Ik claim #7 als 2e aanval en geen CW met kerst en oud&nieuw!
Graag even DM'en krullie, kan ik het beter bijhouden..
Mijn aanval toch maar op nummer 2 gedaan in plaats van nummer 1. Twee sterren dus prima wat mij betreft.
Het staat 37-13 nu met 23-8 aanvallen.Zij hebben nog niets bovenin bij ons aangevallen dus ik ben benieuwd wat de stand is morgenvroeg.
Mijn aanval toch maar op nummer 2 gedaan in plaats van nummer 1. Twee sterren dus prima wat mij betreft.
Het staat 37-13 nu met 23-8 aanvallen.Zij hebben nog niets bovenin bij ons aangevallen dus ik ben benieuwd wat de stand is morgenvroeg.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoewel het volgens de nieuwe regels is wou ik toch even uitleggen waarom ik #9 heb gerost welke van WarAx was en niet mijn eigen #7.
Kwam er in de zanddoos achter dat #7 net FF te moeilijk was voor mij dus daarom heeft Gerben die nu aangevallen.
#9 was de eerste target die beter te doen was voor mij.
En dus nu ook 2* op gehaald.
Succes met het rossen straks!
Kwam er in de zanddoos achter dat #7 net FF te moeilijk was voor mij dus daarom heeft Gerben die nu aangevallen.
Zo m'n eerste aanval gedaan, 51% 2 sterren, prima. Was even bang op de 48% ofzo te blijven hangen.
Graag claim ik 14 als 2e target als ik het goed heb ik die momenteel niet geclaimed.
P.S. lekker om TH9 te zijn man. Continue 5 bouwers bezig, eindelijk 4 spells tot m'n beschikking etc...
ik vind helemaal hartstikke mooi!
Graag claim ik 14 als 2e target als ik het goed heb ik die momenteel niet geclaimed.
P.S. lekker om TH9 te zijn man. Continue 5 bouwers bezig, eindelijk 4 spells tot m'n beschikking etc...
ik vind helemaal hartstikke mooi!
Ik wacht de 2nd claimed attacks van hierboven op #13 en #14 even af om te zien of ik nog van nut kan zijn. #12 is al gedriesterd en #11 lijkt me onmogelijk dat ik die kan driesterren.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
ik wacht 13/14 ook even af. Als deze rond ~13:00 niet zijn aangevallen val ik een ander target aan.
Lekker gedaan, had het zelf niet beter gedaan. Dan pak ik nu 8.thedon46 schreef op maandag 08 december 2014 @ 06:02:
Hoewel het volgens de nieuwe regels is wou ik toch even uitleggen waarom ik #9 heb gerost welke van WarAx was en niet mijn eigen #7.
#14 is inmiddels succesvol ge-3-stert door mij. Spreukenfabriek afkopen heeft zijn vruchten afgeworpen, 5 sterren kunnen pakken deze war. 1e attack was matig maar toch 2 sterren, 2e attack was eigenlijk gewoon perfect, mooie 3 ster met dragons en loons in CC. 1 draak leek in het begin de groep te verlaten en de verkeerde kant op te vliegen, maar bij nader inzien heeft juist die draak ontzettend veel gebouwen in zijn eentje opgeruimd, lol!
Goede tussenstand heren en dame!! ook goed om te zien dat er nog geen failed attacks zijn.
Goede tussenstand heren en dame!! ook goed om te zien dat er nog geen failed attacks zijn.
Tussenstandje: 45-29 met resp. 28 en 17 aanvallen uitgevoerd.
Gaat het eindelijk gebeuren? Gaan we Aziaten pakken? ... ....
Gaat het eindelijk gebeuren? Gaan we Aziaten pakken? ... ....

Gaat wel lekker inderdaad, zou toch genieten zijn om een keer Aziaten te pakken.
Hun top 5 heeft nog 9 aanvallen en wij maar 4. Stand, 45-32 maar het ziet er goed uit.R3veNG schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:55:
Tussenstandje: 45-29 met resp. 28 en 17 aanvallen uitgevoerd.
Gaat het eindelijk gebeuren? Gaan we Aziaten pakken? ... ....![]()
![]()
Is een keer wat anders dan een Happy endH.FR schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:59:
Gaat wel lekker inderdaad, zou toch genieten zijn om een keer Aziaten te pakken.
46-36, hun top 10 heeft nog 12 aanvallen. Wordt nog heel spannend
Even tussendoor laten weten dat ik er bij de feestdagen even tussenuit wil m.b.t. de CW's.
Je moet Famous even een DM'tje sturen, anders raakt hij in paniek en kan hij de ja's en nee's niet bijhoudenR3veNG schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:07:
Even tussendoor laten weten dat ik er bij de feestdagen even tussenuit wil m.b.t. de CW's.

