgeving. Maar goed, in een omgeving als deze ben je al een troll als je erover begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Aah... nieuwe update van Thunderbird... lelijk! Eigenlijk zou ik eens een betere client moeten vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

inquestos schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:51:
Ben blij dat ik niet over Visual Basic begin :+

last time I checked, HTML5 was toch geen volwaardige vervanger van Flash. Althans voor mij. Voor web is het wellicht gedateerd, maar voor het bouwen en testen van prototypes is Flash een stuk sneller, zeker als je bekend met de omgeving. Maar goed, in een omgeving als deze ben je al een troll als je erover begint.
Prototypes voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
allerlei producten, software, maar ook interactieve muren, en interactief licht.

Flash is net zoiets als Arduino. Die gebruik je ook niet in consumentenproducten, maar voor snelle prototypes is het echt heel handig. Dat software/hardware engineers er hun neus voor ophalen valt te begrijpen, voor hun werkgebied totaal achterhaald/ongeschikt, maar men vergeet dan even andere toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

inquestos schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:51:...is Flash een stuk sneller, zeker als je bekend met de omgeving.
Dat is met alles zo. Als je ergens bekend mee bent, is het sneller dan het alternatief waar je niet bekend mee bent. Heeft niks te maken met flash, en ook niks te maken met Html5.

Daarnaast ben ik het met je eens, als het om iets gaat dat in productie moet worden genomen, en het is voor de consument. Dan is iets als WebGL in ieder geval geen optie. Canvas technieken zou je je nog wel in kunnen verdiepen.
Maar goed, in een omgeving als deze ben je al een troll als je erover begint.
inquestos schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 22:42:Dat software/hardware engineers er hun neus voor ophalen valt te begrijpen, voor hun werkgebied totaal achterhaald/ongeschikt, maar men vergeet dan even andere toepassingen.
Met die opmerkingen snap ik niet zo goed waar je nu heen wilt. Degenen die hier meelezen / schrijven, zijn over het algemeen erg dol op het leren van nieuwe technieken. Dat die niet altijd in productie genomen kunnen worden weten we allemaal als de beste. Flash op website's, heeft echter iedereen een hekel aan. Sowieso Flash, alleen al om het feit dat het eigenlijk constant om updates zit te zeiken, komt het niet meer op mijn systemen.

Als jij het graag gebruikt om het maken van prototype's, moet je dat vooral doen. Verder zie ik er eigenlijk niet echt toepassingen voor. Prototype's van wat? Desktop applicaties? Die maak je niet in Flash mag ik hopen. En web-applicaties? Euhm, tjah... zie bovenstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm.. Is het niet onlogisch dat als je een == operator overloadt, je beide richtingen op moet overloaden?
C#:
1
2
3
4
5
6
public static bool operator == (Foo a, Bar b) {
/* stuff */
}
public static bool operator == (Bar a, Foo b) {
return b == a;
}

Of mis ik hier iets?

edit:
Compilertechnisch zal het wel iets zijn, snap ik wel, maar is wel veel extra code voor mij :+

[ Voor 15% gewijzigd door F.West98 op 20-12-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Waarom? Het is niet belangrijk welke links of rechts staat, het eindresultaat is altijd het zelfde.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

incaz schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:53:
Aah... nieuwe update van Thunderbird... lelijk! Eigenlijk zou ik eens een betere client moeten vinden...
v31.3.0? Valt toch nog mee

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
F.West98 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:31:
Of mis ik hier iets?

edit:
Compilertechnisch zal het wel iets zijn, snap ik wel, maar is wel veel extra code voor mij :+
== is in de oorspronkelijke definitie commutatief, maar aangezien jij die operator herdefinieert, hoeft dat niet meer zo te zijn.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
GateKeaper schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:09:
Dat is met alles zo. Als je ergens bekend mee bent, is het sneller dan het alternatief waar je niet bekend mee bent. Heeft niks te maken met flash, en ook niks te maken met Html5.
Klopt, al vind ik dat in Flash er standaard heel veel ingebakken is, het redelijk stand-alone is, en in mijn ervaring op elk systeem werkt. Ik kan vrij eenvoudig/snel iets opzetten
Als jij het graag gebruikt om het maken van prototype's, moet je dat vooral doen. Verder zie ik er eigenlijk niet echt toepassingen voor. Prototype's van wat? Desktop applicaties?
Ja wel degelijk. Zie het als schetsen van een uiteindelijk ontwerp. Die doe je op papier, maar soms dus ook in een volledig andere omgeving. Ik ben op zoek naar de meest optimale interactie, niet de meest effectieve/bugvrije taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Een ui in elkaar slepen in Java of C# met wat knopjes er aan hangen is ook zo gebeurd. Waarom dan moeilijk doen met flash, inclusief risico dat je eindapplicatie ook eindigt in flash (manager: kun je heeeeeel even deze proof of concept uitbouwen, dan kan het morgen naar de klant!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

