Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 07:36:
Ik vimd het zeer jammer dat al die stats er zijn. Ze hadden het net als cs go moeten doen: helemaal niets bijhouden. Nu krijg je al dat Stathoeren weer.

Je hoort mensen hier al klagen over win/ losses.
Ook linken we onze statspaginas alsof het Facebook profielen zijn. Op zoek naar likes en erkenning. Weg met die rotzooi.

Wel de mogelijkheid om iedere competitieve game als demo op te slaan en als video te exporteren.

Tot zover mijn frustratie die helaas nooit zal verdwijnen.
Ik begrijp het ook niet, mensen altijd op zoek naar erkenning/ e-peen ofzo.
Die plays of the game vind ik vaak ook onzin.
Heb je iemand die 3-4 gastjes met zijn ult nakt, tsja.. Daar issie voor toch?
Gewoon spelen en enjoyen, al die randzooi lekker laten gaan :P
+1 als je healers/ tanks aan het eind liked omdat zij hun taak uitvoeren ipv sletterig van een afstandje te poken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErA schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 07:36:
Ik vimd het zeer jammer dat al die stats er zijn. Ze hadden het net als cs go moeten doen: helemaal niets bijhouden. Nu krijg je al dat Stathoeren weer.
Dat die stats er zijn is nog niet zo'n probleem. Het is leuk dat die er zijn voor degenen die dat willen. Voor degenen die dit niet willen is er helaas geen mogelijkheid om hun statspagina te verbergen ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook een beetje vaag dat mensen zich dan richten op een bepaald deel van de stats, die voor hun interessant is, namelijk de kills.
Als ze zich nou op de wins zouden richten, dan kwam je vaker in een beter team.
(Al moet ik toegeven dat ik gisteren wel hele goede spelers ben tegen gekomen, in mijn team en het andere team.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:52

ErA

Zeror schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 08:36:
[...]

Dat die stats er zijn is nog niet zo'n probleem. Het is leuk dat die er zijn voor degenen die dat willen. Voor degenen die dit niet willen is er helaas geen mogelijkheid om hun statspagina te verbergen ofzo.
Ik vind het Juist een probleem voor iedereen. Mensen focussen op k/d, win loss, of killstreaks. Focussen op win löss is natuurlijk niet heel erg ;) maar alle andere factoren wel. Het teamresultaat zou bovenaan moeten staan.

Cs go competitive play biedt helemaal geen stats, behalve totaal aantal gewonnen games. Ik kan alleen maar hopen dat overwatch dat ook krijgt.

Zodra competitive play beschikbaar is zal Quick play veranderen in het "casual" van cs go. Enkel goed voor een warm up of sporadisch solo rondje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 20:12

On_E

Housemusic

ErA schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 08:50:
[...]

Ik vind het Juist een probleem voor iedereen. Mensen focussen op k/d, win loss, of killstreaks. Focussen op win löss is natuurlijk niet heel erg ;) maar alle andere factoren wel. Het teamresultaat zou bovenaan moeten staan.

Cs go competitive play biedt helemaal geen stats, behalve totaal aantal gewonnen games. Ik kan alleen maar hopen dat overwatch dat ook krijgt.

Zodra competitive play beschikbaar is zal Quick play veranderen in het "casual" van cs go. Enkel goed voor een warm up of sporadisch solo rondje.
Als er nou eens een game is waar stats minder uitmaken dan is het deze wel imo.

Waar je bij veel andere shooters na een potje te zien krijgt hoevaak je bv. dood bent gegaan, focust OW zich op de positieve kanten van iedereen.

Zelfs als je dus 15 deaths ofzo hebt, laat het spel na een potje zien dat jij anderhalve minuut bij de objective bent geweest.

Veel leuker imo want zo kan een speler van elk niveau toch het gevoel krijgen dat ie een positieve bijdrage heeft geleverd. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
CH40S schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 00:59:
[...]
Ik denk dat de healing prima is zo. Je hebt de healing orb om bij 1 iemand de healing te boosten en als ultimate heb je Tranquility, dan kan iedereen in de range echt niet doodgaan. ;)
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens omdat de damage zo hoog is hij goed. Maar het is nu meer een defense/offense heroe ipv een support. Ik kan het prima begrijpen als je net als Symmetra meedere teamies een shield kan geven. Wellicht debuffen ze de healing dan wat van de orbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:18
On_E schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:06:
[...]

Als er nou eens een game is waar stats minder uitmaken dan is het deze wel imo.

Waar je bij veel andere shooters na een potje te zien krijgt hoevaak je bv. dood bent gegaan, focust OW zich op de positieve kanten van iedereen.

Zelfs als je dus 15 deaths ofzo hebt, laat het spel na een potje zien dat jij anderhalve minuut bij de objective bent geweest.

Veel leuker imo want zo kan een speler van elk niveau toch het gevoel krijgen dat ie een positieve bijdrage heeft geleverd. :)
Stats zeggen inderdaad niet veel in deze game. want als ik lucio speel, dan heb ik veel minder kills, dan moet pharah bijvoorbeeld.
de Deaths daarin tegen zeggen soms wel genoeg.
Als iemand een AVG van 10 death heeft, dan is het gewoon echt een slechte speler.
Alles daaronder geeft aan dat je niet als een maloot of een kip zonder kop naar de objective gaat.

Ik zeg maar zo, zolang je kills maar hoger zijn dan je death's, dan is het goed.
of iemand nu 20 kills heeft of 13, dat maakt niet zoveel uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Pykow schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:38:
[...]

Stats zeggen inderdaad niet veel in deze game. want als ik lucio speel, dan heb ik veel minder kills, dan moet pharah bijvoorbeeld.
de Deaths daarin tegen zeggen soms wel genoeg.
Als iemand een AVG van 10 death heeft, dan is het gewoon echt een slechte speler.
Alles daaronder geeft aan dat je niet als een maloot of een kip zonder kop naar de objective gaat.

Ik zeg maar zo, zolang je kills maar hoger zijn dan je death's, dan is het goed.
of iemand nu 20 kills heeft of 13, dat maakt niet zoveel uit.
Ben ik het niet mee eens, de ene hero gaat natuurlijk vaker dood dan een ander. (Een tank of healer bv.)

Net als dat de ene hero veel beter is in kills dan de ander. (Offense hero vs Support hero bv.)

Dus ik vind niet dat je in OW zo zwart-wit kunt stellen dat veel deaths betekent dat je slecht bent.

Nog een voorbeeld, ik zie regelmatig spelers tijdens 'overtime' niet naar de point toe gaan, bang voor een death terwijl jezelf opofferen in die situatie zorgt voor een reset van de overtime en dus tijd voor je teamgenoten om daar nog te komen.

Dan heb ik dus liever iemand die een death pakt daar dan iemand die de overtime voorbij laat gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 16:12

ronalddus

Buffalo77

Ik ben dit forum een beetje aan het volgen en sta op het punt de game aan te schaffen.
Ben altijd bedreven geweest in FPS games en wil deze toch is uitproberen.

Is het mogelijk om samen te spelen met vrienden/tweakers die al een hoger lvl hebben bereikt in de game?

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:39

Fixer

FP ProMod
ronalddus schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:31:
Ik ben dit forum een beetje aan het volgen en sta op het punt de game aan te schaffen.
Ben altijd bedreven geweest in FPS games en wil deze toch is uitproberen.

