ik pak #12 wel
I am back, kan de clAn weer even open worden gezet?
DoneBlankinho schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:28:
I am back, kan de clAn weer even open worden gezet?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
14
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
misschien ff n post als de nieuwe war begint en dan weer claimen..zo best onoverzichtelijk..
inderdaad, zie dubbele claims staan.
Ik pak #10
Ik pak #10
vilgens mij was aardappel je voor..?Gietema schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:24:
ik pak #12 wel
Claims zijn bijgewerkt tot hier. Let even op als je claimt dat je niet dubbel claimt.
Dubbele claim, Aardappel was je voor.Gietema schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:24:
ik pak #12 wel
Eigenlijk ook een dubbele claim, maar van mij mag je hem hebben. Ik ga wel cleanen.
PSN: Curvaa_
CLB #3, Rob #5...Curva schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:55:
Eigenlijk ook een dubbele claim, maar van mij mag je hem hebben. Ik ga wel cleanen.
[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 02-12-2015 10:04 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
EDIT: 6 is vrij !
[ Voor 76% gewijzigd door Cryptoware op 02-12-2015 12:15 ]
Russian Hacker
Mijn fout, ik pak 13 wel
Curva schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:55:
Claims zijn bijgewerkt tot hier. Let even op als je claimt dat je niet dubbel claimt.
[...]
Dubbele claim, Aardappel was je voor.
[...]
#8 - Eerste ronde.
#7 - Tweede ronde.
#7 - Tweede ronde.
[ Voor 90% gewijzigd door Curva op 03-12-2015 10:47 ]
15
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
9
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Goeie cw! Goeie aanvallen en Goeie Defs:)
Sorry voor mijn strike!! Ik was 6 uur begonnen toen moest ik ineens overwerken tot 8 uur savonds en daarna gelijk weg had echt geen tijd 😫
Russian Hacker
Kan gebeuren Crypt!
Ik ben even keer op out gegaan nu. Heb 3 drukke dagen achter elkaar nu en typisch moment om dan je CW te vergeten. Doe al een hele lange reeks mee dus ff een CW break voor mij. Ga zondag/maandag weer op in.
P.S. vanochtend even een DE lootje gedaan en nu BK 17 aangezet. Queen is al 20. Zodra BK 20 is ga ik TH 10 aanzetten, mits de update niet gek veel naar TH 9 nog brengt dan doe ik dat uiteraard nog wel eerst.
Ik ben even keer op out gegaan nu. Heb 3 drukke dagen achter elkaar nu en typisch moment om dan je CW te vergeten. Doe al een hele lange reeks mee dus ff een CW break voor mij. Ga zondag/maandag weer op in.
P.S. vanochtend even een DE lootje gedaan en nu BK 17 aangezet. Queen is al 20. Zodra BK 20 is ga ik TH 10 aanzetten, mits de update niet gek veel naar TH 9 nog brengt dan doe ik dat uiteraard nog wel eerst.
tot hier claims bijgewerkt (jaja cool om te kunnen zeggen ;p)
12
#9, moet nog wel alles maken, dus duurt even.
Wederom #14
Kijk ff of je heroes niet liggen te pitten voordat je aanvaltVersteegrob schreef op maandag 07 december 2015 @ 09:44:
iemand nog tips

[ Voor 3% gewijzigd door westergas op 07-12-2015 12:09 ]
Kijkend naar alle reacties is 13 nog vrij...
Ik pak dan graag 13
Ik pak dan graag 13
negen is nog vrij
Ik pak wel een verbetering
Ik pak wel een verbetering
[ Voor 64% gewijzigd door Gietema op 07-12-2015 20:32 ]
Join je een random rust server, zie je opeens Cryptoware
illuminati confirmed
illuminati confirmed
* Tukk is niet wakker...Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:44:
Dat is toch Gerben die al heeft aangevallen met zijn 2 de aanval op 6.
😱?

Je zat in het verkeerde topic.Tukk schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:45:
[...]
Ik heb na 2 uur nog niets in mijn cc, daardoor heb ik 14 nog niet gedaan.
Ik check over een kwartier weer de inhoud.
Maar is goed, we houden er rekening mee!
15
Sorry voor mijn te late aanval maar zoals gezegd in de chat was ik niet in de gelegenheid door een onverwacht ziekenhuis bezoek van mijn nichtje (baby) waardoor ik de opvang van mijn neefje op me had genomen.
Gelukkig gaat het gelukkig nu redelijk oke en is bekend wat er aan de hand is
Ik zal straks mn 2e aanval doen.
