Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik wil best #11 proberen te verbeteren straks.
Leger:
15 archers
15 Giants
15 wizzards
1 pekka
5 hogs
In cc 1 pekka.

Spells: 2 rage en 1 heal.

Met hogs luren, dan de cc troops killen en proberen 3 sterren te halen.

Iemand tips en of aanmerkingen, of moet ik dit niet doen en aan een TH9 overlaten en, als er nog sterren verbeterd moeten worden nr 13-17, die aanvallen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:21
Ik val nr 17 aan. Straks even doen als mijn collega in vergadering zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Nummer 17 is gepakt door Mathijs.
Kan jij kijken naar nummer 15?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op donderdag 04 december 2014 @ 12:26:
Ik wil best #11 proberen te verbeteren straks.
Leger:
15 archers
15 Giants
15 wizzards
1 pekka
5 hogs
In cc 1 pekka.

Spells: 2 rage en 1 heal.

Met hogs luren, dan de cc troops killen en proberen 3 sterren te halen.

Iemand tips en of aanmerkingen, of moet ik dit niet doen en aan een TH9 overlaten en, als er nog sterren verbeterd moeten worden nr 13-17, die aanvallen.
Denk je zelf 3* te halen?
zo niet dan kan je beter wat lager pakken voor de zekerheid. Zoals ik op de app ook al aangaf laatst; ik heb persoonlijk liever dat de laatste 10 allemaal 3* hebben en onze nummer 17 een aanval overheeft dan dat er 5 aanvallen verspilt worden en er geen ster bij komt..

Net even Sandbox attack gedaan op nummer 4 en had 94%.. Toch maar King afkopen net voor ik ga aanvallen denk ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
zucht. Fantastisch als je speciaal een leger afstemt op een tegenstander. Ik kijk wel als ik uit mn werk kom dan. Echt geen tijd om me te gaan verdiepen in een tegenstander, incl xmod aanvallen tijdens werktijd.

edit: bedenk me net dat ik direct uit werk training geef. Ik ga dus gewoon een blinde aanval doen zonder xmod voorbereiding. We zullen zien hoe het gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door Renzzie op 04-12-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Renzzie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:50:
zucht. Fantastisch als je speciaal een leger afstemt op een tegenstander. Ik kijk wel als ik uit mn werk kom dan. Echt geen tijd om me te gaan verdiepen in een tegenstander, incl xmod aanvallen tijdens werktijd.

edit: bedenk me net dat ik direct uit werk training geef. Ik ga dus gewoon een blinde aanval doen zonder xmod voorbereiding. We zullen zien hoe het gaat.
Sorry maar ik had #17 direct na m'n eerste aanval geclaimd. Wel via de chat dus de volgende x zal ik het ook direct ff op t forum zetten.. Als je een beetje op tijd was geweest met het claimen van je eerste target dan had je in ieder geval 1 goed voorbereide aanval kunnen doen. Je doet nu net alsof het uren gekost heeft om je voor te bereiden op #17 maar dat zal wel meevallen toch?

Edit: Succes met je aanvallen in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28

Dit was mijn idee, en snap dat dat vervelend voor je is. Had namelijk gekeken naar je profiel en zag dat jou Rage en Heal op een hoger niveau zijn dan die van Mathijs. Voor de clan leek het mij beter als jij een poging deed op een persoon die hoger stond dan #17

Hopelijk kun je je woede botvieren op onze tegenstander en die even helemaal van de kaart vegen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Dit benadrukt nogmaals ons verzoek (regel), claim op het forum! In mijn pauze daarstraks had ik even mijn pompen geleegd, wat troepen gedoneerd en de stand gecheckt. Maar ik zag in de chat ook weer veel teksten als ik claim nummer X of nummer Y. Ik heb geen tijd om dan alle chat berichten te lezen of er ook iets voor mij bij staat. Overleggen in de chat is geen probleem -het is juist goed-, maar post het dan wel even op het forum als er iets afgesproken is. Mensen zullen eerder de forum berichten bekijken dan alle chat berichten terug lezen. Al verdwijnen er ook nog veel na verloop van tijd.

Voor de tweede aanvallen hebben alleen Koempert, Famous en Renzzie hun target geclaimed. Dit moeten er veel meer zijn. Zeker gezien het overleg wat plaats vindt in de chat.
thedon46 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:19:
[...]