Is het mogelijk om samen te spelen met vrienden/tweakers die al een hoger lvl hebben bereikt in de game?
Jep, geen enkel probleem. Je kan met iedereen spelen die je wilt, ongeacht het level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Fixer schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:33:
[...]

Jep, geen enkel probleem. Je kan met iedereen spelen die je wilt, ongeacht het level.
Is dat straks ook zo met competitive trouwens? Je moet sowieso rank 25 zijn om comp te kunnen spelen dacht ik, maar ben wel benieuwd of je dan kan groupen ongeacht rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:36:
[...]

Is dat straks ook zo met competitive trouwens? Je moet sowieso rank 25 zijn om comp te kunnen spelen dacht ik, maar ben wel benieuwd of je dan kan groupen ongeacht rank.
in de beta wel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
[Video: https://gfycat.com/DarkWebbedEwe]

Net geprobeerd, het werkt :D kreeg triple kill

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:16
Ik zit echt sterk te twijfelen of ik de PC of PS4 versie moet kopen. Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Themperror schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:19:
[video]

Net geprobeerd, het werkt :D kreeg triple kill
Dat is wel een vette move! Ga ik ook eens proberen :D

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Munki schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:24:
Ik zou voor de PC versie gaan.
Hoe wil je anders als een bastion rocketjumpen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Munki schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 13:24:
Console versies hebben een groot probleem met de draai-snelheid van de characters, zo kun je al die goede Genji truucjes al niet meer doen. Verder Pharah en Bastion Rocket jumps inderdaad en een boel andere dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Pykow schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:48:
[...]

[video]
Ok, ik haat Bastion met een passie, maar dat was DOPE.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Pykow schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:48:
[...]

[video]
Jezus wat een slechte rocket jumps, dit kan je letterlijk 2-3 keer beter doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Themperror schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Jezus wat een slechte rocket jumps, dit kan je letterlijk 2-3 keer beter doen..
Op hanamura had ik een betere, maar hier was geen highlight van.
Ik sprong vanaf het balkon en killde er 4 tegelijk.
Maar het laat wel weer ff zien, dat we meer uit de game kunnen halen.
Bastion is nu een stuk leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:24
Zal ik deze ook maar kopen is de vraag? Lijkt me een leuke game maar heb weinig tijd om te spelen. Ben bang dat alle Andere dan veel beter zijn en de lol er snel afgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Daarom zit je als het goed is ook met spelers van soortgelijke skill/ervaring.
En het is een FPS en de heroes zijn redelijk simpel kwa opzet (gun, 1-2 skills etc) dus je leert het snel genoeg kennen. Of je moet gewoon bagger in games in general zijn en een coordinatie van 0,0.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
jaydenjarno schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:53:
Zal ik deze ook maar kopen is de vraag? Lijkt me een leuke game maar heb weinig tijd om te spelen. Ben bang dat alle Andere dan veel beter zijn en de lol er snel afgaat
Als het goed is heeft (of krijgt) Overwatch een matchmaker, in de zin dat je met en tegen spelers komt die ongeveer vergelijkbaar zijn qua "niveau" als jijzelf. Je zult dan hoogst waarschijnlijk veel spelers tegen komen die ook weinig spelen. Ik denk dat juist Overwatch een goede FPS is als je slechts af en toe speelt, dat weten ze bij Blizzard ook. De gevechten zijn relatief kort, maximaal zo'n 10-15 minuten per potje. Het is ook niet zo dat je veel moet vrijspelen om goed mee te kunnen, want de unlocks zijn (vrijwel) allemaal cosmetisch. Bij Battlefield, Call of Duty, etc. heb je een groot nadeel als je weinig speelt. Bij Overwatch is dat minimaal. Dat is voor mij het zelfde als Heroes of the Storm (Overwatch) wat ik weinig speel maar redelijk mee kan komen tegen over League of Legends (BF, CoD, etc.) waar ik geen schijn van kans heb en de gevechten voor mij gewoon te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zijn er die vanavond wat potjes willen spelen? Zou graag full party maken ipv steeds met vreemden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

jaydenjarno schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 16:53:
Iedereen zal meer skins hebben dan jij (tenzij je ze koopt), maar qua skills heb je net zoveel kans om iedereen kapot te maken als de rest die al een jaar speelt.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
On_E schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:22:
Van Planet Overwatch:

[afbeelding]

Als je dus kijkt naar 'high level' games zou Hanzo eerder een buff kunnen gebruiken. ;)
En over welke "competitive" hero usage gaat dit dan? Aangezien de game de mode zelf nog niet heeft? :) Er bekruipt mij dus een gevoel, dat het dus vooral duimzuig werk is, deze lijst.
Tomski1986 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:27:
Zijn er die vanavond wat potjes willen spelen? Zou graag full party maken ipv steeds met vreemden..
Laat ook even weten voor welk platform en hoe men jou dan kan bereiken, anders speel je alsnog met vreemden. ;)

Ik blijf het maar raar vinden; sommigen hebben al meerdere malen een legendary skin gekregen, ik ben intussen L26 en de eerste moet ik nog krijgen! Blauwe en paarse heb ik al wel gehad, maar krijg vooral player icons, sprays en voicelines.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 00:23
shoombak schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:14:
hoe lang blijft de leaver penalty staan trouwens?
Gemiddeld rond de 10 matches, maar het kan 1 tot 15 games duren voordat die weer verdwijnt
http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20745244399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:41
is er iets veranderd aan de (primaire) TS server?
Ik heb ineens 0 rechten meer en kan het overwatch kanaal niet meer joinen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vertor op 04-06-2016 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Vertor schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:25:
is er iets veranderd aan de (primaire) TS server?
Ik heb ineens 0 rechten meer en kan het overwatch kanaal niet meer joinen.
Je hebt mijn berichten niet gelezen op de Teamspeak, dus hier maar even nogmaals: je had (globally) away aan staan en dan wordt je automatisch in het AFK kanaal gezet. Als je globally away hebt uitgeschakeld, kun je elk kanaal joinen die je maar wilt.

Overigens: als je away aan zet, wordt je automatisch gemoved naar het AFK kanaal, zet je dan away weer uit, wordt je teruggezet in het kanaal waar je zat vóórdat je AFK ging.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:41
CH40S schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 18:30:
[...]
Je hebt mijn berichten niet gelezen op de Teamspeak, dus hier maar even nogmaals: je had (globally) away aan staan en dan wordt je automatisch in het AFK kanaal gezet. Als je globally away hebt uitgeschakeld, kun je elk kanaal joinen die je maar wilt.
Ik had het ondertussen door :)

Denk dat het al 8 jaar geleden is dat ik nog eens TS had gebruikt :)
bleh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Yoo nieuw hier binnen het Overwatch forum maar al langer tweakers gebruiker. Heb Overwatch op de dag van release gekocht en vanaf m'n eerste game verslaafd, haha!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die zin hebben om regelmatig in teamverband te spelen. Ik irriteer me namelijk dood aan random teams met strangers die meer met hun k/d bezig zijn dan het doel van de game..

