Dit ziet er niet goed uit
Ga je tweede aanval is doen dan
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kan ik een willekeurige lage pakken?Famous schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:40:
[...]
Ga je tweede aanval is doen danlekker onderin pakken~!
Zo hoog mogelijke lage waar je 3* op kan halen
12, 13? Anders 17, 18 maar
[ Voor 6% gewijzigd door De Koempert op 01-12-2014 14:42 ]
Heb een leger trappelende Hogs 5* klaarstaan, welke zal ik eens pakken?
#16 moet wel lukken evt, even kijken wat ze onder mij doen
Zou 16 doen. Goed de herhaling(en) checken.thedon46 schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:46:
Heb een leger trappelende Hogs 5* klaarstaan, welke zal ik eens pakken?
Met succes inderdaad!Renzzie schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:52:
17 ging revenge doen
Ik ben benieuwd of jullie de winning streak volhouden. Wel enorm solidair als het niet lukt
.
Ik ga voor 13. Heb nog 10 plekken over in mijn leger, wat zal ik nog meenemen?
Heb 20 boog/6bomb/17wiz/8hog/14 reuzen/cc Pekka 3. Kan evt. wel wat units weg doen als nodig.
Heb 20 boog/6bomb/17wiz/8hog/14 reuzen/cc Pekka 3. Kan evt. wel wat units weg doen als nodig.
Ik vrees het ergste, staat nu 42-45 en 33-30 in aanvallen. Zou wel zuur zijn als mijn 99% zo voor het verschil gaat zorgenJBrennan schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:56:
Ik ben benieuwd of jullie de winning streak volhouden. Wel enorm solidair als het niet lukt.
Ach, iedereen wel eens pech. Kan je net zo goed op andere aanvallen afschuiven.
Ze zijn ook gewoon beter dan we hadden verwacht.
Ze zijn ook gewoon beter dan we hadden verwacht.
Je hebt gelijk, het is jouw schuld koempert.
We zijn nog niet klaarJBrennan schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:17:
Maar dan was het 43-45 geweest.
CLB 0.De Koempert schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:20:
[...]
We zijn nog niet klaarIk hoop mijn volgende aanval er bijv 2 bij te halen, Don nog 1 en Hfr nog 1 (als alles meezit)
CLB? Staat niet in m'n post hoor
Uhm die mocht ik toch?H.FR schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:58:
Ik ga voor 13.
ik dacht 16 over te laten voor de mensen onder mij, vandaar
Hoeft niet, we moeten gewoon 3* hebben.thedon46 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:35:
Nee joh, pak maar.thedon46 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:35:
Fuckkkll verloren 
Waar ging het mis? Mijn keiharde Faal en verder?
Warax, tella, gaan jullie je je base ombouwen? Ze hebben vaak makkelijk 2 sterren bij jou tella.
Warax, had je een mooie via de DM gestuurd he.
Warax, tella, gaan jullie je je base ombouwen? Ze hebben vaak makkelijk 2 sterren bij jou tella.
[ Voor 30% gewijzigd door Wackmack op 01-12-2014 18:53 ]
Ik had degene die jij mij stuurde ook leuk gebouwd maar hij heeft 'm niet opgeslagenVersteegrob schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:17:
Fuckkkll verloren

Nou ja, volgende keer pas ik hem wel weer aan

Als je hem aangepast heb heeft die dit gewoon opgeslagen.
Wanneer jij aankomende CW dus je base wil aanpassen dan laadt die je je base in welke jij hebt neergezet.
Wanneer jij aankomende CW dus je base wil aanpassen dan laadt die je je base in welke jij hebt neergezet.
Jammer mannen en vrouw. Helaas jullie win streak oook voorbij. Lijkt wel of we aan elkaar verbonden zijn
Het wordt sffs een extra uitdaging om een zo 'oostelijk' mogelijke clan te verslaan. Wij halen het momenteel wat dat betreft niet van een bende Russen
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Ik vind dat we het goed gedaan hebben! We hebben een goede streak neergezet. Jammer genoeg was de tegenstander dit keer gewoon te sterk.