Dit was mijn idee, en snap dat dat vervelend voor je is. Had namelijk gekeken naar je profiel en zag dat jou Rage en Heal op een hoger niveau zijn dan die van Mathijs. Voor de clan leek het mij beter als jij een poging deed op een persoon die hoger stond dan #17

Hopelijk kun je je woede botvieren op onze tegenstander en die even helemaal van de kaart vegen *O*
Volgende keer wel even overleggen met de persoon in kwestie, dat is wel zo netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Kunnen we dan niet beter in de regels aanpassen dat claimen alleen via t forum kan? Nu staat er nog in dat het beiden mag, met een voorkeur voor het forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Aanvallen tijdens de clan war & Claimen
Wil je een target claimen geef dit aan op het forum. Als je het op het forum zet hoeven we niet non-stop de chat in de gaten te houden en het direct in de tabel te zetten, aangezien de chatberichten verdwijnen.
Als je het op het forum plaatst, is het handig -niet noodzakelijk- dat je er een aanvalsidee bij plaatst. Zo kunnen we elkaar direct helpen en tips geven over het wel of niet aanvallen met de betreffende army composition.
Tweede aanval
Wil je een leger maken voor een specifiek target, vermeld dit op het forum. Kijk dus altijd even op het forum voor je aanvalt, of er niet iemand bezig is om een leger te maken om jouw beoogde target aan te vallen.
Het claimen via het forum is al een regel.
Zoals ik ook al in mijn vorige bericht aangaf, overleggen in de chat is alleen maar goed en wordt gestimuleerd. Maar daadwerkelijke keuze voor een target moet je vermelden op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Curva schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:49:
Het claimen via het forum is al een regel.
TS stond het nog niet zo, dus net aangepast ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
CLB schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:54:
[...]

TS stond het nog niet zo, dus net aangepast ;)
Oh, na Mathijs zijn reactie had je het aangepast dus. Dan mag mijn bericht worden genegeerd. Excuus Mathijs! :)
Had niet naar de wijzigingstijd gekeken.
Famous schreef op donderdag 04 december 2014 @ 13:44:
[...]

Denk je zelf 3* te halen?
zo niet dan kan je beter wat lager pakken voor de zekerheid. Zoals ik op de app ook al aangaf laatst; ik heb persoonlijk liever dat de laatste 10 allemaal 3* hebben en onze nummer 17 een aanval overheeft dan dat er 5 aanvallen verspilt worden en er geen ster bij komt..
Tja, of ik Leon kan verbeteren, dat hoop ik wel uiteraard. Het is een lastige base en er zijn veel als als als als. Misschien is een zekerheidje dan wel beter. De targets onder mij zijn vooral te bestrijden met draken. Ik train zometeen een zooi van die gasten en hopelijk heeft iemand dan wat balloons level 6 voor mij :)
Ik kan Sunder zijn target wel proberen te verbeteren, weet even het nummer niet meer.

Edit 36: Ik zie dat Tella die al heeft aangevallen. Dan pak ik nummer 14 of 15 wel. Maakt me niet uit welke, als 1 van deze 2 maar over blijft voor mij O-)
Ik zal aanvallen rond 17.30, dan ben ik thuis en kan ik tenminste op m’n iPad aanvallen.

[ Voor 65% gewijzigd door Curva op 04-12-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-05 22:25
Don zei ook tegen Matthijs als renzzie dit goed vind (target switch)
Matthijs wilde lkr aanvallen, maar moet dit dan toch zelf met renzzie communiceren??

Anders krijgt iedereen berichten over voorstellen wat mogelijk zou zijn beetje rommeltje...

Is er nu ook n vaste regel over eerste aanval binnen 6/8uur of was dit een suggestie van iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Misschien had ik dat nog wat beter moeten communiceren dat ben ik wel met jullie eens. Neemt niet weg dat ik dacht dat ik #17 ook al in de ochtend had geclaimd na m'n eerste aanval, zij het niet dat ik dit in de chat had gedaan..

Anyway, wel 2x 3 sterren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
mootjes1989 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:25:
Matthijs wilde lkr aanvallen, maar moet dit dan toch zelf met renzzie communiceren??

Anders krijgt iedereen berichten over voorstellen wat mogelijk zou zijn beetje rommeltje...
Rustig maar Moo, ik bedoel het niet boos naar Don de ballon toe. :)
Is er nu ook n vaste regel over eerste aanval binnen 6/8uur of was dit een suggestie van iemand??
Nee, er is nog geen regel oid voor. Hier gaan we wel naartoe, op dit moment wordt het nog besproken binnen de leiding. Het discussiepunt is nu nog hoelang je over je eerste aanval mag doen, binnen 4/5 uur of binnen 12 uur? Mocht je hier een mening over hebben, laat het dan weten. Met onderbouwing graag waarom zo lang/kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik zou zelf voor binnen 12 uur gaan. Zoals bij de huidige war had ik gisteravond niet de mogelijkheid om aan te vallen. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die niet altijd direct dezelfde avond kunnen aanvallen, als je een avondje mist zijn 6 uurtjes zo voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ja, binnen zes/acht uur is te kort; 12u klinkt aannemelijk.

Als ik 's avonds in de weekend-CW verhinderd ben en wil gaan slapen om maandag niet als een zombie op m'n werkstoel te zitten, breek ik een hypothetische 6/8-uren regel, terwijl ik eigenlijk nog geen probleem heb veroorzaakt voor de 2nd attacks op dat punt.

