Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 46 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:
  • 45.173 views

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
ThomasG schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:22:
[...]
Er zijn anders best veel tanks op tier 6 en 7, behalve bepaalde heavies, die flink te slopen zijn met de M4 Derpman.
Valt tegen hoor. Bounce gewoon een Stug III, een TOG of een T34-85 met goldammo. Dan hebben we het nog niet eens over de heavy tanks.

Maar af en toe zitten er wat japanse of franse kneuzen tussen (Chi-varianten en de BDR doen het erg goed), of een Nashorn in de flank werkt ook prima.

Edit:
En natuurlijk de T-67, die is altijd instant kill :+

[Voor 5% gewijzigd door Bertvdk op 18-12-2014 10:28]

Noobmeter

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 14:22

PcDealer

HP ftw \o/

Geckoo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:09:
[...]

kijk eens 2 posts boven je ;)
(lange leve de quote notificatie! :)
Crap. Die notificatie van jouw post zag ik wel :)
Bertvdk schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:27:
[...]

Valt tegen hoor. Bounce gewoon een Stug III, een TOG of een T34-85 met goldammo. Dan hebben we het nog niet eens over de heavy tanks.
TOG is inderdaad geen heavy.... :+

[Voor 38% gewijzigd door PcDealer op 18-12-2014 10:32]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ThomasG schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:22:
[...]
Er zijn anders best veel tanks op tier 6 en 7, behalve bepaalde heavies, die flink te slopen zijn met de M4 Derpman.
Beetje hetzelfde idee als de Pz IVH toch? Daar ben ik geen fan van. Hoewel ik stiekem toch zit te denken om het weer een kans te geven met de non-derp. Kijken of ik vooruitgang geboekt heb, als speler.

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:54:
Day 18
Special offer €38.45
This package contains:
- KV-5, Soviet Tier VIII heavy tank
- slot in World of Tanks
- 3 000 gold

Dus ongeveer 25 euro voor de KV-5, which is nice. Vind het zelf een prachtige tank!
Gun is niet geweldig maar omdat je redelijk vlot schiet en vaak top tier bent (ja, ook limited mm) kun je met standaard AP ammo redelijk goed uit de voeten. Afgezien van je R2D2 weakspot is het echt een taaie mofo :9
Had 'm op mijn p0stNL account, wellicht ga ik deze Advent aanbieding wel kopen vanavond :)
Nice KV5, misschien dat ik die vanavond ook opeens in me garage heb. Even kijken of de kerstcadeaus dat toe laten in huize bigsexy :*)

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:14

jdh009

FP ProMod
Ook deze sla ik over. Waarom doen ze er nu weer gold bij? Had gehoopt op losse tankjes met korting en misschien nog wel een paar die niet te koop waren voorheen. Gold heb ik niet nodig en is 38 euro voor een KV-5 behoorlijk veel.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• Bertvdk
jdh009 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:49:
Ook deze sla ik over. Waarom doen ze er nu weer gold bij? Had gehoopt op losse tankjes met korting en misschien nog wel een paar die niet te koop waren voorheen. Gold heb ik niet nodig en is 38 euro voor een KV-5 behoorlijk veel.
Klopt, op die manier proberen ze er meer aan te verdienen.

Als ze nou echt slim waren geweest, hadden ze bijvoorbeeld E-25 als kerstknaller voor € 14,95 of de T-34 / KV-5 voor € 19,95 aangeboden met bijhoordende equipement.

Maargoed, aan de andere kant lijkt me een battle met 10 KV-5 tanks toch ook vermoeiend :F :F

Noobmeter

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-03 19:42
p0st schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:19:
[...]

stätpäd much :Y) ? Wel gefeliciteerd met je nieuwe PR, impressive!
Ben benieuwd, welke setup gebruik je? Equipment/Consumables/Crewskills :>
Crewskills, alles behalven firefighting. 97% van de 6e. Nog ongeveer 600k xp tot 100%
Equipment: bino's, coated optics en camonet.. Yep, geen rammer, viewrange boven alles.
Consumables: repair, verbanddoosje en gasoline of cola, cola als ik echt wil statspadder, viewrange wordt dan een wopping 522m/ 492m

• Vorst8
Bertvdk schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:27:
[...]

Maar af en toe zitten er wat japanse of franse kneuzen tussen (Chi-varianten en de BDR doen het erg goed), of een Nashorn in de flank werkt ook prima.

Edit:
En natuurlijk de T-67, die is altijd instant kill :+
Als ik een derper met de t67 tegenkom dan is het heel makkelijk, je detracked hem( en hopen dat ze je niet snapshoten) en dan maak je dat je wegkomt, je zoekt een nieuwe positie op, liefst in cover, en dan sloop je hem op je gemak.

• Bertvdk
Vorst8 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:21:
[...]