Als we de stijgende lijn doorzetten, weet ik zeker dat er een langere winstreak komt!
Keep up the good work!
Als we de stijgende lijn doorzetten, weet ik zeker dat er een langere winstreak komt!
Keep up the good work!
PSN: Curvaa_
Het ligt ook een beetje aan mij... Ik kom nu ervaring tekort om echt optimaal te kunnen aanvallen. Hopelijk komt er binnenkort verandering in zodat ik wel wat 3* haal..Versteegrob schreef op maandag 01 december 2014 @ 18:17:
Fuckkkll verloren
Russian Hacker
Rustig maar Veracocha, niet zo negatief! De tegenstander was gewoon beter! Het is goed dat je kritisch bent hoorSequel1991 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:48:
[...]
Het ligt ook een beetje aan mij... Ik kom nu ervaring tekort om echt optimaal te kunnen aanvallen. Hopelijk komt er binnenkort verandering in zodat ik wel wat 3* haal..
Het is de voorbereiding geweest. Rob heeft beduidend minder filmpjes gepost, daardoor miste we scherpte in nieuwe inzichten!
Zo goed vond ik hun niet. Jammer dat wij enkele sterren boven in hadden laten liggen en niks in hun top 3 konden pakken. Vanavond nieuwe kansen. Het is belangrijk dat we snel de meeste base onderin 3 sterren omdat we dan niet elke base zo vaak hoeven aan te vallen. Ook graag de eerste aanval op woensdag.
MorgenVersteegrob schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:10:
Zo goed vond ik hun niet. Jammer dat wij enkele sterren boven in hadden laten liggen en niks in hun top 3 konden pakken. Vanavond nieuwe kansen. Het is belangrijk dat we snel de meeste base onderin 3 sterren omdat we dan niet elke base zo vaak hoeven aan te vallen. Ook graag de eerste aanval op woensdag.
En snel de meeste base onderin 3*.. Als ik het doe is het weer niet goed..
Ik claim #2
#18 voor plusje
#18 voor plusje
[ Voor 43% gewijzigd door Famous op 02-12-2014 20:16 ]
#3 #5 pour moi
EDIT: Daarna maar een inferno-base waarschijnlijk
EDIT: Daarna maar een inferno-base waarschijnlijk
[ Voor 89% gewijzigd door CLB op 02-12-2014 20:55 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Valt CLB ook onder de norm aan van -3 / +3, ga ik ook zeiken!
Doe mij dan #16 maar. 3x AA5, dus Dragloon blijft een logische keuze totdat m'n hogs lvl3 of 4 zijn.

Ik pak 8! Iemand tips?
Een handtekening?!
Niet je 2e aanval missentellavist schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:22:
Ik pak 8! Iemand tips?
Mompelt iets over troops en drakentellavist schreef op woensdag 03 december 2014 @ 01:22:
Ik pak 8! Iemand tips?
Een base zoals deze is gewoon lastig om te draken. Nu heb je mazzel dat de AA nog niet ver geüpt zijn.
Ik zou het zelf zo doen wanneer ik geen andere mogelijkheid had:

1: Rode pijl beide één draak en wachten tot de gebouwen kaput zijn.
2: Verspreid je draken bij de blauwe pijlen.
3: Wanneer de CC troops komen gooi je een rage spell en heal spell (ze vliegen toch naar CC troops toe).
4: CC met balloons 6* droppen achter de draken wanneer AA's op de draken knallen (probeer ze in een rage te gooien).
5: Overige spells neer pleuren waar het uitkomt.
Goeie uitleg alleen met draken wordt dit toch max 2 of denk jij 3 ?
De x-bows zijn nog nietmachines en AA / wiz towers zijn nog redelijk laag level voor een TH9. Zo te zien is hij ook net pas TH9 en komt hij van een max TH8.