Ik speel zelf op de ps4, regelmatig, overdag en/of 's avonds. Mocht er iemand zijn die hier het zelfde over denkt en zin heeft om mij toe te voegen om een keer samen (of met een heel team) een paar potjes te spelen, graag!

PSN: robin2457
Vrij om toe te voegen en samen even lekker een potje te knallen in Overwatch!

[ Voor 10% gewijzigd door dijstr op 04-06-2016 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Zo, het is weer weekend. Lekker Whisky drinken en Overwatch Streamen. :P

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Dubbele legendary, epic & rare in 1 lootbox :D En dan nog 3 duplicates ook :P

http://i.imgur.com/ic4ZgZc.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door London op 04-06-2016 20:30 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:08
Okay....

Heb sinds Woensdag deze week de game, en snap best dat je tijdens de match moet roteren met heroes.
Iets wat ik ook niet erg vind, en heb de helft nog niet eens gespeelt

Open Beta even geprobeerd maar niet tot de extentie dat ik mijn tanden er voledig in heb zitten.

En speel tot nu toe alleen Quick play de rest vind ik er op moment nog niet toe doen, ranked ga ik waarschijnlijk niet spelen tenzij mogelijk een vast team of in ieder gevaal vaste spelers.

Maar ik speel nu ( niet altijd ) wel vaker matches constant met dezelfde Hero puur ok er een feel voor te krijgen wat niet elke match even goed gaat soms heb je constant hard counters. Ook de Maps begin ik beetje bij beetje steeds meer door te krijgen.

Maar sinds gister heb ik constant gezeik dat ik te vaak bij een Hero blijf. En dan ook een paar harde losses gehad waar je duidelijk kan zien dat het een vast team is wat ons wrecked. Waar ik dan zeg van dat het tegen hun niet uitmaakt veel meer speel ervaring dan ons team niet eens in de buurt komt kwa vaardigheden. En dan als nog gezeik krijgen.

Het is in dit geval niet de Toxicity wat me dwars zit en tuurlijk wil ik het team graag supporten maar als je een team genoot hebt/krijgt die denkt beter te weten dan wat eigenlijks niet het geval is?! hoe ga je daar mee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
Als het echt toxic is kun je bij social dat soort spelers op 'avoid' zetten. Soms doe ik dat, maar teammates die aardig zijn, aanpassen of goede tips geven gaan bij mij ook snel op 'prefered'. Op die manier ga je uiteindelijk een redelijke kring van randoms creëeren. Althans, dat hoop ik.

Daarnaast, hoewel je nu het idee hebt van niet is switchen vrijwel altijd goed als je wrecked wordt. De truuk zit 'm in het veranderen van strategie na een switch. Dat wordt met het spelen rustig aan steeds duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Psyonara schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 20:50:
Okay....

Heb sinds Woensdag deze week de game, en snap best dat je tijdens de match moet roteren met heroes.
Iets wat ik ook niet erg vind, en heb de helft nog niet eens gespeelt

Open Beta even geprobeerd maar niet tot de extentie dat ik mijn tanden er voledig in heb zitten.

En speel tot nu toe alleen Quick play de rest vind ik er op moment nog niet toe doen, ranked ga ik waarschijnlijk niet spelen tenzij mogelijk een vast team of in ieder gevaal vaste spelers.

Maar ik speel nu ( niet altijd ) wel vaker matches constant met dezelfde Hero puur ok er een feel voor te krijgen wat niet elke match even goed gaat soms heb je constant hard counters. Ook de Maps begin ik beetje bij beetje steeds meer door te krijgen.

Maar sinds gister heb ik constant gezeik dat ik te vaak bij een Hero blijf. En dan ook een paar harde losses gehad waar je duidelijk kan zien dat het een vast team is wat ons wrecked. Waar ik dan zeg van dat het tegen hun niet uitmaakt veel meer speel ervaring dan ons team niet eens in de buurt komt kwa vaardigheden. En dan als nog gezeik krijgen.

Het is in dit geval niet de Toxicity wat me dwars zit en tuurlijk wil ik het team graag supporten maar als je een team genoot hebt/krijgt die denkt beter te weten dan wat eigenlijks niet het geval is?! hoe ga je daar mee om?
Tja soms kom ik ook spelers tegen die alleen maar 1 hero spelen en dus in mijn ogen opeisen en tegenhouden voor andere spelers. Vooral als ik merk dat ze de hero nog niet begrijpen.

Je doet er helaas niks tegen, maar probeer meerdere heroes uit.
Ik speel steeds meer heroes met uitzondering van reinhardt, mei, winston en zayra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer alleen op de wereld-avond op de xbox one. Ver-schrikkelijk! Ik heb hem maar uitgezet en ga maar naar het voetbal kijken. Wat een trieste figuren! Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen.
Volop mensen online en niemand speelt overwatch. Dus ik moest wel solo. Het is niet te doen en het zijn ook niet alleen maar lage levels die het doen, ook gasten van boven de level 30. Als je net begint dan snap ik het nog wel. En het ergste is nog die gasten krijgen nog play of the game ook. Slaat nergens op. Zijn totaal niet met het team bezig en moeten eigenlijk niet beloond worden voor egotrip gedrag.
Ze moeten je gewoon verplichten om met de objective bezig te zijn en als je dat niet doet, dan tellen je kills niet na de pot, of dan word je uit de pot gegooid en kom je in een poule met alleen maar van dezelfde soort idioten. Als je te vaak quit krijg je toch ook een soort straf?
Het is een beetje hetzelfde als dat je aan het voetballen ben en iemand uit je eigen team schiet heel de tijd de bal in zijn eigen doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 21:01:
[...]

Tja soms kom ik ook spelers tegen die alleen maar 1 hero spelen en dus in mijn ogen opeisen en tegenhouden voor andere spelers. Vooral als ik merk dat ze de hero nog niet begrijpen.

Je doet er helaas niks tegen, maar probeer meerdere heroes uit.
Ik speel steeds meer heroes met uitzondering van reinhardt, mei, winston en zayra.
Het is heel simpel. Je moet gewoon zorgen dat je van elke soort/class hero er 1 of meer van kan gebruiken.
Dan kan je switchen als het nodig is.
Ik vind het ook niet super om met die reinhart te spelen, maar soms moet het gewoon als je wil winnen.
En als je het dan afwisselt met een paar man dan hoef je niet heel de pot met hem te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 21:09:
[...]

Het is heel simpel. Je moet gewoon zorgen dat je van elke soort/class hero er 1 of meer van kan gebruiken.
Dan kan je switchen als het nodig is.
Ik vind het ook niet super om met die reinhart te spelen, maar soms moet het gewoon als je wil winnen.
En als je het dan afwisselt met een paar man dan hoef je niet heel de pot met hem te spelen.
Vraag is alleen, of die hero past die de situatie vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH40S schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 21:15:
[...]
Meestal als je een beetje goed verdeeld/gebalanceerd team hebt dan kom je al een heel eind.
Verliezen kan je altijd. Er zijn altijd gasten die beter zijn, dat is nou eenmaal zo.
Maar je kan de kans dat je verliest wel kleiner maken. Aleen sommige willen/kunnen dat niet.
Ze kunnen ook een soort team deathmatch maken, waar het alleen om de kills gaat. Dat zou denk ik al een hoop schelen qua ikke, ikke, ikke -spelers. En een hoop frustratie/irritatie schelen bij teamplayers.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Ik stop ook even op de ps4 voor vanavond. In een klein uur 3x potje gejoint welke nog 10 sec duurde en de rest met retarted teamies tegen redelijke tegenstanders...