Als ik een derper met de t67 tegenkom dan is het heel makkelijk, je detracked hem( en hopen dat ze je niet snapshoten) en dan maak je dat je wegkomt, je zoekt een nieuwe positie op, liefst in cover, en dan sloop je hem op je gemak.
Klopt, zorgen dat de onnauwkeurige gun van de M4 (of Pz 4) je blijft missen.
Kan toch uit ervaring zeggen dat bijna alle T-67 spelers doodleuk stil gaan staan om op mij te aimen.

8)7 Great Succes 8)7

Noobmeter

Vorst8 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:16:
[...]

Crewskills, alles behalven firefighting. 97% van de 6e. Nog ongeveer 600k xp tot 100%
Equipment: bino's, coated optics en camonet.. Yep, geen rammer, viewrange boven alles.
Consumables: repair, verbanddoosje en gasoline of cola, cola als ik echt wil statspadder, viewrange wordt dan een wopping 522m/ 492m
Ik ga het ook eens proberen! Al heeft mijn crew slechts 4 skills, dus dat wordt behelpen 8)
Ga jouw setup kopiëren, ik laat de eerste resultaten van 't weekend wel ff weten :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bertvdk schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:58:
[...]

Klopt, op die manier proberen ze er meer aan te verdienen.

Als ze nou echt slim waren geweest, hadden ze bijvoorbeeld E-25 als kerstknaller voor € 14,95 of de T-34 / KV-5 voor € 19,95 aangeboden met bijhoordende equipement.

Maargoed, aan de andere kant lijkt me een battle met 10 KV-5 tanks toch ook vermoeiend :F :F
Ik zit nu toch ook wel te denken om de E-25 aan te schaffen (straks met korting dan). Normaal haal ik weinig lol uit turretloze voertuigen, maar de E-25 is wel erg snel en wendbaar natuurlijk.

En de KV-5. Ik sla deze sowieso over. Zit nog in tier 5/6 te klooien, ik zou alleen maar een liability zijn voor m'n team. Daarbij weet ik niet, als ik een tier 8 premium zou kopen, voor welk doel ik 'm wil hebben. Ik denk dat je met de KV-5 best wat premium moet schieten (gezien de gun), waardoor z'n credit earning potential wel achteruit gaat natuurlijk.

En 10 KV-5 tanks... Ik moet zeggen dat ik de TOG's in Tier 6 battles ook wel spuugzat ben. Op de één of andere manier bounce ik er vaak op (jaja, noob) en dan raak je 'm vol en zie je echt zo'n dun streepje hp verdwijnen. Irritant. :P

• Bertvdk
Gaius schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:36:
[...]

En 10 KV-5 tanks... Ik moet zeggen dat ik de TOG's in Tier 6 battles ook wel spuugzat ben. Op de één of andere manier bounce ik er vaak op (jaja, noob) en dan raak je 'm vol en zie je echt zo'n dun streepje hp verdwijnen. Irritant. :P
Probeer het eens met de ISU. Dan wordt bij een voltreffer er een iets dikker streeptje van de HP pool afgehaald.
Wie weet ben je dan wel de eerste die een TOG blowjobt ;)

Noobmeter

• Vorst8
p0st schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:33:
[...]

Ik ga het ook eens proberen! Al heeft mijn crew slechts 4 skills, dus dat wordt behelpen 8)
Ga jouw setup kopiëren, ik laat de eerste resultaten van 't weekend wel ff weten :)
Ik gebruik 35ap, 10 apcr, al heb je die bijna nooit nodig.
Dit zijn btw de replays
http://wotreplays.com/site/1434861#swamp-vorst8-t67

http://wotreplays.com/site/1434989#malinovka-vorst8-t67

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:46
Ik twijfel nog tussen de vk en de obj 907, al neig ik toch meer naar de object nu er buffs voor komen in 9.5 en ik zelf nog geen russische medium heb. Iemand enig idee of de standaard ammo ook in 9.5 ook APCR wordt (ipv AP) net als de meeste andere tier 10 meds?

Wot-stats

Thanks! Ga ook de replays kijken zodat ik goed voorbereid ben :)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-03 20:14
poderosoo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:48:
[...]

Ik twijfel nog tussen de vk en de obj 907, al neig ik toch meer naar de object nu er buffs voor komen in 9.5 en ik zelf nog geen russische medium heb. Iemand enig idee of de standaard ammo ook in 9.5 ook APCR wordt (ipv AP) net als de meeste andere tier 10 meds?
Hoeveel gun depression heeft de 907 eigenlijk? Ik ben er achter gekomen dat ik minimaal -6 nodig heb. Ik denk dat dat een rede is waarom ik de Obj 140 veel fijner vind dat de T54.

[Voor 7% gewijzigd door Kepro op 18-12-2014 12:09]

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Kepro schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:09:
[...]

