Ik pak #13 straks
#5, straks in de trein, over een uur of 2,5... 15 witches maken duurt lang...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ga nu troops bouwen voor mijn 2de aanval, op basis #14. Denk dat de basis te sterk voor me is, maar ga eens aankloten met een wizz,pekka,gollem combinatie
en 2 heksjes uit CK!
Jammer genoeg hebben we verloren. Naar mijn idee was dit verlies toch wel erg overbodig en had dit voorkomen kunnen worden. Soms hebben we het geluk wel aan onze zijde en soms niet.. mja.
Wat ik wel een puntje vind is het late aanvallen van de onderste. Nu zijn daar de laatste tijd ook de meeste strikes gevallen voor het missen van een aanval. Maar onze mid en high spelers vallen dan toch een wat hoger target aan wat niet altijd resulteert in een 3 ster. Let dus onderin goed op dat je op tijd aanvalt, zodat er tijd genoeg is om te repareren.
Tevens hadden we wel een aantal goede wins achter elkaar neergezet hiervoor, daarvoor wel de complimenten!
En zoals ik begon, misschien hadden we dit keer ook het geluk niet aan onze zijde. Volgende keer beter
Wat ik wel een puntje vind is het late aanvallen van de onderste. Nu zijn daar de laatste tijd ook de meeste strikes gevallen voor het missen van een aanval. Maar onze mid en high spelers vallen dan toch een wat hoger target aan wat niet altijd resulteert in een 3 ster. Let dus onderin goed op dat je op tijd aanvalt, zodat er tijd genoeg is om te repareren.
Tevens hadden we wel een aantal goede wins achter elkaar neergezet hiervoor, daarvoor wel de complimenten!
PSN: Curvaa_
Het is jammer dat voor een TH8 het zeer moeilijk is om bij een goede TH9 binnen te komen. Vind eigenlijk ook dat ze de Queen eerder beschikbaar moeten maken.
Hi all,
Ik ben de komende dagen druk in mijn huis met schilderen en daarnaast nog in de avonden wat andere afspraken. Ik heb mezelf dus maar voor de zekerheid maar even op opt-out gezet aangezien ik anders gehaaste aanvallen moet doen.
Ik ben de komende dagen druk in mijn huis met schilderen en daarnaast nog in de avonden wat andere afspraken. Ik heb mezelf dus maar voor de zekerheid maar even op opt-out gezet aangezien ik anders gehaaste aanvallen moet doen.
Ja kut sorry voor gisteren. Kwam er te laat achter dat CW al bijna afgelopen was. Snel spells en barakken geboost en Kevin had zelfs een golempie voor me gegemd. Ik wou op attack drukken toen ik zag dat ik te weinig troepen had...snel terug naar dorpie om troepen te gemmen..terug naar warshizzle zie ik net de laatste seconde wegglippen
KUDTSOOI
Maargoed morgen sta ik opt out...zit zondag de hele dag in de auto in Frankrijk (dus zonder internet).

KUDTSOOI
Maargoed morgen sta ik opt out...zit zondag de hele dag in de auto in Frankrijk (dus zonder internet).
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Zeeeuuuhwww de week is weer voorbij, tijd om de kroonkurk van een koude goud gele rakker te ploppen.
Na een paar mooie wins achter elkaar kwam er helaas ook een loss. Maar dat gaan we deze week vast weer helemaal goedmaken en die lvl 7 clan status binnen slepen.
De laatste tijd gaat er veel goed, maar er is nog wel een aandachtspuntje. Zoals Curva ook eerder al aangaf komt het vaak voor dat de spelers onderin de clan pas erg laat aanvallen. Dit maakt het moeilijker in te schatten voor degene die er boven staan of het nog nodig is om een aanval te bewaren. Mocht je je in de onderste regionen bevinden van onze clan, zorg dan dat je op tijd blijft aanvallen. Dan is er voor jouzelf ook meer lol in dan dat alles wat jij aankan al 3 sterren heeft.
Dan over naar de Donnie van de week. Helaas gaat het de laatste tijd niet zo goed meer in het kamp van King steeph. Na een langere periode van zeer sterke aanvallen, is het de afgelopen tijd iets minder geworden. Dat vinden wij jammer, dus daarom deze (opbouwende) kritiek
. Laat die koning die in je schuilt weer eens de vrije loop en wals die bases van onze tegenstanders weer eens helemaal plat 
Dan is er ook nog uitblinker van de week. Hoewel hij de laatste war moest missen omdat hij te weinig cups had gaat de Clasher van de week toch naar Rob Na een periode van wat mindere aanvallen (en de bij behorende Donnie awards) zijn het nu hoogtij dagen in huize versteegh. Sterke aanvallen, goeie plannen en goeie tips. Goed bezig Rob! Jip kan trots op je zijn
Nou dat was het dan weer heren. Tot een volgende keer!
