Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Leuke video, inderdaad een geweldige tank op de open maps. Als ik één ding mag meegeven, is dat je de Tiger P aan het begin misschien al wel helemaal had kunnen afschieten. Hij staat op den duur stil in het open veld, had je hem daar gepermatracked had je daar al 1000+ damage te pakken gehad. Eventueel had je ook verder naar voren kunnen rijden, naar die twee bosjes vóór de steen, wat een prima plek is voor kleine tanks met veel camo.Rianata schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:07:
Ondanks de drukke 3e campagne toch nog even tijd gevonden voor het maken van een replay video. Weliswaar een oudje, maar niet minder leuk. De E-25, al meerdere malen hier langs gekomen. Bewijst maar weer eens wat voor een goede tank het wel niet is.
[video]
Agree, maar je verliest uiteraard je cammo waarde als je een bosje verderop gaat en gaat schieten en gezien het feit dat de helft van het team door het moeras ging had ik geen zin te ver vooruit te rijden zonder directe ondersteuning achter mij.Riegah schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:40:
[...]
Leuke video, inderdaad een geweldige tank op de open maps. Als ik één ding mag meegeven, is dat je de Tiger P aan het begin misschien al wel helemaal had kunnen afschieten. Hij staat op den duur stil in het open veld, had je hem daar gepermatracked had je daar al 1000+ damage te pakken gehad. Eventueel had je ook verder naar voren kunnen rijden, naar die twee bosjes vóór de steen, wat een prima plek is voor kleine tanks met veel camo.
Verslechterd tov credit grind vooruitzicht. Ook weer iets geleerd. Hopelijk stoot ik me kop niet nog eensRianata schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:17:
[...]
Verslechterd ten opzichte van wat? Teveel mensen gaan uit van wat er op FTR gepost wordt en nemen dat altijd aan als 100% betrouwbaar

Jup, alleen jammer dat de tank nu een stuk minder exclusief iswsLy schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:09:
[...]
Omfg... Dit is een dikke aanbieding... Je betaald in principe voor 30k gold en je krijgt de BT-SV er gratis bij..
Oh en zo geweldig issie niet eerlijk gezegd

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik vind je keuze voor die struik ook niet slecht. Zeker in hogere tiers. Tier VII is zowat het kantelpunt. Op hoge tiers kan je daar al direct redelijk wat spotten indien je binocs hebt. Op die plek ik ook graag te snipen met mijn Su-122-54. Hoge camo en laag profiel.Rianata schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:02:
[...]
Agree, maar je verliest uiteraard je cammo waarde als je een bosje verderop gaat en gaat schieten en gezien het feit dat de helft van het team door het moeras ging had ik geen zin te ver vooruit te rijden zonder directe ondersteuning achter mij.
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/invitefriend/

