Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Lager zijn er bijna geen sterren meer te pakken, of 1 die ik al aangevallen heb. Dus dan maar proberen 2 sterren te halen
PSN: Curvaa_
Echt netjes TH8
Dus:
Koning met strikes eruit?
Koning 2e aanval gewoon uitvoeren zonder enig doel?
Koning ontzien van de strikes regel?
Ik vind het ook prima als mensen het bijv. oneerlijk vinden dat ik met Koning geen 2e aanval doe, maar dan ga ik er wel gewoon uit, zodat ik ook geen 4 aanvallen hoef te doen.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Ja op zich wel, maar ik ben niet van plan om meer te spelen dan nu. In principe hoef ik alleen nog maar 1 tesla naar 3, 2 barracks naar 9 en 2 elixerpompjes naar 11. Ik heb echter gemerkt dat het me totaal niet lukt om 2 miljoen elixer bij elkaar te sprokkelen om draak 2 te upgraden bijv.R3veNG schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:03:
Heb je vooruitzichten om Koning naar TH8 te duwen?
Dus op den duur lukt het wel, maar niet binnenkort.
Zit zelf op TH9 met bijna max troepen (gollem naar 4 staat aan). Alle gebouwen zijn max op 2 torens na. De vallen ga ik hierna uppen. Als de muren max zijn ga ik naar TH10.
2x per week, dinsdag om 20:00 starten met zoeken en zaterdag 16:00 starten met zoeken. Famous en ik zijn ong op dezelfde hoogte als jij dan. Je weet dat max muren level 10 zijn op th9?p2w schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:24:
Hoe vaak hebben jullie CW? En op welke dagen?
Zit zelf op TH9 met bijna max troepen (gollem naar 4 staat aan). Alle gebouwen zijn max op 2 torens na. De vallen ga ik hierna uppen. Als de muren max zijn ga ik naar TH10.
Onze clancode is trouwens #9V0YR9YV
[ Voor 3% gewijzigd door De Koempert op 27-11-2014 21:32 ]
Ja weet ik. Denk dat ik stop met muren level 9, maar daar heb ik ook nog een tijdje voor nodig
Dan moet je gewoon even aankijken hoe het gaat. Voor deel is dat je hele zondagavond kan aanvallen tot 's middags op maandag. Als het soms te lastig is kan je er altijd uitstappen, al zijn we wel van mening dat het niet iets wekelijks moet zijn dat members leaven.p2w schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:30:
Dinsdag is een prima tijd, zaterdag kan lastiger zijn als ik weekendje naar familie van mijn vriendin ben.
Ja weet ik. Denk dat ik stop met muren level 9, maar daar heb ik ook nog een tijdje voor nodig
We zien je invite wel tegemoet als je geïnteresseerd bent
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zit trouwens laag in bekers; neem aan dat dat geen probleem is?
[ Voor 48% gewijzigd door p2w op 27-11-2014 15:03 ]
Zeker geen probleem, alleen met de CW wel oppassen (wanneer we niet op 15/20 members zitten) dat je niet té laag zit met de cups.p2w schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:57:
Zal vanavond / morgen eens kijken
Zit trouwens laag in bekers; neem aan dat dat geen probleem is?
Ohja, nog even over Koning. Mochten we Koning gebruiken als aanvullen, dus om een war met 20 members te spelen. Zie ik geen probleem dat die even buiten de strikes wordt gelaten, als enige uitzondering. Doordat we Koning toevoegen verhogen we het spelplezier van iedereen, aangezien we dan met de hele clan een war kunnen spelen. Ik vind wel dat Koning bij zijn eerst aanval, een volwaardige clan war aanval moet doen. Claimen, war army etc.
Maargoed, ik weet niet hoe de andere hierover denken.
[ Voor 51% gewijzigd door Curva op 27-11-2014 16:36 ]
Vind ik prima, ik zal natuurlijk gewoon sowieso een goede eerste aanval proberen neer te zetten en wanneer mogelijk ook een tweede.Curva schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:34:
Zag dat bijna alles is aangevallen. Bij 13 kan nog een sterretje erbij, maar die had ik al aangevallen. Ik pak gewoon iemand rond mijn nummer. Want bij een van de hogere nummers lukt het mij sowieso niet om een extra ster te pakken.
Ohja, nog even over Koning. Mochten we Koning gebruiken als aanvullen, dus om een war met 20 members te spelen. Zie ik geen probleem dat die even buiten de strikes wordt gelaten, als enige uitzondering. Doordat we Koning toevoegen verhogen we het spelplezier van iedereen, aangezien we dan met de hele clan een war kunnen spelen. Ik vind wel dat Koning bij zijn eerst aanval, een volwaardige clan war aanval moet doen. Claimen, war army etc.