P.S. ontzettende_Jan was deze week op bezoek in huize Don/Moo, hier een filmpje van een dronken Jan in zijn natuurlijke habitat
Na een paar mooie wins achter elkaar kwam er helaas ook een loss. Maar dat gaan we deze week vast weer helemaal goedmaken en die lvl 7 clan status binnen slepen.
De laatste tijd gaat er veel goed, maar er is nog wel een aandachtspuntje. Zoals Curva ook eerder al aangaf komt het vaak voor dat de spelers onderin de clan pas erg laat aanvallen. Dit maakt het moeilijker in te schatten voor degene die er boven staan of het nog nodig is om een aanval te bewaren. Mocht je je in de onderste regionen bevinden van onze clan, zorg dan dat je op tijd blijft aanvallen. Dan is er voor jouzelf ook meer lol in dan dat alles wat jij aankan al 3 sterren heeft.
Dan over naar de Donnie van de week. Helaas gaat het de laatste tijd niet zo goed meer in het kamp van King steeph. Na een langere periode van zeer sterke aanvallen, is het de afgelopen tijd iets minder geworden. Dat vinden wij jammer, dus daarom deze (opbouwende) kritiek
Dan is er ook nog uitblinker van de week. Hoewel hij de laatste war moest missen omdat hij te weinig cups had gaat de Clasher van de week toch naar Rob Na een periode van wat mindere aanvallen (en de bij behorende Donnie awards) zijn het nu hoogtij dagen in huize versteegh. Sterke aanvallen, goeie plannen en goeie tips. Goed bezig Rob! Jip kan trots op je zijn
Nou dat was het dan weer heren. Tot een volgende keer!
P.S. ontzettende_Jan was deze week op bezoek in huize Don/Moo, hier een filmpje van een dronken Jan in zijn natuurlijke habitat
I'm Rickrolled bitch
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Clickbait voor de winCLB schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:29:
I'm Rickrolled bitch
Goed plan. En wel teleurstellend dat ik de CotW niet kreeg
Gefeliciteerd Rob! Kan je straks je kind ook opleiden voor professioneel CoC'er
Na het net ontlopen van de clasher van de week vorige week en aanpassing in mijn setup zal ik deze week weer mijn best doen op nummer 12
Morazues
19 14
[ Voor 71% gewijzigd door Tukk op 17-10-2015 17:27 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Iemand een taktiek voor 14?
Ik ben van plan om een GoWiPe te gaan doen op drie uur.
Ik ben van plan om een GoWiPe te gaan doen op drie uur.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Jeetje.. Dat ging niet zoals verwacht. Vond ook jammer dat de wizzs walls gingen focussen ipv de townhall die ze makkelijk konden pakken.
Iemand tips? Wat had ik anders kunnen doen?
Iemand tips? Wat had ik anders kunnen doen?
15, zal 12 uur worden
[ Voor 82% gewijzigd door Tukk op 18-10-2015 09:51 ]
Sorry heren en dame
Gaat ook altijd slecht als ik vakantie heb... Tijdbesef gaat dan weg. Ging heel lang goed zonder wekker, maar denk dat hij maar weer moet worden ingezet
Zieke base, heel veel sterkte. 4 golems, 2 pekkas, rest wizz?
Zoiets staat nu wel klaar jaVersteegrob schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:48:
Zieke base, heel veel sterkte. 4 golems, 2 pekkas, rest wizz?