Hoeveel gun depression heeft de 907 eigenlijk? Ik ben er achter gekomen dat ik minimaal -6 nodig heb. Ik denk dat dat een rede is waarom ik de Obj 140 veel fijner vind dat de T54.
De 907 heeft -5

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

poderosoo schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:48:
[...]

Ik mag niet kiezen... :+
Hij vind dat de M60 en de VK al in mn garage staan :9

Gewoon de rus kiezen, M60 is een onzin tank voor WoT.
Zelf vind ik het echt geen fijne med...

[Voor 9% gewijzigd door Yozzman op 18-12-2014 12:33]

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-03 14:11

Fordox

00101010

Ik ga wel voor de M60, die gun is heerlijk met zn accuracy :)
En het geeft me wat motivatie om wat verder te gaan met de amerikaanse lijn. Duits heb ik al en de rus vind ik 'nog zon russische medium'

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-03 17:14

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

p0st schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:54:
Day 18
Special offer €38.45
This package contains:
- KV-5, Soviet Tier VIII heavy tank
- slot in World of Tanks
- 3 000 gold

Dus ongeveer 25 euro voor de KV-5, which is nice. Vind het zelf een prachtige tank!
Gun is niet geweldig maar omdat je redelijk vlot schiet en vaak top tier bent (ja, ook limited mm) kun je met standaard AP ammo redelijk goed uit de voeten. Afgezien van je R2D2 weakspot is het echt een taaie mofo :9
Had 'm op mijn p0stNL account, wellicht ga ik deze Advent aanbieding wel kopen vanavond :)
Als er nog Vents, Stab and Rammer bij zaten had ik t misschien wel gedaan. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

MrJ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:47:
[...]

Als er nog Vents, Stab and Rammer bij zaten had ik t misschien wel gedaan. :)
Koop KV-5 --> Speel 10-15 potjes --> Koop Vents, Stab and Rammer tijdens equipment sale

:+

[Voor 4% gewijzigd door p0st op 18-12-2014 14:03]

• MrJ

MrJ

Ok, ok. :)

Gebruikt men hier een T8 premium tank als new crew trainer of zetten jullie er een experienced crew in?

Haha het blijft eigen keus he, ik geef alleen tips :9 en ik gebruik zelf zonder uitzondering bestaande crew zodat je die crew extra traint voor de tank waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn :)

Niets leuker dan een E25 (crew WT-E100) of Type 59 (crew Type 34-1) spelen met 4-skill crews :9

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik gebruik ze voor beide doeleinden. Als ik weet dat ik een lijn aan het grinden ben en ik weet dat daar een tank in zit die ik graag wil houden. Even een voorbeeld van nu.

De T54, die wil ik houden. Maar ik wil ook de T62A en de Obj 140. Dan kom ik dus 2 complete crews te kort.
Ik train dan crew in een heavy (me IS6) voor mediums. Dus ze moeten dan wel 2 skills hebben om goed van dienst te kunnen zijn in een medium. Die train ik daarna om naar de juist tank en dan gaan met die banaan.

Maar ik train er ook mijn crew in van m'n KV85, IS3 en IS7. Dus ja een premium crewtrainer is nooit erg :D

• MrJ

MrJ

Kost het je niet dan erg veel gold om je crew over en weer te plaatsen?

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

MrJ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:38:
Kost het je niet dan erg veel gold om je crew over en weer te plaatsen?
Nee hoor, omtrainen voor credits en dan je skills droppen zodat je geen gold hoeft te gebruiken :9.

En het is alleen over. Niet over en weer. Ik train ze om, naar bijvoorbeeld me T62A en die blijft daar dan gewoon inzitten.

De crew van je heavies kunnen je zonder penalty's trainen in je prem. tank

[Voor 26% gewijzigd door Bigsexy3 op 18-12-2014 14:49]

• MrJ

MrJ

Bigsexy3 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:47:
[...]

Nee hoor, omtrainen voor credits en dan je skills droppen zodat je geen gold hoeft te gebruiken :9.

En het is alleen over. Niet over en weer. Ik train ze om, naar bijvoorbeeld me T62A en die blijft daar dan gewoon inzitten.

De crew van je heavies kunnen je zonder penalty's trainen in je prem. tank
Maar dan verlies je toch altijd wat opgebouwde XP?

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

MrJ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:49:
[...]

Ja, dat is het droppen van je skills. Daarom doe ik het ook pas aan het einde van mijn 2e skill. Dit zodat je je eerste skill niet verliest. Je verliest dan wel XP, maar het kost je geen gold ;)

Trouwens Riegah,

Was je de drama in PTS zat dat je weg ben? Zag het met toeval, even kijken of me maatje er nog in zat (wauze). Ga je met Bomber mee of ga je naar je ouwe maten van WHY? O-)
Just curious if you don't mind :9

[Voor 23% gewijzigd door Bigsexy3 op 18-12-2014 15:35]

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

delete

[Voor 89% gewijzigd door Bigsexy3 op 18-12-2014 15:32]

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-03 14:29
MrJ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:49:
[...]