PSN: Curvaa_
Done. Ik zou wel graag CW's willen tijdens de kerstperiode, ik heb dan toch meer dan genoeg vrije tijd. Denk alleen dat het merendeel van de clan daar anders over denktCurva schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:41:
[...]
Je moet Famous even een DM'tje sturen, anders raakt hij in paniek en kan hij de ja's en nee's niet bijhouden
Momenteel 5 mensen die wel CW's willen doen. Een hiervan wil liever niet maar als we dan op een rond getal komen wel.
Hopelijk gaan we de 10 members wel redden
Hopelijk gaan we de 10 members wel redden
Misschien 'mergen' met andere Tweakers-clans, net als bij Wallie-event...?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Kom gewoon gezellig bij ons!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
46-38, we gaan gewoon winnen
Wil je daar nog op terugkomen?
Nee, CLB moet gewoon 8 even 3*.. zo moeilijk kan het niet zijn

Weer verloren van Aziaten: (
48-50
3 sterren op mijn base, ga je schamen
48-50
3 sterren op mijn base, ga je schamen
Jammer maar helaas, op naar de volgende CW!
Nee, eerst nog een halfuurtje huilen.
Neem lekker een Belgisch biertje, ben je het zo vergetenR3veNG schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:34:
Nee, eerst nog een halfuurtje huilen.
Sterkte met het verwerkingsproces. Mocht je nazorg nodig hebben, of gewoon zin in een full-walliewar, je kan me toevoegen op Hyves.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Liefde maakt meer kapot dan drank kan goed maken!
Drank maakt meer kapot dan je lief is!
En jammer van de CW he!
Drank maakt meer kapot dan je lief is!
En jammer van de CW he!
[ Voor 13% gewijzigd door JBrennan op 08-12-2014 16:39 ]
Hyves bestaat niet meerwestergas schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:38:
Sterkte met het verwerkingsproces. Mocht je nazorg nodig hebben, of gewoon zin in een full-walliewar, je kan me toevoegen op Hyves.
Respect geven is Respect krijgenwestergas schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:38:
Jammer mannen.
Aziaten blijven lastig.
Hoe was de matchup qua TH en sterkte?
Wel redelijk gelijk?
Of net zoals bij ons complete madness
.
Aziaten blijven lastig.
Hoe was de matchup qua TH en sterkte?
Wel redelijk gelijk?
Of net zoals bij ons complete madness
Aardig gelijk alleen de nummer wa lvl 135 dus die is niet aangevallen. Allebei 39 aanvallen gedaan. 9 x TH8 en die hadden allemaal 3 sterren gekregen. Het was erg close. Koemp met een 99%. Ach ja als we er maar van leren. Met een kleine clan kan je gewoon weinig fouten maken.
Het was opzich redelijk gelijk alleen, zoals Rob zegt, die nummer één was bijna helemaal max TH10.
Hij heeft mij plat gelegd met 3* waarbij hij nog iets van 9 troops over had. Andere kant had ik 2* op hun nummer twee (ook TH10 met 2 inferno's) dus zoveel scheelt het niet.
Wel vond ik dat ze een leuke tactiek hadden, ze begonnen met hun zwakste members om aan te vallen en dit liep zo geleidelijk op. Uiteindelijk hebben ze in de laatste twee uur een dikke inhaalslag gemaakt waarbij ze dus met 2 punten verschil wonnen.
Hij heeft mij plat gelegd met 3* waarbij hij nog iets van 9 troops over had. Andere kant had ik 2* op hun nummer twee (ook TH10 met 2 inferno's) dus zoveel scheelt het niet.
Wel vond ik dat ze een leuke tactiek hadden, ze begonnen met hun zwakste members om aan te vallen en dit liep zo geleidelijk op. Uiteindelijk hebben ze in de laatste twee uur een dikke inhaalslag gemaakt waarbij ze dus met 2 punten verschil wonnen.
Ja vies, net iets beter. Wij echter ook weer meerdere mooie aanvallen op TH9 zoals fam en koemp
Even een heads-up, volgende CW doe ik niet mee i.v.m. met 3 tentamens, een paper en een begrafenis van de vader van een goede vriend van mij. Verzoek aan CLB, Famous of Curva om me dus even te kicken tegen die tijd, dan join ik na het starten van de CW weer.
Gecondoleerd met het verlies.De Koempert schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:37:
Even een heads-up, volgende CW doe ik niet mee i.v.m. met 3 tentamens, een paper en een begrafenis van de vader van een goede vriend van mij. Verzoek aan CLB, Famous of Curva om me dus even te kicken tegen die tijd, dan join ik na het starten van de CW weer.
Dan zal je zelf even moeten leaven als dit mogelijk is. Wanneer je gekickt wordt krijg je een ban van 24 uur.
Thanks. Zal tegen die tijd wel ff kijken of ik online kan komen enz, anders doe je maar ff een appje.Famous schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:06:
[...]
Gecondoleerd met het verlies.
Dan zal je zelf even moeten leaven als dit mogelijk is. Wanneer je gekickt wordt krijg je een ban van 24 uur.
Ook als je gelijk een invite er achteraan doet?Famous schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:06:
[...]
Gecondoleerd met het verlies.
Geen idee, maar ik stuur wel gewoon een app.DyStiC schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:05:
[...]
Ook als je gelijk een invite er achteraan doet?
Weten we zeker dat het goed gaat