Het is te hopen dat hij niet al zijn air mines/traps aan de linker kant heeft liggen anders ben je veel draken kwijt (of mazzel hebben dat ze maar op één draak gaan) en heb je zelfs kan op 1*
Drie sterren zou kunnen, kijk naar WaRax vorige keer, maar het is en blijft lastig op een TH9. Weet ook niet welk level zijn heroes zijn.
Het is te hopen dat hij niet al zijn air mines/traps aan de linker kant heeft liggen anders ben je veel draken kwijt (of mazzel hebben dat ze maar op één draak gaan) en heb je zelfs kan op 1*
Met Fam z'n attack strategy haal je twee sterren, omdat er altijd een viertal draken tot aan de TH gaan vliegen door de CC-troepen; als je er dan een rage spell op plempt, haal je altijd de tweede ster me dunkt.
Wel zou ik op 9u twee draken droppen: één bij elk army camp, want anders ga je veel tijd verliezen aan die kant vooraleer je funnel klaar is. Ook op 6u twee draken om die gold storage zo snel mogelijk te vernietigen om dezelfde reden.
Wel zou ik op 9u twee draken droppen: één bij elk army camp, want anders ga je veel tijd verliezen aan die kant vooraleer je funnel klaar is. Ook op 6u twee draken om die gold storage zo snel mogelijk te vernietigen om dezelfde reden.
Maar daar vliegt draak nummer 1 (of 2) al heen wanneer je de funnel maakt. Die zijn dus geen probleem.R3veNG schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:37:
Met Fam z'n attack strategy haal je twee sterren, omdat er altijd een viertal draken tot aan de TH gaan vliegen door de CC-troepen; als je er dan een rage spell op plempt, haal je altijd de tweede ster me dunkt.
Ik zou zelf bij 15:00 (army camps) de king droppen met eventueel je queen erachter zodat de draken lekker binnen de base blijven.
Kan het ook fout hebben uiteraard
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 03-12-2014 10:41 ]
mad paint skillz Famous. Die rondjes zijn rond man.
PSN: jannvsdvinvs
Ik weet wat je bedoelt, maar het gaat niet om het feit of die army camps kapot gaan, maar wel hoe snel dat gebeurt. Als 1 dragon twee army camps moet rossen, is die misschien bvb. 15 seconden kwijt, terwijl 2 dragons er 7 secondjes over doen. Als dat veroorzaakt dat je centrale dragons veel sneller niet de neiging zullen hebben om naar buiten te vliegen, is dat echt wel aangewezen.Famous schreef op woensdag 03 december 2014 @ 10:40:
[...]
Maar daar vliegt draak nummer 1 (of 2) al heen wanneer je de funnel maakt. Die zijn dus geen probleem.
Ik zou zelf bij 15:00 (army camps) de king droppen met eventueel je queen erachter zodat de draken lekker binnen de base blijven.
Kan het ook fout hebben uiteraardIk gebruik zelf geen draken meer.
Het lijkt wel een fragment van het Olympische Spelen-logo, zo mooi.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:41:
mad paint skillz Famous. Die rondjes zijn rond man.
https://www.behance.net/gallery/21132165/Clash-of-Clans
https://www.behance.net/g...Storyboards-concept-work)
Clash of Clans fan art. Mooii.
https://www.behance.net/g...Storyboards-concept-work)
Clash of Clans fan art. Mooii.
[ Voor 48% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 03-12-2014 14:14 ]
Iemand advies over mijn target?
Target is 11, maar meest lijpe basis wat ie hebben kan.
Moet ik dit met draken doen, met wizz/giant... ik heb geen idee. Luren is ook lastig...
Heb Golem level 1, Hog 3 (4 staat aan) dus niet erg sterk nog qua troepen.