Als je skills dropt voor credits verlies je 10% van het totaal aan experience. Als je meer dan 2 skills heb is dat erg duur. Als je crew voor credits om trained voor een andere tank, zakt je crew terug naar 90% en vult dat verder aan met skill experience wat nog niet genoeg was voor het volgende percentage. Als je de crew naar een ander voertuig wilt en ook andere skills is de goedkoopste manier met weinig skill verlies: voor credits naar andere tank om trainen, en daarna voor goud de skills droppen.

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
Bigsexy3 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:50:
Was je de drama in PTS zat dat je weg ben? Zag het met toeval, even kijken of me maatje er nog in zat (wauze). Ga je met Bomber mee of ga je naar je ouwe maten van WHY? O-)
Just curious if you don't mind :9
Lekkere maat heb je dan, teamkillde me een tijdje geleden om echt helemaal niks. Game was over, laatste arty schoot ik dood, kreeg ik een schot in m'n reet (replay).

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Woensdag filmdag helaas weer niet kunnen eren, maar ik heb wel een leuke T71 replay voor jullie :)

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 00:41
Ik hou best van een grind missie, maar ben toch bang dat ik de missie voor de WZ-111 niet ga halen. De hoeveelheid kills gaat niet lukken, ik haal het aantal kills dat ik normaal heb bij lange niet. Maar ja dat natuurlijk ook niet de bedoeling anders verdienen ze geen geld met het verkopen van missies.

Ik ga dus maar 2 of drie trees doen voor de premium en rustig de E 75 en T-30 levellen.

Shuttle st20g5

Mr_Size schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:16:
Woensdag filmdag helaas weer niet kunnen eren, maar ik heb wel een leuke T71 replay voor jullie :)

[video]
Leuke video om te zien, hoe je zonder 6th sense en vert stabs toch je M kunt halen in een city map :*)
Ik heb de Lights officieel opgegeven, en heb toegegeven aan mijn TD/Heavy addictie O-)

• Bertvdk
Knowuse schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 00:06:
Ik hou best van een grind missie, maar ben toch bang dat ik de missie voor de WZ-111 niet ga halen. De hoeveelheid kills gaat niet lukken, ik haal het aantal kills dat ik normaal heb bij lange niet. Maar ja dat natuurlijk ook niet de bedoeling anders verdienen ze geen geld met het verkopen van missies.

Ik ga dus maar 2 of drie trees doen voor de premium en rustig de E 75 en T-30 levellen.
Denk dat het de meesten zo vergaat hoor, zeker als je er geen geld tegen aan wilt gooien.
De USA missie was eergister al binnen en de komende dagen zal mijn RHM zeker niet stil staan :+
Verder moet de Russische missie ook wel haalbaar zijn, maar dan houdt het voor mij op.

[Voor 5% gewijzigd door Bertvdk op 19-12-2014 09:20]

Noobmeter

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Frunz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:28:
[...]

Lekkere maat heb je dan, teamkillde me een tijdje geleden om echt helemaal niks. Game was over, laatste arty schoot ik dood, kreeg ik een schot in m'n reet (replay).
Soms heeft die wel eens een kink in de kabel. De replay geloof ik wel, ik weet hoe die is O-) . Gelukkig woont die om de hoek en ken ik hem al heel lang :9.

Zal het ook niet goed lullen, wargaming geeft hem wel eens een uurtje of een dag vrij van het spel. Kan die weer bij komen van z'n rage. 8)7

Hij weet gewoon wat die wil en is daar goed in. Ik hou het er maar altijd op dat unicums heel speciaal zijn op hun eigen manier. En als je wauze erg vind dan hoef je ook niet met de leider van PTS te gaan spelen.
Die heeft af en toe een rage niet normaal. :X 8)7

Maar genoeg geluld over die knakker. Gisteren was weer heel speciaal. Killstealers are for real en damage werd voor me neus weg gesnoept de hele tijd. Gelukkig kreeg ik dan nog wel de spotting damage, maar daar heb je helaas niks aan met de missie voor de wz :(

• Bertvdk

[video]
Haha, ja soms is die T71 een heerlijk tankje.

8)7 8)7 8)7 "Hier pak ik bewust een hit" (you lucky bastard) 8)7 8)7 8)7

Volgende keer gewoon mediumstyle weer even in cover natuurlijk :X

[Voor 8% gewijzigd door Bertvdk op 19-12-2014 10:00]

Noobmeter

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

@Frunz, zie je dat die nog niet zo slecht is ;-)

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik begin eindelijk de Hellcat een beetje onder de knie te krijgen. Zojuist een potje afgesloten als 2e van mijn team met bijna 2k exp. 2 kills, 10 hits, 1 spot. Veel damage gedaan omdat mijn teamgenoten als een malle naar voren gingen waardoor de tegenstander vaak zijn kont mijn kant op draaide. Blijft een leuk spel ook al speel ik het heel sporadisch en dan meestal ook maar een paar potjes.