En nee het was geen al te beste pot voor mij.
[ Voor 19% gewijzigd door Denizz op 02-12-2014 02:43 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ik las het. Toevallig dus net twee vrienden aan het spelen gekregen. Maar hey, om die tank te krijgen is het niet zozeer een vriend aan het spelen krijgen, maar meer om een vriend verslaafd te krijgen aan WoT.djfrankel schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:01:
Verbaast me dat ik hier nog niet iets over gelezen heb hier:
Gister weer een paar lekkere potjes gespeeld. En ook een paar mindere potjes. Ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die bij een stand van 8-7 met z'n allen in de cap gaan staan. Speel je dit spel nu om tanks aan puin te knallen of om in een arbitrair cirkeltje te gaan staan? Nou ja, ik hoop dat je jullie triple was, eikels.
En nog een lekker potje in m'n nieuwe Churchill III. Ieder potje waarin je genoeg tijd van de tegenpartij krijgt om het halve team te flanken in je Churchill III is een goede pot denk ik.
En ben begonnen aan de VK 36.01 H. Laatste tank voor de Tiger. Woei.
Ftw die special M6Denizz schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 02:42:
Iemand hier had een latertje en besloot zijn mutant uit te laten?
[afbeelding]
bron: http://ftr.wot-news.com/2014/12/02/winter-mod-revival/
Pak 40 kost nu 2.56 en levert 850 gold op. Koop ik voor 10.24 aan pak's, dan heb ik 3400 gold waar ik normaal 2500 heb voor 9.95.
De S35 kost nu 2.87 en levert 1000 gold op. Kop ik er hier 3 van voor 8.61 dan krijg ik al 3000 gold.
Vanavond even wat tanks inslaan denk ik
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nu nog wel. Wargaming heeft nog niks aangekondigd.Norinco schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:30:
Let wel op, plannen zijn om prem tanks niet meer om te ruilen voor gold. Ik weet niet hoeveel gold je terug krijg voor prem tanks die in de aanbieding zijn.
Dat geld alleen voor bonus codes. Dus stel je hebt een T-127 in de garage, en gebruikt een bonus code voor een T-127 dan krijg je er nu goud voor. Maar omdat daar misbruik van gemaakt wordt, krijg je heir binnenkort credits voor in de plaats. Voor missies, ed. blijf je gewoon goud terug krijgen.Norinco schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:30:
Let wel op, plannen zijn om prem tanks niet meer om te ruilen voor gold. Ik weet niet hoeveel gold je terug krijg voor prem tanks die in de aanbieding zijn.
Premium tanks "omruilen" voor goud kon sowieso nooit, tenzij je er 0 battles mee gespeeld had en binnen een uur spijt had van je aankoop.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Mooi filmpjeRianata schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:07:
Ondanks de drukke 3e campagne toch nog even tijd gevonden voor het maken van een replay video. Weliswaar een oudje, maar niet minder leuk. De E-25, al meerdere malen hier langs gekomen. Bewijst maar weer eens wat voor een goede tank het wel niet is.
[video]
En het ergerlijke is dat de troost, de Borsig na de TD nerf ook niet meer hetgeen is wat het was wat de grind rechtvaardigdeKepro schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:33:
Die St Emil haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Wat een tergende TD is dat zeg. Ik zet die grind wel even links want dit brengt alleen maar frustraties op.
Nog een andere reden om de Ferdi boven de JPII te kiezen is dat de tier 9, de jagdtiger, een extra crew lid nodig heeft. Deze heeft de Ferdi ook al nodig waardoor je niet op tier 9 nog eens een nieuwe crew lid moet trainen.Edmin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:32:
Ondertussen heb ik de JPanther met casual spelen zo ver dat ik 'moet' kiezen tussen de JPII en Ferdi. De JPII lijkt me verder te gaan waar de JP ophield: redelijk mobiel, potente gun, papieren armor. Ferdi heeft dezelfde gun, is minder mobiel en beter gepantserd. Met de TD camo nerf in gedachten, lijkt het extra stukje armor me een welkome eigenschap, dus ik ga voor Ferdi.
Je hebt alleen een probleem, de ferdi is "gepantserd" maar dat pantser is zo lek als een mandje... Een beetje tier 8 speler pent je frontal net zo makkelijk als een JPII. Doe mij dus maar de JPIIEdmin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:32:
Ondertussen heb ik de JPanther met casual spelen zo ver dat ik 'moet' kiezen tussen de JPII en Ferdi. De JPII lijkt me verder te gaan waar de JP ophield: redelijk mobiel, potente gun, papieren armor. Ferdi heeft dezelfde gun, is minder mobiel en beter gepantserd. Met de TD camo nerf in gedachten, lijkt het extra stukje armor me een welkome eigenschap, dus ik ga voor Ferdi.
Trouwens arty is schijnbaar nog niet makkelijk genoeg

http://ftr.wot-news.com/2...istant-artillery-pov-mod/
[ Voor 9% gewijzigd door themaxter op 02-12-2014 13:54 ]
Goed excuus om aan de Batchat lijn te beginnen.Rianata schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:39:
[...]
En het ergerlijke is dat de troost, de Borsig na de TD nerf ook niet meer hetgeen is wat het was wat de grind rechtvaardigde
Dan laat ik de Emil wel even voor wat het is.
themaxter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:48:
Trouwens arty is schijnbaar nog niet makkelijk genoeg![]()

Superstructure van een JP2 is een stuk moeilijker, zoniet bijna onmogelijk om te pennen. Hull down is die tank dus ook qua armor nog es beter dan de ferdi.themaxter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:48:
[...]
Je hebt alleen een probleem, de ferdi is "gepantserd" maar dat pantser is zo lek als een mandje... Een beetje tier 8 speler pent je frontal net zo makkelijk als een JPII.
Die mod bestaat al een flinke tijd, dacht dat die illegaal was... Blijkbaar nietthemaxter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:48:
[...]
Precies. Armour heeft maar beperkt waarde, al helemaal tegen hogere tiers. Mobiliteit heb je altijd wat aan...themaxter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:48:
[...]
Je hebt alleen een probleem, de ferdi is "gepantserd" maar dat pantser is zo lek als een mandje... Een beetje tier 8 speler pent je frontal net zo makkelijk als een JPII. Doe mij dus maar de JPII
Kies de Jagdpanther II.Edmin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:32:
F*cking waardeloze baksteen is de Ferdinand. Bounced niks, langzaam en draait als een slak waardoor heavies je kunnen cirkelen. Doe jezelf een gigantisch plezier en blijf uit de buurt. Het pantser is er niet en totdat je de 12,8cm hebt is het een verschrikkelijke tank waar je niks mee kan. De Jagdpanther is sneller en ketst dingen af als je hull down staat. Verder kan je daar mee manoeuvreren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Luister niet naar Daniël, dit heeft geen objectieve meningDaniëlWW2 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:33:
[...]
Kies de Jagdpanther II.
F*cking waardeloze baksteen is de Ferdinand. Bounced niks, langzaam en draait als een slak waardoor heavies je kunnen cirkelen. Doe jezelf een gigantisch plezier en blijf uit de buurt. Het pantser is er niet en totdat je de 12,8cm hebt is het een verschrikkelijke tank waar je niks mee kan. De Jagdpanther is sneller en ketst dingen af als je hull down staat. Verder kan je daar mee manoeuvreren.
Wat hij wel heeft is uitermate veel haat voor de Ferdi