Edit: 42-39 intussen

[ Voor 4% gewijzigd door R3veNG op 04-12-2014 16:30 ]

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gezien mensen toch al een hekel hebben aan mij speel ik wel de boeman >:)

We hebben even contact gehad via de DM. Jij gaf aan dat Mathijs inderdaad lager is maar het gewoon kut was gezien je daar je leger voor maakt (en geen draken leger) en zonder pardon je target wordt afgepakt. We claimen tenslotte niet voor niets.

In de chat heb ik dan ook meerdere keren aangegeven dat nummer 17 voor Renzzie was maar er gingen een paar members ermee bemoeien. Op de manier hoe dit ging ben ik er niet verder op in gegaan behalve door te zeggen dat hij voor Renzzie is. Nu is nummer 17 alsnog door Mathijs gepakt en ook nog eens zonder overleg. Naast dit word ik gek van het gezeik en tegenspraak wat er elke keer is en ik ben zeker niet de enige. De leiding heeft gewoon het "laatste woord" en daarmee is het klaar. Nu kun je wel dingen aanhalen van "ja maar jij pakte toen 14..". Ook al zat ik in mijn ogen niet verkeerd, ik ben hierop aangesproken en zal dit niet meer doen, klaar! Als ik zeg (of iemand anders) hij is geclaimed betekend dat dus dat het target aangevallen wordt door die persoon. Zie jij dit liever anders (zoals in dit geval) is hier echt wel begrip voor maar dien je dit te overleggen. Zo blijft iedereen vrolijk.
mathijs55 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 14:13:
[...]

Sorry maar ik had #17 direct na m'n eerste aanval geclaimd. Wel via de chat dus de volgende x zal ik het ook direct ff op t forum zetten.. Als je een beetje op tijd was geweest met het claimen van je eerste target dan had je in ieder geval 1 goed voorbereide aanval kunnen doen. Je doet nu net alsof het uren gekost heeft om je voor te bereiden op #17 maar dat zal wel meevallen toch?

Edit: Succes met je aanvallen in ieder geval!
Ik heb sinds ik online was (rond 11:00) meerdere keren gevraagd of de vraag voorbij zien komen of er claims waren. Blijkbaar waren die er niet en is jouw claim dan ook niet doorgekomen, jammer genoeg. Hierdoor heb ik gezegd dat 17 vrij was en die gewoon naar 3* moest waardoor Renzzie hem claimde. Het kost hem geen uren, maar het is wel vervelend (net zoals wij samen met nummer 18 hadden en toen had je nog niet eens een leger..).

Normaal gesproken geven we een strike voor het aanvallen van iemand anders zijn target maar deze keer zien we het lichtjes door de vingers en doen we het als volgt:
  • Mathijs krijgt een waarschuwing voor het aanvallen van Renzzie zijn target. Bij een tweede waarschuwing zal dit één strike opleveren.
  • Ik weet niet meer precies wie er allemaal in de chat op dat moment bezig waren, wie wat zei en ik wil niet een deel waarschuwen en de rest niet. De leiding zal echter meer letten op hoe er gesproken wordt binnen in de clan. Ga dus niet als member dingen beslissen en zeggen dat iemand wat kan doen. Nu willen wij geen dictatuur maar juist dat IEDEREEN met elkaar overlegt. Hier blijven wij maar op hameren maar dit kan in onze ogen nog wat beter.
  • Ondanks dat het al meerdere keren is aangegeven (zeker door Koempert) claimen doen we enkel nog via het forum!
mootjes1989 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:25:

Dit is inderdaad enkele keren aangegeven. Gisteren nogmaals in de groep gegooid maar we hebben het nog erover.
Curva schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:32:
[...]

Rustig maar Moo, ik bedoel het niet boos naar Don de ballon toe. :)

[...]

Nee, er is nog geen regel oid voor. Hier gaan we wel naartoe, op dit moment wordt het nog besproken binnen de leiding. Het discussiepunt is nu nog hoelang je over je eerste aanval mag doen, binnen 4/5 uur of binnen 12 uur? Mocht je hier een mening over hebben, laat het dan weten. Met onderbouwing graag waarom zo lang/kort
Hoe dingen besproken worden in de app vind ik enigszins tegen vallen.. Ik zet regelmatig wat in de app wat betrekking heeft op CoC maar hier komt niet van iedereen reactie op terwijl ze bijv. wel op CoC zijn of het forum. Daarnaast is HF.R sowieso Zwitserland :+ Hierdoor duurt het nét wat langer om iets concreets te maken.

Zoals ik al zei;
Ik vind persoonlijk 12 uur te lang. Waarom? Dinsdag start de CW om 20:00 en als je dan 6 uur de tijd heb heb je tot 02:00 en dan is bijna niemand meer online. Zaterdag betekend dit dat je (als je 12 uur pakt) je tot 04:00 kunt aanvallen.. Dat slaat al helemaal nergens op in mijn ogen.