Prive gaat 100% voor op een spelletje, sterkte!Blankinho schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:48:
Sorry voor mijn te late aanval maar zoals gezegd in de chat was ik niet in de gelegenheid door een onverwacht ziekenhuis bezoek van mijn nichtje (baby) waardoor ik de opvang van mijn neefje op me had genomen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Wat voor soort aanval raden jullie aan bij nummer 14? Lavaloonion of gowipe?
Wat voor level troepen en spells heb je ?aDutchCow schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:32:
Wat voor soort aanval raden jullie aan bij nummer 14? Lavaloonion of gowipe?
Al aan GoHog gedacht ? Ik zie niet echt plekken voor dubbele bombs, eerst queen en CC killen daarna los met hogs.
Loon en healer zijn max. Hogs zijn lvl 3, verder is alleen mn golem lvl 2. Giants zijn lvl6, barch is 5.Signs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:58:
[...]
Wat voor level troepen en spells heb je ?
Al aan GoHog gedacht ? Ik zie niet echt plekken voor dubbele bombs, eerst queen en CC killen daarna los met hogs.
Wizz 5, draak 3, pekka 2, minion 5.
Spells:
Bliksem: 4
Heal: 5
Rage: 5
Sprong: 1
BK: 10
AQ: 6
mmm Hog 3 , opzicht heb je wel weer heal 5. Dat kan schelen.aDutchCow schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:48:
[...]
Loon en healer zijn max. Hogs zijn lvl 3, verder is alleen mn golem lvl 2. Giants zijn lvl6, barch is 5.
Wizz 5, draak 3, pekka 2, minion 5.
Spells:
Bliksem: 4
Heal: 5
Rage: 5
Sprong: 1
BK: 10
AQ: 6
Goed een snelle kleine opzet met GoHog.

Rechts start je met een Golem 5 uit je CC. Met een paar wizz erachter en je heroes.
Die slopen de queen en CC (als het goed is).
Dan denk ik dat er dubbele bommen op 10 en 14 uur liggen bij de boogtoren.
Deze kun je makkelijker triggeren door een paar hogjes er op af te sturen.
Ik denk dat er op de blauwe plekken tesla's staan, lijkt mij een logische plek.
Ik twijfel over waar je je alle hogs moet loslaten, ik denk waar je op 10 en 14 uur de bommen liet triggeren. Of waar je de golem losliet.
Misschien kan iemand anders hier iets over zeggen ?
TS is weer bijgewerkt. Het valt me op dat er de laatste tijd bij vlagen goed wordt geclaimd, maar vaker matig.. Nu ook maar 5 claims. Vaak zijn het dezelfde die niet claimen, beetje jammer.
@hierboven; een aanval met hog 3 zou ik sterk afraden. In de heal heb je enige kans, maar met wat splash damage en net uit de heal ben je ze direct kwijt. Deze moet je dus wel echt asap upgraden!
Wel een mooie uitwerking hoor Signs
@hierboven; een aanval met hog 3 zou ik sterk afraden. In de heal heb je enige kans, maar met wat splash damage en net uit de heal ben je ze direct kwijt. Deze moet je dus wel echt asap upgraden!
Lijkt me een goed plan alleen ik kan geen golem huisvesten in mn CC (lvl4), wel een pekka?Signs schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:57:
[...]
Ik twijfel over waar je je alle hogs moet loslaten, ik denk waar je op 10 en 14 uur de bommen liet triggeren. Of waar je de golem losliet.
Misschien kan iemand anders hier iets over zeggen ?
7
@Curvje: Dank! dank!Curva schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:07:
TS is weer bijgewerkt. Het valt me op dat er de laatste tijd bij vlagen goed wordt geclaimd, maar vaker matig.. Nu ook maar 5 claims. Vaak zijn het dezelfde die niet claimen, beetje jammer.
Met hogs kun je alles hebben of niets. Met GoWipe heb je grotere kans op 2 sterren.
uhm, je hebt zo te zien geen hound, zijn xbows staan op air, die knallen je loons zo weg.
Gowipe kan. Je golems zijn 2 das lastig.
Poging 2:

Golem = Rood
Blauw = Wallies
Paars = Wizz
Donkerpaars = Minions
Groen = Jump
Die blauwe cirkel bij de AQ is ook jump, Paint doet gek.
Hiervoor denk ik dat je minimaal 3 golems nodig hebt. 1 lvl 5 golem in CC. 2 van jezelf.
Op 10 en 14 uur een golem, op 12 uur de golem van je CC. Even wachten totdat de defences op je golem gaan schieten, dan walliles iets naast elke golem om de muren te breken. Als je deze precies achter de golem doet, gaan ze kapot door de splash damange van de wizz toren. Dus er iets naast Wizz erachter om alles te mollen. Je zou kunnen denken om 2 pekka's mee te nemen voor achter de lvl 2 golem. Er is dan toch geen tesla in de buurt om deze te slopen, tot in de core.