late claim maar ik claim 5
Russian Hacker
Ahh. 2 sterren behaald. Kwam net wat tijd te kort.. Volgende aanval wacht ik nog eventjes af! Kijken wat de rest doet
Dan probeer ik #2 ook nog maar. We hebben dat sterretje hard nodig
Als een van de onderste is het verstandig om niet te lang te wachten met aanvallen. Je kan wel even tot 10:00 uur wachten, dan zijn de claims verlopen van de eerste aanvallen. Maar onderin is het raadzaam om redelijk snel aan te vallen, mocht je geen 3 sterren halen, kan een hogere dit nog rechtzetten.Jeffrey0416 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 05:15:
Ahh. 2 sterren behaald. Kwam net wat tijd te kort.. Volgende aanval wacht ik nog eventjes af! Kijken wat de rest doet
PSN: Curvaa_
Jammer dat je hogs geen 3 sterren pakte. Zou als TH10 vs TH9 altijd 4-8 loons mee nemen anders haal je geen 3 sterren.thedon46 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:32:
Dan probeer ik #2 ook nog maar. We hebben dat sterretje hard nodig
Ik had het ook al ingame gezegd maar wellicht dat dat wordt gemist.mootjes1989 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:09:
ik claim 6 voor de 2e ronde!
Is het niet verstandiger dat jij voor #8 gaat aangezien jij de laagst geklasseerde bent met nog een aanval over die voor 8 kan gaan.
Stort 10 euro op NL ASNB00 704 342 11 en help Mootjes aan een box voor de kleine

[ Voor 11% gewijzigd door Tukk op 20-10-2015 09:25 ]
nou dan wordt er moord en brand geschreeuwd xD had em de tablet gegeven. . werkt normaal wel ;-)

4
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
#1 dan maar
Tips graag.
Zit nu al een tijdje op TH8 ( laten we zeggen 10 maanden
)
Ben nu vrijwel maxxed out, op de goblin, dat meisje met ronddraaiende bijl en muren na.
Zit al een tijdje te twijfelen om naa rde volgende TH te gaan. Dit omdat ik me king nu al maanden op 10 heb zitten en toch graag wat extra levels in hem wil stoppen.
Dus mijn vraag is dan ook, moet ik echt wachten totdat ik alle muren zwart heb? Of zou het eventueel al kunnen?
Zit nu al een tijdje op TH8 ( laten we zeggen 10 maanden
Ben nu vrijwel maxxed out, op de goblin, dat meisje met ronddraaiende bijl en muren na.
Zit al een tijdje te twijfelen om naa rde volgende TH te gaan. Dit omdat ik me king nu al maanden op 10 heb zitten en toch graag wat extra levels in hem wil stoppen.
Dus mijn vraag is dan ook, moet ik echt wachten totdat ik alle muren zwart heb? Of zou het eventueel al kunnen?
Zelf zou ik het wel doen. Even goed focussen op die muren.Jeffrey0416 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 04:32:
Op th8 zijn het er nog hier zoveel, en muren maken best veel uit. Als je al naar de volgende th gaat loop je achter de feiten aan. (Toch Gerben?) Dus daarom zou ik even volhouden, als je nog een stuk of 10-20 over hebt kan je wel alvast je stadhuis aanzetten, dat duurt ook nog 10(?) Dagen.
Muren worden vaak onderschat, maar de moeilijkste bases zijn de bases met hoge muren
Dat laatste klopt, maar heb altijd het gevoel dat je als TH8 vrij zwak staat tegenover air raids.. Maar oke zal het nog even volhouden!thedon46 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 07:40:
[...]
Zelf zou ik het wel doen. Even goed focussen op die muren.
Op th8 zijn het er nog hier zoveel, en muren maken best veel uit. Als je al naar de volgende th gaat loop je achter de feiten aan. (Toch Gerben?) Dus daarom zou ik even volhouden, als je nog een stuk of 10-20 over hebt kan je wel alvast je stadhuis aanzetten, dat duurt ook nog 10(?) Dagen.
Muren worden vaak onderschat, maar de moeilijkste bases zijn de bases met hoge muren
Ik snap wat don zegt, maar ik ben zelf met 40 paarse muurtjes gegaan. Nu ik een paar weken th9 ben heb ik er al weer 10+ geskulled. Over een paar weken is alles wel zwart.
Wat Gerben heeft gedaan is met geen zwarte muurtjes een upgrade uitgevoerd, toch?
Wat Gerben heeft gedaan is met geen zwarte muurtjes een upgrade uitgevoerd, toch?
qftVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:51:
Na overleg in de chat gaat
tukkers #13 zodat turkdtec #12 kan DRAGLOON
Gerben had nog paarse muren toen hij naar th10 gingTukk schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 09:04:

Gewoon wachten tot alles geupgrade is zodat je bij de volgende th niet achter de feiten aan loopt en constant word ingemaakt..