Ik kan wel snappen dat je 's nachts (dinsdag op woensdag) je leger aan wil zetten en de volgende dag je aanval wil doen. We kunnen dus bijvoorbeeld ook tijden afspreken waarvoor jouw aanval gedaan moet zijn. Wanneer je dit niet gedaan hebt vervalt je claim en is hij vrij om te pakken. Woensdag tot 10:00 en Zaterdag tot 23:00 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Jah, niet zozeer een first-attack-moet-binnen-de-x-uren-gebeuren-regel, maar eerder een vervaltijdstip voor de eerste claim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Stand, 45-44 echter hebben zij 10 aanvallen minder ! Zij zijn zo super goed? Nee denk ik. Maken wij veel fouten? Valt ook reuze mee. Waarin kan dit liggen? Dit was de vorige cw ook al. Beginnen wij te hoog? Fam ik en koemp begonnen dit keer niet zo goed. Willen iedereen is mee denken hoe het komt en hoe het beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Jongens ten eerste mijn excuses, mijn tweede aanval Was dramatisch. Hopelijk kan ik volgende keer meer betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Draken zijn gewoon lastig. Vond je eersye nog aanval echt mooi. Met heal 6 had je die base drie sterren gegeven. Gelukkig heb je nu hogs 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:32:
Stand, 45-44 echter hebben zij 10 aanvallen minder ! Zij zijn zo super goed? Nee denk ik. Maken wij veel fouten? Valt ook reuze mee. Waarin kan dit liggen? Dit was de vorige cw ook al. Beginnen wij te hoog? Fam ik en koemp begonnen dit keer niet zo goed. Willen iedereen is mee denken hoe het komt en hoe het beter kan.
Wij vallen gewoon veel aan wat ook resulteert in aanvallen waar gewoon geen sterren gepakt worden.
Nummer 11 is volgens mij 4x aangevallen en niet verbeterd, zodoende komen er attacks bij welke zij niet gebruiken.
Hun nummer één en twee waren ver geüpt waardoor we geen sterren pakte hier waar we normaal wel wat sterretjes pakken. CLB en ik allebei een aanval waar we geen ster pakte op een base die nog geen ster had.

Tja is het slecht.. Ik vind het niet echt slecht. We hebben weer gewonnen ondanks dat het spannend was.
7 uit de 8 wars gewonnen vind ik wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ja zit wat in. Na de eerste ronde staan wij er ook goed voor. 46-45 gewonnen, spannendste aanval op Koempert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
IK HEB LOOT.

Verder ga ik weer claimen, deze keer niet gedaan. Sorry. Ik heb volgende CW trouwens golem 4 dus dan ga ik ook maar wat uitdelen.

Twijfel een beetje of ik dan heal 6 of hog 5 moet aanzetten; denk zelf heal want ik heb nu toevallig 3,8 mil elixer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-04 22:24
Heal eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:32:
Het feit blijft dat iedereen wel eens een foutje maakt of net dat ene gelukje niet heeft. Soms gebeurt dat meerdere keren in een war en tja soms kost het net een ster teveel. Ik vind juist dat de kwaliteit van aanvallen, gemiddeld gezien, omhoog gaat. Er worden minder grove fouten gemaakt. Natuurlijk is niet alles foutloos, we zijn ook maar mensen en geen Chinezen die afgericht zijn in een CoC-strafkamp.

Waar voornamelijk fouten worden gemaakt is de communicatie rond het claimen en de communicatie rond het aanvallen van targets. Famous heeft hierboven er al een post aan gewijd.

Maar zoals ik al zei, naar mijn idee gaat het gemiddelde niveau omhoog, dus ga zo door! Weer een overwinning, laten we nu proberen om een nog langere streak neer te zetten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
FANTASTISCH dat we deze war gewonnen hebben allemaal. Ik had het niet verwacht, ik denk die gasten gaan er nog wel overheen met hun overgebleven aanvallen, niet dus... blijkbaar wilden ze niet winnen!?!?

Hier dus lekker op TH9. DE-boor level 1 is klaar. Ik heb tevens alle nieuwe muurtjes geplaatst en direct allemaal al naar level 5 (goud) gebracht. Tevens staat nu nog lab, spellfactory en 2x xbow aan momenteel. 1 bouwer was vrij gekomen van de DE-boor level 1 en die heb ik nu een wizztower laten bouwen die is morgenochtend klaar. Morgenochtend maar gelijk een boogtoren of wizztower verder uppen ofzo....

Voelt in ieder geval lekker weer op een nieuw TH niveau te zijn, gewoon weer even opnieuw een beetje bouwen... me like _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 04-12-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Curva schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:50:
[...]

Het feit blijft dat iedereen wel eens een foutje maakt of net dat ene gelukje niet heeft. Soms gebeurt dat meerdere keren in een war en tja soms kost het net een ster teveel. Ik vind juist dat de kwaliteit van aanvallen, gemiddeld gezien, omhoog gaat. Er worden minder grove fouten gemaakt. Natuurlijk is niet alles foutloos, we zijn ook maar mensen en geen Chinezen die afgericht zijn in een CoC-strafkamp.

