Zo, gisteren avond was het dan eindelijk zover

Voor mij de eerste keer dat ik eindelijk overwatch kon spelen.
Zo lang naar uitgekeken!!
Ik moet zeggen, al mijn verwachtingen zijn waargemaakt en mij twijfels weggenomen.
Wat een heerlijk spel om te spelen zeg
Wel merk ik dat mijn aim in dit spel nog zwaaaar zuigt. (ps4)
Op de een of andere manier heb je 2 snelheden als je wilt mikken, als je vol naar links of rechts draait lijkt het wel alsof de snelheid opbouwt ofzo. Daar moet ik echt heel erg aan wennen.
Ook merk ik dat je soms met mensen speelt die denken dat het een soort CoD is.
Lopen random door de map heen, geen teamgevoel gewoon remi's alleen op de wereld.
Jammer genoeg betekent dat wel vaak dat je al 1 man achter staat als het vijandelijke team wel gewoon goed samen speelt.
Dat vind ik wel echt HEEL duidelijk in dit spel trouwens, echt een verademing. het gaat om TEAM play.
Ik speel zelf heel veel Mercy en Zenyata (beide supports) en carry heel vaak het team.
Als support merk je dan ook het beste hoe je als team presteert omdat je continu op je teammaten aan het letten bent.
Heel eerlijk gezegd win ik ook bijna elk potje als ik support speel. (altijd leuk als je play of the game bent met iemand als mercy

)
Als ik dan voor de afwisseling wat anders wil gaan spelen als Bastion, mcree of reinhart o.i.d. verlies ik zeker in 70% van de gevallen.
Ja, dit wordt het meest gespeelde spel in 2016 voor mij!