Serieus, gaan we zo treurig doen?Bigsexy3 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:35:
[...]
Luister niet naar Daniël, dit heeft geen objectieve mening.
Wat hij wel heeft is uitermate veel haat voor de Ferdi

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Ga ik doen, moet ik alleen wel ff een arty gaan kopen, want die heb ik al heeeel lang niet meer

[ Voor 43% gewijzigd door Bigsexy3 op 02-12-2014 14:44 ]
Tja.... voor tanks zijn er ook zat legale mods die op het randje zijn... Kan me er dan ook niet echt aan storen...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
weet niet of dat gaat werken. Volgens mij geldt de korting bij aankoop ook voor de uitbetaling in gold wanneer je de tank al hebt. Je schiet er dan dus niets mee op. Je zou kunnen proberen die tanks te kopen en pas weer in te loggen wanneer je zeker weet dat de korting is verlopen. Geen idee of dat wel winst geeft, nooit geprobeerd. Heb vroeger de dvd met micromaus wel tig keer gekocht om op die manier voordelig aan goud te komen, maar dit soort deals zie je tegenwoordig helaas niet meer.wontcachme schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:55:
Pak 40 kost nu 2.56 en levert 850 gold op. Koop ik voor 10.24 aan pak's, dan heb ik 3400 gold waar ik normaal 2500 heb voor 9.95.
Nog een voorstander van de JP2 ipv Ferdinand. Mobiliteit is belangrijk op de meeste mappen en op middellange afstand is de superstructure van de JP2 meer bouncy dan de Ferdinand.Ilikebananas schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:31:
[...]
Precies. Armour heeft maar beperkt waarde, al helemaal tegen hogere tiers. Mobiliteit heb je altijd wat aan...
Hoezo is dit op het randje? Ik vind hem eerder nadelig, je hebt namelijk een stuk minder overzicht dan van bovenaf. (en je shells vliegen nog steeds alle kanten op)ChojinZ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:47:
[...]
Tja.... voor tanks zijn er ook zat legale mods die op het randje zijn... Kan me er dan ook niet echt aan storen...
Het antwoord is 9 van de 10 keer JPII en ook ik zou de JPII nemen. Hoewel ik de Ferdi zelf niet heb gespeeld en dus uit eigen ervaring niet kan zeggen hoe die precies speelt, weet ik wel hoe leuk ik de JPII vond. Die gun is gewoon
Dat gecombineerd met een VEEL betere mobiliteit dan de Ferdi en niet veel slechtere armor lijkt de keus me makkelijk.
De Ferdi heeft te veel weakspots die alleen noobs niet weten te vinden. Toen ik nog niet zo lang speelde had ik nog wel eens moeite met een Ferdi, maar nu al lang niet meer.
[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 02-12-2014 15:10 ]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Volgens mij krijg je dan gewoon de normale gold ervoor als je de tank al hebt. Dat was tenminste voorheen wel altijd (heb dat pak 40 trucje al eens eerder gedaan een jaar geleden). Ik schaf eerst gewoon één tank aan en kijk wat er gebeurtxVJ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:52:
[...]
weet niet of dat gaat werken. Volgens mij geldt de korting bij aankoop ook voor de uitbetaling in gold wanneer je de tank al hebt. Je schiet er dan dus niets mee op. Je zou kunnen proberen die tanks te kopen en pas weer in te loggen wanneer je zeker weet dat de korting is verlopen. Geen idee of dat wel winst geeft, nooit geprobeerd. Heb vroeger de dvd met micromaus wel tig keer gekocht om op die manier voordelig aan goud te komen, maar dit soort deals zie je tegenwoordig helaas niet meer.
* wontcachme is gold aan het inslaan voor de conversie special (1 gold --> 35xp ipv 25xp)
[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 02-12-2014 15:41 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Even wat klaarheid scheppen waar nodig.wontcachme schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:39:
[...]
Volgens mij krijg je dan gewoon de normale gold ervoor als je de tank al hebt. Dat was tenminste voorheen wel altijd (heb dat pak 40 trucje al eens eerder gedaan een jaar geleden). Ik schaf eerst gewoon één tank aan en kijk wat er gebeurt. Anders kost het gelukkig maar €2.50
* wontcachme is gold aan het inslaan voor de conversie special (1 gold --> 35xp ipv 25xp)
http://ftr.wot-news.com/2...pdate-on-the-gold-policy/
Je krijgt dus enkel geen gold meer bij promo codes.Om te voorkomen dat mensen 100 kaarten achterover drukken.
Alles uit de shop zou nog moeten werken als ervoor. Then again, it is WG.
Verder grind ik die 77,5K XP nog wel bij met de JP...