Waar voornamelijk fouten worden gemaakt is de communicatie rond het claimen en de communicatie rond het aanvallen van targets. Famous heeft hierboven er al een post aan gewijd.

Maar zoals ik al zei, naar mijn idee gaat het gemiddelde niveau omhoog, dus ga zo door! Weer een overwinning, laten we nu proberen om een nog langere streak neer te zetten! :D
Helemaal mee eens, niveau gaat zeker omhoog. Ook fijn dat ik ballonnennkan geven.
Verder alle aanvallen gebruikt, netjes
Vanaf 1 januari overdag geen COC meer, noooooo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:33:
[...]

Helemaal mee eens, niveau gaat zeker omhoog. Ook fijn dat ik ballonnennkan geven.
1 januari overdag geen COC meer, noooooo :'(
Je kon aankomende week toch al beginnen?
Sleehond schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:20:
FANTASTISCH dat we deze war gewonnen hebben allemaal. Ik had het niet verwacht, ik denk die gasten gaan er nog wel overheen met hun overgebleven aanvallen, niet dus... blijkbaar wilden ze niet winnen!?!?
Ja, lekkere winst :D

http://ishettijdvoorbier.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iets verschoven

Wat vinden jullie van een 3e cw per week?
Speel je meer, worden we nog beter, meer loot, meer overwinningen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Versteegrob schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:43:
Iets verschoven

Wat vinden jullie van een 3e cw per week?
Speel je meer, worden we nog beter, meer loot, meer overwinningen:)
Nee sorry, daar heb ik echt geen tijd voor. :'(

edit: dan speel je ook zowat 24/7 cw, nou ja 1 dag heb je dan zonder cw...

[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 04-12-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Rob, soms heb ik echt het idee dat je de clan wil veranderen waar de leiding juist voor staat..
Onze regels/eisen/motivatie zal blijven hoe het nu is, met kleine tweaks hier en daar.

Volgens mij heb ik al eerder gezegd als je dingen echt veranderd wil zien zal je toch een eigen clan moeten starten of Onehive joinen.

Je meer loot verhaal gaat ook niet op voor de actieve mensen, ik doneer witches en Golems en hier komt mijn eigen leger nog bij, dat haal ik zeker niet eruit. Ja een beetje Gold maar die haal ik 5x zo snel binnen zonder CW.

Ben toch al de slechte man in de clan dus zeg 't maar gewoon :)
Een stapje minder hier en daar mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Hoewel Fam een beetje direct is, ben ik het wel met hem eens. het gaat prima zo en voor mij is 3x in de week CW ook echt teveel. Dan is de lol er te snel vanaf.

Dus voor mij lekker zo laten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Persoonlijk liever minder dan meer zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ik vind de huidige CW-frequentie wel goed. Een derde CW wordt wellicht te veel. Je moet ook nog kunnen farmen eh O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Eens met de 3 hier boven. Idealiter zou ik 1x per week willen doen, maar 2 is okee voor mij.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Sleehond schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:20:

Hier dus lekker op TH9. DE-boor level 1 is klaar. Ik heb tevens alle nieuwe muurtjes geplaatst en direct allemaal al naar level 5 (goud) gebracht. Tevens staat nu nog lab, spellfactory en 2x xbow aan momenteel. 1 bouwer was vrij gekomen van de DE-boor level 1 en die heb ik nu een wizztower laten bouwen die is morgenochtend klaar. Morgenochtend maar gelijk een boogtoren of wizztower verder uppen ofzo....

Voelt in ieder geval lekker weer op een nieuw TH niveau te zijn, gewoon weer even opnieuw een beetje bouwen... me like _/-\o_
Helemaal mee eens Leon. Ben nu 2,5 week TH9 en het is zo veel leuker dan TH8. Qua loot is het ook goed te doen, zit rond de 1400 en buit schommelt tussen 200 en 400k zonder al te veel zoeken. Enige minpuntje vind ik wel de lab-tijden. Je bent een maand verder voor barb, arch en giant level 6. RAARRRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Vanaf het begin af aan hebben we gezegd dat we naar 2 CW’s per week gaan werken, dit hebben we ook gerealiseerd. Meer dan 2 CW’s per week zullen het nooit worden. Persoonlijk heb ik daar sowieso niet de tijd voor en geen zin in.

Famous zijn posts hierboven komen misschien allemaal wat bot over maar het is wel duidelijk.
Om nog even een extra uitleg te geven waarom we zo op het forum hameren. In de chat verdwijnen de berichten. Ook is niet iedereen 24/7 online. Heb jij een uur geleden jouw target geclaimed in de chat en iemand vraagt daarna of er claims zijn maar jij bent er niet. Dan weet dus niemand meer dat er een claim is.