inquestos schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:07:Ja wel degelijk. Zie het als schetsen van een uiteindelijk ontwerp. Die doe je op papier, maar soms dus ook in een volledig andere omgeving. Ik ben op zoek naar de meest optimale interactie, niet de meest effectieve/bugvrije taal.
Dit komt bij mij echt over alsof je ooit iemand hebt horen vragen om een prototype, en jij hebt aangeboden om dat even snel te regelen. Omdat je toevallig flash beheerste en dacht dat dat wel even daarin gemaakt kon worden.

Nee sorry, hoe handig je er ook in bent. Ik geloof graag dat jij er wereld applicaties in kunt maken. Maar flash gebruiken om prototypes te maken van desktop-applicaties, waarbij de uiteindelijke applicatie zelf (thank god) in een andere taal wordt geschreven, gaat er bij mij niet in. Dan ben je echt verkeerd bezig.

Maak dan of een wireframe in een daarvoor bedoeld programma (zoek even op wireframe tools), of maak een prototype in de taal waar het uiteindelijk in gemaakt gaat worden.
inquestos schreef op zondag 21 december 2014 @ 00:07:
Klopt, al vind ik dat in Flash er standaard heel veel ingebakken is, het redelijk stand-alone is, en in mijn ervaring op elk systeem werkt.
Ik denk dat je je daarop verkijkt. Flash vereist aanvullende software. Ik ben vast niet de enige die het niet (meer) installeert. Als je dan zou zeggen dat je een WYSIWYG editor gebruikt om met html en css een "prototype" in elkaar te slepen dan zou ik je begrijpen. Want dat werkt wel overal op.

Al werkt dat uiteraard niet met lichtshows, maar dan ben je het prototype / schets stadium echt wel voorbij.

[ Voor 3% gewijzigd door GateKeaper op 21-12-2014 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ah, sneeuw *O*
Alleen stopt ie met vallen als je scrollt....

En verder, heel leuk, pushnotificaties als één of een combinatie van 9 factoren verandert. Wat een enorme zooi ifstatements en string.formats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
wut o___o.
* Rutix gaat terug naar dfe whiskey fles

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ben echt groot fan van balsamiq mockups, binnen een uurtje een duidelijke mockup waar alleen de hoognodige dingen instaan.
Perfect ook om iets voor jezelf wat duidelijker te krijgen.
Daarbij hoef je je helemaal niet bezig te houden met code, plaatjes etc. Gewoon wat structuurelementen neerkwakken en het idee is duidelijk.
Uiteindelijk een design in fotoshop is handig maar geen vereiste.

Ik heb gemerkt dat als je je mockup te gedetailleerd gaat maken dat mensen vallen over dingen waar je nog niet mee bezig bent. (verkeerde plaatjes, teksten of zelfs een rond knopje ipv een vierkant knopje)

[ Voor 21% gewijzigd door Afvalzak op 21-12-2014 02:18 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Rutix schreef op zondag 21 december 2014 @ 02:00:
wut o___o.
* Rutix gaat terug naar dfe whiskey fles
:+
Ik heb besloten een paar edge cases die theoretisch mogelijk zijn, maar in de praktijk nog nooit of zelden zijn voortgekomen niet te implementeren. Dan heb je echt veel te lange dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Afvalzak schreef op zondag 21 december 2014 @ 02:17:
Ik heb gemerkt dat als je je mockup te gedetailleerd gaat maken dat mensen vallen over dingen waar je nog niet mee bezig bent. (verkeerde plaatjes, teksten of zelfs een rond knopje ipv een vierkant knopje)
Helaas herkenbaar. :/ Dan beginnen ze te zeuren om afgeronde hoekjes, en ontbrekende schaduwen. Ze zijn zelfs geneigd om te zeggen "gooi maar naar productie", terwijl er nog niks klaar is. :X

Erg gevaarlijk, iets laten zien dat nog niet klaar is, maar er wel "mooi" en werkend uitziet.
F.West98 schreef op zondag 21 december 2014 @ 02:35:
[...]