Geinige update, alleen een beetje jammer van de walls.
In the next update we're going to be releasing a round of economy-balancing changes into Clash. The primary goals of these changes are to: - Increase Dark Elixir availability in mid-level Villages and battles (Town Halls 7-8) - Retain more Elixir in mid-level battles (Town Hall 7-9) - Increase Gold and Elixir availability in higher-level Villages and battles (Town Hall 8-10) So, what are the actual changes coming in the next update? 1) Upgrading Walls with Elixir is now available only when upgrading Walls to level 9 and higher. 2) New collector level! Gold Mine and Elixir Collector level 12 has been added, available at Town Hall 8. 3) The first Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 7 instead of Town Hall 8. 4) The second Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 8 instead of Town Hall 9. 5) Dark Elixir Drills have had their maximum capacity increased on all levels. 6) Unchanged: Maximum Dark Elixir Drill level is 3 at Town Hall 7 and 8, maximum level 6 at Town Hall 9 and 10. Curious for more details? Read on, Chief! 1) Upgrading Walls with Elixir is now available only when upgrading Walls to level 9 and higher. Mid-level Wall upgrades using Elixir have become an easy and highly-available place to spend away excess Elixir, which is good for idle Villagers, but bad for active attackers. Our primary goal for Wall upgrades using Elixir was always to give players more flexibility when pushing their Walls to higher levels, so pushing the Elixir option to Wall level 9+ will help us keep this flexibility for the most expensive of Walls while still retaining more Elixir in mid-level battles for when you go on the attack. Note that moving the Elixir option up to Wall level 9 is the only change to Wall upgrading. The prices in Gold (or Elixir) will remain the same. 2) New collector level! Gold Mine and Elixir Collector level 12 has been added, available at Town Hall 8. Along with improving Elixir and Dark Elixir availability in the mid-level, the entire higher-level Gold and Elixir economy will be getting a stimulating boost with Gold Mine and Elixir Collector level 12. This means more generation during idle times and more potential resources when going on the attack. The new collector level will have increased production rate, capacity and hitpoints. 3) The first Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 7 instead of Town Hall 8. Town Hall level 7 has been a tricky place for Dark Elixir as the Dark Elixir storage is available at Town Hall 7, but without any drills to generate income. Not only does this make stockpiling Dark Elixir difficult, but it also means that Dark Elixir offers are generally quite poor when attacking other Town Hall 7 villages. This rarity of Dark Elixir at Town Hall 7 was part of the original challenge and reward of unlocking the Barbarian King, as Heroes used to be the ONLY thing to spend Dark Elixir on when this murky currency was first introduced. Nowadays, however, there are the competing demands of training Dark Elixir troops, doing Dark Elixir troop research in the Laboratory, as well as trying to push your Barbarian King to level 5 to unlock his powerful Iron Fist ability. To make Dark Elixir more available to Town Hall level 7, the first Dark Elixir Drill is now unlocked at the same time as the Dark Elixir Storage and the Dark Barracks. Keep it well protected, as it will surely be an attractive target to oncoming attackers! 4) The second Dark Elixir Drill can now be built at Town Hall 8 instead of Town Hall 9. Nowadays, Town Hall 8 has more need for Dark Elixir than ever before, just like Town Hall level 7. Pushing the Barbarian King to higher levels comes in tandem with training the super-useful (and expensive) Golem troop along with researching its upgrade level. Moving the second Dark Elixir Drill to Town Hall level 8 will help to supply the increased demand by increasing resource generation as well as potential Dark Elixir offers in Town Hall 8 battles. 5) Dark Elixir Drills have had their maximum capacity increased on all levels. & 6) Unchanged: Maximum Dark Elixir Drill level is 3 at Town Hall 7 and 8, maximum level 6 at Town Hall 9 and 10. Dark Elixir Drill capacity will be increased on all levels after the update. This means that Dark Elixir Drills will no longer fill up and stop producing Dark Elixir as fast as they used to. Note that the production rate will remain the same and maximum Dark Elixir Drill upgrade level per Town Hall level will remain unchanged - Dark Elixir Drills will just be able to hold more resources at once after the update. [/quote |
Is er ook eentje wakkerDe Koempert schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:52:
Geinige update, alleen een beetje jammer van de walls.
Pfff vooral die aanpassing op DE drill op TH7 is erg frustrerend als je je BK hebt afgekocht en pas net TH8 bent
Jah, ik had enkele maanden geleden ook al graag op TH7 een DE drill gehad om de BK naar lvl5 te krijgen. Tja, het is niet anders.
Wees blij dat je nog TH8 bent.
Voor jullie zijn upgrades een stuk goedkoper en nu met de extra mijnen en pompen nog sneller haalbaar ook.
De mensen die al enige tijd TH9 zijn hebben flink betaald voor bijvoorbeeld archer 6
Voor jullie zijn upgrades een stuk goedkoper en nu met de extra mijnen en pompen nog sneller haalbaar ook.
De mensen die al enige tijd TH9 zijn hebben flink betaald voor bijvoorbeeld archer 6
Ik heb ook gems gekocht v BK te hebben XD ahh jah boeiend..
Balen, die muren was ik nou net mee bezig.
Vond het wel handig om dubbel zo snel je muren te kunnen uppen.
Ik vind dat het veeeeeel te lang duurt voor je 225 muren geupt hebt á 500.000g per muur...
Ik vind dat het veeeeeel te lang duurt voor je 225 muren geupt hebt á 500.000g per muur...
Een handtekening?!
Mja ik moet nog met zwart beginnen XD eerst maar al MN defence...
AA hoop ik morgen aan te kunnen zetten
Lkr farmen 🙌 wel makkelijk dat ie voor je zoekt...
AA hoop ik morgen aan te kunnen zetten
Lkr farmen 🙌 wel makkelijk dat ie voor je zoekt...
tellavist schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:59:

Ik ga, nu het nog kan, al m’n elixer gewoon in de muren stoppen. Ik hoef alleen nog maar lightning te upgraden in het lab als elixerupgrade. Maar die komt nog wel. Verder ben ik wel blij met de upgrade. Het is allemaal niet zo heel spannend, alleen economische upgrades tot nu toe. Ik denk niet dat er nog een nieuwe troop of defensie level upgrade komt, maar wie weet.tellavist schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:59:
Beter komt er wel wat nieuws met een prijs reductie voor iets anders 
Anders kan ik net zo goed TH10 weer annuleren.
Anders kan ik net zo goed TH10 weer annuleren.
112.5 MILJOEN!!!! om al je muurtjes van paars naar zwart te krijgen

Ik vond het juist relaxed dat je dat kon splitsen tussen 60 mil elixert en 60mil goud.
Vaak krijg je als je aanvalt toch ongeveer 50/50 aan grondstoffen. dat betekend dus gewoon dubbel zo snel muren uppen.
Dikke vette pech voor deze kabouter dus
[ Voor 37% gewijzigd door tellavist op 09-12-2014 12:21 ]
Een handtekening?!
Wacht maar..
9 naar level 10 kost 750m
10 naar level 11 kost 1250m

Famous schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:20:
Wacht maar..