Met vrienden is dit spel echt tof maar solo is het om momenten niet te doen (teveel irritatie)... Hoe moeilijk is het om enkel solo tegen solo en friends vs friends te laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik speel eigenlijk exclusief Mercy (duh) & Lucio. Het voordeel is dat je altijd (ongeacht de map of gametype) wel 1 van de 2 kunt gebruiken :)

Wil eigenlijk Zenyatta ook in de mix gaan doen. Had vanavond wel een goed potje met hem. Hij doet echt ontiegelijk veel damage met zijn attacks :o

Symmetra heb ik misschien 10 minuten gameplay mee. Vind dat eigenlijk meer een defense dan een support hero :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:51

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 21:02:
Het is weer alleen op de wereld-avond op de xbox one. Ver-schrikkelijk! Ik heb hem maar uitgezet en ga maar naar het voetbal kijken. Wat een trieste figuren! Ik hoop dat ze hier wat aan gaan doen.
Volop mensen online en niemand speelt overwatch. Dus ik moest wel solo. Het is niet te doen en het zijn ook niet alleen maar lage levels die het doen, ook gasten van boven de level 30. Als je net begint dan snap ik het nog wel. En het ergste is nog die gasten krijgen nog play of the game ook. Slaat nergens op. Zijn totaal niet met het team bezig en moeten eigenlijk niet beloond worden voor egotrip gedrag.
Ze moeten je gewoon verplichten om met de objective bezig te zijn en als je dat niet doet, dan tellen je kills niet na de pot, of dan word je uit de pot gegooid en kom je in een poule met alleen maar van dezelfde soort idioten. Als je te vaak quit krijg je toch ook een soort straf?
Het is een beetje hetzelfde als dat je aan het voetballen ben en iemand uit je eigen team schiet heel de tijd de bal in zijn eigen doel.
Onzin !
Heb heel de avond Overwatch gespeeld met een team van 3-4 personen, had je zo kunnen joinen ;)
Weer meesterlijke potjes gehad, van pure blokkade bij de spawn van de tegenstander tot nagelbijtende overtimes _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
CH40S schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 21:15:
[...]
En ook of je er goed mee bent.
Laat mij geen reinhardt spelen, want ik bak er niks van.

Pharah is 1 van de heroes die door iedereen gepakt wordt. Daar baal ik van. Niet iedereen is er sterk genoeg mee.
Nou ben ik ook geen pro, maar mijn ervaring van quake en TF2 soldier komen mooi van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]justifire schreef op zondag 05 juni 2016 @ 01:02:
[...]

Onzin !
Heb heel de avond Overwatch gespeeld met een team van 3-4 personen, had je zo kunnen joinen ;)
Weer meesterlijke potjes gehad, van pure blokkade bij de spawn van de tegenstander tot nagelbijtende overtimes _/-\o_
[/quote Als er niemand in mijn lijst overwatch speelt op dat moment, hoe kan ik dan iemand joinen? Fijn voor je dat je heel de avond met een team gespeeld hebt. Maar als die mensen niet online zijn? 'Had je zo kunnen joinen' : hoe dan? Ik ken je niet eens en je staat niet in mijn Friendslist. En als je heel de avond in een team speelt, hoe kun je dan oordelen over solo play? 8)7
Maar wat is je gamertag dan? Dan voeg ik je toe. Bij mij in mijn lijst spelen ze nu geloof ik 24 uur per dag Halo, dat boeit me niet zo.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellez1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-07-2022
Vind het niveau solo trouwens vaak wel reuze mee vallen. Het is ook een beetje aan jezelf om soms te initieren dat iedereen even moet wachten om als groep een push te doen. Of soms feedback te geven op de heroes die gekozen zijn (soms zie je een Bastion als attack, vriendelijk verzoeken dat niet te doen en de meeste switchen).

Soms heb je wel echt waardeloze matches ja, maar de meesten lezen volgens mij toch wel de chat en handelen daar redelijk naar. Maar goed, met vrienden in een group is natuurlijk wel echt een stuk leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Komt er nog een website online waar iedereen elkaar kan opzoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Ik kan nog beter solo spelen, dan dat ik soms met andere tweakers heb.
Bitchen op het andere team, maar skills hebben van een doperwt !!.

Sorry voor mijn rage op dit moment, maar ik hoop dat er eens een groep gemaakt kan worden die het wat serieuzer neemt. Heel veel spelers lijken last te hebben van een tunnelvision of het zijn IS strijders die breinloos op het punt vliegen.

TIP: Als je Eliminations avg en death avg te dicht bijelkaar ligt. Speel een andere game !!

Blizzard heeft aangegeven dat het verstandig is om van hero te wisselen in dezelfde match.
Vooral als je (moet) merken dat je geen hol betekend voor het team.
Zojuist een Widowmaker met de naam Anyman11 die vluchte voor zijn leven ipv dat hij met gemak 3 spelers kan neerhalen of uberhaubt damage kon geven.

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 05-06-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roma33
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 18:16

Roma33

Gamer

aaaido schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:37:
Komt er nog een website online waar iedereen elkaar kan opzoeken?
www.masteroverwatch.com

Dirtylicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Gisteren voor het eerst gespeeld en meteen de eerste match Epic likes gekregen :) Speelde met D.Va. Leuk verslavend spel en erg mooi gemaakt.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
Pykow schreef op zondag 05 juni 2016 @ 10:47:
Weet niet of je het gelezen had gisteren, maar dat is ook een reden dat ik niet zomaar iedereen toevoeg :P. Dat iemand op Tweakers zit wil uiteraard niet gelijk zeggen dat het een fatsoenlijke speler is.
En natuurlijk heb je dan als extra nadeel dat je ook tegen een ander pre-made team speelt. Dan kun je beter met één iemand gaat spelen voor alleen de xp-bonus.

Mijn Torbjörn stats zijn wel sexy trouwens zie ik net, om maar even op de opmerking dat ik beter mijn turret hoog kon plaatsen terug te komen :+.
Het grote nadeel van de turret hoog neerzetten (in dit geval was het Hollywood) is dat hij ook veel makkelijker kapot te schieten is, dus kun je er zelf niet makkelijk ook op los gaan met je eigen Rivet gun die ook gewoon bijv. een tracer kan one-shotten. Aangezien je je turret moet babysitten. Daarom zet ik hem liever vaak op plekken waar hij misschien iets minder kan schieten, maar wel beter beschermd is. En bovendien is het voor de tegenstander dan ook lastiger om te bepalen waar hij staat.
Voor Hollywood specifiek kon de turret op die plek praktisch elk hoekje raken. Beide chokepoints aan de voorkant, de "deuren" (met trap) aan de zijkanten en een flank aan de achterkant.

Heb gisteren trouwens ook de achievement gekregen (en dus een uiterst kekke spray) voor 4 kills tijdens mijn ultimate. Maar dat was tegen een "Troll"-team, dus mjah niet echt een achievement :P.
YouTube: Torbjörn Achievement. (Na de clip schoot ik de Tracer ook nog stuk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Thormodo schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:37:
[...]