Die Emiel is inderdaad een irritante tank, maar soms heb je wel uitzonderingen hoor.Kepro schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:33:
Die St Emil haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Wat een tergende TD is dat zeg. Ik zet die grind wel even links want dit brengt alleen maar frustraties op.
Daarbij maakt de RHM het meer dan goed.

Jij gaat hier bijzonder veel spijt van krijgen.Edmin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:48:
Ik kies toch lekker de Ferdi, gewoon vanwege sexy en verzamelingDe JPII is nooit verder gekomen dan de tekentafel en Ferdi vocht bij Kursk

Groot gelijk.Edmin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:48:
Ik kies toch lekker de Ferdi, gewoon vanwege sexy en verzamelingDe JPII is nooit verder gekomen dan de tekentafel en Ferdi vocht bij Kursk
Alhoewel de Ferdi mijn eerste t8 TD was (en ik dus nog redelijk n00b was) heb ik er bizar veel plezier aan gehad.
Effe doorbijten tot de stockgun, maar daarna is het een heerlijke tank!
Ik heb hem toen ook boven de jp2 gekozen vanwege het extra crew lid.
Daarna de jagdtiger die ook geniaal is.
Alleen daarna de JPE100, en dat ding vind ik behoorlijk kut....
Als je raak schiet, enorm veel damage, maar hij is zoooo traag. En de gun trollt je ook regelmatig.
Een cavalerie-officier kenmerkt zich in de 3D's...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:06:
[...]
Jij gaat hier bijzonder veel spijt van krijgen.
Deftig, dom en dapper.
Je kan zeggen dat een een kwestie van speelstijl blijft, "traag en armor" of "snel en beweeglijk" Maar WG nerfed al een tijdje het eerste in het voordeel van de tweede.
@dj mark, die trollgun op de JP E100 is zo verschrikkelijk. Ik zweer je dat de keren ik boven de 1050 uitkom met damage lager is dan de keren ik minder dan 980 dmg doe. Ik ga eens cijfers beginnen bijhouden denk ik. En ja die logheid. Valt op zich nog mee, ik heb een T28 staan ook dus, ja het valt te relativeren.
Verloren
Gevecht: Noordwest
Voertuig: AMX 40
Ervaring ontvangen: 1.362
Credits ontvangen: 20.976
Gevechtsprestaties: Top Gun, Verdediger, Meesterschutter, Scherpschutter, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Repairs: -1 358
Ammunition: -12 620
Total: 6 998 WN8: 9 182 (100)
Nee ff serieus, hoop dat alles na deze tank beter word.
[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 02-12-2014 17:09 ]
ik had ook een scheit hekel aan die tank. ben nu bij de elc en de 2de gun. hopen dat die fully upgraded toch wat beter is dan dat ie stock is want hij voelt traag en log aan.Kepro schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:01:
De eenden tank owned.
Verloren
Gevecht: Noordwest
Voertuig: AMX 40
Ervaring ontvangen: 1.362
Credits ontvangen: 20.976
Gevechtsprestaties: Top Gun, Verdediger, Meesterschutter, Scherpschutter, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Repairs: -1 358
Ammunition: -12 620
Total: 6 998 WN8: 9 182 (100)
Nee ff serieus, hoop dat alles na deze tank beter word.
daarna moet het een denk ik een stuk beter worden met de turreted ligths.
Ja, had die nog nooit gezien. En toen ik dood ging wilde ik die tank bekijken, staat er opeens een GoT logo op. Wist niet eens dat er een GoT clan was
Hij werd kort daarna vreselijk ingemaakt door een AMX racewagen.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Dit is meer Dom, Dom en Dom.Edmin schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:17:
[...]
Een cavalerie-officier kenmerkt zich in de 3D's...
Deftig, dom en dapper.
Maar je komt er wel achter. Een volledig unlockte Ferdinand is een baksteen, een stock Ferdinand is een belachelijk trage en waardeloze baksteen.
Het wachten is op een arty liefhebbert zoals Size tegenkomen ingame!
Die mod ziet er anders verdacht veel uit als de normale view. Het verschil is dat je nu achter een rots kan staan en zo even tanks kan opblazen alsof je een TD bent. Dan ben je als je het goed goed onzichtbaar en niet te raken. En dat krijgt dan een prijs van Wargaming.Plato1989 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:14:
Ik heb trouwens wel erg veel lol met die arty mod![]()
Het wachten is op een arty liefhebbert zoals Size tegenkomen ingame!