• Kepro
Heeft er iemand ervaring met de premium tank SU 122-44? Aanrader?

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Kepro schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:16:
Ik heb er mee gespeeld op een ander account, maar ik vind het niet zo'n super tank. Ik zou hem niet aanraden tenminste. Ik zou zeggen kijk wat filmpjes op YT en kijk wat je er zelf van vind :D O-)

• Kepro
Bigsexy3 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:18:
[...]

Ik heb er mee gespeeld op een ander account, maar ik vind het niet zo'n super tank. Ik zou hem niet aanraden tenminste. Ik zou zeggen kijk wat filmpjes op YT en kijk wat je er zelf van vind :D O-)
Nou, ik heb besloten om toch niet de E25 te halen en om dan de SU12244 te kopen samen met een IS6.
Maar ik dacht, ik vraag het even op dit forum :9

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Kepro schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:24:
[...]

Nou, ik heb besloten om toch niet de E25 te halen en om dan de SU12244 te kopen samen met een IS6.
Haha, koop hem dan gewoon :9~. Lekker boeiend wat een andere er van vind :Y)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-02 04:31
Kepro schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:24:
[...]

E25 was echt het enige lichtpunt in de laatste maand van mijn WOT carriere. Super leuk ding :)

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02 21:57
Ik vind t echt een leuke tank, de korte reload ivm hoge alpha is echt lekker. Zal niet zeggen dat elk potje lekker gaat maar goed je speelt premium dus je maakt altijd winst en dat is toch het hoofddoel.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:11

wontcachme

You catch me? No you wont

pffft. Ik heb echt een hekel aan die wz-111 special. Sinds dit gestart is is mijn winrate gekelderd. 3 dagen op rij minder dan 40% winrate ondanks 3k+ dmg van mij gemiddeld per potje.....

Gisteren ging het eindelijk beter, maar nog steeds doet mijn rug pijn van het dragen van de teams :+ :+. Echt ontzettend veel slechte spelers zijn online de laatste dagen...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Bertvdk
wontcachme schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:36:

Echt ontzettend veel slechte spelers zijn online de laatste dagen...
Potje Artic Region op m'n T110E5 met 4 tier 10 tanks aan beide kanten en 3 arties, dat heeft potentie toch?
Nou niet als de eigen T110E4 en E100 op de base gaan campen |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Edit: Uiteraard NIET hulldown en NIET Arty safe
Soms vraag je je echt af hoe dat soort clowns aan een tier 10 tank zijn gekomen.....

[Voor 14% gewijzigd door Bertvdk op 19-12-2014 11:42]

Noobmeter

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-03 14:07
Team gezeur is toch eindeloos hé :)
Bertvdk schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:41:
[...]

Potje Artic Region op m'n T110E5 met 4 tier 10 tanks aan beide kanten en 3 arties, dat heeft potentie toch?
Nou niet als de eigen T110E4 en E100 op de base gaan campen |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Edit: Uiteraard NIET hulldown en NIET Arty safe
Soms vraag je je echt af hoe dat soort clowns aan een tier 10 tank zijn gekomen.....

Bigsexy3 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:34:
[...]

Hij weet gewoon wat die wil en is daar goed in. Ik hou het er maar altijd op dat unicums heel speciaal zijn op hun eigen manier. En als je wauze erg vind dan hoef je ook niet met de leider van PTS te gaan spelen.
Die heeft af en toe een rage niet normaal. :X 8)7
Die heeft rages op een andere manier, Wauzemaus gaat ook random te keer en meerdere keren aanvaringen gehad met hem. Eenmaal nam zelfs mijn gehele team van random spelers het ook nog op voor mij, dat was wel hilarisch om te zien. Ik kon totaal niet met hem door één deur, de eerste keer in PTS heeft hij het ook niet lang uitgehouden want ik heb toen gebabbeld met Luk4as en de recruiters.

Maar inderdaad, genoeg over hem :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Het helpt ook niet mee dat er weer vakantie is.... Gisteren was het echt zeldzaam om iemand boven de 900 wn8 te zien...

Stichting Hobbyserver

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-03 12:19
Leuk om te zien dat de discussie hier altijd doorgaat.

Wat betreft de E25 en de SU122-44. Ik heb geen idee of je een gemiddelde, goede of uitstekende speler bent, maar de SU122-44 is wat vriendelijker in gebruik. Een slechte pot heb je er eigenlijk nooit in. Om dezelfde consistentie te hebben met de E25 heb je iets meer kennis nodig van camo/viewrange/dpm en gewoon domweg wat meer ervaring om in te schatten wat goede posities voor de tank zijn.