Maargoed, ik weet niet hoe de andere hierover denken.
Vind ik ook prima, maar zoals nu heeft het gewoon even geen zin. Dat is eigenlijk het probleem, want voor andere mensen is dit soms ook het geval, dat ze van te voren weten dat hun aanval niks toevoegt. Daarom is het misschien oneerlijk en kan Koning er beter uit.Curva schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:48:
Ohja, nog een toevoeging inderdaad over de 2e aanval. Mocht deze nodig zijn, dat het redelijk gelijk op gaat, moet Koning ook gewoon een goede 2e aanval neerzetten.
Als mensen het echter belangrijker vinden om 20v20 te kunnen blijven spelen, dan moet er maar met die oneerlijkheid geleefd worden
Ik vind 20 vs 20 leuker. Zo kan iedereen ook meedoen. En op die manier kunnen we ons een foutje permitteren.De Koempert schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:53:
[...]
Vind ik ook prima, maar zoals nu heeft het gewoon even geen zin. Dat is eigenlijk het probleem, want voor andere mensen is dit soms ook het geval, dat ze van te voren weten dat hun aanval niks toevoegt. Daarom is het misschien oneerlijk en kan Koning er beter uit.
Als mensen het echter belangrijker vinden om 20v20 te kunnen blijven spelen, dan moet er maar met die oneerlijkheid geleefd worden
Tja mijn aanval voegt ook niks toe. Op die hogeres haal ik toch geen extra ster. Maar ik ga wel ff knallen zometeen. Even met GoWiPe oefenen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik pakte bijna een extra ster op nummer 7, ware het dat de TH net overeind bleef.
Pw2 welkom...!?!?
PSN: jannvsdvinvs

Ben wel benieuwd wie het eerste zijn winning streak gaat doorbreken. Hebben jullie al Aziaten gehad? Wij voor het laatst in de drama-war waardoor jullie niet meer durfden en je eigen clubje zijn begonnen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hah lulhannes, die war had er niks mee te makenwestergas schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:31:
Gefeliciteerd luitjes, wij hebben ook weer gewonnen. 79-74![]()
Ben wel benieuwd wie het eerste zijn winning streak gaat doorbreken. Hebben jullie al Aziaten gehad? Wij voor het laatst in de drama-war waardoor jullie niet meer durfden en je eigen clubje zijn begonnen
Nee nog geen Aziaten gehad, maar eigenlijk hadden de afgelopen 2 wars verloren kunnen gaan als zij net zo actief waren als wij. Hoe zit dat bij jullie?
Zaterdag om 16:00 en dinsdag om 20:00.mootjes1989 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:27:
We beginnen met zoeken toch om 20.00??
Ik heb echter meerdere keren voorbij zien komen geen tijd.
Is dit elke dinsdagavond? Was dit eenmalig?
We hebben namelijk niet zin dat er op het aller laatste moment nog snel een paar aanvallen gedaan worden. Dan kunnen in mijn ogen beter kijken naar andere data.
Dit inderdaad. Alle mensen die steeds zeggen geen tijd te hebben en heel druk te zijn, hebben op miraculeuze wijze vlak voor het einde van de CW wel tijd. Dit lijkt me wel érg toevallig.Famous schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:53:
[...]
Zaterdag om 16:00 en dinsdag om 20:00.
Ik heb echter meerdere keren voorbij zien komen geen tijd.
Is dit elke dinsdagavond? Was dit eenmalig?
We hebben namelijk niet zin dat er op het aller laatste moment nog snel een paar aanvallen gedaan worden. Dan kunnen in mijn ogen beter kijken naar andere data.
[ Voor 19% gewijzigd door Renzzie op 27-11-2014 22:18 ]
Als ik tijd kan vinden onder werktijd val ik dan uiteraard gewoon aan
[ Voor 27% gewijzigd door Renzzie op 27-11-2014 23:02 ]
Wij winnen ook soms door activiteit. Maar ook van tegenstanders die op papier beter zijn...hoe dan ook winnen!De Koempert schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:33:
[...]