Ja.. Dafuq.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:12:
[...]
Die mod ziet er anders verdacht veel uit als de normale view. Het verschil is dat je nu achter een rots kan staan en zo even tanks kan opblazen alsof je een TD bent. Dan ben je als jet het goed goed onzichtbaar en niet te raken. En dat krijgt dan een prijs van Wargaming.
Ik heb het geprobeerd en dit gaat toch echt de richting op van cheaten, voor zover dat kan. Je hebt gewoon zo een gigantisch voordeel als je deze mod gebruikt.. op Ruinberg en Ensk kon ik met een S-51 tanks gewoon kapot snipen in die straatjes... Ook tanks die op een andere map op een helling staan kun je met gemak direct hitten.. Het is gewoon niet normaal hoeveel impact dit heeft op het verloop van de battle.
En zo ineens schiet mij te binnen dat dit misschien de reden is dat bepaalde mensen wel heel erg veel raken in random battles...
Erg lekker gepresteerd zo te zien.Fordox schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:50:
Waarschijnlijk zullen er niet veel inzendingen zijn, maar ik laat mij graag verassen
(GOT clanleden moeten trouwens even op hun eigen forum zich melden)
De Maus heb ik heel erg veel gespeeld gezien het mijn eerste tier 10 was die ik behaalde maar de waarde is in de loop der tijd geslonken, al is het maar om er goed battles mee te kunnen winnen. Deze contest nodigt echter wel uit om het beestje weer eens goed uit te laten, eens zien of ik die blocking skills nog steeds bezit
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 00:46:
Wat dingen waar ik tegenaan loop:
- Welke tanklijn moet ik levelen? Er zijn wel guides maar ik vind het niet erg gericht op iemand die begint met spelen. Ik mis een goede uitleg over de tank classes; b.v. tank destroyer vs. heavy. Uiteindelijk met googlen kom je erachter tank Tank Destroyer vooral een amusher is die eigenlijk alleen frontale aanvallen kan doen omdat het geen turret heeft. Een heavy tank is universeler, maar met minder sterke guns en minder frontale armor. Verder mis ik ook een guide voor lower-tier tanks en welke landen goed zijn waarin. Het is iets te onoverzichtelijk voor een newbie en omdat je veel tijd kwijt bent met levelen zou het jammer zijn als ik pas na lang spelen erachter kom dat mijn gekozen lijn niet goed aansluit met mijn speelstijl.
Bekijk wat filmpjes van verschillende spelers, er zijn hier genoeg lui die video's recorden of uploaden om zo te bepalen wat je wel wat lijkt en wat niet.
[quote]
- De arty. Ik ben begonnen met een Duitse Tier II (G.Pz.Mk.VI(e) wat een naam...) en het bevalt absoluut niet. Voordat ik eindelijk getarget heb dat de aim reticle klein genoeg is, is de enemy tank net iets bewogen en moet ik dus ook bewegen. En gelijk wordt mijn aiming gereset of althans dat gebeurt toch vrij regelmatig. Meestal kan ik hooguit één schot doen en tegen die tijd is 70% van de tanks dood en word ik in mijn base shelter verrot geschoten door een light enemy tank.
Daarnaast is het een speelstijl die je echt moet bekoren, ik heb enkel op een tweede account arties tot tier 6 gespeeld maar hoewel het aardig lukte vond ik het gewoonweg niet leuk. Ik wil in de actie duiken en niet van verder dan supporting range bezig zijn.
Helemaal geen slechte strategie maar je kunt prima 2 lijnen of twee trees tegelijkertijd meenemen. Meer zou ik in het begin nog niet doen zodat je juist goed concentreert op een paar tanks en niet teveel stijlen door elkaar speelt. Dat werkt mijn inziens namelijk juist alleen maar averechts.Als laatste: is mijn strategie om één land te kiezen (Germany) wel de juiste weg? Ik heb al de Franse tier 1 en Russische tier 1 verkocht. Eigenlijk zou ik alles Germany willen met misschien Engeland/USA erbij als secondaire tree. Dus een beetje concentreren zodat ik hopelijk ook wat verder in de trees kan komen. Een goede tier 5 medium/heavy kijk ik nu naar. Maar pfff, zoveel informatie.
Een tip, gebruik vanaf een tier of 5 consumables, een repairkit, medkit en het liefst een automatic fire extinquisher (die geeft tevens een passive bonus tegen fire).Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:31:
Ik geloof dat ik toch nog even degenen moet bedanken die me aanraadden de KV-1 te kopen. Na een verschrikkelijke stock grind dacht ik even dat het wellicht niet mijn speelstijl was, maar met de beste engine en gun heb ik meer plezier in WoT dan ooit tevoren
Ach ja dat is net zo goed dat degenen die op hem schieten ook scheef zijn of dat de noobprotection aan staat. Ik kan je van mijn afgelopen 13 potjes tig momenten geven dat een tegenstander op bizarre wijze er verdomd goed vanaf kwam.. Is niet voor niets dat ik minder dan 50% WR heb weten te halen met merendeel in platoon.. het was inderdaad weekend maar de laatste tijd gaat het sowieso nergens meer over.Mr_Size schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:20:
Ik weet wel waarom: volgens XVM een oranje speler en dus volgens de arties blijkbaar niet belangrijk genoeg om op te schieten. Ik was na 5 min in dit potje al dood geweest, want ik ben blauw en op mij wordt vrijwel direct geschoten door arty als ik gespot ben. Mensen met wie ik regelmatig platoon kunnen dit bevestigen.
Ik heb 4 potentiëlen al geïntroduceerd met WoT maar dan 2 jaar te vroegdjfrankel schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:01:
Daarentegen wel interessant want alleen de 1 000 000 credits zou ik wel kunnen gebruiken.
Artymod?wsLy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:21:
[...]
Ja.. Dafuq.
Ik heb het geprobeerd en dit gaat toch echt de richting op van cheaten, voor zover dat kan. Je hebt gewoon zo een gigantisch voordeel als je deze mod gebruikt.. op Ruinberg en Ensk kon ik met een S-51 tanks gewoon kapot snipen in die straatjes... Ook tanks die op een andere map op een helling staan kun je met gemak direct hitten.. Het is gewoon niet normaal hoeveel impact dit heeft op het verloop van de battle.
En zo ineens schiet mij te binnen dat dit misschien de reden is dat bepaalde mensen wel heel erg veel raken in random battles...
Eens mijn geluk beproeven en kijken of ik nog wat x3's kan binnenslepen zonder al teveel moeite.
Enja ik leef nog.. en (theoretisch gezien) vanaf volgende week maandag weer de mogelijkheid om ongelimiteerd video's te recorden!!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat gevoel had ik nou ook, sta ik achter een paar huis aan de rechter zijde van Ruinberg, wordt m'n T-49 kapot geschoten terwijl ik juist m'n best deed om artisafe te staan.wsLy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 22:21:
[...]
Ja.. Dafuq.
Snap echt niet dat ze die mod toestaan, terwijl die TD view mod voor arties gewoon gebanned is.
Shuttle st20g5
De enige juiste keuzeDaniëlWW2 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:06:
[...]
Jij gaat hier bijzonder veel spijt van krijgen.