Vanavond om 22:00uur ben ik TH 9. Ik kijk nog even of ik vanavond mijn eerste aanval doe of bijvoorbeeld morgenochtend, want ik focus me liever even op TH 9 vanavond zodat ik de benodigde bouwers etc aan het werk kan zetten.
Moet ik dit met draken doen, met wizz/giant... ik heb geen idee. Luren is ook lastig...
Vanavond om 22:00uur ben ik TH 9. Ik kijk nog even of ik vanavond mijn eerste aanval doe of bijvoorbeeld morgenochtend, want ik focus me liever even op TH 9 vanavond zodat ik de benodigde bouwers etc aan het werk kan zetten.
Ik zou sowieso niet voor draken gaan. De ruimte is te uitgebreid en de AA schiet alle draken dan zo weg. Ik zou voor een GoWiPe gaan. Ik heb de base nu niet bij de hand, maar weet wel over welke je het hebt. Kan dus alleen geen advies geven waar je moet beginnen oid. Je moet proberen om zo snel mogelijk in de range van het CC te komen, dan kan die je troepen zo snel mogelijk killen. Ik denk dat je dan het beste 1 golem, 1 pekka en een paar wizzards daarachter erop af kan sturen. Pekka/wizz pakken alle gebouwen, golem loopt iets meer door aangezien hij voor een def gebouw gaat.
Het liefst hebben we wel dat je je eerste aanval asap doet. Maar ik snap wel dat je je bouwers aan het werk wil hebben nu je net TH9 bent.
Ik heb mn war leger al bijna helemaal klaar staan, als ik dan vanavond thuis kom, kan ik direct ff een attack doen en daarna gewoon gaan looten
Het liefst hebben we wel dat je je eerste aanval asap doet. Maar ik snap wel dat je je bouwers aan het werk wil hebben nu je net TH9 bent.
Ik heb mn war leger al bijna helemaal klaar staan, als ik dan vanavond thuis kom, kan ik direct ff een attack doen en daarna gewoon gaan looten
Claimlijst eerste ronde clanwar:
1.
2. Dikkop
3. Koempert
4. Warax
5. CLB
6. Rob
7. H.fr
8. Telraam
9. Donballon
10. Jan
11. Leon
12. Curva
13. Sunder
14. Jan
15. Veracocha
16. Revenge
17. Mootjes
18. Matthijs
19. +++
20. Koning
ik claim maar nummer 1 dan?
1.
2. Dikkop
3. Koempert
4. Warax
5. CLB
6. Rob
7. H.fr
8. Telraam
9. Donballon
10. Jan
11. Leon
12. Curva
13. Sunder
14. Jan
15. Veracocha
16. Revenge
17. Mootjes
18. Matthijs
19. +++
20. Koning
ik claim maar nummer 1 dan?
Dan probeer je deze keer gewoon 2 keer een aanval te verbeteren. Vanavond vallen er sowieso altijd wel een aantal aan. Dus dat moet wel goed komen!
Koop je CC af en dan krijg je een Golem in je CC, neem er zelf een mee en gaan.Sleehond schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:25:
Iemand advies over mijn target?
De traps doen niets uit op je golems en de bombs doen maar weinig damage. Heb je al wel PEKKA 3?
Waarom kies je dan de meest lijpe base uit haha
Ik heb dus pas pekka 2, golem 1 en hog 3.....
Ja ik dacht eerst, lekker makkelijk dit! Maar dat is helemaal niet makkelijk ....
Wellicht als ik thuis ben koop ik CC af met de gems en zal ik iig een Golem 3 gaan requesten. Neem ik zelf een golem extra mee en gooi ik er wat giants en wizzards tegenaan en wat boogjes en barbs op de buitenste gebouwen ofzo
Ja ik dacht eerst, lekker makkelijk dit! Maar dat is helemaal niet makkelijk ....