Weet niet of je het gelezen had gisteren, maar dat is ook een reden dat ik niet zomaar iedereen toevoeg :P. Dat iemand op Tweakers zit wil uiteraard niet gelijk zeggen dat het een fatsoenlijke speler is.
En natuurlijk heb je dan als extra nadeel dat je ook tegen een ander pre-made team speelt. Dan kun je beter met één iemand gaat spelen voor alleen de xp-bonus.

Mijn Torbjörn stats zijn wel sexy trouwens zie ik net, om maar even op de opmerking dat ik beter mijn turret hoog kon plaatsen terug te komen :+.
Het grote nadeel van de turret hoog neerzetten (in dit geval was het Hollywood) is dat hij ook veel makkelijker kapot te schieten is, dus kun je er zelf niet makkelijk ook op los gaan met je eigen Rivet gun die ook gewoon bijv. een tracer kan one-shotten. Aangezien je je turret moet babysitten. Daarom zet ik hem liever vaak op plekken waar hij misschien iets minder kan schieten, maar wel beter beschermd is. En bovendien is het voor de tegenstander dan ook lastiger om te bepalen waar hij staat.
Voor Hollywood specifiek kon de turret op die plek praktisch elk hoekje raken. Beide chokepoints aan de voorkant, de "deuren" (met trap) aan de zijkanten en een flank aan de achterkant.

Heb gisteren trouwens ook de achievement gekregen (en dus een uiterst kekke spray) voor 4 kills tijdens mijn ultimate. Maar dat was tegen een "Troll"-team, dus mjah niet echt een achievement :P.
YouTube: Torbjörn Achievement. (Na de clip schoot ik de Tracer ook nog stuk.)
Torbjörn is zeker een prettige hero om te spelen.
Ik kan niet zien wat mijn score per minute is, maar rank #189 zal vast wel prima zijn :p.
http://masteroverwatch.com/profile/psn/global/Devilx_

Had gisteren met Torbjörn 5 kills achtereen, ik kon alleen niet horen wat er nou gezegd werd. Quadruple kill, maar daarna hoorde ik het niet zo goed meer.
Vanaf de Playstation is het wel een gekut om zo'n filmpje op te slaan. Ging bij mij ook mis, helaas...

Verder een erg tof spel! Heb tot nu toe nog geen spijt dat ik het gekocht heb.
Heb een aantal Tweakers toegevoegd op PSN, maar iedere keer als ik ze join in Overwatch, dan zijn ze mijn tegenstander. Ook leuk natuurlijk ;).

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb vanochtend ff snel m'n eerste potjes online gespeeld en vooral gelet op de team samenstelling. Als ze nog een healer nodig hadden, pakte ik die rol. Accuut flink veel healing gedaan (33% van iets, wellicht team damage??) en werd ook direct beloond na de match door andere spelers die op mij stemde.

Dat zijn de leuke dingen als een starter en zorgen er in mijn geval ook voor dat ik probeer me aan te passen aan de situatie en wat het team nodig heeft. Voor de veiligheid pak ik nu nog ff de makkelijke Hero per class, zodat ik relatief snel van toegevoegde waarde kan zijn. Dat wil ik nog wel veranderen, maar vooralsnog is het voldoende en geeft het ook veel voldoening.

Ik heb nog geen mensen op de chat gehad, ondanks dat ik wel met de standaard headset speel, dus over klagende spelers of erger kan ik geen mening geven. Wellicht komt dat later, door een hoger level en/of betere Stats waardoor ik aan andere spelers gekoppeld wordt.

Goede tip van het avoiden van spelers, wist ik niet. Ga ik zeker gebruiken in de toekomst.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara

Sorry voor mijn rage op dit moment, maar ik hoop dat er eens een groep gemaakt kan worden die het wat serieuzer neemt. Heel veel spelers lijken last te hebben van een tunnelvision of het zijn IS strijders die breinloos op het punt vliegen.

TIP: Als je Eliminations avg en death avg te dicht bijelkaar ligt. Speel een andere game !!

Blizzard heeft aangegeven dat het verstandig is om van hero te wisselen in dezelfde match.
Vooral als je (moet) merken dat je geen hol betekend voor het team.
Zojuist een Widowmaker met de naam Anyman11 die vluchte voor zijn leven ipv dat hij met gemak 3 spelers kan neerhalen of uberhaubt damage kon geven.
Kan ik me voor stellen, vreemd genoeg ik als sniper kan niet zo snel aimen en schieten soms wel als een clutch schieter. Maar close range geen moeite met rifle modus zeker geen probleem zijn.

Trouwens heb een Phenom II X4 965 met een HD6950 1GB en volgens veel specs e.d. moet ik met gemak Medium Draaien misschien zelfs High maar heb me toch Frame drops Misschien niet de eerste 2/3 matches maar daarna is het een best wel performance heavy op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

dennisk. schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Had gisteren met Torbjörn 5 kills achtereen, ik kon alleen niet horen wat er nou gezegd werd. Quadruple kill, maar daarna hoorde ik het niet zo goed meer.
Volgens mij komt Teamkill daarna.
(weet ik uit een against AI match)

Heb hem sinds gisteren op de PC gekocht, ben toe te voegen op Nemo#2176

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Vandaag is het mijn verjaardag en wat doe je dan op zo'n dag....
Juist 24 lootboxen openen om te zien of er iets leuks uitkomt.

Naast dat ik de 24 lootboxen open, zie je ook snel een overzicht van mijn hero unlocks.
Veel plezier met kijken

voor de ongeduldige (legendary skin voor Mei en Zenyatta )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Gister ook het maar aangeschaft. Zeer leuk spel.

tot nu toe wel vooral de als de deutsche blonde feniks gespeeld :D omdat ik als tank/shooter vooral ruk ben.

Maar wel nog een vraagje
wat doen die commendations eigenlijk? heb nu twee of drie keer een epic commendation gehad, zorgt dit voor meer xp ofzo??

EDIT: net even opgezocht blijkbaar doet het voor nu nog niks

[ Voor 10% gewijzigd door Splitinfinitive op 05-06-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Laatst online: 21-09 08:03
Ik vind die bastions en turrets van tjoborn (of hoe die ook heet) veel te OP.
2 seconden in hun zicht en je bent dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bwoh, wat is het satisfying om met Reinhardt in een groep te chargen, iemand te killen, vervolgens je ulti te gebruiken op 4 anderen en die 1 voor 1 ook af te maken :D

POTG:
https://gfycat.com/QuarterlyTintedBasilisk

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10:18
Benosa schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:22:
Er zijn zoveel counters...
De makkelijkste: Bastion is erg kwetsbaar van achteren. Dus sneak langs hem.
Turrets hebben een max range van 40m. Dus gewoon op een afstandje uitschakelen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Benosa schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:22:
Met een pharah, junkrat , widowmaker, hanzo, soldier heb je ze zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Met tracer kun je Bastion ook nog wel leuk uit schakelen als hij relatief vrij staat.

Pharah meest effectieve in mijn beleving zeker als je recht boven ze zit. Ze kijken eerder omzich heen dan naar boven. Tenminste zo een kaar keer heel erg cartoony mee gemaakt. Same met Tracer als ze echt geen grip op je krijgen.