Hah lulhannes, die war had er niks mee te maken![]()
Nee nog geen Aziaten gehad, maar eigenlijk hadden de afgelopen 2 wars verloren kunnen gaan als zij net zo actief waren als wij. Hoe zit dat bij jullie?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik vind het vooral storend als beide aanvallen zo laat worden uitgevoerd. Dat de eerste aanval zo laat wordt gebruikt is vervelend icm het claimen. Iedereen probeert met zijn eerste aanval 3 sterren te halen. Maar mocht dit niet gebeuren, kan iemand anders het proberen. Maar val jij pas in de laatste paar uur aan, met je eerste aanval. Dan blijven we dus de hele tijd met een open target zitten.
Het liefst zie ik dat alle eerste aanvallen binnen 12 uur zijn gedaan. Af en toe een uitzondering daar gelaten, maar het is nu structureel dat er soms laat gebruik wordt gemaakt van aanval 1 & 2.
WINST!!!
Verder natuurlijk weer goed gedaan! Weer een streepje bij 'Winst'!

Draken
Ik heb nog wel even een puntje. Als 1 iemand een draken aanval op een sterke TH9 heeft gedaan en er wordt door veel mensen negatief op gereageerd; 'dit werkt niet', 'op die manier haal je geen 3 sterren'. Waarom moet iemand anders dit dan wel weer proberen?

Claimen
De laatste 3 wars hebben we de focus aan het begin van de war op het claimen gelegd. Jammer dat nog steeds niet iedereen dit doet. Het is een kleine moeite, het kost je hooguit 5 minuten. Of je nou 5 minuten CoC speelt of dat je even 4 minuten naar de war targets kijkt en 1 minuut CoC afsluit (

Op dit moment heb ik de troepen niet om TH9 op een andere manier aan te vallen, dus draken zijn mijn enige optie helaas.Curva schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:43:
Draken
Ik heb nog wel even een puntje. Als 1 iemand een draken aanval op een sterke TH9 heeft gedaan en er wordt door veel mensen negatief op gereageerd; 'dit werkt niet', 'op die manier haal je geen 3 sterren'. Waarom moet iemand anders dit dan wel weer proberen?Al zouden alleen maar de tesla's en het AA er staan worden je draken dik hard gefrituurd. Draken op TH9 zo min mogelijk, tenzij z'n AA dermate laag is.
Ik ben op woensdag vrij dus kan dan altijd 2x aanvallen,maar
Heb nog nooit een aanval verzaakt of opt laatste moment aangevallen..
Zit alleen nu met aanloop v kerst dat het gekkenhuis is
Maar kan altijd even x leven toch??
Zal het op tijd aangeven mocht het n x niet lukken
Het is ook niet verboden, alleen op sommige bases is het bij voorbaat al kansloos. Als de AA, Tesla's en x-Bows van een minder level zijn, is het nog wel mogelijk.Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:26:
[...]
Op dit moment heb ik de troepen niet om TH9 op een andere manier aan te vallen, dus draken zijn mijn enige optie helaas.
Anders moet je is een combi met Golems/wizzards/pekka proberen?
Hierbij komt ook dat er bij een TH9 vier airbombs liggen, met een beetje pech geupgrade airbombs, dan ben je meteen 4 draken kwijt.Curva schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:43:
Draken
Ik heb nog wel even een puntje. Als 1 iemand een draken aanval op een sterke TH9 heeft gedaan en er wordt door veel mensen negatief op gereageerd; 'dit werkt niet', 'op die manier haal je geen 3 sterren'. Waarom moet iemand anders dit dan wel weer proberen?Al zouden alleen maar de tesla's en het AA er staan worden je draken dik hard gefrituurd. Draken op TH9 zo min mogelijk, tenzij z'n AA dermate laag is.
Zoals we ook al eerder hebben aangehaald, het lijkt erop dat mensen voor de CW standaard een drakenleger aanzetten, zonder naar een base te hebben gekeken. Dit slaat nergens op en moet eruit. Leer met andere legers te spelen, draken werken simpelweg niet op elke base.
Edit:
Dan even iets heel anders, wegens hevige ziekte bij m'n vriendin kunnen wij morgen niet naar Disneyland en willen wij graag onze tickets kwijt voor morgen. (€55 voor beide parken inc. busreis naar Parijs) DM mij ff voor meer info
[ Voor 11% gewijzigd door De Koempert op 28-11-2014 12:08 ]
Mijn 2e aanval was op hun nummer 9 met Draken en ballonnen. 2* gehaald wat wel ongeveer maximaal haalbaar was voor mij op die base.Curva schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:43:
Draken
zelf gebruik ik heal en rage samen en dat werkt erg goed voor mij. soms helpt het echt net even dat beetje extra leven te geven die ze nodig hebben. Misschien volgende keer 3x rage 1x heal proberen. dat moet ook wel haalbaar zijn. Heal werkt ook erg goed voor je ballonnen namelijk tegen gewone defence, AA is kansloos met heal.
en over dat mensen nog een poging wagen, alles had al 3* onder nummer 9 dusja, dan moet je toch wat
En dat is dan weer dik positiefthedon46 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:52:
[...]