:+
Ik heb besloten een paar edge cases die theoretisch mogelijk zijn, maar in de praktijk nog nooit of zelden zijn voortgekomen niet te implementeren. Dan heb je echt veel te lange dingen....
Misschien zijn ze in de praktijk nog niet voorgekomen, omdat iedereen er rekening mee houdt? :P

[ Voor 25% gewijzigd door GateKeaper op 21-12-2014 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

GateKeaper schreef op zondag 21 december 2014 @ 02:51:
[...]

Misschien zijn ze in de praktijk nog niet voorgekomen, omdat iedereen er rekening mee houdt? :P
Nouja. De kans dat in de praktijk een les twee leraren, had, ééntje ervan vervangen wordt door een ander en de les aan twee klassen gegeven wordt, waarvan er ook één veranderd is, en dat allemaal terwijl de oude niet gewoon op "vervallen" wordt gezet en er een nieuwe wordt gemaakt is zéér klein.
Dus ik maak daar ook geen pushmelding-tekstje voor.

[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 21-12-2014 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Damic schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:55:
[...]
v31.3.0? Valt toch nog mee
Mijn quotecolors zijn weer eens kapot, en de velden bij het schrijven van een nieuw bericht zijn onduidelijker en lelijker. Daarnaast ergerde ik me al tijden aan dat je niet makkelijk een apart from-adres kunt invullen zonder er een eigen account van te maken (en de plugin die ik daarvoor had is ook alweer verdwenen), kan ik nooit de headers vinden als ik ze nodig hebben... ik vind 'm gewoon niet echt fijn en het wordt niet beter.
Nee, gewoon net niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Makkelijk een from adres invullen zou inderdaad wel handig zijn. Headers bekijk ik altijd met CTRL+U (ik neem aan dat je de ruwe headers bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Gewoon bij Account Settings op de eerste tab rechtsonderin klikken op 'Manage Identities...' en daar de extra from-adressen toevoegen die je bij dat account wil gebruiken. Dat werkt al jaren op deze manier.

Overigens erger ik me het meest aan de gele notificatiebalkjes die bovenaan een e-mail getoond worden. Die dingen zijn nu geanimeerd, en dat maakt de interface wat onrustig als je snel door wat mailtjes aan het klikken bent (en de e-mails bijvoorbeeld allemaal van NewRelic komen, en nu dus altijd net een beetje verspringen).

[ Voor 44% gewijzigd door dcm360 op 21-12-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
Manage Identities is idd wel een stuk eenvoudiger dan meerdere accounts zie ik (gek dat ik het niet eerder gevonden heb), maar nog steeds wel een stuk omslachtiger dan gewoon je from-adres invullen, vooral met een catch-allaccount.

Keyboard shortcuts kan ik niet onthouden als ik ze maar eens in de paar maanden nodig heb. Dat is nou oa de reden dat ik graag een duidelije GUI wil. Zodat ik dingen kan vinden die ik me niet kan herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Manage identities gebruik ik al, maar ik heb zoveel aliasen (voor webshops e.d.) dat ik makkelijk een from adres zou willen kunnen invullen zonder daar een extra identity voor aan te hoeven maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ok, I'm an idiot.

Ik heb consistent, 2 dagen lang, een O in plaats van een 0 in m'n wachtwoord getypt. En maar gefrustreerd zijn dat de mail op m'n telefoon niet werkte :F :F :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Firesphere schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:51:
Ok, I'm an idiot.

Ik heb consistent, 2 dagen lang, een O in plaats van een 0 in m'n wachtwoord getypt. En maar gefrustreerd zijn dat de mail op m'n telefoon niet werkte :F :F :F
Lastpass misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Matis schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:07:
[...]