Episch, CLB, episch.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
En blijkbaar heeft ze gisteren nog extreem pikante pita binnengespeeldSleehond schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:19:
Laat ze nou een scheet?
Claimlijst is bijgewerkt, net als de CW-lijst.
Ik had 7 geclaimd en sta in de lijst op 6.R3veNG schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:22:
Claimlijst is bijgewerkt, net als de CW-lijst.
Voordat er dalijk strikes uitgedeeld worden
14 voor ronde 2 voor mij dan
NS FC: SW 2742 0448 8213
Oke, ik denk dat mijn reken skills niet meer in orde zijn.
lvl 5 LAW : 1000HP
Dus ik wat ik normaal doe incase ik een dragon raid gebruik,
2x Lightning 1x Earthquake ( 450 + 450 + 170 = 1070 damage )
De LAW is dan normaal kapot, dit keer bleef die staan waardoor mijn aanval faalde...
Zie ik iets over het hoofd?
De LAW is dan normaal kapot, dit keer bleef die staan waardoor mijn aanval faalde...
Dat ziet er dus zo uit:Jeffrey0416 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 04:21:
Oke, ik denk dat mijn reken skills niet meer in orde zijn.

Ik heb met je mee zitten rekenen, en ik kom op precies hetzelfde getal uit....
450+450 voor de Lightning en 17% voor een level 2 eq, dat is die 170.
Misschien even proberen om eerst de EQ te gooien en daarna de lightning? Zou niks mogen uitmaken, maar het is een idee.
Een ander ding zou kunnen zijn dat die Lightning wel 450 schade doet, maar omdat die niet exact op hetzelfde punt de grond raakt minder damage doet.
Dat die net even te vaak mist zeg maar.
Kan je je Lightning of eq nog upgraden op th8?
Nee, ze zijn beide maxed out.. Dus snap er helemaal niet van
Wat ik zei van dat missen van de target klopt ook niet als je dit filmpje kijkt:Jeffrey0416 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 07:06:
Nee, ze zijn beide maxed out.. Dus snap er helemaal niet van
[ Voor 9% gewijzigd door thedon46 op 22-10-2015 07:18 ]
Tijdens mijn 'zapquake' research kwam ik dit tegen, en wou dit graag met de th8 delen.
En omdat ik dit een erg goed stuk vind voor th8, is deze grote schreeuw titel geoorloofd:
En omdat ik dit een erg goed stuk vind voor th8, is deze grote schreeuw titel geoorloofd:
TH8 (th9) opgelet!
Lees even dit linkje door: https://failedsaints.word.../10/02/dragloon-zapquake/
Ook hij geeft aan dat 2x LS + 1x EQ voldoende moet zijn...
Gooi eerst die EQ dan ben je 25% kwijt (assuming maxxed EQ). Volgorde maakt dus zeker wel uit.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat zou je zeggen maar om de wiki even te quoten:Tylen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:21:
Gooi eerst die EQ dan ben je 25% kwijt (assuming maxxed EQ). Volgorde maakt dus zeker wel uit.
- earthquake Spells damage structures based on their maximum hitpoints.
Daarnaast gooien ze in het filmpje van eerder ook eerst de lightning en daarna de EQ.
Dit blijft echt een raadsel waarom dit niet werkt
Het maakt helemaal niks uit of je nu eerst je EQ neer gooit of eerst je Lightning. Bij ons in de clan gebruiken we ook al een tijdje 2 Lightning en een EQ om 1 AA level 6 neer te halen. Zodoende kan je een rage meenemen, wat erg handig is!Tylen schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:21:
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Kan jij dit probleem wel verklaren?Shineless schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:30:
[...]
Het maakt helemaal niks uit of je nu eerst je EQ neer gooit of eerst je Lightning. Bij ons in de clan gebruiken we ook al een tijdje 2 Lightning en een EQ om 1 AA level 6 neer te halen. Zodoende kan je een rage meenemen, wat erg handig is!

Het enige dat ik kan verzinnen is dat die lightning (net) naast is gegooid, maar dat kan ik vanaf hier niet zien natuurlijk.thedon46 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:38:
[...]
Kan jij dit probleem wel verklaren?
[afbeelding]
Even aanhalen dat de Lightning-spell lichtjes gewijzigd is sinds enkele weken/maanden geleden. De spread van de bliksemschichten is namelijk drastisch verminderd.Shineless schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:46:
[...]
Het enige dat ik kan verzinnen is dat die lightning (net) naast is gegooid, maar dat kan ik vanaf hier niet zien natuurlijk.
Daarbij, als ik de replay van die aanval bekijk (spells worden rond 2m45s van het einde gegooid), valt ook op dat je *eerste* lightning spell net wat noordelijker geplaatst is in vergelijking met de tweede, want die landt wel degelijk recht in het midden van de AA. Rekening houdend met m'n opmerking hier net boven, heb je simpelweg de pech gehad dat er 1 schicht die AA niet of net wat minder geraakt heeft met een minimum aan health voor die AA als resultaat.
----
Ik moest ook aan dit denken:

(bron met wat uitleg)
-> Het patroon is dus voorspelbaar.
-> Het is me niet duidelijk of elke van de zes schichten 1/6e van de totale damage doet
of
De centrale schichten meer damage doen dan die aan de buitenzijde.
of
De eerste twee of drie schichten meer damage doen dan de laatste.
Is dit niet het patroon van de lightning voor de updateR3veNG schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Even aanhalen dat de Lightning-spell lichtjes gewijzigd is sinds enkele weken/maanden geleden. De spread van de bliksemschichten is namelijk drastisch verminderd.
Daarbij, als ik de replay van die aanval bekijk (spells worden rond 2m45s van het einde gegooid), valt ook op dat je *eerste* lightning spell net wat noordelijker geplaatst is in vergelijking met de tweede, want die landt wel degelijk recht in het midden van de AA. Rekening houdend met m'n opmerking hier net boven, heb je simpelweg de pech gehad dat er 1 schicht die AA niet of net wat minder geraakt heeft met een minimum aan health voor die AA als resultaat.
----
Ik moest ook aan dit denken:
[afbeelding]
(bron met wat uitleg)
-> Het patroon is dus voorspelbaar.
-> Het is me niet duidelijk of elke van de zes schichten 1/6e van de totale damage doet
of
De centrale schichten meer damage doen dan die aan de buitenzijde.
of
De eerste twee of drie schichten meer damage doen dan de laatste.

Hmm, ziet er inderdaad vreemd uit. Wellicht dat de lightning toch net iets te ver naar boven was? Anders zou ik het ook niet weten, en ik weet wel zeker dat wij er gewoon succes mee hebben (zelfde level lightning en EQ)
Het enigste wat ik nu kan verzinnen is dat die eerst Lightning en die EQ teveel naar boven lagen.
Die AA heeft blijkbaar nog 0.1111 HP over....
Kleine tip voor Jeffrey:
Plaats je spells op de voet van hetgene wat je wil slopen. nu gooi je je spells op de vuurpijlen van de AA, maar dan zit je er net boven. Het gaat echt om de plaats waar die aan de grond vast zit.
Die AA heeft blijkbaar nog 0.1111 HP over....
Kleine tip voor Jeffrey:
Plaats je spells op de voet van hetgene wat je wil slopen. nu gooi je je spells op de vuurpijlen van de AA, maar dan zit je er net boven. Het gaat echt om de plaats waar die aan de grond vast zit.
Voor de EQ maakt het volgens mij niet uit. Als het goed is doet die even veel procentuele schade over de gehele oppervlakte
Called it firstthedon46 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:26:
Het enigste wat ik nu kan verzinnen is dat die eerst Lightning en die EQ teveel naar boven lagen.
R3veNG schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:08:
[...]
Daarbij, als ik de replay van die aanval bekijk (spells worden rond 2m45s van het einde gegooid), valt ook op dat je *eerste* lightning spell net wat noordelijker geplaatst is in vergelijking met de tweede, want die landt wel degelijk recht in het midden van de AA.
Klopt. Enkel over de plaatsing van die eerste lightning kan gezegd worden dat die niet optimaal was.Shineless schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:49:
Voor de EQ maakt het volgens mij niet uit. Als het goed is doet die even veel procentuele schade over de gehele oppervlakte
Nog een pro-tip voor Jeffrey: als je tijdens een EQ-spell met je mobile device schudt, verhoogt de damage output
[ Voor 9% gewijzigd door R3veNG op 23-10-2015 08:44 ]
Bron?R3veNG schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:43:
Nog een pro-tip voor Jeffrey: als je tijdens een EQ-spell met je mobile device schudt, verhoogt de damage output
Zit ik dan met m'n bluestacks...R3veNG schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:43:
PSN: jannvsdvinvs
Dit topic is gesloten.