Dat gezegd te hebben, de E25 is binnenkort niet meer te koop en zal dezelfde status gaan krijgen als de Type59. Ergens op mijn youtube staan dacht ik 2 potten van beide tanks met exact dezelfde xp. Dan krijg je een beetje een gevoel erbij.

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

pkregting schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:03:
Leuk om te zien dat de discussie hier altijd doorgaat.

Wat betreft de E25 en de SU122-44. Ik heb geen idee of je een gemiddelde, goede of uitstekende speler bent, maar de SU122-44 is wat vriendelijker in gebruik. Een slechte pot heb je er eigenlijk nooit in. Om dezelfde consistentie te hebben met de E25 heb je iets meer kennis nodig van camo/viewrange/dpm en gewoon domweg wat meer ervaring om in te schatten wat goede posities voor de tank zijn.

Dat gezegd te hebben, de E25 is binnenkort niet meer te koop en zal dezelfde status gaan krijgen als de Type59. Ergens op mijn youtube staan dacht ik 2 potten van beide tanks met exact dezelfde xp. Dan krijg je een beetje een gevoel erbij.
MM is wat vriendelijker voor de E25.
Scheelt voor mij een stuk in speelplezier :)

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Frunz schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:28:
[...]

Wat een hondekop. Reported neem ik aan?

[video]
Leuke pot :)
Mijn nieuwe favo is de Bull Dog met autoloader B-)

Progressie no-life missies ->
PcDealer schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:20:

Day 2 results:
NatieDmg gisterenVorig resultaatVerschilDmg te gaanKills gisterenVorig resultaatVerschilKills te gaan
UK42.43023.78918.641107.570371918113
USA14.4449.5694.875135.5561082140
Day 3 results:
NatieDmg gisterenVorig resultaatVerschilDmg te gaanKills gisterenVorig resultaatVerschilKills te gaan
UK57.95642.43015.52692.04455371895
USA15.52414.4441.080134.47610100140

Totaal:
[list]
• 73.480/1.050.000
• 65/1.050

Day 4 results:
UK63.59157.9565.63586.4096155789
USA21.95115.5246.427128.04916106134

Totaal:
[list]
• 85.542/1.050.000
• 77/1.050

• Kepro
Interessant

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
PcDealer schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:44:
[...]
Wat een hondekop. Reported neem ik aan?
Als ik nog reports over heb dan zal ik iedereen reporten. Maar door de hoeveelheid bots/AFK ga ik er meestal erg snel doorheen.
Bigsexy3 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:09:
@Frunz, zie je dat die nog niet zo slecht is ;-)
Hij sprak me inderdaad nu aan, dus dat is positief. Ach ja, het is nu alweer gezakt, alleen op het moment is het gewoon zo vervelend. Prima pot gespeeld, en dan een soort stank voor dank omdat iemand zich verveeld.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Exacte kopie van WoT met nieuwe engine en moderne tanks :9
Will try, al sinds dag 1 ingeschreven voor de Alpha/Beta :)

Edit: No problem, stronk tenk

[Voor 11% gewijzigd door p0st op 19-12-2014 13:13]

• Kepro
p0st schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:11:
[...]

Exacte kopie van WoT met nieuwe engine en moderne tanks :9
Will try, al sinds dag 1 ingeschreven voor de Alpha/Beta :)

Edit: No problem, stronk tenk

[afbeelding]
Ik heb me vandaag ingeschreven voor de beta, ben benieuwd maar ik heb ook een tijd geleden wat WG met een moderne versie van WoT bezig is...

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Frunz schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:58:
Hij sprak me inderdaad nu aan, dus dat is positief. Ach ja, het is nu alweer gezakt, alleen op het moment is het gewoon zo vervelend. Prima pot gespeeld, en dan een soort stank voor dank omdat iemand zich verveeld.
Yup dat is zuur, maar zoals ik zei. Ik ga het niet goed lullen, want dat is niet mogelijk. Had het alleen ff doorgegeven aan hem ;).

@PC_Dealer reporten van een teamkiller moet je altijd doen. Ongeacht wie. Behalve als je zelf oerdom bezig ben met steeds door een ander zijn vuurlijn heen te rijden. Dan kan het nog wel eens gebeuren dat je een shell te verwerken krijgt zonder enige vorm van haat :9. Laatst TKde ik ook iemand die zo slim was om nog even snel voor mij langs te gaan rijden |:(. Ik weer blauw natuurlijk _/-\o_. En dan kan je er zelf niks aan doen. Maar daar zullen we allemaal wel eens last van hebben denk ik :X

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
I call it Beast >:) leuke td die lekker hp kan snoepen. Soort E25 met Rusian bias

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb het filmpje een paar keer bekeken en die user kon niet op een tank schieten en schoot dus expres in de kont.

• wontcachme

wontcachme

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-03 14:29
Die "arty-mode" is ook gewoon een 1-op-1 rip-off van World of Tanks, in plaats van dat ze met een beter alternatief kwamen. Net als de rest van het spel trouwens, maar de omgeving ziet er wel beter uit.