En jump tussen de AA en de queen en een jump tussen de AA en de king. Ik denk daar ook de heal.
Dan gaan ze de core in. Ik denk dat je met minions de elixerpompen op 15 uur en de barakken op 9 uur en op 18:00 uur kan mollen, dan haal je er minimaal 2 sterren uit. Mits je de TH ook sloopt natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door Signs op 09-12-2015 11:37 ]
Wat ik eerst deed was GoWiPe met 4 earthquakes spells om zo het midden bloot te leggen. Zou je dat aanraden of afraden ivm andere spells?
4 EQ kost 2 normale spells. Opzicht was je die met 2 jumps ook al kwijt.aDutchCow schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:19:
Wat ik eerst deed was GoWiPe met 4 earthquakes spells om zo het midden bloot te leggen. Zou je dat aanraden of afraden ivm andere spells?
Als je hier goede resultaten mee hebt gehaald, moet je het vooral doen.
Je zult niet de hele core open kunnen breken. Wel een gedeelte.
Reden voor de jump is dat je na je wallies nog een muur tegenkomt.
Je golems beuken er wel door heen, echter je wizz lopen door tot de muur.
De mortieren op 9 en 15 uur zullen dan de wizz slopen.
Je kunt ook witches meenemen als je de core met EQ openbreekt. Die kunnen snel alles slopen.
Veel keus he
Dat gaat nogal haha, maar het is wel beter want zo kan ik mn strategie alleen maar verbeterenSigns schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:34:
[...]
4 EQ kost 2 normale spells. Opzicht was je die met 2 jumps ook al kwijt.
Als je hier goede resultaten mee hebt gehaald, moet je het vooral doen.
Je zult niet de hele core open kunnen breken. Wel een gedeelte.
Reden voor de jump is dat je na je wallies nog een muur tegenkomt.
Je golems beuken er wel door heen, echter je wizz lopen door tot de muur.
De mortieren op 9 en 15 uur zullen dan de wizz slopen.
Je kunt ook witches meenemen als je de core met EQ openbreekt. Die kunnen snel alles slopen.
Veel keus he
Al doende leert men. Probeer het, kijk hoe het gaat en verbeter je volgende aanval.aDutchCow schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:37:
[...]
Dat gaat nogal haha, maar het is wel beter want zo kan ik mn strategie alleen maar verbeteren
13
Iemand al 15 geclaimd? Anders pak ik m met mn tweede aanval? 3 sterren moet wel lukken
De regel is normaal dat onze nummer laatst, #15 in dit geval. Het laatste target van de tegenstander krijgt. Deze moet voor 10:00 worden aangevallen. Mocht dat niet zijn gebeurt, kan je 15 aanvallen.aDutchCow schreef op donderdag 10 december 2015 @ 01:37:
Iemand al 15 geclaimd? Anders pak ik m met mn tweede aanval? 3 sterren moet wel lukken
15. Claim hierboven is meer dan 2 uur geleden.
[ Voor 77% gewijzigd door Tukk op 10-12-2015 11:45 ]
GLOEIENDEE!!!! Niet dus.
Pak jij nou 15 of ik haha?Tukk schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:44:
15. Claim hierboven is meer dan 2 uur geleden.
Alweer een claim die gerost wordt door een ander.
Ik heb een hele draakloon klaar staan voor een TH8, gaat wwwwwwww die rossen.
Wat moet ik nu met mijn draakloon van 300k+ Elixer?
@Leiding,Tukk schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:17:
Alweer een claim die gerost wordt door een ander.
Ik heb het al eens eerder voorgesteld maar kunnen we niet proberen om in de startpost een dropbox/onedrive/googledrive excel sheetje te zetten waarin iedereen zijn claim kan bijwerken en dus ook steeds dit in het overzicht kan zien? Het scheelt een hoop nummers roepen in de chat en verwarring.
De afspraak is dat er geclaimd wordt via het forum en dan ook enkel via het forum. Claims in de in-game chat hebben geen waarde.Blankinho schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:32:
[...]
@Leiding,
Ik heb het al eens eerder voorgesteld maar kunnen we niet proberen om in de startpost een dropbox/onedrive/googledrive excel sheetje te zetten waarin iedereen zijn claim kan bijwerken en dus ook steeds dit in het overzicht kan zien? Het scheelt een hoop nummers roepen in de chat en verwarring.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Dit topic is gesloten.