Even de puntjes op een rij waarover de laatste tijd vaak wordt gesproken:
  • Claimen gebeurt uitsluitend op het forum.
  • Claimen van een target voor de eerste aanval is verplicht.
  • Overleg in de chat is gewoon toegestaan (en wordt juist gestimuleerd). Maar nogmaals, als er een besluit is genomen, zet het op forum zodat de rest er ook weet van heeft.
  • Het is soms vervelend als iemand van de leiding zegt dat er een claim is of dat er eerst door persoon X wordt aangevallen en dan door Y (waar X & Y het mee eens zijn!) en dat er allemaal tegenin wordt gegaan. Wij staan open voor discussie, maar niet voor elk target hoeft een discussie gevoerd te worden. Als X & Y het ermee eens zijn is het toch goed? :)
  • Als je je tweede aanval wil doen in de CW, check dan even het forum voor claims.
Ontzettende_Jan schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:26:
Helemaal mee eens Leon. Ben nu 2,5 week TH9 en het is zo veel leuker dan TH8. Qua loot is het ook goed te doen, zit rond de 1400 en buit schommelt tussen 200 en 400k zonder al te veel zoeken. Enige minpuntje vind ik wel de lab-tijden. Je bent een maand verder voor barb, arch en giant level 6. RAARRRR.
Tja, de labtijden worden bij elk hoger level, verlengt. Ik moet nu alleen nog m’n muren. Maar wat een verschrikkelijk saai werk is dat zeg. Het is dat ik nog een aantal labupgrades moet doen en m’n king, want zo heb ik nog wat meer doelen. Ik hoop begin van het nieuwe jaar ergens TH9 aan te zetten.

Goblin level 5: 5 dagen
Lightning level 5: 4 dagen
Minion level 3: 6 dagen
Minion level 4: 7 dagen
Labtijd: 22 dagen
King kan nog 3 levels omhoog vanaf zaterdag. Hij staat nu aan naar level 7. Het is vooral DE wat ik nodig heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Curva op 05-12-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Curva schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:40:
Vanaf het begin af aan hebben we gezegd dat we naar 2 CW’s per week gaan werken, dit hebben we ook gerealiseerd. Meer dan 2 CW’s per week zullen het nooit worden. Persoonlijk heb ik daar sowieso niet de tijd voor en geen zin in.

Famous zijn posts hierboven komen misschien allemaal wat bot over maar het is wel duidelijk.
Ik ben gewoon een ouwe zeurende man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Famous schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:42:
[...]
Ik ben gewoon een ouwe zeurende man ;)
Oud of niet, zagen kan je inderdaad als de beste :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Wat een rete spannende war was dit zeg!
Gaaf om te zien dat we 40/40 aanvallen hebben gehaald! (geen deserteurs zoals ik deze keer)
Ik ben vanaf nu weer actief! Heb helaas afscheid moeten nemen van mijn opa, vandaar dat ik wat afwezig was en de bij behorende strikes gehaald heb.

Vanaf nu zijn we weer volle bak AAN! *O* :7

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Gecondoleerd, Tella.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
tellavist schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:31:
Gaaf om te zien dat we 40/40 aanvallen hebben gehaald! (geen deserteurs zoals ik deze keer)
Ik ben vanaf nu weer actief! Heb helaas afscheid moeten nemen van mijn opa, vandaar dat ik wat afwezig was en de bij behorende strikes gehaald heb.

Gecondoleerd, zie je alweer wat vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Gecondoleerd Tella.

Ik was ook wat minder actief maar ga dit rotspelletje nu weer wat meer spelen.

[ Voor 49% gewijzigd door Brogala op 05-12-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

tellavist schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:31:

Als de laatste strike daar ook mee te maken had poetsen we die gewoon weg Tella. Die van de vorige CW hebben we bewust ook weggelaten maar we wisten het hoe en wat van deze keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
De Koempert schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:04:
[...]

Als de laatste strike daar ook mee te maken had poetsen we die gewoon weg Tella. Die van de vorige CW hebben we bewust ook weggelaten maar we wisten het hoe en wat van deze keer niet.
Laat de laatste strike maar staan.
Deze heb ik gewoon verdiend... Ik was er blind van uit gegaan dat de war rond 8 uur savonds afgelopen was. Helemaal niet naar de resterende tijd gekeken... had makkelijk voorkomen kunnen worden.

Die strikes poets ik gewoon weer weg door actiever te zijn hoor, no worries! 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dat is d instelling :) Wil je ook is kijken naar je warbase? Iedere vijand is zo bij je Town hall.
Als je tijd hebt kan je hier eens kijken

http://forum.supercell.ne...Best-TH9-Trophy-War-bases

[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 05-12-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Versteegrob schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:46:
Dat is d instelling :) Wil je ook is kijken naar je warbase? Iedere vijand is zo bij je Town hall.
Als je tijd hebt kan je hier eens kijken

http://forum.supercell.ne...Best-TH9-Trophy-War-bases
Ga ik aankomende war eens bekijken!
Zie toch aardig wat mensen 0 of 1 ster halen op mijn base. Pas als iemand van de top 5 aanvalt pakken ze 2 sterren (base is nog nooit met 3 sterren neer gegaan volgens mij.)