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:01

Ed_L

Crew Council
Jimbo's crosshair en modern skins... AW! :P

Zonde, want er valt veel te verbeteren aan WoT, maar de graphics en setting zijn daarvan wel het minst interessant. Ben wel benieuwd naar de AIFV class en het spottingsysteem.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ed_L schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 18:54:
Jimbo's crosshair en modern skins... AW! :P

Zonde, want er valt veel te verbeteren aan WoT, maar de graphics en setting zijn daarvan wel het minst interessant. Ben wel benieuwd naar de AIFV class en het spottingsysteem.
Heb je eindelijk je Leopard 2 en dan krijg je alsnog arty. :N
Het ziet eruit als een schaamteloze kopie van WoT om even te cashen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-03 19:24

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Replay, outgunned

Net een vaag potje op Sand River, het team faalt hard en ik heb geen schijn van kans.
3200 damage blocked by armor..... en zelfs nog 2 kills. :)

Whatever.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-03 10:38
Omfg net ff de 105 op de mk7/1 gezet en heel die tank veranderd. In publics is dat een veel betere gun, veel meer angst bij tegenstanders dan die 210 die je met de 20pdr doet. Meteen ook ff lekker een WN8 van 3800 gescoord en dacht 3,7k damage. Waar de tank eerst meh was, is deze nu YES!

flickr - WOT Profile - Game PC

• wontcachme

wontcachme

Gizzy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:14:
Omfg net ff de 105 op de mk7/1 gezet en heel die tank veranderd. In publics is dat een veel betere gun, veel meer angst bij tegenstanders dan die 210 die je met de 20pdr doet. Meteen ook ff lekker een WN8 van 3800 gescoord en dacht 3,7k damage. Waar de tank eerst meh was, is deze nu YES!
Het is ook een heerlijke tank. Lekkere dmg en gun depression. Overigens zeker wel wat HESH schieten. Niks leukers dan de een WTFE100 (of iets in die lijn) beschieten daarmee :P. Of de achterkant van een E100 :+

• Gizzy
Welke Hesh dan de premium Hesh of de silver Hesh? Silver Hesh is meer gewoon HE gezien die pen. Gold Hesh is in ieder geval ook geladen.

Grootste voordeel van de 105 is misschien nog wel minder exposure per dmg punt, ding is voornamelijk papier op de bouncy turret na.

• wontcachme

wontcachme

Gizzy schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 21:52:
Welke Hesh dan de premium Hesh of de silver Hesh? Silver Hesh is meer gewoon HE gezien die pen. Gold Hesh is in ieder geval ook geladen.

Grootste voordeel van de 105 is misschien nog wel minder exposure per dmg punt, ding is voornamelijk papier op de bouncy turret na.
Ik gebruikte altijd premium hesh. Maar mij maakte de kosten niks uit gezien ik premium heb en premium tanks. En dan kan je nog makkelijker switchen van target als je WTFE100 al dood is :P.

Maar met 210 pen kan je bijna elke achterkant wel flink pijn doen :P.

Premium HESH inderdaad. Spul heeft 210 pen, wat op tier 9 op zich prima te doen is, je moet alleen opletten waar je precies richt. De meeste tier 9/10 heavies kan je aan de zijkanten wel pakken, tier 8 schiet je gewoon door de voorkant. Sommige tier 9/10 mediums kan je ook aan de voorkant pakken. :P

• Gizzy
Heb standaard 10 premium Hesh geladen dus ga ik eens ff testen

Oh man, wat is die T-34-3 toch ook een heerlijke tank!
User schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:41:
Oh man, wat is die T-34-3 toch ook een heerlijke tank!
Ik denk niet dat iedereen dat vindt :) Zeker geen n00b friendly tank.

Then again, thou art not a n00b :+

Vanavond ff 10 potjes solo gespeeld, ging nog best aardig. Ben met de E25 op weg naar de 3e MoE, dát is pas een beest van een tank. Ff vents omgeruild voor camonet en brandblusser voor chocolade. Statpad all the way :+
Mr_Size schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:45:
[...]

Ik denk niet dat iedereen dat vindt :) Zeker geen n00b friendly tank.

Then again, thou art not a n00b :+

Vanavond ff 10 potjes solo gespeeld, ging nog best aardig. Ben met de E25 op weg naar de 3e MoE, dát is pas een beest van een tank. Ff vents omgeruild voor camonet en brandblusser voor chocolade. Statpad all the way :+
Ik heb nog niet echt een goeie sample size (10-11 battles is niet echt genoeg :P), maar het lijkt er op dat ik beter speel in mijn T-34-3 dan in mijn.....

....Type 59. :X

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 08:36
User schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 22:58:
[...]
Ik heb nog niet echt een goeie sample size (10-11 battles is niet echt genoeg :P), maar het lijkt er op dat ik beter speel in mijn T-34-3 dan in mijn.....