Lastpass misschien een idee?
Heb ik, maar dat helpt niet zoveel bij het instellen van een account op m'n telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Firesphere schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:10:
Heb ik, maar dat helpt niet zoveel bij het instellen van een account op m'n telefoon ;)
Hoezo niet? Voor Android hebben ze iig een puike app welke ook in diverse apps je credentials kan invullen. Zo ook voor Gmail, Spotify, Netflix etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Matis schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:15:
[...]

Hoezo niet? Voor Android hebben ze iig een puike app welke ook in diverse apps je credentials kan invullen. Zo ook voor Gmail, Spotify, Netflix etc.
Ik heb geen Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

LastPass heb je ook wel voor windows phone. Maar zou niet weten of hij het wachtwoord voor je had kunnen invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Of ik lastpass heb doet'r niet heel erg toe geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Firesphere schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:38:
Of ik lastpass heb doet'r niet heel erg toe geloof ik...
Klopt, 't is gewoon dom dat je structureel de verkeerde letter typt. :+

Ik heb overigens ook geen password manager. Nu ze ook wachtwoorden kunnen wijzigen, moet ik er toch nog maar eens een keer over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
GateKeaper schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:23:
LastPass heb je ook wel voor windows phone. Maar zou niet weten of hij het wachtwoord voor je had kunnen invullen.
Nee, dat kan LP voor WP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:47:
[...]

Nee, dat kan LP voor WP niet.
Ik kom net tot de ontdekking dat copy-paste wel zou moeten werken. To add to my :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Firesphere schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:53:
Ik kom net tot de ontdekking dat copy-paste wel zou moeten werken. To add to my :F
Graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Firesphere schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:53:
[...]

We hebben allemaal wel eens een minder helder moment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Alex) schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:56:
[...]

We hebben allemaal wel eens een minder helder moment. ;)
Van 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Niet online
Duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik er achter kwam hoe ik moest copy-pasten op WiPho :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Gleighton schreef op zondag 21 december 2014 @ 21:14:
Duurde bij mij ook een paar dagen voordat ik er achter kwam hoe ik moest copy-pasten op WiPho :s
Huh? Bij Windows Phone zie je gewoon een copy icon zodra je tekst selecteerd. Bij Android moet je de tekst lang ingedrukt houden voordat je opties krijgt.

Snap niet wat er moeilijk aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Niet online
Ik kreeg het niet voor elkaar om tekst te selecteren, moest dubbel tappen i.p.v. ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Tenzij jouw WP afwijkt van die van mij, begrijp je het dan nog steeds niet :P

Een enkele tap selecteert het woord onder je vinger, daarna gewoon op het copy icoontje klikken of eerst de markers verplaatsen. Dubbel-tap zoomt bij mij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Niet online
Ik nam aan dat je het lang ingedrukt moest houden om het te selecteren, zoals op android. Maar het duurde dus even voordat ik er achter kwam dat dat niet zo was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

WTF?!
WTF?!
Een stukje code wat het gisteren nog PRIMA deed, doet er nu ineens MINUTEN over en is dan nog steeds niet klaar. Als ik dan break hangt 'ie op een string.split. Nog een minuut later, DEZELFDE split.

Clean, rebuild, opnieuw uit TFS halen, werkt allemaal ook niet.
Ondertussen gaat DEZELFDE code ergens anders WEL goed (die had ik nog niet DRY gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Story of your life of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb het idee dat alles constant tegenwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)

[ Voor 83% gewijzigd door Alex) op 22-12-2014 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

I did now.... Hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Welkom in de wonderenwereld van de FPGAs. Waar de fitter pseudo-random is en de route (dus de timing) per compilatie anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

Tsja, code zonder unit tests is niet geteste code ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:06
F.West98 schreef op maandag 22 december 2014 @ 01:20:
WTF?!
WTF?!
Een stukje code wat het gisteren nog PRIMA deed, doet er nu ineens MINUTEN over en is dan nog steeds niet klaar. Als ik dan break hangt 'ie op een string.split. Nog een minuut later, DEZELFDE split.
Hoeveel GB groot is die string? :P

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
ik vind het wel prettig, dat fwest zelf consistent is, op de even weken compiler/code problemen, en in de oneven weken computer/internet problemen. Ik geef het je te doen!

Driving a cadillac in a fool's parade.

Pagina: 1 ... 28 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.