Even wat anders!
Iemand een goeie handleiding om de galaxy S4 te rooten?
Ik wil ook via Xmod kunnen spelen
[ Voor 22% gewijzigd door tellavist op 09-12-2014 12:23 ]
Een handtekening?!
ff grinden en je bent er man. Als je eenmaal halverwege bent gaat het hard.
Goeie update, meer buit voor iedereen, maar qua timing voor mij wat te laat als beginnende th9.
jammer dat alleen de capaciteit van de DE drills geupt wordt en niet de productie.
Goeie update, meer buit voor iedereen, maar qua timing voor mij wat te laat als beginnende th9.
jammer dat alleen de capaciteit van de DE drills geupt wordt en niet de productie.
PSN: jannvsdvinvs
Zo, weer een second of fame
wait for it..
http://www.dumpert.nl/med...i_want_for_christmas.html
@telraam; kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4#subForums
http://www.dumpert.nl/med...i_want_for_christmas.html
@telraam; kijk hier eens: http://forum.xda-developers.com/galaxy-s4#subForums
[ Voor 22% gewijzigd door Famous op 09-12-2014 12:38 ]
Bier! Vanavond nog een Palmke drinken na de training
.

Het verdriet van de verloren war nog wegdrinken? Of ben je er al overheen?R3veNG schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:17:
Bier! Vanavond nog een Palmke drinken na de training![]()
.
Was om 06:00 al wakker om te gaan werken hoor
Nu doe je mij er weer aan denkenCurva schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:27:
[...]
Het verdriet van de verloren war nog wegdrinken? Of ben je er al overheen?
Mensen die niet hebben laten weten of ze wel of niet mee willen doen met de CW tijdens kerst en Oud en Nieuw doen gewoon mee?...
Mss een overzichtje in de TS van de spelers die wel nog meedoen?
Telraam claimed graag #10!
Een handtekening?!
Hahaha wat een base, deze moet je makkelijk kunnen pakken. Heros op de queen en dan hogs:)-WarAx- schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:32:
Claim graag #2
Lijkt mij ook inderdaad, alleen ging het de vorige keer ook niet als geplandVersteegrob schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 20:35:
[...]
Hahaha wat een base, deze moet je makkelijk kunnen pakken. Heros op de queen en dan hogs:)
Ik claim #1
HOUD REKENING MET DE EERSTE AANVAL BINNEN AANTAL UUR, danku!
Zie hiervoor ook Famous in "\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]"
HOUD REKENING MET DE EERSTE AANVAL BINNEN AANTAL UUR, danku!
Zie hiervoor ook Famous in "\[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]"

[ Voor 89% gewijzigd door CLB op 09-12-2014 20:52 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik claim iets wat over is, ben vannacht pas thuis dus zoek maar wat leuks uit! Kusje
Doe mij #12 maar. 't Zijn wel droeftoeters, seg, met hun lakse AA en weird basissen.
Thanks darlingDe Koempert schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:01:
3 voor Fam geclaimd
Rare base ben benieuwd wat ik erop doe.
psst; CLB wilt het weer op een TH10 proberen met inferno's.. nu kan je niet mee lachen
[ Voor 21% gewijzigd door Famous op 10-12-2014 00:55 ]
R3veNG schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:43:
Mss een overzichtje in de TS van de spelers die wel nog meedoen?