Mijn 2e aanval was op hun nummer 9 met Draken en ballonnen. 2* gehaald wat wel ongeveer maximaal haalbaar was voor mij op die base.
zelf gebruik ik heal en rage samen en dat werkt erg goed voor mij. soms helpt het echt net even dat beetje extra leven te geven die ze nodig hebben. Misschien volgende keer 3x rage 1x heal proberen. dat moet ook wel haalbaar zijn. Heal werkt ook erg goed voor je ballonnen namelijk tegen gewone defence, AA is kansloos met heal.
en over dat mensen nog een poging wagen, alles had al 3* onder nummer 9 dusja, dan moet je toch wat
Ik zal eens overleggen in met de leiding over "kanslozen" aanvallen. In mijn ogen mag niet alleen Koning hier vrijstelling voor. Heb het dan wel over ECHTE kanslozen aanvallen.
Hier ben ik dus redelijk fel tegen. Wanneer is iets kansloos en wanneer is iets ECHT kansloos? Claimen is ook een vereiste, maar niet iedereen doet dit. Zo worden er dus beslissingen gemaakt waardoor de teamscore lager uitvalt (minder sterren).Famous schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:55:
En dat is dan weer dik positief
Ik zal eens overleggen in met de leiding over "kanslozen" aanvallen. In mijn ogen mag niet alleen Koning hier vrijstelling voor. Heb het dan wel over ECHTE kanslozen aanvallen.
Ik doelde niet op jouw. Jij had het geprobeerd. Ik snapte niet waarom daarna nog meer members het gingen proberen aangezien zij geen betere troepen hebben dan jouthedon46 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:52:
[...]
Mijn 2e aanval was op hun nummer 9 met Draken en ballonnen. 2* gehaald wat wel ongeveer maximaal haalbaar was voor mij op die base.
Verder snap ik Jan ook wel, hij is net TH9. Maar zoals ik hierboven ook al zei; ‘Probeer eens een combi met Golems/Wizzards/Pekka’s.’
Als je nou eerst eens Whatsapp opent en daarin reageertCurva schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:04:
[...]
Hier ben ik dus redelijk fel tegen. Wanneer is iets kansloos en wanneer is iets ECHT kansloos? Claimen is ook een vereiste, maar niet iedereen doet dit. Zo worden er dus beslissingen gemaakt waardoor de teamscore lager uitvalt (minder sterren).
je kan er maar vroeg bij zijn
Je stond er al in
4 is al claimedDe Koempert schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:01:
Ik claim #4 en #20
Niks geclaimed op forum en in de chat?
Kan de lijst zelf aanvullen dusjaDe Koempert schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:03:
[...]
Niks geclaimed op forum en in de chat?
Staat erbij.
Stond er allemaal al in
Wel zo eerlijk, th7 tegen th7mathijs55 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:05:
Naja als 20 als is geclaimd dan neem ik 19 wel...
Scherp. Jij staat nu op 20!
Hogs lijkt me wel mogelijk, zou dan linksboven beginnen bij de armycamp. Queen kan je eventueel golem op zetten ja, maar als je linksboven begint kom je pas als laatste bij de queen, dus weet niet of het dan nog nodig is. Zou dan eerder met je heroes en een bepaald CC bij de king beginnen. Die doet veel meer damage en loopt de hele base door.Versteegrob schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 18:26:
Iemand tips voor 9? Zit te denken aan hogs. De queen schakel ik uit met Golem en dan de hogs boven met 4 heals.
Dat klopt, ik heb je erbij gezet.
Edit werkt kut op een telefoon dus heb je nog niet erbij gezet.
Edit: Of, als de leiding het ermee eens is, pak je mijn target (nummer 4). Dan kan ik later targets verbeteren wanneer mijn King klaar is.
[ Voor 34% gewijzigd door Famous op 30-11-2014 13:17 ]
Een handtekening?!
Mooi niet, dan pak ik 4 wel, mag Gerben 5.Famous schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:51:
Eerst even iedereen aavallen, maakt het voor de tweede ronde makelijkker.
Edit werkt kut op een telefoon dus heb je nog niet erbij gezet.
Edit: Of, als de leiding het ermee eens is, pak je mijn target (nummer 4). Dan kan ik later targets verbeteren wanneer mijn King klaar is.