Wellicht als ik thuis ben koop ik CC af met de gems en zal ik iig een Golem 3 gaan requesten. Neem ik zelf een golem extra mee en gooi ik er wat giants en wizzards tegenaan en wat boogjes en barbs op de buitenste gebouwen ofzo
Volgens mij heeft iemand al Golem 5 (CLB/Fam?)Sleehond schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:56:
Ik heb dus pas pekka 2, golem 1 en hog 3.....![]()
Ja ik dacht eerst, lekker makkelijk dit! Maar dat is helemaal niet makkelijk ....![]()
Beter geen 3 dan.
PS wat moet ik eerst aanzetten op TH 9?
Direct spreukenfactory, lab + 2x xbow?
Volgens mij houdt ik dan 1.9mil elixer over en daarmee 2e DE boor ofzo aanzetten?
Volgens mij houdt ik dan 1.9mil elixer over en daarmee 2e DE boor ofzo aanzetten?
Ik zou geen Giants meenemen als je ook golems meeneemt. Dan kan je beter een extra pekka of extra wizzies meenemen
En de nieuwe defenses die je krijgt ff neer gooien. Kost vaak maar een paar minuten.
Lijkt me wel een goede verdeling. En sowieso de extra muren, als je die krijgt tenminsteSleehond schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:57:
En de nieuwe defenses die je krijgt ff neer gooien. Kost vaak maar een paar minuten.
[ Voor 70% gewijzigd door Curva op 03-12-2014 17:00 ]
Je zit inderdaad goed.Sleehond schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:57:
Let er wel op; Lab aanzetten is geen spells dus doe het na je twee aanvallen!
CC/Spellfact/Lab/Xbows en daarna is het zo'n beetje naar je eigen voorkeur.Sleehond schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:57:
DE boor is dan wel erg handig inderdaad.
Ik claim 6 als 2e target
Pas 1,5 uur bezig en de tweede attacks worden al gedaan, nice
Hele hele mooie aanval van CLB. Mooi om die hogs laat in te zetten ipv zo vroeg. Zelf eerste aanval maar 1 ster. Eerste heal verkeerd waardoor ik direct mijn tweede heal moest doen, echt zonde. Tweede aanval was een clean up attack dus die aanval stelde weinig voor.
Spannende war. Staan voor met 35-32 echter hebben wij wat aanvallen meer gedaan.
Verder heeft onze top bijna geen aanvallen meer, helaas. De hoop is op Gerrie
Verder heeft onze top bijna geen aanvallen meer, helaas. De hoop is op Gerrie
Filmpje!Versteegrob schreef op woensdag 03 december 2014 @ 23:18:
Hele hele mooie aanval van CLB. Mooi om die hogs laat in te zetten ipv zo vroeg. Zelf eerste aanval maar 1 ster. Eerste heal verkeerd waardoor ik direct mijn tweede heal moest doen, echt zonde. Tweede aanval was een clean up attack dus die aanval stelde weinig voor.
Wat doen we de 2e ronde? Vrij om welk target dan ook te pakken? of je eigen claim proberen te verbeteren?
Een handtekening?!
Staat in de beginpost.tellavist schreef op donderdag 04 december 2014 @ 11:11:
Wat doen we de 2e ronde? Vrij om welk target dan ook te pakken? of je eigen claim proberen te verbeteren?
Je eigen claim kan je niet verbetere
Russian Hacker
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Jezus wat een kut muziek..
Direct weer afgezet
Ik claim nummero 4.
Direct weer afgezet
Ik claim nummero 4.
Hele vette muziek!
Slipknot?
Nu alleen zonder muziek voor de 3e keer kijken, het leidt nogal af
.
Okay, ziet er goed uit. Ik heb nu net golem 3, jij hebt 5. Zit op ~56k DE, dus nog 24k te gaan, dan gaat lvl 4 aan. Merk je veel verschil tussen de golem levels?
Nu alleen zonder muziek voor de 3e keer kijken, het leidt nogal af
Okay, ziet er goed uit. Ik heb nu net golem 3, jij hebt 5. Zit op ~56k DE, dus nog 24k te gaan, dan gaat lvl 4 aan. Merk je veel verschil tussen de golem levels?