Maargoed, ik zal eens kijken! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Twee hele mooie aanvallen, vooral de eerste.
Die kan Koemp misschien eens doen, hij heeft een lavahound

https://www.youtube.com/w...cEd__AoJESVSUnB2YIA#t=206

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

Wij hebben een nieuwe war...12 TH10's tegenover 3 TH10's van ons. Meest scheve matchmaking die ik heb mee gemaakt.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Toch kan je winnen, zijn ze erg gerushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

Er zit wel wat rushwerk bij.
Maar ook 9 dorpjes met inferno. Bizar toch?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Als ze verder zwakke defense en/of muren hebben valt het wel redelijk mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Famous: 4
Plusser: 18

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 06-12-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik claim #3, heb wel geen King, dus als iets anders wat handiger is...

#2 dan maar, omdat 't kan, waarschijnlijk iemand verbeteren...

[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 06-12-2014 19:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Ik claim #7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Godver, chinezen.... Haha.

Ik ga 5 rossen met golem 4 (claim).

Ik zal d'r ook wel een paar trainen om te doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik claim #12! Full dragon

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunderz
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-02-2023
#13, drag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik claim #6, hogs en ballonnen

[ Voor 51% gewijzigd door Wackmack op 06-12-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Kijk voortaan ff goed dan :+ Had 8 al voor je geclaimed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Haha thnx, eerst #6 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Nummer 10 met rijst en saté, dubbel sambal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-03-2023
Nr16, dragons ofc

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
19 voor mij graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

20 voor Koning en 3 voor Koempert (overgenomen van CLB)

[ Voor 59% gewijzigd door De Koempert op 06-12-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Iemand tips voor #6?

Zat te denken om de onderste rij kapot te maken met rage en 10 a 15 ballon. Hierna 10 hogs voor de core en dan ballon voor de rest. Heros voor de TH en de Queen/King en wizz om het af te maken?

Of hogs en dan verdelen in drie groepen? Vanaf 19 uur kunnen ze tot dr townhall lopen zonder trap en geen double bom?

[ Voor 21% gewijzigd door Wackmack op 06-12-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Doe mij #15 maar. Nog steeds DragLoon totdat hogs min. lvl4 zijn en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
#17 is dan over v mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Ik wil even officieel laten optekenen dat ik trots ben om de enige Belg in [Tweakers] te zijn. :)B :)B

'Belgje' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3veNG

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Iemand nog een goeie TH8 war base voor mij?

Mss dat ik die van Renzzie overneem? Of is dat niet wenselijk?

edit: ik heb intussen een base gevonden, die ik later nog ga personaliseren, want er schort nog wel wat aan.

[ Voor 33% gewijzigd door R3veNG op 07-12-2014 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
#11 dan graag voor mij.

Is deze te draken? 1 Zwakke AA en vanaf onderen funnelen naar TH en gaan voor minimaal 2 ster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik heb daarnet besloten om m'n queen naar 12 te doen terwijl er CW is 7(8)7

Denk niet dat ik nog helemaal wakker ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
PS leiding. Is het akkoord dat ik mn 1e aanval pas morgenochtend doe? Reden isdat spreukenfabriek nog aanstaat en ik onvoldoende gem middelen heb om deze af te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Sleehond schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:20:
PS leiding. Is het akkoord dat ik mn 1e aanval pas morgenochtend doe? Reden isdat spreukenfabriek nog aanstaat en ik onvoldoende gem middelen heb om deze af te kopen.
Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Beetje laat maar ik claim 8 wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Thnx voor het bericht Koemp!

Succes alvasf met de eerste "wave" vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
R3veNG schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:00:
Ik wil even officieel laten optekenen dat ik trots ben om de enige Belg in [Tweakers] te zijn. :)B :)B

'Belgje' :')
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-04 22:24
Ik claim 9.

[ Voor 9% gewijzigd door H.FR op 07-12-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
En voor aanval 2 wil ik graag proberen #18 te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Misschien FF kijken wat koning doet Matthijs... Dan kun je beter #20 3* en ik #18 dan of zie ik dat verkeerd? Anders kijk ik naar 20 of wat er later over blijft ik sta hoger maar heb geen betere troepen dan jij geloof ik... Maar n suggestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

mootjes1989 schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:03:
Misschien FF kijken wat koning doet Matthijs... Dan kun je beter #20 3* en ik #18 dan of zie ik dat verkeerd? Anders kijk ik naar 20 of wat er later over blijft ik sta hoger maar heb geen betere troepen dan jij geloof ik... Maar n suggestie :)
94% :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik claim #1 wel.
Denk dat 1* sowieso wel mogelijk is.