Ook een keer tegen Reinhardt gehad met Pharah Zat recht boven hem en in de rondte ging hij met zijn schild maar aimed niet naar boven.

Mijn eerste ervaring met Tracer was slecht helaas, daarna een guide vid gezocht e.d. Eerste keer daarna top met haar. Daarna weer wat suf op een of andere manier.

Maar word nu wel merkbaar beter met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Klinkt altijd leuk in theorie en ik zal ze niet niet te counteren noemen maar 40m is best lang en in de meeste maps/setups dichterbij dan je uberhaupt kan staan. En Bastion kan je soms alsnog killen zelfs al sta je achter hem, en een goede Bastion checked constant. Een halve seconde en hij maait 60% van alle heroes neer, 1 seconde voor alles behalve Reinhard en Roadhog.

Dat is het enige wat ik wel too much vind. Bastion damage output is iets teveel too quickly and Tjorborn turrets hebben iets teveel/snel autotracking.

Leuk dat je ze met een Pharah kan uitschakalen en zo maar je kunt al dood zijn voor je ze uberhaupt ziet, of weg kunt komen.
Je probeert tussen 2 muurtje (bijv) te komen en voor je 2 stappen zet is de turret al locked on en pew pew pew.

(En Mcree ofc maar dat vind iedreeen. :P Hence de future nerf.)

[ Voor 14% gewijzigd door The Chosen One op 05-06-2016 12:55 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
nee bedoel een website of bestand waarin je mede tweakers kan opzoeken per pc/console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps4 spelers hier die samen willen spelen?
Ik soeel vooral zenyatta/ junkrat / mccree / reinhardt.
Psn is Trapgat
Bij voorkeur 1 iemand voor de premade xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:36

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

aaaido schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:05:
[...]

nee bedoel een website of bestand waarin je mede tweakers kan opzoeken per pc/console ;)
volgens mij was zeror bezig met een site/tool waarbij je gemakkelijk mede tweakers kan opzoeken
heb alleen geen idee hoever de ontwikkeling nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34

Er van uitgaande dat je het nu over vanmorgen hebt, vind ik dat wel een beetje een kortzichtige opmerking. Het liep inderdaad nog niet echt lekker, maar we waren allemaal ook nog maar net een beetje aan het opwarmen met de game, inclusief jezelf.

Nadat je er uit bent gegaan (de manier waarop maar even terzijde), zijn we nog flink wat potjes doorgegaan. Ook nog met meer aanvulling van Tweakers erbij en dat ging echt zeer lekker. We hebben sterke defences neergezet, gevolgd door steamrolling attacks. En er werd daarbij ook niet (meer) gebitched op de tegenstanders.

Ik snapte ergens je frustratie wel, maar je kunt daarbij het ook jezelf aanrekenen vind ik :) Nu lijkt het alsof je zelf alles goed deed, en dat vind ik onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
The Chosen One schreef op zondag 05 juni 2016 @ 12:53:
Klinkt altijd leuk in theorie en ik zal ze niet niet te counteren noemen maar 40m is best lang en in de meeste maps/setups dichterbij dan je uberhaupt kan staan. En Bastion kan je soms alsnog killen zelfs al sta je achter hem, en een goede Bastion checked constant. Een halve seconde en hij maait 60% van alle heroes neer, 1 seconde voor alles behalve Reinhard en Roadhog.

Dat is het enige wat ik wel too much vind. Bastion damage output is iets teveel too quickly and Tjorborn turrets hebben iets teveel/snel autotracking.

Leuk dat je ze met een Pharah kan uitschakalen en zo maar je kunt al dood zijn voor je ze uberhaupt ziet, of weg kunt komen.
Je probeert tussen 2 muurtje (bijv) te komen en voor je 2 stappen zet is de turret al locked on en pew pew pew.

(En Mcree ofc maar dat vind iedreeen. :P Hence de future nerf.)
Bastion was OP. Maar nu de meeste meer ervaring hebben , merken ze dat bastion eigenlijk wel meevalt.
Torbjorn turret kan helaas snel tracken ja, zelfs door een hoek van een muur. Gisteren helaas geen screenshot van kunnen maken.

Ik heb alleen last van mccree ,widowmaker en hanzo (huge hitbox).

Daarnaast moet de tickrate omhoog. Want soms wordt ik nog geraakt achter muurtjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
The.Sticky schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:32:
[...]

Er van uitgaande dat je het nu over vanmorgen hebt, vind ik dat wel een beetje een kortzichtige opmerking. Het liep inderdaad nog niet echt lekker, maar we waren allemaal ook nog maar net een beetje aan het opwarmen met de game, inclusief jezelf.

Nadat je er uit bent gegaan (de manier waarop maar even terzijde), zijn we nog flink wat potjes doorgegaan. Ook nog met meer aanvulling van Tweakers erbij en dat ging echt zeer lekker. We hebben sterke defences neergezet, gevolgd door steamrolling attacks. En er werd daarbij ook niet (meer) gebitched op de tegenstanders.

Ik snapte ergens je frustratie wel, maar je kunt daarbij het ook jezelf aanrekenen vind ik :) Nu lijkt het alsof je zelf alles goed deed, en dat vind ik onzin.
Nee mijn fouten waren voor mij duidelijk. Ik moest jullie achterna lopen en supporten.
Dat ging goed op de map dorato.

Het was beter voor mij om te leaven. Dan dat ik jullie dag verpest met rage. Volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Pykow schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Nee mijn fouten waren voor mij duidelijk. Ik moest jullie achterna lopen en supporten.
Dat ging goed op de map dorato.

Het was beter voor mij om te leaven. Dan dat ik jullie dag verpest met rage. Volgende keer beter.
Volgende keer beter indeed!

En gefeliciteerd met je verjaardag trouwens *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
Blegh, dit vind ik dus zo onsportief. Als je nu nog ranked speelt tot daar aan toe, maar in quick play? Ik wil hier iets anders tegenover stellen;

Als je eliminations avg en death avg te dicht bij elkaar liggen, blijven oefenen! Kom je er niet uit, vraag het hier of in game. Overwatch is een game waar je zonder harde skills heel goed effectief kunt zijn door het maken van de juiste keuzes. Voel je je een noob maar ben je bereid naar wat tips te luisteren? Voeg me toe :) iedereen is een noob in het begin. Ik weet zeker niet alles van de game maar kan je aardig op weg helpen.

Nog een tip, kijk de guides van Stylosa (Unit Lost op YouTube). Deze zijn zeer geschikt, hij snapt dat de keuzes belangrijker zijn dan de skills en focust daar op.
Lees je liever? Furious Paul heeft een enorm uitgebreide guide geschreven per hero, erg geschikt om tussendoor te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rafikii schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:25:
[...]

volgens mij was zeror bezig met een site/tool waarbij je gemakkelijk mede tweakers kan opzoeken
heb alleen geen idee hoever de ontwikkeling nu is
Wilde de site eigenlijk dit weekend af hebben, maar door het warme weer heb ik het even uitgesteld. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zo, net voor het eerst 5 golden medailles gehaald met 33% team damage als Roadhog.

En dan wordt er gestemd op een 2x% healed gast die hele match Lucio geweest is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
The Chosen One schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:24:
Zo, net voor het eerst 5 golden medailles gehaald met 33% team damage als Roadhog.