Mag ik op rood, Fam?R3veNG schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:07:
En ik op oranje

Haha, manmanman wat zijn die laatste bases van #13, #14 en #15 vreemde layouts zeg 
Ik claim #13 wel, heb ik tenminste nog een klein beetje uitdaging..
Ik claim #13 wel, heb ik tenminste nog een klein beetje uitdaging..
Kerst wil ik wel CW spelen. Oud & Nieuw sla ik over.
Is er uberhaupt nog iets over voor mij om te claimen?
Is er uberhaupt nog iets over voor mij om te claimen?
Ik claim 5.
Overigens kan ik best met kerst CW-en. Ben vrij, dus tijd zat.
Overigens kan ik best met kerst CW-en. Ben vrij, dus tijd zat.
Hahaha, dat verbaast niemand hoor RobVersteegrob schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:32:
Ik ben altijd voor een CW
Ik neem aan dat je met lab, kazernes bedoeld?
Rob neemt volgens mij zelf nooit een willempie mee. Die neemt ie vaak in z’n CC mee. En verder is het een varkensruiterfanaat
Rob neemt volgens mij zelf nooit een willempie mee. Die neemt ie vaak in z’n CC mee. En verder is het een varkensruiterfanaat
Gisteravond met m'n tweede account (halverwege TH7) geprobeerd een leuke clan te joinen. Man man man wat een puinhoop kom je bij sommige clans tegen!

7mln, 2 weken..

7mln, 2 weken..

[ Voor 19% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 10-12-2014 11:40 ]
PSN: jannvsdvinvs
Eens, verder is mijn golem pas lvl 1 dus schiet niet op. De de kazerne up ik voor de lavahound.Curva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:18:
Ik neem aan dat je met lab, kazernes bedoeld?
Why?Versteegrob schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:51:
[...]
Eens, verder is mijn golem pas lvl 1 dus schiet niet op. De de kazerne up ik voor de lavahound.
Why?
Why?
Ik had toch het elixer gebruikt om die andere kazerne te upgraden..
In plaats van boycotten, gaan we Rob Golcotten, geen Stenen Willempies meer voor Rob met z'n lvl1 healer
TH9:
DE kazerne level 2
Kazerne level 7
Kazerne level 9
Kazerne level 9
Healer level 1
Minion level 1
2 x Bomb level 4
Mmmm, dit lijkt wel het profiel van een rusher?
Nee hoor Rob, je bent een held
DE kazerne level 2
Kazerne level 7
Kazerne level 9
Kazerne level 9
Healer level 1
Minion level 1
2 x Bomb level 4
Mmmm, dit lijkt wel het profiel van een rusher?

FTFYCurva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:13:
TH9:
DE kazerne level 2
Kazerne level 7
Kazerne level 9
Kazerne level 9
Healer level 1
Minion level 1
2 x Bomb level 4
Mmmm, dit lijkt wel het is een profiel van een rusher?![]()
Haha maar ne vergeet Queen 7, King 10 en xbows op 3:)Curva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:13:
TH9:
DE kazerne level 2
Kazerne level 7
Kazerne level 9
Kazerne level 9
Healer level 1
Minion level 1
2 x Bomb level 4
Mmmm, dit lijkt wel het profiel van een rusher?![]()
Rest van de defence komt wel.
Maar zag mooie raids icm Loons en lavahound en minion.....
Heb ik weer est ruimte ipv alleen maar hogs.
Met level 1 t/m 4 minions kom je nergens hoor..
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 10-12-2014 12:37 ]
Het enige vind ik dat je je kazernes wal wat had kunnen uppen; meer mogelijkheden om pekkas te bouwen, langere que en wat eigenlijk het ‘belangrijkst is’ meer HP. (Alle kleine beetjes helpen)Versteegrob schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:36:
[...]
Haha maar ne vergeet Queen 7, King 10 en xbows op 3:)
Rest van de defence komt wel.
Maar zag mooie raids icm Loons en lavahound en minion.....
Heb ik weer est ruimte ipv alleen maar hogs.
En tja je healer, ach ik gebruik hem al sinds TH5 niet meer. Heb die vlieger maar een paar keer gemaakt.
Level 4 minions zijn wel handig voor de laatste procentenFamous schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:37:
Met level 1 t/m 4 minions kom je nergens hoor..
Maar dan kan je net zo goed level 1 pakken voor de laatste procentjes.
Het gaat erom dat level 5 niet zo snel dood is (behalve door air bomb
) en ze een stuk meer damage doen.
Zeker dadelijk als de nieuwe boogtorentjes er komen zal dit aardig schelen denk ik.
Het gaat erom dat level 5 niet zo snel dood is (behalve door air bomb

Zeker dadelijk als de nieuwe boogtorentjes er komen zal dit aardig schelen denk ik.
Dit topic is gesloten.