Dan wacht ik wel tot morgen wanneer mijn King er weer is.De Koempert schreef op zondag 30 november 2014 @ 13:43:
[...]
Mooi niet, dan pak ik 4 wel, mag Gerben 5.
Dat laatste mag je met Gerrit uit vechten
Zoals besproken pakt Koempert 4 en jij nummertje 5Brogala schreef op zondag 30 november 2014 @ 14:21:
Sorry Koempert maar ik zit hier opgescheept met de Donnie award en die moet ik echt dumpen; ik pak dus 4.

Spells is natuurlijk een beetje op gevoel, eigenlijk staat alleen de jumpspell vast.
1. Paar hogs vanaf links om te luren, en een aantal overhouden zodat al m'n units later niet naar alle compartments hoeven.
2. Clancastle slopen in de hoek met witches en wiz
3. Golems vanaf onder en rechts, met een paar bombers
4. Jumpspell naar de core, rest van het leger daarheen funnelen.
5. Rage en healspell waar nodig
is #17 beschikbaar? Moet toch goed te lukken zijn om die te 3 sterren met draken?
Gelukkig is 16/8 nog vrij en dan num!er 1 en 2 maar spannend is het sowieso. Goed coördineren en dan pakken wij ook deze.
Hoeft niet, Nummer 8 van hun is nog helemaal open welke ik zo pak en drie lageren bij hun kunnen ook nog "makkelijk" verbeterd worden. Ik ga ervan uit dat wij zeker nog wel 7 á 8 sterren pakken dus het is de vraag of zij dit ook nog kunnen..p2w schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:32:
dat gaat spannend worden...
[ Voor 13% gewijzigd door Renzzie op 01-12-2014 11:38 ]
ah dat is goed om te horen; kan niet zien waar nog sterren te behalen zijnFamous schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:35:
[...]
Hoeft niet, Nummer 8 van hun is nog helemaal open welke ik zo pak en drie lageren bij hun kunnen ook nog "makkelijk" verbeterd worden. Ik ga ervan uit dat wij zeker nog wel 7 á 8 sterren pakken dus het is de vraag of zij dit ook nog kunnen..
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 01-12-2014 11:43 ]
Zit op m'n werk, dus heb m'n iPad niet bij me en moet het op mijn mobiel doen. De vorige keer ging dit best goed maar nu was het misklik na misklik. Het begon al bij het luren. Ik wilde mijn zicht op het scherm veranderen maar klikte dus, waardoor al mn boogjes werden gespawned... Daardoor moest ik bijna al mijn wizzies opgeven om de CC troepen te killen.
En met het deployen van troepen ging er ook een hoop dubbel, zoals mn pekka's. Waardoor er ook 1 overbodig werd als ze samen tegelijk lopen...
Ik vind de basissen redelijk sterk allemaal. AA is goed verdeeld, dus drakenaanvallen zijn lastig. Maar hierdoor worden het ook geen goede GoWiPe / hog aanval basissen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Dacht ga even Sandbox attack doen, klikte ik blijkbaar ipv scout op attack
Zit ik beetje lomp spells en hogs te droppen om te kijken hoeveel er zouden vliegen, weet ik dit ongeveer druk ik op stoppen met 51% en nog troops en een spell over

Laatste keer voor mij dat ik met Sandbox ga testen, al een tweede keer dat ik hiermee de mist in ga

#8 is dus vrij om te verbeteren
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 01-12-2014 12:39 ]
Famous schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:37:
Dus..
Dacht ga even Sandbox attack doen, klikte ik blijkbaar ipv scout op attack![]()
Zit ik beetje lomp spells en hogs te droppen om te kijken hoeveel er zouden vliegen, weet ik dit ongeveer druk ik op stoppen met 51% en nog troops overKing was ook pas na 29 minuten klaar met upgraden..
Laatste keer voor mij dat ik met Sandbox ga testen, al een tweede keer dat ik hiermee de mist in ga![]()
#8 is dus vrij om te verbeteren
jup, 41-43p2w schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:56:
staan we dan nog achter?
't Staat intussen 41-44 na een 3*-drakenaanval op +++.
41-45 momenteel, op Robbie is ook nog een ster gepaktR3veNG schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:20:
Ik heb een drakenlegertje incl. CC met loons6 klaar om hun #17 te proberen 3*'en, maar 'k wacht als een braaf mannetje mijn beurt af (Renzzie mag eerst).
't Staat intussen 41-44 na een 3*-drakenaanval op +++.
Dit topic is gesloten.