....Type 59. :X
Schaam je User, schaam je! :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-01-2020

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Pffff t-34-3 eerst maar is mn crew verder trainen. Hij bevalt me al wat beter denk dat ie met six sense nog wat beter word.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

En wat dacht je van snap shot en smooth ride op 100%? :P
Team effort in randoms. Because 'murica :)

Ik hou nu al zo van deze tank, zelfs met de 120mm gun :D

• wontcachme

wontcachme

In before Arty shot :+ :+

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Lol!

Day 20
Special offer

€ 29.99

This package contains:

Fury Tank with 100% trained crew;
slot in World of Tanks;
5 barracks slots - bonus;
4 200 gold.

The next package in our special calendar. If you missed the opportunity of getting this unique concept tank, you have the chance of obtaining it now. It comes with a 100% trained crew, 5 barrack slots, a garage slot and 4 200 gold.

Viel mee gelukkig :P
----

Zo, en p0st is weer klaar voor vandaag:
Wins/Battles: 0 (5) (0.0%)

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:08

Rianata

Have you played Atari today?

Ik post normaliter geen stats enzo, maar in een vakantie weekend, met een missie gebaseerd op kills en damage kom je normaliter veel stupide teams tegen... en ik heb ook nog niet veel van de advent kalender gekocht... waar heb ik dit dan aan verdiend? :9 Tier X only tanks, waaronder Batchat met standaard gun 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:02
Ik ga zo maar is even proberen. Als me winrate onder de 50% is stop ik er gelijk mee. Gister was het ook al een drama
Zo, voor het eerst in een hele poos ben ik weer aan het streamen. :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Even gebruik gemaakt van de SU sale en de SU-100 en de KV-2 gekocht.

KV-2, Very Stronk. :Y)
-Shells guided by Stalin.
-Armour made of Stalin.
-Fear only surpassed by Stalin.
-Fun even allowed by Stalin.

KV-2. <3

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

:)

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:18:
Even gebruik gemaakt van de SU sale en de SU-100 en de KV-2 gekocht.

KV-2, Very Stronk. :Y)
-Shells guided by Stalin.
-Armour made of Stalin.
-Fear only surpassed by Stalin.
-Fun even allowed by Stalin.

KV-2. <3
Wel alleen HE schieten met de 152mm he. ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

J0rn schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:34:
[...]

Wel alleen HE schieten met de 152mm he. ;)
Uiteraard. :Y)

• Kepro
Zijn er nog meer goede spelers die streamen naast, Orzanel, Circon en Foch?

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02 09:28
Kepro schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 21:36:
Kijk gewoon op Twitch. Zijn er genoeg.

Heb ooit eens 5 minuten naar Orzanel gekeken. Wat een arrogante zak is dat zeg.

• Kepro
Mijn beste game ooit!!! _/-\o_ In Platoon met Quantor en Bananas en een episch einde, had geen shell meer over! Wat een ontlading kwam er vrij toen we wonnen. _O-

7.5k damage in de Obj 140.

http://wotreplays.com/sit...alinovka-kepro-object_140

[Voor 11% gewijzigd door Kepro op 20-12-2014 23:21]

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
FlorisGG is een hele goede speler en aardige gast. Ook zeker wat lol momenten als hij samen met zijn teamgenoot Forbidden in een platoon zit. zeker het kijken waard imo
http://www.twitch.tv/florisgg/profile
Ik. O-)

• wontcachme

wontcachme

Hij vroeg naar goede spelers...

:+ :+

wontcachme schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 23:59:
[...]

Hij vroeg naar goede spelers...

:+ :+
http://weknowgifs.com/wp-content/uploads/2013/03/snl-popcorn-gif.gif

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:46
QuickyBaby is waarschijnlijk de bekendste wot streamer en meest informatieve. Daarnaast heb je nog streamers als EmbryonicJourney of Anfield.

Wot-stats

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-03 11:18
Orzanel is tegenwoordig ook heel informatief

je hebt ook nog Anfield.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:02
Vind TimGOT ook nog wel een goede. EJ heb ik een tijdje gekeken, maar ik kon zijn kop niet meer zien. Voor de rest kijk ik nog wel naar QB, Sircon, Sirfoch, Screenrealitygames, Highflyer15, Blue_Stealth, Ritagamer2, ZevenNA, Anfield, jacqueline_wot, Kyozu, ZeronTV, Nolan1234 en Anderzel.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:08

Rianata

Have you played Atari today?

Om WoT gespeeld te zien worden? Sure :+
SurfBoy schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:39:
Vind TimGOT ook nog wel een goede.
Grootste huilebalk op Twitch naar mijn mening. Hij doet zelf naar zijn mening nooit iets verkeerd en het ligt altijd aan zijn team of aan RNG. Kan die gozer echt niet uitstaan :X

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee