Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ziet in eerste instantie goed uit, een overlap met het forum maar vooral de registratie van de voortgang vind ik wel weer boeiend.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Russian Hacker
Zullen we ruilen dan, vind ik prima hoor. Kies maar, ik vind het goed.Cryptoware schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:38:
Leon waarom claim je niet ff 7 xD zodat ik 6 kan ..ik claim 7 dan maar
Zit net te bedenken doe jij 6 mAar, kheb geen AQ of king dus komt beter uit zo hahaSleehond schreef op zondag 22 november 2015 @ 21:49:
[...]
Zullen we ruilen dan, vind ik prima hoor. Kies maar, ik vind het goed.
Russian Hacker
Ga het eens proberen.Tukk schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:28:
Kennen jullie www.clashtrack.Com?
Ziet in eerste instantie goed uit, een overlap met het forum maar vooral de registratie van de voortgang vind ik wel weer boeiend.
Ook een leuke tool die helpt in het zoeken naar de naam van vaak voorkomende basissen: http://clashbf.com. Het is van de hand van een Redditor en het heeft zeker potentieel.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Tot snel
9 heeft een trollbase, deze zal die omzetten net voor de war begint. Tevens heeft 9 alle defensie gebouwen gemaxt. Dus ik acht de kans niet heel groot dat je daar sterren kan pakken. Ik zou gewoon voor #10 gaan met een GoWiPe leger. Gezien je nog TH8 bent en hogs niet werkt op deze base, zal dat de beste optie zijn. Tevens zou ik het aanraden om Witches mee te nemen in je CC, het is een vrij open base en de muren zijn niet van een hoog level. Hierdoor kunnen Witches erg handig zijn. Laatst had je hier ook succes mee, 2/3 wars terug.
Let vooral op je deployment van troepen, probeer niet te wachten tot ze gekilled zijn, maar laat ze elkaar ondersteunen.
PSN: Curvaa_
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ahh oke, zal het proberen! Indien die wel de trollbase aanhoudt zou ik toch eerst 9 willen doen, 10 oogt al vrij moeilijk ( zijn heroes zijn hoog ) en denk dat ik daardoor bij 9 wat meer kans zou hebben..Curva schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:19:
[...]
9 heeft een trollbase, deze zal die omzetten net voor de war begint. Tevens heeft 9 alle defensie gebouwen gemaxt. Dus ik acht de kans niet heel groot dat je daar sterren kan pakken. Ik zou gewoon voor #10 gaan met een GoWiPe leger. Gezien je nog TH8 bent en hogs niet werkt op deze base, zal dat de beste optie zijn. Tevens zou ik het aanraden om Witches mee te nemen in je CC, het is een vrij open base en de muren zijn niet van een hoog level. Hierdoor kunnen Witches erg handig zijn. Laatst had je hier ook succes mee, 2/3 wars terug.
Let vooral op je deployment van troepen, probeer niet te wachten tot ze gekilled zijn, maar laat ze elkaar ondersteunen.

Volgens mij gelezen dat het fake zou zijn..... Al ziet ie er best tof uit mijn inziens
Ik zie ook twee dark spells factories...Sleehond schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:49:
Volgens mij gelezen dat het fake zou zijn..... Al ziet ie er best tof uit mijn inziens
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Voldoe je aan de requirements uit de TS? Indien dat het geval is, laat hier dan even de clan tag achter van je huidige clan. Dan kunnen we alvast eens een kijkje nemen naar je stats / base / units :-).Wereldkaart schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:06:
Kan ik jullie joinn?
Ben 4 dagen geleden opnieuw begonnen (was vroeger th9)
Ben nu over 5 uur th5, al mn defences en labratory upgrades zijn wel op niveau, dus ik kan wel over 2 weken oid aan jullie requirements voldoen.
Maar dan heb ik tot die tijd in ieder geval betere cc troepen, dat helpt weer met raiden, voldoe ik sneller aan jullie requirements en kan ik sneller bijdragen in de clan
Clanlabel = #80Q0LGV9 (neem aan dat je die wou weten, dat was er nog niet toen ik stopte xd)
Clan heet Duivels
Ik ben bulbasaur (ben vrij slecht in het verzinnen van namen haha)
Hey,Wereldkaart schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:18:
Nee bij lange na nog niet.
Ben 4 dagen geleden opnieuw begonnen (was vroeger th9)
Ben nu over 5 uur th5, al mn defences en labratory upgrades zijn wel op niveau, dus ik kan wel over 2 weken oid aan jullie requirements voldoen.
Maar dan heb ik tot die tijd in ieder geval betere cc troepen, dat helpt weer met raiden, voldoe ik sneller aan jullie requirements en kan ik sneller bijdragen in de clan
Clanlabel = #80Q0LGV9 (neem aan dat je die wou weten, dat was er nog niet toen ik stopte xd)
Clan heet Duivels
Ik ben bulbasaur (ben vrij slecht in het verzinnen van namen haha)
Je zal de tijd krijgen om je basis op peil te krijgen, maar als we waarnemen dat je progressie naar een solide TH7/8 afzwakt, zullen we jouw lidmaatschap intrekken. ik heb de clan even voor je open gezet; doe maar een verzoek om je aan te sluiten.
Duurt nog 17 uur, anders laat ik mn huidige clannies stikken
Als je twee attacks hebt gedaan kun je gewoon leaven hoor, eventuele warloot krijg je dan ook gewoonWereldkaart schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:56:
Ik maak heel even deze clan war af, dan stuur ik een solli!
Duurt nog 17 uur, anders laat ik mn huidige clannies stikken
Ja ja Rik, ik ben je inderdaad voorbij. Komt echt door de inferno's.
Oke top dan ga ik jullie nu zoekenCLB schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:06:
[...]
Als je twee attacks hebt gedaan kun je gewoon leaven hoor, eventuele warloot krijg je dan ook gewoon
Trofeeën staan op 1200, ik heb er momenteel 898
[ Voor 8% gewijzigd door Wereldkaart op 27-11-2015 21:56 ]
Haha missie geslaagdCurva schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:04:
Ja ja Rik, ik ben je inderdaad voorbij. Komt echt door de inferno's.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ben TH9 level 90 en op zoek naar een leuke clan die actief wars doet haha.
In game naam is DutchCow
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Even langshobbelen om te checken, kan altijd! Clan staat open...aDutchCow schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:38:
Zou ik mij bij jullie aan kunnen sluiten?![]()
Ben TH9 level 90 en op zoek naar een leuke clan die actief wars doet haha.
In game naam is DutchCow
En langshobbelen om jullie aanvallen te bekijken?CLB schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:24:
[...]
Even langshobbelen om te checken, kan altijd! Clan staat open...
Iets met leren Enzo..
PSN: Europhea
Is er bepaald aantal die mogen doen met een war of schalen jullie de instelling gewoon mee?
Dus stel, jullie doen normaal 10 tegen 10, maar dan willen er ineens 15 meedoen wordt er dan gezocht op 15 vs 15?
Klopt. Hoe meer, hoe beter. En dan naar beneden afgerond op vijftallen.aDutchCow schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:09:
Ik ben op dit moment bezig mijn Barbarenkoning te uppen naar level 10.
Is er bepaald aantal die mogen doen met een war of schalen jullie de instelling gewoon mee?
Dus stel, jullie doen normaal 10 tegen 10, maar dan willen er ineens 15 meedoen wordt er dan gezocht op 15 vs 15?
20vs20 is leuker dan 15vs15
15vs15 is leuker dan 10vs10
CoC werkt zo dat de het aantal cups bepaalt of je net wel/niet buiten de boot valt in de CW.
Bij een 15vs15 zullen de bovenste 15 die op opt-in staan meedoen in de CW. De 16e heeft dan pech gehad.
De volgorde in de CW is daarna weer afhankelijk van het level van je defences
[ Voor 27% gewijzigd door Tukk op 30-11-2015 11:20 ]
Dat is niet waar. Het is niet CoC die mensen uitsluit van de war, maar de (co-)leiders.Tukk schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:18:
[...]
CoC werkt zo dat de het aantal cups bepaalt of je net wel/niet buiten de boot valt in de CW.
Bij een 15vs15 zullen de bovenste 15 die op opt-in staan meedoen in de CW. De 16e heeft dan pech gehad.
[...]
Het zou wel kunnen dat jullie (co-)leiders dat bepalen aan de hand van cups, maar daar heeft CoC niet zo veel mee te maken.
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
War wordt gestart met een zo hoog mogelijk deelnemers en, zoals Tukk al aangaf, dat gaat per 5-tal. (co)-leaders kunnen de war starten en mensen laten meedoen of niet. Mochten er 18 mensen op groen staan, dan vallen de laagste 3, op basis van cups, weg. Dit doen we ongeacht het TH level.aDutchCow schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:09:
Ik ben op dit moment bezig mijn Barbarenkoning te uppen naar level 10.
Okay, dan zal ik binnenkort mezelf beschikbaar maken voor de warsCurva schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:44:
[...]
War wordt gestart met een zo hoog mogelijk deelnemers en, zoals Tukk al aangaf, dat gaat per 5-tal. (co)-leaders kunnen de war starten en mensen laten meedoen of niet. Mochten er 18 mensen op groen staan, dan vallen de laagste 3, op basis van cups, weg. Dit doen we ongeacht het TH level.
Thanks beiden!
Kun je 14 niet proberen? Dan kan ik 15 doen.Torch-D schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 06:44:
Nr 15 voor 2e aanval
Hij heeft al aangevallen.. Dus ga je gang!Tukk schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:50:
[...]
Kun je 14 niet proberen? Dan kan ik 15 doen.
Ok, ik bereid me voor en zal 15 aanvallen.
Bij gebrek aan overleg door King: #13. (en nu wel afblijven)
[ Voor 68% gewijzigd door Curva op 01-12-2015 21:31 ]
Dit topic is gesloten.