Mocht het in sandboxje niet lukken dan meld ik het weer even ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja prima, momenteel zit ik ook even, 'ja uhm, wat nu, alles bovenin is al minimaal 2' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ja daarom haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Lastig idd. Als het zo blijft dan maar iedere TH8 verbeteren? #6 kan jij zeker wel 3 sterren CBL. Ik had iets te veel hogs mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Wacht nou maar even af, we zijn net begonnen man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
Balen koemp die 94%....

Matthijs wil je reageren? Wil zo graag tweede aanvalmdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik claim #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
Ik wil graag 13 als 2e attack

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Zou ik 13 als 1e attack mogen?
Edit: nvm pak 20 wel

[ Voor 26% gewijzigd door Renzzie op 07-12-2014 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mootjes1989
@leiding kerstavond spelen donnie en ik geen cw wij zijn dan druk met andere dingen..

Gaat cw wel v start willen we wel ff leaven voor die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Met kerst stem ik voor geen cw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mootjes1989 schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:02:
@leiding kerstavond spelen donnie en ik geen cw wij zijn dan druk met andere dingen..

Gaat cw wel v start willen we wel ff leaven voor die tijd :)
http://youtu.be/1R_5OWlKmS8?t=40s

Nog niet over gehad, zal het even in de groep pleuren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptoware
Idd met kerst kan ik ook niet :)

Russian Hacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Lieve kijkbuis kindertjes,

Er komt een extra "regel" als toevoeging voor bij de CW met betrekking op het claimen. Er komt een "eindtijd" tot wanneer jouw claim geldig is, een soort houdbaarheidsdatum ;). Wanneer jouw geclaimde target voor die tijd [b]niet]/b] is aangevallen betekent dit dat hij weer vrij komt en dus aangevallen kan worden. Deze target is eventueel opnieuw te claimen wanneer iemand hem direct gaat aanvallen (uiteraard mag je je leger eerst trainen). Het is niets groots maar in ogen van de leiding en vele members wel een goede toevoeging :)
Q&A:
Waarom verloopt mijn target, we claimen toch niet voor niets?
We willen zo snel mogelijk zoveel mogelijk sterren halen en stimuleren om zo snel mogelijk je eerste aanval te doen. Gezien wij, als clan, ons meer richten op de CW's sluit deze regel goed aan op onze visie. We hebben het ook meerdere keren voorzichtig gezegd en hier kwamen positieve reacties op.

Wanneer verloopt mijn target?
Dit verschilt per dag, de tijden zijn:
Woensdagavond verloopt je target om 0:00 (4 uur)
Zondagavond verloopt je target om 22:00 (7 uur)

Ik red dit misschien niet qua tijd, moet ik alsnog claimen?
Simpel: Ja.
We willen dat iedereen altijd een target claimt! Ondanks dat je misschien twijfelt of het je wel gaat lukken ja of de nee.

Ik kan iets later dan de eindtijd wel aanvallen, ben ik nu mijn target kwijt?
In principe kan iemand anders dan jouw geclaimde target aanvallen.
Overleg dit in de clan met zowel de leiding als de members de kans is (denk ik) redelijk groot dat mensen alsnog rekening hiermee houden. Het moet dan uiteraard wel binnen acceptabele tijd zijn dat je je aanval kan doen en niet pas de volgende morgen.

Zit er ook een eindtijd voor het claimen van de tweede aanval?
Nee, hier zit geen eindtijd aan. Het gaat enkel en alleen om de eerste claim/aanval.

Zitten er nog consequenties aan, naast dat ik mijn target kwijt ben?
Er zitten geen verdere consequenties aan verbonden behalve dat jij wellicht minder sterren kan halen en/of mindere loot bonus krijgt. Zolang jij beide aanvallen gebruikt is er niets aan de hand.

Doordat ik niet kan aanvallen kan ik nu geen sterren meer halen, en nu?
Als jij nergens meer sterren denkt te halen kan na goed overleg met de leiding een "vrijstelling" komen. Dit betekent dat er in overleg een goede target gekozen wordt welke jij mag aanvallen voor loot. Doe dit echter niet op je eigen houtje want dan volgt er alsnog een strike!
Merken wij dat mensen gaan wachten om voor de loot te gaan, zal de leiding hier maatregelen voor nemen!

Gaan we de huidige war tegen de Aziaten winnen?
Uiteraard!
Kerst en Oud&Nieuw
Een aantal members gaven aan dat ze met kerst weinig tot geen tijd hebben om dan C.W. te spelen. Om hier een goed overzicht van de krijgen wil ik jullie vragen om mij een DM te sturen of je 24 en 25 december beschikbaar bent. CLB en ik zouden het namelijk niet erg vinden om alsnog een CW te starten met de mensen die dan wel kunnen en willen. Afhankelijk van het aantal members zal er gewoon een CW gestart worden exclusief de mensen die niet kunnen/willen.

Dit zelfde wil ik jullie vragen voor 31 december en 1 januari, wat vallen die feest dagen kut zeg dit jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Super goed stuk leiding
Pagina: 1 ... 11 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.