[ Voor 44% gewijzigd door JBrennan op 04-12-2014 12:04 ]
Even Slipknot ja, zal straks wel weer worden weggehaald vanwege rechten en gelul...
Dan doen we dit muziekje weer:
Dan doen we dit muziekje weer:
Nouja, dat muziekje is iig niet afleidend en opwepend :-p. Slipknot wil ik nl echt niet in de auto luisteren, wordt er zo opgefokt van.
Deze is btw ook lekker opgefokt:
https://www.youtube.com/watch?v=NZGK5K2MhiI
Deze is btw ook lekker opgefokt:
https://www.youtube.com/watch?v=NZGK5K2MhiI
Ik was gisteren zelfs live in de kamer toe CLB in de laatste miliseconde 3* pakte en er een oerkreet uit Robdegekste kwam!
Wel super gezellig was het!
thedon46 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:07:
Ik was gisteren zelfs live in de kamer toe CLB in de laatste miliseconde 3* pakte en er een oerkreet uit Robdegekste kwam!
Ik zie dat er nog veel een aanval moeten doen onder mij. Ik wil rond 1730 aanvallen, later kan niet aangezien ik pas rond 2200 in de gelegenheid ben om weer aan te vallen. Denk dat ik maar een drakenleger klaar zet om te proberen rond de nummers 13 t/m wat te verbeteren. Met draken maak ik daar de meeste kans. Naar boven zal het mij niet lukken om sterren te verbeteren.
[ Voor 13% gewijzigd door Curva op 04-12-2014 12:12 ]
11 met 36 giants level6, 20 archers en 4x rage? Zou toch moeten lukken>?
Claimlijst eerste ronde clanwar:
1.
2. Dikkop
3. Koempert
4. Warax
5. CLB
6. Rob
7. H.fr
8. Telraam
9. Donballon
10. Jan
11. Leon
12. Curva
13. Sunder
14. Jan
15. Veracocha
16. Revenge
17. Mootjes
18. Matthijs
19. +++
20. Koning
We moeten even beter op de lijst gaan letten. Ik zie (op attenderen van Reveng) dat Jan er twee keer instaat. Hierdoor is nummer 14 nog niet gepakt en zijn mensen wellicht hoger gaan claimen?
#14 is in elk geval geclaimed weer dus komt vast goed, maar voor de volgende CW's
1.
2. Dikkop
3. Koempert
4. Warax
5. CLB
6. Rob
7. H.fr
8. Telraam
9. Donballon
10. Jan
11. Leon
12. Curva
13. Sunder
14. Jan
15. Veracocha
16. Revenge
17. Mootjes
18. Matthijs
19. +++
20. Koning
We moeten even beter op de lijst gaan letten. Ik zie (op attenderen van Reveng) dat Jan er twee keer instaat. Hierdoor is nummer 14 nog niet gepakt en zijn mensen wellicht hoger gaan claimen?
#14 is in elk geval geclaimed weer dus komt vast goed, maar voor de volgende CW's
Ik heb level 5, ben nog TH8Ontzettende_Jan schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:14:
Zou 1 of 2 heals meenemen met zo'n leger.Ontzettende_Jan schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:14:
Jeej;
Hun nummer 11 heeft nog 2 aanvallen over maar zit niet meer in de clan!
Hun nummer 12 heeft nog 2 aanvallen over maar zit niet meer in de clan
Scheelt dus even 4 aanvallen, nu moeten wij even alles gebruiken en knallen!
Hun nummer 11 heeft nog 2 aanvallen over maar zit niet meer in de clan!
Hun nummer 12 heeft nog 2 aanvallen over maar zit niet meer in de clan
Scheelt dus even 4 aanvallen, nu moeten wij even alles gebruiken en knallen!
Dit topic is gesloten.