Misschien een stomme vraag, maar heb jij toevallig ergens je mods te downloaden (zoals P0st)? Ik vind jouw interface er erg gaaf uitzien, en wil het graag wel eens proberen!Rianata schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:07:
Ik wil hier wel wat over kwijt. Wat een klotetiming zeg... Twee maandjes geleden dus een clan begonnen en een zwik vrienden (acht vanaf vorige week) aan het spelen gekregen. En ik kan dus gewoon niemand inviten, en kan die rewards dus lekker gedag zeggen. Ik zou het erg fijn vinden als ze dit met terugwerkende kracht hadden geintroduceerd...djfrankel schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:01:
[ Voor 83% gewijzigd door Snappie88 op 03-12-2014 10:09 ]
Surfin' paradise!
Echt de meest nutteloze bundels met veel te veel gold en andere "extra's".
Vandaag de B1 tier 4 "gratis" bij € 50,- gold

Als je nu net 50 euro gold wil hebben is t een leuke actie, maar hoeveel mensen zijn dit?
Iemand die de tank wil zit meteen aan een veel te grote bundel vast wat mij betreft....
[ Voor 4% gewijzigd door themaxter op 03-12-2014 10:35 ]
B2themaxter schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:34:
Die aanbiedingen in die adventcalender![]()
Echt de meest nutteloze bundels met veel te veel gold en andere "extra's".
Vandaag de B1 tier 4 "gratis" bij € 50,- gold![]()
Als je nu net 50 euro gold wil hebben is t een leuke actie, maar hoeveel mensen zijn dit?
Iemand die de tank wil zit meteen aan een veel te grote bundel vast wat mij betreft....
[ Voor 16% gewijzigd door Gaius op 03-12-2014 10:44 ]
Ik overweeg nu net deze advent deal. Heb 3k games onder de gordel en een tweetal regular T7's die ik al een tijd speel, dus ik "mag" best een t8 premium kopen nu vind ik. Tot nu toe zeer weinig geld uitgegeven aan het spel, dus dit kerst cadeau plan kan mij wel bekoren:
B2 kopen, Duitse heavy trainer in de pocket, meteen stuk orgineler dan de eeuwige Lowe. Verder wil ik heb tegenkomen van T10's nog even uitstellen
Van het goud koop ik dan de FCM50T, op basis van reviews. Schijnt een goede moneymaker te zijn en dan heb ik alvast een franse heavy trainer ook (US/USSR/BRIT premium heavies heb ik al)
Ik koop de Fransoos met kerst, voor 15% minder. Hou ik ook nog 5k over, waarmee ik helemaal klaar ben voor WoT in 2015
Your thoughts?
[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 03-12-2014 10:51 ]
De crew voor de B2:_Anvil_ schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:48:
B2 kopen, Duitse heavy trainer in de pocket, meteen stuk orgineler dan de eeuwige Lowe. Verder wil ik heb tegenkomen van T10's nog even uitstellen
Your thoughts?
Commander (Gunner, Loader)
Driver
Radio Operator
Radio Operator
De crew voor een Duitse heavy:
Commander
Gunner
Driver
Radio Operator
Loader
De B2 lijkt mij dus volstrekt ongeschikt als heavy trainer.
Als echter 3 crew members de premium training krijgen, stijgen de 2 "achterblijvers" toch relatief sneller lijkt me... er gaat minder van de (elite tank/mentor skill) xp naar de 3 die *wel* sneller stijgen.
Make sense?
My thoughts?_Anvil_ schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:48:
Hoi allen,
Ik overweeg nu net deze advent deal. Heb 3k games onder de gordel en een tweetal regular T7's die ik al een tijd speel, dus ik "mag" best een t8 premium kopen nu vind ik. Tot nu toe zeer weinig geld uitgegeven aan het spel, dus dit kerst cadeau plan kan mij wel bekoren:
Van het goud koop ik dan de FCM50T, op basis van reviews. Schijnt een goede moneymaker te zijn en dan heb ik alvast een franse heavy trainer ook (US/USSR/BRIT premium heavies heb ik al)
Ik koop de Fransoos met kerst, voor 15% minder. Hou ik ook nog 5k over, waarmee ik helemaal klaar ben voor WoT in 2015
Your thoughts?
In eerste instantie lekker doen wat je zelf wil. De B2 weet ik niet zoveel over, maar crew trainen met een tier 4 heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk. Heb gisteren de 112 in mijn bezit gekregen (ja gekregen
Zelf heb ik de IS6 en de T34, Ik had de Super Pissing maar die heb ik weggedaan omdat het echt niet mijn tank was (soms nog wel eens spijt van, blijft toch zonde een premium tank weg doen). Maar ik kan je de 112 van harte aanraden. Die kun je nu ook los kopen met equipment voor hetzelfde bedrag als die advent actie van vandaag.
Maar zoals ik al zei, doe wat je zelf wil. Het is jou account tenslotte
Toevallig gisteren met mn platoon in een random match team terecht gekomen met QB, opeens keken een heleboel mensen naar ons
Gelukkig deden we het goed, reden samen met QB de hill (op Mines map) op en dekten hem af voor de tegenstander die omhoog probeerde te komen. Ik steeg boven mezelf uit (mn 2 platoon mates hebben 15K + games ervaring) en werd 4e in mn T7 Tiger H, was erg tevree
QB had geen kills (mn platoon maatje stal zelfs de laatste arty kill van hem hehehehe) maar bleek 1e te worden met 3500 dmg uiteraard
(nog eens naar de reviews gekeken, de 112 is not for me besluit ik nu...)
Dat dacht ik ook, maar het blijkt toch anders te zijn dan de reviews. Zo zie ik maar weer dat een review echt persoonlijk is. Iedereen zegt dat de IS6 beter is en dit en dat. Voorlopig doe ik mijn eerste potjes een stuk beter met mijn 112 dan met mijn IS6._Anvil_ schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:03:
(nog eens naar de reviews gekeken, de 112 is not for me besluit ik nu...)
Maar zoals ik al zei. De keuze is aan jezelf.

Heel erg handig als er missies zijn waarbij het minimaal in een t4 moet zitten.
Wat de crew training betreft, deze is maar 3/5 effectief, point taken. Ik zie de B1 als een leuke bonus bij de aanschaf van een T8 premium (wat die 14,5K goud in de package voor mij feitelijk is)
Een snel filmpje van de 50 120. Laat wel zien waarom sommige mensen een hekel hebben aan autoladers, op sommige momenten in sommige matches is het gewoon OP
Tevens wil ik deze graag in het spel zien:
Char 2C, de Franse TOG II*
[ Voor 32% gewijzigd door Denizz op 03-12-2014 15:03 ]
Feitelijk koop je gewoon 14,5k gold met de B2 + slot als bonus, niet duur dus dus, mits je dat goud ergens voor nodig hebt (tier 8 + wisselgeld in mijn geval).