En dan wordt er gestemd op een 2x% healed gast die hele match Lucio geweest is. :P
Bijna perfect dus, bijna ;)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Silvin schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:11:
[...]

Blegh, dit vind ik dus zo onsportief. Als je nu nog ranked speelt tot daar aan toe, maar in quick play? Ik wil hier iets anders tegenover stellen;

Als je eliminations avg en death avg te dicht bij elkaar liggen, blijven oefenen! Kom je er niet uit, vraag het hier of in game. Overwatch is een game waar je zonder harde skills heel goed effectief kunt zijn door het maken van de juiste keuzes. Voel je je een noob maar ben je bereid naar wat tips te luisteren? Voeg me toe :) iedereen is een noob in het begin. Ik weet zeker niet alles van de game maar kan je aardig op weg helpen.

Nog een tip, kijk de guides van Stylosa (Unit Lost op YouTube). Deze zijn zeer geschikt, hij snapt dat de keuzes belangrijker zijn dan de skills en focust daar op.
Lees je liever? Furious Paul heeft een enorm uitgebreide guide geschreven per hero, erg geschikt om tussendoor te lezen.
Oefenen mag altijd. Maar dan moet blizzard zijn matchmaking systeem verbeteren.
Ik wil niet gematch worden met shooter beginners.
Het systeem is nu zo erg dat ik gematch wordt met level 60 en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09

Tja zonder Lucio was dat hoogstwaarschijnlijk niet gelukt. Vind Roadhog in bijna alle maps en comps goed, wat n heerlijke hero. Get over here, hops hops.

Mooiste uit de game: de 'hi' van reaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Lucio zat in het andere team. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Laatst online: 30-09 22:15
Beakzz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:38:
Zie heel de dag al Battle.net accounts voorbij komen dus ik heb even een Google doc in elkaar geflanst. Stelt niks voor (geen ervaring mee) dus als iemand het beter kan dan hoor ik het graag en als iemand wil trollen kan ik er ook niks aan doen :+

Battle.net account op onderstaande link toevoegen (PC) :

https://docs.google.com/d...Ylzz8Av8/edit?usp=sharing
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pff soms kan het gewoon echt kut gaan. ik heb echt heel veel gespeeld de laatste 2 dagen (van level 36 naar 54 ofzo) waardoor ik er een soort van vermoeid door was vandaag. veel shit lukte gewoon niet meer en toen alt + F4 en PC shutdown en lekker in de zon gaan zitten :P

me reaper had een rank van #760 vanmorgen voor score/min.
als ik nu check na die potjes van vanmorgen/begin middag is het #4691 :D

maargoed nog steeds is het natuurlijk dat k speel om de plezier en die ranks me eigenlijk niet zo veel boeien :P leuk dat het er is maar het draait uiteindelijk straks om me rank in game :)

denk dat ik vanavond ook nog even rustig blijf chillen en dan vanaf morgen avond weer gewoon los gaan.

ik stond ook gewoon overal op 56% winrate. nu op 48.8 lol

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 05-06-2016 19:43 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:42:
pff soms kan het gewoon echt kut gaan. ik heb echt heel veel gespeeld de laatste 2 dagen (van level 36 naar 54 ofzo) waardoor ik er een soort van vermoeid door was vandaag. veel shit lukte gewoon niet meer en toen alt + F4 en PC shutdown en lekker in de zon gaan zitten :P

me reaper had een rank van #760 vanmorgen voor score/min.
als ik nu check na die potjes van vanmorgen/begin middag is het #4691 :D

maargoed nog steeds is het natuurlijk dat k speel om de plezier en die ranks me eigenlijk niet zo veel boeien :P leuk dat het er is maar het draait uiteindelijk straks om me rank in game :)

denk dat ik vanavond ook nog even rustig blijf chillen en dan vanaf morgen avond weer gewoon los gaan.

ik stond ook gewoon overal op 56% winrate. nu op 48.8 lol
Je moet ook wel je pauzes nemen hé :P Ik had net een loss streak van 7 waarna ik er gelukkig weer 3 won. Vaak komt het niet eens door jou persoonlijk dat je verliest, maar puur omdat er 0,0 teamplay is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Godnondeju, hook em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Ricmaniac schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:58:
[...]

Sorry maar deze comments kan ik niet tegen hoor. dit is zooo vaak een discussie punt geweest over heel het internet. en vooral ook in dit topic. Goed als je zelf iets anders verwacht dan komt dat puur door de online community en wat zij te melden hebben. Als iedereen alleen maar alle interviews en gameplay beelden zou checken die Blizzard had uitgegeven was de term Moba amper aan bot gekomen denk ik.

je zegt google maar overwatch moba.
de letterlijk aller eerste hit is: can we please be clear that Overwatch is NOT a Moba!?
en dingen als : Overwatch is mixing Moba with FPS en dan zijn de overeenkomende punten dat je verschillende heroes hebt met wat skills.

Je kan het een MOBA noemen als je denkt aan multiplayer online battle arena. ja oke dan is het misschien een moba. Maar in de community van deze dag word bij moba gedacht aan LoL, Dota, HOTS etc. overwatch is bij lange na niets van dat en dat is maar goed ook.

Blizzard zelf heeft het altijd ook gewoon een online First person shooter genoemt.
dus laten we nou daar maar van uit gaan ipv al die trolls op internet en die reviewers die vaak nog minder game ervaring hebben dan de gemiddelde hiero
Beetje laat maar oke: Ik geef toch ook niemand de schuld van het feit dat ik het spel niet zo geweldig vind en ik iets anders had verwacht dan wat het is? Waarom ben je überhaupt zo op je pik getrapt meteen?

Enfin, ondertussen weer wat levels hoger en de gameplay is al drastisch veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Eindelijk een leuke potg met Lucio

YouTube: Overwatch: Origins Edition_20160605235339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 12:51

justifire

Shut up and squat !!

Stem altijd op de healer, dankbaar voor datgene wat ze doen, zelfs al is het soms maar weinig.
Maakt vaak net even het verschil tussen leven en dood :p
Moet ook de eerste healer met een potg nog tegenkomen dus dan is een beetje respect toch nog iets om gemotiveerd te blijven.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
Dr0ppFTW schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:29:
[...]

Beetje laat maar oké: Ik geef toch ook niemand de schuld van het feit dat ik het spel niet zo geweldig vind en ik iets anders had verwacht dan wat het is? Waarom ben je überhaupt zo op je pik getrapt meteen?

Enfin, ondertussen weer wat levels hoger en de gameplay is al drastisch veranderd.
Dat heeft weinig te maken met dat hij "op zijn pik is getrapt", maar dat je met je eerste post(s) aangeeft echt 0,0 research te hebben gedaan, voordat je de game kocht. Tenminste, daar lijkt het op. Vervolgens kom je hier over je verwachtingen klagen. Met een paar minuten gameplay kijken is het wel duidelijk dat er niks Mobas aan Overwatch is.
Het is gewoon een shooter met cooldown based abilities, een hero shooter zoals u wilt.

In ander nieuws. Net mijn tweede legendary drop gekregen (op level 33) en het is zowaar een skin voor een hero die ik graag speel, Slapshot Lucio. Helaas niet één van de "Daft Punk" skins die toch wel wat toffer zijn, maar gelukkig ook niet Breakaway, die ik eigenlijk gewoon lelijk vind. Aan de andere kant zie je Slapshot veel minder dan die andere twee, dus is hij ook weer unieker :P.

Ik kwam trouwens ook nog een artikel tegen over loot boxes en drop rates. Ze hebben maar een sample genomen van 500, maar er staan wel aardige dingen in.
Zo vonden ze een gemiddelde van 1 legendary per 10 boxes. En lijkt het er ook op dat er een "pity timer" in zit, wat dus betekent dat als je na 24 boxes nog geen legendary drop hebt, je 25ste er automatisch één bevat.
Afbeeldingslocatie: http://www.pcgamesn.com/sites/default/files/overwatch%20loot%20infographic.png
http://www.pcgamesn.com/o...oot-legendary-skin-chance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

justifire schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:32:
[...]

Stem altijd op de healer, dankbaar voor datgene wat ze doen, zelfs al is het soms maar weinig.
Maakt vaak net even het verschil tussen leven en dood :p
Moet ook de eerste healer met een potg nog tegenkomen dus dan is een beetje respect toch nog iets om gemotiveerd te blijven.
Lucion doet alleen praktisch niks voor dat healen. ;p En Ik stem alleen voor healen/blocking etc als ze voorbij een bepaalde grens komen.
Dan vind ik 33% damage door 16,6% van het team met support is iets meer stemwaardig dan 2x% van healing van tegenpartij. Maar sommige mensen stemmen ook alleen maar op hun eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Wel een uitzondering die ik maak met healers op andere team. Al andere classes stem ik wel op Eigen Team.

Loot Boxes vind ik veels te traag gaan met wat ik hebben wil. Heb liefst daar door alleen maar Currency voormkeur.

Ben nu lvl 24 en heb nog maar 485 creds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTB mercy main die samen met een genji main samen wilt oefenen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 19:19

Mauz1978

Console War Veteran

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 02:39:
WTB mercy main die samen met een genji main samen wilt oefenen :o
Je verwacht toch niet dat een mercy een genji het hele veld door volgt? Er lopen nog 4 anderen die wellicht healing behoeven. Als je zoveel healing nodig hebt als genji moet je wat meer hit en run acties doen, en de healing spots kennen zodat je jezelf veel kan healen ;).

Sowieso snap ik niet dat mensen 1 character als main hebben, als teamplayer zou je een 'main' uit elke categorie moeten hebben, en kijken wat de map en team op dat moment nodig hebben.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ricmaniac schreef op zondag 05 juni 2016 @ 19:42:
Herkenbaar hoor. Veel spelen achter elkaar resulteert bij mij consistent in een dalende lijn. Zaterdag de hele dag niet kunnen spelen (omg :o) en gisteren was ik echt weer on fire. Alles lukt dan ineens weer. Paar mooie POTG's gehad, ook met classes die ik normaal niet veel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
Mauz1978 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 06:39:
[...]

Je verwacht toch niet dat een mercy een genji het hele veld door volgt? Er lopen nog 4 anderen die wellicht healing behoeven. Als je zoveel healing nodig hebt als genji moet je wat meer hit en run acties doen, en de healing spots kennen zodat je jezelf veel kan healen ;).

Sowieso snap ik niet dat mensen 1 character als main hebben, als teamplayer zou je een 'main' uit elke categorie moeten hebben, en kijken wat de map en team op dat moment nodig hebben.
Ik probeer ook zoveel mogelijk mijn keus aan te passen naar wat nodig is voor het team en toch bij mijn stijl en uiteraard de map past. Speel dan ook meestal support en tank. Scheelt veel met aantal gewonnen potjes in tegenstelling tot standaard offense te pakken!

Mijn favos:

Offense:
McCree
Pharah

Defense:
Junkrat
Mei

Tank:
Roadhog
Reinhardt

Support:
Mercy
Lucio

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

In het weekend legendary skin nr 10 (Architect Symmetra) en 11 (Reinhardt zonder helm) in crates gevonden. :)

Gaat hier dus wel goed met de RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
On_E schreef op maandag 06 juni 2016 @ 07:58:
In het weekend legendary skin nr 10 (Architect Symmetra) en 11 (Reinhardt zonder helm) in crates gevonden. :)

Gaat hier dus wel goed met de RNG.
lucky you!

Ik heb op level 35 nog maar 1 legendary voor bastion, de rest is allemaal ruk :(

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ik ben verliefd aan het worden op McCree en Lucio _/-\o_ O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
jurgenb1990 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:01:
[...]

lucky you!

Ik heb op level 35 nog maar 1 legendary voor bastion, de rest is allemaal ruk :(
Al je legendary skins zijn ruk? Of de skins zijn epic en lager EN ruk? :+
Heb je nog niet voldoende coins verdiend om een paar coole skins te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Thormodo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:32:
[...]

Dat heeft weinig te maken met dat hij "op zijn pik is getrapt", maar dat je met je eerste post(s) aangeeft echt 0,0 research te hebben gedaan, voordat je de game kocht. Tenminste, daar lijkt het op. Vervolgens kom je hier over je verwachtingen klagen. Met een paar minuten gameplay kijken is het wel duidelijk dat er niks Mobas aan Overwatch is.
Het is gewoon een shooter met cooldown based abilities, een hero shooter zoals u wilt.
Ik kom niet klagen, ik vroeg alleen of meer mensen een soortgelijke ervaring hadden als ik. Ik flame niet over het spel, en geef ook niemand ergens de schuld van. En toch krijg ik een zooitje gezeik over me heen van fanboys. Misschien heeft het meer te maken met op je kut getrapt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-09 10:48
Gisteren nog een lekker potje solo quickplay gehad :D

Wij moesten de payload tegenhouden en werden de hele match gesteamrolled.
Toen stond op een gegeven moment de payload 0.86 meter van het einddoel af.

Ik was toen net Hanzo geworden en killde toen het hele team in mijn eentje.
Uit eindelijk de hele tijd achter die payload verscholen de laatste 3.5 minuut van het spel en het complete team nog 2x gekilld, en uiteindelijk de kar nog een stuk terug geduwd waardoor we hadden gewonnen :)

Zelfs de tegenstanders zeiden in de match chat: So_Surreal MVP :*) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Makron schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:30:
[...]

Hah, ik had een dubbele skin gevonden en ik kreeg er maar liefst 15 coins voor terug.. Ik heb er nu zo'n 525 volgens mij. Dat is lang niet genoeg voor een legendary. Aangezien het lvl'en ook steeds moeilijker is wordt dat weinig legendary's kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
Snailerfreak schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:49:
[...]

Hah, ik had een dubbele skin gevonden en ik kreeg er maar liefst 15 coins voor terug.. Ik heb er nu zo'n 525 volgens mij. Dat is lang niet genoeg voor een legendary. Aangezien het lvl'en ook steeds moeilijker is wordt dat weinig legendary's kopen _/-\o_
Jammer, ik help je hopen op een vette skin 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Makron schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:30:
[...]

ik heb inderdaad veel epic gevonden die ik eigenlijk allemaal niet mooi vind.
Heb nu wel 700 coins maarja voor legendary heb je ook 1000 nodig

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Pagina: 1 ... 41 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.