Enemy wist te cappen na 4 minuten ofzo, in een encounter battle, terwijl ze al 2-8 voorstonden. So everybody lost..

edit: Dit is ook wel een bijzondere:

Had geen shells meer over. Was 1vs1 tegen een KV3 die in onze cap ging staan. Kon hem genoeg decappen om er nog een draw van te maken, toen waren m'n shells op

[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 03-12-2014 15:56 ]
Bijna 2k damage in de Crusader... Of je nu wint of verliest, dat mag wel een Ace zijn ja, vind ik. Heb je daar een replay van?Mr_Size schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:30:
Een goed begin is het halve werk![]()
[afbeelding]
Enemy wist te cappen na 4 minuten ofzo, in een encounter battle, terwijl ze al 2-8 voorstonden. So everybody lost..
edit: Dit is ook wel een bijzondere:
[afbeelding]
Had geen shells meer over. Was 1vs1 tegen een KV3 die in onze cap ging staan. Kon hem genoeg decappen om er nog een draw van te maken, toen waren m'n shells opEn dan toch gewoon een Ace tanker halen
Ik heb zelf het idee dat m'n damage op zich wel beter gaat. Qua gemiddelde zeker, aangezien er bijna geen 0-dmg potten meer tussen zitten (gister 1, geoneshot door Arty, tja). Maar 2k dmg in een tier 5 pot red ik eigenlijk nooit, zelfs niet in de KV-varianten. Laat staan in een Crusader.
260 en is-7 zijn 2 verschillende tanks. Maar het kan heel misschien een speciaal account zijn geweest.Rianata schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:48:
Beetje vreemd, want ik dacht ooit gelezen te hebben dat de Object 260 synoniem was voor de IS-7...
Heeft hij er geen screenshot van?
Efficiency/WN8: 3 153 / 4 762
Laat ik maar even stoppen voordat ik het jinx
Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op een nieuwe tank: de T-71. Wat een HEERLIJK tankje is dat zeg
de ELC maakt het veel spel veel leuker!Kepro schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:49:
Ik trek die AMX 40 echt bar slecht zal ik maar free XP gebruiken om de ELC AMX te unlocken?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Misschien niet in World of Tanks, maar in real life so to speak... en nee, daar staat WoT om begrijpelijke redenen ver vandaanwsLy schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:07:
[...]
260 en is-7 zijn 2 verschillende tanks. Maar het kan heel misschien een speciaal account zijn geweest.
Heeft hij er geen screenshot van?
Al die speciale tanks zitten in de game voor supertesters. Daarom kan je ook de stats uitlezen met een programma zoals tankinspector. Die stats voor de Object 260 zijn trouwens angstaanjagend.Joindry schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:32:
Hey euhm jongens, die obj 260, zit die al ingame? Een maat van me stuurde net een screenie door waar er eentje kon damagen/killen. Correct me if wrong, ma die dingen zijn toch nog niet uitgereikt?

Ik heb het dan ook alleen over het spel heRianata schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:14:
[...]
Misschien niet in World of Tanks, maar in real life so to speak... en nee, daar staat WoT om begrijpelijke redenen ver vandaan
Maarja geen WoT vandaag, ik sta al sinds kwart voor drie bij een chauffeurscafé.. Morgen om 7u lossen in Oss. Paar pilsjes drinken en schnitzel eten
0,05%?
Ik heb het gedaan

Vanmiddag al de ace op de Crusader gepost:

En nu in de Chaffee:

Fucking BP zat op een bizarre plek te campen, waardoor hij mij en de KV2 wist te decappen. Bounce 2x met gold op hem, was niets aan te doen.
Maar echt, überhaupt een draw halen is al redelijk bijzonder. Maar 2 op een dag en dan ook nog 2 ace tanker potjes? Bizar
[ Voor 16% gewijzigd door Mr_Size op 03-12-2014 20:05 ]
Suggestie:Mr_Size schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:04:
lmfao, hoe groot schatten jullie de kans in dat iemand op 1 dag 2 ace tankers haalt in een draw?
Minder lullen op het forum en meer YT filmpjes maken met deze games?
[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-12-2014 20:13 ]
Ja deze pot gaat zeker op YT komenDaniëlWW2 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:12:
Suggestie:
Minder lullen op het forum en meer YT filmpjes maken met deze games?(ja wil zien)
Mocht je het nog willen proberen: Ik laadde mijn eend alleen maar met HE ammo. Hoge tier tanks tracken en door anderen laten afschieten.Kepro schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:49:
Ik trek die AMX 40 echt bar slecht zal ik maar free XP gebruiken om de ELC AMX te unlocken?
Al mijn vrije XP gebruikt om de ELC te kopen en meteen alles te unlocken, wat heb ik een lol in 1 keer

Heb de ELC alDenizz schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:31:
[...]
Mocht je het nog willen proberen: Ik laadde mijn eend alleen maar met HE ammo. Hoge tier tanks tracken en door anderen laten afschieten.
Edit: De mastery badge op de T-54 is ook binnen.
Overwinning!
Gevecht: Siegfriedlinie
Voertuig: T-54
Ervaring ontvangen: 2.338
Credits ontvangen: 93.285
Gevechtsprestaties: Top Gun, Zwaar Kaliber, Meesterschaps badge: "Tank Aas"
Repairs: -15 522
Ammunition: -63 000
Total: 14 763 WN8: 9 876 (100)
http://wotreplays.com/site/1394142#siegfried_line-kepro-t-54
[ Voor 25% gewijzigd door Kepro op 03-12-2014 21:46 ]
Dit topic is gesloten.